[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste
Acties:
  • 76.680 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Caldari en amarr zijn allies, je kan alleen niet meer in gallente en minnie high sec komen (kan wel, maar wordt je aangevallen).

Je kan zo ongeveer elke pvp fit inslaan. Heb het vermoeden dat destroyers, faction ammo, cruisers, drones, etc schandalig duur aan het begin zullen zijn, voornamelijk in black rise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232786

Iedereen opgelet, omdat de patch rollout vannacht om 2:00 GMT (dinsdagochtend) begint en 24 uur duurt, zal voor ons de hele dinsdag niet in te loggen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:26

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Anoniem: 232786 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:25:
Iedereen opgelet, omdat de patch rollout vannacht om 2:00 GMT (dinsdagochtend) begint en 24 uur duurt, zal voor ons de hele dinsdag niet in te loggen zijn.
goeie info, dank je, direct ff lange skill aangezet :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik zou niet verwachten dat het FW-gedoe meteen werkt op woensdag, sterker nog ik zou het al bijzonder vinden als je woensdag in kon loggen. CCP is namelijk niet echt sterk in QA (understatement of the year).

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

TepelStreeltje schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:46:
goeie info, dank je, direct ff lange skill aangezet :P
Is een 2 dagen skill genoeg of moet ik meer dagen kunnen overbruggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 20:07
rapture schreef op maandag 09 juni 2008 @ 18:27:
[...]
meer

ik zou een 4d skill aanzetten (geen grapje)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-04 16:50
angel00008 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 19:16:
[...]

meer

ik zou een 4d skill aanzetten (geen grapje)
^^^^^^^ Yessir.

Ik heb dus op het moment alleen een 3days skill available, ben bang dat dit niet genoeg is. CCP en hun lolpatches. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
4 dagen is minimum, voor standaard patch is het advies al vaak een 5 dagen skill aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:20

Shunt

Boe

pff gewoon safe doen en een skill van een paar weken aan zetten.

heb zelf carrier 5 aan staan op mijn ene char en minni cruiser 5 op de ander

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-03 08:29
Haha, tis misschien niet helemaal Eve related.. maar wel heerlijk Goon related ;)

http://digg.com/pc_games/..._Killing_People_in_Groups

En dat op een PVP server 8)7

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

Ben benieuwd wat er allemaal weer in de soep is gelopen als ze die patch hebben uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

furby-killer schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:23:
Caldari en amarr zijn allies, je kan alleen niet meer in gallente en minnie high sec komen (kan wel, maar wordt je aangevallen).
Ik verwacht binnen 24 uur na de volgende Downtime uur een woedende EVE-O post van de eerste die zijn Freighter met miljarden aan boord verliest aan een van de NPC Navies omdat zijn CEO de corp heeft laten meedoen aan FW zonder dat aan iemand door te geven.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Misschien krijgt iedereen wel een bericht wanneer je CEO de corp aan FW laat mee doen.

Je verliest een freighter eeniedergeval niet aan enkel NPC navies, die warp scramblen niet en doen iets van 800 dps ofzo, + 20-30 seconde voor ze er zijn (heb ik gehoord), zelfs voor een freighter is dat voldoende tijd om te allignen voor ze kapot geschoten zijn. Probleem is meer dat als iemand van andere militia komt die weleens je zou kunnen warp scramblen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257524

Ze hebben al wat oefening gehad op singularity natuurlijk.. Maar zal wel niet zo heel vlekkeloos verlopen als ze denken :)

@ Tepelstreeltje: de gebruikelijke betere / named pvp-fittings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na elke patch is het aantal klagerts niet aan te slepen.
Denk dat FW en Caldari die de rest owned wel in de top3 terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Dat wordt dus hostile freighters bumpen bij gates zodat de militia forces ze af kunnen schieten. Wedden dat daar binnen een week over gewhined zal worden?

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Waarom bumpen?

1. Jam
2. Web

Dan gaat die freighter nergens naar toe.

Je kan alleen door andere militia worden aangevallen als jij ook in een militia zit. Als jij in je freighter in militia zit en je door gebied van tegenstanders gaat ben je ook wel erg dom bezig. Als iemand daarover klaagt in forums wordt hij uitgelachen, je gaat toch ook niet met je freighter door hostile 0.0?

En als je bedoelde dat hij wordt aangevallen door vijandige militia in eigen gebied, dat lijkt mij sterk. Ieder schip van de vijandige militia krijgt dan webs + damps + 800 dps op zich. Binnen de korste keren komen daar nog bevriende militia bij die de warpjam toevoegen en nog een zooi dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

rapture schreef op maandag 09 juni 2008 @ 18:27:
[...]
mwah, heb cruiser 5 aan gezet (moet nog 18 dagen) ^^
ik neem geen risico's...
wat hier al gezegt werd, CCP is neit echt goed met zen patches...

nou moet ik wel eerlijk zeggen, als je jezelf door npc's laat ganken met je waardevolle troep aan boord...
dan verdien je dat gewoon. had je maar beter op moeten letten welke faction je gejoined heb, en moeten wachten met je spul verplaatsen. Darwin ftw.

gelukkig ben ik zelf CEO van men 1 persoons corpje :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Drones 5 aangezet.

De skills planning aan het veranderen. Na learning 4/4 ga ik voor 5 Hobgoblin II drones om 100 anti-frig dps te hebben. Dan richting een Raven werken voor lvl 4 missies, Caldari Navy standing voor lvl 4 agents heb ik al. Of de Raven direct na de learning 4/4 plaatsen om over 14 dagen aan een Raven te beginnen? Zal zien hoe de ISK evolueer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:04

Seraphin

Meep?

The liberty of our people is solely our responsibility. Tempting as it is to foist this burden upon our well-wishers, we must never forget that the onus of our emancipation rests with us and us alone.

For too long, our proud people have been subjugated to the whims of enslavers, forced to endure relentless suffering and humiliation at the hands of people whose motivations, masked though they may be by florid religious claptrap, remain as base and despicable as those of the playground bully.

If ever there was a time to rise – if ever there was a time to join hands with our brothers – that time is now. At this exact junction in history we have within our grasp the means to loosen our tormentors’ hold and win freedom for our kin. Opportunities are there to be taken.

Brothers, we must rise.

>:)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:54
Ben benieuwd hoe dat nu gaat straks :)

Vind het wel jammer dat je niet zomaar even wat mee kan gaan vechten vanuit 0.0, maar dat van te voren moet aangeven dat je empire war wilt gaan doen... of vergis ik me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

rapture schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:24:
Drones 5 aangezet.

De skills planning aan het veranderen. Na learning 4/4 ga ik voor 5 Hobgoblin II drones om 100 anti-frig dps te hebben. Dan richting een Raven werken voor lvl 4 missies, Caldari Navy standing voor lvl 4 agents heb ik al. Of de Raven direct na de learning 4/4 plaatsen om over 14 dagen aan een Raven te beginnen? Zal zien hoe de ISK evolueer.
Waarom caldari navy? Je komt dan onheroeperlijk in de slechtse en meest lagvolle mission hubs terecht die er zijn. Ik garandeer je dat het plezier je snel zal vergaan. Er zijn genoeg andere corps die onder caldari state werken waarbij je dezelfde LP store hebt als caldari navy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Je kan altijd meedoen onder normale low sec regels, verlies je wel sec rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dat maakt me niet zoveel uit, voor af en toe dan hé :) Ik hoef nou ook weer niet -9.0 sec status te hebben.

Zit nu in 0.0, en terug gaan naar empire voel ik rij weinig voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szaby
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-06 23:27
als ik meedoe....dan wordt het gallente/minmatar....want caldari is toch al overvol :P
Of...amarr....hun schepen zijn wel onzettend mooi he ;) - strx kan ik ook een curse goed vliegen >:)

Nja...als men corp aan meedoet moet ik het ff zien >.<

Mja...dan moet ik eerst terug van 0.0 naar empire....dat is een grote keuze :P

[ Voor 14% gewijzigd door Szaby op 10-06-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:06
Ik heb momenteel op mijn beide accounts een 3 dagen skill lopen. Ondanks dat Eve meestal de eerste week na een patch bagger draait kun je normaal gesproken wel de dag na de patch inloggen. Evt met veel lag en regelmatige reboots maar een skill wisselen is me tot nu toe iedere patch nog wel gelukt :P

Ik ga trouwens wel meedoen maar dan met mijn minmatar alt. Met mijn main ga ik weer 0.0 in en mijn alt die ik op hetzelfde account als mijn minmatar altje heb zitten zorgt voor het traden/builden etc.

[ Voor 25% gewijzigd door redwing op 10-06-2008 15:21 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szaby
nu dat concord niet aanwezig is....nja, denk dat na patch day concord wel weer goed zal wezen....zo niet...gaat mij piraten carrière een boost krijgen _/-\o_

Het is ff afwachten hoe de ervaring met deze nieuwe uitbreiding zal zijn. Maar vind nog dat ze planetary stuff & ambulation ff hierna moeten doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ambulation is hierna, planetary zou ik niet voor 2010 verwachten.

Concord zal idd er wel weer zijn. Minnies zijn wel erg agressief, niet echt passend als allies van vreedzame gallente 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Denk wel dat het zo een leuke wending aan het spel geeft, anders is het alleen maar wat missies runnen en pirates killen of in lowsec spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Alleen jammer dat ze niet meer van die leuke filmpjes laten zien.
ALGOGILLE - *** This is a breaking news story *** A Caldari Navy task force has just crossed the Federation border in what is unmistakably a large-scale invasion of Gallente space. Numerous Federation Customs patrol ships have already been destroyed as Caldari ships continue to stream across using the Kassigainen stargate and at least two jump portals. This is a breaking news story that we will continue to update as information becomes available.
Oh noes :'(
The Gallente Federation capital system of Luminaire has been locked down from the inside by the Caldari Navy and an accompanying task force composed of thousands of ships.
Node crash :P

[ Voor 94% gewijzigd door Sissors op 10-06-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

furby-killer schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:52:
Ambulation is hierna, planetary zou ik niet voor 2010 verwachten.
Ambulation lijkt me nou net iets wat ze er voor de kerst nog in proppen om nog meer zieltjes proberen te winnen.
Op zich niet verkeerd, maar ik hoop wel dat het iets meer toevoegd dan die paar animaties dat je in zo'n station doelloos rondhobbelt als tijdvulling zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szaby
zo...concorde is weer terug :)

wel jammer he...had opzich best willen zien. Empire zonder concorde voor een dag of 2 :P haha....zou geweldig zijn. Stel je voor....kill na kill na kill >:)

Oja...het beste: 99736353820221 wine posten op eve-o van nuubs die niet begrijpen dat dit een spel is :'( Echt...ik zie het helemaal voor me: `I am quiting eve and ban ccp!!!!!!! ` & dit heeeel vaak. Zou echt geweldig wezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Cluster online 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

Darth Malak schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:21:
[...]

Waarom caldari navy? Je komt dan onheroeperlijk in de slechtse en meest lagvolle mission hubs terecht die er zijn. Ik garandeer je dat het plezier je snel zal vergaan. Er zijn genoeg andere corps die onder caldari state werken waarbij je dezelfde LP store hebt als caldari navy.
homegaurd is een uitstekende optie iig

oh en angel ceo was gister eindelijk eens online..
aleen we hebben nog geen drol kunnen doen met die pos :\
gaat wel snel gebeuren hoop ik :<

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 10-06-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:55
idd, en het ziet er allemaal _redelijk_ stabiel uit. Ben benieuwd of CCP hun beruchte reputatie nu eens kunnen kwijtschelden.. een week DT terwijl ze een dag zeiden is niet echt tof :+

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

het draaide op singularity redelijk stabiel iig.
zal het wel merken denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:40
Luminaire nu nog erger dan jita.

Heeft er iemand ook last van BSOD met EVE-online na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

nope nergens last van.
moet zeggen ben zeer tevree op de helios na dan want dat is echt gewoon geen gezicht.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier loopt alles ook vlotjes, niks lag niks BSOD's

Enige waar ik zat op te wachten bij deze update was de align button :p Gisteren snel even getest en blijkbaar kan je ook een fleet align doen nu.. van de eigen align button ben ik best wel tevreden, van die fleet align optie ben ik géén fan...

Voor de rest nog niet genoeg uitgetest om te kunnen oordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 20:07
imicus helios IEL

de rest toppie zelfs inloggen ging zonder problemen!

(zouden ze het dan toch een keer goed gedaan hebben ?) :+

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

ik vind het wel grappig dat als het mis gaat hier iedereen aan het schelden is op CCP dat ze dom zijn en niets kunnen plannen en gaat het een keer goed zijn het maar 3 of 4 mensen die en complimentje er voor over hebben :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 16:28
Zo, mooie timing voor de downtime.. Mijn alliance is direct nadat de server weer omhoog kwam direct Black Rise in gedoken om een paar posjes te droppen en de boel daar onveilig te maken :) .

Ik denk dat black rise de eerste paar maanden echt totale chaos is.. Daarna zal het wel zo stil worden als al het andere lowsec in eve.

Tijd om mijn sec status maar weer eens de negatief in te werken :7

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Ik heb vanmorgen alleen ff ingelogged om de patch op te halen en te kijken of alles draaide, maar wat me vooral opviel was dat het veel soepeler draaide. Vanavond maar eens wat verder kijken :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Ga tijdelijk mijn homebase verhuizen. Zit nu in Osmeden lvl 2 te doen, maar heb al van verschillende mensen gehoord dat Dodixie een betere keuze zou zijn. Draai Federation Navy missies nu. Hoe is de beschikbaarheid van agents en de loot in Dodixie? Naam klinkt ook erg goed. En nog niet zo heel ver van Osmeden, 7 jumps ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Dodixie is afaik (een van) de main lvl 4 high quality navy hub(s). Heb er zelf ook een tijdje gezeten en het is daar redelijk druk. Niet druk genoeg om flinke lag te krijgen voor zover ik weet. Was alweer een tijdje geleden dat ik daar zat. Hoe het dus zit met lvl 2 e.d. zou ik niet durven zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik zou het echt niet doen. Dodixie is flink druk, en lvl 2s maakt niet veel uit waar je die doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689

Misschien is het een stomme vraag, maar waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is:

Wanneer ik mij aan wil melden bij een Militia om mee te doen aan de faction war, moet ik mijn dan eerst afmelden bij mijn eigen corp? Aangezien je namelijk als corporation in zijn geheel wel mee kan doen, lijkt mij dit namelijk niet nodig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je corp in een alliance zit moet je er wel uit.. Alliances mogen/kunnen niet meedoen aan FW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689

Anoniem: 257524 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:09:
Als je corp in een alliance zit moet je er wel uit.. Alliances mogen/kunnen niet meedoen aan FW
DAMN :( :( Heb er niet veel zin in om mijn corp te verlaten, omdat ze in een alliance zitten. Beetje vage regel trouwens. Alleen omdat je in een corp zit die aangesloten is bij een alliance, zou je dus niet als individu zijnde mee kunnen doen aan de FW, tenzij je uit de corp stapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-06 11:25

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Hurtebise schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:45:
Ga tijdelijk mijn homebase verhuizen. Zit nu in Osmeden lvl 2 te doen, maar heb al van verschillende mensen gehoord dat Dodixie een betere keuze zou zijn. Draai Federation Navy missies nu. Hoe is de beschikbaarheid van agents en de loot in Dodixie? Naam klinkt ook erg goed. En nog niet zo heel ver van Osmeden, 7 jumps ongeveer.
Ik zou in Osmeden blijven (gezien de aanwezigheid van LvL3 en storyline agent daar)
En daarna pas de overstap maken naar een van de Federation lvl4 hubs (Aunia/Dodixie ofzo)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Als je in corp zit moet je zowiezo of complete corp of corp verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

Idd, wat een lelijke pile of shit. Ze hadden beter de incursus hull kunnen gebruiken, dat is toch wel een van de stoerdere gallente frigs. Daarintegen, de nieuwe amarr frig (magnate) is dan wel weer erg gaaf, ik vind amarr zowieso de mooiste schepen hebben. 8)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
furby-killer schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:48:
Als je in corp zit moet je zowiezo of complete corp of corp verlaten.
Hoe werkt het eigenlijk als je corp met b.v. Caldari mee gaat doen terwijl je zelf daar een zeer slechte standing mee hebt ? Telt dan je corp-standing of heb je dan helemaal pech gehad ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Rendeert het om een BC of BO voor medium charges aan te kopen en vervolgens zelf te gaan produceren? Ik heb er geen idee van wat een BC of BO voor pakweg antimatter charges kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
redwing schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:15:
[...]

Hoe werkt het eigenlijk als je corp met b.v. Caldari mee gaat doen terwijl je zelf daar een zeer slechte standing mee hebt ? Telt dan je corp-standing of heb je dan helemaal pech gehad ?
Je moet een corp standing hebben van minimaal 1.5 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Hurtebise schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:32:
Rendeert het om een BC of BO voor medium charges aan te kopen en vervolgens zelf te gaan produceren? Ik heb er geen idee van wat een BC of BO voor pakweg antimatter charges kost.
Niet veel, 360k voor een M en 900k voor een L BPO. Ze zijn heel handig om te hebben waar je veel ammo verbruikt zodat je nooit zonder komt te zitten. Tegen gespecialiseerde producers kan je alleen niet op concurreren met hun BPO's met efficiency research en skills/implants waarmee ze hun spul veel goedkoper kunnen maken.

Je kan 1500-run (het maximum) BPC's met goeie Material Efficiency ook via contracten krijgen, die kosten een paar miljoen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IJzerlijm schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:04:
[...]

Niet veel, 360k voor een M en 900k voor een L BPO. Ze zijn heel handig om te hebben waar je veel ammo verbruikt zodat je nooit zonder komt te zitten. Tegen gespecialiseerde producers kan je alleen niet op concurreren met hun BPO's met efficiency research en skills/implants waarmee ze hun spul veel goedkoper kunnen maken.

Je kan 1500-run (het maximum) BPC's met goeie Material Efficiency ook via contracten krijgen, die kosten een paar miljoen of zo.
BPC's die meer kosten dan BPO's? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

*knip*
oeps laat maar

Iets anders dan; hoe gebruikelijk is het om lvl 2 / lvl 3 missions in hi-sec te doen? Ik doe op dit moment lvl 2's voor minnie republic fleet vanuit Lustrevik (hi-sec).

Het viel me op dat er heel veel lvl 2 agents in .3 - .4 systems zitten, maar ik denk dat ik daar redelijk snel uit mijn ruppy wordt geshoten....

Is het handig om gewoon bij 1 agent lvl 2's te blijven doen tot ik naar lvl 3's kan (of totdat ik voldoende zeker van mezelf ben om in lowsec te gaan runnen)? Of kan ik toch maar beter naar lowsec gaan en hopen op het beste? Voor lvl 3 eigenlijk dezelfde vraag.. (heb m'n cane al klaarliggen... wil alleen eerst nog skills bijtrainen zodat ik hem leuk kan fitten voor ik er in stap :P )

[ Voor 185% gewijzigd door Seraphin op 11-06-2008 15:43 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Anoniem: 257524 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:24:
[...]

BPC's die meer kosten dan BPO's? :?
Probeer maar eens een Material Efficiency Research slot te vinden ergens om je BPO te verbeteren. Wat je in materiaal bespaart in de 1500 productieruns is iets meer dan die paar miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Rudios schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:15:
[...]

Idd, wat een lelijke pile of shit. Ze hadden beter de incursus hull kunnen gebruiken, dat is toch wel een van de stoerdere gallente frigs. Daarintegen, de nieuwe amarr frig (magnate) is dan wel weer erg gaaf, ik vind amarr zowieso de mooiste schepen hebben. 8)
Ze hebben nu gedaan wat ze bij Caldari altijd al hadden en dat is voor alle rassen gebruikt de Cov Ops nu de Astrometrics T1 frigate hull. (Dat kan nu omdat Amarr nu ook een T1 astrometrics frigate heeft)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Caldari zijn wel king of blobs in FW zeg. Is ook leuk om te doen, maar als we met een 30 man fleet op safespot zijn (inclusief spies aangezien zodra we richting een planeet allignde onze scout kon vertellen dat de caldari daar ook waren), en we van plan zijn om en 50 man fleet aan te vallen jumpen er nog eens 40 caldari het systeem in. We zaten vast dus maar besloten om recht door gatecamps heen te jumpen, en in volgende systeem te docken. Doen we dat, zitten er nog een 30 de gate aan andere kan te campen. Uiteindelijk omdat we redelijk kleine schepen hadden is nagenoeg iedereen weggekomen. Jammer dat daarna astarte die bait probeerde te spelen bij station, besloot om mij aan te vallen aangezien niemand hapte. Mijn ishkur hield het niet echt lang vol. Jammer voor hem was zijn astarte kapot voor ie weer kon docken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 72689 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:36:
[...]

DAMN :( :( Heb er niet veel zin in om mijn corp te verlaten, omdat ze in een alliance zitten. Beetje vage regel trouwens. Alleen omdat je in een corp zit die aangesloten is bij een alliance, zou je dus niet als individu zijnde mee kunnen doen aan de FW, tenzij je uit de corp stapt.
Dat is gedaan om te voorkomen dat een alliance het hele FW gaat domineren.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Goon filosofie bekijken om de "vijand" beter te leren kennen.
The Internet is serious business

A phrase used to remind those who voluntarily leave the house that being mocked on the Internets is, in fact, the end of the world.
Kern van Something Awful en het Goon zijn. Er zijn eenmaal mensen die het Internet te serieus nemen, dus "We do it for the lulz," en zo hard mogelijk het boeltje verzieken.
Real money isn't always enough to give a griefer pause, however. Sometimes, in fact, it's just a handy way of measuring exactly how serious the griefers' game can get.

Consider the case of the Avatar class Titan, flown by the Band of Brothers Guild in the massively multiplayer deep-space EVE Online. The vessel was far bigger and far deadlier than any other in the game. Kilometers in length and well over a million metric tons unloaded, it had never once been destroyed in combat. Only a handful of player alliances had ever acquired a Titan, and this one, in particular, had cost the players who bankrolled it in-game resources worth more than $10,000.
Goons doen graag spelers pijn, hoe serieuzer een speler het spel neemt, hoe leuker het is om zo'n speler pijn te doen.
So, naturally, Commander Sesfan Qu'lah, chief executive of the GoonFleet Corporation and leader of the greater GoonSwarm Alliance — better known outside EVE as Isaiah Houston, senior and medieval-history major at Penn State University — led a Something Awful invasion force to attack and destroy it.
Goons hebben ook universitairen als officieren.
"The ability to inflict that huge amount of actual, real-life damage on someone is amazingly satisfying" says Houston. "The way that you win in EVE is you basically make life so miserable for someone else that they actually quit the game and don't come back."
Het doel van de Goons, spelers uit het spel pesten.
And the only way to make someone that miserable is to destroy whatever virtual thing they've sunk the most real time, real money, and, above all, real emotion into. Find the player who's flying the biggest, baddest spaceship and paid for it with the proceeds of hundreds of hours mining asteroids, then blow that spaceship up. "That's his life investment right there," Houston says.
Levenswerken vernietigen is het ultieme doel, de ultieme verzieking.
The Goons, on the other hand, fly cheap little frigates into battle, get blown up, go grab another ship, and jump back into the fight. Their motto: "We choke the guns of our enemies with our corpses." Some other players consider the tactic a less-than-sporting end run around a fair fight, still others call it an outright technical exploit, designed to lag the server so the enemy can't move in reinforcements.
Massa aanvallen, ononderbroken stroom aan logistiek zodat ze altijd frigs kunnen spammen.
Either way, it works, and the success just adds force to GoonFleet's true secret weapon: morale. "EVE is the only game I can think of in which morale is an actual quantifiable source of success," Houston says. "It's impossible to make another person stop playing or quit the game unless their spirit is, you know, crushed." And what makes the Goons' spirit ultimately uncrushable is knowing, in the end, that they're actually playing a different game altogether. As one GoonFleet member's online profile declared, "You may be playing EVE Online, but be warned: We are playing Something Awful."
Moreel van tegenstanders beïnvloeden, de rest zo hard mogelijk verzieken, terwijl de Goons voor de verzieking immuun zijn wegens het feit dat ze het spel niet serieus nemen.
http://www.wired.com/gami.../mf_goons?currentPage=all

Goede definitie van succes, oorlog winnen,... is cruciaal om goed oorlog te kunnen voeren. Hoe serieuzer de spelers het spel nemen, hoe serieuzer de oorlogen worden, hoe meer de Goons ervan genieten. Aangezien je niks tegen de Goons kan terug doen (immuniteit voor verzieking), dan blijven de Goons corps verzieken totdat corps wegvallen en het machtsvacuum wordt opgevuld. Tenzij als de Goons niet meer aan hun verziekingsbehoefte kunnen voldoen, interesse in het spel verliezen en een andere spel beginnen te verzieken.

Best wel interessant om te bijkijken, wat hun drijvende kracht en onderbouwing/bestaansrecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Quote van de NY times, juni 2007:
“Our goal in Eve is to control all of 0.0 space, and when that’s done we’re going to take over the empire one by one and control the empire as well,” he said. (SirMolle would not reveal his real name but said that he is a 40-year-old manager for a heating and cooling company in Sweden.)
En een paar maanden later bleek het plan juist te zijn om alle regio's op een na te verliezen en zo lekker dicht bij huis te kunnen vechten ! Misschien moet je niet te veel geloven wat MMORPG deelnemers in de pers verkondigen, het is gewoon weer een propaganda medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
@rapture, dat stukje over goons is leuk, maar klopt waarschijnlijk toch niet echt meer. Vroeger klopte het zeker, maar tegenwoordig zijn de goons ook redelijk serieus bezig. Dat ze minder dan andere uit het oog verliezen dat het een spel is, is alleen maar positief, maar denk niet dat de goons het leuk vinden als een vloot van hun ingemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@rapture
Of je wind je teveel op of je probeert tevergeefs ze hier zwart te maken.
Het zijn geen lieverdjes maar Eve is ook geen spel voor lieverdjes.
Sterker nog, hoe grotere kootzak je bent hoe 'stoerder' je overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Och, laat de Goontjes toch lekker. Frigswarms zijn een fact of life. Grote schepen killen ook. Als je iets vliegt in EVE, moet je ook bereid zijn het mogelijk te verliezen. Dat is wat Eve nu eenmaal Eve maakt. Anders zou iedereen in een capship rondvliegen op een bepaald moment.

(En daarom vlieg ik niets groters dan battlecruisers, ik heb geen mega-geldstromen. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

furby-killer schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:52:
@rapture, dat stukje over goons is leuk, maar klopt waarschijnlijk toch niet echt meer. Vroeger klopte het zeker, maar tegenwoordig zijn de goons ook redelijk serieus bezig. Dat ze minder dan andere uit het oog verliezen dat het een spel is, is alleen maar positief, maar denk niet dat de goons het leuk vinden als een vloot van hun ingemaakt wordt.
Het artikel dateert van dit jaar, het geeft inzicht over hun doctrines in verschillende games.
Anoniem: 14038 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:39:
@rapture
Of je wind je teveel op of je probeert tevergeefs ze hier zwart te maken.
Het zijn geen lieverdjes maar Eve is ook geen spel voor lieverdjes.
Sterker nog, hoe grotere kootzak je bent hoe 'stoerder' je overkomt.
Ik zie het als de corp, waar je niet zo direct strategisch antwoord op hebt. Met andere woorden, pracht van een machtsblok en als ze willen, kunnen ze elke corp doen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is niets nieuws hoor.
Daarvoor had je Bob.
Daarvoor CA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
rapture schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:45:
als ze willen, kunnen ze elke corp doen vallen.
Het punt is juist dat je kan geen enkel corp of alliance echt van buitenaf kan vernietigen. Het enige wat je kan doen is druk zetten en kijken of er barsten ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-06 23:37

tazitiz

dbprutser

gisteren mijn allereerste cnr gekocht!
ga weer lekker missies runnen met techII cruise launchers erop, mijn faction standing is ook nu 4.8 en ik heb nog geen eens cosmos missies uitgevoerd.
ben minmatar - en heb mijn eigen corp, waar ik in mijn eentje inzit.
Heb nog niet alles gelezen over de faction warfare, het klinkt leuk, maar is het nu slim om wel mee te doen aan de faction warfare of juist weer niet?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Gister avond wel bagger fleet gehad bij FW, FC die geen beslissing kon maken in combinatie met eve bugs waardoor we uiteindelijk een uur op een safespot hebben stilgelegen, en voor de rest schoot het ook voor geen meter op. Warp gewoon die fleet als scout zegt dat volgende systeem clear is, en ga niet moeilijk doen over van alles en nog wat.
En caldari hebben nog niet echt door dat cruise ravens en HM drakes niet de ultieme pvp schepen zijn. Alleen de hoeveelheid blackbirds die ze hebben is erg irritant.

Waarom zou je niet meedoen met FW, je hebt weinig te verliezen. (het zou me erg verbazen als een vloot van tegenstanders tot een missie systeem in high sec kan doordringen).

[ Voor 14% gewijzigd door Sissors op 13-06-2008 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

hmm nu heb ik dus een tweede account aangemaakt om daar een mining char op te skillen.
Uiteindelijk wil ik dan gaan multiboxen, waarbij ik met m'n "main" char mijn miner beveilig in lowsec. Tot die tijd (eerst miner skillen etc), mine ik lekker in hi-sec space, waarbij ik mijn main mooi als hauler kan gebruiken terwijl mijn miner in de asteroid belts blijft.

Nu heb ik echter de (noob-) vraag: hoe zorg ik er voor dat de ore die mijn hauler char in bezit blijft van mijn miner char? Normaal zou dat met contracts gaan neem ik aan, maar kan ik ook gewoon de ore naar station brengen, en het daar "kado" doen aan mijn miner char?

De minder heeft namelijk ook refining skills, dus wil ik de ore liever zelf refinen ipv verkopen.

Any advice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

In een station kun je door middel van trade de ore, minerals of andere spullen overhevelen tussen je characters. Als je klaar bent met minen, vlieg je met allebei naar hetzelfde station en dan trade je alles.

[ Voor 30% gewijzigd door Tular op 13-06-2008 14:51 ]

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Toch vind ik die Goons wel wat hebben *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-06 23:37

tazitiz

dbprutser

Seraphin schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:46:
<knip>
Nu heb ik echter de (noob-) vraag: hoe zorg ik er voor dat de ore die mijn hauler char in bezit blijft van mijn miner char? Normaal zou dat met contracts gaan neem ik aan, maar kan ik ook gewoon de ore naar station brengen, en het daar "kado" doen aan mijn miner char?

De minder heeft namelijk ook refining skills, dus wil ik de ore liever zelf refinen ipv verkopen.

Any advice?
alle ore die je van het een naar de andere wil doen een contract - private aanmaken voor item exchange - wel precies de juiste naam opgeven (je wil het niet aan iemand anders weggeven)
op die manier hoef je niet allebij in station te zijn - kan je blijven minen terwijl er gehauled wordt.

maar ik neem aan dat je geen haast hebt met het oversturen van de ore. wacht tot je bijna klaar bent op de dag en doe aan het einde het refinen. Lees wel de miner guide door - staan wat tips over refining in en dat sommige stations 50 en andere 35 procent efficiency hebben met refinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

tazitiz schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:16:
[...]

alle ore die je van het een naar de andere wil doen een contract - private aanmaken voor item exchange - wel precies de juiste naam opgeven (je wil het niet aan iemand anders weggeven)
op die manier hoef je niet allebij in station te zijn - kan je blijven minen terwijl er gehauled wordt.

maar ik neem aan dat je geen haast hebt met het oversturen van de ore. wacht tot je bijna klaar bent op de dag en doe aan het einde het refinen. Lees wel de miner guide door - staan wat tips over refining in en dat sommige stations 50 en andere 35 procent efficiency hebben met refinen.
Idd alle tijd... prima tips ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Seraphin schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:38:
[...]

Idd alle tijd... prima tips ty
Ik neem aan dat je maar 1 account hebt, anders kun je natuurlijk gewoon traden. Let wel op dat je een private transactie doet, ik heb met de ouwe escrow fortuinen verdiend met gratis aanbiedingen :)

Sowieso als je in een corp/alliance zit kun je vragen of er iemand is met hoge refining skills, dan kun je die persoon laten refinen. Vooral als je veel gemined hebt kan dat veel opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

De_Bastaard schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:09:
Toch vind ik die Goons wel wat hebben *D
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens.

Het hele "puberale" kom we gaan eve verzieken gedrag mag iedere kwallebak van Goonswarm een perm-ip-ban opleveren wat mij betreft. Maar ik kan er dan ook niet tegen als je grondig je best doet het voor anderen te verzieken om je eigen lolletje te halen.
(gewone pirates heb ik dan weer geen probleem mee dat hoort erbij en daar kun je regelmatig nog iets tegen doen)

Het hele "ieder schip is belangrijk" in hun oorlogsstrategie vind ik wel super want zelfs de "vers uit de tutorial noob" kan op die manier lekker met ze meedoen. Plus hun redelijk nuchtere "ach, het zijn maar pixels" instelling als ze eens verliezen.

Beetje dubbel dus. Over het algemeen een grote "meh" instelling bij de goons. Ik zou net zo lief met ze knallen als tegen ze.

EDIT:
Als je refining brak is en je ook nog zit met taxes kun je soms zelfs beter gewoon je ores verkopen ipv de minerals. Check dus je prijsverschil met bijvoorbeeld 333 veld en het resultaat van 333 refined trit en bepaal wat je het beste kunt verkopen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door MazeMouse op 13-06-2008 19:38 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Je zou denken dat piraten leren van RA's afgang (3 carriers verloren toen ze caldari faction war fleet aanvielen, vervolgens heeft caldari fleet een RA promethium POS aangevallen en in reinforced gebracht).

Wij waren in redelijke gallente fleet faction war compounds aan het doen voor victory points, en een gedeelte was wartargets op afstand houden (meeste caldari verlaten tama toch niet). Toen vonden een paar lokale pirates het nodig om met nighthawk + amarr carrier een compound te campen. Dat hadden we best snel in de gaten, waren zon 20 man in dat systeem, die onmiddelijk beide warpjammede.
Maar een gedeelte van vloot was iets verder weg, waaronder ik in een kleine BC squad, en even later was nighthawk down, en toen wij aankwamen waren ze net begonnen met carrier aan te vallen. Fighters waren al grotendeels vernietigd, smartbombs waren probleempje voor onze drones, maar we hadden genoeg vuurkracht. Kort daarna maakte we voor velen (inclusief mij) de eerste carrier kill.
Als ik faction emp had gebruikt ipv barrage had ik meer damage gedaan, maar ik had al final blow (cruisers staan relatief hoog in lijst omdat we in dat systeem voornamelijk cruisers/frigs hadden, als iemand medelijden heeft met carrier, hij was cruiser compound aan het campen in carrier).

http://rennard.griefwatch...x.php?p=details&kill=8261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nette kills :)

Moeten jullie nu met die faction warfare space afpakken van 0.0 of hoe zit dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
rapture schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:18:
Goon filosofie bekijken om de "vijand" beter te leren kennen.

[...]
Kern van Something Awful en het Goon zijn. Er zijn eenmaal mensen die het Internet te serieus nemen, dus "We do it for the lulz," en zo hard mogelijk het boeltje verzieken.

[...]
Goons doen graag spelers pijn, hoe serieuzer een speler het spel neemt, hoe leuker het is om zo'n speler pijn te doen.

[...]
Goons hebben ook universitairen als officieren.

[...]
Het doel van de Goons, spelers uit het spel pesten.

[...]
Levenswerken vernietigen is het ultieme doel, de ultieme verzieking.

[...]
Massa aanvallen, ononderbroken stroom aan logistiek zodat ze altijd frigs kunnen spammen.

[...]
Moreel van tegenstanders beïnvloeden, de rest zo hard mogelijk verzieken, terwijl de Goons voor de verzieking immuun zijn wegens het feit dat ze het spel niet serieus nemen.
http://www.wired.com/gami.../mf_goons?currentPage=all

Goede definitie van succes, oorlog winnen,... is cruciaal om goed oorlog te kunnen voeren. Hoe serieuzer de spelers het spel nemen, hoe serieuzer de oorlogen worden, hoe meer de Goons ervan genieten. Aangezien je niks tegen de Goons kan terug doen (immuniteit voor verzieking), dan blijven de Goons corps verzieken totdat corps wegvallen en het machtsvacuum wordt opgevuld. Tenzij als de Goons niet meer aan hun verziekingsbehoefte kunnen voldoen, interesse in het spel verliezen en een andere spel beginnen te verzieken.

Best wel interessant om te bijkijken, wat hun drijvende kracht en onderbouwing/bestaansrecht is.
Jouw post is alweer het bewijs van een succes verhaal, bedankt. Dit soort gemiep is waar wij het om doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

CopyCatz schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 19:18:
[...]

Ik neem aan dat je maar 1 account hebt, anders kun je natuurlijk gewoon traden. Let wel op dat je een private transactie doet, ik heb met de ouwe escrow fortuinen verdiend met gratis aanbiedingen :)

Sowieso als je in een corp/alliance zit kun je vragen of er iemand is met hoge refining skills, dan kun je die persoon laten refinen. Vooral als je veel gemined hebt kan dat veel opleveren.
heheh nop 2 accounts :P

Mijn main account is een mission runner, tweede account ben ik voor de fun een miner op aan het trainen. Die heeft al 100% efficiency op veldspar & scordite refining, dus gaat de goede kant op (nu nog standing omghoog om de 5% tax van stations te verlagen :P ).

Minen gaat ook lekker snel op deze manier: ik heb op mijn main char een cane volgeplemt met 6 miner II lasers, mijn miner char vliegt nu nog heen en weer in een mammoth.

Learning skills van de miner zijn nu bijna volgetraind. Zodra de miner char voldoende skills heeft om zelf in leuke mining ships te gaan zitten (laten we zeggen vanaf cruiser niveau) doe ik het andersom: miner die lekker ligt te minen in een belt, en mijn main char die voor hauler speelt (of in lowsec: bescherming biedt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
De_Bastaard schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:29:
Nette kills :)

Moeten jullie nu met die faction warfare space afpakken van 0.0 of hoe zit dat :?
We moeten space van andere militia afpakken, al heeft CCP de tijd die dat kost erg groot gemaakt, waardoor er nog niks is afgepakt.

Een gedeelte van militia is daarmee bezig, ander gedeelte puur pvp, en sommige doen beide.

Waar ik wel genoeg van krijg is de constante verering van een groep militia fleet commanders alsof ze zo geweldig zijn, terwijl er een paar veel betere zijn.
Ik heb meerdere keren gezien dat de zogenaamd zeer goede FCs drake primary doen. Sterker nog, tegen 3 wartargets, hurricane, drake en eagle, was drake primary en hurricane secondary, waardoor eagle kon ontsnappen. Lijkt mij een erg vreemde volgorde.
En over algemeen zijn ze erg traag, schiet gewoon eens op met warpen, tuurlijk je verliest sommige mensen die slapen (newbs vliegen frigs/cruisers en halen trouwens toch wel fleet weer in), maar dan maak je het nog een beetje moeilijk voor tegenstanders om vloot te volgen. En ze kunnen ook geen beslissing maken wat ze willen, ze vliegen overal naartoe maar voor ze er zijn keren ze weer om omdat er een paar wartargets zijn gezien. En de tijd die het kost voor een fleet vertrekt is vaak ook belachelijk.

Daarentegen zijn er ook wel wat andere die wel snel warpen en doelgericht bezig zijn. Gisteren had ik een 0.0 FC die dat deed, oké hij maakte kleine foutje door jump order te geven in caldari high sec (meeste mensen wisten dat en jumpte niet), maar daar was uiteindelijk maar 1 cruiser door verloren gegaan en die heeft hij vergoed.

Ondertussen in 2 dagen 4 BCs en een stealth bomber verloren, isks gaan wel achteruit. Nog niet gepod, wel erg dichtbij gekomen in 1 fleet battle. Nadat ik op gate geprimaried werd kon ik niet op tijd wegwarpen met pod (stom), dus toen werd ik gewarpedjammed door intie of frig denk ik. Die schoot light missiles op mijn pod, en ik bleef maar aan gate vragen om te jumpen. Uiteindelijk overleefde mijn pod het met minder dan 30% structure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hehehe ja ja dat krijg je met PvP hé, bij mij gaan de ISK ook achteruit nu :/

Gisteren kregen we opeens bezoek van een heftige BS gang uit empire ofzo, corp zonder alliance. Die gasten waren wel prepared, Guardians erbij, reppende domi's etc.

Weer 2 Blackbirds en een caracal verloren, achja :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

bleh, moet toch ook maares mee gaan rellen denk ik :S
klinkt goed allemaal :P

drake als eerste aanvallen, mjah, dingen hebben harde tank, maar hele harde dps doen ze opzich ook niet...
ik zou eerst de soft targets pakken zodat je minder spreiding vna targets hebt, en dus uiteindelijk keiharde dmg op de overgebleven harde targets :P maar goed, ik ben geen FC ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Drake doet inderdaad niet veel dps, ik zou lekker eerst de jammers en reppers pakken en dan die drakes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Anderzijds kan je de grote damagedealers eerst uitschakelen om hun dps uit de vergelijking te halen zodat je minder moet kunnen tanken. Dan werk je nog altijd in lagen, zware wapens tegen BS en lichte wapens tegen frigs/cruisers. Drakes doen aan gang support en zijn niet zo storend als de damagedealers. Als je moet kiezen tussen de tank van een torp raven of een drake te breken, dan zal het snel de torp raven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Laatst online: 13-03 08:29
furby-killer schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 23:07:
Je zou denken dat piraten leren van RA's afgang (3 carriers verloren toen ze caldari faction war fleet aanvielen, vervolgens heeft caldari fleet een RA promethium POS aangevallen en in reinforced gebracht).

Wij waren in redelijke gallente fleet faction war compounds aan het doen voor victory points, en een gedeelte was wartargets op afstand houden (meeste caldari verlaten tama toch niet). Toen vonden een paar lokale pirates het nodig om met nighthawk + amarr carrier een compound te campen. Dat hadden we best snel in de gaten, waren zon 20 man in dat systeem, die onmiddelijk beide warpjammede.
Maar een gedeelte van vloot was iets verder weg, waaronder ik in een kleine BC squad, en even later was nighthawk down, en toen wij aankwamen waren ze net begonnen met carrier aan te vallen. Fighters waren al grotendeels vernietigd, smartbombs waren probleempje voor onze drones, maar we hadden genoeg vuurkracht. Kort daarna maakte we voor velen (inclusief mij) de eerste carrier kill.
Als ik faction emp had gebruikt ipv barrage had ik meer damage gedaan, maar ik had al final blow (cruisers staan relatief hoog in lijst omdat we in dat systeem voornamelijk cruisers/frigs hadden, als iemand medelijden heeft met carrier, hij was cruiser compound aan het campen in carrier).

http://rennard.griefwatch...x.php?p=details&kill=8261
Een dual webbing carrier? 8)7 zonder fighters? 7(8)7 Warp scrambler?! 7(8)7

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3CLipZ schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:30:
[...]

Een dual webbing carrier? 8)7 zonder fighters? 7(8)7 Warp scrambler?! 7(8)7
Verrek... een tackler Carrier? Juistja. nu hebben we alles gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
Waar is deel 13 ? De TS is nog pre-trinity :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik was er aan begin van gevecht tegen carrier niet bij (was system verder op), maar op eve voice werd verteld de fighters aan te vallen, dus kan het dat ze niet op KM staan omdat hij ze allemaal gelaunched heeft toen ze 1 voor 1 vernietigd werden?

Je primary moet lijkt mij diegene zijn met veel damage en slechte tank. Nu kan goede pvp drake flinke damage doen. Maar de drakes die 99% van caldari militia gebruikt zijn puur op tank gericht en doen nauwlijks dps. Nutteloos die als primary aan te vallen.

Ander nieuws, gisteren is de eerste raven vernietigd waarvan ik weet dat die een pvp setup gebruikte. Ja de caldari zijn aan het leren. Ook een caldari FC die vloot op 70km van onze gate warpte waarnaar ze missile bombardment deden. Uiteindelijk geloof ik maar paar t1 cruisers vernietigd die te laat jumpte, maar wel een kleinere caldari vloot die grotere gallente vloot had weggejaagd doordat dat de eerste caldari FC was die de kracht van de caldari vloot tegen gallente gebruikte, hun range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Veel 0.0 FC's zullen wel even moeten wennen aan vechten zonder interdictors, die dingen zijn al jaren standaard wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op sisi was het een en al nanofags bij FW.
Maar goed, carrier met een slave setje krijg je ook niet zomaar kapot. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Anoniem: 14038 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:50:
Op sisi was het een en al nanofags bij FW.
Maar goed, carrier met een slave setje krijg je ook niet zomaar kapot. ;)
Ook wel logisch, de grotere schepen komen de meeste complexes niet binnen en HACs/Recons heerschen alles wat klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Anders nieuws: gallente militia heeft een thanatos vernietigd en caldari militia heeft eerste system overgenomen.

Wat een stel debielen zijn de gallente FCs zeg. Er was een vloot van 50 schepen 6 jumps van het systeem dat werd overgenomen, waarvan 3 high sec jumps, toen er 20 caldari schepen in dat systeem waren. Die vloot heeft 45 minuten in zelfde high sec systeem gelegen omdat FC niet opschoot. Toen ze eindelijk konden vertrekken waren caldari versterkingen in dat systeem aangekomen en de bunker down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hehe, lekker dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

furby-killer schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 07:43:
Anders nieuws: gallente militia heeft een thanatos vernietigd en caldari militia heeft eerste system overgenomen.

Wat een stel debielen zijn de gallente FCs zeg. Er was een vloot van 50 schepen 6 jumps van het systeem dat werd overgenomen, waarvan 3 high sec jumps, toen er 20 caldari schepen in dat systeem waren. Die vloot heeft 45 minuten in zelfde high sec systeem gelegen omdat FC niet opschoot. Toen ze eindelijk konden vertrekken waren caldari versterkingen in dat systeem aangekomen en de bunker down.
Wat verwacht jij een hoop empire gastjes die denken de bom te zijn omdat ze ooit eens in 0.0 een roaming gang hebben gedaan denken FC te zijn en zo eens flink kont te gaan trappen. Heel dat Faction Warfare vind ik maar niets hoor.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

nog maar weer eens een miner gerelateerd vraagje ;)

Zodra ik op mijn secondary account een retriever kan vliegen, wil ik (ef en toe) in lowsec gaan minen. Mijn primary account mag dan baby-sit spelen.

De vraag is alleen: wat voor pirates kan ik daar verwachten (grote groepen.... brute schepen?). Ben op mijn primary account bijna zover om mijn cane een leuke fit te geven (passive shieldtanked, T2 arties).

Is dat voldoende om te overleven, of is b.v. een maelstrom minimaal noodzakelijk om niet hard geganked te worden? Waarschijnlijk ga ik een paar lowsec systems zowieso eerst met mijn cane uitproberen in missies (gank-kans lijkt me dan lager; warp to 0 naar gates / stations, en in deadspace niets aan de hand toch?), maar ik ben erg benieuwd of julle me kunnen vertellen wat me in belts te wachten staat.

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.