Bij mij is het nu opgelost na een harde reset.
Er zijn denk ik verschillende dingen die meegespeelt hebben.
Als je een harde reset uitvoert en je voert daarna je persoonsgegevens in, dan krijgt bluetooth de naam die je invult bij de naam van de eigenaar. In mijn geval: Bart.
Na de eerste keer synchroniseren via 'Windows Mobile Device Center' wordt de bluetooth naam opeens veranderd in bijv : WINDOWSMOBILE26 Geen idee waarom. Daar was ik dus achter gekomen en had daarna geprobeerd de naam weer te veranderen. Dit was op zich gelukt maar niet te zien op de CK3100 daar bleef gewoon WINDOWSMOBILE26 staan. Toen had ik dus in de CK3100 het partnerverband verwijderd en daarna had ik dus het probleem met de contactpersonen dat die weer in tweeën waren opgedeeld. De namen die boven staan zijn trouwens de contactpersonen met bijv meerdere telnummers. Viel me op.
Op een gegeven moment heb ik dus een harde reset gedaan, ook in de CK3100 het partnerverband verwijderd. Na de harde reset eerst alle contactpersonen terug gezet met de via de backup die ik van te voren gemaakt had. Daarna opnieuw een partnerverband aangemaakt met de CK3100. Toen was de telefoonlijst weer zoals die moest zijn en stond er ook netjes Bart in het scherm van de CK3100.
Daarna een keer via Windows Mobile Device Center, weer alles gesynchroniseerd, en nog voordat ik de P3300 weer met de CK3100 verbond de bluetooth naar weer terug gezet naar Bart want die was tijdens het synchroniseren met outlook weer veranderd naar WINDOWSMOBILE26. En vervolgens weer geconnect met de CK3100 en wonder boven wonder bleef mijn telefoonlijst gewoon zoals die moest zijn.
Ik maak trouwens gebruik van de Artemis Touch 4.02 rom.