[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 24 Laatste
Acties:
  • 76.784 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

TudeLati is Waagaa?
:w

Ik speel zelf niet zoveel Eve meer, ben sinds een tijdje fulltime aan het werk en net door de gemeente Utrecht uit mijn kamer gezet, moest weer verzuizen enzo.
Ik hoop dat ik binnenkort weer aan eve toekom, want ik heb de afgelopen 2 maand alleen maar een paar keer ingelogd om mijn skills te veranderen, anders zal ik toch mijn accounts moeten opzeggen :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ut niet weten ;)
Hij is NL dus misschien zit hij hier ook wel op T.net _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:01

Rudios

Lost in space?

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:00:
[...]

[ Update van de Item Database zou ook niet verkeerd zijn ]

Oww en Hey allemaal net ff ge reg of T.net:)
Update kwa gfx/looks/text ? Of bedoel je nieuwe items?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35
MazeMouse schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:32:
Gisteren met TKO een stukkie door RK space heen gegaan komt onze scout een ED camp tegen. Wij zijn nog enkele jumps out (en het liep niet zo snel helaas) blijkt die hele camp al door scoot's gang te zijn weggeveegd nog voor we uberhaupt in het systeem waren :|

Maar het belangrijkste dat een FC kan hebben is dat iedereen onvoorwaardelijk luistert. Dan kun je effectief zijn :)
Waar was dat dan? ik heb niets meegekregen dat een van onze camps zou zijn weggeveegd door scoot's gang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
Waagaa speelt bijna niet atm is nogal druk met zijn guild Focus in WoW (zelfde server als ik, qq more, allebij de spellen hebben iets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:42
heeft iemand al de item BD van EVE in MySQL?
En de plaatjes er bij?

Of gebruiken ze een tool om het uit de client te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 12:01

Rudios

Lost in space?

De_Bastaard schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:19:
[...]

Waar was dat dan? ik heb niets meegekregen dat een van onze camps zou zijn weggeveegd door scoot's gang...
Omdat er helemaal geen camp was, paar losses bij defence. (wat wil je tegen nano noobs ;)) Blijkt wel weer wat voor 'n luchtkastelen in EVE worden gebouwd.

[ Voor 4% gewijzigd door Rudios op 24-04-2008 11:47 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:00:
CCP probeerd de spelers actief mee te laten doen met veranderingen die ze willen doorvoeren.
bijvoorbeeld the nieuwe EVE Strategic Maps helaas brengt dit ook weer problemen met zich mee.

Aangezien je raad het al Serenity Steele [BoB alt] die als eerste een kijkje mag nemen in de nieuwe regions.
Had het ook gelezen ja. Typisch weer. En natuurlijk wordt dit meteen weer gecensureerd. Maar goed het is hoop ik relatief onschuldig, maar dat weet je pas achteraf wanneer het te laat is.
Soms snap ik niet helemaal waarom CCP gewoon zelf niet wat initiatief toont en zelf eens wat interesante dingen ontwikkeld voor de player base. [ Update van de Item Database zou ook niet verkeerd zijn ]
CCP is in 5 jaar van 50 naar ruim 300 gegroeid en ze hebben duidelijk last van groeistuipen. Maar ze zijn gelukkig wel meer verhaaltjes gaan schrijven en ik ben ook erg benieuwd naar het boek wat nu wordt geschreven. En niet te vergeten dat ze ook met een andere MMO bezig zijn. Daar gaat ook wel wat tijd in zitten.

ps. Doe Eddz de groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Rudios schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:46:
[...]

Omdat er helemaal geen camp was, paar losses bij defence. (wat wil je tegen nano noobs ;)) Blijkt wel weer wat voor 'n luchtkastelen in EVE worden gebouwd.
We hebben er toch 'n paar te pakken gehad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
MazeMouse schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:32:
Gisteren met TKO een stukkie door RK space heen gegaan komt onze scout een ED camp tegen. Wij zijn nog enkele jumps out (en het liep niet zo snel helaas) blijkt die hele camp al door scoot's gang te zijn weggeveegd nog voor we uberhaupt in het systeem waren :|

Maar het belangrijkste dat een FC kan hebben is dat iedereen onvoorwaardelijk luistert. Dan kun je effectief zijn :)
laat maar weer zien hoe belangrijk het is om altijd op een vent/ts/voice iets te zitten zaten steeds maar weer op de 2 zelfde mensen te wachten wat mijn geduld echt op proef heeft gesteld.
De_Bastaard schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:51:
[...]

We hebben er toch 'n paar te pakken gehad :9
en vice versa :P

volgens mij was dit in wnm ofzo waren bezig met een fleet move en scooter zat 1 systeem voor ons tegen de tijd dat mn scout zei dat dr reds waren 2 systems ahead was scooter er all bovenop.

het voordeel wat hij heeft is dat iedereen naar hem luistert als hij zegt spring vraagt iedereen hoe hoog. dat is het verschil met hem en bv iemand anders die dat vraagt enw aar 10% luistert en de rest in een pos verscholen blijven (gevolg is dat die 10% afgeknalt word)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09
Calamor schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:46:
heeft iemand al de item BD van EVE in MySQL?
En de plaatjes er bij?

Of gebruiken ze een tool om het uit de client te halen?
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=650828

Helaas nog geen update hoger dan trinity 1.0..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
angel00008 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:05:
[...]

laat maar weer zien hoe belangrijk het is om altijd op een vent/ts/voice iets te zitten zaten steeds maar weer op de 2 zelfde mensen te wachten wat mijn geduld echt op proef heeft gesteld.

[...]

en vice versa :P

volgens mij was dit in wnm ofzo waren bezig met een fleet move en scooter zat 1 systeem voor ons tegen de tijd dat mn scout zei dat dr reds waren 2 systems ahead was scooter er all bovenop.

het voordeel wat hij heeft is dat iedereen naar hem luistert als hij zegt spring vraagt iedereen hoe hoog. dat is het verschil met hem en bv iemand anders die dat vraagt enw aar 10% luistert en de rest in een pos verscholen blijven (gevolg is dat die 10% afgeknalt word)
En visaversa idd, die blackbirds van mij sterven echt te snel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die schepen worden niet voor niets vliegende doodskisten genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ja i know, maar ze zijn wel handig :) En die paar miljoen, ach dat is wel op te vangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
mja bb's zijn bijna altijd primairy, dus ik vlieg er ook nooit in wanneer ik in een fleet zit. In kleine gangs gaat het nog wel, dan kan je jezelf meestal nog wel redden :P

Wat betreft scoot, misschien een goede FC, maar voor de rest is het echt een crappy alliance leader imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
ECM kun je het beste doen met >200km tot je doelwit en Particle Dispersion Rigs. Die zijn niet heel duur, maar kun je alsnog beter op een Scorpion fitten want dan heb je ook gelijk wat meer hitpoints en een heavy neutralizer etc.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik speel un 2.5-3 jaar EVE en heb er de laatste tijd niet zo veel tijd meer voor. Kom er gewoon niet aan toe. Iemand een idee waar je het beste je character te koop aan kan bieden? 35M skilpoints is toch wel wat waard. Nu alleen nog iemand vinden die er interesse in heeft. Dat is het lastige probleem. :P

Dit is niet een aanbod post of zo, het is niet zo dat ik het via dit topic wil verkopen of zo iets. Ik zoek alleen tips voor verkoop locaties of andere mogelijkheden voor een character die niet veel meer doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Wabs schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:18:
Ik speel un 2.5-3 jaar EVE en heb er de laatste tijd niet zo veel tijd meer voor. Kom er gewoon niet aan toe. Iemand een idee waar je het beste je character te koop aan kan bieden? 35M skilpoints is toch wel wat waard. Nu alleen nog iemand vinden die er interesse in heeft. Dat is het lastige probleem. :P

Dit is niet een aanbod post of zo, het is niet zo dat ik het via dit topic wil verkopen of zo iets. Ik zoek alleen tips voor verkoop locaties of andere mogelijkheden voor een character die niet veel meer doet. :)
verkoop hem voor isk aangezien rl money verkoop verboden is ;)

* AjDuLion denkt dat als hij ooit stopt met eve dat ie het aan een recruit in zn corp zn chars afstaat.

[ Voor 6% gewijzigd door AjDuLion op 24-04-2008 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ja ik weet dat het niet gewaardeerd wordt door de makers van het spel maar het gebeurt regelmatig. Ken zelf een aantal mensen die hun account doorhebben gegeven voor een mooi prijsje aan en kennis. Je moet alleen even die kennis tegenkomen. ;)

Ik weet ook wel dat het niet de bedoeling is en ik heb ook geen doel om winst te maken op mijn account of zo. maar zomaar doorgeven aan een onbekende en de +-350 - 400 euro die er aan maandelijkse betalingen inzit weggooien vind ik dan ook weer zonde.

Ik ben vast niet de enige die tegen dit probleem is op gelopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Verkoop voor isk -> Koop timecards met isk ->Verkoop timecards voor euros (paypal)

et voila

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-07 16:15
Nee ik ben waagaa niet :P , wel grappig dat jullie dat denken hoor.

K'wist niet eens dat hij een nederlander was...

---

En boe-hoe ik ben om een of andere reden weer eens totaal blut in eve :'( Dit komt werkelijk alleen maar op de momenten dat accounts expired waar je al je isk op hebt zitten.. Moet weer eens een smak echt geld besteden :| .

Nog erger voor mij, laat ik nou laatst 'flink' aantal centus a-type medium armor reps eerlijk te hebben verdiend, crasht de prijs er van onder de 300m binnen 2 dagen nadat ik ze probeer te gaan verkopen voor 350m.. Weer een smak isk weg..

Heeft iemand nog een T2 BPO over die ik mogelijk kan lenen voor een onbepaalde tijd..? :P

Ik moet toch echt weer isk hebben om te gaan PvPen! :9

[ Voor 74% gewijzigd door tudeLati op 24-04-2008 21:33 ]

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Als je GTCs koopt met isk de legale weg zijn ze zover ik weet aan jouw account gekoppeld, en kan je ze niet doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Triumvirate sloopt Razor Titan

http://triumvirate-allian...kill_detail&kll_id=129274

Ohshi-

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Kijk dat klopt beter, zijn in verhouding maar een paar Tri aanwezig op die killmail dus ze mochten "helpen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Aardige cap fleet daar zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Maranno schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:00:
[...]

Kijk dat klopt beter, zijn in verhouding maar een paar Tri aanwezig op die killmail dus ze mochten "helpen"
Ach ja, je hebt gelijk. Ik dacht dat die twee elkaar niet uit konden staan?

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het om Titans mollen gaat maakt dat even niet uit.

De piloot heeft een paar domme fouten gemaakt en als er dan toevallig ook nog wat dreads in local zijn van de tegenpartij dan is het snel bekeken en hebben ze een mooie kill te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Het is nogal vaag verhaal hoe die titan gesloopt is. Ze ontkennen dat er een spy gebruikt is, er zou iemand hun FC ofzo hebben geconvo'd dat er een titan naast hem zat (een neutral ofzo), en toen is 1 iemand van de vloot gaan kijken, en die heeft de titan geagro'ed en de rest van de vloot erbij gehaald.

Alleen lijkt mij de kans dat een neutral een titan in zijn eentje ergens ziet liggen redelijk klein.

Staat trouwens ook nog een rorqual op die killmail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:05

Shunt

Boe

ik zit zelf in razor en ik heb geen idee wat die titan pilot gedaan heeft.
er is exact 1.4 mil damage gedaan precies de HP die hij heeft als hij Geen hardners aan heeft en zijn reppers niet draaid en geen improved exile gebruikt.

ach het verhaal is simpel
een 3 maanden oude pure alt zat in local en heeft tegen de INSURG fleet FC verteld dat hij 9 km van de Titan zat en dat ze hem mochten killen. INSURG vertrouwt het niet en jumpt een vrijwilliger er naar toe en meteen begint die te schreeuwen dat de titan er echt is en meteen dropt heel insurg zijn cap fleet er op en tja de results zie je op de KB. waarschijnlijk zat de Titan pilot afk cloacked iets anders te doen.

weer een gevalletje DOH
1 NOOIT met een super cap in iemand anders zijn gang zijn als je niet actief meer bent in een fleet
2 NOOIT AFK zitten buiten een POS ook cloacked niet
3 NOOIT AFK zijn in een Titan.
4 en niet in paniek raken als je onder capital fire ligt wat duidelijk wel het geval was naar alle waarschijnlijkheid.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titan is toch een paar duizend ruggen als je omrekend naar GTC.
Daar wordt je niet blij van als je het verliest.
En voor het moraal is het ook niet best.
Trouwens de mods die erop zaten waren ook niet al te super zo niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Alleen heeft ie ofzo door lag niks kunnen doen? Van wat ik begrepen heb heeft hij wel zijn smartbombs gebruikt, maar dus geen reppers aangezet. Wat ik toch zou doen voor ik de smartbombs zou gebruiken. En dat je nu onmiddelijk DD gebruikt kan ik begrijpen, je wilt wel zoveel mogelijk schepen te grazen nemen, maar hij heeft zijn DD helemaal niet gebruikt.

Of klopt het niet dat hij smartbombs heeft gebruikt en heeft ie helemaal niks in de gaten gehad.

[ Voor 12% gewijzigd door Sissors op 25-04-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:52
Op eve files staat de fraps van de titan kill.
http://dl.eve-files.com/media/0804/Titan.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
doet die titan nou gewoon niets of wat ? ziet er echt maf uit dat filmpje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Hij schijnt uitgelogd te zijn geweest met agro .......... dus ja hij deed niets in eerste instatie.

--- edit ---
AFAIK the Titan fired his DD, then logged. Our guys probed him out when he logged, and got what support we had on him straight away. We were given the call and MY capital alt (not yours LC) was the first to arrive. Dropped straight into siege and went at it.

It was touch and go as he was doing a good job of killing our dictors, so i warped over in my Rapier to get some bumps, which i did 4-5 times.

Tri turned up and brought some much needed dictors and hictors, at 20% armor he farted again (bye Rapier). But it made little difference and down he went.
http://www.scrapheap-chal...topic.php?p=451839#451839

[ Voor 77% gewijzigd door Ashrah op 25-04-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Ik had net met Maranno even overlegd over een nieuwe TS (aangezien deze er nog steeds niet is :P) en wij hadden het idee om dit huidige topic tot 2000 te laten lopen en dan met een vernieuwde TS te komen. In principe wil ik dit wel op me nemen, maar mochten er andere enthousiastelingen zijn om een gave/hippe/informatieve TS te maken voor dit topic geef dan even een gil :+

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik wil ook een capsule met een Heavy Beam Laser :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:23

ZenTex

Doet maar wat.

Bastaardicious, je moet echt wat anders gaan vliegen dan alleen maar BB's en Cara's.
Vindt het zelf geweldige cruisers hoor, daar niet van, (main is pure caldari), maar ED/IRC vs SK/friends eindigen altijd in slugfests waar een BB altijd in de 1e minuut neergaat.
Dan is een raven/sniperrokh van oneindig meer waarde. En als je zonodig wilt jammen, dan een scorp, die kan nog lang genoeg overleven om weg te warpen.

En wat lame van DORM om te roepen "we hebben een titan gesloopt". Met een paar BSjes en wat dictor support, haha. geen van de Tri's heeft ook maar 1% schade gedaan, de damage kwam allemaal van insurgency caps.
Tegelijkertijd dom van ze om tegen razor/MM te helpen. Nadat het nieuws van de dyspro moon-grab uitlekte na het Oshit drama was de rzr/mm-Tri relatie al beschadigd, en nu is het hommeles. Reken maar dat Insugency dit niet gaat winnen en zonder Oshit-CORA-SPA is tri niet meer wat het geweest is.
Grote kans dat als Rzr-MM besluit Dek aan te vallen, SK er achter staat, en PURE zijn ook geen TRI fans.

Enfin. Hoop zelf in 1 1/2 maand in een dread te zitten. 30 dagen trainen om alle dread related skills naar lvl 4 te trainen, 40 met Cap RR.
Niet dat ik zo graag een dread wil vliegen, maarja, elke 0.0 alliance heeft een flinke cap-fleet nodig.

Nog iemand anders van R0adkill op t.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal me hier ook maar even introduceren.. :-) Sinds vorige week trial-account van Eve genomen en ondertussen al verlengd omdat ik het zo'n fantastisch spel vind! Ingame name: Aeon Digitalis ... roep gerust maar eens iets ;) (meestal 's avonds online tijdens de week en op onvoorspelbare tijdstippen in de weekends)

Weet iemand trouwens wat er aan de hand is op de website van eve uni? Wou even kijken voor wat meer info (ja ik heb in de loop van de week rustig de 66 pagina's van dit deel eens doorgenomen.. héél veel goede info uitgehaald en eve uni stond daar ook ergens tussen..) maar die website is precies gehackt of zo? Wijst nu naar een of andere vreemde blogger-account die doorstuurt naar een online encyclopedie..

offtopic:
Edit: blijkt ondertussen weer opgelost te zijn... :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2008 03:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
ZenTex schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 02:08:
Bastaardicious, je moet echt wat anders gaan vliegen dan alleen maar BB's en Cara's.
Vindt het zelf geweldige cruisers hoor, daar niet van, (main is pure caldari), maar ED/IRC vs SK/friends eindigen altijd in slugfests waar een BB altijd in de 1e minuut neergaat.
Dan is een raven/sniperrokh van oneindig meer waarde. En als je zonodig wilt jammen, dan een scorp, die kan nog lang genoeg overleven om weg te warpen.

En wat lame van DORM om te roepen "we hebben een titan gesloopt". Met een paar BSjes en wat dictor support, haha. geen van de Tri's heeft ook maar 1% schade gedaan, de damage kwam allemaal van insurgency caps.
Tegelijkertijd dom van ze om tegen razor/MM te helpen. Nadat het nieuws van de dyspro moon-grab uitlekte na het Oshit drama was de rzr/mm-Tri relatie al beschadigd, en nu is het hommeles. Reken maar dat Insugency dit niet gaat winnen en zonder Oshit-CORA-SPA is tri niet meer wat het geweest is.
Grote kans dat als Rzr-MM besluit Dek aan te vallen, SK er achter staat, en PURE zijn ook geen TRI fans.

Enfin. Hoop zelf in 1 1/2 maand in een dread te zitten. 30 dagen trainen om alle dread related skills naar lvl 4 te trainen, 40 met Cap RR.
Niet dat ik zo graag een dread wil vliegen, maarja, elke 0.0 alliance heeft een flinke cap-fleet nodig.

Hehe ja die scorps van jullie gaan altijd snel neer, vaak liggen ze al voordat ze en lock hebben ;)

Scorp is de meest waardeloze ecm boot die er maar te vinden is
- Traag
- Gigantische Locktijk
- Skill intensive (je moet die boot gewoon niet vliegen zonder BS5)
Verder kun je natuurlijk wel ze gratis vliegen (dankzij de insurance) maar dat kan met de BB ook. Effectief heb je 6 jammers op je scorp (1x MWD 1x sensor booster), op de BB fit je er 5. Wel kun je een 3e signal distortion amp fitten, maar die is ook al aardig stacking nerfed.

Zelf vlieg ik meestal falcon, ben er ooit eentje kwijtgeraakt omdat ik te lang uncloaked bleef. Als je gewoon uncloaked, lockt, jammed, recloaked, moven, repeat, blijf je in principe altijd in leven en ziet de tegenstander je vaak niet eens voor je al weer cloaked bent. Er moet wel support dichtbij zijn aangezien de BS van te tegenpartij je nooit locken voor je weer kunt cloaken. Je kunt natuurlijk ook range rigs fitten en een sensor booster met range script en dan op 220-240k jammen, ook geniaal.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

We gaan hier niet de Scorpion afkraken ja ? Totdat je vier Cruise Launchers, vijf Hammerhead II's en twee Heavy Neuts op je Blackbird kan krijgen is er echt niks mis met die dingen. Zelf gooi ik er een mid en low slot ECCM mod zodat je alle vijandelijke Falcons kan uitlachen met 66 sensor strength.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion

dichtbij maar ik zit in the kano is deel vaan de rk/smash alliance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

wel tri is NIET dood laten we het daar op houden
vanacht kwamen ze even langs met insurg in het totaal 17 moms en ongeveer 100 tot 130 caps. O+
they luve us

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard

Ik weet het, maar aangezien ik het pas sinds februari speel kan ik nog geen BS vliegen :) Dan kan ik beter zorgen dat ik mezelf nuttig maak met blackbirds, etc. Sindskort vlieg ik met Drakes :) die houden het al veel langer uit hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

@ angel: Dat wist ik al. :)

En de Scorp is zoo'n heerlijke boot.
Als je in een scorp als 1e neergaat dan ben je:

veel te vroeg ingewarpt.
Veel te dichtbij.
niet aligned.
Niet ECM skilled genoeg.
Falcon is goed, maar BB's/scorps kun je jo heerlijk weggooien, de 1 na de ander. :)

Drakes zijn prima bootjes, leuk voor wat DPS en anti cruiser support. Maar voor PvP niet echt geschikt. Aan de andere kant is Caldari niet echt een PvP ras qua bootjes.

Zel ben ik Ferox fan, zeker nu met die extra turretslot. (Ja ik gebruik guns). Helaas is er geen PG bijgekomen duz zit nu met fitting issues, dus moet range inleveren door 200mm T2's te gebruiken ipv 250's. Dan nog, 90km met iron is niet mals (of was het spike?). Blies met m'n 5*250 prototypes in 1 salvo een lastige hyena uit de lucht. Had bijna nog een sabre te pakken, maar werd helaas vroegtijdig opgeblazen door hun 5 maatjes. Nee, Ferox is LANG zo slecht niet als iedereen je wilt doen geloven, en in gang/fleet vele malen handiger dan drake.

BTW: Het is RK/Smash/Atlas/Fix. Zag vandaag in de killmails naast de usual suspects ook nog FF Kano/Sempiterminus/Fang voorbijkomen. Zou bijna vergeten dat die er ook nog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mja ferox is erg handig in small gangs met rails; in fleets opzich ook, omdat ie eigenlijk toch nooit primary is wanneer er BSes in de fleet zijn. Ik ben er wel fan van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Het is jammer dat die Drake niet wat meer DPS doet, hij tankt namelijk echt erg hard! Toevallig kwam ik laatst met een corpmate in een lowsec system terecht, met een gatecamp van wat piraatjes. Hij kwam goed weg, maar ik niet. Werd gelocked door 2 man, een Ishtar en Broadswoard... naja ik moest toch kiezen wie ik ging schieten, dus heb ik die broadswoard gepakt. Mijn tank hield het prima uit *D, als er niet nog 2 andere pirates kwamen had ik die gast waarschijnlijk ook nog wel neer gehaald!

Gelukkig kon ik op een gegeven moment wel wegwarpen (Was jammed grr). Maar toch, drake is echt 'n relaxed bootje om wat mee te kloten, jammer van de lage DPS though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mja op een drake met pvp moet je ook gewoon heavy assault fitten om wat DPS eruit te halen :) Is natuurlijk wel close range en dat is eng, maar het is wel de moeite waard. Niet vergeten dan een target painter te fitten zodat je makkelijk ceptors kan killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:18
Zo, heb mijn account maar weer eens geactiveerd. Echter wil ik deze keer wat meer de combat
kant op gaan. (Eerder bevond ik mij continue in Jita). Is er iemand hier die me daar een beetje
mee op weg wil/kan helpen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
woutertje schreef op zondag 27 april 2008 @ 12:46:
Zo, heb mijn account maar weer eens geactiveerd. Echter wil ik deze keer wat meer de combat
kant op gaan. (Eerder bevond ik mij continue in Jita). Is er iemand hier die me daar een beetje
mee op weg wil/kan helpen? :*)
Ik zou snel verhuizen en je home station ergens anders leggen. Jita is een plek waar je omwille van de lag liever niet komt. Speelt voor geen meter daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:18
Dat was ook mijn bedoeling (ipv van traden dus combat), alleen moet ik dan wel een (leuke) plek hebben
om naar toe te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ok...

rk ging even 2 posses neerknallen ceo van ons dacht om maar eens netjes te zijn en wat tko support te geven met zn dread..

2 large posses waren binnen no time down en in de eerste pos zat een carrier vast.. hij kon nergens heen.. toen de pos bijna down was werden de dictors en itnys ingeroepen.

zodra de pos down was werd ook de support group ingeroepen om hem neer te halen..

ik was halverwege warp toen er all werd gemeld dat de carrier down was :P

hierbij de kill :P

http://thekano.org/kb/?a=kill_detail&kll_id=653

die fitting was/is om te huilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik zie het op de RK KB. Domination boost amplifier maar geen booster!

@ Bastaard: Als je dan besluit om iemand te bestoken, dan GEEN broadsword. Das een Heavy interdictor en die outtanked een drake. HIC resists zijn namelijk extreem hoog.
Overigens kan een drake best redlijk wat DPS doen, maar dan moet je wel te tank opgeven.
Helaas doet niemand dat want de drake is een noobschip in PvP. Als je geen BS kunt vliegen/veroorloven pak je een drake, nooit primary vanwege z'n tank en makkelijk vanwege missiles.

@ Woutertje: Probeer het 's in Rens (Gall) of Hek (min). Zijn de wat kleinere trading hubs.
Als je perse in Caldari space wilt blijven: Gebied rond Nonni. Is een missionrunner hub, zonder de Motsu lag. Heb daar een klein fortuin verdiend met torps toen elke lvl4 missionrunner niet zonder torps kon.
Spacelane control heeft daar in de buurt een leuke lvl 4Q18 agent. Syteemnaam FF vergeten maar 5 jumps van Nonni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:46
ZenTex schreef op maandag 28 april 2008 @ 02:06:

Overigens kan een drake best redlijk wat DPS doen, maar dan moet je wel te tank opgeven.
Helaas doet niemand dat want de drake is een noobschip in PvP. Als je geen BS kunt vliegen/veroorloven pak je een drake, nooit primary vanwege z'n tank en makkelijk vanwege missiles.
Hierom fit ik trouwens juist altijd voor max damage. Je wordt zelden primary dus tank maakt weinig uit en tegen de tijd dat je primary wordt is het toch meestal tijd om weg te wezen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 23:21
Menn!!!

ik heb nu 8,5 mill SP, en na veel plezier gehad te hebben van mn assault ships, ben ik overgegaan naar bc... mn drake heb ik net een week, en kwam er gister geen pirate in mn missie!! kwam roodvlikkend in mn overzicht, ik dus als een idioot werwarpen... toch nog even snel voordat ik wegging, even kijken wat voor ship het was... een caracal... vs een drake... ahh!! ik terug, een salvo heavy missiles, hij voor de helft weg, had helaas geen warp scrambler... maar wat doe je met zoiets als je missies doet... missie had ik net afgerond, zou dus even de rotzooi opruimen enz. met de gedachte die komt wel terug,.....

en JA hoor!!! net het laatste binnengehaald, komt er net geen vette raven binnen warpen!!!

je raad het wel... scramble... whop, eerste shop, 25 % shield... tweede schot... 5 % armor... 3de schot... WEGWARPEN !!!! geen pod geen pod... feeeuw geen pod kill :-)

Echt mega damage... een shield van 13000 :-/

Goed.. eigen fout om eerst op hem te schieten :) de hele corp wou achter hem aan, tot ze ook horoden dat ik het eerste schot maakte ghehe

ach kreeg genoeg geld terug van de insurrance... maar goed :)

vanavond wat lvl 4 missies doen met de corp members en no time weer een mooie drake!

zit nu wel in een dubio...

ik heb bijna al mn learning skills @ lvl 5, nog 3 op lvl 4 die op gemid. 60 % zitten. (o.a. eidic en de twee perception advanced skills)

die ga ik eerst doen denk ik, en dan zit ik met het volgende:

Volledig voor een hulk trainen (lekker mining!!)
Volledig voor een Golem (tech2 raven)
Volledig voor een phoenix (lekker 156.000 hp ;))

Wat denken jullie wat een goede keus is ?

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
maar net wat je doel is. Ik zou sowieso niet direct voor de Phoenix gaan, maar dat is persoonlijk.Je hebt totaal niets aan een Phoenix in empire en zelfs in 0.0 zit je er 9 van de 10 keer toch niet in. Een Golem is ook nog behoorlijk wat skillen, maar is opzich wel goed te doen.
Ik zou gewoon stap voor stap opbouwen. Zorg eerst dat je een Raven kan vliegen, en dan kan je je daarna richten op een hulk. Een Raven en een Golem verschillen namelijk niet heel veel met elkaar als je ermee missies wilt gaan doen en met PVP heb je toch liever wat anders dan een Golem; een Rokh bijvoorbeeld of een Megathron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Waarom heb je meerdere skills die nog niet af zijn? Maak gewoon een skill af voor je aan een tweede begint :P

Mining heeft z'n grote tijd gehad, met ratting in dronespace haal je meer minerals/uur binnen dan je ooit zou kunnen met minen. Het is ook een minieme swift in de verdeling van de minerals die uit de drone-alloys komen die de laatste trend zetten van de mineral prices.

Missies runnen doe je in een golem, phoenix kun je niet eens mee door een stargate....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die boost amp versterkt toch ook remote shield reppers. Want die fitting is een POS shield repper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:52
Zo, weer eens lekker in de tijd van de baas een leuke fitting gemaakt voor een gatecamp raven.

[Raven, Gatecamp raven]
Ballistic Control System II
Damage Control II
Power Diagnostic System II

X-Large C5-L Emergency Shield Overload I
Shield Boost Amplifier I
Shield Boost Amplifier I
Invulnerability Field II
Invulnerability Field II
Heavy Capacitor Booster II, Cap Booster 800

'Malkuth' Siege Missile Launcher I, Caldari Navy Mjolnir Torpedo
[empty high slot]
[empty high slot]

Core Defence Capacitor Safeguard I
Core Defence Operational Solidifier I
Anti-EM Screen Reinforcer I

Vespa II x5

DPS: 512
Alpha: 4350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard

@ Bastaard: Als je dan besluit om iemand te bestoken, dan GEEN broadsword. Das een Heavy interdictor en die outtanked een drake. HIC resists zijn namelijk extreem hoog.

@ Woutertje: Probeer het 's in Rens (Gall) of Hek (min). Zijn de wat kleinere trading hubs.
Als je perse in Caldari space wilt blijven: Gebied rond Nonni. Is een missionrunner hub, zonder de Motsu lag. Heb daar een klein fortuin verdiend met torps toen elke lvl4 missionrunner niet zonder torps kon.
Spacelane control heeft daar in de buurt een leuke lvl 4Q18 agent. Syteemnaam FF vergeten maar 5 jumps van Nonni.
Mja, een Ishtar is een heavy assault ship, had ik die beter kunnen pakken dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

een gebruik geen caldary torps die hebben de laagste DPS van de T1 faction torps.
gebruik liever de Dread.

twee gaa voor de arbalest launchers duurder maar ze zijn een stuk beter. kom je ook in eens een stuk hoger met je DPS want 500 is niet zo super veel. een gemiddeld Comandship kan je dan al tanken. en ik ga er even van uit dat je in team verband gaat campen ? gezien je geen MWD hebt scram of web ?

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 20:21
Dennis_k schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:42:
Zo, weer eens lekker in de tijd van de baas een leuke fitting gemaakt voor een gatecamp raven.

[Raven, Gatecamp raven]
Damage Control II

X-Large C5-L Emergency Shield Overload I
Shield Boost Amplifier I
Shield Boost Amplifier I
Invulnerability Field II
Invulnerability Field II
Heavy Capacitor Booster II, Cap Booster 800

[empty high slot]
[empty high slot]

Core Defence Capacitor Safeguard I
Core Defence Operational Solidifier I
Anti-EM Screen Reinforcer I

Vespa II x5

DPS: 512
Alpha: 4350
ik zou het toch iets anders fitten.. een gatecamp betekend dat er voornamelijk snellere schepen doorheen komen, of haulers. Een sensorbooster of misschien wel 2 doet wonderen :9 Bovendien zou ik neuts/nos in de overige high slots doen. Ik zou ook de rigs iets anders doen: de Core Defence Capacitor Safeguard zou ik vervangen door een CCC. Daar krijg je 15% cap recharge door, terwijl bovengenoemde alleen maar zorgt voor 10% minder cap usage voor je shield booster. En wat er al werd gezegd, ga voor arbalest/T2 en DG torps :)

maar ik weet dus niet wat voor gatecamp het wordt, de samenstelling van de gang, lowsec/0.0, etc.

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
ravenger schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:27:
maar net wat je doel is. Ik zou sowieso niet direct voor de Phoenix gaan, maar dat is persoonlijk.Je hebt totaal niets aan een Phoenix in empire en zelfs in 0.0 zit je er 9 van de 10 keer toch niet in. Een Golem is ook nog behoorlijk wat skillen, maar is opzich wel goed te doen.
Ik zou gewoon stap voor stap opbouwen. Zorg eerst dat je een Raven kan vliegen, en dan kan je je daarna richten op een hulk. Een Raven en een Golem verschillen namelijk niet heel veel met elkaar als je ermee missies wilt gaan doen en met PVP heb je toch liever wat anders dan een Golem; een Rokh bijvoorbeeld of een Megathron.
Hmm ok :)
idd de golem moet ik nog 65 dagen voor leren. Een raven ben ik vrij snel mee klaar dacht ik... de hulk moet ik 45 dagen voor trainen. (ik heb allerlei t2 strip miners van mn andere account dus dat is zo gefit!)

Een raven is idd misschien nog niet zo'n slechte keus idd! Kan ik tenminste goed lvl 4 missies doen.
Daarbij.. ik moet nog steeds mn drone skills leren! heb er nog 0,0 sp in zitten! mn vorige account had ik er genoeg in! maar heb ze nu nog niet echt nodig gehad..

Hmm grappig van de phoenix.. toch niet zo'n gewilt schip dus? Meer groot pvp gericht?

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
MM schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:29:
Waarom heb je meerdere skills die nog niet af zijn? Maak gewoon een skill af voor je aan een tweede begint :P

Mining heeft z'n grote tijd gehad, met ratting in dronespace haal je meer minerals/uur binnen dan je ooit zou kunnen met minen. Het is ook een minieme swift in de verdeling van de minerals die uit de drone-alloys komen die de laatste trend zetten van de mineral prices.

Missies runnen doe je in een golem, phoenix kun je niet eens mee door een stargate....
Ghehe ja, dat zegt ook iedereen, ik heb een doel die ik wil behalen, maar alle tijden wanneer die skills klaar zijn is rond 2 uur 's nachts of tot 10 uur in de morgen! ik ben dan gewoon aan het werk... zonde van de tijd :) dus vandaar dat er skills niet volledig af zijn! Zoals eidic mem lvl 4 -> 5 is 14 dagen... opzich zonde, van de tijd, heb dan als ik speel toch liever wat andere skills aan. En ja dan kun je zeggen maak die af, maar dan mis ik bv o.a. de stap die ik nu gemaakt heb naar heavy (en assault) missiles :) en andere skills. Heb nu 26 op lvl 5 staan van de 83 skills die ik nu heb.

Hmm ok, maar ja, ik zit nu in een alliance die (dat ik zo snel 1 2 3 weet) niet in dronespace zit :) en met ratting wordt bedoelt, mining schepen aanvallen?

Maar goed, is het nou zo'n verschil om een uur in een hulk in high space te minen, en ratting?
en hoe zit het dan met ice mining is dat dan nog wel winstgevend? en hoe winstgevend is winstgevend voor iemand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
PsychoHellDude schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:00:
en kwam er gister geen pirate in mn missie!!

en JA hoor!!! net het laatste binnengehaald, komt er net geen vette raven binnen warpen!!!

je raad het wel... scramble... whop, eerste shop, 25 % shield... tweede schot... 5 % armor... 3de schot... WEGWARPEN !!!! geen pod geen pod... feeeuw geen pod kill :-)
Da's balen, geen piraat in geen raven en toch je schip kwijt ;)
Volledig voor een hulk trainen (lekker mining!!)
Volledig voor een Golem (tech2 raven)
Volledig voor een phoenix (lekker 156.000 hp ;))

Wat denken jullie wat een goede keus is ?
Wat vind je het leukste, mijnen, missies of POS schieten ?
Shunt schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:24:
een gebruik geen caldary torps die hebben de laagste DPS van de T1 faction torps.
gebruik liever de Dread.
Caldari zijn niet de slechtste maar zitten er tussen, dus dreads geven de meeste DPS, dan caldari en dan guristas

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
redwing schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:12:
[...]

Da's balen, geen piraat in geen raven en toch je schip kwijt ;)

[...]

Wat vind je het leukste, mijnen, missies of POS schieten ?
raven fully fitted voor pvp is toch wel wat sterker dan een passive shield drake voor pve :)

Mining is ok, als er mensen op het corp kanaal zitten of bij de asteroids, en als je tegelijk een film wilt kijken oidg :) dus ja dat scoort wel wat punten :)

Missies zijn gewoon leuk om te doen!

POS neer schieten nog geen ervaring mee gehad ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

POS schieten is hetzelfde als lvl 4 en 5.
Paar keer leuk en daarna wordt het saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:50:
POS schieten is hetzelfde als lvl 4 en 5.
Paar keer leuk en daarna wordt het saai.
aja als de pos verdedigd word kan het altijd leuk zijn

maar als het system dicht zit en je zit in een dread is het idd saai.. paar hits die je krijgt zijn te reppen..

zeker als je met 30 dreads om een pos hangt ben je er zo doorheen en moet je weer wachten tot hij uit reinforce is terugkomen en de job afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

tot je in eens door een hostile cap fleet + support gejumpt wordt en je voor je leven moet vechten. er 5 moms om je nek hangen er 50 man support aan het knallen is op je dreadje en je weg kan warpen met 20 % structure en een KM van een stuk of 30 BS en een paar Capitals. geloof me dan is het leuker als een L4 of L5.

[ Voor 17% gewijzigd door Shunt op 28-04-2008 17:01 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

PsychoHellDude schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:00:
Menn!!!

ik heb nu 8,5 mill SP, en na veel plezier gehad te hebben van mn assault ships, ben ik overgegaan naar bc... mn drake heb ik net een week, en kwam er gister geen pirate in mn missie!! kwam roodvlikkend in mn overzicht, ik dus als een idioot werwarpen... toch nog even snel voordat ik wegging, even kijken wat voor ship het was... een caracal... vs een drake... ahh!! ik terug, een salvo heavy missiles, hij voor de helft weg, had helaas geen warp scrambler... maar wat doe je met zoiets als je missies doet... missie had ik net afgerond, zou dus even de rotzooi opruimen enz. met de gedachte die komt wel terug,.....

Echt mega damage... een shield van 13000 :-/

Goed.. eigen fout om eerst op hem te schieten :) de hele corp wou achter hem aan, tot ze ook horoden dat ik het eerste schot maakte ghehe

ach kreeg genoeg geld terug van de insurrance... maar goed :)
De beroemde scam in high sec. Het komt steunt op het gevoel/verlangen om een inferieure schip van een loot-dief te beschieten. Als je in een zware schip zit, dan kan je echt niet laten om bv een lastige badger op te blazen. Dan springt de badger's corpmaten binnen en repareren de badger zodat jij niet door de tank van de badger geraakt. Een Raven kan dan ook binnenspringen, de badgerpiloot kan dan eventjes naar de Raven overspringen (pod eruit, pod erin) en het is tijd om jouw schip eens goed te roosteren. (btw de badger kan jouw schip tacklen) Je zou moeten afvragen: "Wat doet die badger, caracal,... in een missie waar hij niet thuis hoort?". Als je druk bezig bent met lvl4 missieratten te tanken, gewoon wegwarpen en eens zien of ze lvl4 missieratten fijn vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door rapture op 28-04-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
PsychoHellDude schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:40:
[...]
raven fully fitted voor pvp is toch wel wat sterker dan een passive shield drake voor pve :)
Ja, maar jij zegt niet dat er eentje inwarpt, jij zegt dat er geen inwarpt ;)
Mining is ok, als er mensen op het corp kanaal zitten of bij de asteroids, en als je tegelijk een film wilt kijken oidg :) dus ja dat scoort wel wat punten :)

Missies zijn gewoon leuk om te doen!

POS neer schieten nog geen ervaring mee gehad ...
Zo te lezen zou ik maar voor die golem gaan. Voordeel is dan gelijk dat als je nog naar een dread toe wilt trainen dat je al een aantal skills goed getrained hebt.
Shunt schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:51:
tot je in eens door een hostile cap fleet + support gejumpt wordt en je voor je leven moet vechten. er 5 moms om je nek hangen er 50 man support aan het knallen is op je dreadje en je weg kan warpen met 20 % structure en een KM van een stuk of 30 BS en een paar Capitals. geloof me dan is het leuker als een L4 of L5.
Tja, maar als die hostile fleet inwarpt en je binnen een halve minuut aan gort knalt zijn missies weer veel leuker :) Het nadeel van missies is wel dat je ze na een tijdje goed kent/kunt en dan wordt het snel saai.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
angel00008 schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:06:
[...]

aja als de pos verdedigd word kan het altijd leuk zijn

maar als het system dicht zit en je zit in een dread is het idd saai.. paar hits die je krijgt zijn te reppen..

zeker als je met 30 dreads om een pos hangt ben je er zo doorheen en moet je weer wachten tot hij uit reinforce is terugkomen en de job afmaken.
Meh dan ga je toch de volgende doen, heb al een paar keer 5 towers gedaan op een avond. Elke tower 1 siege cycle, daar is weinig aan. Een dread in een gate fight warpen is leuker, de drones van een moros doen ongelooflijk veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik vond missies al saai toen ik met level 3 missies bezig was... niet dat drones knallen nu zoveel leuker is, maar ach hier valt tenminste nog altijd wat andere players te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

OK. Moet tog FF reageren op die gatecamp raven.

#1 gebruik nevertenooitenimernevernooitniet een raven voor camps.
#2 als je zonodig met een raven wilt campen, gebruik dan cruises. Anders hebben je maten het schip al dood voordat je 1e torp in de buurt is.
#3Als je zonodig torps wilt gebruiken kun je niet om een painter heen, liefst 2. Torps doen zelfs geen full dmg op een niet immobiele BS, laat staan BC's/cruisers.
#4 zoals eerder gezegd, gebruik arbalests als je geen T2 kunt gebruiken, sinds arbie torps uit de gratie zijn bij missionrunnes zijn ze spotgoedkoop.
#5 Drones. Gebruik sentry drones. zeer goede DPS op range.

En 500 DPS met een torp raven is om te huilen.

Gebruik liever een Rokh met rails (350's, zwik tracking enhancers/tracking scripts) in een gatecamp. Als je daarvoor niet genoeg skills hebt, dan een rail-ferox, zelfs een Rail-Moa is beter dan een raven in een gatecamp. Instant DPS is wat je wilt en instalock, tank is bijzaak.
Zoals eerder al gezegd ben ik een Ferox fan. Heb heel wat keren schepen neergehaald die weg-MWDen en wegwarpten als mijn gang injumpte. De shortrange DPS boten uit mijn gang konden niet meer dichtbij genoeg komen voor hun short range guns, maar die gasten kwamen dan wel in de optimal van mijn 250mm Antimatter guns. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
check :) had de bs skill al die heb ik nu geleerd, heb mn drake weer fully fitted en nu sparen voor een raven! :) kan ik wel even mee uit de voeten dacht ik zo!

maar wat eigenlijk voor een raven navy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
PsychoHellDude schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 07:25:
maar wat eigenlijk voor een raven navy?
Tja, 1 turret meer is 16% extra damage met daarnaast meer armor/schild/hull als een standaard Raven. Leuk schip dus :) Het blijft wel een beetje afwegen tegen een Golem, de navy raven doet meer damage, de golem kan tegelijkertijd makkelijker salvagen. Volgens mij maakt het niet zoveel uit en daarom vlieg ik vooral in mijn navy Raven omdat hij meer damage doet en ik toch meestal niet salvage (lijkt veels te veel op mijnen ;) )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
redwing schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 07:30:
[...]

Tja, 1 turret meer is 16% extra damage met daarnaast meer armor/schild/hull als een standaard Raven. Leuk schip dus :) Het blijft wel een beetje afwegen tegen een Golem, de navy raven doet meer damage, de golem kan tegelijkertijd makkelijker salvagen. Volgens mij maakt het niet zoveel uit en daarom vlieg ik vooral in mijn navy Raven omdat hij meer damage doet en ik toch meestal niet salvage (lijkt veels te veel op mijnen ;) )
Ok, nog even wat gekeken, het wordt dan de raven 'state navy' die heeft zeer nette specs! voor die tijd dat ik bs lvl 5 heb heb ik ook wel het geld ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
PsychoHellDude schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:23:
[...]

Ok, nog even wat gekeken, het wordt dan de raven 'state navy' die heeft zeer nette specs! voor die tijd dat ik bs lvl 5 heb heb ik ook wel het geld ervoor.
die zal je niet te pakken krijgen aangezien er daar maar een paar van zijn;)

tis of raven of een cnr of een golem :P

tenzij je echt teveel isk heb om uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
hmmm ok, naja maybe luck who knows ! eerst maar even sparen ;) ghehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
PsychoHellDude schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:49:
hmmm ok, naja maybe luck who knows ! eerst maar even sparen ;) ghehe
ik wens je veel geluk daarmee, aangezien dat soort schepen voor 80-100 BIL verkocht worden, als ze al te koop zijn.. dat wordt wel een tijdje sparen dan ;)

[ Voor 3% gewijzigd door GamemasterByte op 29-04-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
en over het algemeen word er niet eens mee gevlogen maar puur in hangers gehouden.. om een simpele reden.. de eerste gozer die jou ziet en kwaad in zin heeft gaat zn corp halen om jou te ganken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, mensen hebben graag van die zeldzame schepen op hun killboard. Enkel verzamelaars hebben dergelijke schepen nog.

(toch wel apart, een BS dat duurder is dan een titan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
hmmm weird indeed....

wat zijn dan de prijzen van een raven navy issue? Die zijn toch wel gangbaar?
wat dan met een golem, is dat ook zo'n gank item ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
PsychoHellDude schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:45:
hmmm weird indeed....

wat zijn dan de prijzen van een raven navy issue? Die zijn toch wel gangbaar?
wat dan met een golem, is dat ook zo'n gank item ??
raven navy is rond de 100 mill nu geloof ik valt wel mee

golem is wel een gankbaar iets maar wel minder kosten daarvan zijn rond de 500 mill

prijzen zijn even een gokje maar zoiets denk ik nu aangezien de cnr nu zwaar gedropt is vanwege de golem..

nog maar ff en dan paar dagen vrij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Laatst online: 09-09 09:09

Namu

Silver Wings Of Morning

* Namu kijkt in contracts

CNR gaat voorlopig nog voor 470mil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Volgens mij is die Golem die 500m niet echt waard lijkt me... helemaal niet als je daarmee in en rond empire zit, en af en toe naar low sec duikt ofzo... lekker hapje voor pirates imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
zo te horen is de CNR toch de beste keus dan :)
thx!

dan is het simpel deze en dan voor de hulk trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
angel00008 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:56:
[...]

golem is wel een gankbaar iets maar wel minder kosten daarvan zijn rond de 500 mill

prijzen zijn even een gokje maar zoiets denk ik nu aangezien de cnr nu zwaar gedropt is vanwege de golem..

CNR voor 100mln, no way dude, dat kan echt niet :D Ding kost namelijk al minimaal 500k LP plus de rest dus niemand gaat dat ding dumpen voor 100mln.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Precies, voor 100mln heb je soms nog niet eens een normale Raven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
angel00008 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:56:
[...]

Navy Raven en Golem zijn ongeveer even duur (rond de 500 mil). CNR is trouwens niet alleen sterk gedropt door de golem, dit heeft ook te maken met de lp's die minder waard zijn geworden nadat de NPC buy orders voor nexus chips is verwijdert waardoor de 1k cap voor lp's er niet meer is, en verder door de vele farmers en de lp-store.

Voor hoeveel kun je een Golem eigenlijk insuren ? Een CNR is hetzelfde als een normale Raven maar ik neem aan dat een Golem daar wel boven zit ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

T2 ships zijn niet te inshuren. teminste niet voor goede prijzen.
je krijgt dan iets meer terug dan de hull price is dus ik gok zo rond de 150 mil ofzo voor een T2 BS

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
De_Bastaard schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 22:38:
[...]

Ik weet het, maar aangezien ik het pas sinds februari speel kan ik nog geen BS vliegen :) Dan kan ik beter zorgen dat ik mezelf nuttig maak met blackbirds, etc. Sindskort vlieg ik met Drakes :) die houden het al veel langer uit hehe.
ik zag jou voor downtime nog in airaken vliegen ;p kom je es langs in bwf? :D gezelli!

ik zit trouwens ook in roadkill sinds kort, bevalt wel alleen moeten we onze slag nog even vinden. Mn eerste nano-gang was erg goed bevallen, we hadden een handjevol bs's neergehaalt van ED zonder enige casualties. Alleen werden we op een gegeven moment getrapt ;p maar die lui waren zo dom geweest om daar 1,5-2 uur te wachten en wij hadden inmiddels al een rescue gang van 25 man aan de andere kant staan ;p. Uiteindelijk kwamen we er redelijk goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Proqzor schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:19:
[...]

ik zag jou voor downtime nog in airaken vliegen ;p kom je es langs in bwf? :D gezelli!

ik zit trouwens ook in roadkill sinds kort, bevalt wel alleen moeten we onze slag nog even vinden. Mn eerste nano-gang was erg goed bevallen, we hadden een handjevol bs's neergehaalt van ED zonder enige casualties. Alleen werden we op een gegeven moment getrapt ;p maar die lui waren zo dom geweest om daar 1,5-2 uur te wachten en wij hadden inmiddels al een rescue gang van 25 man aan de andere kant staan ;p. Uiteindelijk kwamen we er redelijk goed uit
ik moet eerlijk bekennen dat ik behalve mn eigen groep niet iemand van got hier geadd heb dus als jullie me voorbij zien vliegen geef me ff een o7tja in local :P lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09
redwing schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:18:
[...]

Navy Raven en Golem zijn ongeveer even duur (rond de 500 mil).
Navy ravens zijn rond de 475 en Golems 700 op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
hmmm kom ik nog even aan met 30 mill... lol :)
eerst maar even flink wat missies doen en lekker wat pvp'en, komt de golem of raven navy vanzelf ;)

wat zijn jullie SP eigenlijk ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
PsychoHellDude schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:26:
hmmm kom ik nog even aan met 30 mill... lol :)
eerst maar even flink wat missies doen en lekker wat pvp'en, komt de golem of raven navy vanzelf ;)

wat zijn jullie SP eigenlijk ??
Skillpoints

Goh, met dat budget kan je al een BC alla Brutix kopen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Dat bedoelde hij denk ik niet ;)

Zit zelf rond de 26-27 mil sp mar m'n account is alweer een maand of 3 suspended :'(

Anders had ik denk ik alweer rond de 30 gezeten maja.. :X

*Freyya zwaait even naar z'n fellow corpies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
2.6mil hier pas ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
10,5 miljoen SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
erm, ja.. mijn main zit tegen de 26mil aan, mijn alt zit over de 16.5mil and mijn andere alt zit net iets over 3.5.. alts for the win :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Vind het nog altijd jammer - of heb ik het mis - dat je je alts op één account niet simultaan kan trainen.
Pagina: 1 ... 17 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.