[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 24 Laatste
Acties:
  • 76.782 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat simpelweg nooit goed komen.
Ze doen alle berekeningen aan de server kant en omdat je met lag rekening moet houden zal zelfs een multithreaded applicatie ook heel snel weer bij die bovengrens raken.
Vroeger was 200 al de absolute max. Nu is dat ongeveer 800 (?).
Kunnen ze dat oprekken naar 1200, 1600, 2000?
Krijg je geen allerlei nare bijeffecten zoals desync met multithreading?

En een bedrijf met een omzet van 17 Miljoen per jaar kan het zich ook niet permiteren om een supercomputer twv 50 Miljoen neer te zetten.

Maw is het nu niets anders dan pappen en nat houden.
Heb je lag dan heb je pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:26

Hoogie2004

Whohooooo

Chubz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:28:
ok, nu heb ik 1 probleem... Mijn eve voice chat werkt om een reden niet :S weten jullie hoe ik dit kan fixen?
Probeer eens om de test de draaien in het menu, daar zit ergens een knopje om de ruis weg te halen, dan moet je wat praten en dan werkt et wel.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Hoogie2004 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:35:
[...]

Probeer eens om de test de draaien in het menu, daar zit ergens een knopje om de ruis weg te halen, dan moet je wat praten en dan werkt et wel.
Dat doe ik maar ik hoor mezelf niet, maar ik met troubleshooting zegt ie dat er niks mis is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:35

Creesch

bla bla!

ZFLaSH schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:02:
[...]

Ja, het is ergens belachelijk dat wij hier ons geld aan spenderen nietwaar? Fleetbattles is juist het gene wat EVE zo leuk maakt (correctie: Zou MOETEN maken).
Dit meen je toch niet serieus he ? zelfs als zouden fleetbattles werken zonder lag en desyncs en andere problemen, dan nog geef ik de voorkeur aan kleine intensiefe gevechten waarbij je tenminste echt wat hebt aan vaardigheden en het niet altijd neerkomt op wie de meeste guns brengt. Zelfde geld voor kleine raiding ops, etc

* Creesch snapt gewoon echt niet wat mensen zo aantrekkelijk vinden aan massive fleet battles. Visueel idd prachtig, voor de rest echt 10x niks imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
nee precies, hoe groter de battle hoe sneller je dood bent. Als je twee evenredige fleets tegenover elkaar hebt die elkaar helemaal aan gort schieten dan is het compleet random of je dood gaat of niet, dat ligt maar net aan of je toevallig als target word gecalled. Er is geen strategy, gewoon brute force knallen, en das niet mijn idee van PVP hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:39
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:34:
Ze doen alle berekeningen aan de server kant en omdat je met lag rekening moet houden zal zelfs een multithreaded applicatie ook heel snel weer bij die bovengrens raken.
Het grote probleem dat ze nu hebben is dat ze max 1 node aan 1 systeem kunnen hangen en daarnaast de loadbalancing niet on the fly doen. Dit betekent dat je bij fleetbattles altijd op een shared systeem zit aangezien. Als alleen de loadbalancing al continue zou kunnen draaien zou je bij een fleetbattle altijd op een dedicated node kunnen draaien wat al veel helpt. Als daarnaast 1 systeem verdeelt zou kunnen worden over meerdere nodes ben je ook niet gebonden aan de max rekenkracht van 1 node (nu is dat natuurlijk heel lastig omdat je dan veel overhead tussen de nodes e.d. krijgt)

Verder weet ik niet of momenteel de lag van te weinig rekenkracht af komt of omdat ze de data niet snel genoeg binnen en weer naar buiten krijgen ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:08
Fleetbattles zijn echt niet zo relaxed vind ik, als je getarget bent, ben je binnen 20seconden wel dood ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

De_Bastaard schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:22:
Fleetbattles zijn echt niet zo relaxed vind ik, als je getarget bent, ben je binnen 20seconden wel dood ofzo :(
exact mijn punt. Met kleinere gangs hangt het veel meer van tactiek en samenwerking samen imho.
maargoed dat is ook waarom ik ondertussen niet meer in 0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Privateers hebben ondertussen EU terug gedec'd.... Zo leer ik het nooit :p Een kwartier voor de recruiting terug begon aaarrrrgh.. Wordt nog minstens een weekje solo dus wsl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:58

ZenTex

Doet maar wat.

ravenger schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:14:
nee precies, hoe groter de battle hoe sneller je dood bent. Als je twee evenredige fleets tegenover elkaar hebt die elkaar helemaal aan gort schieten dan is het compleet random of je dood gaat of niet, dat ligt maar net aan of je toevallig als target word gecalled. Er is geen strategy, gewoon brute force knallen, en das niet mijn idee van PVP hoor :)
Dat is nou echt een misconceptie.
Tactiek en skills spelen een grote rol in fleetbattles. Hoe dacht je dat het komt dat vaak in fleetbattles, de ene zijde compleet word weggevaagd terwijl de andere zijde ervanaf komt met minimale losses?
Een goede FC is van onschatbare waarde, maar ook individuele members kunnen meer doen dan alleen primaries afknallen.
Zo "leeroyde" ik 's in een gang in een hostile camp met carrier support. Wij waren met 25, zij met 40+ en 4 carriers. Uiteraard werden er primaries gecalled die bijna iedereen aanviel, maar ik zag op m'n overview een flycatcher en knalde die in luttele seconden aan gort. Dit was de enige dictor, en dus konden onze mensen wegvliegen om te reppen. Hierna zag in een AF die onze ceptors aanviel, ook die moest het onderspit delven, maaar ik was niet alleen op de KM, we waren met z'n 4en en hij was nooit geprimaried. Door onze DPS te spreiden en vooral strategische doelen aanvielen, konden we wegkomen met 3 vs 1 in kills, ondanks superieure numbers en DPS van onze tegenstanders.
Ik kan me ook nog een massive fleetbattle herinneren van SK vs Frege& friends. 100 vs 150. Wij kwamen ervanaf met 3 BS losses en een totaal van 7 tegen 70 kills. 1 van die BS losses was ik, omdat ik terugwarpte van een repair sessie en net nadat ik warpte kwam het bevel om weg te warpen. Daarbij landde ik ook nogeens klem in hun station. Staan dan ook iets van 50 schepen op m'n lossmail.

Nee, er is een reden dat sommige alliances sterk zijn, en anderen reut. En dat heeft weinig met aantallen te maken.
Ja, als je geprimaried wordt heb je weinig kans, maar met een goede vloot en goede members heb je wel kans om het te overleven.

Dat er bij fleetcombat geen skill bij komt kijken komt uit het brein van uberego's die vinden dat het ganken van miners met nanogangs het summum is van PvP. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 15:48
craze_ schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:59:
[...]

Dit meen je toch niet serieus he ? zelfs als zouden fleetbattles werken zonder lag en desyncs en andere problemen, dan nog geef ik de voorkeur aan kleine intensiefe gevechten waarbij je tenminste echt wat hebt aan vaardigheden en het niet altijd neerkomt op wie de meeste guns brengt. Zelfde geld voor kleine raiding ops, etc

* ZFLaSH snapt gewoon echt niet wat mensen zo aantrekkelijk vinden aan massive fleet battles. Visueel idd prachtig, voor de rest echt 10x niks imho.
Dat meen ik wel. Roaming gangs zijn nog steeds harstikke leuk, maar ik vind het geweldig als ik in de capital gang zit met 60 caps en 200 support. Iets gaver is er echt niet, Zeker niet als we Pure posjes aan het pakken zijn. :)

En die lag is gewoon niet tof. Ik weet niet wanneer het breaking point in EVE is of wanneer er een nieuwe game komt die dit probleem niet heeft. Veel mensen in game zijn dit gekloot van CCP zat en als er bij een desync geen reimburstment is (policy) dan zakt mijn broek helemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 09:09

Namu

Silver Wings Of Morning

insgr member heeft een fimpje gemaakt over de lagfest van de pos siege in qcwa op de 7e: http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=767084

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Ambulation Character Creation details:

http://www.tentonhammer.com/node/32542

Ziet er wel behoorlijk vet uit :9

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:34:

En een bedrijf met een omzet van 17 Miljoen per jaar kan het zich ook niet permiteren om een supercomputer twv 50 Miljoen neer te zetten.

Maw is het nu niets anders dan pappen en nat houden.
Heb je lag dan heb je pech.
Met 200.000 betalende accounts halen ze 200.000 x 15 dollar = 3 miljoen dollar per maand op (ik middel de korting op langetermijn plans en de extra omzet die ze halen op euro-betalers even uit), wat dus al minstens 36 miljoen per jaar is. Tel daar nog een miljoen of 2 aan services (char transfers, portrait swap) bij op en je gaat al snel naar de 40 miljoen omzet per jaar.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Dutch2007 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:08:
[...]

ik heb hier een amilo pi 1536 van ~ jaartje oud, intel T2300, 1.66ghz 2x, en Ati X1300, die kan @ ~30fps premium gfx wel aan..
Kijk, dat is nog eens info waar ik iets mee kan! d:)b

Nog meer mensen met EVE laptopervaring (premium graphics)? :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Wel laptop, geen premium. Mijn x700 ondersteund jammer genoeg geen shader model 3.0.

@MM, jij begrijpt het echt niet. Het is niet een kwestie van er gewoon meer geld tegen aan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 15:48
Naluh! schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:49:
[...]

Mijn Asus T7500 met GF8600GT DDR3 draait EVE vlekkeloos.. Totdat er 400 man in system zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Naluh! schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:49:
[...]

hangt echt af van de grafische kaart die er in zit. Wat ik toch vaak zie is dat de 1e generatie grafische kaarten voor laptops die shader model 3 ondersteunen er iets meer moeite mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
is er iets waardoor je met 2 characters op 1 account online kan zijn? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
Chubz schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:09:
is er iets waardoor je met 2 characters op 1 account online kan zijn? :D
nee 2e account ernaast nemenof gewoon 4 nemen en alle kanten van eve proberen :P

[ Voor 11% gewijzigd door AjDuLion op 10-05-2008 20:35 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
angel00008 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:34:
[...]

nee e account ernaast nemen
is veel te duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
meer ratten en dan time code cards kopen met isk ? = gratis ? :P

oftewel 4 accounts runnen met isk alleen is gratis spelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
angel00008 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:02:
[...]

meer ratten en dan time code cards kopen met isk ? = gratis ? :P

oftewel 4 accounts runnen met isk alleen is gratis spelen !
tsja ik ben nog maar een noob in een cruiser :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Chubz schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:12:
[...]

tsja ik ben nog maar een noob in een cruiser :'(
komt vanzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
jep,
Kan iemand mij misschien helpen? ik probeer lvl 2 missions te halen maar duurt gewoon eeuwen, en ik heb gehoord als iemand lvl 3 missions met je doet dat je dan een REP boost krijgt. IGN is Proxzor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
REP boost als in? betere standing?

Als je met iemand anders samen lvl 3s doet, en het als gang missie wordt teruggemeld, dan wordt de standing increase verdeeld over de deelnemers.
Lvl 2 missies zullen altijd meer tijd kosten dan lvl 1 missies, maar als je een cruiser hebt met redelijke fitting moet het toch nog met redelijk tempo gaan. Welk schip gebruik je met welke fitting?

Iemand ervaring met drones tegen nano ships. Doen warrior IIs nog redelijke schade? En als ik een drone navigation computer fit, kan ik dan beter warriors of hobgoblins gebruiken (beide is een beetje zonde van drone bay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
furby-killer schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:35:
REP boost als in? betere standing?

Als je met iemand anders samen lvl 3s doet, en het als gang missie wordt teruggemeld, dan wordt de standing increase verdeeld over de deelnemers.
Lvl 2 missies zullen altijd meer tijd kosten dan lvl 1 missies, maar als je een cruiser hebt met redelijke fitting moet het toch nog met redelijk tempo gaan. Welk schip gebruik je met welke fitting?

Iemand ervaring met drones tegen nano ships. Doen warrior IIs nog redelijke schade? En als ik een drone navigation computer fit, kan ik dan beter warriors of hobgoblins gebruiken (beide is een beetje zonde van drone bay).
Ik gebruik een thorax met nice fitting maar het word echt saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Train battlecruisers en stap in een myrm -> LVL 3's.
Vanaf lvl 3 begint het interessant te worden qua rewards+LP's.
Met een beetje tanking skill+drones veeg je zo hele rooms leeg zonder dat je je om je tank hoeft te bekommeren. In lvl 3's moet je al wel een beetje aan aggro management gaan doen. DWZ, niet alle NPC's in de room naar je toe trekken. En lees de missie details.
Dan nog FF en je zit in een Domi lvl 4's te doen, en als die saai worden join je een 0.0 alliance en voordat je het weet kun je niet meer begruipen dat je vroegah die stomme missiesw deed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
ZenTex schreef op zondag 11 mei 2008 @ 00:47:
Train battlecruisers en stap in een myrm -> LVL 3's.
Vanaf lvl 3 begint het interessant te worden qua rewards+LP's.
Met een beetje tanking skill+drones veeg je zo hele rooms leeg zonder dat je je om je tank hoeft te bekommeren. In lvl 3's moet je al wel een beetje aan aggro management gaan doen. DWZ, niet alle NPC's in de room naar je toe trekken. En lees de missie details.
Dan nog FF en je zit in een Domi lvl 4's te doen, en als die saai worden join je een 0.0 alliance en voordat je het weet kun je niet meer begruipen dat je vroegah die stomme missiesw deed. :+
ik moet eerst naar lvl 2 missions in mn cruiser, me battlecruiser krijg ik maandag als al mn skills klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Moet ik zeggen dat ik lvl 3s in myrm nog allemaal met een omni tank heb gedaan (dus geen mission specific tank). Ging prima op een enkele missie na waar ik moest wegwarpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Chubz schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:37:
[...]
Ik gebruik een thorax met nice fitting maar het word echt saai
Als missies saai beginnen te worden, probeer dan eens wat anders. Dat is nu net het leuke aan EVE. Net als vele newbs, deed ik ook louter missies in het begin om aan isks te geraken. Tegen dat ik aan level 3 missies zat, was ik het kotsbeu (zelfs zodanig dat ik enkele keren overwoog om met EVE te stoppen :+ ). Ik heb toen een hauler alt en trader alt gemaakt (beiden vergen nauwelijks tot geen skill training) en begonnen met hub2hub trading (in-station trading kan ook, maar vind ik te saai) en sindsdien stromen de isks vlot binnen en kan ik met mijn main focussen op wat ik graag wil doen: PvP :)
Ik wil maar zeggen dat veel newbs schijnen te denken dat missies runnen de enige/beste isk-maker is binnen hun handbereik, terwijl dat helemaal niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

http://evajobse.net/TakeCare/movie.php

Ik heb gelachen en gestemd met al mijn chars :D

Ongeacht haar punten, die voor eenieder zullen verschillen of je ze goed vindt of niet, ze heeft het tenminste door en agh tis een hollander en ook nog eens een vrouw (en ze rijdt in kek wagentje!)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

yared schreef op zondag 11 mei 2008 @ 13:33:

Ongeacht haar punten, die voor eenieder zullen verschillen of je ze goed vindt of niet, ze heeft het tenminste door en agh tis een hollander en ook nog eens een vrouw (en ze rijdt in kek wagentje!)
mja ach enigzins langdradig en totaal niet mijn punten :P

Wel orgineel en slim aangepakt, dat moet ik d'r nageven. Aangezien ze gewoon rekent op alle nerds die nu op haar gaan stemmen onder het motto "Omg it's a girl!!!111one!!" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
craze_ schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:19:
[...]

Wel orgineel en slim aangepakt, dat moet ik d'r nageven. Aangezien ze gewoon rekent op alle nerds die nu op haar gaan stemmen onder het motto "Omg it's a girl!!!111one!!" :P
bier en tieten ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
ambi schreef op zondag 11 mei 2008 @ 09:02:
[...]

Als missies saai beginnen te worden, probeer dan eens wat anders. Dat is nu net het leuke aan EVE. Net als vele newbs, deed ik ook louter missies in het begin om aan isks te geraken. Tegen dat ik aan level 3 missies zat, was ik het kotsbeu (zelfs zodanig dat ik enkele keren overwoog om met EVE te stoppen :+ ). Ik heb toen een hauler alt en trader alt gemaakt (beiden vergen nauwelijks tot geen skill training) en begonnen met hub2hub trading (in-station trading kan ook, maar vind ik te saai) en sindsdien stromen de isks vlot binnen en kan ik met mijn main focussen op wat ik graag wil doen: PvP :)
Ik wil maar zeggen dat veel newbs schijnen te denken dat missies runnen de enige/beste isk-maker is binnen hun handbereik, terwijl dat helemaal niet zo is.
doe ik ook vaak, heb net 2 dagen geprobeerd om te pvpen in een fleet maar moet nu echt terug naar die schijt missies O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

mja idd zeker in eve hoeft maar 1 aandachtsgeil huppelk*tje voorbij te komen en een overgrootdeel van de playerbase hangt aan d'r lippen :p

meerdere malen meegemaakt ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Heb voor de lol eens een trial account doorgespeeld, en heb besloten om toch maar eens te upgraden naar een full account :P
Ik weet niet wat het is maar op de een of andere manier heb ik aan EVE toch wat meer lol dan de gemiddelde wow achtige MMO.
Ik ben alleen wel veel bezig met lezen en FAQ's nalopen om een beetje inzicht te krijgen in hoe skills inmekaar steken etc etc.
Iemand nog tips voor een starting noob die net een frigate inmekaar heeft weten te flansen?

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 20:21
zoals een tijd geleden ook al is gezegd, staat er op http://hammer-eve.blogspot.com/ een heleboel informatie voor nieuwe spelers. bovendien is het alom bekende gezegde erg belangrijk: don't fly what you can't afford to lose ;)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Noordfront update:

Insrg capituleren.
TRI stopt.
Solar verliest alle POSes in FIX space, FIX heeft nu sov 3.
FVCKAS downen cyno jammer in R6.
ED Nyx down.

Wie zegt nu dat het noorden/Drone regions saai zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Wist niet dat het zo slecht met insurgency ging.

Vraagje, wat stop ik in myrm drone bay voor pvp? Ik kan geen t2 ogres gebruiken, dus houd ik het maar op medium-small drones. Ik heb zowiezo:
5x hammerhead II
5x warrior II
5x Vespa ECM-600

Dan heb ik nog 25 m^3 over.
Ik zat te twijfelen tussen 1x hammer + 3x warrior als reserve of 2x hammer + 1x warrior.

editje: damn op eve o forums zeiden ze dat mom slechte fitting had, toch maar eens bekeken. Slechte fitting is understatement zeg. Zonder ooit een capital te hebben gevlogen zie ik ook dat dat een circus fitting is zeg :/

[ Voor 23% gewijzigd door Sissors op 13-05-2008 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
furby-killer schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:50:
Wist niet dat het zo slecht met insurgency ging.

Vraagje, wat stop ik in myrm drone bay voor pvp? Ik kan geen t2 ogres gebruiken, dus houd ik het maar op medium-small drones. Ik heb zowiezo:
5x hammerhead II
5x warrior II
5x Vespa ECM-600

Dan heb ik nog 25 m^3 over.
Ik zat te twijfelen tussen 1x hammer + 3x warrior als reserve of 2x hammer + 1x warrior.

editje: damn op eve o forums zeiden ze dat mom slechte fitting had, toch maar eens bekeken. Slechte fitting is understatement zeg. Zonder ooit een capital te hebben gevlogen zie ik ook dat dat een circus fitting is zeg :/
een capital die als tackler fungeert en dual sensor boosters jup circus fitting for sure..

maja blijkbaar hebben meer mensen last van het vinden van de perfecte fitting of was het geld op na alle officer mods :+

en tja het noorden/drone regions is zeker wel leuk.. hoop alleen dat goon ons niet komt overvloeden met all hun noobs/spies etc fdz system zijn all meerdere capitals gespot dus het word deze week ook feest gok ik zo.

edit : als antwoord op je vraag gooi er wat warrior II's bij zijn altijd handig en ze zijn verekte snel.

[ Voor 4% gewijzigd door AjDuLion op 13-05-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:24
craze_ schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:19:
[...]

Ik heb op 'r gestemd gezien de overvloed aan testosteron die we toch al hebben in Eve. Overigens moet ze wel iets aan haar engels doen, de uitspraak is echt gruwelijk slecht voor iemand die in een engelstalige branche aan de slag is/wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Mwah ik kan nog wel een stem uitbrengen maar ik zou zo niet weten op wie..TornSoul is een redelijk goeie kandidaat en ook Jade Constantine valt bij mij in de kijker puur omdat ze allebei veel ervaring hebben op de vele gebieden die EVE te bieden heeft. Eva aan de andere kant speelt mijn inziens veel te solo en heeft beperkte ervaring op vele gebieden ook al speelt ze sinds launch. Veel van haar speerpunten komen ook niet echt overeen met mijn mening alhoewel de huidige situatie mbt het suicide ganken ook wel iets mag veranderen...daar zijn overigens wel meer kandidaten mee bezig dus dan vervalt al een reden om op haar te stemmen.

Ik ben het overigens eens met de opmerking dat ze wel wat aan de engelse uitspraak zou mogen doen want ik heb toch het idee dat ze een grote kans maakt puur vanwege de "bier en tieten" factor..
Ik zou me eigen dood schamen als nederlander met iemand in zo'n positie die echt nederlands engels praat... om maar even een quote te maken uit een of ander boekje over hoog geplaatste nederlanders en hun uitspraken; "jor wajf is a very goed kok" :X

Even over iets anders; Dat filmpje wat op de vorige pagina langs kwam over ambulation is echt verrektes interessant O+ ..Ben echt benieuwd hoe dat allemaal gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 23:21
Hoe moet je er zelf voor staan wil je naar de drone-regions gaan om te ratten?
Wat raden jullie aan, aan:

- schip
- corp
- solo/ party

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
PsychoHellDude schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:00:
Hoe moet je er zelf voor staan wil je naar de drone-regions gaan om te ratten?
Wat raden jullie aan, aan:

- schip
- corp
- solo/ party
drone regions betekenen een paar dingen

1 : geen bounty's alles zit in de compounds
2 : aangezien je met compounds zit moet je een corp vinden die dat van je koopt (zodat je jou ''bounty'' krijgt)
3 : rats geven alle dmg types af dus het is een beetje kijken wat je wilt sommige gaan er met domi's heen anderen ravens enz
4: solo ratten gaat niet omdat je de compounds naar een station/pos moet slepen je hebt dus altijd een ''hauler buddy'''nodig

en ik verwacht weinig ratten over de komende tijd met goon die eraan komt huppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
hmm ok...
wat is dan een luceratieve manier om aan isk te komen :)

heb het wel even wat gehad met de missies...

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Van het weekend heb ik mijn retriever gekocht. Het minen gaat nu wel een heel stuk sneller. Met zijn 3-en "even" een mission belt leeg geplukt met roids van 90k veld. Dat was een leuke kennismaking met fleetmining.

Deze week ga ik voor mijn alt een bestower kopen zodat ik niet telkens terug naar een station hoef te vliegen om mijn Itty te pakken.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op zondag 11 mei 2008 @ 13:33:

Ze is idd wel typisch maar ook gedreven. En met enthousiasme bereik je meer dingen bij CCP dan met wilde plannen. En ze is ook nog eens niet heavy pvp geinteresseerd wat ik een plus punt vindt.
Qua kandidaten vind ik Hardin ook een goede want hij is een veteraan die kritisch is maar ook met goede verhalen komt.

Jade is een grote egotrip IMHO die wat mij betreft mag optyfen en Tornsoul een ouwe piraat waar ik persoonlijk niets mee kan qua verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
PsychoHellDude schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:52:
hmm ok...
wat is dan een luceratieve manier om aan isk te komen :)

heb het wel even wat gehad met de missies...
tja gewoon in 0,0 ratten waar geen drones zijn :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
dan moet ik toch iets betere set-up hebben van de passive shield drake die ik nu heb :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

CopyCatz schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:47:
[...]

Ik heb op 'r gestemd gezien de overvloed aan testosteron die we toch al hebben in Eve. Overigens moet ze wel iets aan haar engels doen, de uitspraak is echt gruwelijk slecht voor iemand die in een engelstalige branche aan de slag is/wil.
mja het engels viel me ook al op :)

Ik weet zo even niet meer op welke kandidaat ik heb gestemd. Ik ben gewoon alle praatjes van elke kandidaat afgegaan en gekeken naar de punten.
En aangezien ik in low-sec zit viel al meer van de helft van de kandidaten af en bleven er maar een paar over die goed specifieke punten hadden over de verbetering van low-sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
een nederlander die engels probeert te spreken klinkt zowieso gaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

CopyCatz schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:47:
[...]

btw hoe gaat het vechten tegen smashkill ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Laten we het erop houden dat het gezellig is ... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

De_Bastaard schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:30:
Laten we het erop houden dat het gezellig is ... :p
ik zie het
http://ed.evekill.org/?a=kill_related&kll_id=9596
:D

* Creesch zal maar niet over de nyx beginnen dat is al op eve-o gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

angel00008 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:28:
[...]

en tja het noorden/drone regions is zeker wel leuk.. hoop alleen dat goon ons niet komt overvloeden met all hun noobs/spies etc fdz system zijn all meerdere capitals gespot dus het word deze week ook feest gok ik zo.
Tja, een 100% T2 mommy. Da's zooo fout, Met maar 1B aan tenminste faction fittings krijg je er zo 25% van de huidige hitpoints bij. Dan had die mommy het misschien overleefd totdat de backup kwam.

Enfin. Voor de Goons is niemand bang. Toen BoB ten onder dreigde te gaan hadden we het in RK wel FF benauwd, vooral met het DMC gebeuren. (Atlas en CI vielen Ka-pet aan, de pet van RA, waarop RA actief campagne begon te voeren tegfen Atlas en CI. Peoke heeft toen een thread gemaakt in COAD, blijf van ze af of Smashkill verklaart de oorlog. Peoke werd uitgelachen, maar RA heeft ze wel met rust gelaten).

Nu hebben we een versplinterd RA, Solar fleet, XiX etc, met een ontoereikende cap fleet (-3 moms), en titans die ze al een tijdje niet meer durven te gebruiken.
Een defensive war kunnen ze wel, maar offensive missen ze de firepower om Cynojammers tegen te houden. Zelf met goons erbij hebben ze niet de numerieke meerderheid waar ze zo aan gewend zijn.

Zien idd wel steeds meer goons op de killboard (als kills uiteraard). Goons staan echter niet bekend om hun cap fleet, en het is maar afwachten of alle goons meekomen. De meesten hebben het Smash incident niet eens meegemaakt.

Ik kom morgen, na 6 weken afwezigheid weer thuis. Ik kan persoonlijk niet wachten totdat de goons komen. Al zijn we nu even bezig met het afslachten van ED/IRC. (wraak). >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
wraak?

Je bedoeld, dat je eindelijk genoeg vriendjes bij elkaar gesprokkeld hebt om wat te doen?

Wat is de stand iets van 8 a 10 blue alliances?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
weet iemand een leuke 0.0 corp die nog mensen nodig hebben?

ik weet dat recruiting enz niet hier kan maar ok O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Laatst online: 07:26

Hoogie2004

Whohooooo

PsychoHellDude schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:11:

Kom eens langs in ons channel voor een praatje, 'BRPHX Recruit'

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlieg eens rond in hisec en zoek naar de gele bolletjes... Zijn echt redelijk veel 0.0-corps op zoek naar mensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
bangkirai schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:13:
wraak?

Je bedoeld, dat je eindelijk genoeg vriendjes bij elkaar gesprokkeld hebt om wat te doen?

Wat is de stand iets van 8 a 10 blue alliances?
voor rk of goon ?

als rk/smash/atlas etc eenmaal op stoom zijn dan hebben ze de caps/mensen wel.. maar om de een of anderen reden kan je het gewoon niet voor elkaar krijgen om een 0,0 entry point 24/7 gecamped te houden (wat opzich wel jammer is voor zo een grote alliance..)

en als je eenmaal 30 mensen op die gate hebt hangen willen ze op een roamining op gaan wat je dan vervolgens doet paar kleine losses hebt gek word van het foute fcen vervolgens valt de groep uit elkaar en blijkt je entry point waar je eerst zat opeens gecamped te worden door neuts.. dat is dan wel weer een beetje jammer..

ach komt wel goed gewoon lekker knallen volgens mij zit iedereen isk te collecten en pvp schepen ready te zetten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
PsychoHellDude schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:11:

tja veel mensen zoeken tegenwoordig toch wel wat mensen met ervaring houd daar wel rekening mee (en er proberen op het moment zoveel spies binnen te komen in de rk alliance corps tis echt absurd zelfs alliances die blue zijn tov rk krijgen ze binnen..

anyways je kan me altijd ff convoen in game als je me voorbij ziet zoefen

ingame name : splintercellxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Volgens mij is de grootste kracht van spies alleen het idee dat ze er zijn en de resulterende paranoia die ze veroorzaken. Ook dat gedoe met screens van login screens, full api keys, etc. Denken ze serieus dat je zo echte spies kan vinden?

Wat ik me vandaag afvroeg, waarom schieten pirates op noobs? Dat je een industrial pakt die zich niet kan verdedigen, oké. Maar waarom zou je op een newb schieten? Paar uur geleden was ik met pvp myrm in low sec belt. In zelfde belt was een tristan (frigate) aan het ratten. Als ik had gewild had ik hem vernietigd voor hij in de gaten had dat iemand op hem aan het schieten was. Maar dat leek me nou niet bepaald uitdagend of leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:13:
Volgens mij is de grootste kracht van spies alleen het idee dat ze er zijn en de resulterende paranoia die ze veroorzaken. Ook dat gedoe met screens van login screens, full api keys, etc. Denken ze serieus dat je zo echte spies kan vinden?

Wat ik me vandaag afvroeg, waarom schieten pirates op noobs? Dat je een industrial pakt die zich niet kan verdedigen, oké. Maar waarom zou je op een newb schieten? Paar uur geleden was ik met pvp myrm in low sec belt. In zelfde belt was een tristan (frigate) aan het ratten. Als ik had gewild had ik hem vernietigd voor hij in de gaten had dat iemand op hem aan het schieten was. Maar dat leek me nou niet bepaald uitdagend of leuk om te doen.
Die noob zal dan altijd jou naam onthouden als jij was de eerste die hem aan lowsec leven voorstelde.. Je gaat dan de boeken in als beroemd man! Mis krijg je nog een hate mail over hoe een loser je bent etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Omdat ze het kunnen.... Simpel.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Als je als frigate kan worden gelocked en afgeknald worden door een myrm dan verdien je dat naar mijn mening. Al is het alleen maar als les dat je moet opletten :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion

na als jij als newb bij ons aanmeld onder de 9 mill sp dan willen we toch echt jou api (limited) hebben om te kijken of er niet een of andere RA/Goon character als main achterhangt.

verder mensen die in zo'n beetje alle rk corpsen hebben gezeten (corp hoppers) komen er ook echt niet in.

screen van login hoef ik niet te zien met een limited api en evemon en een backround story wat je hebt gedaan vind ik meer dan genoeg (soms even een gesprek met je oude CEO) en dan ben je er wel door.

ik kan me nog herinneren dat je om bij mc erin te komen halve gestapo ondervragingen kreeg.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
angel00008 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:34:
[...]

na als jij als newb bij ons aanmeld onder de 9 mill sp dan willen we toch echt jou api (limited) hebben om te kijken of er niet een of andere RA/Goon character als main achterhangt.
you've got mail O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
echt niet jij hebt mail :P

overgens ben ik zelf wel benieuwd wanneer goon nou eens wat gaat doen ze zijn wel over heen en weer aan het vliegen maar echt grote batles heb ik nog niet gezien ik vraag me af of het er uberhoud wel van gaat komen.. (fingers crossed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khorod
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-07 13:22
Paar dagen terug ben ik ook maar weer een trial begonnen, al een keer eerder een poging ondernomen maar uiteindelijk de interesse verloren, dus nu nog een poging met een frisse start en dus een nieuw character. :P

Dit keer ook missions doen voor de nodige isk, minen is mij te saai en missions hebben grofweg dezelfde skills nodig als voor pvp dat komt dus wel mooi uit aangezien dat toch mijn uiteindelijk doel is.

Gelijk even een vraagje: Zijn LvL2 missions te doen in een (T2 fitted?) frigate, of heb je daar echt een cruiser voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:38

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

heb nu tijdelijk accountje van een maatje waar ik op mag spelen.
helaas niet echt super geskilled (kan alleen caldari frig/cr/bs/bc vliegen en missiles schieten) maar opzich goed begin als ik weer overnieuw zou willen beginnen...

alleen al die nieuwe shit... toen ik begon waren er totaal 5 type schepen (shuttles, frigs, cruisers, bs's en transports...) nu zijn het er stuk of 25?
assault frigs enzo waren net geintroduceert toen ik stopte...
nu weer alles skillen om beetje normaal bs'je te kunnen vliegen...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Khorod schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:33:
Paar dagen terug ben ik ook maar weer een trial begonnen, al een keer eerder een poging ondernomen maar uiteindelijk de interesse verloren, dus nu nog een poging met een frisse start en dus een nieuw character. :P

Dit keer ook missions doen voor de nodige isk, minen is mij te saai en missions hebben grofweg dezelfde skills nodig als voor pvp dat komt dus wel mooi uit aangezien dat toch mijn uiteindelijk doel is.

Gelijk even een vraagje: Zijn LvL2 missions te doen in een (T2 fitted?) frigate, of heb je daar echt een cruiser voor nodig?
Ik gebruik een cruiser (thorax + warrior I) dervoor, zonder echt veel problemen kom je er met beetje skills zonder kleerscheuren doorheen. Mja, of frigate of destroyer echt voldoende zijn, zou ik niet durven zeggen. Mijn shield is meestal volledig weg. Let ik niet eens op (Gallente è). Gewoon armor tanking de missies doorstaan en med repper opgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Laten we het er wel even ophouden dat RK, Smash, Atlas, Veritas samen 20x zo groot zijn als ED en IRC samen ofzo hé :)

Gisteren hebben we het toch nog aardig gedaan, toch wat schepen gelegd... met relatief kleine aantallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Theoretisch lukt het vast om lvl 2s in t2 fitted frig te doen, maar ik zou het niet proberen. Pak of een t2 frigate met t2 fitting of een cruiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
Hurtebise schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:51:
[...]

Ik gebruik een cruiser (thorax + warrior I) dervoor, zonder echt veel problemen kom je er met beetje skills zonder kleerscheuren doorheen. Mja, of frigate of destroyer echt voldoende zijn, zou ik niet durven zeggen. Mijn shield is meestal volledig weg. Let ik niet eens op (Gallente è). Gewoon armor tanking de missies doorstaan en med repper opgooien.
ik gebruik een passive shield drake, en echt twee vingers in mn neus
mn assault ship had ik nog wel wat problemen mee om de grotere jognens neer te halen, maar is te doen als je wel actief je missies wilt doen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ben nu cruiser-weaponfitting naar T2 aan het brengen (nu 3x compressed coil gun I 150 mm op Thorax, naast tractor beam en salvager). Die trainingtijden vallen echt niet mee om railgun specialisation door te trainen voor T2-railguns. Med Hybrid en Small Hybrid op V dan nog de specifieke Gallente skills opkrikken. Kom aan 16-24 dagen per skill op IV-V enzo. Gaat erg lang duren. Maar effect zal er wel naar zijn. Betere pwn, pwn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khorod
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-07 13:22
Ziet ernaar uit dat ik dan maar even de learning skills on-hold moet zetten om cruiser + de nodige bijbehorende skills omhoog te krijgen want ik kan al bijna lvl2's gaan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:39
Khorod schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:18:
Ziet ernaar uit dat ik dan maar even de learning skills on-hold moet zetten om cruiser + de nodige bijbehorende skills omhoog te krijgen want ik kan al bijna lvl2's gaan doen. :)
Met een snelle frig kun je de meeste lvl2's wel doen, maar een cruiser is wel een stuk makkelijker (zelfde als dat je de meeste lvl3's wel in een cruiser kunt doen, maar een HAC/BS wel veel beter gaat)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
BC voor lvl 3 ook voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ja mijn drake trok het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Lvl 3 kan je beter met battlecruiser dan met battleship doen. Teveel kleine doelwitten voor een battleship. Een dominix can een lvl 3 nog wel goed doen, maar over het algemeen wil je een battlecruiser als redelijk beginnend iemand (later zijn hacs en command ships leuk voor lvl 3s snel door heen te jagen, assault frigates kan ook, maar is niet echt snel).

Trouwens, is het normaal dat je warrior IIs nauwlijks je drone bay terug in krijgt als je gewoon "return to drone bay" command geeft? Tot nu toe altijd hobs gebruikt die het prima doen, maar nu heb ik warriors in combinatie met drone nav comp, dus tering snelle warriors, en het duurt hele tijd voor ze allemaal terug zijn. Als ik ze terugroep MWD'en ze terug, maar vliegen de meeste langs mijn schip heen, overshooten ze en mwd'en ze weer de andere kant langs mijn schip. Uiteindelijk zijn ze gewoon met MWD aan rondjes aan het vliegen rond mijn schip zonder in drone bay te komen.

[ Voor 45% gewijzigd door Sissors op 14-05-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
nooit last van gehad...
een bs is ook makkelijk te doen, MITS je je drone skills goed hebt die de kleinere frigs neer kunnen halen
miss beetje not done, maar je zou altijd nog leuke smartbombs erop kunnen zetten voor de kleine schepen en de big guns voor lange afstand en grote schepen... nooit geprobeert eigenlijk...

voor lvl1 had ik wel small smartbombs voor drones, werkte ideaal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Dubbelpost. 8)7

[ Voor 95% gewijzigd door ZenTex op 14-05-2008 13:33 . Reden: dubbelpost. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

De_Bastaard schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:58:
Laten we het er wel even ophouden dat RK, Smash, Atlas, Veritas samen 20x zo groot zijn als ED en IRC samen ofzo hé :)

Gisteren hebben we het toch nog aardig gedaan, toch wat schepen gelegd... met relatief kleine aantallen.
Pardon? 20 keer zo groot? Niet eens in de buurt. En tel zelf ook FF je vriendjes mee, dus solar, XiX, Ka-Tet, etc. Onee, ze komen je zeker niet helpen. Tja, eigen schuld, foute gelegenheidsvriendjes.
Naplistdiscussies zijn zo 2004.

FVCKAS hebben na het wegvagen van FREGE gezworen geen drone region alliances meer te verwijderen. Maar als die dan hun kans schoon zien jouw aartsvijanden te helpen met een territoriale oorlog, tja, dan blijft er niet veel meer over. Wij hadden jullie ook liever als neut killmailfodder gehouden.
Overigens zijn onze blues ECHTE blues, alliances die zich bewezen hebben onze vriendschap waard te zijn en vice versa, die zet je niet FF neutral als je zin hebt in pewpew.

Ach, we hebben altijd nog 80% van EVE neut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:05:
Theoretisch lukt het vast om lvl 2s in t2 fitted frig te doen, maar ik zou het niet proberen. Pak of een t2 frigate met t2 fitting of een cruiser.
In mijn ervaring werkt een long range weapon build (ikzelf gebruikte missiles) met AB/MWD goed in L2's, ook in frigs, gaat wel wat langzaam qua killen. Gewoon wegvliegen en de tegenstander net in range houden. Maar inderdaad, cruisers werken hoe dan ook beter, dus weinig reden om die paar M er niet in te steken. Als je geen cruisers wilt vliegen, dan neem ik aan dat je of in T2 frigs specialiseerd om pvp te doen, of in mining of hauling, en in dat geval heb je zowieso weinig in missions te zoeken denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:15:
[...]

In mijn ervaring werkt een long range weapon build (ikzelf gebruikte missiles) met AB/MWD goed in L2's, ook in frigs, gaat wel wat langzaam qua killen. Gewoon wegvliegen en de tegenstander net in range houden. Maar inderdaad, cruisers werken hoe dan ook beter, dus weinig reden om die paar M er niet in te steken. Als je geen cruisers wilt vliegen, dan neem ik aan dat je of in T2 frigs specialiseerd om pvp te doen, of in mining of hauling, en in dat geval heb je zowieso weinig in missions te zoeken denk ik zo.
mwd's werken niet in mision spaces..

en een t2 frig met de juiste skills kan een lvl 3 doen :+ (i can know) lvl 2's ook wel maar als beginner wil je miss wel een drake/caracel om missies te doen

caldari is en blijven de races om missies mee te doen.

destroyers kan je overslaan die hebben gewoon geen tank/dps om ze snel genoeg te pakken cruisers leuk voor lvl 2 en ook zeer goed te doen (fit rails voor gallente)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
je kunt in een assault frigate lvl4 missies tanken.Alleen is het totaal niet efficient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
aja als je als ceo iemand wilt impressen ist wel leuk maar ja tis niet echt behulpzaam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:50
Ik denk er sinds kort weer aan te denken om wat EVE te gaan spelen, enige probleem is dat mijn sec status min 10 is en ik deze graag omhoog wil. (empire space).

Dus mijn vraag; zijn er hier corps die eventueel nog recruits zoeken? Zodat ik mijn sec status weer omhoog kan rammen. (het liefst een corp die wel op PVP is gefocused).

Wat persoonlijke info over mijn character:

Zo'n 15mil sp, Caldari char Gallente specced, full PVP specced (t2 bs fits).

Nahja, hopelijk kan ik hier iets vinden, want een random 0.0 corp joinen via het forum lijkt me ook niet bepaald ideaal... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Jah wij wel denk ik ;) join 'Enrave Public' maar eens in game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
W00t myrm doet zijn taak goed, 3 pirate kills vandaag. Oké ze waren alle 3 niet al te slim (rapier die in neut range komt, vexor kwam per ongeluk in web range en taranis had niet echt veel kans tegen myrm met neutralizer).
De rapier ontplofte precies op het moment dat mijn warp jammer deactiveerde omdat de rapier buiten max range was.

Nog een harbinger gehad. Uiteindelijk had ik kunnen winnen denk ik als ik zijn ecm drones genegeerd had en gewoon vol op zijn schip was gegaan. Weer wat geleerd. Hij had mij in structure, ik hem ver in armor toen ik er genoeg van had en drones terugriep en ecm drones erbij haalde. Leek erg lang te duren, maar uiteindelijk kreeg ik jam op hem en ging ik ervandoor.
Gaat ie zeiken dat ik lame ben, wanneer hij degene is die begon met ECM drones te kloten. En wat denkt hij dat ik doe als ik hem ECM en diep in structure zit.

Daarna nog een keer omen gehad die mij aanviel. Bleek ie zijn omen genano'ed te hebben waardoor ik alleen warriors kon gebruiken, en hij bleef buiten neut range, die ik zowiezo niet kon gebruiken want hij bleek vooral bait te spelen voor zijn vriendje, een curse. Één van de schepen die ik liever niet tegenkom.Lukte met cap injector nog een beetje om reppers te laten draaien, maar niet echt geweldig. Gelukkig kende ik nog iemand met nano ishtar in systeem, die wel wilde helpen (in 1v1 had ik hem er niet bijgehaald). Uiteindelijk is iedereen er vandoor gegaan. Eerste warpte omen weg, maar die kwam weer terug. Toen vond ik het mooi tijd om ervandoor te gaan omdat ik geen cap booster charges meer had. Net toen hij een lock op me had warpte ik. Wat structural damage en 8 drones verloren, dan is voorraadje drones wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

blix schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:16:
Ik denk er sinds kort weer aan te denken om wat EVE te gaan spelen, enige probleem is dat mijn sec status min 10 is en ik deze graag omhoog wil. (empire space).

Dus mijn vraag; zijn er hier corps die eventueel nog recruits zoeken? Zodat ik mijn sec status weer omhoog kan rammen. (het liefst een corp die wel op PVP is gefocused).

Wat persoonlijke info over mijn character:

Zo'n 15mil sp, Caldari char Gallente specced, full PVP specced (t2 bs fits).

Nahja, hopelijk kan ik hier iets vinden, want een random 0.0 corp joinen via het forum lijkt me ook niet bepaald ideaal... :>
Hehe, ben ook na een pauze van 2 jaar weer begonnen. Let op, er is veel veranderd. Hoe lang ben je weggeweest?
Enfin, probeer 's mijn corp. IE-EX, PvP corp en internationaal, maar kunnen wat meer EU pvpers gebruiken. Voorlopig zat actie, we hebben eigenlijk continue war decs en 0.0 oorlogen. Oh, een geen regels wat betreft piraterij. Mail Koronos of scooter1.
Ja, ook onze kandidaten worden gescreened.
Je sec status omhoog ratten is geen probleem, heb ik ook gedaan en was binnen no time van -9.5 terug naar -2.4, en dat als salvager in gang met m'n ratter. :+
Er gaat niets boven roaming gangs met een stoned Scooter1 en de rest van de gang minimaal wat beneveld.

Over missies: Gewoon de standaard grootte aanhouden voor missies.
Lvl1: Frig
Lvl2: cruiser
Lvl3: Battlecruiser
Lvl4: Bs.

Di's het makkelijkste en het snelste. Had ooit de fout gemaakt om met een BS een lvl 3 te willen doen. M'n raven kon het NET aan tanken en het killen duurde gewoon te lang, zelfs met cruises.
Als je lvl 4's tanked in een AF ben je aan een uitdaging toe, en die vind je niet in missies. Maar in PvP van het soort dat Furby-killer hier vermeld. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine update van wat er rond Vale Of The Silent gebeurt;

KIA kreeg 2 contracts aangeboden 1 in het zuiden en de ander in het noorden.
maar omdat we net uit Period basis vandaan kwamen en al onze assets net hadden verplaatst naar Lonetrek region,
hadden we besloten om eerst maar ff de contract in het noorden aan te nemen.
DAI Alliance en 2 Ex-MC corps hadden ook wel zin in wat anders dus vliegen ze met ons rond, in deze contract.

Maandag de 12de begon het dan, we deden een BS regroup in Obe om de Cyno jammer in P3EN neer te halen.
Hydra had blijkbaar geen warp scramblers op de POS, maar helaas was er wel 1 HAC piloot die alsnog zijn schip verloor.

Nadat we de Cynojammer hadden neergehaald opende we 2 Cyno's in P3EN en gebruikte één daarvan me Titan te jumpen.
We hadden geen andere Cap ships ingejumped want we zijn niet van plan om Hydra's Sov neer te halen, we kregen de reactie waar we op wachten na een uurtje.
Hydra had een gang van rond te 60(?) rond de jumpbridge in TVN die aan de bridge in P3EN is gelinked.

Nadat ze in p3en waren gearriveerd in begonnen ze met het repareren van de Cyno Jammer helaas hadden ze maar 2 carriers 50/50 bs/support dus moesten ze rond de 8km van de jammer zijn om deze te kunnen repareren dus begonnen we met hit en run tactics hun BS één voor één af te schieten totdat de Hydra FC met een ander briljant idee kwam.

Waarom schieten we gewoon niet de jammer hellemaal kapot en droppen gewoon een nieuwe…
Helaas hadden ze blijkbaar niet door dat het ook niet zo snel gaat en gaven ze het op…

Hydra ging met hun gehele fleet terug naar de Jump Bridge tower en begon met het terug bridgen richting TVN, maar er was één probleem … GEEN FUEL!! Meer in de bridge :D

Dus zat ik met me rapier rond de 130km van hun gang vandaar die allemaal rond de jumpbridge waren, warpte me titan richting de rapier …
Na ongeveer 20sec in warp kwam ik eindelijk op de grid en DD’de de rest van hun fleet (wat er nog van over was) rond de 40 Schepen.

Dinsdag hadden we nog een aardige fleet battle,
http://killboard.kia-clan...kill_related&kll_id=18476

Onze aantallen kloppen daar niet hellemaal sommige characters staan 2x vermeld omdat er 5min daarvoor ook nog een klein gevecht was.

Op het moment hebben we een kleine POS gedroped in één van hun station systems in afwachting wat hun zullen doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF Daisho heeft een Titan, gvd hadden we toch wat langer in tortuga moeten blijven :P Uiteindelijk had het niet uitgemaakt dat jullie dachten dat wij en evoke niet zouden vechten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:10:
WTF Daisho heeft een Titan, gvd hadden we toch wat langer in tortuga moeten blijven :P Uiteindelijk had het niet uitgemaakt dat jullie dachten dat wij en evoke niet zouden vechten :D
KIA / DAI / BDCI / FRICK allemaal een titan _/-\o_ missen alleen nog een avatar voor een set :+

Hydra heeft er nog maar 2 gezien zo ver en ze zitten nu al te stressen :'(
Ben verbaast dat hydra nog sov heeft, heb al 10+ convo's gehad van mensen die intel willen geven, en als ik als rede vraag waarom ze hun alliance willen *verraden* zeggen ze "ik zit er alleen in om te NPCen" lkkre alliance |:(

Gister hadden ze een 'call for arms' iedereen moest terugkomen uit branch dus misschien kunnen ze nu grotere gangs naar p3 brenge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ik snap ff niet zogoed dat van die 40 schepen die ge DD'ed werden er kennelijk geen 1 het overleefd heeft?? Ik bedoel een paar HIC's in de buurt en het had wel eens erg vervelend kunnen worden voor je titan. Dus aardig risico om naar hun JB te jumpen aangezien ze ook de mogelijkheid hadden gehad snel reinforcements binnen te droppen.

[ Voor 23% gewijzigd door Darth Malak op 15-05-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:10:

KIA / DAI / BDCI / FRICK allemaal een titan _/-\o_ missen alleen nog een avatar voor een set :+
PATSER!
Ben verbaast dat hydra nog sov heeft, heb al 10+ convo's gehad van mensen die intel willen geven, en als ik als rede vraag waarom ze hun alliance willen *verraden* zeggen ze "ik zit er alleen in om te NPCen" lkkre alliance |:(
Zijn gewoon behulpzame mensen.
En dat Hydra een carebear alliance was wisten we toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:10:
[...]
Verbaast me niets. Ik voorspel dat ze hierdoor veel sneller aan gort gaan trouwens, carebears PvPen alleen zolang de cost:benefit in hun voordeel blijft (dwz, ze verdienen meer in 0.0 dan ze verliezen). Wanneer dat niet meer zo is en ze dan het eerste station system verliezen dan gaan ze allemaal terug naar Empire omdat ze geen loyalty aan hun corp/alliance hebben.

Dat is een patroon dat zich constant herhaalt in EVE.

En Hydra heeft ook nog eens de slechtste FCs in heel EVE, dat helpt ook niet :)

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
ZenTex schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:27:
[...]

Pardon? 20 keer zo groot? Niet eens in de buurt. En tel zelf ook FF je vriendjes mee, dus solar, XiX, Ka-Tet, etc. Onee, ze komen je zeker niet helpen. Tja, eigen schuld, foute gelegenheidsvriendjes.
Naplistdiscussies zijn zo 2004.

FVCKAS hebben na het wegvagen van FREGE gezworen geen drone region alliances meer te verwijderen. Maar als die dan hun kans schoon zien jouw aartsvijanden te helpen met een territoriale oorlog, tja, dan blijft er niet veel meer over. Wij hadden jullie ook liever als neut killmailfodder gehouden.
Overigens zijn onze blues ECHTE blues, alliances die zich bewezen hebben onze vriendschap waard te zijn en vice versa, die zet je niet FF neutral als je zin hebt in pewpew.

Ach, we hebben altijd nog 80% van EVE neut.
Heren zullen we het patsen en het flamen/trollen beperken tot local ingame? Dank u.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Pagina: 1 ... 19 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.