[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 24 Laatste
Acties:
  • 76.781 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Darth Malak schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:31:
Ik snap ff niet zogoed dat van die 40 schepen die ge DD'ed werden er kennelijk geen 1 het overleefd heeft?? Ik bedoel een paar HIC's in de buurt en het had wel eens erg vervelend kunnen worden voor je titan. Dus aardig risico om naar hun JB te jumpen aangezien ze ook de mogelijkheid hadden gehad snel reinforcements binnen te droppen.
Doomsday range is 250km en je kan een Titan zo fitten dat ie in 10 seconden aligned, dus zo makkelijk is dat nog niet.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
doomsday hit de hele grid, dat is wel wat groter dan 250k.... daarnaast ben je 10 minuten immobile als Titan als je je DD afvuurt.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:31:
Ik snap ff niet zogoed dat van die 40 schepen die ge DD'ed werden er kennelijk geen 1 het overleefd heeft?? Ik bedoel een paar HIC's in de buurt en het had wel eens erg vervelend kunnen worden voor je titan. Dus aardig risico om naar hun JB te jumpen aangezien ze ook de mogelijkheid hadden gehad snel reinforcements binnen te droppen.
Ze wouden allemaal uit de system via de bridge, dus de kans dat ze een Dictor aan de andere kan hadden die ook nog eens de 100+ km naar de titan kon afleggen voordat het in warp is erg klein.

HIC zijn niet in staat een titan te tacklen als je hem in warped op rond de 120-150km(dus geen cyno om naar te warpen) aangezien een HIC niet sneller gaat dan 4km/s. en juo support fleet makkelijk die hic afmaakt mocht je in de problemen zitten ;) (hun support was weggevaagt dus die Hic zou daar vrijwel alleen zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:16:
doomsday hit de hele grid, dat is wel wat groter dan 250k.... daarnaast ben je 10 minuten immobile als Titan als je je DD afvuurt.
je kan niet jumpen naar een andere system warpen doet het prima 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KIATJ, van die andere 3 wist ik het, van Daisho nog niet, congrats mate, kon altijd wel goed opschieten met die mennekes in PB :)

Hoop dat jullie veel fun hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:30:
KIATJ, van die andere 3 wist ik het, van Daisho nog niet, congrats mate, kon altijd wel goed opschieten met die mennekes in PB :)

Hoop dat jullie veel fun hebben!
nog steeds in 0utbreak?
Wat doen jullie tegenwoordig, al tijdje niets gehoord :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja nog steeds in Outbreak, we zitten in Curse wat rond te klooien, maar corp heeft maand of 2 goed in de shit gezeten, we beginnen nu weer beetje langzaam aan bij te komen. Daarom hebben we ook niks opzienbarends (nieuwswaardig) kunnen doen, we zitten beetje IAC en TCF te pesten en hopen op goede gevechten en niet zo zeer gigablobs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
http://ccp.vo.llnwd.net/o...n_age_teaser_1280x720.wmv

Empryrian age trailer teaser.

Zonde van mothership :P

[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 15-05-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skon trailer!
Hopelijk dat ze ergens in Juni die boel gaan releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof me, het is nog erger om zo'n ding te zien ontploffen op je eigen scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
Over titans gesproken.. heb me hier toch wel erg mee kunnen vermaken :P goon titan launch!
http://www.youtube.com/watch?v=hS7llqy-uIU

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 15:48
furby-killer schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:50:
Wist niet dat het zo slecht met insurgency ging.
Gaat ook helemaal niet slecht. Wij gaan weer lekker doen waar we goed in zijn. Tegen de blob van de naptrain kan 1 alliance niet op, dus wij kiezen weer voor onze basis. Ik vind het enorm knap dat we het nog zo lang vol gehouden hebben. Zegt ook wel weer wat over NNC. Bob zou ze compleet overlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:58

ZenTex

Doet maar wat.

Naptrain, blob... Ach, politiek is wat allianties in leven houdt.

Je wist waar je aan begon. Rzr/MM/Hydra (IRON). 4 halen 1 betalen.
EVE warfare is dusdanig geeovolueerd dat de alliancties van vroeger nu machtsblokken zijn.
Uieindelijk hebben jullie ook TRI genapped en samen mee gevlogen. 'Tis dat jullie verder niemand in het noorden aan jullie zijde hebben staan, anders had je die ook genapped, en waren jullie geworden waar jullie je nu druk over maken.
Die COAD thread bevatte trouwens meer smack dan de ergste goons vs BoB thread. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:03

Creesch

bla bla!

\o/ noob mercs hebben ons ge wardecced (voor de mensen die het niet weten het is een alt corp voor 1 van de shows van eve-radio die elke week via een auction een corp/alliance wardecced. De members zijn bijna allemaal noob characters.)

Ze kwamen gister met een blob van een stuk of 60 frigates naar onze HQ waar we ze hebben opgewacht (we waren natuurlijk naar eve-radio aan het luisteren en hadden scouts op hun route).

Was een erg leuk gevecht en we hebben ze zo ongeveer allemaal afgemaakt op een enkeling na
60 kill 0 losses.

Hoewel het natuurlijk niet helemaal eerlijk is met een stell bs die volledig outtanked zijn en een shitload of light drones in de bay hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
joepie morgen kan ik mijn retriever mining barge vliegen. Dan ga ik es effe wat combat skills leren en een andere corp zoeken. Zit nu in een kleine corp waarvan bijna nooit iemand online is, dus geen mining ops. In je eentje minen is wel erg saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Iemand nog leuke ideeen om isk te verdienen. Poging om met traden te doen is klein fiasco geworden :P

Missionen wordt ook wel saai. Zou kunnen gaan mijnen, maar dat is ook niet bepaald enerverend. Enige idee wat ik nog heb is mijn helios ophalen en exploration in low sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Effe gaan kijken. Er zit wel een mooi gat in dat station (Malkalen V - Moon 1), het is nog altijd aan het nabranden en veel Concord in de buurt :)

Edit: Lol! Een player vloog zijn Mammoth in het gat en deed een self-destruct 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door ambi op 16-05-2008 12:02 ]

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angel00008 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:34:
[...]

na als jij als newb bij ons aanmeld onder de 9 mill sp dan willen we toch echt jou api (limited) hebben om te kijken of er niet een of andere RA/Goon character als main achterhangt.

verder mensen die in zo'n beetje alle rk corpsen hebben gezeten (corp hoppers) komen er ook echt niet in.

screen van login hoef ik niet te zien met een limited api en evemon en een backround story wat je hebt gedaan vind ik meer dan genoeg (soms even een gesprek met je oude CEO) en dan ben je er wel door.

ik kan me nog herinneren dat je om bij mc erin te komen halve gestapo ondervragingen kreeg.. :+
en wat nou als ik apply ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 21:59
3CLipZ schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:27:
Over titans gesproken.. heb me hier toch wel erg mee kunnen vermaken :P goon titan launch!
"It's not a bug it's a feature" :+ . Het schijnt een "bekend" probleem te zijn. DMC had precies hetzelfde alleen was het daar een koper die van dit probleem wist en DMC bouwers niet (was eerste titan build). De DMC bouwer laucht de titan uit de build array (zat er niet in) en dat ding blaast weg. De koper dook er snel in en logged.

CCP heeft de titan terug gegeven omdat de manier waarop de titan het luchtruim verkoos nooit bedoeld was.

ps. er is reeds genoeg discussie geweest omtrend deze "scam" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

3CLipZ schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:27:
Kan er eigenlijk niets uithalen. Zo klein en in belabberde kwaliteit dat ik niet eens weet waar het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:51:
[...]

en wat nou als ik apply ? :P
dunno weet je history niet ;)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angel00008 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:44:
[...]

dunno weet je history niet ;)
leugens!, vlootmoller :p "ok das we een beetje waar je kent niet mn eve history"

krijg overigens nog steeds gmails van mijn oude ogame acc

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:50:
[...]

leugens!, vlootmoller :p "ok das we een beetje waar je kent niet mn eve history"

krijg overigens nog steeds gmails van mijn oude ogame acc
hahaha hebben ze ogmane nog steeds niet gereset dan ? o.0

[ Voor 10% gewijzigd door AjDuLion op 16-05-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het verbaast me dat dat uberhaubt nog draait

we gaan behoorlijk offtopic tho :p

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:09:
het verbaast me dat dat uberhaubt nog draait

we gaan behoorlijk offtopic tho :p
ik zie je application wel verschijnen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
ZenTex schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 23:16:
Naptrain, blob... Ach, politiek is wat allianties in leven houdt.

Je wist waar je aan begon. Rzr/MM/Hydra (IRON). 4 halen 1 betalen.
EVE warfare is dusdanig geeovolueerd dat de alliancties van vroeger nu machtsblokken zijn.
Uieindelijk hebben jullie ook TRI genapped en samen mee gevlogen. 'Tis dat jullie verder niemand in het noorden aan jullie zijde hebben staan, anders had je die ook genapped, en waren jullie geworden waar jullie je nu druk over maken.
Die COAD thread bevatte trouwens meer smack dan de ergste goons vs BoB thread. :+
Neuh.. Tri was een merc corp en dit was hun laatste poging om er nog wat van te maken. Op COAD kijk ik nooit. Vind ik zonder van mijn tijd, want het is er idd 1 grote bak ellende.

Maar goed, er komt binnenkort weer een leuke uitdaging voor de NAPtrain.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:21
ZFLaSH schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:08:
[...]

Neuh.. Tri was een merc corp en dit was hun laatste poging om er nog wat van te maken. Op COAD kijk ik nooit. Vind ik zonder van mijn tijd, want het is er idd 1 grote bak ellende.

zoals? :)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ex tri members natuurlijk ;) die willen ook weer een nieuw huisje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Tri wil juist geen nieuw huisje. DWZ, de hardcore pvpers niet.
De rest is niet de TRI die men hoeft te vrezen.
En Tri een merc corp? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:51:
[...]

Kan er eigenlijk niets uithalen. Zo klein en in belabberde kwaliteit dat ik niet eens weet waar het over gaat.
Wat er gebeurd is het volgende, de titan komt uit de CSAA en de pilot wil gaan boarden. Vervolgens kwam de titan vast te zitten tussen de control tower en de CSAA. Dat ding bleef maar heen en week bouncen en vloog uiteindelijk met iets van 10km/sec er vandoor. En omdat de massa van dat ding zo groot was kwam ie ergens heel veel verder tot stilstand

Al met al een erg goonie titan launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hetzelfde met mijn titan toen ik hem op moest halen |:(

BoB wist waarneer hij klaar zou zijn dus ze hadden een gang van 60 in system (incl Molle ze alt)
Ik had gelukkig me char al in MC holding corp zodat ik de titan kon boarden vanuit de array dus niet launchen.

Maar wat bleek nou ... Bij sov 4 kan je nog wel de Guns op de POSes incap schieten, maar BoB wist niet welke pos het was waar de titan klaar was (meerdere cap arrays in L5D), dus we zaten met ze allen bij een andere POS, BoB dacht dat waarschijnlijk dat het de juiste pos zou zijn, maar dat was niet zo >:)

Ik login met de alt spring snel in de titan maar, .. ik werd alsnog gebumbed door de arrays en kwam uiteindelijk met me gehele titan uit de pos Forcefield en BoB warpte hun fleet in.
Scheet zowat in me broek want hij was naartuurlijk nog niet gefit dus geen tank niets :'( en ook nog geen fuel om hem weg te jumpen dus moest als een gek weer terug vliegen naar de pos wat maar *net* lukte want ze probeerde me al te bumben.

uiteindelijk wel goed gekomen maar was wel ff schrikken :o 50bil isk schip zonder fitting en dan 60 mensen die je maar al te graag willen afmaken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je had waarschijnlijk dat ding teruggekregen van CCP als je hem zo was kwijtgeraakt. Hetzelfde gebeurde met DMC en hun titan launch die werd gestolen door iemand van RA en vervolgens door CCP is teruggegeven omdat dit natuurlijk een bug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:52

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:53:
Je had waarschijnlijk dat ding teruggekregen van CCP als je hem zo was kwijtgeraakt. Hetzelfde gebeurde met DMC en hun titan launch die werd gestolen door iemand van RA en vervolgens door CCP is teruggegeven omdat dit natuurlijk een bug is.
nope supercaps worden NIET meer terug gegeven ook door CCP bugs gekilde niet meer. Is op een devblog geweest rond trinity 1.1 volgens mij.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

ZFLaSH schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:08:
[...]

oh jah wie gaat er nu weer de oversteek maken van de drone space met te veel geld en capitals om te verliezen ?

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=30083381,noline]uiteindelijk wel goed gekomen maar was wel ff schrikken :o 50bil isk schip zonder fitting en dan 60 mensen die je maar al te graag willen afmaken :/
Echt weer zo'n typische rotstreek om misbruik te maken van een bug. Want ze weten dat de kans er is dat die Titan uit die POS geslingerd wordt en ze gaan er dan iemand die zo'n ding kan vliegen bijhalen om hem evt te kapen. Of anders aan gort schieten. En ik denk niet dat je zomaar een Titan terug zou krijgen als hij afgeschoten was geweest.
Gewoon misselijk makend dit soort praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
en dat is 1 titan down in r6 en nog 2 te gaan..

rk killboard is plat trouwens iedereen wilt de kill zien :+

http://killboard.goonfleet.com/km/207962

goon ftl ;)
overgens zullen de oplettende mensen zien dat een solar dragon titan een vd hoge dmg dealers is :+ dd op een friendly _LOL_

[ Voor 65% gewijzigd door AjDuLion op 18-05-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Is dat zo vreemd? Dubbele doomsday is toch redelijk sterk, en als je dubbele doomsday doet zal je elkaar ook raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 17:04

Rudios

Lost in space?

angel00008 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:55:
en dat is 1 titan down in r6 en nog 2 te gaan..
Dacht het niet, gaat een hoop Roadfail en Smashtalk neer nu. :D

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Rudios schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:27:
[...]

Dacht het niet, gaat een hoop Roadfail en Smashtalk neer nu. :D
moet wel heel veel neerhalen wil je een titan loss compenseren he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
er is teveel lag om nog een titan neer te halen. ik zit in system maar weet niet of ik nog leef tbh.

en De_bastaard, we dont care if you cant login to statioN! ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:08
Ach, op comms hoor ik dat er genoeg caps gekilled zijn, en ook flink aantal normale boten!

Jammer dat ik tijdens het jumpen naar het systeem waar het feestje was bleef hangen, re-loggen hielp niet... :/

Zit nu al vanaf 15u ofzo lekker te laggen. Staat nu al een half uur op "Checking Navigation Systems". Vna mij mogen ze daar bij CCP wel eens even wat gaan doen aan die lag, belachelijk dit. Daar betaal je toch geen geld voor! :r

Het is nu al 'n meer dan een week druk in deze regio, en ze doen er totaal niets aan.... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ik heb het dus overleeft, tenminste de eerste dikke battle op r-6 -> 2g gate. Hier is de titan ook dood gegaan battle reports zijn wel in COAD te vinden. We hebben voor de downtime een kleine sniper fleet gebruikt als bait waar alle 3 de titans op in jumpte om onze hele sniper fleet uit te schakelen. Na downtime konden 2 van de 3 titans wegkomen de 3e werd gepakt doordat een schip naar een wreck van 1 van de sniper bs's is gejumped en de titan heeft weten te tacklen (of het met een bubble of gewoon bumpen is gelukt weet ik niet precies). Vervolgens jumpte alle support in en is de Erebus van goonswarm kapûtgemacht. Door ontiegelijke lag zijn wij wel een aantal capitals verloren, stuk of wat dreads en enkele carriers zover ik weet. Goonswarm is meteen begonnen met fake-mails te posten op hun eigen killboard :P Erg grappig was het wel, vooral omdat er super veel fouten in stonden en de piloten niet eens motherships konden vliegen :P Was wel super komisch. Uiteindelijk was het wel een goodfight!

Oja, de vijandelijke capitals zijn nadat de meeste lag over was wat posses gaan schieten ;p maar dat kan de pret niet drukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-07 16:15
De_Bastaard schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:39:
Ach, op comms hoor ik dat er genoeg caps gekilled zijn, en ook flink aantal normale boten!

Jammer dat ik tijdens het jumpen naar het systeem waar het feestje was bleef hangen, re-loggen hielp niet... :/

Zit nu al vanaf 15u ofzo lekker te laggen. Staat nu al een half uur op "Checking Navigation Systems". Vna mij mogen ze daar bij CCP wel eens even wat gaan doen aan die lag, belachelijk dit. Daar betaal je toch geen geld voor! :r

Het is nu al 'n meer dan een week druk in deze regio, en ze doen er totaal niets aan.... :r
Het is niet de schult van CCP dat er ongeveer 5000 players per dag daar willen gaan vechten hoor =)

Ze doen er vast veel aan om die lag tegen te gaan, maar ze kunnen het natuurlijk niet vlekkeloos laten verlopen jammer genoeg :| .

Dit is ook een van de redenen waarom ik ook zo graag alleen maar small gang spul doe en niet involved wil worden met grotere alliances. Het verziekt je gameplay gewoon imho.

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Jaja ik ben er wonder boven wonder ook heel vanaf gekomen. had wel verwacht dat mijn schip wel geschoten zou zijn, maar kennelijk toch niet...

Van mij mogen ze die node wel gaan verbeteren hoor, want het gevecht is hier nog lang niet gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Fleet battles >20 spelers zijn altijd zo'n lag fest dat het net is als een dobbelsteen gooien. Gooi je een 6 dan overleef je het. Gooi je iets anders, ga je dood. Dit heeft niets maar dan ook niets meer te maken met multi-play... Laat het play maar weg...Gewoon f*king krankzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Darth Malak schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:43:
Fleet battles >20 spelers zijn altijd zo'n lag fest dat het net is als een dobbelsteen gooien. Gooi je een 6 dan overleef je het. Gooi je iets anders, ga je dood. Dit heeft niets maar dan ook niets meer te maken met multi-play... Laat het play maar weg...Gewoon f*king krankzinnig.
Mwa, beetje overdreven.. 50 vs 50 gaat goed, 100 vs 100 wordt al minder met al wat module lag maar zodra local over de 200 pew pewers gaat is het vaak wel gedaan. Overigens scheelt wel of geen drones enorm veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Ja, jammer is dat met fleet battles, als ze dat nou eindelijk is beter voor elkaar krijgen, dan wordt dat gedeelte eindelijk stuk interessanter.

En ja, daar zou ccp iets aan moeten doen, ze adverteren gewoon met zoveel mensen spelen op 1 server en grote battles.
Dit probleem is al jaren bekend en blijkbaar is hun totale systeem gewoon niet aan te passen om het op te lossen, zeer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Nou, dat was t dan. Mijn alliance vertrekt uit Pure Blind. Nu onze huisbaas Tri weg is en iedereen neutraal is geworden is het onmogelijk geworden om winst te draaien en veilige wegen naar Empire te verzekeren. Het merendeel van ons zijn industrielen en we hebben te weinig man om ons bestaan in de buurt erin te rammen.

Nu een rivaal heeft aangegeven ons te zullen overnemen en een paar corps van ons overgelopen zijn is het woord voor evacuatie gegeven. Het was een leuke tijd en heb een hoop geleerd maar helaas is de situatie onhoudbaar.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
bangkirai schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:45:

Dit probleem is al jaren bekend en blijkbaar is hun totale systeem gewoon niet aan te passen om het op te lossen, zeer jammer.
Een van de problemen is dat de spelers iedere keer toch weer de grens opzoeken. Een paar jaar geleden kon je net 10-10 gevechten doen, dus kwamen beide kanten met 15 man aan. Na serverupgrades werd dat 20-20 en dus kwamen beide kanten met 25 man aan. Nu kun je zo'n 100-100 aan en komt iedereen met 150 man aan. Hetzelfde gebeurt ook in de agent-ubs en Jita, hoe meer mensen er zonder lag kunnen spelen hoe meer mensen er ook heen gaan.

Verder is de server er niet op gebouwd om te kunnen scalen naar meer dan 1 node per systeem en dus loop je snel tegen een grens aan.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangkirai schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:45:En ja, daar zou ccp iets aan moeten doen, ze adverteren gewoon met zoveel mensen spelen op 1 server en grote battles.
Hou zou het dan op te lossen zijn?
Punt is dat CCP zo graag veel klanten wil hebben dat hun marketing verhaal om die fleet battle lag heen draait en je dan ook bedrogen uit komt. Je kan er mee leren leven of anders moet je maar een ander spel gaan spelen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Misschien moeten ze eens onderzoeken of het mogelijk is om op bepaalde momenten wat meer rekenkracht naar bepaalde nodes te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menblack
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 08:03
Ze zijn bezig met infiband zodat hun server resouces kunnen "sharen". Dus ze zijn er mee bezig maar het kost gewoon tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Overigens zonde van die Titan, maar het was wel vet in R6 gisteren *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
L3TUC3 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:37:
Nou, dat was t dan. Mijn alliance vertrekt uit Pure Blind. Nu onze huisbaas Tri weg is en iedereen neutraal is geworden is het onmogelijk geworden om winst te draaien en veilige wegen naar Empire te verzekeren. Het merendeel van ons zijn industrielen en we hebben te weinig man om ons bestaan in de buurt erin te rammen.

Nu een rivaal heeft aangegeven ons te zullen overnemen en een paar corps van ons overgelopen zijn is het woord voor evacuatie gegeven. Het was een leuke tijd en heb een hoop geleerd maar helaas is de situatie onhoudbaar.
neem es ingame contact met me op wij kunnen nog wel een mooie industrial corp boost gebruiken :)

(drone region acces)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06-2024
zomaar een leuk berichtje ;)

News
2031
Goonswarm Titan Destroyed in Etherium Reach
reported by: ISD Amaari Yolkia | 2008.05.19 23:49:35

Etherium Reach – An Erebus titan piloted by Deadtear of GoonSwarm was destroyed in a combat operation yesterday involving three titan-class capital ships, including a Leviathan from Solar Fleet, and a Ragnarok from Legion of xxDeathxx. A number of alliances resident in the drone regions participated in taking down this massive ship, and thereby preventing it from assisting Ethereal Dawn in defending their sovereign space.

The events leading up to this loss started with a small roaming gang of Smash Alliance members travelling R-6KYM in an attempt to kill forces hostile to them. When they were unable to provoke an immediate response, an assault was made on the cynosural jammer protecting the system and a control tower deployed nearby. This initial action became the cause of much larger fights over the next five days, with each side bringing more allies and increasing the size of the engagements.

The final engagement that led to the destruction of the ship started when the three titans warped to a hostile group of battleships near a stargate in R-6KYM, and fired their Doomsday Devices. In attempting to make good their exit by warping out, a single titan was caught by hostile forces and prevented from escaping.

The ensuing battle involved alliance members from Atlas Alliance, Fang Alliance, R0ADKILL, SMASH Alliance, and Veritas Immortalis arrayed against those attempting to defend the titan; Ethereal Dawn, Intrepid Crossing, Legion of xxDEATHxx, Solar Fleet, Ka-Tet, and Goonswarm. After 15 to 20 minutes of concentrated fire, the Erebus could no longer hold up against the assault, and she went down.

Bobby Atlas, a fleet commander for Atlas Alliance had this to say: “GoonSwarm entering the conflict, for many of us it provided a new found vigour to engage the enemy, and less than a day into any serious GoonSwarm actions one of their titans was downed in the defence of Ethereal Dawn space.”

At the time of writing GoonSwam representatives declined to comment about the incident.
!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:19
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:24:
[...]
Je kan er mee leren leven of anders moet je maar een ander spel gaan spelen ben ik bang.
Iemand al in het beta programma van jumpgate evolution terecht gekomen toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Gisteren de grote stap gemaakt, ik heb de gallante carrier en Capital skillbooks gekocht. Ik heb al Fighters 5 en kan alle fittings gebruiken nu heb ik alleen een budget probleempje ik kom nog ongeveer 600 mil tekekort om carrier + fitting te laten builden door corp. Verder vind ik het nogsteeds te stom voor woorden dat je voor een T1 ship skills hebt die duurder als de carrier zelf.

[ Voor 18% gewijzigd door Shunt op 20-05-2008 12:44 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Shunt schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:33:
Gisteren de grote stap gemaakt, ik heb de gallante carrier en Capital skillbooks gekocht. Ik heb al Fighters 5 en kan alle fittings gebruiken nu heb ik alleen een budget probleempje ik kom nog ongeveer 600 mil tekekort om carrier + fitting te laten builden door corp. Verder vind ik het nogsteeds te stom voor woorden dat je voor een T1 ship skills hebt die duurder als de carrier zelf.
mja, "don't fly what you can't afford to loose" zeggen ze altijd. Als je als isk tekort hebt om de carrier + fitting te kopen wat dan als je hem verliest? Dezer dagen zie je net zoveel carriers als er 2 jaar geleden bssen waren en je ziet ze ook net zo hard neer gaan.

Maar goed, je hebt kennelijk al ca 1,5bill (1bill skills) kunnen ophoesten dus die 0,6 bill moet toch ook geen probleem zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

FreeMen schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:47:
[...]

mja, "don't fly what you can't afford to loose" zeggen ze altijd. Als je als isk tekort hebt om de carrier + fitting te kopen wat dan als je hem verliest? Dezer dagen zie je net zoveel carriers als er 2 jaar geleden bssen waren en je ziet ze ook net zo hard neer gaan.

Maar goed, je hebt kennelijk al ca 1,5bill (1bill skills) kunnen ophoesten dus die 0,6 bill moet toch ook geen probleem zijn ;)
oh skills zijn trouwens slechts (ja slechts 810 mil)
bij capitals gelt dat natuurlijk niet helemaal aangezien die dingen zo god gruwelijk duur zijn en je in medium sized scirmishes enkel een captial zou verliezen a slechte fittings b geen support.
aangezien wij een capital replacement program hebben trouwens ook met BS :P. En het geld bij elkaar krijgen zal niet zo'n probleem zijn heb toegang tot de beste 0.0 space maar jah ratten is saai.

[ Voor 12% gewijzigd door Shunt op 20-05-2008 13:16 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
chemokar schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:57:
zomaar een leuk berichtje ;)

News
2031
Goonswarm Titan Destroyed in Etherium Reach
reported by: ISD Amaari Yolkia | 2008.05.19 23:49:35

Etherium Reach – An Erebus titan piloted by Deadtear of GoonSwarm was destroyed in a combat operation yesterday involving three titan-class capital ships, including a Leviathan from Solar Fleet, and a Ragnarok from Legion of xxDeathxx. A number of alliances resident in the drone regions participated in taking down this massive ship, and thereby preventing it from assisting Ethereal Dawn in defending their sovereign space.

The events leading up to this loss started with a small roaming gang of Smash Alliance members travelling R-6KYM in an attempt to kill forces hostile to them. When they were unable to provoke an immediate response, an assault was made on the cynosural jammer protecting the system and a control tower deployed nearby. This initial action became the cause of much larger fights over the next five days, with each side bringing more allies and increasing the size of the engagements.

The final engagement that led to the destruction of the ship started when the three titans warped to a hostile group of battleships near a stargate in R-6KYM, and fired their Doomsday Devices. In attempting to make good their exit by warping out, a single titan was caught by hostile forces and prevented from escaping.

The ensuing battle involved alliance members from Atlas Alliance, Fang Alliance, R0ADKILL, SMASH Alliance, and Veritas Immortalis arrayed against those attempting to defend the titan; Ethereal Dawn, Intrepid Crossing, Legion of xxDEATHxx, Solar Fleet, Ka-Tet, and Goonswarm. After 15 to 20 minutes of concentrated fire, the Erebus could no longer hold up against the assault, and she went down.

Bobby Atlas, a fleet commander for Atlas Alliance had this to say: “GoonSwarm entering the conflict, for many of us it provided a new found vigour to engage the enemy, and less than a day into any serious GoonSwarm actions one of their titans was downed in the defence of Ethereal Dawn space.”

At the time of writing GoonSwam representatives declined to comment about the incident.
!
Laten we wel even wezen, dat niet iedereen grid kon loaden en veel mensen buiten het systeem waren. En er énorme lag was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
De_Bastaard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:09:
[...]

Laten we wel even wezen, dat niet iedereen grid kon loaden en veel mensen buiten het systeem waren. En er énorme lag was.
kill is een kill en we hadden de titan gebumed/bubbled dus het was fair hij was gewoon te traag met uitwarpen.

all denk ik zelf dat als de 3 titans bij elkaar waren geweest dat ze het easy gered hadden maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Laatst online: 25-06-2024
De_Bastaard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:09:
[...]

dus? geen kill? Goonswarm heeft er ook wel eens voordelen bij. Dus dan is een loss net zo acceptabel, of breek goonswarm een aanval op een titan af bij enorme lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik wil alleen zeggen dat het als er niet zo'n achterlijke grote lag was geweest waarschijnlijk anders had afgelopen omdat wij meer dan genoeg ships hadden om te helpen. En natuurlijk heeft goon er zelf ook wel eens geluk mee als er zo'n lag is, maar het is en blijft gewoon zeer irritant imho.

[ Voor 27% gewijzigd door De_Bastaard op 20-05-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
De_Bastaard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:10:
Ik wil alleen zeggen dat het als er niet zo'n achterlijke grote lag was geweest waarschijnlijk anders had afgelopen omdat wij meer dan genoeg ships hadden om te helpen. En natuurlijk heeft goon er zelf ook wel eens geluk mee als er zo'n lag is, maar het is en blijft gewoon zeer irritant imho.
ja en de lag was volledig 1-sides off course, en alleen jullie hadden ships buiten R-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Ik zit in GS en ik vond het wel weer een hilarisch fiasco. Titans in een systeem jumpen waar al 500 man is, zonder support, om wat dreads te baiten. No shit dat dat niet gaat werken met lag :)

Wel mooi dat deadtear's Erebus stierf zoals hij leefde; compleet nutteloos :)

Over die fake killmails; vind het wel grappig dat iedereen bij smashkill daar zo zwaar aan tilt aangezien er geen bescherming is voor het adden van killmails bij ons killboard, elke aap kan er 1 adden je hoeft niet eens in de alliance te zitten. Zal denk ik dus gewoon een random CAOD-lezer zijn die een lolletje heeft. Of misschien wel een gast van smashkill zelf, who knows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:47

rapture

Zelfs daar netwerken?

De enorm node overbelasting houd mij tegen om de trailaccount tot een echte account om te laten zetten. Het heeft weinig zin om in een spel te investeren, waar het leukste gedeelte praktisch niet werkt. Zeker met het GoT-imperialisme in het verleden, zoek ik en vele anderen graag de grenzen op. Als het nodig is, zelfs nog groter dan goonswarm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:21
rapture schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:52:
De enorm node overbelasting houd mij tegen om de trailaccount tot een echte account om te laten zetten. Het heeft weinig zin om in een spel te investeren, waar het leukste gedeelte praktisch niet werkt. Zeker met het GoT-imperialisme in het verleden, zoek ik en vele anderen graag de grenzen op. Als het nodig is, zelfs nog groter dan goonswarm.
ik denk niet dat dit zo snel zal gebeuren. Dat komt doordat alle andere alliances je beginnen aan te vallen zodra je te groot wordt. Hoe groter je bent, hoe meer aandacht je trekt, hoe meer vijanden je maakt.

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Rapture. Dat is zwaar overdreven. Enorme fleetbattles vinden zeer weinig plaats. Het varieert ook een beetje, heb een fleetbattle meegemaakt van 200vs200 met 1/2 sec lag, aan de andere kant ook 50 vs 50 met 10 sec lag.

Maar EVE is meer dan alleen fleetbattles. 90% is gang warfare waarbij van lag geen sprake is.

Ik zou zeggen, verleng je trial met 1 maandje. EVE heeft genoeg te bieden dat zelfs beta plaayers nog steeds spelen na 5 jaar.

Overigens kun je dat GoT imperialisme vergeten, er is bij mijn weten nog nooit een echte GoT allianctie van de grond gekomen.
Men identificeerd zich in EVE met een corp/allaince naar de sfeer die er heerst, of een gemeenschappelijk doel, niet met een tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Is het overigens niet zo dat bepaalde regio's in het spel nu al meer resources ter beschikking hebben? Zoals Nol ofzo? Daar werd/wordt toch regelmatig flink gevochten tussen grote vloten terwijl het in R6 voorheen nooit zó serieus was.

Nu is het meer een plek geworden tussen RK/Smash & Goon in, omdat die zowieso al geen vriendjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:47

rapture

Zelfs daar netwerken?

ZenTex schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:01:
Overigens kun je dat GoT imperialisme vergeten, er is bij mijn weten nog nooit een echte GoT allianctie van de grond gekomen.
Men identificeerd zich in EVE met een corp/allaince naar de sfeer die er heerst, of een gemeenschappelijk doel, niet met een tag.
Goonswarm lijkt er vrij hard het GoT-imperialisme, vanuit een forum worden er grote aantal spelers in het spel geduwd. Je hebt een bepaalde sfeer, dat ze op het forum gewend zijn. De GoT-tag associeerden we met "GoT fanatisme" (zie ook DPC-sfeer, koetjes, stats, grafieken, de rest overpoweren, typische humor,...), van dat fanatisme hebben ze bij de goons ook geen tekort. De opleidingsmogelijkheden (interne cursussen en dergelijke) van de goons spreken mij ook aan, maar hoe geavanceerd is het? Uiteraard is het interessant om de beste kennis in huis te hebben zodat de spelers ook sterker kunnen worden.

Is er een andere corp dan de goons met GoT-imperialisme achtige toestanden?

Paypal en België is ook niet bepaald compatibel. 30 dagen kost in België 18,90 euro. Op de Duitse eBay kost het 29 euro voor 90 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
lol ik had mijn gtc vanuit de VS. 26euro voor 90dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Goons lijkt in niets op GoT. eerder het tegenovergestelde.
Goons staan voor de boel voor de rest verzieken. BoB is meer GoT, behoorlijk serieus.
Voor imperialisme: FVCKAS. AKA, smashkill + friends. maar wij nemen het weer niet serieus.

@ bastaard: waarom dat geknok in R6? omdat we jullie support aan onze enemies FF zat waren.
meer niet. hmm, ja, wel meer. we zoeken een leuke knokpartij. Afgande ons forum zijn we gelukkiger dan ooit tevoren met al die fleetbattles, en 4 mom+titankill.
en ja, Delve is zo'n beetje de rijskte regio van EVE. Pure blind is ook superrijk. De minst rijke regio is.... Jawel, geminate. RK/smash territorium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Shunt schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:27:
[...]

oh jah wie gaat er nu weer de oversteek maken van de drone space met te veel geld en capitals om te verliezen ?
Is een verrassing die de NAPtrain niet leuk gaat vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Hmm bastaard, we hebben wel eerder een invasie poging gehad in R6 hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:01:
Ik zou zeggen, verleng je trial met 1 maandje. EVE heeft genoeg te bieden dat zelfs beta plaayers nog steeds spelen na 5 jaar.
Zoveel zijn dat er ook weer niet hoor. En die paar die dat wel doen zijn serieus verslaafd of zo.
Je ziet heel veel mensen die na 2 of 3 jaar het wel gezien hebben en of een pauze pakken of helemaal kappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Niet door SK iniedergeval. :+

@ wouter: Hoeveel mensen spelen WoW sinds release?
Of EQ? SWG?
5 jaar EVE spelen is niet niks. Ikzelf heb het buiten EVE nog geen paar maanden in een MMO uitgehouden.

[ Voor 74% gewijzigd door ZenTex op 21-05-2008 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horad
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-09 23:35
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 00:28:
[...]

Zoveel zijn dat er ook weer niet hoor. En die paar die dat wel doen zijn serieus verslaafd of zo.
Je ziet heel veel mensen die na 2 of 3 jaar het wel gezien hebben en of een pauze pakken of helemaal kappen.
ik speel het bijna 5jaar zonder oponthoud. Heb nu meer als 70mil sp en vlieg alles wat er in het spel te vinden is. Er zijn er nog wel meer die ik kan opnoemen. Maar ik versta wel je conclusie niet dat ik daarom verslaafd ben aan het spel? Ik game gewoon graag en verschillende mensen komen we regelmatig ook eens samen voor iets te gaan drinken. EvE is voor mij een hobby en meer is dat niet.

Edit op een reactie van zentex:

Ik heb ook andere mmorpg's geprobeerd zoals the matrix online en wow. Die eerste heb ik 2 maand volgehouden maar het sprak me totaal niet. Beetje vreemde sfeer en vooral de community kwam niet echt tot bloei. Wow heb ik ook maar een paar maand gespeeld maar dat was totaal m'n ding niet. Voor mij was dat spel totaal overhyped en ik heb geprobeerd die hype te volgen. Daarom dat ik Age of Conan links laat liggen. Ik amuseer me in EvE dus waarom naar iets anders zoeken.

Edit2: Samhain. (mijn nieuwe corp) loopt als een trein. Sommigen hier zeiden dat een 5-man corp niets of weinig in 0.0 konden doen. Hebben dan toch een stekkie gevonden in de great wildlands en ondertussen al uitgegroeid tot 15man (8real players) en dat met een skillpoint requirement van min 7mil sp.

[ Voor 35% gewijzigd door horad op 21-05-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
horad schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:41:
[...]

ik speel het bijna 5jaar zonder oponthoud. Heb nu meer als 70mil sp en vlieg alles wat er in het spel te vinden is. Er zijn er nog wel meer die ik kan opnoemen. Maar ik versta wel je conclusie niet dat ik daarom verslaafd ben aan het spel? Ik game gewoon graag en verschillende mensen komen we regelmatig ook eens samen voor iets te gaan drinken. EvE is voor mij een hobby en meer is dat niet.

Edit op een reactie van zentex:

Ik heb ook andere mmorpg's geprobeerd zoals the matrix online en wow. Die eerste heb ik 2 maand volgehouden maar het sprak me totaal niet. Beetje vreemde sfeer en vooral de community kwam niet echt tot bloei. Wow heb ik ook maar een paar maand gespeeld maar dat was totaal m'n ding niet. Voor mij was dat spel totaal overhyped en ik heb geprobeerd die hype te volgen. Daarom dat ik Age of Conan links laat liggen. Ik amuseer me in EvE dus waarom naar iets anders zoeken.

Edit2: Samhain. (mijn nieuwe corp) loopt als een trein. Sommigen hier zeiden dat een 5-man corp niets of weinig in 0.0 konden doen. Hebben dan toch een stekkie gevonden in de great wildlands en ondertussen al uitgegroeid tot 15man (8real players) en dat met een skillpoint requirement van min 7mil sp.
ben het ook met jou eens wow en matrix enz zijn gewoon nie tmijn ding en ook de communitie is zoveel anders..

zo heb ik ook vaak dat ik gewoon uren alleen maar op vent zit en een beetje slap aan het ouwehoeren ben terwijl ik casual aan het ratten ben in local..

tja een 5 man corp in 0,0 kan altijd wel lukken het ligt er maar aan hoe druk het in je space is zit je tussen rk/goon in tja dan kan ik we begrijpen dat het niet lekker gaat :+

zit je ergens in een deadend systeem in 0,0 waar niemand ooit komt en je geen sov claimd is de kans klein dat je gespot en getarget word.

maar 70 mill sp dat is wel netjes ik heb er nog steeds spijt van dat ik toeni k een beta invite had gekregen de maandelijkse kosten me tegenhielden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
Fountain was leuk maar door mismanagement en zakkenvullers is het nu PL die aan het langste eind trekt, Bruce is aan het evacueren (ook al is het nog niet officieel aangekondigt) sommige corps willen blue met PL and dan als hondjes door het leven anderen hebben ervoor gekozen zelf weg te gaan en te overdenken wat ze nu in Eve willen doen, ikzelf ben Axe gejoined ben benieuwd hoeveel pvp er van het weekend bijkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Maranno schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:03:
Fountain was leuk maar door mismanagement en zakkenvullers is het nu PL die aan het langste eind trekt, Bruce is aan het evacueren (ook al is het nog niet officieel aangekondigt) sommige corps willen blue met PL and dan als hondjes door het leven anderen hebben ervoor gekozen zelf weg te gaan en te overdenken wat ze nu in Eve willen doen, ikzelf ben Axe gejoined ben benieuwd hoeveel pvp er van het weekend bijkomt :)
hehe leuk om te weten mijn oude corp (leap) gaat nu net in bruce 0,0 space zitten en ''krijgen'' miss een paar systems van ze.

maar als ik dit zo lees gaat bruce zich dus terugtrekken ?

overgens zijn op het moment van spreken meerdere corpsen zich aan het mergen in 1 om daarna bij onze alliance te joinen en dus de sprong over de ''high sec'' plas gaan doen.
ben benieuwd is toch wel een boost van +- 150 spelers meen ik (arche ?)

de laatste tijd zijn er echt wat grote powerswitches aan het gebeuren lijkt wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Die oude Corp van jou is ondedeel van Ursa?

momenteel zijn er 2 opties

1. Pandemic Legion hondjes worden
2. Terugtrekken

Iedere corp in Bruce is bezig om alle industry en high value dingen uit Fountain te krijgen, als je oude corp erheengaat zou ik als ik hun was alleen pvp spul meenemen, pvp is er zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Nou terugtrekken is nog iets te voorbarig. De alliance wordt wel kleiner, maar de constante attacks van PL enerzijds en BoB anderzijds hebben tot een onverwachts effect geleid: Wil je PvP dan zit je nu goed in fountain :)) Hiermee bedoel ik dat er een redelijke groep Bruces is die nu ontzettend veel lol beleven aan de dagelijkse potje pvp, veelal in t1 frigs. Tuurlijk, Fountain verliezen we, maar ik merk dat het wellicht langer gaat duren dan onze oponenten verwacht hadden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
wat ik zei alleen pvp spul laat iedereen in Fountain ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Maranno schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:10:

2. Terugtrekken

Iedere corp in Bruce is bezig om alle industry en high value dingen uit Fountain te krijgen, als je oude corp erheengaat zou ik als ik hun was alleen pvp spul meenemen, pvp is er zat.
geloof het wel tzijn +- 150 members verdeelt over 3/4 corps.

ze weten alleen echt niet waar ze aan beginnen op het moment hoor ik ze alleen maar ''we moeten de hulks er nog heenkrijgen'' en dat het super ratten is.. ben bang dat ze niet beseffen dat het daar straks echt een all out batlle gaat worden..

veel industrial corps zoeken nu idd een nieuw 0,0 thuis in de drone regions lijkt wel krijgen veel aps binnen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Maranno schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:10:

2. Terugtrekken

PL doen niet aan empire building, die willen alleen bepaalde moons in Fountain. Ze slopen BRUCE voor de lol en omdat BRUCE hun moons gingen siegen.

Sowieso is het Pet concept een beetje verouderd. Een region verhuren schuift amper iets vergeleken met de enorme inkomsten die je uit highend moon mining haalt.

Verder is het vrij duidelijk dat BoB, mochten ze het willen, binnen in een week Fountain kunnen reclaimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Die eerste zin klopt: PL heeft high Q moons nodig, maar ze slopen BRUCE echt niet omdat wij hun moons pakten. Bruce PL pets? Gaat niet gebeuren, Bruce zal Fountain wel verlaten, ben benieuwd hoe de alliance verder gaat en waar evt naartoe. BoB wil Fountain niet helemaal, kunnen ze logistiek niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
The_Cook schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:28:
Die eerste zin klopt: PL heeft high Q moons nodig, maar ze slopen BRUCE echt niet omdat wij hun moons pakten. Bruce PL pets? Gaat niet gebeuren, Bruce zal Fountain wel verlaten, ben benieuwd hoe de alliance verder gaat en waar evt naartoe. BoB wil Fountain niet helemaal, kunnen ze logistiek niet aan.
Ik zei ook niet dat BRUCE echt moons had gepakt, ze probeerden het alleen en verloren capitals elke keer dat ze het deden. PL wou eigenlijk het conflict niet laten escaleren maar BRUCE dacht dat ze sterk genoeg waren om alle moons te claimen. Dit kan je allemaal nalezen op BRUCE's director forums, die gehacked zijn door de notoire Kugutsumen.

Fountain is best goede 0.0 space en het connect met Delve, ik zie niet in waarom BoB het niet zou willen hebben. Op een gegeven moment hadden ze het merendeel van het zuiden en Fountain ook nog erbij. En dat was ook nog voordat er jump bridges waren. Dus logistics zijn echt niet zo'n punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Count schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 18:12:
[...]
Fountain is best goede 0.0 space en het connect met Delve, ik zie niet in waarom BoB het niet zou willen hebben. Op een gegeven moment hadden ze het merendeel van het zuiden en Fountain ook nog erbij. En dat was ook nog voordat er jump bridges waren. Dus logistics zijn echt niet zo'n punt.
Fountain heeft een heel gedeelte met NPC stations waardoor het heel lastig is om het gebied goed onder controle te houden. Ikzelf vlieg er iedere paar maanden wel even een paar dagen rond voor de lol omdat ik toch nog verschillende schepen heb daar en ik ben niet de enige. Het is gewoon een leuke regio maar het kost wel wat meer moeite om het veilig te houden door o.a. de NOC stations.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
rapture schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:21:
[...]
Goonswarm lijkt er vrij hard het GoT-imperialisme, vanuit een forum worden er grote aantal spelers in het spel geduwd. Je hebt een bepaalde sfeer, dat ze op het forum gewend zijn. De GoT-tag associeerden we met "GoT fanatisme" (zie ook DPC-sfeer, koetjes, stats, grafieken, de rest overpoweren, typische humor,...), van dat fanatisme hebben ze bij de goons ook geen tekort. De opleidingsmogelijkheden (interne cursussen en dergelijke) van de goons spreken mij ook aan, maar hoe geavanceerd is het? Uiteraard is het interessant om de beste kennis in huis te hebben zodat de spelers ook sterker kunnen worden.
Je vergeet het feit dat Goonswarm grotendeels bestaat uit de grootste kloothommels die je op internet zal vinden....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 17:04

Rudios

Lost in space?

Naluh! schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:07:
[...]
Je vergeet het feit dat Goonswarm grotendeels bestaat uit de grootste kloothommels die je op internet zal vinden....
Nou nou nou. Waar is deze totaal nutteloze post nou voor nodig??

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Rudios schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:37:
[...]

Nou nou nou. Waar is deze totaal nutteloze post nou voor nodig??
Voornamelijk om duidelijk te maken hoe Goonswarm in elkaar steekt. :)

Die hondsberoerde reputatie van ze komt echt niet alleen door het feit dat ze "groot" zijn.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Mwa, goonswarm komt vannuit something awefull. Het zou pas rampzalig worden als 4chan zich zou organiseren. Dus ik zou het eerder de een na grootste kloothommels noemen ;)

Verder ben ik inderdaad wel benieuwd hoe Ursa zich gaat houden.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
The_Cook schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:28:
Stemming gaat nogal heen en weer op dit moment, tussen blijven op PL's voorwaarden en terugtrekken, we zullen zien.
Count schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 18:12:
[...]Ik zei ook niet dat BRUCE echt moons had gepakt, ze probeerden het alleen en verloren capitals elke keer dat ze het deden. PL wou eigenlijk het conflict niet laten escaleren maar BRUCE dacht dat ze sterk genoeg waren om alle moons te claimen. Dit kan je allemaal nalezen op BRUCE's director forums, die gehacked zijn door de notoire Kugutsumen.
Die posts is de helft van verdraait en uit verband getrokken, er is 1 pos bust geweest waarbij bruce 3 dreads en 2 carriers is kwijtgeraakt alle andere caps kwam van pilots die vonden dat ze wel kondan gaan ratten met hun caps.

De Dyspro moon die PL als eerste aanviel had een Mostly Harmless POS erop en aangezien MH blue is gingen ze er wat aan doen, wat dus resulteerde in de loss van de caps, daarna verliet FOOM de alliance met daarbij +/-90% van al het administratief personeel, de helft van de FC's en 50+ caps, al het gedoe daarom heen heeft ertoe bijgedragen aan wat er nu gebeurd. Kugutsumen neemt halve waarheden en plakt ze aan elkaar tot een mooi verhaaltje en leukt het dan op, COAD/GBBS is alleen maar smack kan je niet echt van op aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:19
Niet slecht, we beslaan 2,3% van de subscriber base in eve maar bezitten nu wel 33% van de zetels in de CSM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Inderdaad had ik ook gezien.

En niet geheel verrassend (imo) heeft jade constantine CSM verkiezingen gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
Hoi, vandaag loopt mijn trial af, en ik wil het verlengen ... wat is de goedkoopste manier? wil graag met dollars betalen (niet met isk :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Met mijn American Express creditcard betaal ik op een of andere manier in dollars (9,22 Euro per maand :) )

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:03
Je kunt ook als je geen creditcard hebt je bankrekening koppelen aan je paypal account en dan
een GTC aanschaffen via bijvoorbeeld shatteredcrystal. Geen idee of dat ook de reden is
dat je niet gebeld wordt (itt als je met een creditcard betaald). Je betaald dan ook iets van
9 dollar nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van een amerikaanse site time codes bestellen. Dollarkoers = win!

Ik heb ooit besteld van http://www.gamecards.eu/games/good/18

Maar ik zoek altijd even wat de goedkoopste is.
Hier is een lijst:
https://secure.eve-online.com/etc.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb heel goede ervaringen met https://shop.battleclinic.com/

-- == Alta Alatis Patent == --

Pagina: 1 ... 20 ... 24 Laatste