Dat is nou iets wat je ff uitprint op een papiertje totdat je het uit je hoofd kent.Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:00:
Is er ergens online een overzicht van drones en hun kunnen?
Cruciaal in PvP en handig met PvE.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Dat is nou iets wat je ff uitprint op een papiertje totdat je het uit je hoofd kent.Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:00:
www.eve-online.com/itemdatabaseVerwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:00:
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 17:01 ]
sudo apt-get rekt
[ Voor 21% gewijzigd door Sissors op 18-04-2008 09:31 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
sudo apt-get rekt
Accounts worden niet gewist. Behalve als je uit china komt en elke dag een nieuwe aanmaakt.Seraphin schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:09:
Weet iemand hoe lang een suspended account nog blijft bestaan?
Heb vorig jaar een pupke aangemaakt, maar subscription uiteindelijk ergens in Juli stopgezet. Ben nu wel weer beetje benieuwd naar EVE ( speel WoWmaar heb het daar nu wel mee gehad), maar heb geen zin om van voor af aan te beginnen.
Niet dat ik zulke goede dingen had (vloog rond in een trasher), maar +/- 2 mil skill points is toch een flink aantal dagen trainen die ik liever niet opnieuw doe
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Oww da's eigenlijk wel een hele goeie tip. Heb een Sebiestor waarmee ik voornamelijk missions wou runnen. Echter bij de bloodline / education selections nogal vreemde keuzes gemaakt staat me bij (wist ik veel). Over het algemeen wel aardige selectie skills (veel bijgelezen hiero), maar tsja, van begin af aan met rare trade skills zitten werkt volgens mij niet zo als je npc's wil afknallenThe_Cook schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:16:
Tip: begin gewoon lekker opnieuw als je niet tevreden bent met je oude char van 2m. Je krijgt tegenwoordig een start van 800k sp.
De skills maken op het begin niet zoveel uit. Waar je wel heer erg veel op wilt letten bij het begin zijn je attributes, want als je die verkloot kun je ze nooit meer echt fixenSeraphin schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:26:
[...]
Oww da's eigenlijk wel een hele goeie tip. Heb een Sebiestor waarmee ik voornamelijk missions wou runnen. Echter bij de bloodline / education selections nogal vreemde keuzes gemaakt staat me bij (wist ik veel). Over het algemeen wel aardige selectie skills (veel bijgelezen hiero), maar tsja, van begin af aan met rare trade skills zitten werkt volgens mij niet zo als je npc's wil afknallen
When in doubt, Ctrl-Q
Ga eens kijken zou ik zo zeggen ;-)horad schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:09:
hoeveel kills zijn er daar gemaakt?
En zat er een titan tussen?
Maw geef eens wat meer info wat daar is gebeurd.
Ik begrijp niet hoe zo'n lagblob ooit leuk kan vinden...De_Bastaard schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 23:50:
Afgelopen donderdag 740 ofzo... Afgelopen nacht 200+ en nu is het weer feest ofzo
When in doubt, Ctrl-Q
In de omringende systemen en de aanvoerroutes is het ook veel en veel leukertudeLati schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 08:43:
[...]
Ik begrijp niet hoe zo'n lagblob ooit leuk kan vinden...
Dat is NVT, je moet toch je space verdedigen.tudeLati schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 08:43:
[...]
Ik begrijp niet hoe zo'n lagblob ooit leuk kan vinden...
Whole lot of stars ***
tja het is maar wat je wil doen natuurlijk.ZenTex schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:31:
Bastaard is toevallig ED? Heb die naam een paar keer op killmails langsa zien komen... Naja, ene bastaardus ofzo.
En ik baal want ben verplicht nog 4 weken EVE-loos en mis al het bootgeweld (schaamteloze NL vertaling van EvE forums).
Wel heb ik net een nwe char gekocht. waarmee m'n aantal chars op 5 komt, over 4 accounts. Als ik terug ben kan ik lekker crok minen op 4 accts, 3 hulks en 1 itty5. Helaas moet ik nu wel investeren in cargo expanders, en dat terwijl ik al een paar keer in hull terug naar station moest warpen doordat rats ineens in m'n belt spawnden.
Niet eens zo heel erg totdat je bedenkt dat 45 miljoen SP een beetje heel erg veel is om te misbruiken als hauler, en dan nog bijna gepopt te worden door belt rats.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
sudo apt-get rekt
hmmm daar ben ik wel een beetje bang voor eik. M'n char was / is een sebiestor, omdat het m'n eerste char is ging ik er voornamelijk van uit een beetje missions te runnen. Heb nu net ff achterhaald wat m'n start attributes waren:tudeLati schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:03:
[...]
De skills maken op het begin niet zoveel uit. Waar je wel heer erg veel op wilt letten bij het begin zijn je attributes, want als je die verkloot kun je ze nooit meer echt fixen
*Aait zijn X5 Prototype I Engine Enervator (-86.5% snelheid zodra je in een straal van 10km rond mijn hurricane komt) en zijn Hobgoblins II (moet ik eens minnie drone spec trainen voor warriors)*roodbwoy schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:19:
zal zelf wel ff kieken, skill plan is morgen klaar, dan kan ik een rifter vliegen met 3 dikke autocannons, warpscrambler en die zou snel genoeg moete nzijn om door medium wapens niet geraakt te kunnen worden... en zo niet... dan maar sparen voor een titan en daarmee pirateren ^^
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Dat zijn toch prima attribs ? Als je een nieuwe zou beginnen zou je die charisma wat lager kunnen maken maar voor de rest ziet het er goed uit. Ik zou er iig lekker mee door spelenSeraphin schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:21:
[...]
hmmm daar ben ik wel een beetje bang voor eik. M'n char was / is een sebiestor, omdat het m'n eerste char is ging ik er voornamelijk van uit een beetje missions te runnen. Heb nu net ff achterhaald wat m'n start attributes waren:
intelligence 8
memory 7
charisma10
perception 7
willpower 7
[removed]
je vergeet hier de iets, er zijn namelijk nog meerdere manier om als piraat je geld te verdienenfurby-killer schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:54:
Nano gangs vallen op zich in low sec mee, omdat gateguns een zeer nadelige invloed hebben op de status van hun schip.
Ik weet niet hoe het vroeger was, want ik speel 'pas' zon 7 maanden, maar je hebt drie soorten piraten zover ik zie:
1. De piraat die gewoon een normale speler is die NBSI is, not blue, shoot it. Schiet voornamelijk om gebied te verdedigen, maar ook omdat ie het gewoon leuk vindt.
2. De piraat die zichzelf piraat vindt, maar ze zien over het algemeen piraterij als zo snel mogelijk zoveel mogelijk kills krijgen, en dan bij voorkeur makkelijke kills. Vervolgens gaan ze zeiken dat er te weinig mensen naar low sec gaan en daardoor te weinig inkomsten hebben. Ze hebben gebrek aan inteligentie om te begrijpen dat dat komt doordat ze continue gates aan het campen zijn, en als ze isk willen dat ze ransom zouden moeten vragen ipv maar gewoon te schieten.
Zodra ze een groep zien die qua grote ook maar in de buurt komt van het aantal mensen waarmee zij zijn gaan ze er meteen vandoor.
3. De echte piraten die begrijpen hoe je geld verdient, niet door zoveel mogelijk rookieships te vernietigen maar door ransom te vragen van duurdere schepen. En serieus, ik ben nog nooit zon piraat tegen gekomen.
Ik zit zelf dan in zo'n piraten corp, en wij gatecampen over het algemeen ook veel, en schieten schepen ook kapot, maar dan ransomen we de pod (implants etc). Daarnaast is er ook het risico dat de persoon in kwestie gewoon lekker naar de gate vliegt of probeert te redocken.furby-killer schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:54:
Nano gangs vallen op zich in low sec mee, omdat gateguns een zeer nadelige invloed hebben op de status van hun schip.
Ik weet niet hoe het vroeger was, want ik speel 'pas' zon 7 maanden, maar je hebt drie soorten piraten zover ik zie:
1. De piraat die gewoon een normale speler is die NBSI is, not blue, shoot it. Schiet voornamelijk om gebied te verdedigen, maar ook omdat ie het gewoon leuk vindt.
2. De piraat die zichzelf piraat vindt, maar ze zien over het algemeen piraterij als zo snel mogelijk zoveel mogelijk kills krijgen, en dan bij voorkeur makkelijke kills. Vervolgens gaan ze zeiken dat er te weinig mensen naar low sec gaan en daardoor te weinig inkomsten hebben. Ze hebben gebrek aan inteligentie om te begrijpen dat dat komt doordat ze continue gates aan het campen zijn, en als ze isk willen dat ze ransom zouden moeten vragen ipv maar gewoon te schieten.
Zodra ze een groep zien die qua grote ook maar in de buurt komt van het aantal mensen waarmee zij zijn gaan ze er meteen vandoor.
3. De echte piraten die begrijpen hoe je geld verdient, niet door zoveel mogelijk rookieships te vernietigen maar door ransom te vragen van duurdere schepen. En serieus, ik ben nog nooit zon piraat tegen gekomen.
heheheh 1 jaar 5 maanden kwam ik gister achterZenTex schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 02:57:
@ Seraphin: Hoe oud is die char van jou? Ik vindt 10 BASE charisma wel heel erg aan de hoge kant.
6 is wel de max vindt ik, voor een char die niet als directe goal heeft om zo snel mogelijk een command ship te piloten.
When in doubt, Ctrl-Q
Ach ik heb 2 2004 character die maar 25mill SP hebben omdat ze bijna anderhalf jaar hebben stilgelegen zonder skilltraining, kwam erachter dat door een noob char aan te maken ik sneller een carrier pilot had dan door met een van hun het te doen.Seraphin schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:11:Ach ik vind het eigenlijk wel best zo; het is nu wachten op mensen die zich afvragen waarom een 1.5 jaar oud char nog met een destroyer in een npc corp rondvliegt
[ Voor 50% gewijzigd door Ashrah op 22-04-2008 13:54 ]
Haha, 2004 char, 2 jaar lang gestopt, een jaar geleden weer begonnen.Ach ik heb 2 2004 character die maar 25mill SP hebben omdat ze bijna anderhalf jaar hebben stilgelegen zonder skilltraining, kwam erachter dat door een noob char aan te maken ik sneller een carrier pilot had dan door met een van hun het te doen.
Ik zit niet bij Tri maar vlieg wel bij hen in de buurt. Op het moment is het een beetje mot binnen de alliantie en is een van de meer pvp geörienteerde corps (The Illuminati) eruit geschopt omdat ze het niet eens waren met de toetreding ven gedrag van meer industrie gerichte corps (voornamelijke the dragons of redemption (DORM) geloof ik). Er was op zich geen probleem geweest als de industrietjes maar manschappen leveren voor de aanvallen en andere pvp gerelateerde zaken, maar dit gebeurde eigenlijk weinig en zelfs geweigerd(!) wat nog het meest kwaad bloed zet binnen een pvp gerichte alliantie.Maranno schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:51:
Nog Tri members hier die een uitleg kunnen geven over wat er nou aan de hand is zonder meteen weg te flamen, we moesten het gisteren met BoB stellen in plaats van een Tri invasie vloot, had 2 chars in de Cyno jammer zitten om wat battlehsips af te knallen maar niemand durfde in de buurt te komen
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Verwijderd
yup kan wel kloppen gatecamp van +- 50 man en zij waren 2 jumps verder en zijn daar een uur of 2 gebleven.Maranno schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:16:
Aah Burn Eden, ze zeiden al dat Smashkill next was ... have fun, tip gewoon om ze heenvliegen ze kijken alleen naar easy kills.
lolz... het einde van BoB....angel00008 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:30:
gaat dit ook het einde van tri betekenen ?
men eerst mc/bob nu tri 0.o ik wil echt niet dat goon all almighty gaat worden hoor dat is echt niets..
Uhm ouch?angel00008 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:25:
[...]
yup kan wel kloppen gatecamp van +- 50 man en zij waren 2 jumps verder en zijn daar een uur of 2 gebleven.
toen de gang eenmaal kleiner werd en er nog maar 5 man bij de gatecamp waren kwamen ze binnen.
jammer voor hun dat de 45 man gang toen vrolijk terugwarpte en hun toch maar even gespanked heeft
De Officer Web Rapierangel00008 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:59:
holy crap..
blijkt dat een corp lid van mij gisteren is aangevallen en gewebbed vanaf 120!! km holy crap...
wij in de killmail gekeken en daar kwam wat moois uit jezus..
http://thekano.org/kb/?a=kill_detail&kll_id=597
Gotan's Modified Stasis Webifier 0.o
And to think they once said that computers would take away jobs.
als ik die gast zie zal ik dan ook alles op alles zetten om hem neer te halen en de loot te krijgenIJzerlijm schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:15:
[...]
De Officer Web Rapier, eindelijk iemand die 'm ook echt gebruikt. Met rigs en faction/officer Reactor Control Units past het net, die Rapier zal ook wel geen guns meer erop kunnen hebben. Qua kosten kan je misschien wel een mothership kopen met wat je kwijt bent voor zo'n Rapier.
Ze kunnen posten op hun killboard wat ze millen maar als ze hun eigen losses niet posten.. tja.Maranno schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:14:
[...]
Uhm ouch?
Roadkill BBQ
Timeline
Sat 19th Apr, 2008 - Mon 19th May, 2008 (Active)
Totals
137 kills / 1 losses
9,823,397,658 ISK / 222,125,380 ISK
http://udie.griefwatch.net/?p=campaigns&campaign=3099
en ik dacht dat wij er slecht van afkwamen....
Verwijderd
Ze danken hun bestaan aan devs en fouten in Eve. Meer dan dat is het niet.lolz... het einde van BoB....
Verwijderd
Of ze zijn gewoon beter dan jou goontje!Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:29:
[...]
Ze danken hun bestaan aan devs en fouten in Eve. Meer dan dat is het niet.
[ Voor 34% gewijzigd door tudeLati op 23-04-2008 13:46 ]
When in doubt, Ctrl-Q
Verwijderd
prutserangel00008 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:22:
[...]
als ik die gast zie zal ik dan ook alles op alles zetten om hem neer te halen en de loot te krijgen
mjah dat had ook wat irl zaken te maken toenVerwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:58:
[...]
prutser
je kon mijn ogame account niet eens beherenlaat staan hoe je in eve vliegt
\o/
anyway ik speel sinds kort ook weer.
gezellig in Trispace tho.
Pcies... ik haat al dat politieke geneuzel.. genaaid worden door de ene CEO, gepaaid worden door de ander.. bah..angel00008 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:16:
[...]
mjah dat had ook wat irl zaken te maken toen![]()
maar dam ik ben toen geloo fik van 3e plaats ofzo naar niets gezakt![]()
ach ik vermaak me prima zo zat er laatst nog wel aan over te denken om mn eigen corp te beginnen maar all dat gezeur etc is me nou net niet.
ach waar ik momenteel zit zit ik prima geen ruzie met de ceo en wij als corp weten waar we heen willen en de hierarchie is ook gewoon netjes op orde.Darth Malak schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:30:
[...]
Pcies... ik haat al dat politieke geneuzel.. genaaid worden door de ene CEO, gepaaid worden door de ander.. bah..
Meh cloaked in een system blijven totday er een persoon alleen langskomt/haulers is echt een degelijke tactiek loltudeLati schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:44:
[...]
Of ze zijn gewoon beter dan jou goontje!
PS. Burn Eden post altijd all hun losses en kills. Je kunt ze hier proberen zwart te gaan maken maar het feit is en blijft gewoon dat ze veel en veel betere tactieken gebruiken dan de gemiddelde eve players en dat ze daardoor zulke goede stats hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door AjDuLion op 23-04-2008 15:01 ]
Verwijderd
Ben geen goon. En die hebben ook een lange historie van vals spelen. Maar BoB is de enige entiteit die meerdere keren is betrapt op hulp van devs. Want die zijn zo geobsedeerd om te winnen dat ze echt alles uit de kast halen om overal voordeel uit te halen.tudeLati schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:44:
Of ze zijn gewoon beter dan jou goontje!
Verwijderd
Verwijderd
Als jij in het spel je maten gaan lopen afknallen en beetje bakkessen dan hoort dat bij het spel.Brainwaste schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:29:Dat was inderdaad een meesterlijke actie en ontzettend naïef van MC trouwens.
Hoe kunnen ze ook verwachten dat ze na de backstab actie die ze uitgevoerd hebben door PB en 1 station in Delve toe te eigenen nog kunnen rekenen op een samenwerken met BoB.
Waanzinnig... hij had trouwens 500 bil winst geloof ik... Persoonlijk vind ik de tactiek van ransom'en en iemand 500 mil - 1 bil laten betalen en vervolgens alsnog zijn schip op te blazen nogal verwerpelijk maar goed.angel00008 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:00:
iemand trouwens dat killboard van die gozer gezien die 500 bill !!! damage heeft gedaan aan mission runners in 90 dagen casual play met 120 bill winst 0,o...
ben ff de link kwijt maar als ik hem vind zal ik hem zeker posten man hoe ziek is dat..
heb de link naar de film wel kunnen vinden overgens :
http://go-dl3.eve-files.com/media/0802/CareBear_Sorrows.mkv
[ Voor 70% gewijzigd door tudeLati op 23-04-2008 18:28 ]
When in doubt, Ctrl-Q
Verwijderd
mja kan leuk worden, de vorige nieuwe systemen waren de drone regions en die waren toch enigzins een teleurstelling...De_Bastaard schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:45:
nieuwe systemen zou idd interessant worden hehe
Verwijderd
Wat jij nu hier beweert is standaard BoB propaganda waar ik helemaal niets mee kan. Dat jij dit gelooft is leuk voor je maar weet wel beter. Dit heeft niets met beter zijn te maken. Ik speel Eve om vrienden te maken, lol te hebben en dat gaat me redelijk af. Dat mensen elkaar het leven zuur maken en allerlei rottigheid uithalen hoort bij het spel.tudeLati schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:23:Al je punten die je hebt opgenoemd komen eigenlijk op 1 ding neer. Het boos zijn op iemand anders omdat die gewoon beter zijn. Daar kun je zelf niets anders aan doen dan gewoon zelf ook beter te worden!
Het punt is dat je deze feiten waarschijnlijk niet onder ogen wilt zien omdat ze echt waar zijn en afbreuk doen aan jouw beeld van Eve. Als je een stap terug neemt en het overzicht eens bekijkt dan zie je ook wel dat dit helemaal geen onzin is maar een serieuze bedreiging voor deze MMO. CCP heeft al heel veel schade door dit soort akkefietjes geleden en niet voor niets dat ze nu een CSM in het leven hebben geroepen om het vertrouwen proberen terug te winnen.Verzin eens iets nieuws, misschien word je dan zelf eens ergens goed mee en dan begrijp je hopelijk ook wat voor onzin je daarnet uit hebt lopen kramen...
Het was allemaal leugens en propaganda ooit. Tot T20 moest bekennen dat hij inderdaad heeft lopen kloten en datgene heeft bekend dat te verifieren was. Verder moeten we hem maar op zijn woord geloven dat hij geen enkele keer heeft gekeken waar de beste moon mining was om zijn vriendjes te helpen. Of was de snelste route naar een T2 BPO was. Of hoe de nodes verdeeld zijn met drukke systemen. Of hoe server prioriteit is vastgesteld tussen logins en jumpins. Of hoe POS schilden in bepaalde gevallen schade doorlaten. Of een van de andere 1000 dingen die je alleen maar weet als CCP developer.tudeLati schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:23:
Wouter, weet je zeker dat je geen goon bent..? Je bent zo te zien behoorlijk verziekt door hun anti-BoB propaganda..
And to think they once said that computers would take away jobs.
Mja daar zit ik nu ook, opzich wel fun alleen jammer dat je nooit echt leuke items krijgt door 't ratten. Zou het niet erg vinden om wat faction spawns te hebben! Maar goed, verder wel fun! ik verdien wat ISK hier met drones knallen, dat spendeer ik dan weer aan PVPcraze_ schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:09:
[...]
mja kan leuk worden, de vorige nieuwe systemen waren de drone regions en die waren toch enigzins een teleurstelling...
sudo apt-get rekt
Mission bonus timer gaat gewoon door tot je de missie voltooid hebt, dus afgetikt hebt bij de agent.Seraphin schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:55:
ff simpele vraag, waar ik toch steeds verschillende antwoorden op krijg:
Als je een mission runt, wanneer "stopt" dan de timer voor de mission bonus reward? Is dat op het moment dat je je objectives completed hebt (b.v. na het afknallen van een paar drones), of pas op het moment dat je weer gedocked bent en contact zoekt met je agent?
Ik neem namelijk meerdere missies tegelijk (iedereen doet dat neem ik aan?), maar als je b.v. maar 1 uur hebt om de bonus reward voor de missies te halen, dan wordt het lastig als je 3 missies na elkaar doet om weer "op tijd" in een station te zitten.
Verwijderd
Verwijderd
Het komt zelfs in dit artikel aan bod dus het zal moeilijk zijn om het te vergeten.MazeMouse schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:51:
Kunnen we die BoB bullshit hier buiten houden graag onder het motto "NIET WEER"??
sudo apt-get rekt
Verwijderd
Waagaa ben jij dat?tudeLati schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:23:Ik heb ook wel eens contact met een GM buiten eve om, maakt mij dat een cheater, metagamer, hacker of zoiets dergelijks? Ik dacht het niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 10:16 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq