[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 24 Laatste
Acties:
  • 76.791 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
hehe ik ken een corp genoot van me die kan zeggen dat hij een avatar/ragnarok en de gall titan heeft ''getankt'' voor wel 3 hele seconde's :+

ik vloog daar met mijn cov ops en het was bobs fleet die een tussenjump maakte ergens in 0,0 was echt een immens grote cap fleet van titans/carriers/mom/dreads overvieuw was gewoon vol op 1600x1400

dat was geloof ik in de tijd dat bob alles terug trok naar hun capital.

dat was een zicht dat ik nooit meer zal vergeten (Ergens heb ik er nog screenies van maar zit op mn werk dus zal ff zoeken als ik thuis ben)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
AvanCade schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 06:14:
[...]

Een maand geleden speelde ik nog in Chaos, en ik heb in die enkele weken daar nog nooit in een gang gezeten die uit iets anders bestond dan Chaos. Dus wat je daar roept klopt niet, tenzij het de afgelopen 4 weken veranderd is.

Overigens is me Flycatcher net zo groot als een Titan hoor, echt waar! :X
[afbeelding]
Tja, atlas en chaos zaten in elk geval samen een pos te reppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 11:44
Dennis_k schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:03:
Kan altijd nog komen :)
Welk ras ben je zelf en in welke regio zit je?
Ben zelf Caldari en zit nu in een Caldari Caracel Cruiser. Gebieden waar ik rondhang zijn nog steeds een beetje de begingebieden; Shikuken, Jita, Urlen. Ben nog een beetje huiverig om 0.5 en lager in te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
De_Bastaard schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:08:
Wat hebben jullie overigens voor ships als ik vragen mag :? Ik zou als ik *dadelijk* een Drake heb bijv. wel ergens in de wat risicovollere gebieden willen gaan zitten, maarja ... waar... en met wie :+
Met mn main heb ik een paar BS (Hyperion, Rokh, Raven, Navy Issue Raven, Megathron) en wat T2 spul (Phobos, Eagle, Astarte, Flycatcher, Taranis, Buzzard, Hawk, Harpy), met mn alt alleen een Hulk, Mastodon, Prowler en Cyclone.

Maar goed, kan alles vliegen van met mn main van zowel caldari en gallente behalve Blackops, Marauders en capital ships :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik hang wat rond met mijn Archon, soms een Revelation voor pos sieges en voor "gewone" fleet battles een apoc/abad/arma.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Wat ik mij overigens al een tijdje afvraag.. die stealth schepen, waar worden die voor gebruikt :? Alleen om gates etc. te bespioneren zonder opgemerkt te worden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Heb je het over Covert Ops? Er zijn namelijk wel meer "stealth schepen".

Covert Ops zijn iig nuttig voor
- scannen met probes (krijgt tot -50% scantime wat fantastisch is)
- warpins maken
- observeren
- covert cynos maken voor Black Ops portals
- evt. tacklen van ships met lage scanres

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Count schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:43:
Heb je het over Covert Ops? Er zijn namelijk wel meer "stealth schepen".

Covert Ops zijn iig nuttig voor
- scannen met probes (krijgt tot -50% scantime wat fantastisch is)
- warpins maken
- observeren
- covert cynos maken voor Black Ops portals
- evt. tacklen van ships met lage scanres
en om bij te voegen de stealth bombers en force recons (niet allenmaal!) kunnen met een black ops bs meejumpen dus je kan bv in een vijandelijk system waar all een cov ops schip zit met een cov ops cyno gen (niet te zien zoals normale cyno fields) een hele vloot stealth bombers incynoen en vervolgens een camp van 2 kanten aanvallen (vanaf andere kant van het system en bij de gate zelf op sniper points)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Voor piraterij schijnen stealth bombers en gestealthe tacklers het ook goed te doen, een rits mensen van onze corp doen dat met grote regelmaat, ik zelf heb dit nog niet ervaren aangezien ik hier nog lang de skills niet voor heb.

Ikzelf heb nou sinds een weekje of wat een scorpion, ben nou een beetje mijn ECM skills aan het ontwikkelen, want af en toe is het gewoon afzien hoe slecht dat werkt zonder skills.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Bedoelde idd die Covert-Ops en Black-Ops schepen. Vooral die Covert-Ops eigenlijk, omdat die in mijn price range zitten. Een Widow kan ik iig nog lang niet betalen, maar een Manticore of Buzzard zijn wel te betalen... alleen heb ik er wat aan :? Ik zat er namelijk aan te denken om als ik dadelijk level 2 missies kan doen, een Caracal te kopen for the time being, en daarna een Drake...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
missies zijn ze gewoon kut voor imho.. geen tank etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 10:52
Zou het houden bij een Caracal.
Bij lvl drie missies kun je gaan denken aan een drake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:23

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ga verhuizen naar 0.0 *O*

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 10:52
Sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
wat hij zegt suc6 !

(waar in 0,0 ga je heen als ik vragen mag ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Zo pff hopelijk kan ik straks eindelijk level 2 missies doen! Standing is nu 0.92, hopelijk komt daar met 'Connections' wat bij *D ! Dan koop ik ook meteen een Caracal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
De_Bastaard schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:33:
Zo pff hopelijk kan ik straks eindelijk level 2 missies doen! Standing is nu 0.92, hopelijk komt daar met 'Connections' wat bij *D ! Dan koop ik ook meteen een Caracal...
als ik dit zo lees realiseer ik me nu dat mijn main nu gewoon bijna 1 jaar oud is 0.o

caracels kunnen echt leuke schepen zijn lekker knallen op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

angel00008 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:05:
[...]

[...]

wat hij zegt suc6 !

(waar in 0,0 ga je heen als ik vragen mag ?)
De wicked creek regio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
angel00008 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:35:
[...]

als ik dit zo lees realiseer ik me nu dat mijn main nu gewoon bijna 1 jaar oud is 0.o

caracels kunnen echt leuke schepen zijn lekker knallen op afstand.
Mijn Caracel heeft nu een Optimal range van 43km met Missiles. Inderdaad wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Lekker, de effectieve range van mijn kestler valt echt tegen... dus tijd voor wat nieuws ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
UTwizard schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:13:
[...]

Mijn Caracel heeft nu een Optimal range van 43km met Missiles. Inderdaad wel leuk :)
ik weet voor pre trinity torpedo's +150 km range :P

had een support ship nodig om mn raven ver genoeg te boosten om toen mn max torp/cruise range te locken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

UTwizard schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:13:
[...]

Als je wat doortraint kom je over de 110 kilometer met Tech 2 Javelin Heavy Assault Missiles. Een leuke verassing voor iemand die denkt veilig te zijn op lange afstand.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
IJzerlijm schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:35:
[...]

Als je wat doortraint kom je over de 110 kilometer met Tech 2 Javelin Heavy Assault Missiles. Een leuke verassing voor iemand die denkt veilig te zijn op lange afstand.
Ik zit op het moment nog wel met Tech 1 (en ik heb ook geen idee hoe je Tech 2 krijgt eigenlijk, nog niet zo in verdiept) en mijn Missile Projection zit nu op Level 3. Missile Velocity kan ik dus sowieso nog met 20% verhogen. Ik wist alleen niet dat je er mee tot 110km kon komen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
UTwizard schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:46:
[...]

Ik zit op het moment nog wel met Tech 1 (en ik heb ook geen idee hoe je Tech 2 krijgt eigenlijk, nog niet zo in verdiept) en mijn Missile Projection zit nu op Level 3. Missile Velocity kan ik dus sowieso nog met 20% verhogen. Ik wist alleen niet dat je er mee tot 110km kon komen :|
ach cruises kunnen to 200 +km komen lasers t2 250km..

zit je dan met je frig/cruiser buiten in een station met een pirate op 250 km denk je veilig te zijn als ie je lockt next thing you know poef en hele mooie lasershow (niet bij mij gebeurd maar zien gebeuren :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

ravenger schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:29:
[...]

Met mn main heb ik een paar BS (Hyperion, Rokh, Raven, Navy Issue Raven, Megathron) en wat T2 spul (Phobos, Eagle, Astarte, Flycatcher, Taranis, Buzzard, Hawk, Harpy), met mn alt alleen een Hulk, Mastodon, Prowler en Cyclone.

Maar goed, kan alles vliegen van met mn main van zowel caldari en gallente behalve Blackops, Marauders en capital ships :)
ik ben aan het trainen voor een maurauder - nog 55 dagen! Heb nu alleen wel een tijdje lopen frutsen met de eft tool om een betere fitting te krijgen dan een standaard raven. Beste pluspunten zijn de grotere cargo bay (1200) en de dubbele afstand voor tracktor beams. ik denk dat het daarom geweldig is om mee te ratten icm salvagen op snelheid.

iemand daar ervaring mee ?

trouwens naar 0.0 met een drake of raven zou ik niet meteen doen. Probeer eerst jump clone te plaatsen in een plek waar je terug kan jumpen (skill is het probleem niet, je hebt standing nodig met een corp boven de 8 om er een clone te krijgen)
en dan lekker met een rifter speed fit anderen te gaan irriteren.
kijk of je ermee door gatecamps kan vliegen en oefen lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Mja ik kan marauders in principe vliegen als ik de skill train, heb advanced weapon upgrades 5 al, maar zo'n ding kost me toch net iets te veel :P Ben wel torps aant speccen, ik wil eens kijken of dat me beter bevalt dan cruise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
w00t ik heb een caracal ;) ;) Jammer dat mijn large shield booster er nog niet op kan 8)7

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Waar zijn Goon en Tri mee bezig in Empire? Lekker ganken?

[ Voor 4% gewijzigd door Hurtebise op 28-02-2008 11:04 ]

• AjDuLion
Hurtebise schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:57:
Waar zijn Goon en Tri mee bezig in Empire? Lekker ganken?
ik denk dat ze het op de economische kant van eve hebben gemikt

http://www.jihadswarm.com/

tja.. ik denk dat ze nu gewoon laten zien dat ze letterlijk eve ownen nu bob weg is..

• Hurtebise
Ik hoop dat ze m'n Retriever met rust laten, zit wel wat uit de buurt van de geteisterde gebieden. Beetje lamme actie om in Empire de boel wat te gaan opnaaien. Zeker solo miners die enkel voorzien zijn op een sporadisch (npc)piraatje in high-sec. Mja, zo maken ze lekker vijanden. Arrogantie wordt uiteindelijk afgestraft, je zal zien.

Zit je zelfs in een npc-corp omdat je geen war-decs wil, zodat je rustig je gang kan gaan met missies en andere zaken. Besluiten die gozers om laffe aanvallen te plegen op onschuldige en nietswetende spelers.

[ Voor 37% gewijzigd door Hurtebise op 28-02-2008 12:45 ]

• De_Bastaard
Damn ze zijn echt alleen maar miners aan 't slopen daar hé ... deze week 100+ pff :')

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

angel00008 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:20:
[...]
Je zou door iedereen op te blazen die in Caldari Space aan Ice Mining doet de prijs voor isotopes kunnen proberen te manipuleren. Hopelijk zullen alle carebears naar Minmatar space toegaan om zo het runnen van de massa Goonswarm Minmatar Large Towers goedkoper te maken.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:06

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

angel00008 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:20:
[...]

http://www.jihadswarm.com/

tja.. ik denk dat ze nu gewoon laten zien dat ze letterlijk eve ownen nu bob weg is..
Voor sommige (lees, veel... :S ) mensen behoorlijk kut, maar ik moet altijd wel lachen om die Goonswarmers. Die gasten kennende hebben ze er geen reden voor. Ze doen het volgens mij om dat het kan :Y)

Battle.net Spud#2543

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

TepelStreeltje schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:35:
[...]

Voor sommige (lees, veel... :S ) mensen behoorlijk kut, maar ik moet altijd wel lachen om die Goonswarmers. Die gasten kennende hebben ze er geen reden voor. Ze doen het volgens mij om dat het kan :Y)
Ik zit nu in 0.0 *O*

Echter, omdat mijn hulk in high-sec maar niet verkoopt (terwijl hij maar 94 mill is) kan ik hier nog niks nieuws kopen -O- (kom ong. 20 mil te kort)

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

TepelStreeltje schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:35:
[...]

Inderdaad. Het was wel schokkend te zien hoe eenvoudig het is en hoe winstgevend. Je hebt het idee dat CONCORD meteen met twee voeten bovenop je smoel springt in high sec maar je hebt bijna 20 seconden in 0.5 systemen voordat ze je opblazen Tijd zat om met twee Caracals die een miljoen na verzekering kosten een Hulk op te blazen waar 5 tot 15 miljoen aan loot uit valt.

• Hurtebise
Heb je op die tijd de loot binnen dan? Tractor beamers of salvagers in aanslag?

• De_Bastaard
Als je dat met een paar man doet heb je dat zo geregeld :)

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Hurtebise schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:55:
Heb je op die tijd de loot binnen dan? Tractor beamers of salvagers in aanslag?
Newbie alt als gang boss in een mining frigate. Die checkt de belt voor doelen en maakt een bookmark van de jetcan van de hulk/mackinaw. Je gaat dan naar je gang terug die in een safespot wacht en gang warpt naar je BM. Even later heb je drie wrakken voor de loot en salvage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angel00008 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:10:
[...]

ach cruises kunnen to 200 +km komen lasers t2 250km..

zit je dan met je frig/cruiser buiten in een station met een pirate op 250 km denk je veilig te zijn als ie je lockt next thing you know poef en hele mooie lasershow (niet bij mij gebeurd maar zien gebeuren :P)
Maar er zijn dan wel veel skills voor missile range, maar hoe boost je de sensors dat je zo ver een lock krijgt? Liefst zonder slots van mijn drake in te nemen? :D
IJzerlijm schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:24:
[...]
Inderdaad. Het was wel schokkend te zien hoe eenvoudig het is en hoe winstgevend. Je hebt het idee dat CONCORD meteen met twee voeten bovenop je smoel springt in high sec maar je hebt bijna 20 seconden in 0.5 systemen voordat ze je opblazen Tijd zat om met twee Caracals die een miljoen na verzekering kosten een Hulk op te blazen waar 5 tot 15 miljoen aan loot uit valt.
En de eerste wave Concord schepen is niets voor een degelijke groep battleships met support, laat staan als ze een capship meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-03 11:49
Concord heeft instant cap drain een decloacking mod en dps genoeg om een jumpfreighter in onder 2 sec te poppen (getest op test server). Ik denk dat jou "degelijke" groep battleships het aardig snel begeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:31:

En de eerste wave Concord schepen is niets voor een degelijke groep battleships met support, laat staan als ze een capship meenemen.
Heel lang geleden was dit geloof ik nog zo, toen moesten de GM's een zooi piraten uit Yulai zelf komen opblazen omdat ze met remote reps de CONCORD van toen makkelijk konden hebben. Daarna zijn ze continu sterker gemaakt tot wat ze nu zijn:

-100% cap drain
-100% ECM
-Al je drones worden ge-deactiveerd
-Mega alpha strike die ook je goed getankte BS in een salvo opblaast.

De truc is zoveel mogelijk schade te doen voor CONCORD er is, daarna is er niet veel meer aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

was toch zo dat je een kwartier lang rond moest blijven jumpen, omdat ze je steeds zouden vinden??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

TepelStreeltje schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:18:
was toch zo dat je een kwartier lang rond moest blijven jumpen, omdat ze je steeds zouden vinden??
Vroegah kon dat idd. Tegenwoordig is het on-mogelijk om van CONCORD te ontsnappen, zelfs als je nog in warp weet te komen voordat ze arriveren, maakt het geen fuck uit waar je heen warpt, ze zijn er toch eerder dan dat jij bent en met hun insta-lock en insta-scram ben je dan je ship kwijt.

Enigste voordeel van naar een safe warpen is dat je dan niet gelijk 20 noobs op je loot-can hebt hangen en je zelf (of met een alt) nog kan looten wat het overleefd heeft.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

MAAR 94 mil??? Misschien wat onder de marktprijs gaan zitten? Als je iets perse SNEL wil verkopen zul je toch wat verlies moeten incasseren.
Hoogie2004 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:15:
[...]

Ik zit nu in 0.0 *O*

Echter, omdat mijn hulk in high-sec maar niet verkoopt (terwijl hij maar 94 mill is) kan ik hier nog niks nieuws kopen -O- (kom ong. 20 mil te kort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Loont het zich om met mijn caracal in 0.5 pirates te killen bij astroid belts? Of kan ik me beter gewoon met missies bezig houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

De_Bastaard schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:07:
Loont het zich om met mijn caracal in 0.5 pirates te killen bij astroid belts? Of kan ik me beter gewoon met missies bezig houden..
Rats in 0.5 en hoger zijn de moeite niet. Rats beginnen pas echt interessant te worden - oplopend - van 0.4 tot 0.0

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Oké, dan blijf ik voorlopig nog maar even wat missies doen en die wrecks looten/salvagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Darth Malak schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:41:
MAAR 94 mil??? Misschien wat onder de marktprijs gaan zitten? Als je iets perse SNEL wil verkopen zul je toch wat verlies moeten incasseren.

[...]
nja, waar ik zat was dat 10% onder marktprijs toen ik em plaatste.

Echter is dat al opgelost met een kleine lening van iemand, die ik ondertussen al tig keer heb terugverdiend.

0.0 rules *O* (tot iemand mij opblaast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:37:
[...]

Vroegah kon dat idd. Tegenwoordig is het on-mogelijk om van CONCORD te ontsnappen, zelfs als je nog in warp weet te komen voordat ze arriveren, maakt het geen fuck uit waar je heen warpt, ze zijn er toch eerder dan dat jij bent en met hun insta-lock en insta-scram ben je dan je ship kwijt.
Als je probeert weg te komen kan je ook nog eens gebanned worden. Niet aan te raden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:31:
[...]

Maar er zijn dan wel veel skills voor missile range, maar hoe boost je de sensors dat je zo ver een lock krijgt? Liefst zonder slots van mijn drake in te nemen? :D

[...]

long range targeting V is een preq daarnaast (als je mijn post leest) is die range alleen maar te halen met een alt in een support schip met remote sensor boostst aan boord (zodat jou drake alles kan tanken en hij je locking range kan vergroten)

overgens zijn er ook low slot range extenders en eventuele range extender rigs(maar dat kost weer shield hp)
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:49:
[...]

Als je probeert weg te komen kan je ook nog eens gebanned worden. Niet aan te raden dus.
toen de black ops bsses net uitwaren bleek het zo te zijn dat je kon aanvallen in high sec en dan naar low sec kon jumpen voor je geconcorded werd is nu ook verboden overgens. (en geen idee of dit nog kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Reminder: het Alliance Tournament begint vandaag weer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Als ik het goed begrijp, kan je dus niet in 0.5 een hulk kapot maken, snel alles looten/salvagen met een paar man en dan meteen naar 0.0 sec jumpen? Er zijn volgens mij toch wel 'n aantal van die gates die je van 0.5 ofzo naar een redelijk lowsec region kan jumpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
De_Bastaard schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:14:
Als ik het goed begrijp, kan je dus niet in 0.5 een hulk kapot maken, snel alles looten/salvagen met een paar man en dan meteen naar 0.0 sec jumpen? Er zijn volgens mij toch wel 'n aantal van die gates die je van 0.5 ofzo naar een redelijk lowsec region kan jumpen ?
Nuttig, want als het lukt ben je in plaats van je schip je account kwijt.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
nee dit kan niet zelfs als jij nog in een warp kan gaan voordat je uberhoud op de gate hebt gedrukt ben je all dood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel flauw dat Concord tegenwoordig zo sterk is. Vroeger waren het gewoon 'sterke' schepen, maar nog altijd te killen. Ik ben al heel lang niet meer in contact met concord geweest dus ik dacht das alles nog bij vanouds was. Vind dit maar saai, eigenlijk. Niet dat ik PVP, maar ik was in de veronderstelling dat je in 0.5+ nog altijd uit je doppen moest kijken voor pvp pirates. Nu blijkt dus dat die pvp pirate 100% zeker zijn schip kwijt is als hij iets probeert. Saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Tsja ik denk dat als je het risico wilt lopen je gewoon in 0.4 of lager moet gaan. En dat ze bij CCP hebben gezegd dat 0.5+ gewoon voor de mensen is die duidelijk niet willen PvPen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2024
als je een agression uitvoert krijg je een timer van 2 minuten waarin je niet kan docken of een gate kan gebruiken. binnen 2 minuten ben je wel dood schat ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:27

Shunt

Boe

angl2k schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:30:
[...]

als je een agression uitvoert krijg je een timer van 2 minuten waarin je niet kan docken of een gate kan gebruiken. binnen 2 minuten ben je wel dood schat ik :)
waar kom je aan 2 min ? maak daar maar 30 seconden van. je krijgt een agro timer van 30 seconden waarin je niet kan docken of jumpen.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Misschien 'n stomme vraag, maar waar hebben jullie je GTC vandaan? Ik wil er wel een hebben namelijk, die paar miljoen per maand kan ik dadelijk makkelijk opbrengen :)

Heb er een paar gezien op eBay, en op allerlei websites... maar vraag me even af wat ik nu meer moet 'vertrouwen' ? Normaal heb ik niet zo'n probleem met ebay'en, in tegendeel eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:26

Creesch

bla bla!

http://myeve.eve-online.c...=channel&channelID=544711

als iemand jou een gtc verkoopt voor isk moet je dat altijd doen via de "secure method" dit verloopt via de ccp site zodat je niet gescammed kan worden (de verkoper vult de gtc in via zijn "my account" gedeelte, jij krijgt ingame een mailtje en kan op accepteren klikken, daarna word de tijd automatisch toegevoegd subscription)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Volgens mij kan je ook GTC's kopen voor echt geld, zo'n GTC moet ik dus hebben. Ik ben pas bezig met EVE, en kan nog geen 165miljoen ophoesten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

ah :)
http://www.evetimecode.com/ <-- daar oa, houd er wel rekening mee dat ze je vanuit de states opbellen met allemaal vragen over omgeving waar je woont :)

https://secure.eve-online.com/etc.aspx <- lijstje met meer officiële verkopers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Doen ze dat ook als je met PayPal betaald? Niet dat het mij veel boeit of ze me opbellen of niet, alleen moet ik dan natuurlijk wel weten wanneer ze ongeveer bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

ook met paypal, ik werd rond 1/2 uur 's nachts gebeld (trouwens alleen de eerste keer dat je bestelt) maar ik heb de bestelling dan ook om 11 uur 's avonds gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
hallo, najah ben nieuw bij eve, zit ongeveer maandje bij een corp genaamd breathren of hubris, in gallente space...

enig advies voor een "starter" zit momenteel al me learning stuff naar lvl 4 te gooien

nog 2x 4.5 mill skill books en kheb ze allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Dutch2007 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 14:23:
hallo, najah ben nieuw bij eve, zit ongeveer maandje bij een corp genaamd breathren of hubris, in gallente space...

enig advies voor een "starter" zit momenteel al me learning stuff naar lvl 4 te gooien

nog 2x 4.5 mill skill books en kheb ze allemaal :)
Heb je de secondary learning al ontdekt, die brengen je attributes naar omhoog. Focus, Logic, Eidetic Memory, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ervan uitgaande dat ie learning skills van 4.5 miljoen koopt, waarschijnlijk wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 22:16
furby-killer schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 15:58:
Ervan uitgaande dat ie learning skills van 4.5 miljoen koopt, waarschijnlijk wel ;)
of hij is keihard opgelicht, en heeft 4.5mil voor de basic skillbooks betaald :P

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
haha, nee moet alleen nog logic en presence nog

--> http://ineve.net/skills/c...arID=MTM3MjQ5NzE5Nw%3D%3D

Analytical mind IV
Clarty III
Eidetic Memory III
Empathy IV
Forcus III
Instant Recall IV
Iron Will IV
Learning IV
Spatial Awareness IV

blijft alleen nog Logic & Presence over, als ik beide naar lvl3 gooi kost me dat 1d en 8h, is wel te doen :)

nick in-game is trouwens omgdutch2005

[ Voor 56% gewijzigd door Dutch2007 op 01-03-2008 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Heb me net even 'n nieuwe salvager gekocht! Een cormorant met 4 beams en 4 salvagers... dat salvagen moet nu toch wel sneller gaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf shader model 2.0 en ik weet dat ik geen premium kan draaien, maar mijn oudere pc wel (die heeft dus wel shader 3.0) nu het punt:

Daar kan ik de schaduw uit zetten, maar is het nogsteeds mooier dan normaal (mooiere textures enz)

Als schaduw uit staat gebruik je dan toch geen shader model 3? of zit ik fout? :P

En bij meerdere games kan je het spel zo instellen bij .ini files enz. dat het toch kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 00:47:
Ik heb zelf shader model 2.0 en ik weet dat ik geen premium kan draaien, maar mijn oudere pc wel (die heeft dus wel shader 3.0) nu het punt:

Daar kan ik de schaduw uit zetten, maar is het nogsteeds mooier dan normaal (mooiere textures enz)

Als schaduw uit staat gebruik je dan toch geen shader model 3? of zit ik fout? :P

En bij meerdere games kan je het spel zo instellen bij .ini files enz. dat het toch kan.
shader is niet per defenietie shadows het heeft met de gehele modeling te maken van de objects ;)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

shaders zorgen oa voor lichtval, kleuren, etc

zie: Wikipedia: Shader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 00:47:

hoe kan je oudere pc nu wel SM3 hebben en je nieuwe/nieuwe pc niet?

anders tijd om graka's om te wisselen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Meh, GTC besteld... nu maar wachten tot die gasten uit de VS me opbellen! Werken ze daar wel in 't weekend trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Jazeker, zorg ervoor dat je telefoonnummer in PayPal correct en in internationaal formaat is en hou ook je email in het oog, want ze emailen je wanneer het telefonisch contact niet lukte.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Is het verschil tussen EVE classic en premium groot naar jullie mening? Ik heb een 3 jaar oude pc maar speel er eigenlijk geen games op behalve EVE want heb ook een 360. Ik heb wat trinity video's bekeken en dat zag er wel erg stoer uit, alleen schepen en stations zijn verbetert toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch2007 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 12:41:
[...]

hoe kan je oudere pc nu wel SM3 hebben en je nieuwe/nieuwe pc niet?

anders tijd om graka's om te wisselen :) ?
Oudere pc was de videokaart kapot, toen een x1550 ervoor gehaalt, main pc heeft een x850 :P

Ik ben nu zelf eindelijk wat verder met mining :) Een Badger gekocht en ga binnekort denk ik een Caldari Cormorant kopen, want nu heb ik maar 2 high slots op me Imicus (gratis mission non mining ship)

Dus ik hoop dat de Cormorant, 2 of meer miners en 2 guns aankan (die heeft 8 high slots, maar volgensmij maar 215 cpu) :) Want dat heen en weer vliegen om me guns te halen ben ik een beetje zat elke keer als er een enemy npc komt :P

p.s. ik ben nog noob dus als iets niet klopt :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

DeepSeven schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:54:
Is het verschil tussen EVE classic en premium groot naar jullie mening? Ik heb een 3 jaar oude pc maar speel er eigenlijk geen games op behalve EVE want heb ook een 360. Ik heb wat trinity video's bekeken en dat zag er wel erg stoer uit, alleen schepen en stations zijn verbetert toch?
alle models zijn aan gepast portals ships drones je noemt het.
ja het is voor mission running en mining en al het high sec gedoe heel erg leuk. je hoeft geen nieuwe pc te kopen gewoon een wat nieuwere video kaart. ongeveer 1 tot 2 gb gheugen en bvb een cheapo X2600 of desnoots een X1600 die zijn volgens mij allebij nog in AGP te krijgen nieuw of twedehands.

bij ons gaat het trouwens ook lekker.
ik ben sinds kort een director van MOMENTUM een van de core members van The reconing. we zitten / zaten in Cloud Ring tot dat bruce na zeer veel vruchteloze pogingen om ons in outnumbering gangs voor de fun af te maken besloten hebben om een full scale offencive te starten. we hebben 3 prime systems G8 XZH en 9-4 waar van 9-4 door BCA Black Core Aliance in handen was. echter die hebben na dag een al op gegeven en ge napt met BRUCE :D.
wij als recon hebben nu the time of our lifes. alle PVP'ers klaagde over niet genoeg targets in safe Cloud ring en dat er te veel carebears bij waren gekomen en nu is het in eens 100% pvp en geen gecarebear meer. heerlijk iedere dag inloggen om te zien dat er een countergang is om een 60 man bruce gang te terorizeren. met inties en dictors en bombers de pos de targets uit schakelen. :D

heerlijk echt en hierna maar weer een stukje space zoeken zonder al die poss warfare want daar heb ik en vele met mij het helemaal mee gehad gewoon weer lekker terug naar onze roots. 0.0 base met en dan onder contracts weer lekker betaald pvp'en zoals het bedoelt is :P

[ Voor 43% gewijzigd door Shunt op 02-03-2008 17:33 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Mén, ze hebben nog steeds niet gebeld... hoop niet dat ze vannacht opbellen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

De_Bastaard schreef op zondag 02 maart 2008 @ 17:55:
Mén, ze hebben nog steeds niet gebeld... hoop niet dat ze vannacht opbellen :X
scheelt 6 uur he, met de vs (gemiddeld)
dus zou best kunnen dat ze je om 1700 lokale tijd op bellen, dan is het hier 2300 ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Laatst online: 09:25
Ben nu bezig met mijn 14 dagen trial en heb er al een weekend opzitten. Nu ging ik van het ene starsystem naar het andere met een stargate waarbij mijn camera bleef hangen in het ene system (ook een reset camera werkte niet). Toen heb ik het spel afgesloten en opnieuw opgestart in de hoop zo weer verder te kunnen, maar nu blijft hij bij het laden van mijn karakter op 100% hangen en doet verder niets (na een paar minuten gooit hij je dan weer terug in het " select or create character" menu. Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Zou zonde zijn om een weekend aan speel tijd over te moeten doen door dit gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Invisible_man schreef op zondag 02 maart 2008 @ 21:41:
Ben nu bezig met mijn 14 dagen trial en heb er al een weekend opzitten. Nu ging ik van het ene starsystem naar het andere met een stargate waarbij mijn camera bleef hangen in het ene system (ook een reset camera werkte niet). Toen heb ik het spel afgesloten en opnieuw opgestart in de hoop zo weer verder te kunnen, maar nu blijft hij bij het laden van mijn karakter op 100% hangen en doet verder niets (na een paar minuten gooit hij je dan weer terug in het " select or create character" menu. Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Zou zonde zijn om een weekend aan speel tijd over te moeten doen door dit gedoe.
Maak je niet ongerust. Alles wordt mooi bewaard op de EVE-servers (skill points, schepen, standing, missies, isk). Je zal hooguit ergens in space spawnen en met gemak je reis verder kunnen zetten. Probeer anders eens een reinstall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Invisible_man schreef op zondag 02 maart 2008 @ 21:41:
Nu ging ik van het ene starsystem naar het andere met een stargate waarbij mijn camera bleef hangen in het ene system (ook een reset camera werkte niet).
Enig idee naar welk systeem je aan het jumpen was ? Als dit Jita was geef ik je weinig kans om vanavond nog in te kunnen loggen, terwijl er morgenochtend waarschijnlijk niets meer aan de hand is. Andere optie is om een stuck-petition te maken (kan via de eve-online website), meestal worden die snel beantwoord.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Laatst online: 09:25
redwing schreef op zondag 02 maart 2008 @ 22:06:
[...]

Enig idee naar welk systeem je aan het jumpen was ? Als dit Jita was geef ik je weinig kans om vanavond nog in te kunnen loggen, terwijl er morgenochtend waarschijnlijk niets meer aan de hand is. Andere optie is om een stuck-petition te maken (kan via de eve-online website), meestal worden die snel beantwoord.
Waar dat is weet ik zo niet, maar het is iets van 4 jumps van de caldari war academy vandaan waar je in het begin 10 missies voor een npc kan doen. Wat me opviel was dat bij de stargate waar het mis ging iets van 40 politie npc schepen waren (is dat vreemd?).

Edit: de naam Jita klinkt wel ergens bekend in de oren ja, gebeurd daar vaker wat dan?

[ Voor 6% gewijzigd door Invisible_man op 02-03-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ja, dat klinkt als Jita, gewoon even een stuck petition doen zoals hij zei en dan plaatsen ze jou binnen 15 min in een ander systeem net buiten Jita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Invisible_man schreef op zondag 02 maart 2008 @ 22:39:
[...]

Waar dat is weet ik zo niet, maar het is iets van 4 jumps van de caldari war academy vandaan waar je in het begin 10 missies voor een npc kan doen. Wat me opviel was dat bij de stargate waar het mis ging iets van 40 politie npc schepen waren (is dat vreemd?).

Edit: de naam Jita klinkt wel ergens bekend in de oren ja, gebeurd daar vaker wat dan?
Jita is de grootste (:?) trading hub in EVE... altijd mega druk daar! Als je moet undocken kan het wel 10 á 15min. duren ofzo heb ik gehoord :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

even proberen vlak na down time en het zou moeten lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
dus gisteren aardige fleets in bwf/mj en nog wat plekken van rk/smash vs tri en nog wat zooi.

nog nooit zoveel capitals bij elkaar gezien :O

en man man man ik zat op de laptop in mn support met eve classic en zag de nyx en dacht ''oh das dus een nyx''

vervolgens kwam mn main ook daar met premium en ik dacht van 0,o kwijl!!

uiteindelijk was rond de zondag middag de cyno jammer down in bwf en kwam eindelijk de gang op gang om tri eruit te knallen en de cyno jammer weer te reppen (hoe ze met 30 bssen die cyno jammer down hebben gehaald geen idee)

daarna kregen we intel dat er in mj een pos in siege was dus de hele ratteplan behalve de nano gang en defence fleet naar mj toe om daar een in reinforce pos te zien.
daar de cyno jammer gefixed en geunanchored en op een andere deathstar gebracht.

vervolgens (nu inmiddels alweer avond) kwamen er weer berichten dat er +- 100 tri weer n bwf zaten dus weer allenmaal terug daarheen echt net op het moment dat ik mn beide chars wilde uitloggen binnen de pos heb ik opeens een lag spike enzie ik de tri fleet binnenkomen jezus fleet battles zuigen zwaar op een gegeven moment hadden beide chars een fps van 2/3 en was ik blij dat ik net begon met uitloggen..

voor wat ik nu heb gehoord schijnt tri massive losses te hebben geleden en is bwf nog steeds in smash/rk handen :)

all met all een leuke zondag voor mij en tevens ook een van mijn eerste fleet ops waar ik in +250 gangs had (2 fleets van 250 of meer geloof ik)

maar die lag is gewoon te erg,, zeker als de drones uit zijn is het niet normaal.
ik denk zelf dat het komt doordat de server moet berekenen wat voor dps drones/turrets doen want als we met 100 man bij een pos hingen was er niets aan de hand met de lag maar zodra we engaged waren was het gewoon drama.

(kleine sidenote geen van mn chars heeft overgens een schip verloren mn torp raven en cap giving auguror zijn heelhuis uit de batles gekomen :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
De_Bastaard schreef op maandag 03 maart 2008 @ 00:19:
[...]
Jita is de grootste (:?) trading hub in EVE... altijd mega druk daar! Als je moet undocken kan het wel 10 á 15min. duren ofzo heb ik gehoord :X
Yup, zeker op zondag en maandagavond wil je daar niet doorheen vliegen. Ik heb een trading alt daar zitten en als die op die 2 dagen 's avonds moet inloggen kan dat al snel een kwartier tot een half uur duren (mits je zowiezo al ingelogd raakt). Meestal speel ik dat kar dus ook alleen maar doordeweeks :P

Jita is trouwens het enige systeem waar ik daar last van heb, het is de grootste trading hub en het is daar echt druk (800+ man)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Gister heeft m'n vriendin een freighter rond gestuurd om klein grut (frigats met uitrusting) op te halen in de wat afgelegen locaties waar ze verder weinig komt. Wordt ze in een 0.6 zone helemaal aan gort geschoten. De schepen waren onverzekerd. Is ze een kleine miljard isk kwijt ;P Wordt ze pissig als ik vraag waarom ze de boel niet verzekerd heeft hehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Buiten Jita zijn er inmiddels een aantal van dit soort rampsystemen. Bijv. Rens is er ook zo een waar het een lag drama is. Niet zo erg als in Jita maar het begint er op te lijken. Als het zo doorgaat heeft CCP er straks een hoop problemen bij.
redwing schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:13:
[...]

Yup, zeker op zondag en maandagavond wil je daar niet doorheen vliegen. Ik heb een trading alt daar zitten en als die op die 2 dagen 's avonds moet inloggen kan dat al snel een kwartier tot een half uur duren (mits je zowiezo al ingelogd raakt). Meestal speel ik dat kar dus ook alleen maar doordeweeks :P

Jita is trouwens het enige systeem waar ik daar last van heb, het is de grootste trading hub en het is daar echt druk (800+ man)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angel00008 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:42:
dus gisteren aardige fleets in bwf/mj en nog wat plekken van rk/smash vs tri en nog wat zooi.

nog nooit zoveel capitals bij elkaar gezien :O

en man man man ik zat op de laptop in mn support met eve classic en zag de nyx en dacht ''oh das dus een nyx''

vervolgens kwam mn main ook daar met premium en ik dacht van 0,o kwijl!!

uiteindelijk was rond de zondag middag de cyno jammer down in bwf en kwam eindelijk de gang op gang om tri eruit te knallen en de cyno jammer weer te reppen (hoe ze met 30 bssen die cyno jammer down hebben gehaald geen idee)

daarna kregen we intel dat er in mj een pos in siege was dus de hele ratteplan behalve de nano gang en defence fleet naar mj toe om daar een in reinforce pos te zien.
daar de cyno jammer gefixed en geunanchored en op een andere deathstar gebracht.

vervolgens (nu inmiddels alweer avond) kwamen er weer berichten dat er +- 100 tri weer n bwf zaten dus weer allenmaal terug daarheen echt net op het moment dat ik mn beide chars wilde uitloggen binnen de pos heb ik opeens een lag spike enzie ik de tri fleet binnenkomen jezus fleet battles zuigen zwaar op een gegeven moment hadden beide chars een fps van 2/3 en was ik blij dat ik net begon met uitloggen..

voor wat ik nu heb gehoord schijnt tri massive losses te hebben geleden en is bwf nog steeds in smash/rk handen :)

all met all een leuke zondag voor mij en tevens ook een van mijn eerste fleet ops waar ik in +250 gangs had (2 fleets van 250 of meer geloof ik)

maar die lag is gewoon te erg,, zeker als de drones uit zijn is het niet normaal.
ik denk zelf dat het komt doordat de server moet berekenen wat voor dps drones/turrets doen want als we met 100 man bij een pos hingen was er niets aan de hand met de lag maar zodra we engaged waren was het gewoon drama.

(kleine sidenote geen van mn chars heeft overgens een schip verloren mn torp raven en cap giving auguror zijn heelhuis uit de batles gekomen :D)
heb het gehoord

jammer dat ik in roir area zat op dat moment met mijn corp daar wat dingen killen
ach paar weken terug genoeg fleet fight gehad in drone region

ps
cyborg3201 < smash , vtil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Seth_Chaos schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:41:
Gister heeft m'n vriendin een freighter rond gestuurd om klein grut (frigats met uitrusting) op te halen in de wat afgelegen locaties waar ze verder weinig komt. Wordt ze in een 0.6 zone helemaal aan gort geschoten. De schepen waren onverzekerd. Is ze een kleine miljard isk kwijt ;P Wordt ze pissig als ik vraag waarom ze de boel niet verzekerd heeft hehehe.
In 0.6 een suicide gank op een freighter die niks bijzonders aan boord had ? Klinkt als een clubje piraten die echt niks beters te doen hadden want je hebt wel een stuk of 20 battleships nodig hebt om in de 15 seconden voordat Concord langskomt een freighter op te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schepen in een freighter kan je niet verzekeren want die moeten repackaged zijn. Enige wat je had kunnen verzekeren is de freighter maar kosten -> risk zijn daar niet goed genoeg voor, heb al bijna 2 jaar dezelfde freighter. als ik die om de 3 maanden had moeten verzekeren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
IJzerlijm schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:17:
[...]

In 0.6 een suicide gank op een freighter die niks bijzonders aan boord had ? Klinkt als een clubje piraten die echt niks beters te doen hadden want je hebt wel een stuk of 20 battleships nodig hebt om in de 15 seconden voordat Concord langskomt een freighter op te blazen.
Ik weet dat de goons momenteel nogal bezig zijn om miners neer te knallen, misschien hadden die een keertje zin in een freighter ? Als je maar 20 BS's nodig hebt zijn de kosten het probleem iig niet echt :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Seth_Chaos schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:41:
hmm freighter gank ?

ik hoorde mn ceo nog zeggen dat ie ergens een freighter gank zag ook vertelde hij mij dat het zelfs t2 o,0 fitted bsses waren +- 20 ervan dus die freighter had of heel wat mooi prut aan boord of het was een gemikte aanslag..
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:10:
[...]

heb het gehoord

jammer dat ik in roir area zat op dat moment met mijn corp daar wat dingen killen
ach paar weken terug genoeg fleet fight gehad in drone region

ps
cyborg3201 < smash , vtil
ach er word nu alweer gezegd dat tri en/of smash een shuttle drop in oij gate hebben gedaan om lag tactics te bruiken...

petitions zijn door beide alliances gemaakt en verder niet echt veel gehoord over wie wat nu gedaan heeft maar om eerlijk te zijn zie ik smash daar niet voor aan we waren in de meerderheid dus we hadden die lag niet nodig.

maar van mijn vorige ervaringen met tri (Fade regions) heeft tri altijd eerlijk gevochten en nooit dit soort dingen gedaan dus tja dan vraag ik het me toch af.

ps
splintercellxxx < tko , mnds
redwing schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:35:
[...]

Ik weet dat de goons momenteel nogal bezig zijn om miners neer te knallen, misschien hadden die een keertje zin in een freighter ? Als je maar 20 BS's nodig hebt zijn de kosten het probleem iig niet echt :)
ooit in een alliance gezeten waar dit dus gedaan werd.

met 20 bsses full gank fit t1 fit met t1 ogre's kan jij een freighter neerhalen...

daarom altijd in de populaire trade systems altijd met een rapier/freighter gaan zodat het web + instawarp is daarbuiten is het relatief veilig.. maar nog steeds raadzaam om met web aan de gang te gaan..

overgens is deze methode tot op heden nog niet gezien als exploit en werkt het averechts in pvp (als je eerst webbed en dan scramd heb je dikke kans dat hij vanwege je webber all in warp zit)

vaak genoeg op vent gehoord Scram and web guys cram and web.

[ Voor 59% gewijzigd door AjDuLion op 03-03-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
dubbelpost

[ Voor 98% gewijzigd door AjDuLion op 03-03-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Goed, ik speel het spel nou al een tijdje, en begin ook redelijk wat gevoel te krijgen hoe PvP werkt, maar af en toe mis ik toch wel het eenvoudige 'hop in een ABtje en slacht wat volk'.
Elk soort PvP in deze game is zo verschrikkelijk georganiseerd omdat als je dat niet bent je vrij snel de sjaak bent. Dat geeft een leuke extra dimensie, maar na een tijdje is het wel vervelend.
Het is niet zo dat je even rondloopt, een ander kereltje ziet vliegen en hem even overhoop schiet, want 50% kans dat er een vloot van 10 man achter de gate ligt. Enige uitzonderingen hierop zijn de gewoonlijke badgers en shuttles maar daar valt ook geen eer aan te behalen.

Ook storend is hoeveel voordeel iemand heeft als hij meer skillpoints heeft, ik moet bijvoorbeeld iets van een maand trainen voor caldari battleship V, wat mij een grote ECM range en sterkte boost geeft, wat gewoon veel te lang is.

Ik werd gister als scorpion gejammed word door een andere scorpion die 150 KM verder ligt, en ik kan maar tot +- 100 km jammen, dus lag ik er gewoon de hele battle uit.

Voorlopig kan ik me er nog wel mee vermaken tho :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Mja we zijn allang blij dat je voor de ewar gaat ;) en het is gewoon een kwestie van domweg trainen en specializeren zo heb ik pas sinds kort mijn gallente battleship skills op "goed" (alle tanking skills op 4 of 5, zelfde voor gunnery, etc) en dan nog een hoop nutteloze skills helaas en nu ga ben ik lekker aan het trainen voor ishtar en daarna astarte (en daarna zien we wel weer).

De grootste fout die mensen maken in het spel is dat ze "veel" willen kunnen vliegen en uiteindelijk kunnen ze dat ook wel maar zijn ze nergens goed in.

Zoals ik ook al vaker gezegt heb is het handig om gewoon een richting te kiezen en je daarop te focussen. Zo heb ik mijn focus gelegd op het vliegen van gallente bs en zijn er imho maar weinig mensen die het beter doen dan ik op het gebied van tanken, dps, drones, etc.

Dit is ook de manier waarop jongere speleres mensen uit 2003 bij kunnen houden imho, de 2003 spelers hebben op 1 gebied hun plafond al bereikt en kunnen simpelweg meer verschillende dingen vliegen, maar qua skillpoints op dat specifieke gebied zal het elkaar niet zo erg ontlopen
Pagina: 1 ... 10 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.