[PC] Crysis deel #6: Crysis ligt in de winkels! Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 22.167 views sinds 30-01-2008

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 12:10
Zijn er mensen die ook problemen hebben met 64-bits versie.Bij het opstarten blijft m'n scherm
zwart.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 09:54

mace

Sapere Aude

murky123 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:36:
we hebben al een groot deel van het vorige topic vol geschreven hoe je DX9 HIGH kunt aanpassen naar DX9 VERY HIGH wat dan weer heel veel lijkt op de DX10 VERY HIGH maar met een hogere framerate..

zijn er eigenlijk mensen die het anders om doen?
dus gewoon DX10 VERY HIGH standaard aan hebben en dan enkele dingen omlaag zetten voor een hogere FPS..
bijvoorbeeld de motionblur=0 e.d.

hoe doen jullie dat? ik twijfel over wat nu de beste manier is.. of je past je Cvar groups aan, of je maakt een config file aan ..

ik wil eigenlijk maar een paar dingen uitzetten. in VERY HIGH zoals die irritante motionblur..
slimste en makkelijkste manier is dan toch om zelf ff een System.cfg file aan te maken en daar een paar regeltjes in te plaatsen....
In de TS staat een link naar een tweakguide en daar word alles haarfijn uitgelegd. ;)
Helemaal onderaan.

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Van een forum geplukt.

High:
Afbeeldingslocatie: http://aycu13.webshots.com/image/35492/2000563420649443172_rs.jpg

Tweaked:
Afbeeldingslocatie: http://aycu40.webshots.com/image/33359/2000589042560175657_rs.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Splinter Cell op 15-11-2007 11:24 ]

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
kimone66 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:02:
Zijn er mensen die ook problemen hebben met 64-bits versie.Bij het opstarten blijft m'n scherm
zwart.
Installeer driver 169.09 van nvidia.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• murky123
  • Laatst online: 07:27
nu laat je 2 plaatjes zien die allebij dx9 custom zijn?? ja en??

• murky123
MaCe1337 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:09:
[...]

In de TS staat een link naar een tweakguide en daar word alles haarfijn uitgelegd. ;)
Helemaal onderaan.
die tweak guide ken ik .. ik wil het van andere mensen weten.. zoals ik al vroeg..

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:07
Wtf, ook nog eens 7 frames meer!

Flickr PSN ID= cheironnl

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:38

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Wij hebben nu een bergje servers online staan, allemaal 32 slots, ze verschillen in DX9/DX10 en de gamtype (powerstruggle of instantaction) en de mappen. Feedback is altijd welkom! :)

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Zag die gamekings crysis hardware test, waar hun op alles high 20 fps halen haal ik met alles high behalve shaders en shadows een mooie 33 fps (1280x1024) Ik heb eigenlijk alleen fps drops gehad bij het sneeuw gebeuren en dat was nog net speelbaar en bij de ene laatste eindbaas (de spin) Daar was er wat bugged ofzo en had ik maar 5 fps als ik naar de boss keek (die hevig rookte).

Heb eigelijk het spel framerates boven de 20 gehad, dat waren eigenlijk al drops als ik 20 fps had. Draai in 64bit xp, dunno of dat sneller is.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 09:54

mace

Sapere Aude

evilpin0 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:33:
Zag die gamekings crysis hardware test, waar hun op alles high 20 fps halen haal ik met alles high behalve shaders en shadows een mooie 33 fps (1280x1024) Ik heb eigenlijk alleen fps drops gehad bij het sneeuw gebeuren en dat was nog net speelbaar en bij de ene laatste eindbaas (de spin) Daar was er wat bugged ofzo en had ik maar 5 fps als ik naar de boss keek (die hevig rookte).

Heb eigelijk het spel framerates boven de 20 gehad, dat waren eigenlijk al drops als ik 20 fps had. Draai in 64bit xp, dunno of dat sneller is.
Die monitoren bij gamekings worden aangestuurd met een resolutie van 1680x1050, dus dat is ongeveer een factor 1,35 meer pixels. Dit is ook gelijk het probleem bij LCD monitoren want je kan hem wel een resolutie lager zetten maar dan ziet het er gelijk niet uit.

• murky123
weet iemand al waarom je instellingen vanzelf naar CUSTOM switchen als je online gaat spelen??
dus van alles VERY HIGH naar CUSTOM.. zonder dat je het zelf veranderd

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Mischien omdat de server bepaalde instelling kan forceren? Iemand die zonder gras ofzo speelt heet een aanzienlijk voordeel :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• murky123
hoe weet je dan uberhaupt onder welke instellingen je bezig bent en op wat voor een server dx9 of dx10
je stelt alles in voordat je online gaat en zodra je in een server zit is alles dus anders....

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:44
waarom krijg ik deze fout bij het maken van een lan game:
net_pb_sv_enable false (krijgt de gene die connect)
of ik nau punkbuster aan of uit heb, of het via lan of via hamachi is elke x deze fout. maar ik heb wel mensen gehad via hamachi die wel konden connecten maar 2 vrienden van me krijgen steeds deze fout net_pb_sv_enable false

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 22:49
Gelukkig loopt t hele spel beter dan de demo bij mij :) ik heb nog wel een vraagje over de graphics. Speel nu op 1400x1050 met settings op medium en de texture quality op high. Waar ik me aan erger bij de graphics is dat drawing distance ofzo echt crap is. Als je over het strand loopt zie je de rotsen zeg maar ineens verschijnen, ze floepen tevoorschijn. Zelfde geldt voor de bomen enz. Waar kan dat aan liggen en wat kan ik aan de instellingen veranderen om dit te voorkomen?

(A64 X2 6000+, M2N Deluxe, 2GB PC6400, 8600 GTS XXX)

smile an everlasting smile

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Gelukkig loopt t hele spel beter dan de demo bij mij :)
Da's toch knap, want ze hebben er niets aan veranderd ;). Want ik merk niks. Ik weet niet welke driver je nu draait? Maar vergeet niet, dat nVidia al tig keer, drivers heeft uitbracht, toen de demo er was.
Waar ik me aan erger bij de graphics is dat drawing distance ofzo echt crap is. Als je over het strand loopt zie je de rotsen zeg maar ineens verschijnen, ze floepen tevoorschijn. Zelfde geldt voor de bomen enz. Waar kan dat aan liggen en wat kan ik aan de instellingen veranderen om dit te voorkomen?
Hier heb ik ook last van. Vooral in de demo, had ik het.

• peakaboo
  • Niet online
Heb het spel vandaag pas binnen gekregen, had al iets van 2 weken terug gepre-orderd via crysis.tv (gaat via gamestore). Maarja...

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 22:49
Splinter Cell schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:17:
[...]

Hier heb ik ook last van. Vooral in de demo, had ik het.
En in het complete spel minder? Das toch knap want ze hebben er niks aan veranderd :p haha maar zonder gekheid. Zou idd drivers kunnen zijn. Heb nu 169.04.

smile an everlasting smile

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Misschien stel ik een domme vraag nu, maar uhm, hij zegt tegen mij met automatisch settings, dat alles op very high wordt gezet, nou ja geen probleem, me computer zal het wel aan kunnen denk ik. vervolgens ga ik spelen, het draait, maar echt vloeiend loopt het niet.
Zou dat toch te maken hebben, dat ik met me 8800 ultra nog oude drivers heb van asus.
Maken nieuwe drivers echt zoveel verschil?

Ik heb nu v100.59 van asus zelf.

Alvast bedankt.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• jaapstobbe
  • Laatst online: 18-09 20:04
hoe getweakt dan, spreek op!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

RooN schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:52:
[...]

En in het complete spel minder? Das toch knap want ze hebben er niks aan veranderd :p haha maar zonder gekheid. Zou idd drivers kunnen zijn. Heb nu 169.04.
Ja het is wel minder geworden. Ook al heb ik geen nVidia kaart.

• murky123
kijk nou goed.. het is helemaal niet de ene op High en de andere Tweaked
ze zijn alle 2 Tweaked

je ziet op elk plaatje dat het DX9 custom is.
als een plaatje volledig high is. dus echt alles op high dan staat er geen custom maar dx9 high
en dat staat er niet dus is het tweaked en de andere ook

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Hallo luitjes,

Bij deze heb ik een linkje, waarlangs je voor een relatief normale prijs de collector's edition kunt bestellen... http://www.boekensoft.com

Mezelf vanmorgen al compleet gaar gezocht naar deze versie... het valt niet mee om hem bij de Nederlandse doorsnee-winkel gevonden te krijgen.

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

murky123 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:03:
[...]

kijk nou goed.. het is helemaal niet de ene op High en de andere Tweaked
ze zijn alle 2 Tweaked

je ziet op elk plaatje dat het DX9 custom is.
als een plaatje volledig high is. dus echt alles op high dan staat er geen custom maar dx9 high
en dat staat er niet dus is het tweaked en de andere ook
Dat is niet helemaal waar. Als ik de schaduwen uit zou doen, en ik pleur de rest wel op high, dan zegt ie ook custom ;).

• murky123
ja want datn heb je iets verandert dus is het custom.. vrij logisch.
je hebt de standaard iets aangepast hoe klein je verandering ook is het is niet meer het zelfde
dus CUSTOM

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Speedy55 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:54:
Misschien stel ik een domme vraag nu, maar uhm, hij zegt tegen mij met automatisch settings, dat alles op very high wordt gezet, nou ja geen probleem, me computer zal het wel aan kunnen denk ik. vervolgens ga ik spelen, het draait, maar echt vloeiend loopt het niet.
Zou dat toch te maken hebben, dat ik met me 8800 ultra nog oude drivers heb van asus.

Alvast bedankt.
Ja.

Godfather Bodybuilding topic reeks

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Kort maar erg krachtig, bedankt. Gaan we die drivers toch maar even veranderen vanavond.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ik heb toch het idee dat crysis niet soepel speelt op mijn pc met de volgende settings:

1280*1024
alles op very high

pc:
core 2 duo 6850
2 gig geheugen
8800 gtx

Er was toch een setting die beter niet op very high moest voor betere speelbaarheid???

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50
Diamond AT schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:58:
ik heb toch het idee dat crysis niet soepel loopt op mijn pc met de volgende settings:

1280*1024
alles op very high

pc:
core 2 duo 6850
2 gig geheugen
8800 gtx

Er was toch een setting die beter niet op very high moest voor betere speelbaarheid???
motionblur helpt bij mij erg goed om uit te zetten.

En ik stond gisteren echt weer verstelt van de beelden hoe mooi op dx10 very high het licht en schaduw in contrast staan echt gaaf en 2 de 2de keer dat ik nu speel is heel anders qua ervaring dan de eerste!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:06

HugoBoss1985

Xenotech

Diamond AT schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:58:
ik heb toch het idee dat crysis niet soepel speelt op mijn pc met de volgende settings:

1280*1024
alles op very high

pc:
core 2 duo 6850
2 gig geheugen
8800 gtx

Shaders en shadows, denk dat Shaders je al helpt!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:48

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
darkphoenix schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:02:
[...]

motionblur helpt bij mij erg goed om uit te zetten.
kan dit gewoon via de settings in het menu of moet dit via een andere tweak. Ik kan me die optie niet herrineren. Heb het spel nu niet tot mij beschikking daarom.

Verwijderd

Ondersteund de demo nu wel of geen SLI?
Ik heb de nieuwste Nvidia driver geinstalleerd.
Als de demo geen sli ondersteund dan is het nog wel de moeite om het spel te kopen, het wordt er immers met de volledige versie beter op.
Als dit wel zo is.....tjsa dan wordt het er niet veel beter op ben ik bang.
Zou een extra gig geheugen helpen om het een beetje soepeltjes te laten lopen op 1024x768 met alles op low :/ ;( ;(

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
Splinter Cell schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:19:
[...]

spoiler:
Je bent over de hangbrug gegaan zeker? Dan zit je goed foutje. Je moet niet over de hangbrug gaan. In het dorp zelf, moet je op een gegeven moment rechts

Uitgespeeld:

spoiler:
Voor de mensen die de Tac-gun niet kunnen vinden. Ga nog niet op het dek, waar het grote monster zit. Zodra je op het dek gaat, kun je niet meer terug de boot in. Je moet voordat je het dek opgaat, naar Armory gaan, waar je de Tac-gun kunt vinden. Ik zocht me echt rot. Ik las dat wel meer mensen dit hadden. Want je gaat natuurlijk direct het dek op, omdat dit tegen je gezegt wordt.

Crysis 2 here we come!!
Je hebt het uitgespeeld?, nice...

spoiler:
Vreemd genoeg kan ik met mijn TAC gun niet locken, geen bang bang :( ofwel spel kan ik niet uitspelen.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heeft iemand al een Walktrough ? ( niet zon video, maar geschreven ! )

Zit nu namelijk vast in het dorpje waar je dat chinese vrouwtje vind. Moet nu de berg op heb ik het gevoel naar Profeth. Kan geen weg er naar toe vinden, iemand NU al tips :P ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

De AI is echt slecht. Als je met je cloack aan in een auto oid een basis in rijd hebben ze het niet door?

@hierboven, als je door het water loopt wordt er gezegt dat er weg iets verder op is ;).

[ Voor 30% gewijzigd door MrVegeta op 15-11-2007 16:16 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• murky123
zit vanavond de GoT-crysis community op TS en Mirc ????

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 03:09
NeoMe schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:15:
Heeft iemand al een Walktrough ? ( niet zon video, maar geschreven ! )

Zit nu namelijk vast in het dorpje waar je dat chinese vrouwtje vind. Moet nu de berg op heb ik het gevoel naar Profeth. Kan geen weg er naar toe vinden, iemand NU al tips :P ?
Astu :) http://www.mycheats.com/view/section/754/843/crysis/pc

Verwijderd

Diamond AT schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:08:
[...]

kan dit gewoon via de settings in het menu of moet dit via een andere tweak. Ik kan me die optie niet herrineren. Heb het spel nu niet tot mij beschikking daarom.
r_motionblur 0

Is misschien nog maar 24 keer langskomen :>

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:13
F r a n k D schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:13:
[...]

Je hebt het uitgespeeld?, nice...

spoiler:
Vreemd genoeg kan ik met mijn TAC gun niet locken, geen bang bang :( ofwel spel kan ik niet uitspelen.
spoiler:
De TAC gun heb je pas later nodig.. Die grote alien op het dek van het schip moet je op de "normale" manier slopen.

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Hoeveel checkpoints heb je gehad als je het hebt uitgespeeld? Of kan je ergens zien op hoeveel procent je zit? :P

Ik ben nu bij de (eerste?) keer dat je een tank krijgt, op die treinrails, weet iemand ongeveer hoe ver je dan in het spel zit? :)

wil een beetje een indicatie, aangezien ik ook nog CoD4, GoW, NFS Prostreet, SoF, binnenkort Splinter Cell, en nog veel meer games moet spelen :P

Verwijderd

murky123 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:18:
zit vanavond de GoT-crysis community op TS en Mirc ????
Kijk! Hier wil ik meer van weten!
Okay, ik ben een newbee op MP vlak. Maar hoe kan ik me 'dienstbaar' maken? Hoe word je lid van deze community? (en welke server speel je dan op?) Mirc, dat lukt me nog (net wel ;) ) Maar Teamspeak? ook hier weer dezelfde vraag.
Ik ben benieuwd!

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
Kanter schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:59:
[...]

spoiler:
De TAC gun heb je pas later nodig.. Die grote alien op het dek van het schip moet je op de "normale" manier slopen.
spoiler:
Ben dus daar waar ze in de VPOL tegen mij zeggen 'lock on the the target with the TAC gun'. Mikken op de linker arm waar ze op schijnen, gebuert niets. Klikken, inhouden alles geprobeerd. Ding schiet gewoon niet.

Verwijderd

3gb ipv, 2gb is bij mij een hele verbetering, geen schokken meer tussendoor

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:43

yassine

Nothing to it but to do it!

Modbreak:*knip*
Overbodige mededeling.

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 15-11-2007 19:03 ]

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

MrVegeta schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:16:
De AI is echt slecht. Als je met je cloack aan in een auto oid een basis in rijd hebben ze het niet door?

@hierboven, als je door het water loopt wordt er gezegt dat er weg iets verder op is ;).
Ja de AI is echt slecht. Er is helemaal niets aan de hand, staat ie al met zijn geweer te aimen... Allemaal van dat soort stomme dingen. Of er ligt een dode, geen reactie. Of een ton staat in de fik, geen reactie. Etc etc.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:09:
[...]

Kijk! Hier wil ik meer van weten!
Okay, ik ben een newbee op MP vlak. Maar hoe kan ik me 'dienstbaar' maken? Hoe word je lid van deze community? (en welke server speel je dan op?) Mirc, dat lukt me nog (net wel ;) ) Maar Teamspeak? ook hier weer dezelfde vraag.
Ik ben benieuwd!
oioi, ik ben IRC owner van GoT crysis comm. Kom erbij we zaten pas al met 15 mensen van GoT op de MP :D

IRC gegevens: server moet zijn: "quakenet random DE server"
En onze GoT channel is: #crysis.tweakers

KOM ERBIJ IEDEREEN

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Heeft iemand onder Vista 64 bits al een vastloper gehad dat nlvddmkm niet meer werkte en is hersteld? Dit onder beta drivers 169.09? Ik heb het sporadisch om de zoveel minuten, de ene keer kan ik een uur ongestoord spelen de andere keer maar 5min.

Erg frustrerend, heb al eens rond gekeken via google maar er schijnt niet echt een oplossing voor te wezen..

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
Darker schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:07:
Heeft iemand onder Vista 64 bits al een vastloper gehad dat nlvddmkm niet meer werkte en is hersteld? Dit onder beta drivers 169.09? Ik heb het sporadisch om de zoveel minuten, de ene keer kan ik een uur ongestoord spelen de andere keer maar 5min.

Erg frustrerend, heb al eens rond gekeken via google maar er schijnt niet echt een oplossing voor te wezen..
Heb het gisteren alleen gehad bij het overclocken. Ging ff kijken of mijn kaart nog hoger kon. Dus misschien je overclock lager/af - zetten?
Speedy55 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:54:

Alvast bedankt.
Vindt het altijd vreemd dat mensen die zo'n kaart hebben niet af en toe de drivers updaten 8)7
Als je vanavond je 169.09 setje erop hebt staan dan gaat er weer een hele wereld open voor je iig! Je zal in vrijwel elke game een stuk meer performance krijgen :)

• murky123
hoe krijg ik het in godsnaam voorelkaar om de console werkend te krijgen in vista??????????

het lukt me niet in de beta, niet in de demo, en nu ook niet in de final ...
het lukt wel in dx9 XP maar vista niet..

ik heb al lopen rommelen met taalinstellingen van mijn keyboard maar dat mag ook niet baten...

erg frustrerend als je gewoon ff ingame een regeltje wilt aanpassen en testen..
ik moet nu iedere keer de game afsluiten de file aanpassen, game weer opstarten, kijken naar het gewenste effect. ne het is toch niet wat ik wou.. weer crysis afsluiten regeltje terug zetten
dit word echt klotewerk zo.....

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 22:09
Als ik van wapen wissel is het in de animatie van mijn schaduw net iets later zichtbaar. Ik ben net Lucky Luke :D

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
murky123 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:39:
hoe krijg ik het in godsnaam voorelkaar om de console werkend te krijgen in vista??????????

het lukt me niet in de beta, niet in de demo, en nu ook niet in de final ...
het lukt wel in dx9 XP maar vista niet..

ik heb al lopen rommelen met taalinstellingen van mijn keyboard maar dat mag ook niet baten...

erg frustrerend als je gewoon ff ingame een regeltje wilt aanpassen en testen..
ik moet nu iedere keer de game afsluiten de file aanpassen, game weer opstarten, kijken naar het gewenste effect. ne het is toch niet wat ik wou.. weer crysis afsluiten regeltje terug zetten
dit word echt klotewerk zo.....
Bij mij werkt "tilde" gewoon in vista X64.
Dus tekentje links naast de "1" voor alle duidelijkheid O-)

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 14:49
Toch een paar erg lastige bugs, eerst die helicopter in de haven die ik te vroeg neerschoot en dan krijg je als opdracht de helicopter neer te schieten die je wel als groen puntje op je radar ziet maar niet meer in het "" echt". Op moeten lossen door een eerdere savegame te starten en die helicopter met rust te laten.
En nu ben ik uit de cave en moet ik Prophet redden en dan blijft de radar zeggen dat ik nog 1 zo'n ijsschieter moet afknallen die er niet is. Prophet blijft dus op zijn plaats en vriest dood.... :(
Kan ik zeker weer een aantal savegames terug....... 8)7

Verwijderd

spoiler tags zijn er niet voor niets

Verwijderd

Ik ben nu bezig met de missie "Recovery" (de tweede). Het doel is dus om de hostage te localiseren en evacueren uit de stad...
ik heb alles gedaan wat ik moest doen (iedereen dood, tanks uitgeschakeld,...) maar de objective "save hostage and evacuate" blijft "aanstaan". het rare is dat ik de hostage al gevonden heb (koreaanse mevrouw) zij vertelt dan maar de rest van het team is... Psyco zegt dan dat hij haar zal evacueren en dat jij de tanks moet uitschakelen (heb ik dus gedaan). alleen zijn psyco en de hostage nu vertrokken, maar er staat nog steeds een groen stipje op de map bij de plaats van de stad en er lijkt verder niets te gebeuren...
is er dan nog iets dat je moet doen? of zou dit een bug zijn?

(ik heb wel pas nadat alles gedaan was, nog eens teruggekeerd naar het beginpunt van de missie, en dan heb ik een wachtpost tegengekomen. in het huisje bij de wachtpost stond zo'n computer waarvan je kan downloaden. heb ik dan gedaan, het resultaat is een afbeelding van het huis waar de hostage zit.... is het mss hier fout gegaan?)

• Avalaxy
Spoilers ofzo? :/

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik hoor (hoe vreemd ook) niks over de multiplayer in deze topics???
Iedereen is maar bezig met die singleplayer, maar die kan me eigelijk gewoon verrotten.
HOE is de multiplayer van dit spel? Lopen er al enkele 100en servers? Hoe is de gameplay? Ik lees er 0,0 niks over. Ik ga morgen naar de Media Markt en het wordt OFwel Cod4 OFwel Crysis....Ik neig toch naar Crysis!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
spoiler:
Ik zit nu in die grote ruimte met een boel aliens, en de walkthrough zegt: Once you are inside the room, you will be attacked by several aliens. Instead of fighting them all, which is certainly an option, we recommend that you find the gold chambers controlling the flow of air in the room and destroy them (just like before, only now there are five of them).Terwijl ik helemaal geen wapens meer heb, op die paar kogels in een minigun na die niks doen, omdat ik al mijn wapens ben kwijtgeraakt doordat die koreanen me gepakt hadden :(

Verwijderd

wizzzzzz schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:13:
Toch een paar erg lastige bugs, eerst die helicopter in de haven die ik te vroeg neerschoot en dan krijg je als opdracht de helicopter neer te schieten die je wel als groen puntje op je radar ziet maar niet meer in het "" echt". Op moeten lossen door een eerdere savegame te starten en die helicopter met rust te laten.
En nu ben ik uit de cave en moet ik Prophet redden en dan blijft de radar zeggen dat ik nog 1 zo'n ijsschieter moet afknallen die er niet is. Prophet blijft dus op zijn plaats en vriest dood.... :(
Kan ik zeker weer een aantal savegames terug....... 8)7
spoiler:
over dat groene puntje en de haven: kijk eens helemaal recht naar boven, eventueel met de verrekijker.

over Prophet en doodvriezen, even quicksaven als je net die gun hebt gepakt zodat je snel overnieuw kunt beginnen. Ik had er ook last van maar er zit nog 1tje tussen de gebouwen. Wat erg effectief is om granaten te gebruiken dan zijn ze meestal dood bij de eerste knal. En een beetje als kip zonder kop rond rennen met name tussen die rotzooi/huizen. Bij mij had Prophet nog zo'n 50% over toen ik door kon lopen.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Misanthrope schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:04:
Ik hoor (hoe vreemd ook) niks over de multiplayer in deze topics???
Iedereen is maar bezig met die singleplayer, maar die kan me eigelijk gewoon verrotten.
HOE is de multiplayer van dit spel? Lopen er al enkele 100en servers? Hoe is de gameplay? Ik lees er 0,0 niks over.
Niemand praat er over omdat er blijkbaar bijzonder veel mensen de game illegaal spelen. En zonder legale key kan je niet online spelen.

Oja: let op dat je Punkbuster bij opties aanzet. Ik zie in onze servers veels te veel mensen geweigerd worden omdat ze geen PB aan hebben staan.

Kwa servers: er zijn op dit moment voldoende online. In Nederland zijn in totaal 24 trusted EA servers online, zie: http://www.i3d.net/crysis-ranked.php (onderaan de pagina, ip+ slots + spelers)

[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 15-11-2007 21:13 ]

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Gurneyhck schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:29:
[...]

Heb het gisteren alleen gehad bij het overclocken. Ging ff kijken of mijn kaart nog hoger kon. Dus misschien je overclock lager/af - zetten?
Ik heb m'n kaart nooit overclocked gehad, kan het ondanks zijn dat hij te warm wordt en dan deze melding geeft? ( nvlddmkm has stopped working and reset )

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
DaMorpheus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:12:
[...]

Niemand praat er over omdat er blijkbaar bijzonder veel mensen de game illegaal spelen. En zonder legale key kan je niet online spelen.

Oja: let op dat je Punkbuster bij opties aanzet. Ik zie in onze servers veels te veel mensen geweigerd worden omdat ze geen PB aan hebben staan.

Kwa servers: er zijn op dit moment voldoende online. In Nederland zijn in totaal 24 trusted EA servers online, zie: http://www.i3d.net/crysis-ranked.php (onderaan de pagina, ip+ slots + spelers)
hmmja zit idd wat in...
iedereen zit hier gewoon illegaal te spelen :X
Maarja het enige dat mij wat kan boeien is die multiplayer, de singleplayer is leuk voor ff maar daar ga ik niet 44 euro voor uitgeven. Voor een goede multiplayer heb ik desnoods het dubbele over!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:29

Bever!

3

Hij is alweer 2 dagen onaangeroerd hoor, vind het maar een saaie game. Ik speel em nog wel een keer als ie op very high kan draaien op 60fps

• Knaak
  • Laatst online: 09:31

Knaak

It's me, Mario!

DaMorpheus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:12:
[...]

Crysis online zuigt echt de ballen, nu snap ik waarom de stats zo raar waren. Ik krijg de melding: authentication required elke keer weer. Ook kan punkbuster niet aangevinkt worden.

En nog maar niet te praten over de bugs in de singleplayer, natuurlijk is niet alles perfect, maar soms denk ik van "dit had nooit ge-released mogen worden". 8)7

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
MOAW schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:26:
[...]

Crysis online zuigt echt de ballen, nu snap ik waarom de stats zo raar waren. Ik krijg de melding: authentication required elke keer weer. Ook kan punkbuster
Dat kan alleen als PB geinstalleerd is EN draait tijdens het spel. PB werkt met services onder Windows.

• Rev!
  • Niet online
spoiler:
moet nu een site clearen zodat de VTL ofzo kan landen, er zweeft eerst een heli achtig iets boven me, maar die verdwijnt na een tijdje. Ik clear de site door alles te killen, maar daarna gebeurd er gewoon niks? Heb hem nu al een paar keer opnieuw gedaan maar er gebeurt gewoon niks meer nadat ik alles heb gekilt?

Verwijderd

Ik zou echt voor cod 4 gaan als je heel veel geeft om MP. Crysis is gewoon niet geschikt om competetief enigszins interessant te gaan spelen >.<.

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 17:39
Ik heb een laptop met Vista draaien met een Intel Core 2 Duo Processor T7200 (2.0 GHz, 4 MB L2 cache, 667 MHz FSB) en 2GB RAM. Mijn videokaart is een 256MB NVIDIA GeForce Go 7900 GS.

Ik had verwacht Crysis hier toch wel een beetje mee te kunnen spelen, echter draait het echt totaal niet.
Doe ik iets verkeerd? Ik kan geen instellingen vinden waarop het normaal draait. Alles hapert enorm.

Hebben jullie tips voor bepaalde instellingen waarmee het redelijk zou moeten draaien? Of zijn mijn specs gewoon te laag?

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
spoiler:
Ik zit hier vast, http://img67.imageshack.us/img67/1962/crysiszitvastkn9.png Ik dwaal hier nou al een uur rond en kom dus echt niet verder :( De duur op het eind gaat niet open en aliens uimoorden heb ook niet veel nut.. Waar moet ik heen???? Ik snap er niks van.

[ Voor 84% gewijzigd door rickyy op 15-11-2007 22:11 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Avalaxy
spoiler:
Werkt het? :o

[ Voor 6% gewijzigd door Avalaxy op 15-11-2007 22:09 ]

• rickyy
Jahwel, maar ik zit vast.

En ik wist niet hoe ik moest spoileren, maar het deed het dus :)

Maar pls help :(

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:29

Leedbek

Luuk Luchtloper

JozyDaPozy schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:03:
Ik heb een laptop met Vista draaien met een Intel Core 2 Duo Processor T7200 (2.0 GHz, 4 MB L2 cache, 667 MHz FSB) en 2GB RAM. Mijn videokaart is een 256MB NVIDIA GeForce Go 7900 GS.

Ik had verwacht Crysis hier toch wel een beetje mee te kunnen spelen, echter draait het echt totaal niet.
Doe ik iets verkeerd? Ik kan geen instellingen vinden waarop het normaal draait. Alles hapert enorm.

Hebben jullie tips voor bepaalde instellingen waarmee het redelijk zou moeten draaien? Of zijn mijn specs gewoon te laag?
Ik heb hetzelfde probleem, zelfde processor maar met een 512MB ATI Mobility Radeon X1700. Draait behoorlijk belabberd, framerate krijg ik amper boven de 20 fps, met resolutie teruggebracht naar 1024x768 (native is 1440x900) :?
Ik weet dat deze game veel resources trekt, maar ik heb een gaming laptop nota bene (Asus G2PC) van amper een half jaar oud. COD4 draait stukken beter. Iemand tips of tweaks om de performance te verbeteren?

Klaar voor de steroorlogen?

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

DaMorpheus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:37:
[...]

Dat kan alleen als PB geinstalleerd is EN draait tijdens het spel. PB werkt met services onder Windows.
Nogsteeds hetzelfde, erg slecht van Crytek dit. :| Ook leuk dat ik weer die authentication required error krijg, en geen idee heb waar dit vandaan komt. (ook op non-punkbuster servers)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
MOAW schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:19:
[...]

Nogsteeds hetzelfde, erg slecht van Crytek dit. :| Ook leuk dat ik weer die authentication required error krijg, en geen idee heb waar dit vandaan komt. (ook op non-punkbuster servers)
Twee oorzaken:
- cd-key fout
- de gamespy login die je ingame aanmaakt (je nickname + pw) zijn uniek en die kan slechts door 1 game gelijktijdig gebruikt worden

• yassine

yassine

Kan iemand mij helpen aub?

spoiler:
Ik zit nou vast bij dat stukje dat je die hostage hebt gered uit dat huis. Daarna moet je 2 tanks neerknallen. En dan zou je moeten avacen zegmaar.. Maar ik kreeg geen volgende missie of zo.. waar moet ik daarna naartoe? ik heb het hele eiland afgereisd, maar geen effect..

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

DaMorpheus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:25:
[...]

Twee oorzaken:
- cd-key fout
- de gamespy login die je ingame aanmaakt (je nickname + pw) zijn uniek en die kan slechts door 1 game gelijktijdig gebruikt worden
Cd key is goed, en ik gebruik mijn beta account. Alleen ben ik al achter 1 probleem. Had de MP beta en demo er nog opstaan voor ik installeerde. Dan gaat die "fucken" met je key :'(

Alleen Punkbuster probleem is er nogsteeds.. hij draait in windows automatisch bij opstarten, maar ingame blijft het grijs. :(

• Knetic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 08:35
Net eens wat ranked servers bezocht, maar je rank geld alleen zolang je in de server blijft?
Want zodra ik naar een andere,volgens Crysis ranked server ga, ben ik de behaalde rank kwijt.

Jammer dat je voor de MP wel DX10 moet hebben om boompjes om te maaien.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Knetic schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:34:
Net eens wat ranked servers bezocht, maar je rank geld alleen zolang je in de server blijft?
Want zodra ik naar een andere,volgens Crysis ranked server ga, ben ik de behaalde rank kwijt.
Klopt.
Komt wel nog een verrassing met een nieuwe patch :>

[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 15-11-2007 22:37 ]

• Rev!
  • Niet online
Wel erg veel scripts bugs als ik het zo lees in dit topic. Teveel mensen komen vast te zitten doordat er geen nieuwe missie komt of er gewoon niks gebeurd

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50
DaMorpheus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:37:
[...]

Klopt.
Jij altijd met je ik weet iets maar mag het niet vertellen!

eerst met de beta en daarna eerder de game hebben en nu dit! plaaggeest ;)

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Net op Delta de singeplayer uitgespeeld, natuurlijk heeft de game bugs en levels zoals core die in mijn ogen echt nergens over gaan.
Maar ik heb er echt van genoten, alleen jammer dat hij zo kort is.

Er zijn in mijn ogen echt veel meer plussen dan minnen, omdat de game nu enorm gehyped is gaat elke gamer opzoek naar dingen die niet perfect zijn.
Crysis is gewoon de beste game in zijn genre, veel meer kun je niet verwachten van een shooter.

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:31
rickyy schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:07:
spoiler:
Ik zit hier vast, http://img67.imageshack.us/img67/1962/crysiszitvastkn9.png Ik dwaal hier nou al een uur rond en kom dus echt niet verder :( De duur op het eind gaat niet open en aliens uimoorden heb ook niet veel nut.. Waar moet ik heen???? Ik snap er niks van.
spoiler:
Toch alle aliens uitmoorden ;)

• rickyy
DaMorpheus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:37:
[...]

Klopt.
Meen je dit serieus?

Want dat lijkt me echt cool :)

@ hierboven, jah idd.
spoiler:
Maar wel raar, want ik was al een uur bezig met aliens uitmoorden, With my barr hands nog wel :)

[ Voor 22% gewijzigd door rickyy op 15-11-2007 22:47 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
darkphoenix schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:39:
[...]

Jij altijd met je ik weet iets maar mag het niet vertellen!

eerst met de beta en daarna eerder de game hebben en nu dit! plaaggeest ;)
Ik had het al verklapt in de 2e alinea van de topicstart B)

• rickyy
DaMorpheus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:46:
[...]

Ik had het al verklapt in de 2e alinea van de topicstart B)
Zou je kunnen verklappen wanneer de patch gereleast gaat worden? ONG, dus: Paar dagen, paar weken, paar maanden? :D

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Met dank aan enkele GoT'ers:

Large bug discovered: beta keys are active in retail
We've received dozens of reports already and Crysis.eu has confirmed it tonight: the retail multiplayer is playable with BETA keys that have been extended after the last FilePlanet Crysis beta releases. This bug allows hundreds of gamers to play the game online without buying Crysis in stores or at the EA Store.

The online multiplayer of Crysis has been swamped for days. Next to the "beta" gamers, the online ingame chat is spammed with illegal players looking for Hamachi servers.
Logfiles show a majority of the gamers did not enable Punkbuster in the Crysis ingame menu and cannot join any PB protected servers. Over 50% of the connections is refused anyways as they are made by people who are using invalid CD-keys.

Crysis is the best online multiplayer game of 2007, it's worth the money. It's available in the EA Stores for 34 euros (50 dollars) in the United States and 50 euros in Europe.

Crytek and EA are aware of the present situation.

Source: Crysis.eu

• rickyy
DaMorpheus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:49:
Met dank aan enkele GoT'ers:

Large bug discovered: beta keys are active in retail
[...]
Jah ik had het al getest maar heb niks gezecht ivm misbruik, maar ik kon het niet zo laten ( ik had het al gekocht) Dus ik heb gedeinstalleerd en met mn echte key geinstalleerd.
Ik vind het wel heel erg raar dat ze daar niet aan gedacht hebben.

(Dit zal nog wel ff de patch uitstellen omdat dit er ook in moet imo )

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Crytek is wel goed bezig, maar ach het is tenslotte vandaag de 15e! De laatste dag dat al die keys werken. ;)

Verwijderd

rickyy schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:07:
spoiler:
spoiler:
Je moet nog langer wachten. Je hoeft die beesten nog neit eens te killen, gewoon blijven rondzwemmen. Onderin die "hal" zie je steeds meer electrische dingen komen, als die er allemaal zijn gaat de deur open. En dit kan idd best wel lang duren ( geen uur, maar neem aan dat je niet echt een uur hebt gewacht :P

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Desondanks: EA heeft alle pre-orders een 24 uur EXCLUSIEVE game beloofd. Gek genoeg was de game juist 24 uur voor die zogenaamde preview al in de winkel.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb ook n MP beta key en lees nu pas dat ie blijkbaar geldig was icm. de gecrackte versie... Paar uur geleden t origineel gekocht maar eigenlijk geen spijt. Heb in een paar weken zoveel de MP beta gespeeld dat ik weet dat ik het waard vind om em te kopen :) Ik zeg eerlijk dat ik wel s n game download maar als ik t echt vet vind koop ik t orgineel (Crysis dus, C&C3, Half Life 2, Portal...).

• yassine

yassine

Iemand?

Ik zit nou vast bij dat stukje dat je die hostage hebt gered uit dat huis. Daarna moet je 2 tanks neerknallen. En dan zou je moeten avacen zegmaar.. Maar ik kreeg geen volgende missie of zo.. waar moet ik daarna naartoe? ik heb het hele eiland afgereisd, maar geen effect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Daar zit ik dus ook precies, het schijnt dat je de berg op moet.
Het gaat snel hier op het topic, dus teruglezen is een flinke klus :)
Iemand gaf mij daar de tip: Ga naar de waterval, en start met een cursus bergklimmen :)
Ik had dat al zelf geprobeerd, maar na twee keer jumpen kwam het er niet van dus de moed opgegeven. Maar je schijnt daar dus ergens ophoog te kunnen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MrVegeta schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:16:

@hierboven, als je door het water loopt wordt er gezegt dat de weg iets verder op is ;).
Zoals al eerder gezegt ;)

Je moet dat stuk gewoon het water inspringen en naar rechts zwemme, van de waterval rechts dus. Dan kan je op een gegeven moment het land op, daar kan je omhoog maar dan ga je niet goed. Je moet nog wat verder :). Je ziet het vanzelf wel!

Iig geen waterval omhoog ofzo.

Ik vind het jammer maar deze game faalt toch wel, okay, ik speel het niet op een über systeem maar ik ben sowieso iemand die meer om de gameplay speelt dan om de graphics. Alleen is de gameplay gewoon slecht!

Je nanosuit is gewoon te sterk, of beter gezegt je cloack. Haalt alle lol uit de game (ik speel dan ook zonder tenzij het moet). De AI is echt bizar slecht. Misschien komt het ook wel omdat ik in het begin van de game zit maar deze lui zou ik geen wapen in hun handen willen stoppen...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je speelt wel op Delta neem ik aan? Maar alleen op lange afstand is de AI echt slecht...kan je gewoon silenced iedereen afknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja ik speel op Delta, maar zoals ik ook al eerder zei, je kan cloacked met een auto de basis inrijden en niemand die er op let.

En soms begint de AI random te schieten (niet eens mijn richting op). Paranoide!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 01:49:
Ja ik speel op Delta, maar zoals ik ook al eerder zei, je kan cloacked met een auto de basis inrijden en niemand die er op let.

En soms begint de AI random te schieten (niet eens mijn richting op). Paranoide!
Als je cloaked en ze zien dat, dan gaan ze in die richting schieten. Heb AI gehad die een complete heuvel aan het neermaaien waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 22:30
Hebben jullie ook dat in de laatste level de performance echt zwaar omlaag gaat? Ik speelde 1680x1050 op medium (shadows op low) en dat was buiten allemaal prima speelbaar. Maar de laatste level binnen metname meer aan het einde in de grotere ruimtes zakt de framerate echt fors. Op 1024x768 alles low speelt het nog niet echt fijn vind ik zelf. Hebben meer mensen hier last van?

Ik moet wel zeggen dat het single player gedeelte van het spel mij wat tegen viel, het was bij lange na niet wat ik er van verwacht had. Het multiplayer gedeelte kan ik niets over zeggen want dat heb ik niet gedaan behalve dan de beta. Graphics zijn niet slecht, kan nog veel beter aangezien ik het spel op medium heb gedaan maar graphics zijn niet het enige wat belangrijk is in een spel. Ik had hier geen "Wooww" momenten in tegenstelling tot CoD4 (wat ik absoluut niet verwacht had na het spelen van de demo want die viel mij tegen). Misschien dat ik over 2 jaar (mits ik nog game) dit spel nog maar eens ga spelen en kijken hoe het dan bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
hotfixes for crysis ATI
737-30533: Crysis: Radeon™ HD38xx/HD2xxx seriesGraphic corruption occurs during gameplay

The information in this article applies to the following configuration(s):
Crysis
Radeon™ HD3870 series
Radeon™ HD3870 series
Radeon™ HD2900 series
Radeon™ HD2600 series
Radeon™ HD2400 series
Windows Vista 32-bit Edition
Windows Vista 64-bit Edition
Windows XP Professional
Windows XP Home Edition
Windows XP Media Center Edition
Windows XP Professional x64 Edition
Symptoms:
Graphic corruption occurs during gameplay

Solution:
Please download and install the following hotfix file to address this issue.

Windows Vista Hotfix

Windows XP Hotfix

Crysis hotfix includes the following

DirectX 10: Fixes texture flickering in bushes, clouds, trees
DirectX 10: Performance improvements
DirectX 9: Fixes Anti-Aliasing corruption seen on the ATI Radeon 2900 Series
DirectX 9: Anti-Aliasing performance enhancements
DirectX 9: Crossfire performance improvements
DirectX 9: Fixes random graphics corruption during game play
http://support.ati.com/ic...swer.asp?questionID=30533

Heb het zelf nog niet geprobeerd.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Laatst online: 11:14
Na veel gekloot (lekker bugs) heb ik multiplayer kunnen spelen en ik moet zeggen : best lastig. Het duurde eerst een uurtje om uit te vinden hoe alles werkt (ja, heb tutorial gezien); wapens kopen, dingen capturen etc etc.

Ik denk dat het spel te nieuw is, want heel weinig mensen deden maar wat ze wilde doen. Dit is nog meer een team-based spel dan CoD4; meer nadenken, voorzichtigheid.

Maar goed, baal er dus een beetje van dat het pas lekker speelt als je in teams samenwerkt... dus wie o wie wil er een keer samen een server joinen voor wat echt teamwork?
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, offtopic replies, technische vragen, en vragen over performance horen _niet_ in dit topic thuis!