[Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 74 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 8.631 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:56

Apoca

Array Technology Industry

Dus 2 X R680 op een X38 kan dus niet :?
Das toch ook eigenlijk 4 X CF.

Lijkt me heel sterk als dat niet zou kunnen. Dat zou dan puur aan de drivers liggen. En lijk me niet dat AMD het CF systeem dicht gaat gooien, daarvoor hebben ze de omzet te hard nodig.

[ Voor 94% gewijzigd door Apoca op 19-11-2007 20:11 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-04 17:22

Krizzie

Progressive Music \o/

Kan de FX790 niet 4 losse kaarten tegelijk aan, waar de X38 er maar 2 kan? Dus 2x R680 moet dan toch geen probleem zijn?

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04 14:27
kan wel. Ze zijn zelfs bezig met drivers voor 4x een HD3870x2. Dus 8 gpu's.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:56

Apoca

Array Technology Industry

Alleen de MSI K9A2 Platinum zou een dergelijke config kunnen huisvesten. Geen enkel ander moederbord kan 4 dual-slot koelers kwijt.

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:29
edward2 schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:53:
De voorraden voor de 3870 zijn dus gewoon wéér ruk (in retail kanaal iig).
Ik vraag me ook af of er al door iemand geleverd is. Ik zie CJ roepen dat in de UK iemand een batch heeft gehad maar ik geloof er niets van. UK heeft normaal haar stock niet eerder dan mainland, qua shipments duurt dit meestal zelfs langer. Dus het zou een keuze geweest kunnen zijn om enkel die shop in de UK stock te geven en de rest van europa niets. Zijn er al linkjes naar forums waar mensen mee die dingen pronken? Ook dat de 3870's zijn geleverd lijkt me erg gek. de meeste review sites kregen met veel problemen een 3870 beschikbaar dus ze hebben die dingen niet, of ze zijn erg slecht en willen niet dat ze gereviewd werden. Laatste viel wel mee, dus denk ik dat ze er gewoon niet zijn. Van mijn bronnen in TW hoor ik ook enkel negatieve berichten over beschikbaarheid.

Dan kan ATI wel volgens geruchten 250.000 stuks voor OEM beschikbaar hebben maar dat boeit niemand, het gaat om channel beschikbaarheid. Als ze van die 250k ongeveer 30k gepakt hadden en in het kanaal gestopt dan was de kaart links en rechts wel beschikbaar geweest, maar nog steeds slecht leverbaar (a la 8800GT). Nu kan ik niet meer zeggen dat het een paperlaunch is.

Nee tuurlijk dat wat nVidia doet is ook niet beter, een 50k in het channel zetten en dan 2 weken erg kleine aantallen leveren. Maar van NV kantuit krijg ik wel duidelijke communicatie wat hoeveel en wanneer, bij AMD is dit nog steeds goed giswerk.

Oveigens;
http://www.xbitlabs.com/n...oper_Relations_Chief.html
GPU Physics Dead for Now, Says AMD’s Developer Relations Chief.
Nvidia’s Chief Exec Predicts “Negative Synergies” with Intel’s Acquisition of Havok

[ Voor 9% gewijzigd door The Source op 19-11-2007 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 21:47

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Vol :)

[Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 75

[ Voor 61% gewijzigd door Ultraman op 20-11-2007 11:34 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is GoT en geen kleuterschool... dus:

- geen basic vraagjes die makkelijk via (in-topic) search te vinden zijn
- geen gezever over winkels of levertijden
- post on-topic, onderbouwd en vriendelijk of post niet
- vergelijkingen met non-ATi kaarten mag altijd, maar ga daarbij ongeacht resultaten niet trollen
- als je een ander uitmaakt voor fanboy kun je direct een Officiele Waarschuwing verwachten