Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #9

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.020 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-05 20:15

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Requiem19 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:18:
Kan me geen voorstelling maken van hoe goed je moet zijn om in C1 echt mee te kunnen strijden...

Hoewel, je hoort/leest steeds meer geluiden op 't forum dat drivers gewoon teveel uitmaken in het spel. Misschien kan je wel stellen dat 10 DRP punten 0,1 seconde per rondje scheelt (afhankelijk van de skills).
Gokje wat er nodig is:

Driver van boven de 400 DRP
Eff. auto van boven de 65
Gewicht van onderdelen onder de 300 kg
Goede staff om op niveau te blijven/door te stijgen (en snelle pitstops te maken)

En natuurlijk DQP/DRP verdeling van meer dan 95% elke race en het voeren van strakke strategie...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:10
Wes46 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:23:
[...]

Nou in mijn wereld is het nog steeds zo als jij de gemiddeld de snelste rondetijden rijd gedurende de hele race win je het tenzij je problemen krijgt natuurlijk 8)7 maarja dat zit dan ook nog bij je rondetijden in :P
Hoeft in C2 niet zo te zijn. Ik had bijv. Pole + snelste ronde, terwijl ik op p12 eindigde. Die 4 stopper was toch niet zo'n goed idee ;). C2 is makkelijk voor te stellen als je denkt aan een seizoen met 30 mensen zoals de nrs. 1,2 en 3 uit je eigen groep.
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:50:
[...]

Gokje wat er nodig is:

Goede staff om op niveau te blijven/door te stijgen (en snelle pitstops te maken)

En natuurlijk DQP/DRP verdeling van meer dan 95% elke race en het voeren van strakke strategie...
Aan 2 1/2 van de 5 voorwaardes voldoe ik al. Ik heb echter sterk het idee dat gewicht overrated is. Na een flinke afname in gewicht heb ik zelf nooit een toename in prestaties gezien.

[ Voor 11% gewijzigd door Requiem19 op 16-01-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Requiem19 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:36:
[...]

Hoeft in C2 niet zo te zijn. Ik had bijv. Pole + snelste ronde, terwijl ik op p12 eindigde. Die 4 stopper was toch niet zo'n goed idee ;). C2 is makkelijk voor te stellen als je denkt aan een seizoen met 30 mensen zoals de nrs. 1,2 en 3 uit je eigen groep.
Neej maar ik zeg dan ook gemiddeld over de hele race he want dat betekent gewoon dat je de korste tijd nodig bent geweest om het aantal ronden af te leggen :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71987

Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:50:
[...]

Gokje wat er nodig is:

gewicht van de onderdelen 300 kg....
Ik denk dus gewoon dat de auto 600 Kg is, want dat is toch het minimale wat toegestaan is.

Ookal is alles bijelkaar 550 kilo, dan krijg je gewoon 50 kilo extra gewicht omdat 600 het minimum is.
Wat ik wel op het forum van f1time las is dat het heel moeilijk is om het financieel rond te breien in C1.
De sponsoraanbiedingen schijnen niet veel meer te zijn dan in C2, maar misschien hebbe nze daar nu iets aan veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Anoniem: 71987 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:20:
[...]

gewicht van de onderdelen 300 kg....
Ik denk dus gewoon dat de auto 600 Kg is, want dat is toch het minimale wat toegestaan is.

Ookal is alles bijelkaar 550 kilo, dan krijg je gewoon 50 kilo extra gewicht omdat 600 het minimum is.
Wat ik wel op het forum van f1time las is dat het heel moeilijk is om het financieel rond te breien in C1.
De sponsoraanbiedingen schijnen niet veel meer te zijn dan in C2, maar misschien hebbe nze daar nu iets aan veranderd
Onderdelen van 300 kg = +/- Auto van 600. Afhankelijk van je GB/Engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-02 00:52

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*
Zo, de bandendata kan schijnbaar ook de prullebak in :( , Heb je eens de pole te pakken, en je hebt een DRP van 97, ploffen je banden in je inlap... |:( en dat dus 3x. En dat terwijl ik het eerder op de zelfde baan met de zelfde banden en een hogere temperatuur ruim kon halen....(seizoen 27)

Deze race tot nu toe weer de pole (heb nu eindelijk de beste manier gevonden om alles uit de Q te halen, 3 races achter elkaar de perfecte ronde) op een 2 stop Er zullen er wel wat onderdoor gaan denk ik, maar het ziet er nu in ieder geval goed uit....

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 08:37
Goed dat ik eens naar jullie geluisterd heb en de revs voor het eerst op 100% heb gezet in een race: "The engine has let go dramatically in a cloud of smoke and flames. A disappointing end to the race." En dat al in ronde 9 :)

Ach het maakte toch niet meer uit, plaats in kampioenschap was al beslist: 2e. Volgend seizoen dus terug in C3, hopelijk terug in G9 :)

EDIT: Klein vraagje voor de overgang naar volgend seizoen: Ik moet toch niet meer mijn auto repairen ofzo? Want ik krijg een hele nieuwe neem ik aan? En heeft het nog zin staff te trainen? Of moet ik gewoon volgend seizoen afwachten?

[ Voor 24% gewijzigd door Kiff op 18-01-2008 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Haaaarrrrrr ik heb écht overal naast gegrepen bij de designers markets. Eerst was ik in onderhandeling met een designer van 94, maar mijn bod van 2,2 milj. was kennelijk te laag..Wil niet weten wat er voor hem betaald is, misschien wel 3 milj. Vervolgens net naast een 87, 77 en 65 gegrepen :( Nu zit ik dus opgescheept met een designer van 56 voor volgend seizoen ;( Dit verpest echt alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:33
Gewoon onderdelen bestellen voor de eerste race van volgend seizoen, je krijgt nl. geen nieuwe 100% auto cadeau. (onderdelen voor 1e race seizoen moet je dus voor de laatste race van het seizoen bestellen).

Staff trainen kan gewoon, effect gaat mee, bedenk wel dat de effecten van de training niet heel groot zijn, dus alleen als je geld te veel hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 16:17
Next season (no!) changes
From: Tadas Bubelevičius
Time: 2008-01-18 08:18:13

There are no significant changes planned for the next season, will focus on maintenance and bug fixes. Note, that previously announced opening of Designers and Commerce Directors has been scrapped and we will keep current system for at least one more season. Drivers market will be kept as this season, only it will start at the start of the season - after 1st race (and will happen Wednesdays and Sundays).
Season will start Monday, January 28th, 2008.
End of season maintenance will be performed on weekend January 19-20
Offices will open on Monday, January 21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:22
Requiem19 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 09:00:
Haaaarrrrrr ik heb écht overal naast gegrepen bij de designers markets. Eerst was ik in onderhandeling met een designer van 94, maar mijn bod van 2,2 milj. was kennelijk te laag..Wil niet weten wat er voor hem betaald is, misschien wel 3 milj. Vervolgens net naast een 87, 77 en 65 gegrepen :( Nu zit ik dus opgescheept met een designer van 56 voor volgend seizoen ;( Dit verpest echt alles...
Hier precies hetzelfde, ik heb een designer van 52 (!!!!) :( voor 1,2 milj per jaar ;( Gelukkig maar voor 1 seizoen, maar goed... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Hmm, zal je nog zien ook dat diegene die de beste designers getekend hebben voor 3 seizoenen vervolgens failliet gaan en 3 seizoen lang die goede designers vasthouden. Of wordt je staff gereleased en weer beschikbaar op de market als je failliet gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Das een goede... ik weet het antwoord niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Requiem19 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:15:
Hmm, zal je nog zien ook dat diegene die de beste designers getekend hebben voor 3 seizoenen vervolgens failliet gaan en 3 seizoen lang die goede designers vasthouden. Of wordt je staff gereleased en weer beschikbaar op de market als je failliet gaat?
Ik laat het je wel weten mocht het me gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
We staan weer op de grid. Had voor pole willen gaan, maar de conditie van mn auto liet dat blijkbaar niet toe (4e so far) :P Laatste race van het seizoen, baal wel dat ik hem zo af "moet" sluiten, maarja...

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 18-01-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:10:
[...]

Ik laat het je wel weten mocht het me gebeuren ;)
Ik vertrouw erop dat jij slim genoeg bent om niet failliet te gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Requiem19 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:56:
[...]
Ik vertrouw erop dat jij slim genoeg bent om niet failliet te gaan :).
Ik hoop het ook ;)
Maar heb met de uitgaven voor m'n D/D/D voor volgend seizoen wel een redelijk risico genomen, maar als ik top 5/6 ga rijden moet dat prima kunnen...

Deze race ziet er iig weer prima uit... Met nog 45 min. te gaan heb ik de pole voorlopig in handen (met eigenlijk nog 1 concurrent te gaan die zich nog helemaal niet heeft laten zien: Remus Daniel)
Nu hopen dat ik die plek in de race kan vasthouden...

Ben iig gezellig op de chat tijdens de race... nog meer gegadigden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:18:
[...]
Ben iig gezellig op de chat tijdens de race... nog meer gegadigden?
Mijn race zal geen pretje worden om te aanschouwen, dus ik ben er denk ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Wow, het is nog niet vaak zo close geweest bij ons. Ik sta op plek 15, maar als ik 3 tiende sneller was geweest had ik op P3 gestaan. Ben benieuwd wat het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:20:
[...]

Mijn race zal geen pretje worden om te aanschouwen, dus ik ben er denk ik niet :P
Wat heb je gedaan om zo laag mogelijk te eindigen dan? Klapbandenfestijn of een overload aan benzine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:45:
[...]

Wat heb je gedaan om zo laag mogelijk te eindigen dan? Klapbandenfestijn of een overload aan benzine?
Geen van beide. Wordt een regenrace, dus heb 2 stops met een zeer korte eerste stint (wilde op pole komen, maar dat liep niet :P ). Verder rij ik natuurlijk met lage revs. Ik mik op P10-P7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Haha, prima Joss! Is toch nog best geinig om te kijken of je opzet zal lukken?

Verder is nu definitief dat ik de pole heb, eindelijk zijn deze laatste 3 races fatsoenlijk en kom ik weer aan mn niveau van vorig seizoen qua scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 16:00:
Haha, prima Joss! Is toch nog best geinig om te kijken of je opzet zal lukken?

Verder is nu definitief dat ik de pole heb, eindelijk zijn deze laatste 3 races fatsoenlijk en kom ik weer aan mn niveau van vorig seizoen qua scoren...
Ok, ok... Ik zal kijken, moet alleen wel tijdens het begin eten.

Hoe lang heb jij je engine eigenlijk ontwikkeld?

Edit: En gefeliciteerd ;)
Edit2: Ben je er zelf niet... Das ook niet netjes! :P

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 18-01-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Thnx Joss!
Ik was er wel, maar na een paar minuten was er op geen van de chats actie, dus ben ik weer afgetaaid...

Ben iig happy met m'n 4e stekkie, goed genoeg... Heb m'n engine ontwikkeld tot 4 races voor het einde ofzo...

Jammer voor Dauthi dat ie weer net naast de pot piste en degradeerd. Succes kerel, volgend jaar met wat extra centen gewoon teugkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Mijn opzet is geslaagd (zeg ik met enige spijt), 7e geworden (had 6e willen worden) en daardoor gedeeld 5e in de eindstand (met 1 punt meer was ik 4e geweest).

Wel apart dat ik met 92% revs 7e wordt :/

Edit: Mn coureur wil voor nog een verlenging 3.378.995 per race :P

[ Voor 16% gewijzigd door Joss op 18-01-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Zo, deze keer eens een laptoppie mee genomen naar de stal, om zo nu en dan eens een blik te werpen op de race. Moet ik blijkbaar vaker doen, een solide race, van begin tot eind op kop gelegen, m.u.v. de pitstops. Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat op 1 of andere onverklaarbare reden de nummers 1 en 2 uit het kampioenschap zich niet gekwallificeerd hadden. Raar eigenlijk, ze stonden gedeeld eerste met beide 91 punten, de nummer 3 had er 1 minder. Die is vandaag 2e geworden, dus kampioen....
Maar ja, i don't give a f**k, ik heb in de laatste race van het seizoen eindelijk een overwinning te pakken,en als het goed is heb ik m'n doel bereikt, top 8 eindigen.... *O*

Ohw, en ehh, m'n (stille)teamy kan ik uitzwaaien, die is 19e gebleven in de stand, dus die gaat terug naar C4. Tja, als je geen advies wil... |:(

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Nogmaals feli's aan mijn teamgenoot die op miraculeuze wijze precies genoeg punten heeft gescoord om in C2 te blijven. Knap!

Mijn eigen race ging ook redelijk goed, P7 dankzij twee uitvallers. De ene uitvaller was mijn tegenstander in de cup, waardoor ik dus de Cup gewonnen heb, Jippie :).

Op naar volgend seizoen, hopelijk wordt het weer net zo'n leuk en spannend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Jammer, geen punt behaald deze race, kreeg de DQP niet goed voor elkaar, dus volgend seizoen terug naar C3 :( Volgend seizoen cash opbouwen en de driver en auto goed ontwikkelen (volgens mij zit ik qua ontwikkeling al redelijk op C2 niveau) en dan na komend seizoen terug naar C2! (en dan wel met >96 revs rijden ;))

Nu hopen dat de nieuwe driver (274/344) goed ontwikkelt en ik niet zoek gereden wordt, weet niet of iemand hier op mijn driver heeft zitten bieden...Montgomerie-Charring..?

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Nou ik heb er ook weinig van gebakken de laatste race van het seizoen. Ik heb de laatste wedstrijden alles verloren wat ik nog kon winnen 8)7

Ben 3e geworden in de eindstand, 2e in de cup en 3e in het teamkampioenschap. Op zich nog niet eens zo heel slecht als je kijkt hoeveel seizoenen de nummers 1 en 2 al racen. Zij hebben al een veel betere ontwikkelde auto (normaal gesproken).

Mijn driver wil ook contract verlenging voor een jaar. Als ik zijn eisen ok vindt is het dan het beste om maar gelijk het contract te verlengen?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 09:42:
Mijn driver wil ook contract verlenging voor een jaar. Als ik zijn eisen ok vindt is het dan het beste om maar gelijk het contract te verlengen?
Normaal gesproken maakt het niet uit, omdat het salaris aan de hand van zn stats in het begin van het seizoen gerekend zou moeten worden. Echter, volgens Tadas komen er nu markets vanaf race 1, dus dan moet je voor die tijd verlengd hebben.

Ik vind het wel een moeilijke keus... Als ik naar C1 ga, wil ik graag mijn coureur behouden. Dat kost echter wel 3.7M per race, tegen die tijd. Nu zit ik om geld niet verlegen, maar om m'n coureur nou 62M in een seizoen te betalen om alleen maar op te komen dagen is ook weer zo overdreven. Bovendien, als ik niet zou promoveren, wil ik liever op zoek naar een nieuwe coureur.

Vond het toch handiger als we 5 races bedenktijd kregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Dan verleng ik het gewoon nu gelijk. Mijn driver vraagt om 2.7Mil per race, dat valt op zich nog wel mee. :)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-05 23:58
Het seizoen is afgelopen, laatste race een nette 4e plaats. Het is nu tijd om eens terug te kijken naar de gestelde doelen:

Dit waren in eerste instantie mijn doelstellingen:
Saev schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:41:
Vorig seizoen was mijn eerste volledige seizoen, ik had nog geen doelstelling. Nu stel ik mezelf wel een doelstellingen:

Stand: Top 5.

Lijkt me een logische stap na mijn 6e plaats dit seizoen.

Races: Minimaal eenmaal een podium.

Ook een logische stap.

Financien: Efficient met mijn geld omspringen.
Naar aandringen van een aantal mensen werd het dit:
Saev schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:34:
Stand: Top 3.
Race: Minimaal 1 overwinning.
Het was lastiger dan ik dacht dit seizoen, resultaat: een 6e plaats en eenmaal op het podium (3e). Kwa financien heb ik een minimale winst over het seizoen heen (enkele miljoenen). Al met al dus net niet mijn originele doelstellingen gehaald.

Toch redelijk tevreden, gezien het feit dat ik pas dit seizoen goed aan het ontwikkelen ben. Daarnaast is mijn gemiddelde DQP/DRP van 96% van dit seizoen ook netjes (ik ben dit seizoen pas begonnen met het opslaan van gegevens zoals DQP/DRP, dus ben elke race vanaf 0 begonnen kwa DQP/DRP afstelling).

Ik denk dat ik in C2 nog niet veel te zoeken heb atm, dus komend jaar word een jaar om verder te bouwen aan een goede basis. Mijn huidige DDD gaan nog 1 seizoen mee, mocht komend seizoen kwa resultaten een stapje hoger zijn dan is eind volgend seizoen een mooi moment om kwa DDD een stapje hoger te doen en echt voor C2 te gaan (direct als ik promotie bewerkstellig of het seizoen daarna mocht dat nog niet lukken komend seizoen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hmm, misschien wel leuk als ik van "iedereen" een linkje naar hun verwachtingen voor komend seizoen in de OP zet. Kunnen we er altijd aan het eind van het seizoen op terug komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Goed idee Joss, ik zal dan maar beginnen:

Reed in m'n 1e seizoen C2 (s28): 4 keer podium, waarvan 1 keer winst. Totaal van 41 pnt en een 7e plek overall.
In s29 reed ik: 1 podium, was ook meteen winst. Aantal keer net naast het podium. Totaal van 35
pnt, maar wel weer 7e plek overall.

De doelstelling voor komend seizoen is om de auto veel meer efficient te maken en aansluiting te vinden met de top van onze groep. De doelstelling is dan ook om het eerste seizoen te overtreffen:

Minimaal 5 keer podium, waarvan 2 keer winst. Totaal aantal van meer dan 60 pnt en in de top 5 overall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Is het voor mij ook nog nodig om te vertellen wat mijn doelstelling zal zijn voor volgend seizoen, jullie kunnen het misschien al wel raden? :+

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:53
Het volgende seizoen wordt mijn eerste seizoen in C3.

Ik heb geen idee hoe C3 zich verhoudt tot C4, dus het is moeilijk om reeele doelstellingen te stellen.
Dus houd ik het bij in C3 blijven en daarbij financieel gezond blijven, met een paar top 10 finishes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 13:57:
Is het voor mij ook nog nodig om te vertellen wat mijn doelstelling zal zijn voor volgend seizoen, jullie kunnen het misschien al wel raden? :+
Kampioen in C2? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Terug naar C3, achteraf bekijkend was dit niet nodig geweest :(

Concrete doelstellingen:
Promotie naar C2
Iedere race minimaal P5
Driver ontwikkelen
Auto door-ontwikkelen met meer nadruk op kosten
Sponsorpakket verbeteren
Balans terug naar 70M krijgen

Aangezien ik duidelijk "best of the rest" was in mijn groep (en 5 managers die erin blijven versloeg ik zelfs regelmatig...) en de ontwikkeling van mijn auto gewoon goed is denk ik dat dit realistische doelstellingen zijn, alhoewel het afhangt van de nieuwe driver natuurlijk.

[ Voor 34% gewijzigd door Sanderrr op 19-01-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:54:
Terug naar C3, achteraf bekijkend was dit niet nodig geweest :(

Concrete doelstellingen:
Promotie naar C2
Iedere race minimaal P5
Driver ontwikkelen
Auto door-ontwikkelen met meer nadruk op kosten
Sponsorpakket verbeteren
Balans terug naar 70M krijgen

Aangezien ik duidelijk "best of the rest" was in mijn groep (en 5 managers die erin blijven versloeg ik zelfs regelmatig...) en de ontwikkeling van mijn auto gewoon goed is denk ik dat dit realistische doelstellingen zijn, alhoewel het afhangt van de nieuwe driver natuurlijk.
Als jij weer terug gaat naar C3G1 krijg je een makkie denk ik. Dit jaar was er eigenlijk nauwelijks concurrentie voor de top 3. Maar goed wie weet de rijders die dit seizoen uit c4 kwamen kunnen volgend jaar ook goed gaan natuurlijk.

Enne Joss, hoe raad je het :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Wes46 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 13:57:
Nou, kom maar met een paar hard meetbare doelstellingen, ben wel benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 16:28:
[...]

Nou, kom maar met een paar hard meetbare doelstellingen, ben wel benieuwd...
Inderdaad Wes, kom eens met een concrete (, reële) doelstelling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Gezien mijn mindere designer ga ik voor een voorzichtige doelstelling:

Top 10 eindklassering - Rond de 30-40 punten - Elke race top 10 - 1,2 podia. Balans opschroeven en S31 (?) flink investeren om mee te strijden voor promotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 17:06:
[...]

Inderdaad Wes, kom eens met een concrete (, reële) doelstelling :P
Ik wil gewoon zeggen kampioen worden maar dan krijg je weer hetzelfde als aan het begin van dit seizoen en dat wil ik niet. :P

Top 12 eindklassering, 90% van de wedstrijden die ik uitrijd zonder problemen in top 10. 30 punten moet haalbaar zijn. ;)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nouja, je bent 3e geworden (en dat zonder ook maar één race met pech :P ), dus we hadden het wel bij het juiste eind >:)

Edit: Ik zie onder community nu trouwens een ToDo list (http://www.f1time.com/todo.php). Dat werkt dan weer mee aan de openheid en de vraag of Tadas een bepaald topic wel gezien heeft :)

[ Voor 47% gewijzigd door Joss op 19-01-2008 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Iemand enig idee wanneer het nieuwe seizoen begint?

Wes: Ik ben bang dat je het volgend jaar erg zwaar gaat krijgen maar bij deze alvast de eerste tip: Rij je races met de revs >96 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:43:

Wes: Ik ben bang dat je het volgend jaar erg zwaar gaat krijgen maar bij deze alvast de eerste tip: Rij je races met de revs >96 :D
Misschien wordt het zwaar maar zeker niet onmogelijk. Als ik naar de tijden kijk die jullie groep reed op monza en onze groep zit ik gewoon in de middenmoot. Deze races werden bijna tegelijk gereden dus jullie hadden ook nog iets meer vermogen neem ik aan.

En ik rijd het hele seizoen al op 97 revs en de laatste wedstrijd reed ik op 100 ;)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
SanderF1 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:43:

Season will start Monday, January 28th, 2008.
End of season maintenance will be performed on weekend January 19-20
Offices will open on Monday, January 21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:01

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hmmm ik ben uiteindelijk 4e geworden in het C4G7 kampioenschap. Ben benieuwd of ik nu naar C3 zal gaan, ik vermoed van wel, maar hoop het eigenlijk nog niet :P Heb geen zin in herhaling van vorige pogingen :P

Verschil is wel dat ik nu mijn auto beter heb ontwikkeld dan eerst (ook op gewicht designen :+) en ik heb ook een lekkere balans om mee te beginnen (40M), dus hopelijk komt het wel goed als ik toch naar C3 ga..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
Mijn doelstellingen blijven eigenlijk zo'n beetje hetzelfde, aangezien ik ze niet gehaald heb dit jaar. Ik zat er dichtbij dus ik schroef ze wel ietsje op:

Stand: Top 5.
Races: Minimaal 2 podium plaatsen.
Financieel: +10M

Wat betreft de winst heb ik net een leuke stap gezet. Ik heb namelijk een sponsor getekend van 903,360 per race voor 18 races lang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Saev schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 22:23:
Wat betreft de winst heb ik net een leuke stap gezet. Ik heb namelijk een sponsor getekend van 903,360 per race voor 18 races lang :D
:o

Edit: Hoe doe je dat? Flink wat onderhandelen zeker, aangezien ik met mn redelijk respectabele uitslagen en klote (ex) CD niet verder kwam dan 500k

[ Voor 23% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 19-01-2008 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Op het juiste moment, de juiste resultaten halen en een goede director kan geen kwaad ;) Ik onderhandel maximaal 1x en mijn beste aanbod is 839k per race. Gemiddelde is 650k zo'n beetje. Heb inmiddels ook structuur in de sponsor aangebracht, overal 3 races tussen (op 1 na, omdat 20 niet door 7 deelbaar is). Bevalt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 23:13:
[...]

:o

Edit: Hoe doe je dat? Flink wat onderhandelen zeker, aangezien ik met mn redelijk respectabele uitslagen en klote (ex) CD niet verder kwam dan 500k
Ik heb hier 2 of 3 keer mee onderhandeld en idd bij de laatste race een 4e stek deed het aanbod aanzienlijk verhogen :D

Zoals Jos zegt, ik probeer ook overal een paar races of meer tussen te krijgen. Op die manier heb je mooi wat ruimte om met nieuwe sponsors te onderhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik vind het raar dat de site nog open is... Als morgen het nieuwe seizoen begint, zouden nu toch onderhand de "end-of-season" scripts moeten gaan draaien.

Maargoed, vorige keer kwam Tadas zijn woord ook na, dan nu er ook maar op vertrouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-06 10:30
Ik rijd nu voor de 3e keer in C3 en nu ik een wat betere driver heb als vorige keren dat ik in de top 10 eindig.

De enige doelstelling die ik vorig seizoen had is om wat geld bij te verdienen. Is niet echt gelukt want volgens mij heb ik er maar 10m bij ^.^

En ja... van mij mag volgend seizoen wel beginnen :P Ik ben er klaar voor.

Ook hoop ik dat er wat C4ers van Tweakers in C3G14 komen. Het is al lekker nederlands in die groep :).

EDIT: Laatste race reed ik met 98% om te zien of het dan beter ging.

Lap 6: Randy Ruiterkamp The car sounds sick and looks to be showing signs of oil smoke. Surely it won't be able last much longer.

Lap 25: Randy Ruiterkamp crashes heavily, car suffers heavy damage but the driver walks away unhurt.

Dat doe ik nooit meer aangezien ik het hele seizoen niks aan mijn auto heb gehad ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Kroketje op 20-01-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
Ja het zou ook leuk zijn als er wat tweakers in C3G12 kwamen, die zijn er naast mij niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Kroketje schreef op zondag 20 januari 2008 @ 12:30:
Ik rijd nu voor de 3e keer in C3 en nu ik een wat betere driver heb als vorige keren dat ik in de top 10 eindig.

De enige doelstelling die ik vorig seizoen had is om wat geld bij te verdienen. Is niet echt gelukt want volgens mij heb ik er maar 10m bij ^.^

En ja... van mij mag volgend seizoen wel beginnen :P Ik ben er klaar voor.

Ook hoop ik dat er wat C4ers van Tweakers in C3G14 komen. Het is al lekker nederlands in die groep :).

EDIT: Laatste race reed ik met 98% om te zien of het dan beter ging.

Lap 6: Randy Ruiterkamp The car sounds sick and looks to be showing signs of oil smoke. Surely it won't be able last much longer.

Lap 25: Randy Ruiterkamp crashes heavily, car suffers heavy damage but the driver walks away unhurt.

Dat doe ik nooit meer aangezien ik het hele seizoen niks aan mijn auto heb gehad ;)
Dat kan ook gewoon dikke pech zijn hoor :P Ik heb het hele seizoen op 97% gereden en de laatste wedstrijd op 100% en ik ben geen 1x uitgevallen ;)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Saev schreef op zondag 20 januari 2008 @ 12:35:
Ja het zou ook leuk zijn als er wat tweakers in C3G12 kwamen, die zijn er naast mij niet namelijk.
Ik promoveer iig naar C3 ... welke group is afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Dit seizoen eindelijk een keer goed gedraaid.
Lekkere winst gepakt en als ik zelf geen domme dingen deed of de auto kapot ging altijd op het podium :)

Target voor aankomend seizoen is promoveren naaar c2, Moet echt haalbaar zijn, aangezien ik dit seizoen op p4 eindigde.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-11-2023
Aangezien ik nogal naast de pot gepiest heb in de drivers market is mijn doelstelling erg simpel: overleven in C3.., zal nog moeilijk zat worden
(159/214 lijkt me in ieder geval geen potentieel kampioen ;) )

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 22:16
Hmm, met twee 2e plaatsen in de laatste 2 races ben ik alsnog van P5 naar P3 van de ranglijst geschoven. Nu zit ik volgend seizoen dus in C2! Jammer genoeg zit ik nog een seizoen met mn 62 designer opgescheept ... dus qua design is mn auto nog echt prut. Vrees daarom na volgend seizoen weer te degraderen.

Kortom: mijn doelstelling wordt "niet degraderen" ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Doelstelling voor afgelopen seizoen gehaald, ik ga promoveren naar C2, zelfs flink boven de verwachting uit. Ik had als verwachting staan promoveren (gelukt), constante puntenfinishes (alles in de punten behalve 1), en 3 podia... wat zelfs 5 overwinningen werd.

Nu voor volgend seizoen in C2... .behoud... en dat zal al moeilijk worden met die taxichauffeur van mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

For the record, F1time is down, het lijkt er op dat Bubblefiets woord houdt. Alleen vraag ik me af of hij de "to do list" al bijgewerkt heeft. Voor 2 problemen moest hij de hele boel opnieuw laten verwerken...

Let's wait and see..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik krijg net een mailtje van F1time dat het nieuwe seizoen begonnen is, maar de site ligt nog plat achter het inlogscherm. Dat zou ook wel heel snel zijn geweest ;)

Mijn doelstelling was P10, die heb ik ook gehaald. Volgend seizoen even kijken wat mogelijk is.

[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 21-01-2008 07:44 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 22:15

BM

Moderator Spielerij
Marzman schreef op maandag 21 januari 2008 @ 07:43:
Ik krijg net een mailtje van F1time dat het nieuwe seizoen begonnen is, maar de site ligt nog plat achter het inlogscherm. Dat zou ook wel heel snel zijn geweest ;)
Site doet het wel hoor ;)
Sleepie schreef op zondag 20 januari 2008 @ 17:23:
[...]

Ik promoveer iig naar C3 ... welke group is afwachten :)
C3G6 vermoed ik zomaar :p
Wel leuk dat alle3 de personen welke promoveerden uit onze groep weer in dezelfde groep terechtkomen, heb ik iig iets om mijn prestaties aan te vergelijken.

Net wel ff snel door de suppliers heengeklikt, maar damn...
Als je net uit C4 komt is dat allemaal wel heel erg duur :o

2,75M voor een motor, das toch niet te betalen :)
Toyota ziet er wel interessant uit, lichte motor die vast nog wel wat pk's erbij zal krijgen met wat testen.

Merk dat het wel tijd word dat ik serieuze budgetplannen ga maken, alles op de gok doen zoals in C4 zit er niet meer in volgens mij :)

[ Voor 14% gewijzigd door BM op 21-01-2008 07:58 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik mag mij dit seizoen op gaan maken voor C2G1.... leuk suppliers uitzoeken.... het leukste van het hele seizoen en meest belangrijke ook.

Hmmm lijkt erop dat ik dit jaar geen belasting heb hoeven afdragen.... Vreemd maar waar.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 32226 op 21-01-2008 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Anoniem: 32226 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 08:29:
Ik mag mij dit seizoen op gaan maken voor C2G1.... leuk suppliers uitzoeken.... het leukste van het hele seizoen en meest belangrijke ook.

Hmmm lijkt erop dat ik dit jaar geen belasting heb hoeven afdragen.... Vreemd maar waar.
Dan mag ik het komende seizoen dus tegen jou racen 8)

Ik snap eigenlijk niet goed wat iedereen klaagt over designer. Ik heb er 1 van 65 en ik ben er wel tevreden over. Laag loon en doet wat ik verwacht :)

In C2 zijn de suppliers wel een stuk moeilijker kiezen zeg, vooral de motor wel want wat de ene als voordeel heeft, heeft de andere weer als nadeel dus moet ik nog maar even over na denken.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Dat is een snelle reset zeg, hulde voor Tadas !

Afgelopen vrijdag me op wonderbaarlijke wijze kunnen handhaven in C2, een nieuw chasis, voor het eerst 99% drp en de beslissing om revs in het vervolg op 100% te zetten leverde een 5e plek op wat genoeg is om me als nr 18 in C2 te handhaven.

Voor komend seizoen ga ik voor een plek in de middenmoot (rond p12). Het afgelopen seizoen heb ik met m'n topdesigner al veel ontwikkelingsachterstand op de andere C2-ers ingelopen en nu zou ik op dat gebied gewoon goed mee moeten kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik had niet verwacht dat de suppliers hetzelfde zouden blijven dit seizoen, omdat het toch ook dit seizoen vooral 1 supplier was die door 75% van het veld werd gekozen en een paar uitzonderingen...

Maakt de keus iig dit seizoen wel makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Godver godverdomme, wat een enorm klote spel is dit als er bugs inzitten. Ik heb dus, zoals ik al eerder heb gezegd, een randomdesigner toegewezen gekregen van 56. Dat is niet erg voor een seizoen.. maar nu blijkt dat de designer met wie ik in onderhandeling was alvast voor het volgende seizoen is vastgelegd! Nu heb ik dus 2 seizoenen lang achter elkaar een waardeloze designer :( En dan wil Tadas er ook nog eens niets aan doen. Sjezus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hele vage reply van Tadas, ik zou toch een nieuwe thread openen, want dit hoort niet zo.

Edit: Dat heb je dus net gedaan :P

[ Voor 17% gewijzigd door Joss op 21-01-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04 18:11

Jopster

trotse papa x4

Met een 6e plek in C4, dacht ik dat ik nog wel een seizoen C4 zou mogen blijven doen, maar ze vonden me zo goed dat het C3 is geworden en wel G3. ;)

We zien wel waar het schip strandt. Hopelijk hier en daar een puntje halen. Veel meer verwacht ik niet echt.

Zo op het eerste gezicht veel onbekende gezichten in die groep.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
BM schreef op maandag 21 januari 2008 @ 07:58:
[...]
C3G6 vermoed ik zomaar :p
Wel leuk dat alle3 de personen welke promoveerden uit onze groep weer in dezelfde groep terechtkomen, heb ik iig iets om mijn prestaties aan te vergelijken.

Net wel ff snel door de suppliers heengeklikt, maar damn...
Als je net uit C4 komt is dat allemaal wel heel erg duur :o

2,75M voor een motor, das toch niet te betalen :)
Toyota ziet er wel interessant uit, lichte motor die vast nog wel wat pk's erbij zal krijgen met wat testen.

Merk dat het wel tijd word dat ik serieuze budgetplannen ga maken, alles op de gok doen zoals in C4 zit er niet meer in volgens mij :)
Ik ben druk bezig geweest met andere dingen, dus ik heb het hele weekend niet naar F1Time gekeken. C3G6 dus, gezellig met de 'oude' bekenden. Helaas is F1Time hier op de zaak geblokkeerd, dus vanavond or morgen eens kijken naar suppliers en dergelijke.

BTW ... als er in C3G6 nog iemand is die een teammaatje zoekt, ik heb nog geen team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173517

Doelstelling voor dit jaar is Top 5 te rijden in C3G1 en niet zoals afgelopen seizoen de eerste race vorin en steeds verder terug zakken. Ook is me doelstelling om me monocoque onder de 50 kg te krijgen(iig in de komende 3 seizoenen onder de 40KG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Monocoque onder de 40 lijkt me erg veel, 50 kilo ook trouwens. Er zal toch ergens een ondergrens zijn dat je niet meer lichter kan met zo'n groot ding.

Ik ben verleden seizoen met een auto van 607 kilo geeindigd (dus niet bovengemiddeld zwaar), maar mijn monocoque weegt bijna 66 kilo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zo, de roemlijst der tweakers in de startpost heeft weer een update gehad. Veel mensen gepromoveerd en een "normaal" aantal van ongeveer 10 managers inactive.

Ter compensatie zijn er natuurlijk weer veel tweakers bijgekomen die zich nog niet gemeld hebben, dus...

Ben je lid van GoT en F1Time? Sta je nog niet in de startpost?
***** Meld dan je NAAM en CLASS/GROUP en je wordt vereeuwigd in dé lijst. *****
Wellicht is het ook leuk als je een doelstelling vermeld voor komend seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Sleepie schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:42:
[...]

Ik ben druk bezig geweest met andere dingen, dus ik heb het hele weekend niet naar F1Time gekeken. C3G6 dus, gezellig met de 'oude' bekenden. Helaas is F1Time hier op de zaak geblokkeerd, dus vanavond or morgen eens kijken naar suppliers en dergelijke.

BTW ... als er in C3G6 nog iemand is die een teammaatje zoekt, ik heb nog geen team.
Me neither O-)
Joss schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:20:
Wellicht is het ook leuk als je een doelstelling vermeld voor komend seizoen!
Vrij simpel. :)
In C3 blijven komend seizoen, en zorgen dat ik er financieel niet op achteruit ga. Zal lastig zat worden denk ik. Verder auto doorontwikkelen, efficiency moet omhoog, en liefst het gewicht beetje rond dezelfde koers houden. Heb een aantal onderdelen op mijn auto zitten die volgens mij bovengemiddeld zijn voor C3, echter ook een aantal (en dat zijn er helaas meer) die denk ik nog zwaar benedengemiddeld zijn.

Dus op een rijtje:
- In C3 blijven
- Enkele punten scoren (word lastig)
- Auto efficienter maken

Lekker standaard rijtje merk ik nu :p

[ Voor 44% gewijzigd door BM op 21-01-2008 11:29 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 13:40
Ik ben nog steeds pissig over me degradatie, was echt nergens voor nodig. Maar het lijkt me duidelijk ik ga dit seizoen voor de winst van alles. Team Cup en Championship, omdan terug te keren in C2G3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Dat kunnen we bij deze regelen dan toch ? :+
Doelstellingen liggen denk ik ongeveer gelijk, laten we elkaar helpen beter te worden. En wie weet kunnen we voor verrassingen zorgen in C3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Sounds like a plan to me :)

Regelen we later buiten GoT om wel ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-01-2022
Joss schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:20:

[center][red]Ben je lid van GoT en F1Time? Sta je nog niet in de startpost?
check
***** Meld dan je NAAM en CLASS/GROUP en je wordt vereeuwigd in dé lijst. *****
Wellicht is het ook leuk als je een doelstelling vermeld voor komend seizoen![/red][/center]
Ik volg dit topic al een tijdje, zal me nu ook maar eens aanmelden:

Naam: Bart Clauwaert
Class/Group: C2G4
Doelstelling: In C2 blijven.

Het zal geen gemakkelijke opgave worden. Aan de polls te zien zit ik wat achter que design en mijn driver is ook niet van de beste. Ik hoop dus van een paar puntjes te sprokkelen en een deftige driver te vinden voor volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3065

Nou .. ben dus gezakt naar C4G14 :'(
Doelstelling voor seizoen 30 : titel in de groep en flink wat cash innen om het seizoen daarop weer terug te keren in C3 om vervolgens daar wel mee te kunnen doen.

Sidenote .. Heb m'n vader 't afgelopen seizoen zo gek weten te krijgen dat ie ook mee speelt, inmiddels heeft hij seizoen 29 als winnaar van de groep, cup winnaar en team winnaar afgesloten :)
Hij is gepromoveerd naar C3G8 ... hopen dat ie 't beter doet dan mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Voor de mensen die promoveren/degraderen naar C3G3, doordat mijn teamy gedegradeerd is, heb ik weer een plekkie vrij in het team, dus feel free to join :)

Ohw ja, en for the record( en Joss :+ ), mijn doelstelling:

Top 5 eindigen (hoe en wat maakt me niet uit, kan met 5e plaatsen of met enkele overwinningen, da zal me aan m'n reet roesten..)

[ Voor 38% gewijzigd door andrestouwe op 21-01-2008 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat een monocoque van onder de 50 kg onmogelijk is. Als ik eens naar mijn gewicht data zit te kijken dan is 50 kg het absolute minimum voor de monocoque.. omdat ik toch heel veel met gewicht bezig ben geweest en ieder keer je ene percentage van je gewicht tussen huidig en absoluut minimum verliest kan je wel een beetje zien wat dat minimum is.

Ik ben 9.5 Kg op parts zwaarder geworden maar ook wel 45K goedkoper dus ben wat dat betrefd niet ongelukkig geworden.

Mijn driver is helaas wel de allerslechtse in C2 zeg, dat gaat nog een hele kluif wordne om met hem maar met een goeie auto punten te gaan scoren. We gaan het gewoon proberen... mocht het niet lukken volgend seizoen of het seizoen daarna weer een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nr. 9 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:09:
Naam: Bart Clauwaert
Class/Group: C2G4
Doelstelling: In C2 blijven.
Welkom in dit topic en in mijn groep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:56:
[...]
Welkom in dit topic en in mijn groep :)
Lekker bezitterig, is die groep van jou joh :P :X
[foutmodus] of own je die groep?! [/foutmodus]

Edit: Heb even gekeken wat er bijgekomen is in onze groep, maar daar wordt ik nou niet direct bang van... Niet de beste 2 uit C1, met ook nog eens slechte drivers. En de promovendi zitten een aantal redelijk snelle jongens bij, maar ook genoeg spul uit G11 en G12 die minder indruk op me maken, maar we zullen zien of ik het bij het rechte eind heb...

Wel blij m'n mattie Panther weer bij me te hebben, die had in het verleden toch een goede invloed op de prestaties van team "Be on Edge"!

PS. Joss, wat zijn jouw doelstellingen eigenlijk voor komend seizoen?

[ Voor 52% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 21-01-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Hoi, ik heb me net aangemeld voor F1Time en dus ook maar voor dit forum

Mijn naam is Sjaak Lagewaard en ik zit in C4G1
Mijn belangrijkste doelstelling is uiteraard; het spel leren

Ik heb aardig wat ervaring in F1-race-manager en GPRO, dus ik hoop ook F1Time redelijk snel onder de knie te krijgen.
Dus durf ik zelfs mijn doelstelling aan te scherpen tot: top 5

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Na een slecht begin van afgelopen seizoen had ik maar besloten om aero te gaan testen. Vandaar ook iets van 11e geworden of zo. Maar nu wil ik toch wel in de top vijf eindigen. Hoe ik dit doe maakt me echt geen zak uit, als het maar lukt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hihi, ik dacht dat niemand mijn doelstelling zou missen :P Ik heb ook even gekeken naar wie erbij zijn gekomen, voordat ik mijn doelstelling publiekelijk zou maken. Zoals bekend (?) komen de beste C1 degradanten naar C2G4 (althans, qua punten, wij krijgen de #19, #23, #27). Uit de C3 komt uit mijn oude groep (C3G14) een kampioen die mijn weg heeft gevolgd (>9 races gewonnen, poles, fastest laps), maar dat is wel iemand die in mijn kampioensjaar 8e werd ofzo.

Daarnaast komt er ook nog een ex-F1time kampioen (heel erg ex, hij werd kampioen in het aller eerste seizoen van F1Time), die dus wel wat van het spelletje afweet.

Desalniettemin verandert dat mijn doelstelling niet:
- Promotie naar C1 afdwingen (ik mik op de derde plek, niet hoger)
- Één race winnen en met regelmaat (m.n. eind van het seizoen) op het podium eindigen
- Top 3 eindigen in het teamkampioenschap (wat natuurlijk niet alleen van mij afhangt)

Ik verwacht dat Payton en Aukstakalnis te snel zullen zijn en dat ik me moet richten op een gevecht met Koen de Vuyst, Clark en enkele C3-promovendi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:22
C3G9 voor mij weer dit seizoen

Doelstelling:

- Teammate vinden :D
- Eindigen in de top-10, moet te doen zijn alleen ontwikkeling gaat klote worden: designer van 52 skill :(
- 3 keer op podium eindigen
- Pole pakken, vorig seizoen dichtbij met een P2, P3, P4, P5 en een P6 in debuutseizoen...)

Verder: gemiddelde efficiency naar 60 jagen en gewicht van de auto naar 600 kg. Daarnaast driver ontwikkelen naar 300+ DQP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:01

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik zit in C3G9 dit seizoen, en ik zie iig al een hele hoop tweakers:

brid - Daniel van Brienen - doelstelling s30
Grrrrene - René Gerritsen
mhans - Hans van der Net
Roeloffie - Jos Roelofs
B-Force - Bart Rietveld - doelstelling s30
GaMbiNo - Arnoud Douma
Angeloonie - Vincent Dinkela

:o :o

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Nog mensen in C3G2 die een teamgenoot zoeken? Mijn vorige teamgenoot is helaas gedegradeerd.
B-Force schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:18:
C3G9 voor mij weer dit seizoen

Doelstelling:

- Teammate vinden :D
- Eindigen in de top-10, moet te doen zijn alleen ontwikkeling gaat klote worden: designer van 52 skill :(
- 3 keer op podium eindigen
- Pole pakken, vorig seizoen dichtbij met een P2, P3, P4, P5 en een P6 in debuutseizoen...)

Verder: gemiddelde efficiency naar 60 jagen en gewicht van de auto naar 600 kg. Daarnaast driver ontwikkelen naar 300+ DQP :D
Eindigen in de top 10 wordt ook weer mijn doelstelling (dit seizoen net gelukt), verder wil ik minimaal één podium (pole kan ik voorlopig vergeten).

[ Voor 79% gewijzigd door Marzman op 21-01-2008 17:55 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Lol, ik heb iemand in mijn groep zitten die heeft tot nu toe alle seizoenen nog meegedraaid vanaf seizoen nummer 1 tot aan nu geen 1 seizoen gemist. Als ik nou is zorg dat ik die bij kan blijven of kan strikken voor een team 8)7 8)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Sempy schreef op maandag 21 januari 2008 @ 08:48:
Dat is een snelle reset zeg, hulde voor Tadas !

Afgelopen vrijdag me op wonderbaarlijke wijze kunnen handhaven in C2, een nieuw chasis, voor het eerst 99% drp en de beslissing om revs in het vervolg op 100% te zetten leverde een 5e plek op wat genoeg is om me als nr 18 in C2 te handhaven.

Voor komend seizoen ga ik voor een plek in de middenmoot (rond p12). Het afgelopen seizoen heb ik met m'n topdesigner al veel ontwikkelingsachterstand op de andere C2-ers ingelopen en nu zou ik op dat gebied gewoon goed mee moeten kunnen komen.
Ik zag je inderdaad gaan en was nog bang dat je me voorbij zou gaan in het kampioenschap :P

Mijn doelstelling voor dit seizoen: In C2 blijven en driver goed trainen. Tweede helft van het seizoen hoop ik regelmatig in de top 10 te finishen.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Wes46 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:01:
Lol, ik heb iemand in mijn groep zitten die heeft tot nu toe alle seizoenen nog meegedraaid vanaf seizoen nummer 1 tot aan nu geen 1 seizoen gemist.
1tje maar? Zitten er relatief veel van in C2 en C1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmo4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:36
Ik ben dit seizoen geheel onverwacht gepromoveerd van C4 naar C3.
Halverwege het seizoen voor het eerst ingestapt en ging wel aardig, elke race in de punten en kon op het einde mee doen om het podium. Helaas was P4 3x het beste resultaat.
Uiteindelijk 7e geworden en dus onverwacht in C3 geplaatst.

Je mag mij dus ook bij de lijst zetten:
C3G14
Thary Drienhuizen

Mijn doel voor dit seizoen? Nog maar wat ervaring op doen, hier en daar een paar punten halen en in de groep blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Misschien handig voor anderen.
Heb vanavond even snel een excel sheet in elkaar gedraait om snel te kunnen zien hoeveel dit seizoen me gaat kosten aan vaste lasten bij bepaalde keuzes.
De ingevulde gegevens van de suppliers zijn gebasseerd op de kosten in G3, ik heb geen flauw idee hoe dat in C2 en C1 zit, maar voor C3 zou het sowieso bruikbaar moeten zijn :)

Je zult wel Macros moeten enablen voor het ding zal werken (gemaakt en getest in Office 2007, gesaved als office 2003 file)

Link naar excel sheet

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Luuk_Luchtloper schreef op maandag 21 januari 2008 @ 19:10:
[...]

1tje maar? Zitten er relatief veel van in C2 en C1...
Nouja misschien nog wel meer maar van 1 is het me nog maar opgevallen.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
lol, dit gaat een heel duur jaartje worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss