HTC P3300 deel 9 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 96.740 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort krijg ik een nieuwe laptop met vista ben benieuwd of ik zonder problemen met mijn HTC P3300 kan syncen, naar een laptop met vista zonder active sync. (zou niet meer nodig zijn),
En naar een PC met XP waarvan de PC met active sync
Zodat ik op twee computers gelijke agenda, adressen enz. heb staan
Heeft iemand hier ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haya99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 18:59
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:00:
Binnenkort krijg ik een nieuwe laptop met vista ben benieuwd of ik zonder problemen met mijn HTC P3300 kan syncen, naar een laptop met vista zonder active sync. (zou niet meer nodig zijn),
En naar een PC met XP waarvan de PC met active sync
Zodat ik op twee computers gelijke agenda, adressen enz. heb staan
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Was een drama met Vista en WM5 op de P3300. Na installatie van WM6 gaat het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Ik heb op Vista met zowel WM5 als WM6 geen enkel probleem gehad... Als je dat ene vinkje bij verbindingen ergens 'geavanceerde netwerkfunctionaliteit' maar uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:36

timovd

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 20:59:
[...]

Ik heb Vista en alles werkt goed hoor, heb van wm5 nl naar ARTEMIS TOUCH 2.1 WWE ge-update. Daarin zit alles en ook cid-unlocker tijdens de instalatie. Hoefde verder niks te instaleren. Alleen heeft vista een ander synchronisatie programma genaamd synchronisatiecentrum, maar dat vind ik persoonlijk fijner als active sync uit xp.

De nieuwst wm6 kan je hier vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=342298
krijgt erg veel goede reacties!
Daar heb ik idd al gekeken en ook bij deze links terecht gekomen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311403
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=312052 (USPL - 100% Working in Vista)
Bij die laatste begrijp ik niet goed wanneer ik de drivers moet updaten. Iemand een wat duidelijkere handleiding?

Edit: of hoef je helemaal geen gekke trucs uit te halen zoals bij de laatste URL staat? Als ik dat doe, start de boot loader wel (met Linuxlogo), maar blijft het scherm wit en krijg ik op mn PC Error 260.

Edit2:
Het is gelukt! Ik heb wat bestanden die bij de ROM geleverd zijn op mn phone gezet en zo de boot loader gestart. Vanaf dat moment kon ik direct met stap2 verder om de ROM te updaten.

[ Voor 17% gewijzigd door timovd op 03-02-2008 11:06 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

jpbosk schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:40:
[...]

Hmm. Werkt bij mij niet. Installeren gaat goed, kiezen bij Vandaag in de Instellingen werkt ook, maar dan blijft het gedeelte waar ie zou moeten staan in het vandaag scherm helemaal leeg. Iemand een idee?
Is dit al opgelost? Ik heb nl. het zelfde probleem met de nieuwste NL (officiële) ROM.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Binnenkort (wss. maandag) krijg ik mijn MDA Compact III. Nu ben ik me al een beetje aan het verdiepen in de ROM-scene en wat andere zaken rondom de HTC p3300. Nu heb ik twee vraagjes.
Ten eerste vroeg ik mij af wat een rom met Cube is, dat is iets dat ik niet met zekerheid kan vinden. Ik krijg de indruk dat het een soort manier is om door pagina's te bladeren, kan iemand dit bevestigen en mss wat duidelijker uitleggen.
Ten tweede, ik ben graag zuinig op mijn spullen en zou dus graag goede screenprotectors voor m'n PDA'tje hebben. Zijn er mensen hier die die gebruiken? Welke goedkope/goede screenprotector kunnen jullie mij aanraken (en waar kan ik deze goed kopen)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ODF
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 13:51

ODF

Er zit een goede screenprotector in het pakket en ik gebruik ze altijd (ik speel vaak patience als ik reis dus dan gaat je scherm echt naar de vaantjes als je geen screenprotector gebruikt).
Cube is beter bekent als TouchFLO en dat is een applicatie die draait op de HTC Touch om makkelijk door schermen te navigeren ( http://www.htctouch.com/ ) met je vingers of de stylus (het pennetje).

Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryRag
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-02 19:37
net geinstalleerd de tom_condon's WM6.1 van xda, loopt heerlijk snel en alles wat ik normaal standaard gebruik werkt.

vergeleken bij de vanilla versies van messchle draait dit heerlijk, maar ze zijn ook super kaal natuurlijk.

ben erg benieuwd wanneer messchle een vanilla of een touch versie gaat uitbrengen van WM6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Laatst online: 02-09 18:10
timow schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:34:
[...]

Is dit al opgelost? Ik heb nl. het zelfde probleem met de nieuwste NL (officiële) ROM.
Uh, ja, ik weet alleen niet meer precies hoe. Maar even googlen en je kunt er vast wel achterkomen. Het kwam erop neer dat je 2 bestandjes moest kopieren en een nummertje in de bestandsnaam moest vervangen door het nummertje wat 'nederlands' betekent.
Toen was het voor mij opgelost. Vervolgens heb ik het een dag gebruikt, en weer weggegooid. Ik vond het een baggerding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Sinds gisteren ben ik in bezit van de MDA Compact III. Erg enthousiast, super mooi apparaat. Echt een alleskunner, behalve UMTS/HSPDA, maar dit soort verbindingen gebruik ik toch niet. Het enige minpuntje tot nu toe is de camera, ik vind de pics brak. Maar gelukkig zijn er genoeg leuke features die de camera doen vergeten.

Ik heb nu een avondje met het apparaat lopen klooien en heb een indruk gekregen van de mogelijkheden, echter er zijn waarschijnlijk nog talloze dingen die ik moet uitvinden. Ik heb ook even de twee updates van de t-mobile site gedownload: WM6 en een update voor de radio. Kortom, mijn MDA is up-to-date.

Ik heb echter nog een aantal vraagjes. Wanneer ik de telefoon opstart hoef ik geen pincode voor mijn sim in te vullen. De telefoonmode wordt dus niet gestart, en moet ik na het opstarten handmatig doen om bereikbaar te zijn. Ik vind dit raar, hoe kan ik aanzetten dat de telefoon-mode aangaat bij het aanzetten van de MDA?
Verder heb ik een aantal keer via Wi-Fi willen internetten, dit ging gewoon goed. Echter is de telefoon 1x automatisch (en zonder toestemming voor zover ik weet) met GPRS (van T-Mobile) gaan verbinden. Nu ben ik van plan nooit gebruik te maken van GPRS. Ik wil deze verbinding dus permanent uitgeschakeld krijgen. Ook wordt er volgens mij constant gezocht naar of er een GPRS verbinding beschikbaar is, ook dit wil ik niet. Is het mogelijk om de GPRS-feature permanent uit te schakelen?

En dan nog een meningsvraagje: wat vinden jullie leuke/handige software voor op jullie HTC? En wat zijn jullie ervaringen wat betreft MSN, welke client raden jullie mij aan? :P

Kan iemand met kennis op het gebied van 'gratis' sim-unlocken mij een PM sturen, dat zou ik erg waarderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

jpbosk schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:25:
[...]

Uh, ja, ik weet alleen niet meer precies hoe. Maar even googlen en je kunt er vast wel achterkomen. Het kwam erop neer dat je 2 bestandjes moest kopieren en een nummertje in de bestandsnaam moest vervangen door het nummertje wat 'nederlands' betekent.
Toen was het voor mij opgelost. Vervolgens heb ik het een dag gebruikt, en weer weggegooid. Ik vond het een baggerding :)
Je kan het oplossen door HTC Home Customizer te installeren, en daarin in te stellen dat je in NL zit. Hij past dan de bestanden aan in je Home plugin. Ik weet niet of dat programmaatje samen werkt met de home plugin van FreewarePPC waar ik een keer eerder naar linkte, maar volgens mij werkt hij in ieder geval goed met de versie die in dat topic genoemd wordt.
monnick schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:51:

Verder heb ik een aantal keer via Wi-Fi willen internetten, dit ging gewoon goed. Echter is de telefoon 1x automatisch (en zonder toestemming voor zover ik weet) met GPRS (van T-Mobile) gaan verbinden. Nu ben ik van plan nooit gebruik te maken van GPRS. Ik wil deze verbinding dus permanent uitgeschakeld krijgen. Ook wordt er volgens mij constant gezocht naar of er een GPRS verbinding beschikbaar is, ook dit wil ik niet. Is het mogelijk om de GPRS-feature permanent uit te schakelen?
Het antwoord op die vraag staat zelfs in de startpost van dit topic. Hint: NoData
En dan nog een meningsvraagje: wat vinden jullie leuke/handige software voor op jullie HTC? En wat zijn jullie ervaringen wat betreft MSN, welke client raden jullie mij aan? :P
De officiele is goed te vinden op xda-developers; verder zijn er voornamelijk niet gratis oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Bedankt voor je reactie. Ik heb het programma uit de TS (NoData) gedownload om de GPRS verbinding uit te zetten. Helaas kan ik geen verbindingen 'toggelen' omdat er geen verbindingen worden weergegeven wanneer ik het programma opstart. Weet jij, of iemand anders wat ik mogelijk fout doe?

Nog een ander probleempje, vanochtend heb ik mij verslapen omdat mijn herinnering/agenda item niet 'afging'. Ik wilde mijn MDA als wekker gebruiken maar dat werkte kennelijk niet zoals ik het deed. De MDA heeft de hele nacht uit gestaan en de bedoeling is dat hij automatisch aangaat om mij te wekken, gewoon dus een 'wekker' functie die op bijna elke telefoon zit. Hoe krijg ik dit voor elkaar? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

monnick schreef op maandag 04 februari 2008 @ 20:26:
Bedankt voor je reactie. Ik heb het programma uit de TS (NoData) gedownload om de GPRS verbinding uit te zetten. Helaas kan ik geen verbindingen 'toggelen' omdat er geen verbindingen worden weergegeven wanneer ik het programma opstart. Weet jij, of iemand anders wat ik mogelijk fout doe?

Nog een ander probleempje, vanochtend heb ik mij verslapen omdat mijn herinnering/agenda item niet 'afging'. Ik wilde mijn MDA als wekker gebruiken maar dat werkte kennelijk niet zoals ik het deed. De MDA heeft de hele nacht uit gestaan en de bedoeling is dat hij automatisch aangaat om mij te wekken, gewoon dus een 'wekker' functie die op bijna elke telefoon zit. Hoe krijg ik dit voor elkaar? :p
Een misschien werkbare omweg: installeer NLRetailWM50.cab, om gprs en mms instellingen voor NL providers te installeren. Dan heb je instellingen die je met NoData uit kan zetten. Al vind ik het raar dat hij er in slaagt om gprs verbinding te krijgen als je de instellingen niet goed hebt staan?
Als wekker gebruik ik nu pTravelAlarm. Daarmee kan je ook MP3's instellen, en hij is veel beter instelbaar dan de standaard wekker. Het is shareware, maar ik gebruik hem nu al een paar maanden zonder problemen. Gewoon bij het opstarten drukken op 'nog niet registreren' en hij doet het nog prima verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
gwystyl schreef op maandag 04 februari 2008 @ 21:22:
[...]

Een misschien werkbare omweg: installeer NLRetailWM50.cab, om gprs en mms instellingen voor NL providers te installeren. Dan heb je instellingen die je met NoData uit kan zetten. Al vind ik het raar dat hij er in slaagt om gprs verbinding te krijgen als je de instellingen niet goed hebt staan?
Als wekker gebruik ik nu pTravelAlarm. Daarmee kan je ook MP3's instellen, en hij is veel beter instelbaar dan de standaard wekker. Het is shareware, maar ik gebruik hem nu al een paar maanden zonder problemen. Gewoon bij het opstarten drukken op 'nog niet registreren' en hij doet het nog prima verder.
Ik heb geen GPRS instellingen opgegeven maar omdat ik een MDA heb en een t-mobile simkaart heb staan die gegevens waarschijnlijk automatisch goed. Ik zoek zo direct wel even in de handleiding op hoe de de GPRS instellingen kan veranderen, want via verbindingen->GPRS lukt dat (volgens mij) niet. :|

Ik zal eens kijken naar pTravelAlarm, iig bedankt voor het linkje en de tip. Verder heb je het over 'de standaard wekker', maar ligt het aan mij of zie ik nergens een wekker bij programma's. Ik zie slechts: agenda, taken en notities die enigszins in de richting komen.

Welke manier gebruiken jullie trouwens voor textinput? Ik heb Letter-Recognizer gedownload maar dat schiet nog niet heel erg op. En de standaard manier (het priegelige toetsenbordje) is ook niet alles. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:51:
............

Kan iemand met kennis op het gebied van 'gratis' sim-unlocken mij een PM sturen, dat zou ik erg waarderen ;)
Als je echt zeker weten geen gprs gaat gebruiken kan je dit uitschakelen door de volgende keys te wijzigen;

Ga naar de volgende registerkey:
HKLM\Comm\ConnMgr\Providers\{7C4B7A38-5FF7-4bc1-80F6-5DA7870BB1AA}\Connections

Daar vind je de folders GPRS MMS en GPRS WAP. Ga in deze folders en open "Enabled". Wijzig DWORD data in 0 en klaar is Kees.

Nooit meer GPRS. (behalve als je die waardes weer terugzet naar 1)

Ik weet alleen niet of dit ook geldt voor de T-Mobile branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Bij mij is de map 'connections' leeg en kan dus niks aan de waarden van GPRS/MSS ofzo veranderen. Iemand een tip voor de MDA compact III?

Verder heb ik eerder gevraagd naar een wekker, maar ik ben eigenlijk opzoek naar een programma/standaard applicatie die ook werkt als de telefoon uit staat. Voor het slapen gaan zette ik voorheen altijd mijn motorola KRZR als wekker en deed ik vervolgens de telefoon uit. De volgende ochtend werd ik braaf gewekt door de KRZR, hij zet zich dus automatisch aan. Is dat ook mogelijk op de compact III?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren dan eindelijk b&B 4.0 eropgezet, alleen na een poging tot updaten van tom tom start hij niet meer op. hij blijft nu in het opstartscherm waar black & blue staat. ik heb al meerdere dingen geprobeerd maar kan niet meer in de telefoon komen. iemand de oplossing zodat ik hem opnieuw kan flashen?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Vandaag dit toestel bestelt bij coolblue icm Vodafone zorgeloos internetten en zo'n abbo van 27,50 :D
Zoveel korting erbij dat ik meteen een 6GB HCSD erbij heb genomen :)

Iemand nog speciale hints/tips voor eerst gebruik?

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:36:
ik heb gisteren dan eindelijk b&B 4.0 eropgezet, alleen na een poging tot updaten van tom tom start hij niet meer op. hij blijft nu in het opstartscherm waar black & blue staat. ik heb al meerdere dingen geprobeerd maar kan niet meer in de telefoon komen. iemand de oplossing zodat ik hem opnieuw kan flashen?

mvg
het is al opgelost thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Ik kan geen mail van MSN syncen. Ik kan via Live wel op MSN, maar geen mail ophalen. Kan dit een bug zijn in de ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
HarryRag schreef op zondag 03 februari 2008 @ 04:04:
net geinstalleerd de tom_condon's WM6.1 van xda, loopt heerlijk snel en alles wat ik normaal standaard gebruik werkt.

vergeleken bij de vanilla versies van messchle draait dit heerlijk, maar ze zijn ook super kaal natuurlijk.

ben erg benieuwd wanneer messchle een vanilla of een touch versie gaat uitbrengen van WM6.1
ja heb die van tom ook geinstalleerd laatst, erg kaal ik wacht ook op de artemis touch 4.0 ofzo :P die was lkkr gevuld met allemaal handige software, die ik nu toch erg mis.
monnick schreef op maandag 04 februari 2008 @ 20:26:
je moet ook de dagen aanvinken wanneer je wilt dat de wekker aangaat.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

rohit schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:56:
[...]

ja heb die van tom ook geinstalleerd laatst, erg kaal ik wacht ook op de artemis touch 4.0 ofzo :P die was lkkr gevuld met allemaal handige software, die ik nu toch erg mis.

[...]

je moet ook de dagen aanvinken wanneer je wilt dat de wekker aangaat.
Messchles vanilla is klaar. Hij is alleen erg kaal, dus ik ben nu appjes bij elkaar aan het rapen en zoeken op XDA-dev. Handig is anders, en ik vergeet vast wat. Als Messchle klaar is met een Artemis Touch 4 ga ik waarschijnlijk weer overstappen. Touch 3.01 zonder cube beviel prima, en ik verwacht dat zijn gebakken rom met extra's sneller gaat zijn dan vanilla met een rijtje bijeengeraapte tools die hij er ook in heeft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Idd.. wachten is op de 4 Full versie. Enige functie die ik nog in de ROM zelf mis is support voor SDHC. Bij een hard reset scheelt dit weer (cab's op storage card). Er stond toch ergens een preview van 4 op XDA? Of was dat alleen de Vanilla?

PS. morgen krijg ik mn remote control. Verzendstatus @ Bol.com staat sinds vandaag op verzonden.

[ Voor 17% gewijzigd door timovd op 07-02-2008 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi,
ik heb net ook maar ff de nieuwe vanilla erop gezet.
ik moet zeggen hij is wel erg snel hoor , heerlijk.
ik vind hem wel erg kaal dus ff w8en op de full version.
heeft iemannd van jullie het al voor elkaar gekregen om de touch keyboard/eypad met nl woorden boet erop te zetten?zoja hoe? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP!!!!! een paar dagen geleden de mooie vanilla rom geflashed op de htcp3300 en vanmiddag had ik opeens een lichtgevend zwart beeld?!?!?

HTC uitzetten ging niet, toen maar de accu eruit, en hij starte weer op, na 10 minuten weer hetzelfde?!?!?

En net even een oudere rom erop geflashed, (ja ik kwam nog in het besturingssysteem en kon met active sync nog connecten), en heb de rom zelfs nog geconfigureerd en ineens stierf het beeld weer weg.
Nu is het zover dat ik bij het booten het HTC logo te zien krijg, en dan zie je hem wegfaden en dan niets meer als een verlicht zwart beeldscherm...??!?!?!?

Iemand dit al eerder tegengekomen?!? lijkt me niet aan de rom te liggen...... hij is ongeveer 1jaar en 1 maand oud..... zul je zien dat de garantie er net af is :'(

Iemand hier ervaring mee??? garantie na een jaar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo heb een filmpje op me htc 3300 gezet vanaf me pc
heeft dit helaas niet goed gedaan door te weinig geheugen

er staat nu een bestandje op me htc 3300 met 0 % in buffer
wil dit verwijderen , maar krijg de melding te zien

" kan imag niet verwijderen er is een fout opgetreden bij het delen
mogelijk is het bron of doelbestand in gebruik "

hoe krijg ik dit toch verwijdert
alvast bedankt

dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een HTC P3300

Staat aan het begin van dit topic een registry editor
- Total commander

Echter staat mijn processor (OMAP850) er niet bij. Is er een versie die wél compatible is met mijn processor?

En anders, is er een mogelijkheid om mijn SMS-geluiden te wijzigen? want ik neem aan dat dit via de registry kan? (correct me if im wrong, plz)

Tip n trucs welcome ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:43:
Heb een HTC P3300

Staat aan het begin van dit topic een registry editor
- Total commander

Echter staat mijn processor (OMAP850) er niet bij. Is er een versie die wél compatible is met mijn processor?
De processor is ARM compatible (of kan die instructieset aan, weet niet precies hoe die dingen werken). In ieder geval kan je deze versie downloaden.
En anders, is er een mogelijkheid om mijn SMS-geluiden te wijzigen? want ik neem aan dat dit via de registry kan? (correct me if im wrong, plz)

Tip n trucs welcome ^^
Je kan geluiden wijzigen bij settings - persoonlijk - geluiden en meldingen. Zoek in het rijtje meldingen naar "berichten - nieuw tekstbericht" en verander je geluidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:34:
[...]

De processor is ARM compatible (of kan die instructieset aan, weet niet precies hoe die dingen werken). In ieder geval kan je deze versie downloaden.

[...]

Je kan geluiden wijzigen bij settings - persoonlijk - geluiden en meldingen. Zoek in het rijtje meldingen naar "berichten - nieuw tekstbericht" en verander je geluidje.
Bedankt voor je eerste antwoord. EDIT: Het progje werkt niet, ik krijg de melding dat het geen geldig pocket pc toepassing is.

ook bedankt voor je tweede, echter was dit niet wat ik bedoelde, ik zal de vraag even anders formuleren:

EDIT: ik heb mijn windows verkenner een nieuw bestand gezet met een zelfde naam als Dogbark. Nu stonden er 2 dogbarks in mijn "geluiden en meldingen" scherm. 1 hiervan was mijn eigen bestand. Het is dus mogelijk om je SMS-tone aan te passen, ofwel ook je wekker geluiden e.d. :) :) :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 10:55:
[...]

Bedankt voor je eerste antwoord. EDIT: Het progje werkt niet, ik krijg de melding dat het geen geldig pocket pc toepassing is.
Dat komt doordat het een Windows executable is. Als je die uitvoert installeert hij Total Commander op je PocketPC. Als je hem wilt installeren vanaf de pocketpc moet je de cab versie hebben. Die kopieer je naar je PocketPC en voer je daar uit.
ook bedankt voor je tweede, echter was dit niet wat ik bedoelde, ik zal de vraag even anders formuleren:

EDIT: ik heb mijn windows verkenner een nieuw bestand gezet met een zelfde naam als Dogbark. Nu stonden er 2 dogbarks in mijn "geluiden en meldingen" scherm. 1 hiervan was mijn eigen bestand. Het is dus mogelijk om je SMS-tone aan te passen, ofwel ook je wekker geluiden e.d. :) :) :)
Ah zo bedoel je. Volgens mij kan je standaard alle wav geluiden gebruiken die in \Windows of in \My Documents staan. Als je bepaalde programma's installeert zoals bijvoorbeeld PocketMusic of een werkkerprogramma kan je ook MP3's als ringtone/wekker/sms-tone gebruiken. Meestal staat dat wel genoemd bij de features genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 14:28:
[...]

Dat komt doordat het een Windows executable is. Als je die uitvoert installeert hij Total Commander op je PocketPC. Als je hem wilt installeren vanaf de pocketpc moet je de cab versie hebben. Die kopieer je naar je PocketPC en voer je daar uit.

[...]

Ah zo bedoel je. Volgens mij kan je standaard alle wav geluiden gebruiken die in \Windows of in \My Documents staan. Als je bepaalde programma's installeert zoals bijvoorbeeld PocketMusic of een werkkerprogramma kan je ook MP3's als ringtone/wekker/sms-tone gebruiken. Meestal staat dat wel genoemd bij de features genoemd.
Grappig, in het boekje (ja ja... ) staat dat je deze tonen niet aan kan passen.
Maarja, het is gelukt en ik hoef er geen regedit tooltje voor te gebruiken :D
Wel raar dat ze dit niet gewoon makkelijker hebben gemaakt, maarja :)

Thanks voor je reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Hmmn,Ik zit nu rond te kijken naar de SDHC kaartjes,Werkt de driver .cab ook met WM5 of zal ik eerst naar WM6 moeten gaan? Wat is het echte voordeel van WM6 tegenover 5? Beter support,Sneller OS ? ze hebben toch niet zo immens veel aangepast?

[ Voor 18% gewijzigd door TeGek op 10-02-2008 17:28 ]

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
TeGek schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:35:
Hmmn,Ik zit nu rond te kijken naar de SDHC kaartjes,Werkt de driver .cab ook met WM5 of zal ik eerst naar WM6 moeten gaan? Wat is het echte voordeel van WM6 tegenover 5? Beter support,Sneller OS ? ze hebben toch niet zo imens veel aangepast?
Nee hoor ze hebben het niet immens aangepast. Wel is het een stuk sneller dan WM5.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb wat simpele geluidjes op mijn PC (soundpack voor Trillian) en deze zou ik graag gebruiken voor als er een herinnering gezet is of bijvoorbeeld als geluidje voor 'netwerk gevonden'. Ik kan echter geen geluiden selecteren behalve de geluidjes die standaard in de Windows map staan. Ook de Trillian geluidjes naar de windows map kopieren (lijkt niet te werken) maakt ze onselecteerbaar. Weet iemand of die mogelijk is, en zo ja hoe ik het kan doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37
iemand een idee hoe ik het batterij icoontje op taakbalk tevoorschijn tover op mn p3300. Als batterij bijna leeg is of oplaadt verschijnt het icoontje wel..
gebruik wm6 met HTC Home
(rom versie: 3.13.404.1 NLD (28-8-2007)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

legolas82 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 21:41:
iemand een idee hoe ik het batterij icoontje op taakbalk tevoorschijn tover op mn p3300. Als batterij bijna leeg is of oplaadt verschijnt het icoontje wel..
gebruik wm6 met HTC Home
(rom versie: 3.13.404.1 NLD (28-8-2007)
Dat kan met schaps advanced configuration. Die kan je vinden op xda-developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Ik ben nieuw hier, ben een 30jarige jongeman uit Brugge.
Ik heb mij dit weekend een HTC3300 aangeschaft en zoek een nederlandstalige handleiding. Kan iemand mij dit bezorgen in PDF?

Ik ben heel nieuw in de wereld van dit soort toestellen, dus als iemand tips heeft...

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 19:29:
Hallo Ik ben nieuw hier, ben een 30jarige jongeman uit Brugge.
Ik heb mij dit weekend een HTC3300 aangeschaft en zoek een nederlandstalige handleiding. Kan iemand mij dit bezorgen in PDF?

Ik ben heel nieuw in de wereld van dit soort toestellen, dus als iemand tips heeft...

Bedankt
Misschien een tip: [google=htc p3300 handleiding] leid je gelijk naar gsmeasy, waar een linkje staat naar de handleiding. Die is engelstalig, maar in de topicstart word je verwezen naar de pagina van HTC. Daar staan handleidingen in veel talen, waar onder NL.
Voor verdere tips kan je ook kijken in de TopicStart; daar staat veel info in over het toestel. Meer informatie over Windows Mobile (5 of 6) is ook te vinden op xda-developers of in andere topics van pocketpc's. Je zou wat topics kunnen doorbladeren in PSSG

edit: Welkom op GoT. Zoals je al merkt in de rest van mijn antwoord wordt hier op Gathering of Tweakers verwacht dat je zelf wat rondzoekt (op GoT of bijvoorbeeld google) voor je wat vraagt. Nieuwelingen krijgen vaak wat coulance, maar probeer je snel aan te wennen om te zoeken en dan bij een vraag te vertellen wat je al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen.

[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 11-02-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er soms iemand helpen, ik vind maar niet hoe ik een MP3tje kan instellen wanneer er een SMS binnenkomt. Dit lukt me wel voor beltoon...

Heb het dan toch gevonden. Is allemaal nieuw en teveel ineens...

Volgende keer mag je ook de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif gebruiken :)

[ Voor 42% gewijzigd door Ginz op 13-02-2008 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een website waar ik kan progy's downloaden voor mijn HTC3300? Of hoe doen jullie dat?

Nu staat er nog niks op, zijn er progy's die ik volgens jullie zeker moet hebben?

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 13-02-2008 10:38 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
zo heb htc gebeld vandaag omdat mijn rollbal niet meer 100% werkt, hij wil niet meer naar links.

wel jammer dat ik zo een gare helpdesk aan de lijn krijg :S
kreeg een engelsman aan de lijn, daarna servicedesk van hun gebeld krijg ik een belg aan de lijn :P
hebben ze niet eens een normale nederlandse helpdesk 8-)

nahja ze komen hem morgen ophalen, en verwachtten hem weer over 2 weken terug te brengen.
heeft iemand ervaring met hoelang dit ongeveer duurt bij hun??
ga hem wel missen man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
ik gebruik deze rom "Artemis Touch 3.01 WM6 WWE ROM, 5.2.1921 SDHC" die best goed werkt, alleen wil ik graag PocketCM configureren. Daarvoor moet ik een settings.ini file aanmaken in de pocketcm folder, maar ik kan deze nergens vinden. Waar vind ik deze folder. PocketCM is geintegreed in deze rom dus ik hem niet zelf geïnstalleerd.

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Compact III van T-mobile, wil graag wm6,

mijn vraag,
- moet ik Radio software update doen?
of kan ik direct updaten naar wm6 ?
-als het me niet bevald kan ik weer terug naar wm5? ( met harde resed)
- plus/min van wm6
als iemand mij hiermee helpt, mijn dank
ps heb niks aan mijn toestel veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:29:

Iemand hier ervaring mee??? garantie na een jaar???
garantie is 2 jaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
borgdaville schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:20:
ik gebruik deze rom "Artemis Touch 3.01 WM6 WWE ROM, 5.2.1921 SDHC" die best goed werkt, alleen wil ik graag PocketCM configureren. Daarvoor moet ik een settings.ini file aanmaken in de pocketcm folder, maar ik kan deze nergens vinden. Waar vind ik deze folder. PocketCM is geintegreed in deze rom dus ik hem niet zelf geïnstalleerd.
nou ben ik echt niet zo heel onhandig met computers en telefoons enzo, maar dit pocketcm is voor mij wel een heel vaag ding...het ziet er heel goed uit en ik zou het graag blijven gebruiken als ik ooit erachter kom hoe het werkt....ik ben er ondertussen achter dat hij geen sim contacts ondersteunt...daar moet ook mee te leven zijn.

Wat niet lukt:
- sim contacts importeren
- renamen van contacts
- verwijderen van contacts
- favorieten maken

wat ik dus momenteel kan is contacten toevoegen, en daar houd het dan ook meteen mee op!

[ Voor 5% gewijzigd door borgdaville op 13-02-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
je sim contacte moet je met Sim manager kopieren naar de telefoon (standaard programma op wm 5-6)

www.pocketcm.com daar staat wel bij hoe en wat werkt ;)
als je naar Filter gaat kan je naar Opties en dingetjes aanpassen, desnoods installeer je hem opnieuw dan wist hij waarschijnlijk die al ingebakke zit in je rom en installeert de nieuwste versie onder Windows/program files :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
rohit schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:52:
je sim contacte moet je met Sim manager kopieren naar de telefoon (standaard programma op wm 5-6)

www.pocketcm.com daar staat wel bij hoe en wat werkt ;)
als je naar Filter gaat kan je naar Opties en dingetjes aanpassen, desnoods installeer je hem opnieuw dan wist hij waarschijnlijk die al ingebakke zit in je rom en installeert de nieuwste versie onder Windows/program files :)
nou, ik vind alleen een sumiere faq waar mijn vragen niet worden beantwoord

Wat niet lukt:
- sim contacts importeren --> GELUKT: maar alle contacts zijn er 2x ingezet nu :S, alle namen staan dus dubbel
- renamen van contacts
- favorieten maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 14:55
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:15:
Ik heb Compact III van T-mobile, wil graag wm6,

mijn vraag,
- moet ik Radio software update doen?
of kan ik direct updaten naar wm6 ?
-als het me niet bevald kan ik weer terug naar wm5? ( met harde resed)
- plus/min van wm6
als iemand mij hiermee helpt, mijn dank
ps heb niks aan mijn toestel veranderd
- Radio update is volgens mij niet nodig (zelf ook niet gedaan volgens mij)
- WM6 is vooral een bugfix van WM5 Verwacht weinig nieuws behalve meer snelheid en stabiliteit
- Teruggaan naar WM5 betekend opnieuw flashen. Plus dat je dan wel ergens een Wm5 versie vandaan moet zien te halen. De standaard T-Mobile versie is niet tot nauwelijks te vinden

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
cornelisprul schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 18:47:
[...]

- Radio update is volgens mij niet nodig (zelf ook niet gedaan volgens mij)
- WM6 is vooral een bugfix van WM5 Verwacht weinig nieuws behalve meer snelheid en stabiliteit
- Teruggaan naar WM5 betekend opnieuw flashen. Plus dat je dan wel ergens een Wm5 versie vandaan moet zien te halen. De standaard T-Mobile versie is niet tot nauwelijks te vinden
het telefoon opnemen van wm6 is VEEL sneller dan bij wm5...bij wm5 had ik vaak gemiste oproepen omdat ik te langzaam was...erg irri....en voor wm6 is volgens mij wat meer software te krijgen....wm6.1 heeft denk ik meer voordelen als je veel surft zoals ik....je kunt namelijk gewone internet paginas bekijken en inzoomen...ipv dat hij alles op mekaar plakt....maar wm6.1 ga ik niet meer draaien op mn artemis....de touch cruise komt hopelijk deze week nog binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

borgdaville schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:26:
[...]

nou, ik vind alleen een sumiere faq waar mijn vragen niet worden beantwoord

Wat niet lukt:
- sim contacts importeren --> GELUKT: maar alle contacts zijn er 2x ingezet nu :S, alle namen staan dus dubbel
- renamen van contacts
- favorieten maken
Welke versie van PocketCM gebruik je? Bij 0.15 (zit volgens mij in die rom) en 0.19 moet je op een persoon/naam klikken, en dan ongeveer midden bovenin het scherm. Er komt dan een menuutje naar beneden waarin view/edit en wat andere opties staan.
Die dubbele namen komt doordat je je contacts op je SIM nog zichtbaar hebt. Ik weet niet of je dat in PocketCM kan uitzetten (volgens mij niet), maar dat kan bijvoorbeeld wel met Schaps Advanced Configuration. Die kan je vinden op xda-developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb de MDA Compact III nu zo'n 2 weken. Erg fijn dingetje, had nog geen eerdere ervaring met PDA's. Ben dus ook volledig nieuw in de scene. Maar wil nu wel is wat experimenten met verschillende ROMs. Touch lijkt me geinig en de Roms van Meschle spreken me ook erg aan.

Ik heb de link uit de startpost doorgelezen (http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=10&t=994). Ik kan mijn toestel dus Super-CID maken (is dat hetzelfde als CID-lock-vrij?) en vervolgens elke ROM er op gooien die ik wil (mits uiteraard voor de Artemis)?

Verder lees ik hier en daar dat het misschien fout kan gaan, de nieuwe ROM installeren (hele kleine kans) en dan help je dus je MDA naar de knoppen. Is het apparaat dan echt 'kapot' en zal je hem moeten opsturen? En vervalt de garantie bij het installeren van een nieuwe ROM (en CID-lock) vrij maken?

Wanneer ik een willekeurige ROM installeer heb ik zelf vervolgens de mogelijkheid om elk programma erop te installeren (mits WM5/6 compatible)? En ik kan neem ik aan ook elk moment weer terug naar de orginele rom (WM5/6 van T-mobile), dmv een hardreset?

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden voor ik ga experimenten met de ROMs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

monnick schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:43:
Ik heb de MDA Compact III nu zo'n 2 weken. Erg fijn dingetje, had nog geen eerdere ervaring met PDA's. Ben dus ook volledig nieuw in de scene. Maar wil nu wel is wat experimenten met verschillende ROMs. Touch lijkt me geinig en de Roms van Meschle spreken me ook erg aan.

Ik heb de link uit de startpost doorgelezen (http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=10&t=994). Ik kan mijn toestel dus Super-CID maken (is dat hetzelfde als CID-lock-vrij?) en vervolgens elke ROM er op gooien die ik wil (mits uiteraard voor de Artemis)?

Verder lees ik hier en daar dat het misschien fout kan gaan, de nieuwe ROM installeren (hele kleine kans) en dan help je dus je MDA naar de knoppen. Is het apparaat dan echt 'kapot' en zal je hem moeten opsturen? En vervalt de garantie bij het installeren van een nieuwe ROM (en CID-lock) vrij maken?

Wanneer ik een willekeurige ROM installeer heb ik zelf vervolgens de mogelijkheid om elk programma erop te installeren (mits WM5/6 compatible)? En ik kan neem ik aan ook elk moment weer terug naar de orginele rom (WM5/6 van T-mobile), dmv een hardreset?

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden voor ik ga experimenten met de ROMs. :)
Je beantwoord de meeste van je vragen al zelf...
Ik heb inmiddels een keer of 20 een rom geflasht, en de afgelopen tijd is het alleen maar makkelijker geworden. De roms van Meschle en Tom_codon bevatten twee .bat bestanden. De eerste maakt je toestel super-CID. Dat wil zeggen dat het dan mogelijk is om andere roms dan de bedoeling is te flashen. De tweede (step2.bat) zorgt voor het eigenlijke flashen.
Flashen betekent dat je die rom in het vaste geheugen van de P3300/compact 3 zet; die overschrijft je oude WM5/6 rom. Als je dus een hard reset doet, wordt die rom teruggezet. Als je terug wilt naar een originele WM5/6 rom zal je die eerst moeten vinden. De WM6 rom van T-mobile is makkelijk te vinden, de WM5 nagenoeg niet.
Het kan inderdaad fout gaan. Meestal is dat op te lossen door een harde reset of een nieuwe poging tot flashen, maar het kan gebeuren dat beide niet helpen. Dan heb je een bricked device, en is terugsturen de enige optie. Officieel is de garantie verlopen als je geen officiele rom flasht, maar waarschijnlijk doen ze niet moeilijk en krijg je je apparaat terug met de officiele rom. LET OP: dit is niet gebaseerd op persoolijke ervaring, het is een keer genoemd in een eerder deel.
Het installeren van programma's gaat net zoals nu. Alle programma's voor windows mobile zouden in principe moeten werken, al werken sommige (hele oude WM2003) programma's niet meer onder WM6.
Als je een vrij complete rom wilt kan ik je deze aanraden. Ik gebruik nu de full versie zonder cube. De cube ziet er wel leuk uit, maar is traag en de home plugin heeft dezelfde functionaliteit. Vanilla 4.01 schijnt sneller te zijn, maar dan moet je allerlei programma's zelf gaan installeren.

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Nu we het toch over roms hebben, zelf vind ik de O2 premium rom van Meschle net even iets beter als de Touch 3.01. Werkt naar mijn idee net even iets sneller. Maar het is denk ik maar net van welke programma's je gebruik wil maken. En de Cube zit er niet bij, maar die hoeft voor mij ook niet.

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb net 4.01 Vanilla geïnstalleerd en wat programma's toegevoegd (Home plugin, TodayAgenda, TomTom en wat kleine dingen). Eens kijken of hij beter is dan 3.01 Touch full zonder cube.
Ik heb vorige week gemerkt dat het terugzetten van een SPB backup van 3.01 op 4.01 geen goed idee was. Mijn instellingen waren wel grotendeels terug, maar de snelheid was om te huilen. Ik hoop dat die nu beter blijft. Blijkbaar zijn er toch wat dingen anders in WM6 en WM6.1

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
gwystyl schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 01:33:
Ik heb net 4.01 Vanilla geïnstalleerd en wat programma's toegevoegd (Home plugin, TodayAgenda, TomTom en wat kleine dingen). Eens kijken of hij beter is dan 3.01 Touch full zonder cube.
Ik heb vorige week gemerkt dat het terugzetten van een SPB backup van 3.01 op 4.01 geen goed idee was. Mijn instellingen waren wel grotendeels terug, maar de snelheid was om te huilen. Ik hoop dat die nu beter blijft. Blijkbaar zijn er toch wat dingen anders in WM6 en WM6.1
Ik zelf maak ook eingelijk nooit een complete backup. Alleen van mn agenda en contactpersonen. De rest is altijd zo wel in te stellen.
Ben zelf erg benieuwd naar de verschillen tussen 6.0 en 6.1 dus wacht met spanning op jou ervaringen ;)

• borgdaville
gwystyl schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:42:
[...]

Welke versie van PocketCM gebruik je? Bij 0.15 (zit volgens mij in die rom) en 0.19 moet je op een persoon/naam klikken, en dan ongeveer midden bovenin het scherm. Er komt dan een menuutje naar beneden waarin view/edit en wat andere opties staan.
Die dubbele namen komt doordat je je contacts op je SIM nog zichtbaar hebt. Ik weet niet of je dat in PocketCM kan uitzetten (volgens mij niet), maar dat kan bijvoorbeeld wel met Schaps Advanced Configuration. Die kan je vinden op xda-developers.
Niet te geloven! Het is een beetje zoeken, maar inderdaad het werkt! Ik heb het menutje gevonden! De dubbele contactpersonen zijn weer vanzelf verdwenen.

Ik ben heel blij met hoe dit PocketCM werkt, mooi stukje software. Erg functioneel!

Verwijderd

Heb hem inmiddels opgestuurd voor garantie, ben benieuwd of ze niet over mijn vanilla rom gaan vallen..?!?
Maar dat zou toch niet de oorzaak kunnen zijn.... dat overclocken op 249 mhz ........ hoop van niet tenminste.... en anders zouden er toch meer gebruikers last van moeten hebben, maar ik hoor hier niemand over problemen met een zwart scherm terwijl hij aanstaat...

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 14:37
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:30:
Kan er soms iemand helpen, ik vind maar niet hoe ik een MP3tje kan instellen wanneer er een SMS binnenkomt. Dit lukt me wel voor beltoon...

Heb het dan toch gevonden. Is allemaal nieuw en teveel ineens...

[mbr]Volgende keer mag je ook de [afbeelding] gebruiken :)[/]
Is ook wel handig als je dat soort dingen dan ook met ons wil delen...

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

• Rohit
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:35:
[...]

Heb hem inmiddels opgestuurd voor garantie, ben benieuwd of ze niet over mijn vanilla rom gaan vallen..?!?
Maar dat zou toch niet de oorzaak kunnen zijn.... dat overclocken op 249 mhz ........ hoop van niet tenminste.... en anders zouden er toch meer gebruikers last van moeten hebben, maar ik hoor hier niemand over problemen met een zwart scherm terwijl hij aanstaat...
das best een domme actie van je om hem zo op te sturen.
niet dat je even de wm6 van htc flasht?
enne dat is echt niet erg 249 ik draai mijne op 273

Verwijderd

Van de ene op de andere dag is het mis gegaan met de verbinding tussen de p3300 en mijn pc thuis. Een paar seconden na het aansluiten crashte de pc en starte opnieuw op. Omdat er toch een schone installatie nodig was is XP opnieuw geïnstalleerd. Om een langer verhaal kort te maken: ik heb alle met activesync eventueel interfererende progs er net na installatie weer af gegooid (virus/firewall/logmein.com/mionet). Een schone pc dus (XP+ updates, firfox en verder vrijwel niets).

als ik de p3300 aansluit hoor ik een geluidje dat aangeeft dat er een verbinding wordt gemaakt, verder gebeurt er niets, active sync start niet op, geen melding dat er een apparaat niet of wel herkend wordt , gewoon niets. Als ik de usb stekker weer uit de p3300 trek weer een geluidsmelding.

In apparaatbeheer>netwerkadapters is een 3e apparaat verschenen met een uitroepteken: Windows Mobile-based Device. Waar kan ik een stuurprogramma vinden???

Het aansluiten van een zenstone (mp3 speler) op USB werkt wel gewoon, andere usb kabel helpt ook niet, nu ben ik dus aan het einde van mijn opties.

iemand een idee waar ik moet beginnen met verder zoeken?

Op mijn werk PC werkt alles met de p3300 (herkennen, sync) zoals gebruikelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 20:48 ]

• JeroenBvd
  • Laatst online: 13-08 19:12
Ik heb mijn P3300 nu een aantal dagen maar wat me opvalt is dat de batterij-indicator niet lijkt te werken (of de batterij is kapot). Zo heb ik wel eens dat het ding op 83% staat en dan ineens krijg ik een melding dat mijn batterij leeg is en nog maar 10% over heeft. Ook kan ik soms een uur aan het internetten zijn met wifi en dan gaat is er slechts 2% vanaf. Dus lijkt het me dat de batterij-indicator niet goed werkt (zowel de geinstalleerde (van Spb Pocket Plus) als die bij de settings staat onder Power). Of is mijn batterij gewoon kapot?

Heb ook wat gezocht in de eerdere topics en op xda-developers maar heb het probleem nog niet gevonden. Ik gebruik overigens de Artemis Vanilla 4.01 WM6.1 rom van meschle.

• monnick
  • Niet online
Ik ga nu met PIM Backup 2.8 de gegevens van mijn MDA backuppen (alleen agenda en taken, contacten staan op sim). Wanneer ik deze gegevens gebackupped heb, kan ik dan meteen aan de gang met een nieuwe ROM installeren. Ik denk erover om eens wat leuke ROMs te proberen, ik kan echter altijd nog terug naar de WM6 van HTC (of T-mobile?).
Zie ik dingen over het hoofd die ik nog moet backuppen of kan ik direct aan de gang (met bijvoorbeeld een ROM van Meschle)? En ik kan via PIM Backup de gegevens ook op een andere ROM weer restoren neem ik aan? :P
En nog even een kort vraagje. Zijn de Vanilla ROMs de lichtgewicht ROMs waarin alle (onnodige) apps uitgesloopt zijn? Dus een clean ROM zonder alle nutteloze/geheugenslurpende programma's?

Nu nog een vraag voor mezelf, zal ik Cube meenemen, ja of nee? :P

En oja, bestanden op de SD-kaart blijven neem ik aan ongerept?

[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 14-02-2008 22:01 ]

Verwijderd

@ Xochiquetzal

hier kan je geluiden toevoegen bv. verzenden MMS, new e-mail enz...

Personal => sounds & notifications => notifications.

Kan iemand mij helpen met een programma voor het aangenaam maken van mijn layout.

grtz

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 22:24 ]

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

monnick schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 22:00:
Ik ga nu met PIM Backup 2.8 de gegevens van mijn MDA backuppen (alleen agenda en taken, contacten staan op sim). Wanneer ik deze gegevens gebackupped heb, kan ik dan meteen aan de gang met een nieuwe ROM installeren. Ik denk erover om eens wat leuke ROMs te proberen, ik kan echter altijd nog terug naar de WM6 van HTC (of T-mobile?).
Ja dat kan, WM6 roms in overvloed
Zie ik dingen over het hoofd die ik nog moet backuppen of kan ik direct aan de gang (met bijvoorbeeld een ROM van Meschle)? En ik kan via PIM Backup de gegevens ook op een andere ROM weer restoren neem ik aan? :P
ligt eraan wat je wilt. Met SPB backup maak je ook een backup van allerlei programma's en instellingen, met PIM backup alleen van kalender/contactpersonen enzo. Voordeel van de eerste is dat je minder opnieuw hoeft in te stellen als je een nieuwe rom installeert, voordeel van de tweede dat je geen last hebt van instellingen van programma's die je (nog) net geinstalleerd hebt.
En nog even een kort vraagje. Zijn de Vanilla ROMs de lichtgewicht ROMs waarin alle (onnodige) apps uitgesloopt zijn? Dus een clean ROM zonder alle nutteloze/geheugenslurpende programma's?
klopt
Nu nog een vraag voor mezelf, zal ik Cube meenemen, ja of nee? :P
probeer hem een keer, speel wat met die rom en gooi er vervolgens een op zonder cube. Kijk dan wat je beter bevalt. Ik had de lol van de cube na een paar dagen wel gezien, dus nu kies ik er liever een zonder cube.
En oja, bestanden op de SD-kaart blijven neem ik aan ongerept?
ja
JeroenBvd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:29:
Heb ook wat gezocht in de eerdere topics en op xda-developers maar heb het probleem nog niet gevonden. Ik gebruik overigens de Artemis Vanilla 4.01 WM6.1 rom van meschle.
Ik gebruik dezelfde rom, maar ik heb dat probleem niet. Ik gebruik Batti als batterij-indicator; die geeft het volgens mij wel goed aan.
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 22:22:
Kan iemand mij helpen met een programma voor het aangenaam maken van mijn layout.
Wat bedoel je met aangenaam maken van welke layout? Je Today scherm kan je aanpassen in
settings - personal - today.
Daar kan je items aan en uitzetten en van plaats wisselen.
Voor andere kleuren moet je op zoek naar een theme editor (ik heb er eerder in dit topic één genoemd geloof ik), voor een drastisch andere layout kan je bijvoorbeeld Wisbar advanced desktop gebruiken, maar daar wordt je P3300 heel traag van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
gwystyl, hartelijk bedankt voor de enorme behulpzaamheid die je op deze laatste pagina getoond heb. Erg fijn dat je me zo uitgebreid kon helpen, ga vanavond of vanmiddag aan de slag met andere ROMs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:47
Beste gwystyl,
JIj volgt dit draadje al enige tijd en geeft de menssen goede tips, respect daarvoor...you addict ;)
Maar laat me je ervaring even weten met je nieuwe ROM, misschien ga ik dan ook over.
Draai nu op die van Meschle van Oktober geloof ik 3.01 kan dat...?!
Die bevalt eige3nlijk prima, dus waarom zou ik over gaan...euh nieuwigheid denk ik :)

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 07:17

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Me abbo is verlopen.
Dus ik kan eindelijk de P3300 weg doen :P De laatste paar maanden erger ik me kapot eraan. Hij is gewoon bagger traag, clear temp, dagelijkse reboot, hij lijft gewoon traag. En ik mis echt een toetsenboard.

Dus ik ga maar eens rondsnuffelen voor een nieuwe :P

Zal wel een TyTn II worden. Eindelijk HSDPA/EDGE en een toetsenboard...

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Tylen schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 08:27:
Me abbo is verlopen.
Dus ik kan eindelijk de P3300 weg doen :P De laatste paar maanden erger ik me kapot eraan. Hij is gewoon bagger traag, clear temp, dagelijkse reboot, hij lijft gewoon traag. En ik mis echt een toetsenboard.

Dus ik ga maar eens rondsnuffelen voor een nieuwe :P

Zal wel een TyTn II worden. Eindelijk HSDPA/EDGE en een toetsenboard...
De TyTn II heeft driver problemen...dus als je de Artemis al traagt vindt verwacht dan niet teveel van de TyTn II.....eind maart zou er verbetering moeten zijn.....draai je nog WM5?Dan vind ik het niet gek dat je deze problemen hebt....een upgrade naar WM6 zou al veel moeten schelen....

Artemis heeft trouwens ondersteuning voor EDGE...geen UMTS...en alleen Telfort ondersteunt EDGE nog tot in juni/juli....daarna stoppen ze daar ook mee....

[ Voor 9% gewijzigd door coldasice op 15-02-2008 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

coldasice schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 09:01:
[...]

De TyTn II heeft driver problemen...dus als je de Artemis al traagt vindt verwacht dan niet teveel van de TyTn II.....eind maart zou er verbetering moeten zijn.....draai je nog WM5?Dan vind ik het niet gek dat je deze problemen hebt....een upgrade naar WM6 zou al veel moeten schelen....

Artemis heeft trouwens ondersteuning voor EDGE...geen UMTS...en alleen Telfort ondersteunt EDGE nog tot in juni/juli....daarna stoppen ze daar ook mee....
Wat voor driver problemen? Daar heb ik denk ik geen last van aangezien ik hem nooit aan aan pc koppel. Hij sync't over internet met me exchange server ;)

Volgens mij was ik van de eerste die de Artemis op WM6 had draaien ;) En de TyTn II heeft een 400Mhz processor en de Artemis een 200Mhz. En vergeet ook niet dat er dubbel zoveel geheugen inzit. Dus veel sneller is hij wel zeker.

Over dat umts/edge/hsdpa etc etc ja dat is een apart verhaal, ik zit met een t-mobiel zakelijk abbonement. Dus zit vast op t-mobile en die heeft wel hspda of umts (geloof ik) dus kan straks eindelijk snel internetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coldasice schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 09:01:
[...]
alleen Telfort ondersteunt EDGE nog tot in juni/juli....daarna stoppen ze daar ook mee....
juni 2007 bedoel je vermoed ik? heb al zeker een half jaar geen edge meer gehad in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
Tylen schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 09:34:
[...]En de TyTn II heeft een 400Mhz processor en de Artemis een 200Mhz. En vergeet ook niet dat er dubbel zoveel geheugen inzit. Dus veel sneller is hij wel zeker.
De TyTn II heeft een compleet andere processor, die kan je niet zomaar op Mhz vergelijken. Ik had eerst ook een MDA Compact (1) met een 426Mhz processor maar die was echt niet 2x zo snel als die van de P3300. Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen probleem met de snelheid van de P3300, ik heb al sinds ik het heb de Vanilla-rom erop zitten en werkt prima qua snelheid. Natuurlijk moet je je films wel converten, maar dat is geen probleem, en verder is het snel genoeg (bijv in TomTom of games of internet).

Ook qua geheugengebruik vind ik het prima momenteel, zolang je maar zoveel mogelijk op je SD-kaartje zet. Maarja, dat is allemaal persoonlijk, de TyTn II heeft zeker wel zijn voordelen, maar is mij nog gewoon te duur en ik hoef geen toetsenbord verder. Op dit moment kan mn P3300 evenveel als dat ik met de TyTn II zou doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
gwystyl schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 23:03:

[...]

Ik gebruik dezelfde rom, maar ik heb dat probleem niet. Ik gebruik Batti als batterij-indicator; die geeft het volgens mij wel goed aan.
Bedankt, zal het eens proberen zonder PocketPlus. Als het probleem blijft vervang ik mn batterij wel een keer (kosten toch bijna niets op eBay tegenwoordig :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

JeroenBvd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:22:
[...]

De TyTn II heeft een compleet andere processor, die kan je niet zomaar op Mhz vergelijken. Ik had eerst ook een MDA Compact (1) met een 426Mhz processor maar die was echt niet 2x zo snel als die van de P3300. Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen probleem met de snelheid van de P3300, ik heb al sinds ik het heb de Vanilla-rom erop zitten en werkt prima qua snelheid. Natuurlijk moet je je films wel converten, maar dat is geen probleem, en verder is het snel genoeg (bijv in TomTom of games of internet).

Ook qua geheugengebruik vind ik het prima momenteel, zolang je maar zoveel mogelijk op je SD-kaartje zet. Maarja, dat is allemaal persoonlijk, de TyTn II heeft zeker wel zijn voordelen, maar is mij nog gewoon te duur en ik hoef geen toetsenbord verder. Op dit moment kan mn P3300 evenveel als dat ik met de TyTn II zou doen
Tja als je ermee kan leven dat je 3 a 4 seconde moet wachten als je je contact personen opvraagt en dat je 4 a 5 seconde moeten wachten voordat je mail op je scherm staat, dan snap ik je wel.

Maar ikzelf word er gek van :P

En dan je maat met z'n samsung die opent even z'n inbox en browsed wat door smsjes en mmsjes en foto's etc etc. En dat vliegt allemaal voorbij. (Oke het is appels met peren vergelijken, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Tylen schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 09:34:
[...]

Wat voor driver problemen? Daar heb ik denk ik geen last van aangezien ik hem nooit aan aan pc koppel. Hij sync't over internet met me exchange server ;)
nieuws: 'HTC-directeur belooft drivers voor geplaagde toestellen' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 19:53:
[...]

das best een domme actie van je om hem zo op te sturen.
niet dat je even de wm6 van htc flasht?
enne dat is echt niet erg 249 ik draai mijne op 273
Tja Domme aktie...... weinig keuze, had hem ook direct in de prullenbak kunnen gooien, maar dat vond ik eigenlijk nog dommer ;)

Ik kwam niet meer verder dan het eerste bootschermpje met het htc logo, dus dan valt er weinig meer te flashen... helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 23:03:
[...]

Ja dat kan, WM6 roms in overvloed
Ook ik ben nieuw hierin(heb eergisteren mijn Artemis ontvangen :) ) Ik had hier nog een vraag over. Als je dus terug wilt naar wm6, 'installeer' je die dan gewoon op je geflashte rom of moet je ook andere dingen doen( Nog iets flashen of dergelijks)?

En een vraag voor degene hier die de touch 3.01 met cube hebben geprobeerd, is het echt irritant langzaam( de Cube) of heb je meer een gevoel dat het wel wat sneller mag :P?

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 17-02-2008 10:17 . Reden: aanhef en bedanken is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Heb zo juist de WM6 3.01 Lite rom van Meschle op mijn MDA geflashed. Ging allemaal voorspoedig maar nu wil ik zien hoe Cube/TouchFlo werkt maar krijg het maar niet geactiveerd. Ik heb de rom MET Cube gekozen en heb voor zo ver ik weet de instellingen bij system->touchflo goedgezet. Maar kennelijk moet ik nog iets doen voordat ik kan 'cuben'. Kan alleen niet vinden wat....

Vast een hele domme vraag maar: hoe activeer ik de cube? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

windows toets ingedrukt houden totdat die 2x trilt

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@monnick en MillZ: graag gedaan, ik ben blij dat het gewaardeerd wordt. Ik ben in deze draad ook begonnen met lurken en vragen stellen; het is leuk om nu ook antwoorden te kunnen geven.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 19:24:
[...]

goeiedag,

Ook ik ben nieuw hierin(heb eergisteren mijn Artemis ontvangen :) ) Ik had hier nog een vraag over. Als je dus terug wilt naar wm6, 'installeer' je die dan gewoon op je geflashte rom of moet je ook andere dingen doen( Nog iets flashen of dergelijks)?
Je flasht die dan terug over de rom die je eerst geïnstalleerd had. Je moet een rom niet vergelijken met een programma (dat je installeert), maar met een besturingssysteem.

Om terug te komen op de vraag van DJWannaB2002: Ik merk geen schokkende verschillen tussen WM6.0 en WM6.1. De verschillen worden in deze thread op xda-dev besproken. Ik vind de mogelijkheid tot zoomen in IE en threaded sms wel handig; van het nieuwe home scherm heb ik nog niet veel gemerkt, maar dat klinkt ook wel goed.
Verder lijken de verschillen klein. Met ongeveer dezelfde programma's geïnstalleerd als bij Touch 3.01 full without cube is de snelheid vergelijkbaar.
Tomtom heeft erg snel een fix, maar ik weet niet of dat aan WM6.1 ligt. Bluetooth werkt ook goed, maar dat deed het in de vorige rom ook.
Almetal dus wat handige dingetjes waarvan je zelf moet bepalen hoe belangrijk je ze vindt. De rom is wel stabiel, dus ik houd hem voorlopig wel (misschien tot er een Touch versie van uit komt). Als ik nog rare dingen tegen kom laat ik het hier wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
De touch versie komt als het goed is halverwege de komende week uit, volgens Meschle op xda-dev :). Blijkbaar waren er daar meer mensen met problemen ivm batterijgebruik, wellicht dat het aan de radio-versie ligt (3.07.90), hopelijk komt daar binnenkort ook een fix voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice-Rabbit
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-06 13:13
JeroenBvd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:29:
Ik heb mijn P3300 nu een aantal dagen maar wat me opvalt is dat de batterij-indicator niet lijkt te werken (of de batterij is kapot). Zo heb ik wel eens dat het ding op 83% staat en dan ineens krijg ik een melding dat mijn batterij leeg is en nog maar 10% over heeft. Ook kan ik soms een uur aan het internetten zijn met wifi en dan gaat is er slechts 2% vanaf. Dus lijkt het me dat de batterij-indicator niet goed werkt (zowel de geinstalleerde (van Spb Pocket Plus) als die bij de settings staat onder Power). Of is mijn batterij gewoon kapot?

Dit klopt en is nu wel bekend op het xda 4.01 WWE forum. Het heeft te maken met de radio-rom versie. Je kunt een oudere versie installeren die niet zoveel battery verbruikt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=329099

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Upgrad vanWm5 naar Wm6( via site van T-mobile)
wil terug naar wm5, het lukt mij niet om backup terug te zetten!!!wie kan mij hiermee helpen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 01:26:
wil terug naar wm5, het lukt mij niet om backup terug te zetten!!!wie kan mij hiermee helpen!!!
Wordt lastig, wat je kan doen is op XDA-dev zoeken naar een wm5 versie en die erop flashen, maar dat zal dan geen rom zijn van t-mobile vrees ik. Anders heb ik thuis denk ik nog wel een rom met wm5, maar ook dat is dus geen t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
Ice-Rabbit schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 23:09:
[...]

Dit klopt en is nu wel bekend op het xda 4.01 WWE forum. Het heeft te maken met de radio-rom versie. Je kunt een oudere versie installeren die niet zoveel battery verbruikt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=329099
Yep, werd mij intussen ook al op gewezen en heb die geinstalleerd. Het ziet er voorlopig goed uit, hopelijk heeft het ook daadwerkelijk effect (is niet echt veel van te zeggen na een halve dag). Toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi guys,
ik heb net de benelux kaart van tomtom 7 gedownload(voor test doeleinde uiteraard) en op mijn kaartje gezet maar als ik tomtom opstart ziet hij hem niet. wat doe ik fout? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
Tomtom 7 is toch alleen voor de TomTom Go of loop ik nog wat achter? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 12:52:
hi guys,
ik heb net de benelux kaart van tomtom 7 gedownload(voor test doeleinde uiteraard) en op mijn kaartje gezet maar als ik tomtom opstart ziet hij hem niet. wat doe ik fout? 8)7
JeroenBvd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:14:
Tomtom 7 is toch alleen voor de TomTom Go of loop ik nog wat achter? :)
Klopt... zie dit linkje voor compatibiliteit van kaarten met TomTom versies. De nieuwste kaarten die compatible zijn met TomTom 6.030 build 8320 zijn kaarten met versie 675_1409

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik ben even benieuwd welke agenda jullie gebruiken voor de Artemis.
Ik heb een proefversie van Pocket Informant 8 erop staan, maar vind hem nogal traag. Gebruiken jullie gewoon de (beperkte) windows agenda of ook een commercieel programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
koelkast schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:53:
Ik heb een proefversie van Pocket Informant 8 erop staan, maar vind hem nogal traag. Gebruiken jullie gewoon de (beperkte) windows agenda of ook een commercieel programma?
Ik gebruik de standaard Windows agenda. Ik vind deze eerlijk gezegd super fijn. Snel even een afspraakje in de agenda zetten. Voorheen gebruikte ik nooit een agenda op mijn telefoon, maar sinds ik deze MDA heb wil ik niet anders! Echt heel handig, maar heb geen ervaring met commerciële agenda's, misschien zijn die nog wel beter? :p

EDIT: Ik draai nu Touch 3.01 Vanilla (met cube) van Meschle, nog geen nadelen gemerkt. Erg fijne ROM voor zover ik na 3 dagen kan beoordelen, ook lekker snel, iig sneller dan de T-mobile WM6. :) Alleen als ik gebeld word zie ik alleen het telefoonnumer staan en niet de naam van de contactpersoon (ja, het nummer staat in mijn telefoonboek). Ik heb alle nummers opgeslagen op de simkaart en niet op de telefoon zelf. Werkt de nummerherkenning alleen als de nummers op de telefoon staan? En wat zijn de voordelen ervan op nummers op de phone op te slaan, behalve dat je een plaatje/meer informatie kan toevoegen (dit ga ik toch niet doen. :p). En wordt je MDA niet slomer bij opstarten als alle contacten op de phone staan? :o

[ Voor 34% gewijzigd door monnick op 17-02-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 12-09 18:25
koelkast schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:53:
Ik gebruik ook de standaard agenda van windows. Deze voldoet tot nu nog steeds aan al mijn eisen. Het enige nadeel vond ik dat deze maar 1 dag weergeeft op je to-day scherm. Dus daar gebruik ik nu Calender+ voor. Daar kun je zelf instellen hoeveel dagen je op je today scherm wilt zien (max 31 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een twee cd van T-mobile gekregen bij de abb. Microsoft T-mobile, zou dat kunnen helpen? eroverheen installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil terug naar wm5,

Als ik Radio software update MDA compact III type(Radioversie: 02.92.90) download van site T-mobile en daarna wm5 cd die ik van T-mobile kreeg bijde abonnement, zou dat kunnen helpen?
het is maar een theorie! elke idee is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

3x dezelfde vraag stellen in zo'n korte tijd gaat niet sneller een antwoord opleveren hoor....
Verder is het antwoord al gegeven na de eerste keer dat je het gevraagd had.
DjWannaB2002 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 08:15:
[...]

Wordt lastig, wat je kan doen is op XDA-dev zoeken naar een wm5 versie en die erop flashen, maar dat zal dan geen rom zijn van t-mobile vrees ik. Anders heb ik thuis denk ik nog wel een rom met wm5, maar ook dat is dus geen t-mobile.
De radio rom update is alleen een update van het telefoon gedeelte, dus daarmee krijg je WM5 niet terug.
  • Waarom wil je eigenlijk terug? Ik zou eerder een officiele WM6 rom flashen dan WM5. Blijkbaar heb je de officiele rom al.
  • Waarvan heb je een backup gemaakt en met welk programma?
  • Wat wil je terugzetten?
  • Wat lukt er niet aan het terugzetten?
  • Krijg je een foutmelding?
Zomaar een paar vragen die in me opkomen als ik je posts lees. Eerder heb je ook al vragen gesteld en reageerde je niet of nauwelijks op aanwijzingen of vragen om meer duidelijkheid.
Ook is je Nederlands vrij lastig te lezen. Probeer eens hele zinnen te maken en dan uit te leggen wat je gedaan hebt en wat er niet lukt. Dan kunnen we je verder helpen.

[ Voor 19% gewijzigd door gwystyl op 17-02-2008 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Volgens mij is dat niet mogelijk behalve op te laten sturen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, dat ik het dubbel heb geplaatst. Ben beetje gespannen, vandaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:17:
Sorry, dat ik het dubbel heb geplaatst. Ben beetje gespannen, vandaar!
ok en de rest? Wat deed je en wat ging er fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allereerst mijn dank voor jullie hulp

De reden waarom ik de backup terug wil zetten is :
De beltoon is erg laag bij wm6 en wanneer je apparaat ontgrendeld is en wil je hem aanzetten knippert het beeld

Dit is wat ik tot heden heb gemerkt

Wat heb ik gedaan om wm5 terug te zetten?

- Ik heb eerst een backup gemaakt van wm5, met programma Sprite Backup van de cd van T-mobile
- Daarna heb ik hem geupgrade via de site van T-mobile naar wm6
Dat ging goed!

Wanneer je wm5 terug wil zetten gaat het tot het einde goed, maar aan het eind van het backup merk ik dat wm6 er nog op zit,

Kort en Krachtig: Ik wil wm5 terug zetten maar het lukt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraagje, weet er iemand hoe ik een e-mail adres kan toevoegen aan mijn contactpersonen?
bij SIM manager staat phone number 2/ phone number 3/ E-mail not available.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:58:
Heb een vraagje, weet er iemand hoe ik een e-mail adres kan toevoegen aan mijn contactpersonen?
bij SIM manager staat phone number 2/ phone number 3/ E-mail not available.

Bedankt
Waarschijnlijk staan je contacten opgeslagen op je simkaart, dan kan je alleen 1 nummer toevoegen en geen overige informatie.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.