http://specs.tweak.to/6635
ik begin nu wat last te krijgen wanneer hij aan de lader hangt, dat hij vastloopt.
lampjes geven nog wel een indicatie (laad lampje (oranje) blijft branden ook na verwijdering van lader, of vol zijn van de accu), maar aan krijg ik em niet meer.
met een soft reset doet ie het wel weer.
enig idee?
he verdraaaid het is een M600
[ Voor 5% gewijzigd door ijsbeer910 op 09-04-2008 19:26 ]
Het is niet alleen dat er geen geluid is, maar er is helemaal niets, ook de herinneringen zijn er niet. Dus het lampje gaat niet branden, er komt geen melding op het scherm en er speelt geen geluid.DjWannaB2002 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:58:
[...]
Ja als echt alles goed is ingesteld en het alleen de herinneringen geven geen geluid zit er softwarematig iets fout, dus dan zou ik als ik jou was een goede backup maken van de contact gegevens en dan een harde reset proberen.
Sorry als dat niet helemaal duidelijk was
http://specs.tweak.to/6635
Mijn hartelijke dank voor de eerste link! NL woordaanvulling werkt nugwystyl schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:13:
[...]
Ik heb beide eerder in dit topic genoemd volgens mij.
Nederlandse woordaanvulling: Nederlandse woordaanvulling
En voor het aanzetten van de letter recognizer even doorscrollen naar het eind van de eerste post in dit topic
verzoekje voor TS: mogen deze twee links in de startpost?
Ik zie trouwens dat je Calligrapher probeert te installeren. Dat is weer wat anders dan letter recognizer (al lijkt het er wel een beetje op). Misschien dat je transcriber kan proberen, daarmee kan je ook over het hele scherm schrijven. Welke versie van Calligrapher probeer je te installeren? Is die wel compatible met WM6(.1)?
Transcriber heb ik geprobeerd, maar dat herkent mijn belachelijke handschrift veel slechter dan Calligrapher deed op mijn HP 5550. Ik probeer Calligrapher 8.6 te installeren, dat volgens de site compatible is met WM6.1. Snap er niets van eigenlijk. Misschien toch maar eens het apparaatje compleet kaal gooien en beginnen met Calligrapher. Zou jammer zijn, alles is nu net zo mooi ingesteld
Peace is not simply the absence of war.
Anoniem: 147137
Ik heb een MDA compact III en een mercedes SAP cradel.
Het probleem is dat de cradel mijn telefoon niet vind.
Nu heb ik bij de introductie pagina van dit forum gelezen dat ik een verrandering moet maken in het regestry zodat de SAP cradel mijn telefoon ziet als een smartphone.
Dit heb ik doorgevoert, en inderdaat hij herkent mijn telefoon nu.
Maar nu komt het probleem.... Hoe kan ik hem nu koppelen, want als ik de 16 cijfers intoets op mijn scherm, dan komen deze niet door en verbreekt hij de verbinding weer.
Ik hoop dat iemand het antwoord weet.
gr. jeroen
Je kan Transcriber helemaal instellen en voor elke letter/cijfer/symbool aangeven hoe jij hem schrijft. Daarna gaat het herkennen een stuk beter, al vind ik het niet goed genoeg om er gebruik van te maken (maar dat kan ook aan mijn handschrift liggen)KroeT schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:21:
Transcriber heb ik geprobeerd, maar dat herkent mijn belachelijke handschrift veel slechter dan Calligrapher deed op mijn HP 5550.
op keyboard/transcriber icoon klikken >> Options >> input method: Transcriber >> Options >> inking tab >> Match Letter Shapes to your writing
Je krijgt dan voor elk teken een aantal opties te zien van hoe ze geschreven worden. Door er op te klikken volgt er een animatie zodat je kan zien waar ze beginnen enzo. Voor elke optie kan je aangeven of je hem vaak, soms of nooit zo schrijft. Door alle opties die je nooit gebruikt door te strepen, heeft Transcriber veel minder opties om tussen te kiezen en zal het dus beter doen.
This i consider my best rom - fast and cool looking!
Now with 4 sided cube!
SDConfig.txt working - my version
New animated startup - thanks Macguffin!
Includes HTC Earth Splash, Animated startup (not vanilla), and Radio 3.08.90
GPS Photo working in all versions!
4.02 version - fixes and refinements
1. New GSM radio 3.08.90
2. Music bar fix - matches theme - thanks Lord Ghost
3. HTC home clock fix - resized so overlap no longer happens
4. Inconing beam enabled - for those having problems sending and receiving files
5. Clock enabled in title bar all programs
6. Fully disable WOW HD - cab made
7. Opera mini removed as security issues - could enter other peoples accounts as cookies are kept on opera server.
8. New Opera mini 4.1 - install by jar
9. Hbutton fix in Touch Full no cube - second press in button2 non-functional
10. 4mb pagepool version of full = more free ram (a bit slower)
11. Playlist manager

hier te vinden
[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 12-04-2008 18:45 ]
Werkt net zo goed zoals de vorige rom0Burner0 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:34:
Artemis Touch 4.02 WM6.1 WWE ROM, 5.2.19199 (Build 19199.1.0.0) (Full, Lite and Vanilla)
This i consider my best rom - fast and cool looking!
Now with 4 sided cube!
SDConfig.txt working - my version
New animated startup - thanks Macguffin!
Includes HTC Earth Splash, Animated startup (not vanilla), and Radio 3.08.90
GPS Photo working in all versions!
4.02 version - fixes and refinements
1. New GSM radio 3.08.90
2. Music bar fix - matches theme - thanks Lord Ghost
3. HTC home clock fix - resized so overlap no longer happens
4. Inconing beam enabled - for those having problems sending and receiving files
5. Clock enabled in title bar all programs
6. Fully disable WOW HD - cab made
7. Opera mini removed as security issues - could enter other peoples accounts as cookies are kept on opera server.
8. New Opera mini 4.1 - install by jar
9. Hbutton fix in Touch Full no cube - second press in button2 non-functional
10. 4mb pagepool version of full = more free ram (a bit slower)
11. Playlist manager
[afbeelding]
[afbeelding]
hier te vinden
[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 12-04-2008 18:45 . Reden: Linkje verwijderd uit quote ]
MDA COMPACT III - 260MHZ - 4GIG - Artemis Touch 4.01 WM6.1 WWE ROM /// Diamond - 528mhz - 4 GIG - WILDBERRY V1
Wat houdt dat Beamen eigenlijk precies in (in de Comm manager)
[ Voor 58% gewijzigd door Dix0r op 12-04-2008 20:34 ]
[ Voor 8% gewijzigd door 0Burner0 op 12-04-2008 20:49 ]
volgens mij infraroodDaTommy schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 20:33:
Die laatste vanilla ziet er idd erg gelikt uit! Heb er ook even van kunnen genieten..
Heb vandaag die rom geinstalleerd samen met S2U2 (google er maar op
Bevalt erg goed.
Snel en veel extra's die allemaal goed werken
(heb de versie zonder cube gebruikt want die gebruik ik toch niet al was leuke gadget)
[ Voor 28% gewijzigd door 0Burner0 op 12-04-2008 20:51 ]
Beamen is voor het versturen en ontvangen van bestanden van een andere telefoon via bluetooth. Dat denk ik tenminste, als beam uit staat kan ik iig geen bestanden ontvangen.DaTommy schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 20:33:
Anoniem: 222692
Heb hem er gisteren ook op gezet. Deed Opera het bij jou ook eerst niet? Moest eerst via mn telefoon de nieuwste versie downloaden en installeren, pas daarna deed die het en kreeg ik geen foutmelding meer.Anoniem: 222692 schreef op zondag 13 april 2008 @ 14:19:
kheb vanilla 4.02 er opgezet maar is het ook mogenlijk om de gene die belt wat groter in je scherm te krijgen? of is daar ook een programmaatje voor.
Morgen nog even wat andere dingen installeren.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Alleen 1 min puntje geen battery status op je werkblad en het blijven kleine letterjes vooral als je gebeld word is het een leesbril lettertje ik hoop maar dat daar nog verandering in komt of weet jij een oplossing daarvoor.
DjWannaB2002 schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:01:
[...]
Heb hem er gisteren ook op gezet. Deed Opera het bij jou ook eerst niet? Moest eerst via mn telefoon de nieuwste versie downloaden en installeren, pas daarna deed die het en kreeg ik geen foutmelding meer.
Morgen nog even wat andere dingen installeren.
Hmm is me nog niet opgevallen dat alles zo klein is, zal er eens op letten als ik gebeld word.Anoniem: 222692 schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:08:
Ja bij mij het zelfde maar goed dat geeft niet alles werkt verder prima.
Alleen 1 min puntje geen battery status op je werkblad en het blijven kleine letterjes vooral als je gebeld word is het een leesbril lettertje ik hoop maar dat daar nog verandering in komt of weet jij een oplossing daarvoor.
[...]
Slide 2 Unlock FREEWARE:Anoniem: 222692 schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:08:
Ja bij mij het zelfde maar goed dat geeft niet alles werkt verder prima.
[...]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=353008
Top programa snap niet dat het niet standaart in de rom zit

Kan alleen geen plaatje vinden van hoe het er uit ziet als je gebeld wordt.
Je kan verschillende skins en ook Klokken downloaden.
En speel ff met de instellingen.
[ Voor 35% gewijzigd door 0Burner0 op 13-04-2008 22:20 ]
Simlock heb ik laten verwijderen door T-mobile
Cid lock heb ik zelf verwijderd en Vanilla 4.01 erop gegooid....
Het draait als een tierelier
iGo erop (legaal)
Progje hierboven erop
Paar leuke thema's
4 GB kaartje gekocht(1 GB zat erbij)
Autolader/houder/carkit geval
Vergeleken met mijn touch cruise, is de HTC P3300 niet eens zo langzaam
Iemand vond het niet fijn werken met zo'n stylus en ik kon het overkopen voor 200 euro (2.5 maanden oud
Ik heb volgens mij geen miskoop te pakken zo. Uiteindelijk rond de 400 euro kwijt, maar heb ook veel voor terug
Iemand enig idee hoe die afdrukken op de behuizing kan verwijderen (MDA en T-Mobile)??
[ Voor 19% gewijzigd door vr6-only op 14-04-2008 04:00 ]
It ain't stupid if it works!
Denken jullie dat het doenbaar is het zelf te repareren?
Wanneer je bijvoorbeeld op ebay een nieuw scherm koopt, is dat dan een geheel? Hiermee bedoel ik: eerst leek 't alsof enkel de onderste laag van het scherm kapot was, en door er zelf nog wat op te drukken is nu ook de buitenste laag wat gebarsten. Is er binnenin dus het 'echte' scherm met daarbovenop nog een laagje? Of is dat gewoon 1 vast blok wat in z'n geheel moet vervangen?
Als ik het niet zelf wil doen, is er dan een mogelijkheid om dat via HTC (België) te laten doen?
Ziet er briljant uit, maar als ik eerst op een knopje aan de zijkant moet drukken en daarna ook nog een veegbeweging over het scherm moet maken om te kunnen zien hoe laat mijn afspraak staat vind ik het niet veel bijdragen.0Burner0 schreef op zondag 13 april 2008 @ 22:18:
[...]
Slide 2 Unlock FREEWARE:
[afbeelding]
Ik heb het zelf gedaan. Heeft me ongeveer 20 a 30 euro gekost. Is makkelijk te doen en meestal krijg je de tools om het zelf te doen.Jack3770 schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:32:
M'n scherm is gisteren gesneuveld!
Denken jullie dat het doenbaar is het zelf te repareren?
Wanneer je bijvoorbeeld op ebay een nieuw scherm koopt, is dat dan een geheel? Hiermee bedoel ik: eerst leek 't alsof enkel de onderste laag van het scherm kapot was, en door er zelf nog wat op te drukken is nu ook de buitenste laag wat gebarsten. Is er binnenin dus het 'echte' scherm met daarbovenop nog een laagje? Of is dat gewoon 1 vast blok wat in z'n geheel moet vervangen?
Als ik het niet zelf wil doen, is er dan een mogelijkheid om dat via HTC (België) te laten doen?
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Afspraken staan direct op het hoofdscherm van S2U (kan je aangeven in S2U als optie)KroeT schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:44:
[...]
Ziet er briljant uit, maar als ik eerst op een knopje aan de zijkant moet drukken en daarna ook nog een veegbeweging over het scherm moet maken om te kunnen zien hoe laat mijn afspraak staat vind ik het niet veel bijdragen.
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Anoniem: 258782
Ik wil graag met mijn P3300 naar een BT PAN connecten. De functie internet delen vanaf P3300 over BT PAN werk gewoon, maar ik zou graag via de BT PAN een internetconnectie gebruiken vanaf een andere device.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Anoniem: 195506
waar moet ik wat invullen?
thx
Hmmm dus stel je hebt een comp met bluetooth, dan wil je dus via een bluetooth verbinding gebruik maken van de internetverbinding op je comp...Anoniem: 258782 schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:37:
Een vraag van een heel andere orde;
Ik wil graag met mijn P3300 naar een BT PAN connecten. De functie internet delen vanaf P3300 over BT PAN werk gewoon, maar ik zou graag via de BT PAN een internetconnectie gebruiken vanaf een andere device.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Als je eens zoekt op google moet je wel wat zien te vinden. Ten minste, meen me te herinneren dat ik zoiets eens een keer ben tegengekomen.
SgtStrider schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:08:
[...]
Afspraken staan direct op het hoofdscherm van S2U (kan je aangeven in S2U als optie)
40 euro inclusief verzending en inclusief opening tools.
Hopelijk lukt 't me!
Gebarsten scherm valt toch niet onder de garantie denk ik. Daarmee...dit zal sneller en goedkoper gaan denk ik!
Ik gebruik ook PI op mijn Touch Cruise, en het werkt gewoon hoor.KroeT schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:21:
Ook erg handig. Ik had alleen nog niet vermeld dat ik Pocket Informant gebruik. Voor mensen die dat programma niet gebruiken is het inderdaad een mooie toevoeging.
Vergeet niet dat Pocket Informant gewoon een shell is voor over de standaard agenda.
Anoniem: 258782
Natuurlijk had ik al gegoogled, maar niets gevonden... ik weet dat het kan, ik heb ook een motorla Q daarmee kan ik naar een BT PAN connecten?DjWannaB2002 schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:04:
[...]
Hmmm dus stel je hebt een comp met bluetooth, dan wil je dus via een bluetooth verbinding gebruik maken van de internetverbinding op je comp...
Als je eens zoekt op google moet je wel wat zien te vinden. Ten minste, meen me te herinneren dat ik zoiets eens een keer ben tegengekomen.
Als je iets vind hou ik me aanbevolen, aangezien ik het zelf niet kan vinden....
Heb niets van instellingen aangepast ofzo, en bij device lock bij opties staat alles af.
Is er nog een andere setting die ik kan aanpassen? Kvind dat device lock irritant telkens ik device op zet, en compleet nutteloos aangezien de knoppen toch niet werken als hij af staat.
Valt reuze mee om het schermpje te vervangen, gewoon een beetje handig zijn. Let wel op de reset knop of je die goed terugplaatst. Heb mijn toestel in elkaar zonder de reset knop werkend en nog geen zin en tijd gehad om het te fixxen.Jack3770 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:16:
Heb dan toch maar een schermpje via Ebay besteld.
40 euro inclusief verzending en inclusief opening tools.
Hopelijk lukt 't me!
Gebarsten scherm valt toch niet onder de garantie denk ik. Daarmee...dit zal sneller en goedkoper gaan denk ik!
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ken de Motorola niet, maar als dat een zelfde soort bluetooth heeft als bijv een pc dan zou het moeten kunnen. Gewoon proberen lijkt me.Anoniem: 258782 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:18:
[...]
Natuurlijk had ik al gegoogled, maar niets gevonden... ik weet dat het kan, ik heb ook een motorla Q daarmee kan ik naar een BT PAN connecten?
Als je iets vind hou ik me aanbevolen, aangezien ik het zelf niet kan vinden....
Als je de internet verbinding op je comp wil gebruiken kan je dit gewoon doen via active sync, op die manier kan je dan ook internetten via de bluetooth verbinding van en naar je comp.
Direct de laatste Touch Vanilla 4.02 geflashed. Viel me ook direct op dat Opera Mini niet werkte, maar even gedownload via http://www.operamini.com/ en daarna werkte het weer perfect
Iemand overigens enig idee hoe ik met de Engelse Vanilla 4.02 een Nederlands T9 (touch phonepad) kan krijgen. Ik heb al geprobeerd om de taal in te stellen op 'Dutch' maar dit had geen enkel effect.
Allen ik heb dit tooltje geinstalleerd en werkt perfect....0Burner0 schreef op zondag 13 april 2008 @ 22:18:
[...]
Slide 2 Unlock FREEWARE:
[afbeelding]
Alleen moet ik nu 2x mijn systeem "unlocken". Namelijk via S2U en via WM6 zelf.
Heeft iemand een idee hoe ik (ook al weer) WM6 ontgrendelen kan uitschakelen??

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work
Het goede bestand is te vinden in het topic van MesschleDaTommy schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:44:
Heb mijn toestel weer terug van HTC. Na 4x repareren lijkt het erop dat ik nu geen problemen meer heb betreft het uitvallen van het toestel.
Direct de laatste Vanilla 4.02 geflashed. Viel me ook direct op dat Opera Mini niet werkte, maar even gedownload via http://www.operamini.com/ en daarna werkte het weer perfect. ROM bevalt me erg goed, viel me alleen op dat de Audio Manager enorm veel resources vreet, ik had vanmorgen muziek op staan in de bus, en smsen was bijna onmogelijk.
Iemand overigens enig idee hoe ik met de Engelse Vanilla 4.02 een Nederlands T9 (touch phonepad) kan krijgen. Ik heb al geprobeerd om de taal in te stellen op 'Dutch' maar dit had geen enkel effect.
De directe link is:
http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=72011&d=1203680474
Ik heb bij settings gewoon een knopje 'lock' staan. Neem aan dat je het daar mee uit kunt zetten, zelf alleen nooit gebruiktMAdD schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:31:
[...]
Allen ik heb dit tooltje geinstalleerd en werkt perfect....
Alleen moet ik nu 2x mijn systeem "unlocken". Namelijk via S2U en via WM6 zelf.
Heeft iemand een idee hoe ik (ook al weer) WM6 ontgrendelen kan uitschakelen??![]()
![]()
![]()
Ook bij 'today/items' kan je lock device in- en uitschakelen.
De eerste optie die je aangeeft, is voor een "pincode"Ik heb bij settings gewoon een knopje 'lock' staan. Neem aan dat je het daar mee uit kunt zetten, zelf alleen nooit gebruikt![]()
Ook bij 'today/items' kan je lock device in- en uitschakelen.
De tweeede optie heb ik uitgeschakeld, maar dit heeft geen effect....
Het gaat om het standaard WM "ontgrendel"scherm
Alvast bedankt voor de antwoorden.
[ Voor 1% gewijzigd door MAdD op 17-04-2008 16:10 . Reden: aanpassing tags ]
Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work
Ok, thanks. Maar waar moeten ze worden geplaatst?Sebastian schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:33:
[...]
Het goede bestand is te vinden in het topic van Messchle
De directe link is:
http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=72011&d=1203680474

in het windows mapjeDaTommy schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:11:
[...]
Ok, thanks. Maar waar moeten ze worden geplaatst?
Anoniem: 211820
gokje: gebruik je BatteryStatus? Daar kun je het (un)locken ook aan en uit zetten. Heb dat ooit per ongeluk gedaan en vervolgens 2 weken gezocht naar waarom ik hem steeds moest unlocken...MAdD schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:03:
[...]
De eerste optie die je aangeeft, is voor een "pincode"
De tweeede optie heb ik uitgeschakeld, maar dit heeft geen effect....
Het gaat om het standaard WM "ontgrendel"scherm
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Ik heb het scherm op m'n gemak vervangen, en nu geeft hij nog niks weer.
Ik ga 'm moeten binnendoen!
Weet iemand waar ik best naar kan bellen/mailen?
En nou in het Nederlands? Ik snap er geen bal van.Jack3770 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:38:
Verdomme! Ik ben geneukt!
Ik zie niet in waar je het moeilijk mee kan hebben!?gwystyl schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:50:
[...]
En nou in het Nederlands? Ik snap er geen bal van.
Het enige wat zou kunnen is dat je "en nu geeft hij nog niks weer" niet begrijpt.
Het werkwoord in die zin is weergeven (dat in dit geval opgesplitst is). En weergeven is een synoniem van tonen, laten zien.
...dus...
Ik heb een nieuw scherm in m'n p3300 geduwd (het vorige was namelijk kapot) en toch is er nog steeds niks te zien op het scherm. Het blijkt dus niet te werken.
Maar ok, laat maar, heb het al gevonden.

Of was het misschien:Jack3770 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:38:
Verdomme! Ik ben geneukt!
'op m'n gemak' = rustig en voorzichtig
'binnendoen' = opsturen ter reparatie
Ik hoop dat het nu duidelijk is.
Kabeltje niet goed aangedrukt zeker? Had ik ookJack3770 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:58:
[...]
Ik zie niet in waar je het moeilijk mee kan hebben!?
Het enige wat zou kunnen is dat je "en nu geeft hij nog niks weer" niet begrijpt.
Het werkwoord in die zin is weergeven (dat in dit geval opgesplitst is). En weergeven is een synoniem van tonen, laten zien.
...dus...
Ik heb een nieuw scherm in m'n p3300 geduwd (het vorige was namelijk kapot) en toch is er nog steeds niks te zien op het scherm. Het blijkt dus niet te werken.
Maar ok, laat maar, heb het al gevonden.
Inderdaad. Toch nog maar eens open gedaan en alles opnieuw geprobeerd.iCy schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:31:
[...]
Kabeltje niet goed aangedrukt zeker? Had ik ook
Daarna werkte het.
Alleen, nu heb ik een rubbertje over, had het tijdens niet zien uitvallen.
Van wat zou dat zijn? Denk niet dat het iets essentieel is.
Toevallig de reset button of afscherming van de microfoon?Jack3770 schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:19:
[...]
Inderdaad. Toch nog maar eens open gedaan en alles opnieuw geprobeerd.
Daarna werkte het.
Alleen, nu heb ik een rubbertje over, had het tijdens niet zien uitvallen.
Van wat zou dat zijn? Denk niet dat het iets essentieel is.
Juist gokjeAnoniem: 211820 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 10:21:
[...]
gokje: gebruik je BatteryStatus? Daar kun je het (un)locken ook aan en uit zetten. Heb dat ooit per ongeluk gedaan en vervolgens 2 weken gezocht naar waarom ik hem steeds moest unlocken...
Een collega van mijn had deze oplossing ook al... ben aan het testen of dit werkt

Hmm, 't is precies de resetbutton. Miljaar!iCy schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:07:
[...]
Toevallig de reset button of afscherming van de microfoon?
Binnenkort nog maar eens opengooien dus...
Dat van de micro was ook los gekomen maar had ik wel opgemerkt. Of het nu juist steek is nog maar de vraag. Kan dat kwaad?
Als iemand foto's heeft waar duidelijk op te zien is hoe die 2 rubbertjes moeten steken...SHOOT!
http://wiki.xda-developer...ename=Artemis_DisassembleJack3770 schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:24:
[...]
Hmm, 't is precies de resetbutton. Miljaar!
Binnenkort nog maar eens opengooien dus...![]()
Dat van de micro was ook los gekomen maar had ik wel opgemerkt. Of het nu juist steek is nog maar de vraag. Kan dat kwaad?
Als iemand foto's heeft waar duidelijk op te zien is hoe die 2 rubbertjes moeten steken...SHOOT!
voor meer info misschien
Mijn reset button is ook niet aangesloten en verder geen hinder, mocht me telefoon vastgelopen zijn: accu eruit en normaal een software reset via een software knopJack3770 schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:24:
[...]
Hmm, 't is precies de resetbutton. Miljaar!
Binnenkort nog maar eens opengooien dus...![]()
Edit: Telefoon even uitelkaar gehaald en me reset button doet eht weer
[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 21-04-2008 23:28 ]
Hebben mensen ook het probleem dat sommige alarm programma's/wekkers (waaronder pTravelAlarm) de telefoon niet uit hun standby krijgen?
Welnu, de oplossing luistert naar de weinig verrassende naam Pocket Wakeup http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1299
Het is gratis, goed voor je Frans en om op tijd op je werk te komen.
Hoop dat ik er iemand mee kan helpen, het zou mij veel gezeik bespaard hebben (startpost?)...
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
warrie schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 23:24:
Ik probeer weer eens een nuttige bijdrage te leveren:
Hebben mensen ook het probleem dat sommige alarm programma's/wekkers (waaronder pTravelAlarm) de telefoon niet uit hun standby krijgen?
Welnu, de oplossing luistert naar de weinig verrassende naam Pocket Wakeup http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1299
Het is gratis, goed voor je Frans en om op tijd op je werk te komen.
Hoop dat ik er iemand mee kan helpen, het zou mij veel gezeik bespaard hebben (startpost?)...
Ik vroeg me af of er nog steeds geen mogelijkheid is om een wekker te laten afgaan wanneer de pda echt volledig uitstaat? En of die mogelijkheid ooit kan komen?
Dat vind ik hét grote nadeel aan deze pda. De simpelste nokia kan het, maar deze moet aan blijven staan. En ik heb m'n aparaten graag uit 's nachts.
Dat is toch hetzelfde als bij een Nokia?
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
Echt uit?warrie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:43:
Nou, ik weet niet wat jij onder echt uit verstaat, maar als je de PDA uitzet met de knop rechtsboven, krijg bovengenoemd alarmprogramma de PDA weer wakker. Je hoeft hem ook niet aan een laadkabel oid te hebben hangen.
Dat is toch hetzelfde als bij een Nokia?
Dus powerknop inhouden en dan afsluiten?
Want eenmaal duwen zet 'm gewoon in iets 'standby-achtig'.
Het standaardalarmprogramma van de pda werkt alleszins enkel wanneer je pda nog aanstaat (hij mag uiteraard wel in standby staan door eenmaal op de powerknop te duwen).
Wanneer je die knop inhoudt en de pda uitzet, zal je alarm niet afgaan.
Zie het als je pc, die je volledig afsluit.
Vandaag had ik de bluetooth naam in het register veranderd. Deze nam mijn CK3100 (Parrot bluetooth kit) niet meteen over. Dus even het partnerverband verwijderd. En ja hoor bij het opnieuw instellen nam hij wel de nieuwe bluetoothnaam over. Allemaal leuk en aardig, maar nu bleek wel het telefoonboek dat hij overnam een puinhoop. Het telefoonboek die de CK3100 overneemt lijkt nu in tweeën verdeeld. En beide helften zijn op alfabetische volgorde, maar dus in twee delen
Dit had ik al eerder gehad, maar na de nieuwe Artemis Touch Rom erop gezet te hebben had ik wel gewoon een telefoonboek dat in 1 geheel was. Vreemd allemaal.
Zou natuurlijk ook aan de CK3100 kunnen liggen, maar goed ook dan blijft het vreemd.
Dat was dus ook wat ik dacht ja.DaTommy schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:12:
Zoiets bestaat imo niet, en zal er ook niet komen. Wanneer jij je Artemis afsluit wordt gewoon Windows Mobile afgesloten.
Zie het als je pc, die je volledig afsluit.
Daarom dat ik ook effe wou dubbelchecken nadat hier iemand liet uitschijnen dat het wel zou gaan.
maar er was dus enkel een misverstand over wat nu precies 'pda uitzetten' is.
Jammer dat zoiets niet kan!
Nu krijg ik Telfort MMS niet meer werkend op de P3300. Ook met de instellingen die ik zelf een tijdje terug gevonden had en hier ook had geplaatst lukt het niet meer.
Is er toevallig iemand waarbij MMS wel werk icm een Telfort Abonnement?
Heb het probleem weer achterhaald
Voor de zekerheid heb ik bij de GPRS internet instellingen ook even de gebruikersnaam en wachtwoord verwijderd (zo moet dat officieel volgens telfort) weet niet of je anders misschien een hoge rekening krijgt. Dus nu kan ik in ieder geval weer mms'en en internetten op mn mobiel. Zal binnenkort Telfort zelf ook eens op de hoogte stellen dat ze het even op hun site moeten veranderen.
[ Voor 55% gewijzigd door 13art op 26-04-2008 02:00 ]
hij werkt daarna nog prima maar is uiteraard niet geupdate
xp machine, active sync en uspl met de 2 stappen..
Tha
Neem aan dat je wel Active Sync 4.5 gebruikt?Tha schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 00:45:
weet iemand toevallig wat er loos is als bij een rom upgrade bij 3% de connectie steeds verloren raakt.
Sim kaart en geheugenkaart verwijderd?Tha schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 00:45:
weet iemand toevallig wat er loos is als bij een rom upgrade bij 3% de connectie steeds verloren raakt.
Dit heb ik dus ook, in de carkit van mijn Seat Leon, heb ik ook 2 telefoonboeken ieder met de helft van mijn contacten. Heel apart.DjWannaB2002 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 02:32:
Af en toe snap ik echt de ballen van die hele P3300.
Vandaag had ik de bluetooth naam in het register veranderd. Deze nam mijn CK3100 (Parrot bluetooth kit) niet meteen over. Dus even het partnerverband verwijderd. En ja hoor bij het opnieuw instellen nam hij wel de nieuwe bluetoothnaam over. Allemaal leuk en aardig, maar nu bleek wel het telefoonboek dat hij overnam een puinhoop. Het telefoonboek die de CK3100 overneemt lijkt nu in tweeën verdeeld. En beide helften zijn op alfabetische volgorde, maar dus in twee delen
Dit had ik al eerder gehad, maar na de nieuwe Artemis Touch Rom erop gezet te hebben had ik wel gewoon een telefoonboek dat in 1 geheel was. Vreemd allemaal.
Zou natuurlijk ook aan de CK3100 kunnen liggen, maar goed ook dan blijft het vreemd.
Met gestrekt been.
Denk dat de nhb file corrupt was oid.DjWannaB2002 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:49:
[...]
Sim kaart en geheugenkaart verwijderd?
want naar alle tevredenheid heb ik nu al een paar roms erop geflashed.
prima spul :-)
Tha
Bij mij is het nu opgelost na een harde reset.artbij schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:41:
[...]
Dit heb ik dus ook, in de carkit van mijn Seat Leon, heb ik ook 2 telefoonboeken ieder met de helft van mijn contacten. Heel apart.
Er zijn denk ik verschillende dingen die meegespeelt hebben.
Als je een harde reset uitvoert en je voert daarna je persoonsgegevens in, dan krijgt bluetooth de naam die je invult bij de naam van de eigenaar. In mijn geval: Bart.
Na de eerste keer synchroniseren via 'Windows Mobile Device Center' wordt de bluetooth naam opeens veranderd in bijv : WINDOWSMOBILE26 Geen idee waarom. Daar was ik dus achter gekomen en had daarna geprobeerd de naam weer te veranderen. Dit was op zich gelukt maar niet te zien op de CK3100 daar bleef gewoon WINDOWSMOBILE26 staan. Toen had ik dus in de CK3100 het partnerverband verwijderd en daarna had ik dus het probleem met de contactpersonen dat die weer in tweeën waren opgedeeld. De namen die boven staan zijn trouwens de contactpersonen met bijv meerdere telnummers. Viel me op.
Op een gegeven moment heb ik dus een harde reset gedaan, ook in de CK3100 het partnerverband verwijderd. Na de harde reset eerst alle contactpersonen terug gezet met de via de backup die ik van te voren gemaakt had. Daarna opnieuw een partnerverband aangemaakt met de CK3100. Toen was de telefoonlijst weer zoals die moest zijn en stond er ook netjes Bart in het scherm van de CK3100.
Daarna een keer via Windows Mobile Device Center, weer alles gesynchroniseerd, en nog voordat ik de P3300 weer met de CK3100 verbond de bluetooth naar weer terug gezet naar Bart want die was tijdens het synchroniseren met outlook weer veranderd naar WINDOWSMOBILE26. En vervolgens weer geconnect met de CK3100 en wonder boven wonder bleef mijn telefoonlijst gewoon zoals die moest zijn.
Ik maak trouwens gebruik van de Artemis Touch 4.02 rom.
Gebruik de laatste 2 weken de Touch 4.02 FULL naar tevredenheid. Het enige wat me opvalt is dat ik om de 1 a 2 dagen een soft reset moet uitvoeren omdat ik telkens minder vrij geheugen overhoud. Hibernaten helpt wel, maar uiteindelijk zit ik na 2 dagen nog maar met 10mb vrij geheugen. Is dit normaal? Ook moet mijn Artemis om de dag worden opgeladen, maar dat neem ik maar voor lief
Ik heb exact dezelfde symptomen met deze ROM. Gebeurde bij de 3.x ROM van Meschle dacht ik ook. Blijft toch raar dat dat vrije geheugen blijft krimpen. Snap d'r niks van.DaTommy schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:44:
Meschle heeft weer een leuke app uitgebracht ter vervanging van de standaard agenda
Gebruik de laatste 2 weken de Touch 4.02 FULL naar tevredenheid. Het enige wat me opvalt is dat ik om de 1 a 2 dagen een soft reset moet uitvoeren omdat ik telkens minder vrij geheugen overhoud. Hibernaten helpt wel, maar uiteindelijk zit ik na 2 dagen nog maar met 10mb vrij geheugen. Is dit normaal? Ook moet mijn Artemis om de dag worden opgeladen, maar dat neem ik maar voor lief
Ik had een vraag.
Ik heb sinds een paar dagen een p3300. Vroeger zat er een t-mobile simlock op maar die is reeds verwijdert. Nu heb ik mijn vodafone prepaid kaart daarin gedaan en alles werkt gewoon prima. De software is upgerade naar Windows mobile 6
Nu is er 1 probleem. Ik heb via vodafone (vodafone blox) geinstaleert. Alleen het lukt niet om de installaties van het gprs netwerk goed intestellen. Elke keer als ik op internet wil of op msn krijg ik een fout melding: De provider heeft de verbinding beëindigd.
Zou iemand mij kunnen helpen?
MVG
bram
Dit zou gewoon op de site van Vodafone moeten staan, maar misschien heb je hier wat aan.brambomb schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:15:
goedemiddag
Ik had een vraag.
Ik heb sinds een paar dagen een p3300. Vroeger zat er een t-mobile simlock op maar die is reeds verwijdert. Nu heb ik mijn vodafone prepaid kaart daarin gedaan en alles werkt gewoon prima. De software is upgerade naar Windows mobile 6
Nu is er 1 probleem. Ik heb via vodafone (vodafone blox) geinstaleert. Alleen het lukt niet om de installaties van het gprs netwerk goed intestellen. Elke keer als ik op internet wil of op msn krijg ik een fout melding: De provider heeft de verbinding beëindigd.
MVG
bram
Dan kan ik nog kijken bij de latere versies van HTC met een windows mobile 6 besturings systeem. De werkwijze om het in te stellen zijn hetzelfde dus dat heb ik dan ook overgenomen maar wanneer ik verbinding wil maken weigert deze.
Kan ik uberhoubt wel verbinding maken. Is de telefoon niet beveiligt tegen een vodafone internet verbinding omdat er vroeger t-mobile opzat?
Nee dat is niet logisch. Maar probeer eens de instellingen die bij de link staan die ik je gegeven heb. De instellingen van Telfort klopte namelijk ook niet zoals ze op de Telfort site zelf stonden, maar via die site wel.brambomb schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:58:
Ja ik heb op de site van Vodafone gekeken daar staat niet over mijn telefoon.
Dan kan ik nog kijken bij de latere versies van HTC met een windows mobile 6 besturings systeem. De werkwijze om het in te stellen zijn hetzelfde dus dat heb ik dan ook overgenomen maar wanneer ik verbinding wil maken weigert deze.
Kan ik uberhoubt wel verbinding maken. Is de telefoon niet beveiligt tegen een vodafone internet verbinding omdat er vroeger t-mobile opzat?
Kijk anders even in de TS bij de Faq daar staan ook nog wat mogelijkheden om je telefoon in te stellen.
Probeer anders eens NLRetailWM50.cab zoals ik aangeef in deze post. Die werkt bij mij voor T-mobile ook nog voor WM6brambomb schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:15:
goedemiddag
Ik had een vraag.
MVG
bram
Dank voor je inbreng, maar ik was je voorgwystyl schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:02:
[...]
Probeer anders eens NLRetailWM50.cab zoals ik aangeef in deze post. Die werkt bij mij voor T-mobile ook nog voor WM6
edit:
Trouwens vandaag mijn phone laten vallen in de parkeergarage bij mn werk
Deed het niet meer, kreeg hem ook niet meer aan. Twee hoekjes van de cover zijn afgebroken. Eerst de boel weer flink in elkaar gedrukt, en batterij eruit en weer erin en nu doet hij het weer.
En met alle andere krassen etc die er op zaten besloten om via Ebay een originele cover/housing te bestellen. Koste me iets van 22 euro incl verzendkosten. (lang leve de lage dollar koers

[ Voor 49% gewijzigd door 13art op 04-05-2008 17:26 ]
ieder geval succes met de reparatie
Thnx. Het moet o zich wel te doen zijn denk ik. Zal dus vast wel goed komen. Weet iemand nog waar ook alweer een handleiding stond hoe de cover te verwijderen?
Mag ik de shop/link moet er ook nog 1 bestellen. Heb mijn tut van xda.DjWannaB2002 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:26:
[...]
Thnx. Het moet o zich wel te doen zijn denk ik. Zal dus vast wel goed komen. Weet iemand nog waar ook alweer een handleiding stond hoe de cover te verwijderen?
Ik zag nadat ik geantwoord had dat je naar de TS verwees ja
MInder, maak maar ff foto's als je aan het slopen gaat.edit:
Trouwens vandaag mijn phone laten vallen in de parkeergarage bij mn werk
Deed het niet meer, kreeg hem ook niet meer aan. Twee hoekjes van de cover zijn afgebroken. Eerst de boel weer flink in elkaar gedrukt, en batterij eruit en weer erin en nu doet hij het weer.
Deze shop is het.iCy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 00:09:
[...]
Mag ik de shop/link moet er ook nog 1 bestellen. Heb mijn tut van xda.
Wat is trouwens de tut van XDA???
Ik heb ook al zitten kijken naar zo'n Genius oplossing, maar daar zie ik bijv. weer geen oplaadmogelijkheid voor de telefoon. Of kan dat weer via een apart kabeltje (die ik overigens niet snel op die site zag)?
Ja, ben een noob in deze richting, dus advies is zeer welkom.
Uhm weet ik niet, er staan er 2 op xda-developers.com. mocht je hem niet kunnen vinden mail me maar vanavond naar pascal [aapnootmuis] familie-vandoorn [puntstip] nlDjWannaB2002 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:07:
[...]
Deze shop is het.
Wat is trouwens de tut van XDA???
Ligt er ook een beetje aan wat voor auto je hebt. Aangezien ik in een oude auto rijd is de speakerfunctie alleen niet genoeg. Mijn auto maakt teveel lawaai, vooral op de snelwegJopster schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:08:
Ik heb een auto gekocht en nu vraag ik me af, als ik een actieve houder koop, of de speakerfunctie van de P3300 voldoende is voor gesprekken en TomTom tijdens het rijden? Ik kan me voorstellen dat het op de snelweg nog wel eens een probleem kan vormen.
Ik heb ook al zitten kijken naar zo'n Genius oplossing, maar daar zie ik bijv. weer geen oplaadmogelijkheid voor de telefoon. Of kan dat weer via een apart kabeltje (die ik overigens niet snel op die site zag)?
Het verhaal van DjWannaB2002 doet me er weer aan herinneren om maar eens mijn siliconen hoes te gaan gebruiken.
[ Voor 44% gewijzigd door Dix0r op 05-05-2008 10:16 ]
Kijk, dat is interesante info. Tja, een echt oude auto is het niet. Astra Wagon van 2001. Zaterdag stuk snelweg gereden en het geluid viel in principe mee. Maar natuurlijk niet getest met de speaker van de telefoon.DaTommy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:14:
Ligt er ook een beetje aan wat voor auto je hebt. Aangezien ik in een oude auto rijd is de speakerfunctie alleen niet genoeg. Mijn auto maakt teveel lawaai, vooral op de snelwegDit geld overigens alleen voor gesprekken. Voor navigeren voldoet de speakerfunctie in principe goed
Maar als ik jouw verhaal zo lees, moet het wel te doen zijn denk ik.
Of is zoiets wellicht wat?
Ziet er niet echt uit eigenlijk
Nee.Woudloper schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:23:
Is er trouwens een Nederlandse versie van de 4.0.2. versie van de Artemis Rom die Messchle gebouwd heeft?
Je kan deze misschien proberen.
Ow wacht ff, je boeldoeld een tutorial over hoe je P3300 te 'ontmantelen' of niet???iCy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:13:
[...]
Uhm weet ik niet, er staan er 2 op xda-developers.com. mocht je hem niet kunnen vinden mail me maar vanavond naar pascal [aapnootmuis] familie-vandoorn [puntstip] nl
Snapte niet wat je bedoelde met 'tut'
Mijn eigen ervaring met TomTom is dat het hard genoeg is om gewoon op de speakerfuntie te hebben. Ook in mn civic die wat meer herrie maakte was het hard genoeg. Dus houdertje met een aanstekerlader is op zich voldoende. Voor handsfree bellen zou ik echter wel een carkit oid nemen.Jopster schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:08:
Ik heb een auto gekocht en nu vraag ik me af, als ik een actieve houder koop, of de speakerfunctie van de P3300 voldoende is voor gesprekken en TomTom tijdens het rijden? Ik kan me voorstellen dat het op de snelweg nog wel eens een probleem kan vormen.
Heb zelf Genius en daar ben ik zeer over te spreken, meer dan met de Genius. Genius is ook goed, maar Parrot klinkt beter, en heeft meer mogelijkheden. En prijsverschil is minimaal.
Aangezien navigatie momenteel boven gesprekken voeren gaat, ga ik dan voor een actieve houder. Een paar topics geleden kwam ik ook een aantal posts tegen over interessante houdertjes op Ebay, met speaker en lader. Scheelt toch wel enorm in prijs met een Brodit en er echt een buil aan vallen doe je ook weer niet. Denk dat ik dat gewoon ga proberen.DjWannaB2002 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:16:
Mijn eigen ervaring met TomTom is dat het hard genoeg is om gewoon op de speakerfuntie te hebben. Ook in mn civic die wat meer herrie maakte was het hard genoeg. Dus houdertje met een aanstekerlader is op zich voldoende. Voor handsfree bellen zou ik echter wel een carkit oid nemen.
Heb zelf Genius en daar ben ik zeer over te spreken, meer dan met de Genius. Genius is ook goed, maar Parrot klinkt beter, en heeft meer mogelijkheden. En prijsverschil is minimaal.
Thanks.
Ja kan je goed doen inderdaad, weet niet hoeveel het kost....Jopster schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:25:
[...]
Aangezien navigatie momenteel boven gesprekken voeren gaat, ga ik dan voor een actieve houder. Een paar topics geleden kwam ik ook een aantal posts tegen over interessante houdertjes op Ebay, met speaker en lader. Scheelt toch wel enorm in prijs met een Brodit en er echt een buil aan vallen doe je ook weer niet. Denk dat ik dat gewoon ga proberen.
Thanks.
Enige nadeel van dat soort dingen vind ik, is meestal niet voor jou, maar wel voor degene aan de andere kant van de lijn, die hoort zichzelf dan vaak dubbel. Maar goed dat is een kwestie van uitproberen. Ben benieuwd wat jou ervaring is.
[ Voor 7% gewijzigd door Jopster op 05-05-2008 16:56 ]
Thnx DaannO
[ Voor 30% gewijzigd door 13art op 07-05-2008 07:28 ]
Dit topic is gesloten.