Is dat aanpassen niet makkelijker als je de taak zelf bewerkt en een nieuwe datum aanwijst? Kan je gelijk in een mooi kalendertje de specifieke datum aanklikken.Bartez schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:53:
Heeft er iemand enig idee of het mogelijk is het uitstellen van taken in outlook mobile aan te passen? Als ik nu een taakmelding krijg, kan ik maximaal kiezen om de taak 1 dag uit te stellen. Uiteraard ook 5 inuten, 30 minuten etc.....ik zou echter graag bijvoorbeeld 2 dagen uitstellen of 3,4,5 of wellicht een week. is dit ergens aan te passen??
Daarnaast vroeg ik me af of het volgende aan te passen is. Als er gebeld wordt. krijg je in het klein aan de onderzijde van het scherm te zien wie er belt. Is het mogelijk dit schermvullend te laten zijn, zodat als ik in de auto zit, ik duidelijk kan zien wie er belt?
Alvast bedankt!
Ik snap Bartez wel. Soms wil je voor een afspraak, die bijvoorbeeld pas over een langere tijd is, een week van tevoren even een reminder krijgen en als je die dan krijgt hem laten snoozen zodat hij een dag voor de afspraak nog een keer een reminder geeft.
Als er iemand nog iets langer zonder opladen zn TyTN II wil gebruiken is er nu een 3000 mAh accu

60 eurotjes, meer info: http://www.pocketinfo.nl/...-voor-de-tytn-ii-uit.html

Holy crap man.. Wat een ding haha.
de batterij neemt de hele achterzijde van de TyTN II in beslag, waardoor het meer de indruk wekt dat het vanaf de fabriek al zo'n dik apparaat was. Mugen heeft de achterklep voorzien van een cameragaatje, een speakeropening en een afdekstripje voor de GPS-antenne. Ook de logo's voor Bluetooth en Wi-Fi zijn netjes overgenomen.
Scores uitwisselen is niet heel interessant om te weten. Graag ontopic blijven.
Alle reacties hierop zijn verwijderd.
Alle reacties hierop zijn verwijderd.
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 10:26 ]
juist!....iemand?My-life schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:02:
Ik snap Bartez wel. Soms wil je voor een afspraak, die bijvoorbeeld pas over een langere tijd is, een week van tevoren even een reminder krijgen en als je die dan krijgt hem laten snoozen zodat hij een dag voor de afspraak nog een keer een reminder geeft.
Een waar woord. Enige onprettige is dat dat voor (bijvoorbeeld) mijn oude Sony Ericsson P800 ook geldt. En die is 4 jaar oud.Gamepie56 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 13:24:
[...]
Was mij ook opgevallen.. als je een film gewoon even converteerd naar 320*240 pixels.. dan draait het als een tierelier.. zodra je grotere formaten (wat tv streams ook zijn) gaat proberen, dan krijg je stotteringen..
Converteren is een kleine moeite, en scheelt ook nog eens in ruimte.
Maar goed, als je je eigen content gaat bekijken is het inderdaad prima te doen om even te converteren. Als je TV-streams (www.streams4pda.com is wat dat betreft een echte aanrader) gaat kijken echter, dan valt er niks te converten. Zo ook als je een flash-file afspeelt of een van internet gedownload filmpje (wat natuurlijk fantastisch gaat met je WLAN + HSDPA-enabled device met unlimited data-abo)
Voor zover ik kan zien betekent MSM7200, zoals her en der ook gepost, dat er hardware in zit voor de acceleration: http://web20.telecomtv.co...SM7200_Chipset.pdf&id=395
Heb er zelf nog niet echt nuttige info uit kunnen halen, maar via de Google-cache zijn er nog wel wat pagina's van het oude CDMAtech.com te vinden: http://www.google.com/search?q=site%3Acdmatech.com+msm7200
* Dual Infinity hoopt dat HTC over de brug komt met die update of dat er een driver in elkaar gehackt wordt...
Ik kan nu met CorePlayer 1.1.3 ($20) heroes.102.hdtv-lol.avi / MPEG-4 624x352 23.976fps
eindelijk vloeiend bekijken op de kaiser.. nice, want dat gaat met TCMP freeware iig niet vloeiend.
Het punt is nl dat ik niet wil re-encoden.
eindelijk vloeiend bekijken op de kaiser.. nice, want dat gaat met TCMP freeware iig niet vloeiend.
[ Voor 10% gewijzigd door Mr4000 op 26-01-2008 08:25 ]
Nog wat meer informatie van HTC over de video drivers, staat op de
site van engadget
Dus denk niet dat er dus in de toekomst snel iets gaat veranderen, veel video's bekijk ik toch niet. En dit is mijn eerste PDA ,dus ervaring met andere PDA's heb ik niet. Voordat ik wat gelezen had van de video drivers dacht ik dat dit allemaal normaal was dat niet alles even vlot ging. Voor de rest ben ik nog altijd heel tevreden om de TYTN II en ben zeker niet van plan om hem in te ruile ofzo, het is alles wat ik verwachte van een PDA en zou hem zeker nog aanraden, alleen voor iemand die wenst veel video's tekijken in groter formaat of 320*240.
Ik had een paar weken geleden een oproep gelanceerd voor een case voor de HTC tytn en heb dan uiteindelijk die gekocht van Noreve , toch deze gekocht omdat deze veel smaller was dan die van Krusell. De slechte riemclip zoals ik die gelezen, heb ik nog niet ondervonde, de tytn II blijft goed hangen. En hij past nog altijd in een ruimere broekzak.
site van engadget
Dus denk niet dat er dus in de toekomst snel iets gaat veranderen, veel video's bekijk ik toch niet. En dit is mijn eerste PDA ,dus ervaring met andere PDA's heb ik niet. Voordat ik wat gelezen had van de video drivers dacht ik dat dit allemaal normaal was dat niet alles even vlot ging. Voor de rest ben ik nog altijd heel tevreden om de TYTN II en ben zeker niet van plan om hem in te ruile ofzo, het is alles wat ik verwachte van een PDA en zou hem zeker nog aanraden, alleen voor iemand die wenst veel video's tekijken in groter formaat of 320*240.
Ik had een paar weken geleden een oproep gelanceerd voor een case voor de HTC tytn en heb dan uiteindelijk die gekocht van Noreve , toch deze gekocht omdat deze veel smaller was dan die van Krusell. De slechte riemclip zoals ik die gelezen, heb ik nog niet ondervonde, de tytn II blijft goed hangen. En hij past nog altijd in een ruimere broekzak.
Pieter
Bedankt voor je uitleg/advies.TommyCP schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:03:
[...]
Mijn ervaring is dat WWE en NL om het even is. Om de third-party software hoef je het niet te doen, die draait op beide even goed. Idem voor tweaks als register-aanpassingen. Met betrekking tot ROM updates: soms gebeurt het inderdaad dat WWE ROMs eerder worden bijgewerkt, maar ik heb ook voorbeelden gezien waarin de WWE ROM juist later verscheen. Voorbeeld: een Duitse AKU 3.3 ROM voor de MDA Vario verscheen 3 maanden eerder dan de WWE versie van deze ROM (en deze WWE-versie is bij mijn weten alleen geschikt voor Hongaarse toestellen, dus niet voor Amerikaanse/Britse/Australische toestellen).
Heeft iemand anders nog iets toe te voegen of extra advies?
Verwijderd
Heeeeel blij met deze link dank je welDual Infinity schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 00:49:
[...]
Als je TV-streams (www.streams4pda.com is wat dat betreft een echte aanrader) gaat kijken echter, dan valt er niks te converten. Zo ook als je een flash-file afspeelt of een van internet gedownload filmpje (wat natuurlijk fantastisch gaat met je WLAN + HSDPA-enabled device met unlimited data-abo)
* Dual Infinity hoopt dat HTC over de brug komt met die update of dat er een driver in elkaar gehackt wordt...
Apart, bij mij speelt CorePlayer 1.1.3 i.i.g. DivX en MP4 bestanden. Enige twee die ik nu getest heb. Had jij eerst nog een vorige versie van CorePlayer geinstalleerd voordat je 1.1.3 erop hebt gezet?Mr4000 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 08:24:
Ik kan nu met CorePlayer 1.1.3 ($20) heroes.102.hdtv-lol.avi / MPEG-4 624x352 23.976fps
[ Voor 9% gewijzigd door Oesie op 26-01-2008 13:00 ]
Er komt een speciale versie voor Kaiser, voor meer info:Oesie schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 12:56:
[...]
Apart, bij mij speelt CorePlayer 1.1.3 i.i.g. DivX en MP4 bestanden. Enige twee die ik nu getest heb. Had jij eerst nog een vorige versie van CorePlayer geinstalleerd voordat je 1.1.3 erop hebt gezet?
http://www.corecodec.com/forums/index.php?topic=669.0
Ik las net wat op de site van BelCompany, dat de UK-versie (wel met NL OS) 'krachtiger' zou zijn dan de eerste versie. Zijn er concrete verschillen? M.a.w.: moet ik de UK-versie nemen, of maakt het niks uit?
64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III
Ik snap het niet precies, dat zijn toch ook mpeg4 streams.. bij mij werkt het goed, bij jou ook.Oesie schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 12:56:
[...]
Apart, bij mij speelt CorePlayer 1.1.3 i.i.g. DivX en MP4 bestanden. Enige twee die ik nu getest heb. Had jij eerst nog een vorige versie van CorePlayer geinstalleerd voordat je 1.1.3 erop hebt gezet?
Mijn punt is dat CorePlayer idd een flinke verbetering op heeft geleverd voor kaiser bezitters.
Waar zie je dat? Ik zie alleen op hun website:Veneficus schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:45:
Ik las net wat op de site van BelCompany, dat de UK-versie (wel met NL OS) 'krachtiger' zou zijn dan de eerste versie. Zijn er concrete verschillen? M.a.w.: moet ik de UK-versie nemen, of maakt het niks uit?
Hij is krachtiger dan de vorige versie, de TyTN I bedoelen ze daarmee lijkt me.De engelstalige HTC TyTN II UK is met Windows Mobile 6 NL krachtiger dan de vorige versie.
Nope, bij mij speelt die dus alleen het geluid van de videobestanden af. Heb jij al de 'speciale' versie voor de Kaiser?Mr4000 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:48:
[...]
Ik snap het niet precies, dat zijn toch ook mpeg4 streams.. bij mij werkt het goed, bij jou ook.
Mijn punt is dat CorePlayer idd een flinke verbetering op heeft geleverd voor kaiser bezitters.
Tot nu toe speelt CorePlayer 1.1.3 alles soepel af: avi / wmv / mpg / mp4 / 3gp / mp3 etc.
Volgens mij deed de vorige versie dat eigenlijk ook, dus ik zie niet direct wat ze bedoelen met 'speciale versie voor de Kaiser' ? De vorige haperde immers nooit.
Volgens mij deed de vorige versie dat eigenlijk ook, dus ik zie niet direct wat ze bedoelen met 'speciale versie voor de Kaiser' ? De vorige haperde immers nooit.
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een microSD kaartje voor me Tytn 2.
Welk merk kan ik het beste pakken? Ik zie dat er nogal wat prijs verschil in zit.
Ik wil het gaan gebruiken voor tomtom en muziek, ik denk dat 4 gb dan wel genoeg is?
Welke classe kaart raden jullie aan voor dit gebruik?
Welk merk kan ik het beste pakken? Ik zie dat er nogal wat prijs verschil in zit.
Ik wil het gaan gebruiken voor tomtom en muziek, ik denk dat 4 gb dan wel genoeg is?
Verwijderd
Met Adobe reader is het ook niet echt leuk, als je een document inzoomt en dan door de pagina's bladert of schuift heeft hij ook behoorlijk bedenktijd nodig.
En met de navigatie toets naar een andere pagina bladeren geeft helemaal een leuk voorbeeld, slo motion
En hier gaat het echt niet lukken om dingen kleiner te maken, dan ga je het echt niet meer lezen
En met de navigatie toets naar een andere pagina bladeren geeft helemaal een leuk voorbeeld, slo motion
En hier gaat het echt niet lukken om dingen kleiner te maken, dan ga je het echt niet meer lezen
ik had er eentje bij MAPP besteld www.interngeheugen.comVerwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 00:34:
Ik ben op zoek naar een microSD kaartje voor me Tytn 2.
SanDisk MicroSD 4GB SDHC + READER
34.75 incl porto kosten (29excl.)
let wel, niet alle sdkaart lezers kunnen het micro SD kaartje lezen.
de nieuwe type wel. er zit wel een cruzertje bij.
de tytn2 werkt er goed op
Verwijderd
memoryshop SanDisk microSD 8 GB SDHC Class 4 + Reader USB 2.0 € 52,-ijsbeer910 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 10:12:
[...]
ik had er eentje bij MAPP besteld www.interngeheugen.com
SanDisk MicroSD 4GB SDHC + READER
34.75 incl porto kosten (29excl.)
En loopt prima op de Kaiser
volgens mij klopt die 52 euro niet helemaal, op de site staat :Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:46:
[...]
memoryshop SanDisk microSD 8 GB SDHC Class 4 + Reader USB 2.0 € 52,-
En loopt prima op de Kaiser
SanDisk MicroSD 6GB SDHC + READER 60 € 53,00
SanDisk MicroSD 8GB SDHC Class4 + READER 60 € 69,00
Verwijderd
Thnx, kwa merk maakt het niet uit of ik Kingston of Sandisk neem?
Wordt er verder nog een standaart kaartje bijgeleverd? Ik moet hem namelijk nog krijgen van Vodafone;)
en die 4gb is snel genoeg?
Wordt er verder nog een standaart kaartje bijgeleverd? Ik moet hem namelijk nog krijgen van Vodafone;)
en die 4gb is snel genoeg?
Verwijderd
http://www.memoryshop.nl/...4-%2B-reader-usb-2.0.html
ksie ut toch echt
ik betaalde nog 66 ex-verzending
wel week of 6 geleden
ksie ut toch echt
ik betaalde nog 66 ex-verzending
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 15:37 ]
Verwijderd
Hm.. ik weet het niet. Het laat de TyTn II er lelijk uit zien.Sir_Killalot schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:52:
Als er iemand nog iets langer zonder opladen zn TyTN II wil gebruiken is er nu een 3000 mAh accu![]()
[afbeelding]
Ik kan trouwens iedereen die films/video materiaal op de TyTN2 wilt afspelen de nieuwste coreplayer aanraden (v1.1.3 build 2976). Dit is inderdaad maar 1 versie hoger dan de laatste, maar het verschil is extreem. Met de vorige coreplayer speelde ik misschien maar 30 tot 40% van de frames bij een normale xvid film af, nu gewoon 98%!
Hoef je dus niet meer te recoden en kan je al het materiaal direct op de geheugenkaart zetten, dat werkt tenminste
.
Hoef je dus niet meer te recoden en kan je al het materiaal direct op de geheugenkaart zetten, dat werkt tenminste
Verwijderd
maar wmv speelt ie niet af, die kent ie niet. Bovendien, waar haal jij de build nummer vandaan.
op de site van coreplayer staat build 1600 als hoogste.
Zie ik wellicht iets over het hoofd.
Of heb je de coreplayer pas gedownload en loopt de info achter.
gr. John.
gr. John.
Verwijderd
Ik ben van plan om de tytn 2 aan te schaffen maar ik heb nog een paar vraagjes. Misschien dat iemand mij verder kan helpen:
- Is deze telefoon goed te gebruiken als mp3 speler, en hoe werkt dat precies met die oordopjes?
- Kun je een stereo bluetooth headset ook gewoon als oordopjes voor muziek gebruiken?
- Is de batterijduur goed te doen? bij gewoon normaal gebruik (inetten, muziek luisteren enz.)
- werkt de navigatie goed en is dit makkelijk in te stellen.
Alvast bedankt!
- Is deze telefoon goed te gebruiken als mp3 speler, en hoe werkt dat precies met die oordopjes?
- Kun je een stereo bluetooth headset ook gewoon als oordopjes voor muziek gebruiken?
- Is de batterijduur goed te doen? bij gewoon normaal gebruik (inetten, muziek luisteren enz.)
Alvast bedankt!
Dit willen we hier niet zien, zie ook de policy.
[ Voor 88% gewijzigd door pven op 27-01-2008 17:59 ]
http://www.corecodec.com/forums/index.php?topic=669.0Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:13:
maar wmv speelt ie niet af, die kent ie niet. Bovendien, waar haal jij de build nummer vandaan.
gr. John.
Hier staat alle informatie over de nieuwe coreplayer. Ze hebben speciaal voor de HTC telefoons met de driver problemen een voorlopige versie uitgebracht. De echte opvolger (1.2) komt over een maandje ongeveer, maar ze kwamen de community van onze telefoons alvast tegemoet met deze gigantische verbetering ipv te wachten totdat 1.2 echt uit komt.
Weet niet of deze WMV af zal spelen, waarschijnlijk dan ook niet. Voor mij is dat niet echt een gemis, ik speel er toch alleen AVI op af.
kheb em toch maar besteld,Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:57:
[...]
Hm.. ik weet het niet. Het laat de TyTn II er lelijk uit zien.
kan em soms lang niet opladen. zolang ze in het vliegtuig nog geen 110/220V hebben..
houdt het toch ergens op.
[ Voor 6% gewijzigd door ijsbeer910 op 27-01-2008 20:14 ]
8GB geheugen kan je erin stoppen, dus als MP3 speler zat geheugen. Ik heb hem op MP3 gebied verder nog niet zo heel duidelijk bekeken, want ik heb er ook nog geen goede oordopjes voor. Er zit standaard een MP3 player in die ook door blijft werken als je het scherm uitzet (beter voor accuduur). Andere spelers gaan dan volgens mij ook uit (windows media player iig wel). Nadeel van die ingebouwde speler is dat je niet kan doorspoelen of midden in het nummer kan zetten. Dat zou wel een gemis zijn als dat niet aangepast kan worden. Weet niet of er een ander programma is die door blijft werken als de telefoon in 'standby' gaat.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:25:
Ik ben van plan om de tytn 2 aan te schaffen maar ik heb nog een paar vraagjes. Misschien dat iemand mij verder kan helpen:
Alvast bedankt!
De normale oordopjes werken via USB uitgang, maar zijn niet van de beste kwaliteit. Er zijn convertors van USB naar mini-jack te koop en bijvoorbeeld ook een volume/skip afstandbediening + microfoon voor handsfree op usb met daarin een mini-jack aansluiting.
Bluetooth kan volgens mij wel, maar de TyTN2 heeft nog wel eens conflicten met bepaalde bluetooth oordopjes/koptelefoons en werkt dan heel slecht. Maar omdat ik dat niet heb is dat voor mij geen gemis. Er zijn volgens mij wel bluetooth koptelefoons die perfect werken met de TyTN2.
Batterijduur gaat hard als je wifi/gps/umts aan hebt. Je kan echter ook alles helemaal uitschakelen (incl. normaal gsm signaal), dan is je telefoon gewoon een normale handheld zonder telefoon. Batterij gaat dan ook weer veel langer mee. Het is gewoon zo dat de backlight en het data verkeer gewoon veel stroom kost. Dat is bij een normale laptop ook zo. Meestal als ik thuis zit hangt hij toch aan het usb kabeltje en dan laadt hij best wel snel bij vind ik.
Wat volgens mij wel heeft gescheeld bij mijn batterijverbruik is het veranderen van de radio rom (deze is verantwoordelijk voor gsm/umts antenne settings). Ik heb nu radioversie 1.27.12.17 en het verhaal is dat deze settings beter geschikt zijn voor het signaal in europa. Op XDA forum kan je hier van alles over vinden, incl. het flashen van de telefoon.
Er zijn wel accu's te koop met meer capaciteit, maar die steekt flink uit en word je TyTN2 een stuk dikker van.
Navigatie met Tom Tom werkt super. Als je een tom tom gewend bent, dit is exact hetzelfde (touchscreen natuurlijk met dezelfde grote pictogrammen) en je kan nu eventueel ook adres invoeren met het normale toetsenbord. Interne GPS antenne heeft een zeer goed bereik vind ik zelf. Maar dit vreet wel stroom heb ik begrepen, dus misschien is een autolader dan wel aan te raden.
Wat ik je ook direct kan aanraden is het bestellen van een brando screen protector.
Verder is het echt een geniale telefoon en enige nadeel vind ik dus dat de video support niet optimaal is door het ontbreken van de aansturing hiervoor. Erg jammer, maar het is niet anders. Als je het niet zo'n probleem vind dat je er geen 3d spelletjes op kan doen en de haperingen die je hebt bij het scrollen je niet ergert is er geen probleem. Video afspelen kan nu namelijk wel perfect met die nieuwe videoplayer van coreplayer.
Verwijderd
Frennek bedankt voor je snelle en uitgebreide antwoord! Ik ben nu een heel stuk wijzer geworden.
Heb je misschien een link voor mij naar het XDA forum met het radioversieverhaal.
En waar kun je het beste die accesoires kopen zoals die screenprotector en extra batterij?
En wat bedoel je precies met het haperen bij het scrollen? Moet je trouwens filmpjes omzetten om ze te bekijken op de tytn 2?
Heb je misschien een link voor mij naar het XDA forum met het radioversieverhaal.
En waar kun je het beste die accesoires kopen zoals die screenprotector en extra batterij?
En wat bedoel je precies met het haperen bij het scrollen? Moet je trouwens filmpjes omzetten om ze te bekijken op de tytn 2?
Verhaal over de radio versies kan je hier lezen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=349375
Over het upgraden van radioversie weet ik niet of je hem moet hard-spl'en. Dat is nodig om hem veilig te flashen. Kwaad kan het niet.
Accesoires kan je kopen bij www.pdashop.nl en de screenprotector bij www.screenprotector.nl, kon de brando screenprotector namelijk niet bij de pdashop vinden en deze is zeer goed. Je ziet hem namelijk echt bijna niet zitten.
De dikke 3000mah batterij is van mugen power en is hier beschreven op XDA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=358348
Over het scrollen zie hier:
http://www.youtube.com/watch?v=NgfL227gmik
Dat komt omdat de videodrivers ontbreken op de TyTN2 en alles softwarematig moet berekenen. Het is jammer, maar ik vind het niet zo heel erg hinderlijk.
Met de nieuwste coreplayer hoef je video in principe niet om te zetten. Films van 700mb formaat kan je goed bekijken dan, maar met een andere player is dit nog niet mogelijk omdat die de juiste optimalisatie mist.
Over het upgraden van radioversie weet ik niet of je hem moet hard-spl'en. Dat is nodig om hem veilig te flashen. Kwaad kan het niet.
Accesoires kan je kopen bij www.pdashop.nl en de screenprotector bij www.screenprotector.nl, kon de brando screenprotector namelijk niet bij de pdashop vinden en deze is zeer goed. Je ziet hem namelijk echt bijna niet zitten.
Dat komt omdat de videodrivers ontbreken op de TyTN2 en alles softwarematig moet berekenen. Het is jammer, maar ik vind het niet zo heel erg hinderlijk.
Met de nieuwste coreplayer hoef je video in principe niet om te zetten. Films van 700mb formaat kan je goed bekijken dan, maar met een andere player is dit nog niet mogelijk omdat die de juiste optimalisatie mist.
Guys...ik heb een probleem....ik heb sinds gisteren de Tytn2, met Dutty rom er in.
Nu heb ik vandaag tijdens het 'uitvogelen', via de een of andere manier de lijst van opties op de comm manager weten aan te passen. Perfect gelukt ; nu staat Microsoft Direct Push ook in dat lijstje....maar, nu wil ik dat verder aanpassen, en denk je dat ik ERGENS ook maar terug kan vinden waar ik dat aan kan passen??? Ik ben nu al weer anderhalf uur aan 't zoeken.....snik.
[edit] 20:41
YES! Ik heb 'm gevonden....'t zat in AdvanvcedConfig, en vervolgens onder 't menu....
Nu heb ik vandaag tijdens het 'uitvogelen', via de een of andere manier de lijst van opties op de comm manager weten aan te passen. Perfect gelukt ; nu staat Microsoft Direct Push ook in dat lijstje....maar, nu wil ik dat verder aanpassen, en denk je dat ik ERGENS ook maar terug kan vinden waar ik dat aan kan passen??? Ik ben nu al weer anderhalf uur aan 't zoeken.....snik.
[edit] 20:41
YES! Ik heb 'm gevonden....'t zat in AdvanvcedConfig, en vervolgens onder 't menu....
[ Voor 10% gewijzigd door MarcelG op 27-01-2008 20:42 ]
hij wordt in nederland gemaakt.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 20:16:
Heeft iemand de 3000mah batterij al in gebruik? En is hij ook in nederland te bestellen?
ik heb em besteld 24-48 uur levering, moet em nog binnen krijgen,..
www.luxian.nl / www.mugenpowerbatteries.eu
type HLI-P4550XL 68.48 euro incl verzending
hmmm, kheb dat progje inmiddels ook nu op mijn tytn2 staan, vol verwachting een divxje op m'n kaart gegooid.... 'not supported format MPEG-4' ofzo krijg je dan... grrrrrrrrr.frennek schreef op zondag 27 januari 2008 @ 16:18:
Ik kan trouwens iedereen die films/video materiaal op de TyTN2 wilt afspelen de nieuwste coreplayer aanraden (v1.1.3 build 2976). Dit is inderdaad maar 1 versie hoger dan de laatste, maar het verschil is extreem. Met de vorige coreplayer speelde ik misschien maar 30 tot 40% van de frames bij een normale xvid film af, nu gewoon 98%!
Hoef je dus niet meer te recoden en kan je al het materiaal direct op de geheugenkaart zetten, dat werkt tenminste.
Speel jij er gewoon divx mee af??
Verwijderd
Daar gaan we niet bij helpen.
@ hieronder: nee, had er niets mee te maken; hier stond een bericht wat we liever niet zien op GoT
@ hieronder: nee, had er niets mee te maken; hier stond een bericht wat we liever niet zien op GoT
[ Voor 136% gewijzigd door pven op 27-01-2008 22:19 ]
ik weet niet of je op mij reageert, maar mijn vraag is alleen of degene die op dit forum de CorePlayer adviseerde, ook daadwerkelijjk divx bestanden af kan spelen. Nix meer, nix minder. Als hij het wel kan, dan doet mijn progje/TyTN kennelijk iets fout..Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:51:
[mbr]Daar gaan we niet bij helpen.[/mbr]
Coreplayer kan wel degelijk mpeg4 (divx) afspelen.
Fijn dat de mijne het dan natuurlijk weer niet doet...frennek schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:19:
Coreplayer kan wel degelijk mpeg4 (divx) afspelen.
Nog CorePlayer vragen over welke formats 'ie afspeelt !?
Een beetje lezen kan geen kwaad mensen. Ik heb het nota bene op de vorige pagina nog gepost:
Een beetje lezen kan geen kwaad mensen. Ik heb het nota bene op de vorige pagina nog gepost:
.KeN. schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 17:07:
Tot nu toe speelt CorePlayer 1.1.3 alles soepel af: avi / wmv / mpg / mp4 / 3gp / mp3 etc.
Vraagje: hoe krijg ik wm6 zo ver dat voor alle streams etc the core-player the default is. Nu opent het ding (ondanks het associëren met alle formaten in Core Media Player) steeds de streams in windows media player..KeN. schreef op zondag 27 januari 2008 @ 23:16:
Nog CorePlayer vragen over welke formats 'ie afspeelt !?
[...]
Dunno ? Bij mij pakt 'ie alle streams wel gewoon in CorePlayer. Ik heb bij WMP wel alles afgevinkt, dus misschien dat daar het verschil ligt.
Verwijderd
Nice! Heb je eindelijk het idee dat je echt iets vast hebt. Maargoed, ze mogen eerst wel eens dat video acceleratie gedoe oplossen. As for now; ik kijk naar de Samsung i780.Sir_Killalot schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:52:
Als er iemand nog iets langer zonder opladen zn TyTN II wil gebruiken is er nu een 3000 mAh accu![]()
[afbeelding]
En al deze antwoorden had je ook kunnen vinden door even de voorgaande delen door te nemen of de zoekfunctie te gebruiken...frennek schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:36:
Verhaal over de radio versies kan je hier lezen:
Mijn toestel bedacht zich ineens dat het wel leuk was om zichzelf zomaar te resetten... Was net klaar met bellen. Ineens *poef* Windows Mobile restart
Weet iemand of het mogelijk is om die 'coreplayer' te proberen?
Ik kan op hun site http://www.coreplayer.com nergens een trial versie vinden.
Ik kan op hun site http://www.coreplayer.com nergens een trial versie vinden.
Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)
Nope, is er niet.. Hij doet het prima verder hoor 
Kan niets bedenken waarom je 'm niet zou moeten halen.
Kan niets bedenken waarom je 'm niet zou moeten halen.
Vandaag ook mijn abbonement verlengt bij Vodafone
.
Mijn abbo (verlenging) ziet er als volgt uit voor het geval het belangrijk is, met een beetje onderhandellen kwam ik op het volgende:
Basis abbo: €35,00
Blox internet: € 9,95
Blox SMS: € 10,00
Eerst 8 maanden 50% korting.
Kosten toestel: GRATIS (met onderhandeling, aardige mevrouw trouwens).
Morgen komen ze binnen bij Vodafone (+/- 200 stuks) en hoop dus dat die van mij dan ook verzonden zal worden
. Ik verheug me er nu al op
.
Oja, bij BOL nog een 8GB geheugen kaartje besteld (had nog een 50 euro kadobon liggen voor BOL).
Mijn abbo (verlenging) ziet er als volgt uit voor het geval het belangrijk is, met een beetje onderhandellen kwam ik op het volgende:
Basis abbo: €35,00
Blox internet: € 9,95
Blox SMS: € 10,00
Eerst 8 maanden 50% korting.
Kosten toestel: GRATIS (met onderhandeling, aardige mevrouw trouwens).
Morgen komen ze binnen bij Vodafone (+/- 200 stuks) en hoop dus dat die van mij dan ook verzonden zal worden
Oja, bij BOL nog een 8GB geheugen kaartje besteld (had nog een 50 euro kadobon liggen voor BOL).
Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW
Verwijderd
haha ik heb ongeveer ook het zelfde abo bij Vodafone verlengd;)
Basis abonnement 35,00
Internet blox 9,95
Toestel 15,00
Tegen mij hebben ze echter gezegd dat deze pas rond 4 februari binnen komen.. Dus ik ben benieuwt wanneer ik hem krijg:D
Basis abonnement 35,00
Internet blox 9,95
Toestel 15,00
Tegen mij hebben ze echter gezegd dat deze pas rond 4 februari binnen komen.. Dus ik ben benieuwt wanneer ik hem krijg:D
Verwijderd
Probleempje:
Tijdje geleden zijn plotseling de instellingen verdwenen van de wifi verbinding bij mijn vriendin thuis, vandaag even aan de computer gehangen en ik kan geen e-mail meer ophalen via gprs, ik mijn e-mail ophalen via wifi, dat lukt. paar seconden daarna; instellingen verdwenen van mijn eigen wifi verbinding...
Weet iemand hier raad mee of wordt het een hard reset??
Tijdje geleden zijn plotseling de instellingen verdwenen van de wifi verbinding bij mijn vriendin thuis, vandaag even aan de computer gehangen en ik kan geen e-mail meer ophalen via gprs, ik mijn e-mail ophalen via wifi, dat lukt. paar seconden daarna; instellingen verdwenen van mijn eigen wifi verbinding...
Ik heb windows live messenger geinstalleerd maar nu staat ie ook op de voorgrond van mijn Kaiser, onder agenda. Is er een manier om het te verwijderen?
Verwijderd
Ik heb vandaag ook mijn Hi abonnement verlengt. En ik krijg hem binnen 2 weken! Ben echt benieuwd. Nog even opzoek naar een 8gb kaart en goede oordopjes. Misschien een bluetooth headset of zo'n verloopstekkertje. Ik las trouwens op het topic over de A2DP bluetooth dat de TYTN dit wel ondersteund. Geldt dit dan ook voor de tytn2?
En dan kijken voor goede handige software. Iemand zo nog tips of een site?
Ps. W.Wezz en Forceblaster, hebben jullie de Tytn2 of de vodofone v1615?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 20:43 ]
Gratis... Vind je het gek bij abbokosten van > 50,- / maand

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
ik gebruik een bluetooth stereo headset van plantronics, werkt perfect.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:40:
Ik heb vandaag ook mijn Hi abonnement verlengt. En ik krijg hem binnen 2 weken! Ben echt benieuwd. Nog even opzoek naar een 8gb kaart en goede oordopjes. Misschien een bluetooth headset of zo'n verloopstekkertje. Ik las trouwens op het topic over de A2DP bluetooth dat de TYTN dit wel ondersteund. Geldt dit dan ook voor de tytn2?
Verwijderd
Sinds een dag of 5 ook de tytn2, hiervoor een P3300.
Heb nu het volgende rare probleem,
Heb alleen HSDPA verbinding als ik hem aan de lader heb hangen, lader er af en hup weer GPRS.
Iemand een idee?
Heb nu het volgende rare probleem,
Heb alleen HSDPA verbinding als ik hem aan de lader heb hangen, lader er af en hup weer GPRS.
Iemand een idee?
Dank je wel. Had het helemaal over het hoofd gezien.DEiE schreef op maandag 28 januari 2008 @ 18:17:
@Zhadum: Dat kan je instellen bij Instellingen/Vandaag op het tabblad Items
Zelfde probleem gehad, hard reset was toen de enige oplossing.....Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 17:35:
Probleempje:
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Verwijderd
Ik zou niet weten waar ik dat moet afvinken.KeN. schreef op maandag 28 januari 2008 @ 00:56:
Dunno ? Bij mij pakt 'ie alle streams wel gewoon in CorePlayer. Ik heb bij WMP wel alles afgevinkt, dus misschien dat daar het verschil ligt.

Heeft er iemand al eerder een batterij bij MUGEN Power besteld.
Kheb vrijdag avond besteld, wel een betalings bevestiging gekregen, maar verder nog niet.,,
ook op een email reageren ze (nog) niet
terwijl ze 24-48 uur na de betaling overgaan tot verzenden, met een email als bevestiging...
Kheb vrijdag avond besteld, wel een betalings bevestiging gekregen, maar verder nog niet.,,
terwijl ze 24-48 uur na de betaling overgaan tot verzenden, met een email als bevestiging...
Verwijderd
Het is een hard reset geworden, mooie boel. Ben nu mijn mooie thema ook kwijt en geen idee waar ik 'm vandaan heb gehaald. Iemand anders nog een site waar je een mooi thema vandaan kunt halen?Bebob_NL schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:04:
[...]
Zelfde probleem gehad, hard reset was toen de enige oplossing.....
Heeft iemand het 'suikerklont-trucje' al toegepast op de Kaiser? Een vorig toestel die ik had van HTC was gebrandmerkt door de provider. Deze reclame kon je toen verwijderen door met het puntje van een suikerklontje deze eraf te schuren zonder dat je je behuizing beschadigde. Ik was benieuwd of dat met de Kaiser ook goed zou gaan.
die gedachte had ik ook laatst, alleen achterop staat als nog een htc logo die blijft staan.Oesie schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:59:
Heeft iemand het 'suikerklont-trucje' al toegepast op de Kaiser? Een vorig toestel die ik had van HTC was gebrandmerkt door de provider. Deze reclame kon je toen verwijderen door met het puntje van een suikerklontje deze eraf te schuren zonder dat je je behuizing beschadigde. Ik was benieuwd of dat met de Kaiser ook goed zou gaan.
behuizing is inderdaad zelfde dus suikerklontje truuk zou moeten werken.
probeer het anders zelf
Ik heb de T-mobile versie. Bij mij staat dus alle reclame op de voorkant van het toestelVassie18 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:02:
[...]
die gedachte had ik ook laatst, alleen achterop staat als nog een htc logo die blijft staan.
behuizing is inderdaad zelfde dus suikerklontje truuk zou moeten werken.
probeer het anders zelf
dat had ik ook bij mijn mda vario, het suikerklont truukje werkte perfect op het metalen gedeelte alleen ja met plastic gaat dit niet werken en zal ik ook niet proberen.Oesie schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:04:
[...]
Ik heb de T-mobile versie. Bij mij staat dus alle reclame op de voorkant van het toestelZelfs in één hardware knop helaas.
de htc heeft boven op een htc logo en op de achterkant van het batterij klepje. ik stoor me er niet aan dus vind zonde om dit op deze telefoon uit te proberen
Verwijderd
Had jij er dan een orginele rom opstaan van htc?jopie schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:31:
Waar wil je hem ruilen? Ik heb de mijne 3 dagen nu, via t-mobile. Weet eigenlijk niet of ik er blij genoeg mee ben. Vind de vario ideaal voor alle uitgebreide zaken, maar simpel agenda, contact of emailwerk ging toch makkelijker op de palm treo 650.
waar heb je die orginele roms gevonden? Weet iemand dat?
Nee, ik heb de Tmobile rom.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:09:
[...]
Had jij er dan een orginele rom opstaan van htc?
waar heb je die orginele roms gevonden? Weet iemand dat?
Coreplayer - Menu - Tools - Preferences - Select Page - File AssociationsVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:09:
[...]
Ik zou niet weten waar ik dat moet afvinken
Nu nog op zoek naar een werkende Coreplayer
Zoals in de bevestiging staat: v1615 (HTC P4450)Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:40:
Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW
W.Wezz schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:12:
Morgen komen ze binnen bij Vodafone (+/- 200 stuks) en hoop dus dat die van mij dan ook verzonden zal worden. Ik verheug me er nu al op
.
Ik heb hem op donderdag 10 januari al besteld. Ik heb ze tot nu toe iedere week effe gebeld om de status van de bestelling te checken. Omdat ze mij ook verteld hadden dat ze vandaag binnen zouden zijn heb ik ook vandaag maar weer gebeld (klantenservice VF zakelijk). De medewerker zei dat er niks binnen is en niet gezegd kon worden wanneer dat wel zou gebeuren; het zou ook wel ergens in februari kunnen zijn. Ik wacht nu al bijna 3 weken en begin een beetje ongeduldig te worden. De medewerker zei wel dat ik voor in de wachtrij stond en als eerste aan de beurt was maar toch...Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 17:23:

Ze vertelden me trouwens wel iets dat ik nog niet wist: Hun abonnement gaat pas in als het oude abonnement (T-Mobile) waarvan ik het nummer meeneem beeindigd is, dus da's over zo'n 2,5 maand. Wel zou ik het toestel al eerder krijgen (zo gauw die leverbaar is). Ergens wel netjes want zo heb ik geen dubbele maandlasten. Aan de andere kant heb ik dan straks een telefoon zonder data abonnement

Daar krijg je helemaal geen problemen mee, heb ook 2 maanden op mijn oude abonnement (Rabo Mobiel)rondgecruised met mijn TyTN II. Ik had dan wel nog nooit eerder een telefoon met internet gehad dus ik miste niets in die 2 maanden. Enige keren dat ik het gebruikte was thuis op het draadloos netwerk. Maar nu met mijn nieuwe abonnement kan ik niet meer zonder internet. =Patjong schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 18:50:
[...]
[...]
Ze vertelden me trouwens wel iets dat ik nog niet wist: Hun abonnement gaat pas in als het oude abonnement (T-Mobile) waarvan ik het nummer meeneem beeindigd is, dus da's over zo'n 2,5 maand. Wel zou ik het toestel al eerder krijgen (zo gauw die leverbaar is). Ergens wel netjes want zo heb ik geen dubbele maandlasten. Aan de andere kant heb ik dan straks een telefoon zonder data abonnement(voor de komende paar maanden althans).
Verwijderd
Je kunt een data abonnement altijd nog los afsluiten vooruitlopend op de ingangsdatum van je mobiel abonnement. Klantenservice bellen ;-)
Nog even over mijn accuduur. Had al eens gepost dat dat dramatisch was. Heb een idee het lek boven water te hebben. Gebruik ik geen dataverbinding dan heb ik een lange standby tijd (in 1,5 dag van 100% naar 90%). Gebruik is even de dataverbinding (weer updaten) dan gaat het in een half uur terug van 90% naar 85%. Heb dus al een aantal keren gehad dat binnen een dag standby de accu leeg was. De dataverbinding zet ik wel uit dmv de kaisertweak of de connmanager.
Iemand een idee hoe dit kan? Geen dataverbinding meer open en toch een leeglopende accu!
btw na een softreset is dat leeglopen afgelopen.
Iemand een idee hoe dit kan? Geen dataverbinding meer open en toch een leeglopende accu!
[ Voor 4% gewijzigd door CeedeBee op 29-01-2008 21:54 ]
Kheb bericht gehad van MUGEN, zondagnacht was er een inbraak in een van hun distributie centersijsbeer910 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:29:
Heeft er iemand al eerder een batterij bij MUGEN Power besteld.
vandaar dat het wat langer duurt.
stiekem mee draaiende applicaties?CeedeBee schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:51:
Nog even over mijn accuduur. Had al eens gepost dat dat dramatisch was. Heb een idee het lek boven water te hebben. Gebruik ik geen dataverbinding dan heb ik een lange standby tijd (in 1,5 dag van 100% naar 90%). Gebruik is even de dataverbinding (weer updaten) dan gaat het in een half uur terug van 90% naar 85%. Heb dus al een aantal keren gehad dat binnen een dag standby de accu leeg was. De dataverbinding zet ik wel uit dmv de kaisertweak of de connmanager.
zelf heb ik het zelfde gehad, alleen binnen 2,5 uur van accu vol naar leeg. zelfs 1x in 10 minuten 25% leger.
wifi staat nu uit (kaiser tweak) dat scheelt ook al enorm
Ik zit bij T-mobile, daar kan je kiezen voor een internet abonnement.
64Kb/s down en 16 up, is dat een beetje te doen?
kzit nu lekker via wifi en dat is lekker snel.. maar dat is ook niet echt mogelijk..
of moet hoger om wat te kunnen doen?
ik kan er ook niet echt achterkomen wat het verschil is tussen web 'n walk en T-mobile internet...
behalve dat de een een continue verbinding is en de ander per MB betaalt wordt..
64Kb/s down en 16 up, is dat een beetje te doen?
kzit nu lekker via wifi en dat is lekker snel.. maar dat is ook niet echt mogelijk..
of moet hoger om wat te kunnen doen?
ik kan er ook niet echt achterkomen wat het verschil is tussen web 'n walk en T-mobile internet...
behalve dat de een een continue verbinding is en de ander per MB betaalt wordt..
[ Voor 27% gewijzigd door ijsbeer910 op 29-01-2008 22:12 ]
Geen draaiende applicaties, wifi standaard uit. En de dataverbinding dus ook. Al heel wat testjes gedaan en na een softreset volledig laden : goede standby. Na een softreset even de dataverbinding open (het weer updaten) en daarna direkt weer uit laat de accu leeglopen.ijsbeer910 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:57:
[...]
stiekem mee draaiende applicaties?
zelf heb ik het zelfde gehad, alleen binnen 2,5 uur van accu vol naar leeg. zelfs 1x in 10 minuten 25% leger.
wifi staat nu uit (kaiser tweak) dat scheelt ook al enorm
oh, dat is best wel raar.
heb je er van die applicaties op staan waar je kan zien hoeveel mA (mili Amperes)
gebruikt tijdens het "bezig zijn" en tijdens het standby staan. dat zet ie mooi in een grafiekje
kan je mooi zien of iets je batterij naar beneden aan het trekken is, of misschien accu'tje slecht
die van mij heb ik om 9 uur van de lader getrokken, 1x 20 min gebeld, wififofum deze avond aangehad, en nog 36% over...
deze week krijg ik die 3000mAh accu binnen
kan'k goed gebruiken
heb je er van die applicaties op staan waar je kan zien hoeveel mA (mili Amperes)
gebruikt tijdens het "bezig zijn" en tijdens het standby staan. dat zet ie mooi in een grafiekje
kan je mooi zien of iets je batterij naar beneden aan het trekken is, of misschien accu'tje slecht
die van mij heb ik om 9 uur van de lader getrokken, 1x 20 min gebeld, wififofum deze avond aangehad, en nog 36% over...
deze week krijg ik die 3000mAh accu binnen
Zolang de dataverbinding niet gebruikt is geweest is de accuduur goed. Kan best lang bellen en tomtom draaien. Lijkt net of de verbinding niet echt uit gaat ofzo.
Wat voor programma is aan te raden voor het maken van die grafiekjes? Lees verschillende verhalen over bv batterystatus.
Wat voor programma is aan te raden voor het maken van die grafiekjes? Lees verschillende verhalen over bv batterystatus.
battrystatus kan in je begin scherm een accu laten zien met nog wat gegevensCeedeBee schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:30:
Zolang de dataverbinding niet gebruikt is geweest is de accuduur goed. Kan best lang bellen en tomtom draaien. Lijkt net of de verbinding niet echt uit gaat ofzo.
en powerguard kan je een grafiekje laten maken. best handig.
je moet het alleen wel aanzetten als je het wilt gebruiken. maar het wijst zichzelf
[ Voor 8% gewijzigd door ijsbeer910 op 29-01-2008 22:44 ]
Bedankt, zal het eens installeren en kijken wat het verbruik is met en zonder data.
asje
het kan even duren voor het verbruik omlaag gaat.
het lage verbruik is rond de 40mA en lekker veel doen is ie boven de 400mA
dat kan je mooi zien in je begin scherm (batterystatus)
daar in kan ook nog wat andere opties instellen cpu speed, operater, temperatuur enz.
have fun
het kan even duren voor het verbruik omlaag gaat.
het lage verbruik is rond de 40mA en lekker veel doen is ie boven de 400mA
dat kan je mooi zien in je begin scherm (batterystatus)
daar in kan ook nog wat andere opties instellen cpu speed, operater, temperatuur enz.
have fun
Hmm, toenstraks eens de blauwe tand (voor het eerst...) aangezet... 't werkt maar de weergegeven ID kan niet bij de bluetoothinstellingen verandert worden
Die instelling is daar helemaal niet te vinden.
Morgen (als ik wat MD naar binnen heb gewerkt) eens even neuzen in de manual...
Morgen (als ik wat MD naar binnen heb gewerkt) eens even neuzen in de manual...
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
mochten er mensen zijn met een jabra620s icm met tytnII die problemen hebben met pairen.
hier komt de oplossing.
updaten jabra620s firmware en klaar. staat op de support website van jabra een update
hier komt de oplossing.
updaten jabra620s firmware en klaar. staat op de support website van jabra een update
1 van de punten van vooruitgang met deze nieuwe telefoon is voor mij de internetmogelijkheid. Zonde als ik dat nu maanden moet missen.Sagaris schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:57:
gehad dus ik miste niets in die 2 maanden. Enige keren dat ik het gebruikte was thuis op het draadloos netwerk. Maar nu met mijn nieuwe abonnement kan ik niet meer zonder internet. =P
Een data abonnement erbij nemen bij mijn oude provider bedoel je? Dat kan misschien wel. Bij de nieuwe provider het data abonnement eerder in laten gaan lijkt me niet zo handig, want dan moet ik alsnog simkaarten wisselen om te kunnen bellen. Of voortdurend 2 telefoons meenemen. En ik zie al helemaal vooruit naar het moment dat ik mijn huidige K750i ritueel in tweeen kan hakken als de TyTN II er is, zo fed up ben ik ermeeVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:15:
Je kunt een data abonnement altijd nog los afsluiten vooruitlopend op de ingangsdatum van je mobiel abonnement. Klantenservice bellen ;-)
Verwijderd
Ik heb een werkende player en had al gedaan wat jij beschreef maar hoe vink ik het af in WMP?Oesie schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:53:
[...]
Coreplayer - Menu - Tools - Preferences - Select Page - File Associations
Nu nog op zoek naar een werkende Coreplayer
Iemand enig idee hoe ik met de TytnII mijn simkaart pincode aan kan passen?? Ik kan alleen een extra pincode toevoegen, maar dat is niet op de sim.....maar op de telefoon zelf.....
Dat was bij mij niet nodig. De filetypes werden automatisch geopend met Coreplayer die ze vervolgens nog niet af kan spelenVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:33:
[...]
Ik heb een werkende player en had al gedaan wat jij beschreef maar hoe vink ik het af in WMP?
Start - Instellingen - Telefoon - Pincode wijzigenBartez schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:03:
Iemand enig idee hoe ik met de TytnII mijn simkaart pincode aan kan passen?? Ik kan alleen een extra pincode toevoegen, maar dat is niet op de sim.....maar op de telefoon zelf.....
Heb even een vraag ik stuur vaak per ongeluk lege smsjes door de verzendknop aan te raken. is er misschien een regkey die de knop verzenden kan blokkeren bij een leeg smsje.....sms namelijk zo 10 a 15 lege smsjes per week
Verwijderd
http://www.batteryupgrade...il.php?productId=11961144
is dit niks?
toch al snel de helft goedkoper als die van mugenpower.
is dit niks?
Ziet er goed uit, alleen vraag ik me af wat de dikte van deze is en hoe dat er uit ziet.. je krijgt er namelijk ook een cover bij, dus hij zal dikker zijn dan de normale.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:37:
http://www.batteryupgrade...il.php?productId=11961144
is dit niks?
Iemand die al plaatjes heeft van deze?
Verwijderd
Ik weet niet of dit een bekend probleem is maar ik heb sinds kort ook een HTC TyTN II en ik kan op één of andere manier niet op mijn thuis wireless router inloggen/aanmelden. WEP uitgezet, nog steeds niks. Via DHCP of static maakt ook niet uit
Andere routers geen probleem, maar natuurlijk JUIST mijn router thuis doet moeilijk.
Ik heb thuis een standaard Linksys blauw kastje waar er miljoenen van zijn:
http://www.wirelessnetworkus.com/images/linksys%20router.jpg
Bij een vriend geprobeert die de opvolger heeft:
http://3gstore.com/images/linksys_router.jpg
Vreemd genoeg zelfde probleem.
Op kantoor precies dezelfde blauwe Linksys doos: geen probleem. Rest van de wereld: ook geen probleem.
Versie telefoon:
Rom versie: 1.56.404.6
Rom Datum: 08/28/07
Radioversie: 1.27.12.11
Protocolversie: 22.45.88.07H
Ik heb hem net een week dus alles staat zo'n beetje op basis instellingen hoewel ik behoorlijk wat heb lopen klooien in comm manager om te kijken of ik het aan de praat kon krijgen.
Gaarne zou ik willen weten of dit een bekend probleem is (Linksys + HTC) of dat er software is die me kan helpen. Alle Linksys routers draaien de standaard Linksys firmware, geen wazige (linux)-open source firmwares. Nu weet ik dat Linksys routers af en toe kuren hebben maar dit is wel erg merkwaardig.
Losstaand hiervan, mocht iemand weten hoe ik een screenshot kan maken met mijn HTC zou dat ook handig zijn. Verder prima apparaat maar een beetje jammer dat ik thuis niet via wifi kan internetten. Dat GPRS is leuk maar schiet niet echt op als je films over aan het zetten bent...
Andere routers geen probleem, maar natuurlijk JUIST mijn router thuis doet moeilijk.
Ik heb thuis een standaard Linksys blauw kastje waar er miljoenen van zijn:
http://www.wirelessnetworkus.com/images/linksys%20router.jpg
Bij een vriend geprobeert die de opvolger heeft:
http://3gstore.com/images/linksys_router.jpg
Vreemd genoeg zelfde probleem.
Op kantoor precies dezelfde blauwe Linksys doos: geen probleem. Rest van de wereld: ook geen probleem.
Versie telefoon:
Rom versie: 1.56.404.6
Rom Datum: 08/28/07
Radioversie: 1.27.12.11
Protocolversie: 22.45.88.07H
Ik heb hem net een week dus alles staat zo'n beetje op basis instellingen hoewel ik behoorlijk wat heb lopen klooien in comm manager om te kijken of ik het aan de praat kon krijgen.
Gaarne zou ik willen weten of dit een bekend probleem is (Linksys + HTC) of dat er software is die me kan helpen. Alle Linksys routers draaien de standaard Linksys firmware, geen wazige (linux)-open source firmwares. Nu weet ik dat Linksys routers af en toe kuren hebben maar dit is wel erg merkwaardig.
Losstaand hiervan, mocht iemand weten hoe ik een screenshot kan maken met mijn HTC zou dat ook handig zijn. Verder prima apparaat maar een beetje jammer dat ik thuis niet via wifi kan internetten. Dat GPRS is leuk maar schiet niet echt op als je films over aan het zetten bent...
Verhip......echt gruwelijk overheen gekeken!!!!Oesie schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:11:
[...]
Start - Instellingen - Telefoon - Pincode wijzigen
Thanx!
zie je de router wel als je gaat zoeken naar de netwerken?
het zou zomaar eens kunnen zijn dat je alleen bepaalde MAC adressen hebt toegelaten.
of een ander protocol hebt aangezet.
je laptop/pc doet het wel neem ik aan.
kheb hier ff de instellingen gezet.
wepkey heb ik wel ingevuld, maar even weggehaald
http://home.caiway.nl/~virusje/GT/
[ Voor 15% gewijzigd door ijsbeer910 op 30-01-2008 11:27 ]
Dit topic is gesloten.