[PC] Crysis deel #6: Crysis ligt in de winkels! Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 22.166 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:40:
[...]

r_motionblur 0

Is misschien nog maar 24 keer langskomen :>
Dit werkt niet bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

con_restricted 0 eerst waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste:
GerardHenninger schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 04:24:
...

Ik denk dat het spel te nieuw is, want heel weinig mensen deden maar wat ze wilde doen. Dit is nog meer een team-based spel dan CoD4; meer nadenken, voorzichtigheid.

Maar goed, baal er dus een beetje van dat het pas lekker speelt als je in teams samenwerkt... dus wie o wie wil er een keer samen een server joinen voor wat echt teamwork?
Nogmaals, hoe durf je te zeggen dat Cod4 (ookal naar jouw idee) mooier is dan crysis :? dan denk ik dat je je textures pack hebt weggegooid ofzo? Moet je maar eens op very high spelen...Het is op medium al vele malen mooier dan cod4...en dan heb je nog zooooo veel console commands die het nog mooier maken. Net als wave reflections en pom en sunshafts etc etc. Dit is real time gerendered en Cod4 zijn 2d pre-rendered plaatjes waar van alle kanten shots zijn gemaakt in de engine om het 3d effect na te streven. begrijp me niet verkeerd hoor ik ben een grote CoD fan, alleen jouw mening is gebaseerd op een hard feit. Aldus onwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

PolluxDKB schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:05:
Hoeveel checkpoints heb je gehad als je het hebt uitgespeeld? Of kan je ergens zien op hoeveel procent je zit? :P

Ik ben nu bij de (eerste?) keer dat je een tank krijgt, op die treinrails, weet iemand ongeveer hoe ver je dan in het spel zit? :)

wil een beetje een indicatie, aangezien ik ook nog CoD4, GoW, NFS Prostreet, SoF, binnenkort Splinter Cell, en nog veel meer games moet spelen :P
Ga eens in het sof topic lezen over payback... Dan heb je al 1 spel minder om te spelen denk ik.
Ga hem iig niet kopen.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:38:
Ten eerste:

[...]

Nogmaals, hoe durf je te zeggen dat Cod4 (ookal naar jouw idee) mooier is dan crysis :? dan denk ik dat je je textures pack hebt weggegooid ofzo? Moet je maar eens op very high spelen...Het is op medium al vele malen mooier dan cod4...en dan heb je nog zooooo veel console commands die het nog mooier maken. Net als wave reflections en pom en sunshafts etc etc. Dit is real time gerendered en Cod4 zijn 2d pre-rendered plaatjes waar van alle kanten shots zijn gemaakt in de engine om het 3d effect na te streven. begrijp me niet verkeerd hoor ik ben een grote CoD fan, alleen jouw mening is gebaseerd op een hard feit. Aldus onwaar.
Hij heeft het over de MP ervaring :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Misschien wel kwa SFEER !
Krijg in COD4 Beter gevoel dan in Crysis wat me toch heel sterk aan FarCry doet denken.
COD4 is voor mij helemaal nieuw met vette feature's zoals dat snipen, etc. Vind het ook mooier kwa muziek en spanning.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 20:43
Ten eerste:

[...]

Euh... holy f*ck, waar heb ik het over de graphics dan?

Ik heb beide spellen gekocht en vind de een niet beter dan de ander, daar ging het ook helemaal niet over. Ik probeerde alleen aan de geven dat ik vind dat je bij Crysis meer moet samenwerken dan bij CoD en deed toen "wanhopig" een oproepje. Bij CoD4 lukt het nog wel om te winnen als je met z'n tweetjes samenwerkt, bij Crysis denk ik dat je met meer man moet samenwerken om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 24-08 22:50
Ik heb ook Cod4 en heb crysis.

Ik heb bijde al gespeeld en vind de verschillen te groot om er een goede vergelijking tussen te maken.

Het enige wat ik vind is dat Crysis SP echt ontzettend kicken is. Ik vind dat er veel meer spanning en veel meer vrijheid in crysis zit dan in CoD4. Daarnaast is Crysis (mits je alles op high en highest heb staan) ook echt wel mooier als CoD4.

Neemt niet weg dat CoD4 ook zeker een goede game is. Maar ik denk dat je het met die game meer van de multiplay moet hebben dan de SP.

even iets anders. Gisteravond heeft crysis het voor mekaar gekregen om mijn 8800GTX onderuit te halen 8)7 .
In 1 klap zwart beeld. Ook na een restart. Met het idee dat mijn VGA te warm was geworden heb ik mijn systeem maar even uitgezet. 10 min later deed die het gelukkig weer.
Even in rivatuner de fanspeed naar 90% en gaan met die banaan!

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:48
Ten eerste:

[...]

Nogmaals, hoe durf je te zeggen dat Cod4 (ookal naar jouw idee) mooier is dan crysis :? dan denk ik dat je je textures pack hebt weggegooid ofzo? Moet je maar eens op very high spelen...Het is op medium al vele malen mooier dan cod4...
:')

Dit is medium/high in Crysis:

Afbeeldingslocatie: http://i22.tinypic.com/25fkjrd.jpg

Nou, ik vind CoD4 er echt véél mooier uitzien, ik vind CoD4 op highest ook stukken mooier dan Crysis op High. De belichting en de textures met de mapping daar overheen zijn gewoon afschuwelijk goed gedaan, vooral in die steden in de woestijn. Sommige stukjes van CoD4 doen me ook aan Crysis denken door die golfplaten en Parallax Maps op de grond, maar dan een stuk mooier, want bij Crysis heb je afschuwelijk lelijke sprites en heb je overal die verschrikkelijk alliasing.

Het enige waar Crysis CoD4 mee kan overtreffen imho is met de bomen en met het water. En die sunrays tussen bomen door (als je die aan hebt staan). De textures en Normal/Parallax Maps van CoD4 vind ik toch echt stúkken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 09:31

Knaak

It's me, Mario!

Here we go again..

Kleuters, altijd maar weer CoD4 erbij betrekken terwijl die game gewoon slechter eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
MOAW schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:00:
Here we go again..

Kleuters, altijd maar weer CoD4 erbij betrekken terwijl die game gewoon slechter eruit ziet.
Tja, omdat mensen dat soort onzin beweren, zoals jij nu doet :P

Crysis lijkt helemaal nergens op qua graphics als je niet op Ultra high met 16x AA kunt spelen, heeft meer weg van FarCry, al had die tenminste wel goede anti-alliasing.

[ Voor 22% gewijzigd door Avalaxy op 16-11-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Sorry, maar ik speel hem op medium-high en zo ziet het er echt niet uit hoor. Dit is wanneer alles op medium staat en de shaders en shadows op low.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
cheiron schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:02:
[...]
Sorry, maar ik speel hem op medium-high en zo ziet het er echt niet uit hoor. Dit is wanneer alles op medium staat en de shaders en shadows op low.
Maak maar wat screenshots van jouw medium dan, dan maak ik wel wat CoD4 screenshots op High, dan kunnen we eens kijken of Crysis er werkelijk mooier uitziet op medium :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gurneyhck schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:59:
Ik heb eindelijk ook SLI aan de praat gekregen in Crysis, voor specs zie mijn sig.
Opmerkelijke resultaten in de bench @ 1280x1024, very high, motion blur uit (maar maakt bij die flyby bench niet zoveel uit denk ik):

64-bit
[afbeelding]

32-bit
[afbeelding]

Als je average fps vergelijkt dan zie je niet héél veel verschil. 32-bit paar frames sneller, circa 3 als je bij beide benches de 2e loop neemt. Maar als je de max. en min. fps gaat vergelijken is het wel heel vreemd. 64 bit heeft op de één of andere manier een veel stabielere "fps-lijn" dan 32-bit.
Vreemde zaak... straks nog eens benchen.
Ik heb een vraagje.... werkt Crysis dan niet standaard meteen met SLI? Ik kan in Crysis geen optie voor gebruik van dual-gpu vinden... dus ik ga er vanuit dat het spel zelf detecteerd of ik SLI heb en die dan gebruikt?

Als ik jouw stukje lees schijnt dat dus niet zo te zijn?

Ik wordt echt gek van dat spel... het hoort gewoon normaal te lopen... ik heb echt goede hardware... C2D E6600 @ 3Ghz, 4GB snel geheugen, 8800GTX SLI en dit alles draai ik in Vista Ultimate x64 met de laatste beta drivers (met de laatste WHQL zelfde resultaat). Ik kan het spel op 1024x768 zetten en alles op Medium (AA uit)... en dan loopt het goed... als ik alles al op High zet (AA uit) dan loopt het bij rustige stukken wel goed... maar zodra er drukte komt (schieten enz.) dan krijg ik heftige framedrops naar 10 \ 15 Fps.. je zou toch verwachten dat ik het spel minstens op high moet kunnen spelen met de specificaties die ik heb... Ook heb ik getest met SLI (in windows) ingeschakeld en uit geschakeld... beide geven een soortgelijk resultaat met gamen... dus daarom vraag ik... hoe zet ik SLI dan aan in Crysis?

Dus vandara min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Demo gespeeld. Leuke game, verraste me aangenaam. Is de volledige game beter geoptimaliseerd dan de demo? De 7950 GX2 die er in mijn systeem is maybe niet geschikt om de game op HIGH te spelen. Alhoewel dat wel aardig ging in de demo, weinig last van merkbare framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

r_MultiGPU [0,1,2] - This option controls whether Crysis enables additional overhead for rendering on multi-GPU systems (i.e. SLI and CrossFire setups). If set to 0 - which is the optimal setting for single-GPU systems - it disables multi-GPU support; if set to 1 it enables multi-GPU support for both SLI and Crossfire; if set to 2 it attempts to auto-detect if a multi-GPU setup is present (system).

[ Voor 109% gewijzigd door Splinter Cell op 16-11-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Laatst online: 07:27
ik vind crysis echt een super beleving.. het is een zeer mooi spel met de beste graphics ooit .
ziet er echt gaaf uit.. verschillende soorten vissen en krabben in het water..diverse soorten vogels, kippen, grutto's schilpadden..
de nevel/douw in de ochtend, zonnestralen door de bomen heen.. het maanlicht snachts

de hele omgeving leeft en beweegt .. dat geeft een intens gevoel... je gaat dingen ook heel realistisch benaderen..
dus niet als een rambo op een paar koreanen afstormen.. maar er naar toe sneaken.. een takje van de grond pakken en dat in een bepaalde richting gooien om hun AI op een ander punt te laten focussen....

het loopt ook allemaal heerlijk soepel.... 1680*1050 GTS640 in SLI dx9 veryhigh tweaked 35/60 fps
1680*1050 GTS640 in SLI dx10 veryhigh 20/35 fps
wel jammer dat dx10 veryhigh nog een beetje teveel aan de lage kant zit van 20 fps.. dat geeft toch een beetje lag... maar het de komende patch van crysis en driver updates van Nvidia bijna elke week.. ziet het er allemaal veelbelovend uit..

man wat een spel.. multiplayer ook.. loopt ook als een zonnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Splinter Cell schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:18:
r_MultiGPU [0,1,2] - This option controls whether Crysis enables additional overhead for rendering on multi-GPU systems (i.e. SLI and CrossFire setups). If set to 0 - which is the optimal setting for single-GPU systems - it disables multi-GPU support; if set to 1 it enables multi-GPU support for both SLI and Crossfire; if set to 2 it attempts to auto-detect if a multi-GPU setup is present (system).
dude splinter.. zet je deze in je system.cfg file ???? ik wil dit wel ff testen

vooralsnog doe ik SLI alleen aan en uit via Ntune..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
murky123 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:24:
[...]

Standaard staat het al op 2, wat auto-detect is, dus het heeft geen zin om het zelf in te voeren. SLI moet je toch nog steeds aan- en uit zetten via de ForceWare drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik dus hetzelfde... waar stel ik dit in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

[...]

Ja. Of je voert hem in de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:39:
[...]

Standaard staat het al op 2, wat auto-detect is, dus het heeft geen zin om het zelf in te voeren. SLI moet je toch nog steeds aan- en uit zetten via de ForceWare drivers.
Wel raar dan dat ik dan amper verschil merk tussen SLI aan of uit...

wat ik ook niet snap is dat ik dan lees hier dat andere mensen met 8800GTS SLI wel goed draait.. ik snap er nix van... misschien moet ik me vista ff opnieuw installeren... wel vreemd want ik kan andere spellen (Cod4, F.E.A.R. etc.) verder helemaal maximaal draaien op 2048 x1536...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:40:
[...]

Ik dus hetzelfde... waar stel ik dit in dan?
poeh.. ik zit nu niet hier achter mijn SLI bak..
maar het is super duidelijk in Ntune

je kan het volgensmij vinden bij 3d-instellingen
als je het aanvinkt zie je zelfs een animatie verschijnen met een 2de kaartje op een mobo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:44:
[...]

Wel raar dan dat ik dan amper verschil merk tussen SLI aan of uit...

wat ik ook niet snap is dat ik dan lees hier dat andere mensen met 8800GTS SLI wel goed draait.. ik snap er nix van... misschien moet ik me vista ff opnieuw installeren... wel vreemd want ik kan andere spellen (Cod4, F.E.A.R. etc.) verder helemaal maximaal draaien op 2048 x1536...
Heb je wel de 169.09 drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
en zet eens je SLI loadbar aan in Ntune dan kun je zien of SLI werkt.. vergelijk je FPS eens met 1 kaart in je pc en 2 kaarten in je PC...
gebruik de allerlaatste drivers van Nvidia .. ook de alleslaatste Ntune..

welk mobo heb je??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:44
weet iemand waneer/waar je de dedicated server voor linux kan downloaden voor crysis??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerardHenninger schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:29:
[...]

Euh... holy f*ck, waar heb ik het over de graphics dan?

Ik heb beide spellen gekocht en vind de een niet beter dan de ander, daar ging het ook helemaal niet over. Ik probeerde alleen aan de geven dat ik vind dat je bij Crysis meer moet samenwerken dan bij CoD en deed toen "wanhopig" een oproepje. Bij CoD4 lukt het nog wel om te winnen als je met z'n tweetjes samenwerkt, bij Crysis denk ik dat je met meer man moet samenwerken om te winnen.
Oeps excuses ik wilde iemand anders quoten :o maar ik wilde tegen jou zeggen dat de MP juist tof is om het teamverband en dat het daarom een supergoede CPL potentiële game wordt.

Ik heb overigens nou ook geen zin meer om terug te zoeken en diegene te quoten die ik zocht. Dus als je je aangesproken voelt, meld je maar dan zeik ik jouw mening ook af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Een interview met de makers van Crysis:

En helemaal onderaan, nog wat geslijm over nVidia :')

http://www.incrysis.com/i..._content&task=view&id=559

Wat belangrijke puntjes eruit gehaald:
cw: Why is it that 'Very High' features can be enabled in DX9 through a 'hack' of sorts, yet are unavailable normally?

Cevat: The game was in the earliest days before we could ship DX10 hardware obviously developed around DX9. So, during the development process some of the DX10 effects were simulated in DX9. So what some users are seeing is some of the material used to develop the DX10 effects but these are NOT DX10. Only by running the game in Vista and using the DX10 API can you get the true maximum experience and of course we have no guarantees for the game's stability if it's hacked.

Robersdee: The Single Player Portion of the game (without saying too much) ends rather abruptly, originally was it planned to carry on at that point but cut due to time constraints?

Cevat: The game is designed as a trilogy, so you have two more installments to come and the ending is planned deliberately. But I cannot answer any more questions here please as we want to keep some surprises for you all.

Jonoman39: I would really like Cevat to answer the question regarding if Crysis supports SSE4 instructions, as that is the primary feature in Intel's new Penryn CPUs. And will there be a performance increase? Thanks!

Cevat: The game doesn't currently support SSE4 but it will do so in a future patch.

Ap0C: Is Crytek's priority to get full SLI support, or are they working on getting support for ALL multi-GPU setups?

Cevat: Right now the priority is SLI but we will support other solutions too in the future.

warfjm: When can we expect the first patch to release?

Cevat: We are collecting up all the user feedback now and planning patches that will address as much as possible as fast as possible. The first patch will be out in 7-14 days

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Net even multiplayer gedaan, erg jammer dat veel beta bugs er nogsteeds zijn :(

Paar dingen:

*AAA voertuig wat ontploft wanneer je vuurt.
*Teammates die tegen elkaar lopen en doodgaan.
*Over een klein steentje rijden en het gaat BOEM.
*Re-gen die blijft hangen.
*Bugged spawnpoints in InstantAction.
*Zomaar een server-timeout krijgen.
*Heli's die k*t besturing hebben.
*Anti-vehicle mime die niet afgaat :S
*Anti-personel mine (claymore) die niet afgaat.
*Rockets die verdwijnen.
*Team kill notatie wanneer een ander tegen jou aanrijd.
*Veel rocket noob kids die van 1m afstand vuuren..
*De map "Beach" die ENORM slecht geoptimaliseerd is, op 1 stuk krijg ik 4,2fps op high.
*Water wat bugged is (performance drops in "Beach")
*Bugged chars in singleplayer (geen missie update?)
*Tanks-pathfinding die zomaar dwars door gebouwen gaat en daar dus blijft hangen.
*Punkbuster wat niet werkt (blijft grijs..).
*Servers die eeuwig blijven "connecten".
*Random crashes in vista (alleen deze game..).
*Machine-geweer geluid en turret geluid dat blijft loopen (tot de tijd om is..).
*Vtol's die een icoon/tekst hebben "take parachute" ipv "enter Vtol"
*Grenade launcher die totaal GEEN damage doet.. (zelfs niet van 1m afstand..)

*AF wat niet werkt en enorm bugged is.
*POM wat niet goed werkt en nóg erger bugged is.
(Soms maakt hij een enorme kuil onder stenen, en als je dichterbij loopt gaat het langzaam weg.. 8)7)

Echt jammer dat de helft van deze dingen al 1000x gemeld zijn tijdens de beta, en dan tóch in de retail zitten. Die patch moet wel een hoop fixen, anders is het toch echt bye bye Crysis..

[ Voor 9% gewijzigd door Knaak op 16-11-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Weet iemand welk level dit kan zijn?

Zo'n patrouille, ben ik nog niet tegengekomen.

Afbeeldingslocatie: http://www.secondlifecrew.be/wp-content/uploads/2007/07/crysis22.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Splinter Cell schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:59:
Weet iemand welk level dit kan zijn?

Zo'n patrouille, ben ik nog niet tegengekomen.

[afbeelding]
Het komt me wel bekend voor, maar welk level dat is.... geen idee :o

En wat is dat toch met die plaatjes?! Ze lijken potjandorie flink opgepoetst allemaal.
Alle plaatjes waarmee ze ons gek hebben gemaakt vind ik niet overeen komen met wat ik op mijn scherm zie.

[ Voor 13% gewijzigd door PcManiaxx op 16-11-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Er zijn zoveel screenshots uitgegeven. Maar veel, van die momenten, kan ik niet terug vinden.

De gemodde demo map:

http://crymod.com/thread.php?threadid=10712

:D

[ Voor 29% gewijzigd door Splinter Cell op 16-11-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Wat een onzin in dat interview, of het is pure PR, of ze weten gewoon niet waar ze het over hebben :')
Johnson: Why was quad not used in the final build of the game, and when can we expect to see it utilized in the game?

Cevat: The game does use quad-core but you won't see the benefit without a good GPU.
Dit bijvoorbeeld :') Dus het feit dat je maar 50% load krijgt op een dual-core en 25% load op een quadcore komt omdat onze videokaarten niet snel genoeg zijn :z
matthew: Why should people use NVIDIA for playing Crysis?

NVIDIA_Roy: 1. Because the DX10 features and effects were designed using GeForce, they were specifically put in the game with GeForce users in mind.

2. Those effects run faster on GeForce so spec, $ for $ your $ are going to get a better return on your investment using GeForce.

3. If you want to scale up to SLI, the game supports SLI scaling right out of the box.

4. NVIDIA SLI motherboards and NVIDIA motherboard chipsets are the best and fastest for the game (and in general too).

5. Our game testing is the most advanced in the world, so Crysis is going to be stable on our hardware too.

matthew: Thanks Roy for answering these questions from the community. Your time and insight is hugely appreciated!

matthew: A big thank-you to all that attended. We apologise if your question wasn’t put forward.
1. Dus DX10 is ontwikkeld voor GeForce kaarten? Ja, whatever...

2. DX10 effecten draaien beter op GeForce kaarten? Wat een PR :'(

3. SLI werkt out-of-the-box? Vreemd dat het bij een hoop users hier niet werkt dan :')

4. NVIDIA moederborden zijn het snelste voor het spel. Wat een ontieglijke bullshit zeg, niet normaal meer :')

5. Stabiel? Ik heb anders gelezen dat het spel regelmatig artifacts vertoont of crasht op NVIDIA kaarten?

Damn, je wordt keihard voorgelogen of ze weten toaal niet waar ze het over hebben. Zeg dan gewoon niets :/
Splinter Cell schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:12:
Er zijn zoveel screenshots uitgegeven. Maar veel, van die momenten, kan ik niet terug vinden.
Dooh, ik zei toch dat het fake was en dat je voorgelogen wordt met fake renders ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Avalaxy op 16-11-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Splinter Cell schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:12:
Er zijn zoveel screenshots uitgegeven. Maar veel, van die mometen, kan ik niet terug vinden.
Ik heb hier precies hetzelfde hoor :)

Voor mij haalt dit spel de hype bij lange na niet :z

Om dan nog te zwijgen over de diashow die ik tevoorschijn tover op mijn scherm (Alles very High @ 1680 x 1050 , X64, SLI 8800ultra en een luttele 20 fps 8)7

@ leonpwner1; marketing he :'(

[ Voor 4% gewijzigd door PcManiaxx op 16-11-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Die screenshots kan je exact nabootsen hoor.. alleen was de HDR toen "fake". Nu zit er wel degelijk echt goede HDR in waardoor de meeste omgevingen anders lijken. In het vorige topic heb ik al plaatjes gepost waar je kun zien dat je dit soort effecten wél kan krijgen. Alleen vind ik die oude plaatjes/trailers toch echt minder mooi.

En waarom hebben ze bij de multiplayer loadscreens geen AA gebruikt :S echt mega lelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
wel grappig om te weten dat CRYSIS een TRILOGY is geworden

de boel gewoon in 3 delen hakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:17:
Die screenshots kan je exact nabootsen hoor.. alleen was de HDR toen "fake". Nu zit er wel degelijk echt goede HDR in waardoor de meeste omgevingen anders lijken. In het vorige topic heb ik al plaatjes gepost waar je kun zien dat je dit soort effecten wél kan krijgen. Alleen vind ik die oude plaatjes/trailers toch echt minder mooi.

En waarom hebben ze bij de multiplayer loadscreens geen AA gebruikt :S echt mega lelijk..
in een woord nee, het ziet er bij lange na niet uit zoals op de screens, en dat is nooiet ,het zal en blijt altijd marketing , in het begin denkt iedereen waaw, en als je hem hebt dan ziet het er toch minder uit , maar dat wil niet zeggen dat die niet mooi is :P , maar om nou te stellen net zoals op de screens , nee meschien heb je een B) nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murky123 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:52:
[...]

poeh.. ik zit nu niet hier achter mijn SLI bak..
maar het is super duidelijk in Ntune

je kan het volgensmij vinden bij 3d-instellingen
als je het aanvinkt zie je zelfs een animatie verschijnen met een 2de kaartje op een mobo....
Ja daar heb ik het wel ingesteld natuurlijk :) Ik bedoelde in Crysis zelf SLI inschakelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:39:
[...]

in een woord nee, het ziet er bij lange na niet uit zoals op de screens, en dat is nooiet ,het zal en blijt altijd marketing , in het begin denkt iedereen waaw, en als je hem hebt dan ziet het er toch minder uit , maar dat wil niet zeggen dat die niet mooi is :P , maar om nou te stellen net zoals op de screens , nee meschien heb je een B) nodig ;)
Dude, jij hebt kennelijk nooit met de editor gespeeld en wat Cvar's. Als je met de HDR gaat rommelen krijg bijna hetzelfde effect, alleen zijn de texture's en shaders gewoon beter in de retail. Dus hoe jij erbij komt dat het marketing is? Meestal is het wel zo, dat geef ik eerlijk toe, maar je kan vrijwel dat soort beelden nabootsen met wat inspanning.

En please, ik speel de game nu al een hele tijd, en kan alle Cvar's & editor instellingen dromen, dus kom niet aanzetten dat het niet kan. Want het kan wel.. alleen is het niet al te simpel (en het is een aanslag voor je fps..) ;)

Misschien moet jij eens nadenken? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:53:
[...]

Heb je wel de 169.09 drivers?
Ja die heb ik... maar die presteren bij mij niet beter dan de 163.75 die ik eerst had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murky123 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:07:
en zet eens je SLI loadbar aan in Ntune dan kun je zien of SLI werkt.. vergelijk je FPS eens met 1 kaart in je pc en 2 kaarten in je PC...
gebruik de allerlaatste drivers van Nvidia .. ook de alleslaatste Ntune..

welk mobo heb je??
Asus Striker Extreme met 680i Chipset....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Wat nog steeds raar is, is dat de wolken gewoon niet bewegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:46:
[...]

Dude, jij hebt kennelijk nooit met de editor gespeeld en wat Cvar's. Als je met de HDR gaat rommelen krijg bijna hetzelfde effect, alleen zijn de texture's en shaders gewoon beter in de retail. Dus hoe jij erbij komt dat het marketing is? Meestal is het wel zo, dat geef ik eerlijk toe, maar je kan vrijwel dat soort beelden nabootsen met wat inspanning.

En please, ik speel de game nu al een hele tijd, en kan alle Cvar's & editor instellingen dromen, dus kom niet aanzetten dat het niet kan. Want het kan wel.. alleen is het niet al te simpel (en het is een aanslag voor je fps..) ;)

Misschien moet jij eens nadenken? :X
MOAW heeft gewoon 100% gelijk en ik heb zijn screenies gezien, en ikzal je vertellen dat MOAW een gebroen talentje is op dat gebied.

Overigens is het geen marketing die screens: ZE ZIJN JUIST OP INTERNET GEZET OM TE LATEN ZIEN WAT ZE MET DEZE ENGINE ALLEMAAL KUNNEN DOEN. en dat is iets anders als marketing slimmerikken. Ik studeer Marketing en zulke dingen vallen echt niet primair onder de categorie marketing. En dat het gehyped is, is nog steeds de grootste onzin die mensen hier uitkramen. Jullie zijn degene die het hypen/ hebben gehyped. Niet EA of Crytek. Alles wat je ziet in de filmpjes is ook op beurzen etc. gedaan en dat was met een test system van Nvidia, dus JA je kan het gewoon spelen zoals op de plaatjes met hetzelfde uiterlijk. alleen dan gaan dezelfde mensen die hier heel de tijd huilen over de hype weer zeuren dat hun GTX'je het niet aankan en dat het een slechte game is.
Denk zelf nou ook eens na??? en trouwens @ Leopwner: is het stom dan dat hun Nvidia noemen? als ze dat niet deden kon jij niet eens crysis spelen op 2 fps omdat ze anders ook geen geld uit kunnen geven aan speciale drivers en aan software compatibiliteits problemen in combinatie met Crysis.

Ik hoop dat dit de laatste keer is dat mensen zeggen dat het gehyped is. overigens kunnen de wolken wel bewegen maar als je dat aan zou zetten kom je gpu vermogen tekort en ik denk dat dat het minst belangrijke volumetric aspect is van de game.

aldus, denk zelf een klein beetje na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:22:
[...]

Ik studeer Marketing en zulke dingen vallen echt niet primair onder de categorie marketing.
Waarom is het tonen van extra-ultra-very-high screenshots geen marketing? Het doel is toch om het spel te promoten, toch niet om de engine te promoten?
En dat het gehyped is, is nog steeds de grootste onzin die mensen hier uitkramen. Jullie zijn degene die het hypen/ hebben gehyped. Niet EA of Crytek.
Natuurlijk zijn het de gamers zelf die de hype hebben gecreërd, maar daarom is het toch nog steeds overhyped? Of de hype nou van Crytek komt of van de gamers, het is en blijft een overhyped spel imho.
en trouwens @ Leopwner: is het stom dan dat hun Nvidia noemen? als ze dat niet deden kon jij niet eens crysis spelen op 2 fps omdat ze anders ook geen geld uit kunnen geven aan speciale drivers en aan software compatibiliteits problemen in combinatie met Crysis.
Het is niet stom dat ze NVIDIA noemen aangezien ze in TWIMTBP zitten en NVIDIA zo'n 50.000 manuren in Crysis heeft gestopt, maar doe dit dan op een objectieve manier. Zeggen dat het spel beter draait op moederborden met een NVIDIA nForce MCP is de grootste onzin die er is. Zeggen dat de DX10 effecten zijn ontwikkelend voor GeForce kaarten eveneens. Tot slot liegen ze je nog keihard voor dat SLI out-of-the-box wordt ondersteund, want dit is absoluut niet zo.

En spelen op 2 FPS zonder die TWIMTBP optimalisaties lukt denk ik wel, met rauwe rekenkracht kun je ook een heel eind komen. Met of zonder texture-corruption of reflection bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:31:
[...]

Waarom is het tonen van extra-ultra-very-high screenshots geen marketing? Het doel is toch om het spel te promoten, toch niet om de engine te promoten?

[...]

Natuurlijk zijn het de gamers zelf die de hype hebben gecreërd, maar daarom is het toch nog steeds overhyped? Of de hype nou van Crytek komt of van de gamers, het is en blijft een overhyped spel imho.

[...]

Het is niet stom dat ze NVIDIA noemen aangezien ze in TWIMTBP zitten en NVIDIA zo'n 50.000 manuren in Crysis heeft gestopt, maar doe dit dan op een objectieve manier. Zeggen dat het spel beter draait op moederborden met een NVIDIA nForce MCP is de grootste onzin die er is. Zeggen dat de DX10 effecten zijn ontwikkelend voor GeForce kaarten eveneens. Tot slot liegen ze je nog keihard voor dat SLI out-of-the-box wordt ondersteund, want dit is absoluut niet zo.

En spelen op 2 FPS zonder die TWIMTBP optimalisaties lukt denk ik wel, met rauwe rekenkracht kun je ook een heel eind komen. Met of zonder texture-corruption of reflection bugs.
- waarom is het geen marketing? omdat dat niets zegt over het uiteindelijke product. dat is het pas wanneer je iets waar kan maken. Dan maken de meeste mensen er een leugen van maar dat is ook niet zo, want het ging bij de screens om de engine en niet om het uiteindelijk product.

-dat het beter draait op geforce kaarten is op het moment geen onzin of begrijp ik dit nu verkeerd? een hd2900 zou beter moeten presteren dan een gtx en volgens mij zijn de geforce kaarten op het moment stabieler en prestige gericht sneller in de benches...toch?

-en dat het beter draait op nvidia producten is uiteraard gelogen, maar dit is om de grootse partij van de doelgroep te bereiken en daarmee geld te verdienen en naamsbekendheid op te bouwen, en dat zijn de mensen die in een winkel een computer laten samenstellen en de slogans op doosjes van fabrikanten serieus nemen. Ze verdienen aan die doelgroep meer dan aan een klein aantal tweakertjes hoor....

-precies wat je zegt: het maakt niet uit wie het gehyped heeft: wij of ea of crytek. maar je moet wel begrijpen dat mensen die zeggen: dit spel is niet leuk WANT het is gehyped en op mijn beeldscherm ziet het er niet uit zoals op screens. <-- deze mensen hebben net iets minder verstand dan de gemiddelde gamer denk ik? het is ook toevallig dat de meerdere helft die dit zegt ook de meeste vragen heeft op dit topic. dat betekent dat je Crysis niet echt volgt en dus ook niet kan weten wat het allemaal inhoudt. Die screens en filmpjes waren uitgebracht met een duidelijk tekst en uitleg erbij van: this is what we can expect from the future engine of crytek. maakt niet uit of dat met crysis textures en poppetjes is gedaan, dat belooft dus nog veel voor het 2e en 3e deel.

ps. ik val je niet aan ofzo hoor, ik houdt gewoon veel van discussies :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel net uitgespeeld.

Ik was geschokt, op een slechte manier;
  1. Laatste 60min is net Medal of Honor, bescherm dit / dat / zit in een jeep.
  2. Vlieglevel is absurd slecht, dat zoiets door een dev meeting komt :S
  3. Einde slaat nergens op, vooral gezien de korte duur van het spel.
Het lijkt erop of dit spel door Crytek is ontwikkeld voor Nvidia / EA in plaats van voor Gamers;
  • Nvidia verkoopt namelijk meer hardware.
  • EA rekent zich al rijk met de volgende delen.
Waar in principe niks mis mee is aangezien ze het doen voor het geld, maar het blijft jammer als je kijkt naar wat Crysis nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 17:18

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Goede games draaien tegenwoordig om de MP, de SP is puur een extraatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:17:

Dit bijvoorbeeld :') Dus het feit dat je maar 50% load krijgt op een dual-core en 25% load op een quadcore komt omdat onze videokaarten niet snel genoeg zijn :z
Ik zit in sommige situaties op 90% op beiden cores (3.4ghz C2D...dus niet echt de traagste of wel). Heb em al zonder problemen naar 100% kregen in de editor. 1 Tornado + paar huisjes is genoeg.
DaMorpheus schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:10:
Voor mij draaide Crysis om de SP. Voor MP heb ik liever een echte voor MP ontwikkelde game, zoals UT3 of Counter Strike.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:53:
Het spel net uitgespeeld.

Ik was geschokt, op een slechte manier;
  1. Laatste 60min is net Medal of Honor, bescherm dit / dat / zit in een jeep.
  2. Vlieglevel is absurd slecht, dat zoiets door een dev meeting komt :S
  3. Einde slaat nergens op, vooral gezien de korte duur van het spel.
Het lijkt erop of dit spel door Crytek is ontwikkeld voor Nvidia / EA in plaats van voor Gamers;
  • Nvidia verkoopt namelijk meer hardware.
  • EA rekent zich al rijk met de volgende delen.
Waar in principe niks mis mee is aangezien ze het doen voor het geld, maar het blijft jammer als je kijkt naar wat Crysis nu is.
Tja, er werd ook gewoon veel teveel verwacht van dit spel, iets met geyped enzo.. ;)

Verder neemt dat niet weg dat het spel, vooral in single-player best magertjes is inderdaad. (Net als DX10, of het gebruik ervan in dit spel, als ik zo de verschillen zie in benchmarks :X )
DaMorpheus schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:10:
Voor echt on-line gamen wil je dit spel de komende twee jaar gewoon nog niet gebruiken. En of je dat daarna wel wilt is nog maar de vraag.. Voor on-line gebruikt 99% van de mensen toch een versie van Counterstrike of Battlefield, of natuurlijk Wolfenstein: Enemy Territory.

[ Voor 69% gewijzigd door TheZeroorez op 16-11-2007 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
in de startpost staat:
Hoe kan je de DVD versie aanpassen naar de online versie (spelen zonder DVD)?
Copy the “lang.ini”, “paul.dll” and “unicows.dll” to the Bin32 folder

nou ben ik het al best wel zat om almaar me dvd erin te moeten hebben,
maar heb totaal geen idee waar ik die bewuste files vandaan moet halen.
kan ze namelijk niet op de DVD vinden (waar ik ze verwacht)

iemand een zetje in de richting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
spoiler:
Kan iemand me helpen? Ik zit nu bij die allerlaatste eindbaas die ik moet opblazen met die tac gun, nou heb ik die 2 vleugels ofzo al kapot gemaakt, maar nou moet ik in zn kruis schieten.. Daar ben ik nu al zo'n anderhalf uur mee bezig maar het wil niet erg lukken... Er komen aliens uit ik schiet ze neer, gat gaat open, de tac gun is aan het loaden en net als ie bijna vol is gaat het gat weer dicht..... Dit gaat nu al een anderhalf uur zo, en die vrouw maar roepen iets met aan de andere kant, nou.. ik ben ik alle hoeken van de boot gweest maar niks helpt... Wat moet ik doen? :S

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

rickyy schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:56:
spoiler:
Kan iemand me helpen? Ik zit nu bij die allerlaatste eindbaas die ik moet opblazen met die tac gun, nou heb ik die 2 vleugels ofzo al kapot gemaakt, maar nou moet ik in zn kruis schieten.. Daar ben ik nu al zo'n anderhalf uur mee bezig maar het wil niet erg lukken... Er komen aliens uit ik schiet ze neer, gat gaat open, de tac gun is aan het loaden en net als ie bijna vol is gaat het gat weer dicht..... Dit gaat nu al een anderhalf uur zo, en die vrouw maar roepen iets met aan de andere kant, nou.. ik ben ik alle hoeken van de boot gweest maar niks helpt... Wat moet ik doen? :S
spoiler:
Je moet hem van onderen, neer knallen. Gebruik je verrekijker, weet je precies waar je moet richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

leonpwner1 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:31:
Het is niet stom dat ze NVIDIA noemen aangezien ze in TWIMTBP zitten en NVIDIA zo'n 50.000 manuren in Crysis heeft gestopt, maar doe dit dan op een objectieve manier.
Uhm, het interview wordt afgenomen met een nV marketingman, niet iemand van Crytek.
Zeggen dat het spel beter draait op moederborden met een NVIDIA nForce MCP is de grootste onzin die er is.
Nee, ze zeggen dat het spel beter draait onder SLI -> en de enige manier om SLI te krijgen is met een nV moederbord. Het spel draait dus beter onder SLI op een nV moederbord.
Zeggen dat de DX10 effecten zijn ontwikkelend voor GeForce kaarten eveneens.
Nee, ze zeggen dat de DX10 effecten in het spel zijn ontwikkeld op Geforce (8800) kaarten, en dat het daarom beter draait op Geforce kaarten.
Tot slot liegen ze je nog keihard voor dat SLI out-of-the-box wordt ondersteund, want dit is absoluut niet zo.
Bij de demo niet. Bij de full release met de laatste drivers wel.

Misquoten en vervolgens over je misquote lopen huilen is ook een kunst.
Erg vermoeiend dit, nog vermoeiender dan door marketing-nonsense heenprikken.
Zoek eens op wat een Stroman drogredenatie is en stop met gebruik ervan :/

[ Voor 5% gewijzigd door Cheetah op 16-11-2007 18:29 ]

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Splinter Cell schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:09:
[...]

spoiler:
Je moet hem van onderen, neer knallen. Gebruik je verrekijker, weet je precies waar je moet richten.
spoiler:
Bedankt het is gelukt ! :'D En ik denk zomaar dat er een expensie komt....
Lock up his possition, where going Back... oeehh i love this spel :*) geniaal gewoon! echt genoten, nu de multieplayer op de proef stellen en natuurlijk nog een paar keer uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:22:
overigens kunnen de wolken wel bewegen maar als je dat aan zou zetten kom je gpu vermogen tekort en ik denk dat dat het minst belangrijke volumetric aspect is van de game.
GPU te kort, ja tuurlijk... Er zit ook mist in de game, maar dat beweegt wel gewoon. Er is ook een level, wat zich dichtbij een berg afspeelt. En boven die berg, hangen wolken, die wel bewegen. Wat nou GPU te kort? Het draaide gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Gvd, heel irritand als je eindelijk online wil en het weer niet werkt... Ik krijg deze fout http://img106.imageshack.us/img106/9580/heelirri2cr8.png

Ik had dit ook een keer met de BETA maar dat was daarna ineens weg, dit blijft integendeel :(
Waarom kan het nou nooit in een keer *Grote zuch*

Kan iemand me helpen :'( ?

Btw ik ben al een keer online gweest gister of eergister... En nu ineens dit :S

[ Voor 11% gewijzigd door rickyy op 16-11-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:12:

[...]
Voor echt on-line gamen wil je dit spel de komende twee jaar gewoon nog niet gebruiken. En of je dat daarna wel wilt is nog maar de vraag.. Voor on-line gebruikt 99% van de mensen toch een versie van Counterstrike of Battlefield, of natuurlijk Wolfenstein: Enemy Territory.
maak daar van Enemy Territory: Quake Wars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
uhm ligt hij nou bij de Media Markt? wou zo ff langsrijden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em ook gekocht, zeer mooi spell alleen vind ik de de gameplay eerlijk gezegt minder als verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:59
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:47:
Heb em ook gekocht, zeer mooi spell alleen vind ik de de gameplay eerlijk gezegt minder als verwacht
Meningen verschillen, ik vind namelijk de gameplay helemaal geweldig! Heb nu al favoriete maps waar ik in speel!

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickyy schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:35:
Gvd, heel irritand als je eindelijk online wil en het weer niet werkt... Ik krijg deze fout http://img106.imageshack.us/img106/9580/heelirri2cr8.png

Ik had dit ook een keer met de BETA maar dat was daarna ineens weg, dit blijft integendeel :(
Waarom kan het nou nooit in een keer *Grote zuch*

Kan iemand me helpen :'( ?

Btw ik ben al een keer online gweest gister of eergister... En nu ineens dit :S
Erhm, gebeurt dit alleen bij servers met punkbuster? je moet dat namelijk even aanzetten bij opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:49:
[...]

Erhm, gebeurt dit alleen bij servers met punkbuster? je moet dat namelijk even aanzetten bij opties
Nee ook bij servers zonder, maar hoe/waar kan ik dat aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickyy schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:50:
[...]

Nee ook bij servers zonder, maar hoe/waar kan ik dat aanzetten?
Options > Game Settings > Punkbuster protection aanzetten.

Deze error had ik ook op de beta, maar dat was omdat ik een oude versie had geinstaleerd.

Misschien moet je nog een poortje openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:59
Wat je moet doen rickyy is naar je DVD gaan en daar het mapje tools openen. Daarin vind je registratie_code.exe of iets dergelijks en vul daar opnieuw je serial in. Druk op volgende en of you go!

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Na 24 uur mag je je vraag herhalen

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Misanthrope schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:00:
[...]

plz weet iemand dit? ik heb geen zin om voor niks te rijden...
tis de 16e dus je zou zeggen hij ligt er
Waarom bel je ze gewoon niet op? www.mediamarkt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 00:14

yassine

Nothing to it but to do it!

Voor die mensen die hem uitgespeeld hebben he.. Kunnen jullie een antwoord geven op deze vraag?!

spoiler:
Ik zit nou vast bij dat stukje dat je die hostage hebt gered uit dat huis. Daarna moet je 2 tanks neerknallen. En dan zou je moeten avacen zegmaar.. Maar ik kreeg geen volgende missie of zo.. waar moet ik daarna naartoe? ik heb het hele eiland afgereisd, maar geen effect..

Nou heb ik iemand hier horen zeggen, dat je bij de waterval naar boven moet.. Maar ik zie geen mogelijkheid op helemaal de waterval op te klimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

Misanthrope schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:00:
[...]

plz weet iemand dit? ik heb geen zin om voor niks te rijden...
tis de 16e dus je zou zeggen hij ligt er
Heb hem vanmiddag is Rijswijk gekocht, toen stond er nog zat. €1.- Onder de adviesprijs :D
Bij de muur waar de gameconsoles staan.

Tot nu toe (net iets verder dan de demo in SP en een uurtje MP), geweldige game!! _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Yotta op 16-11-2007 19:27 ]

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand zo vriendelijk om ff een savegame te posten voor mij ? in ieder geval dat ik voorbij de grot ben, in het 2 e level.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yassine schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:06:
Voor die mensen die hem uitgespeeld hebben he.. Kunnen jullie een antwoord geven op deze vraag?!

spoiler:
Ik zit nou vast bij dat stukje dat je die hostage hebt gered uit dat huis. Daarna moet je 2 tanks neerknallen. En dan zou je moeten avacen zegmaar.. Maar ik kreeg geen volgende missie of zo.. waar moet ik daarna naartoe? ik heb het hele eiland afgereisd, maar geen effect..

Nou heb ik iemand hier horen zeggen, dat je bij de waterval naar boven moet.. Maar ik zie geen mogelijkheid op helemaal de waterval op te klimmen.
Uit je doppen kijken en maximum strenght gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Erhmm, Bugje? Het regend IN huizen, alles is gewoon nat en de druppels komen er gewoon doorheen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
rickyy schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:56:
Erhmm, Bugje? Het regend IN huizen, alles is gewoon nat en de druppels komen er gewoon doorheen :o
Schijnt lastig te zijn om de collision detection (?) voor regen goed te regelen, bij Oblivion viel het me ook op dat het altijd regende onder tunneltjes en afdakjes. Denk niet zo ze dat kunnen/gaan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
zojuist gekocht...en nog goedkoper dan Cod4 ook :X
44.99...maar de #1 lijst was leeg, ik zo ik mis Crysis tegen die verkoper..
hij zo ah ja daar achter ligt nog een berg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

Misanthrope schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:13:
zojuist gekocht...en nog goedkoper dan Cod4 ook :X
44.99...maar de #1 lijst was leeg, ik zo ik mis Crysis tegen die verkoper..
hij zo ah ja daar achter ligt nog een berg :P
Flauw, ik betaalde € 48,99. MM rijswijk neem ik aan :?

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:48:
[...]

Uit je doppen kijken en maximum strenght gebruiken ;)
Serieus, hier heb ik niks aan... Ik zit als een debiel te springen maar zie nergens waar ik op kan naar de top.. Ga ik na rechts (van de waterval) en klim ik daar de berg op krijg ik die warning.... :(

ff voor de duidelijkheid, op deze waterval ben ik nu:
Afbeeldingslocatie: http://i136.photobucket.com/albums/q185/Yassine_album/th_Crysis2007-11-1620-13-04-90.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i136.photobucket.com/albums/q185/Yassine_album/th_Crysis2007-11-1620-12-55-56.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door yassine op 16-11-2007 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ik heb 'm gekocht bij dynabyte, en we kregen 5 € korting :D
van de 50 naar de 45 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
btw

Vinden jullie het niet heel erg super irritand dat je 100 keer op je muis moet rammen voordat je weer respawnd? Waarom niet gewoon, als de tijd voorbij is een directe spawn.... Elke keer die muis indrukken... en dat moet niet 1x, nee dat moet soms werkelijk echt 5 keer...
In DM is het ook irritand. Elke keer die muis indrukken... Kan je dit uistellen?

Edit

Sorry voor dubbeppost :$
Ik dacht echt op de edit knop gedrukt te hebben

[ Voor 12% gewijzigd door rickyy op 16-11-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eJaY
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
yassine schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:37:
[...]

Serieus, hier heb ik niks aan... Ik zit als een debiel te springen maar zie nergens waar ik op kan naar de top.. Ga ik na rechts (van de waterval) en klim ik daar de berg op krijg ik die warning.... :(

[afbeelding]
[afbeelding]
Hey dat klopt zit een bug in het tweede level met die hostage :9 , kheb het zelf ook gehad en dat kwam doordat ik 1 of andere radar station niet had meegepakt op weg naar het kamp.
Dus ik zou ff restart level gebruiken en dan ff snel erdoorheen lopen dan ben je zo weer waar je was en dan gaan je objectives ook verder. have fun 8)

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Yotta schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:26:
[...]

Flauw, ik betaalde € 48,99. MM rijswijk neem ik aan :?
Maastricht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

eJaY schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:46:
[...]

Hey dat klopt zit een bug in het tweede level met die hostage :9 , kheb het zelf ook gehad en dat kwam doordat ik 1 of andere radar station niet had meegepakt op weg naar het kamp.
Dus ik zou ff restart level gebruiken en dan ff snel erdoorheen lopen dan ben je zo weer waar je was en dan gaan je objectives ook verder. have fun 8)
Ik had al een zwaar vermoede |:( dat het dat was.. Omdat ik toen ik weer terug ging idd zon radio station neerhaalde (oranje met satelliet) .. Maar top, ga dat nu snel proberen. thanx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn, al die spoilers!!!

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
hij zit alweer vanalles wazig te doen dat ik Windows updates moet binnenhalen en shit.
Er komt niet eens een pictogram op de desktop na installatie :S beetje onafgewerkt hoor.
Na vele errors wegklikken start hij op. En hij loopt, ietsje beter dan de demo maar op High + AA 2 is de fps toch te laag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een stukje 'psychologie voor beginners':
Gebruik geen r_displayinfo=1 ... dat 'scheelt' al gelijk een heleboel FPS... alsjebegrijptwatikbedoel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Kun je niet eromheen lopen?Je hebt dus ook geen groen stipje op de map als je op TAB drukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Laatst online: 26-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 22:06:
een stukje 'psychologie voor beginners':
Gebruik geen r_displayinfo=1 ... dat 'scheelt' al gelijk een heleboel FPS... alsjebegrijptwatikbedoel 8)
Niet altijd, soms denk ik dat het opeens shit loopt maar blijft mijn fps op 35 te zitten, dan is dat gevoel ineens weg:)
Dus het kan ook omgekeerd werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

eJaY schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:46:
[...]

IS gelukt top. ben nu verder _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eJaY
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
yassine schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 22:13:
[...]

IS gelukt top. ben nu verder _/-\o_
Hehe gelukkig maar ik vond het ook zo raar ik heb in dat hele kamp ook alles overhoop gehaald want ik dacht dat er nog een hostage zat :o

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Omfg waarom opent Crysis telkens in een venster ipv fullscreen als ik de game opstart? Dit was bij de demo ook al zo 8)7
Zijn ze nou helemaal gek geworden? Het is een gloedjenieuw spel, waarom nu al zo'n bugs? En nee ik ga Windows niet updaten voor een spel, dat vind ik een beetje onzin.
Vista loopt prima zonder updates bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Misanthrope schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 22:30:
Omfg waarom opent Crysis telkens in een venster ipv fullscreen als ik de game opstart? Dit was bij de demo ook al zo 8)7
Zijn ze nou helemaal gek geworden? Het is een gloedjenieuw spel, waarom nu al zo'n bugs? En nee ik ga Windows niet updaten voor een spel, dat vind ik een beetje onzin.
en toch zijn er een paar critical patches uit voor Vista mbt gaming...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:34
Misanthrope schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 22:30:
Wat is er mis met een update te installeren?! Die dingen zijn er niet voor niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Als ik probeer online te spelen zegt hij "Server authentication failed"....
Kan iemand me aub even wegwijs maken :+ ??
Punkbuster kan ik niet aanvinken bij Options dusja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
Ik wilde verder spelen vandaag maar hij geeft de volgende foutmelding.
Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren.
Dit programma kan niet worden uitgevoerd (5024).
Lekker is dat. Een kijken hou het met support van EA is..

*edit. Uninstall & reinstall & reboot helpte.. pfff...

[ Voor 10% gewijzigd door Chilly_Willy op 17-11-2007 00:17 ]

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Laatst online: 09:59
spoiler:
Weet iemand hoe lang die kristallen zooi duurt en of de game daarna nog leuk/anders word, ik bedoel mag je daarna weer naar buiten ofzo? Ik vind het erg jammer dat je weer zoiets vaags krijgt..eventjes is oke maar om te moeten zoeken naar de uitweg vind ik echt niet leuk meer, zit al dik een half uur te kutten met die klote beeste zonder ammo en te zoeken naar de uitweg...Duurt de game nog lang hierna of is dit al het einde?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
LOL net ff multiplayer gedaan...
toch aardig, het loopt redelijk op Medium. Ik vraag mij wel af, heeft iedereen maar 1 skin :S beetje weinig. Overal dezelfde rondrennende pakken.
En naam veranderen heb ik ook nog niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 08:35
Misanthrope schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:22:
LOL net ff multiplayer gedaan...
En naam veranderen heb ik ook nog niet gezien
Dus je heb die Server authentication failed opgelost? hoe als ik vragen mag. Wil nog even met wat vrienden online alleen krijgen zij dezelfde fout.

Voor je naam moet je bij het tabje "profile" even een nieuwe aanmaken. Als je dat profiel dan laad voordat je online gaat heb je die naam ingame,anders heet je Default en word je MP-naam Nomad(1/2/3...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 07:32
Sluuut schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:15:
spoiler:
Weet iemand hoe lang die kristallen zooi duurt en of de game daarna nog leuk/anders word, ik bedoel mag je daarna weer naar buiten ofzo? Ik vind het erg jammer dat je weer zoiets vaags krijgt..eventjes is oke maar om te moeten zoeken naar de uitweg vind ik echt niet leuk meer, zit al dik een half uur te kutten met die klote beeste zonder ammo en te zoeken naar de uitweg...Duurt de game nog lang hierna of is dit al het einde?
daarna krijg je meer aliens en dergelijke als je er uit bent best lastig.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
over het Server authentication grapje...
geloof dat dat meer een ding is dat met Razor te maken heeft :)

denk niet dat je hier een oplossing voor cracked multiplayer patches krijgt.

ik heb deze game maar es een keer eerlijk gekocht (jaja kon wel weer es :p)
maar puur om de MP plat te schieten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Knetic schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:37:
[...]

Dus je heb die Server authentication failed opgelost? hoe als ik vragen mag. Wil nog even met wat vrienden online alleen krijgen zij dezelfde fout.

Voor je naam moet je bij het tabje "profile" even een nieuwe aanmaken. Als je dat profiel dan laad voordat je online gaat heb je die naam ingame,anders heet je Default en word je MP-naam Nomad(1/2/3...)
http://www.crysis-online....php?topic=14160.msg230010
en meerdere servers proberen!
Mja de multiplayer is best grappig, maar het is wat eentonig. althans ik zat een soort van free for all te spelen, gewoon doelloos rondrennen etc.
Alle skins zien er hetzelfde uit. Grafisch is het ok (het loopt op medium) maar VERRE van fotorealistisch, al merk je wel dat de achtergrond lucht/bergen etc veel realistischer zijn geworden. Maar objecten van dichtbij zijn nog altijd hetzelfde als in dx9, beetje kartelig zelfs met AA op 2...en tja dat er maar 1 skin is vind ik ook wat erg mager hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Chainsaw schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:54:
over het Server authentication grapje...
geloof dat dat meer een ding is dat met Razor te maken heeft :)

denk niet dat je hier een oplossing voor cracked multiplayer patches krijgt.

ik heb deze game maar es een keer eerlijk gekocht (jaja kon wel weer es :p)
maar puur om de MP plat te schieten :p
Ik krreeg het ook en ik heb het toch echt gekocht...
Ik heb het opnieuw geinstalleerd en punkbuster aangedaan, en nu kan ik weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50
yassine schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:37:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
he? hoor meer mensen die hier het niet kunnen vinden snap er niks van je loopt door het kamp met de zee aan je linker kant alleen maar door en door en dan zie je vanzelf dat je rechts een pad omhoog krijgt. en niet bij die waterval waar jij zit die is nog net voor het kamp....

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, offtopic replies, technische vragen, en vragen over performance horen _niet_ in dit topic thuis!