HTC P3300 deel 9 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 96.735 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

iCy schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:30:
Gadver, heb nu een symbian telefoon moeten kopen omdat me reserve toestel het ook ineens heeft begeven. Kan niet wachten totdat me nieuwe LCD scherm binnen is.
Wat is het grote verschil tussen Symbian en Windows mobile? Voor beide kan je veel programma's vinden en dingen zelf instellen? Lijkt het meer op WM smartphone dan op een pda?
* gwystyl heeft nooit Symbian gehad en is benieuwd wat er niet bevalt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

== DjWannaB2002
== gwystyl
== cornelisprul

Bedankt jongens, had mijn toestel opgestuurd en vroeg of ze me WM5 terug wilde zetten. en dat deden ze ook! ik heb nu wm5 !! het gaat nu goed!! tot heden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

gwystyl schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:44:
[...]

Wat is het grote verschil tussen Symbian en Windows mobile? Voor beide kan je veel programma's vinden en dingen zelf instellen? Lijkt het meer op WM smartphone dan op een pda?
* gwystyl heeft nooit Symbian gehad en is benieuwd wat er niet bevalt.....
Deze symbian kan net niks. is symbian s40 en is retetraag. Nog trager dan een p3300 met t-mobile software.

Deze toestel kan net hetgeen wat ik nodig heb en meer niet (Mail ophalen, bluetooth voor me headset)

Helaas werkt internet niet zo goed en navigatie zal denk ik ook niet werken. Ik kan niet wachten op me schermpje die vanuit japan moet komen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 12:43
Nadat ik via de HTC P3300 effe msn heb uitgeprobeerd staan nu ook alle msn contacten in de contactenlijst met mijn mobiele contacten. Is het mogelijk om alleen de contacten met mobiele nummers weer te laten geven; het is nu een nogal rommeltje. Ik wil dus alleen mijn mobiele contacten in de contactenlijst hebben. Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-09 20:05
iCy schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:20:
[...]
Deze symbian kan net niks. is symbian s40 en is retetraag. Nog trager dan een p3300 met t-mobile software.
S40 is geen Symbian! S60 wel, en dat is een groot verschil, geloof me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijger_chris
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 09:04
Marcel schreef op zondag 16 maart 2008 @ 10:46:
[...]

De s60 is een stuk sneller maar er zijn veel minder leuke programma's voor symbian. Wel vindt ik symbian een stuk stabieler.

MDA COMPACT III - 260MHZ - 4GIG - Artemis Touch 4.01 WM6.1 WWE ROM /// Diamond - 528mhz - 4 GIG - WILDBERRY V1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lochtejans schreef op zondag 16 maart 2008 @ 10:32:
Nadat ik via de HTC P3300 effe msn heb uitgeprobeerd staan nu ook alle msn contacten in de contactenlijst met mijn mobiele contacten. Is het mogelijk om alleen de contacten met mobiele nummers weer te laten geven; het is nu een nogal rommeltje. Ik wil dus alleen mijn mobiele contacten in de contactenlijst hebben. Is dit mogelijk?
Yup. Inloggen met een andere account (of iets anders doen waardoor jouw UN&pass uit Windows Live verdwijnen), en daarna opnieuw inloggen met je eigenlijke account en op de stappenpagina (5/5 als ik me goed herinner) de optie 'contacten synchroniseren' oid uitzetten.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd probleem met MDA.
De USB port op de MDA III werkt niet meer. Opladen, headset gaat prima, maar het syncen lukt niet. Harde reset gedaan, meerdere PC geprobeerd, maar geen enkele XP/Visa bak herkent hem nog. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:35

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:08:
Vreemd probleem met MDA.
De USB port op de MDA III werkt niet meer. Opladen, headset gaat prima, maar het syncen lukt niet. Harde reset gedaan, meerdere PC geprobeerd, maar geen enkele XP/Visa bak herkent hem nog. Iemand een idee?
Toevallig geavaceerde usb functionaliteit ingeschakeld? Schakel het eens uit. Volgens mij bij settings en dan connections...

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA dat vinkje stond inderdaad aan, maar na uitzetten en de laptop opnieuw opstarten doet de mini-usb het nog steeds niet. Wederom laadt de mda III op en de koptelefoon met radio doet het prima. Iemand nog idee? Drivers? en zo ja waar kan ik die downen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• humptydumpty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-04 22:14
lochtejans schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:35:
Effe snel een vraagje over geheugenuitbreiding:
kan de HTC P3300 ook overweg met de nieuwe MicroSDHC 4 GB kaartjes of werkt deze alleen met de wat oudere en kleinere MicroSD geheugenkaartjes?
iCy schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 22:20:
[...]

Standaard niet, maar met een customrom zou het de nieuwe MicroSDHC kaartjes moeten ondersteunen mits in de custom rom de driver voor SDHC in de rom zit.
De driver zag ik langskomen in de nieuwsgroepen. Postdatum is 10 maart onder de naam sdhc-artemis. Weet niet of die werkt want ik heb geen payserver. :'( Maar denk het wel gezien de reacties op FTD. Wil wel een linkje plaatsen naar de nzb maar weet niet of dat mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Google is 'ie ook te vinden, heeft volgens mij zelfs al een keer in dit topic gestaan.
edit: Verwijderd in "HTC P3300 deel 9 (Artemis, MDA Compact I..."

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Marcel schreef op zondag 16 maart 2008 @ 10:46:
[...]

Achja, vandaag is me schermpje binnengekomen en toestel doet het weer perfect. Het schermpje lijkt zelfs helderder dan de standaard scherm wat in de T-mobile Compact 3 zit.

Oja gelijk getest of me SDHC kaart en ik kan beamen dat de driver in een custom rom gewoon goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:31:
JA dat vinkje stond inderdaad aan, maar na uitzetten en de laptop opnieuw opstarten doet de mini-usb het nog steeds niet. Wederom laadt de mda III op en de koptelefoon met radio doet het prima. Iemand nog idee? Drivers? en zo ja waar kan ik die downen?
Heb je ook al een andere kabel geprobeerd?
Usb bevat namelijk verschillende aders, de ene voor de voeding, de andere voor date, weer een andere voor audio, etc. Dus als er net één adertje kapot is kan het zijn dat je geen data meer kan verplaatsten maar dat er nog wel geluid is en dat je toestel opgeladen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb al 4 verschillende kabels geprobeerd. Mijn oude MDA doet het ook op die kabel. Wat kan er mis zijn? Mini-usb kapot? Mijn oude MDA detecteert ie wel gewoon namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 08:24:
Ja ik heb al 4 verschillende kabels geprobeerd. Mijn oude MDA doet het ook op die kabel. Wat kan er mis zijn? Mini-usb kapot? Mijn oude MDA detecteert ie wel gewoon namelijk.
Je zou het bijna gaan denken ja. Aangezien je al een harde reset hebt geprobeerd en zodoende dus alle instellingen ed gerest zijn en het dus weer gewoon zou moeten werken.

Je kan nog proberen een nieuw partner verband oid in te stellen in active sync. Misschien dat dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Brand het lampje wel oranje zodra deze aan de pc is aangesloten? Zo niet, dan is er echt iets met de usb port van je device vermoed ik. Die van mij was iets verbogen en deed het daardoor soms ook niet maar wat afstel werk doet die het weer goed (kan niet terug met het toestel omdat ik het schermpje zelf heb vervangen van het toestel)

Over paar maandjes mag ik me contract weer verlengen en ik denk dat ik hetzelfde toestel weer neem omdat deze mij bevalt, niks hoef bij te betalen voor een jaarcontract, geen nieuwe accecoires hoeft te kopen. (2x burealader, 1 op mijn werk en 1 thuis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

lochtejans schreef op zondag 16 maart 2008 @ 10:32:
Pak de nieuwste versie, dan kan je aanvinken of deze contacten ook in je telefoon moeten of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:07:
Brand het lampje wel oranje zodra deze aan de pc is aangesloten? Zo niet, dan is er echt iets met de usb port van je device vermoed ik. Die van mij was iets verbogen en deed het daardoor soms ook niet maar wat afstel werk doet die het weer goed (kan niet terug met het toestel omdat ik het schermpje zelf heb vervangen van het toestel)

Over paar maandjes mag ik me contract weer verlengen en ik denk dat ik hetzelfde toestel weer neem omdat deze mij bevalt, niks hoef bij te betalen voor een jaarcontract, geen nieuwe accecoires hoeft te kopen. (2x burealader, 1 op mijn werk en 1 thuis)
Yup lampje brand oranje. Ik heb nog gekeken of de poort vuil was.
Dus alles doet het behalve de USB kabel. Ik wil upgraden naar wm6, maar via bluetooth lukt dat niet.
GRRR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 08:35:
[...]

Je zou het bijna gaan denken ja. Aangezien je al een harde reset hebt geprobeerd en zodoende dus alle instellingen ed gerest zijn en het dus weer gewoon zou moeten werken.

Je kan nog proberen een nieuw partner verband oid in te stellen in active sync. Misschien dat dat werkt.
Nee dat kan niet, want activesync ziet mijn MDA niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:08:
[...]

Yup lampje brand oranje. Ik heb nog gekeken of de poort vuil was.
Dus alles doet het behalve de USB kabel. Ik wil upgraden naar wm6, maar via bluetooth lukt dat niet.
GRRR.
Telefoon al een reset gegeven want het "stroom gedeelte" wordt wel doorgegeven, dus het usb gedeelte aan de goede kant werkt.

Het zou kunnen zijn dat de 2 usb lijnen voor data defect zijn aan je usb connector. Wordt het apparaat wel herkend op een andere pc zonder activesync of een andere pc met activesync? Wordt die hier niet herkend dan is je usb connector waarschijnlijk stuk.

Mocht je geen andere pc hebben, deinstalleer eens activesync en kijk of je pc een nieuw apparaat vind.

[ Voor 13% gewijzigd door Meneer iCy op 18-03-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legofanaten
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 16:19
Ik heb een heel apart probleem met m'n MDA Compact III ,
M'n laatst gebruikte programma lijst in het startmenu bevatte altijd 5 programma's. Om een onduidelijke reden staan twee programma's daarvan nu onder de streep bij programma's en instellingen. Op zich niet zo'n ramp, maar steeds als ik het menu open wordt een van de twee of beide programma's nog een keer toegevoegd aan het menu, zodat het menu binnen de kortste keren m'n scherm uitloopt. Geen idee hoe het probleem ontstaan is, maar als iemand een oplossing heeft...
Ik het al softreset uitgevoerd, maar dat helpt niet en ik sta niet echt te springen om een hard-reset uit te voeren.

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:34

timovd

Voorsprong door techniek

Menu-item even uitvinken --> ok en dan weer vinkje zetten? Zelf geen ervaring, maar probeer het eens. Welk OS heb je er overigens op zitten?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-08 14:17
iCy schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:08:
[...]
Pak de nieuwste versie, dan kan je aanvinken of deze contacten ook in je telefoon moeten of niet.
Enige idee waar ik deze kan vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik eindelijk een P3300.... Heb ik weer probleem (zucht)... Kleine uitleg:

Ik ben sinds vanmorgen in het bezit van een tweedehands (simlock-vrij gemaakte) P3300. Ik dus heel enthousiast mijn vodafoon simmetje erin en ik kon slechts één keer bellen. Hierna kon hij mijn provider niet meer vinden.... Ik heb ook de sim van de telefoon van mijn vrouw getest (KPN) en die doet het wel. Voor de goede orde, ik heb er dus wel éénmaal mee kunnen bellen en daarna niet meer. De sim ziet hij wel, PIN-code invoeren geeft ook geen problemen, hij blijft alleen maar naar een beschikbaar netwerk zoeken.

Als ik door de instellingen ga en de beschikbare netwerken opvraag ziet hij Orange, T-mobile en KPN, maar geen Vodafoon. Ik heb Vodafoon NL handmatig toegevoegd maar die ziet hij ook niet. Heel af en toe heb ik één streepje bereik maar dat is zeldzaam. Ik heb ook nog een vodafoon-sim van een collega gebruikt maar die heeft hetzelfde euvel; geen bereik. Nu ben ik mij langzaam maar zeker aan het inlezen in het updaten van ROM's etc. maar ik vroeg mij af of iemand anders hier ook problemen mee gehad heeft en wat eventueel de oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Rickes schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:28:
[...]

Enige idee waar ik deze kan vinden ?
Google/XDA forum

Weet ook niet precies waar, mocht je hem alsnog niet kunnen vinden geef dan maar een gil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 06:36:

Ik ben sinds vanmorgen in het bezit van een tweedehands (simlock-vrij gemaakte) P3300. Ik dus heel enthousiast mijn vodafoon simmetje erin en ik kon slechts één keer bellen. Hierna kon hij mijn provider niet meer vinden.... Ik heb ook de sim van de telefoon van mijn vrouw getest (KPN) en die doet het wel. Voor de goede orde, ik heb er dus wel éénmaal mee kunnen bellen en daarna niet meer. De sim ziet hij wel, PIN-code invoeren geeft ook geen problemen, hij blijft alleen maar naar een beschikbaar netwerk zoeken.

Als ik door de instellingen ga en de beschikbare netwerken opvraag ziet hij Orange, T-mobile en KPN, maar geen Vodafoon. Ik heb Vodafoon NL handmatig toegevoegd maar die ziet hij ook niet. Heel af en toe heb ik één streepje bereik maar dat is zeldzaam. Ik heb ook nog een vodafoon-sim van een collega gebruikt maar die heeft hetzelfde euvel; geen bereik. Nu ben ik mij langzaam maar zeker aan het inlezen in het updaten van ROM's etc. maar ik vroeg mij af of iemand anders hier ook problemen mee gehad heeft en wat eventueel de oplossing is.
Hardreset?
Heb je WM5? Zoja, dan kan je updaten naar WM6 mits je dat bevalt uiteraard want je kan niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legofanaten
  • Laatst online: 11-09 16:19
timow schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 18:52:
Menu-item even uitvinken --> ok en dan weer vinkje zetten? Zelf geen ervaring, maar probeer het eens. Welk OS heb je er overigens op zitten?
Het punt is dat het dus programma's zijn die NIET aangevinkt staan in die lijst, maar een van de laatst gebruikte programma's. Als ik een vinkje voor zo'n programma zet wordt er een ander 'laatst gebruikt' programma met hetzelfde probleem in het menu gezet. Zowieso snap ik niet hoe er icoontjes kunnen staan in het onderste blok (waar normaal alleen 'Programma's' en 'Instellingen' staan).

[ Voor 0% gewijzigd door legofanaten op 19-03-2008 12:06 . Reden: typfoutjes ]

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAdD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-08 14:23
MAdD schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:33:
Ls,

Ik heb de volgende vraag:

Ik sync mijn P3300 met enkele email accounts (POP3).
Nu heb ik door ruimte gebrek (wat aan mijn ringtones lag O-) :? ), de email van mijn PDA gegooit. Maar nu wil ik die email weer terug.. en alle email staan nog op de POP server.

Heeft iemand een idee hoe ik deze email weer terug krijg (zonder de instellingen te verwijderen en opnieuw in te voeren!) Het is waarschijnlijk een reg-key ofzo (denk ik O-) )

Alvast bedankt voor het antwoord
Iemand een ideetje????

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Enige wat ik me kan bedenken is de account instellingen verwijderen en daarna weer opnieuw invoeren, maar dat wil je niet. Zoveel werk is dat trouwens toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

alle mail binnenhalen en weer doorsturen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersRoland
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09-2022
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:08:
Vreemd probleem met MDA.
Ik heb geen oplossing, maar sinds een week heeft mijn toestel exact hetzelfde probleem. Alle zaken die jij noemt heb ik ook al geprobeerd tot aan een harde reset toe. Voorlopig sync ik maar met bluetooth. Het weekend dat de USB poort het begaf heb ik Mobile shell 2.0 nog geinstalleerd en een iPod aan mijn pc gehangen. Maar ja dat zal niet de oorzaak zijn. Waarschijnlijk is het iets hardwarematigs en is intern in het toestel een verbinding stuk. Het halve internet heb ik afgezocht en geen echte oplossing gevonden. Bij 1 iemand deed na twee dagen de USB poort het ineens weer. Dit lijkt mij een perfecte oplossing :+ . Misschien toch maar contact opnemen met T-mobile ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

TweakersRoland schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:21:
[...]

Ik heb geen oplossing, maar sinds een week heeft mijn toestel exact hetzelfde probleem. Alle zaken die jij noemt heb ik ook al geprobeerd tot aan een harde reset toe. Voorlopig sync ik maar met bluetooth. Het weekend dat de USB poort het begaf heb ik Mobile shell 2.0 nog geinstalleerd en een iPod aan mijn pc gehangen. Maar ja dat zal niet de oorzaak zijn. Waarschijnlijk is het iets hardwarematigs en is intern in het toestel een verbinding stuk. Het halve internet heb ik afgezocht en geen echte oplossing gevonden. Bij 1 iemand deed na twee dagen de USB poort het ineens weer. Dit lijkt mij een perfecte oplossing :+ . Misschien toch maar contact opnemen met T-mobile ;(
Heb je hem op een andere pc/laptop aangesloten zonder activesync? Zoja, herkende de andere pc het nieuwe apparaat ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 06:36:

Hoe is het bereik van Vodafone in een andere telefoon op dezelfde locatie? Het klinkt namelijk alsof je gewoon slecht/geen bereik hebt waar je zit. Probeer het eventueel eens met je P3300 op een andere plaats.

Zelf heb ik ook een P3300 (T-Mobile branded) die simlock vrij is gemaakt en waar ik een Vodafone simkaartje in heb zitten. Geen enkel probleem.

[ Voor 63% gewijzigd door Holgersson op 20-03-2008 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holgersson schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 00:33:
[...]

Hoe is het bereik van Vodafone in een andere telefoon op dezelfde locatie? Het klinkt namelijk alsof je gewoon slecht/geen bereik hebt waar je zit. Probeer het eventueel eens met je P3300 op een andere plaats.

Zelf heb ik ook een P3300 (T-Mobile branded) die simlock vrij is gemaakt en waar ik een Vodafone simkaartje in heb zitten. Geen enkel probleem.
Ik denk dat dit ook het probleem is. Ik heb hem gisteren de gehele dag aan gehad en ik heb op sommige plekken gewoon goed bereik en op andere helemaal niets. Beetje raar want met mijn oude telefoon (SE K750i) helemaal nergens problemen. Hier in huis met mijn SE vol bereik, met mijn P3300 helemaal niets. Is updaten misschien DE oplossing in mijn geval? Nu draai ik:

IPL 3.13.0001
SPS 3.13.0000
GSM 02.92.90
OS 3.13.0.0

Nu kan ik alleen niet vinden of ik al WM6 draai of niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:36:
[...]

Ik denk dat dit ook het probleem is. Ik heb hem gisteren de gehele dag aan gehad en ik heb op sommige plekken gewoon goed bereik en op andere helemaal niets. Beetje raar want met mijn oude telefoon (SE K750i) helemaal nergens problemen. Hier in huis met mijn SE vol bereik, met mijn P3300 helemaal niets. Is updaten misschien DE oplossing in mijn geval? Nu draai ik:

IPL 3.13.0001
SPS 3.13.0000
GSM 02.92.90
OS 3.13.0.0

Start --> Settings/Instellingen --> System/Systeem --> About/Nederlands???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:14
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:36:
[...]

IPL 3.13.0001
SPS 3.13.0000
GSM 02.92.90
OS 3.13.0.0

Ik zou in ieder geval de GSM drivers updaten als ik jou was.
Ik heb nu 03.07.90 en die gaf een flinke verbetering qua ontvangst tov de vorige versie die ik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharkey1802 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:18:
[...]

Ik zou in ieder geval de GSM drivers updaten als ik jou was.
Ik heb nu 03.07.90 en die gaf een flinke verbetering qua ontvangst tov de vorige versie die ik had.
En daar is nu juist het probleem.... updaten lukt tot dusverre niet. Ik draai Vista 64-bits en het lukt mij gewoon niet om up te daten. Hij verliest telkens de USB connectie...

P.S. mag ik zo vrij zijn om te vragen waar jij deze GSM driver vandaan hebt. Ik heb een ex-MDA van T-mobile die een HTC rom heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:27:
[...]

En daar is nu juist het probleem.... updaten lukt tot dusverre niet. Ik draai Vista 64-bits en het lukt mij gewoon niet om up te daten. Hij verliest telkens de USB connectie...

P.S. mag ik zo vrij zijn om te vragen waar jij deze GSM driver vandaan hebt. Ik heb een ex-MDA van T-mobile die een HTC rom heeft.
Tja ik heb gewoon even een laptop gepakt waar WinXP op stond dan lukt het zonder problemen.
Verder kan je Radio ROMS vinden op xda-developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor internet en mms instellingen voor de htcp3300 kijk hier :

http://www.robertwebbe.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:23:
Voor internet en mms instellingen voor de htcp3300 kijk hier :

http://www.robertwebbe.nl/
Of de makkelijke manier: haal NLretail.cab uit deze post en installeer die. Bij een soft reset vraagt hij dan welk netwerk je hebt en installeert hij de instellingen daarvoor. Als je het later nog wil veranderen open je het programma 'Dataverbindingen' in je programmamap in je start menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tja en toch doet mms het bij mij niet.
Zal wel komen door de email/gprs instellingen ofzo. Zit bij telfort trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik kan geen Youtube filmpjes bekijken op mijn MDA. Andere streams doen het gewoon goed (bijv. NOS Journaal, Try Before You Die en Netwerk). Maar wanneer ik een Youtube filmpje probeer af te spelen via de pocketPC versie van de site wordt MediaPlayer wel geopend maar krijg ik vrijwel direct een Unknown Error: 0X8007274D.

Google geeft geen antwoord op mijn probleem. Weet iemand of dit een bekend probleem is en wat ik er aan kan doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersRoland
iCy schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:46:
[...]

Heb je hem op een andere pc/laptop aangesloten zonder activesync? Zoja, herkende de andere pc het nieuwe apparaat ook niet?
Ja ook dat heb ik geprobeerd en de telefoon lijkt onzichtbaar voor de pc. Helaas geen vertrouwde dingdong ... nieuw apparaat gevonden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

TweakersRoland schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:56:
[...]

Ja ook dat heb ik geprobeerd en de telefoon lijkt onzichtbaar voor de pc. Helaas geen vertrouwde dingdong ... nieuw apparaat gevonden ...
Dan is er echt wat met je apparaat aan de hand. Als je de usbkabel iets omhoog/omlaag beweegt, krijg je dan wel verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

monnick schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:34:
Ik kan geen Youtube filmpjes bekijken op mijn MDA. Andere streams doen het gewoon goed (bijv. NOS Journaal, Try Before You Die en Netwerk). Maar wanneer ik een Youtube filmpje probeer af te spelen via de pocketPC versie van de site wordt MediaPlayer wel geopend maar krijg ik vrijwel direct een Unknown Error: 0X8007274D.

Google geeft geen antwoord op mijn probleem. Weet iemand of dit een bekend probleem is en wat ik er aan kan doen? :)
Youtube == Flash toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersRoland
iCy schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:22:
[...]

Dan is er echt wat met je apparaat aan de hand. Als je de usbkabel iets omhoog/omlaag beweegt, krijg je dan wel verbinding?
Nee ook dat hielp niet. Ik ben ook met een paperclip in de weer geweest om de usbpoort schoon te maken, maar helaas. Bedankt voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

TweakersRoland schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:10:
[...]

Nee ook dat hielp niet. Ik ben ook met een paperclip in de weer geweest om de usbpoort schoon te maken, maar helaas. Bedankt voor het meedenken
Als je garantie hebt zou ik ermee terug gaan, ongeacht wat voor firmware. Bij geen garantie, maak het toestel en kijk of de usb connector iets los is. Je hoeft dan alleen de achterkant los te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
iCy schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:23:
[...]

Youtube == Flash toch?
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Flash videobestanden ondersteund media player toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:19

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

probeer eens http://m.youtube.com

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakersRoland schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:21:
[...]

Ik heb al ruim een jaar dit probleem. Maar kon via blauwtand syncen. Echter een firmware upgrade gaat niet via blauwtand ... GRRR

Ik heb ook al de USB port "schoon" gemaakt. Werkt het opladen en de radio nog wel bij jou?

Grt,
Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

iemand die zijn GPS in de P3300 gebruikt voor secuur werk?
Ik loop hard en heb dan mijn P3300 in een mooi Nike bovenarmbandhouderding (3x woordwaarde).
Ik gebruik het coole proggie VirtualGPS om te loggen naar een .txt.

Ik loop elke week hetzelfde rondje van 5.5km.
De eerste keer was hij loepzuiver qua parkour. Als ik hem importeer in GPSies.com dan zie je keurig de correcte route. De twee keer erna (inc vandaag) zijn echter zeer onnauwkeurig. Enig idee hoe dit kan? Exact zelfde parkour en telefoon... Hij loopt wel want de eindtijd klopt en de plots liggen wel in een nauwkeurigheid van 200 meter. Letwel: de 1e keer was de afwijking nergens meer dan circa 2 meter ofzo. Hij ziet ook sattelieten genoeg volgens mij.

Afbeeldingslocatie: http://media.rei.com/media/o/1334732.jpg

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Jazzper schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:01:
Ik loop hard en heb dan mijn P3300 in een mooi Nike bovenarmbandhouderding (3x woordwaarde).

De eerste keer was hij loepzuiver qua parkour. Als ik hem importeer in GPSies.com dan zie je keurig de correcte route. De twee keer erna (inc vandaag) zijn echter zeer onnauwkeurig. Enig idee hoe dit kan? Exact zelfde parkour en telefoon... Hij loopt wel want de eindtijd klopt en de plots liggen wel in een nauwkeurigheid van 200 meter. Letwel: de 1e keer was de afwijking nergens meer dan circa 2 meter ofzo. Hij ziet ook sattelieten genoeg volgens mij.

[afbeelding]
het is maar een wilde gok, maar zou het misschien te maken kunnen hebben met het weer? Hoe helderder het weer hoe nauwkeuriger de plaatsbepaling? Probeer ook eens quick gps te updaten voordat je gaat lopen. Kan me ook voorstellen dat hoe meer satelieten je ontvangt hoe nauwkeuriger de plaatsbepaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersRoland
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:02:
[...]

Ik heb al ruim een jaar dit probleem. Maar kon via blauwtand syncen. Echter een firmware upgrade gaat niet via blauwtand ... GRRR

Ik heb ook al de USB port "schoon" gemaakt. Werkt het opladen en de radio nog wel bij jou?

Grt,
Michel
Opladen werkt gewoon. De radio heb ik nog niet getest. Die gebruik ik eigenlijk nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

TweakersRoland schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 22:06:
[...]

Opladen werkt gewoon. De radio heb ik nog niet getest. Die gebruik ik eigenlijk nooit
Radio gaat via de andere kant van de usb poort en niet via de datalijn van de std usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fysiootje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10-2023
DjWannaB2002 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:25:
[...]

het is maar een wilde gok, maar zou het misschien te maken kunnen hebben met het weer? Hoe helderder het weer hoe nauwkeuriger de plaatsbepaling? Probeer ook eens quick gps te updaten voordat je gaat lopen. Kan me ook voorstellen dat hoe meer satelieten je ontvangt hoe nauwkeuriger de plaatsbepaling.
Probeer eens rungps (rungps.net). Werkt zeer zuiver en vertelt je exact waar je zit tov een vorig rondje. Voor hardlopen met de p3300 is dit echt hele leuke software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Heeft iemand misschien een link naar de HTC WM6 NL Rom ? Ik kan me niet registreren op de HTC site omdat ik geen HTC toestel heb. Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

MVC, kijk eens op de Wiki van XDA-developers.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag advies over het volgende.

Met mijn HTC P3300 heb ik geprobeerd mijn werkmail op te halen door middel van mijn GPRS verbinding.
Na enige instellingen te hebben geprobeerd leek er iets te werken.
Echter zoals bekend is het ophalen van mail via een exchange server niet ideaal.
Ik kreeg de mail dan ook niet fatsoenlijk binnen en heb het idee in de ijskast gestopt. Alle verbindingen van activesync weer gedelete, met daarbij ook de informatie die ik binnenhaalde.
Nu ik echter deze ochtend mijn werkcomputer aanzette, steeg het schaamrood me naar de kaken.... De mailtjes uit de afgelopen maand zijn allemaal verdwenen...

Mijn vraag nu is; is deze mail nog terug te halen van de server of heb ik het definitief verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Check eens in je outlook ergens bij opties als je op de map verwijderde items staat: "Verwijderde items herstellen"

Als dit aan staat op de exchange server kan je alles zo terughalen.

Als dat niet lukt is er geen redden meer aan en mag je naar systeembeheer lopen of als je dat zelf ben een backup raadplegen, mits deze wordt gemaakt.

[ Voor 29% gewijzigd door Meneer iCy op 26-03-2008 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De grap is juist dat de verwijderde items gewoon in outlook staan, maar de ( laatste 30 dagen, zoals ingesteld ) mail is verdwenen.
Backup is misschien een optie. Ga ik vragen ( hoezo door het stof moeten kruipen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Heb je de optie verwijderde items herstellen al geprobeerd? Daar kunnen de mailtjes nog staan en kan je zo nog recoveren naar verwijderde items en dan naar je postvak in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy,....ik weet niet zo goed waar ik die moet vinden.
in opties van Outlook staat niet direct en vermelding hiernaar, kun je me iets meer vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

http://www.benter.nl/Outlook_everywhere_support_06.html

Die register instelling is op eigen risico, heb dat nooit geprobeerd. Kijk eerst in het menu onder extra - etc

[ Voor 50% gewijzigd door Meneer iCy op 26-03-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels is het probleem opgelost, de backup is teruggezet, en alle mail verschijnt weer in mijn mailkistje. bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersRoland
iCy schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 22:07:
[...]

Radio gaat via de andere kant van de usb poort en niet via de datalijn van de std usb.
Alles doet het weer (ook de radio) !!!!

Ik kan weer via de usb kabel synchroniseren *O*

Bij toeval gaf ik de telefoon een klein stootje. Ik liet uit mijn handen glijden vlak boven mijn bureau. Hij kreeg een zacht tikje linksonder. Toen ik hem daarna op de pc aansloot deed de usb poort het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 23:58
Heeft iemand het ip phone gebeuren van WM6 al aan de gang gekregen ?
Ik heb de guide gevolgd op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299950 en de files aangepast voor gebruik met Voipbuster, maar ik krijg alleen maar "searching" en "available", maar helaas krijg ik hem niet "enabled" (wat schijnbaar nodig is om te kunnen voipen), bellen lukt dus ook niet :(
Ik wordt er langzaamaan een beetje gestoord van .....

Gebruik meschle rom 4.01 full + cube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
  • Laatst online: 10-05-2021
Jazzper schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:01:

[afbeelding]
Misschien ook wel interessant voor jou om deze thread te volgen. Dit is een programma waar ik aan bezig ben geweest vorig jaar, en op dit moment ben ik het stevig aan het verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg van Quick GPS de melding dat de update niet gedownload kan worden. Meer mensen al problemen daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:23
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:00:
Ik krijg van Quick GPS de melding dat de update niet gedownload kan worden. Meer mensen al problemen daarmee?
Ik heb het zojuist even geprobeerd, maar bij mij werkt het gewoon nog... MIsschien een hick-up of een verkeerde instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar download je dat bestandje ook weer?

Ik krijg sinds gisteren de melding dat de verbinding mislukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:00:
Same here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Geen probleem hier. Geldiheid is zelfs 7 dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey! nu doettie het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

MVC schreef op zondag 23 maart 2008 @ 21:04:
Heeft iemand misschien een link naar de HTC WM6 NL Rom ? Ik kan me niet registreren op de HTC site omdat ik geen HTC toestel heb. Bedankt !
timow schreef op zondag 23 maart 2008 @ 22:53:
MVC, kijk eens op de Wiki van XDA-developers.
timow bedankt voor de link! ik heb op de wiki van xda-developers gekeken naar de Rom met Windows Mobile 6 van HTC staat niet meer op hun server :(.

Heeft iemand misschien een directe link waar ik de rom (nederlandstalig) alsnog kan downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:45
Nou, mijn accu is dus mooi verrot van me P3300. Weet niet hoe dat ineens komt, maar eerst kon ik wel 4dagen met mijn pocketpc doen.
Nu heb ik hem amper gebruikt vandaag en heb hem vannacht opgeladen. Hij heeft nu nog 51% en heb er echt niks mee gedaan.
Gister wat meer mee gebeld e.d. en toen was ie nog 23% aan het eind van de dag. Hoe kan ineens? :confused:

edit: Zat net ff te kijken weer, en ja hoor. Alleen ff smsen en hij is nog maar 22%. Gewoon 30%!! kwijtgeraakt in een uurtje of 4. KutHTC :/

[ Voor 16% gewijzigd door ID-College op 28-03-2008 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

MVC, sorry english only. Ik heb bewust een upgrade van NL naar EN gedaan. ;-)
Welke ROM wil je precies hebben? Er is nl. niet een standaard WM6 ROM; alleen customized.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
ID-College schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 18:47:
Nou, mijn accu is dus mooi verrot van me P3300. Weet niet hoe dat ineens komt, maar eerst kon ik wel 4dagen met mijn pocketpc doen.
Nu heb ik hem amper gebruikt vandaag en heb hem vannacht opgeladen. Hij heeft nu nog 51% en heb er echt niks mee gedaan.
Gister wat meer mee gebeld e.d. en toen was ie nog 23% aan het eind van de dag. Hoe kan ineens? :confused:

edit: Zat net ff te kijken weer, en ja hoor. Alleen ff smsen en hij is nog maar 22%. Gewoon 30%!! kwijtgeraakt in een uurtje of 4. KutHTC :/
Kan ook aan de software liggen. Probeer eens een schone install te doen. Verder kan je ook proberen de radiorom te updaten. Maar goed aan de andere kant accu's worden na verloop van tijd minder. Ik merk het zelf ook. Maar aan de andere kant een andere accu is ook zo gekocht natuurlijk. Er zijn ook zat 3rd party accu's die niet zo duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

timow schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 19:51:
MVC, sorry english only. Ik heb bewust een upgrade van NL naar EN gedaan. ;-)
Welke ROM wil je precies hebben? Er is nl. niet een standaard WM6 ROM; alleen customized.
Als ik me niet vergis is er wel een officiele nederlandse versie van WM6 voor de P3300 van HTC. Het gaat om het bestand HTC P3300_NLD_3.13.404.1_4.1.13.44_02.94.90_Ship_R.exe helaas kan ik er geen werkende link meer van vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

*knip* doe maar niet vermelden

[ Voor 103% gewijzigd door pven op 31-03-2008 19:29 . Reden: link naar nzb toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

*knip* weg ; is niet te achterhalen of dit legaal is

[ Voor 91% gewijzigd door pven op 31-03-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Laatst online: 13:35
Mijn Artemis valt continu of helemaal uit, of het scherm springt op zwart. Het enige wat dan helpt is de batterij er opnieuw uit/in doen. En dan gaat hij weer een paar uur mee. Heb hem inmiddels al 2x bij Eurotwice gehad ter reparatie voor dit probleem, het gaat daarna even goed maar daarna exact hetzelfde probleem. Aangezien inmiddels mijn garantie is verlopen (1 jaar) gisteren maar eens geprobeerd om naar een andere ROM te flashen aangezien het sinds WM6 aan de orde is. Helaas nog steeds geen verschil.

Heeft iemand enig idee of dit mogelijk aan de batterij ligt?

Wat ik misschien ook wel wil proberen is terug te flashen naar WM5 als dit mijn probleem op lost. Iemand enig idee waar die nog te krijgen is?

Eén ding weet ik wel zeker, nooit geen HTC meer voor mij..

[ Voor 4% gewijzigd door Dix0r op 30-03-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Deze dingen hebben toch 2 jaar garantie tenminste de t-mobile versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door pven op 31-03-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

*weg*

[ Voor 93% gewijzigd door pven op 31-03-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
iCy schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:15:
Deze dingen hebben toch 2 jaar garantie tenminste de t-mobile versie
Verrek ja 8)7

Zie het nu pas :D

Veranderd natuurlijk niets aan het feit dat ik mijn Artemis na in totaal 4x repareren spuugbeu ben :(

[ Voor 19% gewijzigd door Dix0r op 30-03-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

DaTommy schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:06:
[...]

Verrek ja 8)7

Zie het nu pas :D

Veranderd natuurlijk niets aan het feit dat ik mijn Artemis na in totaal 4x repareren spuugbeu ben :(
na een x aantal keer repareren zijn ze verplicht een nieuwe te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

DaTommy schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:14:
...
Eén ding weet ik wel zeker, nooit geen HTC meer voor mij..
Idd... heb al drie toestellen in een paar jaar tijd gehad. Wil echt niets anders meer.

[ Voor 0% gewijzigd door timovd op 31-03-2008 21:17 . Reden: *kuch... Tylen, hoe schrijf je "het wordt"? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

timow schreef op zondag 30 maart 2008 @ 21:07:
[...]

Idd... heb al drie toestellen in een paar jaar tijd gehad. Wil echt niets anders meer.
Hahaha precies. Ik werk nu alweer een maand met de TyTn II en het word alleen maar beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:53

KroeT

[...]

timow schreef op zondag 30 maart 2008 @ 21:07:
[...]

Scherp hoor :)
Ik ga vanaf hedenavond pogen ook voor lange tijd niet geen P3300 te gebruiken.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
Mierenneukers :')

Sorry voor mijn dubbele ontkenning.. fijn dat jullie inhoudelijk reageren.

Feit is gewoon dat Eurotwice in mijn ogen een brakke reparatieservice is. Na 4x een defect toestel afleveren is in mijn ogen niet acceptabel. Laat staan de tijd en moeite die ik erin moet steken om een werkend toestel te krijgen.

Wordt je toestel bij Eurotwice trouwens gerepareerd wanneer je een custom ROM hebt geinstalleerd? Anders ga ik maar eens terug flashen naar de originele WM6.

[ Voor 22% gewijzigd door Dix0r op 31-03-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
ik zou het wel terugflashen !

enne service van ze is dan bij jou slecht ;)
bij mij was die top!

binnen precies 1 week had ik mijn tel weer terug
het balletje ging niet meer naar links

kreeg hem terug met nieuwe balletje erop, nieuwe behuizing erop! want die was een beetje beschadigd, hopakee zag er weer uit als nieuw (A)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag!

Na installatie van wm6 (t-mobile rom) kan ik geen .htm files meer openen op mijn P3300. "kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen"

Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaTommy schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:14:
Mijn Artemis valt continu of helemaal uit, of het scherm springt op zwart.
Dit heb ik sinds enkele dagen ook, daarbij blijft de batterij indicator steeds op 100% staan. Onder andere "pefrikemi" heeft hetzelfde probleem beschreven in deel 4. Hij zou destijds nog terugkomen met de oplossing want hij/zij heeft het toestel voor reparatie opgestuurd. Ik vermoed dat er een ander toestel is gekomen want een reactie kan ik niet terugvinden.

Hoe dan ook:
* Mijn batterij gaat vrij plotseling sneller leeg dan eerst
* batterij indicator staat continu op 100%
* als de batterij leeg is komt er geen waarschuwing (normaal is er een piep+melding dat er om batterij te beschermen afgesloten gaat worden)

ik ben benieuwd hoe de helpdesk van HTC hierop reageert c.q. hoe het probleem wordt opgelost (nieuw batterij, nieuwe telefoon....?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:11:
Goedemiddag!

Na installatie van wm6 (t-mobile rom) kan ik geen .htm files meer openen op mijn P3300. "kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen"

Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos?
probeer eens opnieuw de rom erop te flashen. Misschien dat dat helpt. Of harde reset al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 11:50
Op de zijkant van de P 3300 zit het volume knopje. Ik vind het een heel irritant knopje, heb regelmatig dat mijn geluid helemaal uit staat. Blijkbaar heb ik dan per ongeluk met het knopje de telefoon op stil gezet. Weet iemand of deze toets helemaal uit te schakelen is? Bij het normale hardware knoppenmenu staat hij nl niet bij.

[ Voor 45% gewijzigd door Artbij op 03-04-2008 11:11 ]

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
artbij schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:10:
Op de zijkant van de P 3300 zit het volume knopje. Ik vind het een heel irritant knopje, heb regelmatig dat mijn geluid helemaal uit staat. Blijkbaar heb ik dan per ongeluk met het knopje de telefoon op stil gezet. Weet iemand of deze toets helemaal uit te schakelen is? Bij het normale hardware knoppenmenu staat hij nl niet bij.
Tja dat is een feature in WM6.
Ik snap zelf eigenlijk niet goed waarom iedereen er zo'n probleem mee heeft. Als bij mij mijn telefoon in mijn broekzak zit en de telefoon staat in 'standby' dan doet die knop niks, pas als ik het toestel 'wakker' maak (maar nog wel gelocked is) dan doet die schuiftoets wat. Heb dan ook nog nooit het probleem gehad dat opeens het geluid uit staat.

Een echte oplossing heb ik er niet voor. Gewoon in windows instellen dat alle toesten gelocked zijn behalve de aan/uit knop op het moment dat het toestel in standby staat. Meer dan dat kan je niet doen.

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 03-04-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 11:50
Dank voor de info.

Waar kan ik dat instellen in Windows dan?

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
artbij schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:50:
Dank voor de info.

Waar kan ik dat instellen in Windows dan?
Start -> Settings -> System -> Key Lock

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.