Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
Dude, software voor vliegvelden, elektriciteits centrales en havens gebouwd. Dus wat goed testen betreft heb ik redelijk wat ervaring hoor. Als je daar een foutje maakt ben je een veelvoud van een jaarsalaris kwijt. Dus een paar mannetjes extra hebben ze daar dus wel voor over.Shunt schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:32:
eh serieus dat laat weer blijken dat je waarschijnlijk totaal geen idee hebt hoe zo'n test systeem of procedure in elkaar zit.
Verwijderd
Anyway - we dwalen af.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2008 21:39 ]
Verwijderd
Hehe, meer eigenlijk. Maar dan ben je ook met een redelijke club aan't ontwikkelen geweest.Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:32:
Wordt jou software ook door 40K mensen tegelijk gebruikt over het internet?
En dan weet je ook dat de lag van grote vlootgevechten nooit goed opgelost kan worden.
Ze kunnen met snellere hardware de boel nog wel wat oprekken maar de architektuur blijft het nekken.
Dus als je meer dan zoveel honderd mensen in een systeem hebt dan hoeft er maar 1tje bij te komen en de hele server trekt het niet meer en gaat down. Dan kan je logging ook wel vergeten en dan is het een loterij geworden of je er levend uit komt.
En wat is het verschil met nu?Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 22:28:
en dan is het een loterij geworden of je er levend uit komt.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
* AjDuLion speelde gisteren ook met 5 corp members in een deadspace met zn drones uit, 20 minuten wachten en mensen horen roepen op vent !! angel ownd je drones instapoppen alles!!!!
maar dan zelf gewoon 20 minuten op een vast scherm staren
moet wel zeggen ben nu van ene region naar andere gegaan (forge

ach nog even en we gaan de drone regions bezoeken
zijn er trouwens all mensen die de named drones zijn tegen gekomen, en zo ja wat droppen ze ?
die named drones heten sentient <insert drone name here> and ze droppen dingen die je nodig hebt om die augmented drones te bouwen. Het is nog de bedoeling dat die drones een boost krijgen, zodat je ook iets leuks droppenangel00008 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:22:
ach we kunnen er over zeuren maar we blijven allenmaal lekker doorspelen..
* GamemasterByte speelde gisteren ook met 5 corp members in een deadspace met zn drones uit, 20 minuten wachten en mensen horen roepen op vent !! angel ownd je drones instapoppen alles!!!!
maar dan zelf gewoon 20 minuten op een vast scherm starenen alles in slowmo zien gebeuren.
moet wel zeggen ben nu van ene region naar andere gegaan (forge) en daar is het idd toch wat heviger kwa lag maar dat komt waarschijnlijk omdat jita redelijk dichtbij ligt.
ach nog even en we gaan de drone regions bezoeken
zijn er trouwens all mensen die de named drones zijn tegen gekomen, en zo ja wat droppen ze ?
MNDS (mindstar) jij ?GamemasterByte schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:27:
[...]
die named drones heten sentient <insert drone name here> and ze droppen dingen die je nodig hebt om die augmented drones te bouwen. Het is nog de bedoeling dat die drones een boost krijgen, zodat je ook iets leuks droppenIn welke corp zit jij eigenlijk?
die sentient wist ik maar ik doelde meer op die augmented drones zijn daar all bpc drops van geweest of moeten die nog komen.
want als ik het goed begreep is met trinity ook named drones gekomen inplaats van de hobby I en II
tja things happen 3 maanden is een mooie tijd ik heb nog ergens een drake en raven van mijn missioning tijd die dingen zijn all een half jaar oudJeanLucPicard schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:23:
Dacht dat ze me nooit zouden pakken, maar na 3 maanden is het kwaad toch geschied: Ben mijn drake kwijt. Vanavond even shoppen voor een nieuw schipje
.
zodra ik naar mn pvp schepen kijk dan zijn die nooit langer als een maand ''heel''
wat ik alleen jammer blijf vinden is dat de t2 schepen gewoon niet te verzekeren zijn dus met echte gangs ga ik gewoon in een simpel t1 schip met t2 fittings omdat het me gewoon niet waard is om mijn zuurverdiende isk weg te gooien aangezien ik weet dat de gang waarmee ik straks de komende maanden mee ga fcen nog redelijk newbs zijn in pvp en ze veel te leren hebben.
en ook vanwege het feit dat de nieuwe alliance schepen regelt voor hun pvp tak welke t1 zijn.
miss dat ik tijdens fcen wel in een fc of cs ga maar in het begin gewoon lekker kijken wat de andere corps in hun kunnen hebben.
[ Voor 46% gewijzigd door AjDuLion op 18-02-2008 12:11 ]
ik ben wel benieuwd naar die dingen.GamemasterByte schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:21:
wij zitten in de drone regions, en hebben al een paar van die BPC's voor augmented drones gehad. Maar op dit moment is er niet veel vraag naar, dus schiet het niet echt op qua faction spawns. Ik hoop dan ook dat ze dat snel veranderen
maar welk corp / alliance zit jij aangezien we blijkbaar in een zeer blue zone komen te zitten vraag ik me af of ik heel toevallig jou straks ook tegen kan komen in local
was geweldig leuk luisterwerk tijdens de inlog wachttijden in nolVerwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 11:59:
[...]
Wrak is niet opgeblazen, we hebben het geloot. De fleet warptte in nadat de Titan zn Doomsday afvuurde, en inderdaad - hij wist heel goed waar hij aan begon.
TeamSpeak was leuk gisteravond.
K1lz die maar bleef roepen dat ze rustig moesten blijven - tussendoor gasten die riepen van 30% shield 40% armour - hull hull hull !
en het feestje toen ie down was. op irc en teamspeak was goed feest.
En eerlijk gezegd beide zijden hebben enorme verliezen - maar continue pvp feest wel. er worden biljarden isks in deze oorlog uitgegeven, maar er wordt enorm genoten.
nu nog een goede manier vinden om zelf lekker isk's te verdienen - dat hard werken valt namelijk enorm tegen
voor 2 accounts tegelijk:
0.0 ratting is ongeveer 17 mil isk /uur
level 4 mission runnen is ongeveer 12 mil isk/uur
na 2 weken traden proberen in empire -
30 mil isk verdiend
hmmm datacores is wel okee - maar moet je wel goede standings hebben met de juiste agenten en corps
wie heeft er nog meer goede isk verdientips?
Verdien je echt maar 12m/uur met Level 4 kill missions? Dacht dat dat meer zou zijn, zeker met salvage erbij.
Great minds think in parallel gutters.
ik gok dat hij niet salvaged..Count schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:51:
Datacores is enorm gecrashed, niet meer de grind waard.
Verdien je echt maar 12m/uur met Level 4 kill missions? Dacht dat dat meer zou zijn, zeker met salvage erbij.
Ik heb 2 chars met elk 5 agents en samen verdien ik er momenteel zo'n 5 a 6 mil per dag mee. Dat is per maand 150-200 mil dus misschien dat jij het dat niet waard vind, maar ik ben momenteel bezig met een 3e char te trainen hiervoor. Het is ten slotte ff een paar weken werk, maar daarna is het gewoon gratis isk wat je krijgt. Je hoeft alleen maar af en toe een rondje te vliegen om die datacores op te halen en te koop te zettenCount schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:51:
[removed]
ik ga naar de TKO alliance toe geen idee waar dat ergens in de drone regions zit.GamemasterByte schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:18:
ik zit in Mostly Harmless, helemaal in het noorden van de drone regions. Weet niet of je van plan bent om daar naartoe te komen
wel zat ik eerst in TALON en deze werden 1 dag voor we uit die alliance gingen ge wardecced door R.E.P.O dus we hadden nog een cooling down van 24 uur die afgewacht daarna nog 12 uur gewacht om te kijken of ze ons niet redecte dit was niet het geval, toen TKO gejoined en halverwege de 24 uur wachttijd kregen we dus weer een redec maar volgens de intel die we hebben kunnen zien zijn ze gewoon mercs die in feite all ''vluchtende'' corps ook deccen om zo het contract te fulfillen in ons geval dus gewoon een geval van slechte timining.
gelukkig gaan we diep in 0,0 en ook ver weg van waar we nu zitten dus de vraag is of ze ons achterna komen of niet.
2 chars op 1 account??redwing schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:12:
[...]
Ik heb 2 chars met elk 5 agents en samen verdien ik er momenteel zo'n 5 a 6 mil per dag mee. Dat is per maand 150-200 mil dus misschien dat jij het dat niet waard vind, maar ik ben momenteel bezig met een 3e char te trainen hiervoor. Het is ten slotte ff een paar weken werk, maar daarna is het gewoon gratis isk wat je krijgt. Je hoeft alleen maar af en toe een rondje te vliegen om die datacores op te halen en te koop te zetten
vond het zelf altijd beetje zonde om het skillen van je main stop te moeten zetten voor een alt. ( had ook 2e industrial char )
Battle.net Spud#2543
je kan natuurlijk eerst op je alt account trainen en daarna transferen naar je main account, maar of je dat wilt vraag ik me ook afTepelStreeltje schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:52:
[...]
2 chars op 1 account??
vond het zelf altijd beetje zonde om het skillen van je main stop te moeten zetten voor een alt. ( had ook 2e industrial char )
kost wat maar in feite kn je dus na een maand of 2/3 gratis met je account spelen.. doe dit bij all je accounts (4 in mijn geval) en je bent in een jaar uit de kosten en speelt eve gratis zonder enige uitgaves en free fun!ravenger schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:10:
[...]
je kan natuurlijk eerst op je alt account trainen en daarna transferen naar je main account, maar of je dat wilt vraag ik me ook af
Ik heb 1 main account waarbij ik de 2 alts alleen gebruik voor cyno-alt en een hauler alt (hauler alt kan geloof ik vanaf creatie haulen, cyno-alt kost een paar dagen). Daarnaast heb ik een 2e account waarbij ik alle 3 de chars train. 1tje daarvan is trader en heeft alleen trade-skills (momenteel wel frigs aan het trainen + basic skills om wat missies voor standing te kunnen doen en daarna R&D), de 2e is een missie alt (minmatar, vooral om eens iets anders dan Raven/CNR te vliegen), de 3e is weer een cyno alt.TepelStreeltje schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:52:
[...]
2 chars op 1 account??
Momenteel kunnen mijn main en mijn missie-alt R&D agents gebruiken en ben ik mijn trade-alt daar ook voor aan het trainen.
Ik vind het dus ook zonde om mijn main stop te moeten zetten en die traint dan ook continue skills, voor het uitproberen heb ik mijn 2e acount welke wisselt met training tussen de characters afhankelijk van waar ik zin in heb.
Ik speel trouwens beide accounts via GTC's gekocht met ISK en beide hebben momenteel nog een jaar te spelen
[ Voor 4% gewijzigd door redwing op 19-02-2008 13:46 ]
[removed]
atm even niet, omdat ik het erg druk heb, maar als ik tijd heb dan speel ik wel een paar uurtjes per dag.De_Bastaard schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:24:
Misschien 'n stomme vraag, maar hoeveel uur per dag spelen jullie EVE ?
Verwijderd
Voor mij geldt precies hetzelfde. Momenteel ben ik alleen mijn skills aan het bijhouden en heel af en toe wat buy/sell orders aan het bijhouden.ravenger schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:40:
[...]
atm even niet, omdat ik het erg druk heb, maar als ik tijd heb dan speel ik wel een paar uurtjes per dag.
[removed]
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Ik speel meestal zo'n 6 tot 8 uur eve per dag. Meestal op 2 accounts tegelijk.De_Bastaard schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:24:
Misschien 'n stomme vraag, maar hoeveel uur per dag spelen jullie EVE ?
Mijn corp heeft nu een alliance gemaakt en is gewardecced door omniscient order. Dat belooft wel leuk te worden, ik heb gehoord dat zei erg goede PvPer's zijn. Wel jammer dat mijn main nu in 0.0 vastzit om te ratten omdat ik nog een lening moet afbetalen.
We hebben de laatste tijd ook erg veel last van mensen die onze capitals proberen te ganken.. Komt waarschijnlijk ook omdat we een mothership hebben maar die gebruiken we toch alleen maar om af en toe op een vijandelijke mining OP te hotdroppen samen met een stel andere cap's (lol).
When in doubt, Ctrl-Q
salvagen doe ik zeker - het is helaas zo langzaam. eerst missie doen, dan ship swappen en met de electrolux met 4 salvagers en tractor beams de ruimte stofzuigen.Count schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:51:
maar echt een vetpot is het niet - soms heb je wel eens leuke gadgets bij missies - 3 dagen geleden nog een plugin ding gevonden van 3 mil isk, maar dat is geen standaard bij mijn missies. zit ook in Yona, misschien dat daar in de buurt minder melted cap cores vallen
Ik heb weer eens wat anders bedacht voor pvp. Heb nog steeds geen nieuw schip gekocht sinds dat ik mijn vorige ben kwijtgeraakt, en wordt toch wel tijd. Heb besloten om te gaan voor energy neutralizer schip, (lage skill requirements, en das handig omdat gunnery skills redelijk laag zijn en ik op moment nog wel even bezig ben met andere skills). Ik speel gallente, en bij energy neutralizer schepen is BS toch wel handig. Dan heeft dominix te weinig powergrid, en megathron heeft twee hybrid weapon bonussen, dus wordt het hyperion:
Low slots:
Large Armor Repairer II
Large Armor Repairer II
Armor Thermic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Armor Explosive Hardener II
Damage Control II
Med slots
Large Capacitor Battery II
Large Capacitor Battery II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Heavy Capacitor Booster II, Cap Booster 800
High slots:
Heavy Unstable Power Fluctuator I
Medium Energy Neutralizer II
Medium Energy Neutralizer II
Rig slots
Egress Port Maximizer I
Auxiliary Nano Pump I
[empty rig slot]
Ogre I x4
DPS alleen van ogres, dus heel erg laag, maar daar gaat het niet om. Laatste rig slot kan nog een armor rig hebben, al wordt ik dan wel erg traag.
Stats:
72.5k effective HP
675 DPS tank (met energy neutralizers uit geen enkel cap probleem)
175 energy neutralized per seconde
3960 'volley' energy neutralized
Met armor reppers offline kunnen energy neutralizers bijna cap stable lopen. (iets van 10 minuten voor ik door cap heen ben).
MWD komt er niet op, kost veel te veel cap + cap recharge als ik hem fit, ook heb ik eigenlijk bijzonder weinig behoefte er aan gehad in de gevechten die wij hebben. Warp jam + web is iets wat ganggenoten mogen doen.
Schip kan probleemloos dag van nanoschepen ruineren, andere slagschepen kunnen als ze geluk hebben de eerste 'volley' hebben zonder droge cap (er rekening mee houden dat ze zelf ook met mwd etc cap verbruiken). Alles kleiner dan een slagschip heeft per direct geen cap meer (wel beetje verspreiden zodat hij niet met cap booster zo weer cap heeft).
De cap batteries + passive rechargers zitten er zodat ik niet afhankelijk ben van cap booster charges, die redelijk snel opraken als ik 2 cap boosters heb.
Ideeen, suggesties, commentaar?
damn mijn posts worden te lang
[ Voor 66% gewijzigd door Sissors op 20-02-2008 23:07 ]
Alleen heel veel met AB : YS-8 kocht ik veel in en verkocht weer duur. Maar je merk gewoon dat door het inkopen alles duurder wordt en waar je het verkoopt de prijs lager wordt. Dan stop ik daar mee en ga andere dingen handelen zodat het weer terug loop naar de oude prijzen.
[ Voor 4% gewijzigd door Calamor op 20-02-2008 23:01 ]
Ik gebruik dit ook vaak, ik heb een T2 BPO en op het moment dat ik de produktie daarvan ga verkopen plaats ik eerst wat buy orders een stukje boven de huidige prijs. Doe dat een paar dagen en de prijs is zo een paar honderd k omhoog gegaan. Als ik daarna mijn produktie ga verkopen (in kleine badges) maak ik er dus ook veel meer winst op. De buy orders die gevuld worden kun je daarna ook nog makkelijk met winst verkopenCalamor schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:00:
Dat doe ik vaak ook.
Alleen heel veel met AB : YS-8 kocht ik veel in en verkocht weer duur. Maar je merk gewoon dat door het inkopen alles duurder wordt en waar je het verkoopt de prijs lager wordt. Dan stop ik daar mee en ga andere dingen handelen zodat het weer terug loop naar de oude prijzen.
Verder merk je bij gewoon handelen inderdaad dat buy en sell heel snel naar elkaar toe gaan en dat je dus vaak moet switchen naar andere items.
[removed]
tazitiz schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:01:
[...]
salvagen doe ik zeker - het is helaas zo langzaam. eerst missie doen, dan ship swappen en met de electrolux met 4 salvagers en tractor beams de ruimte stofzuigen.
maar echt een vetpot is het niet - soms heb je wel eens leuke gadgets bij missies - 3 dagen geleden nog een plugin ding gevonden van 3 mil isk, maar dat is geen standaard bij mijn missies. zit ook in Yona, misschien dat daar in de buurt minder melted cap cores vallen
De domi is beter geschikt als een neuting/nos boat omdat het ook nog redelijke dmg met de drones doet.[b][message=29637866,noline]lange post met setup
En fit geen cap rechargers of cap battery's op een PvP battleship, daar heb je cap boosters voor.
De hyperion heeft dan wel een leuke tanking bonus maar als je naar de effectiviteit kijkt is de domi toch beter. De extra low slot die je daar voor tanking kunt gebruiken is gewoon heel erg handig. En op een hyperion hoor je guns te fitten, geen neuts ofzo.
When in doubt, Ctrl-Q
idd imho kan je bijna dezelfde kwaliteit bereiken met een domi (ok je zal soms wat kleiner neuts moeten fitten, maar dat maakt niet zo heel uit) de extra isk die je voor een hyperion betaalt maakt het gewoon zonde om er een neut bs van te maken.tudeLati schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:49:
[...]
De domi is beter geschikt als een neuting/nos boat omdat het ook nog redelijke dmg met de drones doet.
En fit geen cap rechargers of cap battery's op een PvP battleship, daar heb je cap boosters voor.
De hyperion heeft dan wel een leuke tanking bonus maar als je naar de effectiviteit kijkt is de domi toch beter. De extra low slot die je daar voor tanking kunt gebruiken is gewoon heel erg handig. En op een hyperion hoor je guns te fitten, geen neuts ofzo.
+ zoals hierboven vertelt de drone bonus natuurlijk van de domi
Geen cap batteries of cap rechargers fitten kan wel nuttig zijn. Zo kun je op sommige schepen toch wel een setup bedenken waar je alles 23/7 kunt laten draaien door cap rechargers e.d. te plaatsen. Dat is hetzelfde als zeggen je moet geen CPR fitten omdat je cap boosters kunt gebruiken. Cap modules helpen altijd, afhankelijk van hoe het schip gebruikt gaat worden en met welke setup kun je beter boosters nemen.tudeLati schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:49:
[...]
De domi is beter geschikt als een neuting/nos boat omdat het ook nog redelijke dmg met de drones doet.
Ik zelf ben Gallente en Caldari en daar kom je vrijwel altijd uit op cap boosters. Bij Amarr is dat ee nander verhaal.
Overigens is de Hyperion een blaster ship. Die moet je niet anders gaan gebruiken. De Hyperion kan single reppen en dan ook nog eens 1200dps uitdelen!
[ Voor 6% gewijzigd door AvanCade op 21-02-2008 17:12 ]
Een neutralizer domi komt niet erg ver vergeleken met hyperion, als je kijkt naar de neuts. En hyperion is ook niet veel duurder dan domi, insurance kost meer idd, maar dronebay vol met t2 drones is ook niet goedkoop.
[ Voor 101% gewijzigd door Sissors op 21-02-2008 17:50 ]
Ik ga proberen het tot een paar uur per dag te houden hehe
[ Voor 61% gewijzigd door De_Bastaard op 21-02-2008 19:01 ]
furby-killer schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 17:30:
. En hyperion is ook niet veel duurder dan domi
Zover ik weet is de hyperion bijna 3x zo duur.

Whole lot of stars ***
Je moet ook even kijken hoe nuttig de extra nos/neut is die je krijgt ? weegt dat op tegen het verlies van dps en dergelijke ? Eerlijk gezegd zou ik niet eens verbaasd staan te kijken als een neut domi het van jou neut hyperion kan winnen
Voor een bs vertrouw je op deze manier teveel op je gang mates.
voor mijn domie heb ik bijna 10 verschillende setups voor verschillende situaties.
als ik ga voor roaming
1x Neut 1xNos 1xSmarbom Large 2x drone link augemntator
1x MDW 1x Web 1x Scram 1x Cap booster 1x drone trackinspeed enhancer
1x explo hardner 1xtherm hardner 1x kinharner 2x energized adaptive nano 1x large rep 1x med rep
rigs
2x rep amount rigs 1xrep duration rig
voor capital killing ops ga ik echter voor een volle neut setup met 2x een cap booster en allemaal plates en wat resistance. maar echt bijt je niet zo vast in een ding maar benadruk altijd zoveelmogelijk de atributen van je schip. zo heb ik nog ergens een gank domi setup liggen die echt compleet gestoord is met een uber dikke dps maar dat je geen repping hebt en op remote rep moet vertrouwen.
Game PC
Aangezien ik niet pirate, en geen warpjammer er op heb zitten, is de kans zowiezo redelijk klein dat ik 1v1 ga doen. En al zou ik het willen, de kans dat 1 tegen 1 lukt is ook redelijk klein, het zijn nagenoeg altijd gangs.dan in feite geen cap meer nodig heeft om je af te maken met de rest van zijn drones...
En als de ander mij in zijn eentje aanvalt, heeft hij + zijn drones nog wel de sentries om zich druk over te maken (low sec zit ik, niet 0.0).
Maar dit zou puur een setup voor gangs zijn.
Heb net tegen beter weten in toch al eerste jump naar low sec gemaakt, in plaats van te wachten tot morgenochtend. Stats zeiden dat er geen schepen vernietigd waren laatste uur, maar ik kwam onmiddelijk uit bij een gatecampende dominix. Die gelukkig het niet aan durfde om mij aan te vallen.
@shunt
Bedacht ik net zelf ook
Ik heb hem nu toch gekocht in oursulaert + gefit. Morgen ben ik dan terug bij mijn vriendjes in veilig low sec, dan ga ik gewoon wat tegen andere vriendschappelijk uitproberen hoe het werkt. Werkt het wel dan laat ik egress rig erop en koop ik blasters erbij voor alternatieve setup, werkt het niet, dan gaat rig eraf (7 miljoen kwijt), verkoop ik mijn neutralizers (7 miljoen winst erbij waarschijnlijk met marktprijzen in mijn regio) en zet ik er blasters op.
No hard feelings ofzo maar je bent beter af in een cruiser of battlecruiser dan in een battleship met crappy skills.
en shunt:
wtf medium armor rep op een domi..? Je weet toch wel dat de large en medium dezelfde cap efficiency hebben, dus dat het niets uitmaakt of je nou large of med fit...
When in doubt, Ctrl-Q
Verwijderd
Zag eergisteren nog een rookie in een dommie gepwnd worden door een drake.
Die sjaak had amper skill om hem te vliegen en met T2 light drones breek je ook geen tank.
Drake had warp scrambler dus hij kon geen kant op.
Hij moest dus wachten op een maat die hem zou komen redden. Maar die werd dus weer gepwnd door 2 maatjes van die ander.
Heh, ik vraag me af waarom er geen Navy issue Domi is. Is er een Navy issue voor droneschepen?
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
heb je wel eens een domi gefit ? vooral met die setup ? wel moet je maar eens proberen dan kom je er achter dat die tweede large rep NIET past en met die rigs is die med rep wel in eens een stuk efficienter gewordentudeLati schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:22:
Je kunt het ook gewoon accepteren: Vlieg gewoon geen battlweship, je hebt er de skills niet voor.
No hard feelings ofzo maar je bent beter af in een cruiser of battlecruiser dan in een battleship met crappy skills.
en shunt:
wtf medium armor rep op een domi..? Je weet toch wel dat de large en medium dezelfde cap efficiency hebben, dus dat het niets uitmaakt of je nou large of med fit...
ja de navy vexorTrinsec schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:43:
Dat soort dingen vrees ik ook. Daarom ga ik eerst mijn battlecruiser helemaal uitpimpen zodat ik mooi de skills heb voor de meeste dingen, dan langzamerhand naar een Domi toewerken.
Heh, ik vraag me af waarom er geen Navy issue Domi is. Is er een Navy issue voor droneschepen?
[ Voor 19% gewijzigd door Shunt op 22-02-2008 10:53 ]
Game PC
En een goede drake kan meer dan 1000DPS tanken. Daar heb je ook met hoge skills + domi genoeg problemen mee. (al vraag ik me af wat hij dan met t2 light drones doet, aangezien t2 hammers zo goed als dezelfde skill requirements hebben).
Ik ben een paar dagen terug ook begonnen met EVE als Caldari Spec Op. Ik zit op het moment in een Caldari Destroyer maar ik ben hard op weg naar een Caldari Cruiser (skill heb ik al). Ben op het moment een beetje level 1 missions aan het doen in Highsec space en pirate hunting in 0.7-0.8
Heeft iemand nog wat tips voor me? Ik heb alle tutorials gevolgd en ook al heel veel player guides gelezen maar er zullen vast dingen zijn die ik over het hoofd heb gezien.
Nu ik dit typ bedenk ik me iets: Schepen hebben altijd een CPU output, Power output en Calibration. CPU en Power verschillen per schip maar Calibration is altijd 0/400 lijkt het. Nu heb ik begrepen dat dit voor Rigs wordt gebruikt, maar ook daarnaast nog iets? Wat ik hoor over Rigs is het redelijk prijzig om die op een schip te zetten en het lijkt me niet dat je je eerste paar schepen ooit van Rigs gaat voorzien. Daarom vroeg ik me af of het misschien ook nog voor iets anders werd gebruikt aangezien zelfs je eerste schip 0/400 Calibration heeft.
Verwijderd
Nu al een destroyer? Ik ben 3 dagen bezig en zit nog met een kesslerUTwizard schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:40:
Hey allemaal,
Ik ben een paar dagen terug ook begonnen met EVE als Caldari Spec Op. Ik zit op het moment in een Caldari Destroyer maar ik ben hard op weg naar een Caldari Cruiser (skill heb ik al). Ben op het moment een beetje level 1 missions aan het doen in Highsec space en pirate hunting in 0.7-0.8
Heeft iemand nog wat tips voor me? Ik heb alle tutorials gevolgd en ook al heel veel player guides gelezen maar er zullen vast dingen zijn die ik over het hoofd heb gezien.
Nu ik dit typ bedenk ik me iets: Schepen hebben altijd een CPU output, Power output en Calibration. CPU en Power verschillen per schip maar Calibration is altijd 0/400 lijkt het. Nu heb ik begrepen dat dit voor Rigs wordt gebruikt, maar ook daarnaast nog iets? Wat ik hoor over Rigs is het redelijk prijzig om die op een schip te zetten en het lijkt me niet dat je je eerste paar schepen ooit van Rigs gaat voorzien. Daarom vroeg ik me af of het misschien ook nog voor iets anders werd gebruikt aangezien zelfs je eerste schip 0/400 Calibration heeft.
Ik hoop dit weekend in m'n Cruiser te zittenDe_Bastaard schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 16:11:
[...]
Nu al een destroyer? Ik ben 3 dagen bezig en zit nog met een kessler
Merlin ca. 400.000
Destroyer ca. 800.000
Cruiser Skill ca. 450.000
Equipment ca. 400.000
Over de 2 miljoen nu al gespendeerd en ik heb al weer 2.3 miljoen verzameld.
4.3 miljoen sinds dinsdag
Verwijderd
Voor elke attack is wel een counter. En het is dan gewoon geluk hebben of jouw setup te helpt of tegenwerkt. En als het dan tegenzit is het ook niet erg een schip te verliezen. Dat hoort er immers bij.
En als je daar rekening mee houdt dan komt het vast wel goed.
Als je wat ervaring wilt hebben kan je net zo goed met een goedkoper ship in low sec gaan lopen kloten en kijken waar de grenzen zijn. (Of op de testserver setups testen.)
Ik heb sinds ik begonnen ben ook 4miljoen in m'n wallet nu, en dan nog die kesslerUTwizard schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 16:53:
[...]
Ik hoop dit weekend in m'n Cruiser te zitten![]()
Merlin ca. 400.000
Destroyer ca. 800.000
Cruiser Skill ca. 450.000
Equipment ca. 400.000
Over de 2 miljoen nu al gespendeerd en ik heb al weer 2.3 miljoen verzameld.
4.3 miljoen sinds dinsdag
je bedoelt KestrelDe_Bastaard schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 18:40:
[...]
Ik heb sinds ik begonnen ben ook 4miljoen in m'n wallet nu, en dan nog die kessler
Ben even aan 't sparen nu, heb net nog een kestrel gekocht voor salvaging ... en nu ga ik proberen z.s.m. een cruiser te krijgen.
Probeer niet zo snel mogelijk in een cruiser of battleship ofzo te komen. Ging ik ook doen, rushen naar een Dominix. Toen ik er eenmaal in vloog, viel hij echt tegen door mijn slechte skills. Daarom vlieg ik nu weer destroyers, deels omdat ik grote schepen slecht vlieg, eerst maar eens kleine schepen. Andere deel omdat ze goedkoop zijn, zit net in pvp corp, wordt nog heel veel schepen opblazen heb ik het gevoelDe_Bastaard schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:22:
Haha ja kestrel, my bad
Ben even aan 't sparen nu, heb net nog een kestrel gekocht voor salvaging ... en nu ga ik proberen z.s.m. een cruiser te krijgen.
wel als je into pvp wilt gaan zal je moeten vliegen wat je skills je het beste toelaten. als je een T1 fitted BS vliegt ben je waarschijnlijk nuttiger in aan T2 frig of assault ship. aangezien je het bij het begin moet leren begin je dus als tackler.furby-killer schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 13:08:
Meteen naar battleship rushen heeft niet veel zin, maar sommige 'pros' vinden dat je eerst paar maanden in t1 frigate zou moeten vliegen, en dat vind ik ook weer zwaar overdreven. Zolang je gewoon een nieuwe kan betalen als je hem verliest, vlieg dan lekker in wat je het leukste vind.
waarna je als je de schepen kan vliegen een DPS schip jamming ship repair ship kan gaan vliegen. het hangt dus helemaal van je skills af wat je vlieg in een echte pvp omgeving.
Game PC
Ja, ik heb wel eens een domi gefit voor PvP. Het is beter om dan gewoon een plate te fitten in plaats van die medium rep. Tenzij je in het gevecht een halfuur lang achter elkaar word beschoten dan heeft het opeens wel nut. Maarja, hoe vaak gebeurd dat nou...Shunt schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:49:
[...]
heb je wel eens een domi gefit ? vooral met die setup ? wel moet je maar eens proberen dan kom je er achter dat die tweede large rep NIET past en met die rigs is die med rep wel in eens een stuk efficienter gewordengeld het zelfe voor de large natuurlijk maar probeer die setup maar eens je zal verast zijn over hoe efficient het is.
[...]
ja de navy vexor
When in doubt, Ctrl-Q
haha lezen is een vak met DEZE setuptudeLati schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 19:10:
[...]
Ja, ik heb wel eens een domi gefit voor PvP. Het is beter om dan gewoon een plate te fitten in plaats van die medium rep. Tenzij je in het gevecht een halfuur lang achter elkaar word beschoten dan heeft het opeens wel nut. Maarja, hoe vaak gebeurd dat nou...

wat de hele kern van die post was is dat er juist duizend een een fits zijn voor zo'n ship.
als je geen support hebt en je bent 1vX dan ben je zo in eens zo dood als een pier aangezien je NIET meer kan reppen maar gewoon langzaam dood gaat. dan zou je nog ge killed kunnen worden door een inty swarm

Game PC
Een med armor rep II heeft ongeveer een minuut nodig om evenveel armor te reppen als dat een 800mm rolled tungsten add.
Rolled tungsten kost meer powergrid en kost snelheid, armor repper kost cap. Lijkt mij gewoon een kwestie van wat je liever heb bij je fitting en waarvoor je het gebruikt.
Ben nu aan 't trainen naar level II, als ik dan straks thuis kom van het stappen ga ik weer verder met space command trainen.... nog 22uur pffDarth Malak schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 16:08:
salvaging to lvl IV + salvage rigs = instant ISK
Ik zei dat je beter een plate kunt fitten in plaats van de med rep. Dat betekend dat je nog steeds een large rep hebt hoorShunt schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 19:36:
[...]
haha lezen is een vak met DEZE setup.
wat de hele kern van die post was is dat er juist duizend een een fits zijn voor zo'n ship.
als je geen support hebt en je bent 1vX dan ben je zo in eens zo dood als een pier aangezien je NIET meer kan reppen maar gewoon langzaam dood gaat. dan zou je nog ge killed kunnen worden door een inty swarmjaaaj

En hoe vaak kom je nou een inty swarm tegen? Ze doen meestal toch genoeg damage om elke tank te breken ( uitzondering caps ). In dat geval is die plate zelfs beter dan een med rep omdat je dan langer de tijd hebt om je vriendjes te roepen.
When in doubt, Ctrl-Q
Voor de geintresseerde is hier een filmpje te vinden (door een corp member gemaakt)
http://www.youtube.com/watch?v=h0pYDcbQgGU
Alleen de eigenaars waren er niet zo blij mee.

Verwijderd
Moet toch mijn ship eens op laten blazen
Overigens, ik heb nu aan het sparen voor een Ferox
mjah, ga niet 0.0 in als je niet bij de alliance hoort die het gebied geclaimed heeft.De_Bastaard schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:42:
Ik denk dat ik straks eens naar 0.0 (Tribute) vlieg, kijken hoe ver ik kom![]()
Moet toch mijn ship eens op laten blazen![]()
anders ben je gegarandeert je pod en schip kwijt!
Battle.net Spud#2543
we hebben wel standings maar zoals het er nu naar uitziet worden de drone regions gewoon weg gelaten omdat het het niet waard is (vraag me ook af wat RA/GOON ermee moet aangezien je er alleen maar drone rats hebt die ore's droppen geen sec bonus of bounty's..)
Tja mijn ship zal ik zeker nog wel eens kwijt raken. Momenteel heb ik een kestler... ingame wordt me verteld dat iedereen zijn ship wel eens kwijt raakt, en dat het beter is om je ship eerst eens een of meerdere keren te verliezen zodat je weet waar je limiet ligt enzoTepelStreeltje schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:51:
[...]
mjah, ga niet 0.0 in als je niet bij de alliance hoort die het gebied geclaimed heeft.
anders ben je gegarandeert je pod en schip kwijt!

Nu kan ik natuurlijk ook wel gewoon mijn ship kapot laten knallen in een missie, maar van de andere kant ben ik van mening, waarom zou ik hem kapot laten knallen
Als ik jou was zou ik nog even doorsparen voor een Drake.De_Bastaard schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:42:
Ik denk dat ik straks eens naar 0.0 (Tribute) vlieg, kijken hoe ver ik kom![]()
Moet toch mijn ship eens op laten blazen![]()
En dan meteen van mijn Kestler naar een drake?Dennis_k schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:22:
[...]
Als ik jou was zou ik nog even doorsparen voor een Drake.
Great minds think in parallel gutters.
Ferox is inderdaad wat underpowered, zelfs met de extra turretslot.
Drake is wat beter voor PvE. Maar dan moet je ook wel een leuke fitting erop kunnen zetten.
mjah, jouw keus.De_Bastaard schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:03:
[...]
Tja mijn ship zal ik zeker nog wel eens kwijt raken. Momenteel heb ik een kestler... ingame wordt me verteld dat iedereen zijn ship wel eens kwijt raakt, en dat het beter is om je ship eerst eens een of meerdere keren te verliezen zodat je weet waar je limiet ligt enzo![]()
Nu kan ik natuurlijk ook wel gewoon mijn ship kapot laten knallen in een missie, maar van de andere kant ben ik van mening, waarom zou ik hem kapot laten knallenZolang het goed gaat is er toch niets aan de hand
ik raad het je zelf af.
ik speelde ruim een jaar toen ik voor het eerst 0.0 in ging.
kon men mannetje ook wel redelijk staan op dat moment (megathron met mooie fitting derop enzo, nee nog niets anders dan frigs, cruisers en bs's in die tijd (lees, jaar of 5 geleden
ik vloog alleen in men eentje op weg om een camp van friendlies bij te staan en werd verrast door een party van 5. (tacklers, dmg dealers, ervaren pvp'ers)
Bootje was ik kwijt, gelukkig men pod niet.
Houd er rekening mee dat je een clone hebt die up to date is!! (kortom, dat hij alle SP dekt!)
doe je dit neit, dan ben je paar skills/skills-levels kwijt.
Nogmaals, ik zou lekker in (safe) empire blijven en missies doen en verder skillen
pas 0.0 in gaan als je in een corp/alliance zit die je daar ondersteuning kan geven.
houd het ook wat leuker imo, wat langer wachten met 0.0 in gaan, anders word je empire zo snel zat
(ps, ik speel al ruim 3 jaar niet meer, dus vraag me niet wie waar zit en welke alliance enzo, ik was toendertijd een van de oprichters van een corp die onder GoTters best wel bekend was en ook veel members had (arcane industries) ( *zwaait naar maverickX, donny en nog zooi tuig dat nu in 0.0 zit te rellen ^^ )
Battle.net Spud#2543
dat is dus onzin, ik woon in de drone regions, en ik vind alloys veel beter dan bounty. Voornamelijk omdat je isk-wise veel meer terugkrijgt van een drone bs, je moet er alleen iets meer moeite voor doen. Het enige nadeel zijn de faction spawns, die nu zo goed als niets opleveren (behalve veel blue salvage)angel00008 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:58:
(vraag me ook af wat RA/GOON ermee moet aangezien je er alleen maar drone rats hebt die ore's droppen geen sec bonus of bounty's..)
snap ik maar RA en GOON moeten blijven expanden net zoals rome anders klappen ze in elkaar het probleem is wat nu als ze alles hebben dan ga je zoiezo onderling problemen krijgen..GamemasterByte schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:14:
[...]
dat is dus onzin, ik woon in de drone regions, en ik vind alloys veel beter dan bounty. Voornamelijk omdat je isk-wise veel meer terugkrijgt van een drone bs, je moet er alleen iets meer moeite voor doen. Het enige nadeel zijn de faction spawns, die nu zo goed als niets opleveren (behalve veel blue salvage)
ik zie ra en goon geen industrial side hebben om in de drone regions vrolijk te gaan ratten/minen vandaar mijn punt dat de drone regions voor ra en goon niet zo handig is..
ah, ik snap hem, had over het ra/goon stukje heengelezen, dacht dat je in het algemeen bedoeldeangel00008 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 17:12:
[...]
snap ik maar RA en GOON moeten blijven expanden net zoals rome anders klappen ze in elkaar het probleem is wat nu als ze alles hebben dan ga je zoiezo onderling problemen krijgen..
ik zie ra en goon geen industrial side hebben om in de drone regions vrolijk te gaan ratten/minen vandaar mijn punt dat de drone regions voor ra en goon niet zo handig is..
Ach, als je mexallon invoert, kun je wel redelijk bouwen zonder te minen, maar anders heb je een probleem.GamemasterByte schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:14:
[...]
dat is dus onzin, ik woon in de drone regions, en ik vind alloys veel beter dan bounty. Voornamelijk omdat je isk-wise veel meer terugkrijgt van een drone bs, je moet er alleen iets meer moeite voor doen. Het enige nadeel zijn de faction spawns, die nu zo goed als niets opleveren (behalve veel blue salvage)
Maar laten we eerlijk zijn:
- -factions spawns in drone region zijn knudde, leveren drone onderdelen op en heel soms t2 salvage parts en geen bounty. Je komt ze zowiezo niet snel tegen, omdat je door farmen van spawns, minder totaal nieuwe spawns krijgt, dus kans op faction is net ff wat lager.
- -exploration in drone regions is knudde, waarom? De drone spawns in complexen zijn tig keer lastiger dan de belt spawns, echter de opbrengst in alloys is bedroevend laag. Het gaat dus puur om de sentient die eventueel kan spawnen, echter dat gebeurt dus ook niet altijd. Zelfs als hij spawn, is de opbrengst zeer random en kan zeer laag zijn.
- -de zogenaamde integrated drone bpcs zijn zeer lastig te krijgen en dan krijg je HOERA een 5 run bpc en 1 a 2 van de onderdelen, die nodig zijn, zijn zeer zeldzaam.
- -geen bounty is knap lastig, want heb je ineens isk nodig, dan kun je niet ff gaan ratten om het bij elkaar te krijgen.
- -door geen isk sources in drone region, moet je echt alles plannen. isk reserveren voor transporten, voor vernieuwen van je clones igv podden, voor evt donaties aan corps/alliance, voor nood inkopen als je toevallig net module moet hebben.
- -door afhankelijk van mineralen prijs, moet je zeer goed opletten, wanneer je wat gaat verkopen.
- -drone BS spawns farmen, is tering saai en als je eerst spawns moet fokken, door ze compleet af te maken, voordat je double of triple BS krijgt, verlies je veel tijd en krijg je weinig inkomsten op dat moment.
Gelukkig hebben we voldoende pew pew, maar ben zelf geen gatecamper. Echter als smash en roadkill weggaan, zal het toch ff wat rustiger worden. Das ook wel jammer dan.
Teveel blauw is namelijk niet erg goed.
Maar huh ik snap het ff niet, kan smash/roadkill,atlas,pure,chaos samen tri niet aan?
Want laten we eerlijk zijn, de eerst genoemde allianties spelen wel erg vaak samen in fleets.
Geloof er niks van, dat ze zich gaan terugtrekken.
op het punt van mexallon heb je gelijk, dat is vrij lastig te krijgen. Daarom hebben wij ook wel eens mining ops in regions waar ze wel ore hebben dat veel mex geeftbangkirai schreef op maandag 25 februari 2008 @ 17:41:
[...]
Ach, als je mexallon invoert, kun je wel redelijk bouwen zonder te minen, maar anders heb je een probleem.
Maar laten we eerlijk zijn:
- -factions spawns in drone region zijn knudde, leveren drone onderdelen op en heel soms t2 salvage parts en geen bounty. Je komt ze zowiezo niet snel tegen, omdat je door farmen van spawns, minder totaal nieuwe spawns krijgt, dus kans op faction is net ff wat lager.
- -exploration in drone regions is knudde, waarom? De drone spawns in complexen zijn tig keer lastiger dan de belt spawns, echter de opbrengst in alloys is bedroevend laag. Het gaat dus puur om de sentient die eventueel kan spawnen, echter dat gebeurt dus ook niet altijd. Zelfs als hij spawn, is de opbrengst zeer random en kan zeer laag zijn.
- -de zogenaamde integrated drone bpcs zijn zeer lastig te krijgen en dan krijg je HOERA een 5 run bpc en 1 a 2 van de onderdelen, die nodig zijn, zijn zeer zeldzaam.
- -geen bounty is knap lastig, want heb je ineens isk nodig, dan kun je niet ff gaan ratten om het bij elkaar te krijgen.
- -door geen isk sources in drone region, moet je echt alles plannen. isk reserveren voor transporten, voor vernieuwen van je clones igv podden, voor evt donaties aan corps/alliance, voor nood inkopen als je toevallig net module moet hebben.
- -door afhankelijk van mineralen prijs, moet je zeer goed opletten, wanneer je wat gaat verkopen.
- -drone BS spawns farmen, is tering saai en als je eerst spawns moet fokken, door ze compleet af te maken, voordat je double of triple BS krijgt, verlies je veel tijd en krijg je weinig inkomsten op dat moment.
Faction drone spawns geven wel veel meer normale en blue salvage, onder andere die capacitor consoles en alloyed tritanium bars. Het enige nadeel aan deze faction spawns is dat er idd vrij weinig loot is, behalve de normale loot.
Hoewel die loot erg hoog is, zelfs voor normale bs's. Met de huidige mineral prices, is de minimum 'bounty' die je krijgt ongeveer 1.5mil. Dan zijn er ook nog drones die makkelijk 3+ mil isk aan alloys en dus minerals bevatten. Dit is wel even iets meer dan alle andere factions hebben. Dit maakt het hebben van geen faction spawns makkelijk goed, aangezien er vaak ook hele crappy bs spawns bijzitten (500k isk/bs enzo). Dan heb ik toch liever het minimum van 1.5mil
Ik weet niet hoe het in andere regio's in de drone regions is, maar bij ons zijn de bs spawns nooit een probleem. De systemen die wij hebben, hebben gemiddeld 10 belts, waar altijd minstens 3 triple bs spawns te vinden zijn. Dit is volgens mij niet anders bij andere factions, waar er ook nooit 3 1+ mil bs's in elke belt zitten.
Kortom: leuke regio, je moet er alleen wel iets meer werk voor doen, aangezien je de alloys mee moet nemen.
van wat ik hoor is tri het probleem niet maar RA en GOON deze schijven hun target gezet te hebben op de drone regions..bangkirai schreef op maandag 25 februari 2008 @ 17:41:
[...]
Ach, als je mexallon invoert, kun je wel redelijk bouwen zonder te minen, maar anders heb je een probleem.
Maar laten we eerlijk zijn:Ja ik zwerf ook in de drone regions, maar kan het nog niet zo bewonderen, ben echter niet een corps hopper, dus blijf gewoon op mn plek.
Gelukkig hebben we voldoende pew pew, maar ben zelf geen gatecamper. Echter als smash en roadkill weggaan, zal het toch ff wat rustiger worden. Das ook wel jammer dan.
Teveel blauw is namelijk niet erg goed.
Maar huh ik snap het ff niet, kan smash/roadkill,atlas,pure,chaos samen tri niet aan?
Want laten we eerlijk zijn, de eerst genoemde allianties spelen wel erg vaak samen in fleets.
Geloof er niks van, dat ze zich gaan terugtrekken.
Btw, hebben al die killboards een nogal hoge schatting van prijzen? Modules die ik voor 800k heb gekocht staan er voor 3.5M op. Hyperion die 140M kost staat er voor 180M.
Ondertussen heeft de local pirate alliance de regio 'geclaimd', en moet iedereen hun geld betalen. Ze kunnen stuk sterker zijn dan de niet pirates, maar ze zullen er toch aan moeten wennen om uitgelachen te worden. Niemand is van plan ook maar iets te betalen.
[ Voor 20% gewijzigd door Sissors op 25-02-2008 20:25 ]
Ik heb een drake en een flycatcher.. plus nog wat spul hier en daar.De_Bastaard schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:08:
Wat hebben jullie overigens voor ships als ik vragen magIk zou als ik *dadelijk* een Drake heb bijv. wel ergens in de wat risicovollere gebieden willen gaan zitten, maarja ... waar... en met wie
ik heb alle caldari schepen t/m T1 BS (wel T2 fitted) en ben op het moment naar gallente schepen aan het werken. Mijn alt is bijna thanatos fleet readyDe_Bastaard schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:08:
Wat hebben jullie overigens voor ships als ik vragen magIk zou als ik *dadelijk* een Drake heb bijv. wel ergens in de wat risicovollere gebieden willen gaan zitten, maarja ... waar... en met wie

Verwijderd
Ik heb veel te veel schepen om op te noemen, ongeveer het enige schip wat ik niet kan vliegen op een van m'n accounts is de caldari carrier en de 4 titans, en 2 daarvan kan ik op zich vliegen als ik zou denken dat ik er ooit een kan vliegen en daardus geld voor het skillbook over heb
Ik prefeer, Battleships en Capitals, ik moet wat compenseren
Als er eens wat meer van degene die oorlog hebben hadden geholpen, dan hadden we makkelijk gewonnen. Was op zich wel redelijk gevecht, alleen jammer dat dan één van tegenstanders zich als debiel moet gedragen in local.
Een maand geleden speelde ik nog in Chaos, en ik heb in die enkele weken daar nog nooit in een gang gezeten die uit iets anders bestond dan Chaos. Dus wat je daar roept klopt niet, tenzij het de afgelopen 4 weken veranderd is.Maar huh ik snap het ff niet, kan smash/roadkill,atlas,pure,chaos samen tri niet aan?
Overigens is me Flycatcher net zo groot als een Titan hoor, echt waar!

[ Voor 21% gewijzigd door AvanCade op 26-02-2008 06:20 ]
Welk ras ben je zelf en in welke regio zit je?
Dit topic is gesloten.