Voordat mijn trial account gisteren was afgelopen, was ik nog bezig met het trainen van Caldari Cruiser III. Wordt dat nog getrained als je account gesuspended is?
volgens mij wel, iig wel bij normale accounts. Trials weet ik het zo niet zeker van.
Voor zover ik weet is het nog niet verandert en wordt de skill nog steeds door getraind.
(wordt tijd voor een nieuwe deel)
(wordt tijd voor een nieuwe deel)
Inderdaad, en niet alleen nieuw, maar vooral ge-update. Volgens mij ziet dit TS al een jaar of 3 hetzelfde uit. Dus graag iemand een nieuw TS maakt en hem ook daadwerkelijk update.
Whole lot of stars ***
Vandaag weer ingelogd en kon weer gewoon inloggen (starsystem was idd Jita) en kon mijn gekochte rocketlauncher ophalen. Hoop dat dit soort bugs niet te vaak voorkomen in dit spel.Invisible_man schreef op zondag 02 maart 2008 @ 21:41:
Ben nu bezig met mijn 14 dagen trial en heb er al een weekend opzitten. Nu ging ik van het ene starsystem naar het andere met een stargate waarbij mijn camera bleef hangen in het ene system (ook een reset camera werkte niet). Toen heb ik het spel afgesloten en opnieuw opgestart in de hoop zo weer verder te kunnen, maar nu blijft hij bij het laden van mijn karakter op 100% hangen en doet verder niets (na een paar minuten gooit hij je dan weer terug in het " select or create character" menu. Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Zou zonde zijn om een weekend aan speel tijd over te moeten doen door dit gedoe.
dit is geen bug, het is enorme lag. ccp heeft het spel nooit zo ontworpen dat er dit soort trading hubs zouden ontstaan.Invisible_man schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:45:
[...]
Vandaag weer ingelogd en kon weer gewoon inloggen (starsystem was idd Jita) en kon mijn gekochte rocketlauncher ophalen. Hoop dat dit soort bugs niet te vaak voorkomen in dit spel.
Het zijn gewoon de spelers die het logisch vonden alles op 1 plaats te verhandelen.
zolang je met een grote boog om Jita heen vliegt zal je over het algemeen dit soort dingen weinig mee maken (behalve als je een keer een massive fleet vs fleet fight tegen komt, maar die kans is in high en lowsec niet heel groot)
Hier wil ik even op reageren.JeanLucPicard schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:50:
Ook storend is hoeveel voordeel iemand heeft als hij meer skillpoints heeft, ik moet bijvoorbeeld iets van een maand trainen voor caldari battleship V, wat mij een grote ECM range en sterkte boost geeft, wat gewoon veel te lang is.
Ik werd gister als scorpion gejammed word door een andere scorpion die 150 KM verder ligt, en ik kan maar tot +- 100 km jammen, dus lag ik er gewoon de hele battle uit.
BS lvl 5 kost veel tijd en zelfs veel ervaren spelers hebben dat level niet altijd.
Maar zelfs dan nog, het is 20 percent verschil in optimal range per level getrained in BS.
BS lvl 4 is voor iedereen rap te halen, dat is namelijk iets van rond de 7 dagen.
Het verschil van 100 naar 150 is echter absoluut niet afhankelijk van deze ene skill.
Skills die optimal en fall-off van ecm beinvloeden zijn:
Ship lvl skill (bs is rank
frequency modulation (rank 4) falloff
long distance jamming (rank 4) optimal
Dan heb je nog rigs : Particle Dispersion Projector I
deze geven ook 20 percent optimal range op ECM.
Ik snap eerlijk niet waarom je klaagt, dat hij je jammed op 150km en jij maar tot 100km kunt jammen. Dat komt echt niet alleen door 1 BS skill op lvl 5. Das namelijk maar 20 percent verschil, die FLINK wat trainingstijd kost, wat weer ten koste gaat van iets anders.
Even op test server scorpion fitten met 3 ecm rigs die optimal verhogen, resultaten:
Met een racial t2 ECM jam ik op 237km optimal met een falloff van 35km. (zonder rigs: 151 met 35)
Een gewone t1 racial ecm zou me 197km geven met 29km falloff.(zonder rigs: 126 met 29)
Een multispectral t2 zou me 158km met 23km falloff geven.(zonder rigs: 100 met 23)
Een multispectral t1 zou me 131km met 19km falloff geven.(zonder rigs: 84 met 19)
En dan heb ik de hierboven genoemde skills op resp. level: 5, 3 en 4.
(sorry, maar op gegeven moment ga je wel die 32 dagen spenderen voor BS lvl 5.)
Eerlijk gezegd, kost het niet al teveel moeite om de t2 modules te kunnen gebruiken, zijn maar skills op lvl 4 voor nodig. De t1 rigs zijn ook niet zo duur, kost natuurlijk wel je scorpion shield

Maar even terug te komen op het verhaal, het is zeer waarschijnlijk, dat hij je jamt met racial jammer en dat jij multispectrals gebruikt? Of, dat hij rigs gebruikte en jij niet.
Of hij gebruikte ECCM in low of med slots en jij niet. Dan kan het wezen, dat hij je wel continue jammed en dat jouw signaal te zwak is om hem te jammen.
Tuurlijk, die lvl 5 BS skill helpt echt wel, maar zonder lvl 5 skills kun je dus ook op rond de 190km optimal komen, wat een stuk minder trainings tijd al kost, dan BS naar lvl 5 te trainen.
Je kunt wel klagen, dat het veel te lang duurt om zulke skills naar lvl 5 te halen, maar ja, wat is lang?
Als iedereen alles gelijk van begin kan vliegen, heb je ook geen variatie in het spel en krijg je veel te veel dezelfde setups. Iedereen zou dan namelijk een optimaal schip gaan vliegen, maar deze bestaan nu nauwelijks, omdat iedereen toch zn tijd aan andere skills spendeert.
PS: 1 van onze betere PVP-ers heeft maar 8mil SP en er zijn ook mensen die met 4mil zeer goed meedoen in de killboard rankings.
Als je niet gejammed wil worden, moet je ECCM fitten, doe je dat niet, dan vraag je om moeilijkheden.
Ga voor de lol maar is kijken naar de verschillende killboards van alliances die meededen in tournament, wat die allemaal op hun schepen pleuren.
En zo is het maar net. In die maand dat iemand zit te wachten op BS level 5 kun je zelf makkelijk alle shield of armor skills naar 4 gooien zodat je een stuk lastiger te breken bent. Overigens kun je als beginnende speler ook veel meer betekenen in een fleet in 0.0 met minder skills en isk. Het heeft weinig zin om 1:1 situaties in low sec te gaan vergelijken.bangkirai schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:57:
[...]
Hier wil ik even op reageren.
<snip>Heel verhaal </snip>
Ik heb nog steeds niets gehoord van EveTimeCode, en heb zondagochtend al besteld
Volgens de website wordt je binnen 30minuten geholpen. Ik heb ook nog geen mail gezien op mijn pa zijn mailbox (daar is onze paypal account op geregistreerd), over dat we telefonisch niet bereikbaar zouden zijn ofzo..
Heb je ze al hierover ge-emailed?
Steam/uPlay: EvulKlowne
Nee nog niet, ik ga er vanuit dat als ik mail, ze hopelijk snel opbellen. Aangezien ik eerst even naar school moet, kan ik denk ik beter mailen als ik terug ben
Zo als ik al eerder zij zit ik nu nog in mijn 14 dagen trial, maar wil het eigenlijks wel verder met het spel. Als ik voor een maand zou kopen, ben ik dan de 7 dagen die ik nog op mijn trial heb kwijt? Of komt deze bij de maand op?
Komt erbij, je zal dan 1 maand + 7 dagen hebben.
@bastaard, je hebt neem ik aan spam folder al bekeken? Ik kreeg netjes een mail dat ze me niet konden bereiken (en opnieuw en opnieuw, ze bleken problemen te hebben met internationale telefoontjes en ook aan mijn kant was er blijkbaar iets mis, bij poging 7 ofzo lukte het eindelijk).
@bastaard, je hebt neem ik aan spam folder al bekeken? Ik kreeg netjes een mail dat ze me niet konden bereiken (en opnieuw en opnieuw, ze bleken problemen te hebben met internationale telefoontjes en ook aan mijn kant was er blijkbaar iets mis, bij poging 7 ofzo lukte het eindelijk).
Ow nee spam map nog niet bekeken. De bevestiging van betaling via paypal van EveTimeCode kwam echter wel gewoon binnen ? Zonder dat die als spam gezien werd.furby-killer schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 10:02:
Komt erbij, je zal dan 1 maand + 7 dagen hebben.
Erg slecht om naar het tourney te kijken voor ship fittings want dat is een totaal andere situatie dan die van 'normale PvP'.bangkirai schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:57:
[...]
Als je niet gejammed wil worden, moet je ECCM fitten, doe je dat niet, dan vraag je om moeilijkheden.
Ga voor de lol maar is kijken naar de verschillende killboards van alliances die meededen in tournament, wat die allemaal op hun schepen pleuren.
En het verschilt ook of ECCM zinvol is. Voor de meeste situaties/schepen kun je een midslot veel beter besteden.
Great minds think in parallel gutters.
Gaf als voorbeeld aan om evt naar tourney fittings te kijken, wat mensen daar gebruiken. (quote: ga voor de lol is kijken......)Count schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:05:
[...]
Erg slecht om naar het tourney te kijken voor ship fittings want dat is een totaal andere situatie dan die van 'normale PvP'.
En het verschilt ook of ECCM zinvol is. Voor de meeste situaties/schepen kun je een midslot veel beter besteden.
Vraag me af, waarom je dat al slecht vind.
Tournooi fittings kunnen je best helpen om je eigen fittings te tunen of nieuwe ideeën op te doen. Schepen fitten is afhankelijk van je skills en allerlei mogelijkheden. De fittings die ik bijvoorbeeld op schip A gooi, kunnen voor een andere speler, die ook schip A vliegt al niet werken of passen zelfs niet.
Over het algemeen als je je eigen setup wilt verbeteren of met nieuwe setups wilt komen, zul je rond moeten kijken naar allerlei mogelijkheden en dus ga je bijv. op killboards kijken of wat mensen in een tournooi gebruiken of je gaat testen op test server.
Dat is niet slecht, dat is gewoon verder kijken dan je eigen neus lang is.
Tourney is anders dan normale pvp, dat weet iedereen, echter het geeft wel allerlei ideeen aan hoe mensen over fittings denken.
En over jammen is het simpel, wil je de kans op jammen verminderen, dan moet je je sensor strenght boosten met ECCM modules, ik had beter kunnen zeggen ARRAYS, maar dan vraagt iedereen zich af, wat ik bedoel. ARRAYS heb je namelijk voor LOW en MED slot, alleen bij de med slot staat ECCM, bij de low slot niet.
Echter ze geven beide sensor strength boost, dus verminderen de kans, dat je gejammed wordt.
Nou kun je nog steeds nonstop gejammed worden, zelfs met 80 sensor strength, maar dan heb je wel iemand tegenover je die maximale skills heeft in sensor strenght en de goeie racial jammers gebruikt.
Het gaat ons enkel en alleen om exhumers (totaal aantal opgeblazen staat nu op 400 and countingredwing schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:35:
[...]
Ik weet dat de goons momenteel nogal bezig zijn om miners neer te knallen, misschien hadden die een keertje zin in een freighter ? Als je maar 20 BS's nodig hebt zijn de kosten het probleem iig niet echt
Zo dan! Eindelijk de key ontvangen
Eerst zij die persoon van dat bedrijf dat er helemaal geen transactie had plaatsgevonden

Opeens zag ik net 'n mail in mijn mailbox met daarin een leuke key =]

Opeens zag ik net 'n mail in mijn mailbox met daarin een leuke key =]
Wij zijn at war met Goons in Empire. En ze zijn nergens te vinden. Zo nu en dan een hauler gank (geen stabs en filled met T2 loot), maar thats it...angel00008 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:20:
[...]
ik denk dat ze het op de economische kant van eve hebben gemikt
http://www.jihadswarm.com/
tja.. ik denk dat ze nu gewoon laten zien dat ze letterlijk eve ownen nu bob weg is..
1 woord: Kitsune. Dit shipje heeft meer jamming strength dan een scorpion (scorpion: 2 sens boosters 6x ecm). Enige nadeel is de optimal die rond de 75ligt met redelijk goede skills. Voordeel is dan wel weer dat je over 2km/s gaat en dus je lekker kan verplaatsen.JeanLucPicard schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:50:
Goed, ik speel het spel nou al een tijdje, en begin ook redelijk wat gevoel te krijgen hoe PvP werkt, maar af en toe mis ik toch wel het eenvoudige 'hop in een ABtje en slacht wat volk'.
Elk soort PvP in deze game is zo verschrikkelijk georganiseerd omdat als je dat niet bent je vrij snel de sjaak bent. Dat geeft een leuke extra dimensie, maar na een tijdje is het wel vervelend.
Het is niet zo dat je even rondloopt, een ander kereltje ziet vliegen en hem even overhoop schiet, want 50% kans dat er een vloot van 10 man achter de gate ligt. Enige uitzonderingen hierop zijn de gewoonlijke badgers en shuttles maar daar valt ook geen eer aan te behalen.
Ook storend is hoeveel voordeel iemand heeft als hij meer skillpoints heeft, ik moet bijvoorbeeld iets van een maand trainen voor caldari battleship V, wat mij een grote ECM range en sterkte boost geeft, wat gewoon veel te lang is.
Ik werd gister als scorpion gejammed word door een andere scorpion die 150 KM verder ligt, en ik kan maar tot +- 100 km jammen, dus lag ik er gewoon de hele battle uit.
Voorlopig kan ik me er nog wel mee vermaken tho
ook komen alle nadelen van een frig erbij kijken, maar een beetje piloot....
Misschien dat jullie je aan het vervelen warenbrainball schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:04:
[...]
Het gaat ons enkel en alleen om exhumers (totaal aantal opgeblazen staat nu op 400 and counting) alle andere schepen hoeven zich geen zorgen te maken.
Maarre ik vraag me af hoe lang het duurt voor CCP dit suicide-killen moeilijker gaat maken in empire. Ik heb dit zelf ook wel eens geprobeerd, zeer weinig risico en het levert nog zat op ook. Meestal reageert CCP pas als er echt veel mensen gebruik van maken en dat is nu toch wel het geval
[removed]
Dat is natuurlijk ook vrij logisch, overal in de echte en virtuele wereld zie je "marktplaatsen" onstaan. Hoop dat ze er nog iets aan kunnen doen, die lag in Jita is soms echt strontvervelend.craze_ schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:55:
[...]
dit is geen bug, het is enorme lag. ccp heeft het spel nooit zo ontworpen dat er dit soort trading hubs zouden ontstaan.
Het zijn gewoon de spelers die het logisch vonden alles op 1 plaats te verhandelen.
Hoe kan ik met een gallente cruiser (Thorax) mijn range wat verhogen. Heb nu 250mm compressed coil I guns (hybrid) gefit met M antimatter charges, ideale range in pve is voor m'n guns nu rond de 30-35 km. Drones gaan tot 30 km.
Andere guns? Andere skills? Heb al behoorlijk wat punten in Gunnery (sharpshooting edm) zitten.
Hoe kan je als Gallente shipper gelijkte tred houden met de belachelijk hoge range van Caldari-schepen die missiles hebben? Zeker in pvp?
Andere guns? Andere skills? Heb al behoorlijk wat punten in Gunnery (sharpshooting edm) zitten.
Hoe kan je als Gallente shipper gelijkte tred houden met de belachelijk hoge range van Caldari-schepen die missiles hebben? Zeker in pvp?
Nadeel van die "belachelijk" hoge missile range is dat het erg lang duurt voordat de missile bij zijn target is in tegenstelling tot guns. Dus het een compenseert het ander prima... zeker in pvp... Daar zijn missiles juist een groot nadeel. Althans, afhankelijk van de opbouw van je gang. En als je drones maar tot 30 km gaan is het hard nodig die skills te trainen, zeker als gallente. Misschien goed een drone augmentor I te fitten in je high slot? Dit vergroot de range met 20 km per module.
[ Voor 26% gewijzigd door Darth Malak op 05-03-2008 13:24 ]
- Andere ammo gebruiken (minder damage, meer range. Antimatter is -60% range!). Faction ammo is ook erg goed en best goedkoop (gratis voor mission runners, je koopt het gewoon met je LP)Hurtebise schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:18:
Hoe kan ik met een gallente cruiser (Thorax) mijn range wat verhogen. Heb nu 250mm compressed coil I guns (hybrid) gefit met M antimatter charges, ideale range in pve is voor m'n guns nu rond de 30-35 km. Drones gaan tot 30 km.
- Tracking computers/enhancers fitten met optimal range scripts
- Optimal range rigs
- T2 guns gebruiken met T2 ammo
- Een schip met optimal range bonussen kopen (eagle)
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Helaas, voor faction ammo moet je ook de "normale" ammo hebben. Ook moet je dan nogsteeds wat betalen.StarLite schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:38:
[...]
Faction ammo is ook erg goed en best goedkoop (gratis voor mission runners, je koopt het gewoon met je LP)
Ik denk dat faction ammo eigenlijk alleen maar voor pvp gaanbaar is, voor pve is het iets te duur om veel te gebruiken. Ik denk dat het vershil in tijd niet genoeg is om de extra kosten er weer uit te krijgen, geen ervaring mee though, ik had een dominix.
Niet helemaal... Faction ammo moet je nog steeds kopen met ISK in combinatie met loyalty points en een portie standaard ammo die omgetoverd wordt in faction ammo! 
StarLite schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:38:
[...]
- Andere ammo gebruiken (minder damage, meer range. Antimatter is -60% range!). Faction ammo is ook erg goed en best goedkoop (gratis voor mission runners, je koopt het gewoon met je LP)
- Tracking computers/enhancers fitten met optimal range scripts
- Optimal range rigs
- T2 guns gebruiken met T2 ammo
- Een schip met optimal range bonussen kopen (eagle)
Vanaf wanneer zou ik eigenlijk aan een corp moeten gaan denken
momenteel ben ik bezig met level 2 missies in een Caracal, maar ik zit nog altijd rond die Q-16 missies
. Ben nu iets meer als 2 weken bezig en het gaat 'aardig' vind ik zelf
Schiet al lekker op met de ISK, en met de skills gaat het ook wel lekker 
Heb nu net iets over 1mil sp...
[ Voor 13% gewijzigd door De_Bastaard op 05-03-2008 20:14 ]
Persoonlijk zou ik aanraden om zo snel mogelijk bij een newb-vriendelijk corp te gaan. Ze kunnen je b.v. (om maar iets te noemen) helpen door samen missies te doen zodat je standing sneller verhoogt en je dus vlugger hogere missie levels kan doen en de isks vlugger binnenstromen.
Eerlijk gezegd, had ik tegen het eind van mijn trial geen corp gejoined, dan was EVE waarschijnlijk snel van mijn computer verdwenen. Ik vind EVE echt geen spel dat je (lang) alleen kan spelen. Het concept van corps en alliances zoals in EVE zit, vind ik al vrij uniek op zich en in een fleet vliegen mag je al helemaal niet missen
Wat missies betreft, vergeet je Social, Connections en Negotiation skills niet te trainen.
Eerlijk gezegd, had ik tegen het eind van mijn trial geen corp gejoined, dan was EVE waarschijnlijk snel van mijn computer verdwenen. Ik vind EVE echt geen spel dat je (lang) alleen kan spelen. Het concept van corps en alliances zoals in EVE zit, vind ik al vrij uniek op zich en in een fleet vliegen mag je al helemaal niet missen
Wat missies betreft, vergeet je Social, Connections en Negotiation skills niet te trainen.
[ Voor 11% gewijzigd door ambi op 05-03-2008 20:39 ]
Ja, nu heb ik iets van 2.28 standing ofzo tegenover caldari navy, dus of niet al te lange tijd kan ik een Q+7 agent doen. Meestal speel ik nu alleen, het gaat allemaal vrij makkelijk moet ik zeggen 
Overigens, ik heb nu Social op level 3, en Connections op Level 2. Daarmee heb ik mijn standing lekker verhoogd
Momenteel ben ik bezig met het 'leren' van die learning skills, daarmee gaat volgens mij de trainingstijd van andere skills omlaag
Overigens, ik heb nu Social op level 3, en Connections op Level 2. Daarmee heb ik mijn standing lekker verhoogd
Momenteel ben ik bezig met het 'leren' van die learning skills, daarmee gaat volgens mij de trainingstijd van andere skills omlaag
Je zult ze niet vinden in highsec, misschien nu wel door hun jihad tegen exhumers, maar je zult ze vooral vinden in de buurt van skarkon ( dacht ik ). Toen ik in DFC zat hadden we een wardec tegen hun en ze waren niet te vinden, maar daar in de buurt waren nog wel de meeste.AvanCade schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 20:22:
[...]
Wij zijn at war met Goons in Empire. En ze zijn nergens te vinden. Zo nu en dan een hauler gank (geen stabs en filled met T2 loot), maar thats it...
When in doubt, Ctrl-Q
Verwijderd
Yes, na 4 trial accounts aangemaakt te hebben, samen met een vriend van mij een timecard gekocht voor een goede deal! Nu de tweede dag en potdomme wat tof om met z'n 2en te raggen voor missies van 250k
Ik weet het, is nog niet echt veel, maar toch. Het hele squadsysteem was even uitzoeken maar dan werkt het wel lekker met die squad warp en alles. Alletwee nu in een rifter met ongeveer dezelfde loadout, knalt lekker weg. Ben nu voor de minmatar cruiser aan het trainen, op naar de 10 miljoen isk om iets te kopen en te fitten 
Morgen even kijken voor een corp vwaar we in kunnen. Iamdn tips/hints/trucjes om te trainen/corp uit te zoeken? Ik ben zelf uiteraard op zoek, maar het is nogal wat info om door te spitten
Alvast bedankt en tot ziens
Morgen even kijken voor een corp vwaar we in kunnen. Iamdn tips/hints/trucjes om te trainen/corp uit te zoeken? Ik ben zelf uiteraard op zoek, maar het is nogal wat info om door te spitten

Alvast bedankt en tot ziens
Ik vindt juist het tegendeel. Het is prima alleen te spelen. Juist door de vrijheid die je geboden wordt. Ik zit welliswaar bij een corp en ik draag mn steentje bij maar over het algemeen speel ik alleen. Komt ook door dat ik het pvp gedeelte grotendeels links laat liggen. Het minen en freighten spreekt mij meer aan. Zodoende heb ik weinig van doen met de andere medewerkers van mijn corp. Afgezien van wat escortes voor m'n schepen.ambi schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:29:
Persoonlijk zou ik aanraden om zo snel mogelijk bij een newb-vriendelijk corp te gaan. Ze kunnen je b.v. (om maar iets te noemen) helpen door samen missies te doen zodat je standing sneller verhoogt en je dus vlugger hogere missie levels kan doen en de isks vlugger binnenstromen.
Eerlijk gezegd, had ik tegen het eind van mijn trial geen corp gejoined, dan was EVE waarschijnlijk snel van mijn computer verdwenen. Ik vind EVE echt geen spel dat je (lang) alleen kan spelen. Het concept van corps en alliances zoals in EVE zit, vind ik al vrij uniek op zich en in een fleet vliegen mag je al helemaal niet missen![]()
Yup, goed idee om die zo rond de 2m SP tot IV te gaan leren. Alles naar V heeft weinig zin, zeker met advanced learning; dat verdien je pas terug na ~3 jaar ofzo.De_Bastaard schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:44:
Als je eenmaal een beetje geld hebt kan je je attributes ook nog verhogen door implants. Hier moet je Cybernetics voor leren. Prijzen van implants varieeren met kwaliteit uiteraard, gemiddeld ~200k voor +1, ~6-10m voor +3 etc.
Great minds think in parallel gutters.
Storyline missies geven je als reward soms ook implantsCount schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:44:
[...]
Yup, goed idee om die zo rond de 2m SP tot IV te gaan leren. Alles naar V heeft weinig zin, zeker met advanced learning; dat verdien je pas terug na ~3 jaar ofzo.
Als je eenmaal een beetje geld hebt kan je je attributes ook nog verhogen door implants. Hier moet je Cybernetics voor leren. Prijzen van implants varieeren met kwaliteit uiteraard, gemiddeld ~200k voor +1, ~6-10m voor +3 etc.
Speel nu al bijna 5,1/2 maanden en ben nog steeds loner. Zou niet weten waarom ik in een corp zou moeten.De_Bastaard schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:11:
Vanaf wanneer zou ik eigenlijk aan een corp moeten gaan denkenmomenteel ben ik bezig met level 2 missies in een Caracal, maar ik zit nog altijd rond die Q-16 missies
. Ben nu iets meer als 2 weken bezig en het gaat 'aardig' vind ik zelf
Schiet al lekker op met de ISK, en met de skills gaat het ook wel lekker
Het lijkt mij iets persoonlijks, wanneer je denkt dat je er klaar voor bent moet je het doen. Ik leer zelf ook veel bij door afstruinen fora's / eve ingame chat. Dus voor mij is corp qua leren niet nodig (zo voelt het iig).

ik denk dat het niet echt uitmaakt of je alleen speelt, of in een corp. Er is echter 1 uitzondering: pvp. Als je gaat pvp'en, is het zeker aan te raden om een corp te joinen, omdat je daar veel meer van leert, bovendien zijn er bijna geen mensen meer die 1v1 pvp doen. Er wachten dan altijd 10 man aan de andere kant van de gate om te jumpen zodra jij hun bait aanvalt
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
"terug verdienen?" Hoe moet ik dat zien?Count schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:44:
[...]
Yup, goed idee om die zo rond de 2m SP tot IV te gaan leren. Alles naar V heeft weinig zin, zeker met advanced learning; dat verdien je pas terug na ~3 jaar ofzo.
learning skills zorgen er voor dat je andere skills sneller leert, dus na verloop van tijd "verdien" je de tijd terug die je daar hebt ingestoken. maw de tijd die je in learning skills hebt gestoken is dan gelijk aan de tijd die je bespaart aan nieuwe skills.
Bij alle advanced learning skills naar lvl5 verdien je dat pas terug na 3 jaar
Bij alle advanced learning skills naar lvl5 verdien je dat pas terug na 3 jaar
Mén,
Ik krijg nu net @ level 2 die missie "Recon". Nu blijkt het dat dat 'niet' te doen is met een Caracal, om die gasten te killen. Ik krijg na de eerste gate meteen 2 zware schepen voor m'n neus (140k bounty en 250k)... moet ik die missie nu maar gewoon 'cancellen'
Ik heb ook weinig zin om 'n paar jumps te gaan om 'n cheap ship te halen en die te fitten met afterburners etc.
edit nvm. ik heb hem al gecancelled, no way dat ik dat ga redden
Overigens, mijn drake is over 'n uurtje klaar
! Enige wat nog mist is die BC op level 2.. maar die is om 21:30 klaar
De rest heb ik al, shields/weapons etc.
Ik krijg nu net @ level 2 die missie "Recon". Nu blijkt het dat dat 'niet' te doen is met een Caracal, om die gasten te killen. Ik krijg na de eerste gate meteen 2 zware schepen voor m'n neus (140k bounty en 250k)... moet ik die missie nu maar gewoon 'cancellen'
Ik heb ook weinig zin om 'n paar jumps te gaan om 'n cheap ship te halen en die te fitten met afterburners etc.
edit nvm. ik heb hem al gecancelled, no way dat ik dat ga redden
Overigens, mijn drake is over 'n uurtje klaar
[ Voor 23% gewijzigd door De_Bastaard op 09-03-2008 17:27 ]
Recon 1 en 2 is te doen in een shuttle. Je hoeft namelijk niet te vermoorden, alleen ergens naartoe te vliegen dacht ik
Recon 3 moet je wel tanken though, is wel te doen
Ja maarja die schepen begonnen meteen te knallen op me, ik denk niet dat een shutte meer dan 1 knal van een flinke cruiser kan hebben
klopt, alleen je shuttle heeft een lagere sig radius, het locken van de rats duuurt dus langer. Ook is een shuttle sneller 
En wat maakt het uit als je een shuttle verliest
proberen kan altijd.
En wat maakt het uit als je een shuttle verliest
True, als ik die missie dadelijk nog eens krijg kan ik het proberen
Idd, bij recon is het niet de bedoeling dat je de rats afknalt, dat staat als ik het me goed herinner trouwens ook vermeld in de mission details. Gewoon naar de gate en jumpen. In een cruiser zijn lvl2's normaal gezien geen enkel probleem. Deze site is ook nuttig ivm missies: http://eve-survival.org/missions/
[ Voor 17% gewijzigd door ambi op 09-03-2008 19:41 ]
Niet de bedoeling boeit niet, het maakt die missie de moeite waard.ambi schreef op zondag 09 maart 2008 @ 19:07:
Idd, bij recon is het niet de bedoeling dat je de rats afknalt, dat staat als ik het me goed herinner trouwens ook vermeld in de mission details. Gewoon naar de gate en jumpen. In een cruiser zijn lvl2's normaal gezien geen enkel probleem. Deze site is ook nuttig ivm missies: http://eve-survival.org/missions/
ps. in je drake wordt het een makkie, mits goed gefit
Tot nu toe heb ik:
3 Heavy Missile Launchers
4 'malkuth' assault missile launchers
2 large shield extenders
3 amplifiers voor verschillende damage
1 large shield booster
2 shield power relays
2 balistic control systems
2 large shield extenders
1 large shield booster
2 shield power relays
Iemand gisteren het alliance tournament gevolgd?? Wat een geweldige finale....
Groot gelijk, zijn caracal aan gort laten schieten boeit meer. LOL!Hoogie2004 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 23:53:
[...]
Niet de bedoeling boeit niet, het maakt die missie de moeite waard.
Tegen de tijd dat je wat meer skills in shield hebt kan je eens kijken naar een Passive shield tank, daar is de drake superieur in. (dit wil zeggen geen active boosters ofzo)De_Bastaard schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:57:
Tot nu toe heb ik:
2 large shield extenders
1 large shield booster
2 shield power relays
In combinatie met 3x Core Defence Field Purger rigs is er een belachelijke tank te behalen.
Heavies en Assaults mixen is geen goed idee, je kan dan twee dingen niet in plaats van een ding goed. Met wat training in Guided Missile Precision moeten je Heavies ook fregatjes makkelijk kunnen opblazen.De_Bastaard schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:57:
Tot nu toe heb ik:
2 large shield extenders
1 large shield booster
2 shield power relays
And to think they once said that computers would take away jobs.
Yup, geweldig epic einde. Een ultieme finale met Ev0ke als terechte winnaar!Darth Malak schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:02:
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Staat alleen op het moment jammer genoeg alles behalve de Finale 
Wil hem zien, wij hebben de laatste 6 maanden zitten samenwerken met Evoke en dat ze gewonnen hebben is gewoon geweldig
Wil hem zien, wij hebben de laatste 6 maanden zitten samenwerken met Evoke en dat ze gewonnen hebben is gewoon geweldig
Overigens, ik kan op mijn drake nog geen 7 heavy missiles fitten... volgens mij krijg ik dan weer power-issues! Ik wilde in eerste instantie ook op mijn Caracal allemaal heavy's zetten, dat ging wel, maar toen ik geen shield booster meer gebruiken omdat ik power te kort had
je kan overwegen een implant te nemen totdat je je power related skills verder getraind hebtDe_Bastaard schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:46:
Overigens, ik kan op mijn drake nog geen 7 heavy missiles fitten... volgens mij krijg ik dan weer power-issues! Ik wilde in eerste instantie ook op mijn Caracal allemaal heavy's zetten, dat ging wel, maar toen ik geen shield booster meer gebruiken omdat ik power te kort had
Hmm ja moet eens even kijken straks welke implant dat is
Ik ben nu eerst even bezig om mijn "learning" skills allemaal (5) naar level 3 á 4 te krijgen... dan gaat het leren van de rest al wat sneller denk ik
Verwijderd
Idd heel erg knap van ze. Alle wedstrijden gewoon winnen. En die laatste was zoooo spannend.Rudios schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:02:
Yup, geweldig epic einde. Een ultieme finale met Ev0ke als terechte winnaar!
Final is nu wel online. Wow dat was spannend, jammer dat die megathron zo stil viel op het laatst.
jammer maar logisch gezien die curse, als ze de megas wat langer heel hadden kunnen laten hadden ze een grotere kans gehad aangezien de curse dan meer moeite had gehad om de cap van alle megas te drainenDeepSeven schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:52:
Final is nu wel online. Wow dat was spannend, jammer dat die megathron zo stil viel op het laatst.
Ben blij dat notr niet gewonnen heeft. Zijn lokale pirate alliance bij mij, en hun ego heeft geen boost nodig
Echt prachtig, moest bijna traantje wegpinkenDarth Malak schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:02:
Ik zit nu op dit moment in low sec, piraatje spelen. Erg leuke afwisseling, heb hele eve career al in high sec zitten carebearen, nu een keer iets anders
Je moet toch zat geld hebben van carebearen?
En zo duur is een hurricane ook weer niet.
omg die level 2 missies gaan echt makkelijk tot nu toe, met die drake
tegenover een caracal
Zat voornamelijk missions te doen. Helaas heb ik de neiging om afk te gaan zonder repper aan te doen, dus enorm veel dominixes verloren. Ook kreeg ik steeds de neiging om andere dingen te doen. Ik kan dus retriever vliegen, Iteron mark IV, Hound, t2 med artillery + t2 med ac, PE V, Gallente bs, Matar BC. Daar veel geld in gestoken.furby-killer schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:59:
Je moet toch zat geld hebben van carebearen?
Ook heb ik 2 hounds, 3 thrashers en een cane verloren in een week, wat ook wel aantikt. Gelukkig heb ik nog een trade alt waar ik wat geld mee verdien, heb ondertussen nieuwe 'cane en fitting gekocht.
Achja, maakt niet uit, komt wel weer goed, anders ga ik wel weer thrashers vliegen (wordt ngo wat met sentries)
Heeft iemand van jullie overigens ervaring met dat alliance 'horizon inc' ?
volgens mij zitten hier heel wat mensen die in horizon inc zitten,De_Bastaard schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 00:09:
zou je even terug moeten bladeren.
vanochtend eindelijk mn logistics pilot uit bwf kunnen halen was het constante gerep/siegen nu wel ff zat en ga nu ff mn skilbooks die ik had klaarliggen gebruiken ookal heb ik uit voorzorg op all mijn toons +3 dagen skills aangezet vanwegede patch houd hier rekening mee dat deze vanavond is en niet morgen!!!!
ze richten zich voornamelijk op industrie, mijnen, productie en dergelijke. ik heb er tijdje ingezeten en uiteindelijk na ruzietje met ceo werd ik gekickt.De_Bastaard schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 00:09:
dat was niet prettig gegaan want mijn stuff zat nog bij hun verzameling anchored containers en ik was neutral diep in 0.0. totaal geen inzet van hun kant om mijn stuff te recoveren, van ene dag op andere was ik uit corp en een mail in mijn inbox. beetje jammer dat het zo gelopen is.
verder werd je 1 of 2 avonden geacht aanwezig te zijn op mining ops om een corp carrier/dread te kunnen kopen of om andere corp stuff te financieren. ik werd erop aangesproken dat ik te weinig aanwezig was.
dat is mijn persoonlijke ervaring trouwens. ik zit nu in een andere, meer PVP gerichte corp en heb het naar mijn zin
Ik heb vandaag met iemand gesproken ingame, waarschijnlijk dat ik het eens ga proberen daar. Nu speel ik solo en dat vind ik echt saai. Echt veel ISK heb ik nog niet, en als ik wat meer poen kan verdienen binnen een corp, ach waarom niet hé
Vanavond maar eens babbelen met die persoon die over de recruitment gaat, ben benieuwd.
Vanavond maar eens babbelen met die persoon die over de recruitment gaat, ben benieuwd.
dat vind ik opzich wel kwalijk je moet het in mijn corp (alliance vind ik buiten de corp zelf zitten) het wel heel bont maken om eruit gekicked te worden.en zelfs dan zou niemand te beroerd zijn om evt met een carrier jump (of je spullen overkopen) alles weer terug te geven.angl2k schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:54:
[...]
ze richten zich voornamelijk op industrie, mijnen, productie en dergelijke. ik heb er tijdje ingezeten en uiteindelijk na ruzietje met ceo werd ik gekickt.
dat was niet prettig gegaan want mijn stuff zat nog bij hun verzameling anchored containers en ik was neutral diep in 0.0. totaal geen inzet van hun kant om mijn stuff te recoveren, van ene dag op andere was ik uit corp en een mail in mijn inbox. beetje jammer dat het zo gelopen is.
verder werd je 1 of 2 avonden geacht aanwezig te zijn op mining ops om een corp carrier/dread te kunnen kopen of om andere corp stuff te financieren. ik werd erop aangesproken dat ik te weinig aanwezig was.
dat is mijn persoonlijke ervaring trouwens. ik zit nu in een andere, meer PVP gerichte corp en heb het naar mijn zin
tevens het minimaal 2 dagen aanwezig zijn voor een corp op klinkt opzich leuk hadden wij eerst ook maar uiteindelijk zie je gewoon dat het niet te plannen is en dat je dan net zo goed de ene dag de ene groep kan laten werken en dan de anderen dag de andere.
en vergeet niet je betaald afhankelijk van hoe het ingesteld is altijd tax aan je corp.. dus als jij een dikke vette npc rat van 8 mill hebt met 50% tax dan krijg jij 4 en je corp ook 4 (vergeten veel mensen ook)
nogmaals ik heb niets tegen de manier van werken van horizon inc maar dit is wat ik in mijn tijd in eve heb ondervonden.
tevens valt mij ook op dat hoe langer je bij een corp zit hoe meer en meer je de vriendschap kan voelen ik kan mij geen een persoon bedenken die bij mij zit die ik niet kan uitstaan (ok een van de alliance ceo's na maar die vind iedereen een idioot eerste klas) maar hij word niet de alliance uitgekickt of gal over gespuugd hij weet dat mensen het niet eens zijn met zijn ideeen maar is ook (langzaam) open voor suggesties hoe hij het wel moet doen.
(op het moment zijn we hem van zijn large bubble fetish af te helpen want om elke dag langs een muur van bubbles te vliegen of een kerstmis pos te zien worden we ook gek van
p.s vroeger gingen wij ook elk weekend een mining op houden maar dat was om de corp wallet omhoog te halen na wat zware uitgaves en daar was iedereen dan ook zonder problemen bij en de enkelingen die er niet bij waren hadden of een grondige reden of ze hadden daarvoor all hun steentje bijgedragen.
tevens word er bij ons ook hoe meer je met de corp meewerkt hoe vaker je geen skillbooks meer hoeft te kopen (en dan praten we hier niet over skills van 2 mill maar over de capital skills van 300+ mill each)
Tja ik wil best 2 avonden per week online zijn, maar op bepaalde avonden de hele avond afspreken om te gamen gaat niet lukken vrees ik...
ik zit nu in corp met 15% tax en geen verplichte ops en dergelijke. ik doe gewoon mee met alliance roaming gangs en ze zien mijn kb stats dus ze weten dat ik mijn steentje bijdraag.angel00008 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 16:24:
[...]
tevens het minimaal 2 dagen aanwezig zijn voor een corp op klinkt opzich leuk hadden wij eerst ook maar uiteindelijk zie je gewoon dat het niet te plannen is en dat je dan net zo goed de ene dag de ene groep kan laten werken en dan de anderen dag de andere.
en vergeet niet je betaald afhankelijk van hoe het ingesteld is altijd tax aan je corp.. dus als jij een dikke vette npc rat van 8 mill hebt met 50% tax dan krijg jij 4 en je corp ook 4 (vergeten veel mensen ook)
dat is imo een goede balans van wat een corp mij kan bieden (0.0 toegang, PVP tegenstanders, lol met corpies, logistiek ivm schepen/mods) en de bijdrage die ik aan hun bied. Voor de rest verwacht ik geen gratis schepen / mods / skills dat financier ik allemaal zelf.
maar meestal heb ik genoeg aan de loot van schepen die ik opblaas, die gebruik ik dan weer als vervanging van mijn eigen opgeblazen schepen en de rest geef ik weg aan corp of verkoop ik voor een zeer laag prijsje aan corp/alliance.
Hmm, na patch morgen, gaan anchored containers PLOP doen na 30 dagen, zonder dat ze gechecked zijn.
goede zaak, een willekeurige belt in empire binnenkomen en je wordt begroet door een zee van rode en groene lampjes een hoop van die dingen zijn overbodig en nutteloos.bangkirai schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:18:
Hmm, na patch morgen, gaan anchored containers PLOP doen na 30 dagen, zonder dat ze gechecked zijn.
yup eindelijk
ben benieuwd hoeveel mensen gaan klagen die weer eens de patchnotes niet hebben gelezen
Jammer genoeg is EVE daarmee een monument armer: EVE Cemetery[b][message=29742372,noline]brainball schreef op dinsdag 11 maart 2008 @
goede zaak, een willekeurige belt in empire binnenkomen en je wordt begroet door een zee van rode en groene lampjes een hoop van die dingen zijn overbodig en nutteloos.
Ik baal er nog steeds zo enorm van dat mijn internetverbinding nog altijd zo enorm kut is.
(500+ping.... regelmatig hoger. En ik woon in een spacebox dus niks andere provider want die optie is er niet en de SSH heeft niet veel haast om verbetering aan te brengen...)
MMO's zijn voor mij inmiddels afgeschaft gewoon omdat ik ze door mijn verbinding niet kan spelen dus zodra ik kan verhuizen hier gaan er heel wat uurtjes ingehaald moeten worden
EDIT:
En dan had je eindelijk een corp die 0.0 in gedoken was... kun je nu al ruim 5-6 maanden niet meedoen
(500+ping.... regelmatig hoger. En ik woon in een spacebox dus niks andere provider want die optie is er niet en de SSH heeft niet veel haast om verbetering aan te brengen...)
MMO's zijn voor mij inmiddels afgeschaft gewoon omdat ik ze door mijn verbinding niet kan spelen dus zodra ik kan verhuizen hier gaan er heel wat uurtjes ingehaald moeten worden
EDIT:
En dan had je eindelijk een corp die 0.0 in gedoken was... kun je nu al ruim 5-6 maanden niet meedoen
[ Voor 11% gewijzigd door MazeMouse op 11-03-2008 23:12 ]
sudo apt-get rekt
denk maar zo nu je een half jaar uit de running bent geweest heb je allemaal verse skills en dat soort dingen die je op je ge mak kan uit proberenMazeMouse schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:10:
Ik baal er nog steeds zo enorm van dat mijn internetverbinding nog altijd zo enorm kut is.
EDIT:
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Dat heb ik in het begin even volgehouden omdat er verbetering werd beloofd door de SSH maar na 2 maanden geloof ik heb ik dat opgegeven want om nu 2 accounts alleen in leven te houden voor de skilltraining... ik ben student dus ik kon het geld wel beter gebruiken.
Kga denk ik binnenkort maar eens proberen of ik in ieder geval het (ice)minen op kan gaan pakken want daar is mijn ping niet zo enorm belangrijk bij. Doe ik tenminste nog iets.
Kga denk ik binnenkort maar eens proberen of ik in ieder geval het (ice)minen op kan gaan pakken want daar is mijn ping niet zo enorm belangrijk bij. Doe ik tenminste nog iets.
sudo apt-get rekt
Tof spel maar ik word echt knettergek van alle mogelijkheden
. Hoe vaak ik wel niet CPU of power tekort kom om iets te kunnen fitten. En dan maar weer zoeken naar iets om dat wel te kunnen (wat doorgaans niet fatsoenlijk lukt
).
Veel mogelijkheden is tof maar het is wel erg onoverzichtelijk momenteel.
Als je wat SPR's van je low slots vervangt door PDU's(power diag) kom je een heel end hoorDe_Bastaard schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:46:
En met die drake kun je makkelijker lvl3 missions gaan doen, dat verdient ongeveer 2x zo veel per uur!
When in doubt, Ctrl-Q
Download EFT. Maak nieuw character aan in character editor, en import je skills (zal je moeten wachten tot eve weer online is).Naluh! schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:57:
Tof spel maar ik word echt knettergek van alle mogelijkheden. Hoe vaak ik wel niet CPU of power tekort kom om iets te kunnen fitten. En dan maar weer zoeken naar iets om dat wel te kunnen (wat doorgaans niet fatsoenlijk lukt
).
Dan kan je makkelijk kijken of het past, en meteen alternatieven zien die minder CPU of power verbruiken. Zolang je in high sec zit kan je meestal gewoon meteen eve openen en kijken hoe duur die is op market. In low sec moet je geluk hebben als ze verkocht worden en dan meestal belachelijk duur.
En als het echt niet past, dan kan je dat ook meteen zien in EFT voordat je alles gekocht hebt.
En niet te vergeten, electronics en engineering trainen voor meer CPU/powergrid + weapon upgrades voor minder cpu verbruik van je wapens. (advanced weapon upgrades voor minder powergrid, maar dat duurt waarschijnlijk nog wel even voor je die kan skillen).
Vraagje, wat is de beste stealth bomber? Ik heb nu een nemesis, die mij ook redelijk lijkt omdat hij thermal damage doet, wat redelijk allround is. Maar hij is wel redelijk traag.
Mijn Ratting Drake:
[Drake, PvE]
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Ballistic Control System II
Power Diagnostic System II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Invulnerability Field II
Ballistic Deflection Field II
Heat Dissipation Field II
'Malkuth' Heavy Missile Launcher I, Scourge Heavy Missile
Salvager I
Anti-Thermal Screen Reinforcer I
Core Defence Field Purger I
Hobgoblin II x 5
230dps
16800 shield hp 106.000 effective
40em/81th/83kin/76exp resists
378sec shield recharge (aan de lage kant maar voldoende)
Serpentis rats.
Deze setup tanked officer spawn van 5 battleships easy, had alleen extra dps nodig om ze af te krijgen.
[Drake, PvE]
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Ballistic Control System II
Power Diagnostic System II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Invulnerability Field II
Ballistic Deflection Field II
Heat Dissipation Field II
Salvager I
Anti-Thermal Screen Reinforcer I
Hobgoblin II x 5
230dps
16800 shield hp 106.000 effective
40em/81th/83kin/76exp resists
378sec shield recharge (aan de lage kant maar voldoende)
Serpentis rats.
Deze setup tanked officer spawn van 5 battleships easy, had alleen extra dps nodig om ze af te krijgen.
[ Voor 7% gewijzigd door Ashrah op 12-03-2008 13:23 ]
Verwijderd
Jammer dat met patchdag de website , eve-online, grotendeels buitengebruik is. Ik heb de patch notes nog niet kunnen lezen, en moet nu wachten tot de server weer up is
hier staan ze ook genoemd.
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
aaaahh, patch gaat langer duren
Ze verwachten veel langer. Misschien wel tot morgen eind van de middag.
Patch Deployment May Be Delayed |
While monitoring the progress of the patch deployment, a database issue came to light that we felt was important to address as quickly as possible. In order to ensure the best quality patch possible for our players, the estimated time for the downtime has been potentially extended as we correct that issue. Restoration of service could happen as late as tomorrow afternoon but may be as soon as this evening. Please watch the MOTD and our website for more information as it becomes available. |
Kan niet zeggen dat het als een complete verassing komt...12.3.2008
Patch Deployment May Be Delayed
While monitoring the progress of the patch deployment, a database issue came to light that we felt was important to address as quickly as possible. In order to ensure the best quality patch possible for our players, the estimated time for the downtime has been potentially extended as we correct that issue. Restoration of service could happen as late as tomorrow afternoon but may be as soon as this evening. Please watch the MOTD and our website for more information as it becomes available.
EDIT: te laat
Verwijderd
ARGGHH !! en ik had juist zo'n zin in wat peeveepee vanavond !! Gelukkig heb ik wel redelijk lange skills aanstaan. Zo maar even op SSC kijken naar de patchnotes.SpiriTNL schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:02:
aaaahh, patch gaat langer duren![]()
Patch Deployment May Be Delayed While monitoring the progress of the patch deployment, a database issue came to light that we felt was important to address as quickly as possible. In order to ensure the best quality patch possible for our players, the estimated time for the downtime has been potentially extended as we correct that issue. Restoration of service could happen as late as tomorrow afternoon but may be as soon as this evening. Please watch the MOTD and our website for more information as it becomes available.
Gelukkig heb ik een 9dagen skill aangezet,

had je dan daadwerkelijk verwacht dat het toevallig eens een keer goed gaat zonder problemen? Lachen.... Als je een stelletje amateurs aan het werk laat dan krijg je dit en de gebruikelijke problemen.
Verwijderd
Meestal gaat het patchen wel goed, en kun je dezelfde dag weer online. Natuurlijk komt er wel eens een gevalletje boot.ini voorbij. Ik ben niet ontevreden over CCP en hun patches. Wel altijd een lange skill aanzetten !
"Beste" hangt natuurlijk van de taak af.furby-killer schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:15:
[...]
Vraagje, wat is de beste stealth bomber? Ik heb nu een nemesis, die mij ook redelijk lijkt omdat hij thermal damage doet, wat redelijk allround is. Maar hij is wel redelijk traag.
Ik heb zelf een hound, niet veel mee gevlogenVoornamelijk opgeblazen, maar van alle stealthbombers lijkt hij wel de "beste" Manticore heeft kinetic damage, alleen is kinetic geen geweldig damage type. Aangezien de meeste mensen armor tanken, heb je meer aan explosive. Ook is de hound sneller, wat me wel handig lijkt om cloaked in range te komen.
Manticore heeft wel meer mid slots, maar kan nogsteeds maar 1 damp gebruiken met 2x BCS, terwijl een hound makkelijk 3x named dampeners kan gebruiken, door alleen een iets mindere cloak te nemen (maakt toch niet veel uit, je hebt speed bonus cloaked)
Ik zou voor hound gaan als je wilt cross trainen, maar kijk voornamelijk of je bijv. Caldari interceptors of Assault frigs ook leuk vind, heb je daar direct ook al frig V voor
* Kornflakes had voor de manticore moeten gaan, ik wil namelijk een crow.
Correctie: meestal gaat het met patchen NIET goed. Zo is het geweest met alle patches het laatste jaar ofzo..
Volgende patch maar even een mailtje sturen dat ze jou maar naar London in moeten vliegen.Darth Malak schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:24:
had je dan daadwerkelijk verwacht dat het toevallig eens een keer goed gaat zonder problemen? Lachen.... Als je een stelletje amateurs aan het werk laat dan krijg je dit en de gebruikelijke problemen.
Je zit met zoveel zaken, zowel hard- als softwarematig dat allemaal goed moet lopen. Ja en tuurlijk is die boot.ini fout wel een heel domme, absoluut mee eens! Maar het blijft een knap staaltje om zoveel spelers op 1 server te krijgen en te houden en soms ook nog in 1 regio/system. Ze hebben een interview met een medewerker van CCP op de site staan (staat onder 'extra' bij de laatste alliance tournament filmpjes) dan hoor je dat er toch wel heel wat bij komt kijken en dat ze echt wel proberen om alles nog beter te maken.
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Ik denk dat veel mensen onderschatten wat er aan werk bij komt kijken.
Ik was ook al naar andere assault frigs idd aan het kijken, ben redelijk tevreden met mijn ishkur, maar andere zijn ook wel leuk. Zit een beetje dan te twijfelen tussen caldari of amarr, amarr heeft leuk AF met missiles + armor tanking (waarbij mijn armor tanking skills eeniedergeval al redelijk zijn).
Hebben jullie overigens allemaal missiles én turret skills? of alleen een van die twee? ik heb nu namelijk bezig om missile skills te trainen, maar dan moet ik wel even kijken op wat voor ship ik straks uit kom...
Ik heb eerst alleen maar guns gebruikt (4,5mil SP in gunnery) maar sinds kort ook skills voor hound, cruise missiles dus. Denk dat ik binnenkort voor de crow ga, dus nog wat missile skills trainen.
* Kornflakes moet echt eens bij een ras blijven
* Kornflakes moet echt eens bij een ras blijven
Dit topic is gesloten.