HTC P3300 deel 9 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 96.737 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:56

timovd

Voorsprong door techniek

Kan ik ergens de setup van TomTom halen zonder een hard reset uit te voeren (legaal)?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 18:25
Goed :O
Ik heb gisteraaf een tweak uitgevoerd op mn telefoon (Threaded sms disabeled)
En ik heb het programma advanced control geinstalleerd (hierin alleen dingen zoals disable sms notification etc uitgevinkt) Echter sindsdien gaat mn telefoon nog geen dag meer met de batterij!
Waar kan dit nu weer aan liggen zomaar opeens?

**Edit**

Ik draai overigens Vanilla 4.01
Zou het switchen naar Touch 4.01 de problemen oplossen?
Ik blijf het vreemd vinden, aangezien ik eerst nergens last van had..

[ Voor 21% gewijzigd door Pittie op 27-02-2008 23:05 ]

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
timow schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 21:28:
Kan ik ergens de setup van TomTom halen zonder een hard reset uit te voeren (legaal)?
Ja dat kan, dat staat ergens opgeslagen.

Quote vanaf XDA-Dev:
There is no need to do a hard reset! You should use Total Commander (freeware program). Type manually onto the command line: "Extended_ROM" (certainly without quotation marks) and the folder becomes visible. You will find there "MP_ttn.cab" - install this first, then "MP_TT6_Voice05_WWE.cab" - install this secondly.

And TomTom will be back.

cheers

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:58
ik ben op zoek naar een soort van timer / kookwekker idee voor Windows Mobile (6). Iemand een suggestie welke goed werkt.

Ik heb in de standaard dingetjes zitten zoeken maar het enige wat ik daar kan is een wekker instellen met een tijd. Maar ik wil kunnen instellen dat ik over een x aantal minuten een signaal krijg, omdat mijn pizza klaar is of omdat de blinds omhoog gaan tijdens een potje poker.

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00

r_kluft

Hmmmmmm

Heb dus vandeweek mijn MDA compact III laten stuiteren (wel in het tasje)
Helaas zijn dus nu alle hoeken beschadigd (en had ik al last van slijtage-plekken op het glimmende deel aan de zijkant.)

SolidVision geeft aan dat het vervangen 150 euro kost, Op Ebay vind je alleen P3300 behuizingen (voor rond de 30 euro dat wel)

Iemand een idee waar ik een MDA compact III behuizing kan vinden? (Liefst in de buurt)

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-08 19:12
Lacroix schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 18:49:
De laatste tijd heb ik constant voor dat mijn WIFI van zelf terug op springt, terwijl ik het blijf afzetten.

Kan ik dat niet volledig disablen ofzo? Of is er ergens een setting die dit gedrag veroorzaakt?
Nogal irritant dat hij automatisch terug verbinding wil maken (lukt niet eens).
Ga naar Comm Manager en zet WiFi uit?

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 09:34
Lacroix schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 18:49:
De laatste tijd heb ik constant voor dat mijn WIFI van zelf terug op springt, terwijl ik het blijf afzetten.

Kan ik dat niet volledig disablen ofzo? Of is er ergens een setting die dit gedrag veroorzaakt?
Nogal irritant dat hij automatisch terug verbinding wil maken (lukt niet eens).
VoIP dingetje van home verwijderen.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
r_kluft schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:54:
Helaas zijn dus nu alle hoeken beschadigd (en had ik al last van slijtage-plekken op het glimmende deel aan de zijkant.)

SolidVision geeft aan dat het vervangen 150 euro kost, Op Ebay vind je alleen P3300 behuizingen (voor rond de 30 euro dat wel)

Iemand een idee waar ik een MDA compact III behuizing kan vinden? (Liefst in de buurt)
Een P3300 behuizing en een Compact III behuizing zijn volgens mij precies hetzelfde.

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:58
r_kluft schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:54:

die van mij zit vol met deuken en het nepchrome is er zo goed als helemaal af, boeie! Hij doet het verder prima!

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tijdje terug was er iemand die vroeg naar een programma om dubbele afspraken in outlook te verwijderen.

Als je in google zoekt naar "Outlook dupes" kom je de nodige programma's tegen die dat kunnen. Zoek er maar één uit zou ik zeggen >:)

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-09 07:39
JeroenBvd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:57:
[...]

Ga naar Comm Manager en zet WiFi uit?
Dat is het juist... hij zet het terug aan.
trolleystad schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:40:
[...]

VoIP dingetje van home verwijderen.
VoIP dingetje? Weet niet wat je bedoeld
Ik heb een standaard P3300 met windows mobile 6 op nu, moest het uitmaken.

• Ice-Rabbit
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-06 13:13
borgdaville schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:58:
ik ben op zoek naar een soort van timer / kookwekker idee voor Windows Mobile (6). Iemand een suggestie welke goed werkt.

Ik heb in de standaard dingetjes zitten zoeken maar het enige wat ik daar kan is een wekker instellen met een tijd. Maar ik wil kunnen instellen dat ik over een x aantal minuten een signaal krijg, omdat mijn pizza klaar is of omdat de blinds omhoog gaan tijdens een potje poker.
Ik gebruik daar zelf SPB Time voor.

[ Voor 5% gewijzigd door Ice-Rabbit op 28-02-2008 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00

r_kluft

Hmmmmmm

DjWannaB2002 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:41:
[...]

Een P3300 behuizing en een Compact III behuizing zijn volgens mij precies hetzelfde.
Klopt op de branding na. En daar gaat het me om.
borgdaville schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 16:27:
[...]

die van mij zit vol met deuken en het nepchrome is er zo goed als helemaal af, boeie! Hij doet het verder prima!
Dat moet je zelf weten.
Ik wil graag een telefoon netjes houden en als die dan beschadigd is kan ik daar goed ziek van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

Past de (zoveel mooiere) xda orbit behuizing ook om de hardware van een mda compact 3? Of is er hardware technisch iets op een andere plaats?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snapo6
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:34
snapo6 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:06:
[...]

Bedankt. Van het weekend zal ik het ook flashen naar O2 premium rom en dan kijken of de bt connecties wel goed werken.
Anders ga ik terug naar WM5.
Heb de mijne geflashed naar O2 Premium maar nog steeds geen bt connectie (handsfree bellen).
Wil nu terug naar WM5 maar dat is heel moeilijk te vinden.

@DjWannaB2002
Zag dit berichje van jouw. Zou graag de WM5 rom willen uitproberen.
DjWannaB2002 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 08:15:
[...]

Wordt lastig, wat je kan doen is op XDA-dev zoeken naar een wm5 versie en die erop flashen, maar dat zal dan geen rom zijn van t-mobile vrees ik. Anders heb ik thuis denk ik nog wel een rom met wm5, maar ook dat is dus geen t-mobile.
Kunnen we een deal maken? Mijn P3300 is origineel HTC.

WP: ME PUZ-SWM80YAA + ERSF-VM2E (FTC7), 400L Boiler, Pana RTWireless thermostaat, Vermogenskabel op 75%, ESP32-Atom S3 lite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er mij iemand helpen, hoe installeer ik spb pocket plus 4.2?
installeer ik dat op de storage card? is dit een goed programma?

heb mijn HTC P3300 nog maar een paar weken en alles is nieuw.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
babybox schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:23:
[...]

ja, maar hier gaat het om het ontvangen van smsjes ik wil juist geen geluid of trillen zodra ik er een verzend, die optie staat er niet bij :'(
nou daar heb ik geen last van 8-)

misschien moet je Advance Config tooltje van Schap downloaden en installeren?
daar kan je wel het een en ander uitzetten

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
snapo6 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 22:01:
[...]

Heb de mijne geflashed naar O2 Premium maar nog steeds geen bt connectie (handsfree bellen).
Wil nu terug naar WM5 maar dat is heel moeilijk te vinden.

@DjWannaB2002
Zag dit berichje van jouw. Zou graag de WM5 rom willen uitproberen.

[...]

Kunnen we een deal maken? Mijn P3300 is origineel HTC.
Ik heb nog even gekeken voor je, maar volgens mij heb ik alleen nog maar WM6 roms. Ik dacht dat ik nog een oude Vanilla rom had, maar lijkt erop dat die ergens met een format oid verloren is gegaan. Zoek nog even op XDA of stel daar even een vraag of iemand anders nog een oude rom voor je heeft. Zodoende kan je dan weer terug naar WM5.

Hier is een download voor een WM5 ROM

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 01-03-2008 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snapo6
Lol, dat is mijn topic op XDA.

snapo6 snapo6 is online now
Junior Member

Question Downgrade to WM5
I upgraded my HTC P3300 (original dutch WM5) to WM6 and after that no bt connection with my carkit. After that I flashed to O2 Premium and still no bt connection (by the way great rom but far too good for me )

Now I want to downgrade to WM5. I used following rom:

Quote:
Originally Posted by WolfDac
You can try with this Original HTC Artemis WM5 ROM here : http://rapidshare.com/files/19322112...0_WWE_SHIP.rar
Let us know if this help you.
I'm using upsl but get error ERROR [244] : INVALID MODEL ID

Does anybody knows what this means?
Were else can I find HTC WM5 rom?

Please help, I'm desperate!!!
Unquote

WP: ME PUZ-SWM80YAA + ERSF-VM2E (FTC7), 400L Boiler, Pana RTWireless thermostaat, Vermogenskabel op 75%, ESP32-Atom S3 lite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_Tiby
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 18:12
Nogmaals mijn vraag,

Ik heb van HTC.com het volgende bestand gedownload; HTC_P3300_WWE_3.13.405.1_4.1.13.44_02.94.90_Ship_R

Nu heb ik op het moment Windows Mobile 5 ENGELS op mn P3300 staan..

Kan ik met dit bestand ook Windows Mobile 6 installeren.. Of hoe kan ik het maken dat ik Windows Mobile 6 krijg.

Alvast bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 12:15:
Hallo

Bedankt.
Ik zou het op je device instellen. Weet niet hoe het nu is maar met vroegere versies wilde er nog wel iets niet helemaal goed gaan als je het op de kaart installeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
O_Tiby schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 12:03:
Nogmaals mijn vraag,

Ik heb van HTC.com het volgende bestand gedownload; HTC_P3300_WWE_3.13.405.1_4.1.13.44_02.94.90_Ship_R

Kan ik met dit bestand ook Windows Mobile 6 installeren.. Of hoe kan ik het maken dat ik Windows Mobile 6 krijg.

Probeer het zou ik zeggen. Die WWE is een officiele HTC versie toch? als het niet kan krijg je vanzelf van te voren een melding. En wordt de installatie afgebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals mijn vraag,

Op de site van HTC kan je WM6 downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij zeggen hoe ik spb pocket plus installeer op mijn HTC P3300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 14:25:
Kan iemand mij zeggen hoe ik spb pocket plus installeer op mijn HTC P3300?
Net zoals elk ander programma? Als je niet weet hoe het moet, [google=installeer programma's op pocketpc].
Ik kwam met die zoeklink hier uit. Daar staat een uitleg voor .exe bestanden en .cab bestanden.
Verder is het niet de bedoeling dat je twee keer antwoord onder elkaar... daarvoor is het edit-knopje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

Zo te zien is dat ook al eerder tegen je gezegd

[ Voor 17% gewijzigd door gwystyl op 01-03-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin en ik hebben de p3300. Reuze tevreden. Alleen ik ben op zoek naar een programma om onze agenda's over elkaar te leggen. Zodat ik weet wat zij doet en zij weet wat ik voor afspraken heb. Maar als ik beide pda's sync mixt outlook alles. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb via de site van spb programma pocket plus 4.2 gekocht.
exe gedownload en wanneer ik wil installeren via active sync komt er steeds is geen geldige win 32 toepassing.

Heb windows vista

Wat kan ik hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat me raden... Windows XP installeren? :+

Maar goed... Vista maakt toch geen gebruik van Active Sync? Volgens mij heb je daar een ander standaard synchronisatieprogramma voor: Windows Mobile Device Center.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:00:
Mijn vriendin en ik hebben de p3300. Reuze tevreden. Alleen ik ben op zoek naar een programma om onze agenda's over elkaar te leggen. Zodat ik weet wat zij doet en zij weet wat ik voor afspraken heb. Maar als ik beide pda's sync mixt outlook alles. Iemand een idee?
Twee agenda's maken in outlook (Tommo en GFTommo). In Activesync/WMDC kan je instellen met welke agenda je moet synchroniseren. Het kan zijn dat Windows wel over de zeik gaat als je twee PDA's onder één gebruikersaccount laat syncen. Daarom is het volgende misschien ook voor jou interessant.
Ik heb het zelf iets ingewikkelder gedaan omdat ik wel een PDA heb en mijn vriendin niet. We hebben beiden een Gmail account die we van elkaar kunnen zien. Om haar agenda in mijn outlook te krijgen gebruik ik Plaxo. Dat is een web-service die je verschillende diensten met elkaar laat synchroniseren. Ook daarbij kan je aangeven met welke kalender er gesynct moet worden. Zo heb ik altijd mijn Gmail kalender up-to-date en de kalender van mijn vriendin in zowel outlook als mijn Gmail kalender.
In jouw geval zou ik twee gebruikersaccounts maken in Windows, en twee agenda's in outlook. Installeer bij beide gebruikers Outlook en Plaxo-connector en laat ze syncen. Een beetje een omweg, maar ik denk dat het moet werken.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:01:
exe gedownload en wanneer ik wil installeren via active sync komt er steeds is geen geldige win 32 toepassing.

Heb windows vista

Wat kan ik hieraan doen?
Probeer de exe eens opnieuw te downloaden? Eventueel kan je de cab downloaden en die met verkenner naar je PocketPC overzetten. Zoek hem dan op met de verkenner op je PocketPC en installeer hem vanaf daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_Tiby
Ik heb op de site van HTC dat bestand gedownload, maar hoe kan ik zien dat het de nederlandse versie is?

Of is het mogelijk tijdens de installatie te kiezen tussen meerdere talen, waaronder het nederlands? Is het dus multilanguage? Of is het netals bij Windows XP, dat wanneer deze engels is, en je installeerd een MUI programma, dat deze automatisch ook als engels wordt geinstalleerd?

[ Voor 57% gewijzigd door O_Tiby op 01-03-2008 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

O_Tiby schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 19:08:
Ik heb op de site van HTC dat bestand gedownload, maar hoe kan ik zien dat het de nederlandse versie is?

Of is het mogelijk tijdens de installatie te kiezen tussen meerdere talen, waaronder het nederlands? Is het dus multilanguage? Of is het netals bij Windows XP, dat wanneer deze engels is, en je installeerd een MUI programma, dat deze automatisch ook als engels wordt geinstalleerd?
als er WWE in de bestandsnaam staat is het World Wide English, als er NLD in staat is het Nederlands. ROMs voor PocketPC zijn over het algemeen niet meertalig (die voor smartphones soms wel).
Probeer eens de taal van de website te veranderen naar nederlands en dan de rom te downloaden? Dan krijg je waarschijnlijk wel een NL rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snapo6
gwystyl schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 19:51:
[...]

als er WWE in de bestandsnaam staat is het World Wide English, als er NLD in staat is het Nederlands. ROMs voor PocketPC zijn over het algemeen niet meertalig (die voor smartphones soms wel).
Probeer eens de taal van de website te veranderen naar nederlands en dan de rom te downloaden? Dan krijg je waarschijnlijk wel een NL rom.
Advies:
Voor je de rom gaat flashen altijd eerst het programma USPL draaien.

Edit:
Met USPL kun je de rom flashen ongeacht land/taal.

[ Voor 5% gewijzigd door snapo6 op 01-03-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Helaas, solderen ging me niet zo goed af en moet dus no een volledige lcd kopen.

Het product is wel snel binnen via airmail vanuit hongkong. Maandag(nacht) besteld en vandaag binnen.

Hoop dat ik volgend het weekend weer genoeg geld op me paypal rekening heb zodat ik het schermpje kan bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:01:

Heb windows vista

Wat kan ik hieraan doen?
je moet hem ook niet runnen vanuit je pc maar vanaf de htc zelf!!
en als je hem had gekocht zou het er vast wel bijstaan ;) en anders kan je ook ff zelf op de site van spb kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik kan nergens vinden of er ook software bestaat waarmee ik vanuit mijn HTC P3300 via bluetooth documenten kan printen (Word) naar mijn Wifi printer (Canon MP600r)
Ik kan wel fotootjes afdrukken vanuit de HTC met bluetooth.
Weet iemand of dit mogelijk is?
Ik krijg vaak attachements bij mijn mail die ik dan direct zou willen uitprinten.
THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 21:09:
Helaas, solderen ging me niet zo goed af en moet dus no een volledige lcd kopen.

Het product is wel snel binnen via airmail vanuit hongkong. Maandag(nacht) besteld en vandaag binnen.

Hoop dat ik volgend het weekend weer genoeg geld op me paypal rekening heb zodat ik het schermpje kan bestellen
Wat moest je solderen dan, heb er verschillende vervangen maar nog nooit een soldeerbout nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem wel degelijk via internet gekocht. Via laptop met vista wil het niet lukken.
Heb dan maar via PC met XP gedownload met andere setup en dit lukte wel.
kan het aan de versie van active sync liggen? vista werkt met windows mobile apparaatcentrum, mijn XP met active sync 4.5.

Ik installeer geregeld proramma's en heb dit probleem nog nooit eerder gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_Tiby
Kan op HTC.com geen nederlandse ROM vinden.. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 14:48:
[...]

Wat moest je solderen dan, heb er verschillende vervangen maar nog nooit een soldeerbout nodig gehad.
Enkel de touchscreen, dus dat glazen plaatje. Niet volledige lcd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op zondag 02 maart 2008 @ 18:20:
[...]

Enkel de touchscreen, dus dat glazen plaatje. Niet volledige lcd.
Zover ik weet valt hier niets aan te solderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 19:23:
[...]

Zover ik weet valt hier niets aan te solderen.
Ik bedoel dit onderdeel, en bij mijn t-mobile compact 3 moet deze echt van het flexibele printplaat afgesoldeerd worden en de andere erop

dit onderdeel dus:
http://cgi.ebay.nl/LCD-To...ewItem?_trksid=p1638.m122

Ik moet dit onderdeel nu bestellen:
http://cgi.ebay.nl/LCD-Sc...ViewItem#ebayphotohosting

[ Voor 39% gewijzigd door Meneer iCy op 02-03-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:13:
[...]

Ik bedoel dit onderdeel, en bij mijn t-mobile compact 3 moet deze echt van het flexibele printplaat afgesoldeerd worden en de andere erop

dit onderdeel dus:
http://cgi.ebay.nl/LCD-To...ewItem?_trksid=p1638.m122

Ik moet dit onderdeel nu bestellen:
http://cgi.ebay.nl/LCD-Sc...ViewItem#ebayphotohosting
Dit is dus echt een stekker-verbinding en geen soldeer-verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:49:
[...]

Dit is dus echt een stekker-verbinding en geen soldeer-verbinding.
Misschien voor een bepaalde serie niet, aangezien ik echt een andere soort stekker heb dan de aangeschafte Touch Screen module. Degene die op de LCD Module zit gaat meer in een V vorm op het eind (Anders is het solderen helemaal een hel) en de via ebay aangeschafte Touchscreen module gaat gewoon in een rechthoek.

Zit standaard de touchscreen module vastgelijmd aan de LCD module? In mijn geval wel.

Ik kan je 100% zeker weten vertellen dat mijn aansluiting van de touchscreenmodule niet via een stekker vast zit gesoldeerd aan de FLEX PCB LCD Module. Zit niet vast zoals de LCD en de Powerconnector op het moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Weet iemand of er een manier is om in de Vanilla 4.01 van Messche de volledige IE en Live shit te deinstalleren?

Ook zou ik graag zowel een battary indicator als de clock in mijn balk willen hebben (ook in programma's) weet iemand of dit mogelijk is? Met een registry tweak die ik gevonden had kon ik kiezen tussen battary OF klok, niet beide....In de standaard ROM van T-Mobile staan ze wel beide in de taakbalk. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 18:56

timovd

Voorsprong door techniek

klok kun je gewoon zelf instellen bij het tabblad naast de tijd en alarms. Er zijn zat battery indicatoren. JFGI!

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvhouwel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-05 19:13
Ik kan nergens iets vinden over het fenomeen Static Navigation.
De Sirf gps ontvanger geeft alleen maar gegevens door als je sneller verplaatst dan 3 km per uur.
Met de auto geen probleem natuurlijk maar tijdens het geocachen vrij lastig.
Is er iemand die het op zijn P3300 uit heeft gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

timow schreef op maandag 03 maart 2008 @ 22:04:
klok kun je gewoon zelf instellen bij het tabblad naast de tijd en alarms. Er zijn zat battery indicatoren. JFGI!
Eerder kon je het instellen met Schap's Advanced Config, maar daarbij kan je nu alleen maar óf klok, óf batterij-indicator kiezen. Ik heb daar dus nu klok ingesteld, en gebruik batti als batterij-indicator. Die geeft een mooie balk in stapjes bovenin beeld, al bedenk ik me net dat BatteryStatus dat waarschijnlijk ook gewoon kan (en die zit standaard in de Meschle Touch roms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
tvhouwel schreef op maandag 03 maart 2008 @ 22:11:
De Sirf gps ontvanger geeft alleen maar gegevens door als je sneller verplaatst dan 3 km per uur.
ik weet niet precies wat je bedoelt, maar misschien moet je VisualGPS es proberen? die meet ook de hoogte en die shit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Schop

Ik kan nergens vinden of er ook software bestaat waarmee ik vanuit mijn HTC P3300 via bluetooth documenten kan printen (Word) naar mijn Wifi printer (Canon MP600r)
Ik krijg vaak attachements bij mijn mail die ik dan direct zou willen uitprinten.
THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeuwsmeisjeman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-09 19:41
tvhouwel schreef op maandag 03 maart 2008 @ 22:11:
ik doe ook aan geocaching met de p3300
static navigation heb ik jammergenoeg niet uit kunnen zetten
hier kan je er meer over lezen:
http://forum.xda-develope...t=289117&highlight=static

hoewel het niet mogelijk lijkt te zijn heb ik er eerlijk gezegd nog nooit grote problemen mee gehad
tot nu toe heb ik al mijn gelopen caches tot een goed eind kunnen brengen ;-)

meestal is het voldoende om even goed door te stappen in een rechte lijn, als je de richting kwijt bent
vooral wanneer je de cache nadert want daar vertraag je meestal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvhouwel
rohit schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 00:01:
[...]ik weet niet precies wat je bedoelt, maar misschien moet je VisualGPS es proberen? die meet ook de hoogte en die shit ;)
Static navigation is het niet meer doorgeven van de gps-positie bij een snelheid lager dan een paar km per uur. Dat is voor Geocachen bijzonder lastig want als je een paar stappen doet, reageert de gps gewoon niet, hij blijft statisch staan. Pas als je wat verder loopt dan verspringt de positie.
Ik had er nog nooit van gehoord voordat ik met de p3300 ging cachen. In Ozi explorer verscheen zo nu en dan een cirkel ipv een pijl. Het schijnt alleen bij de Sirf3 ontvangers zo te zijn.
Op internet circuleren wel wat programmatjes om het uit te zetten, maar ik vond er niets over in combinatie met de p3300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

MatMich schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 02:17:
Schop

THX
Ik snap de combinatie Bluetooth/Wifi niet. Als je via BT wilt printen, moet je printer dat ondersteunen. Ik weet niet of je via Wifi dingen naar een printer kan sturen.
Zo te zien via de specificaties ondersteunt jouw printer ook afdrukken via Bluetooth. Je bent dus op zoek naar een mogelijkheid om via BT te printen? Ten eerste moet je dan relatief dichtbij zijn (geen probleem want je wilt je printjes toch uit de printer halen), ten tweede moet hij dan waarschijnlijk gepaired zijn. Zoek eens in het Bluetooth settings CPL naar nieuwe apparaten. Zoek eerst in de handleiding van je printer op hoe je die op herkenbaar voor andere devices zet.
Buiten dat; waar heb je al naar gezocht en wat valt dus af?

[ Voor 33% gewijzigd door gwystyl op 04-03-2008 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik een java programma op mijn toestel krijg ik heb twee bestandjes met de .jar en de .jad op mijn sd kaartje gezet maar hij probeert het bestand te openen met midlet manager maar blijft dan hangen ik heb mobile 6 van htc

alvast bedankt mar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
gwystyl schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 10:12:
[...]

Ik snap de combinatie Bluetooth/Wifi niet. Als je via BT wilt printen, moet je printer dat ondersteunen. Ik weet niet of je via Wifi dingen naar een printer kan sturen.
Zo te zien via de specificaties ondersteunt jouw printer ook afdrukken via Bluetooth. Je bent dus op zoek naar een mogelijkheid om via BT te printen? Ten eerste moet je dan relatief dichtbij zijn (geen probleem want je wilt je printjes toch uit de printer halen), ten tweede moet hij dan waarschijnlijk gepaired zijn. Zoek eens in het Bluetooth settings CPL naar nieuwe apparaten. Zoek eerst in de handleiding van je printer op hoe je die op herkenbaar voor andere devices zet.
Buiten dat; waar heb je al naar gezocht en wat valt dus af?
Als ik op mijn HTC een bestand wil verzenden (bv Word) staat daar uitstralen en nergens de optie print.
Vervolgens zie ik de Canon printer wel op mijn HTC als bluetooth device maar als ik zeg verzenden (of uitstralen) doet hij dat netjes maar er gebeurd verder helemaal niets en de printer geeft ook geen signaal dat hij iets ontvangt waar hij iets mee zou kunnen.
Ik vermoed dus dat je een stukje software op de pda moet hebben wat een printopdracht via bluetooth naar de printer verstuurd.
Ik wel een link gevonden op het web waarmee je kan printen via een pda maar A: gaat dat dus via een vaste (kabel) verbinding en B: is het dus niet bedoeld voor WM5 of 6.
Maar al was dat het wel dan had ik er dus nog niets aan.
Dit was de link:
http://www.fieldsoftware.com/PrintPocketCE.htm

Verder heb ik me suf gezocht maar heb niets kunnen vinden behalve deze ene link op dit forum
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

MatMich schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:43:
[...]

Als ik op mijn HTC een bestand wil verzenden (bv Word) staat daar uitstralen en nergens de optie print.
Vervolgens zie ik de Canon printer wel op mijn HTC als bluetooth device maar als ik zeg verzenden (of uitstralen) doet hij dat netjes maar er gebeurd verder helemaal niets en de printer geeft ook geen signaal dat hij iets ontvangt waar hij iets mee zou kunnen.
Ik vermoed dus dat je een stukje software op de pda moet hebben wat een printopdracht via bluetooth naar de printer verstuurd.
Ik wel een link gevonden op het web waarmee je kan printen via een pda maar A: gaat dat dus via een vaste (kabel) verbinding en B: is het dus niet bedoeld voor WM5 of 6.
Maar al was dat het wel dan had ik er dus nog niets aan.
Dit was de link:
http://www.fieldsoftware.com/PrintPocketCE.htm

Verder heb ik me suf gezocht maar heb niets kunnen vinden behalve deze ene link op dit forum
Thx
Ok dat maakt het probleem wat duidelijker. Maakt het uit of je de HTC en printer eerst paired of niet?
Misschien is dit ook wat: PrintBoy
Google levert me nog een hele lijst resultaten, maar ik heb zelf geen BT printer dus ik weet kan niets zelf proberen. Op xda-developers heb ik een thread gevonden over een rom waar BT print in zit, maar ik kom er niet helemaal achter wat dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvhouwel
zeeuwsmeisjeman schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 06:18:
[...]ik doe ook aan geocaching met de p3300
static navigation heb ik jammergenoeg niet uit kunnen zetten
hier kan je er meer over lezen:
http://forum.xda-develope...t=289117&highlight=static

hoewel het niet mogelijk lijkt te zijn heb ik er eerlijk gezegd nog nooit grote problemen mee gehad
tot nu toe heb ik al mijn gelopen caches tot een goed eind kunnen brengen ;-)

meestal is het voldoende om even goed door te stappen in een rechte lijn, als je de richting kwijt bent
vooral wanneer je de cache nadert want daar vertraag je meestal
Het lijkt er dus op dat het niet mogelijk is voor de p3300. Die link had ik nog niet gevonden.
Ik blijf toch nog verder zoeken, als ik wat vind laat ik het hier wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
gwystyl schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:03:
[...]

Ok dat maakt het probleem wat duidelijker. Maakt het uit of je de HTC en printer eerst paired of niet?
Misschien is dit ook wat: PrintBoy
Google levert me nog een hele lijst resultaten, maar ik heb zelf geen BT printer dus ik weet kan niets zelf proberen. Op xda-developers heb ik een thread gevonden over een rom waar BT print in zit, maar ik kom er niet helemaal achter wat dat is.
Progje en geprobeerd werkt niet.
Afbeeldingen uitstralen (bluetooth) werkt prima.
En als ik een notitie naar de printer stuur zie ik wel activiteit bij de printer op de BT Dongle maar er gebeurd niets.
Het handigst zou natuurlijk ook een progje zijn waarmee er een menu-item "print" zou verschijnen bij de opties van bv een document.
Het begint er toch op te lijken dat dit dus niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal

mijn IE doet het niet. als ik dit open en een adres invoer (maakt niet uit welk adres) geeft hij aan dat het adres ongeldig is en ik het nog eens moet proberen. mijn verbinding met WiFi is goed en sterk mijn verbinding met GPRS maak hij geen eens omdat hij direct die foutmelding geeft. (met mms doet GPRS het wel)
Wie weet wat dit kan zijn?! lijkt mij een instelling maar ik kan het niet vinden! het is hier al eerder gevraagt maar daar is geen antwoord op gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze week mijn rom geupdate naar de Tmobile wm2006 versie ( via tmobile site / HTC ) en nu zag ik dat meschle een supermooie UI heeft gemaakt waar o.a. ARTEMIS TOUCH 4.01 WWE - FULL WITH CUBE voor mij zeer geschikt zou zijn qua looks en qua OS op de telefoon. Nu rest mij alleen de vraag dat wanneer ik mijn rom flash met Artemis Touch , word mijn huidige wm2006 dan ook vervangen ? of is die touch puur een user interface die zich inbouwt in mijn huidige wm2006 config?

en tevens de vraag of dit ook nederlands ondersteunt word of alleen engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 09:34
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:46:
Ik heb deze week mijn rom geupdate naar de Tmobile wm2006 versie ( via tmobile site / HTC ) en nu zag ik dat meschle een supermooie UI heeft gemaakt waar o.a. ARTEMIS TOUCH 4.01 WWE - FULL WITH CUBE voor mij zeer geschikt zou zijn qua looks en qua OS op de telefoon. Nu rest mij alleen de vraag dat wanneer ik mijn rom flash met Artemis Touch , word mijn huidige wm2006 dan ook vervangen ? of is die touch puur een user interface die zich inbouwt in mijn huidige wm2006 config?

en tevens de vraag of dit ook nederlands ondersteunt word of alleen engels?
De ROM vervangt alles, dus ook je WM en ook de taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, das wel klote, ik wil wel graag NL werkende versie hebben. zijn er geen andere UI-veranderende programma's die minder ingrijpend zijn dan je hele ROM te flashen? die UI , zwart van meschle is namelijk zwaar heerschend :D

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al bekend wanneer er een update uitkomt om tomtom 7 te kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:11:
mmm, das wel klote, ik wil wel graag NL werkende versie hebben. zijn er geen andere UI-veranderende programma's die minder ingrijpend zijn dan je hele ROM te flashen? die UI , zwart van meschle is namelijk zwaar heerschend :D
Je zou [url="http://http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=336602"]deze[/url] kunnen proberen.... heeft bijna dezelfde UI en programma's als die van Meschle, maar dan NL. Een andere optie is de lijst nakijken van programma's die Meschle in zijn rom(s) heeft gestopt en op xda-developers rondzoeken naar de programma's die je daarvan hebben wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
Weet er iemand toevallig een soort programma als Sportstracker voor de PDA? Ik zoek iets dat mijn data bijhoudt waaronder ook maximale snelheid en gemiddelde snelheid en distance covered enzo. Ik wil het namelijk voor op de wintersport meenemen, vraag me af hoeveel kilometer ik maak en hoe hard het nou gaat etc :D. Dus welke trackingsoftware is daarvoor geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
omdat ik problemen had met de radiorom die ingebakken zit in meschle's 3.0 versie toch terug gegaan naar wm6 dutch van HTC. Alleen miste ik ook de geweldige interface. Ik heb er nu pointui opstaan als shell. Snel duidelijk en goed! www.pointui.com hier staat alleen de blauwe versie, ikzelf heb hem in het zwart en dan is tie echt super!

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
Je kon toch ook gewoon de radio rom alleen vervangen? Die kan je namelijk apart flashen zonder dat er een hard-reset nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
JeroenBvd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:09:
Weet er iemand toevallig een soort programma als Sportstracker voor de PDA? Ik zoek iets dat mijn data bijhoudt waaronder ook maximale snelheid en gemiddelde snelheid en distance covered enzo. Ik wil het namelijk voor op de wintersport meenemen, vraag me af hoeveel kilometer ik maak en hoe hard het nou gaat etc :D. Dus welke trackingsoftware is daarvoor geschikt?
Ik ken sportstracker niet, maar ik kan me voorstellen dat Run.GPS een alternatief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
Run.GPS heb ik al eens eerder geprobeerd (een oudere versie was dat), maar ik kon niet vinden waar ik ook maximale snelheid terug kon vinden. Vond het nogal onduidelijke software verder, maarja, ik zal het nog een keer een kans geven, bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

JeroenBvd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:20:
Run.GPS heb ik al eens eerder geprobeerd (een oudere versie was dat), maar ik kon niet vinden waar ik ook maximale snelheid terug kon vinden. Vond het nogal onduidelijke software verder, maarja, ik zal het nog een keer een kans geven, bedankt voor de tip :)
Anders misschien VisualGPSCE, al weet ik niet of die alles zo gedetailleerd terug laat kijken.
Is wat jij wilt ook niet te vinden met de geocoaching software die iemand hierboven zocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Even een klein vraagje tussendoor: kost het (veel) batterij als je WiFi-mode altijd aan laat staan? (geen verbinding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
monnick schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 23:17:
Even een klein vraagje tussendoor: kost het (veel) batterij als je WiFi-mode altijd aan laat staan? (geen verbinding)
Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:53:
Hallo allemaal

mijn IE doet het niet. als ik dit open en een adres invoer (maakt niet uit welk adres) geeft hij aan dat het adres ongeldig is en ik het nog eens moet proberen. mijn verbinding met WiFi is goed en sterk mijn verbinding met GPRS maak hij geen eens omdat hij direct die foutmelding geeft. (met mms doet GPRS het wel)
Wie weet wat dit kan zijn?! lijkt mij een instelling maar ik kan het niet vinden! het is hier al eerder gevraagt maar daar is geen antwoord op gegeven.
iemand?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me helpen? Ik weet dat ik zondig tegen één van de begin regels , namelijk uitgebreid zelf zoeken, maar ...

Ik heb een Artemis in bezit en gebruik héél vaak Active Sync.
Nu sta ik op het punt om een mac book Pro te kopen in promotie (en het moet allemaal nogal snel snel). Kan een mac gebruiker me vertellen of Missing Sync of andere software Active Sync kan vervangen zonder problemen?

Heel veel dank

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2008 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAdD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-08 14:23
Ls,

Ik heb de volgende vraag:

Ik sync mijn P3300 met enkele email accounts (POP3).
Nu heb ik door ruimte gebrek (wat aan mijn ringtones lag O-) :? ), de email van mijn PDA gegooit. Maar nu wil ik die email weer terug.. en alle email staan nog op de POP server.

Heeft iemand een idee hoe ik deze email weer terug krijg (zonder de instellingen te verwijderen en opnieuw in te voeren!) Het is waarschijnlijk een reg-key ofzo (denk ik O-) )

Alvast bedankt voor het antwoord

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 11-09 06:20
Als je standaard GPRS aan hebt staan, zal hij proberen contact te maken via gprs. Ook al heb je wifi aanstaan.

Als je wifi wilt gebruiken. Moet je je telefoonfunctionaliteit uitschakelen. Dat pakt hij automatisch je WIFI aansluiting bij het gebruik van IE.

Probeer voor de gein eens opera mini (browser) Tig x zo snel als IE. Waarschijnlijk doordat opera effectiever omgaat met het downloaden van de pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met het syncen van mijn outlookdata op de telefoon , op de pc @ work. ik heb activesync 4.2 en daarna 4.5 geinstalleerd. ik connect via de usb kabel en hij blijft hangen op : ophalen van instellingen.

Weliswaar heb ik dan al wel "verbinding" want ik kan browsen door mijn telefoon en data erop zetten en eraf halen maar het uiteindelijke wat ik wil: het synchroniseren met outlook 2003 , doet hij niet, want hij blijft hangen.

iemand een idee of er settings in outlook2003 aangepast moeten worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice-Rabbit
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 16:18:
Ik heb problemen met het syncen van mijn outlookdata op de telefoon , op de pc @ work. ik heb activesync 4.2 en daarna 4.5 geinstalleerd. ik connect via de usb kabel en hij blijft hangen op : ophalen van instellingen.

Weliswaar heb ik dan al wel "verbinding" want ik kan browsen door mijn telefoon en data erop zetten en eraf halen maar het uiteindelijke wat ik wil: het synchroniseren met outlook 2003 , doet hij niet, want hij blijft hangen.

iemand een idee of er settings in outlook2003 aangepast moeten worden ?
Voor zover ik weet niet. Maar het kan lang duren om alle te syncen, vooral als je veel oude afspraken hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice-Rabbit
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:53:
Hallo allemaal

Ik heb dit probleem opgelost door ergens in de settings van Wifi te zetten dat deze geen proxy moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijger_chris
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:45
Nieuwe radio software http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=374430

De batterij gaat met deze nieuwe radio software iets langer mee. Niet veel langer maar het is mooi meegenomen.

Het bereik daarin tegen is een stuk beter geworden.

Ik heb deze software ongeveer 4 dagen erop staan en nog geen problemen ondervonden.

MDA COMPACT III - 260MHZ - 4GIG - Artemis Touch 4.01 WM6.1 WWE ROM /// Diamond - 528mhz - 4 GIG - WILDBERRY V1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

krijger_chris schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:58:
Nieuwe radio software http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=374430

De batterij gaat met deze nieuwe radio software iets langer mee. Niet veel langer maar het is mooi meegenomen.

Het bereik daarin tegen is een stuk beter geworden.

Ik heb deze software ongeveer 4 dagen erop staan en nog geen problemen ondervonden.
Ik krijg hem niet aan de praat. Ik krijg een connection error nadat de bootlader gestart is. Het updateprogramma zegt dan dat hij aan het updaten is, maar ik krijg alleen de rood/groen/blauwe/witte bootloader te zien. Geen updgradevoortgang.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Mijn scrollwieltje is stuk. Ik voel ook geen weerstand meer bij het draaien. Hebben meer mensen hier last van? Heb mijn toestel in maart vorig jaar bij PDAshop gekocht. Zou dit nog onder de garantie vallen?

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
The_Bash schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:29:
Mijn scrollwieltje is stuk. Ik voel ook geen weerstand meer bij het draaien. Hebben meer mensen hier last van? Heb mijn toestel in maart vorig jaar bij PDAshop gekocht. Zou dit nog onder de garantie vallen?
Waarschijnlijk niet, bewegende onderdelen worden meestal niet (gratis) gerepareerd. Balen..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Zijn hier meer mensen die problemen hebben met het gebruik van een Nokia BH-207 headset i.c.m. hun HTC 3300, standaard HTC WM6 rom? Ik kan wel pairen, hij verschijnt dan ook in de gepairde devices, maar als ik de headset vervolgens inschakel komt er geen icoontje in beeld dat er een draadloze headset is gekoppeld, en het geluid gaat ook gewoon over de speaker/mic van de telefoon. De headset is in orde, die functioneerde prima met mijn vorige telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil rekenmachine invoeren maar ik kan hem niet vinden. Waar zit ie precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:02:
Ik wil rekenmachine invoeren maar ik kan hem niet vinden. Waar zit ie precies?
In de bovenste la van je bureau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holgersson schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:51:
[...]

In de bovenste la van je bureau?
Bij mij gewoon boven op het bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:04:
[...]

Ik krijg hem niet aan de praat. Ik krijg een connection error nadat de bootlader gestart is. Het updateprogramma zegt dan dat hij aan het updaten is, maar ik krijg alleen de rood/groen/blauwe/witte bootloader te zien. Geen updgradevoortgang.....
Bij mij precies hetzelfde probleem. krijg hem ook niet aan de praat.. balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:14:
[...]

Bij mij precies hetzelfde probleem. krijg hem ook niet aan de praat.. balen
Je moet er eerst een truukje voor uitvoeren volgens mij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

iCy schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:27:
[...]

Je moet er eerst een truukje voor uitvoeren volgens mij ;-)
Nee dat trucje ken ik wel; heb al verschillende rom upgrades gedaan, dus ik weet hoe het werkt. De vorige GSM rom update (2.98.90) werkte wel op deze manier, al weet ik niet meer zeker of ik dat toen met een laptop met windows XP heb gedaan of met mijn computer met Vista.
Ook de SD-kaart verwijderen hielp niet.
Iemand nog andere suggesties? Ik doe liever geen hard-reset, heb net alles mooi ingesteld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

gwystyl schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:18:
[...]

Nee dat trucje ken ik wel; heb al verschillende rom upgrades gedaan, dus ik weet hoe het werkt. De vorige GSM rom update (2.98.90) werkte wel op deze manier, al weet ik niet meer zeker of ik dat toen met een laptop met windows XP heb gedaan of met mijn computer met Vista.
Ook de SD-kaart verwijderen hielp niet.
Iemand nog andere suggesties? Ik doe liever geen hard-reset, heb net alles mooi ingesteld.....
Ik kan het helaas nog niet uitproberen aangezien me nieuwe lcd scherm met touchscreen nog moet binnenkomen vanuit china

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 12:43
Effe snel een vraagje over geheugenuitbreiding:
kan de HTC P3300 ook overweg met de nieuwe MicroSDHC 4 GB kaartjes of werkt deze alleen met de wat oudere en kleinere MicroSD geheugenkaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standaard leest de P3300 alleen standaard micro-SD kaartjes (du max 2 GB)

echter de nieuwe (on officiele roms) hebben vaak ook ondersteuning voor SDHC kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijger_chris
[...]

Je moet hem eerst even unlocken! (p3300)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311403

Gebruiksaanwijzing zit erbij. (deze is in het engels)

[ Voor 5% gewijzigd door krijger_chris op 13-03-2008 19:01 ]

MDA COMPACT III - 260MHZ - 4GIG - Artemis Touch 4.01 WM6.1 WWE ROM /// Diamond - 528mhz - 4 GIG - WILDBERRY V1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

krijger_chris schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 18:57:
[...]

Je moet hem eerst even unlocken! (p3300)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311403

Gebruiksaanwijzing zit erbij. (deze is in het engels)
Thx voor de tip, maar kijk ff naar mijn post vier plekjes omhoog :)
Ik loop al een tijdje rond in dit topic.....

[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 13-03-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 11:53
Die nieuwe radio update deed het bij mij ook niet. Ik heb toen de nieuwe 3.08.90 NBH file over de NBH file van de 3.07.90 update gezet en de ROMUpdateUtility.exe van de 3.07.90 gestart. Dat werkte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

lochtejans schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:35:
Effe snel een vraagje over geheugenuitbreiding:
kan de HTC P3300 ook overweg met de nieuwe MicroSDHC 4 GB kaartjes of werkt deze alleen met de wat oudere en kleinere MicroSD geheugenkaartjes?
Standaard niet, maar met een customrom zou het de nieuwe MicroSDHC kaartjes moeten ondersteunen mits in de custom rom de driver voor SDHC in de rom zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Mr Magic schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 21:49:
[...]

Die nieuwe radio update deed het bij mij ook niet. Ik heb toen de nieuwe 3.08.90 NBH file over de NBH file van de 3.07.90 update gezet en de ROMUpdateUtility.exe van de 3.07.90 gestart. Dat werkte wel.
Met dezelfde naam als die de 3.07.90 rom had of maakt dat niet uit?
edit: ik heb hem RADIO_03.07.90_ARTEMIS.nbh genoemd, en dat werkte... bedankt voor de tip!

[ Voor 10% gewijzigd door gwystyl op 13-03-2008 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijger_chris
gwystyl schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 21:01:
[...]

Thx voor de tip, maar kijk ff naar mijn post vier plekjes omhoog :)
Ik loop al een tijdje rond in dit topic.....
Het unlocken wordt nog wel eens vergeten. :Y

Maar je loopt al inderdaad een flinke tijd hier rond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Gadver, heb nu een symbian telefoon moeten kopen omdat me reserve toestel het ook ineens heeft begeven. Kan niet wachten totdat me nieuwe LCD scherm binnen is.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.