Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #9

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.063 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik heb weer punten moeten toegeven op mijn 2 concurrenten. Ze waren met de pitstops net wat sneller waardoor ik de aansluiting verloor. Echter denk ik nu te weten hoe ik ze de volgende race kan verslaan. Hopelijk pakt het goed uit :Y)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:16:
Nog ff dit, raken we volgend seizoen weer zo veel designpunten kwijt, of wordt het alleen een percentage van alles boven de 30 dit keer?
Ik heb begrepen dat Tadas op termijn naar een startefficiency van 10 terugwil, dus ik verwacht eigenlijk dit seizoen ook wel een extra daling. Op zich maakt het niks uit, aangezien iedereen die punten verliest.

Afgelopen race weer kleurloos in het achterveld geeindigd (P19), vanaf de 24e startplek me opgewerkt naar P14, maar uiteindelijk een klein defect waardoor ik in de laatste rondes nog enkele plaatsen moest inleveren. Het vervelende is dat ik hierdoor weer terug ben in de degradatiezone (P19). Veel managers met enkele punten, ik ben bang dat het dus weer C3 wordt als ik minder dan 10 punten scoor dit seizoen (tot nu toe slechts 2 :X ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Ik denk dat klassebehoud er voor mij helaas niet in gaat zitten, ik moet denk ik zeker 2 punten scoren en ik kom net een beetje tekort om voor de punten mee te doen, ik scoor nu constante P10-P14 posities en mis net de aansluiting met de top 8...

Als het na 4 races nog steeds zo uit ziet dan stop ik de ontwikkeling van de auto voor dit seizoen en ga ik op aerodynamica testen om volgend seizoen daar de voordelen van te hebben, nu nog op zoek naar een goede nieuwe driver...

Jammer dat Spa pas zo laat in het seizoen is, statistisch gezien behaal ik daar altijd mijn beste seizoensresultaten :)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
SanderF1 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:22:
Als het na 4 races nog steeds zo uit ziet dan stop ik de ontwikkeling van de auto voor dit seizoen en ga ik op aerodynamica testen om volgend seizoen daar de voordelen van te hebben, nu nog op zoek naar een goede nieuwe driver...
Ik las je eerste regel en wilde dit meteen voor je aankaarten, maar dat begrijp je gelukkig zelf ook. Je kan wel je motor zo ver doorontwikkelen dat jij in de laatste 3 races de beste hebt van iedereen, maar dan hou je alleen jezelf voor de gek want dan zit je volgend seizoen waarschijnlijk weer in hetzelfde schuitje (mits je de benodigde punten hebt binnengehaald met die tactiek).

Wellicht kom je er nog, maar je zit een beetje in een *@^% positie, met 5 andere gasten boven je die 0 punten hebben (althans, vorige race, weet niet of dat nu nog zo is?). Dan zal het toch zwaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:45
Afgelopen race was hier ook wat dramatisch. Na een sterke opening van het seizoen lijkt het erop dat ik nu wat aan terugvallen ben. Misschien mijn develop strategie voor komend seizoen eens goed onder de loep nemen. Ik startte ver vanachteren, en had niet de snelheid om veel mensen in te halen. Halverwege ging het toch bijna richting de top 10, maar meer dan een 12e plek zat er niet in.

Onze markets zijn trouwens vrij goed nu. Die market-search is wat mij betreft niet meer nodig :D. We hebben 3 90 + designers, 2 87 designers. En nog behoorlijk wat redelijke designers daaronder. Ook de drivers en cd markets zien er netjes uit, met genoeg keuze voor iedereen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 16:19
BM schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:49:
Ik kan ook toegevoegd worden aan het lijstje met GoT'ers :)
Ben niet actief in dit topic (postend), maar probeer het wel bij te houden met lezen.
Ben actief in C4G22, sinds halfweg vorig seizoen ongeveer.

Momenteel in Q net achter mede-GoT'er Sleepie.

Helaas niet echt veel mensen actief in deze competitie :(
Hey Maykel, ik dacht al met zoveel NL-ers in onze groep moet er toch wel eentje op GoT rondhangen :)

Ik heb trouwens al een paar races niet gepost hier (tijdgebrek), maar het was niet allemaal even voorspoedig. Race 4 en 5 geen punten gehaald, omdat in race 4 mjin driver het nodig vond om in de regen met 16 seconden voorsprong zomaar spontaan de muur in te rijden 8)7
Race 5 ging vervolgens mijn gearbox eraan, maar de laatste race gelukkig weer een mooie eerste plaats :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Joss schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:49:
[...]
Ik las je eerste regel en wilde dit meteen voor je aankaarten, maar dat begrijp je gelukkig zelf ook. Je kan wel je motor zo ver doorontwikkelen dat jij in de laatste 3 races de beste hebt van iedereen, maar dan hou je alleen jezelf voor de gek want dan zit je volgend seizoen waarschijnlijk weer in hetzelfde schuitje (mits je de benodigde punten hebt binnengehaald met die tactiek).

Wellicht kom je er nog, maar je zit een beetje in een *@^% positie, met 5 andere gasten boven je die 0 punten hebben (althans, vorige race, weet niet of dat nu nog zo is?). Dan zal het toch zwaar worden.
Ik zit idd in een lastige positie, intussen sta ik tweede van de losers ;) Twee boven mij hebben 1 race gemazzeld lijkt het op, waardoor zij net boven mij staan terwijl ik constanter ben, beetje vervelend... Komende race ziet er op zich wel leuk uit, qua DQP gaat het goed en de auto lijkt redelijk snel (aangezien ik niet eens laatste sta :D) dus ik heb goede hoop voor de Q wanneer ik met de race auto ga rijden die veel lichter en efficienter is :)

Het plan is nu nog even afwachten en als ik denk dat het niet gaat lukken dan ga ik me voorbereiden op een sterk C3 seizoen om daarna sterker dan ooit terug te keren in C2 :p

Financieel is er overigens geen vuiltje aan de lucht, slechts 1 miljoen verlies tot nu toe, valt me erg mee aangezien ik qua onderdelen best duur uit ben! Mijn complete auto kost nu 5,2M :| Daarvan zit wel 2,5M in chassis en monocoque, die vervang ik maar 1 keer per jaar dus vind het nutteloos om daar veel design uren in te steken, misschien toch maar eens gaan doen want nu wordt het wel erg belachelijk :p

[ Voor 15% gewijzigd door Sanderrr op 12-12-2007 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm, da's best veel geld ja, maar ik snap wel dat er mensen zijn die de kosten de pan uit laten rijzen, want er zijn wat onderdelen die je in principe nooit vervangt, tenzij je gecrasht bent of een nieuw design hebt :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik vervang eigenlijk iedere race de brakes, electronics, wings, hydraulics en suspension en dat kost me ongeveer 1,7M en daarnaast lap ik oude onderdelen op wanneer ik designuren over heb, een paar keer wat designuren in een suspension en hij is weer zo goed als nieuw, scheelt toch weer 400K eens in de zoveel races. Ik ben redelijk kostenbewust maar vind het zonde om veel uren in chassis en monocoque te investeren die ik toch maar eens per jaar koop, dan gebruik ik die uren liever om andere onderdelen efficienter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag toegevoegd worden aan de lijst.

Ik rij in C4G22, Bart Verbruggen.

Thanks!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Zo, voorlopige pole neergezet, ruim voor Fraser en met 3 rondjes over. Morgen 's zien wat de rest doet. Scheelt aardig, zo'n motorupgrade :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Wes46 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:18:
Ik heb weer punten moeten toegeven op mijn 2 concurrenten. Ze waren met de pitstops net wat sneller waardoor ik de aansluiting verloor. Echter denk ik nu te weten hoe ik ze de volgende race kan verslaan. Hopelijk pakt het goed uit :Y)
Ehm, en ik dacht dat jij wel even makkelijk ging promoveren om dan ook maar even meteen aansluiting te kunnen vinden met de top in C2...

Mss toch je doelen een "beetje" bijstellen? ;)

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Grrrrrene schreef op woensdag 12 december 2007 @ 19:08:
Zo, voorlopige pole neergezet, ruim voor Fraser en met 3 rondjes over. Morgen 's zien wat de rest doet. Scheelt aardig, zo'n motorupgrade :+
Zeer nette tijd rene, kon er helaas net niet aankomen, kwam 0.1s te kort.
Die rijder van mij vond het nodig om een goed lap neer te zetten in de eerste ronde, terwijl ik hem duidelijk had gezegd: doe je ding in lap 3 en 4 :p

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Verwijderd

brid schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:46:
[...]

Zeer nette tijd rene, kon er helaas net niet aankomen, kwam 0.1s te kort.
Die rijder van mij vond het nodig om een goed lap neer te zetten in de eerste ronde, terwijl ik hem duidelijk had gezegd: doe je ding in lap 3 en 4 :p
eigenwijze coureur heb je dan :P Ghehe ik ben benieuwd of ik kan aanhaken, 1 keer ff slecht rijden komt hard aan op moraal en vorm van coureur. Dus wellicht heb ik problemen jullie pace op te pikken. We zullen het snel genoeg weten.

• Grrrrrene
  • Niet online
Pff, wees niet bang: zoveel geluk heb ik niet hoor :) Je zult zien dat ik in de race een probleem krijg waardoor de prachtige Q verkl**t wordt :/

* Grrrrrene is raspessimist :+

• brid

brid

Grrrrrene schreef op donderdag 13 december 2007 @ 08:54:
Pff, wees niet bang: zoveel geluk heb ik niet hoor :) Je zult zien dat ik in de race een probleem krijg waardoor de prachtige Q verkl**t wordt :/

* Grrrrrene is raspessimist :+
Jij en problemen in de race gaan niet echt samen, volgens mij ben je nog geen race uitgevallen door een random.

Zie dat bart ook onder m'n tijd door is gegaan, hopelijk komen mario en zaranka er niet voorbij :)
Zullen we afspreken dat we voor een all dutch podium gaan ;)

DIY NAS, Hoofd PC

Verwijderd

brid schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:42:
[...]

Jij en problemen in de race gaan niet echt samen, volgens mij ben je nog geen race uitgevallen door een random.

Zie dat bart ook onder m'n tijd door is gegaan, hopelijk komen mario en zaranka er niet voorbij :)
Zullen we afspreken dat we voor een all dutch podium gaan ;)
Ghehe daar teken ik voor ;) Ik verwacht eerlijk gezegd die 2 er nog wel voor of tussen. We zullen het snel genoeg merken.

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:45
Ik heb net eens even zitten rekenen wat mijn gemiddelde DRP van dit seizoen was. Dat kwam uit op een vrij nette 96,28. Ik ben wel benieuwd wat jullie gemiddelde DRP van seizoen 29 is ? Mijn laagste DRP is overigens een 93 dit seizoen, m'n hoogste een 99. We zouden ook een poll kunnen maken, maar ik heb geen idee hoe dat moet :)

• brid

brid

Zat me ff te vervelen, dus ff gemiddelde drp berekend, kom uit op 96.7
Niet verkeerd al zeg ik het zelf

DIY NAS, Hoofd PC

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:27
Ik hou me gemiddelde voor me..typo's, bagger P's doen je gemiddelde absoluut geen goed kan ik je vertellen. Ik kan voor het eerst dit seizoen eens een race live volgen. De komende 3 weken zit ik in het ijskoude Nederland..:)

Verwijderd

mhans schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:53:
Ik hou me gemiddelde voor me..typo's, bagger P's doen je gemiddelde absoluut geen goed kan ik je vertellen. Ik kan voor het eerst dit seizoen eens een race live volgen. De komende 3 weken zit ik in het ijskoude Nederland..:)
Oost west Thuis best ;)

Ik heb geen zin om het te berekenen. Dat zal rond de 92/93 liggen gok ik zo.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
Ik kom dit seizoen tot 94,43%. Tweemaal een mooie 98% gescoord, helaas ook een 89% doordat Cancun een beetje grote afwijking tussen DQP>DRP gaf.

• Grrrrrene
  • Niet online
Zaranka is niet aan mijn tijd gekomen, maar staat wel tussen Bart en mij in. Brid daarmee een plekje omlaag... Hmm, jammer, was toch leuk geweest om de voorste rijen met Nederlanders te bezetten :P

Verwijderd

Denk dat mijn DRP rond de 80-85% zit dit seizoen lol... 2 races achter elkaar (ja... ik weet het :( ) met 60% DRP gereden door een typo in mijn DQP->DRP ding... zucht

Wel gemiddeld over alles nog 92% dus das wel fijn :). Deze race word maar weer raar, had vorige race echt mn hele einde verkloot (race orders, staff, design, factory) dus heb geen nieuwe parts. Alles dus half om half gefixed en wat nieuwe parts gekocht.

Wel mijn laatste motor revisie gedaan, en een gearbox revisie. Denk wel dat ik kan promoveren, ook zonder engine upgrades vanaf nu. Gewoon weer old-school Aerodynamics testen dus. Heb echt heel veel zin in C2, hoop dat er ook een hele zooi tweakers bij elkaar komen (zoals C3G9 nu zeg maar)!

• Grrrrrene
  • Niet online
Och, m'n DRP zal dit seizoen ook ronduit k*t zijn dankzij een typo of vergeten convertering in Kuala Lumpur: 53% :X

• Joss
Poll: Wat is jouw gemiddelde DRP (dit seizoen)?
99-100
98-99
97-98
96-97
95-96
94-95
93-94
92-93
92-91
90-91
< 90%
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=252594&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

• Grrrrrene
  • Niet online
Hmmz, Bart is net onder m'n poletijd doorgedoken. Achja, als je iemand voor je moet hebben kan het maar beter je teammaat zijn :) Ik rijd hem in de eerste bocht dan wel voorbij met ons mooie "let team mate pass"-vinkje :+

Edit: poll ingevuld. Ik heb die 53% maar niet meegerekend, die is niet bepaald representatief vind ik. Kom op bijna 97% uit :)

[ Voor 22% gewijzigd door Grrrrrene op 13-12-2007 14:13 ]

Verwijderd

Grrrrrene schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:09:
Hmmz, Bart is net onder m'n poletijd doorgedoken. Achja, als je iemand voor je moet hebben kan het maar beter je teammaat zijn :) Ik rijd hem in de eerste bocht dan wel voorbij met ons mooie "let team mate pass"-vinkje :+

Edit: poll ingevuld. Ik heb die 53% maar niet meegerekend, die is niet bepaald representatief vind ik. Kom op bijna 97% uit :)
sorry :D Nja ik wist dat er nog wel wat vanaf gehaald kon worden of dat ik een perfect rondje kon rijden. Goede nieuws is wel dat we weer samen boven aan staan. Hoe lang zal dit blijven ;)

• Grrrrrene
  • Niet online
Een perfect rondje, dat heb ik m'n hele seizoen nog niet gehad :X

Is dat puur een concentratie of pole-skill issue? M'n DQP is weer top (99%), dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Die "red car" reed een keer in de weg, hij nam bocht 3 's te ruim, hij kon later remmen voor bocht 8 en nog zo'n zeikreden gaf hij voor het tijdsverlies :P

• Joss
Mijn gemiddelde is 97,30% dit seizoen, wel lekker dus :)

@René; met name concentratie, want ik heb zo wel eens ondanks mijn zwakke pole skill

[ Voor 44% gewijzigd door Joss op 13-12-2007 17:43 ]

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zelfs na 3 seizoenen vergeet ik nog m'n Race Orders 8)7

Was er toch 99% zeker van dat ik het al had gedaan dacht ik tijdens lunchtijd op werk.. Niet dus.. die lullige 1% ook :p

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:40:
Mijn gemiddelde is 97,30% dit seizoen, wel lekker dus :)

@René; met name concentratie, want ik heb zo wel eens ondanks mijn zwakke pole skill
Mjah, beide skills zijn wel aardig bij mij. Niet super, maar > 70 iig :)

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Zo, m'n bakkie ook maar weer eens op de grid gepleurd... Valt een beetje tegen (in de lijn van het seizoen :s), maar we zullen wel zien wat het gaat brengen. Racetemp van 39C... dus ben benieuwd of er in C2 ook nog mensen zijn die van plofstrategie houden :D

Morgen eindelijk weer eens live kijken, een idee om met z'n allen eens op de F1Time-chat te gaan hangen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Bah, Mario Rodrigues heeft Bart z'n pole afgepakt en mij daarmee naar de 2e startrij verwezen. Hij heeft er wel 4 rondjes voor nodig gehad, maar toch jammer... Het was wel echt briljant geweest als we samen de eerste rij zouden bezetten :)

Achja, de punten worden pas na de race verdeeld, maar die 1M voor de pole was welkom geweest. Ik ga op aanraden van brid 's voor een langere eerste stint, hopelijk doet Mario dat niet en kan ik hem in de pits inhalen :Y)

[ Voor 31% gewijzigd door Grrrrrene op 14-12-2007 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*O* Hoppatee, racing day! *O*

Sorry, zal niet meer meedoen vanuit Australie :P. Te makkelijk dan :Y). Succes iedereen vanavond, misschien ben ik er ook wel bij, chat vind ik een goed idee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Zo, dat was het voor nu, later meer. Heb een kleine calamiteit met een }:O , zit op dit moment de dierenarts wakker te bellen.....
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 07:16:
*O* Hoppatee, racing day! *O*

Sorry, zal niet meer meedoen vanuit Australie :P. Te makkelijk dan :Y). Succes iedereen vanavond, misschien ben ik er ook wel bij, chat vind ik een goed idee :).
Jaja.... :? 8)

[ Voor 50% gewijzigd door andrestouwe op 14-12-2007 07:24 ]

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Welke chat spreken we af dan? irc.tweakers.net/#F1Time of irc.dalnet.com/#F1Time ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Sleepie schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:09:
[...]

Hey Maykel, ik dacht al met zoveel NL-ers in onze groep moet er toch wel eentje op GoT rondhangen :)

Ik heb trouwens al een paar races niet gepost hier (tijdgebrek), maar het was niet allemaal even voorspoedig. Race 4 en 5 geen punten gehaald, omdat in race 4 mjin driver het nodig vond om in de regen met 16 seconden voorsprong zomaar spontaan de muur in te rijden 8)7
Race 5 ging vervolgens mijn gearbox eraan, maar de laatste race gelukkig weer een mooie eerste plaats :*)
Heyla!

Waar was jij afgelopen race mee bezig joh :)
Nog nooit iemand zo vaak zien pitten, al was je absoluut de enige niet.

Anyway, niemand in hoeven halen, ze gingen allemaal netjes voor me aan de kant.
*O* Gewonnen *O*

Mijn 1e F1Time win, dat er nog vele mogen volgen :)

Was nog wel bang dat mijn banden het niet gingen houden, maar heb zelfs geen melding gezien dat ze aan het verslijten waren, dus volgens mij heb ik het wel goed gedaan, woei!

Toch nog een vraag:
Kan ik bieden op andere medewerkers als het contract voor de persoon die ik nu in dienst heb nog >2 seizoenen loopt?
En zo ja, wat gebeurd er als de onderhandelingen stuk lopen, gaat de motivatie van mijn personeel dan omlaag? Heb net even snel de regels doorgekeken, maar kon zo snel niks hierover vinden, alleen over het verlengen van reeds bestaande contracten.

[ Voor 15% gewijzigd door BM op 14-12-2007 08:49 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Grrrrrene schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 06:56:
Bah, Mario Rodrigues heeft Bart z'n pole afgepakt en mij daarmee naar de 2e startrij verwezen. Hij heeft er wel 4 rondjes voor nodig gehad, maar toch jammer... Het was wel echt briljant geweest als we samen de eerste rij zouden bezetten :)

Achja, de punten worden pas na de race verdeeld, maar die 1M voor de pole was welkom geweest. Ik ga op aanraden van brid 's voor een langere eerste stint, hopelijk doet Mario dat niet en kan ik hem in de pits inhalen :Y)
Dit begint eng te worden, mensen die naar mijn advies luisteren :)
Niet gaan klagen als het niet werkt he :P

Maar zou inderdaad moeten werken, vorige race zat ik in de qual 0.290 achter Mario en 0.350 achter Zaranka. We weten hoe dat is afgelopen :D

Ziet er trouwens slecht uit, sta nu gewoon op p7 met 0.399 achterstand 0.089 harder en het was p4 geweest, hoop dat er een aantal zich gek hebben laten maken door de snelle tijden en op een erg lichte eerste stint staan of nog beter een 3 stopper.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
BM schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 08:07:

Waar was jij afgelopen race mee bezig joh :)
Nog nooit iemand zo vaak zien pitten, al was je absoluut de enige niet.
Tsja, 45°C en daar had ik dus absoluut geen data van. Het idee was een veel-stopper op softs, maar die bleken bij het uitrijden van de pits al versleten te zijn zeg maar ;)
Ach ja, ik wilde ook eens een andere strategie dan 'super-safe' proberen. Gelukkig heb ik er toch nog een vijfde plaats mee gehaald :)
Anyway, niemand in hoeven halen, ze gingen allemaal netjes voor me aan de kant.
*O* Gewonnen *O*

Mijn 1e F1Time win, dat er nog vele mogen volgen :)
Gefeliciteerd !!
Was nog wel bang dat mijn banden het niet gingen houden, maar heb zelfs geen melding gezien dat ze aan het verslijten waren, dus volgens mij heb ik het wel goed gedaan, woei!

Toch nog een vraag:
Kan ik bieden op andere medewerkers als het contract voor de persoon die ik nu in dienst heb nog >2 seizoenen loopt?
En zo ja, wat gebeurd er als de onderhandelingen stuk lopen, gaat de motivatie van mijn personeel dan omlaag? Heb net even snel de regels doorgekeken, maar kon zo snel niks hierover vinden, alleen over het verlengen van reeds bestaande contracten.
Geen idee eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:34:
[...]

Ehm, en ik dacht dat jij wel even makkelijk ging promoveren om dan ook maar even meteen aansluiting te kunnen vinden met de top in C2...

Mss toch je doelen een "beetje" bijstellen? ;)
Ehm, ik zeg toch ook niet dat ik niet ga promoveren. Normaal gesproken mag dat geen probleem meer worden. Alleen die aansluiting in C2....kan me niet herinneren dat ik dat gezegt heb. Volgens mij had ik in de posts ook gebruik gemaakt van een smiley :P

Trouwens doelen bijstellen doe ik niet aan. Ik ga voor het kampioenschap hoe onrealistisch dat soms ook mag wezen. Een doel van ik hoop op klasse behoud is voor mij geen doel.

Deze race gaat het nog niet zo goed. Sta slechts op P5 met een verrassende pole-man die na 7 mindere races het licht eindelijk heeft gezien. Hopelijk kan ik net 1 of 2 rondjes langer kan door rijden dan hen. Misschien dat ik dan weer richting het podium kan hoewel dat ook nog niet goed genoeg is.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brid schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 08:35:
[...]

Dit begint eng te worden, mensen die naar mijn advies luisteren :)
Niet gaan klagen als het niet werkt he :P

Maar zou inderdaad moeten werken, vorige race zat ik in de qual 0.290 achter Mario en 0.350 achter Zaranka. We weten hoe dat is afgelopen :D

Ziet er trouwens slecht uit, sta nu gewoon op p7 met 0.399 achterstand 0.089 harder en het was p4 geweest, hoop dat er een aantal zich gek hebben laten maken door de snelle tijden en op een erg lichte eerste stint staan of nog beter een 3 stopper.
Ja dan ziet p7 er wel ff slecht uit. Maar zoals je al zegt na de eerste pitsstop zit je wel weer bij de top 4 verwacht ik. Jouw sterkste gedeelte komt dan nog :D Dus ik heb wel vertrouwen in je.

Ik geloof dat me strategie wel redelijk moet zijn zo. Mario aan kop verbaast me ergens niet zo. Ik denk dat hij zoals gewoonlijk iets lichter is dan ons, aangezien hij dat tot nu toe elke keer heeft gedaan en daarom ook elke keer een goede Q heeft gehad.

Concentration voor perfect rondje zou goed kunnen, ik merk ook dat een hoge DQP daarin meetelt. Heb nog niet eerder een perfect rondje gereden onder 96%DQP

edit: Hij lijkt erop dat ik vanavond na afwezigheid van 2 races er weer een keer bij kan zijn :D op de chat van IRC uiteraard ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 07:51:
Welke chat spreken we af dan? irc.tweakers.net/#F1Time of irc.dalnet.com/#F1Time ? :P
Ehm, geen idee, maar de IRC van Tweakers kan ik nog steeds niks mee (en zo vast dus ook nog anderen), heb geen mIRC ofzo...

Dus via die chatunit op F1Time?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat kan, als je daar /server irc.tweakers.net doet, zit je er alsnog in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
En we staan weer op de grid. Erg laat deze keer, mijn teamgenoot liet op zich wachten... Maargoed, 3e voorlopig van de 22. Zie zo gauw geen bekende namen die nog moeten rijden dus het zal wel bij een 3e of 4e startplek blijven. Verlies wel 0.477 op de nummer 2, dus die staat/staan denk ik op een andere strategie, we zullen het vanavond zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:44:
Dat kan, als je daar /server irc.tweakers.net doet, zit je er alsnog in :+
Hehehe, doen we dat wel gewoon (hebben de anderen ook geen last van ons gevloek en getier) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
@Luuk: Kun je nog even checken of het niet aan je firewall ligt?

* Grrrrrene heeft echt zin in de race vanavond. Eindelijk weer 's een kans op het podium en misschien wel de overwinning (aangezien de race altijd beter gaat dan de P/WU/Q bij mij). The only way is up, zegmaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:01:
Daar ligt het niet aan ;) Dat ding werkt gewoon niet met de nieuwste versie van java.

En vanaf P1 is de only way down geloof ik >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 14-12-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
True, maar ik vertrek dus vanaf p3 :) De verschillen zijn zo ongelofelijk klein deze race, ongelofelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:43:
True, maar ik vertrek dus vanaf p3 :) De verschillen zijn zo ongelofelijk klein deze race, ongelofelijk :D
Leuk toch :P Behalve als je uiteindelijk 0.5s achter het podium zit o.i.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:01:
Ehm, verder nergens last van hoor... ligt niet aan m'n vuurmuur...
Is idd gekomen na een update van Java volgens mij :?

Maar wel lullen wel via de F1Time-weg op hetzelfde kanaal joh 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Heb het nog even aan moto-moi gevraagd: de reden dat het niet werkt is omdat jirc (de applet, closed source helaas) niet compatible is met de nieuwste Java Development Kit 1.6. Zodra daar een update van uitkomt, zal hij hem installeren en moet het weer werken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Grrrrrene op 14-12-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:05:
Heb het nog even aan moto-moi gevraagd: de reden dat het niet werkt is omdat jirc (de applet, closed source helaas) niet compatible is met de nieuwste Java Development Kit 1.6. Zodra daar een update van uitkomt, zal hij hem installeren en moet het weer werken :)
Ok, prima...

Maar ik moet dus vanuit de F1Time chat gewoon /server irc.tweakers.net intypen en dan kom ik op de IRC van tweakers... (en dan #F1Time)?

Edit: Laat maar, is al gelukt...
(je moet wel ff de intro tekst aanpassen Grrrrene)
to Welkom in het GoT-F1Time kanaal (Grrrrrene) - Activiteit alleen vlak voor en tijdens races (dinsdag en vrijdag rond 19 uur) (Grrrrrene)

[ Voor 18% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 14-12-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zo blijkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mwah, op de tijden daarbuiten is er echt geen hond aanwezig en zelfs tijdens de genoemde tijdstippen zitten brid en ik geregeld met z'n 2-en in het kanaal :P Als er mensen op andere tijden online zijn moeten ze dat ff roepen :)

Tipje van Fuelke: http://www.ircatwork.com/

[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 14-12-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Mhm, qua laptimes zit op een P10 ongeveer, helaas starte ik op P18 en moet ik na een slechte start nog ongeveer 8 concurrenten inhalen om op de plaats te komen waar ik qua snelheid hoor te rijden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Race zit er weer op, leuke race :) Begon als 3e en kon die plek verdedigen. De 2 voor me waren duidelijk sneller, maar kwam eerder naar binnen waardoor ik 2.5 rondje op de 1e plek heb gelegen (voor het eerst in C2). Daarna gepit en mn 3e plek verloren aan een ander.

Heel de race lekker close en uiteindelijk 3e gefinisht met 1.6sec op de nummer 4. M'n teamgenoot (puntloos) verprutste het weer voor zichzelf door met wets op een droge baan te kwalificeren. Hij startte als laatste maar had de snelheid voor top 7. Wederom een dubbel gevoel voor het team dus, maargoed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

In de laatste ronde nog drie plaatsen goed gemaakt. (van 9 naar 6, 2 out of fuel en een normaal ingehaald ;) )
Niet slecht voor een race waarbij ik vergeten ben onderdelen te laten maken en alleen remmen heb "bijgekocht".

[ Voor 33% gewijzigd door Marzman op 14-12-2007 19:35 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk eens een superspannende race. Naast mij reden er nog 2 (allebei ex-C2, doen het ook nu goed) zonder enige problemen en zonder ongevallen. Aan het eind toch met 6 seconden voorsprong de winst gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Toch nog? Netjes hoor! d:)b
laat wel mn record heel he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Gestart vanaf P4, gefinished op P6. Solide race, geen gekkigheid maar gewoon simpele strategie en zorgen uit te rijden. 3 punten erbij en me teamgenoot die 2 bandjes plofte (33 graden en dan een 1-stopper op harde bandjes.... niet zo slim vond ik .... heeft hij gemerkt :P) ergens heeeel ver achteraan :P Vlak voor de vlag nog 1 plekkie gewonnen doordat degene op P3 een bandje plofte. Ik ben wederom happy :) 2e race achter elkaar in de punten, het lijkt niks maar het is best leuk ;)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:48:
Mwah, op de tijden daarbuiten is er echt geen hond aanwezig en zelfs tijdens de genoemde tijdstippen zitten brid en ik geregeld met z'n 2-en in het kanaal :P Als er mensen op andere tijden online zijn moeten ze dat ff roepen :)

Tipje van Fuelke: http://www.ircatwork.com/
Thnx voor de tip!
Enne, het was anders heel gezellig vandaag tijdens onze race, niet Joss ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jawel! Alleen jammer dat we tijdens mijn avondeten rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Was weer een mooie race in c3g9. Ik heb bijna de hele race op p3 gereden (op een paar rondjes p1 na :+), maar aan het eind kon brid me nog passeren in z'n boostlaps (die begonnen een rondje eerder) en ik heb het niet meer bij kunnen benen daarna. Ik denk dat als ik een rondje eerder was gaan boosten, ik hem misschien achter me had kunnen houden, maar p4 is ook mooi, zodat ik weer gelijk kom met Zaranka. Wel weer p5, maar als het de komende races goed blijft gaan, komen die podia wel weer :)

Hoe dan ook: p3 t/m p6 blijft een close geheel. Vier man die uitzicht hebben op promotie, afhankelijk van hoe ze het onderling doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 19:30:
Toch nog? Netjes hoor! d:)b
laat wel mn record heel he ;)
Haha, nee reken er maar niet op dat ik daar in de buurt kom. Heb me redelijk zeker gereden voor promotie (30 punten voor op de #4) dus ik ga weer gezellig Aerodynamics testen :). Kijken of het me weer net zo goed helpt als afgelopen seizoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik weet niet wat er aan de hand was gisteren maar ik kon het niet bijhouden :X . We hadden al een heel verrassende pole man maar ook in de race was die niet te kloppen. Zelfs de leider in het kampioenschap en ex-C1er kon hem lang niet bijhouden. Ik ben als 5e gefinisht maar sta nog wel 2e in het kampioenschap.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
OK, probleempje, ik heb nu dus al 3 drivers een aanbod gedaan maar schijnbaar heb ik over iemand heen gekeken die ik eigenlijk heel graag wil hebben. Hoe kan ik nu een aanbod op een andere driver verwijderen? Ik geloof dat je maar maximaal met 3 drivers in onderhandeling mag zijn? Is het eventueel een idee om dan een van de andere drivers een heel laag aanbod te doen zodat deze niet in onderhandeling gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
SanderF1 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:39:
OK, probleempje, ik heb nu dus al 3 drivers een aanbod gedaan maar schijnbaar heb ik over iemand heen gekeken die ik eigenlijk heel graag wil hebben. Hoe kan ik nu een aanbod op een andere driver verwijderen? Ik geloof dat je maar maximaal met 3 drivers in onderhandeling mag zijn? Is het eventueel een idee om dan een van de andere drivers een heel laag aanbod te doen zodat deze niet in onderhandeling gaat?
Dat laatste, ja. Maximaal 3 is geloof ik niet correct, maar better safe then sorry. Overigens heb je niet over die coureur heen gekeken, die is afgelope zondag/maandag toegevoegd (komen altijd een aantal coureurs/designers/directors bij rond 10-13 races to go)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik heb een driver 25.000 geboden, denk dat die wel zal weigeren ;)
Beetje jammer dat ik juist nu echt een nieuwe driver nodig heb terwijl de markt zo krap is... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderF1 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:32:
Ik heb een driver 25.000 geboden, denk dat die wel zal weigeren ;)
Beetje jammer dat ik juist nu echt een nieuwe driver nodig heb terwijl de markt zo krap is... :(
Een echte hollander he :D. Denk inderdaad niet dat ie et voor 25.000 gaat doen lol _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Hmmm, F1Time ligt plat... zou het iets met de markten te maken hebben???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hij is weer online, maar ik zie niks anders iig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op zondag 16 december 2007 @ 10:40:
Hij is weer online, maar ik zie niks anders iig :|
Idd, maar mag toch echt hopen dat ie vandaag die eerste ronde draait, want anders wordt het allemaal weer een heel lastig verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Mwa, voor de eerste market moet eerst de search maar eens 3 dagen werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
Verdorie: Laatste race is mijn driver eraf gevlogen en mijn auto was uiteraard naar de knoppen. Wat ik alleen niet wist, is dat al je onderdelen in de factory ook naar *insert random niet zo netjes woord hier* zijn. Is dit een bug, of is dit altijd al zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik niet snap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

mhans schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:13:
Verdorie: Laatste race is mijn driver eraf gevlogen en mijn auto was uiteraard naar de knoppen. Wat ik alleen niet wist, is dat al je onderdelen in de factory ook naar *insert random niet zo netjes woord hier* zijn. Is dit een bug, of is dit altijd al zo?
Met je onderdelen in de fabriek gebeurd niks als je driver crasht.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
Marzman schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:45:
[...]

Met je onderdelen in de fabriek gebeurd niks als je driver crasht.
Dat dacht ik dus ook. Maar al de onderdelen in mijn factory zijn ook kapot. Ik dacht dat ik misschien vergeten was om parts te maken, maar dat bleek ook niet het geval....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik krijg de login van f1time maar daarna houd het helaas op dit was gisteren ook al het geval en nu dus nog steeds, wordt lastig om zo P/WU/Q te gaan doen... ik hoop dat dit gemaakt wordt of anders de race een daagje uitgesteld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 08:21:
Hmmm ik krijg de login van f1time maar daarna houd het helaas op dit was gisteren ook al het geval en nu dus nog steeds, wordt lastig om zo P/WU/Q te gaan doen... ik hoop dat dit gemaakt wordt of anders de race een daagje uitgesteld wordt.
Ik kom er gewoon in? Vanochtend nog m'n Q gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 08:21:
Gisteravond laat kwam ik er nog wel in. nja ik heb nog wel ff om te wachten. Aangezien grrrrrene ook al beetje vertraagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Werkt hier ook gewoon normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:D De 1e 1-2 met mijn teamgenoot is binnen! Ik 2e, hij 1e.

Helaas staan we nog steeds ver achter in het kampioenschap (4e-45p en ik 5e-39p, #1 = 61p), maar in het constructeurskampioenschap zijn wel wel flink ingelopen. Helaas is het verschil nog steeds 38 punten :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Eindelijk weer eens een goede probleemloze race.
Had wat moeite met de DQP in eerste instantie, maar uiteindelijk toch nog naar 94% gekregen. Op pole gekwalificeerd en bij de start er als een speer vandoor :)
Na mijn eerste stop heb ik even vast gezeten op de tweede plaats, maar zodra die de pits inging heb ik ook die niet meer terug gezien. Overwinning met zo'n 20 seconden voor op nummer 2.

Helaas door twee 0 resultaten en een mislukt banden-experiment op de tweede plaats in het kampioenschap, maar promotie naar C3 gaat zeker lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
De Q ziet er voor mij tot nu toe erg goed uit! Voorlopig op een P5, natuurlijk gaan er nog veel mensen onder door maar als ik kijk naar het aantal mensen ACHTER mij dan word ik wel vrolijk :) De nummer 3 in het kampioenschap staat 0,025 achter mij en het gat met de voorlopige pole is slecht 0,415 seconden, misschien zitten punten er dan alsnog in!

Benieuwd wat iedereen doet qua strategie op Hongarije, inhalen is zo goed als onmogelijk. Ik vertrek eerst op 2 lange stints van 27 laps om op het eind een relatief korte stint te doen en ik hoop daar dan ook de winst te pakken. Nu nog even afwachten hoeveel plaatsen mijn driver weer verliest bij de start... :(

Trouwens, ik heb gemerkt dat mijn out laps erg langzaam zijn in vergelijking met mijn concurrenten, helpt het dan om de boost laps rondom een pitstop te zetten? Dus bijvoorbeeld bij een pitstop in lap 26 de boost op lap 24 te zetten, snelle pit-in en snelle pit-out?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Ik heb het tot nu toe weten te vermijden, maar het is me nu toch overkomen. Nadat mijn coureur de zoveelste belabberde Qualificatie afleverde ging er bij mij een rood lampje knipperen. Nadere inspectie leerde me dat de auto met plakband en nylondraad bij elkaar wordt gehouden.

Iemand zin om te wedden hoeveel ronden ik blijf rijden ? :P

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*
En dan ben ik zo stom om een upgrade vergeten uit te voeren... |:( De schade lijkt nog mee te vallen, ik sta nog in de top 10 met een goeie strategie, maar ja. In elk geval lijkt m'n racepace snel genoeg voor punten, dus we zien wel.

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hmm, DQP wilde totaal niet lukken op Brands Hatch. Niet dat hij heel laag is, maar ik ben de laatste races beter gewend :o

Die pitstraat is wel echt megakort :D Ben benieuwd wat iedereen gaat doen qua strategie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 21:24
Grrrrrene schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 07:08:
Hmm, DQP wilde totaal niet lukken op Brands Hatch. Niet dat hij heel laag is, maar ik ben de laatste races beter gewend :o

Die pitstraat is wel echt megakort :D Ben benieuwd wat iedereen gaat doen qua strategie :)
Idd, die pitstraat lengte: klopt dat, of mist er ergens een 0? ;)

Ik hoop dat het klopt, dan heb ik tenminste beetje kans nog :P P12 voorlopig voor mij, fluctueert behoorlijk: dan een Q4, dan een Q12.... Zit dicht bij elkaar iig, wel spannen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Aandacht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
SanderF1 schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:22:
Trouwens, ik heb gemerkt dat mijn out laps erg langzaam zijn in vergelijking met mijn concurrenten, helpt het dan om de boost laps rondom een pitstop te zetten? Dus bijvoorbeeld bij een pitstop in lap 26 de boost op lap 24 te zetten, snelle pit-in en snelle pit-out?
Aandacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb voor de verandering een megaQ weten te rijden. De polesitter staat bijna zeker op meer stops en waarschijnlijk op zachte bandjes, ik denk niet dat dat gaat werken omdat ie eerder naar binnen moet en dan zeker in verkeer vast komt te zitten op Monaco.

Mijn grote concurrent staat enkele honderdsten voor me en zal ik hopelijk bij de start in kunnen halen, achter mij heb ik een gat van 0.3 s naar de eerstvolgende en al mijn concurrenten staan achter me evenals mijn teamgenoot die eens gek wilde doen.
Tja als je een hele straatlengte punten voor staat in het kampioenschap kan je dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
@$@^%##@&!

Voor de derde keer dat ik op 0.002 tot 0.010 de front row mis :( :P Nu dus met 0.002 op de nummer 2 gemist. Maargoed, ziet er naar uit dat ik weer vanaf P3 vertrek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Deel van je stop tijd zit er in verwerkt.....dus als je crew langzaam is worden je in en out lap langzamer. boost helpt natuurlijk ook wel iets.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Tis maar waar je een boost aan wil besteden natuurlijk. Sommige gebruiken hem net na de pistop, anderen in het midden, anderen aan het eind van het stint en sommigen eind/pitstop/begin. Wat de beste is? Geen idee :P

Maar naar mijn bescheiding mening iig niet tijdens de pitstop, want als het goed is zit er een snelheidslimiet op de pit :P

[ Voor 22% gewijzigd door Joss op 18-12-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:53:
Tis maar waar je een boost aan wil besteden natuurlijk. Sommige gebruiken hem net na de pistop, anderen in het midden, anderen aan het eind van het stint en sommigen eind/pitstop/begin. Wat de beste is? Geen idee :P

Maar naar mijn bescheiding mening iig niet tijdens de pitstop, want als het goed is zit er een snelheidslimiet op de pit :P
Maar in de ronde die volgt niet meer ;)

Ik sta eindelijk weer een keer op P1. Mijn concurrenten staan op een 1-stopper denk ik omdat zij slechts 11 en 15 staan dacht ik. Ik zelf sta op een 2-stopper. Hopelijk kan ik hierdoor punten winnen op hen. We zullen zien vanavond 8)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ongelofelijk wat is F1Time traag :o @Bart: ik probeer je al een tijdje antwoord te geven op je vraag ingame, maar ik krijg de pagina niet geladen :( Ik moet nu naar huis en ben pas na de office sluiting thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hij is erg sloom inderdaad, live race volgen gaat nu weer redelijk maar niet optimaal. (lig overigens 2e en wordt al 20 rondjes geblokt...)

Edit: Jeej! In de 23e ronden eindelijk er voorbij en lig nu voor de 2e keer in de geschiedenis op kop tijdens een C2 race. Enige probleem: het is weer maar voor 2 rondjes. Maar ook echt meteen 0.9s sneller dan achter die gast vastzitten, damn :( Het kan zijn dat ik een mogelijke racewinst achter hem heb verloren :/

[ Voor 79% gewijzigd door Joss op 18-12-2007 17:29 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.