Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #9

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.061 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
SanderF1 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:42:Edit: Je hebt de engine upgrade toch niet gedaan na de P, W of Q he? Want de upgrade kan nl alleen ingaan aan het begin van een weekend... Op deze manier boor je jezelf een test-mogelijkheid door de neus en zit je komende race met een engine die nog net iets beter had kunnen zijn...
Onzin, upgrade gaat meteen in.

In de Q derde gebleven, beste van het seizoen *O*

@wes: Ik ben meestal in mn 3e/4e rondje ook 0.5s sneller dan in mn 1e/2e

Edit: Woohooo
Office close: closed
Balance: unknown

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 07-12-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
In de Q vind ik vaak ook veel tijd, fine tunen van de setup en mijn driver gaat meestal sowieso de laatste twee laps net wat sneller.

[ Voor 34% gewijzigd door Sanderrr op 07-12-2007 16:06 ]

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
SanderF1 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:05:
[afbeelding]
Het staat allemaal in de regelementen en is ook op het forum terug te vinden...

In de Q vind ik vaak ook veel tijd, fine tunen van de setup en mijn driver gaat meestal sowieso de laatste twee laps net wat sneller.
Schatje :>
Op het forum is te lezen dat Tadas zegt dat hij "no matter what" meteen in gaat. Alleen wel dat je je huidige wear behoud.
Edit: Snel toch maar weg gehaald? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 07-12-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Jeeeej dan kan ik toch nog om de overwinning meestrijden vandaag _/-\o_ :+

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
En sommigen vergeten nog steeds te repareren voor de Q |:(
Kan er ook wel bij, dit seizoen wordt toch niks volgens mij. Volgende keer een andere motor erin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Joss schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:07:
[...]
Schatje :>
Op het forum is te lezen dat Tadas zegt dat hij "no matter what" meteen in gaat. Alleen wel dat je je huidige wear behoud.
Edit: Snel toch maar weg gehaald? :P
Ssssssssssst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
Wes46 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:58:
Gaat zo'n upgrade alleen in aan het begin van het race weekend :o :( Ik heb hem na de Q gedaan ja omdat ik zag dat de rest hem ook gedaan heeft. Maar is ook wel logisch natuurlijk omdat je per race maar 1 motor mag gebruiken |:(
Hopelijk wijkt het verbruik niet al te veel af van de motor waar je de warmup mee hebt gereden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Sempy schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:03:
[...]

Hopelijk wijkt het verbruik niet al te veel af van de motor waar je de warmup mee hebt gereden. ;)
nog niet eens bij na gedacht 8)7 Maar staat nog altijd op low dus hopen dat het goed gaat 8)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:16

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 08:23:
[...]

Daar mis je toch nog wel even wat in.. niet alleen lap 15 gaat eraf :)
? Ik deel door 13 laps, dus ik weet niet hoe jij rekend, maar ik kom altijd iig precies uit.

Edit: oh wacht, zie dat ik lap 1 ipv lap 2 neer had gezet :P

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 07-12-2007 17:25 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
OK, schijnbaar is bij dit weer de normale band sneller dan de intermediate, terwijl mijn vorige data toch echt anders zei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik zie het, je bent een stuk langzamer. Kan me ook haast niet voorstellen dat jij een verkeerde keuze hebt gemaakt qua band.

Grrrrene zal ook wel niet te spreken zijn :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Woohooooooo eerste podium in C2 en op een geweldige manier. Eerste stint 3e en na mn eerste pitstop achter een andere 2-stopper gekomen (virtueel 4e), heel de tijd vast gezet maar in de allerlaatste bocht die persoon ingehaald *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
En na de pitstop is er weer wat snelheid terug, nu weer normale banden... Ben dus in het middendeel voor intermediates gegaan maar helaas blijkt ineens dat alle data van vorige seizoen nutteloos is? Ik snap er iig niets van. Beetje jammer aangezien de mensen waar ik in het begin van de race voor zat (met een briljant mooie Trulli train ;)) nu op P7 t/m P10 rijden...

Edit: Gefeliciteerd Jos!

[ Voor 6% gewijzigd door Sanderrr op 07-12-2007 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Gefeliciteerd Joss, super prestatie _/-\o_

Ik lig zelf op een 2e plaats alleen ben in het begin 10 ronden lang opgehouden. Hopelijk kan ik de achterstand nog wat verkleinen.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik zit met je mee te kijken Wesley :+
Die oud teamgenoot van mij rijdt echt geen deuk in een pakje boter zeg... Chaves, Viera en Martin vallen me ook tegen zeg, net zoals Moutlias die het mij vorig seizoen op het eind nog erg lastig maakte.

Volgens mij rijden jullie nagenoeg even snel, het gat van 5 seconden waar je nu achteraan rijdt is lastig terug te pakken tenzij je een goede pitstopstrategie hebt en je boost laps goed getimed zijn ;)

Edit:
Je pakt nu wel consequent 2 tienden per ronde, waarvoor hulde.
Lekker weertje daar :P

[ Voor 25% gewijzigd door Sanderrr op 07-12-2007 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Volgens mij rijdt mijn teamgenoot (SideSwipe) op softs. Helemaal lekker gaat het niet in ieder geval, 4e pitstop en zijn banden ploffen weer.

[edit]Net echt trouwens, ik haal de meeste mensen in tijdens de pitstops (zelfde lap naar binnen en eerder naar buiten)

[ Voor 34% gewijzigd door Marzman op 07-12-2007 19:08 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 18:44:
Ik zit met je mee te kijken Wesley :+
Die oud teamgenoot van mij rijdt echt geen deuk in een pakje boter zeg... Chaves, Viera en Martin vallen me ook tegen zeg, net zoals Moutlias die het mij vorig seizoen op het eind nog erg lastig maakte.

Volgens mij rijden jullie nagenoeg even snel, het gat van 5 seconden waar je nu achteraan rijdt is lastig terug te pakken tenzij je een goede pitstopstrategie hebt en je boost laps goed getimed zijn ;)

Edit:
Je pakt nu wel consequent 2 tienden per ronde, waarvoor hulde.
Lekker weertje daar :P
Klopt ja zij vallen mij ook allemaal zwaar tegen, ik snap dat niet echt zij moeten makkelijk om de podiumplaatsen mee kunnen rijden.

Helaas was hij met zijn pitstop sneller dan ik en wist hij daardoor een gat van 12 seconden op te bouwen. Dit gat was niet meer te dichten en ik ben dus als 2e over de streep gekomen. Niet geheel ontevreden, maar toch weer 2 puntjes moeten inleveren. :(

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Nu online

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Marzman schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 19:00:
Volgens mij rijdt mijn teamgenoot (SideSwipe) op softs. Helemaal lekker gaat het niet in ieder geval, 4e pitstop en zijn banden ploffen weer.

[edit]Net echt trouwens, ik haal de meeste mensen in tijdens de pitstops (zelfde lap naar binnen en eerder naar buiten)
Viel tegen ja :P Mediums was beter geweest... Maarja... Weer uitgevallen met mechanical problem... Dat is nummer 4 dit jaar... Zucht :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

SideSwipe schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 19:40:
[...]

Viel tegen ja :P Mediums was beter geweest... Maarja... Weer uitgevallen met mechanical problem... Dat is nummer 4 dit jaar... Zucht :P
Jammer inderdaad, maar als je uit moest vallen aan mechanische dingen kon het maar beter deze race gebeuren ;)

Wel een bizarre laatste ronde verder. De nr1 blaast net voor de finish zijn banden op en finisht nog steeds als 1e in de pitstraat. De nummer 2 raakt in de laatste ronde out-of-fuel, maar heeft voldoende voorsprong om de nr 3 op een ronde te houden en toch 2e te blijven. Ik gooi er altijd nog wel een paar liter brandstof bij, maar om races te winnen moet je dus toch echt op het randje rijden :)

Rich Toon explodes tyre.
Rich Toon enters pits area.
Rich Toon Tyres are wearing out
Rich Toon has finished pit stop. Pit stop time was 6.2 seconds.

1 R.Toon 1:22.846 1:13.094 6
2 N.Serrao out of fuel Lap 72 1:11.723
3 G.Peeters (+1 Laps) 5.178 1:12.974 1:11.360 2

Ben zelf 7e 8e geworden .

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Schijnt een bug te zijn bij ons met die nr1. Ik heb ni et echt opgelet waar hij reed in ronde 71, maar volgens het forum op F1time had hij veel later moeten finishen http://www.f1time.com/for...ead_id=5691&post_offset=0

Was ik dan toch 7e?

[edit]Het klopt inderdaad niet, de nr 1 lag 20e in de 72e (laatste) ronde, maar kreeg een klapband reed de pits in en reed toen een 73e ronde waarin hij iedereen voorbij reed 8)7 (race was 72 laps) Ik vraag me af of die 2e plaats dan wel klopt want er is nooit een 73e ronde geweest (zou er niet geweest moeten zijn) dus zou iedereen met +1 laps hem voorbij moeten zijn gegaan.

[ Voor 42% gewijzigd door Marzman op 07-12-2007 20:22 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Joss schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 18:21:
Woohooooooo eerste podium in C2 en op een geweldige manier. Eerste stint 3e en na mn eerste pitstop achter een andere 2-stopper gekomen (virtueel 4e), heel de tijd vast gezet maar in de allerlaatste bocht die persoon ingehaald *O*
Netjes gedaan :) Drink er maar eentje namans mij.

Had nog wel een redelijke race, gezien de kwalificatie. Begon ver vanachteren, en haalde in het begin volgens mij wel 8,9 mensen in. En toen stopte het een beetje. Ben niet ontevreden met een 8e plek iig. Frank, gefeliciteerd met je 4e plek. Goed gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
En toch nog een puntje :P , ik was al bang dat ik als eerste verliezer over de streep zou komen (9e) maar een halve ronde voor de finish liep er een voor me de peut op, dus een fijne 8e plaats 8)

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:17:
Schijnt een bug te zijn bij ons met die nr1. Ik heb ni et echt opgelet waar hij reed in ronde 71, maar volgens het forum op F1time had hij veel later moeten finishen http://www.f1time.com/for...ead_id=5691&post_offset=0

Was ik dan toch 7e?

[edit]Het klopt inderdaad niet, de nr 1 lag 20e in de 72e (laatste) ronde, maar kreeg een klapband reed de pits in en reed toen een 73e ronde waarin hij iedereen voorbij reed 8)7 (race was 72 laps) Ik vraag me af of die 2e plaats dan wel klopt want er is nooit een 73e ronde geweest (zou er niet geweest moeten zijn) dus zou iedereen met +1 laps hem voorbij moeten zijn gegaan.
Ik had die R.. Toon gelapped en die lag ver achter als je ook in de uitslag kijkt is hij de enigste driver met 73 rondes in een race die maar 72 laps duurt... vaag hoor hopelijk fixed Tadas dat snel. Want nu loop ik een punt minder in op mijn concurent die uitgevallen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:40

GaMbiNo

1337

Nou ben als 10 geeindigd waar ik als 21e gestart was. Wie zei er ook alweer dat er niet viel in te halen op Monaco? :+
Geen punten helaas maar ik kom er gelukkig wel steeds dichter bij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:30:
[...]

Ik had die R.. Toon gelapped en die lag ver achter als je ook in de uitslag kijkt is hij de enigste driver met 73 rondes in een race die maar 72 laps duurt... vaag hoor hopelijk fixed Tadas dat snel. Want nu loop ik een punt minder in op mijn concurent die uitgevallen was.
Tja, ik zit nog steeds op mijn teamchampignonchip bonus te wachten van vorig seizoen. Het lijkt er op dat Tadas die thread negeert, want in andere threads reageert hij wel. Ik ben benieuwd hoe hij met deze bug omgaat.
Klopt die nummer 2 wel bij ons? Met die out-of-fuel (want die staat niet op +1)

[edit]Rich Toon meld het nu ook dat er iets niet klopt. Wel netjes :) http://www.f1time.com/for...ead_id=5695&post_offset=0

[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 07-12-2007 20:56 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreselijke race... met 69% DRP gereden (vanaf de 100 he :D) dus zal wel een typo hebben gemaakt helaas. Mijn driver is daardoor meer dan 30DRP naar beneden gegaan!! Beetje absurd hoor als je het mij vraagt :S.

Maar goed, na 4 laps werd mijn wing erafgereden en daarna was het 1 groot drama. Ploffende banden (3x) en gearbox problems (2x) dus ja... dan zit het er wel op zeg maar :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Nu online

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Nou, ik heb even van de vorige race de problemen op een rijtje gezet :P

Lost rear wing while trying to block Rich Toon
One of the tyres exploded.
The rear wing collapses at high speed, but the driver has managed to keep it on track.
This may be a long stop.
The car stops on track with what is being reported by the team as a hydraulics failure.

Jeeeeej :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:29
Vanacht m'n beste resultaat tot nu toe gehaald: een mooie p4 op Monaco. Eigenlijk een hele saaie race gereden. Begon op p4, lag na mijn stop heel even op p5 en uiteindelijk dus toch op p4 gefinshed. Ik heb me met dit resultaat redelijk safe gereden en ga me vanaf nu dus ook helemaal richten op het volgend seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
SideSwipe schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:11:
Nou, ik heb even van de vorige race de problemen op een rijtje gezet :P

Lost rear wing while trying to block Rich Toon
The rear wing collapses at high speed, but the driver has managed to keep it on track.
This may be a long stop.
The car stops on track with what is being reported by the team as a hydraulics failure.

Jeeeeej :P
Tyre explosions door die extra stop of had je die anders ook gehad?

@mhans: gefeliciteerd ;) Er is geen mooiere race om je beste resultaat te halen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik gisteren alles besteld in mijn factory een compleet nieuwe auto de B-versie. Kijk ik nu blijkt dat de helft maar gemaakt is. Omdat er dan waarschijnlijk geen ruimte genoeg meer was. Maar waarom geeft hij dan niet gewoon aan dat er niet genoeg ruimte is om alles te maken en dat er dan dus ook niets in de productie wordt gezet. Hier heb ik dus echt niets aan :X |:(

Ik doe net een efficiency gearbox test maar daar wordt mijn reliability niet beter van, sterker nog is met 1% gedaald :(

[ Voor 14% gewijzigd door Wes46 op 08-12-2007 10:12 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 10:03:
Ik gisteren alles besteld in mijn factory een compleet nieuwe auto de B-versie. Kijk ik nu blijkt dat de helft maar gemaakt is. Omdat er dan waarschijnlijk geen ruimte genoeg meer was. Maar waarom geeft hij dan niet gewoon aan dat er niet genoeg ruimte is om alles te maken en dat er dan dus ook niets in de productie wordt gezet. Hier heb ik dus echt niets aan :X |:(
Dat geeft ie wel degelijk aan, maar dat klik jij gewoon altijd weg zonder te kijken ;) (die oranje box)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Nu online

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Joss schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 09:42:
[...]

Tyre explosions door die extra stop of had je die anders ook gehad?

@mhans: gefeliciteerd ;) Er is geen mooiere race om je beste resultaat te halen, toch?
Tja... Extra stop gehad voor de vleugel ja... Daardoor was de strategie helemaal veranderd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Nou, ondanks de met lood verzwaarde bak toch nog een aardige race gehad. Gestart vanaf P18, meteen doorgeramd naar P7..... en toen kwamen de pitstops, gewone 2-stopper en teruggevallen naar P19 om uiteindelijk nog terug te komen tot P13. Niet eens zo heel verkeerd vond ik eigenlijk, zeker gezien de 38 kg extra ballast.

Net de P/WU en Q gedaan voor komende race en zonder die overtollige kilo's zit ik weer aardig in de buurt van de top :) Auto netjes op 601 kg, nu hopen op een mooie race dinsdag.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
601? :|
Wat is het totale gewicht van jouw parts dan? Dus alleen het gewicht van parts op de Design pagina...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een andersoortig vraagje (welke wellicht al eens is gesteld, maar kon niks vinden) : Bij Race Weekend kan je een XML file downloaden. Hartstikke fijn allemaal, echter ik heb geen flauw idee hoe ik deze zou moeten inlezen zodat er nog wat nuttige informatie uit te halen valt.

Ik heb al geprobeerd met Excel en Access, maar daar wordt ik in ieder geval niet veel wijzer van. Is er misschien een tooltje die de informatie duidelijk te voorschijn tovert uit de XML file?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:02:
Even een andersoortig vraagje (welke wellicht al eens is gesteld, maar kon niks vinden) : Bij Race Weekend kan je een XML file downloaden. Hartstikke fijn allemaal, echter ik heb geen flauw idee hoe ik deze zou moeten inlezen zodat er nog wat nuttige informatie uit te halen valt.

Ik heb al geprobeerd met Excel en Access, maar daar wordt ik in ieder geval niet veel wijzer van. Is er misschien een tooltje die de informatie duidelijk te voorschijn tovert uit de XML file?!
Excel opent hem wel degelijk correct. Wellicht niet al te overzichtelijk, maar het is dan ook een shitload aan informatie die erin staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhans schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:59:
Vanacht m'n beste resultaat tot nu toe gehaald: een mooie p4 op Monaco. Eigenlijk een hele saaie race gereden. Begon op p4, lag na mijn stop heel even op p5 en uiteindelijk dus toch op p4 gefinshed. Ik heb me met dit resultaat redelijk safe gereden en ga me vanaf nu dus ook helemaal richten op het volgend seizoen :)
Cheers hans! Erg netjes gereden. Ook lekker vooruitzicht dat je nu al kan richten op een volgend seizoen :D

Ben zowaar eerste geworden, niet verwacht ook een klein beetje hulp van Brid dit keer. Anders was het nog spannend geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 10:21:
[...]

Dat geeft ie wel degelijk aan, maar dat klik jij gewoon altijd weg zonder te kijken ;) (die oranje box)
Weet ik maar ik bedoelde eigenlijk waarom hij dan wel de rest maakt. Ik zie staan dat er parts worden gemaakt dus dan ga ik ervan uit dat alles gemaakt wordt :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, zonet maar bezig gegaan met P en Q, word interessant weekend.
Practise was droog, en daar heb ik een (voor mijn doen toch) erg goede setup en DQP gevonden.
Warmup was nat, en daar bleek dat mijn setup inderdaad in het natte wat meer vleugel kan gebruiken..
Qualy was weer droog, dus daar gebruiken we setup uit P voor.
Race word weer nat. Heb alleen amper ervaring met regenraces, en heb geen idee tot hoeveel water een intermediate beter is dan een full wet. Ga er denk ik wel een 15 punten vleugel bij gooien, ik verloor in warmup meer terrein tov de kop dan ik verwacht had. :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:31:
[...]

Weet ik maar ik bedoelde eigenlijk waarom hij dan wel de rest maakt. Ik zie staan dat er parts worden gemaakt dus dan ga ik ervan uit dat alles gemaakt wordt :P
Omdat ie parts maakt, tot het eerstvolgende part waar geen ruimte voor is... Logisch toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Requiem19 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:25:
[...]

Netjes gedaan :) Drink er maar eentje namans mij.

Had nog wel een redelijke race, gezien de kwalificatie. Begon ver vanachteren, en haalde in het begin volgens mij wel 8,9 mensen in. En toen stopte het een beetje. Ben niet ontevreden met een 8e plek iig. Frank, gefeliciteerd met je 4e plek. Goed gedaan :)
Dank je :) Eindelijk zat het een beetje mee in C2 :) Ik hoop dat ik dit niveau een beetje kan behouden :P

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

SanderF1 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:36:
601? :|
Wat is het totale gewicht van jouw parts dan? Dus alleen het gewicht van parts op de Design pagina...
Parts 287 kg.

Zie dat ik 1 onderdeel nog niet vernieuwd heb (Fuel tank), als ik die zou vernieuwen kom ik onder de 600kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Mhm, 317 hier, het stomme is echter dat ik geen idee heb waar het gewicht echt in zit, ik dacht alles juist wel redelijk op orde te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Mijn hele wagen is totaal 617kg dus zeker niet slecht.

En van die factory, het is misschien wel logisch maar ik vind het niet gebruiksvriendelijk. :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

SanderF1 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:03:
Mhm, 317 hier, het stomme is echter dat ik geen idee heb waar het gewicht echt in zit, ik dacht alles juist wel redelijk op orde te hebben...
Als je het design van eind vorig seizoen vergelijkt met dat van begin dit seizoen (dus nadat Tadas er aanpassingen in heeft gedaan) dan krijg je een goed idee.

Ik zit op 650 kg voor mijn auto (+driver en banden). Daar is nog wel wat te verbeteren, maar het is een stuk beter als vorig seizoen. Ik kan zo 7 kg besparen op de versnellingsbak, maar ik wil daar eerst nog een betrouwbaarheidstest mee doen.

[ Voor 22% gewijzigd door Marzman op 09-12-2007 00:30 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik vind het maar rustig hier de laatste tijd :O

Nou goed, net de P gedaan. Met de gegevens van afgelope seizoen al begonnen met 88% DQP. Setup ging ook vlot dus ben nu eigenlijk na 15 rondjes al wel tevreden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Die gegevens die jullie gebruiken van vorige races, dat werkt toch eigenlijk alleen als je dezelfde rijder houdt? Kan me voorstellen dat daarna de DQP verdeling aardig anders word?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

BM schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:25:
Die gegevens die jullie gebruiken van vorige races, dat werkt toch eigenlijk alleen als je dezelfde rijder houdt? Kan me voorstellen dat daarna de DQP verdeling aardig anders word?
Met dezelfde rijder is het bij mij ook behoorlijk veranderd. Je traint je driver continu en hij valt terug in het tussenseizoen dus je hebt nooit een rijder met dezelfde stats (ook al heb je dezelfde rijder). DQP van vorig jaar is wel bruikbaar als indicatie, maar niet meer dan dat.

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 09-12-2007 13:36 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:36:
[...]

Met dezelfde rijder is het bij mij ook behoorlijk veranderd. Je traint je driver continu en hij valt terug in het tussenseizoen dus je hebt nooit een rijder met dezelfde stats (ook al heb je dezelfde rijder). DQP van vorig jaar is wel bruikbaar als indicatie, maar niet meer dan dat.
Dat is niet helemaal waar. Als je de gegevens van je coureur goed bijhoud zou je in staat moeten zijn om het seizoen er na (zeg 15 races later), de DQP om te zetten in een DQP die binnen een marge van 5% valt van je vorige DQP. De vraag is alleen hoe :P Er zijn mensen die het kunnen iig.

En gezien de training van je coureur erg is afgenomen de laatste tijd, veranderen zijn stats niet zo heel erg snel meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 09-12-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Joss schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:12:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Als je de gegevens van je coureur goed bijhoud zou je in staat moeten zijn om het seizoen er na (zeg 15 races later), de DQP om te zetten in een DQP die binnen een marge van 5% valt van je vorige DQP. De vraag is alleen hoe :P Er zijn mensen die het kunnen iig.
5%? Ik roep 4%. iets met DQP -> DRP berekening enzo :P Mij is het iedere keer gelukt om het niet meer dan 2% te laten zakken :) Maar goed mijn rijder groeit niet zo hard.

Net even mijn rondjes gedaan :) 4de tot nu toe, echter wel maar 5 gereden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
The_FrankO schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:25:
[...]
Mij is het iedere keer gelukt om het niet meer dan 2% te laten zakken :)
In je eerste rondje het seizoen er op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Joss schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:28:
[...]

In je eerste rondje het seizoen er op?
Ja, of ik moet heel veel geluk hebben gehad. Heb het nu 3 keer kunnen doen met dit resultaat. Maar dat komt denk ik ook doordat ik het bereken op vrijwel dezelfde manier als DQP naar DRP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ahzo, ok... Nouja dat is dan zeker geluk ;) De waarden kunnen ook naar beneden gaan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

The_FrankO schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:52:
[...]

Ja, of ik moet heel veel geluk hebben gehad. Heb het nu 3 keer kunnen doen met dit resultaat. Maar dat komt denk ik ook doordat ik het bereken op vrijwel dezelfde manier als DQP naar DRP
Nog niet eens aan gedacht om dit zo te doen. Dat kan ik ook wel proberen, ik heb bijna alle vrije trainingen bewaard van vorig seizoen dus ik heb de data. Alleen denk ik dat mijn driver toch wel erg anders is als vorig seizoen omdat ik hem op een bepaald vlak erg getraind heb (en vorig seizoen ging dat nog wel snel) en hij op een ander vlak sterk gedaald is in het tussenseizoen. Dus twee van zijn kwaliteiten zijn niet meer vergelijkbaar (en die zitten niet in mijn DQP -> DRP berekening omdat die dan niet veranderen).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Toch maar even hier weer reageren.

Oude dqp's omrekenen kan, ben al een keer van 99 naar 99 gegaan :)
Waren wel races waar niet al teveel tussen zat. helaas nog niet echt in de situatie gekomen dat ik het zelfde kon doen, had alleen maar lage dqp's (<95) waarbij omrekeken dus niet echt nut heeft.

Vorige race was weer een drama, eerste stint ging goed. Flink aan het knokken met Blue en Mario die me zowat elke ronde blockte, helaas 2 ronden wear waardoor Blue me voorbij kon, maar in de 2de stint werd dit gelijk getrokken en haalde ik BLue en Mario in. Helaas kon ik er maar erg kort van genieten. 2 ronde daarna hield de bak er helaas mee op.

Gelukkig was het mhans weer gelukt om punten te pakken, maar het is niet echt leuk om 3 races droog te staan, hoop deze race punten te kunnen pakken, maar gezien het aantal ronden practice en warmup is de kans erg groot dat we de finish weer niet halen.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brid schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:02:
Toch maar even hier weer reageren.

Oude dqp's omrekenen kan, ben al een keer van 99 naar 99 gegaan :)
Waren wel races waar niet al teveel tussen zat. helaas nog niet echt in de situatie gekomen dat ik het zelfde kon doen, had alleen maar lage dqp's (<95) waarbij omrekeken dus niet echt nut heeft.

Vorige race was weer een drama, eerste stint ging goed. Flink aan het knokken met Blue en Mario die me zowat elke ronde blockte, helaas 2 ronden wear waardoor Blue me voorbij kon, maar in de 2de stint werd dit gelijk getrokken en haalde ik BLue en Mario in. Helaas kon ik er maar erg kort van genieten. 2 ronde daarna hield de bak er helaas mee op.

Gelukkig was het mhans weer gelukt om punten te pakken, maar het is niet echt leuk om 3 races droog te staan, hoop deze race punten te kunnen pakken, maar gezien het aantal ronden practice en warmup is de kans erg groot dat we de finish weer niet halen.
Het zal inderdaad eens tijd worden Daniel.... Het is je ook gegund hoor. Eigenlijk ben jij degene die het meeste recht heeft op p3 op dit moment. maar ook uitvallen hoort erbij natuurlijk. Ik zal de man met de hamer ook nog wel tegenkomen. Maargoed mijn seizoen is allang geslaagd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:16

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Woei :D Wederom 3e geworden, en op maar 7 sec van de #2 :) Gaat goed nu :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Maar eens gekwalificeerd :) Wederom niet onverdienstelijk, 4e voorlopig. Bijna 0.4 achter de #1, maar ik heb het idee dat die op een ietwat vreemde strategie staat. Denk dat er nog maximaal 3 man onder mijn tijd doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
Ik ga de zweep maar weer eens over mijn driver heenhalen. In de Q gewoon in elke ronde meer als 0,3 sec driver-error :( Ik had er toch iets meer van verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nou, heb me gekwalificeerd, maar op de een of andere manier kan ik geen potten breken :( Sta nu 12e op de grid, wat mogelijk wat met de tactiek te maken heeft, maar ik betwijfel het. Morgen in de race zal ik wel weer snel richting punten rijden, want in de regen is m'n coureur wel goed. In de WU is dat al enigszins duidelijk en daar heb ik nog een hele stomme fout gemaakt ook waardoor ik nogal traag ben :X |:(

Achja, morgen hopelijk een goede race :) Jammer dat het uitgangspunt zo brak is :/

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:48:
en daar heb ik nog een hele stomme fout gemaakt ook waardoor ik nogal traag ben :X |:(
Jij blijft ook bezig he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:22:
Maar eens gekwalificeerd :) Wederom niet onverdienstelijk, 4e voorlopig. Bijna 0.4 achter de #1, maar ik heb het idee dat die op een ietwat vreemde strategie staat. Denk dat er nog maximaal 3 man onder mijn tijd doorgaan.
Damn wat rijd jij goed zeg in C2, had je dat verwacht of niet (als je naar je design kijkt enzo)? Geeft in ieder geval hoop voor alle Tweakers die gaan promoveren dit seizoen; het is in ieder geval goed mogelijk om je te handhaven! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Zo, voorlopig toch netjes op P10 gekwalificeerd en de meesten hebben al gereden, ziet er best goed uit dus! heb qua strategie wel risico genomen door op mediums te rijden, hard was de safe optie geweest maar ik moet echt vol gaan wil ik punten scoren, nu zul je straks zien dat ik op P6 een plofband krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:09:
[...]

Damn wat rijd jij goed zeg in C2, had je dat verwacht of niet (als je naar je design kijkt enzo)? Geeft in ieder geval hoop voor alle Tweakers die gaan promoveren dit seizoen; het is in ieder geval goed mogelijk om je te handhaven! :9~
Ik rij wel bijna een seizoen langer dan alle andere tweakers he ;) Maar nee, had dit niet verwacht. Dacht misschien af en toe een puntje te kunnen pakken en aan het eind van het seizoen tussen 14 en 10 te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Joss schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:16:
[...]
Ik rij wel bijna een seizoen langer dan alle andere tweakers he ;) Maar nee, had dit niet verwacht. Dacht misschien af en toe een puntje te kunnen pakken en aan het eind van het seizoen tussen 14 en 10 te staan.
Ach, Reqiem en ik hadden al aangetoond dat handhaven best mogelijk is...
Maar waar ik vorig seizoen alles en iedereen kon verrassen met 4 podiumplaatsen en zelfs de 1e winst in C2 bakt team Luchtloper er dit seizoen geen donder van... :(

Moet dit seizoen sowieso een sterkere driver, C.D. en marketing halen of in de top te kunnen rijden... (en dat gaat met de huidge marken niet lukken :( :( )

En qua discussie over de zwaarte van de groepen in C2 (jaja, I know ouwe koeien enzo) denk ik dat alle groepen gewoon redelijk zwaar zijn en het per seizoen verschilt. Aangezien ik vorig seizoen alles bovenin meereed en nu een aantal heel erg sterke promovendi tegenkom icm een zwaar overheersende JJ delaC... een sterk veld dus waar je voor een top10-plek heel hard moet vechten.

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Alhoewel, m'n uitgangspunt is niet zo best denk ik... Heb ik normaal gesproken binnen 12-15 ronden wel 90% DQP te pakken, deze race dus niet. Heb nog 93% er van kunnen maken, en ik sta nog op een 7e plek, maar ben toch bang dat het niks gaat worden. Had ik afgelopen seizoen nog een DRP van 98% op de A1 ring, dat lukt dit seizoen dus niet, de oude gegevens helpen niet, en met m'n normale manier van werken kom ik er ook niet... :?
Nou ja, duimen dan maar...

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:52:
[...]

Jij blijft ook bezig he :P
Naja, 'k heb m'n auto gerepareerd, da's al heel wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, die 40kg "strafgewicht" van de lokale loodhandel minder maakt wel een verschil, van de 22 die tot nu toe de Q hebben gedaan sta ik vooralsnog op P3, als dat zo blijft is dat 15 plaatsen beter dan de afgelopen race :P Nog even afwachten wat het uiteindelijk wordt want ik verwacht nog zo'n 4 mensen die zich gaan kwalificeren.

Ik hoop vanmiddag / vanavond weer eens in de punten te finishen want die extra zware onderdelen + het maken van nieuwe hebben me een verlies opgeleverd afgelopen week van 10 mil :X Schatkistje is aardig aan het leeg raken zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat ik gisteren dacht een redelijk Q gedaan te hebben, zie ik dat ene Serrao (Ex-C2) er odnerdoor gegaan is, deze gozer rijde de laatste race ineens weer vooraan na ergens in hetm idden gebungeld te hebben voor de eerste 7 - 8 races.
En ik zie ook dat GP weer een wereldtijd neergezet heeft. Nu hoop ik dat Tadas de uitslag van de vorige race snel fixed en ik 1 of 2 extra punten krijg want volgens mij was die Serrao (ook volgens de racelog) voor de finish door zijn brandstof heen.

Toch nog een goede Q iig lijkt het op, 3 concurrenten een stukje achterop in de Q... ik moet toch hard hopen on P3 dit jaar wat toch wel mijn doel is.

Marzman ook nette Q van jou deze race, begint voor jou ook steeds beter te lopen dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Voorlopig afgezakt naar P6 op de grid, dat wordt nog P7 waarschijnlijk. Heb echter op het forum wat hints opgevangen dat er minstens 2 voor mij staan die een stop meer gaan doen. Mijn teamgenoot, voorlopig nog puntloos, staat er ook goed bij. 8e, normaal staat hij rond P15 dus deze keer heeft ie écht kans op punt(en).

Die twee voor mij die een stop extra gaan doen (ws.) moeten in te halen zijn en dan zit een top 5 klassering er weer in. Heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook zal er een lange dag van moeten maken hier in London (werk) want in het hotel doet internet het niet met de wireless drivers die op de laptop van mijn werk staan. Is tever dichgetimmerd om werkend te krijgen dus zal de race vanaf hier moeten kijken vanavond... ook niet echt straf hoor als ik maar kan kijken is interessanter dan op je hotelkamer van het *kuch kuch* uitzicht genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik sta nog steeds op P10 en op twee na heeft iedereen gereden, ziet er dus goed uit! Ik moet nu bij de start 1 plaats winnen en dan is mijn beste seizoensresultaat binnen ;) Nu hopen dat mijn strategie een beetje werkt en ik geen plofbanden krijg, heb van de Michelin's eigenlijk vrij weinig data dus ik hoop dat 20 laps gaat lukken... Wanneer dat lukt dan zou er best wel eens een puntje in kunnen zitten en is klassebehoud nagenoeg zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
SanderF1 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:50:
Ik sta nog steeds op P10 en op twee na heeft iedereen gereden, ziet er dus goed uit! Ik moet nu bij de start 1 plaats winnen en dan is mijn beste seizoensresultaat binnen ;) Nu hopen dat mijn strategie een beetje werkt en ik geen plofbanden krijg, heb van de Michelin's eigenlijk vrij weinig data dus ik hoop dat 20 laps gaat lukken... Wanneer dat lukt dan zou er best wel eens een puntje in kunnen zitten en is klassebehoud nagenoeg zeker :)
Ik weet niet hoeveel puntjes je hebt, maar 1 punt is doorgaans te weinig om in C2 te blijven. Ik werd vorig jaar 15e met 10 punten. Nr 18 had geloof ik toch wel 6,7 punten. Dus je zult nog even moeten doorrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Is sterk afhankelijk van het aantal mensen dat punten scoort natuurlijk ;) In sommige groepen heb je maar 2 puntjes nodig om te overleven. Sander heeft overigens 0 punten met 10e, 13e en 15e als beste resultaat. Hij zal dus nog wel wat geluk kunnen gebruiken, dus bij deze, fingers crossed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:23:
[...]

Naja, 'k heb m'n auto gerepareerd, da's al heel wat :+
:$ :$ :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Vandaag een race op Old-Hockenheim. Ik had gehoopt dat ik met mijn B-auto afstand kon nemen van de concurrentie echter zijn de rollen omgedraaid. Mijn 2 grootste rivalen in de stand om het kampioenschap staan beiden voor mij gekwalificeerd met de gevaarlijkste man op pole met een voorsprong van maarliefst 0.3 seconden. Ik denk dat wij 3 de race moeten maken. De nummer 4 volgt op een afstand van 0.6 seconden op mij dus ongeveer 1s van de kop 8)7

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Over een half uurtje ga ik, zoals verwacht, als 7e van start. Wederom een goede kans op meerdere punten dus. Benieuwd wat de rest gaat doen iig en hopen dat mn teammie eindelijk zn punt(jes) gaat pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Jammer...

Ik lag na een goed begin op een nette 7e plaats maar ineens ben ik heel erg terug aan het zakken, laptime kelderde ineens gigantisch... Ook denk ik dat ik eens op weat hogere revs moet gaan rijden, doe nu al 2 seizoenen op 94 maar denk dat ik met 96 een heel stuk competatiever ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, 'k heb mijn DQP ---> DRP berekening iets aangepast zodat ik geen problemen meer heb met DQP's omrekenen waarbij ik nog wat punten over heb. Niet dat dat nu totaal fout ging, maar de nieuwe berekening moet ik vanavond maar 's testen :)

Ik hoop zoooo dat de race een beetje goed gaat :o Ik ben echt toe aan een podium finish, maar ik vrees dat het weer drama wordt vanavond. Ik voelde me aan het begin van het seizoen heel sterk, maar ik merk toch dat dit seizoen wellicht nog moeilijker gaat dan vorig seizoen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wederom een solide race tot een goed einde gebracht, ditmaal op een verdiende 6e stek. Wel het laatste deel van mn race in een enorm gat gereden (12s naar voor en 30s naar achter), maargoed.

Wel balen van dat gat achter me, mijn teamgenoot was in staat om in dat gat te finishen. Als 7e dus met 2 punten, maar nee... Mijn teamgenoot houd koppig vast aan blocking tussen de 40 en 80 en kreeg die vandaag snoeihard door zijn neus geboord toen hij van achter werd aangereden. Zwaar balen voor het team dus, maarja weer 3 puntjes erbij... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
SanderF1 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:13:
Jammer...

Ik lag na een goed begin op een nette 7e plaats maar ineens ben ik heel erg terug aan het zakken, laptime kelderde ineens gigantisch... Ook denk ik dat ik eens op weat hogere revs moet gaan rijden, doe nu al 2 seizoenen op 94 maar denk dat ik met 96 een heel stuk competatiever ben...
Ik zou 100 doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Jeujjjjj, gestart vanaf P3, gefinished op P3 :) I'm happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de race net over, hele solide race gereden, begonnen op P5 en ge-eindigt op P4. Heel tevreden mee. Mede omdat alle concurernt het weer af lieten weten en ik nu gelijk sta met de nr 3 in het kampioenschap, met de wetenschap dat vorige race doordat de nr 20 ineens eerste werd ik een punt misgelopen heb.
De punten-serie is hierdoor ook met nog een race verlengt, tot nu toe iedere race gescored dit seizoen en omdat mijn rijder niet retesnel is moet ik gewoon vaker punten scoren dan de competitie. Want veel (podium) zal er niet inzitten met deze driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
Race voorbij :/ Voor t eerst mijn voorvleugel verloren bij t inhalen, uiteraard net na mijn stop, dus ik rijdt nu bomvol rond wachtend op mijn ploffertje. Tot dat punt stond ik er redelijk voor en behoorden punten toch zeker tot de mogelijkheden

( T valt me trouwens op dat ik nog best wat mensen in de groep heb met een voorliefde voor veel stops, ondanks een redelijk lange pitstraat :? Geen extreme hitte en wisselende weersomstangheden ofzo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, 6e geworden, ik had op meer gehoopt eigenlijk. Bart uitgevallen, Aleks Petrov _alweer_, die heeft echt de meest betrouwbare auto van het hele veld en valt maar steeds uit :o Daniel prachtig 1e geworden door op de valreep de p1-positie over te nemen van Zaranka :)

Edit: euhm, ik ben een upgrade kwijt ofzo :? Ik zou zweren dat ik een motorupgrade heb gedaan, maar bij testing staat dat ik revisie 1.0 heb en dat ik 2 revisies over heb :o

[ Voor 24% gewijzigd door Grrrrrene op 11-12-2007 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:40

GaMbiNo

1337

Weer geen punten. Vorige keer op Monaco van een 21e startplek naar een 10e eindplaats gereden en dit keer van een 17e startplek naar een 9e positie gereden ondanks een kapotte voorvleugel bij een inhaalmanoeuvre op Jos Roelofs (sorry nog daarvoor :> ).

Maar alweer geen punten dus en ik begin me wat zorgen te maken. Als mijn coureur nou eens leerde kwalificeren zou ik dolgelukkig zijn. Ik moet toch eens die puntjes gaan pakken om erin te blijven. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hmm, zou ik nou echt ook al over F1Time dromen? Ik weet echt 100% zeker dat ik op upgrade heb geklikt bij de motor, maar volgens Jon Payton toch echt niet. Ik reed dus net mijn 8e race met een 1.0-revisie motor! :X 805pk, whoehoe. Toch netjes dat ik 6e heb kunnen finishen :P

Hopelijk komende race eindelijk eens competatief rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:42:
Hmm, zou ik nou echt ook al over F1Time dromen? Ik weet echt 100% zeker dat ik op upgrade heb geklikt bij de motor, maar volgens Jon Payton toch echt niet. Ik reed dus net mijn 8e race met een 1.0-revisie motor! :X 805pk, whoehoe. Toch netjes dat ik 6e heb kunnen finishen :P

Hij zegt niet dat je hem niet gebruikt hebt, alleen dat je nu inderdaad op 1.0 staat. Maar naar mijn bescheide mening is het dan ook vrijwel onmogelijk dat dit terug gedraaid is zonder dat Tadas daar weet van had en het gemeld had.. :)

Edit: Overigens ook door in de cup, straks tegen iemand die ik de laatste 2 races ook verslagen heb. Kan dus miss. nog wel een ronde verder komen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 11-12-2007 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ohja, ben ook door in de cup :) Ik heb echt op die pijl geklikt, maar zit me nu net te bedenken dat ik die oranje popup "engine upgraded" niet heb gehad. Hmm, had ik beter moeten doublechecken dus :)

Verdorie, dit verklaart wel een hoop. Voelt een beetje als de Q in de regen op mediums rijden en je dan afvragen waarom je in godsnaam zo traag bent. :P

[ Voor 28% gewijzigd door Grrrrrene op 11-12-2007 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 21:24
Oei, vergeten mijn DQP --> DRP ook daaadwerkelijk in te vullen, dus reed met DQP waardes... uiteindelijk een DRP van 81% |:(

Gelukkig wel mijn beste resultaat ooit gehaald in C3: 4e plaats :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Grrrrrene schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:49:
Ohja, ben ook door in de cup :) Ik heb echt op die pijl geklikt, maar zit me nu net te bedenken dat ik die oranje popup "engine upgraded" niet heb gehad. Hmm, had ik beter moeten doublechecken dus :)

Verdorie, dit verklaart wel een hoop. Voelt een beetje als de Q in de regen op mediums rijden en je dan afvragen waarom je in godsnaam zo traag bent. :P
Mss iets voor de nieuwe Van Dale:

Een Grrrrreneetje doen ~ In de veronderstelling zijn dat je iets gedaan hebt, terwijl dit niet het geval is :+

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Zo, persbericht getikt, nieuwe poll in het forum neergezet. Tijd om naar bedje te gaan en de setup van Bart af te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sigh, weer uitgevallen... begint nu toch wel irritant te worden :p. Tevens heb ik mn DQP->DRP 1 keertje verneukt door een typo... Gelijk mn driver 40(!!!!) DRP naar beneden gegaan, leuk!

Holy crap:

Afbeeldingslocatie: http://fafeq.xoxie.net/gearboxwow.png

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik eindigde vorig seizoen met een shift delay van 27 ofzo :) Dat waren (geloof ik) maar 2-3 tests ofzo :)

BTW: spec en gear number mogen we wel weten toch? :+

[ Voor 48% gewijzigd door Grrrrrene op 12-12-2007 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op woensdag 12 december 2007 @ 07:05:
Ik eindigde vorig seizoen met een shift delay van 27 ofzo :) Dat waren (geloof ik) maar 2-3 tests ofzo :)

BTW: spec en gear number mogen we wel weten toch? :+
Van mij mag je alles weten, maar er zijn hier een aantal mensen die overal moeilijk overdoen. Dus ik denk, ik haal alles weg wat er niet toe doet >:). Trouwens eerste revisie, niet verwacht dat het zo hard zou gaan oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Grrrrrene schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:56:
Nou, 6e geworden, ik had op meer gehoopt eigenlijk. Bart uitgevallen, Aleks Petrov _alweer_, die heeft echt de meest betrouwbare auto van het hele veld en valt maar steeds uit :o Daniel prachtig 1e geworden door op de valreep de p1-positie over te nemen van Zaranka :)
Hey das m'n trademark, laatste stint ff der op en der over :)
Deze keer had het niet zo spannend hoeven zijn......driver maakte een fout van 3s in de 2de stint.
Laat ik na ik de laaste pistip 1s achter Zaranka terecht komen, maar lang leve de boost _/-\o_
Maar wel balen dat ik 0.001s te kort kwam voor de snelste ronde, zou toch de slagroom op het toetje zijn geweest.

Maar ben nu wel bang dat jij je ook met de podium plaatsen kan gaan bemoeien, je was in de snelste ronde maar 0.8s langzamer......kan dus zijn dat je nu on pace bent met bart en mij

[ Voor 6% gewijzigd door brid op 12-12-2007 10:43 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:42:
Ik reed dus net mijn 8e race met een 1.0-revisie motor! :X 805pk, whoehoe. Toch netjes dat ik 6e heb kunnen finishen :P

Ehh, ik rij ook nog met revisie 1.0, en dat is geen fout... :P
GaMbiNo schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:12:
Weer geen punten. Vorige keer op Monaco van een 21e startplek naar een 10e eindplaats gereden en dit keer van een 17e startplek naar een 9e positie gereden ondanks een kapotte voorvleugel bij een inhaalmanoeuvre op Jos Roelofs (sorry nog daarvoor :> ).
No problemo, shit happens... En zoals gezegd, ik rij nog met revisie 1.0, dus ik had er al rekening mee gehouden dat ik verder naar achteren zou staan,, en heb dus ook wat meer op blocking gereden( heel iets) om m'n strategie te laten werken, maar ja....ik zal het nooit weten of het zou werken..

Dit alles, en het gegeven dat m'n driver de opa van de groep is, maakt wel wat duidelijk... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@brid Gratz man! Precies zoals je het graag ziet (laatste rondes)

@grrrrrene ghehe mooie grap weer, je zou eens een keer niets hebben met f1time ;) ;)
Kan je trouwens ff replyen op f1time bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:49:
[...]

Ehh, ik rij ook nog met revisie 1.0, en dat is geen fout... :P
Dat snap ik dan ook totaal niet van je, waarom je er zolang mee wacht :o Je had gewoon punten kunnen pakken afgelopen 2 races, maar finisht er nu net buiten, scheelt toch weer in de kosten, aangezien zo'n upgrade gratis is :) Heb je bepaalde plannen om laat in het seizoen in 1 klap een enorme stap voorwaarts te maken ofzo?

@Bart: Al _lang_ gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:56:
[...]

Dat snap ik dan ook totaal niet van je, waarom je er zolang mee wacht :o Je had gewoon punten kunnen pakken afgelopen 2 races, maar finisht er nu net buiten, scheelt toch weer in de kosten, aangezien zo'n upgrade gratis is :) Heb je bepaalde plannen om laat in het seizoen in 1 klap een enorme stap voorwaarts te maken ofzo?

@Bart: Al _lang_ gedaan :P
We gaan weer het zelfde doen als afgelopen seizoen. Dat seizoen reed ik de eerste 10-12 races rond plekkie 15-18, aan het eind rond en in de punten. Dit seizoen rij ik de eerste races rond de punten, dus kun je wel nagaan wat het doel is de laatste races. Ik kom toch nog te kort om voor de 1e plekkies te gaan dit seizoen, dat was me na een paar races al wel duidelijk. En ehh, zonder achtervleugelproblemen was ik waarschijnlijk afgelopen race ook wel in de punten geeindigd. :P

Nog ff dit, raken we volgend seizoen weer zo veel designpunten kwijt, of wordt het alleen een percentage van alles boven de 30 dit keer?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 12:19 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.