ik geloof 7 jumps van jita korsiki bovenste station zou een office moeten zijn (tevens ook gelijk 3 jumps van 0,0 en 12 van onze hoofd 0,0Darth Malak schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:46:
[...]
Ik heb inderdaad het oude forum gezien (volgens mij nog een link onder jullie corp info in eve).
Hebben jullie een office ergens in de buurt van Aramachi / Jita waar ik me zou kunnen aanmelden?
Ik convo je zometeen wel ff ingame als je on-line bent... (of iets later, denk eerst ff wat eten... )
Ik had het een beetje verkeerd geformuleerd. Ik maakte ongeveer elke maand een nieuwe character aan en begon weer over nieuw omdat ik dan weer vond dat mijn oude niet goed gemaakt was ( dramatisch werkelijk ).angel00008 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 15:39:
[...]
de vraag is alleen hoelang heb je het dan volgehouden 5 chars is echt massive met 4 krijg ik het all benauwd als ik ze allenmaal on-line heb.
Nu speel ik blij met mijn 2 eigen accountjes en soms meer.
When in doubt, Ctrl-Q
Verwijderd
Gisteren was een interessante dag uit mijn carriere. *WALL OF TEXT INCOMING!*
Premise: Ik speel in een Caracal met scourge heavy missiles. Ik doe hierin level 2 missions (voor standing) waarna ik de wrecks ga salvagen met een destroyer (voor het feitelijke geld, want die bounties en rewards zijn meuk). Mission na mission "ga naar een systeem 1 jump weg en sloop X baddies." Saaie reut dus, want de dingen die ik tegenkom kunnen nog geen deuk in een pakje boter slaan. Tot ik gisteren die ene mission kreeg.
"Ga naar het naastliggende systeem en sloop X baddies." Ik keek eens goed. Gewoon weer hetzelfde? nee, de reward is verdubbeld. Wat is hier aan de hand? Hmmm... Ik moet naar een 0.3 security systeem. Dat is ook voor het eerst. Hmmm... Mischien een keer leuk. 'How bad can it be?' dacht ik nog.
Nou, 'pretty bad' dus. Ik vlieg naar de gate, ga jumpen (krijg nog de waarschuwing dat ik voor het eerst in lowsec ga) en bevind me in het 0.3 systeem. So far so good. Ik warp naar de mission area. Gewoon weer de gewoonlijke rat reut, zie ik. Ik begin ze van ver te bombarderen. Gaat allemaal op zijn gemakkie als ik opeens merk dat mijn schilden heel snel droppen. Wat is hier aan de hand? Ik warp uit, ondertussen zie ik wat... Een pirate cruiser zit me te snipen! Ik warp naar het enige station in het system en dock. Whew. Hij had me toch diep in de armor. Een repair bill even groot als de mission reward volgde. Dit was het toch niet waard, dus wegwezen hier.
Toen maakte ik mijn tweede fout. Ik undockte om terug naar highsec te vliegen.
*WARP SCRAMBLE* *WEBBIFIED* *BOOOOOOOOOOM*
Een cruiser zit me te scramblen. In blinde paniek begin ik terug te schieten terwijl mijn shield als een gek plummet. Mijn hart klopt in mijn keel. Een race tussen mij en de pirate begint waarin we als gekken vuur uitwisselen. Ik kan niet weg, mijn enige hoop is de scrambler uit te schakelen. Ik zie hem niet schieten, maar ik krijg schade, dus ik neem aan dat dit een glitch is (die ik ken van het minen). Onze shields zijn weg, ik gooi mijn light drones er uit voor het beetje dat ze helpen. Ik kan nog steeds geen kant op. Mijn hart springt zowat uit mijn borst terwijl ik wacht op mijn volgende heavy missile volley. Ik ga in structure. Mijn volley gooit hem op 10% structure... Wie gaat winnen? Ik kan niets doen behalve gekluisterd zitten aan mijn scherm... Mijn arme Caracal, wat doe ik zonder je?
*BOOOOM*
De pirate was kapot. YESSSS!!!
En toen zag ik de Raven, vriendje van de pirate, die feitelijk de schade aan het doen was met zijn LP torpedos.
*BOOOOM*
NOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!
Ik zie mijn pod. De tweede keer in mijn carriere. Ik zie de wrakken van mijn schip en de pirate scrambler vredig langs elkaar liggen. Ik dacht bij mzelf. "Oh well. ik heb tenminste hem ook te pakken. Ik ga maar terugvlieg...
*BOOOOM*
Mijn pod ontvangt schade. 'Dit meen je niet' dacht ik bij mezelf. Ik probeer nog te docken met het station, maar helaas.
*pop*
Mijn eerste podkill. Bibberend kijk ik naar mijn skills. Goden zij dank, mijn clone was up to date.
Ik ging eerst even een minuutje bijkomen van mijn eerste pvp actie. Daarna legde ik uit wat er gebeurd was in mijn corp (highsec miner corp die voorzichtig in 0.0 aan het beginnen is). Een van de leiders neemt me onder zijn vleugel en binnen 10 minuten zit ik in een nieuwe Caracal, met exact dezelfde gear. Die konden ze zo in elkaar zetten omdat die klaarstond in de corp hangar, blijkbaar. Wowie, dan ben je blij met je corp. Hoewel zij lachen om een schipje van ca 7M, is het voor mij een hele investering.
Ik cancel die &@#$%^ mission, bedank mijn corp op mijn knietjes en log off. Voorlopig ga ik enkel kijken hoe mijn Ospreytje boulders reduced naar rubble, pvp lessen nemen en sparen voor een Drake.
Premise: Ik speel in een Caracal met scourge heavy missiles. Ik doe hierin level 2 missions (voor standing) waarna ik de wrecks ga salvagen met een destroyer (voor het feitelijke geld, want die bounties en rewards zijn meuk). Mission na mission "ga naar een systeem 1 jump weg en sloop X baddies." Saaie reut dus, want de dingen die ik tegenkom kunnen nog geen deuk in een pakje boter slaan. Tot ik gisteren die ene mission kreeg.
"Ga naar het naastliggende systeem en sloop X baddies." Ik keek eens goed. Gewoon weer hetzelfde? nee, de reward is verdubbeld. Wat is hier aan de hand? Hmmm... Ik moet naar een 0.3 security systeem. Dat is ook voor het eerst. Hmmm... Mischien een keer leuk. 'How bad can it be?' dacht ik nog.
Nou, 'pretty bad' dus. Ik vlieg naar de gate, ga jumpen (krijg nog de waarschuwing dat ik voor het eerst in lowsec ga) en bevind me in het 0.3 systeem. So far so good. Ik warp naar de mission area. Gewoon weer de gewoonlijke rat reut, zie ik. Ik begin ze van ver te bombarderen. Gaat allemaal op zijn gemakkie als ik opeens merk dat mijn schilden heel snel droppen. Wat is hier aan de hand? Ik warp uit, ondertussen zie ik wat... Een pirate cruiser zit me te snipen! Ik warp naar het enige station in het system en dock. Whew. Hij had me toch diep in de armor. Een repair bill even groot als de mission reward volgde. Dit was het toch niet waard, dus wegwezen hier.
Een cruiser zit me te scramblen. In blinde paniek begin ik terug te schieten terwijl mijn shield als een gek plummet. Mijn hart klopt in mijn keel. Een race tussen mij en de pirate begint waarin we als gekken vuur uitwisselen. Ik kan niet weg, mijn enige hoop is de scrambler uit te schakelen. Ik zie hem niet schieten, maar ik krijg schade, dus ik neem aan dat dit een glitch is (die ik ken van het minen). Onze shields zijn weg, ik gooi mijn light drones er uit voor het beetje dat ze helpen. Ik kan nog steeds geen kant op. Mijn hart springt zowat uit mijn borst terwijl ik wacht op mijn volgende heavy missile volley. Ik ga in structure. Mijn volley gooit hem op 10% structure... Wie gaat winnen? Ik kan niets doen behalve gekluisterd zitten aan mijn scherm... Mijn arme Caracal, wat doe ik zonder je?
*BOOOOM*
En toen zag ik de Raven, vriendje van de pirate, die feitelijk de schade aan het doen was met zijn LP torpedos.
*BOOOOM*
Ik zie mijn pod. De tweede keer in mijn carriere. Ik zie de wrakken van mijn schip en de pirate scrambler vredig langs elkaar liggen. Ik dacht bij mzelf. "Oh well. ik heb tenminste hem ook te pakken. Ik ga maar terugvlieg...
*BOOOOM*
Mijn pod ontvangt schade. 'Dit meen je niet' dacht ik bij mezelf. Ik probeer nog te docken met het station, maar helaas.
*pop*
Mijn eerste podkill. Bibberend kijk ik naar mijn skills. Goden zij dank, mijn clone was up to date.
Ik ging eerst even een minuutje bijkomen van mijn eerste pvp actie. Daarna legde ik uit wat er gebeurd was in mijn corp (highsec miner corp die voorzichtig in 0.0 aan het beginnen is). Een van de leiders neemt me onder zijn vleugel en binnen 10 minuten zit ik in een nieuwe Caracal, met exact dezelfde gear. Die konden ze zo in elkaar zetten omdat die klaarstond in de corp hangar, blijkbaar. Wowie, dan ben je blij met je corp. Hoewel zij lachen om een schipje van ca 7M, is het voor mij een hele investering.
Ik cancel die &@#$%^ mission, bedank mijn corp op mijn knietjes en log off. Voorlopig ga ik enkel kijken hoe mijn Ospreytje boulders reduced naar rubble, pvp lessen nemen en sparen voor een Drake.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 10:32 ]
Je moet ook niet in je uppie naar lowsec gaan tenzij je weet waar je mee bezig bent....
En met een drake zou ik die missie ook niet gedaan hebben, kans dat ze je dan aanvallen is nog groter...
En met een drake zou ik die missie ook niet gedaan hebben, kans dat ze je dan aanvallen is nog groter...
Zo, ik ben weer on de panne!
Deze week maar eens mijn rommel bij elkaar brengen en naar m' nieuwe stekkie in 0.0 jumpen... Angel, jullie lijken me aardig actief en ook een aardig groepje mensen qua instelling, spirit e.d.
Ik ga me vast en zeker vermaken.
Verwijderd
Je hoort wel eens dat corp's eigen stations (POS) hebben en runnen.
Hoe zit dat eigenlijk? Hoe verdienen ze hieraan....% van de omzet?
Of moet ik het meer zoeken in de richting van defense-outposts?
geweldig verhaal ik denk dat zo'n beetje iedereen wel jou ervaring deelt met zijn eerste pvp ervaring.Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:27:
Gisteren was een interessante dag uit mijn carriere. *WALL OF TEXT INCOMING!*
*BOOOOM*
*BOOOOM*
*BOOOOM*
*pop*
alvast wat tips
als je buiten een station word aangevallen altijd eerst de situatie bekijken voordat je terugvecht (oftewel aggroed) ben je outnumbered gewoon je undocking tijd uitwachten en redocken.
in jou geval had je de scrammer down was je ondertussen ook al alignd naar een celestial/gate ? (hiermee bedoel ik dus was op snelheid naar de richting van een gate/planet/ander station aan het vliegen.
zolang je fullspeed hierheen vliegt zodra de scrammer down is rammen op die warp button (natuurlijk wel hetgeen waar je heenvliegt geselecteerd hebben)
volgend puntje je bent gepodkilled lees ik.
weet je ook toevallig wat je gepod heeft aangezien het echt een eeuwigheid duurt eer je een pod hebt getarget ook voor een pod geld hetzelfde verhaal vergeet docken warp ergens heen zodra je ziet dat je in structure gaat gewoon een willekeurig celestial/gate selecteren en als een idioot op warp blijven rammen tot je ook daadwerkelijk in warp zit. 99,9% kans dat je zonder podkill eruit komt.
wat jou corp deed denk ik wat 90% van alle anderen corpen wel zouden doen voor een nieuweling (na de bijhorende lachjes van de wat ervareren spelers)
all met all ik geloof dat jou plezier in eve hierdoor alleen maar verhoogd is en je nu ook weet wat een adrenaline kick is
het ligt maar aan het systeem waar je inzit..De_Bastaard schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:56:
Je moet ook niet in je uppie naar lowsec gaan tenzij je weet waar je mee bezig bent....
zo ken ik zat 0,4-3-2-1 systemen waar je zonder problemen kan ratten.
nadeel is dat veel mission spaces gecamped worden door pirates die je dan ook gewoon doodleuk komen opzoeken.
weet waar je dus zit en check altijd eerst local voor low sec mensen (meestal betekent zoiets dat het pirates zijn)
yep was zeker leuk om je op vent te horen (nederlanders hebben zo'n heerlijk engels accent all valt dat bij jou echt mee!)Darth Malak schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:09:
Zo, ik ben weer on de panne!Deze week maar eens mijn rommel bij elkaar brengen en naar m' nieuwe stekkie in 0.0 jumpen... Angel, jullie lijken me aardig actief en ook een aardig groepje mensen qua instelling, spirit e.d.
Ik ga me vast en zeker vermaken.
nogmaals gisteren was echt verschrikkelijk rustig zaterdag was echt zo druk en zondag was iedereen dood leek het wel (heeft vast met de zomertijd te maken ben nu nog steeds brak..)
zoals je hoorde hadden we gisteren dus weer een radar site gerund met bijhorende bounty's en bpc's (alleen zat er helaas deze keer geen ship interface bij
ook beetje jammer dat we tijdens roamen dus op die hac gang botsen maar zoals je zag hadden we voldoende scouts om hierna naar een safe/pos te komen met alleen maar een stabber los (en niet de 2 domi's en bc's die in de gang vlogen)
het ligt eraan veel posses in 0,0 worden gebruikt voor capital building en om dus een station neer te gooien.Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:22:
Je hoort wel eens dat corp's eigen stations (POS) hebben en runnen.
ook kan je met stations meer copy/research slots krijgen waarmee je dus t2 bpc's kunt maken en uiteindelijk dus t2 schepen.
hiermee moet je dan ook gaan moon minen en hier een complete assemblage van krijgen zodat je dus ook daadwerkelijk t2 schepen kunt maken.
natuurlijk kosten posses ook brandstof om ze on-line te houden.
ook worden posses gebruikt voor jump bridges (zie het als een stargate naar bv 6 systemen verderop)
het is bijna niet te zeggen wat je per pos kan verdienen het gaat meer om het geheeld (bv 12 posses die aan het moon minen en research hebben lopen kunnen zomaar 2 bill per maand verdienen maar tevens ook 1 bill aan fuel kosten (dit is puur uit de lucht gegrepen maar zou je een idee moeten geven)
posses in soverty systemen (waar de alliance dus het systeem ''claimd'' worden vaak uitgerust als ''death stars'' met anderen woorden geen research geen moon minen maar pure defence op dat soort posses heb je alleen maar kosten en geen winst (maar de feitelijke winst is dus dat je aan sovernty gaind in het systeem en later dus meer dingen ermee kan)
[ Voor 9% gewijzigd door AjDuLion op 31-03-2008 11:31 ]
Je zult van mij geen commentaar horen dat het te rustig was. 
Ik vond het gisteravond erg meevallen zelf. Ik ben een hele andere tijdzonde van mijn oude corp gewend en daar was het veel rustiger. Kijk, doordeweeks overdag werk ik en dan is het wel prettig dat er juist 's avonds wat volk aanwezig is. Verder bevalt het me ook prima om te horen dat jullie vrij snel een gang bij elkaar hebben en gewoon lekker op zoek gaan naar wat gewillige slachtoffers. Inderdaad jammer van die HAC gang maar ja, soms kom je gewoon een andere gang tegen waarbij het suicde zou zijn om daar tegenin te gaan. Maar wel leuk om er een kat en muis spel mee te spelen hehehe...
Wanneer mijn toegang tot de forums heleaal geregeld is, ga ik eens een balletje opgooien met het verzoek of iemand misschien een carrier run voor mij kan doen om m'n onyx en e.v.t. een paar andere schepen te vervoeren. Tenzij er iemand voor me wil scouten.
Maar goed, geen haast, dat komt wel goed.
Ik vond het gisteravond erg meevallen zelf. Ik ben een hele andere tijdzonde van mijn oude corp gewend en daar was het veel rustiger. Kijk, doordeweeks overdag werk ik en dan is het wel prettig dat er juist 's avonds wat volk aanwezig is. Verder bevalt het me ook prima om te horen dat jullie vrij snel een gang bij elkaar hebben en gewoon lekker op zoek gaan naar wat gewillige slachtoffers. Inderdaad jammer van die HAC gang maar ja, soms kom je gewoon een andere gang tegen waarbij het suicde zou zijn om daar tegenin te gaan. Maar wel leuk om er een kat en muis spel mee te spelen hehehe...
Wanneer mijn toegang tot de forums heleaal geregeld is, ga ik eens een balletje opgooien met het verzoek of iemand misschien een carrier run voor mij kan doen om m'n onyx en e.v.t. een paar andere schepen te vervoeren. Tenzij er iemand voor me wil scouten.
[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 31-03-2008 11:43 ]
gooi maar ff een post in het public acces dat je acces wilt dan kan de siteop (als ie erop zit) je acces geven zelf zit ik ook gewoon netjes op mn werk en kan niet op vent/eve gaan om dit te vragen (en ook onze siteop heeft echt een baanDarth Malak schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:42:
Je zult van mij geen commentaar horen dat het te rustig was.
http://217.8.193.6/evebb/viewtopic.php?id=140
post daar maar ff om acces dan word het voor je thuis bent nog wel geregeld gok ik zo.
I can tell you but then I would have to gank you!!!De_Bastaard schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:12:
Waar zitten jullie btw?

Enne, splinter: done
[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 31-03-2008 13:36 ]
Hehe, welke region toch wel?
Of welke alliance?
Volgens mij heeft angel het hierboven al genoemd in een van zijn antwoorden maar zo niet... err. ben nog niet bekend met corp policy dus ik houd me even op de vlakte!
geminate / guristas space / of als je weet waar jita zit 7/8 jumps tot aan het jump in point naar 0,0De_Bastaard schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:35:
Hehe, welke region toch wel?Of welke alliance?
idd in een van mn vorige posts staat het ookDarth Malak schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:37:
Volgens mij heeft angel het hierboven al genoemd in een van zijn antwoorden maar zo niet... err. ben nog niet bekend met corp policy dus ik houd me even op de vlakte!
corp/alliance staat daar ook maar
mindstar tech/ the kano organisation..
eidt : anyway ik ga door naar de volgende klant hoorn > 't zand ff over de dijkjes raggen
[ Voor 49% gewijzigd door AjDuLion op 31-03-2008 13:42 ]
Dat ik geen rare berichten over je rag gedrag hoor vanavond?!!!
nog erger..Darth Malak schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:44:
Dat ik geen rare berichten over je rag gedrag hoor vanavond?!!!
stapte de deur uit bij de klant loop naar de auto en zie een dikke witte streep op de linker achterportier zitten..
een of anderen malloot heeft dus tijdens het uitparkeren tegen mn auto gezeten.
natuurlijk is er geen briefje achtergelaten of iets en het is een lease dus het zal me benieuwen wat voor ''schade'' het mij gaat doen.
overgens heb ik net te horen gekregen dat een oud lid weer terugkomt in eve (en ook hij komt van tweakers
dus ook hier maar alvast Gynon Welkom terug!
Hey, The kano arganisation? Soort van RK renters als ik het goed heb (Zitten jullie niet in FDZ?)
Kom af en toe een Kano tegen en soms in een gang. (R0adkiller hier)
Geminate zuigt, maar met RK en Atlas als buren dit wel een van de leukste.
Hoop dat we binnenkort 9iZ weer een bezoekje gaan brengen. Gister nog FF Xdeath gedag wezen zeggen in IA8.
Hoop dat we binnenkort 9iZ weer een bezoekje gaan brengen. Gister nog FF Xdeath gedag wezen zeggen in IA8.
niet echt slim om om dat systeem te postenZenTex schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:13:
Hey, The kano arganisation? Soort van RK renters als ik het goed heb (Zitten jullie niet in xxxxx?)

maar ja dat zijn wij idd
Nog ff en het is het net de eve-online forums... ugh....
Ik zou willen dat ik zulke piraten in low sec ooit tegen was gekomen. Niet al te slim on in een mission te warpen, en dan te gaan snipen op je doelwit. Die wil je eeniedergeval warpjammen, en zowiezo heeft de gemiddelde missionrunner een flinke range. En dan iemand buiten een station aanvallen met een cruiser + battleship, en dan hem nog niet kunnen vernietigen voor cruiser kapot is (vooral gezien dat die cruiser niet gewarpjammed was).
Iemand geinteresseerd in een Gist-C X-Large shield booster?
Gister een 7-10 gedaan met wat corp mates, het was leuk maar een basilisk in je team maakt het wel erg makkelijk. Op het eind waren we die shield booster en nog wat andere complex troep rijker.
Zondag was het overiggens erg rustig, we hadden een pvp opp en een uur lang niets gezien, toen kwamen we een ishtar tegen die ons wou afschieten (8 man T1 cruiser gang
). Die smeerden hem nadat 3 caracal zijn drones popten.
Hierna een drake (10 min erna) maar helaas zijn we nrds
dus moesten we hem laten gaan van onze FC, kort erna toen we nog bij die gate zaten en plande weg te gaan kwamen er 2 vaga en 2 ishtar ingejumped.
Een van de ishtar kwam te dicht bij en toen hadden we hem te pakken maar kort daarna werden wij allemaal gesloopt.
Ons verlies 3 Caracal 1 Vexor 1 Thorax 1 Stabber, alles T1 op een enkele mod na en geen rigs.
Hun verlies 1 Ishtar T2 fitting en 2 policarbon rigs.
Dus ik denk dat we het best goed gedaan hebben
Gister een 7-10 gedaan met wat corp mates, het was leuk maar een basilisk in je team maakt het wel erg makkelijk. Op het eind waren we die shield booster en nog wat andere complex troep rijker.
Zondag was het overiggens erg rustig, we hadden een pvp opp en een uur lang niets gezien, toen kwamen we een ishtar tegen die ons wou afschieten (8 man T1 cruiser gang
Hierna een drake (10 min erna) maar helaas zijn we nrds
Een van de ishtar kwam te dicht bij en toen hadden we hem te pakken maar kort daarna werden wij allemaal gesloopt.
Ons verlies 3 Caracal 1 Vexor 1 Thorax 1 Stabber, alles T1 op een enkele mod na en geen rigs.
Hun verlies 1 Ishtar T2 fitting en 2 policarbon rigs.
Dus ik denk dat we het best goed gedaan hebben
Ik snap dat sowieso niet, waarom zou je in 0.0 NRDS hanteren?
Het is toch jullie space en dan zou NBSI veel leuker en handiger zijn.
Tenzij je natuurlijk een of andere rentercorp bent ofzow en dat het opgelegt wordt. =)
Tenzij je natuurlijk een of andere rentercorp bent ofzow en dat het opgelegt wordt. =)
niet slim om dat systeem te posten? welke van de 3?
Enniets in EVE is een groot geheim. Feitelijk alle info die iemand maaar nodig heeft is te vinden op COAD, SHC of de killboards. En diegenen die geinteresseerd zijn in info weten zulke dingen allang.
Gister leuk roaming dagje gehad en een paar scheepjes weggegooid. Kansloos.
M'n jag in lowsec na aggro van gateguns. Per ongeluk weggewarpt naar een andere gate IPV planeet.
M'n SB na jumpen door een gate met aggro, m'n client bevroor FF en was dood voordat ik kon warpen.
M'n claw die de aandacht trok van een TRI huginn en z'n vriendjes.
M'n hurricane na een suicide jump in een IRC camp met 8 caps.
Enfin, de nodige KM's verzameld, en ik ga toch weer voor 6 weken weg. Verschrikkelijk veel lol gehad. Helaas heb ik niet de fondsen om zoiets elke dag te doen.
Enniets in EVE is een groot geheim. Feitelijk alle info die iemand maaar nodig heeft is te vinden op COAD, SHC of de killboards. En diegenen die geinteresseerd zijn in info weten zulke dingen allang.
Gister leuk roaming dagje gehad en een paar scheepjes weggegooid. Kansloos.
M'n jag in lowsec na aggro van gateguns. Per ongeluk weggewarpt naar een andere gate IPV planeet.
M'n SB na jumpen door een gate met aggro, m'n client bevroor FF en was dood voordat ik kon warpen.
M'n claw die de aandacht trok van een TRI huginn en z'n vriendjes.
M'n hurricane na een suicide jump in een IRC camp met 8 caps.
Enfin, de nodige KM's verzameld, en ik ga toch weer voor 6 weken weg. Verschrikkelijk veel lol gehad. Helaas heb ik niet de fondsen om zoiets elke dag te doen.
[ Voor 5% gewijzigd door ZenTex op 01-04-2008 13:19 ]
Nou ja zentex, weest blij dat je in ieder geval relatief goedkope schepen bent verloren!
Ik kan nog wel wat redenen bedenken.Pirate-Bozz schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:45:
Zowiezo al de simpele reden dat mensen in low sec nrds zijn, omdat niet elke corp pirates zijn. (het maakt niet veel uit of je in 0.0 of in low sec op iemand schiet).
Daarnaast heeft het rechtstreekse voordelen, je krijgt traders die in 0.0 gaan verkopen, wat ook makkelijk is voor de alliance die ndrs is. Hostiles zullen vaak al door de neutrals die er zitten aangevallen worden, waardoor je een makkelijke buffer hebt.
De schepen zijn weliswaar goedkoop, full T2 fittings zijn dat niet.
Verschil in verlies tussen bijv. een BC en een BS zijn minimaal vanwege fittings.
Verschil in verlies tussen bijv. een BC en een BS zijn minimaal vanwege fittings.
Wij zitten in the great wildlands onder trukkertribe dus het is niet echt "onze" space.Pirate-Bozz schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:45:
NRDS maakt het een stuk makkelijker om standings te krijgen met anderre anti pirate alliance, tevens vind foundation het niet zo leuk als we nbsi gaan.
snap ik maar je had het niet over t2 fittingsZenTex schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:34:
De schepen zijn weliswaar goedkoop, full T2 fittings zijn dat niet.
Je hebt gelijkHelghast. schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:42:
[...]
Wij zitten in the great wildlands onder trukkertribe dus het is niet echt "onze" space.
NRDS maakt het een stuk makkelijker om standings te krijgen met anderre anti pirate alliance, tevens vind foundation het niet zo leuk als we nbsi gaan.
Meestal heb in je ' gewone' 0.0 allianties zitten die zelf genoeg productiemogelijkheden in huis hebben.
Dan heb je geen outside traders nodig
Verwijderd
Bij ons is het heel makkelijk, als het op je overview is afknallen
(alleen moet je dan wel goed opletten op je sec-status en welke sec-status dat systeem waar je net je target naar achtervolgde is)
Iemand enig idee what triumphirate aan het doen is? Er zitten er flink wat in sollitude en syndicate, en vooral geen idee wat ze in solitude doen, gezien dat ik nou niet veel redenen ken om naar solitude te gaan. Ze zijn wat aan het gatecampen en stationcampen, redelijk willekeurige locaties. Daarnaast zijn ze aan het iceminen in low sec, vaak beschermd door een mothership. Hebben ze zelf geen ice fields in hun plekje?
Het leuke gedeelte is dat ze het blijkbaar niet goed kunnen vinden met lokale pirates (notoriety), en de gevechten die hebben plaatsgevonden waren overwinning voor tri. (wat hebben ze met nano ships?)
Het leuke gedeelte is dat ze het blijkbaar niet goed kunnen vinden met lokale pirates (notoriety), en de gevechten die hebben plaatsgevonden waren overwinning voor tri. (wat hebben ze met nano ships?)
Verwijderd
Hun eigen gebied heeft Nitrogen Isotopes, die andere gebieden Oxygen dus kan best zijn dat ze die daarom dat minen, denk eerder dat ze gewoon gevechten zoeken die niet 200v200 lag fest zijn.
msshn mag ik niets meer zeggen als old eve player maar waar blijven de plaatjes?
Tri is gewoon heel erg skilled met nano ships.furby-killer schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:04:
Iemand enig idee what triumphirate aan het doen is? Er zitten er flink wat in sollitude en syndicate, en vooral geen idee wat ze in solitude doen, gezien dat ik nou niet veel redenen ken om naar solitude te gaan. Ze zijn wat aan het gatecampen en stationcampen, redelijk willekeurige locaties. Daarnaast zijn ze aan het iceminen in low sec, vaak beschermd door een mothership. Hebben ze zelf geen ice fields in hun plekje?
Ben ze een paar keer tegen gekomen en ik moet zeggen dat ze mijn respect zeker weten verdiend hebben. Dat waren pas echt goede ervaren pvp'ers.
Sith Bandon en z'n Ishtar.
If it aint blue, kill itVerwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:45:
Bij ons is het heel makkelijk, als het op je overview is afknallen(alleen moet je dan wel goed opletten op je sec-status en welke sec-status dat systeem waar je net je target naar achtervolgde is)
Ze zijn wel heel erg skilled maar de manier van vechten met die nanoships vind ik maar laf.Refragmental schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:36:
[...]
Tri is gewoon heel erg skilled met nano ships.
Ben ze een paar keer tegen gekomen en ik moet zeggen dat ze mijn respect zeker weten verdiend hebben. Dat waren pas echt goede ervaren pvp'ers.
Sith Bandon en z'n Ishtar.
Als er een gang komt van even grote met huginns/rapiers taaien ze meteen af. Ze gaan alleen maar voor targets waarin zij in het voordeel zijn.
Dus als zij met een nanogang komen en wij hebben geen minnie recons dan wordt het gewoon een grote blob erop. Het enige andere effective tegen een nanogang.
Screens; wat oude van 2 mei '07 in Deklein

Edit, oude killmail op BC gevonden
http://www.battleclinic.c...age=13&filter=losses#mail
[ Voor 6% gewijzigd door Pirate-Bozz op 02-04-2008 16:02 ]
Dus jij zou een gevecht in gaan waarvan je bijna zeker weet dat je isk-wise verliest?Pirate-Bozz schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:54:
[...]Ze zijn wel heel erg skilled maar de manier van vechten met die nanoships vind ik maar laf.
Als er een gang komt van even grote met huginns/rapiers taaien ze meteen af. Ze gaan alleen maar voor targets waarin zij in het voordeel zijn.
Vergis je hier niet in hoor, nano's zijn verschrikkelijk duur en als je een nano gang FC'd let je goed op wat je aanvalt. Dat is ook je kracht, je kunt aanvallen wat je wilt. Dat heet tactiek =p.
Zelf vloog ik erg veel nano-ishtar maar ben nu een beetje bezig met battleships en dergelijke. Ik vond zelf het nano-faggotry een beetje saai worden (k'ben alleen nog maar dood gegaan door connection drops, nooit in een normaal gevecht) en dat is een beetje eentonig op z'n tijd.
Eerst maar wel even goed wat ISK'jes verdienen..
When in doubt, Ctrl-Q
Al moet je tegen ishtar gewoon op de drones mikken. De ishtar kil je toch niet (tenzijn je vriendjes hebt die kunnen helpen), en als je zijn drones kilt kan hij niet veel meer doen, en hij kan zijn drones niet terughalen.
dus gisteren een 10/10 complex proberen te doen..
ik was de tank in mn domi...
2 andere bsses waren er voor support en een oneiros als extra voor degene die agro trok.
warp in.. agro niets aan de hand tank hield..
andere domi's/rest warped in en begint te schieten op de primary's (tackling frigs)
opeens uit het niets ga ik van 90% armour left naar instapop (althans ik hoorde op vent did he just pop ?)
oneiros rept 2e domi die agro trok met 2x large rep and 1x medium en hijzelf 2x lar II
gaat goed tot opeens *pop*
hierna begint ook de oneiros steeds meer agro te trekken en ook hij lijkt alles wel te tanken tot. *pop*
na het bekijken van de log blijkt dat we door een thor torpedo aangevallen zijn (citadel EM torp)
raakte mijn domi met 14k dmg en de oneiros met 4k
aangezien ik niet plated was maar fully hardend voor kin/therm (guri rats) en met 84% resists daarop zou het goed moeten gaan.
maar die dmg van die citadel was genoeg hp om door mn hele armour heen te gaan en structure..
massive isk loss dus en nu gaan we het proberen met een plated geddon zodat die 160k hp heeft en hopen dat we dat op tijd kunnen reppen (uitgerekend dat we ongeveer 40 tot 1 minuut hebben om de dmg van de torp te reppen tot er een nieuwe hit is.
tevens is het idee ook om bv een cruiser de hits te laten nemen aangezien de bs size schepen meer dmg pakken vanwege de sig radius..
all met all was het geen goeie avond voor mij gisteren.. (fc
)
edit :
oergens nog nooit zo snel schepen zien instapoppen.. later tijdens het napraten zat ik nog met mn pod in de plex en zag opeens een ishtar inwarpen (zat in gang) wij zaten van WTF ?
hij heeft denk ik 1,5 seconden geleeft nadat hij inwarpte heb geen schot of iets gezien het was gewoon.. warp in...pop
ik was de tank in mn domi...
2 andere bsses waren er voor support en een oneiros als extra voor degene die agro trok.
warp in.. agro niets aan de hand tank hield..
andere domi's/rest warped in en begint te schieten op de primary's (tackling frigs)
opeens uit het niets ga ik van 90% armour left naar instapop (althans ik hoorde op vent did he just pop ?)
oneiros rept 2e domi die agro trok met 2x large rep and 1x medium en hijzelf 2x lar II
gaat goed tot opeens *pop*
hierna begint ook de oneiros steeds meer agro te trekken en ook hij lijkt alles wel te tanken tot. *pop*
na het bekijken van de log blijkt dat we door een thor torpedo aangevallen zijn (citadel EM torp)
raakte mijn domi met 14k dmg en de oneiros met 4k
aangezien ik niet plated was maar fully hardend voor kin/therm (guri rats) en met 84% resists daarop zou het goed moeten gaan.
maar die dmg van die citadel was genoeg hp om door mn hele armour heen te gaan en structure..
massive isk loss dus en nu gaan we het proberen met een plated geddon zodat die 160k hp heeft en hopen dat we dat op tijd kunnen reppen (uitgerekend dat we ongeveer 40 tot 1 minuut hebben om de dmg van de torp te reppen tot er een nieuwe hit is.
tevens is het idee ook om bv een cruiser de hits te laten nemen aangezien de bs size schepen meer dmg pakken vanwege de sig radius..
all met all was het geen goeie avond voor mij gisteren.. (fc

edit :
oergens nog nooit zo snel schepen zien instapoppen.. later tijdens het napraten zat ik nog met mn pod in de plex en zag opeens een ishtar inwarpen (zat in gang) wij zaten van WTF ?
hij heeft denk ik 1,5 seconden geleeft nadat hij inwarpte heb geen schot of iets gezien het was gewoon.. warp in...pop
[ Voor 9% gewijzigd door AjDuLion op 03-04-2008 10:37 ]
Verdorie, angel is me net voor...
Toevoeging:
Het was ook echt rete vreemd, want behalve onze eigen missiles heb ik geen missiles zien gaan. Stealth torps
Toevoeging:
Het was ook echt rete vreemd, want behalve onze eigen missiles heb ik geen missiles zien gaan. Stealth torps
[ Voor 159% gewijzigd door MazeMouse op 03-04-2008 10:41 ]
sudo apt-get rekt
super lag ook..MazeMouse schreef op donderdag 03 april 2008 @ 10:38:
Verdorie, angel is me net voor...
Toevoeging:
ging goed todat de citdel torp me raakte toen was het lagfest gallore (onee ik bedoel feature gallore)
achja next time guys
daily DT neem ik aanVerwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 10:44:
Euh eve down ?
ijsland doet niet aan zomer/wintertijd, dus de DT is ook verschoven
@sharepoint Rob
Over die cap.torps, moeten die niet gigantisch missen omdat jij bs bent, en niet een cap ship?
zelfde verhaal met cruisers en bs's, wat je zelf al zei?
Battle.net Spud#2543
Complex Citadel torps zijn niet hetzelfde als player citadel torps, die in de complexen doen wel heel erg veel damage op BS.TepelStreeltje schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:15:
[...]
daily DT neem ik aan
@sharepoint Rob
Over die cap.torps, moeten die niet gigantisch missen omdat jij bs bent, en niet een cap ship?
De allerbeste optie is een HAC/CS te laten tanken (in het geval van EM torps wil je waarschijnlijk een minmatar schip door de waanzinnig hoge basis EM resistance die ze al hebben) en die te laten remoten.
Een Sacrilege of Damnation tanked ook erg lekker, met een plate en een Em hardener kan ie makkelijk citadel torps aan, zeker als ie met een AB rondjes vliegt rond de remote reppers. Door de snelheid zal hij minder damage nemen, ook van de NPC's.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
sharepoint rob ?TepelStreeltje schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:15:
[...]
daily DT neem ik aan
@sharepoint Rob
nee zoals hierboven/onder all word gezegd zijn de complex citdels anders.. (aangezien je niet met een cap in de complex kan komen)
hebben we ook aan gedacht het probleem met deze plex is dat je thermal/kinetic en em moet tanken.StarLite schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:30:
[...]
Complex Citadel torps zijn niet hetzelfde als player citadel torps, die in de complexen doen wel heel erg veel damage op BS.
De allerbeste optie is een HAC/CS te laten tanken (in het geval van EM torps wil je waarschijnlijk een minmatar schip door de waanzinnig hoge basis EM resistance die ze al hebben) en die te laten remoten.
Een Sacrilege of Damnation tanked ook erg lekker, met een plate en een Em hardener kan ie makkelijk citadel torps aan, zeker als ie met een AB rondjes vliegt rond de remote reppers. Door de snelheid zal hij minder damage nemen, ook van de NPC's.
nu in iedergeval even over de major los heenkomen aangezien we toch zeker 3/4 bsses verloren zijn rigged logi en nog wat ander grut.. 0,0
Ouch ja, dat complex was echt wazig.... .3 instapops eigenlijk...angel00008 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 10:55:
[...]
super lag ook..
ging goed todat de citdel torp me raakte toen was het lagfest gallore (onee ik bedoel feature gallore)
achja next time guys
Dit roept om revenge!!
Ik had trouwens verbazingwekkend weinig last van Lag, zelfs met fraps draaiend op 30 FPS.
[ Voor 10% gewijzigd door Darth Malak op 03-04-2008 11:46 ]
ach w'll get it don't worry.Darth Malak schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:45:
[...]
Ouch ja, dat complex was echt wazig.... .3 instapops eigenlijk...of eigenlijk 4 als ik me niet vergis....
Dit roept om revenge!!
Ik had trouwens verbazingwekkend weinig last van Lag, zelfs met fraps draaiend op 30 FPS.
die dread schepen zijn van ons !
Pak een drake ofzo met 8 rocket launchers met defender missiles. Het schijnt dat 1 defender missile zon ding kan vernietigen. Wordt alleen een probleem als de andere npcs ook missiles op je schieten.
Geen alliance, Gurista 10/10 
En Torps zijn toch ongevoelig voor defenders?
En Torps zijn toch ongevoelig voor defenders?
[ Voor 43% gewijzigd door MazeMouse op 03-04-2008 12:20 ]
sudo apt-get rekt
Verwijderd
Na een half jaar bij een "Newb" corp te hebben gezeten ben ik nu bij een pirate corp gegaan. Na al die tijd te carebearen is zo'n gatekamp best wel leuk. Het enige wat ik wat minder vind is dat ik voorheen als missionrunning voldoende ISK's kan verdienen, maar met gatekampen schiet het niet echt op. Maar ja PVP is net even meer uitdagender dan PVE.
10/10 complex guristas ratsDe_Bastaard schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:05:
Tegen welke alliance was dat dan?
Ik heb wel wat meer info.. Nodig om deze plex te doen:
minimaal 2 dreads, 3 of 4 carriers... etc... moeten binnen 60 seconded inge-cyno'ed worden.. anders is het pech... de carriers in triage mode. De dread(s) schakelen de towers uit.
Daarna, support fleet erin.
Mogelijk zitten er ook diverse triggers/traps in... mini-doomsday, etc...
Ik had al zo'n vermoeden dat sommige er te licht over dachten...
minimaal 2 dreads, 3 of 4 carriers... etc... moeten binnen 60 seconded inge-cyno'ed worden.. anders is het pech... de carriers in triage mode. De dread(s) schakelen de towers uit.

[ Voor 9% gewijzigd door Darth Malak op 03-04-2008 14:25 ]
Waar heb je die info vandaan? Aangezien caps niet in deadspace kunnen....
sudo apt-get rekt
hmm, geen idee waar ik die sharepoint rob vandaan haalde 
sorry angel000008
sorry angel000008
Battle.net Spud#2543
Zo dan, gisteren dikke fleetbattle gehad vs roadkill
Dat lijkt me wat overdrevenDarth Malak schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:14:
Ik heb wel wat meer info.. Nodig om deze plex te doen:
Zelfs de moeilijkste 11/10 complexes zijn zonder capitals te doen, je moet alleen een HAC/CS met een goede setup met een goed samenwerkend team hebben (genoeg remote repping power).
Skill > brute force in zo'n geval
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Deez? :De_Bastaard schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:19:
Zo dan, gisteren dikke fleetbattle gehad vs roadkill
http://smash-alliance.com...kill_related&kll_id=36023
of deze:
http://roadkill.igs-corp....kill_related&kll_id=74532
Gezien de shiptypes zal het niet echt een longrange sniperbattle geweest zijn. Anders zou het een grote fout de ravens (in de 1e link) mee te nemen. Volgens mij gewoon een gang vs gang battle.
Of heb ik de verkeerde battles?
Ja idd
http://ed.evekill.org/?a=kill_related&kll_id=5120
2 towers van Roadkill gesloopt vannacht btw.
[ Voor 28% gewijzigd door De_Bastaard op 04-04-2008 12:59 ]
ach die zullen na de reinforce timer wel weer gerept worden.De_Bastaard schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:54:
Ja idd
hoorde idd dat er een flinke battle was had er helaas geen tijd voor om erbij te komen en om nu te zeggen dat ik zo graag met lag fests meedoe..
Heh, ik ga morgen ook een 10/10 doen =)
Een vriend van me heeft er eentje uit ge-probed van Angels.
Ik heb ook de eer dat ik complex tank moet zijn, maar ik denk dat ik dat toch maar in mijn Ishtar ga doen(kleinere sig)!
En zover ik weet heb je toch wel een hoop defenders nodig om een citadel torp kapot te maken.. Die dnigen zijn echt massive!
Ik heb ook de eer dat ik complex tank moet zijn, maar ik denk dat ik dat toch maar in mijn Ishtar ga doen(kleinere sig)!
En zover ik weet heb je toch wel een hoop defenders nodig om een citadel torp kapot te maken.. Die dnigen zijn echt massive!
When in doubt, Ctrl-Q
laat me weten hoe het afloopttudeLati schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:50:
Heh, ik ga morgen ook een 10/10 doen =)
Joh ik zeg toch niet waarmee er geknald is ofzo
http://youtube.com/watch?v=884_VGD7PkE
jezus this brings up verrrrry old memories
* AjDuLion zijn eerste pos takedown loooong time ago
* AjDuLion zijn eerste pos takedown loooong time ago
Verwijderd
Ze doen reduced damage, ja, waardoor het leek alsof ik schade kreeg van de andere cruiser (Het beek een Thorax te zijn). Het waren overigens gewone torps, niet Capship torps. (Caldari Navy Mjolnir Torpedo)TepelStreeltje schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:15:
[...]
@sharepoint Rob
Mwoh, toch nog een Thorax gesloopt met een Caracal terwijl een raven me zat te bombarderen.
Mijn Schade: 6,9M
Zijn schade: 18,2M
Me = Winner!
edit: Je bedoelt toch niet mijn oude post. Laatmaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 10:41 ]
Ghe, volgens mij was ik daar ook bijangel00008 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 19:33:
http://youtube.com/watch?v=884_VGD7PkE
* MazeMouse zijn eerste pos takedown loooong time ago
sudo apt-get rekt
Jups, dit was zelfs nog voor ik BS's kon vliegen en net mijn eerste Drake had
(damn, dat klinkt nu echt eeuwen geleden
sudo apt-get rekt
Gist X-Type MWD. Geen schepen verloren natuurlijk. We hadden een guardian en die hield mij op 100% armor. Het verste dat ik ben gegaan was 70%, en toen had ik full aggro van de laatste room.
We hebben gisteren ook nog een lvl6 gedaan, hebben we een corpum a-type medium rep en thermic hardener van gekregen. Vond ik wel netjes =).
[ Voor 21% gewijzigd door tudeLati op 07-04-2008 18:49 ]
When in doubt, Ctrl-Q
dat is wat ze geloot hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:57:
MWD werkt toch niet in een complex of heb ik het nu fout???
en in complexen werken mwd's niet.
Verwijderd
Welk alliances corps zitten jullie momenteel?
Heb een char met 12 mill sp pure amarr waarmee ik wel wat wil knallen..
greets.
greets.
als je wat pagina's teruggaat zie je wel wat mensen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:52:
greets.
ikzelf zit in mindstar technology samen met nog een hoop hier.
(alliance = TKO)
las je meer info wilt kan je me altijd ingame aanspreken : splintercellxxx we kunnen nieuwe leden altijd gebruiken.
Ik zit nu in mijn eigen corp samen met een vriend en een zootje van onze alts. Echt veel relaxter dan in een grote corp te zitten. Je kunt gewoon alles doen wat je zelf wilt en zo.Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:52:
greets.
En het is ook gemakkelijk met ISK. Je deelt alles in principe. Als de ISK op is ga je gewoon met z'n allen plexen tot de wallet weer dik is ( doen we nu ). Plexes > > > missions qua fun imho.
Het is alleen een beetje klote als je partner dan dronken word en gaat ZERGEN met alle schepen, maarja, dat gebeurd!
When in doubt, Ctrl-Q
geef ik je deels gelijk in.tudeLati schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:39:
[...]
Ik zit nu in mijn eigen corp samen met een vriend en een zootje van onze alts. Echt veel relaxter dan in een grote corp te zitten. Je kunt gewoon alles doen wat je zelf wilt en zo.
En het is ook gemakkelijk met ISK. Je deelt alles in principe. Als de ISK op is ga je gewoon met z'n allen plexen tot de wallet weer dik is ( doen we nu ). Plexes > > > missions qua fun imho.
Het is alleen een beetje klote als je partner dan dronken word en gaat ZERGEN met alle schepen, maarja, dat gebeurd!
maar dat kan maze/darth denk ik wel het beste uitleggen hoe dat bij ons gaat..
dark is nu zó'n 2 weken bij ons en volgens mij voelt hij zich all flink thuis bij ons en hopelijk (op sommige blamages na) heeft hij gezien hoe wij samenwerken
we hebben ooit toen we nog een eigen alliance hadden zo'n corp gehad waar dus 3 main's en nog eens per main 2 alts bijzaten.
uiteindelijk zijn die ook geintergreerd in mnds omdat ze meer met ons meedraaide dan dat ze nog hun eigen ding deden.
Wij zoeken misschien nog wel mensenVerwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:52:
greets.
Meer info in ons channel, "enrave public"
Crap, voor eerste keer in eve gepodkilled. Elke keer dat ik door pirates aangevallen ben kon mijn pod op tijd wegkomen. Nu was ik eve op desktop ipv laptop aan het spelen, en blijkbaar worden autopilot settings lokaal opgeslagen. Ik wilde een dread guristas 425mm rail in jita kopen, ik zet autopilot in shuttle (met idee om in jita wel een fregat te kopen om terug te komen met rail), autopilot aan, en ik ga wat anders doen. Kom ik terug, ben ik gepodkilled, autopilot stond op die computer niet om om low sec heen te gaan.
Zon 65 miljoen aan implants verloren, mijn clone was nog ergens in low sec, maar een nieuwe clone gemaakt in high sec en mijn pod geselfdestruct, en daarna maar weer naar jita gegaan voor die railgun. Resultaat: had nog maar 8 miljoen over
.
Nu 24 miljoen weer na een missie. Toch wel jammer.
Zon 65 miljoen aan implants verloren, mijn clone was nog ergens in low sec, maar een nieuwe clone gemaakt in high sec en mijn pod geselfdestruct, en daarna maar weer naar jita gegaan voor die railgun. Resultaat: had nog maar 8 miljoen over
gaat nog wel vaker gebeuren gewoon goed kijken naar je ap settings op elke pc waar je opzit..furby-killer schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:34:
Crap, voor eerste keer in eve gepodkilled. Elke keer dat ik door pirates aangevallen ben kon mijn pod op tijd wegkomen. Nu was ik eve op desktop ipv laptop aan het spelen, en blijkbaar worden autopilot settings lokaal opgeslagen. Ik wilde een dread guristas 425mm rail in jita kopen, ik zet autopilot in shuttle (met idee om in jita wel een fregat te kopen om terug te komen met rail), autopilot aan, en ik ga wat anders doen. Kom ik terug, ben ik gepodkilled, autopilot stond op die computer niet om om low sec heen te gaan.
Zon 65 miljoen aan implants verloren, mijn clone was nog ergens in low sec, maar een nieuwe clone gemaakt in high sec en mijn pod geselfdestruct, en daarna maar weer naar jita gegaan voor die railgun. Resultaat: had nog maar 8 miljoen over.
gebeurd me vaak dat ik zomaar mn settings verlies..
balenfurby-killer schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:34:
Zon 65 miljoen aan implants verloren, mijn clone was nog ergens in low sec, maar een nieuwe clone gemaakt in high sec en mijn pod geselfdestruct, en daarna maar weer naar jita gegaan voor die railgun. Resultaat: had nog maar 8 miljoen over.
bijna net zo suf als mijn eerste apoc loss
ging wat ratten in 0.0, 2 500k bs'en, vergeet ik men hardners aan te zetten...
-1 apoc met wat rare spul der op
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Ik ben een nieuw stadium in EVE begonnen. Een stap dieper in de val die MMO is... Mijn leven loopt groot gevaar... Ik... Ik heb een tweede account genomen.
*dun-dun-dunnnnn*
*dun-dun-dunnnnn*
Yup... ik voel me best al redelijk thuis in MNDS... maar ik zie zeker mogelijkheden tot verbetering van wat zaken!!angel00008 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:43:
[...]
geef ik je deels gelijk in.
maar dat kan maze/darth denk ik wel het beste uitleggen hoe dat bij ons gaat..
dark is nu zó'n 2 weken bij ons en volgens mij voelt hij zich all flink thuis bij ons en hopelijk (op sommige blamages na) heeft hij gezien hoe wij samenwerken
we hebben ooit toen we nog een eigen alliance hadden zo'n corp gehad waar dus 3 main's en nog eens per main 2 alts bijzaten.
uiteindelijk zijn die ook geintergreerd in mnds omdat ze meer met ons meedraaide dan dat ze nog hun eigen ding deden.

Hehehe. Leuke he?Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:37:
Ik ben een nieuw stadium in EVE begonnen. Een stap dieper in de val die MMO is... Mijn leven loopt groot gevaar... Ik... Ik heb een tweede account genomen.
*dun-dun-dunnnnn*
Ik heb sinds 14 dagen ook een tweede. Zit af en toe te alt tabben als een gek. Met als gevolg dat een van de twee clients crashed.
och dat is nog nietsTepelStreeltje schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:00:
[...]
balen
bijna net zo suf als mijn eerste apoc loss
ging wat ratten in 0.0, 2 500k bs'en, vergeet ik men hardners aan te zetten...
-1 apoc met wat rare spul der op
[ Voor 5% gewijzigd door ravenger op 09-04-2008 12:35 ]
In windowed mode heb je daar iets minder last van maar je hebt gelijk.. Ik heb minimaal 1 a 2 crashes per dag met 2 clients open. Dit allemaal trouwens na de trinity 1.1 update. Ik kan het de meeste keren herlijden tot hun python scripts. Dus ergens een bug. Maar ja, het filen van bugreports e.d. heeft geen enkele zin is me gebleken.Dennis_k schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:30:
[...]
Hehehe. Leuke he?
Ik heb sinds 14 dagen ook een tweede. Zit af en toe te alt tabben als een gek. Met als gevolg dat een van de twee clients crashed.
[ Voor 20% gewijzigd door Darth Malak op 09-04-2008 12:58 ]
vreemd ik heb er ook 2 open al enkele maanden en ik heb nooit crashes
dat is natuurlijk onzinDarth Malak schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:57:
[...]
In windowed mode heb je daar iets minder last van maar je hebt gelijk.. Ik heb minimaal 1 a 2 crashes per dag met 2 clients open. Dit allemaal trouwens na de trinity 1.1 update. Ik kan het de meeste keren herlijden tot hun python scripts. Dus ergens een bug. Maar ja, het filen van bugreports e.d. heeft geen enkele zin is me gebleken.
Sinds kort ben ik ook met EvE bezig en heb ik een oude trial account geactiveerd. Dit char is een miner waarmee ik in de richting van een retriever ga. Daarnaast heb ik nog een account gestart om ook pew pew te ervaren. Dit char richt ik voornamelijk op pve missions met in eerste instantie een mooie cruiser als doel.
Aangezien ik dit op 2 pc's tegelijk speel, zoek ik naar de mogelijkheid om settings vanaf de 1e pc naar de andere te kopieren. Is dat mogelijk?
Aangezien ik dit op 2 pc's tegelijk speel, zoek ik naar de mogelijkheid om settings vanaf de 1e pc naar de andere te kopieren. Is dat mogelijk?
May you live in interesting times!
Speel sinds januari ook eve. Ben er echt ingezogen. Ben begonnen met een Gallante die nu in een dominix rond vliegt en lvl4 missies kan solo'en. Ben 2 weken geleden met een nieuw account begonnen op welke ik wil gaan pvpen. Zit nu op 1.5mil sp 
Zo kan ik op de 1e account geld verdienen terwijl ik op account nr2 (wanneer deze een fatsoenlijke hoeveelheid sp krijgt) een 0.0 alliance kan joinen en lol kan gaan trappen
Vind het wel jammer dat het zo lang duurt voordat je echt in het spel kan komen... Voor alle leuke speeltjes heb je makkelijk 10+ mil sp nodig. En dat gaat nog (letterlijk) een jaar duren voor ik daar ben. Maar goed, het spel draait al jaren en het is natuurlijk niet alsof ik binnen 2 maanden gelijk zou moeten kunnen trekken met oudere spelers.
Nou ja, tot dan ren ik vrolijk rond in high-sec geld te verdienen e.d. zodat ik niet bankroet ga wanneer ik uiteindelijk 0.0 in ga.
Zo kan ik op de 1e account geld verdienen terwijl ik op account nr2 (wanneer deze een fatsoenlijke hoeveelheid sp krijgt) een 0.0 alliance kan joinen en lol kan gaan trappen
Vind het wel jammer dat het zo lang duurt voordat je echt in het spel kan komen... Voor alle leuke speeltjes heb je makkelijk 10+ mil sp nodig. En dat gaat nog (letterlijk) een jaar duren voor ik daar ben. Maar goed, het spel draait al jaren en het is natuurlijk niet alsof ik binnen 2 maanden gelijk zou moeten kunnen trekken met oudere spelers.
Nou ja, tot dan ren ik vrolijk rond in high-sec geld te verdienen e.d. zodat ik niet bankroet ga wanneer ik uiteindelijk 0.0 in ga.
1.5mil sp en lvl 4's solo'en??? da's wonderbaarlijk knap... Vermoed echter dat je hiet niet over de hoge lvl 4's hebt want daar zit hier en daar nog wel een verassing tussen. Er zijn enkele lvl 4's die ik zelfs met m'n 30 mil SP maar net aankan solo (heb ik het wel over LVL 4's met Q18+ met erg hoge standing).
@craze_: da's jouw mening maar naar mijn mening geen onzin... De hoeveelheid bs antwoorden die ik terug heb gekregen na het filen van de vele bugreports... Meestal was of de informatie die ik gaf niet voldoende (ben zelf al jaaaren werkzaam in de IT dus ik ken de vereiste echt wel) of werd er gezegd dat dit bekend was maar bleek het om een heel ander probleem te gaan.
Dus ja, bugreports filen heeft misschien dan zin maar verdomd weinig. Ik ben er in ieder geval op afgeknapt en doe het niet meer.
@craze_: da's jouw mening maar naar mijn mening geen onzin... De hoeveelheid bs antwoorden die ik terug heb gekregen na het filen van de vele bugreports... Meestal was of de informatie die ik gaf niet voldoende (ben zelf al jaaaren werkzaam in de IT dus ik ken de vereiste echt wel) of werd er gezegd dat dit bekend was maar bleek het om een heel ander probleem te gaan.
Dus ja, bugreports filen heeft misschien dan zin maar verdomd weinig. Ik ben er in ieder geval op afgeknapt en doe het niet meer.
[ Voor 13% gewijzigd door Darth Malak op 09-04-2008 14:41 ]
Verwijderd
Nee Malak, zijn eerste char zit in de dominix te L4'en, zijn nieuwe char zit op 1.5M SP.
Ik heb 2 beeldschermen.Dennis_k schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:30:
[...]
Hehehe. Leuke he?

ahaa....... dacht al, da's vreemd... leuk ja 2 schermen. Zit er ook over te denken er een 24" bij te nemen
vertelravenger schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:31:
[...]
och dat is nog nietsIk had vorig jaar een mooie raven met heel veel faction gear erop laten ploppen met een totale waarde van >1b
en dan heb ik het nog niet over James zn mothership
Battle.net Spud#2543
Quality van agent heeft toch alleen invloed op LP reward (isk mischien ook), niet op hoe moeilijk de missies zijn?
Ik kon met 6M SP alles solo'en in domi, en nu met bijna 10M SP (waarvan hoop in niet zulke nuttige gebieden) doe ik alles solo in megathron, die gewoon overal doorheen snijdt. Alleen probleem als ze me gaan jammen/dampen, aangezien ik geen geweldige tank erop heb voor missies met 2 magstabs.
Ik kon met 6M SP alles solo'en in domi, en nu met bijna 10M SP (waarvan hoop in niet zulke nuttige gebieden) doe ik alles solo in megathron, die gewoon overal doorheen snijdt. Alleen probleem als ze me gaan jammen/dampen, aangezien ik geen geweldige tank erop heb voor missies met 2 magstabs.
Verwijderd
Chiel:
http://killboard.outbreak...=kill_detail&kll_id=63801
De officer spul wat je ziet is al een goede 9-10b waard, ship zelf was ook 15b (20 toen we hem kregen) rigs 750m, en je ziet niet de core-x tank (1x damage specific behalve EM en 2x eanm) nu ook goede 2b + de (en dit zal Starlite misschien leuk vinden aangezien ik niet weet of dingen in corphangar wel of niet droppen zo ja dan zal hij het al geweten hebben) meds die ik in corphangar had 1x Tobias web + 1x Tobias disruptor (40km range op beide) die toen ik ze kocht zeker 20b waren
Dus in 2 minuten tijd ongeveer tussen de 40-50b verloren
http://killboard.outbreak...=kill_detail&kll_id=63801
De officer spul wat je ziet is al een goede 9-10b waard, ship zelf was ook 15b (20 toen we hem kregen) rigs 750m, en je ziet niet de core-x tank (1x damage specific behalve EM en 2x eanm) nu ook goede 2b + de (en dit zal Starlite misschien leuk vinden aangezien ik niet weet of dingen in corphangar wel of niet droppen zo ja dan zal hij het al geweten hebben) meds die ik in corphangar had 1x Tobias web + 1x Tobias disruptor (40km range op beide) die toen ik ze kocht zeker 20b waren
Dus in 2 minuten tijd ongeveer tussen de 40-50b verloren
Dit topic is gesloten.