Ik haal mijn GTCs altijd bij Shattered Crystal in de VS. Je krijgt 1 keer een telefoontje ter bevestiging, maar heel vriendelijke mensen en snelle service : http://www.shatteredcrystal.com/code.php/eve_online
Jups goede site, de vragen die ze stellen hebben een hoog "ik zit op google maps mee te loeren" gehalte maar dan alsnog stellen ze redelijk goede vragen om je identiteit vast te stellen
sudo apt-get rekt
Ik vind persoonlijk wel dat sommige mensen de 'smacktalk' beter gewoon in het spel kunnen houden dan ook nog op allerlei fora te gaan verspreiden. Zo kom ik hier een aantal niet al te vriendelijke reacties tegen, en op eve-o ook al niet. Beetje fatsoen moet kunnen imho.
+1The_Cook schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:04:
Ik haal mijn GTCs altijd bij Shattered Crystal in de VS. Je krijgt 1 keer een telefoontje ter bevestiging, maar heel vriendelijke mensen en snelle service : http://www.shatteredcrystal.com/code.php/eve_online
Nadeel vond ik bij het telefoontje van Shatteredcrystal dat de geluidskwaliteit belabberd was. Kon dat mens amper verstaan. Denk dat ze op een el-cheapo VOIP verbinding zaten ofzo. ^^
Daar had ik zelf geen last van, alleen leek het alsof die vrouw haar maandelijkse feestje had, erg chagarijnig. Ach, het telefoontje is maar een enkele keer. Als je kijkt naar wat je bespaard.
Gister werd er in Intel chat geroepen dat er een carrier was getackled, 19 jumps van mijn hq. Dus ik eerste beste schip pakken (shitfit incursus) en ga als een gek ernaar toe. Net een minuutje te laat. Support van de carrier kwam vlak voor onze support, de carrier kon dus wegwarpen. Zonde
Gister werd er in Intel chat geroepen dat er een carrier was getackled, 19 jumps van mijn hq. Dus ik eerste beste schip pakken (shitfit incursus) en ga als een gek ernaar toe. Net een minuutje te laat. Support van de carrier kwam vlak voor onze support, de carrier kon dus wegwarpen. Zonde
Voor de Belgen ligt dit buiten onze mogelijkheden. Dan komt een handige Duitser langs die 90 dagen GTC's in de VS inkoopt en voor 3 euro duurder aan de Belgen verkoopt.woutertje schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:00:
Je kunt ook als je geen creditcard hebt je bankrekening koppelen aan je paypal account en dan
een GTC aanschaffen via bijvoorbeeld shatteredcrystal. Geen idee of dat ook de reden is
dat je niet gebeld wordt (itt als je met een creditcard betaald). Je betaald dan ook iets van
9 dollar nog wat.
Belgen kunnen geen bankrekening aan hun paypall account koppelen?
Dank je voor het aanbod. Ik denk dat we eerst zelf even gaan rondkijken in rustigere gebieden en daar onze zaakjes opbouwen.angel00008 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:52:
[...]
neem es ingame contact met me op wij kunnen nog wel een mooie industrial corp boost gebruiken![]()
(drone region acces)
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Zo is het. Vanuit een Belgische bank kan je geen geld op een paypal account zetten.furby-killer schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:24:
Belgen kunnen geen bankrekening aan hun paypall account koppelen?
Dat zuigt, wat ook zuigt:
To simplify the ETC reseller program and attune our product offerings with industry standards, CCP will introduce new 60-day EVE Time Codes (ETC) and Game Time Cards (GTC) for $34.99 USD. These will replace the 30- and 90-day cards that were previously available through authorized resellers and the 50- and 100-day cards sold in the EVE Store. This will affect both online ETC's and Game Time Cards sold in the EVE Online Store. Orders may still be placed for time cards of all increments while supplies last or until the changeover to the new 60-day cards goes into effect on June 15, 2008.
Erg zorgwekkend. Ik speel nu 2 week ff geen Eve meer omdat ik het beu was, maar als je dit dan leest.. Ik wil niet verplicht worden om meteen weer 2 maanden verder te moeten spelen. Ik weet ook van een hoop posts hier op tweakers dat gtc's kopen voor veel (jonge) mensen de enige mogelijkheid is om te kunnen spelen. Als je dan meteen 34 dollar moet betalen.. dat zal een hogere drempel opwerpen als je het vergelijkt met andere mmorpg's.
En dan ook weer al die botte reacties op het forum ("dan rot je toch op", "jullie europeanen moeten niet zeiken") ik heb het nu echt wel even gehad met Eve. Jammer dat er nog geen alternatief is.
En dan ook weer al die botte reacties op het forum ("dan rot je toch op", "jullie europeanen moeten niet zeiken") ik heb het nu echt wel even gehad met Eve. Jammer dat er nog geen alternatief is.
Ik kan CCP niet echt ongelijk geven, al moeten ze dan gewoon zeggen dat ze het doen vanwege zwakke dollar. Of koppel het gewoon aan de euro. Tot de 15de kan je nog gewoon 90 dagen kopen. Mijn account verloopt over een maand, dus ik koop gewoon twee 90 dagen kaarten, en ik heb voor een half jaar geen problemen.
Erg jammer dat CCP de GTC's duurder gaat maken.. Ik ken genoeg mensen die hierdoor een account moeten droppen omdat het anders te duur word.
CCP zal wel zien dat dit uiteindelijk duurder uitpakt voor hun, en hopelijk komen ze er op terug ( het liefst voor het kwaad is geschied... ).
Gelukkig zijn mijn accounts voor het komende jaar al opgewaardeerd
CCP zal wel zien dat dit uiteindelijk duurder uitpakt voor hun, en hopelijk komen ze er op terug ( het liefst voor het kwaad is geschied... ).
Gelukkig zijn mijn accounts voor het komende jaar al opgewaardeerd
When in doubt, Ctrl-Q
Zou mij verbazen als ze het terug veranderen, misschien wel weer meerdere lengtes voor GTC.
Ik vind het nogal vreemd als je meerdere accounts hebt, en als het dan een paar euro duurder wordt je het ineens niet meer kan betalen.
Moet zelf eens nieuwe methode vinden om te peew peewen. Deed het altijd door in systeempje in belt te wachten op pirates, werkte prima. Maar nu ken ik de meeste locals wel, en zij mij ook. Dus vallen ze me niet meer aan.
Heb nu vexor nadat myrmpje dood was gegaan door brutix die zijn blasters aan overloaden was (was erg close). Enige wat ik laatste dagen aan pvp heb gevonden was vandaag een sensor boosted dominix die bovenop mijn vexor warpte. Das nooit leuk. Dan maar wegwarpen, maar hij had lock voor ik warpte. Dan plan B, drones uit en mijn drones zijn laten aanvallen, en ondertussen weg mwd'en.
Laten we het erop houden dat hij een intressante fitting gehad moest hebben. Hij gebruikte infiltrator drones tegen een vexor. Hij had geen neut, vuurde niet met wapens op mij en had volgens mij ook geen mwd (eeniedergeval niet gebruikt). De plezierigste verassing was echter dat ie ook geen web had. Binnen de korste keren was ik buiten warpjam range, en heb ik ook nog rustig kunnen wachten tot mijn drones terug waren voor ik er vandoor ging.
Ik vind het nogal vreemd als je meerdere accounts hebt, en als het dan een paar euro duurder wordt je het ineens niet meer kan betalen.
Moet zelf eens nieuwe methode vinden om te peew peewen. Deed het altijd door in systeempje in belt te wachten op pirates, werkte prima. Maar nu ken ik de meeste locals wel, en zij mij ook. Dus vallen ze me niet meer aan.
Heb nu vexor nadat myrmpje dood was gegaan door brutix die zijn blasters aan overloaden was (was erg close). Enige wat ik laatste dagen aan pvp heb gevonden was vandaag een sensor boosted dominix die bovenop mijn vexor warpte. Das nooit leuk. Dan maar wegwarpen, maar hij had lock voor ik warpte. Dan plan B, drones uit en mijn drones zijn laten aanvallen, en ondertussen weg mwd'en.
Laten we het erop houden dat hij een intressante fitting gehad moest hebben. Hij gebruikte infiltrator drones tegen een vexor. Hij had geen neut, vuurde niet met wapens op mij en had volgens mij ook geen mwd (eeniedergeval niet gebruikt). De plezierigste verassing was echter dat ie ook geen web had. Binnen de korste keren was ik buiten warpjam range, en heb ik ook nog rustig kunnen wachten tot mijn drones terug waren voor ik er vandoor ging.
[ Voor 69% gewijzigd door Sissors op 22-05-2008 22:57 ]
90 dagen GTC geregeld en met mijn Caracal in lvl 3 missies aan het doen. Ik let erop dat ik afstand kan houden en van ongeveer 80km afstand heavy missiles op cruisers kan spammen. Daarna met kan ik de frigs met assault launchers aanpakken. De eerste missie dat ik kreeg was extravaganza, "euhm, nee bedankt" tegen de agent gezegd en de agent zei "Die missie kan toch niet slecht zijn?". Bepaalde missies hebben 3 hardeners nodig en een shuttle gebruiken om bookmarks te plaatsen is ook handig. Enkele dagen skills trainen om een MWD te fitten, daarmee heb ik meer bewegingsvrijheid in niet-deadspace missies en over een week kan ik aan de drake beginnen.
Ongeveer 50% verhoging als je de 90-dagen naast de 60-dagen zet vind ik niet echt een paar euro eerlijk gezegd.... Maar ik kan het me verder wel voorstellen waarom ze het doen. Alleen stom dat ze de 30 + 90 dgn codes eruit knikkeren.furby-killer schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:30:
Zou mij verbazen als ze het terug veranderen, misschien wel weer meerdere lengtes voor GTC.
[removed]
Ik zou een Drake gebruiken voor die level 3 missies hoor rapture. met een caracal gaat dat veel te sloom.
Moet eerst aan de ISK en skills geraken, het is het begin van mijn 3de week. Dus nog eventjes voorzichtig grinden met lvl3 missies. The Score (Guristas) afgehandeld, gelukkig waren de ratten braaf en wachten rustig totdat ik hen aggro.
Aan de prijsverhoging te zien, zou ik nog snel een 2de GTC halen. Over een half jaar kan ik wel met ISK betalen?
Aan de prijsverhoging te zien, zou ik nog snel een 2de GTC halen. Over een half jaar kan ik wel met ISK betalen?
[ Voor 27% gewijzigd door rapture op 25-05-2008 20:17 ]
Verwijderd
Hoe zijn jou missile skills Rapture? Ik raak niet aan 80km met heavies met mijn huidige skills.. Welke heb je tot IV / V ?
caracal he.. 10% bonus flight time per cruiser lvlVerwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 20:58:
Hoe zijn jou missile skills Rapture? Ik raak niet aan 80km met heavies met mijn huidige skills.. Welke heb je tot IV / V ?
missile bombardment/projection allebei op 3, caldari cruiser op 3 en je zit al aan de 83km range
[ Voor 14% gewijzigd door Eeruku op 25-05-2008 21:00 ]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Caracal bonus voor cruiser lvl 2 is +20% op missile velocity, missile bombardement op 5 (+50% flight time), missile projection op 3 (+30% missile velocity). Mijn missiles zijn dus 50% sneller en blijven 50% langer doorvliegen. Het bereik is 3750*1.5 * 10*1.5 = 84375 m, maar ik kan nog niet verder dan 80 km targetten. Als ik long range targeting van 2 naar 3 train icm een sensor booster, dan kan ik net zover targetten als schieten.
Doe je je wrecks ook salvagen? Krijg je veel geld voor
Wat vooral in het begin erg handig is
Verwijderd
@ 3clipz & rapture: thx ^^ weet ik weer waar ik kan aan werken komende dagen 
Salvaging is idd erg handig! Alleen niet zo handig in hetzelfde schip als waarin je missies doet.. Heb er een Destroyer voor die het veel beter (en véél sneller) doet: 4x salvager I, 4x tractor beam, AB/MWD afhankelijk van locatie, cap rechargers & expanded cargohold II .. Kan ik momenteel missies mee looten en salvagen en heb meestal nog een pak cargo over (kan in totaal een 550m³ aan denk ik).. Zal naarmate de missies vorderen (vooral bij L4 vrees ik) wel wat problemen geven met tijden vermoed ik.. Shipwrecks verdwijnen na 2 uur als ik me niet vergis, dus dat kan wel ff krap worden.. Misschien tegen die tijd eens een alt aanschaffen die ik dan gewoon de boel laat opruimen, of hoe doen jullie het?
Salvaging is idd erg handig! Alleen niet zo handig in hetzelfde schip als waarin je missies doet.. Heb er een Destroyer voor die het veel beter (en véél sneller) doet: 4x salvager I, 4x tractor beam, AB/MWD afhankelijk van locatie, cap rechargers & expanded cargohold II .. Kan ik momenteel missies mee looten en salvagen en heb meestal nog een pak cargo over (kan in totaal een 550m³ aan denk ik).. Zal naarmate de missies vorderen (vooral bij L4 vrees ik) wel wat problemen geven met tijden vermoed ik.. Shipwrecks verdwijnen na 2 uur als ik me niet vergis, dus dat kan wel ff krap worden.. Misschien tegen die tijd eens een alt aanschaffen die ik dan gewoon de boel laat opruimen, of hoe doen jullie het?
ik denk dat zo'n beetje iedere eve player het via een destroyer doetVerwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 08:42:
@ 3clipz & rapture: thx ^^ weet ik weer waar ik kan aan werken komende dagen
(behalve de dictors dan
voor de rest zie ik niet echt een andere ''use'' van destroyers
Hurricane wordt ook nog wel gebruikt om te salvagen (BC).
Tijd is bij lvl 4s nog niet zon groot probleem op een enkele missie na aan het begin. Probleem is meer dat je lang niet genoeg capaciteit hebt voor sommige.
Ik ben van agent gewisseld en ook maar besloten weer te gaan salvagen (de goede missies doen, korte serpentis missies leveren geen ruk salvage op). Welke destroyer is populairst voor salvagen? Ik kan thrasher en catalyst vliegen, en mij leek thrasher beter. Nadeel is minder cargo hold doordat ik maar 2 expanders kan fitten. Voordeel is een derde mid slot zodat ik 2 cap rechargers heb, en iets meer powergrid waardoor ik precies een 10mn AB kan fitten. Niet echt positief voor zijn allign times, maar is wel minder cap usage dan een 1mn MWD en stuk sneller dan een 1mn AB. Waardoor ik geen cap problemen heb en nog wel lekker snel kan vliegen.
Tijd is bij lvl 4s nog niet zon groot probleem op een enkele missie na aan het begin. Probleem is meer dat je lang niet genoeg capaciteit hebt voor sommige.
Ik ben van agent gewisseld en ook maar besloten weer te gaan salvagen (de goede missies doen, korte serpentis missies leveren geen ruk salvage op). Welke destroyer is populairst voor salvagen? Ik kan thrasher en catalyst vliegen, en mij leek thrasher beter. Nadeel is minder cargo hold doordat ik maar 2 expanders kan fitten. Voordeel is een derde mid slot zodat ik 2 cap rechargers heb, en iets meer powergrid waardoor ik precies een 10mn AB kan fitten. Niet echt positief voor zijn allign times, maar is wel minder cap usage dan een 1mn MWD en stuk sneller dan een 1mn AB. Waardoor ik geen cap problemen heb en nog wel lekker snel kan vliegen.
ik gebruik een catalyst of de caldari (Ff de naam kwijt)furby-killer schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:08:
Hurricane wordt ook nog wel gebruikt om te salvagen (BC).
catalys is wel lekker met zn cap die andere met zn cargo
edit :
geen idee of iemand het all gehoord heeft maar heel geminate word nu platgewalst door goon/ra
van wat ik voor nu heb gehoord heb is dat doom alliance de cynojammer in bwf down heeft gehaald daarna jumpde ra 2 titans erin + cap support terwijl rk ergens anders bezig was goon posses neer te halen..
ra is net zolang gebleven todat rk defense fleet op weg had om bwf te redden maar zo goed als alle posses en station services waren all down.
daarna zijn meerdere systems neer gehaald
status :
Currently:
Q-T station is down.
BWF Station is down.
L-T is currently under attack.
wnm : camped no caps yet (prolly rearming/refueling)
en in bwf zijn nu net 8 posses gedropt dus die gaan na dt ook gelijk sov trekken.
ziet ernaar uit dat goon dus toch de hulp van ra heeft gekregen waar niet op gerekend was en blijkbaar hebben alle ex tri leden zich bij goon gejoined .
bob zelf heeft all aangegeven geen support te geven dus dit gaat nog wat worden 0,o
ik zal kijken of ik wat updates kan blijven geven hier over wat ik te horen krijg maar zoals het er nu naar uitziet heeft goon gewoon super reconansanse gedaan en is er iemand echt met de knowhow kwa strategie en planning want ze gaan er echt doorheen alsof het niets is (Waar je normaal hoor dat het een uur/ 2 uur duurt om een systeem plat te gooien hebben goon/ra een compleet system gebroken in een half uur posses gaan in _minuten_ down ze jumpen gewoon tig caps erin en het is een slachtveld..
(toch hebben ze kano sov spaces _nog_ niet aangevallen) ben benieuwd waar dit heengaat..
[ Voor 41% gewijzigd door AjDuLion op 26-05-2008 10:46 ]
Verwijderd
De caldari is een cormorant, die gebruik ik (voorlopig geen nut voor mij om te gaan crosstrainen naar andere ships). Ben er best wel tevreden van, moet soms wel eens wat opletten met tractor & salvage samen qua cap-use, maar valt al bij al wel mee met 3 cap rechargers (voorlopig nog I, ben aan het trainen voor Cap rechargers II)
Gisteren nog mogen iemand z'n L4 missies looten/salvagen en ben toch 3x heen en weer moeten vliegen om alles te droppen in een station.. Wel een enorm verschil met mijn missie-loot en salvage natuurlijk
Gisteren nog mogen iemand z'n L4 missies looten/salvagen en ben toch 3x heen en weer moeten vliegen om alles te droppen in een station.. Wel een enorm verschil met mijn missie-loot en salvage natuurlijk
tips bij salvagen ook in een destroyerVerwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:51:
De caldari is een cormorant, die gebruik ik (voorlopig geen nut voor mij om te gaan crosstrainen naar andere ships). Ben er best wel tevreden van, moet soms wel eens wat opletten met tractor & salvage samen qua cap-use, maar valt al bij al wel mee met 3 cap rechargers (voorlopig nog I, ben aan het trainen voor Cap rechargers II)
gebruik 1 salvager om een jettisoned can te 'towen'' daarna langs alle wrecks gaan salvagen loot droppen in die can die achter je aangaat en dan als je klaar bent can bookmarken docken industrial pakken en die can oppikken gaat in de praktijk iets sneller en scheelt je heen en weer warpen
lol 5 red towers in bwf alweer down en wss voor downtime de rest ook wel.
defense vloten worden gescrambled en beginnen de station systems die nog niet aangevallen zijn te verdedigen en evt reds uit systems te jagen.
aanvals floot heeft dus net de towers in bwf alweer down gehaald (geen idee hoelang in reinforce)
skirmishes in 1s/9p40 zijn ook onderweg..
en toen ging mn intel weg voor een douche en ga ik maar weer aan het werk denk ik
defense vloten worden gescrambled en beginnen de station systems die nog niet aangevallen zijn te verdedigen en evt reds uit systems te jagen.
aanvals floot heeft dus net de towers in bwf alweer down gehaald (geen idee hoelang in reinforce)
skirmishes in 1s/9p40 zijn ook onderweg..
en toen ging mn intel weg voor een douche en ga ik maar weer aan het werk denk ik

Hoeveel brengt dit Salvagen eigenlijk op? En wat zijn de beste plaatsen om dit te verkopen?
Untill you find something worth dying for, you're not really living.
verschilt per salvage..Bijlemans schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:10:
Hoeveel brengt dit Salvagen eigenlijk op? En wat zijn de beste plaatsen om dit te verkopen?
sommige salvage items zijn geen drol waard maar sommige kosten all snel tussen de 300/500k per unit
verkopen is een beetje zoeken op het ene moment verschilt dit van plek tot plek.
Verwijderd
thx voor de tip met die can, klinkt idd veel handiger dan heen- en weerwarpen! Vanavond es uitproberen.. Nu werken... *sigh*
Idd, gewoon zorgen dat je alles in 1 can pleurt 
Kheb echt in recordtijd een angel extravaganza weten te salvagen op die manier
[ Voor 45% gewijzigd door MazeMouse op 26-05-2008 11:33 ]
sudo apt-get rekt
dude wanneer kom je weer es on-line (koop es een fatsoenlijke internetpijp of ga samenwonen !MazeMouse schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:32:
Idd, gewoon zorgen dat je alles in 1 can pleurt
shit is hitting the fan and where gonna pew pew like crazy !!
of als je angel heet ga je dus hard werken na een hard weekend
Angel wrakken salvagen in drukke isk farmer systemen (2000+ NPC kills last 24 hours) is 20 mil per uur in salvage parts en ongeveer net zoveel in loot als je de moeite neemt een paar Giant Secure Containers ergens neer te hangen.Bijlemans schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:10:
And to think they once said that computers would take away jobs.
Ik had een cormorant om te salvagen, 4 tractor beams en 4 salvagers
Verdiende er al snel een paar miljoen mee! Vooral missies als Gone Berserk etc. brengen je veel geld op
Gone berserk is dan ook één van de beste missies. Goede loot en bounties, veel battleships en als je triggers maar uit je hoofd kent geen enkel risico.
Niet vergeten op je destroyer 3x Salvage Tackle rigs te plaatsen.
Met die dingen erop, gaat het salvagen zo snel, dat je cap eigenlijk niet meer leeg kan komen.
Mijn Gallente destroyer (Catalyst):
[Low slots]
3x Expanded Cargohold II
[Mid slots]
1MN MicroWarpdrive II
Cap Recharger II
[High slots]
4x Salvager I
4x Small Tractor Beam I
[Rigs]
3x Salvage Tackle I
Cargo hold = 829m³, met daarin een Large Secure Container (650m³) levert dat een totaal op van (829-650) + 780 = 959m³. Er zijn sommige wrecks die ±150m³ nodig hebben om te kunnen salvagen (Mercenary BS'en, waar je dan voornamelijk Scrap Metal van krijgt), en als je naast de container al andere loot geladen hebt, jet je gewoon even die Large Secure Container en haalt 'em erna weer binnen.
En het mooie van die Salvage Tackle rigs is dat je die zelf redelijk eenvoudig kunt maken/laten maken van de Armor Plates en ander grut die je zelf salvaged. Ikzelf heb een corp mate die, als ik de materialen aan lever, de rigs voor me maakt met maximale fabricage skills.
Met die dingen erop, gaat het salvagen zo snel, dat je cap eigenlijk niet meer leeg kan komen.
Mijn Gallente destroyer (Catalyst):
[Low slots]
3x Expanded Cargohold II
[Mid slots]
1MN MicroWarpdrive II
Cap Recharger II
[High slots]
4x Salvager I
4x Small Tractor Beam I
[Rigs]
3x Salvage Tackle I
Cargo hold = 829m³, met daarin een Large Secure Container (650m³) levert dat een totaal op van (829-650) + 780 = 959m³. Er zijn sommige wrecks die ±150m³ nodig hebben om te kunnen salvagen (Mercenary BS'en, waar je dan voornamelijk Scrap Metal van krijgt), en als je naast de container al andere loot geladen hebt, jet je gewoon even die Large Secure Container en haalt 'em erna weer binnen.
En het mooie van die Salvage Tackle rigs is dat je die zelf redelijk eenvoudig kunt maken/laten maken van de Armor Plates en ander grut die je zelf salvaged. Ikzelf heb een corp mate die, als ik de materialen aan lever, de rigs voor me maakt met maximale fabricage skills.
-- == Alta Alatis Patent == --
Heb nagedacht over salvage tackle, maar 3 van die dingen kosten mij totaal zon 50 miljoen. Ik denk dat het redelijk lang duurt voordat ik dat terug verdien.
Ik gebruik nu:
[Thrasher, Salvage]
Expanded Cargohold II
Expanded Cargohold II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
10MN Afterburner I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Salvager I
Salvager I
Salvager I
Salvager I
[empty rig slot]
[empty rig slot]
[empty rig slot]
T2 10MN ab past niet, best named is sneller maar verbruikt ook meer cap.
Ik gebruik nu:
[Thrasher, Salvage]
Expanded Cargohold II
Expanded Cargohold II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
10MN Afterburner I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Salvager I
Salvager I
Salvager I
Salvager I
[empty rig slot]
[empty rig slot]
[empty rig slot]
[ Voor 7% gewijzigd door Sissors op 26-05-2008 12:29 ]
doe het met mijn manier en je kan een pdu erop gooien voor een beter cap recharge of een core upgrade zodat je de 10 mn ab kan fittenfurby-killer schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:24:
Heb nagedacht over salvage tackle, maar 3 van die dingen kosten mij totaal zon 50 miljoen. Ik denk dat het redelijk lang duurt voordat ik dat terug verdien.
Ik gebruik nu:
[Thrasher, Salvage]
Expanded Cargohold II
Expanded Cargohold II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
10MN Afterburner I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Salvager I
Salvager I
Salvager I
Salvager I
[empty rig slot]
[empty rig slot]
[empty rig slot]
whut

[ Voor 60% gewijzigd door AjDuLion op 26-05-2008 13:28 ]
Ik ben een tijdje uit de roulatie geweest met eve (zo'n 1.5 jaar) ik ben vorige week maar weer eens begonnen. Ik merk dat er veel is veranderd sinds RMR. Rigs, overloading, salvaging om een paar dingen te noemen.
Op het moment ben ik een beetje lvl 4 missies aan het doen om weer een beetje in het spel te komen (wat niet echt lukt, verloor door een stomme fout me uninsured raven al na een dag spelen
).
Alleen snap ik niet hoe mensen nou zo veel met salvaging kunnen verdienen. Ik lees op het eve forum dat je makkelijk zo'n 10-20 mil per uur kan verdienen (met de jusite skills en equipment). Ik heb zo'n salvaging destroyer in elkaar gezet, wat best goed en snel werkt moet ik zeggen, maar van de 5-7 lvl 4 missies die ik heb gesalvaged, heb ik denk ik maar zo'n beetje 2-3 mil aan items overhouden.
Doe ik nou iets fout of hoe zit dat?
Op het moment ben ik een beetje lvl 4 missies aan het doen om weer een beetje in het spel te komen (wat niet echt lukt, verloor door een stomme fout me uninsured raven al na een dag spelen
Alleen snap ik niet hoe mensen nou zo veel met salvaging kunnen verdienen. Ik lees op het eve forum dat je makkelijk zo'n 10-20 mil per uur kan verdienen (met de jusite skills en equipment). Ik heb zo'n salvaging destroyer in elkaar gezet, wat best goed en snel werkt moet ik zeggen, maar van de 5-7 lvl 4 missies die ik heb gesalvaged, heb ik denk ik maar zo'n beetje 2-3 mil aan items overhouden.
Doe ik nou iets fout of hoe zit dat?
Salvaging van missie wrakken levert minder op dan de Asteroid Belt NPC's in 0.0.
And to think they once said that computers would take away jobs.
2-3 is wel heel weinig. Zowiezo hebben serpentis and guristas redelijk bagger salvage vergeleken met bloods en angels.
@angel, als ik een low slot inruil op catalyst ben ik meteen het enige voordeel van cat kwijt, grotere cargo. Kan ik net zo goed thrasher vliegen, die ziet er ook nog stuk beter uit
@angel, als ik een low slot inruil op catalyst ben ik meteen het enige voordeel van cat kwijt, grotere cargo. Kan ik net zo goed thrasher vliegen, die ziet er ook nog stuk beter uit
Ik heb vooral guristas wrecks gesalvaged, misschien ligt het daar deels aan.furby-killer schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:37:
2-3 is wel heel weinig. Zowiezo hebben serpentis and guristas redelijk bagger salvage vergeleken met bloods en angels.
Ach het maakt ook niet zo veel uit, als ik genoeg isk heb verdiend met missies join ik een 0.0 corp.
Het was meer om te kijken wat het precies inhield.
Iemand nog een aanbeveling voor een 0.0 PvP corp die recruit? Ben een 15m SP Caldari PvP'er.
(Ik weet dat er op GoT niet gerecruit mag worden maar heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken naar een geschikte corp).
ligt eraan wat je zoekt rustige 0,0 of wil je lekker midden in een all out war lopencixx schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:52:
[...]
Ik heb vooral guristas wrecks gesalvaged, misschien ligt het daar deels aan.
Ach het maakt ook niet zo veel uit, als ik genoeg isk heb verdiend met missies join ik een 0.0 corp.
Het was meer om te kijken wat het precies inhield.
Iemand nog een aanbeveling voor een 0.0 PvP corp die recruit? Ben een 15m SP Caldari PvP'er.
(Ik weet dat er op GoT niet gerecruit mag worden maar heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken naar een geschikte corp).
of so zoek maar wat pagina's terug dan vind je mn ingame name wel en kan je me vnvd convoen (of mailen mag ook)
zitten hier wel wat gozers die ook in die regio zitten en het is een en all fun
Hoe kieskeurig zijn jullie trouwens in missions?
Als je een bagger missie wordt aangeboden, decline je deze dan in de hoop dat de volgende beter is, of doe je hem toch maar voor de standing?
Als je een bagger missie wordt aangeboden, decline je deze dan in de hoop dat de volgende beter is, of doe je hem toch maar voor de standing?
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Als ik bij meerdere lvl 4 agents zou zitten zou ik declinen, maar dat zit ik niet. Ik accepteer meestal wel, alleen als ik laatste missie voor een tijdje (=minstens 4 uur) heb gedaan dan kijk ik wat volgende missie is en decline ik heb als hij niet goed is.
Fatsoenlijke internetpijp kan ik prima kopen... maar niet waar ik nu woonangel00008 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:37:
[...]
dude wanneer kom je weer es on-line (koop es een fatsoenlijke internetpijp of ga samenwonen !)
shit is hitting the fan and where gonna pew pew like crazy !!
of als je angel heet ga je dus hard werken na een hard weekend
Samenwonen wordt wat lastiger aangezien we overal op plaats 10+ staan
En echt, het is zwaar balen. Heb ik meerdere Incursus', Thorax', Ravens en een brutix in 0.0 en een verbinding die hapert.
sudo apt-get rekt
Ik zal binnekort contact met je opnemen als ik klaar ben met school en alle tijd heb voor eve.angel00008 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:56:
[...]
ligt eraan wat je zoekt rustige 0,0 of wil je lekker midden in een all out war lopen
of so zoek maar wat pagina's terug dan vind je mn ingame name wel en kan je me vnvd convoen (of mailen mag ook)
zitten hier wel wat gozers die ook in die regio zitten en het is een en all fun
Hoe ga je missie aan als je enkel tractorbeamer(s) en salvager(s) fit? Vraag ik mij af. Je kan toch enkel looten als je ship vernietigd hebt, dus op wrecks? Of vergis ik mij.
Verwijderd
Volgens mij is het zolang je je agent nog niet gezegd hebt dat de missie klaar is dat je nog terug kan naar de site. Dus eerst met je combat ship alles afmaken, dan ruilen en alles salvagen.
of rooms bookmarken missie afmaken dan naar je bm's vliegen (heb je evt spawns die je pawnen in je dessy ook niet meerVerwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:09:
Volgens mij is het zolang je je agent nog niet gezegd hebt dat de missie klaar is dat je nog terug kan naar de site. Dus eerst met je combat ship alles afmaken, dan ruilen en alles salvagen.
Inderdaad, zo deed ik het ook altijd. Helaas werkt dit niet echt makkelijk in 0.0 ratting, aangezien je toch voornamelijk wil proberen een chain te creëren. Aan de andere kant hebben Guristas helemaal geen lekkere salvage, dus dat scheelt weer, hoef ik het ook niet echt te proberen.angel00008 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:18:
[...]
of rooms bookmarken missie afmaken dan naar je bm's vliegen (heb je evt spawns die je pawnen in je dessy ook niet meer)
[ Voor 36% gewijzigd door CoRrRan op 26-05-2008 16:27 ]
Kun je nog wel een beetje ratten met al die onrust daar?angel00008 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:56:
ligt eraan wat je zoekt rustige 0,0 of wil je lekker midden in een all out war lopen
Great minds think in parallel gutters.
geloof het of niet maar jaCount schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:27:
[...]
Kun je nog wel een beetje ratten met al die onrust daar?
maar toch pvp is wel nice
Drones hebben altijd leuke loot, dat is wel 'handig'. Helaas vind je nooit vette items, maarja als je weet dat iedere drone 'n paar miljoen opbrengt...
Verwijderd
angel mijn ceo logt pas zaterdag dus nog een weekje voordat we kunnen mergen.
alle corps zijn al gemerged tho. maar dan nog duurt het even voor we onze pos down hebben, sma zit nog vol met onze pvp ships atm en de enige carrier die atm een single cyno kan maken naar y6 is ook in zijn bezit. hebben jullie mischien een pilot over? we hebben zat fuell liggen voor de logistics
dat is denk ik geen probleem meld je ff aan op ons forum en dan kan je daar ff een verzoek doen tot een capital extractionVerwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:12:
angel mijn ceo logt pas zaterdag dus nog een weekje voordat we kunnen mergen.alle corps zijn al gemerged tho. maar dan nog duurt het even voor we onze pos down hebben, sma zit nog vol met onze pvp ships atm en de enige carrier die atm een single cyno kan maken naar y6 is ook in zijn bezit. hebben jullie mischien een pilot over? we hebben zat fuell liggen voor de logistics
gisteren wat lopen spelen met wat nanofags rond station..... engage met m'n domi 3 nano's... garde2's eruit... pewpew... half armor de 1e.... jumpt de rest van hun maatjes binnen... stuk of 15... pew pew... domi dood.... had net 3 seconde meer nodig en ik had kunnen docken.....
De hele dag alleen maar de bekende reds en geen enkele neut.. net op dat moment komt er een neut gang voorbij...
Ach weer 200 mil armer (ex. insurance of course)

Ach weer 200 mil armer (ex. insurance of course)
[ Voor 15% gewijzigd door Darth Malak op 27-05-2008 14:15 ]
Een drake binnengehaald, de passieve tank fitting en bewapening staat klaar. Tegen morgenvroeg zijn de skills klaar om level 3 new frontiers af te werken. Met een caracal moet ik hit and run doen, in warpen, alignen, een target bestoken en snel uitwarpen. Straks ga ik gewoon tussen de rats hangen en pew pew.
Ik mine in Geminate rustig met 4 chars.Count schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:27:
[...]
Kun je nog wel een beetje ratten met al die onrust daar?
Geminate is zoals altijd een stuk of 4-5 hotspots en de rest is gewoon rustig. Is nooit anders geweest, of we nu mercs achter ons aan hebben of een invasie.
BWF is nu weer 2 dagen van ons, permacamped. maar na 18 uur ben ik dat gecamp wel zat. Vooral omdat als ik log, er volgens de KB's de actie losbreekt.
Enfin, kom ik toch aan m;n KM's door de stomme solo jumps van sommige idioten.
Persoonlijk vindt ik invasies altijd practhig. Altijd een gang om te joinen.
inderdaad, campen wordt wel een beetje boring en heb gelukkig 1 keer wat actie gehad. Bij de andere actie helaas net uitgelogd. Maar er mag van mij wel wat meer actie komen, zal niet zo heel lang meer duren er is nog het e.a. weg te werken....ZenTex schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 02:13:
[...]
Ik mine in Geminate rustig met 4 chars.![]()
Geminate is zoals altijd een stuk of 4-5 hotspots en de rest is gewoon rustig. Is nooit anders geweest, of we nu mercs achter ons aan hebben of een invasie.
BWF is nu weer 2 dagen van ons, permacamped. maar na 18 uur ben ik dat gecamp wel zat. Vooral omdat als ik log, er volgens de KB's de actie losbreekt.![]()
Enfin, kom ik toch aan m;n KM's door de stomme solo jumps van sommige idioten.
Persoonlijk vindt ik invasies altijd practhig. Altijd een gang om te joinen.
Volgens mij bestaan die stelletje insecten alleen uit amerikanen en een paar verdwaalde europeanen die er achter aan hobbelen. Het is vaker actie midden in de nacht dan overdag...
(je kan trouwens aan die goonies goed verdienen, sommige zijn redelijk wanhopig en betalen meer dan 3x de waarde van een item ben val al m'n oude zooi af (spare niddy gekocht
Gisteren m'n eerste echte KM gehad: groepje van 7 vs Nighthawk met 3x Faction modules (Pith A-Type Heat Dissipation Field, Pith A-Type Ballistic Deflection Field & Pith A-Type Ballistic Deflection Field, met die laatste als loot). Dat was best leuk!
ben ook bezig met cash voor drake binnenhalen.rapture schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:10:
Een drake binnengehaald, de passieve tank fitting en bewapening staat klaar. Tegen morgenvroeg zijn de skills klaar om level 3 new frontiers af te werken. Met een caracal moet ik hit and run doen, in warpen, alignen, een target bestoken en snel uitwarpen. Straks ga ik gewoon tussen de rats hangen en pew pew.
kwil ook passive tank kunnen doen
welke fitting ga jij er precies voor gebruiken?
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Mijn passive drake:
High slots: 7x 'Malkuth' Heavy Missile Launcher I, Drone Link Augmentor I
Mid slots: Invulnerability Field I, damage-specific hardener (vb Magnetic Scattering Amplifier I) , 3x Large Shield Extender I, 5A Prototype Shield support I (of zoiets, niet zeker van naam maar weet dat ie met 5A begint
)
Low slots: 2x Power Diagnostic System I, 2x Shield Power Relay I
Drones: Hobgoblin I (al vergeet ik die meestal uit te halen omdat de drake het zo ook wel aankan
)
Raak met deze layout met uiterst gemak door L3 missions zonder de hardener aan te passen en weg te warpen. Enkel Blockade is soms ff zweten, maar uiteindelijk ook behoorlijk makkelijk door geraakt (2x uitgewarpt.. eerste keer was ammo op (jajaja ik weet het
) en tweede keer per ongeluk trigger veel te vroeg gemold). Qua ammo heb ik meestal Scourge Heavies mee, maar aangezien ik een apart salvage-ship gebruik heb ik mijn cargo niet nodig en zit die meestal volgeladen met verschillende types missiles voor in noodgevallen.. behalve tijdens blockade dus
Ben er echt supertevreden van, beste in-game aankoop ooit ^^
Heb ondertussen reeds alle fittings voor T2 drake in m'n items zitten, alleen de skills nog serieus boosten de komende weekjes!
High slots: 7x 'Malkuth' Heavy Missile Launcher I, Drone Link Augmentor I
Mid slots: Invulnerability Field I, damage-specific hardener (vb Magnetic Scattering Amplifier I) , 3x Large Shield Extender I, 5A Prototype Shield support I (of zoiets, niet zeker van naam maar weet dat ie met 5A begint
Low slots: 2x Power Diagnostic System I, 2x Shield Power Relay I
Drones: Hobgoblin I (al vergeet ik die meestal uit te halen omdat de drake het zo ook wel aankan
Raak met deze layout met uiterst gemak door L3 missions zonder de hardener aan te passen en weg te warpen. Enkel Blockade is soms ff zweten, maar uiteindelijk ook behoorlijk makkelijk door geraakt (2x uitgewarpt.. eerste keer was ammo op (jajaja ik weet het
Heb ondertussen reeds alle fittings voor T2 drake in m'n items zitten, alleen de skills nog serieus boosten de komende weekjes!
7 x 'Malkuth' Heavy Missile Launcher I CPU-load laag houden en het moet betaalbaar blijven.
1 x Small Tractor Beam I De wrakken aantrekken.
2 x V-M15 Braced Multispectral Shield Matrix Resistances opdrijven.
3 x Large Azeotropic Ward Salubrity I Voor 4,3% extra ga ik niet 3x meer betalen, zal later wel naar T2 gaan.
1 x M51 Iterative Shield Regenerator De shields iets sneller laten herladen, er is onvoldoende vermogen voor extra extender.
2 x Mark I Generator Refitting: Diagnostic System Stroom!
2 x Local Power Plant Manager: Reaction Shield Power Relay I Pomp de cap maar in de shields, sneller shields herladen.
Waarvoor heb je een 5A Prototype Shield support I? Volgens de beschrijving verbetert het de effect van shield boosters en ik zie bij jou geen shield booster staan.
1 x Small Tractor Beam I De wrakken aantrekken.
2 x V-M15 Braced Multispectral Shield Matrix Resistances opdrijven.
3 x Large Azeotropic Ward Salubrity I Voor 4,3% extra ga ik niet 3x meer betalen, zal later wel naar T2 gaan.
1 x M51 Iterative Shield Regenerator De shields iets sneller laten herladen, er is onvoldoende vermogen voor extra extender.
2 x Mark I Generator Refitting: Diagnostic System Stroom!
2 x Local Power Plant Manager: Reaction Shield Power Relay I Pomp de cap maar in de shields, sneller shields herladen.
Waarvoor heb je een 5A Prototype Shield support I? Volgens de beschrijving verbetert het de effect van shield boosters en ik zie bij jou geen shield booster staan.
Verwijderd
Mijn Drake is nu 100% T2 Fitted, nog even Weapon upgrades en Advanced Weapon Upgrades trainen zodat ik alle 7 launchers kan fitten. Ook mijn drones zijn nu T2. Nu begint het ergens op te lijken. ^^
De drones moet je toruwens niet vergeten. Ideaal tegen kleine, snelle targets zoals frigates. Beter dan daar heavies op te schieten.
De drones moet je toruwens niet vergeten. Ideaal tegen kleine, snelle targets zoals frigates. Beter dan daar heavies op te schieten.
Ben mijn Hobgoblin I vergeten te vermelden. Drone Link Augmentor I ziet interessant eruit om drones 20 km verder te laten vliegen.
[ Voor 50% gewijzigd door rapture op 28-05-2008 12:34 ]
met een paar posts hierboven ^ Die 5A die jij hebt gefit, geeft een bonus voor je gerepte shield als je een active booster gebruikt. Aangezien jij die niet gebruikt, zou ik die schrappen, en voor een shield recharger gaan. Je kunt ook proberen om best named/T2 te fitten, een T2 passive drake rockt. Ik zou dan voor zoiets gaan:
[Drake, PVE]
Power Diagnostic System II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Shield Recharger II
Invulnerability Field II
Invulnerability Field II
'Arbalest' Heavy Missile Launcher, Thunderbolt Heavy Missile
[empty high slot]
[empty rig slot]
[empty rig slot]
[empty rig slot]
Hiermee kun je ongeveer 350 dps tanken (met lvl 5 skills zelfs ~500 dps), en de skill requirement zijn echt niet hoog hiervoor. Je kunt evt. nog voor best named gaan, of een SPR voor nog een PDU verwisselen. Bovendien kun je er ook nog rigs op doen, voor een nog betere tank (~630 dps met purger rigs, tegen de 1000 dps met max skills). Ook kun je de invul fields voor rat specific hardeners verwisselen, als het nodig is. Ook heb je nog een extra highslot, waar je een tractor beam/drone link ding/shield resistance gang mod in kunt doen.
Zeker een mooi schip, mede doordat je zulke lage skill requirements voor nodig zijn
[Drake, PVE]
Power Diagnostic System II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Shield Recharger II
Invulnerability Field II
Invulnerability Field II
[empty high slot]
[empty rig slot]
[empty rig slot]
[empty rig slot]
Hiermee kun je ongeveer 350 dps tanken (met lvl 5 skills zelfs ~500 dps), en de skill requirement zijn echt niet hoog hiervoor. Je kunt evt. nog voor best named gaan, of een SPR voor nog een PDU verwisselen. Bovendien kun je er ook nog rigs op doen, voor een nog betere tank (~630 dps met purger rigs, tegen de 1000 dps met max skills). Ook kun je de invul fields voor rat specific hardeners verwisselen, als het nodig is. Ook heb je nog een extra highslot, waar je een tractor beam/drone link ding/shield resistance gang mod in kunt doen.
Zeker een mooi schip, mede doordat je zulke lage skill requirements voor nodig zijn
[ Voor 1% gewijzigd door GamemasterByte op 28-05-2008 12:38 . Reden: sneller typen volgende keer ]
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
Ook voor een account die iets minder dan 3 weken actief is?GamemasterByte schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:36:
In 3 weken kun je nog geen enkel schip echt goed vliegen imho. Maar een drake is zeker een mooie starter als je pas begint.
En toen was mijn skilltraining voor DT geeindigd en kan ik nu niet meer veranderen 
Ach ja, is maar paar uurtjes kwijt. Evasive manouvring V klaar nu, dus kan ik interceptors trainen. Ook even ewar frigs naar lvl 1 trainen omdat het nou eenmaal kan, en dan kan ik alle gallente frigs vliegen.
Ach ja, is maar paar uurtjes kwijt. Evasive manouvring V klaar nu, dus kan ik interceptors trainen. Ook even ewar frigs naar lvl 1 trainen omdat het nou eenmaal kan, en dan kan ik alle gallente frigs vliegen.
Verwijderd
Die 5A van daarnet had ik nog in m'n hoofd zitten van op m'n caracal denk ik.. Die mag je dus laten vallen
Daarnet even gekeken en heb ook zo'n M51 erop zitten. My bad..
char die ik tot men beschikking heb heeft 25m sp, alle shield support en gunnery support skills op 5 en alle missiles skills op 5. kortom, ik zou alle mogelijke fittings moeten kunnen gebruiken.
heb paar t2 laucnhers liggen, verder arby's voldoende om ding vol te kunnen gooien.
ook T2 shield boosters en weet ik veel wat voor spul.
Zijn de missies ook zonder Rigs te doen? want das het duurste wat ik moet kopen voor dat ding
heb paar t2 laucnhers liggen, verder arby's voldoende om ding vol te kunnen gooien.
ook T2 shield boosters en weet ik veel wat voor spul.
Zijn de missies ook zonder Rigs te doen? want das het duurste wat ik moet kopen voor dat ding
Battle.net Spud#2543
Als je bijvoorbeeld een goede missile combat (caldari, pve/pvp) char aanmaakt, welke attributes moeten dan het hoogst zijn om maximale output te hebben op korte tijd? Willpower, ...?
Verwijderd
voor L3 missies in een degelijke passive drake zijn absoluut geen rigs nodig.. zal je waarschijnlijk gewoon wat steviger in de shields zetten.. Nuttig, maar niet noodzakelijk
voor pvp zijn perception en willpower het beste, ja. Maar omdat je zoveel meer kunt winnen met learning skills, dat ik zou adviseren om niet alleen naar korte-termijn te kijkenHurtebise schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:41:
Als je bijvoorbeeld een goede missile combat (caldari, pve/pvp) char aanmaakt, welke attributes moeten dan het hoogst zijn om maximale output te hebben op korte tijd? Willpower, ...?
heeft iemand trouwens die nieuwe commodore limited edition pc cases in het echt gezien? zien er wel heel erg goed uit, jammer dat ze zo duur zijn
[ Voor 25% gewijzigd door GamemasterByte op 28-05-2008 13:55 ]
dus memory en intelligence zijn even belangrijkGamemasterByte schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:52:
[...]
voor pvp zijn perception en willpower het beste, ja. Maar omdat je zoveel meer kunt winnen met learning skills, dat ik zou adviseren om niet alleen naar korte-termijn te kijken
heb nu gallente char (engineering, industry), maar een missile char lijkt me ook eens leuk
een missile char is voor een pvp alt niet aan te raden imo. Die zijn vaak veel te langzaam voor nano'd schepen, behalve de rockets en HAML's, maar die hebben een beroerde range. Plus de snelheid is echt brak van caldari schepen, dit is zeker een nadeel. Voor PVE zijn ze zeker een van de beste, zo niet de beste races om te kiezen, maar zeker niet voor pvp. Tenzij je voor electronics/jamming gaat, de falcon en vooral de rook zijn hier namelijk meesters in. Anders zou ik echt voor een ander race kiezen. Maar dat is maar mijn meningHurtebise schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:55:
[...]
dus memory en intelligence zijn even belangrijk
heb nu gallente char (engineering, industry), maar een missile char lijkt me ook eens leuk
beste wat je kan doen is je charisma zo laag mogelijk en de rest allemaal op dezelfde hoogte te zetten.Hurtebise schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:41:
uiteindelijk heb je voor je wapen skills wel will/perc nodig, maar int en mem zijn belangrijk voor de support skills.
maar das mijn mening
Battle.net Spud#2543
Een aantal maanden geleden is die actie al begonnen, dus zo te zien loopt de limited oplage van 500 stuks niet zo hard... Ik vind zelf 200 euro voor een kast die afgezien van de art vrij basic is niet de moeite waard. Was Commodore trouwens niet weer failliet?GamemasterByte schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:52:
[...]
heeft iemand trouwens die nieuwe commodore limited edition pc cases in het echt gezien? zien er wel heel erg goed uit, jammer dat ze zo duur zijnals iemand ze echt van plan is om te kopen, wil ik er zeker wel een aantal foto's van zien
Verwijderd
Vond het ook enorm veel geld voor een basic case.. Ik krijg er al mijn spullen niet eens in. En ik schakel binnenkort toch over op iMac normaal ^^
Verwijderd
Net een paar dagen aan het spelen..corp gejoined waar mijn broer ook bij zat en we worden nu al de oorlog verklaard door een ander corp. Alleen maar omdat we niet hun willen betalen voor mining-permits in high sec zones ^^
Dat vroeg ik me trouwens al tijdje af. Als ik kijk op recruitment forum en ik lees "empire war corp", dan lees ik eigenlijk: "We willen pvp'en zonder ook maar enig risico te lopen dus wardeccen we mining/mission corporations en we kunnen in empire mooi niet door pirates aangevallen worden". Zit ik er dan naast of is dat het gewoon?
Yup, zo werkt dat en vaak zijn het corps, die het gemunt hebben op de belangrijke logistieke routes en ze declaren dus vaak op de corps/alliances die veel goederen vervoeren.furby-killer schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:25:
Dat vroeg ik me trouwens al tijdje af. Als ik kijk op recruitment forum en ik lees "empire war corp", dan lees ik eigenlijk: "We willen pvp'en zonder ook maar enig risico te lopen dus wardeccen we mining/mission corporations en we kunnen in empire mooi niet door pirates aangevallen worden". Zit ik er dan naast of is dat het gewoon?
Over welke groep hebben wij het dan? Ben wel benieuwd.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:45:
Net een paar dagen aan het spelen..corp gejoined waar mijn broer ook bij zat en we worden nu al de oorlog verklaard door een ander corp. Alleen maar omdat we niet hun willen betalen voor mining-permits in high sec zones ^^
Wat is trouwens het hoogste niveau van attributes wat je kan halen inclusief implants and skills?
Untill you find something worth dying for, you're not really living.
Verwijderd
2008.05.27 22:15
The Gentlemen of Low Moral Fibre has declared war on *censored*.
After 24 hours fighting can legally occur between those involved.
Blijkbaar denken deze "gentlemen" dat ze gewoon belts kunnen ownen en anderen geld kunnen aftroggelen voor miningpermits.
The Gentlemen of Low Moral Fibre has declared war on *censored*.
After 24 hours fighting can legally occur between those involved.
Blijkbaar denken deze "gentlemen" dat ze gewoon belts kunnen ownen en anderen geld kunnen aftroggelen voor miningpermits.
Verwijderd
Niet iedereen die empire wars doet wil makkelijke doelwitten, maar ze willen wel van het pos geneuzel de 200 vs 200 en al die andere zooi van 0.0
Je kan zo opzoeken welke corporation jij dan in zit nu we weten wie jullie gedecced heeft.
@maverick, daarom deccen ze zeker miner corporations...
Er is ook nog zoiets als low sec en van daaruit door 0.0 roamen dan wel in low sec blijven dan wel vanuit 0.0 opereren met npc sov. Niemand verplicht je om 0.0 fleet battles te doen. Dit is gewoon triest en compleet risico vrij pvp'en.
Er is ook nog zoiets als low sec en van daaruit door 0.0 roamen dan wel in low sec blijven dan wel vanuit 0.0 opereren met npc sov. Niemand verplicht je om 0.0 fleet battles te doen. Dit is gewoon triest en compleet risico vrij pvp'en.
[ Voor 9% gewijzigd door Sissors op 28-05-2008 19:38 ]
je krijgt geen standings loss als je mensen met wie je war hebt in empire aan snot schiet toch?
Battle.net Spud#2543
nope.. geen security of standings loss.. alhoewel ik het niet zeker weet hoe het met podkilling zit.
ook geen sec loss voor wartargets poddenGamemasterByte schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:03:
nope.. geen security of standings loss.. alhoewel ik het niet zeker weet hoe het met podkilling zit.
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
0.0 = blobs, ik speel doorheen heel EVE en wij krijgen het continue in ons gezicht gegooid. Ik zeg ook niet dat alle empire war dec corps zo zijn ik zeg alleen dat er ook niet loser empire grieving corps zijn.furby-killer schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:37:
Je kan zo opzoeken welke corporation jij dan in zit nu we weten wie jullie gedecced heeft.
Verwijderd
Geen sec/standingloss voor podkills tijdens een war. Meeste corps moedigen het meestal zelfs aan tijdens war-time heb ik de indruk. Soms doe je zo toch nog iets meer schade (denk maar aan byebye implants of niet-geupdate clone) dan gewoon het schip opblazen.GamemasterByte schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:03:
Verwijderd
Voor die prijs creeer ik mijn eigen Minmatar-kast wel: Roestbruine verf en Duck Tape should do the trick.quote: GamemasterByteheeft iemand trouwens die nieuwe commodore limited edition pc cases in het echt gezien? zien er wel heel erg goed uit, jammer dat ze zo duur zijn als iemand ze echt van plan is om te kopen, wil ik er zeker wel een aantal foto's van zien
minmatar zal nog wel werken, alleen de andere worden zo een beetje lastigVerwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:40:
[...]
Voor die prijs creeer ik mijn eigen Minmatar-kast wel: Roestbruine verf en Duck Tape should do the trick.
Na een paar van die trials geprobeerd te hebben wil ik nu wel een echt account. Ik heb dit in dit topic wat rondgeneusd over de betaling. Daar ben ik wat huiverig over.
Zo ben ik tot de conclusie gekomen dat er verschillende bedragen zijn voor hetzelfde. Waarvan een 50/90 day time card volgens mij wel 1 van de goedkopere is. Heeft iemand ervaring met timecards? En hoe hebben jullie die betaald? iDeal vind ik zelf erg prettig. Dat was ook eerder mogelijk heb ik begrepen maar nu zie ik iDeal nergens meer staan.
Zo ben ik tot de conclusie gekomen dat er verschillende bedragen zijn voor hetzelfde. Waarvan een 50/90 day time card volgens mij wel 1 van de goedkopere is. Heeft iemand ervaring met timecards? En hoe hebben jullie die betaald? iDeal vind ik zelf erg prettig. Dat was ook eerder mogelijk heb ik begrepen maar nu zie ik iDeal nergens meer staan.
Dit topic is gesloten.