[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste
Acties:
  • 76.683 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Het wordt nu toch wel de hoogste tijd voor een nieuw deel. Als de TS een beetje geupdate kan worden zou dat ook wel fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 16:28
Seraphin schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:28:
nog maar weer eens een miner gerelateerd vraagje ;)

Zodra ik op mijn secondary account een retriever kan vliegen, wil ik (ef en toe) in lowsec gaan minen. Mijn primary account mag dan baby-sit spelen.

De vraag is alleen: wat voor pirates kan ik daar verwachten (grote groepen.... brute schepen?). Ben op mijn primary account bijna zover om mijn cane een leuke fit te geven (passive shieldtanked, T2 arties).

Is dat voldoende om te overleven, of is b.v. een maelstrom minimaal noodzakelijk om niet hard geganked te worden? Waarschijnlijk ga ik een paar lowsec systems zowieso eerst met mijn cane uitproberen in missies (gank-kans lijkt me dan lager; warp to 0 naar gates / stations, en in deadspace niets aan de hand toch?), maar ik ben erg benieuwd of julle me kunnen vertellen wat me in belts te wachten staat.
Als je in een battleship in een belt gaat zitten word je alleen maar een groter target..

Je kunt het beste ergens in een eenzaam lowsec system wat afgezonderd ligt en wat zeer rustig is gaan minen ( ik heb gehoord dat groothese en elarel erg rustig zijn ;) ). Je kunt ook een stukje space huren van een pirate corp die daar de dienst uitmaakt. Highsec mining is waarschijnlijk beter hoor, veldspar ligt erg goed in de markt op dit moment.

Als je toch zo nodig in lowsec wilt minen en wat blue standings wilt "huren", hit me up in game.

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-06 23:37

tazitiz

dbprutser

Seraphin schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:28:
nog maar weer eens een miner gerelateerd vraagje ;)

Zodra ik op mijn secondary account een retriever kan vliegen, wil ik (ef en toe) in lowsec gaan minen. Mijn primary account mag dan baby-sit spelen.
leuke vraag. om te beginnen kies je systeem goed uit. niet in gebied met gevechten en niet bij gatecamps, zo ver mogelijk uit de buurt van systemen met stations dan heb je de rustiger vaarwater.

nu de moeilijker punten.
als je in een gebied van een corp aan het minen bent in een 0.0 belt kom je vaak rats tegen.
die moet je wel aankunnen.
er zijn ook corpmembers en niet corpmembers die in die systemen lopen te ratten. niet corpmembers, zeg maar risico ratters zullen niet achter je aan komen. corpmembers vaak wel. NBSI = not blue shoot it - als je geen corpmember, alliance, of pet bent ben je een mogelijke target. en meestal in een corp zit je om anderen af te knallen. Corpratters zijn vaak niet pvp gefit, maar hebben vaak niet ver er vandaan een wel pvp fit ship.
soms zijn er roaming gangs van nanoschepen of andere groepen op zoek naar easy targets. jij bent er een. ook al ben je met een alt in een battleship. nee vooral in een battleship. die doen het namelijk erg goed op killboards

ik zou niet in lowsec minen als je niet in een corp zit. als je wel in een corp zit is lowsec minen nog steeds gevaarlijk trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Als je mining ship de rats zelf aan kan met combat drones, kan je andere account dan denk ik beste in (cloaked bij voorkeur) ECM schip zitten.

Al zou ik gewoon zeggen, doe het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 22:31
Of gewoon met 'n paar man gaan minen... :)

Een pirate kan je misschien nog wel aan, staan wel wat filmpjes op youtube van miners die 'n vagabond afmaken ofzo >:)

[ Voor 61% gewijzigd door De_Bastaard op 18-06-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:20

Seraphin

Meep?

hmm ty all

Ik had al wel zo'n vermoeden dat ook 0.1 - 0.4 mining beter in corps / groepjes gedaan kan worden dan in me uppie in npc starter corp.

Helaas heb ik (nog) niet zo'n zin in corp gedoe: ik krijg er toch het idee bij dat ik op gezette tijden online moet zijn, en ik speel nu heel onregelmatig (1-2 keer per week 1-2 uur oid).

Voorlopig doe ik wel gewoon missions runnen met m'n main account; kan ik rustig mn miner blijven skillen en af en toe eens een volle bak ore uit hisec wegtrekken.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Gisteren eerste keer 0.0 betreden met de corp (Rising Force), eindelijk eens een POS gezien, wat ratten. Ging zelfs met Thorax, maar denk wel dat een goed gefitte Myr me goed van pas zou komen. Vanavond eens zien hoe het er in een war aan toegaat in 0.0.

[ Voor 13% gewijzigd door Hurtebise op 19-06-2008 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Met een drone boot als die myrm gaat dat 'n stuk harder denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-03 11:49
Ik denk dat als je in low sec wil minen je een low sec moet vinden met zo min mogelijk stations (1 is minimaal). Het is ook handig als het een dead end system is eentje met 1 stargate. En het aller belangrijkste is dat je meer als 10 belts heb en er niemand is.

Nu je dit allemaal heb ga je met je main een belt zoeken die minstens 15AU van de stargate verwijderd is om er voor te zorgen dat piraten je niet op hun directional scanner oppikken.
Als er npc's spawnen warp weg met je miner en laat ze je andere acount aanvallen, dood ze niet als je ze laat leven spawnen er geen nieuwe en sinds npc's dom zijn blijven ze je vechter aanvallen.

Je zorgt dat er expanded cargo holds op je retriever zitten en je doet niet aan can minen omdat zodra ze een can op de directional zien ze gaan zoeken om hem te poppen.

Houd je local in de gaten en als je afk gaat dock in het station! Ga geen confrontatie aan want de gemiddelde piraat slacht je met het grootste gemak.

Als je je waardevolle erts heb gerafineerd en je hopelijk noxium en zydrine heb stop je het waardevolle spul in een industrial met ten minste 1 warp core stab. Ik raad je aan om Amar frig 3 en Amar indy 3 te trainen zodat je de bestower kan vliegen die een mooi aantal low slots heeft. Als je je industrial heb gefit met de warpcorestab en de nanofiber/intertia stab dan kun je in de meds nog wat shield extenders stoppen. pak nu je andere acount en scout voor de acount in de industrial en je zou levend in high sec aan moeten komen als je het slim doet.

Ik hoop dat je er wat aan heb, verwacht wel dat je een paar keer sterft. Maar met de huidigge markt is het als je het slim speelt veel beter als high sec mining en het is ook nog eens lekker spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Overigens je kan toch ook 'n giant secure can droppen? die heb je echt niet snel kapot afaik.

Overigens, is er al iemand bezig aan 'n nieuwe openingspost?

[ Voor 26% gewijzigd door De_Bastaard op 19-06-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

De_Bastaard schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:40:

Overigens, is er al iemand bezig aan 'n nieuwe openingspost?
Ga er maar niet vanuit na 2300 posts in dit topic :P

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257524

Helghast. schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:35:
...met zo min mogelijk stations (1 is minimaal). Het is ook handig als het een dead end system is eentje met 1 stargate...
Levensgevaarlijk.. Je sluit jezelf gewoonweg in op die manier. Als je met pirates zit hebben ze niet de minste moeite om je te vinden en je hebt net jezelf ingesloten door in een systeem te kruipen met één stargate en één station. Paar mannetjes aan elke "uitgang" en je bent gezien.

Afgelegen systemen? Zeker en vast.. maar té afgelegen is ook niet goed imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
Anoniem: 257524 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:06:
[...]

Levensgevaarlijk.. Je sluit jezelf gewoonweg in op die manier. Als je met pirates zit hebben ze niet de minste moeite om je te vinden en je hebt net jezelf ingesloten door in een systeem te kruipen met één stargate en één station. Paar mannetjes aan elke "uitgang" en je bent gezien.

Afgelegen systemen? Zeker en vast.. maar té afgelegen is ook niet goed imho
Daarvoor heb je safespots en ctrl-q :P

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ja mja als die pirates er een prober bij hebben en jij logged met aggro sta je mooi te kijken als je weer inlogged :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 20:07
De_Bastaard schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:05:
Ja mja als die pirates er een prober bij hebben en jij logged met aggro sta je mooi te kijken als je weer inlogged :+
oplossing 15 min lang ss's jumpen en dan loggen ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 16:15
Ik las net op CCP website dat ze de Game Time Cards veranderd hadden... Ze verkopen nu alleen nog maar 60-day GTC's... voor 4 dollar minder dan de 'oude' 90-day GTC's.... Vind dat wel beetje belachelijk... zelfs 2 x het 'oude' 30-day GTC was goedkoper... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Jup, maar de nieuwe GTC komt neer op ongeveer 22 euro, dus je bespaart nog steeds 8 euro t.o.v. direct betalen met credit card.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 16:15
Nouja, ik had 2 maand trug voor 24 euro 90 dagen... en nu voor 22 euro 60 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
En bekijk nu hoeveel je 3 jaar geleden moest betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 22:15
Het gaat mij niet om de prijzen maar om de manier waarop. In plaats van een bericht a la "in verband met de snel dalende dollarkoers zien wij ons genoodzaakt...", doen ze een halleluja persbericht "we gaan het jullie nu toch makkelijk maken, in plaats van 30 en 90 dagen doen we alleen 60 dagen! en oh ja, ze worden ietsje duurder...". Je kan je klantengroep ook gewoon serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-06 19:55
inderdaad, ze hadden best wat meer uitleg mogen geven. hier kun je je steun uitspreken om het door de CSM te laten behandelen, voor zover zij iets voor elkaar kunnen krijgen

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-03 08:29
GamemasterByte schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:28:
inderdaad, ze hadden best wat meer uitleg mogen geven. hier kun je je steun uitspreken om het door de CSM te laten behandelen, voor zover zij iets voor elkaar kunnen krijgen
CSM is volgens mij echt alleen maar voor de show hoor :P
Ze hebben genoeg petities gestart maar er is nog echt niks veranderd ;)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-06 19:55
precies.. maar zo kun je jezelf iig het gevoel geven dat ze er iets aan kunnen doen :P

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:09

Shunt

Boe

angel00008 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:12:
[...]

oplossing 15 min lang ss's jumpen en dan loggen ?
cloak ;)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-03 08:29

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 12:37
Afbeeldingslocatie: http://www.eve-pirate.com/uploads/LearningCurve.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-06 11:25

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Hij is oud :o
Maar wel goed :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Heel erg oud.

En ook al is eve best wel lastig in begin, vooral door UI die niet echt optimaal is, toch denk ik dat dat grafiekje meer zegt over het niveau van de gemiddelde MMORPG dan over het niveau van eve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93910

furby-killer schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:11:
Heel erg oud.

En ook al is eve best wel lastig in begin, vooral door UI die niet echt optimaal is, toch denk ik dat dat grafiekje meer zegt over het niveau van de gemiddelde MMORPG dan over het niveau van eve.
UI niet optimaal of niet ontzettend toegankelijk? ;)

Geniaal plaatje overigens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179733

Ook maar weer eens begonnen sinds dat ik in 2004 gestopt was. Veel uitbreidingen zijn er gekomen zie ik. Had het niet zo lang gespeeld, maar heb wel nog een karakter met wat skill points. Is d'r ergens een lijst met NL corps of in die richting die recruiten? Ingame ben ik atom1c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rilla
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-04 20:13
Ook weer begonnen nadat ik in december was gestopt. Had het al niet lang gespeeld, en heb vanmorgen (na 3 dagen spelen) mijn raven + mooie fitting verloren IN EEN MISSIE 8)7

Ben nu maar weer met m'n drake aan de slag en aan het skilltrainen voor een retriever.. Maar het is wel weer leuk! Nieuwe engine is ook netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
protip: als je een tijdje niet gespeeld hebt, ga dan niet minen oid. Je stops weeer evensnel als je begonnen bent.

Ga PvPen, dan blijf je de komende 10 jaar spelen!

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rilla
tudeLati schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:28:
protip: als je een tijdje niet gespeeld hebt, ga dan niet minen oid. Je stops weeer evensnel als je begonnen bent.

Ga PvPen, dan blijf je de komende 10 jaar spelen!
Dat wil ik wel proberen, maar waar moet ik beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
rilla schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:49:
[...]

Dat wil ik wel proberen, maar waar moet ik beginnen?
Begin eerst eens met ganken, en join een juiste corp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rilla
coretx schreef op maandag 23 juni 2008 @ 01:11:
[...]

Begin eerst eens met ganken, en join een juiste corp ;)
Ganken? Als iemand hier even wat uitleg bij wilt geven; graag! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Pew pew ;)

Met faction war weer veel te veel hurricanes verloren. En die caldari zijn wel goed in wegrennen zeg. Ik was lekker in mijn thrasher (destroyer) aan het rondvliegen in gallente space op zoek naar caldari die plexes doen. Vind ik er 1 met 2 caracals, rennen ze elke keer weg zodra ik er aan kom, in een destroyer.
Een andere heeft een enkele crow in een FW missie area, hij rent elke keer weg. Eindelijk valt hij mij aan, rent hij weg zodra hij in armor is ondanks dat ik al in structure zit (oké had wel damagecontrol, maar toch zag het er beter voor hem uit).
Kill kwam van een caldari die amarr interceptor vloog, en blijkbaar niet echt in de gaten had dat ik behalve geen web ook geen warpjam op hem had.
Nog een vexor weggejaagd die geen destroyer aan kon 8)7

Uiteindelijk hadden ze me met 2 interceptors, stealth bomber en caracal te pakken gekregen.

Nog een lolbroek die in zijn eentje 1 van de meest gebruikte gates door gallente ging campen in absolution. Toen mijn hurricane jumpte zag ik hem 2 vexors aanvallen, maar hij had geen web dus ze konden gewoon ervandoor gaan wanneer nodig. Ik mijn cane op 2km afstand geparkeerd en faction EMP in hem jagen + neutralizen, die absolutions hebben best wel goede tank zeg. Maar zonder web redelijk doelloos.

En mijn verassing van de week was een jump freighter in low sec, op autopilot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

[b][message=30286296,noline]CSM is volgens mij echt alleen maar voor de show hoor :P
Ze hebben genoeg petities gestart maar er is nog echt niks veranderd ;)
CSM is wel handig want volgens mij was CCP het gezever van die kindjes zat en mag CSM dat nu allemaal aanhoren.
Wel jammer dat 'mr Ego' Jade Constantine de CSM probeerde te saboteren. Die gozert spoort echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Jade probeert het te saboteren? Ook al zijn niet alle beslissingen van jade even verstanding, ze waren wel begrijpelijk. Alleen door een bug in eve kwamen er problemen waarvan jade de schuld kreeg.

Degene die saboteren zijn de goons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelf had ik verwacht dat de 2 goons enorm zouden zitten gaan klieren maar ben verbaasd dat ze iig goed bij de les blijven en ook normaal mee doen.
En dat kan ik van Jade niet bepaald zeggen. Want daar lusten de honden echt geen brood van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Als je kijkt naar diegene die op forums aan het klagen waren was 95% goon of (goon) alt.

Als je alleen al kijkt naar enorme gezeik omdat jade iemand voor 30 seconde mute zodat (eindelijk) er gestemd kon worden. Oké had niet horen te gebeuren, maar we hebben het over 30 seconden, nadat ze al 3.5 uur via eve chat aan het 'vergaderen' waren geweest. Als je zegt dat je er na 3.5 uur ook niet genoeg van zou krijgen (2 uur was plannign iirc), dan lieg je gewoon.

[ Voor 24% gewijzigd door Sissors op 23-06-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vertel dan even het hele verhaal erbij zodat er iig een compleet beeld kan worden gegeven.

Er was een besluit genomen na stemming en Jade probeert het besluit te verdraaien door het anders op te schrijven. En dat twee keer aan toe. Daar wordt tegen geprotesteerd (en genegeerd) en dat wordt gezien als belemmering door meneer. Plus het constant proberen invloed uit te oefenen terwijl dat de taak van een voorzitter niet is. Die hoeft alleen maar de agenda punten af te lopen en zorgen dat de mensen niet door elkaar gaan zitten zeveren. Maar voor de rest ben je een gewoon lid zonder speciale rechten.
En als je dat niet eens kan dan mag je wat mij betreft vervangen worden voor iemand die zich wel normaal kan gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Zoals ik al zei, jade heeft fouten gemaakt, geen twijfel over. Maar heb je weleens met 10 man op msn gepraat? Dat wordt al chaos, en doe dat nu met eve chat 4 uur lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toevallig wel. En het is helemaal niet zo moeilijk.
Kwestie van respect.

En als je een keer gratis naar IJsland mag afreizen is het minste wat je kan doen je serieus en respectvol gedragen. Eve zelf mag dan wel een spelletje zijn maar CSM is net zoiets als in een commite van je voetbalclub zitten of zo. Dat hoor je ook met je goed fatsoen een beetje serieus te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
En als jij nu de chatlogs zou bekijken had je geweten dat er toch wel wat tussen zaten die het nodig vonden om lollig te proberen te doen (wat niet erg grappig was btw), na meer dan 3 uur met mensen die flink van mening verschillen op eve chat. Zowiezo iets waar een beetje discussie onmogelijk wordt door beperkte lengte van een bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ondertussen heeft iemand van mijn corp die in CSM zit stiekem wat ultrageheime plannen naar buiten kunnen doorsturen....

http://images.gorillarape...0080621104733pict2815.jpg d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@furby-killer
Zit je toevallig in Jericho of zo? Want die zijn nog zo'n beetje de enigen die Jade proberen te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 18:15
furby-killer schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:40:
Zoals ik al zei, jade heeft fouten gemaakt, geen twijfel over. Maar heb je weleens met 10 man op msn gepraat? Dat wordt al chaos, en doe dat nu met eve chat 4 uur lang.
10 man is echt niks.
Heb 2 a 3 jaar lang ook spel vergaderingen bijgewoond en evt. geleid voor een ander spel.
Nu moet ik zeggen, dat was met teamspeak en niet msn.
Maar is gewoon signaaltje geven, dat je iets te vertellen hebt en dan zegt de voorzitter, die en die is aan de beurt en de rest houd zn kop dan.
Heb je commentaar op de spreker, signaal geven en wachten tot je sein groen krijgt van voorzitter.
Voorzitter moet gewoon op zn tijd vragen, is dit gedeelte nu afgehandeld of heeft iemand er nog opmerkingen over en dan krijg je eventueel geen enkel signaal of nog wel een signaar, dat iemand wat wil vertellen.

Is gewoon kwestie van discipline en respect hoe je vergadering op een teamspeak of ventrilo of welke spraak utility dan ook bijwoond.
En ik geef toe, sommige mensen kunnen dat niet en moeten in begin correctie krijgen.

Van een ander spel, hebben de developers elke paar maanden wel een teamspeak meeting met de spelers en ja, dat gaat ook goed. Moet ik er wel bij zeggen, dat ze daar de gewone inlogger minder rechten geven op teamspeak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
@wouter, van diegene die jade in forum aan het afzeiken waren was dus 90% goon dan wel alt, kan je zelf ook nakijken.

@bangkirai, ze mogen van CPP niet eve voice (dan wel TS/vent gebruiken), dus dat wordt al een stukje moeilijker.
Signaaltje geven was er als idee, maar uiteindelijk is dat geloof ik weggestemd. Het werd uiteindelijk eeniedergeval niet gebruikt dus iedereen was door elkaar aan het praten.

Ik zou zelfs verder gaan dat dat jade gegaan was, en 2 chats hebben. 1 voor vergadering, 1 om aan te geven dat je iets wilt zeggen. En gewoon iedereen muten in vergadering chat behalve diegene die mag praten. En dan vaste volgorde waarin je door degene die wat willen zeggen heen gaat, zodat voorzitter dat niet kan beinvloeden. (alfabetisch bijvoorbeeld).
Al blijft het gewoon veel minder efficient dan eve voice/ts/vent gebruiken.

Edit: en voor ik het vergeet, ik heb geen enkele band met jade dan wel jade's corp/alliance.

[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 23-06-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

furby-killer schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:59:
@wouter, van diegene die jade in forum aan het afzeiken waren was dus 90% goon dan wel alt, kan je zelf ook nakijken.
Zelf heb ik al die meetings 2x doorgelezen. En inhoudelijk gezien is het meeste normaal verlopen. Maar er zijn een paar gevallen die echt niet door de beugel kunnen. En daar is de aanstichter toch echt Jade.
Goons mag ik zelf niet. Maar als je er de feiten op na kijkt dan hebben ze op die punten gewoon een goed verhaal.

Het hele punt van Jade is dat hij zichzelf maar wat graag hoort lullen en de meningen van anderen niet respecteerd. Voor roleplaying is daar niets mis mee maar CSM staat los van het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64851

Ben weer eens gaan spelen na 6 maanden afwezigheid en mijn eerste indruk was dat de community erg veranderd is in korte tijd. :|

Voorbeeld: Ik zei in de chat dat ik verbaasd was dat CCP nog steeds niet het strip-miner geluidseffect had gefixt. Kreeg ik direct reacties van je speelt het spel niet voor de SFX, ga WoW spelen, klaag niet zoveel anders zoek je maar een ander spel, je bent een idioot etc. en zo heb ik alleen al vandaag meerdere keren mensen zo naar anderen zien uithalen in de verschillende channels. Dit heb ik nog nooit in deze mate meegemaakt. Ik had veel zin om terug te komen maar heb nu al zoiets van laat maar zitten :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

Dat zijn de noobie empire mission carebears :+ Gewoon naar 0.0 komen, de gesettelde alliances, de oude garde, daar kent men nog veel respect en gezelligheid! 8)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:41
Anoniem: 64851 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 23:30:
Ben weer eens gaan spelen na 6 maanden afwezigheid en mijn eerste indruk was dat de community erg veranderd is in korte tijd. :|

Voorbeeld: Ik zei in de chat dat ik verbaasd was dat CCP nog steeds niet het strip-miner geluidseffect had gefixt. Kreeg ik direct reacties van je speelt het spel niet voor de SFX, ga WoW spelen, klaag niet zoveel anders zoek je maar een ander spel, je bent een idioot etc. en zo heb ik alleen al vandaag meerdere keren mensen zo naar anderen zien uithalen in de verschillende channels. Dit heb ik nog nooit in deze mate meegemaakt. Ik had veel zin om terug te komen maar heb nu al zoiets van laat maar zitten :( .
Je komt terug en je begint met minen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Laatst online: 07:41

Hoogie2004

Whohooooo

Brainwaste schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:40:
[...]

Waarom niet, minen is best vermakelijk om je tijd mee te doden. Natuurlijk wil je wat afwisseling, maar mining is een goede bron van inkomsten (in 0.0 dan zeker) om je andere activiteiten mee te financieren.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
lol mag je geen TS/Vent gebruiken bij FW ?? :o

En inderdaad, in 0.0 is het zoals Rudios al zei gezellig ;)

[ Voor 40% gewijzigd door De_Bastaard op 24-06-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
Brainwaste schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:40:
[...]

hey, ik ben ook aant minen atm eh ;) dus niets over minen :D Ik ben echt hardcore bezig atm, mn hulk graast als een malloot (2680m3 per minuut) ;)

Overigens merk ik helemaal niets van een community die veranderd is, maar ja ik zit ook niet bij noobs in de corp ;)

[ Voor 16% gewijzigd door ravenger op 24-06-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik weet niet of de community veranderd is, daarvoor speel ik niet lang genoeg. Maar ik weet wel dat het percentage idioten bij eve zeker niet onderdoet voor percentage idioten bij andere spellen.
De_Bastaard schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:00:
lol mag je geen TS/Vent gebruiken bij FW ?? :o

En inderdaad, in 0.0 is het zoals Rudios al zei gezellig ;)
TS/vent gedeelte ging over CSM. Bij FW mag je het gebruiken, maar wordt alleen eve voice gebruikt omdat iedereen dat heeft en je met 1 knop kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ben met mijn Thorax (pve fitting) in 0.0 terecht gekomen. De wind was gedraaid en ik ben afgedreven.
Kon meereizen met corpmembers die gates en systemen in 0.0 en low sec voor me scoutte.

Mijn spullen liggen in Osmeden opgeborgen (Gallente). Maar zou nu voor een mooie prijs een Myrmidon willen aanschaffen. Zit nog maar aan 15 miljoen isk. Osmeden ligt op 20+ jumps. Wat is de snelste en veiligste manier om deze afstand te overbruggen door low sec en 0.0? De vraag is of dit mogelijk is in een Thorax met pve fitting. Uiteraard ben je als Thorax ‘vrij kwetsbaar’ (understatement) bij een gatecamp.

Shuttle? Maar dan zit ik in Osmeden zonder decent ship, zonder fitting. Kan ik ook geen missies gaan doen.

Dacht ofwel te sparen in 0.0 door te ratten en dan pas te jumpen. Ofwel weer naar empire te gaan voor missies isk om zo het ship, drones en fitting-gear op te halen (mét cloak).

Goede pvp en/of pve fitting voor Myrmidon met voldoende beveiliging voor low sec en 0.0 travel?
MWD, Warp Core Stabs, Reps, HH II drones, … ? Iets van Nano’s? Wordt NOS gebruikt in pvp of in 0.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Met een MWD en overdrive+nano low slots kan je in een cruiser nog wel prima terug naar een gate vliegen en terugjumpen, mocht je in een gatecamp jumpen. Met PVE fittings niet echt, maar lowsec en 0.0 is veelal vrij rustig. Alleen de overgangen van 0.0 naar lowsec en lowsec naar hisec zijn vaak camped, dus je zou daar scouting moeten regelen als je je het niet kan veroorloven de Thorax te verliezen.

Sowieso, gaat je ammo niet heel snel op met die Thorax? Lijkt me dat het ratten sowieso erg traag zal gaan in een cruiser. Ik kan het al niet uitstaan in een Raven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Als je naar high sec wilt met je thorax, dan kan je (behalve cloak fitten) imo het beste het gewoon sochtends vroeg op werkdag of nog beter vlak na downtime doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Kan je die spullen niet kopen op de plek waar je nu zit :? Ik heb voordat ik naar 0.0 ging zo ongeveer al mijn stuff verkocht en het in 0.0 opnieuw gekocht. Anders zijn er misschien corp members, of alliance members die eens in de zoveeltijd een empire run doen met 'n capital ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cixx
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Als je schip verzekerd is zou ik gewoon al je modules er af halen en richting empire gaan. Mocht je schip dan opgeblazen worden jammer dan, je krijgt weer geld om een nieuw schip te kopen. Kost je hooguit 1 of 2 mil aangezien je ook weer fitting moet kopen en verzekeren, maar dat heb je binnen een uur weer terug verdient.

Als je geen verzekering hebt: Shame on you! ;)

[ Voor 11% gewijzigd door cixx op 25-06-2008 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cixx schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:40:
Als je schip verzekerd is zou ik gewoon al je modules er af halen en richting empire gaan. Mocht je schip dan opgeblazen worden jammer dan, je krijgt weer geld om een nieuw schip te kopen. Kost je hooguit 1 of 2 mil aangezien je ook weer fitting moet kopen en verzekeren, maar dat heb je binnen een uur weer terug verdient.

Als je geen verzekering hebt: Shame on you! ;)
Als je een deftig aantal skillpoints hebt kan je dat ook wel duur te staan komen. Kans dat je gepod wordt als je ergens tegenaan botst is behoorlijk groot, vooral als ze een bubble rond je pod droppen. Als je dan nog een nieuwe medclone moet kopen dan weet ik niet of je voordeel doet met zo'n kamikaze run. Als je een goedkope clone hebt én geen implants, dan is de beste oplossing podtravel.. Undock in je pod, self-destruct of laat iemand je pod afknallen. Vergeet dan wel niet je medische clone in het station te houden waar je terecht wil komen :P Zo bespaar ik ook héél wat tijd als ik een nieuwe jumpclone ga halen (Poinen -> Khanid Prime .. Vlieg naar KP, koop jumpclone, vlieg naar poinen, jump naar jumpclone in KP, undock, pod selfdestruct en wakker worden in poinen :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Thx. Schitterend. Allemaal oplossingen waar je iets aan hebt! GoT is good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Als ik vanuit 0.0 naar empire ga, doe ik dat meestal met:

- Een shuttle
- Frigate met stabs
- Covert ops

Dat laatste gaat nog het beste *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 08:07

Elp

De_Bastaard schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:17:
Als ik vanuit 0.0 naar empire ga, doe ik dat meestal met:

- Een shuttle
- Frigate met stabs
- Covert ops

Dat laatste gaat nog het beste *D
Het kan gewoon in een snelle frig + MWD + t1 cloak, je bent zo goed als ongrijpbaar.

Je jumped door een gate, midden in een bubble. Je aligned naar de volgende gate, zet de mwd aan voor een halve tot hele seconde. Dan cloak aan, mwd valt uit, je zweeft uit de bubble, de-cloak en door de negatieve snelheid bonus van de cloak kan je instant warpen.

Andersom, warp naar een bubble toe, is ook goed te doen. je moet alleen zorgen dat je niet decloaked wordt door iets, dus het is verstandig om van een minder voorspelbare richting in te warpen.

Het kan ook wel met een cruiser, als ie een beetje snel is.

[ Voor 12% gewijzigd door Elp op 25-06-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 18:15
iteron met lading nano's is ook grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232786

Zow, vandaag training voor Mining Barge V aangezet, mijn alt is bezig met Gallente industrial V voor de Iteron... nog een paar weekjes en Ik kan eens echt serieus gaan minen. Ospreytje kan dan in de mottenballen.

*zucht*

3 weeks to go..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Elp schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:42:
[...]

Het kan gewoon in een snelle frig + MWD + t1 cloak, je bent zo goed als ongrijpbaar.

Je jumped door een gate, midden in een bubble. Je aligned naar de volgende gate, zet de mwd aan voor een halve tot hele seconde. Dan cloak aan, mwd valt uit, je zweeft uit de bubble, de-cloak en door de negatieve snelheid bonus van de cloak kan je instant warpen.

Andersom, warp naar een bubble toe, is ook goed te doen. je moet alleen zorgen dat je niet decloaked wordt door iets, dus het is verstandig om van een minder voorspelbare richting in te warpen.

Het kan ook wel met een cruiser, als ie een beetje snel is.
Bij mij kom je er niet langs wanneer je eerst je MWD aanzet voor het cloaken.
Minimale scanres van 2200mm is dodelijk... zelfs voor cov-ops.
Heb vaak genoeg cov-ops gelockt voordat ze uberhaupt konden cloaken. De reacties in local zijn dan ook erg leuk :P

In m'n inty hoef ik niet eens te locken... maar dan ben ik al bij je voordat je je cloak kunt activeren.
En als je em al geactiveerd hebt bump ik nog tegen je aan waardoor EN je cloak weer uitgaat EN je warp alignment door de war gaat.

Jaja... gatecampen is leuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Refragmental schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:24:
[...]

Heb vaak genoeg cov-ops gelockt voordat ze uberhaupt konden cloaken. De reacties in local zijn dan ook erg leuk :P

In m'n inty hoef ik niet eens te locken... maar dan ben ik al bij je voordat je je cloak kunt activeren.
En als je em al geactiveerd hebt bump ik nog tegen je aan waardoor EN je cloak weer uitgaat EN je warp alignment door de war gaat.

Ben je ook zo hard voor een ei-pod die langs komt tuffen? :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 08:07

Elp

Refragmental schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:24:
[...]

Ik moet de eerste nog tegen komen die me weet te locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elp schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:27:
[...]

Idem, ook nog nooit gepopt geweest in m'n covops ship. Ondertussen toch al 40-45 gatecamps overleefd met Covops en daardoor al genoeg verdiend om een nieuwe covops te kopen moest ik hem toch ooit eens kwijtraken. Elk camp dat ik nu overleef = win win win >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Hurtebise schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:23:
[...]

Ben je ook zo hard voor een ei-pod die langs komt tuffen? :+ ?
NBSI

Not Blue, Shoot It!
Ja dus :P
Elp schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:27:
[...]

Dat zeggen er zoveel. Blijkbaar heb je veel geluk gehad.
Ik kan m'n scanres volgens mij over de 3000mm krijgen... dan ben je al helemaal kansloos :P
M'n dps daarentegen is volstrekt waardeloos... maar dat lost de rest van de fleet wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rilla
Zo, was net lekker missie's aan het doen in Jel en moest daarvoor naar Egghelende. Was ik daar goed bezig komen er in eens 4 scheepjes in de missie zone vliegen en die pinnen me helemaal vast. Kon nergens heen. Of ik even 150 miljoen ISK wilde tikken anders maakten ze me schip + pod kapot. En ik vlieg dus een Drake. Ik moest er even om lachen! Daarna boden ze aan dat ze me zouden laten gaan als ik me Drake zou verlaten. En de insurrance mislopen? NIet dus. Dus werd ik net voor het eerst eens wakker als een kloon. Ach ja..

In ieder geval nu met een PVP corp aan het kletsen, hopelijk wordt dat wat en kunnen zij me eens een beetje advies geven en helpen over het PVPen. Eve is weer top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Wanneer je in low sec op het punt staat dood te gaan, selecteer dan een stargate/station/iets anders ver weg, en blijf op de warp to knop drukken. Dan zou je pod in low sec altijd moeten kunnen ontsnappen tenzij je echt flinke lag krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ga deze vakantie tijdens de zomermaanden lang alleen op m'n werk zitten. Als ik nu EVE op schijf zet en op m'n werk pc installeer. Hoe trackable is het op de werkserver dat je online zit te gamen? Heb al van meer mensen gehoord dat zij het deden op hun werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:47
De prijzen voor timecard in ISK zijn erg gestegen.
Hoorde zelf van me broertje dat er 1 zelf voor 600M van 60days verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357

Hurtebise schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:29:
Ga deze vakantie tijdens de zomermaanden lang alleen op m'n werk zitten. Als ik nu EVE op schijf zet en op m'n werk pc installeer. Hoe trackable is het op de werkserver dat je online zit te gamen? Heb al van meer mensen gehoord dat zij het deden op hun werk.
Denk dat dit voornamelijk mensen zijn met een persoonlijke laptop en deze aan een adsl kabel hangen. Wannneer je een spel gaat installeren op het netwerk of lokaal is dit heel makkelijk te zien door een beheerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:57
- Heb je uberhaupt installatie rechten?
- Zitten de poorten dicht?
- Wordt netwerverkeer gelogd?
- Staat de range van CCP in de blacklist?

Genoeg manieren waarop het je niet gaat lukken, en als het je wel lukt en ze komen er achter (wat 100% zeker weten gaat gebeuren) dan denk ik dat je gedag kunt zeggen tegen je contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-06 11:25

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Calamor schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:34:
De prijzen voor timecard in ISK zijn erg gestegen.
Hoorde zelf van me broertje dat er 1 zelf voor 600M van 60days verkocht is.
Tja, met nog maar 1 type wordt de vraag aanbod verhouding helemaal scheef getrokken en kun je als GTC seller nu bergen ISK ophalen.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rilla
furby-killer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 07:35:
Wanneer je in low sec op het punt staat dood te gaan, selecteer dan een stargate/station/iets anders ver weg, en blijf op de warp to knop drukken. Dan zou je pod in low sec altijd moeten kunnen ontsnappen tenzij je echt flinke lag krijgt.
Ja heb dit enige tijd geprobeerd maar dus zonder succes. Hij poogde wel om te warpen, en ik kreeg ook die melding, maar er gebeurde verder weinig. Maar normaal gesproken moet het wel lukken dus, goed om te weten nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Die GTC prijzen zullen nu even flink vreemd zijn omdat mensen denken meer te kunnen vragen dan uiteindelijk zo is. Geeft het een week en de prijzen zijn weer beetje normaal (alhoewel het voor 60d wel op 350-400m kan uitkomen (of de vraag moet gigantisch blijven en mensen dom genoeg om 600m te betalen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:37:
Denk dat dit voornamelijk mensen zijn met een persoonlijke laptop en deze aan een adsl kabel hangen. Wannneer je een spel gaat installeren op het netwerk of lokaal is dit heel makkelijk te zien door een beheerder.
Zorg dat je vriendjes met de beheerder(s) wordt. ;)
(En als je er eentje bent dan is het helemaal makkelijk natuulk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik denk dat dat vooral iemand was die niet in de gaten had dat zijn account voorbij was en meteen weer wilde spelen. De paar die 60 dagen kaarten op dit moment verkopen die ik zie op forum vragen nog minder dan 400M ervoor, wat mij ook redelijk lijkt.

Laatst in FW fleet battle, 1 van weinige keren dat we niet aan het vluchten waren zodra grotere caldari fleet kwam, werd ik door bug vernietigd. Ik was mijn eerste 5 drones kwijt geraakt, en had daarna nog 1 ECM drone gelaunched. Toen iemand cruise missiles op mijn cane begon te schieten had ik er genoeg van en warpte weg. Ik draai om, en warp terug, wordt onmiddelijk geprimaried. Ik denk door gate te jumpen, kan ik wegen aggressie niet jumpen. Wat blijkt, heb nog steeds een ECM drone actief terwijl ik weg was gewarpt.
Maar goed, ship hield het niet al te lang vol, en daarna heb ik 5 minuten naar een schip gekeken waarbij alle balkjes rood waren, en ondertussen maar warp to blijven drukken. En toen was ik ineens in mijn pod in warp en had pod het overleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Waarom zou 60D niet >400m uitkomen als de prijs van een 60D hoger is dan 2x 30D was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Omdat laatste keer dat ik checkte (tijd geleden ja), de 30 dagen kaarten rond de 150M waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

30 dagen gaan nu voor tussen de 190-215, 60 dagen zitten op de 350-400 en 90 dagen beginnen op te lopen tot tussen de 485 en 520 ongeveer.

De 60 dagen zullen over een tijdje echt gaan pieken aangezien er dan geen 30 of 90 dagen meer verkrijgbaar zijn voor isk of geld. Zonder die strijd tussen 3 verschillende kaarten is het vrij spel om meer te gaan vragen voor 60 dagen. Denk er maar over na; 90 dagen is bijna even duur als 60 dagen in dollars..90 dagen kost ca. 495 mil isk, logischerwijs zit de 60 dagen tussen de huidige prijzen in van 30 en 90 dagen.
Zodra die cap wegvalt krijgen de 60 dagen vrij spel om op te lopen tot 450 mil aangezien je dan geen vergelijkingsmateriaal hebt. Mensen zullen toch gek genoeg zijn om het ervoor te geven. Na verloop van tijd zal die prijs idd wel gaan dalen maar veel zal het niet worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

furby-killer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:43:
Ik denk dat dat vooral iemand was die niet in de gaten had dat zijn account voorbij was en meteen weer wilde spelen. De paar die 60 dagen kaarten op dit moment verkopen die ik zie op forum vragen nog minder dan 400M ervoor, wat mij ook redelijk lijkt.

Laatst in FW fleet battle, 1 van weinige keren dat we niet aan het vluchten waren zodra grotere caldari fleet kwam, werd ik door bug vernietigd. Ik was mijn eerste 5 drones kwijt geraakt, en had daarna nog 1 ECM drone gelaunched. Toen iemand cruise missiles op mijn cane begon te schieten had ik er genoeg van en warpte weg. Ik draai om, en warp terug, wordt onmiddelijk geprimaried. Ik denk door gate te jumpen, kan ik wegen aggressie niet jumpen. Wat blijkt, heb nog steeds een ECM drone actief terwijl ik weg was gewarpt.
Maar goed, ship hield het niet al te lang vol, en daarna heb ik 5 minuten naar een schip gekeken waarbij alle balkjes rood waren, en ondertussen maar warp to blijven drukken. En toen was ik ineens in mijn pod in warp en had pod het overleefd.
Hoe ver was je gewarped? Kan best zijn dat je nog gewoon je agressie counter van voordat je uitwarpte had toen je weer terug op de gate kwam. Duurt namelijk best lang voordat je daar vanaf bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die agression timer van een ECM drone duurt maar 1 minuut. Als je binnen de minuut teruggegaan bent dan zal het die wel nog geweest zijn, anders lijkt het me idd een bugje dat hij die drone nog steeds aan jou toewijst terwijl je die niet meer controleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 11:31
UTwizard schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:41:
[...]

- Heb je uberhaupt installatie rechten?
- Zitten de poorten dicht?
- Wordt netwerverkeer gelogd?
- Staat de range van CCP in de blacklist?

Genoeg manieren waarop het je niet gaat lukken, en als het je wel lukt en ze komen er achter (wat 100% zeker weten gaat gebeuren) dan denk ik dat je gedag kunt zeggen tegen je contract.
ach hier op mijn stage doet de systeembheerder af en toe ook een spelletje, maar dan voornamelijk als er niets te doen is, en jah als je alles goed regeld dan heb je daar de tijd voor, en ja als je dan iets doet als mining, ach dan kun je toch ff weg gaan en de medewerker in nood helpen (in high sec met 5 medium drones oid gaat dat wel lukken)

waar ik in eve momenteel zit, is er ice, en ore :) en al minstens 2 maanden geen pirate/ ore looter tegen gekomen :) *klopt snel af*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Toen ik terug kwam, kwam die ecm drone weer gewoon in mijn drone window als actief en aan het aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-06 10:22

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Geen slotje?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-06 10:22
zie ik er uit als een modje dan? :P

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:57

ThaHandy

Discovery Channel

EVE Classic werkt makkelijk los op een 2Gb usb stick
(moet je wel na installatie, thuis, alles copyeren behalve de cache/bulkdata/settings folder)
dan kan je @ werk de stick er en EVE starten :)

wel deze 2 weer verwijderen na "gebruik"
c:\Documents and Settings\All Users\Application Data\CCP\EVE\ (settings) en
c:\Documents and Settings\<user>\Mijn documenten\EVE\ (logs/screenshots/)

Of als je alleen de setting op de stick wil houden (niet de chat logs/screenshots)
moet je starten met "eve.exe /end /LUA:OFF"

Verders maak je verbinding met 87.237.38.200 (tranq) @ TCP poort 26000
en als dat niet werkt kan je eventueel een SSH (port 22) tunnel verbinding
maken met het thuisfront dmv ssh account of eventuele andere proxy progsels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.