Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #9

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.067 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
De vraag is dan ook niet ofdat 100% mogelijk is, maar of meer mensen bij die baan moeite hebben opdat wij ons " we voelen ons prutser" gevoel mogen verzachten ;)

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25
Het was wel zo dat als ik bij sommige punten 10 eraf deed dat er niks verandere kwa DQP... dus op een gegeven moment had ik 40 over met 91% nog steeds.. Verder ben ik niet echt gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:45
charops schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:39:
De vraag is dan ook niet ofdat 100% mogelijk is, maar of meer mensen bij die baan moeite hebben opdat wij ons " we voelen ons prutser" gevoel mogen verzachten ;)
Wat hierbij eigenlijk de gouden tip is, check je race-weekend pagina. Dan kan je overzichtelijk je eigen stappen nagaan en zie je op een gegeven moment altijd je eigen fout. Als je binnen 4 ronden op 91 zit en dan niet hoger komt, werk je waarschijnlijk met te grote verhogingen... Hmm, misschien heb ik nu al teveel gezegd :D.

Het is mij dit seizoen overigens ook twee keer overkomen dat ik niet boven de 93 kwam, terwijl de rest eigenlijk 96 of hoger was qua DRP. Dus je bent iig niet de enige :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Precies wat Requiem zegt: denk logisch na. en analyseer wat je doet.

F1T down?

[ Voor 8% gewijzigd door Dauthi op 03-01-2008 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Soms helpt dat echter niet en zul je een stap moeten herhalen om in te zien dat de random je voor de gek heeft gehouden ;) .

Op het moment dat je dat zei deed ik mijn WU, dus down issie niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Ja F1T doet afentoe raar met pagina's laden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Tot nu toe 5e op de grid, met naar mijn mening 3 man voor me op een stop meer... Deze race maar eens kijken hoe het zit, anders knal ik er voor de volgende wel een upgrade door....

Good luck to you all!!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik sta 7e, mn coureur heeft (niet voor de eerste keer) weer 0.4s verloren (was anders 3e/4e) in de Q op een baan waar het lastig inhalen is... Der komen er bovendien nog wel een paar onderdoor, dus ik verwacht een 9e/10e startpositie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
12e in Q ben benieuwd wat het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Godver Dakar is afgelast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Ja, en daar doe je verbaast over? de A.S.O. valt onder frans gezag, dus dit had je al wel aan kunnen zien komen.... De fabrieksteams waren vanmorgen al in alle vroegte de boel aan het oppakken, dus het gerucht ging al vanaf vanochtend.....

Wel lichtelijk off topic btw.....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat Dakar afgelast is is inderdaad jammer, zeker met de grote hoeveelheid Nederlanders dit jaar. Gelieve daar hier over verder te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Het is inderdaad heel handig om voor de juiste DQP een reporting skill van 100 te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Kroketje schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:32:
Het is inderdaad heel handig om voor de juiste DQP een reporting skill van 100 te hebben.
Is dat zo? Dat snap ik dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Ik zie op C1 forums mensen die praten over het verschil tussen 70 of 100 reporting skill. Blijkt wel een groot verschil te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Onzin.

Verschil in de Q is weer erg klein. Terug gevallen naar P11, maar op slechts een tiende van de #5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Ik doe al een aantal races mee, maar had me hier nog niet gemeld. :w

C4G2 (Jos van Rijn).

Moet er nog een beetje inkomen, maar het lukt al redelijk. En na het doorspitten van 9 topics ben ik zelfs wat wijzer geworden. ;)

edit:
Sow... da's snel toegevoegd. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Jopster op 04-01-2008 17:59 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
:) Mijn race is bezig, dus dan zit ik hier wel eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mijn race is ook bezig en dat wordt helemaal niks. Een gap van 17 seconden na 4 rondes.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 15:01
Heb tot mijn verbazing een 2e plek in de Q bemachtigd en blijk ook niet een vroege stopper te zijn in de race. Dit biedt dus perspectieven, helaas is de nr 1 ruim een seconde per rondje sneller dan wie dan ook (stopt ook wel 3 ronden eerder, maar toch) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik tot mn verbazing op strategie toch nog naar het podium gereden (dit keer weer 3e en wederom door iemand in de laatste 5 ronden in te halen). En om de verbazing nog groter te maken heeft mn teamgenoot zn eerste 2 punten van het seizoen gepakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 15:01
Gefeliciteerd Joss!

Ikzelf zit op de 2e stek en hoop dat vast te houden, mijn teammaat zit op P7 0,7 sec achter P6. Lijkt een mooi restultaat te gaan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-2 gehaald samen met mijn teamgenoot en ik mijn vierde overwinning en fastest lap, door het eten een groot deel van de race gemist dus straks in de racelog maar es nalezen wat er nou gebeurd of niet gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
@#)*@)(#*)(@#*

Ik zit al de hele race vast achter m'n cuptegenstander en leider in het kampioenschap, kom ik er eindelijk voorbij, gebeurt er dit (en dat komt uit 1 updatescherm van de live race):
Rene Gerritsen overtakes Mário Rodrigues
Rene Gerritsen The car sounds sick and looks to be showing signs of oil smoke. Surely it won't be able last much longer.
Mário Rodrigues overtakes Rene Gerritsen
*zucht* Het had zo mooi kunnen zijn :(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Nou, mijn race gisteren was de meest dramatische ooit in mijn F1Time carriére...

Binnen 2 ronden wist onze grote Griekse vriend (oud C3G9 rijders kennen hem) mijn achtervleugel eraf (en nee, mijn blokken stond laag). Daarmee begon de ellende en vervolgens klapt binnen 5 ronden na de pits meteen m'n achtervleugel en rijdt m'n coureur de rest van de race 1.30's waar je normaal 1.04 hoort te rijden (maar binnenkomen voor een nieuwe vleugel ho maar)

Na deze ervaring mag ik toch hopen dat Tadas zijn tijd eens niet in een onzinnige nieuwe voorpagina gaat stoppen, maar eens bugs gaat verbeteren en het spelplezier (met dit soort stomme pitstop grappen na een crash ofzo) gaat verbeteren...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Als een onderdeel kapot gaat door een andere auto, dan pit je. Anders niet, dus jouw vleugel die er spontaan afvliegt is inderdaad iets waarvoor je rijder niet binnenkomt. Het klopt niet inderdaad, want welk team laat z'n rijder nou een complete pitstoptijd per ronde verliezen en doorrijden? :X Zo zouden al die versnellingsbakproblemen ook in de pits opgelost moeten kunnen worden, of iig meteen bepaalde kans... Vaak is een reset zo gedaan en je verliest een stuk minder als je in rondje 15 binnenkomt om je versnellingsbak te laten resetten dan dat je doorrijdt met 10s per rondje verlies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Grrrrrene schreef op zondag 06 januari 2008 @ 00:42:
Als een onderdeel kapot gaat door een andere auto, dan pit je. Anders niet, dus jouw vleugel die er spontaan afvliegt is inderdaad iets waarvoor je rijder niet binnenkomt. Het klopt niet inderdaad, want welk team laat z'n rijder nou een complete pitstoptijd per ronde verliezen en doorrijden? :X Zo zouden al die versnellingsbakproblemen ook in de pits opgelost moeten kunnen worden, of iig meteen bepaalde kans... Vaak is een reset zo gedaan en je verliest een stuk minder als je in rondje 15 binnenkomt om je versnellingsbak te laten resetten dan dat je doorrijdt met 10s per rondje verlies...
Versnellingsbakproblemen zijn in het echt meestal einde verhaal, in F1Time rijden ze door met 30 seconde achterstand per ronde.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Absoluut, maar je ziet ook dat het af en toe in de pits gereset kan worden (of dat ze dat zelf kunnen op het stuur? Dat weet ik niet zeker meer). Hoe dan ook: ze kunnen in het echt een stuk meer dan een band of een vleugel vervangen. Er zijn al heel wat mensen binnengekomen en na een paar minuten weer weggereden. Kan zomaar een paar 100k inkomsten schelen als je nog wat plekken goedmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zijn er eigenlijk inmiddels al wel markets gedaan? Heb er niks van meegekregen (niks nodig), maar zie geen geklaag op het forum....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Joss schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:48:
Zijn er eigenlijk inmiddels al wel markets gedaan? Heb er niks van meegekregen (niks nodig), maar zie geen geklaag op het forum....
Dan kijk je niet goed, want ik zie er inmiddels al 1 op het bugforum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:48:
Nog geen markten gedaan.... maar het is nog zondag in Canada en het is te verwachten dat Bubbelfiets de markten om 23.59 Canadese tijd draait ofzo (of het jammerlijk fout gaat as usual...) Dus gewoon afwachten tot morgenochtend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Markets hebben ondertussen gedraaid, word er denk niet vrolijk van.
M'n designer gaat er denk flink op achteruit.
Alle designers met een beetje skills staan al onder contact :(
Of ik moet m;n huidige terug kan krijgen, maar ik denk dat daar flink op is geboden.

Afgelopen race ging eindelijk weereens goed.
Na m'n 2 pitstops lag ik op p3, door een fout van de rijder van Bluepanther/rene kon ik op klimmen naar p2 en in de laatste paar rondes de p1 pakken :)
Eindelijk weereens een race goed geld verdient, doel nu is om te zorgen dat ik op p4 eindig in het klassement en dan volgend jaar promoveren en het contract van me huidige rijder verlengen.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
WTF?

Ik krijg bij alle drivers de mededeling:
I can not accept this offer because it is less that I am willing to race for:

Terwijl mijn bod er VER boven zat, hier snap ik echt NIETS van..!

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
SanderF1 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:17:
WTF?

Jep dit had ik ook. Blijkt dat die driver opeens meer Win geld wilt? 5 mensen die erop geboden hadden hebben dit blijkbaar, want er waren 0 bids op die driver nadat de markets gedraait zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kan je die coureurs nu wel gewoon zien/er op bieden? Anders waren het wellicht coureurs die al een contractverlenging hebben gedaan bij hun huidige manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Van 3 wist ik dat ze waarschijnlijk verlengd hadden (had ze gevonden toen ik even heel C4 doorgespit ben naar goede drivers met maar 5 races nog te gaan) maar de andere 6 hebben mij dus allemaal afgewezen, en als je de bedragen ziet die ze dan ineens vragen...niet normaal de salarissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
Old Hockenheim. Na 14 rondjes 'out of fuel'. Na berekening blijkt de race 6 procent meer brandstof te verbruiken als in de warmup. DRP normaal, zelfde setup, zelfde toerental als in warmup, maar hoger vebruik... Zelfde weersomstandigheden.....

Ik gebruik dezelfde (verbeterde) brandstofverbruikcalculatie al sinds de derde race waar ik ook out-of-fuel was.

Ben ik de enige, of heeft iedereen meer brandstof nodig in Old Hockenheim en ben ik de enige die dat niet wist 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Waarschijnlijk reed je harder dan in de warmup (met een legere tank)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
Marzman schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:15:
Waarschijnlijk reed je harder dan in de warmup (met een legere tank)
Nee, ik rijd de warmup altijd met een volle tank (vanuit het verleden berekend). Juist om dit soort problemen te voorkomen.

Dan na de eerste warmup rondjes bepaal ik opnieuw hoeveel brandstof ik nodig heb en doe de volgende set rondjes. Enzovoort enzovoort.

Het mocht niet helpen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
SanderF1 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:17:
WTF?

Zie de nieuwe post van Tadas op je info centre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

robkamp schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:23:
[...]
Nee, ik rijd de warmup altijd met een volle tank (vanuit het verleden berekend). Juist om dit soort problemen te voorkomen.
Dus rijdt je langzamer. In de race rijdt je ook met een bijna lege tank.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
robkamp schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:12:
Old Hockenheim. Na 14 rondjes 'out of fuel'. Na berekening blijkt de race 6 procent meer brandstof te verbruiken als in de warmup. DRP normaal, zelfde setup, zelfde toerental als in warmup, maar hoger vebruik... Zelfde weersomstandigheden.....

Ik gebruik dezelfde (verbeterde) brandstofverbruikcalculatie al sinds de derde race waar ik ook out-of-fuel was.

Ben ik de enige, of heeft iedereen meer brandstof nodig in Old Hockenheim en ben ik de enige die dat niet wist 8)7 ?
Meest voorkomende is een temperatuurwisseling tussen race en warm-up. Als je de warm-up bijv met 15 graden rijdt, terwijl de race 25 graden is, zal je dus sneller rijden in de race omdat 25 de ideale temp is van je bandjes. Ervan uitgaande dat je Bridgestone hebt.

Je bent iig niet de enige, het gebeurt regelmatig dat mensen een hoger verbruik hebben in de race.. Zelf nog nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
Marzman schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:25:
[...]
Dus rijdt je langzamer. In de race rijdt je ook met een bijna lege tank.
Uhm, zwaardere auto kost dus minder brandstof dan een lichtere auto?

Ik denk juist andersom, lichtere auto rijd harder met dezelfde hoeveelheid brandstofverbruik.

Dus hoe lichter de auto hoe sneller je kan met dezelfde hoveelheid brandstof per rondje.

Maar goed. Ik heb dus een verschil van zes procent over veertien rondjes. Dat is in het begin dus niet zo, als ik jouw redenatie volg, en betekent dus een verschil in brandstofverbruik van 14 procent aan het einde van rondje 14. Vind ik erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hoeveel rondjes heb je in WU gedaan? Ik vind 6% nog niet schokkend veel namelijk (rekening houdend met een aantal factoren). Verder weten we jouw aanpak en berekening ook niet precies (en die hoeven we ook niet te weten, want hij klopt blijkbaar niet helemaal :P ) dus het zal altijd gissen blijven.

Ik heb niet het idee dat er een bug zit in het fuelcons. systeem. Tuurlijk merk ik zelf ook wel eens verschillen, maar die zijn voor mij bijna altijd wel te verklaren.

(Marzman wil denk ik zeggen:
Zware auto (fuel) - langzamere rondetijden - minder verbruik
Lichte auto (fuel) - snellere rondetijden - hoger verbruik. Op dat lichte deel ben je niet voorbereid vanuit de WU.)

[ Voor 18% gewijzigd door Joss op 07-01-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

robkamp schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:42:
[...]
Uhm, zwaardere auto kost dus minder brandstof dan een lichtere auto?

Ik denk juist andersom, lichtere auto rijd harder met dezelfde hoeveelheid brandstofverbruik.

Dus hoe lichter de auto hoe sneller je kan met dezelfde hoveelheid brandstof per rondje.

Maar goed. Ik heb dus een verschil van zes procent over veertien rondjes. Dat is in het begin dus niet zo, als ik jouw redenatie volg, en betekent dus een verschil in brandstofverbruik van 14 procent aan het einde van rondje 14. Vind ik erg veel.
Het is een van de factoren. En op een hogesnelheidscircuit zal het wat meer meespelen. Andere factoren kunnen inderdaad fouten in je berekening en temperatuurverschillen zijn.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ranking was iets waar ik juist extreem goed op gelet heb aangezien ik 9 drivers een offer gedaan had. Ze hebben denk ik allemaal 3 betere offers gekregen, niet normaal wat er betaald word voor een driver van ongeveer 330/280 :|
Twee seizoenen geleden kocht je daar de Schumacher en Hamilton's van het veld mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
SanderF1 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:02:
[...]

Ranking was iets waar ik juist extreem goed op gelet heb aangezien ik 9 drivers een offer gedaan had. Ze hebben denk ik allemaal 3 betere offers gekregen, niet normaal wat er betaald word voor een driver van ongeveer 330/280 :|
Twee seizoenen geleden kocht je daar de Schumacher en Hamilton's van het veld mee...
Dan hoop ik maar dat ik mijn rijderscontract kan blijven vernieuwen! Ik heb een DQP: 232, DRP: 312 rijder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
SanderF1 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:02:
[...]

Gelukkig heeft iedereen datzelfde probleem, dus maakt het niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Realistisch is het echter niet...

Uitgaande van een salaris van 2,5M per race en een win bonus van 2,0M en een point bonus van 200K (allemaal hele redelijke bedragen als ik naar de markt kijk) dan kost deze driver bij een seizoen met 2 overwinningen en 70 punten in totaal (geen top seizoen maar gewoon redelijk) maar liefst...

60M per seizoen! Zoveel verdient geen enkele coureur, zelfs Schumacher niet!

Ik denk dat het met de bedragen die er nu omgaan heel lastig wordt om winst te maken, reken maar uit voor een redelijk C2 seizoen (beter dan ik het nu doe):

Inkomsten
4,5M race income
3,5M bonus Q & R
3,0M sponsorinkomsten

Kosten
2,5M driver
1,5M designer
1,5M commerce director
3,0M suppliers
1,5M parts
2,0M testing

9,5M - 12,0M = -1,0M per RACE! :|

[ Voor 34% gewijzigd door Sanderrr op 07-01-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Ik meld me hier eindelijk eens en prompt haal ik mijn eerste podium finish. Dat had ik veel eerder moeten doen. :)

Dat smaakt naar meer! 8)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Zóó, je moet ff flink met geld gaan zwaaien, maar dan ziet het er nu ook goed uit qua markt...
Ben nog in de race voor de topcoureurs en staff... maar dan moet ik komend seizoen ook gaan rijden als een dolle gezien de bedragen. Maar goed, no guts, nog glory, dus we gokken het er maar eens op...
Ben benieuwd wat woendag gaat brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 21:24
SanderF1 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:31:
Realistisch is het echter niet...

Uitgaande van een salaris van 2,5M per race en een win bonus van 2,0M en een point bonus van 200K (allemaal hele redelijke bedragen als ik naar de markt kijk) dan kost deze driver bij een seizoen met 2 overwinningen en 70 punten in totaal (geen top seizoen maar gewoon redelijk) maar liefst...

60M per seizoen! Zoveel verdient geen enkele coureur, zelfs Schumacher niet!

Ik denk dat het met de bedragen die er nu omgaan heel lastig wordt om winst te maken, reken maar uit voor een redelijk C2 seizoen (beter dan ik het nu doe):

Inkomsten
4,5M race income
3,5M bonus Q & R
3,0M sponsorinkomsten

Kosten
2,5M driver
1,5M designer
1,5M commerce director
3,0M suppliers
1,5M parts
2,0M testing

9,5M - 12,0M = -1,0M per RACE! :|
Dat wordt dus minderen met testen om geld te besparen! Net als de echte F1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
@Sander: Je hoeft geen coureur te contracteren van 2.5M (zeker niet) als je niet verwacht top 10 te gaan rijden. Blijft een keus, je kan er ook één opleiden.

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 07-01-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het is mij dan uiteindelijk ook gelukt, 100% DQP :) Vorig seizoen met dezelfde rijder al gereden dus begon met een DQP van 96% :)

Ik hoop weer op een goed resultaat, vorige race toch ook mooi 2puntjes kunnen scoren. Ik sta nu op 7 punten maar alsnog niet genoeg om in C2 te blijven :'(

Die market is bij mij niet goed gevallen zeg. Ik baal er enorm van. Ongeveer een maand geleden alweer?! biedingen gedaan. Nu eindelijk eens gedraaid en heeft iedere trage/onoplettende speler ook geboden waardoor ik nu eigelijk met lege handen sta. Tuurlijk ook eigen fout door te proberen voor een dubbeltje op eerste rank te zitten. Bij de rijders valt de schade nog wel mee. *vingers corssed voor donderdag ochtend*

Designer is echt een ramp, lijkt erop dat er meer mensen zijn die en designer willen dan er designers zijn... Heb maar op een crappy designer een belachelijk offer gedaan van 500.000 wat ik hem overigens nog niet eens waard vind...

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Jippie! Eindelijk weer eens een plaatsje op de grid waar ik tevreden mee kan zijn... Sta voorlopig 4e op de grid met voor me zowieso 1 iemand op een extra stop strategie, met enig risico, (1 twijfel) en alles met dezelfde strategie staat achter me...

Nu hopen dat er weer eens een race als vanouds gereden kan worden door team Luchtloper, die aan de mooie resultaten van vorig seizoen doen herinneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Ben bang dat het deze race niet wat gaat worden... sta op dit moment nog 7e, maar er moeten er nog een paar die er wel voor komen te staan. Tja, wat doe je dan, ik ben safe voor volgend seizoen, en er valt dus weinig eer te halen in de races.... Tijd voor volgend seizoen dus, en maar gaan sparen/ontwikkelen....

Good luck to you all!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

andrestouwe schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 07:08:

Ben bang dat het deze race niet wat gaat worden... sta op dit moment nog 7e, maar er moeten er nog een paar die er wel voor komen te staan. Tja, wat doe je dan, ik ben safe voor volgend seizoen, en er valt dus weinig eer te halen in de races.... Tijd voor volgend seizoen dus, en maar gaan sparen/ontwikkelen....

Good luck to you all!!
Bij mij gaat het ook niet echt geweldig. Volgende race met nieuwe aerodynamics en de race daarna een nieuw chassis. Misschien dat het dan nog wat wordt, maar ik ben ook al weer voor volgend seizoen bezig. Ik sta 11e met 19 punten en de nr16 heeft pas 2 punten dus ik denk dat het wel redelijk safe zit dit seizoen (ook al rijdt ik geen deuk meer in een pakje boter ;) )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik sta 9e in de Q, ik hoop maar dat dat aan m'n strategie ligt. Ik moet weer een hoop plekken goedmaken in de race :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik sta weer derde. Wordt een beetje moe van die plaats :P Mn teamgenoot zit ook recht achter me, dat is nog nooit gebeurd. Leuk voor hem iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Zo, zit ff te snuffelen op F1time, zie ik ineens dit:
1 Jos Roelofs 1:16.618 +0.000 +0.000
2 Kristijonas Zaranka 1:16.725 +0.107 +0.107
3 David Fraser 1:16.810 +0.192 +0.085
4 Jakab Zoltan 1:16.828 +0.210 +0.018
5 Daniel van Brienen 1:16.856 +0.238 +0.028
6 Bart Oudenampsen 1:16.900 +0.282 +0.044
7 Mário Rodrigues 1:16.960 +0.342 +0.060
8 Hans van der Net 1:17.009 +0.391 +0.049
9 Rene Gerritsens 1:17.089 +0.471 +0.080
10 Chas Dinning 1:17.176 +0.558 +0.087
Volgens mij is een of andere Roelofs uit z'n slof geschoten ofzo :+ Als het goed is is ie onderweg vanuit België, zal em straks is ff een schop onder z'n hol geven en is vragen wat voor "ongein"dit is... :7

Over m'n eigen plekkie, nog steeds 7e..... We will see....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
SanderF1 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:59:
Van 3 wist ik dat ze waarschijnlijk verlengd hadden (had ze gevonden toen ik even heel C4 doorgespit ben naar goede drivers met maar 5 races nog te gaan) maar de andere 6 hebben mij dus allemaal afgewezen, en als je de bedragen ziet die ze dan ineens vragen...niet normaal de salarissen...
Het was een bug! :D Hulde aan Tadas want het is gefixt en ik heb nu idd 3 drivers in negotiation :)

http://www.f1time.com/for...ead_id=5931&post_offset=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffft komende race word helemaal niets. Was vergeten om onderdelen te bouwen kwam ik na P/WU achter *shame* en dus moest ik kiezen met een halve auto of met een heavy halfords gesponsorde auto aan de start komen.
Ik heb voor de hybride oplossing gekozen, remmen en hydraulics waren beyond repair en gekocht bij de lokale halfords en de rest zo goed mogelijk opgekalefaterd, auto van 72%.. es kijken of we daar de finish mee halen mar wat mij vooral opvalt is dat een ingereden (nee hij is niet versleten hij is ingereden) auto geen deuk in een pakkie boter rijd in de Q... normaal zit ik redelijk top 5 ofzo (vorige race gewonnen) en nu gewoon vet 9de..... ben benieuwd : A of i khet einde ga halen vanavond, B of het punten of huilen wordt.
Gaat iig leuk worden. Kansje voor je Marzman? Een keer het geluk goedvallen voor je ipv zoals zo vaak de verkeerde kant op dit seizoen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Oei, door onoplettendheid niet doorgehad dat ik in de regen reed in de P, daarom de QU en de Q met regenafstelling gereden op droge banden ==> veel te veel vleugel :(
Sta 21ste van de 22 :P Nu maar een goeie strategie en doorscheuren hopen we :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:50:
Pffft komende race word helemaal niets. Was vergeten om onderdelen te bouwen kwam ik na P/WU achter *shame* en dus moest ik kiezen met een halve auto of met een heavy halfords gesponsorde auto aan de start komen.
_/-\o_ Thnx kerel _/-\o_ , dat deed me er nog net ff aan herinneren dat ik nog m'n onderdelen moest bestellen bij de factory... anders had ik komende race zo'n probleem gehad!

Sta dus nog steeds keurig 4e (zelfde tijd als nr 3) en een coureur die start als een Verstappen, dus ben benieuwd wat deze race gaat brengen. Ben iig blij dat ik iets langer door ben gegaan met de ontwikkeling van mn engine, waar alle toppers als gestopt waren. Nu tenminste weer wat kans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta voor komende race als 11de op de startopstelling. Dit had eigenlijk 12de moeten zijn want ik reed een snelste kwalificatie ronde die precies gelijk was als het snelste kwalificatie rondje van de persoon die nu 12de staat op de startopstelling terwijl hij eerder zijn tijd had neergezet maar goed mij hoor je niet klagen uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Een 3-4tje met mn teamgenoot! :) Ik 3e, hij 4e. Best raar, heel het seizoen rijdt hij buiten de punten, vorige race 7e en deze race gewoon heel solide achter mij aan gereden.

Twee promotie-kandidaten waren wel weer lekker aan het prutsen (expres). De één met tyre explosions en de ander met out of fuel. Hierdoor het gat van 25 punten tot promotie gedicht tot 8 punten (op #3, 4 punten op #4). Met drie races te gaan komt het dus toch wel erg dichtbij. Zoals beloofd zal ik wel gewoon mijn best blijven doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
En hoppatee, opgerukt van plaats 22 naar plaats 9, alleen wel met een pitstop minder dan iedereen... Nouja, dat zal ook wel zo blijven :P Eens kijken waar het schip strandt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mijn driver offer is vandaag maar helemaal verdwenen... Lekker is dat. Zojuist maar even een topic over gestart op het forum.

Redelijk goeie race gehad, ben wel 17 rondjes lang opgehouden maar toch nog de 7de plaats kunnen krijgen aan het eind :) Nu met 9 punten op de 17de plek. Ik hoop nog wat puntjes erbij te kunnen sprokkelen om zo niet terug te zakken naar c3. Zeker als ik straks met een random driver zit bestaat daarna ook nog eens de kans dat ik het jaar erop in c4 kan uithuilen :/
Zeer comparatief in C4 tegenwoordig, 9 managers waarvan er nog een aantal afhaken natuurlijk. Kijk eens naar C4G30 bijvoorbeeld... :P

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Force schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:34:
En hoppatee, opgerukt van plaats 22 naar plaats 9, alleen wel met een pitstop minder dan iedereen... Nouja, dat zal ook wel zo blijven :P Eens kijken waar het schip strandt...
Erg strakke race, ook niet eens een verkeerde strategie :D

Hier (helaas) 2e geworden. Voor de 2e keer heeft me rijder een fout gemaakt aan einde van de race. Kost wederom een overwinning. Zuur. Wel goed om te zien dat ik nog een kans maak op kampioenschap, kruip dichter en dcihter op Mario.

En Renè :D gratz met een strakke p4.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Darma driver crashde de auto in ronde 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Dauthi schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:05:
Darma driver crashde de auto in ronde 8
Idd heel jammer Dauthi... gewoon blijven rammen dan is er nog best kans op punten...

Zelf een zeer fatsoenlijk race. Na start van P4 een constante race op P5 en P6 in een treintje van P3 t/m P7. Uiteindelijk door een strakke pit en boost strategie P5 overgenomen en vlak achter Romkes en JJ geeindigd op P5.

Hopelijk de laatste paar races vaker deze Q en racepace...zou het seizoen nog een beetje goedmaken!

Edit: Zeg de volgorde waarin de teams staan die op de drivers bieden (bij het overzicht per driver) iets over wie het hoogste bod heeft? Ik krijg nml het idee dat deze volgorde de afgelopen dagen is veranderd bij mijn biedingen...?! :?

[ Voor 17% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 09-01-2008 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
  • Laatst online: 26-08 12:41
Ik heb een vraagje over het weer. Mijn race van morgenmiddag in Zweden laat het volgende zien:

0-19 = 9 graden , 11mm
19-1.27 = 8 graden , 7mm
1.27-end = 8 graden , 7mm

Mijn vraag is niet zozeer welke strategie moet ik kiezen want daar krijg ik naar alle waarschijnlijkheid toch geen antwoord op ;) , maar wel zou ik graag willen weten of de hoeveelheid regen die wordt aangegeven in een bepaald tijdvak, gaat over het hele tijdvak of is dat een constante hoeveelheid die valt? Ik heb het nagekeken in de Guide of F1Time maar die zegt er niets over. Als het een constante hoeveelheid is, geeft dat een hele andere strategie dan als er 7mm valt in meer dan een uur want dat is vrijwel verwaarloosbaar. Dank alvast voor het reageren. S. Rosdorff (C4G2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Er valt dan inderdaad constant 7mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yisc schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 08:57:
Ik heb een vraagje over het weer. Mijn race van morgenmiddag in Zweden laat het volgende zien:

0-19 = 9 graden , 11mm
19-1.27 = 8 graden , 7mm

Mijn vraag is niet zozeer welke strategie moet ik kiezen want daar krijg ik naar alle waarschijnlijkheid toch geen antwoord op ;) , maar wel zou ik graag willen weten of de hoeveelheid regen die wordt aangegeven in een bepaald tijdvak, gaat over het hele tijdvak of is dat een constante hoeveelheid die valt? Ik heb het nagekeken in de Guide of F1Time maar die zegt er niets over. Als het een constante hoeveelheid is, geeft dat een hele andere strategie dan als er 7mm valt in meer dan een uur want dat is vrijwel verwaarloosbaar. Dank alvast voor het reageren. S. Rosdorff (C4G2)
Regen moet je simpel zien. Vanaf bepaalde waardes gebruik je wets en tussen bepaalde waardes gebruik je intermediates. In andere woorden als ik je vraag goed begrijp is het antwoord constant ;)

edit: wees maar weer een seconde eerder Joss, alsof je het erom doet :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Yisc schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 08:57:

0-19 = 9 graden , 11mm
19-1.27 = 8 graden , 7mm
Goh, daar race ik heel toevallig ook. ;)

Zelf vind ik het wel apart dat je dan nog verschil in wolken en hoeveelheid regenspatjes hebt. Ik bedoel, als er toch een constante hoeveelheid regen valt, waarom het dan moeilijk maken door allemaal verschillende plaatjes? Dan ga je stiekem toch wel denken... :)

Suc6 in de race morgen.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Niet teveel denken... Heb dat één keer gedaan en er de race mee verloren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

:)

Dus zonder te denken win je races? Hmmm... toch eens proberen dan... ;)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Na het drama van een week geleden, toen ik vergeten was dat ik nog nog de W en Q moest doen 8)7 heb ik gisteren revanche genomen. Een sublieme overwinning, de concurrentie was kansloos nadat ik al de pole-position opgeeisd had. Echter sta ik nog wel steeds 16 punten achter de #1 en dus lijkt het kampioenschap zo goed als onmogelijk. 2e plaats moet te doen wezen en ook het teamkampioenschap is nog spannend. In de cup ben ik aangekomen in de finale waar ik tegen de #1 moet. Het beloven mooie wedstrijden te worden de laatste 3 _/-\o_

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Mooie 6-7tje gepakt met mijn teammaat. ik 6e. Door deze plek heb ik me verzekert van een C3 plaatsje. Nu hopen dat ik vanavond mijn superdure driver krijg. Anders moet ik het nog een seizoen met mijn driver doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kroketje schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:31:
Anders moet ik het nog een seizoen met mijn driver doen.
Hoe bedoel je dat? Heb je een bieding gedaan op je huidige coureur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Zit toch met een probleem, ik ben nu in negotiations met twee drivers, check:

Skill 83
Concentration 100
Speed 100
Racing line 20
Stamina 56
Form 99
DRP 300
DQP 280

Starting 69
Pole 37
Reporting 80
Motivation 84
Overtaking 100
Blocking 76
Experience 28
Wet driving 73

VS

Skill 84
Concentration 100
Speed 100
Racing line 69
Stamina 57
Form 100
DRP 340
DQP 271

Starting 77
Pole 92
Reporting 90
Motivation 100
Overtaking 64
Blocking 68
Experience 14
Wet driving 47

Ze schelen 300K per race aan salaris en ik heb GEEN idee welke van de twee mijn eerste voorkeur zou zijn, qua stats heb ik een lichte voorkeur voor de 28 jarige coureur maar bij een 3 jarig contract is deze dus 31 wanneer dit afloopt (of 32 afhankelijk of ik het verleng) en dus al redelijk oud dan. Hoe zit het met drivers qua ontwikkeling tussen de seizoenen door? Zal de jongere driver verder vooruit gaan gedurende de pauze of is hier geen verbetering oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
De jonge coureur zou (in principe) minder achteruit moeten gaan tijdens de winterstops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Mhm, ik dacht dat ze pas vanaf een bepaalde leeftijd achteruit gingen en wanneer ze jong zijn ze nog vooruit gingen, niet dus? Ik moet met deze driver volgend seizoen top 3 C3 draaien en dan daarna een glorieuze comeback in C2 maken, dus de stats en capaciteiten van de driver zijn behoorlijk van belang.

Het jonkie heeft een vreselijk slechte Racing Line score en de oudere driver heeft hele goede extra skills (het 2e blok) dus ik heb echt geen idee, als iemand een nuttig advies heeft...graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:11:
Edit: Zeg de volgorde waarin de teams staan die op de drivers bieden (bij het overzicht per driver) iets over wie het hoogste bod heeft? Ik krijg nml het idee dat deze volgorde de afgelopen dagen is veranderd bij mijn biedingen...?! :?
Iemand een idee hoe dit zit?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:19:
Mhm, ik dacht dat ze pas vanaf een bepaalde leeftijd achteruit gingen en wanneer ze jong zijn ze nog vooruit gingen, niet dus? Ik moet met deze driver volgend seizoen top 3 C3 draaien en dan daarna een glorieuze comeback in C2 maken, dus de stats en capaciteiten van de driver zijn behoorlijk van belang.

Het jonkie heeft een vreselijk slechte Racing Line score en de oudere driver heeft hele goede extra skills (het 2e blok) dus ik heb echt geen idee, als iemand een nuttig advies heeft...graag!
Ik zou voor de 28-jarige gaan.

Trouwens ik ben ook zeker van promotie, dus ik rijd volgend seizoen in C2 8) Helaas dat jij er dan niet meer rijd :'(

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Het is de 28 jarige geworden, het jonkie had schijnbaar een betere aanbieding ;)
en ik bood hem al 3M :|

Ik betaal voor hem 2,4M per race, wat vinden jullie, goede deal?

[ Voor 10% gewijzigd door Sanderrr op 09-01-2008 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:12:
Het is de 28 jarige geworden, het jonkie had schijnbaar een betere aanbieding ;)
en ik bood hem al 3M :|

Ik betaal voor hem 2,4M per race, wat vinden jullie, goede deal?
Niet slecht denk ik, ik betaal nu 1.8M dacht ik maar mijne is nog maar 20 jaar volgens mij maar ook iets minder goed. Dus 2.4M is niet slecht denk ik.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Ok, de kogel is door de kerk... Volgend seizoen kan gebouwd worden aan een topteam!
De gehele staff is vernieuwd:

Driver: 25 jaar, 393/308, voor 3 jaar vastgelegd
C.D: 34 jaar, 90 negotiation, ook 3 jaar
Design: 43 jaar, 89 innovation, ook 3 jaar

Al met al een te dure staff, maar met het budget en de mogelijkheden gezien vorig seizoen is dit een reëele aanval om een aanval op de top te doen... Het wordt alles of niets de komende 3 seizoenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Heel stiekem ben ik benieuwd wat je kwijt bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
uhhhh, is t normaal dat al mijn offers ineens wegzijn na deze tweede ronde? Terwijl er in de log staat dat ik aan het 'finalizing details' ben?

Ik heb ook nergens een designer staan voor volgend jaar (komt toch onder 'Design' te staan?), neem aan dat ik nu maar op een prut deisgner moet bieden? :(

[ Voor 26% gewijzigd door B-Force op 09-01-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Luuk, ik zou ook graag willen weten hoeveel je betaalt...

Ik heb vorig jaar mijn designer voor 2 seizoenen getekend maar deze is slechts 71, zit ik nog een seizoen aan vast dus, voor 1,3. Daarnaast ben ik op zoek naar een nieuwe commerce maar heb ik mijn market de boot een "beetje" gemist en het wordt uiteindelijk denk ik een commerce van 71 of 78 voor (als het meezit) slechts 700K :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Ik ga natuurlijk niet met exacte cijfers gooien (what's new ;) ), maar wel belachelijk veel gezien de overspannen markten...

Maar het is duur genoeg om (als ik komende 2 seizoen net zo slecht scoor als dit seizoen) in 2 seizoenen tijd failliet te gaan... (meer dan 6,5 mln per race voor D/D/D) :D

Ik gok wat dat betreft ook op de lange termijn, aangezien ik vrees dat deze situatie de komende 3 seizoen niet beter gaat worden... (gokje dus, zul je zien dat volgend seizoen alles ruim te krijgen is...) Daarnaast levert het komend seizoen wel al kansen op binnen mijn groep, aangezien er maar weinig echt goede D/D/D zijn kan het mijn positie in C2 om te scoren flink verbeteren als ik zie wat ik met mindere staff gedaan heb...

Goede staff kost veel, maar in een vicieuze cirkelberedenering zou het ook weer meer op moeten gaan leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ach, de bedragen publiek maken maakt mij niet zoveel uit aangezien het nu toch al bekend is welke driver je hebt, dus het heeft verder geen invloed op je markets.

6,5M per race? Uitgaande van 1,5M voor designer en commerce + 10% marge maakt 3,3M dus dan betaal je voor je driver 3,2M per race? Valt me eigenlijk nog wel mee. Denk dat ik per race ongeveer 5M kwijt ben, en ik dacht dat ik nog relatief goedkoop bezig was.

[ Voor 31% gewijzigd door Sanderrr op 09-01-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

SanderF1 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:46:
6,5M per race?
...
Denk dat ik per race ongeveer 5M kwijt ben, en ik dacht dat ik nog relatief goedkoop bezig was.
Ehm, ik zei meer dan 6,5 mln (en minder dan 10 :P ) Enne 5 mln per race is volgens mij met de huidige markten voor een fatsoenlijk D/D/D niet heel veel, aangezien ik nu dat bedrag kwijt ben voor een goede (maar te oude driver) en een slechte CD en Des.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Mijn driver is 28, geen jonkie maar het kan er nog net mee door ;) Helaas is mijn designer gemiddeld en mn commerce gewoon 3x klote ;) Maar met een beetje geluk krijg ik komend seizoen dus een betere commerce (skill 71) maar maar 7K :D Ik ben daar nu mee in onderhandeling en ik ben de enige die dat is, maar als nu iemand alsnog hoger biedt, haalt de commerce mij dan uit de onderhandelingen of heb ik "first pick" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo het forum is weer terug. Zou een van jullie C2 managers zou vriendelijk willen zijn om een overzichtje van de suppliers te posten. Ik was op zoek naar een oud lijstje maar dat is volgens mij alweer 2 seizoenen oud en kan het ten tweede niet vinden in de afgelopen threads.

Engines en gearboxes als het neit ls teveel moeite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:20:
Zo het forum is weer terug. Zou een van jullie C2 managers zou vriendelijk willen zijn om een overzichtje van de suppliers te posten. Ik was op zoek naar een oud lijstje maar dat is volgens mij alweer 2 seizoenen oud en kan het ten tweede niet vinden in de afgelopen threads.

Engines en gearboxes als het neit ls teveel moeite is.
Dat wordt volgend seizoen toch weer anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is waar maar wil eens zien wat die works nou kosten en hoeveel sterren etc. Het verschil in C3 met dit seizoen en vorig seizoen was ook minimaal :) Dus kom op met die plaatjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
*O* ** You received Your Information JesterRace ** *O*

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster