Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #9

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.065 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:21:
Ongelofelijk wat is F1Time traag :o @Bart: ik probeer je al een tijdje antwoord te geven op je vraag ingame, maar ik krijg de pagina niet geladen :( Ik moet nu naar huis en ben pas na de office sluiting thuis...
maakt niet uit Grrrrrene. Ik had wat info gelukkig vanuit andere hoek. Dank aan PB ;)

Uiteindelijk sta ik p2. Had pole kunnen zijn. Heb me setup redelijk maar niet super ofzo. Wordt spannende race. Sta overigens op een 3 stopper voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Wow wat ben ik verbaast :p

2 stop zou op deze baan zelfmoord zijn :)
4 stop zou kunnen werken als je crew snel genoeg is, maar in mijn geval doet de crew er langer over om de banden te wisselen dan de auto te vullen. Fraser gaat denk wel voor deze strategie.
In de eerste race maakte hij ook lekker veel stops en de vorige race maakte hij er dacht ik ook 1 meer.

Ook mijn voorbereiding was trouwens beroerd. lage dqp en in de warmup niet naar de juiste setup gezocht, waardoor het echt gokken was met de qual, maar ik ben denk redelijk in de buurt gekomen van de juiste setup en dqp is nu weer zoals verwacht mag worden.
Moet alleen wel zo weg, dus kan helaas niet de live race volgen. Misschien dat ik de laatste paar ronden red.

[ Voor 8% gewijzigd door brid op 18-12-2007 18:31 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
En wederom een podiumplaats *O* Helaas wel de laagste (3e), maar toch. Gezien de omstandigheden super, maar waren ze anders geweest dan had ik gewonnen. Doordat ik zolang vast zat in de eerste stint heb ik zeker 5sec verloren. Die achterstand had ik op de #1 toen ik voor de 2e keer de pits uit kwam. Was ik dus niet geblokt, dan had ik daarvoor gezeten en had ik die kunnen blokken tot de finish. Maargoed, derde maal de derde stek, niet zeuren *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

4e geworden, Best een net resultaat vanaf P10, mijn rondetijden waren snel genoeg voor een podium. DRP97 en 0.5 liters of fuel left.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi gedaan idd Marzman en mooit Serrao nog effe ingehaald en een punt bij hem weg weten te houden.
Na een megaQ ook een superrace gereden en mijn allereerste overwinning weten te behalen en wat voor een op Monaco, helaas stond mijn teamgenoot met een box full of neutrals anders had het een mooie 1-2 kunnen worden.
Heb nu opeens de derde plek in de stand in handen met een leuke voorsprong, wat een avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:16:
4e geworden, Best een net resultaat vanaf P10, mijn rondetijden waren snel genoeg voor een podium. DRP97 en 0.5 liters of fuel left.
0.5l over is wel lucky hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:35:
[...]

0.5l over is wel lucky hoor :P
Een beetje wel, ik had een litertje meer verwacht over te hebben. Gelukkig was het wel goed verdeeld over de pitstops.

Gefeliciteerd JesterRace.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Ondanks dat ik dus met 0% hydrolics 11% voorvleugel en andere gebreken begon toch de race nog uitgereden. Ging ook best lekker de eerste 50 ronden..
code:
1
2
3
4
51- The rear wing collapses at high speed, but the driver has managed to keep it on track. This may be a long stop.
54- Something has come off the front wing. It looks like part of an end plate.
55- Pit stop, lasted 7.42 seconds. 50 liters of fuel added. Tyres changed to new Dry - Medium tyres.
57- Driver is reporting the hydraulics pressure light has come on.

Uiteraard daarna kansloos achteraan met 6 ronden, maar al met al toch vermakelijk :P

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
F1T down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
Gisteren als 22e gestart en uiteindelijk 5e geworden, dat zie ik ze in de echte F1 niet doen in een race met slechts een uitvaller! :) Ik had een vrij riskante eenstopper bij 31/32 graden geprobeert, wel voor de pitstop/finish 5 "tyre wearing out"-meldingen, maar uiteindelijk ging het net goed. Dankzij de lange pitstraat (25sec.) is dat dan gelijk het verschil tussen een goede en slechte race, aangezien er tussen P5 en P10 slechts 5 seconde zat.

Door dit resultaat sta ik voorlopig ook weer even veilig voor degradatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:24

GaMbiNo

1337

Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat een supporter abonnement geactiveerd wordt na de betaling?
Heb hem net een half uur geleden afgesloten en vroeg me af hoe lang dit duurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
GaMbiNo schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:36:
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat een supporter abonnement geactiveerd wordt na de betaling?
Heb hem net een half uur geleden afgesloten en vroeg me af hoe lang dit duurt. :)
Nu al ongeduldig? :P Binnen 3 dagen als het goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 23:14

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Weer in de punten Marzman, gefeliciteerd! :)

Tja... Hier zal het echt niet meer beter gaan dit seizoen.. Helaas... Maar gewoon blijven racen :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25
_/-\o_ Voor het eerst dit seizoen in de punten. Het liet even op zich wachten, maar het is eindelijk zover. De enige andere keer dat ik in de punten kon rijden, had ik 1 risico teveel genomen. Dat was de fatale. Nu ben ik eindelijk weer even uit de 19+ weg. Moet nu natuurlijk wel blijven scoren, want anders ga ik er zo weer in terug.

Was trouwens ook nog op Zandvoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Voor het eerst sinds tijden weer 30 practice laps gebruikt... en ze waren compleet nutteloos. Zat na 22 laps op 94% dqp en ben niet meer hoger uit gekomen. Nog 5 kansen om dat omhoog te krijgen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Toch handig om data van vorig seizoen te bewaren, begon in lap 1 al met 94% DQP :D Niet heel veel aandacht meer aan gegeven, lichtelijk getweakt om er 97% uit te persen. De afstelling was alleen wel compleet anders dus daar heb ik 22 laps aan zitten werken, de reporting skills van mijn bejaarde driver zijn niet je-van-het...

Overigens dacht ik vorig seizoen heel gelukkig te zijn met mijn designer van 74, maar in deze markt zie ik toch wel een aantal veel betere alternatieven rondlopen...en ik zit nog 2 seizoenen langer aan deze vast...

[ Voor 25% gewijzigd door Sanderrr op 19-12-2007 16:42 ]

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, bijna weer racingday.... *O*

Tja, je moet toch wat om het aantal postings op peil te houden... :+

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

• Joss
Haha :P Het is erg rustig inderdaad. Alles is al zo'n beetje aan bod gekomen :P

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:17:
Haha :P Het is erg rustig inderdaad. Alles is al zo'n beetje aan bod gekomen :P
Nee hoor, mijn raceverloop van afgelopen dinsdag is nog niet gepost :+

Maar die was uitermate slecht. Dus zal ik het niet te lang maken. Na vertrokken te zijn van pole-position kon ik uitlopen op mijn concurrenten. Echter niet genoeg. Zij stonden allebei op een 1-stopper en ik op een 2-stopper. Ik kwam uiteindelijk 10s tekort. Weer een 3e plaats en dat betekent dat ik weer punten heb verloren. Dit gaat niet de goede kant op :(

iRacing

• Joss
Ik heb ook nog wel iets :P Heb op het forum vernomen dat twee man voor mij in de stand om het kampioenschap niet willen promoveren. Zelf sta ik nu met een stevige marge 6e (9pt meer dan #7). Ik moet dus tegen het eind van het seizoen uit gaan kijken dat ik uiteindelijk niet in die promotie-zone kom :X Maargoed, dan moet ik er nog altijd 1 eigenhandig inhalen in de stand. Sta ook 10pt achter de #5 dus dat kan nog wel ff duren :P

Verwijderd

Waarom niet Joss in C1 :) lijk me wel wat hoor. Zo slecht doe je het in C2 ook niet misschien dat je nog verassend mee zou kunnen komen. De angst voor het onbekende?

• Joss
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:07:
Waarom niet Joss in C1 :) lijk me wel wat hoor. Zo slecht doe je het in C2 ook niet misschien dat je nog verassend mee zou kunnen komen. De angst voor het onbekende?
Nou, je moet wel realistisch blijven :P Mijn auto is nog te zwaar en te onderontwikkeld, in C2 kom ik lekker mee, maar die 3e plaatsen zijn met name omdat ik langer mn engine ontwikkel(d heb). Tevens angst voor het onbekende ja. Wellicht rij ik volgend jaar in C2 wel amper in de punten, zoals PB even had. Dat zou heel jammer zijn, maargoed. Moet het eerst nog maar eens zien, sta nu nog 15pt achter op een promotieplek, dus...

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:43:
[...]

Nou, je moet wel realistisch blijven :P Mijn auto is nog te zwaar en te onderontwikkeld, in C2 kom ik lekker mee, maar die 3e plaatsen zijn met name omdat ik langer mn engine ontwikkel(d heb). Tevens angst voor het onbekende ja. Wellicht rij ik volgend jaar in C2 wel amper in de punten, zoals PB even had. Dat zou heel jammer zijn, maargoed. Moet het eerst nog maar eens zien, sta nu nog 15pt achter op een promotieplek, dus...
Altijd voor het maximum gaan. Als ik jou was ging ik gewoon voor die promotie. Misschien krijg je daar dan wel een ervaren teamgenoot die jou info geeft die je nog niet wist of iets dergelijks. Je weet maar nooit. En normaal gesproken ga je er nooit op achteruit ;)

iRacing

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Wes46 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:41:
[...]
En normaal gesproken ga je er nooit op achteruit ;)
Ehm... je tekent bijna voor een faillissement hoor...
Zou er idd mee oppassen Joss, aangezien ik nu zie hoe een aantal heel sterke groepsgenoten van vorig jaar, nu in C1 zoekgereden worden...
Eerst aansterken en dan... maximum attack! ;)

www.elskamp.org * Mijn Twitter

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:00:
[...]

Ehm... je tekent bijna voor een faillissement hoor...
Zou er idd mee oppassen Joss, aangezien ik nu zie hoe een aantal heel sterke groepsgenoten van vorig jaar, nu in C1 zoekgereden worden...
Eerst aansterken en dan... maximum attack! ;)
Nouja, voor het geld hoef ik het niet te laten met een banksaldo van 120M & growing.

Maar inderdaad, het zoekgereden worden beangstigd me. Alhoewel ieder seizoen wel een C2er kampioen wordt, is het toch met name de gevestigde orde die P3 tm P15 bezetten. Die "C2->C1 kampioen" zijn tot nu toe ook altijd mensen geweest die veel meer ervaring hebben dan ik en bovendien met een zogenaamde "super driver" de C1 binnenkomen.

We zien wel, ik verwacht niet dat ik (zelfs met hun hulp) 3e zou kunnen worden. Of iedereen voor me moet ineens de kriebels krijgen en de laatste 3 races buiten de punten eindigen :P

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
New markets' search functionality is coming this weekend, after it's implementation we will have 2 markets per week Sunday and Wednesday until the end of the season.
Trouwens Joss, ik heb eens gekeken moest je toch promoveren, dan zou je op dit moment de nr 14 qua rijders zijn in C1. Maar rekening houdend dat daar de verschillen heel kort op mekaar liggen. Dus moest ik de kans krijgen, ik zou het niet laten liggen. En jaartje proberen is nooit erg! Als je degradeert, dan ben je zoveel sterker in C2.

[ Voor 48% gewijzigd door nvidia op 20-12-2007 18:23 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• Joss
Jij bent snel :D

• Joss
nvidia schreef op donderdag 20 december 2007 @ 18:19:
[...]
En jaartje proberen is nooit erg! Als je degradeert, dan ben je zoveel sterker in C2.
Als ik er voor ga, wil ik er vol achterstaan en dus vol voor gaan. Dat betekend ook dat ik dan ws. tot 3 races voor het eind mn engine test en dat heeft dan weer als gevolg dat ik juist niet sterker terug kom in de C2 :P Maargoed, nogmaal... ik wacht de ontwikkelingen nog af. Kijken of die gasten echt buiten de punten gaan finishen of meer rond plek 5 gaan hangen bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Zo, daar zijn we weer... :P Als het met de postings zo door gaat, weet ik wel een andere naam voor dit topic, het *O* hoppatee, Racingday!! *O* Topic... _O-

To the point, ik sta op dit moment op een 3e plaats, welgeteld 0.045 van de pole.... misschien dat er nog 1 á 2 onderdoor gaan, maar dat zou het wel moeten zijn. Voor de rest geen problemen met de setup en DQP, dus dit zou leuk kunnen worden als de strategie me dat brengt wat ik verwacht. We zullen zien...

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25
Veel succes iedereen. Ik denk zelf dat ik deze race niet goed ga eindigen. Ik heb een enginge upgrade gedaan en kwa Qual zie ik niet echt verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:45
_/-\o_ Pole :D _/-\o_. Voor het eerst in C2 een pole. Dan ga ik er voor het gemak maar vanuit dat niemand er vandaag nog onderdoor gaat. Waarschijnlijk ben ik de enige die deze strategie gaat proberen. Grote kans dat het me weinig brengt, maar als het wel lukt, oei, dan kan er vanalles gebeuren. Laat die race maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Requiem19 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:44:
_/-\o_ Pole :D _/-\o_. Voor het eerst in C2 een pole. Dan ga ik er voor het gemak maar vanuit dat niemand er vandaag nog onderdoor gaat. Waarschijnlijk ben ik de enige die deze strategie gaat proberen. Grote kans dat het me weinig brengt, maar als het wel lukt, oei, dan kan er vanalles gebeuren. Laat die race maar komen!
d:)b Ik kon je al niet vinden in de uitslag, niet gewend om zo hoog te kijken. :P Ik ben benieuwd welke strategie uiteindelijk het beste uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Sempy schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:00:
[...]

d:)b Ik kon je al niet vinden in de uitslag, niet gewend om zo hoog te kijken. :P Ik ben benieuwd welke strategie uiteindelijk het beste uitpakt.
Jij ook veel succes natuurlijk. Handig voor ons allebei dat we nu ook globaal het verschil in Q snelheid weten tussen de 2 strategieën. Ik ben benieuwd wat al die jongens die 1.10.3 rijden voor strategie gaan volgen. Misschien een 3 stopper op mediums? Of die zijn gewoon zo snel dat ze een 2 stopper op meds doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Is F1Time alleen bij mij down dan? :P

Edit: en het werkt weer...

[ Voor 28% gewijzigd door Joss op 21-12-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c1 is en blijft natuurlijk mooi. Je zou dan wel de eerste tweakers zijn. Eeuwige roem Joss!!! Wat wil je nog meer ;) Of het voor je f1time loopbaan gunstig is, is natuurlijk nog maar de vraag.

Hopen dat ik dit jaar in de c2 ga komen. Heb wel goede hoop zoverre als het nu gaat. +/- 20ptn voor op de nr. 4 zal doorgaan wel genoeg moeten zijn om hem vanaf nu rustig het seizoen uit te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Heeft er iemand een idee hoe het zit wanneer je wagen met alles erop en eraan (zonder fuel natuurlijk) minder dan 600 kg weegt. Wat gebeurt er dan? Wordt ie dan met 600 kg gerekend of niet?

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
nvidia schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:37:
Heeft er iemand een idee hoe het zit wanneer je wagen met alles erop en eraan (zonder fuel natuurlijk) minder dan 600 kg weegt. Wat gebeurt er dan? Wordt ie dan met 600 kg gerekend of niet?
Jep, krijg je ballast tot aan 600kg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:24
Hey Bluepanther, mooie tijd ;)
Succes vandaag iedereen weer, hoppatee racing day! *O*

Q4 ziet er wel weer goed uit. Helaas staan alle kanshebbers achter me, dus dat wordt wel lastig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Force schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:12:
Hey Bluepanther, mooie tijd ;)
Succes vandaag iedereen weer, hoppatee racing day! *O*

Q4 ziet er wel weer goed uit. Helaas staan alle kanshebbers achter me, dus dat wordt wel lastig....
ghehe leuk ja zelfde tijd. loont het toch voor je dat je eerder je Q doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Zooo, sta ook weer ergens in het middenveld geparkeerd op de grid...
Heb er weer zin an! Vandaag weer een dagje vrij en dus bij de race wel weer te vinden op de T.net IRC :D (wie oh wie nog meer allemaal?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:26:
Zooo, sta ook weer ergens in het middenveld geparkeerd op de grid...
Heb er weer zin an! Vandaag weer een dagje vrij en dus bij de race wel weer te vinden op de T.net IRC :D (wie oh wie nog meer allemaal?)
Ik misschien ook wel, als ik niet te lang aan het eten ben :P

Sta nog voor een dilemma. Heb nu een DQP van 93/94% in de P gehaald. In de WU nog wat geprobeerd, maar dat werd 91%. Voor de race wil ik een riskante strategie gebruiken, waarvoor ik toch minstens wel 95% DRP nodig heb. Dus start ik de Q en haal ik die DQP/DRP niet, dan heb ik een probleem. Maar evengoed zal ik veel minder presteren als ik op een veilige strategie weg ga...

Choices choices choices :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:30:
[...]

Ik misschien ook wel, als ik niet te lang aan het eten ben :P

Sta nog voor een dilemma. Heb nu een DQP van 93/94% in de P gehaald. In de WU nog wat geprobeerd, maar dat werd 91%. Voor de race wil ik een riskante strategie gebruiken, waarvoor ik toch minstens wel 95% DRP nodig heb. Dus start ik de Q en haal ik die DQP/DRP niet, dan heb ik een probleem. Maar evengoed zal ik veel minder presteren als ik op een veilige strategie weg ga...

Choices choices choices :P
Klinkt voor mij als een keuze dat ik voor meer safe ga. Tenzij jouw riskantere strategie zoveel meer (gegarandeerde) winst oplevert.

Laatste races heb ik eingelijk weinig moeilijke beslissingen hoeven te maken. Allemaal makkelijke temperaturen en omstandigheden. Met als gevolg veel mensen op dezelfde strategie.... wel jammer ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik sta op een voorlopige P9. De leider in de stand om het kampioenschap moet nog kwalificeren dus ik zak nog wel een plekje. Niet zo best dus :( Kijken wat ik er van kan maken

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Misschien wordt dit DE race voor mij, ik sta op P9 in de Q en ik vertrek qua banden op een redelijk riskante strategie maar als het lukt dan moeten punten mogelijk zijn! Meteen de revs van het wagentje een beetje opgeschroefd en zometeen nog even m'n driver een peptalk geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Toch maar voor de riskante strategie gekozen. 10e op de grid en 95% DQP, kan een 96% drp worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik begin nu echt zo moedeloos te raken van dit spel :( Ik had tot nu toe alle kampioenschappen etc gewonnen wat allemaal vrij makkelijk ging. Nu in C2 doe ik niks anders maar ik kan gewoon echt totaal geen potten breken... Ik snap er niks van, waar kan dit aanliggen? Het verschil dat ik een auto heb die gemiddeld 2 jaar achter loopt in de ontwikkeling? Of is het toch enkel dat mijn rijder helemaal onderaan staat? Hoewel mijn rijder op skill niveau echt geen slechtte is...
Mijn laagste DRP dit seizoen is 96%. Het vervelende is dat ik ook nog eens in de meest competitieve C2 groep zit. Ik hoop toch in C2 te kunnen blijven, je hebt in C2 het een stuk makkelijker met financiën.

Nouja deze race dus lost control blijkt, dus volgende race ook weer kansloos aangezien ik geen goeie monocoque en chassis extra heb...

[ Voor 14% gewijzigd door The_FrankO op 21-12-2007 18:25 ]

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Ehm, achterstand van je auto is iets en het feit dat je driver de slechtste is uit de lijst helemaal...
Dus mss is het slim om een nieuwe te nemen?!
En in C2 je financiën makkelijker?!?! Lijkt me onzin als je in C3 bovenaan rijd verdien je geld, in C2 in de middenmoot kost geld... (dus mss zit daar ook nog wel iets van je probleem)

Enne, de zwaarste C2 groep is onzin. Vanaf C2 is het gewoon niet makkelijk meer en zitten in alle groepen goede rijders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Denk je lekker de race live te kijken, valt de stroom van 16.30 tot 18.45 uit :D Heb mn uitslag nog niet gezien, ga zo re-live kijken :)

Edit: Ok, zat in de Q 5 plekken lager dan ik had moeten zitten en dat leidde tot een hoop geblok in mijn race. Heeft me veel tijd gekost en uiteindelijk buiten de punten (10e) geeindigd. Wel in één van de laatste laps mn cup-tegenstander ingehaald dus ik mag me opmaken voor de halve finales.

Edit2: Ohja, uiteindelijk toch de verwachte 96% drp gehaald, genoeg om de wear tot 3 maal toe te beperken tot 2 laps.

[ Voor 60% gewijzigd door Joss op 21-12-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:34:
Enne, de zwaarste C2 groep is onzin. Vanaf C2 is het gewoon niet makkelijk meer en zitten in alle groepen goede rijders...
Misschien niet de zwaarste in de zin van de beste managers (die zitten idd in alle groepen) maar wel de zwaarste in de zin van onderlinge competitie. Na tien races heeft de nummer 18 op de lijst al 7 punten. In de andere C2's staat de nummer 18 op slechts een of zelfs nul punten. Zeer waarschijnlijk is in C2G2 tien-twaalf punten aan het eind goed voor een enkeltje C3.

Mijn race eindigde op een teleurstellende dertiende plek, vooral doordat ik een tijd vastzat achter een langzamere coureur met zeer hoge blockingsskills. Helaas hierdoor weer in de degradatiezone gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Klopt ja, bij ons heeft de nummer 17 (mijn teamgenoot) nog 0 punten. Maar wat al is gezegd, dat geeft niet de sterkte aan. Je zou het misschien zelfs wel de zwakte van jullie groep kunnen noemen, dat een paar matige rijders toch al 4/5 punten hebben gehaald.

Edit: Mn derde plek van vorige week gaf me een goede sponsor en had geen nieuw aanbod nodig dus alles op renegotiate... M'n beste aanbod ooit: 838,799 per race bonus :)

[ Voor 18% gewijzigd door Joss op 21-12-2007 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Buiten de punten gebleven. Gestart op P11, gefinisht op P13. Kreeg ook mijn DQP niet op orde, dus ik verwachte er niet zo veel van, al hoopte ik tot de eerste pitstop nog in de punten te kunnen eindigen (maar viel daarna terug en kwam niet meer naar voren).

[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 22-12-2007 03:20 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Joss schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:21:
[...]

Klopt ja, bij ons heeft de nummer 17 (mijn teamgenoot) nog 0 punten. Maar wat al is gezegd, dat geeft niet de sterkte aan. Je zou het misschien zelfs wel de zwakte van jullie groep kunnen noemen, dat een paar matige rijders toch al 4/5 punten hebben gehaald.

Edit: Mn derde plek van vorige week gaf me een goede sponsor en had geen nieuw aanbod nodig dus alles op renegotiate... M'n beste aanbod ooit: 838,799 per race bonus :)
Het lijkt mij wel redelijk duidelijk dat wij in een van de sterkere groepen zitten. Kijk maar naar de resultaten van alle gepromoveerde C2 managers in C1. Nr 1 & 2 met een straatlengte voorsprong komen uit C2G2. Maar goed, die zijn dit seizoen inderdaad weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:19:
[...]

Het lijkt mij wel redelijk duidelijk dat wij in een van de sterkere groepen zitten. Kijk maar naar de resultaten van alle gepromoveerde C2 managers in C1. Nr 1 & 2 met een straatlengte voorsprong komen uit C2G2. Maar goed, die zijn dit seizoen inderdaad weg :D
2 toppers zegt toch niks? Zeker niet als ze 3 seizoenen expres niet promoveren om daarna met 100-100-100-100-100-100-100-100 drivers de C1 binnen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Sempy begrijpt wat ik bedoelde. Ik sta nu ook gewoon vol op degradatie en ik zie daar geen verandering in meer komen dus ga me maar richten op volgend seizoen :'(

Chassis van me is helemaal verrot, Monocoque is nog wel goed, had het beter andersom kunnen hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Joss schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:34:
[...]

2 toppers zegt toch niks? Zeker niet als ze 3 seizoenen expres niet promoveren om daarna met 100-100-100-100-100-100-100-100 drivers de C1 binnen te komen.
Wat je zegt klopt wel, maar je moet het denk ik zien in verhouding tot de andere managers. Vorig jaar wonnen zij wel veel in onze groep. Maar er waren genoeg managers die best wel in de buurt van hen konden komen. Snarskis won vorig jaar ook wel eens, Calae had ook podiumplaatsen terwijl zij rondreden in onze groep. Maar goed, dit gaat echt een beetje een verhaal worden van hoe zielig ben ik, want ik zit in zo'n sterke groep :). Laten we allemaal maar naar C1 promoveren, dan hoeven we niet meer te vergelijken iig 8)

Over naar mijn verslag dan maar. Mijn race was niet wat ik gehoopt had. Wel Pole en snelste ronde, door de riskante 4 stop strategie op softs. 1 ronde voor het einde plofte helaas m'n band, wat de situatie nog iets erger maakte. Anders was ik 11e geworden, ook niet echt goed na de pole. Strategie klopte op zich wel, maar zoals m'n teamie me al had gewaarschuwd koste mensen op andere strategieen me gewoon teveel tijd. Op naar een betere 2e seizoenshelft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ben het wel met je eens hoor :P Sterkte van de groepen is toch maar relatief gedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Mijn race:

1 Blocked by Oskars Grinblats
1 heavy crash, car seems to be well out of shape

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Weer een race die niet slecht ging maar wel beter had gemoeten. Uiteindelijk 3e geworden. Vlak achter mijn cup tegenstander dus staan we nu 1-1. De leider in het kampioenschap had problemen en finishte rond de 13e positie. Ik sta nu nog 4 punten achter op de leider en nog 10 punten voor op de nummer 3. Wordt nog wel spannend. Maar ik ben bang dat ik ze niet de baas ben de komende races. Zij zijn vaak gewoon net iets sneller dan mij. :(

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok raceverslag, bij de start de eerste plaats overgenomen en tot mijn verbazing de snelste van het veld. Nou wist ik dat er meerdere mensen op een stop stonden (o.a. teamgenoot) en ik op een 2stopper.
Tot ronde 65 heel dicht achter mijn teamgenoot en die toen 2 rondes voor het einde ingehaald en tweede race op rij gewonnen en opgeschoven naar de tweede plaats in het kampioenschap.

Mijn hoop op C2 volgend seizoen wordt weer wat beter zo. DRP was ook perfect met 98% nu proberen in de kerstdrukte ergens tijd te vinden om de volgende race voor te bereiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet natuurlijk beetje geluk hebben met of je nou in een zware of geen zware c2/c3 terecht komt. Eigenlijk niet zo heel boeiend. Je kunt je beter energie steken in het zo optimaal mogelijk presteren.

gisteren een p2 gehaald, lullig voor Bridje dat je uitviel anders had je gewonnen denk ik.... dit weekend account beheren van Grrrrrene :D Ben benieuwd of ik zn coureurtje een schop onder de kont kan geven,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Blocked by Pedro Rocha
Lost rear wing while trying to block Vinicius Vaz

Blocked by Lambert Yves
Lost front wing while trying to overtake Lambert Yves

Tyres are wearing out
Tyres are wearing out
The front wing is damaged and will need to be replaced.
Tyres are wearing out
Tyres are wearing out
One of the tyres exploded.
Tyres are wearing out

Dus... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Volgende keer niet meer roepen dat je een grote kans hebt op punten, dat brengt ongeluk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik heb de race niet live kunnen kijken en dat is maar goed ook want ik denk dat mijn laptop het dan zwaar gehad had... Ben ook de hele race constant geblokt door twee concurrenten, eentje m'n teamgenoot nota bene, die gaat zometeen een boos mailtje krijgen... Ik heb nu besloten om mij toe te gaan leggen op volgend seizoen in C3 want dit gaat het niet meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:27
Eindelijk weer eens een echt goede race gereden. Na een niet al te beste Q (p9) uiteindelijk op p4 over de streep gekomen. Ik lag de halve race op p3 maar in de laatste paar ronde vond ene Ggrennne het nodig om me nog even voorbij te steken...Nou ja, p4 niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Zucht ja het blocken gaat keihard in C2, afgelopen race al me boostlaps geblocked en ruim 18s verloren :(
Ik heb wel gemerkt dat ik afgelopen seizoen in C3 sneller was dan nu in C2... :| Frappant maar komt door de punten aftrek uiteraard.
Ik heb trouwens heel veel moeite om van 99% naar de 100% te komen, het wil dit seizoen maar niet lukken :( Hopelijk kan ik deze race weer een keer punten pakken. Het zou een welcome verrassing zijn ;)
Volgend Seizoen maar een iets betere motor uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 21:24
Ai, hier ook de beroemde fout: vergeten te repairen voor de Q :( en ook voor de race :(

Zunde, want ik sta nog 2e ook, met 0% brakes, net na degene die de laatste tijd goed in de punten rijdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jaiks, meer dan een dag niets gepost hier :P Terwijl de interesse ingame toch redelijk gelijk/stijgen blijft. Zijn we dan echt uitgepraat? :/

Heb net mn laatste enginetest afgerond en ga over op de aero's. Enige zorg van dit seizoen is nog om mijn teamgenoot in de punten te krijgen. As. dinsdag weer een goede kans iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar eens de Q gedaan voor Grrrrrene en mijzelf. Niet onaardig. Zoverre beide op 1 en 2. Uiteraard wel zo collegiaal om Renè voor te laten gaan, straks gaat ie nog zeggen dat ik me best niet heb gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
Ben ik nog niet wakker of is die nieuwe drivers market nog een beetje buggy? Zoeken werkt prima, maar een bod uitbrengen lukt me nog niet echt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 24 december 2007 @ 00:32:
Jaiks, meer dan een dag niets gepost hier :P Terwijl de interesse ingame toch redelijk gelijk/stijgen blijft. Zijn we dan echt uitgepraat? :/
Ik denk dat er te krampachtig over info gedaan wordt, er zijn genoeg mensen die wat te vertellen hebben, maar oh oh oh, het bevat info.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
charops schreef op maandag 24 december 2007 @ 08:47:
Ben ik nog niet wakker of is die nieuwe drivers market nog een beetje buggy? Zoeken werkt prima, maar een bod uitbrengen lukt me nog niet echt :/
Kan het zelf niet testen, maar zie ook geen melding van Tadas dat het werkt/hoe het werkt, dus misschien is het nog niet klaar?

@roeloffie: dat valt best wel mee. Ik vind wel dat ons een beetje aan de regels moeten houden die op F1Time ook gelden. Maar we zijn hier, naar mijn mening, een stuk soepeler (en bovendien kunnen we toch niet ingrijpen als iemand dan toch nog teveel info prijs geeft). Wat dat betreft zie ik het lieft dat we een beetje tussen het F1Time forum en de Engels/Portugeese community (gesloten fora waar je alleen op kan komen als je Engels/Portugees bent, die wél informatie delen) inhangen.Volgensmij hebben we opzich niets tegen af en toe wat info, maar het moet geen heel verhaal worden of een enorme lading vragen die te specifiek worden.

[ Voor 45% gewijzigd door Joss op 24-12-2007 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 09:12:
[...]
Ik denk dat er te krampachtig over info gedaan wordt, er zijn genoeg mensen die wat te vertellen hebben, maar oh oh oh, het bevat info.....
Ik denk dat dat wel meevalt hoor, voorheen ook genoeg discussie zonder dat er kant en klare info rondgestrooid werd. Ik denk dat je de rust ook meer moet zoeken in de kerstdrukte, of ben ik de enige die morgenavond geen tijd voor de live-race heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk het niet, ik heb ook al een dag eerde gekwalificeerd als normaal.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik denk ook niet dat ik hem kan zien inderdaad, zeker gezien de kerstmaaltijden altijd wat meer tijd in beslag nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Sempy schreef op maandag 24 december 2007 @ 09:56:
[...]

Ik denk dat dat wel meevalt hoor, voorheen ook genoeg discussie zonder dat er kant en klare info rondgestrooid werd. Ik denk dat je de rust ook meer moet zoeken in de kerstdrukte, of ben ik de enige die morgenavond geen tijd voor de live-race heeft. ;)
Ahh, toch nog een voordeel van boer zijn, gewoon moeten werken tussen de }:O }:O , en ondertijd nu en dan eens een blikje werpen op een laptop....en je zit niet volgevreten op de bank, je krijgt nog ff de gelegenheid om weer wat van de overvloed aan "voedingsstoffen" er af te werken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
P is weer gedaan (lekker makkelijke, vorige seizoen ook gehad), nu geen tijd meer voor de rest :P Zal dat morgenmiddag maar ergens tussen moeten proppen, hoop dat dat geen fouten met zich mee gaat brengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Wat is die driver search ding toch enorm onduidelijk :r Probeert zoveel data in een smalle kolom te proppen, wanneer leren webdesigners nou eens dat een pagina ook in de breedte gebruikt mag worden. Zo'n hekel eraan dat mijn 22inch widescreen maar voor de helft word gebruikt op het internet :/

Ik baal ervan dat ik een nieuwe rijder nodig heb, van die prijzen word ik niet gelukkig. Beetje leuke rijder is meer dan 2 miljoen terwijl ik nou net voor de nieuwe driver market een mooi bod had gedaan op een goeie jongen rijder voor 1,3miljoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Heb zelf nog een middelmatige driver, maar deze kost dan ook nog 7 ton :)
Als ik kijk wat ik nu voor een vergelijkbare moet betalen, dan wordt ik niet gelukkig. Maar heb gelukkig nog een jaartje te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik kan niet eens een bod doen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Lekker zinloze search ook. Nu kun je dus enkele belangrijke skills van drivers op de markt inkijken? Lijkt me niet echt wenselijk, of zie ik dat verkeerd?

Bart heeft me op een mooie positie gekwalificeerd tijdens mijn weekend afwezigheid. Achteraf had ik het misschien zelf kunnen doen, maar dat was maar zeer twijfelachtig en was waarschijnlijk haastwerk geworden :) Bart: bedankt :) I owe you one :P

[ Voor 44% gewijzigd door Grrrrrene op 24-12-2007 19:38 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Edit: dubbel :X

[ Voor 90% gewijzigd door Grrrrrene op 24-12-2007 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

*O* Hoppatee, merry X-mas Racingday!! *O*

and a merry x-mas it is.... Heb tot nu toe de pole te pakken, maar ik verwacht dat er nog wel 1 of 2 onderdoor gaan... Dankzij het kijken naar de C3G9 race op brand hatch heb ik maar een afwijkende strategie gekozen, beetje riskant, maar ja.....

Merry X-mas and good luck to you all!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merry xmas en dat er voor iedereen een mooie beker onder de boom mag staan. Dat er als toetje na het kerstdiner een bak met punten klaar mag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kreeg een paniek mailtje van mn teamie. Hij was druk druk en gaat 3 dagen weg, of ik snel ff zn wu/q/orders kon doen. Blijkt dat ie me heeft achtergelaten met 91% dqp in de practice. Heb het nog naar 93 gekregen, maar meer zit er niet in... Straks op mn eigen PC even mezelf nog op de grid zetten. Wel balen dat ik vanavond niet kan kijken, maargoed :P

Edit: Damnit, mis ik weer de frontrow op maarliefst 0.027s :(

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 25-12-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
The_FrankO schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:21:
Wat is die driver search ding toch enorm onduidelijk :r Probeert zoveel data in een smalle kolom te proppen, wanneer leren webdesigners nou eens dat een pagina ook in de breedte gebruikt mag worden. Zo'n hekel eraan dat mijn 22inch widescreen maar voor de helft word gebruikt op het internet :/

Ik baal ervan dat ik een nieuwe rijder nodig heb, van die prijzen word ik niet gelukkig. Beetje leuke rijder is meer dan 2 miljoen terwijl ik nou net voor de nieuwe driver market een mooi bod had gedaan op een goeie jongen rijder voor 1,3miljoen :(
Ik heb een lap met een 15" widescreen, 1920x1200, en ik heb 2 firefox windows naast mekaar draaien omdat alles op 1024.

Pfff ik kom maar niet goed in de punten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
WOOHOO Puntje derbij :D
mooi
Kom er zojuist achter dat ik desondanks het puntje 1 plek ben gedropped, of tewel terug in de relegation zone.

[ Voor 65% gewijzigd door Dauthi op 25-12-2007 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Woei, door naar de halve finale in de cup \o/ Door een fout van Daniel (brid) nog het podium gepakt: hij viel in de een-na-laatste ronde uit met "out of fuel" :o

Bart is helaas wel uitgevallen, al vrij vroeg in de race :/ We hadden een mooie dubbelslag kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Mijn vierde 3e plaats in de C2 binnengesleept (opvallend feitje: ben ook in precies die races als 3e gestart). Had er wat strategie voor nodig om voorbij mn rivaal tijdens deze race te komen, maar het is weer gelukt :) Cup was ik al door, maar de vernedering van mijn vroegere leermeester compleet gemaakt door het 3-0 te laten worden :P Sta nog 6e in het kampioenschap met marges beide kanten op (heb 37 punten, #5 heeft er 48 en de #7 25)

Mijn teamgenoot kon ik niet in de punten krijgen (10e), maar het lijkt er meer en meer op dat de #17 en #18 in onze competitie geen punten (kunnen) gaan pakken door een erg sterk veld tussen de posities 9 en 1.

[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 25-12-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Zelfde probleem hier...

Even op P6 gereden, goede strategie maar uiteindelijk slechts als 10e gefinist met 0,4 achterstand op P9 en 5 mensen voor mij met al 3 "tyres are wearing out" waarschuwingen en ook nog een iemand voor mij met een technisch defect...de race was voor mij 1 of 2 laps te kort... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ook ik ben door naar de halve finale. Wel met een beetje geluk, daar m'n tegenstander wat tegenslag te verwerken had :). Was gisteren een leuke race. Gestart vanaf P19 op 1 een stopper op een nat Monaco. Dat bleek de juiste strategie te zijn voor mij, en gestaag zette ik ook m'n opmars voort. Als ik niet achter 2 stoppers vast was komen te zitten en daardoor m'n voorvleugel eraf had gereden was het helemaal een mooie race geworden. Ondanks de crash toch nog 7e geworden, da's toch best knap :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
He dat is nou jammer, startte van een mooie 3de plek. Vrijwel de gehele race goed in de punten gereden. Maar de verandering in weersomstandigheden bleken niet voldoende om daarvoor een extra stop in te plannen aangezien ik een van de weinige was die naar binnen is gegaan. Ben hierdoor ook niet verder gekomen dan de 11de plaats :'(

Ik ben bang dat ik nu echt met mijn staart tussen m'n benen terug moet naar C3 :'( Het zou leuk zijn als ik weer in mijn oude groep kom om weer samen met mijn oude teammate te gaan. Heb nog steeds erg veel contact met hem :)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik had een foutje gemaakt met de benzine. Had verwacht dat ik in de race flink minder zou verbruiken dus de benzine zo krap mogelijk afgemeten. Ik haalde de eerste pitstop niet eens :)

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 27-12-2007 14:02 ]

/▌

• Joss
Marzman schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:02:
Ik had een foutje gemaakt met de benzine. Had verwacht dat ik in de race flink minder zou verbruiken dus de benzine zo krap mogelijk afgemeten. Ik haalde de eerste pitstop niet eens :)
Lullig, maar waarom had je dat verwacht?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:07:
[...]

Lullig, maar waarom had je dat verwacht?
Omdat het droog was bij de warmup en regende tijdens de race. Regen lijdt toch tot minder rolweerstand en lagere snelheden, maar schijnbaar niet :)

/▌

• Joss
Of niet zoveel als jij had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

En deze keer doe ik geen uitspraak over m'n startpositie, de vorige keer stond ik s'morgens nog op pole, en vlak voor het sluiten van office ineens 5e..... Ook 5e geeindigd, niet slecht, maar had eigenlijk beter gehoopt/verwacht.
Even ter vergelijking, ik sta op dit moment 4e, dus geen idee wat nog langszij komt zetten...

Gisteravond nog even onder het genot van een biertje wat dingen besproken met roeloffie, en er viel iets raars op in C3G9, practice 18 man, WU 17 man, Q 19 man... 7(8)7

Good luck to you all!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

zo, om het aantal postings eens een beetje op te krikken ff wat nutteloze maar wel verdomd leuke info.... :*)

Ik heb net even roeloffie ff zachtjes wakker gemaakt met een carbidbus >:) Volgens mij vond ie het niet zo leuk.. :(.... maar ik wel! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hahaha, wat ben je toch ook een typische boer he :P

Moet zelf mn Q nog doen, zoals gewoonlijk laat mn Canadese teamgenoot nog een beetje op zich wachten met zijn visie op de strategie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Joss, zou je mij toe willen toevoegen aan de startpost?

C4G9
Flyby_Wire - Robert Kuipers

Dank.

Ik doe al een tijdje mee (17 races) en sta momenteel 2e in het kampioenschap.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
Drivers markt lijkt t eindelijk te doen, heb eindelijk een bod kunnen uitbrengen :P

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.