[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste
Acties:
  • 76.783 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 20:21
daarom heb ik er ook drie ;)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn hoogste char zit op 62m sp, heb ook nog een indu van 55m sp geloof ik (weet niet precies hoeveel). Had ook nog een 36m Amarr pvp/indu maar die heb ik voor iskies verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik vind het wel goed dat je maar 1 char tegelijk kan trainen, heb ook maar 1 char op 1 account. Zit nu op zon 10.5M SP. En laatste loodjes aan het sparen richting megathron navy issue (heb er genoeg isk voor, alleen nu nog genoeg isk voor CCC rigs erbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
heb 1 char op 54 mln en een andere op 52 mln :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 09:09

Namu

Silver Wings Of Morning

* Namu is jaloers

heb 5.5 en 2.5 >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:23

ZenTex

Doet maar wat.

07
Wa's je ingame naam Proqzor?

En m'n 2004 main heeft 19M SP :+
Alts: 45M, 13M, 12M en 6M.

Heb m'n eigen mining-gang van 3 hulk-miners en 1 hauler, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
hoe betalen jullie al die accounts? met isk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik hoop dat de multi-accounters hun maandelijkse bijdrage met iskies kunnen betalen, want in euri is het al een aardig bedrag om op te hoesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 20:21
ik betaal idd met isk, maar dan is nog veel geld.. ongeveer 300-350mil per maand in totaal. Veel geld, maarja, dan heb je ook wat.

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik betaalde het met gewoon geld, was niet zo'n punt. Nu ik die ene char voor isk verkocht hebt, doe ik het met isk zolang ik het nog heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:58
Ik betaal ook beide accounts met isk, ongeveer 900 mil per 90 dagen. Aangezien ik met traden (T2 BPO + paar goede T1 BPO's) zo'n 500 mil per maand verdien is dat makkelijk uit te houden zonder al te veel tijd met isk verdienen kwijt te zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Betaal nog met Pleuro's maar ben van plan over te gaan op GTC's.
M'n ingame inkomsten schieten omhoog en de GTC's zijn behoorlijk in waarde verminderd.
Niet omdat ik het geld mis, maar omdat het me machtig lijkt om een betaald spel gratis te kunnen spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35
Ik moet ook maar eens wat meer gaan ratten om met isk te betalen. Het is toch 200m voor één maand verlengen, correctemundo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
150 miljoen ofzo nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Laatst online: 13:29

Hoogie2004

Whohooooo

De_Bastaard schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:18:
Ik moet ook maar eens wat meer gaan ratten om met isk te betalen. Het is toch 200m voor één maand verlengen, correctemundo?
Ligt eraan, als je beetje tijd hebt, kan je soms voor 150 mil een maand spelen, 160 mil is op het moment redelijk normaal.
Goedkoper is om een 90 dagen GTC te kopen voor ong. 320-360 mil. (nja, et verschil is niet zo groot op het moment)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Mega giga ultra battle in Stain tussen Red Alliance+MASS tegen Stain Empire+C0ven waarbij tussen de 40 en 50 dreads zijn gesneuveld. Een van de weinige gevechten op deze schaal waarbij de verliezen vergelijkbaar zijn in plaats van dat de ene partij de andere gewoon wegvaagt zonder veel te verliezen. Ook was er geen enkele Titan of Mothership aanwezig zo aan de killmails te zien.

Alle zijden zijn meen ik gevestigd in het voormalige Oostblok waardoor het hele conflict zich een beetje buiten zicht van de rest van EVE zich afspeelt.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:23:
[...]

Ligt eraan, als je beetje tijd hebt, kan je soms voor 150 mil een maand spelen, 160 mil is op het moment redelijk normaal.
Goedkoper is om een 90 dagen GTC te kopen voor ong. 320-360 mil. (nja, et verschil is niet zo groot op het moment)
voor hetzelfde geld 2 of 3 maanden kunnen spelen vind ik een behoorlijk verschil. Je kunt prima voor 350M een GTC krijgen (gewoon weigeren meer te betalen, meeste mensen die zo'n ding verkopen zijn mensen zonder geduld, dus die doen 'em ook wel voor wat minder van de hand)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

MM schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:06:
[...]

voor hetzelfde geld 2 of 3 maanden kunnen spelen vind ik een behoorlijk verschil. Je kunt prima voor 350M een GTC krijgen (gewoon weigeren meer te betalen, meeste mensen die zo'n ding verkopen zijn mensen zonder geduld, dus die doen 'em ook wel voor wat minder van de hand)
Je hebt gelijk, ik vertel me een miljoentje of honderd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Gespot: 30 dagen voor 130, 90 dgn voor 330.

De 30 dagen lijkt nog steeds in prijs te dalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:42
help het als je met 2 account op die channel zit en de 1 vraagt bv 110M en de ander bied het aan voor 120M gaan ze dan ook in prijs dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:29

Shunt

Boe

timecards blijven fluxueren tussen 120 en 160 mil als je gedult hebt kom je iemand tegen die er meteen een nodig heeft en dan kan je ze duur verkopen heb je als koper geluk dan kom je iemand tegen die snel snel isk nodig heeft dan krijg je mensen die idd tegen elkaar naar beneden gaan bieden.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Binnenkort maar es ff een kopen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Shunt schreef op zondag 04 mei 2008 @ 11:49:
timecards blijven fluxueren tussen 120 en 160 mil als je gedult hebt kom je iemand tegen die er meteen een nodig heeft en dan kan je ze duur verkopen heb je als koper geluk dan kom je iemand tegen die snel snel isk nodig heeft dan krijg je mensen die idd tegen elkaar naar beneden gaan bieden.
Comma (,)
Punt (.)

Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Calamor schreef op zondag 04 mei 2008 @ 11:26:
help het als je met 2 account op die channel zit en de 1 vraagt bv 110M en de ander bied het aan voor 120M gaan ze dan ook in prijs dalen?
Meestal valt er wel wat te handelen, maar dat ligt helemaal aan de verkoper. Ik krijg ze meestal 10-20 mil goedkoper dan ze te koop staan, de meesten die die GTC's verkopen willen ze snel kwijt en dan maakt die paar miljoen niet zoveel uit.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Zo. Nog's 5 minnie control towers van Solaf fleet neer. Samen met de 2 dode moms en 1 Titan die als door een wonder ontsnapte al met al toch een leuke week voor RK geweest. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Refragmental schreef op zondag 04 mei 2008 @ 19:02:
[...]

Comma (,)
Punt (.)

Doe er je voordeel mee.
Zijken doe er je voordeel mee.
Reageer NIET dan echt wat een nutteloos gezijk weer.

btw ondertussen een MOM van INSURG gesloopt. Mega lagfest en niet normaal insurg heeft volgens mij niet veel freeking BS meer over. Wij zijn een Titan verloren nogmaar 5 om gelijk te komen.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt misschien zeiken? :|

Het is een beetje een rommeltje op het moment. Zo'n beetje overal oorlog.
Wel leuk natuurlijk, is er genoeg te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja en dat rommeltje is hier ook. Kap aub met zeiken op komma's of wat dan ook, en probeer aub wat leestekens te gebruiken als je iets typt. Da's wel zo duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu

Namu

Silver Wings Of Morning

* Namu opnieuw jaloers

probeer zelf een alliance te vinden om mee te kunnen doen aan de "pew pew" in 0.0 maar niemand wil een 4 maanden oud character :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 12:01

Rudios

Lost in space?

Namu schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:23:
* Namu opnieuw jaloers

probeer zelf een alliance te vinden om mee te kunnen doen aan de "pew pew" in 0.0 maar niemand wil een 4 maanden oud character :'(
Niet goed gezocht dus ;)

Kom eens langs op www.enrave.com of ingame in channel enrave-public.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
ZenTex schreef op maandag 05 mei 2008 @ 01:04:
Zo. Nog's 5 minnie control towers van Solaf fleet neer. Samen met de 2 dode moms en 1 Titan die als door een wonder ontsnapte al met al toch een leuke week voor RK geweest. :+
ik ben er in totaal 3 dagen in geweest en op de zwaar klote intel na was het best wel fun :P

blijkbaar kan mijn domi net aan 2 dd's tanken maar daarna was ik me toch wat blij dat ik in de pos ff kon reppen en daarna buiten nog wat mensen hull reps geven :P

overgens zat tensionman echt als een idioot mensen te gangen die inlogde bij de pos en vervolgens naar de solar pos te warpen wat ikzelf een vieze stunt vind maar blijkbaar kunnen ze niet anders..

(zelf gelukkig niet ingetrapt)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, gisteren met mijn corp een small Caldari tower gesloopt. We hadden geen van allen een Cap in de buurt, dus moesten we met 8 BS die towers slopen. Alle drones op de Sentries en Torps & Rails op de tower. Het stomme ding sprong ook nog een uurtje op reinforced, maar uiteindelijk wel voor elkaar gekregen.

Maar ik zoek dus nog steeds een europees Empire corp voor mijn ALT (deze dus), ik speel er gemiddeld 1 a 2 avonden mee, weet iemend er eentje?

P.S. zitten hier toevallig PURE leden ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
ZenTex schreef op maandag 05 mei 2008 @ 01:04:
Weet je zeker dat die Titan niet kapot is :? Ik heb namelijk heel andere verhalen over die RK/Smash titan gehoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
De_Bastaard schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:08:
[...]

Weet je zeker dat die Titan niet kapot is :? Ik heb namelijk heel andere verhalen over die RK/Smash titan gehoord :+
killmail is proof eh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Afaik was die titan nog under construction. Alle benodigde minerals zaten in hangars/arrays en die zijn kapot geknald > titan weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Yup... solar dragons afknallen is altijd leuk! :)

Iets wat nog leuker is: burn eden afgeknald zien.

[ Voor 35% gewijzigd door Darth Malak op 05-05-2008 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Wow... weer veel gebeurd.

Enfin, die "baby titan" ofzo: Er was niets van bekend bij geen van de alliances. Ook is het niet zeker of er een titan in aanbouw was. ALS die er wel was, was het niet van ons.
De tower was van een vorige bewoner van de regio (carpe). duidelijk was dat er iets mee gebeurde, want er werd een deal gesloten om die tower te laten staan. Enfin, wat er ook in zat, het was NIET van ons.
Die titan waar ik het over had is de Solar fleet(?) titan. Deze had geDD'd (kon dus niet cyno'en) en werd door onze vloot goed te grazen genomen, totdat de titan ineens *poef* deed.
Deze ontsnapping is nog steeds een raadsel.

MC houd er mee op. Zie COAD. Wat de plannen voor de toekomst van de individuele corps zijn is niet duidelijk.

Goons hebben een nieuwe target: Geminate! Het gaat ze blijkbaar om SMASH vanwege een "incident" van 2 jaar geleden. Te lang verhaal om hier te typen.
Op dit moment knokken we tegen de Russische splintergroeperingen en geaffilieerd spul (XiX, solar dragons, solar flleet/wing IRC, ED en Ka-Tet.En nog tegen een paar empire based corps/alliances en mercs. De goons die nu met hun staart tussen de benen uit delve rennen, zagen blijkbaar hun kans schoon tegen wat zij denken dat een "soft target" is.
Echter, zoals bekend hebben Smash/RK een reputie niet alleen elkaar, maar ook onze allies door dik en dun te steunen. Zie nu fix en in het verleden ook ATLAS (DMC drama, RA vs ATLAS vs KA-TET incident).
Nu staat SMASH bekend als de alliance die idereen haat. Dat in COAD iedereen SMASH aanmoedigt betekent dat iedereen een hekel aan de goons heeft nu.
Goon scouts zijn al gespot in Gem, en een invasie word binnenkort verwacht.
De reaktie van onze zijde "eindelijk targets dichtbij". RK/Smash hebben al een jaar geen grootsschalige invasie meer gehad met verwijdering als doel. Alleen maar kleinschalige of offensieve oorlogen.
Mooraal is ZEER hoog, vooral na die 2 mom kills. :+

Burn Eden: Zie af en toe BE op de KB langskomen. Ze doen het wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:07

Seraphin

Meep?

Hoe "werkt" diefstal eigenlijk in highsec?

Voor zover ik begrijp, krijg je kill rights voor 15 minuten op iemand die jouw container loot; maar mag die andere dan terugschieten? Dat lijkt me op zich wel redelijk, aan de andere kant betekent het dat als iemand in z'n shiney ship mijn containers loot, ik hem als calimero alsnog niets kan maken.

Verder: boarden van lege schepen van een ander in highsec space: levert dat nog problemen voor je op?

Reden voor deze vragen is dat ik het volgende in gedachten had: een trasher uitrusten met zoveel mogelijk mining lasers en in highsec gaan minen. Telkens als cargo vol is de boel dumpen, maar er wel zelf bij blijven. Dan na x cargo containers uit mijn trasher ejecten, in een gereed staande hoarder gaan en de cargo oppikken + wegbrengen.

Het grootste risico hiervan is imo dat iemand mijn lege trasher tegenkomt terwijl ik wegben, en denkt "die neem ik ff mee". Zou jammer zijn ;)

Gaat dat zo makkelijk, of krijgt die ander dan problemen?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

Ejecten om naar een industrial te gaan, terwijl beide schepen niet zijn uitgerust met bewapening betekent dat je continue een schip heb rondhangen zonder bestuurder. Iedereen kan die oppakken. nou ja eerst even scannen en hoppa.
is het niet handiger om even naar een station te vliegen en daar van schip te wisselen?
of met een vriend die de hele tijd de containers ophaalt die jij vult?

voor minen is gebruik maken van strip miners etc altijd het beste, ik zou even op eve-online forums de gids lezen voor miners, staat veel goeie info in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Seraphin schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:58:
Hoe "werkt" diefstal eigenlijk in highsec?

Voor zover ik begrijp, krijg je kill rights voor 15 minuten op iemand die jouw container loot; maar mag die andere dan terugschieten? Dat lijkt me op zich wel redelijk, aan de andere kant betekent het dat als iemand in z'n shiney ship mijn containers loot, ik hem als calimero alsnog niets kan maken.

Verder: boarden van lege schepen van een ander in highsec space: levert dat nog problemen voor je op?

Reden voor deze vragen is dat ik het volgende in gedachten had: een trasher uitrusten met zoveel mogelijk mining lasers en in highsec gaan minen. Telkens als cargo vol is de boel dumpen, maar er wel zelf bij blijven. Dan na x cargo containers uit mijn trasher ejecten, in een gereed staande hoarder gaan en de cargo oppikken + wegbrengen.

Het grootste risico hiervan is imo dat iemand mijn lege trasher tegenkomt terwijl ik wegben, en denkt "die neem ik ff mee". Zou jammer zijn ;)

Gaat dat zo makkelijk, of krijgt die ander dan problemen?
alls wat je zegt heb je gelijk in..

zodra iemand uit een can steelt mag jij op hem schieten (hij mag pas terug schieten zodra jij hem aanvalt)

lege schepen kunnen zonder pardon geboard worden zonder deze shoot first regel..

je idee is leuk maar over het algemeen niet te doen..

en zeker met een station system zou ik je hauler gewoon in station houden als je die can vol hebt met wat je can haulen naar station warpen hauler boarden en can oppikken en weer opnieuw beginnen.

jou ''jet can mining'' is heel erg vatbaar voor ore thiefs of mensen die een easy kill zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
Goons hebben zich samen met PL behoorlijk vermaakt in Fountain de laatste paar weken maar zijn sinds afgelopen weekend compleet verdwenen, waarschijnlijk waren ze het zat en verveelden ze zich nadat FOOM terug naar empire is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 12:01

Rudios

Lost in space?

ZenTex schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 02:22:

Mooraal is ZEER hoog, vooral na die 2 mom kills. :+
Moraal halen uit 2 MS's die junkfitted waren? :+ (onbegrijpelijk dat moms dezer dagen nog zo slecht gefit worden)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

thanx voor de tips. Ik denk dat ik het er even bij laat. M'n main is helemaal geskilled op missions, mining is meer bedoelt "voor erbij" als ik ff geen zin heb in missions.

Misschien dat ik er een account bij neem om simultaan een mining char te skillen, dan kan ik met m'n main de boel meteen guarden als ik een keer zin heb in minen. Zodra dat een beetje loopt zou ik misschien zelfs dat tweede account kunnen financieren met isk uit de mining? :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Rudios schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:07:
[...]

Moraal halen uit 2 MS's die junkfitted waren? :+ (onbegrijpelijk dat moms dezer dagen nog zo slecht gefit worden)
Een MOM kill is een momkill. Ja, suck fittings (hoewel, mactep's Aeon was goede kwaliteit fitting, maar gewoon slechte mods) maar dan nog. Moms worden over het algemeen alleen ingezet als er weinig risico is om ze te verliezen.

Trouwens, als je alle momkills FF doorneemt zul je zien dat ze over het algemeen gewooon kut gefit worden.

Enfin, moraal was toch al hoog. Die moms zijn alleen maar een extra oppepper. :)

@Seraphin: Met een beetje dedicated mining gang heb je zo een paar GTC's bij elkaar gemined. Moet je wel in een 0.0 alliantie zitten met arkonor, bistot of Crokite.
En zorg wel dat je minimaal in een mining barge zit en in 0.0 in een Hulk om de spawns te tanken.
Niet de BS spawns, triple BS's zijn makkelijk te tanken, het zij de BC+cruiser spawns die pijn doen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Nog een paar daagjes en dan kan ik ook in een mining barge vliegen! Hopelijk gaat het minen dan wat sneller want in een Vexor met 3x Miner II en 5 miner I drones schiet het niet echt op.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Tular schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:27:
Nog een paar daagjes en dan kan ik ook in een mining barge vliegen! Hopelijk gaat het minen dan wat sneller want in een Vexor met 3x Miner II en 5 miner I drones schiet het niet echt op.
lol je weetniet wat je meemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hebben jullie nog gestemd voor CSM?

Niet vergeten he, jongens en meisjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
*knip* Lees mijn reactie nog eens.
btw ondertussen een MOM van INSURG gesloopt. Mega lagfest en niet normaal insurg heeft volgens mij niet veel freeking BS meer over. Wij zijn een Titan verloren nogmaar 5 om gelijk te komen.
Blijkbaar helpt het wel. Want je post is opeens WEL leesbaar wanneer je interpunctie gebruikt.

Anyway... kan eindelijk de Golem vliegen!!
Alleen jammer dat ik zo weinig tijd heb :(

[ Voor 24% gewijzigd door TheZeroorez op 06-05-2008 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Modbreak:Doe eens niet zo ontzettend kansloos zeg :/

[ Voor 91% gewijzigd door TheZeroorez op 06-05-2008 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Slechte dag vdnaag, eerst in 0.0 syndicate gegaan voor de gein om wat te ratten, maar gepakt in belt. Hurricane verloren + gepodkilled doordat ik hoop lag kreeg.

Daarna met resterende isk ishkur gekocht en gefit, low sec in gegaan, en leuke 1v1 gedaan tegen pirate in thorax in belt. Als ik betere cap skills had gehad had ik gewonnen, maar ik kon mijn armor repper niet genoeg gebruiken. Hij had ECM drones die me redelijk vaak jamde, maar elke keer dat ik erdoor kwam liet ik mijn drones weer een paar vernietigen, dus al snel waren er geen ecm drones meer. Uiteindelijk had hij lichte structure damage toen ik ontplofte.
Daarna vroeg ie me of ik intresse had om corp te joinen, wat ik op zich wel heb gezien dat ik niet veel redenen heb om bij mijn huidige te blijven. Iemand ervaringen met Ministry of Destruction van southern cross alliance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Apotheosis, geinige frig shuttle (natuurlijk :P )! \o/

[ Voor 35% gewijzigd door Viper2k1 op 06-05-2008 19:19 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
furby-killer schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:44:
Slechte dag vdnaag, eerst in 0.0 syndicate gegaan voor de gein om wat te ratten, maar gepakt in belt. Hurricane verloren + gepodkilled doordat ik hoop lag kreeg.

Daarna met resterende isk ishkur gekocht en gefit, low sec in gegaan, en leuke 1v1 gedaan tegen pirate in thorax in belt. Als ik betere cap skills had gehad had ik gewonnen, maar ik kon mijn armor repper niet genoeg gebruiken. Hij had ECM drones die me redelijk vaak jamde, maar elke keer dat ik erdoor kwam liet ik mijn drones weer een paar vernietigen, dus al snel waren er geen ecm drones meer. Uiteindelijk had hij lichte structure damage toen ik ontplofte.
Daarna vroeg ie me of ik intresse had om corp te joinen, wat ik op zich wel heb gezien dat ik niet veel redenen heb om bij mijn huidige te blijven. Iemand ervaringen met Ministry of Destruction van southern cross alliance?
Nope, maar opzich is pirate spelen best grappig! Laatst ook gedaan met een paar serieuze pirates, en was best geinig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-07 16:15
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:48:
En hebben jullie nog gestemd voor CSM?

Niet vergeten he, jongens en meisjes.
Tuurlijk gestemt!

Met alle 6 accounts die ik tot mijn beschikking heb, heb ik op JC gestemd ( Jade Constantine ).

Die kandidaat leek mij wel slim genoeg hiervoor. Daarnaast schrijft hij leuke tekstmuren en is ook nog eens pro-nano.

Perfect werkelijk :)

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Jade is niet pro nano, meer niet anti-nano. Dat was eigenlijk mijn enige probleem, terwijl imo nanos toch wel wat veranderingen kunnen gebruiken.
Voor de rest goede punten, dus heb ook op jade gestemd met mijn enige account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

noob-alert:

Als jullie het over nano's hebben, dan niet over die nanofiber internal structure dingsigheidjes? (die je schip lichter, dus sneller, maken ten koste van structure points) Dat lijken me nou geen dingen waar je hele heftige discussies over kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
nano's zijn schepen die gefit zijn met overdrive en de nanofibers en dan een dikke vette mwd waarmee cruisers dus meerdere km/s vliegen en dus in feite ''nano fitted'' zijn snel tacklers en wat lekkere dps erop..

op dit moment een vd laatste manieren van pvp wat not niet generfed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hier een post over anti-nano warfare, best leuk geschreven en er zitten enkele goede tips tussen :)

http://www.eve-tribune.com/index.php?no=3_9&page=1

[ Voor 25% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-05-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

ah dus toch wel die speed-dingigheidjes.

Kon me tbh niet voorstellen dat daar zoveel ophef over bestaat; alles opofferen voor snelheid = weinig andere dingen om te doen. Maar goed, ik ben uberhaupt niets sterkers tegengekomen dan npc destroyers, dus what do I know :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Het nadeel is dat ze over algemeen niet heel veel dps doen, al was het maar omdat ze op redelijk afstand moeten blijven en dus geen hele close range weapons kunnen gebruiken.

En ze kunnen weinig tank fitten, maar aangezien je ze toch niet raakt met dat niet echt veel uit. Grootste probleem voor hun is waarschijnlijk heavy neutralizers, maar als je ze op 20km vanuit je battleship neut en ze hun mwd niet kunnen gebruiken, zijn ze waarschijnlijk toch nog uit warpjam range voordat jouw battleship eindelijk wat snelheid heeft gekregen met mwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt behoorlijk duur eigenlijk :) Of valt dat nog mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:26:
Klinkt behoorlijk duur eigenlijk :) Of valt dat nog mee ?
nano's zijn over het algemeen gerigged (duur) en t2 of dure named mods (nog meer isk)

dus ja als je er eentje neerhaalt is er een grote kans dat je met 3 bs losses en 1 nano kill nog even speelt..

maar nogmaals nano schepen doen aan get in shoot... RUUUUN!!!! en dat over en over en over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 23:21
idd leuk spul, heb een nano crow, ik doe met mn mwd kleine 5000 M/s
dit kan idd nog sneller, want heb nog niet alle skills @ lvl 5 hiervoor en ook niet het beste fittings hiervoor

[ Voor 45% gewijzigd door PsychoHellDude op 07-05-2008 12:15 ]

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:52
Heb gisteren nog een nano crow neergehaald. Met mijn drake. Zegt meer over hem dan over mij denk ik. De piloot undockte namelijk na mij. Ik had mijn schip al gestopt en hij lockte mij, waarop ik terug lockte en 1 volley op hem kon schieten. Deze volley ging gelijk door tot structure. Daarna wil hij rondjes gaan draaien om me heen, maar hij bumpte tegen de station. Weg snelheid, hallo caldari navy scourge missiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu zelf niet bepaald de meest ervaren eve-speler (integendeel..) maar dat lijkt mij echt wel een heel domme zet van die nano crow.. En zeker met zo'n dure apparaten aan boord.. Kan je toch wel denken dat je tegen dat station gaat botsen als je net undocked bent :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
furby-killer schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:12:
Het nadeel is dat ze over algemeen niet heel veel dps doen, al was het maar omdat ze op redelijk afstand moeten blijven en dus geen hele close range weapons kunnen gebruiken.

En ze kunnen weinig tank fitten, maar aangezien je ze toch niet raakt met dat niet echt veel uit. Grootste probleem voor hun is waarschijnlijk heavy neutralizers, maar als je ze op 20km vanuit je battleship neut en ze hun mwd niet kunnen gebruiken, zijn ze waarschijnlijk toch nog uit warpjam range voordat jouw battleship eindelijk wat snelheid heeft gekregen met mwd.
De meeste HACs doen toch wel 350-400 dps, toch wel vergelijkbaar met een sniper battleship.

Het artikel is niet heel slecht maar het kan samengevat worden als "speel bait en hoop dat de nano gang dom is". Ik vind Battlecruisers overigens veel beter om nano schepen mee af te slachten, Hurricanes en Drakes met name. Ze zijn sneller en hun guns/missiles raken cruiser schepen een stuk beter.

Die webbing/neut drones moet je je niet teveel van voorstellen, drones leven niet lang tegen Vagabonds. Neuts zijn op zichzelf sowieso niet echt heel erg geweldig, een nanoschip kan gemakkelijk uit range komen zelfs zonder Microwarpdrive. En een aantal hebben vaak ook cap injectors (Ishtar bijv).

Ik gebruik zelf veel genanode schepen maar heb ook in defensegangs nanoschepen wel gesloopt en naar mijn mening is de sleutel altijd de tackle en ECM om je tacklers te beschermen. HACs hebben bar slechte sensor strength dus zelfs een newbie met een blackbird kan dit al doen.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Nano schepen geen tank en geen DPS?

Nou, geloof maar van wel. Neem de vaga. Met m'n char poep ik er met standaarf fittings al +5000 m/s sec uit en 500+ DPS. Da's met een vanilla T2 MWD + fittings en T2 standaaard ammo in T2 425's. Met barrage komt de DPS niet onder de 500 uit en heb dan een range van 25 Km ofzo. Da's dus buiten web en buiten neut-range.
(vergelijk met simular skills maar MET weapon upgrades heeft een cruise raven net aan 600 DPS ofzo)

Hac resists + L shield extender + speed tank. moet je nog 's kijken wat er van die DPS tegen je overblijft. Amper wat.
En dit is allemaal unrigged. Heb je nog de keuze tussen polycarbs (voor de rijken) en shield rigs. Moet je 's zien wat je shieldbuffer is!

Heb 's een doublewebbed Vaga onder vuur genomen in m'n Gank fitted cane. (double T2 220's). Nou, ik zag z'n schild amper gaan. En zelfs uit een dblweb kunnen ze makkelijk vrijkomen met overheaten.
Overigens zijn Drakes het laatscte schip waar canes bang van zijn. (>3km/s en heavies doen 0 damage)
Vaga's hebben 1 nadeel. Hun eigen turrets tracken niet goed genoeg, en ze kunnen dus niet permaMWDen en (goed) raken tegelijk
Ja, hacs en met name de Vaga zijn de laatst overgebleven pwnmobiles in EVE (met Titan natuurlijk).
En ik kan het weten, heb toch een jaar naast TRI gewoond. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Ik ben net begonnen met spelen voor het eerst, speel nou ongeveer 4 dagen en heb een thorax alleen de skills ervoor niet, vanavond kan ik er pas in vliegen. maar hebben jullie nog tips ofzo dat me kan helpen?
want ik weet nog niet veel van het spel.. heb alleen wel gehoord dat PVP echt fantastisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular

Tular

Chubz schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:13:
Ik ben net begonnen met spelen voor het eerst, speel nou ongeveer 4 dagen en heb een thorax alleen de skills ervoor niet, vanavond kan ik er pas in vliegen. maar hebben jullie nog tips ofzo dat me kan helpen?
want ik weet nog niet veel van het spel.. heb alleen wel gehoord dat PVP echt fantastisch is.
Lees op battleclinics.com de new player guide en daarnaast kun je de new player section op eve-o doorstruinen. Daar kun je denk ik al een hoop informatie uithalen.

Daarnaast vind ik de starter corps een goeie informatie bron. Er zijn genoeg mensen die wel antwoord op je vragen wilt geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Tular schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:18:
[...]

Lees op battleclinics.com de new player guide en daarnaast kun je de new player section op eve-o doorstruinen. Daar kun je denk ik al een hoop informatie uithalen.

Daarnaast vind ik de starter corps een goeie informatie bron. Er zijn genoeg mensen die wel antwoord op je vragen wilt geven.
battleclinics.com werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
ZenTex schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:10:
Ja, hacs en met name de Vaga zijn de laatst overgebleven pwnmobiles in EVE (met Titan natuurlijk).
En ik kan het weten, heb toch een jaar naast TRI gewoond. :+
Ben ik het niet echt mee eens, er zijn echt voldoende counters voor vagabonds en nanoships in het algemeen.

[ Voor 55% gewijzigd door Count op 07-05-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular

Tular

Chubz schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:29:
[...]

battleclinics.com werkt niet?
ah, het is zonder s. www.battleclinic.com dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
Maar hebben jullie nog tips ofzo dat me kan helpen?
Lees dit is voor een beginnende speler zeker de moeite waard:

http://hammer-eve.blogspot.com/

en verder een afgezaagde oude:

Dont fly what you cannot afford to loose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Het feit dat je in een nieuw schip kan stappen is gewoonlijk slechts het halve werk, er komen vaak nog een heleboel support skills bij kijken die nodig zijn om het schip daadwerkelijk goed te kunnen vliegen.

Gebruik de recentste EVEMon en zoek de thorax op in de ship browser, klik dan op de "Battleclinic loadouts" link boven de thorax' attributes, sorteer de gevonden loadouts dan op rating (en let ook wat op datum), kies een loadout uit en dan kan je die bekijken en als ie je bevalt kan je de benodigde skills automatisch toevoegen aan je training plan.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:06

Creesch

bla bla!

ambi schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:39:
[...]

Het feit dat je in een nieuw schip kan stappen is gewoonlijk slechts het halve werk, er komen vaak nog een heleboel support skills bij kijken die nodig zijn om het schip daadwerkelijk goed te kunnen vliegen.

Gebruik de recentste EVEMon en zoek de thorax op in de ship browser, klik dan op de "Battleclinic loadouts" link boven de thorax' attributes, sorteer de gevonden loadouts dan op rating (en let ook wat op datum), kies een loadout uit en dan kan je die bekijken en als ie je bevalt kan je de benodigde skills automatisch toevoegen aan je training plan.
mja dan krijg je vaak wel t2 fittings en voor een beginnende speler in een cruiser is dat een beetje overkill. Het is dus belangrijk om te weten dat een t2 fitting ook altijd een t1 best named tegenhanger heeft die vaak ook best aardig werkt. Voor beginnende spelers is t2 iets om naar toe te werken en niet een must.

Dat komt pas later eigenlijk als je de t1 schepen goed kan vliegen met goede skills en t2 fitting. Op dat moment is het pas zo dat het eigenlijk zo is dat met nieuwe schepen die je traint (t2) je ook in staat moet zijn om t2 fitting te gebruiken.

Als laatste wil ik nog wel even toevoegen dat op het moment dat je t2 modules kan fitten de skill training daar nog niet klaar is. Vaak loont het toch zeker wel om gerelateerde skills of de skills zelf door te trainen.
Zelf probeer ik eigenlijk alles altijd op lvl4 te krijgen (als je er natuurlijk een bonus voor krijgt ;) ) met lvl5 op de lange termijn planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Ja natuurlijk, als newbie ga je geen t2 kunnen fitten, dus mods vervangen door t1 (best named).

Echter als beginnende speler, in plaats van zo vlug mogelijk in een groter schip te springen (en dat niet goed te kunnen vliegen), raad ik toch ten zeerste aan om een tijdje bij de kleinere schepen te blijven terwijl je eerst de basic skills traint die de belangrijkste eigenschappen van elk schip tengoede komen (en dus een goede investering voor de toekomst zijn), zoals skills voor het verhogen van cpu, powergrid, shield/armor/hull HP, snelheid; zie hier:
http://www.kylania.com/eve/skills.php

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

En zelfs later is "best-named" soms een beter idee dan T2 in verband met fitting.
Als je toch geen T2 ammo gebruikt kun je bijvoorbeeld net zo goed een Modal Electron Blaster fitten dan een Heavy Electron II

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-08 09:34
Fout. Ook al gebruik je T1 ammo in een T2 gun, je krijgt nogsteeds bonussen van de spec skill. Het is neit veel, maar alle kleine beetejs helpen. Ook is het vaak zo dat de best named duurder is dan T2 (kijk naar launchers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Maar niet altijd.

Wie zou moeten winnen met ishkur vs arazu?
Had dat vandaag in low sec belt, zijn drones lieten mijn shields en daarna armor met razend tempo naarbeneden gaan. Maar mijn drones + blasters en web vernietigde zijn drones, een paar kon ie terugtrekken maar die gingen daarna alsnog eraan. Zijn rails deden lang niet genoeg schade om meer dan deukje te veroorzaken. Hij had 1 drone vernietigd van mij, en een paar beschadigd. En een paar keer had ik hem bijna in web range, maar kon ie ontsnappen voor ik target lock op hem had (hij was nogal met damps aan kloten). Uiteindelijk is ie weggewarpt in armor + cap leeg + geen ammo meer. (met zijn mwd was ie stuk sneller).

Daarna kwam ie terug in enyo voor leuk gevecht. Had ging gelijkmatig op, hij had geen web dus nam ik afstand om zijn blasters minder effectief te maken. Toen was ie blijkbaar door zijn cap heen, en zakte zijn armor ineens in. Ik probeerde weer dichterbij te gaan, maar hij kon wegwarpen doordat ik alleen 7.5km scram heb ivm minder cap gebruik en dat ik toch in blaster range vecht.
Hij hing 200km bij een andere belt vandaan, ik wachte netjes in belt todat hij zijn armor had gerepped (kon hem toch niet pakken daar). Toen kwam ie terug en vielen we elkaar weer aan. Deze keer was ik aan het winnen, warpt er een huggin in die mijn target kende, en niet in positieve manier, dus die ging hem ook aanvallen en kwam op killmail erbij, terwijl ik hem anders alleen had vernietigd. Dus uiteindelijk maakte het voor hem niet veel uit.

Dit zijn wel gevechten waarvoor je het doet imo. Eerlijke partijen (1v1 in dit geval met aan elkaar gewaagde schepen) en beide partijen willen pvp'en. Na afloop void ammo uit zijn wreck gehaald, we waren in local aan chatten en toen ik zei dat ik liever had dat zijn null ammo het had overleefd trade hij null ammo tegen void ammo die ik uit zijn wrak had gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Damnit. Capfight smashkills + freinds vs. Solar fleet/friends.
64 caps down, geconfirmeerd. Dit maakt het de grootste capfight ooit qua losses in de geschiedenis van EVE!
En het mooiste is: Het gaat nergens over. Een miniscuul stukje drone space. :+

@Furby: Verdorie, je hebt wel altijd mooie solo fights. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Ja verdorie net gemist die :(

Elke vagabond die mij engaged als ik in een drake zit lach ik vierkant uit
- je dps breekt mijn tank niet
- je drones zijn binnen een minuut allemaal stuk waardoor je dps nog lager is en je weer langs een friendly station moet om nieuwe te halen
- na deze minuut is je cap al aardig op en kun je je mwd niet meer laten runnen de hele tijd. M'n warrior II's vreten aan je elke keer als je wmd uit staat. Bovendien krijg je dan een hele lading missiles op je dak.

Inderdaad, de vaga kan altijd rennen, maar solo haal je alleen kills tegen domme spelers.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Gisteren engaged door een Rapier op gate in mijn Raven.

Goed, Raven vs Rapier dacht ik. We alignen gewoon en zien wel wat er gebeurd (was niet in de mood aangezien ik dezelfde trip nog een aantal keer moest maken om wat schepen naar 0.0 te slepen. 7 jumps dus goed te doen ;))

Ik kom uit cloak, in recordtijd heeft hij me gelocked en scrammed en begint... ja wat eigenlijk? Hij heeft toch ruim bijna een minuut kunnen knallen in totaal en aan het eind had ik nog 80% shield over zonder enige rep (buffertank :P)
Ik lock hem, een volley nam een flinke hap uit zijn shield en activeer mijn neut. Schijnbaar nano-rapier want hij ging er meteen vandoor. (merkte ik trouwens pas toen hij al lang en breed op ruim 50km afstand zat...)

Zelf ook maar gewoon mijn reis vervolgd. Voortaan zijn neuts standaardissue op al mijn battleships.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik ben eigenlijk op zoek naar een niet al te dure laptop die EVE kan draaien met premium graphics (en dan hoeven echt niet alle toeters en bellen als HDR en alles op max quality aan). Wellicht dat er hier wat mensen zijn met ervaring/tips over wat daar voor laptop voor nodig is? :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kornflakes schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:53:
Fout. Ook al gebruik je T1 ammo in een T2 gun, je krijgt nogsteeds bonussen van de spec skill. Het is neit veel, maar alle kleine beetejs helpen. Ook is het vaak zo dat de best anmed duurder is dan T2 (kijk naar launchers)
Dan kan je ook faction ammo gebruiken voor een beetje meer schade. En je hebt geen last van T2 ammo penalties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:28:
[...]
Dan kan je ook faction ammo gebruiken voor een beetje meer schade. En je hebt geen last van T2 ammo penalties.
Ja, maar dan kan je ook faction ammo in T2 guns stoppen voor nog een beetje meer schade ;) Als je fitting het toelaat is T2 gewoon beter dan T1/named. Ik gebruik eigenlijk bijna altijd faction ammo in T2 guns, de kosten zijn het niet echt en het geeft je toch weer wat extra damage :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

mjammie, gisteren een tweede account aangemaakt en daar een dedicated mining char op gezet. Morgenavond maar eens goed skillen en dan mining terwijl ik met mn 1e main kan transporten en/of guarden :)

Hoe doen andere mensen dat hier trouwens? Ik heb 1 EVE client op fullscreeen aan op mijn main monitor (1680*1050), en een andere EVE client windowed op mijn secondary monitor (1024*768 window op een 19" 1280*1024 monitor).

Ik merk wel een groot verschil in performance t.o.v alleen single client draaien, wat waarschijnlijk door een wat (te) oude CPU komt (Ahtlon 64 3800+ o.i.d.), RAM + GPU moet voldoende zijn (2GB + 8600GT 512MB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
MazeMouse schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:04:

Goed, Raven vs Rapier dacht ik. We alignen gewoon en zien wel wat er gebeurd (was niet in de mood aangezien ik dezelfde trip nog een aantal keer moest maken om wat schepen naar 0.0 te slepen. 7 jumps dus goed te doen ;))

Ik kom uit cloak, in recordtijd heeft hij me gelocked en scrammed en begint... ja wat eigenlijk? Hij heeft toch ruim bijna een minuut kunnen knallen in totaal en aan het eind had ik nog 80% shield over zonder enige rep (buffertank :P)
Ik lock hem, een volley nam een flinke hap uit zijn shield en activeer mijn neut. Schijnbaar nano-rapier want hij ging er meteen vandoor. (merkte ik trouwens pas toen hij al lang en breed op ruim 50km afstand zat...)

Zelf ook maar gewoon mijn reis vervolgd. Voortaan zijn neuts standaardissue op al mijn battleships.
Als hij competent was had ie je heel lang kunnen tackelen, dmv disruptor overheaten en orbitten buiten neut range met MWD pulsen. Als hij vrienden in de buurt had gehad was je dan het haasje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Count schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:50:
[...]

Als hij competent was had ie je heel lang kunnen tackelen, dmv disruptor overheaten en orbitten buiten neut range met MWD pulsen. Als hij vrienden in de buurt had gehad was je dan het haasje :)
Ik zat in een verder volledig blue systeem op vent met nog meer friendlies die in de buurt zaten....
De kans dat zijn vrienden er eerder zouden zijn dan de mijne als hij dat zou proberen is vrijwel nihil ;)

Plus het was op een redelijk actief gebruikte gate dus ik denk dat hij uberhaupt het risico niet zou willen nemen daar te lang te hangen :)

[ Voor 12% gewijzigd door MazeMouse op 08-05-2008 13:30 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

MazeMouse schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:04:

Ik had ongeveer hetzelfde een paar dagen geleden... Allees was het in mijn geval een ishtar die mij engagde in mijn raven. Gelukkig redelijk tank gefit + heavy unstable neut... Toen hij in struct was is ie toch maar weggewarped... jammer... had hem graag afgemaakt.

Een heavy neut vergroot de overlevingskans van een solo raven enorm... Nog een paar F.O.F.'s erbij en je hebt een kans tegen ecm boats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
Ben gisteren begonnen aan de 14 daagse trial, ik zal af en toe wel eens piepen als ik het niet meer vind.
Hoe vind ik trouwens jullie corps?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:50:
[...]

Als de rapier slim was had hij een domi disruptor and had ie geen punt gehad met tacklen en met 2 sensordampners was ie ver gekomen...

ALS

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Nope, 2x damps is niet meer goed genoeg op een Rapier sinds dat ze generfed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Naluh! schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:18:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een niet al te dure laptop die EVE kan draaien met premium graphics (en dan hoeven echt niet alle toeters en bellen als HDR en alles op max quality aan). Wellicht dat er hier wat mensen zijn met ervaring/tips over wat daar voor laptop voor nodig is? :)
ik heb hier een amilo pi 1536 van ~ jaartje oud, intel T2300, 1.66ghz 2x, en Ati X1300, die kan @ ~30fps premium gfx wel aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
ambi schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:39:
[...]

Ja heeft ook dagen gekost om die skills te trainen maar ik kan er in vliegen,

Sinds gister hebben we een corp war voor een week :X nu heeft me corp leader iedereen een thorax plus blasters geleverd maar ik vind die blasters maar niks. de Range is echt prut.
Voor de rest gebruik ik nog een handige jammer en web. Hebben jullie nog tips wat handig is? want ik vind de range van de railguns echt heerlijk maar die zijn slecht in pvp heb ik gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 15:48
Shunt schreef op maandag 05 mei 2008 @ 03:44:
[...]

Zijken doe er je voordeel mee.
Reageer NIET dan echt wat een nutteloos gezijk weer.

Vind het erg fijn dat jullie dat denken :)

FF serieus. Ik snap nog steeds niet dat CCP die nodes in branch niet zwaar versterkt. In Z-K was het eregisteren gewoon niet te doen. Zowel voor NC als voor ons. Ik begin behoorlijk te balen van die lag en met mij heel veel anderen. 5 minuten om mijn mods aan te kunnen zetten is natuurlijk belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:13:
Sinds gister hebben we een corp war voor een week :X nu heeft me corp leader iedereen een thorax plus blasters geleverd maar ik vind die blasters maar niks. de Range is echt prut.
Voor de rest gebruik ik nog een handige jammer en web. Hebben jullie nog tips wat handig is? want ik vind de range van de railguns echt heerlijk maar die zijn slecht in pvp heb ik gehoord.
Blasters doen meer schade dus dan kan je sneller je tegenstander slopen. Alleen is het probleem op zo snel mogelijk dichtbij te komen. Als je dan een MWD en extra armor plate gebruikt maak je meer kans. En afhankelijk van smaak kan je actief of passief tanken. Maar zorg iig dat je je engineering skills voor je capacitor getrained hebt want blasters vreten cap.
Thorax heeft ook veel ruimte voor drones. Flikker die helemaal vol met wat je kan gebruiken. Hammerhead doen het meeste schade dus die worden ook meestal gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Voor pvp is het 90% blasters voor gallante (en sommige caldary) why ?
Je moet zoiozo in webbing range zijn van je target en je moet in scram range zijn. Anders is je target met een MWD zo weer weg. Rails hebben een slechte tracking wat inhoud dat ze op korte afstand NIETS raken dat sneller beweegt of kleiner is als een Batteleship.
Gewoon blasters fitten en een nos ofzo MWD web scram expo hardner 2x magstab kleine plate en een damage control of energized adaptive nano. heerlijke suiside setup cruiser 5 plus T2 guns en 10 mil in gunnery is hogere dps als een deimos :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
ok, nu heb ik 1 probleem... Mijn eve voice chat werkt om een reden niet :S weten jullie hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu

Namu

Silver Wings Of Morning

ZFLaSH schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:19:
[...]

Vind het erg fijn dat jullie dat denken :)

FF serieus. Ik snap nog steeds niet dat CCP die nodes in branch niet zwaar versterkt. In Z-K was het eregisteren gewoon niet te doen. Zowel voor NC als voor ons. Ik begin behoorlijk te balen van die lag en met mij heel veel anderen. 5 minuten om mijn mods aan te kunnen zetten is natuurlijk belachelijk.
eergisteren zat ik ongeveer 15min/20min te laden tijdens een pos siege in qcwa (branch). erg leuk. kon wat te drinken gaan halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 15:48
Namu schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:31:
[...]

eergisteren zat ik ongeveer 15min/20min te laden tijdens een pos siege in qcwa (branch). erg leuk. kon wat te drinken gaan halen :P
Ja, het is ergens belachelijk dat wij hier ons geld aan spenderen nietwaar? Fleetbattles is juist het gene wat EVE zo leuk maakt (correctie: Zou MOETEN maken). Of we nou winnen of verliezen maakt helemaal niet uit, maar de lag is zo verschrikkelijk aan het worden dat dit gewoon onspeelbaar wordt.

Zonder redesign van de game gaat dit nooit goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
En infiniband gaat ook niet helpen. Ze moeten complete server code multithreaded maken, maar dat gaat voorlopig niet gebeuren. Dus moeten ze het voorlopig maar houden op blobs minder effectief maken.
Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.