Zijn er mensen die ook problemen hebben met 64-bits versie.Bij het opstarten blijft m'n scherm
zwart.
zwart.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
In de TS staat een link naar een tweakguide en daar word alles haarfijn uitgelegd.murky123 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:36:
we hebben al een groot deel van het vorige topic vol geschreven hoe je DX9 HIGH kunt aanpassen naar DX9 VERY HIGH wat dan weer heel veel lijkt op de DX10 VERY HIGH maar met een hogere framerate..
zijn er eigenlijk mensen die het anders om doen?
dus gewoon DX10 VERY HIGH standaard aan hebben en dan enkele dingen omlaag zetten voor een hogere FPS..
bijvoorbeeld de motionblur=0 e.d.
hoe doen jullie dat? ik twijfel over wat nu de beste manier is.. of je past je Cvar groups aan, of je maakt een config file aan ..
ik wil eigenlijk maar een paar dingen uitzetten. in VERY HIGH zoals die irritante motionblur..
slimste en makkelijkste manier is dan toch om zelf ff een System.cfg file aan te maken en daar een paar regeltjes in te plaatsen....
Installeer driver 169.09 van nvidia.kimone66 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:02:
Zijn er mensen die ook problemen hebben met 64-bits versie.Bij het opstarten blijft m'n scherm
zwart.
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
nu laat je 2 plaatjes zien die allebij dx9 custom zijn?? ja en??Splinter Cell schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:24:
Van een forum geplukt.
High:
[afbeelding]
Tweaked:
[afbeelding]
die tweak guide ken ik .. ik wil het van andere mensen weten.. zoals ik al vroeg..MaCe1337 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:09:
[...]
In de TS staat een link naar een tweakguide en daar word alles haarfijn uitgelegd.
Helemaal onderaan.
Wtf, ook nog eens 7 frames meer!Splinter Cell schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:24:
Van een forum geplukt.
High:
[afbeelding]
Tweaked:
[afbeelding]
Flickr PSN ID= cheironnl
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Die monitoren bij gamekings worden aangestuurd met een resolutie van 1680x1050, dus dat is ongeveer een factor 1,35 meer pixels. Dit is ook gelijk het probleem bij LCD monitoren want je kan hem wel een resolutie lager zetten maar dan ziet het er gelijk niet uit.evilpin0 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:33:
Zag die gamekings crysis hardware test, waar hun op alles high 20 fps halen haal ik met alles high behalve shaders en shadows een mooie 33 fps (1280x1024) Ik heb eigenlijk alleen fps drops gehad bij het sneeuw gebeuren en dat was nog net speelbaar en bij de ene laatste eindbaas (de spin) Daar was er wat bugged ofzo en had ik maar 5 fps als ik naar de boss keek (die hevig rookte).
Heb eigelijk het spel framerates boven de 20 gehad, dat waren eigenlijk al drops als ik 20 fps had. Draai in 64bit xp, dunno of dat sneller is.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
smile an everlasting smile
Da's toch knap, want ze hebben er niets aan veranderdGelukkig loopt t hele spel beter dan de demo bij mij
Hier heb ik ook last van. Vooral in de demo, had ik het.Waar ik me aan erger bij de graphics is dat drawing distance ofzo echt crap is. Als je over het strand loopt zie je de rotsen zeg maar ineens verschijnen, ze floepen tevoorschijn. Zelfde geldt voor de bomen enz. Waar kan dat aan liggen en wat kan ik aan de instellingen veranderen om dit te voorkomen?
En in het complete spel minder? Das toch knap want ze hebben er niks aan veranderdSplinter Cell schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:17:
[...]
Hier heb ik ook last van. Vooral in de demo, had ik het.
smile an everlasting smile
hoe getweakt dan, spreek op!Splinter Cell schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:24:
Van een forum geplukt.
High:
[afbeelding]
Tweaked:
[afbeelding]
Ja het is wel minder geworden. Ook al heb ik geen nVidia kaart.RooN schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:52:
[...]
En in het complete spel minder? Das toch knap want ze hebben er niks aan veranderdhaha maar zonder gekheid. Zou idd drivers kunnen zijn. Heb nu 169.04.
kijk nou goed.. het is helemaal niet de ene op High en de andere Tweaked
Dat is niet helemaal waar. Als ik de schaduwen uit zou doen, en ik pleur de rest wel op high, dan zegt ie ook custommurky123 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:03:
[...]
kijk nou goed.. het is helemaal niet de ene op High en de andere Tweaked
ze zijn alle 2 Tweaked
je ziet op elk plaatje dat het DX9 custom is.
als een plaatje volledig high is. dus echt alles op high dan staat er geen custom maar dx9 high
en dat staat er niet dus is het tweaked en de andere ook
Ja.Speedy55 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:54:
Misschien stel ik een domme vraag nu, maar uhm, hij zegt tegen mij met automatisch settings, dat alles op very high wordt gezet, nou ja geen probleem, me computer zal het wel aan kunnen denk ik. vervolgens ga ik spelen, het draait, maar echt vloeiend loopt het niet.
Zou dat toch te maken hebben, dat ik met me 8800 ultra nog oude drivers heb van asus.
Maken nieuwe drivers echt zoveel verschil?
Ik heb nu v100.59 van asus zelf.
Alvast bedankt.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Kort maar erg krachtig, bedankt. Gaan we die drivers toch maar even veranderen vanavond.
motionblur helpt bij mij erg goed om uit te zetten.Diamond AT schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:58:
ik heb toch het idee dat crysis niet soepel loopt op mijn pc met de volgende settings:
1280*1024
alles op very high
pc:
core 2 duo 6850
2 gig geheugen
8800 gtx
Er was toch een setting die beter niet op very high moest voor betere speelbaarheid???
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Shaders en shadows, denk dat Shaders je al helpt!Diamond AT schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:58:
ik heb toch het idee dat crysis niet soepel speelt op mijn pc met de volgende settings:
1280*1024
alles op very high
pc:
core 2 duo 6850
2 gig geheugen
8800 gtx
Er was toch een setting die beter niet op very high moest voor betere speelbaarheid???
Splinter Cell schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:24:
Van een forum geplukt.
High:
[afbeelding]
Tweaked:
[afbeelding]
Idd.
kan dit gewoon via de settings in het menu of moet dit via een andere tweak. Ik kan me die optie niet herrineren. Heb het spel nu niet tot mij beschikking daarom.darkphoenix schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:02:
[...]
motionblur helpt bij mij erg goed om uit te zetten.
Verwijderd
Je hebt het uitgespeeld?, nice...Splinter Cell schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:19:
[...]
spoiler:Je bent over de hangbrug gegaan zeker? Dan zit je goed foutje. Je moet niet over de hangbrug gaan. In het dorp zelf, moet je op een gegeven moment rechts
Uitgespeeld:
spoiler:Voor de mensen die de Tac-gun niet kunnen vinden. Ga nog niet op het dek, waar het grote monster zit. Zodra je op het dek gaat, kun je niet meer terug de boot in. Je moet voordat je het dek opgaat, naar Armory gaan, waar je de Tac-gun kunt vinden. Ik zocht me echt rot. Ik las dat wel meer mensen dit hadden. Want je gaat natuurlijk direct het dek op, omdat dit tegen je gezegt wordt.
Crysis 2 here we come!!
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
[ Voor 30% gewijzigd door MrVegeta op 15-11-2007 16:16 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
AstuNeoMe schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:15:
Heeft iemand al een Walktrough ? ( niet zon video, maar geschreven ! )
Zit nu namelijk vast in het dorpje waar je dat chinese vrouwtje vind. Moet nu de berg op heb ik het gevoel naar Profeth. Kan geen weg er naar toe vinden, iemand NU al tips?
Verwijderd
r_motionblur 0Diamond AT schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:08:
[...]
kan dit gewoon via de settings in het menu of moet dit via een andere tweak. Ik kan me die optie niet herrineren. Heb het spel nu niet tot mij beschikking daarom.
F r a n k D schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:13:
[...]
Je hebt het uitgespeeld?, nice...
spoiler:Vreemd genoeg kan ik met mijn TAC gun niet locken, geen bang bangofwel spel kan ik niet uitspelen.
Verwijderd
Kijk! Hier wil ik meer van weten!murky123 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:18:
zit vanavond de GoT-crysis community op TS en Mirc ????
Kanter schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:59:
[...]
spoiler:De TAC gun heb je pas later nodig.. Die grote alien op het dek van het schip moet je op de "normale" manier slopen.
[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 15-11-2007 19:03 ]
Ja de AI is echt slecht. Er is helemaal niets aan de hand, staat ie al met zijn geweer te aimen... Allemaal van dat soort stomme dingen. Of er ligt een dode, geen reactie. Of een ton staat in de fik, geen reactie. Etc etc.MrVegeta schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:16:
De AI is echt slecht. Als je met je cloack aan in een auto oid een basis in rijd hebben ze het niet door?
@hierboven, als je door het water loopt wordt er gezegt dat er weg iets verder op is.
Verwijderd
oioi, ik ben IRC owner van GoT crysis comm. Kom erbij we zaten pas al met 15 mensen van GoT op de MPVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:09:
[...]
Kijk! Hier wil ik meer van weten!
Okay, ik ben een newbee op MP vlak. Maar hoe kan ik me 'dienstbaar' maken? Hoe word je lid van deze community? (en welke server speel je dan op?) Mirc, dat lukt me nog (net wel) Maar Teamspeak? ook hier weer dezelfde vraag.
Ik ben benieuwd!
Heb het gisteren alleen gehad bij het overclocken. Ging ff kijken of mijn kaart nog hoger kon. Dus misschien je overclock lager/af - zetten?Darker schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:07:
Heeft iemand onder Vista 64 bits al een vastloper gehad dat nlvddmkm niet meer werkte en is hersteld? Dit onder beta drivers 169.09? Ik heb het sporadisch om de zoveel minuten, de ene keer kan ik een uur ongestoord spelen de andere keer maar 5min.
Erg frustrerend, heb al eens rond gekeken via google maar er schijnt niet echt een oplossing voor te wezen..
Vindt het altijd vreemd dat mensen die zo'n kaart hebben niet af en toe de drivers updatenSpeedy55 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:54:
Misschien stel ik een domme vraag nu, maar uhm, hij zegt tegen mij met automatisch settings, dat alles op very high wordt gezet, nou ja geen probleem, me computer zal het wel aan kunnen denk ik. vervolgens ga ik spelen, het draait, maar echt vloeiend loopt het niet.
Zou dat toch te maken hebben, dat ik met me 8800 ultra nog oude drivers heb van asus.
Maken nieuwe drivers echt zoveel verschil?
Ik heb nu v100.59 van asus zelf.
Alvast bedankt.
Bij mij werkt "tilde" gewoon in vista X64.murky123 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:39:
hoe krijg ik het in godsnaam voorelkaar om de console werkend te krijgen in vista??????????
het lukt me niet in de beta, niet in de demo, en nu ook niet in de final ...
het lukt wel in dx9 XP maar vista niet..
ik heb al lopen rommelen met taalinstellingen van mijn keyboard maar dat mag ook niet baten...
erg frustrerend als je gewoon ff ingame een regeltje wilt aanpassen en testen..
ik moet nu iedere keer de game afsluiten de file aanpassen, game weer opstarten, kijken naar het gewenste effect. ne het is toch niet wat ik wou.. weer crysis afsluiten regeltje terug zetten
dit word echt klotewerk zo.....
Verwijderd
Verwijderd
wizzzzzz schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:13:
Toch een paar erg lastige bugs, eerst die helicopter in de haven die ik te vroeg neerschoot en dan krijg je als opdracht de helicopter neer te schieten die je wel als groen puntje op je radar ziet maar niet meer in het "" echt". Op moeten lossen door een eerdere savegame te starten en die helicopter met rust te laten.
En nu ben ik uit de cave en moet ik Prophet redden en dan blijft de radar zeggen dat ik nog 1 zo'n ijsschieter moet afknallen die er niet is. Prophet blijft dus op zijn plaats en vriest dood....![]()
Kan ik zeker weer een aantal savegames terug.......
Niemand praat er over omdat er blijkbaar bijzonder veel mensen de game illegaal spelen. En zonder legale key kan je niet online spelen.Misanthrope schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:04:
Ik hoor (hoe vreemd ook) niks over de multiplayer in deze topics???
Iedereen is maar bezig met die singleplayer, maar die kan me eigelijk gewoon verrotten.
HOE is de multiplayer van dit spel? Lopen er al enkele 100en servers? Hoe is de gameplay? Ik lees er 0,0 niks over.
[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 15-11-2007 21:13 ]
Ik heb m'n kaart nooit overclocked gehad, kan het ondanks zijn dat hij te warm wordt en dan deze melding geeft? ( nvlddmkm has stopped working and reset )Gurneyhck schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:29:
[...]
Heb het gisteren alleen gehad bij het overclocken. Ging ff kijken of mijn kaart nog hoger kon. Dus misschien je overclock lager/af - zetten?
hmmja zit idd wat in...DaMorpheus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:12:
[...]
Niemand praat er over omdat er blijkbaar bijzonder veel mensen de game illegaal spelen. En zonder legale key kan je niet online spelen.
Oja: let op dat je Punkbuster bij opties aanzet. Ik zie in onze servers veels te veel mensen geweigerd worden omdat ze geen PB aan hebben staan.
Kwa servers: er zijn op dit moment voldoende online. In Nederland zijn in totaal 24 trusted EA servers online, zie: http://www.i3d.net/crysis-ranked.php (onderaan de pagina, ip+ slots + spelers)
Crysis online zuigt echt de ballen, nu snap ik waarom de stats zo raar waren. Ik krijg de melding: authentication required elke keer weer. Ook kan punkbuster niet aangevinkt worden.DaMorpheus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:12:
[...]
Niemand praat er over omdat er blijkbaar bijzonder veel mensen de game illegaal spelen. En zonder legale key kan je niet online spelen.
Oja: let op dat je Punkbuster bij opties aanzet. Ik zie in onze servers veels te veel mensen geweigerd worden omdat ze geen PB aan hebben staan.
Kwa servers: er zijn op dit moment voldoende online. In Nederland zijn in totaal 24 trusted EA servers online, zie: http://www.i3d.net/crysis-ranked.php (onderaan de pagina, ip+ slots + spelers)
Dat kan alleen als PB geinstalleerd is EN draait tijdens het spel. PB werkt met services onder Windows.MOAW schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:26:
[...]
Crysis online zuigt echt de ballen, nu snap ik waarom de stats zo raar waren. Ik krijg de melding: authentication required elke keer weer. Ook kan punkbuster
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door rickyy op 15-11-2007 22:11 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Jahwel, maar ik zit vast.
Ik heb hetzelfde probleem, zelfde processor maar met een 512MB ATI Mobility Radeon X1700. Draait behoorlijk belabberd, framerate krijg ik amper boven de 20 fps, met resolutie teruggebracht naar 1024x768 (native is 1440x900)JozyDaPozy schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:03:
Ik heb een laptop met Vista draaien met een Intel Core 2 Duo Processor T7200 (2.0 GHz, 4 MB L2 cache, 667 MHz FSB) en 2GB RAM. Mijn videokaart is een 256MB NVIDIA GeForce Go 7900 GS.
Ik had verwacht Crysis hier toch wel een beetje mee te kunnen spelen, echter draait het echt totaal niet.
Doe ik iets verkeerd? Ik kan geen instellingen vinden waarop het normaal draait. Alles hapert enorm.
Hebben jullie tips voor bepaalde instellingen waarmee het redelijk zou moeten draaien? Of zijn mijn specs gewoon te laag?
Klaar voor de steroorlogen?
Nogsteeds hetzelfde, erg slecht van Crytek dit.DaMorpheus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:37:
[...]
Dat kan alleen als PB geinstalleerd is EN draait tijdens het spel. PB werkt met services onder Windows.
Twee oorzaken:MOAW schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:19:
[...]
Nogsteeds hetzelfde, erg slecht van Crytek dit.Ook leuk dat ik weer die authentication required error krijg, en geen idee heb waar dit vandaan komt. (ook op non-punkbuster servers)
Cd key is goed, en ik gebruik mijn beta account. Alleen ben ik al achter 1 probleem. Had de MP beta en demo er nog opstaan voor ik installeerde. Dan gaat die "fucken" met je keyDaMorpheus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:25:
[...]
Twee oorzaken:
- cd-key fout
- de gamespy login die je ingame aanmaakt (je nickname + pw) zijn uniek en die kan slechts door 1 game gelijktijdig gebruikt worden
Klopt.Knetic schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:34:
Net eens wat ranked servers bezocht, maar je rank geld alleen zolang je in de server blijft?
Want zodra ik naar een andere,volgens Crysis ranked server ga, ben ik de behaalde rank kwijt.
[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 15-11-2007 22:37 ]
Jij altijd met je ik weet iets maar mag het niet vertellen!DaMorpheus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:37:
[...]
Klopt.
Komt wel nog een verrassing met een nieuwe patch
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
rickyy schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:07:
spoiler:Ik zit hier vast, http://img67.imageshack.us/img67/1962/crysiszitvastkn9.png Ik dwaal hier nou al een uur rond en kom dus echt niet verderDe duur op het eind gaat niet open en aliens uimoorden heb ook niet veel nut.. Waar moet ik heen???? Ik snap er niks van.
Meen je dit serieus?DaMorpheus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:37:
[...]
Klopt.
Komt wel nog een verrassing met een nieuwe patch
[ Voor 22% gewijzigd door rickyy op 15-11-2007 22:47 ]
Ik had het al verklapt in de 2e alinea van de topicstartdarkphoenix schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:39:
[...]
Jij altijd met je ik weet iets maar mag het niet vertellen!
eerst met de beta en daarna eerder de game hebben en nu dit! plaaggeest
Zou je kunnen verklappen wanneer de patch gereleast gaat worden? ONG, dus: Paar dagen, paar weken, paar maanden?DaMorpheus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:46:
[...]
Ik had het al verklapt in de 2e alinea van de topicstart
We've received dozens of reports already and Crysis.eu has confirmed it tonight: the retail multiplayer is playable with BETA keys that have been extended after the last FilePlanet Crysis beta releases. This bug allows hundreds of gamers to play the game online without buying Crysis in stores or at the EA Store.
The online multiplayer of Crysis has been swamped for days. Next to the "beta" gamers, the online ingame chat is spammed with illegal players looking for Hamachi servers.
Logfiles show a majority of the gamers did not enable Punkbuster in the Crysis ingame menu and cannot join any PB protected servers. Over 50% of the connections is refused anyways as they are made by people who are using invalid CD-keys.
Crysis is the best online multiplayer game of 2007, it's worth the money. It's available in the EA Stores for 34 euros (50 dollars) in the United States and 50 euros in Europe.
Crytek and EA are aware of the present situation.
Source: Crysis.eu
Jah ik had het al getest maar heb niks gezecht ivm misbruik, maar ik kon het niet zo laten ( ik had het al gekocht) Dus ik heb gedeinstalleerd en met mn echte key geinstalleerd.DaMorpheus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:49:
Met dank aan enkele GoT'ers:
Large bug discovered: beta keys are active in retail
[...]
Verwijderd
rickyy schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:07:
spoiler:Ik zit hier vast, http://img67.imageshack.us/img67/1962/crysiszitvastkn9.png Ik dwaal hier nou al een uur rond en kom dus echt niet verderDe duur op het eind gaat niet open en aliens uimoorden heb ook niet veel nut.. Waar moet ik heen???? Ik snap er niks van.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Zoals al eerder gezegtMrVegeta schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:16:
De AI is echt slecht. Als je met je cloack aan in een auto oid een basis in rijd hebben ze het niet door?
@hierboven, als je door het water loopt wordt er gezegt dat de weg iets verder op is.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Verwijderd
Als je cloaked en ze zien dat, dan gaan ze in die richting schieten. Heb AI gehad die een complete heuvel aan het neermaaien warenMrVegeta schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 01:49:
Ja ik speel op Delta, maar zoals ik ook al eerder zei, je kan cloacked met een auto de basis inrijden en niemand die er op let.
En soms begint de AI random te schieten (niet eens mijn richting op). Paranoide!
http://support.ati.com/ic...swer.asp?questionID=30533737-30533: Crysis: Radeon™ HD38xx/HD2xxx seriesGraphic corruption occurs during gameplay
The information in this article applies to the following configuration(s):
Crysis
Radeon™ HD3870 series
Radeon™ HD3870 series
Radeon™ HD2900 series
Radeon™ HD2600 series
Radeon™ HD2400 series
Windows Vista 32-bit Edition
Windows Vista 64-bit Edition
Windows XP Professional
Windows XP Home Edition
Windows XP Media Center Edition
Windows XP Professional x64 Edition
Symptoms:
Graphic corruption occurs during gameplay
Solution:
Please download and install the following hotfix file to address this issue.
Windows Vista Hotfix
Windows XP Hotfix
Crysis hotfix includes the following
DirectX 10: Fixes texture flickering in bushes, clouds, trees
DirectX 10: Performance improvements
DirectX 9: Fixes Anti-Aliasing corruption seen on the ATI Radeon 2900 Series
DirectX 9: Anti-Aliasing performance enhancements
DirectX 9: Crossfire performance improvements
DirectX 9: Fixes random graphics corruption during game play
|2600k|Asus 290|
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq