Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 6) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 145.274 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
Leeftijd: 24
Opleiding: Afgeronde HBO opleiding Digitale Communicatie
Certificaten: Sun Certified Java Developer, Component Developer, Web Developer
Werkervaring: 2 jaar relevant
Werkgever: -
Functie: Webdeveloper Java
Laptop: Nope
GSM: Nope
Lease-auto: Nope
Onkostenvergoeding: 400 euro netto per maand

Contract: Vaste dienst
Werkweek: 40 uur
13e maand: Nee (wel winstuitkering, max 3000 bruto)
Vakantiedagen: 28 (mogelijkheid tot 5 extra inkopen)
Pensioenregeling: Ja
Salaris: 2550 bruto
Secundaire Arbeidsvoorwaarden: Opleidingen volledig vergoed, incl eventuele accomodatie
Land: Nederland

Al met al een goed salaris, vooral de 400 euro netto per maand reiskostenvergoeding maakt het een goed loon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Leeftijd: 26
Opleiding(en): HBO Informatiekunde & Informatica
Certificaten: ITIL, UML, PRINCE2
Werkervaring: 2 jaar
Werkgever: Kleine/middelgrote detacheerder
Huidige functie: Applicatie ontwikkelaar
Laptop: ja
Vakantiegeld: 10%
Vakantiedagen: 27
13/14e maand of winstuitkering: prestatie bonus (afgelopen jaar bruto 4 maandsalarissen)
GSM: ja (€ 20,-)
Leaseauto: Ja (€ 675,-)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: spaarloon, flexibel pakket, Opleidingen volledig vergoed
Bruto: 2300 p/m

Persoonlijk vind ik het bruto salaris wat aan de lage kant, maar de overige voorwaarden zijn wel erg goed.

[ Voor 11% gewijzigd door fsve op 03-01-2008 12:03 ]

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollewolle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-09 18:00
Heb eigenlijk een paar vraagjes om de Nederlandse voorwaarden wat beter te begrijpen zodat ik een vergelijking kan maken met hoe het hier in België zit.

Hoeveel houden jullie normaal ongeveer netto over tov een bruto bedrag? Bijv. 2500 bruto, wat is dat ongeveer netto?
Als jullie spreken over 10% vakantiegeld, wat houdt dat precies in? 10% van een maandloon/jaarloon/...?
Ergens anders zag ik net staan "13/14e maand of winstuitkering: 3,5% eindejaarsuitkering", is dat ook tov een maandloon/jaarloon/...?

Zal straks mijn gegevens ook eens bijeenzoeken, maar eerst lunch pauze nemen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 08:58
Hoeveel houden jullie normaal ongeveer netto over tov een bruto bedrag? Bijv. 2500 bruto, wat is dat ongeveer netto? > DIt verschilt per werkgever/werknemer ivm pensioen enz.

10% vakantie = 10% van het jaarloon
eindejaarsuitkering = 3.5% van het jaarloon

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:10

Salandur

Software Engineer

noot: het jaarloon is dan 12 maal het bruto maandloon

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salandur schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:40:
noot: het jaarloon is dan 12 maal het bruto maandloon
Jaarloon als 12x je maandsalaris of 12x het bedrag waar de loonheffing overheen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even mijn gegevens:

Leeftijd: 25
Opleiding(en): MBO (systeem / netwerkbeheerder niveau 4)
Certificaten: CCNA, bezig met MCSE 2003
Werkervaring: relevant 7 jaar
Werkgever: MKB
Huidige functie: systeem / netwerkbeheerder

Laptop: Nee
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 21
13/14e maand of winstuitkering: nee
GSM: Ja
Leaseauto: Nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Land: NL

Maand salaris(bruto): 1780,-

Ik heb morgen een gesprek over mijn loon wil er 550 euro bruto bij gaan eisen, is dit volgens jullie te doen?
Ik namelijk het idee dat ik een beetje onderbetaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:49:
Even mijn gegevens:

Vakantiedagen: 21
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:

Ik heb morgen een gesprek over mijn loon wil er 550 euro bruto bij gaan eisen, is dit volgens jullie te doen?
Dan zou je dus uitkomen op zo'n 2300 euro. Dat lijkt mij op zich redelijk behoorlijk (is ongeveer ook mijn salaris bruto, ik heb wel iets minder werkervaring, maar wel semi overheid).

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
je wil naar 2450 euro gaan? Tja, ik denk niet dat je een loonsverhoging van 25% gaat krijgen in 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 16:11
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:49:
Even mijn gegevens:

Ik denk dat je erg hoog inzet. Voor MBO+7 jaar ervaring zou ik denken aan een salaris van +- 2100 euro.

Het startsalaris (MBO4 opgeleid) bij een redelijk goed betalend bedrijf zou liggen rond de 1600 a 1700. Daarboven een euro 400-500 voor je werkervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

t_captain schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:02:
[...]

Ik denk dat je erg hoog inzet. Voor MBO+7 jaar ervaring zou ik denken aan een salaris van +- 2100 euro.

Het startsalaris (MBO4 opgeleid) bij een redelijk goed betalend bedrijf zou liggen rond de 1600 a 1700. Daarboven een euro 400-500 voor je werkervaring.
Dan zou het mooi uitkomen. Je krijgt toch nooit wat je eist. Als de vraagsteller met deze inzet komt kan het best zijn dat ie zo rond de 2100 uitkomt. Lijkt me op zich wel wijs om zo in te zetten.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het loon wat ik nu heb wordt ik nu niet onderbetaald?
dus de 1780 bruto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:18:
Maar het loon wat ik nu heb wordt ik nu niet onderbetaald?
dus de 1780 bruto?
Onderbetaald is een zwaar woord. De range waarbinnen jouw salaris zou zitten bij grote werkgevers is zo'n beetje 1800-2200 euro, uitgaande van een normale groeilijn. Met 2200 zit je bij een goede betaler zoals ASML of Rabobank. 1780 zit aan de onderkant van die range, maar niet echt erbuiten.

Naar ik begrijp komt het wel vaker voor dat in het MKB de salarissen wat lager liggen als bij grote werkgevers, dus in dat licht is het helemaal niet zo extreem laag.

In de huidige arbeidsmarkt is er best ruimte om je salaris opnieuw te onderhandelen. 200 erbij zal waarschijnlijk wel kunnen, zeker als het geen antecedent is (dat ze zometeen nog 10 anderen 200 euro erbij moeten geven zeg maar).
Om jou 200 per maand meer te geven, kost de baas zo'n 3000 op jaarbasis. Als ik er vanuit ga dat ze tevreden met je zijn, dan gok ik dat de afweging tussen 3000 euro uitgeven en een nieuwe systeembeheerder zoeken wel in je voordeel uitvalt :)

Maar zorg wel dat je goed voorbereid bent.
- weet wat jij op de arbeidsmarkt waard bent, en wat niet.
- zorg dat je concreet kan uitleggen waarom jij meer waard bent dan ze je nu betalen.
- weet wat je collega's verdienen.
- als jouw voorstel inhoudt dat je het salaris van collega's gaat passeren, motiveer waarom jij meer waard bent. (als je dat kunt sta je heel sterk)
- en, ga niet dreigen om op te stappen tenzij je dat echt wilt. Hou er rekening mee dat je misschien wel een hele tijd met deze baas door een deur moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Laatst online: 19:10

Salandur

Software Engineer

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:43:
[...]

Jaarloon als 12x je maandsalaris of 12x het bedrag waar de loonheffing overheen gaat?
12x bruto maand loon. de loonheffing gaat niet over het bruto loon, want voor de loonheffing komen/gaan nog er in nederland nog een aantal posten bij/af .

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollewolle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-09 18:00
Bedankt voor de info, goed om te weten hoe het er in NL aan toe gaat. Zou het eigenlijk zelf moeten weten want heb een paar jaar geleden een tijdje gewerkt aan een Nederlandse payroll engine voor hem voor te bereiden op de Wet Walvis.

Anyway, hier mijn info.

Leeftijd: 27
Opleiding(en): Industrieel Ingenieur Electronica optie ICT
Certificaten: nee
Werkervaring: 3,5 jaar
Werkgever: grote internationale payroll implementator
Huidige functie: SAP HR consultant
Laptop: nee (waarschijnlijk wel binnenkort na interne switch)
GSM: nee (maar komt nog zoals bij laptop)
Leaseauto: VW Golf (netto €198 p/m eigen bijdrage, inclusief tankkaart)
Vakantiegeld: enkel- en dubbelvakantiegeld zoals iedereen in BE (enkel is het gewoon doorbetalen van een vakantiedag, dubbel is ongeveer 0,92 x brutto maandloon)
Vakantiedagen: 26 + 4 ancienniteitsdagen
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand + eventuele bonus in maart (varieert van 0,5 tot 2 x een bruto maandloon)
Werkweek: 38 uur
Pensioenregeling: Ja (iedereen in België heeft een pensioenregeling van de staat)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, netto €150 p/m representatie vergoeding, 1 maaltijdcheque per gewerkte dag van €5,58 (normaal een 20 tal per maand)
Bruto: €2900 p/m
Land: BE

Op zich niet slecht vind ik, hoewel ik meer kan krijgen als ik naar een ander bedrijf zou gaan. Maar waarom veranderen als het bedrijf leuk is :)

Edit:
misschien ter vergelijking voor jullie nog erbij zeggen dat ik ongeveer netto een €1600 over hebt. Dat is dus met de €150 p/m representatie vergoeding, zonder de netto €198 p/m eigen bijdrage voor de auto, zonder taxen en sociale bijdrage.

[ Voor 10% gewijzigd door bollewolle op 03-01-2008 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoPhire
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03:42
Leeftijd: 21
Opleiding(en): HBO Informatica
Certificaten: Geen (naast standaard CISCO certificaten via de opleiding)
Werkervaring: 1 jaar via stage en afstuderen, 2 jaar hobby
Werkgever: Klein wedevelopment bureau
Huidige functie: Web Consultant / Developer (PHP / MySQL)

Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: Nee
GSM: Nee
Leaseauto: Nee, wel auto van de zaak, kost me niks behalve de bijtelling.
Pensioenregeling: Ja, helft van mij, helft an de werkgever (nihil op deze leeftijd)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Onbeperkt cursussen volgen, flexibele werktijden, super werksfeer

Maand salaris(bruto): 2500

Gezien netto bedragen mij ook wel interessant lijken: 1810 netto

[ Voor 9% gewijzigd door NeoPhire op 03-01-2008 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoPhire schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:28:

Leaseauto: Nee, wel auto van de zaak, kost me niks behalve de bijtelling.
Dat is dan toch gewoon een leasauto, iedereen die op of onder zijn leasebudget zit betaalt alleen bijtelling toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoPhire
Dat is dan toch gewoon een leasauto, iedereen die op of onder zijn leasebudget zit betaalt alleen bijtelling toch?
Het verschil zit hem alleen in de constructie. De auto is van de zaak, en ik zit er niet aan vast. Als ik volgend jaar of volgende maand zelf een auto wil kopen, kan ik er zo vanaf (van te voren afgesproken), dus geen 4 jaar termijn. Dat was mijn grootste bezwaar op leasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok, dat is best een goede regeling dan. Maar je hebt hem dus ook niet zelf mogen uitkiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoPhire
Ja mocht hem in principe wel zelf uitzoeken.
Maar moest niet al te gek worden voor de baas zelf.

Het is uiteindelijk een Aygo Sport geworden, dus wel lekker compleet aan opties,
plus de bijtelling gaat omlaag naar 14% met de nieuwe norm.
Wat dat betreft mag ik zeker niet klagen nee :)

Kreeg de keuze tussen leasen of deze constructie. Ben zeker tevreden!

[ Voor 15% gewijzigd door NeoPhire op 03-01-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:

Het verschil zit hem alleen in de constructie. De auto is van de zaak, en ik zit er niet aan vast. Als ik volgend jaar of volgende maand zelf een auto wil kopen, kan ik er zo vanaf (van te voren afgesproken), dus geen 4 jaar termijn. Dat was mijn grootste bezwaar op leasen.

Hmm, snap het niet helemaal. Je kan met lease auto natuurlijk wel per jaar van de bijtelling af. Geef je door aan de belasting dat je niet prive rijdt met de auto. Weg bijtelling. Tenzij je een eigen bijdrage hebt natuurlijk. Maar dat bepaal je uiteindelijk zelf. (als je een duurdere auto neemt dan je leasebedrag toestaat) Jouw voordeel is alleen dat jij per maand kan kijken of je nog met de auto door wilt rijden en m.b.t. lease per jaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoPhire
Mocht je van de bijtelling af willen moet je aan kunnen tonen dat je minder dan 500km per jaar prive rijdt. Dat ga ik absoluut niet redden dus :). Natuurlijk kun je hier "creatief" mee omgaan, maar dan zul je echt alles zelf bij moeten houden. Ik doe liever alles op de nette manier.

Daarnaast is de auto grotendeels voor prive gebruik. Veel langs klanten zit er bij mij niet in.
Dus een dergelijke manier gaat zeker opvallen dan.

Daarnaast gaan lease contracten vrijwel altijd per 4 jaar of een totaal aantal kilometers, net wat eerder komt. Al kun je je wel laten verzekeren als je er eerder uit zou willen stappen inderdaad
(wat uiteraard weer meer kost) of een lease contract voor een jaar, wat nog vele malen duurder is.

[ Voor 11% gewijzigd door NeoPhire op 03-01-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testert
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09-2024
Leeftijd:29
Opleiding(en): HBO BI
Certificaten:ISEB Foundation
Werkervaring: Twee en een half jaar
Werkgever:Detacheerder
Huidige functie: Tester

Laptop: In bruikleen
Vakantiegeld: 8,33?
13/14e maand of winstuitkering: Geen
GSM: Geen
Leaseauto: Ruim 700 euro
Werkweek:40 uur
Pensioenregeling: OK
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Onkostenvergoeding netto 100 euro, scholing
Land:NL
Maand salaris(bruto):2400

Niet ontevreden, maar komende 2 jaar verwacht ik er nog 2 keer 200 bij. Mijn dilemma is dat ik een aanbod van een grote verzekeraar heb gekregen om voor hen te komen werken. Dan zou het plaatje er zo uit komen te zien:

Werkgever: Verzekeraar
Huidige functie: Zelfde

Laptop:Nee ;(
Vakantiegeld:8,33
Vakantiedagen: 30
13/14e maand of winstuitkering:13e maand
GSM:Nee :'(
Leaseauto:Nee :(
Werkweek:[b]36 uur basis, op te schroeven naar 40 uur / week[b]
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Hypotheekkorting, scholing
Maand salaris(bruto):3000 bij 36 uur, 3333 bij 40 uur
:O

Er spelen behalve dit nog tal van zaken mee, zoals detachering of niet, collega's, het soort klus, reistijd, gedoe met leasecontract, zelf een auto kopen en betalen, wens tot hypotheekherziening (rentevastperiode verlengen). Ik ben er niet helemaal over uit of dit nou een vooruitgang is of niet. Los van eventuele verhogingen, wie geeft de voorkeur aan pakket A en wie aan pakket B?

Sjoch dizze stêd; sjoch wat der rûnom bart - It âlde spegelet him yn wat de takomst hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:15
Testert schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 07:32:
Opleiding(en): HBO BI
Certificaten:ISEB Foundation
Werkervaring: Twee en een half jaar
Werkgever:Detacheerder
Huidige functie: Tester

Laptop: In bruikleen
Vakantiegeld: 8,33?
13/14e maand of winstuitkering: Geen
GSM: Geen
Leaseauto: Ruim 700 euro
Werkweek:40 uur
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Onkostenvergoeding netto 100 euro, scholing
Maand salaris(bruto):2400

Niet ontevreden, maar komende 2 jaar verwacht ik er nog 2 keer 200 bij. Mijn dilemma is dat ik een aanbod van een grote verzekeraar heb gekregen om voor hen te komen werken. Dan zou het plaatje er zo uit komen te zien:

Huidige functie: Zelfde

Laptop:Nee ;(
Vakantiegeld:8,33
Vakantiedagen: 30
13/14e maand of winstuitkering:13e maand
GSM:Nee :'(
Leaseauto:Nee :(
Werkweek:[b]36 uur basis, op te schroeven naar 40 uur / week[b]
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Hypotheekkorting, scholing
Maand salaris(bruto):3000 bij 36 uur, 3333 bij 40 uur
:O

Er spelen behalve dit nog tal van zaken mee, zoals detachering of niet, collega's, het soort klus, reistijd, gedoe met leasecontract, zelf een auto kopen en betalen, wens tot hypotheekherziening (rentevastperiode verlengen). Ik ben er niet helemaal over uit of dit nou een vooruitgang is of niet. Los van eventuele verhogingen, wie geeft de voorkeur aan pakket A en wie aan pakket B?
Interessant. :Y
Heb zo'n idee dat we beide voor dezelfde detacheringsbureau werken en er overnadenken om bij dezelfde verzekeraar te gaan werken. Is die 3000 euro bij 36 uur echt hun laatste bod of valt er nog meer uit te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je maar 500 prive kilometers mag rijden om de bijtelling te ontlopen klopt inderdaad. Wat ik bedoel te zeggen is als je besluit om niet meer prive te rijden met de auto dat je dat per jaar kan besluiten. Dan beluit je bijv om in 2009 niet meer prive te rijden en en alle kilomters te noteren. Briefje naar de belastingdienst en deze weer terug te geven aan je werkgever. Deze houdt de bijtelling niet meer in en je betaalt niets meer voor de auto. Alleen zakelijk. Je koopt een eigen auto waar je prive meer rijdt. Dus je zit niet 4 jaar aan een contract. Heb je alleen 2 auto's in je bezit. Dus zie het probleem niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:34:
Dat je maar 500 prive kilometers mag rijden om de bijtelling te ontlopen klopt inderdaad. Wat ik bedoel te zeggen is als je besluit om niet meer prive te rijden met de auto dat je dat per jaar kan besluiten. Dan beluit je bijv om in 2009 niet meer prive te rijden en en alle kilomters te noteren. Briefje naar de belastingdienst en deze weer terug te geven aan je werkgever. Deze houdt de bijtelling niet meer in en je betaalt niets meer voor de auto. Alleen zakelijk. Je koopt een eigen auto waar je prive meer rijdt. Dus je zit niet 4 jaar aan een contract. Heb je alleen 2 auto's in je bezit. Dus zie het probleem niet zo.
Het probleem is dan dat je dan geen zakelijke vergoeding krijgt om met je prive auto te rijden. Bij mijn oude werk kon ik als ik een prive auto reed gewoon het lease-bedrag bruto uit laten keren.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Ik heb zojuist ook een aanbieding gekregen.

Leeftijd:20
Opleiding(en): MBO 4 systeembeheer
Certificaten:ECDL
Werkervaring: 1,5 jaar stage
Werkgever:ICT Distributeur
Functie: jr. storage engineer

Aanbod:

•Je krijgt een contract voor bepaalde tijd voor de periode van 6 maanden met een proeftijd van één maand. Het betreft een contract voor 40 uur per week.

•Indien de trainingen in het eerste half jaar succesvol zijn afgerond en je naar tevredenheid functioneert, ontvang je de tweede arbeidsovereenkomst voor 6 maanden waarin de praktijkperiode zal plaatsvinden. Na afronding van dit contract wordt de arbeidsovereenkomst in principe omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd.

•Je startsalaris is € 1750,- bruto per maand op basis van een 40 uur/week. Na de eerste 6 maanden ontvang je een salaris van € 1850,- bruto per maand en bij het aangaan van het contract voor onbepaalde tijd ontvang je een salaris van € 1950,- bruto per maand. Daarna zul je gewoon gaan meedraaien in de salarisschalen en is er sprake van een aanzienlijk salarisperspectief.

•Na het eerste half jaar kom je in principe in aanmerking voor een auto van de zaak, een gsm van de zaak en een netto onkostenvergoeding van € 65,- per maand.

•Je ontvangt een notebook voor zakelijk gebruik.

•In de periode dat je geen auto van de zaak hebt, heb je recht op een reiskostenvergoeding van maximaal € 130,00 per maand.

•Wanneer er in deze periode on-site werkzaamheden moeten worden uitgevoerd ga je met collega's mee of wordt een auto van *************** ter beschikking gesteld.

•Per jaar heb je bij een fulltime dienstverband van 40 uur per week recht op 25 vakantiedagen en 5 ATV-dagen. Hiervan kunnen maximaal twee ATV-dagen als collectieve vrije dagen worden aangewezen door ***********.

•Met jou zal een studieovereenkomst worden aangegaan voor de vele trainingen die je zult ontvangen.

•Reistijden van en naar klanten zijn het eerst uur heen en eerst uur terug voor eigen rekening, overige reistijd wordt als werktijd beschouwd.

Volgens mij mag ik niet klagen als starter ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 08:58
volgerns mij is dat redelijk netjes

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Magicw00b schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:04:

Volgens mij mag ik niet klagen als starter ofwel?
Klinkt heel netjes.

De hoogte van het salaris en de overige arbeidsvoorwaarden vind ik zeker niet slecht voor een junior op MBO4 niveau.

Ik ben ook wel te spreken over de duidelijkheid die ze geven over de voortzetting na 6 resp. 12 maanden. Wel moet je even opletten: je krijgt er in een jaar 200 euro bij. Is dat inclusief de indexatie van de salarissen? Of krijg je die er nog bovenop?

(iemand die over een jaar bij hetzelfde bedrijf in dezelfde functie begint, krijgt waarschijnlijk niet 1750 maar 1800 aan het begin. dan heb je in feite met je jaar opleiding+ervaring niet 200 maar 150 gewonnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Leeftijd: nu 19 bij ingang contract 20
Opleiding(en): over een half jaar een mbo niveau 4 ICT beheerder
Certificaten: aries + mcp + ccna 1 t/m 4 (het zijn wel allemaal schoolcertificaten)
Werkervaring: 2x 6 maanden stage in de ict + 5 jaar bij een supermarkt.
Werkgever: bedrijf waar rond de 300 man werken
Huidige functie: Helpdesk medewerker (oproepkracht) + wat alround ict werk (ook wat systeem + netwerkbeheertaken)

Laptop: nee
Vakantiegeld: nee
Vakantiedagen:nee
GSM: nee
Leaseauto:nee
Werkweek: altijd 24 uur
Pensioenregeling: ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: km vergoeding a 19 cent
Land: Nedeland

Maand salaris(bruto): 1040

nou is het zo dat ik na mijn studie over 6 maanden bij het bedrijf ga werken als helpdeskbeheerder. Overal het algemeen zijn er dan 2 stagaires + 2 mensen met een oproepovereenkomst als helpdeskmedewerker die "eronder vallen" + wat alround ict werk (ook wat systeem + netwerkbeheertaken). Welk salaris zou er dan bij een volledige werkweek (40u) horen?

[ Voor 11% gewijzigd door Avvd op 04-01-2008 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Is die 1040 voor 24 uur? Dan vind ik dat je al een aardig salaris krijgt.

Aangezien je meer verantwoordelijkheid krijgt zou daar natuurlijk wel een salaris verhoging bij passen. Omgerekend verdien je nu tussen de 1700 en 1800. Ik zou bij de onderhandelingen proberen om bijvoorbeeld 2000 te vragen. Je merkt dan snel zat of ze het veel te hoog vinden of niet.

Maar wat je nu verdiend is ook al niet echt slecht voor iemand met jouw opleiding en leeftijd.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:32
NeoPhire schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:28:
Gezien netto bedragen mij ook wel interessant lijken: 1810 netto
Netto bedragen zijn op zich niet interessant. Uiteraard mag je ze wel extra noemen, maar hier is het verder niet discussiewaardig. Dat hoort thuis in een afzonderlijke discussie (die al vele malen gevoerd is). Enkele reacties die ingingen op bovenstaande bruto-netto verschil zijn daarom ook verwijderd :)
Magicw00b schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:04:
Ik heb zojuist ook een aanbieding gekregen.
Het knippen en plakken van de arbeidsvoorwaarden is nogal onoverzichtelijk. Probeer het bij voorkeur in het template te passen. Zo blijft het overzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
het is inderdaad 1040 voor 24 uur. Nu hoeven ze wel geen vrije dagen, vakantiegeld of wat dan ook te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbakker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-06-2024
Leeftijd: 21
Opleiding(en): HBO Informatica
Certificaten: -
Werkervaring: 0 jaar (alleen stage ervaring)
Werkgever: detacheerder in ICT
Huidige functie: programmeur

Vakantiegeld: ja, 8%
Vakantiedagen: 26
13/14e maand of winstuitkering: 13de maand
Leaseauto: ja

Maand salaris(bruto): 2250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:01

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Blueone schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:30:
het is inderdaad 1040 voor 24 uur. Nu hoeven ze wel geen vrije dagen, vakantiegeld of wat dan ook te geven.
Waarom niet? M.i. hoort dat er gewoon bij.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
het is voor hun dus wel duurder, en ze hoefde eerst geen rekening te houden met mijn leeftijd in tegenstelling tot nu (ik moet nog 3 jaar groeien tot mijn volwaardig loon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:41

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Opleiding: HBO Informatica
Werkervaring: 2 x ½ jaar stage, 5 jaar bijbaan/vakantie bij IT bedrijf, 3 jaar Full-Time ontwikkelaar
Werkgever: Java Software huis, ongeveer 60 man
Huidige functie: Java Developer
Laptop: Ja
Vakantiegeld: 8% van het jaarsalaris
Vakantiedagen: 26 (24 + 2 reservedagen, voor als klanten dicht zijn bijvoorbeeld)
GSM: Vergoeding
Auto: Ja (Renault Clio)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Pensioensregeling, Spaarloon/Levensloop regeling
Maand salaris(bruto): 3100

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Ziet er goed uit. Zit er nog wat 'rek' in denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Blueone schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:33:
het is voor hun dus wel duurder, en ze hoefde eerst geen rekening te houden met mijn leeftijd in tegenstelling tot nu (ik moet nog 3 jaar groeien tot mijn volwaardig loon)
OK, maar waarom hoeft men je geen vrije dagen e.d. te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
omdat het een 0 uren contract was. (maar ik werk altijd standaard 24 uur)

[ Voor 36% gewijzigd door Avvd op 06-01-2008 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Hmm, mijns inziens word je hier wel genaaid: Je bouwt niets op, krijgt geen verlofdagen, alleen omdat je een nul-urencontract hebt. Toen ik voor een uitzendbureau werkte en wat bijbaantjes had (dus ook geen vaste contracten) bouwde ik ook verlof op en vakantiegeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
maja het was eigenlijk bedoeld voor alleen vakantiewerk voor de zomer, maar het was nu wat anders gelopen op een gunstige manier. Maar ik kijk wel even hoe het gesprek gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
Blueone schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:41:
maja het was eigenlijk bedoeld voor alleen vakantiewerk voor de zomer, maar het was nu wat anders gelopen op een gunstige manier. Maar ik kijk wel even hoe het gesprek gaat.
Kortom..

Als je baas je niet nodig heeft voor volgende week heb je dus ook geen inkomsten. Heb je daar al aangedacht?

Of je geeft aan dat je weekje gaat skieen zecht je baas sorry maar dat gaat niet. Ga je wel voor jou 10 anderen.

Of heb je hier een clousule opgemaakt in je contract?

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ja dat klopt, maar nu kom ik daar in vaste dienst na mijn vakantiewerk + werk na school. mijn school is nu ook sinds halverwege december afgelopen. nou krijg ik dus gewoon een 40 uren contract wat ik eerst dus niet had. eerst was het gewoon "een" bijbaantje, nu wordt het mijn vaste baan. bij dat 0 uren contract kreeg ik dus 10 euro per uur. daar zat dan het vakantiegeld + vrije dagen bij in. Ik weet dus alleen niet wat ik moet vragen voor loon (of moet accepteren)

[ Voor 11% gewijzigd door Avvd op 07-01-2008 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Opleiding: MBO2 Beheer informatie systemen
Werkervaring: 5 Jaar
Werkgever: -----
Huidige functie: Werkplek Beheer
Laptop: neen
Vakantiedagen: 28
13/14e maand of winstuitkering: Ja, Zit alleen vanaf 1-1-2008 in het maandsalaris
GSM: neen
Auto: Neen
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Pensioensregeling, Spaarloon/Levensloop regeling, Lunch vergoeding, Kantoor Fiets c.a. 800€, Onkosten vergoeding a 10€ p/m Zoals Aanschaf vak litratuur enz.
Maand salaris(bruto): 2080

Ik werk hier nu een jaar. Ben eerste jaar gedetacheerd vervolgens indienst getreden bij deze opdracht.

Had hiervoor wel auto van de zaak. Al met al ben ik stukken vooruit gegaan.
Detacheering is leuk maar ook niet alles, Vaak werk je niet in de buurt en mag je uren in je auto zitten.
Daarnaast kan ik bij deze werkgever ook op persoonlijk vlak stukken groeien. En hebben diverse interne trainingen. Op comunicatie, Managment enz.

Cursusen voor MCSE worden ook hier voledig vergoed. Wil later door gaan met Citrix dus de technische kant op gaan. Zit behoorlijk rek in mijn schaal. En kan overstappen naar een andere functie indien tijd daarvoor rijp is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:52
Blueone: ook al werk je maar 1 dag per week, dan zou je nog steeds vakantiedagen, pensioen en dergelijke moeten opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
pensioen krijg ik ook wel, bij mijn oude werk in de supermakrt was het ook dat ik 8,1% op mijn loon kreeg ter compensatie voor de vrije dagen. Dat was dus ook in die 10 euro per uur verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Blueone schreef op maandag 07 januari 2008 @ 00:17:
ja dat klopt, maar nu kom ik daar in vaste dienst na mijn vakantiewerk + werk na school. mijn school is nu ook sinds halverwege december afgelopen. nou krijg ik dus gewoon een 40 uren contract wat ik eerst dus niet had. eerst was het gewoon "een" bijbaantje, nu wordt het mijn vaste baan. bij dat 0 uren contract kreeg ik dus 10 euro per uur. daar zat dan het vakantiegeld + vrije dagen bij in. Ik weet dus alleen niet wat ik moet vragen voor loon (of moet accepteren)
Krijg je nou wel of geen FullTime contract aangeboden?
Je zou opnieuw een contract aan moeten vragen en hier en daar wat wijzigingen door laten voeren
Zoals

Vakantie dagen.
Onkosten Vergoedingen.

Als je 40 uur gaat werken neemt aan dat je vakantei dagen 24 wettelijk geloof ik op gaat bouwen.
Je baas gaat dus compeseren. 10 Euro per uur is op maand basis zo'n 1600.
je krijgt 2 vakantie dagen per maand.
Dus 3.2% van je maand salaris zijn de kosten van je vakantie dagen. dat is zo'n 38% van je jaar salaris..
het zou dus kunnen zijn dat ie dit er af wil trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
nu krijg ik gewoon een normaal contract incl dagen etc. voorheen was het gewoon een "simpel" contract voor vakantiewerk wat iets wat uitgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blerry
  • Laatst online: 18:06
Leeftijd: 29
Opleiding(en): MAVO,MBO kantoor automatisering niv4 , HBO BI

Certificaten: Effectieve RACF Administration (2005), Exploiting the Advanced Features of RACF (2005),Fundamentele vaardigheden OS390 en z/OS (2003),JCL Fundamentals (2003),DB2 UDB for z/OS V8 workshop (2003), CCNA sem 1/2/3.

Werkervaring: 3 jaar support engineer bij een ISP, 3 jaar RACF security specialist IBM, 1 jaar security specialist bij een bank, 3 jaar eigen bedrijf webhosting,bedrijfsnetwerken, server onderhoud.
Werkgever: ICT bedrijf
Huidige functie: Security specialist

Vakantiegeld: ja
13/14e maand of winstuitkering: Soortgelijke bonus regeling
Leaseauto: Ja , 650 ex brandstof
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Netto onkosten vergoeding per maand 90 euro, Pensioensregeling, Spaarloon/Levensloop regeling

Maand salaris(bruto): 3200,- (start salaris)

Sinds kort in dienst gekomen bij deze werkgever hiervoor werkt ik freelance / contractbasis waarbij mijn salaris vanzelfspreken vele male hoger lag in de orde van 6/7k per maand.

Momenteel word ik opgeleid op het gebied van websphere security met name gericht op AIX , mocht iemand nog cursussen aanbevelen dan hoor ik dit graag.

[ Voor 16% gewijzigd door blerry op 08-01-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Wat zijn de redenen om over te stappen van 6k naar 3k? Stabiliteit en baangarantie?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blerry
  • Laatst online: 18:06
Voornamelijk de mogelijkheden om zelf te blijven ontwikkelen op security gebied, mijn nieuwe werkgever bied volop de mogelijkheden om als professional te blijven groeien.

Freelance is en was zeer aantrekkelijk als de markt in de lift zit met het oog op de toekomst wou ik toch wat meer zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Laatst online: 17:51

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Net weer mijn beoordelingsgesprek gehad. Wijzigingen ten opzichte van het voorgaande jaar zijn in bold weergegeven.

Leeftijd: 31
Opleiding: HTS Technische Bedrijfskunde
Certificeringen: MCSE NT4/2K/2K3, CCA, CCEA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP
Werkervaring: 9 jaar
Werkgever: Klein detacheringsbedrijf in provincie Groningen
Huidige functie: engineer oid.
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: Ja, afhankelijk van facturabele uren
Onkostenvergoeding: netto 120 euro
Auto: Ja, 800 -> 840 ex. brandstof
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Pensioensregeling, ANW hiaat verzekering volledig vergoed door werkgever
Maand salaris(bruto): 2950 -> 3200

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Question Mark schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:33:
Net weer mijn beoordelingsgesprek gehad. Wijzigingen ten opzichte van het voorgaande jaar zijn in bold weergegeven.

Opleiding: HTS Technische Bedrijfskunde
Certificeringen: MCSE NT4/2K/2K3, CCA, CCEA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP
Werkgever: Klein detacheringsbedrijf in provincie Groningen
Huidige functie: engineer oid.
13/14e maand of winstuitkering: Ja, afhankelijk van facturabele uren
Onkostenvergoeding: netto 120 euro
Auto: Ja, 800 -> 840 ex. brandstof
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Pensioensregeling, ANW hiaat verzekering volledig vergoed door werkgever
Maand salaris(bruto): 2950 -> 3200
3200 is best weining, vind ik persoonlijk. Maar als jij zelf blij bent is e niks aan de hand.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
FrankGuthrie schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:40:
[...]

3200 is best weining, vind ik persoonlijk. Maar als jij zelf blij bent is e niks aan de hand.
Niet mee eens. Als ik kijk naar functie t.o.v. arbeidsvoorwaarden dan zit hij zeker niet laag.

Bedenk dat in het noorden de salarissen iets lager liggen t.o.v. het zuiden en de randstad. Woningen zijn er ook veel goedkoper, dus onder de streep ben je niet slechter uit. Verder zit er een behoorlijk hoog leasebedrag in de deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Laatst online: 17:51

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ach, ik hoor vaker dat ik bij andere werkgevers gezien mijn opleidingen en ervaring meer kan verdienen. En misschien is dat ook wel zo...

Ik voel me alleen prima thuis bij mijn huidige werkgever en kan meer dan prima rondkomen. Ik zit de aankomende paar jaren nog op een mooie uitdagende klus. (kan zelfs 1 dag in de week thuiswerken). Mij hoor je dus niet klagen. Misschien dat ik over een aantal jaren wel op zoek ga naar een andere werkgever, maar dat zien we dan wel.

Voorlopig vermaak ik me prima en stel ik werkplezier boven geld... :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Je hebt ook best wel veel certificaten. Zit je er niet aan te denken om door te gaan met CCIE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:39

oNo

Opleiding(en): HBO Technische Informatica
Certificaten: Verscheidene Microsoft certificaten
Werkervaring: Vanaf 2000 in IT, 3 jaar detachering
Huidige functie: Softwareontwikkelaar

Vakantiedagen: 15
Leaseauto: Audi A3 (100 euro bruto eigen bijdrage)
Werkweek: 24 uur
Pensioenregeling: 50%
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: nee

Maand salaris (bruto): 1800
Freelance inkomen (bruto): 2880

Detacheringsbedrijf waar ik voor werk is gevestigd in Zwolle, de klant ook. Freelance werkzaamheden doe ik thuis, ook in Zwolle... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:41

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

hello_moto schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:44:
Ziet er goed uit. Zit er nog wat 'rek' in denk je?
3% tot 5% per jaar. Heb een hele grote stap gemaakt toen ik hier ging werken, 1,5 jaar geleden.

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeftijd: 22
Opleiding(en):MBO ICT Systeembeheer Niveau 4
Certificaten: ITIL Foundations, CCNA 1 en 2 + 1 module voor MCSA
Werkervaring: 3 jaar incl. 1 jaar stage.
Werkgever: *
Huidige functie: Systeem - netwerkbeheerder op 2 verschillende vestigingen. Enige beheerder. Zo'n 100 gebruikers totaal

Vakantiedagen:26
GSM:Nee
Leaseauto:Alleen zakelijk. Zo'n 1100km per week
Werkweek: 40uur + 2,5 uur reizen per dag om van de vestiging heen en weer te komen
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Zelfstudie wordt betaald

Maand salaris(bruto): 1500

Bijna toe aan vast contract maar er zit heel weinig rek in het salaris e.d. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:59
Leeftijd: 20
Opleiding(en): MBO ICT nivo 4
Certificaten: ECDL (of telt die niet :P )
Werkervaring: Servicedesk 1,5 jaar
Werkgever: CRM Software ontwikkelaar in Vianen
Huidige functie: Servicedesk Medewerker

Laptop: ja, van de zaak.
Vakantiedagen: 25 + 4 bonus dagen die uitgekeerd worden als je niet ziek ben geweest
13/14e maand of winstuitkering: maximaal 3 * +/- 2500,- bruto (dit is echter bijna onmogelijk te behalen)
GSM: nee niet nodig in mijn functie
Leaseauto: nee, er is een poule auto beschikbaar
Pensioenregeling: ja, maar doe op dit moment nog niet aan mee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 150 euro reiskosten vergoeding, spaarloon, alle interne opleidingen, zonder afkoopregeling alle Microsoft CRM trainingen volgen.

Maand salaris(bruto): 1600,- maar vanaf 1 januari 2076,- omdat ik heb verteld dat ik overal meer kan verdienen.

Persoonlijk was ik met de 1600 eerst erg ontevregen in verhouden tot wat ik er voor moet doen, maar nu ik dit topic doorblader denk dat ik nu zeer tevreden moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeftijd: 22
Opleiding(en): Bachelor Toegepaste Informatica
Certificaten: geen
Werkervaring: geen
Huidige functie: wil aan de slag gaan als .Net programmeur
Land: België

Kan er iemand mij zeggen hoeveel ik zo zou verdienen?
Ik dacht iets van: 2100 brutto en 450 leasewagen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Denk dat je jezelf overschat wimme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theXE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-08 20:49
Opleiding(en): MBO-3 DTP/IT + MBO-4 IT Beheer aan Grafisch Lyceum
Certificaten: geen
Werkervaring: 2-3 jaar
Werkgever: Drukkerij
Huidige functie: Systeembeheerder, DTP-er, manus-van-alles

Vakantiedagen: minimaal 25, komt niet zo krap
Leaseauto: nee
Werkweek: 38 uur
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: veel vrijheden
Pensioenregeling: ja, via GBF

Maand salaris(bruto): € 2260,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vlak van loon of leasewagen? Of beide?
Gemiddelde verdient iemand zoals mij volgens het salariskompas op vacature.com
2300 brutto en heeft hij 45% kans op een leasewagen.
Daarmee dat ik tot die conclusie van mijn loon kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:38:
[...]

Op vlak van loon of leasewagen? Of beide?
Gemiddelde verdient iemand zoals mij volgens het salariskompas op vacature.com
2300 brutto en heeft hij 45% kans op een leasewagen.
Daarmee dat ik tot die conclusie van mijn loon kwam.
Da's raar, ik kom op 2000 euro bruto, en 34% kans op een bedrijfswagen.
Dan heb ik de volgende specs gekozen:
* bediende statuut
* geen ervaring
* professioneel bachelor diploma
* ICT functie in de ICT sector

Dat is nog redelijk positief te noemen, want bijna elke andere sector betaalt minder.
De meeste graduaat-informatici die ik ken (België) verdienen rond de 1800 bruto bij het starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phobosdeimos schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:23:
[...]

Da's raar, ik kom op 2000 euro bruto, en 34% kans op een bedrijfswagen.
Dan heb ik de volgende specs gekozen:
* bediende statuut
* geen ervaring
* professioneel bachelor diploma
* ICT functie in de ICT sector

Dat is nog redelijk positief te noemen, want bijna elke andere sector betaalt minder.
De meeste graduaat-informatici die ik ken (België) verdienen rond de 1800 bruto bij het starten.
gij zult als functieniveau uitvoerend personeel genomen hebben, ik had daar professioneel medewerker gekozen. Weet nu niet welke de juiste is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Om eerlijk te zijn heb ik dat ook nooit goed gesnapt bij Vacature :D
In ieder geval, 2000 bruto plus een auto lijkt me wel een goed mikpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opleiding: HBO Information Engineering
Werkervaring: 4 jaar (3dgn in week projecten - opleiding) + 1.5 jaar (3 dgn in week - Helpdesk)
Huidige functie: Helpdesk Medewerker
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand + winstuitkering
Auto: Nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: kortingen op verzekeringen, hypotheek en leningen
Werkweek: 36 uur (per 1-1-08 voorheen 27)
Maand salaris(bruto): 2200

Ik ben naast mijn werk als Helpdeskmedewerker 2 dagen in de week bezig geweest met opleiding Informatiekunde aan de UVA (Msc). Hopelijk ben ik per 1 maart klaar en kan ik verder kijken. Wat is een realistisch salaris (wil misschien in richting van Business Intelligent verder gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeftijd: 34
Opleiding: HBO Informatica
Certificaten: MCAD
Werkervaring: 3,5 jaar in ICT
Werkgever: Detachering bedrijf
Huidige functie: Applicatie ontwikelaar
Vakantiedagen: 29
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand
Auto: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: kortingen op verzekeringen.
Reistijd: 1,5 uur
Maand salaris(bruto): 2600 bruto
Onkostenvergoeding: Netto 85 euro

Ik wil graag een andere baan zoeken. Ik denk dat ik te weinig verdien |:( .

Wat denken jullie?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 13:28 . Reden: tipfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Dat je klaar bent voor een overstap, DLLMaster.
Ik ben 10 jaar jonger en verdien bijna hetzelfde als jij, met 2 jaar werkervaring.
De markt is goed voor een overstap, dus denk er eens over na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

niet om t een of ander hoor DLLMaster, maar als je 34 bent.... dan kun je (volgens je profiel) niet in 1980 geboren zijn. Ben je 34 of 27/28?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
JohnStaakke schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:38:
Dat je klaar bent voor een overstap, DLLMaster.
Ik ben 10 jaar jonger en verdien bijna hetzelfde als jij, met 2 jaar werkervaring.
De markt is goed voor een overstap, dus denk er eens over na :)
Maar leeftijd is minder belangrijk dan ervaring. Hij heeft 'pas' 3,5 jaar ervaring. Als je uitgaat van een startsalaris van € 2000,- (vrij hoog m.i. voor 3,5 jaar geleden) en € 200,- per jaar erbij dan zit je na 3 jaar nu eenmaal op € 2600,-. Ik vind het voor 3,5 jaar ervaring helemaal niet slecht. Met overstappen zal je er best wat meer uit kunnen slepen, maar dan zal de eerste jaren erna de groei ook wat afvlakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
cowgirl schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:47:
[...]

Maar leeftijd is minder belangrijk dan ervaring. Hij heeft 'pas' 3,5 jaar ervaring. Als je uitgaat van een startsalaris van € 2000,- (vrij hoog m.i. voor 3,5 jaar geleden) en € 200,- per jaar erbij dan zit je na 3 jaar nu eenmaal op € 2600,-. Ik vind het voor 3,5 jaar ervaring helemaal niet slecht. Met overstappen zal je er best wat meer uit kunnen slepen, maar dan zal de eerste jaren erna de groei ook wat afvlakken.
In zoverre telt leeftijd mee dat hij hiervoor vast ook wel iets gedaan heeft, misschien niet iets relevants, maar toch heeft hij al gewerkt.Lijkt mij dat hij dan hoger instapt dan een beginneling van een jaar of 21...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie veel staan bijv :

ccna 1

ccna 1+2

Maar ccna is toch gewoon 1 certificaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
  • Laatst online: 25-08 09:47
JohnStaakke schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:50:
[...]

In zoverre telt leeftijd mee dat hij hiervoor vast ook wel iets gedaan heeft, misschien niet iets relevants, maar toch heeft hij al gewerkt.Lijkt mij dat hij dan hoger instapt dan een beginneling van een jaar of 21...
Waarom zou een werkgever meer betalen voor iemand met dezelfde werkervaring. Ondanks dat er veel vraag is, bij detacheerders hebben ze onder normale omstandigheen gewoon om aan de werkgever aan te bieden. En als die kan kiezen tussen een 21 jarige of een 31 jarige met dezelfde certificaten en de 31 jarige vraagt een hoger loon, dan is de keuze snel gemaakt. Zeker gezien de beperkte aantal certificaten wat hij op zak heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:26
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:28:
Ik zie veel staan bijv :

ccna 1

ccna 1+2

Maar ccna is toch gewoon 1 certificaat ?
Klopt, die CCNA1 of 1+2 of 1 t/m 4 zijn MBO "certificaten". Zijn gewoon papiertjes dat je de netacad van Cisco hebt afgerond. Dit is geen officieel CCNA certificaat.

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeftijd: 18
Opleiding: ICT beheerder Niveau 4 BBL ( volgend jaar examen ) CCNA 1,2 ( 3 en 4 komt nog )
Werkervaring: 0,5 jaar stage, 1 jaar ICT beheerder
Werkgever: ICT dienstverlener aan MKB
Huidige functie: ICT beheerder
Vakantiedagen: 20 ( ivm 32 urige werkweek )
13/14e maand of winstuitkering:
GSM: MDA Touch met abbo ( ook voor prive te gebruiken )
Auto: nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Rijbewijs is betaald door de zaak, Alle computer onderdelen tegen inkoopsprijs, schadevrij autorijden bonus (250 euro per jaar ), studie volledig vergoed.
Werkweek: 32 uur
Maand salaris(bruto): 1400 ( op basis van 40 uur) sinds 01-01-07 ( was daarvoor 900 euro )

Volgens mij een goed betaalde baan gezien mijn leeftijd van 18 jaar en geen diploma's.

Het bedrijf waar ik werk bestaat uit 4 mensen,

Mijn baas, ik als werkemer en 2 stagiares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:21:
Leeftijd: 18
Opleiding: ICT beheerder Niveau 4 BBL ( volgend jaar examen ) CCNA 1,2 ( 3 en 4 komt nog )
Werkervaring: 0,5 jaar stage, 1 jaar ICT beheerder
Werkgever: ICT dienstverlener aan MKB
Huidige functie: ICT beheerder
Vakantiedagen: 20 ( ivm 32 urige werkweek )
13/14e maand of winstuitkering:
GSM: MDA Touch met abbo ( ook voor prive te gebruiken )
Auto: nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Rijbewijs is betaald door de zaak, Alle computer onderdelen tegen inkoopsprijs, schadevrij autorijden bonus (250 euro per jaar ), studie volledig vergoed.
Werkweek: 32 uur
Maand salaris(bruto): 1400 ( op basis van 40 uur) sinds 01-01-07 ( was daarvoor 900 euro )

Volgens mij een goed betaalde baan gezien mijn leeftijd van 18 jaar en geen diploma's.

Het bedrijf waar ik werk bestaat uit 4 mensen,

Mijn baas, ik als werkemer en 2 stagiares.
Ik denk dat je als 18 jarige daarover niet hoeft te klagen nee :--) Vooral ook omdat je naar mijn inziens leuke voorwaarden van je baas erbij hebt. (je zal niet snel zien dat de baas een rijbewijs voor iemand betaald, tenzij het echt nodig is voor de job ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb er na 4 maanden genoeg van bij BT, leuke werkgever, leuke functie, alleen er zijn zo weinig trouble tickets op mijn desk !!

Ik heb de stap gewaagd naar een nieuw bedrijf en niet zonder succes. Vooral kwa salaris sloeg me hart toch even 1 keer over toen ik dat te horen kreeg ! never nooit niet verwacht met mijn ervaring binnen de ICT.

See for yourself ;) in dikgedrukt me nieuwe voorwaarden.

Leeftijd: 23
Opleiding: Geen (binnekort examens in CCNA, CCNP staat daarna in de planning)
Werkervaring: 4 maanden
Werkgever: BT Telecom bedrijf
Huidige functie: Service Desk first line support in de noc
Laptop: Nee nee
Vakantiegeld: 8% ?? 8%
Vakantiedagen: 26geen idee, er schijnt een soort van regeling te zijn dat je dat zelf kan kiezen voor bijv geld naar je pensioen en visa versa
13/14e maand of winstuitkering:geen idee nog
GSM: Nee nee
Auto: Nee nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Cursussen, Pensioen, reiskosten vergoeding the same minus reiskosten vergoeding
Werkweek: 40 40
Maand salaris(bruto): 1900 2400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Laatst online: 13-09 21:30
Leeftijd: 30
Opleiding(en): HBO Hogere Informatica
Werkervaring: 2,5 jaar professioneel met o.a. C#.NET 2.0, Crystal Reports, Team System, LLBLGen, Infragistics, ILOG, MS-SQL. Zowel Windowsapplicaties als ASP.NET (1.1/2.0)applicaties.
Werkgever: Hoofdkantoor van grote fabriek
Huidige functie: Applicatieontwikkelaar (Onderzoeken, ontwikkeling, implementatie)

Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Nee

Maand salaris(bruto): 2071,05 : :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

2071,05?? Het salaris voor een starter is vaak al hoger dan dit, met auto!

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Zo, dat is wel erg zwaar onderbetaald zeg.
Heb je het wel naar je zin (buiten het salaris om) bij dat bedrijf?
Ik vind het absoluut belangrijk dat een werkomgeving leuk is en zou ook best bereid zijn daar paar honderd euro minder te verdienen, maar dat wat jij verdient vind ik echt schandalig van je werkgever (vanuit werknemers oogpunt natuurlijk :)).
Heb je uberhaupt het weleens over je salaris gehad?

Net als jou hou ik mij ook bezig met .Net, bijna een jaar.
Ik zit momenteel rond 2700 (voor 36 u) en het lijkt mij dat jij ook echt rond dat bedrag mag zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:09

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

geenstijl schreef op zondag 13 januari 2008 @ 01:26:
Ik vind het absoluut belangrijk dat een werkomgeving leuk is en zou ook best bereid zijn daar paar honderd euro minder te verdienen, maar dat wat jij verdient vind ik echt schandalig van je werkgever (vanuit werknemers oogpunt natuurlijk :)).

Ik zit momenteel rond 2700 (voor 36 u) en het lijkt mij dat jij ook echt rond dat bedrag mag zitten.
Euhhh onderbataald???? Minimum loon is altijd nog lager.....

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tylen schreef op zondag 13 januari 2008 @ 01:31:
Laten we het dan 'niet bepaald marktconform noemen' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Tylen schreef op zondag 13 januari 2008 @ 01:31:
[...]

Loze commentaar, niet soms?
Of zou jij tevreden zijn als je op je 32e als IT specialist het minimum loon kreeg van je baas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Laatst online: 13-09 21:30
geenstijl schreef op zondag 13 januari 2008 @ 01:26:

Het handige vind ik dat het een vaste werkplek is. Ook is het mooi te zien dat de software die ik schrijf binnen het bedrijf gebruikt wordt. M'n collega's gebruiken dus de software die ik geschreven heb. Daarnaast vind ik het leuk de bedrijfsprocessen van zo'n grote fabriek uit te pluizen, en daar automatiseringsoplossingen voor te programmeren, erg uitdagend!

Ik ben niet het type dat uren in de auto kan zitten, daarom is detachering ook niks voor mij. Maar als ik een aanbieding krijg van een vaste werkplek met een hoger salaris in Groningen zou ik waarschijnlijk geen nee zeggen.

[ Voor 14% gewijzigd door Mastermind op 13-01-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Laatst online: 00:14

Wok

Dakloos...

Het is januari, dus wellicht moet je nog een beoordelings-/functioneringsgesprek krijgen? :) If so, dan zou ik het salaris wel ter sprake brengen, Wat geenstijl al zegt: een goede werksfeer is ook erg belangrijk, maar 2k bruto per maand is wel heel erg weinig. Heel veel ervaring (2,5 jaar) heb je dan weliswaar nog niet, maar met je huidige staat van dienst is een 'starters salaris' echt onder de maat. De 2700 die geenstijl al noemt lijkt me inderdaad meer in de goede richting komen. :)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Mastermind schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:03:
[...]

Het handige vind ik dat het een vaste werkplek is. Ook is het mooi te zien dat de software die ik schrijf binnen het bedrijf gebruikt wordt. M'n collega's gebruiken dus de software die ik geschreven heb. Daarnaast vind ik het leuk de bedrijfsprocessen van zo'n grote fabriek uit te pluizen, en daar automatiseringsoplossingen voor te programmeren, erg uitdagend!

Ik ben niet het type dat uren in de auto kan zitten, daarom is detachering ook niks voor mij. Maar als ik een aanbieding krijg van een vaste werkplek met een hoger salaris in Groningen zou ik waarschijnlijk geen nee zeggen.
Redelijk vergelijkbaar met mijn situatie een een tijdje geleden.
Zit perfect op mijn plek, merk dat de software (nuttig) gebruikt wordt en een interessante organisatie, enige puntje dat steekt, was salaris (iets meer dan 2000).
Ik heb op een gegeven moment gewoon de "stoute schoenen" aangetrokken en ben om tafel gaan zitten met de werkgever. Uitgelegd wat mijn punt was en hoe mijn salaris t.o.v. de markt was. Tevens toegelicht dat ik best bereid ben iets minder te verdienen dan elders vanwege de leuke werkomgeving, maar dat ik ook rond moest komen en geen erg grote dief van mijn portemonnee moest zijn. In goed overleg dus een erg leuke verhoging gehad.
Misschien kan je zoals Wok al aangeeft (als je een func-gesprek hebt), dit eens ter discussie brengen. Vergelijk ook eens op internet (bv monsterboard) wat er geboden wordt voor salaris voor mensen met jouw ervaring. Dit kan je meenemen in je gesprek.
Voor mij was het een grote stap en voor jou misschien ook, maar wat heb je te verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:28

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

n4m3l355 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:42:
[...]

Waarom zou een werkgever meer betalen voor iemand met dezelfde werkervaring. Ondanks dat er veel vraag is, bij detacheerders hebben ze onder normale omstandigheen gewoon om aan de werkgever aan te bieden. En als die kan kiezen tussen een 21 jarige of een 31 jarige met dezelfde certificaten en de 31 jarige vraagt een hoger loon, dan is de keuze snel gemaakt. Zeker gezien de beperkte aantal certificaten wat hij op zak heeft.
Levenservaring.
Al naar gelang van de funtie kan het zeker een pre zijn om iemand te nemen die al 'even' mee draait.

Iemand van 30+ zal eerder een leidinggevende krijgen (en kunnen handlen) dan iemand van net 20.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Leeftijd: 38
Opleiding(en): MAVO en wat VWO certificaten. :+
Certificaten: MCSA 2000, (bezig met MCSE 2003)
Werkervaring: In ICT nu zo'n 6 jaar (omgeschoold na vele jaren simpele arbeid)
Werkgever: Groter detacheringsbedrijf
Huidige functie: On-site support medewerker

Leaseauto: Ja, Golf TDI
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Bonusregeling

Maand salaris(bruto): 2150

Niet fantastisch hoog, maar ik woon dan ook ver van de randstad af en heb vooralsnog geen specialisme. (wordt aan gewerkt :P)

[ Voor 13% gewijzigd door Hyp Hyper op 14-01-2008 09:40 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Mastermind schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:03:
[...]

Ik werkte voordat ik de consultancy inging ook vast bij een fabriek. Daar ligt het starsalaris voor een HBO'er rond de 2300 o.b.v. 38 uur. Plus een 13e maand. Ik kan me voorstellen dat je het leuk vind dat je software binnen je eigen bedrijf wordt gebruikt, maar dat mag geen alternatief zijn voor een goed loon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
t_captain schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:32:
[...]

Ik werkte voordat ik de consultancy inging ook vast bij een fabriek. Daar ligt het starsalaris voor een HBO'er rond de 2300 o.b.v. 38 uur. Plus een 13e maand. Ik kan me voorstellen dat je het leuk vind dat je software binnen je eigen bedrijf wordt gebruikt, maar dat mag geen alternatief zijn voor een goed loon :)
Van wie mag dat niet? Ik dacht dat iedereen zelf mag bepalen welke specifieke zaken uit zijn dienstverband/werkzaamheden hij ervaart als redenen om het werken als prettig te ervaren. En dat is een totaalplaatje waarbij iedereen voor zichzelf de relevante componenten bepaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort afgestudeerd, mag bij mijn afstudeerbedrijf blijven

Opleiding(en): ICT beheer (mbo) en technische informatica dif. beheer (HBO)
Certificaten: CCNA
Werkervaring: geen relevante, 4 jaar helpdesk (bijbaantje) en stages.
Werkgever: grote ict dienstverlener
Huidige functie: systeem en applicatiebeheerder

Laptop: ja, standaard werkplek
13/14e maand of winstuitkering: variabele beloning (afhangelijk van eigen en business unit targets) 8 tot 15 % van totale jaar inkomen
GSM: ja, standaard werkplek
Leaseauto: nee
Werkweek: 40
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: trainingen, ov kaart, internetvergoeding, spaarloon, persoonlijk budget

Maand salaris(bruto): 2200

lijkt mij aardig marktconform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Security schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:53:
[...]

Mee eens, al eens over gesproken met de baas ?
Ik denk dat winkelen geen verkeerd idee is, je kan hier prima je " marktwaarde " terugvinden.
Beetje laten reactie maar als nog zeker met de baas hierover gesproken maar die geeft niet thuis..moeilijk moeilijk.

Ben dus inderdaad aan het winkelen om mijn marktwaarde terug te vinden.

Maar wat is mijn marktwaarde? Momenteel denk ik aan het bedrag van 2800 bruto.

Mijn gegevens nog een keer:

Opleiding(en):MBO Niv4
Certificaten: MCSA 2003 + Messaging, Citrix Certified Administrator 4.0
Werkervaring:8
Werkgever:nvt.
Huidige functie:System Engineer
Laptop:Nee
Vakantiegeld:8%
Vakantiedagen:23 + aankoop van extra
13/14e maand of winstuitkering: Winstuitkering bij voldoende omzet.
GSM:Ja
Leaseauto:Ja
Werkweek:40
Land:Nederland

Maand salaris(bruto):2200

Naar mijn mening zwaar onder de maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 21:09

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

@bakkiepleur: Wat ik ga zeggen bedoel ik goed ;) Maar je hebt alleen MCSA en CCA. En ondertussen 8 jaar relevante ervaring. Ik zou als ik jou was eerst je MCSE gaan halen en daarna eens aan 2500 gaan denken.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
  • Laatst online: 20:57
Ik had precies hetzelfde idee als Tylen...Hoewel ik persoonlijk niet zoveel waarde hecht aan mijn MCSE (2 vingers in mijn neus), merk ik dat de bedrijven waar ik voor werk dat wel doen. Haal even dat papiertje en ga dan iets aan je salaris doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Abom op 15-01-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 15:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Als ik dat allemaal zo zie ben ik heel erg blij met mijn 3150 vanaf 1 april... :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Mx. Alba schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:50:
Als ik dat allemaal zo zie ben ik heel erg blij met mijn 3150 vanaf 1 april... :)
Dan moet ik wel heel blij zijn met de 3800 die ik nu al heb. Oftewel, vertel meer over je huidige situatie.
Ik zit nu met een voorschot op een CAO + onduidelijke promotie, als ik het weer precies weet, zal ik mijn gegevens die eerder in dit of een vorig deel van het topic staan updaten.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:00
Mx. Alba schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:50:
Ik mag ook niet klagen met 3400 bruto als ik het zo lees.

Even mijn staatje quoten:
Per 1 oktober
Leeftijd: 29
Opleiding: MBI + MCSA2000 + MS SQL 2000/2005 dba + Oracle 10g
Werkgever: Tripple play leverancier
Huidige functie: Medior Applicationmanager
13/14e maand of winstuitkering: Winstuitkering
Vakantiedagen: 25 + elk kwartaal niet ziek 1 extra dag plus mogelijkheid tot kopen
Auto: Nee
Extra's: Volledig OV vergoeding
Maandsalaris: € 3400 bruto

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou dit topic aub zuiver over inkomens en achtergronden delen. Als iets discussie behoeft, maak er dan gewoon een topic voor. Als je een vraag hebt, idem.