Mja of je hier van winst kunt spreken...
50x2x20=2000 km
2000/10=200 liter benzine
200x1.4=280 euro wat je kwijt bent
50x2x20=2000 km
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[Voor 8% gewijzigd door Avvd op 04-03-2008 16:27]
Idd en je krijgt waarschijnlijk 0.19 euro per kilometer dus je houd maar 100 euro over om je auto van te bekostigen ( Wegenbelasting/Verzekering/Afschrijving/Onderhoud )n4m3l355 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:16:
Mja of je hier van winst kunt spreken...
50x2x20=2000 km
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
They made me do it.
MBO (niveau 4+) retail management, vandaar dat ik zei geen gerelateerde opleidingen
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!
ga dan maar niet rekenen met afschrijving / onderhoud, want dan is het al niet meer rendabelBlueone schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:26:
de gemiddelde auto doet het wel iets zuiniger aan. gemiddeld zou het 1 op 12,5 zijn
50x2x20=2000 km
2000/12,5=160 liter benzine
200x1.4=224 euro wat je kwijt bent
scheelt nogal wat per maand.
PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente
je vergeet de bijtelling en het niet opbouwen van no claimphobosdeimos schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:35:
En dan ga je er van uit dat je geen enkel probleem krijgt met je auto (er gaat iets stuk, of je rijdt ergens tegen), plus vergeet je de onderhoudkosten te tellen (om de zoveel kilometer en klein of een groot onderhoud).
Een bedrijfswagen kost je niet alleen maar een fractie van een eigen wagen, je hebt ook nog het voordeel dat je ten alle tijde in een nieuwe wagen kan rijden, en de hele rompslomp (onderhoud, tax, verzekering, blablabla) volledig uit handen wordt genomen.
[Voor 7% gewijzigd door tsunami69 op 05-03-2008 11:48]
Ik dacht dat leasemaatschappijen gewoon bewijzen afgeven van schadeloos rijden...tsunami69 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:42:
[...]
je vergeet de bijtelling en het niet opbouwen van no claim
Ik heb het nog niet meegemaakt dat ik auto kon rijden en dat alle kosten werden vergoed door mijn werkgever
Ik betaal geen bijtelling of welke andere bijdrage dan ook.tsunami69 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:42:
[...]
je vergeet de bijtelling en het niet opbouwen van no claim
Ik heb het nog niet meegemaakt dat ik auto kon rijden en dat alle kosten werden vergoed door mijn werkgever
Anoniem: 52684
Bedoel je dat die belasting 70 € netto per maand bedraagt?Engineer Stewie schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:14:
In België betaal je op bedrijfswagen idd enkel "Voordeel van alle aard" bij de meeste bedrijven. Sommige durven wel gewoon aan te rekenen aan de werknemen.
In mijn geval is het een 70€ netto / maand. (10 pk (120 din pk) icm met 75 km enkele woon-werk afstand).
[Voor 5% gewijzigd door phobosdeimos op 05-03-2008 17:42]
Gadgets: [Canon Ixus-50], [Nokia N95 + Emtac Trine II GPS], TV: [Philips 32pf9731], PC: [Medion MD8833], [Asus P5K Premium + E6600]
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Anoniem: 254566
Godfather Bodybuilding topic reeks
Anoniem: 254614
Is dit een soort van Freelance constructie? Ik zou anders niet weten waarom ze je zoveel zouden betalen voor een part-time baan.Anoniem: 254614 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:09:
Leeftijd: 21
Opleiding(en): MBO niveau 4 applicatie ontwikkelaar (momenteel 1ste jaar HBO informatica)
Certificaten: Geen
Werkervaring: 2 jaar
Werkgever: Software development bedrijf
Huidige functie: Software developer (part-time naast de studie)
Laptop: nee
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 10
13/14e maand of winstuitkering: nee
GSM: nee
Leaseauto: nee
Werkweek: 16 uur
Pensioenregeling: Geen idee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Kan werken wanneer ik wil, waar ik wil.
Land: Nederland
Maand salaris(bruto) bij 16 uur per week: 1456,-
Maand salaris(bruto) bij 40 uur per week: 3640,-
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
[Voor 8% gewijzigd door ? ? op 06-03-2008 15:34]
Ziet er allemaal netjes uit. Alleen een beetje weinig vrije dagen.era.zer schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:27:
Leeftijd: 25
Opleiding(en): Bachelor Informatica (HBO in Nederland I think)
Certificaten: Geen
Werkervaring: 3.5 jaar
Werkgever: Chemie
Huidige functie: Software developer en al de rest
Laptop: ja
Vakantiegeld: normaal zeker
Vakantiedagen: 20
13 maand: volledig maandloon
winstuitkering: 1000 euro bruto
Werkweek: 36.5 uur
Andere: hospitalisatieverzekering
Land: Belgie
Maand salaris(bruto) bij 36.5 uur per week: [afbeelding]
Ik heb eigenlijk geen idee of dat een goed loon is, het is m'n eerste werkgever? Ik code ontzettend nuttige software voor henen af en toe zorgen dat de servers blijven draaien bv. met updateservers, maar meest is soft dev.
Anoniem: 254614
Nee, ik heb een normaal contract bij dat bedrijf, gebaseerd op een 0 uren contract.rwb schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:19:
[...]
Is dit een soort van Freelance constructie? Ik zou anders niet weten waarom ze je zoveel zouden betalen voor een part-time baan.
[Voor 11% gewijzigd door Bertus op 06-03-2008 19:00]
Heeft ook een computer!
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details