Ja de frontpage is inderdaad aangepast (ziet er veel beter uit zo)
De volgende race wordt niks bij mij. Slechte DQP, slechte warmup, driver nog niet hersteld van crash en geen reserve chassis (wel kunnen herstellen want ik heb inmiddels ook 18 repairuren, lagere percentages lijken ook meer te repareren per uur, klopt dat?).
En het zeuren op Tadas, ik iriteer me er aan als iemand een spel maakt dat populair is en waarvoor hij een supporterfunctie heeft waar ik gebruik van maakt en niet reageerd op bugs (of anderen laat reageren die wel wat weten, want er reageren wel mods maar die weten ook niet of tadas het gezien heeft en wat die van plan is. Dat is ook een deel van het probleem, tadas zou veel minder tijd kwijt kunnen zijn als hij het anders zou organiseren. Ook zou het dan geen persoonlijke kritiek op Tadas meer lijken, nu lijkt dat wel zo omdat Tadas ook de enige is die dingen kan en weet). Dat van die markten gaat ook nergens over, maar misschien dat hij daar meer feedback heeft gegeven? Ik heb me er niet zo mee bezig gehouden omdat er bij mij geen contracten aflopen.
Het scheelt in ieder geval weer dat er niemand onterecht gaat degraderen bij ons. (nu die teamchampionship bug nog

)
Dauthi schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:04:
Ja, das wel waar. Maar waarom, laat ie andere mensen dan niet helpen. Der zijn genoeg mensen die het willen en die het kunnen. Maar hij staat niet toe dat iemand anders meehelpt met het schrijven van de code, dus ik het vind het maar een beetje raar.
Misschen had ik even op F5 moeten drukken dan had ik er minder woorden aan vuilgemaakt
[
Voor 15% gewijzigd door
Marzman op 30-12-2007 15:20
]