PSU is al door de lokale PSU checker geweest op GoT. Was nog ruimte voor een 2e 8800GT die er nooit komtGoner schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:37:
[...]
dacht dat je voor de HD 3870 ging ?
[...]
Goeie voeding ... (PSU dus, niet dat je gezond moet eten)
Anoniem: 239234
Goner is niet de enige die met een trackball overweg kan.
Ik game al sinds jaar en dag met een trackball
Het is maar net waar je aan gewend bent, hoewel een touchpad mij niet echt iets voor een shooter lijkt .
@GENETX ook ik sta een stuk boven je
Ik game al sinds jaar en dag met een trackball
Het is maar net waar je aan gewend bent, hoewel een touchpad mij niet echt iets voor een shooter lijkt .
@GENETX ook ik sta een stuk boven je

Yep!Anoniem: 231912 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:26:
haha, ik hoop voor z'n gezondheid dat hij dan niet 19 uur speelt....
zie :
Anoniem: 209492 in "Enemy Territory: Quake Wars - Deel 3"
Goner in "Enemy Territory: Quake Wars - Deel 3"
[ Voor 12% gewijzigd door Goner op 28-11-2007 10:40 ]
Wrijf het er maar lekker in ^^
Vanavond zal ik ook nog wel even bezig zijn met de laatste checks op mn toekomstig systeem. Dan wss morgenavond bestellen. Vanaf dan zal ik wel weer te vinden zijn vanaf mn laptop om iig te gamen.
De echte rentree wordt dan over 1-2 weekjes verwacht met een 60FPS Capable systeem om jullie reet te kicken
ik ben om, drie dagen de demo gespeeld, en ik denk dat ik een dezer dagen de game ga halen!
Anoniem: 209492
In dat geval: welkom! Ik hoop je een dezer dagen aan het business end van m'n assault rifle aan te treffen...greatgonzo schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:00:
ik ben om, drie dagen de demo gespeeld, en ik denk dat ik een dezer dagen de game ga halen!
Tips, gratis en voor niets:
- Loop eerst even door de maps heen voordat je online gaat, zodat je weet waar de objectives zijn.
- Rookies maken fouten -ik ook- maar zorg in vredesnaam dat je basics in orde zijn; gebruik je deployables (radar, radar, radar!) en plaats ze opnieuw, ook al worden ze keer op keer vernietigd/niet op tijd gerepareerd. Ook kun je op een hoop maps deployables kwijt op plaatsen die een hoop mensen over het hoofd zien (Slipgate: uiterst links, in een rechte lijn vanaf de GDF fw spawn, komt geen hond, maar je kunt er wel een radar plaatsen, op Sewer is op de linkeroever zat plaats voor o.m. rocket artillery, die daar een vrijwel volledig vrij schootsveld over deployables en vehicles heeft.)
Iets anders, in de rubriek 'Zo slecht dat het goed wordt': gisteren op Island had een GDF-medic een supply crate neergezet op de richel van het gebouw schuin tegenover de ingang naar de Dish, normaal een mooi beschutte plaats. Nu had een of andere ongelofelijk fielterige constructor dat ding wel zien staan, maar had, in plaats van de crate te vernietigen, er uit het zicht twee proximity mines opgeplakt. Het resultaat laat zich raden toen ik -zwaargewond- me opgelucht op die crate stortte...
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 209492 op 28-11-2007 12:43 ]
Ik heb betere tip imogreatgonzo schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:00:
ga gewoon lekker online. Speel met de rest mee dan ontdek je vanzelf alle objectives. Gewoon lekker knallen. "het is toch maar public"
Helemaal mee eensch. De W:ET/ET:QW community is een hele leuke community. Iedereen kan er aan mee doen, of je het spel net een dag hebt, of al vanaf de eerste Beta's meespeelt en echt een pro bent. Je moet het als team doen en het is binnen een team dan ook de bedoeling dat je nieuwkomers gaat helpen.kenicky schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:52:
[...]
Ik heb betere tip imo
ga gewoon lekker online. Speel met de rest mee dan ontdek je vanzelf alle objectives. Gewoon lekker knallen. "het is toch maar public"
Zo heeft een van de beste Tormentor vliegeniers mij de basics in de Beta geleerd. Ben blij dat ik anderen heb mogen leren vliegen in de demo en retail versie. Join the game en loop met mensen mee. Wees niet bang om wat hulp te vragen want mijn ervarign is dat er altijd wel iemand opstaat om je te helpen.
Kan ook. Als medic bijv. kun je gewoon meelopen en schieten en ben je nog nuttig ook.kenicky schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:52:
[...]
Ik heb betere tip imo
Ik roep dit vooral om tijdens een game geen basic dingen uit te hoeven leggen. Hoe vaak ik inmiddels heb moeten smeken of de aanwezige covops/infiltrators een radar kunnen deployen... Wil ik eigenlijk liever niet weten... En ik begrijp dat je dat 'toch maar public' met een dikke knipoog bedoelt, maar ik ga toch benadrukken dat ook op pubs halve garen niet warm ontvangen gaan worden. En met halve garen bedoel ik dan de mensen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn en die -en dat is het ergste- ook volstrekt nergens op reageren (zelfs niet op direct met naam aanspreken). Buiten dat ben ik overigens zeker bereid een nieuwe speler -in game als dat moet- het e.e.a. uit te leggen of te helpen.
Wie was dat btw? DomMafia? Ik kan zelf nog wel wat tips (of een goede vid/replay!) gebruiken, aangezien ook ik het ooit eens zal moeten gaan leren. Ieder team heeft tenminste één goede piloot nodig, maar daar ontbreekt het meestal aan, dus ik zal toch een keer die 'verantwoording' moeten gaan nemen. Ik hoor wel eens mensen roepen dat vliegen geen skill vereist en dat het een kwestie van hoveren en raketten van 100 km afstand schieten is, maar die hebben het geloof ik zelf nog niet geprobeerd. Vooral met je flares moet je echt verschrikkelijk snel zijn, anders is het binnen een tel afgelopen met je.GENETX schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:49:
[...]
Zo heeft een van de beste Tormentor vliegeniers mij de basics in de Beta geleerd. Ben blij dat ik anderen heb mogen leren vliegen in de demo en retail versie. Join the game en loop met mensen mee. Wees niet bang om wat hulp te vragen want mijn ervarign is dat er altijd wel iemand opstaat om je te helpen.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 209492 op 28-11-2007 14:13 ]
Weet iemand hoe je met de anansi kan hoveren?
Ik was een keer een hele degelijke anansi speler tegengekomen, die gewoon achter een berg hoverde op slipgate terwijl hij zijn raketten en whatnot op alle strogg rond de gate zat uit te spugen, en als je een lock op hem had vloog de raket mooi tegen de berg op, dus de enige manier dat je hem neer kon halen was met een icarus achter hem op de berg te komen als rocket ventje en hem dan uit de lucht te knallen.
Kan ook heel goed dat hij stil hing en capslock gebruikte, maar hij helde voor mijn gevoel wel iets te veel vooruit, en bewoog amper.
Ik was een keer een hele degelijke anansi speler tegengekomen, die gewoon achter een berg hoverde op slipgate terwijl hij zijn raketten en whatnot op alle strogg rond de gate zat uit te spugen, en als je een lock op hem had vloog de raket mooi tegen de berg op, dus de enige manier dat je hem neer kon halen was met een icarus achter hem op de berg te komen als rocket ventje en hem dan uit de lucht te knallen.
Kan ook heel goed dat hij stil hing en capslock gebruikte, maar hij helde voor mijn gevoel wel iets te veel vooruit, en bewoog amper.
Van alle classes vind ik oppressor/field ops nog steeds het 'saaist' ... dat opladen duurt zoooo lang.greatgonzo schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:21:
ik lig net als opressor in de heuvels het canon af te schieten, en ondertussen mensen te beschieten,
Gelukkig verdien je inderdaad vrij snel een scoped rifle/accurized lacerator, waar je de vijand wat mee kan gaan liggen jennen.
[ Voor 33% gewijzigd door Goner op 28-11-2007 16:44 ]
Ik vind de Violator/ bomb run zo leukGoner schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:05:
[...]
Van alle classes vind ik oppressor/field ops nog steeds het 'saaist' ... dat opladen duurt zoooo lang.
Gelukkig verdien je inderdaad vrij snel een scoped rifle/accurized lacerator, waar je de vijand wat mee kan gaan liggen jennen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Die flares moe tje op je muis binden, met [1] ben je gewoon echt te laat, of je overleeft het maar knalt ergenstegenaan omdat je niet EN kan gasgeven EN kan sturen EN flares afvuren tegelijk...
Verder heb ik het van Murka10 geleerd, was tijdens de Beta een van de 10 besten volgens mij. Hoogste in rank != beste. Tuurlijk geeft het een indicatie, maar zegt lang niet alles. Misschien ben ik vanavond wel even online (denk het wel), voeg me maar toe als je dat nog niet hebt gedaan (GENETX)
Verder heb ik het van Murka10 geleerd, was tijdens de Beta een van de 10 besten volgens mij. Hoogste in rank != beste. Tuurlijk geeft het een indicatie, maar zegt lang niet alles. Misschien ben ik vanavond wel even online (denk het wel), voeg me maar toe als je dat nog niet hebt gedaan (GENETX)
Die vliegt nog steeds rond: http://stats.enemyterritory.com/profile/murka10GENETX schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:04:
Die flares moe tje op je muis binden, met [1] ben je gewoon echt te laat, of je overleeft het maar knalt ergenstegenaan omdat je niet EN kan gasgeven EN kan sturen EN flares afvuren tegelijk...
Ik ga je een keer speccen, maar ik ga vooral eerst zelf maar eens offline (ja ja vloeken in jouw kerk, ik weet het
Ik vind field ops ook maar zozo, maar oppressor is wel leuk, omdat je ook van dichtbij heel waardevol kunt zijn. Kijk maar eens hoe blij je je technicians maakt als je een schild voor ze zet als ze reviven...
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 209492 op 28-11-2007 20:21 ]
Sommige mensen
Ik zat gisteren op een server als covert ops. Ik sta een vermomming aan te nemen van een dooie vijand en een teamgenoot staat naar me te kijken. Na een paar seconden verander ik, loop weg en die l*l schiet me neer... aargh!!! Kijk in de hitte van de strijd kan ik me voorstellen dat iemand die er als de tegenstander uitziet neerschiet, maar een covert ops voor je ogen zien vermommen en em dan neerschieten.. meh
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Net weer even gespeeld. Draaide 30FPS @ Low. Wss morgen mn systeempje maar bestellen
. Niet echt een geweldig team en ook mn ervaring is op it moment met mn laptop en laptopmuisje niet geweldig. Toch slaagden we er in om op slipgate 2 maal 3 bommen van de GDF onschadelijk te maken! Het was echt een wonder.
Dat is wel heel fucking tragisch zeg! 'Kijk hij switcht teams, let's shoot the bastard!' Awkward!Acid_Burn schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:42:
Sommige mensenIk zat gisteren op een server als covert ops. Ik sta een vermomming aan te nemen van een dooie vijand en een teamgenoot staat naar me te kijken. Na een paar seconden verander ik, loop weg en die l*l schiet me neer... aargh!!! Kijk in de hitte van de strijd kan ik me voorstellen dat iemand die er als de tegenstander uitziet neerschiet, maar een covert ops voor je ogen zien vermommen en em dan neerschieten.. meh
Ik had net ook nog een paar van die dwaallichten. Ik zie een GDF een gebouw induiken, dus ik loop binnen guns blazing, staat er ineens een teammaat in m'n vuurlinie (niet op de minimap gekeken
De crowning turd van de avond was ene Antonio, die z'n radar niet ver genoeg naar voren had staan, waardoor er op Salvage nog steeds bar weinig te zien was. Ik vraag via vsay, vraag het nog een paar keer, spreek hem persoonlijk aan en kietel hem tenslotte uit wanhoop even heel lichtjes met een lightning gun. Hij gaat staan, kijkt me aan, ik spam 'deploy psi-radar at once' en hij schiet op me met z'n railgun. Kostte 'm enige moeite, ondanks dat ik als verlamd stond bij het zien van van zoveel stupiditeit, maar na 3 schoten had hij me om. Toen heb ik maar op 'disconnect' gedrukt. Vandaar ook m'n verhaal over basics een paar reacties terug...
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 209492 op 29-11-2007 00:40 ]
Of je kunt het gewoon negeren, relaxed en ontspannen gaan gamen zonder je druk te maken om iemand die net nieuw is...
Wat me opvalt is dat we de laatste tijd niet meer op Khaos zitten, die server moeten we maar weer eens vullen lijkt me.
Wat me opvalt is dat we de laatste tijd niet meer op Khaos zitten, die server moeten we maar weer eens vullen lijkt me.
Dat zit er (helaas) niet in... Moet er misschien niet meer over posten... Over sommige stommiteiten lig ik overigens wel dubbel; bij de 2e objective op Island werd ik pas tot 3 keer toe (als GDF-medic) overreden door een bestuurderloze Husky waar een teammaat afgesprongen was, in plaats van te remmen en af te stappen... Stelletje Evil Knievels...GENETX schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:30:
Of je kunt het gewoon negeren, relaxed en ontspannen gaan gamen zonder je druk te maken om iemand die net nieuw is...
Khaos is stil en dat is inclusief de clanners zelf; ik heb Cyclonus en de rest van de crew al meer dan een week niet online gezien.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 209492 op 29-11-2007 10:22 ]
Klinkt bekend ... ben diverse keren al sleutelend geplet tussen div. GDF voertuigen en de achterkant van de MCPAnoniem: 209492 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:08:
bij de 2e objective op Island werd ik pas tot 3 keer toe (als GDF-medic) overreden door een bestuurderloze Husky waar een teammaat afgesprongen was, in plaats van te remmen en af te stappen...
Oh shit... Wel overreden door de MCP, maar geplet tussen 2 voertuigen... Lijkt erop dat God een grotere hekel heeft aan sommige engineers, dan aan andere...Goner schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:38:
[...]
Klinkt bekend ... ben diverse keren al sleutelend geplet tussen div. GDF voertuigen en de achterkant van de MCP
Anoniem: 199898
Ik heb ook het idee dat er steeds minder mensen dit spel spelen. Vorige keer dat ik er was waren er maar 3 server van 24 en een paar van 16 vol, ranked dan. Maar dat kan misschien aan het tijdstip liggen (23:00uur)
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 199898 op 29-11-2007 13:20 ]
Correctie: De MakronAnoniem: 209492 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:18:
[...]
Oh shit... Wel overreden door de MCP, maar geplet tussen 2 voertuigen... Lijkt erop dat God een grotere hekel heeft aan sommige engineers, dan aan andere...
Mooi is ook die anansi die geen remmen heeft, maakt het af en toe flink lastig om hem te repareren
.
Zou irl wel komisch zijn, zon kerel die achter zijn hypermoderne gevechtsheli rent die rustig de berg af rijdt
Zou irl wel komisch zijn, zon kerel die achter zijn hypermoderne gevechtsheli rent die rustig de berg af rijdt
Geen idee hoe dat komt. Ik heb altijd een vrachtje (15+) servers van 24 met een ping < 100.Anoniem: 199898 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:19:
Ik heb ook het idee dat er steeds minder mensen dit spel spelen. Vorige keer dat ik er was waren er maar 3 server van 24 en een paar van 16 vol, ranked dan. Maar dat kan misschien aan het tijdstip liggen (23:00uur)
Ik heb hier het probleem dat ik maar iets van 200 servers ingeladen krijg, en dat tergend langzaam. Ik dacht dat daarvoor een fix was. Zou iemand die willen posten?
Bvd
Bvd
Was dat niet een probleem met WRT54(g) routers ??
Moet je eens in de community forums zoeken ...
http://community.enemyter...ums/forumdisplay.php?f=28
Tijdstip maakt niet uit, 1e pagina (alleen ranked, ping <100) kan ik zo skippen, zitten helemaal vol 24/24.
Moet je eens in de community forums zoeken ...
http://community.enemyter...ums/forumdisplay.php?f=28
Hier ook ... slechts 3 servers met 24 klinkt als bovenstaand probleem, incomplete lijst.Anoniem: 209492 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:01:
Ik heb altijd een vrachtje (15+) servers van 24 met een ping < 100.
Tijdstip maakt niet uit, 1e pagina (alleen ranked, ping <100) kan ik zo skippen, zitten helemaal vol 24/24.
[ Voor 55% gewijzigd door Goner op 30-11-2007 10:44 ]
als ik zoek op alleen ranked servers krijg ik echt veel servers.
heb je misschien je filters te strak staan?
heb je misschien je filters te strak staan?
Als ik alle filters uit zet, krijg ik rond de 900 servers. Kan dit kloppen? Een vriend zegt dat hij er 1100 krijgt.
Ik heb nu de standaard router van tiscali, een ZYXEL Prestige 2602H-61.
Ik heb nu de standaard router van tiscali, een ZYXEL Prestige 2602H-61.
http://www.xfire.be/?x=news&mode=item&id=2156 Dit Toernooi is gratis entree voor specs in enschede. Dus als je goede ET:QW teams wilt zien kom daar dan heen.
Anoniem: 231912
hmm, zou chill zijn als je ook via internet kon kijken
enschede is niet heel dichtbij.
Zonder filter nu 1134, met filter op ranked rond de 580. Wel een hoop lege servers/
Flickr PSN ID= cheironnl
een haast niet te beantwoorden vraag maar goed, las laatst (ik meen in de PCGP), dat veel nieuwe spellen na 3 maanden al in de budgetbakken raken.
Nu heb ik nog een platen/cd bon, en wil dus eventueel wel wachten tot de game wat in prijs zakt (hij is nu nog rond de 55 euro in de winkels).. weet iemand wanneer die ongeveer gaat zakken in prijs?
anders koop ik hem toch maar via inet, in de PW staat die nu voor 39 euro
Nu heb ik nog een platen/cd bon, en wil dus eventueel wel wachten tot de game wat in prijs zakt (hij is nu nog rond de 55 euro in de winkels).. weet iemand wanneer die ongeveer gaat zakken in prijs?
Bij Play was hij 28 inc verzenden.greatgonzo schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:52:
een haast niet te beantwoorden vraag maar goed, las laatst (ik meen in de PCGP), dat veel nieuwe spellen na 3 maanden al in de budgetbakken raken.
Flickr PSN ID= cheironnl
bij play heb je een CC nodig, toch?
Is grote kans dat zoiets wel mogelijk is!Anoniem: 231912 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:04:
hmm, zou chill zijn als je ook via internet kon kijkenenschede is niet heel dichtbij.
offtopic:
ik zoek nederlandse etqw spelers voor serieuze clan die actief zijn heb je intresse stuur DM of kom naar #hyperion-gaming @ quakenet
ik zoek nederlandse etqw spelers voor serieuze clan die actief zijn heb je intresse stuur DM of kom naar #hyperion-gaming @ quakenet
Ja, als je die niet hebt kun je hem ook bij cd-wow bestellen, gaat gewoon via iDeal.greatgonzo schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 16:22:
bij play heb je een CC nodig, toch?
Gister ook ETQW gekocht, net geïnstaleerd. Komt hij met een driver foutmelding.
Naja dan maar even drivers updaten en patchen.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
zeg net dat je hier langs moet komen (LAN party topic), maar ik zie dat je dat al gedaan hebt...
't ging net echt lekker. Als medic in de Z-O-Azie campaign. 3 mensen met teamspeak. 0-3 voor de GDF
. 3x als beste medic.zelfs volcano gewonnen, wat een fantastische map is, maar best moeilijk om te winnen. Als mensen aan het hacken waren/aan het repareren/etc. medpacks erbij, supply crates, 't ging heel goed, en we hadden een mooi team. Teamspeak werkt toch wel lekker. Helaas wel vaak dat mensen net respawnen, als je ze wil healen. Erg irritant. Maarja.
Daarna Afrika 1-2 voor de GDF, helaas Island verloren, maar daar waren de strogg erg sterk bezig. Uit eindelijk 1 iemand met rocketlauncher die de mijnen (en wat strogg) wegblies, 3 engineers, en 2 medics die iedereen beter maakten. Maar voor de vault waren we te laat.
't ging net echt lekker. Als medic in de Z-O-Azie campaign. 3 mensen met teamspeak. 0-3 voor de GDF
Daarna Afrika 1-2 voor de GDF, helaas Island verloren, maar daar waren de strogg erg sterk bezig. Uit eindelijk 1 iemand met rocketlauncher die de mijnen (en wat strogg) wegblies, 3 engineers, en 2 medics die iedereen beter maakten. Maar voor de vault waren we te laat.
haha, dat betekend dat openGL wglchoosepixelformatARB niet ondersteund 
succes ermee dan
succes ermee dan
oeh, oeh. hij doet het 
Heb wat offline geoeffend op easy, toch zuig ik erg hard. Ik speel aardig wat online games. (halo, UT, halflife)
Is er een got server?
Heb wat offline geoeffend op easy, toch zuig ik erg hard. Ik speel aardig wat online games. (halo, UT, halflife)
Is er een got server?
nop, maar als je de GoT'ers aanmeldt (zie TS), kan je makkelijk op dezelfde server gaan spelen als een andere GoT'er
Ok, zet mij er ook maar in: Borgoth
Is er wel een got clan?
Is er wel een got clan?
[ Voor 26% gewijzigd door Borgoth op 02-12-2007 19:59 ]
Nee, en je staat in topic start.Borgoth schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:52:
Ok, zet mij er ook maar in: Borgoth
Is er wel een got clan?
Gister weer eens starship troopers op tv en moet toch zeggen dat de GDF wel veel van die gasten weg heeft (at least qua gear en uitrusting) 
En bij deze weer in myreact, vroeg me al af waarom ik t vorige topic niet meer zag (jep loop achter)
En bij deze weer in myreact, vroeg me al af waarom ik t vorige topic niet meer zag (jep loop achter)

Bij Play.com moert je er ook twee maanden op wachten (net vorige week binnengekregen, begin oktober betaald
'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne
Daar zat ik ook aan te denken ... eigenlijk zou "Come on you apes, you wanna live forever?" ook onder de quickchat moeten komenPendaco schreef op maandag 03 december 2007 @ 09:08:
Gister weer eens starship troopers op tv en moet toch zeggen dat de GDF wel veel van die gasten weg heeft (at least qua gear en uitrusting)
Bij play.com heb ik slechts 1 weekje hoeven wachten tot hij binnen was. 23ste besteld
Lockaholic is mijn spelers naam
Lockaholic is mijn spelers naam
Ik sta ook nog niet in de TS; mijn nick is hetzelfde als hier: DyStiC
zo hee! bij cdwow is die 22 euro! das geen geld!
Even nog een bonnetje van 2 euro erbij, en ik heb hem voor 20 euro!
Even nog een bonnetje van 2 euro erbij, en ik heb hem voor 20 euro!
[ Voor 42% gewijzigd door greatgonzo op 03-12-2007 19:15 ]
Om gek van te worden die instant revive van de GDF. 3 goede medics op een verdedigend punt en je bent de helft van de tijd bezig om dat punt te veroveren.
Flickr PSN ID= cheironnl
tja.. strogg heeft jetpacks, remote drones, geen reload, spawn hosts, teleport beacons.. mag de gdf dan instant revive hebben?
Geen reload?
Flickr PSN ID= cheironnl
nope.. hooguit afkoeltijd omdat je gun oververhit raakt... maar als je er een beetje op let heb je daar niet eens last van.
Wat mij betreft is het enige wat irritant is de Icarussen.
Deze zijn dusdanig moeilijk te raken dat het heel irritant kan zijn als er 2 of 3 in de lucht zitten die er ook mee om weten te gaan. Voor al het overige is altijd wel een goede oplossing.
(bijv. antw op die 3 medics, is een rocketlauncher, raak er 2 dan zijn ze instant gibbed)
Voor de rest vind ik de game goed gebalanceerd. Je houdt echter de kans dat de "goede" spelers aan 1 zijde zitten en de "mindere" spelers aan de andere. Op dat moment is het inderdaad frustrerend het eerste objective niet eens te halen.
Deze zijn dusdanig moeilijk te raken dat het heel irritant kan zijn als er 2 of 3 in de lucht zitten die er ook mee om weten te gaan. Voor al het overige is altijd wel een goede oplossing.
(bijv. antw op die 3 medics, is een rocketlauncher, raak er 2 dan zijn ze instant gibbed)
Voor de rest vind ik de game goed gebalanceerd. Je houdt echter de kans dat de "goede" spelers aan 1 zijde zitten en de "mindere" spelers aan de andere. Op dat moment is het inderdaad frustrerend het eerste objective niet eens te halen.
Hee, je vergeet die fantastische rubberboot ... daar win je nog 's games meeAcid_Burn schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:28:
tja.. strogg heeft jetpacks, remote drones, geen reload, spawn hosts, teleport beacons.. mag de gdf dan instant revive hebben?
Ik speel nu trouwens CoD4, geen Icarus met onuitputtelijke voorraad stroybombs daar. Alleen krijg ik daar ook het heen-en-weer van de airstrikes ...
ik ben het niet helemaal met je eens, ik vind het zelf vrij makkelijk om icarussen uit de lucht te schieten, het vergt misschien wel een ruim uurtje oefenen, maar daarna lach je deze lui hard uit.kenicky schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:35:
Wat mij betreft is het enige wat irritant is de Icarussen.
Er zijn idd ook van die luitjes die graag skieën, zoals dat in tribes kon, ik ben er zelf een van, en moet zeggen dat je hier toch wel een gemeen voordeel mee maakt, mits je er goed mee omgaat, maar overal is een oplossing voor, en een gpmg maakt al snel gehakt van een ski-wi
Hey mensen , ik ben ook weer terug uit Thailand en Cambodja.(lekker bruin gebakken) Tot m`n verbazing zie ik dat er alweer een deeltje bij is gekomen. Vergeet mij niet in de GoT-lijst ... BlaatkillerNL. Gister alweer wat potjes gespeeld en dat is best weer ff wennen na 2,5 week niets gespeeld te hebben.
Yeah, maar jij bent ook een bovengemiddelde speler. In mijn boekje althans... Tip voor degenen die moeite hebben met die krengen; mik ietsje voor ze. SD heeft onlangs nog eens bevestigd dat hitdetection bij voertuigen niet instant is, wat bij de meeste objecten geen probleem is omdat ze groot en traag genoeg zijn, maar bij Icari wel en die moet je dus met je crosshair leiden. Zie o.m.: http://community.enemyter...?t=18704&highlight=icarusNickbn schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:07:
[...]
ik ben het niet helemaal met je eens, ik vind het zelf vrij makkelijk om icarussen uit de lucht te schieten, het vergt misschien wel een ruim uurtje oefenen, maar daarna lach je deze lui hard uit.
Er zijn idd ook van die luitjes die graag skieën, zoals dat in tribes kon, ik ben er zelf een van, en moet zeggen dat je hier toch wel een gemeen voordeel mee maakt, mits je er goed mee omgaat, maar overal is een oplossing voor, en een gpmg maakt al snel gehakt van een ski-wi
Dan blijft het overigens nog lastig hoor, maar je zult merken dat het werkt.
Anoniem: 123662
Mijn ervaring is dat een shotty goede resultaten heeft en inderdaad moet je wel het doel blijven volgen. Ik neem aan dat een GPMG ook tot zo iets leidt maar die gebruik ik nou eenmaal niet zo vaak.Anoniem: 209492 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:08:
[...]
Yeah, maar jij bent ook een bovengemiddelde speler. In mijn boekje althans... Tip voor degenen die moeite hebben met die krengen; mik ietsje voor ze. SD heeft onlangs nog eens bevestigd dat hitdetection bij voertuigen niet instant is, wat bij de meeste objecten geen probleem is omdat ze groot en traag genoeg zijn, maar bij Icari wel en die moet je dus met je crosshair leiden. Zie o.m.: http://community.enemyter...?t=18704&highlight=icarus
Dan blijft het overigens nog lastig hoor, maar je zult merken dat het werkt.
skieën is zeg maar snelheid opbouwen met de icarus, en dan daarmede over de grond zoeven en op het juiste moment weer de lucht in gaan om de snelheid te behouden, je kan er erg hard mee gaan.
en tip van menno is compleet waar, ietsjes vóór het voertuig mikken (leaden) doet al wonderen bij icarus.
skieën?
ik speel het nu al even maar ik zuig echt heel hard.
ik speel het nu al even maar ik zuig echt heel hard.
Daar neem je toch gewoon de tormentor voor?Nickbn schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:04:
[...]
skieën is zeg maar snelheid opbouwen met de icarus, en dan daarmede over de grond zoeven en op het juiste moment weer de lucht in gaan om de snelheid te behouden, je kan er erg hard mee gaan.
en tip van menno is compleet waar, ietsjes vóór het voertuig mikken (leaden) doet al wonderen bij icarus.oefening baart kunst
Die verhalen hoor ik meer, van mensen die laag over de grond scheren met dat ding en zo een stel GDF platwalsen. Zover is het voor mij nog lang niet, maar ik ben meer aan het vliegen nu.GENETX schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:32:
[...]
Daar neem je toch gewoon de tormentor voor?Heb het al eens voorelkaar gekregen om " iemand over te rijden" met de tormentor
@bFunk: Dat waren een paar beste potjes zojuist! Goed technician werk van jouw kant, bij een hoop andere mensen was ik allang voor de volgende respawn gegaan, maar bij jou heb ik er bewust een paar laten lopen en je wist me altijd te vinden.
Dat is altijd leuk. Eergisteren ofzo had ik dat ook, vol in zn achteruit tegen een lichtmast op de outskirtsGENETX schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:32:
[...]
Daar neem je toch gewoon de tormentor voor?Heb het al eens voorelkaar gekregen om " iemand over te rijden" met de tormentor
-edit-
Kwam vanavond Bfunk nog tegen in twee hele spannende potjes. Valley met nog 30 seconden te gaan (+/-) de GDF explosives geplant. Het scheelde niets of hij was ontploft.
In Outskirt op een gegeven moment 5 GDF in transmitting room en het Brain onderweg. Hoe we dat hebben gered weet ik niet want ik was in Limbo
[ Voor 30% gewijzigd door cheiron op 06-12-2007 22:51 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
offtopic:
Aaah , dat zul je net zien he.. kom terug van vakantie , wil je gaan gamen gaat je gfx-kaart kapot. Zojuist maar even een x1950 pro besteld, vanaf woensdag ben ik hopelijk weer van de partij!
Aaah , dat zul je net zien he.. kom terug van vakantie , wil je gaan gamen gaat je gfx-kaart kapot. Zojuist maar even een x1950 pro besteld, vanaf woensdag ben ik hopelijk weer van de partij!
Die icarus kun je ook gemakkelijk met je machine geweer uit de lucht schieten.. het duurd wel ff 2 magazijnen ofzo , maar zolang je zijn baan volgt en er iets voor richt zit je goed. Gister trouwens nog wel in me laatste potje een tormentor gesloopt met behulp van "silenced machine pistol"
Gisteren ook nog tegen bFunk gespeeld
.. Ging maar zo zo met mijn team
Het gaat er mij ook niet om of je ze uit de lucht kunt schieten of niet. Het probleem is dat ze met de juiste bestuurder heel vervelend kunnen zijn. Daarbij als er 3 om je heen circelen is het snel gebeurd en schiet je die 2 magazijnen niet leeg.(volgens mij kan het snellerDie icarus kun je ook gemakkelijk met je machine geweer uit de lucht schieten.. het duurd wel ff 2 magazijnen ofzo , maar zolang je zijn baan volgt en er iets voor richt zit je goed. Gister trouwens nog wel in me laatste potje een tormentor gesloopt met behulp van "silenced machine pistol"
Het zou bijvoorbeeld niet onrealistisch zijn dat op het moment een icarus in de lucht geraakt worden de controle even kwijt zijn bijvoorbeeld. (halve seconde bijv) Op deze manier zou de invloed die een icarus in een game kan hebben wat teruggebracht. (en wordt de icarus meer als vervoersmiddel dan als spammiddel gebruikt)
Goed nieuws vanaf hier:
De PCboer heeft er alles aan gedaan om toch een AM2+ bordje te fixen. Op het orginele bordje kon ik tot 2008 wachten.. Nu krijg ik 1 die nog neit eens op hun site staat en ziet er nog beter ui. Dus volgende week krijg ik hoogstwaarschijnlijk mn PC.
Misschien ben ik vanavond/morgen ook wel even online vanaf laptop. Maar moet ook nog werken en PC van mn zusje leeghalen.. Verder is prutsen met Linux op dit moment ook zo leuk...
* GENETX heeft tijd tekort.
De PCboer heeft er alles aan gedaan om toch een AM2+ bordje te fixen. Op het orginele bordje kon ik tot 2008 wachten.. Nu krijg ik 1 die nog neit eens op hun site staat en ziet er nog beter ui. Dus volgende week krijg ik hoogstwaarschijnlijk mn PC.
Misschien ben ik vanavond/morgen ook wel even online vanaf laptop. Maar moet ook nog werken en PC van mn zusje leeghalen.. Verder is prutsen met Linux op dit moment ook zo leuk...
* GENETX heeft tijd tekort.
hopelijk kan ik vanmiddag ook los, gisteren mailtje van cdwow dat die verzonden was, misschien vanmiddag pakje op de mat!
Het grootste probleem IMHO is de onuitputtelijke voorraad stroybombs, zonder dat zou hij al stukken minder overheersend/irritant zijn ...kenicky schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 02:17:
Het gaat er mij ook niet om of je ze uit de lucht kunt schieten of niet. Het probleem is dat ze met de juiste bestuurder heel vervelend kunnen zijn.
En die stroybombs zijn ook zo dodelijk..... Ik laat die icarus gewoon voor wat het is en laat hem lekker vliegen. Een tegenstander die levend is hoeft neit altijd nut te hebben in ET:QW. Als hij een beetje doelloos vliegt heeft zn team er ook niks aan. Gewoon zorgen dat je blijft lopen en een strogg in Icarus doet geen mens kwaad
.
mijn tactiek meestal ook, gewoon zorgen dat hij je niet raakt.GENETX schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 22:06:
En die stroybombs zijn ook zo dodelijk..... Ik laat die icarus gewoon voor wat het is en laat hem lekker vliegen. Een tegenstander die levend is hoeft neit altijd nut te hebben in ET:QW. Als hij een beetje doelloos vliegt heeft zn team er ook niks aan. Gewoon zorgen dat je blijft lopen en een strogg in Icarus doet geen mens kwaad.
Da's nogal lastig als je een shield generator staat te hacken of een generator aan het knutselen bent ... en dan een paar van die stroybomb-spammers ... blijven lopen he ?
jep, dan gaat het niet
dan heb je ook meer aan een medic die je in leven hou, en een soldier die met z'n GMP de icarus staat te beschieten. Als k hack/repair loop ik wel vaak zoveel mogelijk. Dat helpt wel, laatst ook weer, ik moest nog een klein beetje hacken, er werd op me geschoten, en op het moment dat ik klaar was, was ik dood 
Vandaag bij volcano ook een fijne soldier, hij lag aan het eind van de gang waar je naar beneden loopt (strogg hadden eerste objective gedaan, Je kan dat gebouw op 2 manieren naarbinnen (3, maar maar 2 naar beneden
) Hij lag daar met een GMP en schoot ontzettend veel mensen dood. Ik en de andere medic gaven hem af en toe wat health packs, en granaten konden hem ook al niet raken. Zo hebben we de laatste 7 minuten overleefd.
Vandaag bij volcano ook een fijne soldier, hij lag aan het eind van de gang waar je naar beneden loopt (strogg hadden eerste objective gedaan, Je kan dat gebouw op 2 manieren naarbinnen (3, maar maar 2 naar beneden
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 231912 op 09-12-2007 20:09 ]
sinds patch 1.2 zie ik ondanks ik op mijn filter heb ingesteld "hide bots" toch veel servers met alleen maar bots.
meer mensen hiervan last?
meer mensen hiervan last?
Even snel aan vraagje over Quake Wars, ik lees in reviews over deze game dat de framerate niet echt geweldig stabiel is. (vaak rond de 30), zelfs met console tweaks soms nog. Is dat nu nog steeds het geval? Heb zelf destijds de demo gespeeld, maar kwam zowel online als offline niet boven de 30FPS uit. Zelfs niet met alles op low.
Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G
Dit komt omdat de fps standaard gecapped is op 30fps. Ikzelf cap de fps op 60, maar op 120 is ook goed mogelijk (hebben enkele clanmembers).Dukeh schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:05:
Even snel aan vraagje over Quake Wars, ik lees in reviews over deze game dat de framerate niet echt geweldig stabiel is. (vaak rond de 30), zelfs met console tweaks soms nog. Is dat nu nog steeds het geval? Heb zelf destijds de demo gespeeld, maar kwam zowel online als offline niet boven de 30FPS uit. Zelfs niet met alles op low.
check deze site: http://4newbies.planetwolfenstein.gamespy.com/ETQW/
daar staat wel het een en ander vernoemd. en anders even een config zoeken op internet
Anoniem: 128025
Zo ik ben er ook weer, zie dat er nog genoeg mensen spelen. Zo'n verhuizing kost ff wat tijd zeg, maar nu weer online ne vanavond weer gamen, straks eerst nog ff werken 
Zie jullie allemaal snel weer ingame
Zie jullie allemaal snel weer ingame
Offline is het volgens mij zeker op 30FPS capped, maar deze game hoor je ook alleen online te spelen... Online kun je met wat tweaks misschein de 60FPS stable halen, maar ik denk dat jou CPU je bottleneck is. ET:QW is nogal CPU hungry. Bij mij was het overigens niet duidelijk wie de oorzaker is: Mn Go 7600 + Turion X2 TL-52 @ 1.6GHz haalde op lege servers een vrij stable 60-FPS. Wanneer ik echter een stuk of 5-6 mensne te verwerken kreeg zakte hij snel naar 30-45FPS...Dukeh schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:05:
Ik heb ook weer wat vertraging. Wilde gister gamen, blijkt mn OpenSUSE install er voor te hebben gezorgd dat Windows Vista opeens als illegaal wordt bestempeld. Had gister geen zin om MS te bellen en de rest van de dag rlxd genoten van een gratis en legale OpenSUSE. Volgende keer wat meer ruimte voor Linux maken om zo ook ET:QW daar te kunnen installeren
Mijn nieuwe PC verwacht ik overigens in de loop van de week dus hoop komend weekend wel mijn rentree te maken. Daar komt pas in de kerstvakantie Linux op te staan naast Vista, dus dat is iig 1 week geen problemen
[ Voor 8% gewijzigd door GENETX op 10-12-2007 10:30 ]
Dan nog een vraag, wat heeft het uberhaupt voor zin om meer frames door je compy te laten rederen als de server zelf ook gewoon gecapped is op 30? beslissing is genomen voor meest optimale ervaring, lijkt me vrij zinloos dit gaan te verhogen... of zie ik nu iets over het hoofd?kenicky schreef op maandag 10 december 2007 @ 08:32:
[...]
Dit komt omdat de fps standaard gecapped is op 30fps. Ikzelf cap de fps op 60, maar op 120 is ook goed mogelijk (hebben enkele clanmembers).
check deze site: http://4newbies.planetwolfenstein.gamespy.com/ETQW/
daar staat wel het een en ander vernoemd. en anders even een config zoeken op internet
Om heel eerlijk te zijn, geen idee. Ik heb um op 60 gezet omdat ik vanuit ET gewend ben een hoge fps te draaien. Of er voor mij verschil is tussen 30 of 60 heb ik eerlijk gezegd niet gemerkt.Dan nog een vraag, wat heeft het uberhaupt voor zin om meer frames door je compy te laten rederen als de server zelf ook gewoon gecapped is op 30? beslissing is genomen voor meest optimale ervaring, lijkt me vrij zinloos dit gaan te verhogen... of zie ik nu iets over het hoofd?
Ik weet niet of de server wel op 30FPS gecapped zit. Volgens mij zat de Physics renderer gecapped op 30FPS waardoor je FPS een veelvoud hiervan moet zijn voor goede gameplay. Zelf ben ik ook voorstander van 60FPS. Het is gewoon een stuk soepeler met je muis om echt goed te richten. Ik weet nog wel wat voro impact 45FPS -> 90FPS was in ET toen ik er een andere videokaart in gooide! Ik werd gewoon merkbaar beter in 1v1.
Iemand dit al gehoord? Info over de volgende QW patch. Klinkt erg goed.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=22415
http://games.fok.nl/news.php?newsid=22415
Flickr PSN ID= cheironnl
ooooh, dat klinkt goed
ben benieuwd wat er aan de icarus is gedaan, en aan de wapens
http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/212 geeft inderdaad veel updates weer. Gelukkig dat ze bezig zijn met de balance problemen, daar mag inderdaad wel wat aan gebeuren. ETQW:TV is imho ook een goede ontwikkeling, mooi te gebruiken met matches.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Anoniem: 128025
Kan iemand de patch notes op GoT posten, op het werk waar ik nu zit zijn beide geplaatste sites geblocked helaas
Hee Cy! Tuurlijk kan dat! Hier is de gehele dev blog entry voor je:Anoniem: 128025 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 08:23:
Kan iemand de patch notes op GoT posten, op het werk waar ik nu zit zijn beide geplaatste sites geblocked helaas
Christmas is coming up and what better way to spend the holidays than with a brand-new, featured packed game update for Enemy Territory: QUAKE Wars? That's exactly what we thought and we've been hard at work on the 1.4 update for the game ever since wrapping up work on the previous update.
Wait, 1.4? What happened to 1.3? Don't worry, you haven't missed an entire game update. 1.3 is a smaller update that's limited to the Korean release of ETQW. All other versions are moving on straight on to version 1.4. So, let's have a look at what we have in store for you:
New User Interface Features
The ETQW 1.4 Update includes some pretty significant advances to the User Interface. First up is the improved Server Browser which now recommends three 'Hot Servers'. Selecting one of these will get you into a game at the start of a campaign, with a great ping, and the confidence that regardless of the starting player count, it will fill up really quickly because you can see (real-time) how many other people are considering joining these recommended servers.
We've also added more flexibility to the HUD, with advanced and simplified HUD modes that reduce or increase HUD complexity based on your preferences, while the improved Mission End Screen gives you far more data on your predicted next persistent achievements, campaign-length upgrades, and new 'Personal Bests' – stats that show you your greatest achievements in any one life-time. We also removed the much-maligned 'Least Accurate Player' award, and replaced it with 'Most Objectives Completed' to encourage greater team-play.
There are lots of smaller improvements too, including Deployables now being identifiable by the player that deployed them, while Objective Decay is now more clearly identified, players receive a lock-on warning when on foot and targeted by an Anti-Personnel Turret, and you're shown a progress bar while being revived by a Technician. We've also improved Fire-Teams, with colour-coded icons above the heads of the Fire Team Leader, Fire Team Members, and buddies on your IM list. Admins can now pause the game too, making the administration of tournament matches a little easier.
Basic Training for New Players
The single greatest hurdle to ensuring great game-play online, is getting new players to understand the basics of team-play, and the subsequent amazing buzz that comes from coordination. The new Training Mode helps achieves this by teaching new players how to make effective use of the Mission System, how to pursue the team's Objectives, how to deploy on the battlefield, requesting health, capturing and liberating spawns, understanding revives, using their Radio, etc, while playing with Bots that are a little more forgiving – they'll focus on your support, while leaving you to complete the Missions you're on, until such time as the match really needs to move forward.
We've recorded actor's VO for tons of additional Tool Tips, and added pause functionality that will help guide new players by pausing the game and then pointing them at important way-points to better understand the geography of each map. The VO Tool Tips are also enabled for online play, though experienced players are free to disable them in the Options Menu.
Auto-Downloading
With the arrival of the Enemy Territory: QUAKE Wars SDK and the impending influx of new maps and mods, we've added support for auto-downloading. What this means is that when you connect to a server running content you don't have (say, a user-made map) and the server is set up for auto-downloading, ETQW will now ask you if you want to download and install that content. Once it has the files, it will restart and reconnect you to the server with your shiny new bits and pieces in the right place.
ETQW:TV
The new ETQW:TV feature allows hundreds of players to become spectators of tournament matches without impacting the competing player's experience. ETQW:TV has support for Repeater Servers, and Relay Servers (so unlimited additional spectators can view the game). You can configure security at multiple levels (including providing passworded private slots), and adjust the network ports that Repeater Servers use. You can also set a broadcast delay (to stop a spectators from passing on team tactics to competing players), and set repeaters to automatically download content for the servers they connect to (such as custom maps).
Further Gameplay Balance Improvements
From continued online play, research into your extensive forum feedback, and daily play-tests on our new features, we’ve refined the game balance even further with hundreds of improvements.
Head-shots are much more accurately detected (and require appropriate skill) as a result of a proper head-shot box, while the modifier for location damage is much better tuned – headshots will feel less random now. Vehicles at the base are now immune to damage until driven (helping to reduce spawn camping), and we've dialed back the power of the Anansi and the Tormentor a little, with adjustments to the damage they do to Deployables, their reload rates, and the rate at which they can use Decoys.
We've also tweaked hacking deployables: In addition to temporarily disabling deployables by hacking them, you can now hack each deployable a second time, causing physical damage to it and requiring an engineer to repair it before it is back in action.
In the weapons department, effects for the Sniper Rifle and Railgun are easier to spot (trails are more obvious), and tweaks to the Shotgun, Assault Rifle, and Lacerator, lead to more balanced combat. We've also made small adjustments to the Icarus, Stroybombs, Rocket Launcher lock-on, and Anti-Personnel Turret lock-ons.
We've put a lot of thought into solving full-holds on MCP maps too... The MCP no longer takes damage while it's being repaired to its moveable state (making repairs by Engineers slightly less lemming-like), while the MCP driver will no longer die when it does take damage (he can't however use the gun in this state). The MCP will also now auto-deploy once it's in the green zone, removing the frustration that new drivers are not sure what to do.
Networking
Players have been plagued by certain ISPs, Colleges, and Universities, incorrectly blocking ETQW as a peer-to-peer file sharing application, but after extensive testing we've implemented a solution that should solve this for most players. There have also been problems with players warping (and other server issues, such as the feeling of lag) caused by a memory leak that we've tracked down and fixed. ETQW should now be a smoother experience for everyone.
Bug Fixes
There are dozens of small Bug Fixes in this update, including fixes for poor texture settings, corrupted chat history and saved passwords, servers having incorrect anti-lag settings, offline friends occasionally appearing to be on servers, mouse buttons being swapped when RAW input is used, updated 5.1 and 7.1 sound support, resolved game crashes, solutions for a few game exploits, and smoothed out jittery Bots and Vehicles. A full list will be provided in the 'What's New' with the build.
Updated EULA for All Territories
Certain territories received the wrong End-User License Agreement, giving the impression that we would own mod-maker generated content. This is not the case (we certainly don't want to own your stuff!) and the correct EULA that will be distributed for all territories with 1.4, makes this much clearer.
Closing Words
In addition to our work on the Software Development Kit for mod-makers (now in Beta and available at wiki.splashdamage.com), work at Splash Damage and id Software doesn't stop with this game update. Next on our list is to complete the comprehensive tournament support that we've been working on for some time - more on this in a future Blog! In the mean-time, Activision's Quality Assurance team are stomping their way through this 1.4 Update. Our hope is to get this out before Christmas, though obviously that depends on a lack of show-stopping bugs!
Fingers crossed, we'll all be playing on 1.4 before the holidays!
Zo te zien zijn er een paar stat padders aan het werk. Als je kijkt op http://stats.enemyterritory.com/ dan zie je dat Elk met 8 uur speeltijd ruim 700K aan XP heeft verzameld. Er staan er nog meer in de top 10 met een vage score.
Edit: beetje lezen op het official forum zegt dat het een bug zou betreffen....
Edit2: Het hele verhaal hier dus: http://community.enemyterritory.com/?q=node/208
Edit: beetje lezen op het official forum zegt dat het een bug zou betreffen....
Edit2: Het hele verhaal hier dus: http://community.enemyterritory.com/?q=node/208
[ Voor 26% gewijzigd door Acid_Burn op 14-12-2007 20:46 ]
Hej
ben ook een tijdje weggeweest - druk op werk en vertrouwde explorer 3.0 muis van microsoft verrot. Zie dan maar iets nieuws te halen wat je ligt.
G5 dus
wel heel erg wennen
ben ook een tijdje weggeweest - druk op werk en vertrouwde explorer 3.0 muis van microsoft verrot. Zie dan maar iets nieuws te halen wat je ligt.
G5 dus
wel heel erg wennen
Ook GENETX is terug. Donderdag was mn PC klaar, gister van alles er op gepleurt en even kunnen gamen (Abaart nog tegengekomen) tot ik door PB werd gekicked. Net update gedaan en zal zo nog even tweaken. Ziet er iig veelbelovend uit met 60FPS