Hallo mensen,
Ik ben in bezit van een bachelor Technische Bedrijfskunde (2021) en daarna heb ik een klein jaartje officieel gewerkt als parttime data analist (vooral wat klusjes met programma's zoals Excel, Excel VBA, Visio, Python en Power Automate). Technische Bedrijfskunde gestudeerd, maar waarom een IT-achtige baantje? Ik kwam er achteraf pas achter dat IT-vraagstukken mij meer interesseren dan technisch bedrijfskundige (Supply Chain, logistieke, inkoop etc.) vraagstukken.
Nu ben ik door een maatje van mij getipt met de door Sogeti aangeboden traineeship: 'IT Traineeship' in Groningen.
Dit traineeship sprak me aan, omdat er veel training/opleidingsmogelijkheden worden aangeboden en natuurlijk ook dat ik mezelf verder kan ontwikkelen op het gebied van IT (de arbeidsvoorwaarden klinken opzich ook wel aantrekkelijk).
Nu vraag ik mij af of het realistisch is om dit traineeship aan te gaan? Ik heb namelijk niet zoveel ervaring met programmeertalen. Wel heb ik met programmeertalen Python en Excel VBA gewerkt, maar daarmee hebben youtube en het internet mij vooral mee geholpen.
Daarnaast vraag ik mij ook af hoe jullie een 40-urige werkweek ervaren bij Sogeti? Hebben jullie nog tijd voor andere dingen, zoals sporten, uit eten, dagje weg, gamen etc.?
Alvast dank voor de moeite!
[Voor 0% gewijzigd door Genoskeh op 29-12-2022 19:39. Reden: Spellingsfout]