HTC P3300 deel 9 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 96.730 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

weet iemand toevallig wat er loos is als bij een rom upgrade bij 3% de connectie steeds verloren raakt.
hij werkt daarna nog prima maar is uiteraard niet geupdate

xp machine, active sync en uspl met de 2 stappen.. :'(

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek eens bij xda developers op uspl.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 15:43
Tha schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 00:45:
weet iemand toevallig wat er loos is als bij een rom upgrade bij 3% de connectie steeds verloren raakt.

Neem aan dat je wel Active Sync 4.5 gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tha schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 00:45:

Sim kaart en geheugenkaart verwijderd?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 11:50
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 02:32:
Af en toe snap ik echt de ballen van die hele P3300.
Vandaag had ik de bluetooth naam in het register veranderd. Deze nam mijn CK3100 (Parrot bluetooth kit) niet meteen over. Dus even het partnerverband verwijderd. En ja hoor bij het opnieuw instellen nam hij wel de nieuwe bluetoothnaam over. Allemaal leuk en aardig, maar nu bleek wel het telefoonboek dat hij overnam een puinhoop. Het telefoonboek die de CK3100 overneemt lijkt nu in tweeën verdeeld. En beide helften zijn op alfabetische volgorde, maar dus in twee delen :S

Dit had ik al eerder gehad, maar na de nieuwe Artemis Touch Rom erop gezet te hebben had ik wel gewoon een telefoonboek dat in 1 geheel was. Vreemd allemaal.

Zou natuurlijk ook aan de CK3100 kunnen liggen, maar goed ook dan blijft het vreemd.
Dit heb ik dus ook, in de carkit van mijn Seat Leon, heb ik ook 2 telefoonboeken ieder met de helft van mijn contacten. Heel apart.

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:49:
[...]

Sim kaart en geheugenkaart verwijderd?
Denk dat de nhb file corrupt was oid.
want naar alle tevredenheid heb ik nu al een paar roms erop geflashed.
prima spul :-)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
artbij schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:41:
[...]

Dit heb ik dus ook, in de carkit van mijn Seat Leon, heb ik ook 2 telefoonboeken ieder met de helft van mijn contacten. Heel apart.
Bij mij is het nu opgelost na een harde reset.
Er zijn denk ik verschillende dingen die meegespeelt hebben.

Als je een harde reset uitvoert en je voert daarna je persoonsgegevens in, dan krijgt bluetooth de naam die je invult bij de naam van de eigenaar. In mijn geval: Bart.
Na de eerste keer synchroniseren via 'Windows Mobile Device Center' wordt de bluetooth naam opeens veranderd in bijv : WINDOWSMOBILE26 Geen idee waarom. Daar was ik dus achter gekomen en had daarna geprobeerd de naam weer te veranderen. Dit was op zich gelukt maar niet te zien op de CK3100 daar bleef gewoon WINDOWSMOBILE26 staan. Toen had ik dus in de CK3100 het partnerverband verwijderd en daarna had ik dus het probleem met de contactpersonen dat die weer in tweeën waren opgedeeld. De namen die boven staan zijn trouwens de contactpersonen met bijv meerdere telnummers. Viel me op.

Op een gegeven moment heb ik dus een harde reset gedaan, ook in de CK3100 het partnerverband verwijderd. Na de harde reset eerst alle contactpersonen terug gezet met de via de backup die ik van te voren gemaakt had. Daarna opnieuw een partnerverband aangemaakt met de CK3100. Toen was de telefoonlijst weer zoals die moest zijn en stond er ook netjes Bart in het scherm van de CK3100.
Daarna een keer via Windows Mobile Device Center, weer alles gesynchroniseerd, en nog voordat ik de P3300 weer met de CK3100 verbond de bluetooth naar weer terug gezet naar Bart want die was tijdens het synchroniseren met outlook weer veranderd naar WINDOWSMOBILE26. En vervolgens weer geconnect met de CK3100 en wonder boven wonder bleef mijn telefoonlijst gewoon zoals die moest zijn.

Ik maak trouwens gebruik van de Artemis Touch 4.02 rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
Meschle heeft weer een leuke app uitgebracht ter vervanging van de standaard agenda :)

Gebruik de laatste 2 weken de Touch 4.02 FULL naar tevredenheid. Het enige wat me opvalt is dat ik om de 1 a 2 dagen een soft reset moet uitvoeren omdat ik telkens minder vrij geheugen overhoud. Hibernaten helpt wel, maar uiteindelijk zit ik na 2 dagen nog maar met 10mb vrij geheugen. Is dit normaal? Ook moet mijn Artemis om de dag worden opgeladen, maar dat neem ik maar voor lief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
DaTommy schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:44:
Meschle heeft weer een leuke app uitgebracht ter vervanging van de standaard agenda :)

Gebruik de laatste 2 weken de Touch 4.02 FULL naar tevredenheid. Het enige wat me opvalt is dat ik om de 1 a 2 dagen een soft reset moet uitvoeren omdat ik telkens minder vrij geheugen overhoud. Hibernaten helpt wel, maar uiteindelijk zit ik na 2 dagen nog maar met 10mb vrij geheugen. Is dit normaal? Ook moet mijn Artemis om de dag worden opgeladen, maar dat neem ik maar voor lief :)
Ik heb exact dezelfde symptomen met deze ROM. Gebeurde bij de 3.x ROM van Meschle dacht ik ook. Blijft toch raar dat dat vrije geheugen blijft krimpen. Snap d'r niks van.

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Laatst online: 25-01-2020
Tja, soms denk ik dat ik eigenlijk liever een P3300 heb die na maanden van tweaken precies zo is als ik hem wil hebben in plaats van een spiffy nieuwe telefoon die alleen de brakke windows mobile functies heeft...

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambomb
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 20:46
goedemiddag

Ik had een vraag.

Ik heb sinds een paar dagen een p3300. Vroeger zat er een t-mobile simlock op maar die is reeds verwijdert. Nu heb ik mijn vodafone prepaid kaart daarin gedaan en alles werkt gewoon prima. De software is upgerade naar Windows mobile 6

Nu is er 1 probleem. Ik heb via vodafone (vodafone blox) geinstaleert. Alleen het lukt niet om de installaties van het gprs netwerk goed intestellen. Elke keer als ik op internet wil of op msn krijg ik een fout melding: De provider heeft de verbinding beëindigd.

Zou iemand mij kunnen helpen?
MVG
bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
brambomb schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:15:
goedemiddag

Ik had een vraag.

Ik heb sinds een paar dagen een p3300. Vroeger zat er een t-mobile simlock op maar die is reeds verwijdert. Nu heb ik mijn vodafone prepaid kaart daarin gedaan en alles werkt gewoon prima. De software is upgerade naar Windows mobile 6

Nu is er 1 probleem. Ik heb via vodafone (vodafone blox) geinstaleert. Alleen het lukt niet om de installaties van het gprs netwerk goed intestellen. Elke keer als ik op internet wil of op msn krijg ik een fout melding: De provider heeft de verbinding beëindigd.

MVG
bram
Dit zou gewoon op de site van Vodafone moeten staan, maar misschien heb je hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambomb
Ja ik heb op de site van Vodafone gekeken daar staat niet over mijn telefoon.

Dan kan ik nog kijken bij de latere versies van HTC met een windows mobile 6 besturings systeem. De werkwijze om het in te stellen zijn hetzelfde dus dat heb ik dan ook overgenomen maar wanneer ik verbinding wil maken weigert deze.

Kan ik uberhoubt wel verbinding maken. Is de telefoon niet beveiligt tegen een vodafone internet verbinding omdat er vroeger t-mobile opzat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
brambomb schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:58:
Ja ik heb op de site van Vodafone gekeken daar staat niet over mijn telefoon.

Dan kan ik nog kijken bij de latere versies van HTC met een windows mobile 6 besturings systeem. De werkwijze om het in te stellen zijn hetzelfde dus dat heb ik dan ook overgenomen maar wanneer ik verbinding wil maken weigert deze.

Kan ik uberhoubt wel verbinding maken. Is de telefoon niet beveiligt tegen een vodafone internet verbinding omdat er vroeger t-mobile opzat?
Nee dat is niet logisch. Maar probeer eens de instellingen die bij de link staan die ik je gegeven heb. De instellingen van Telfort klopte namelijk ook niet zoals ze op de Telfort site zelf stonden, maar via die site wel.

Kijk anders even in de TS bij de Faq daar staan ook nog wat mogelijkheden om je telefoon in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 01:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

brambomb schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:15:
goedemiddag

Ik had een vraag.

MVG
bram
Probeer anders eens NLRetailWM50.cab zoals ik aangeef in deze post. Die werkt bij mij voor T-mobile ook nog voor WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
gwystyl schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:02:
[...]

Probeer anders eens NLRetailWM50.cab zoals ik aangeef in deze post. Die werkt bij mij voor T-mobile ook nog voor WM6
Dank voor je inbreng, maar ik was je voor :p

edit:
Trouwens vandaag mijn phone laten vallen in de parkeergarage bij mn werk :S
Deed het niet meer, kreeg hem ook niet meer aan. Twee hoekjes van de cover zijn afgebroken. Eerst de boel weer flink in elkaar gedrukt, en batterij eruit en weer erin en nu doet hij het weer.

En met alle andere krassen etc die er op zaten besloten om via Ebay een originele cover/housing te bestellen. Koste me iets van 22 euro incl verzendkosten. (lang leve de lage dollar koers :))

Afbeeldingslocatie: http://i93.photobucket.com/albums/l76/Sharkbite2004/IMG_0402.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i93.photobucket.com/albums/l76/Sharkbite2004/IMG_0403.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door 13art op 04-05-2008 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambomb
echt zonde

ieder geval succes met de reparatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
brambomb schreef op zondag 04 mei 2008 @ 21:08:
echt zonde

ieder geval succes met de reparatie
Thnx. Het moet o zich wel te doen zijn denk ik. Zal dus vast wel goed komen. Weet iemand nog waar ook alweer een handleiding stond hoe de cover te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 11-09 08:33

Meneer iCy

swarma

DjWannaB2002 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:26:
[...]

Thnx. Het moet o zich wel te doen zijn denk ik. Zal dus vast wel goed komen. Weet iemand nog waar ook alweer een handleiding stond hoe de cover te verwijderen?
Mag ik de shop/link moet er ook nog 1 bestellen. Heb mijn tut van xda.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 01:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DjWannaB2002 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:05:
[...]

Dank voor je inbreng, maar ik was je voor :p
Ik zag nadat ik geantwoord had dat je naar de TS verwees ja :)
edit:
Trouwens vandaag mijn phone laten vallen in de parkeergarage bij mn werk :S
Deed het niet meer, kreeg hem ook niet meer aan. Twee hoekjes van de cover zijn afgebroken. Eerst de boel weer flink in elkaar gedrukt, en batterij eruit en weer erin en nu doet hij het weer.
MInder, maak maar ff foto's als je aan het slopen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
iCy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 00:09:
[...]

Mag ik de shop/link moet er ook nog 1 bestellen. Heb mijn tut van xda.
Deze shop is het.

Wat is trouwens de tut van XDA??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Ik heb een auto gekocht en nu vraag ik me af, als ik een actieve houder koop, of de speakerfunctie van de P3300 voldoende is voor gesprekken en TomTom tijdens het rijden? Ik kan me voorstellen dat het op de snelweg nog wel eens een probleem kan vormen.

Ik heb ook al zitten kijken naar zo'n Genius oplossing, maar daar zie ik bijv. weer geen oplaadmogelijkheid voor de telefoon. Of kan dat weer via een apart kabeltje (die ik overigens niet snel op die site zag)?

Ja, ben een noob in deze richting, dus advies is zeer welkom. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 11-09 08:33

Meneer iCy

swarma

DjWannaB2002 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:07:
[...]

Deze shop is het.

Wat is trouwens de tut van XDA??? :?
Uhm weet ik niet, er staan er 2 op xda-developers.com. mocht je hem niet kunnen vinden mail me maar vanavond naar pascal [aapnootmuis] familie-vandoorn [puntstip] nl

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
Jopster schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:08:
Ik heb een auto gekocht en nu vraag ik me af, als ik een actieve houder koop, of de speakerfunctie van de P3300 voldoende is voor gesprekken en TomTom tijdens het rijden? Ik kan me voorstellen dat het op de snelweg nog wel eens een probleem kan vormen.

Ik heb ook al zitten kijken naar zo'n Genius oplossing, maar daar zie ik bijv. weer geen oplaadmogelijkheid voor de telefoon. Of kan dat weer via een apart kabeltje (die ik overigens niet snel op die site zag)?

Ligt er ook een beetje aan wat voor auto je hebt. Aangezien ik in een oude auto rijd is de speakerfunctie alleen niet genoeg. Mijn auto maakt teveel lawaai, vooral op de snelweg :P Dit geld overigens alleen voor gesprekken. Voor navigeren voldoet de speakerfunctie in principe goed

Het verhaal van DjWannaB2002 doet me er weer aan herinneren om maar eens mijn siliconen hoes te gaan gebruiken.

[ Voor 44% gewijzigd door Dix0r op 05-05-2008 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

DaTommy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:14:

Ligt er ook een beetje aan wat voor auto je hebt. Aangezien ik in een oude auto rijd is de speakerfunctie alleen niet genoeg. Mijn auto maakt teveel lawaai, vooral op de snelweg :P Dit geld overigens alleen voor gesprekken. Voor navigeren voldoet de speakerfunctie in principe goed
Kijk, dat is interesante info. Tja, een echt oude auto is het niet. Astra Wagon van 2001. Zaterdag stuk snelweg gereden en het geluid viel in principe mee. Maar natuurlijk niet getest met de speaker van de telefoon. :)

Maar als ik jouw verhaal zo lees, moet het wel te doen zijn denk ik.

Of is zoiets wellicht wat?
edit:
Ziet er niet echt uit eigenlijk
:)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Is er trouwens een Nederlandse versie van de 4.0.2. versie van de Artemis Rom die Messchle gebouwd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
Woudloper schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:23:
Is er trouwens een Nederlandse versie van de 4.0.2. versie van de Artemis Rom die Messchle gebouwd heeft?
Nee.

Je kan deze misschien proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
iCy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:13:
[...]

Uhm weet ik niet, er staan er 2 op xda-developers.com. mocht je hem niet kunnen vinden mail me maar vanavond naar pascal [aapnootmuis] familie-vandoorn [puntstip] nl
Ow wacht ff, je boeldoeld een tutorial over hoe je P3300 te 'ontmantelen' of niet???
Snapte niet wat je bedoelde met 'tut'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Jopster schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:08:

Mijn eigen ervaring met TomTom is dat het hard genoeg is om gewoon op de speakerfuntie te hebben. Ook in mn civic die wat meer herrie maakte was het hard genoeg. Dus houdertje met een aanstekerlader is op zich voldoende. Voor handsfree bellen zou ik echter wel een carkit oid nemen.
Heb zelf Genius en daar ben ik zeer over te spreken, meer dan met de Genius. Genius is ook goed, maar Parrot klinkt beter, en heeft meer mogelijkheden. En prijsverschil is minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

DjWannaB2002 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:16:
Mijn eigen ervaring met TomTom is dat het hard genoeg is om gewoon op de speakerfuntie te hebben. Ook in mn civic die wat meer herrie maakte was het hard genoeg. Dus houdertje met een aanstekerlader is op zich voldoende. Voor handsfree bellen zou ik echter wel een carkit oid nemen.
Heb zelf Genius en daar ben ik zeer over te spreken, meer dan met de Genius. Genius is ook goed, maar Parrot klinkt beter, en heeft meer mogelijkheden. En prijsverschil is minimaal.
Aangezien navigatie momenteel boven gesprekken voeren gaat, ga ik dan voor een actieve houder. Een paar topics geleden kwam ik ook een aantal posts tegen over interessante houdertjes op Ebay, met speaker en lader. Scheelt toch wel enorm in prijs met een Brodit en er echt een buil aan vallen doe je ook weer niet. Denk dat ik dat gewoon ga proberen.

Thanks.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Jopster schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:25:
[...]

Aangezien navigatie momenteel boven gesprekken voeren gaat, ga ik dan voor een actieve houder. Een paar topics geleden kwam ik ook een aantal posts tegen over interessante houdertjes op Ebay, met speaker en lader. Scheelt toch wel enorm in prijs met een Brodit en er echt een buil aan vallen doe je ook weer niet. Denk dat ik dat gewoon ga proberen.

Thanks.
Ja kan je goed doen inderdaad, weet niet hoeveel het kost....
Enige nadeel van dat soort dingen vind ik, is meestal niet voor jou, maar wel voor degene aan de andere kant van de lijn, die hoort zichzelf dan vaak dubbel. Maar goed dat is een kwestie van uitproberen. Ben benieuwd wat jou ervaring is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Zodra ik hem binnen heb (kost rond de €20,-), post ik mijn ervaring hier wel even. Eerst ook nog even wachten op mijn auto. Duurt nog 10 dagen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Jopster op 05-05-2008 16:56 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Vandaag even de pricewatch van de P3300 toegevoegd aan de link.
Thnx DaannO

[ Voor 30% gewijzigd door 13art op 07-05-2008 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
_/-\o_ We gaan verder in deel 10! _/-\o_