HTC P3300 deel 9 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 96.738 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:13:
[...]als dit tegenwoordig bestaat heb ik niets gezegd, maar anders lijkt me het vrij sterk. Ik ken iig geen P3300's die met WM6 komen. Ik heb zelf ook WM6 (kuch, minder origineel) maar herken je probleem niet. Heb je het al eerder gehad?
Ja zo koop je ze gewoon, ik heb 'm simlock en met software gekocht. Eerst WM5 en later via een update van de HTC site WM6.

Maargoed het probleem is vaag. Vandaag de vsimkaart in m'n oude Qtek 9100 gedaan en die heeft nergens last van. Ligt dus wel degelijk aan de telefoon :(
Heb inmiddels een mailtje verstuurd naar HTC maar daar verwacht ik weinig van eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:48:
Beste mensen ...

ik heb sinds een week of twee ook een P3300 ... bevalt verder prima, paar extra dingetjes erop gezet al via deze site, nog bedankt voor de vele info.
Ik heb echter een ding wat ik graag snel opgelost wil hebben:
Er staat nu Windows Mobile 6 op (standaard tegenwoordig) en daarvoor kan ik geen SecureW2 vinden ... ik heb er eentje maar die is kennelijk nog voor de oude WM5 (of CE ofzo..?) , als ik die wil openen in de File Explorer zegt hij dat het geen bestand is voor dit toestel.
Is daar al iets nieuws voor ? Of ben ik te simpel bezig zodat het niet werkt :)
Ik wil er namelijk op "school" ook graag mee internetten :)
Je moet die client die je kan downloaden gewoon uitpakken in windows verkenner op de pc, en dan de exe die er in staat ook op de pc draaien. Die installeert dan de client op de PocketPC. Eventueel is hier de cab versie die je vanuit de verkenner op je pocketpc moet uitvoeren om te installeren.
Ik ben nog geen programma's tegen gekomen die niet draaien op WM6 en wel op WM5, dus het zal waarschijnlijk gewoon werken. Lees wel goed de handleiding door hoe je je netwerk in moet stellen.

[ Voor 8% gewijzigd door gwystyl op 08-01-2008 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gwystyl ....

heey thnx man, ik had dus niet helemaal door hoe dat moest 8)7

Ik heb het nu geïnstalleerd, alleen die .PDF van SecureW2 krijg ik telkens niet geopend hier omdat dat bestand beschadigd zou zijn, maar ik probeer wel gewoon het een en ander en ik denk dat het wel goed komt dan ... :)

Bedankt voor de tip, ik zal overmorgen eens kijken of het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:13:
@gwystyl ....

heey thnx man, ik had dus niet helemaal door hoe dat moest 8)7

Ik heb het nu geïnstalleerd, alleen die .PDF van SecureW2 krijg ik telkens niet geopend hier omdat dat bestand beschadigd zou zijn, maar ik probeer wel gewoon het een en ander en ik denk dat het wel goed komt dan ... :)

Bedankt voor de tip, ik zal overmorgen eens kijken of het werkt
Kan inderdaad verwarrend zijn; sommige exe bestanden kan je uitvoeren op je PocketPC, maar die werken dan weer niet op je desktop. Meestal zijn installers PC-bestanden, en die brengen dan het cab bestand via ActiveSync over naar je PocketPC en installeren daar het programma echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:48
gwystyl schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:54:
[...]

Je moet die client die je kan downloaden gewoon uitpakken in windows verkenner op de pc, en dan de exe die er in staat ook op de pc draaien. Die installeert dan de client op de PocketPC. Eventueel is hier de cab versie die je vanuit de verkenner op je pocketpc moet uitvoeren om te installeren.
Ik ben nog geen programma's tegen gekomen die niet draaien op WM6 en wel op WM5, dus het zal waarschijnlijk gewoon werken. Lees wel goed de handleiding door hoe je je netwerk in moet stellen.
Let op dat je Hogeschool/Universiteit, certificaten kan aanzetten. Ik heb nu eindelijk werken op mijn mobiel icm Hogeschool Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

Om een shortcut te maken voor je muis ( of dit nou voor je Today-sreen is of om een knop te binden moet je het volgende doen:

quote:
Maak een shortcut met deze text : \windows\mousemode.exe SETMOUSEMODE
Dit snap ik niet 8)7 Waar je moet je precies een shortcut van maken, waar staat dat bestand en waar naar toe moet ik de shortcut kopiëren? Het is waarschijnlijk oh zo gemakkelijk, maar ik kom er niet achter.

edit: laat maar, ben er al achter na ietwat logisch denkwerk

[ Voor 6% gewijzigd door antipode op 10-01-2008 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 09:34
Termi schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 01:26:
[...]

Let op dat je Hogeschool/Universiteit, certificaten kan aanzetten. Ik heb nu eindelijk werken op mijn mobiel icm Hogeschool Utrecht.
Ik zit ook op de HU en heb dit nog niet voor elkaar gekregen. Waar kan ik die certificaten vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:54:
[...]

Ik herken je problemen met TomTom Home niet, echter de update is van Januari 2007 en niet zoals je zegt van 2008. Of kijk ik verkeerd?
Dit is wat ik vond: TomTom updates
Haha, ja lezen is ook een kunst en 2007 is geen 2008: je hebt helemaal gelijk: ik keek verkeerd... 8)7

Ik heb overigens inmiddels TomTom geupgrade naar de laatste officiele versie (ttn_6_032_8351_HTCNLD.cab) en die herkent de interne GPS wel in tegenstelling tot de 6.020 versie die ik had.

Moest alleen even opnieuw de kaarten activeren (had gelukkig alle bewaard van papierwinkel).

Die nieuwe versie is trouwens bliksemsnel met fix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
ik heb sinds een paar dagen een vaag probleem.

als ik mijn tel uitdoe en dan weer aan is hij automatisch gelocked.

dat heb ik nooit ingesteld want dat is zo irritant.

hoe kan ik dat weer uitzette?? 8-)

heb het probleem al gevonde :P in battery status stond device lock aangevinkt :S

[ Voor 17% gewijzigd door Rohit op 12-01-2008 19:34 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-one
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-01-2024
Weet iemand hoe ik het alarm geluid kan wijzigen (wekkerfunctie). Is dit uberhaupt wel mogelijk? Zo ja, bij welke instellingen moet ik kijken? IIk heb alle instellingen doorgezocht, maar ik krijg steeds de standaard beltoon geluid te horen. Een mooi liedje of een ander beltoon geluid zou af en toe wel fijn zijn...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

d-one schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 23:38:
Weet iemand hoe ik het alarm geluid kan wijzigen (wekkerfunctie). Is dit uberhaupt wel mogelijk? Zo ja, bij welke instellingen moet ik kijken? IIk heb alle instellingen doorgezocht, maar ik krijg steeds de standaard beltoon geluid te horen. Een mooi liedje of een ander beltoon geluid zou af en toe wel fijn zijn...:)
Door op het belletje te klikken. Als je op de klok klikt kan je de tijd van het alarm wijzigen, als je op het klokje/belletje erboven klikt kan je de toon veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 19:02
Ik wil binnenkort m'n Compact III updaten naar WM6
Nu denk ik eraan om eerst de V3.01 WM6 WWE ROM van meschle te gaan proberen.

Weet iemand als ik eerst deze Rom erop zet en als er dan problemen zijn, of hij bevalt me niet alsnog de T-mobile versie erop kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Er is iets heel raars met mijn telefoon. Ik heb de Touche ROM en mijn gewone alarm werkt niet meer (scheen bekend te zijn). Toen een tijdje AlarmClock gebruikt (rip off van gsAlarmClock). Deze leek behoorlijk onbetrouwbaar zoals niet afgaan soms of domweg 20 minuten te laat. Sinds vorige week gebruik ik WakeUp. Dit leek goed te gaan maar nu komen die symptomen ook hier voor. Ik heb het gevoel dat het dus aan mijn ROM ligt. Alsof alle resources bezet zijn en de alarm proggies de focus niet krijgen of hoe dat ook werkt. Heel irritant.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Madman_K schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:05:
Ik wil binnenkort m'n Compact III updaten naar WM6
Nu denk ik eraan om eerst de V3.01 WM6 WWE ROM van meschle te gaan proberen.

Weet iemand als ik eerst deze Rom erop zet en als er dan problemen zijn, of hij bevalt me niet alsnog de T-mobile versie erop kan zetten?
Als je de T-mobile rom hebt kan je hem op dezelfde manier installeren als bijv Meschle 3.01. Je kan die dus zonder problemen proberen. Het probleem dat je niet terug kan naar de Windows Mobile 5 komt doordat de WM5 rom niet beschikbaar is. De WM6 rom is wel te downloaden, dus daar kan je wel naartoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-one
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-01-2024
gwystyl schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:20:
[...]

Door op het belletje te klikken. Als je op de klok klikt kan je de tijd van het alarm wijzigen, als je op het klokje/belletje erboven klikt kan je de toon veranderen.
Thanks, wist niet dat het twee verschillende koppelingen waren! Is het mogelijk om een mp3 als geluid neer te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

d-one schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:02:
[...]

Thanks, wist niet dat het twee verschillende koppelingen waren! Is het mogelijk om een mp3 als geluid neer te zetten?
Standaard niet; als je bijvoorbeeld pTravelalarm installeert kan het wel. Die is sowieso wat uitgebreider dan het standaard alarm. Anders moet je even zoeken naar mp3 als ringtone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeienavond.

na een aantal maanden met mijn nieuwe rom gedaan te hebben wil ik wat anders.
het is een hele mooie rom,maar ik vind hem een beetje traag, en mis de soft key instellingen in deze rom.ook loopt enAlarmPPC nogal eens vast, wat resulteert in het niet functioneren van de wekker.(erg vervelend!!)

kan iemand hier mij adviseren in een goede rom?
ik heb het lieft nederlands, de cube is leuk, maar ik heb gemerkt dat ik door de htc home plugin de cube eigelijk bijna nooit gebruik.

alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:54:
goeienavond.

na een aantal maanden met mijn nieuwe rom gedaan te hebben wil ik wat anders.
het is een hele mooie rom,maar ik vind hem een beetje traag, en mis de soft key instellingen in deze rom.ook loopt enAlarmPPC nogal eens vast, wat resulteert in het niet functioneren van de wekker.(erg vervelend!!)

kan iemand hier mij adviseren in een goede rom?
ik heb het lieft nederlands, de cube is leuk, maar ik heb gemerkt dat ik door de htc home plugin de cube eigelijk bijna nooit gebruik.

alvast bedankt!!
De Rom's van Meschle. Kan je vinden op XDA

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt, maar zijn dit nederlandse roms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:14:
bedankt, maar zijn dit nederlandse roms?
Nee dat zijn ze niet. Deze is dat bijvoorbeeld wel, en deze ook. Ik ken ze geen van beide, dus je moet zelf maar kijken wat de ervaringen zijn in de genoemde topics.
De zoektermen 'dutch' en 'touch' in het Artemis - gedeelte van xda-dev doen wonderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja bedankt, maar dat is de rom die ik erop heb, maar die vind ik dus traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:40:
Ah. Dat had je er niet bijgezegd, dus dat kan ik niet ruiken. Het zijn twee verschillende roms, dus misschien kan je de andere nog proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:40:
Snellere rom's dan die van Meschle zal je niet vinden. Dus dan wordt het kiezen tussen een Nederlandse rom die wat trager is, of een snelle rom in het engels. Engels went snel hoor. Bevalt mij zelf beter dan Nederlands omdat vertalingen vaak brak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:06:
[...]

Snellere rom's dan die van Meschle zal je niet vinden. Dus dan wordt het kiezen tussen een Nederlandse rom die wat trager is, of een snelle rom in het engels. Engels wendt snel hoor. Bevalt mij zelf beter dan Nederlands omdat vertalingen vaak brak zijn.
Mij bevalt engels ook beter. De termen heb je zo door, en sommige programma's verwijzen naar
\program files, maar de NL windows zet programma's in \programmabestanden. Echt TE irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
[...]
Engels wendt snel hoor. Bevalt mij zelf beter dan Nederlands omdat vertalingen vaak brak zijn.
Waarom vind ik het moeilijk te geloven dat jij problemen hebt met incorrecte spelling? _O-

[ Voor 3% gewijzigd door Holgersson op 15-01-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Ik ben inmiddels de trotse eigenaar van een XDA Orbit (of eigenlijk de HTC Artemis 220), Heb voor weinig een in rampstaat verkerende Orbit kunnen overnemen (kapot LCD, behuizing lag uit elkaar). Dit gefixed en hij is nu zoals nieuw! (Enige is dat het zijvolumeknopje wat niet goed werkt)

voor:

Afbeeldingslocatie: http://aycu38.webshots.com/image/40197/2001616747315143053_th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://aycu21.webshots.com/image/39860/2001660995806716441_th.jpg

na:
Afbeeldingslocatie: http://aycu12.webshots.com/image/42211/2002716689479176081_th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://aycu10.webshots.com/image/39129/2001571719891850687_th.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door SgtStrider op 15-01-2008 14:50 ]

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Holgersson schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:14:
[...]

Waarom vind ik het moeilijk te geloven dat jij problemen hebt met incorrecte spelling? _O-
Hmmm denk dat ik hem mis. Ben inderdaad niet heel erg goed in Nederlands. Grammatica toets ging altijd slecht dat klopt. Maar dat heeft niet echt iets met die zin te maken die ik geschreven heb toch?

Ten minste even gecontroleerd, maar Word ziet geen fout er in. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:24:
[...]

Hmmm denk dat ik hem mis. Ben inderdaad niet heel erg goed in Nederlands. Grammatica toets ging altijd slecht dat klopt. Maar dat heeft niet echt iets met die zin te maken die ik geschreven heb toch?

Ten minste even gecontroleerd, maar Word ziet geen fout er in. |:(
offtopic:
spelfoutje: Engels wendt snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
gwystyl schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:39:
[...]

offtopic:
spelfoutje: Engels wendt snel
Ow ja nu zie ik het O-)
Weet ook wat me geachte fout daarin geweest is.... Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Snellere rom's dan die van Meschle zal je niet vinden. Dus dan wordt het kiezen tussen een Nederlandse rom die wat trager is, of een snelle rom in het engels. Engels went snel hoor. Bevalt mij zelf beter dan Nederlands omdat vertalingen vaak brak zijn.
en raden jullie dan de full aan, of de vanilla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:52:
[...]

en raden jullie dan de full aan, of de vanilla?
Als je echt voor snelheid wil zou ik als ik jou was voor Vanilla gaan. Wil je iets minder snelheid dan de Full, want die heeft oa de cube.

Ik ben zelf wel benieuwd naar de ROM van meschle die gebaseerd is op de ROM van O2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legofanaten
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:50
Ik kon het zo snel niet vinden in deze en de vorige acht delen, maar hoe zorg ik dat ik mmsjes gewoon ontvang i.p.v. ik zo'n sms krijg van T-Mobile dat ik het bericht kan lezen op hun site.

Ik heb een MDA Compact III met Windows Mobile 6 van T-Mobile.

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
legofanaten schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:50:
Ik kon het zo snel niet vinden in deze en de vorige acht delen, maar hoe zorg ik dat ik mmsjes gewoon ontvang i.p.v. ik zo'n sms krijg van T-Mobile dat ik het bericht kan lezen op hun site.

Ik heb een MDA Compact III met Windows Mobile 6 van T-Mobile.
Kan je op de T-Mobile site niet de instellingen laten sturen naar je telefoon? Als je telefoon niet is ingesteld voor het ontvangen van mms krijg je namelijk een sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+ je moet eerst zelf een keer gemmst hebben (verzonden) voordat je ze kunt ontvangen (dan weet T-Mobile namelijk dat je toestel het ondersteunt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen GPS-apparaat melding in TT6.

heb lopen spelen met externe GPS settings om Google maps 2.0 aan de praat te krijgen.
daarna wilde ik weer TT6 gebruiken en krijg de melding 'geen GPS-apparaat'.

iemand enig idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Probeer eens de GPS instellingen zelf weer opnieuw in te stellen in TomTom.

Vandaag de O2 Premium geinstalleerd van Meschle. Moet zeggen dat het me verre van tegenvalt. Heb het nog niet uitgebreid uitgeprobeerd, maar tot nu toe bevalt het me goed. Alles loopt smooth, voor mij is die snel genoeg. En het ziet er allemaal gelikt uit. Wat mij betreft echt een aanrader. Zo'n beetje alles zit in het pakket wat je nodig hebt.

Heb zelf alleen nog wat kleine dingen geinstalleerd als TomTom, Opera, Modaco Nodata. Enige wat ik een beetje jammer vind is dat er voor een oudere versie van BatteryStatus is gekozen. Deze heeft geen support voor up of downscalen van je processor. Maar goed jammer dan. Als de telefoon in standby gaat dan gaat hij wel terug naar de 201Mhz en zodra uit Standby op 260. Dus het is allemaal wel te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
of je installeert de nieuwste gewoon ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
rohit schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:18:
of je installeert de nieuwste gewoon ??
Ja weet ik, maar dan moet ik weer extra installeren, en weet ook niet of dat helemaal goed zal gaan, want BS zit in deze rom ingebakken. Je kan hem dus ook niet zomaar even verwijderen. Vraag me af wat er dan gebeurd als je toch de nieuwe er overheen zet. Maar heb die funtie niet percee nodig. En waarom onnodig veel installeren maakt je P3300 alleen maar langzamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
als je die nieuwe eroverheen gooit, haalt hij die oude meteen weg :)

das bijna bij alle nieuwere versies van programma's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
rohit schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:29:
als je die nieuwe eroverheen gooit, haalt hij die oude meteen weg :)

das bijna bij alle nieuwere versies van programma's ;)
Ja klopt, dat wist ik ook, maar vraag me af in hoeverre dat werkt als iets dus compleet in de rom ingebakken zit.... Maar goed maakt ook niet uit, ik laat het lekker zoals het is. En ben er tevreden mee, dat is het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
als iets in de rom gebakken is, wil niet zeggen dat het er daadwerkelijk zo inzit dat je het er niet uit krijgt.

meestal staan de programma's in de Windows map ipv program files.
kijk daar maar eens, zul je hoogstwaarschijnlijk batterystatus in terugvindden.

maar zoals je al zegt, als je het niet nodig hebt, waarom dan een beta installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryRag
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-02 19:37
zal totaal geen probleem geven, in de meeste van Meschle's roms zit de oude versie van BS, gewoon overheen installen en dan werkt alles zoals het hoort.
dat was iig wel zo bij alle vanilla versie en de laatste volledige touch 3 serie van hem

hoop trouwens snel van t-mobile een goed werkende p3300 terug te krijgen, hun wm6 update heeft heel mijn geluid ver*&^%, ja je kan er een andere radiorom opzetten, maar uninstall of install niks meer daarna want het geluid ging weer over de boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
kben dom geweest en heb de network wizard een keer aangezet :(
nu heb ik dus gprs geactiveerd :( hoe krijg ik dit uit ???

zo irritant :P ( en duur )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
rohit schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:57:
kben dom geweest en heb de network wizard een keer aangezet :(
nu heb ik dus gprs geactiveerd :( hoe krijg ik dit uit ???

zo irritant :P ( en duur )
Of gewoon de instellingen weg halen bij Settings -> Connections. Of anders het programma Modaco NoData downloaden. Hiermee kan je het tijdelijk uitschakelen. Handig als je GPRS toch sporadisch zou gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
M'n vriendin heeft nu ook een HTC-3300.
Deze kwam uit de doos al met WM6 erop!! ;)

Ik er alleen 1 vreemd ding mee.
De volumeknop aan de zijkant is niet geblokkeerd tijdens apparaat vergrendeling.
Dit is wel zo bij mijn eigen P3300 (WM5)

Is dit ergens in te stellen? (evt in de reg?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Madman_K schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 19:30:
M'n vriendin heeft nu ook een HTC-3300.
Deze kwam uit de doos al met WM6 erop!! ;)

Ik er alleen 1 vreemd ding mee.
De volumeknop aan de zijkant is niet geblokkeerd tijdens apparaat vergrendeling.
Dit is wel zo bij mijn eigen P3300 (WM5)

Is dit ergens in te stellen? (evt in de reg?)
Klopt is bij mij ook niet. Maar zie niet in waarom je het percee wel zo zou moeten hebben. Ten minste ik heb er geen last van dat het geluid opeens te hard staat of helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DjWannaB2002 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 19:35:
[...]

Klopt is bij mij ook niet. Maar zie niet in waarom je het percee wel zo zou moeten hebben. Ten minste ik heb er geen last van dat het geluid opeens te hard staat of helemaal uit.
Nee maar het is wel raar als je af en toe wat gepiep hoort. Dat ding geeft hardere of zachtere piepjes om aan te geven hoe hard/zacht hij staat. Ik verbaas me er nu niet meer over, maar het duurde even voor ik er achter was waar dat gepiep vandaan kwam 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
gwystyl schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 19:41:
[...]

Nee maar het is wel raar als je af en toe wat gepiep hoort. Dat ding geeft hardere of zachtere piepjes om aan te geven hoe hard/zacht hij staat. Ik verbaas me er nu niet meer over, maar het duurde even voor ik er achter was waar dat gepiep vandaan kwam 8)7
Maar dat doet hij alleen als je aan at schuifje komt, maar daar heb ik zelf dus nog geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
Ze had er last van met in het hoesje doen.
Komt erbij dat ze 'm normaal alleen op trillen heeft staan, 1 stand zachter is dus gewoon uit.
Toch vreemd dat daarin verschil zit tussen WM5 en WM6.

Simpele oplossing is bewust de telefoon uit/standby te zetten.
Dan werken de toetsen in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Slide2Unlock, dan heb je er ook geen last van en werkt wat mij betreft beter dan apparaatblokkering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:11:
[...]

Of gewoon de instellingen weg halen bij Settings -> Connections. Of anders het programma Modaco NoData downloaden. Hiermee kan je het tijdelijk uitschakelen. Handig als je GPRS toch sporadisch zou gebruiken.
Heb ik ook geprobeerd via instellingen, enz, maar eerste beste keer internetten en vergeten je wifi aan te zetten begint ie meteen weer via GPRS te verbinden. Gewoon lekker je GPRS helemaal uitzetten in je register.

Ga naar de volgende registerkey:
HKLM\Comm\ConnMgr\Providers\{7C4B7A38-5FF7-4bc1-80F6-5DA7870BB1AA}\Connections

Daar vind je de folders GPRS MMS en GPRS WAP. Ga in deze folders en open "Enabled". Wijzig DWORD data in 0 en klaar is Kees.

Nooit meer GPRS. (behalve als je die waardes weer terugzet naar 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 16:47:
[...]

Heb ik ook geprobeerd via instellingen, enz, maar eerste beste keer internetten en vergeten je wifi aan te zetten begint ie meteen weer via GPRS te verbinden. Gewoon lekker je GPRS helemaal uitzetten in je register.

Ga naar de volgende registerkey:
HKLM\Comm\ConnMgr\Providers\{7C4B7A38-5FF7-4bc1-80F6-5DA7870BB1AA}\Connections

Daar vind je de folders GPRS MMS en GPRS WAP. Ga in deze folders en open "Enabled". Wijzig DWORD data in 0 en klaar is Kees.

Nooit meer GPRS. (behalve als je die waardes weer terugzet naar 1)
Met Modaco Nodata begint ie niet meer vanzelf te verbinden hoor. Dat programma zal denk ik hetzelfde doen als wat jij nu beschrijft in het register. Alleen dan eenvoudiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ik heb al een tijdje een probleem met mijn weer op mijn htc home tab :S

ik kan al een tijdje geen weer meer downloaden :S
alles is goed ingevuld want eerst deed die het wel
ik heb de htc homeplug 2.0 geinstalleerd wil ook niet werken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
Ik had de touch 2.0 rom geïnstalleerd, deze werkte prima! ik heb er maanden mee gewerkt en ik was zeer tevreden! tot op een gegeven moment (geen nieuwe apps geinstalleerd). hij steeds vaker vastliep, tijdens verschillende apps. Dus een keertje cleartemp gedraaid maar het probleem bleef. soms als je het aan wil zetten, dan lijkt het alsof hij aangaat maar het scherm blijft zwart.

De touc 3 erop gezet. zelfde probleem. T-Mobile wm6 rom erop gezet en nog steeds hetzelfde. iemand enig idee.

zie ook: http://forum.xda-develope...php?p=1825999#post1825999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
groentjie77 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 10:25:
Ik had de touch 2.0 rom geïnstalleerd, deze werkte prima! ik heb er maanden mee gewerkt en ik was zeer tevreden! tot op een gegeven moment (geen nieuwe apps geinstalleerd). hij steeds vaker vastliep, tijdens verschillende apps. Dus een keertje cleartemp gedraaid maar het probleem bleef. soms als je het aan wil zetten, dan lijkt het alsof hij aangaat maar het scherm blijft zwart.

De touc 3 erop gezet. zelfde probleem. T-Mobile wm6 rom erop gezet en nog steeds hetzelfde. iemand enig idee.

Fout in het interne geheugen? Kans is klein want dat zou toch vaak mee moeten gaan, maar goed niet ondenkbaar. Dat zou ook verklaren waarom bij verschillende rom's het probleem zich blijft voordoen.

edit:
Als ik jou was zou ik de originele rom er op zetten en dan opsturen voor reparatie.

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 19-01-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand die een Phone-Tracker in de extended_ROM van de P3300 heeft kunnen bakken? Inclusief persoonlijke instellingen? Ik heb wel gezien dat het bij een Mio 701 gelukt was. Maar helaas kan je de stappen die voor de Mio 701 gelden niet toepassen op de P3300. Als het iemand gelukt is wil degene dan die informatie hier delen? :)

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
[...]

Fout in het interne geheugen? Kans is klein want dat zou toch vaak mee moeten gaan, maar goed niet ondenkbaar. Dat zou ook verklaren waarom bij verschillende rom's het probleem zich blijft voordoen.

edit:
Als ik jou was zou ik de originele rom er op zetten en dan opsturen voor reparatie.
ja daarom heb ik als laatst ook de t-mobile rom erop gezet! dan breng ik hem wel weg! en ik was zo tevreden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legofanaten
Na een aantal bijzondere errors gekregen te hebben na het verwijderen van wat programma's heb ik besloten een hard-reset uit te voeren. (T-Moblie WM 6). Alles werkt prima en via PIM Backup netjes al mijn smsjes nog, maar toch een vreemd probleem: het volume van de ringtone wordt nu niet meer bepaald door het rechterschuifje in de geluidsinstellingen (met een telefoontje erboven), maar door het linker schuifje wat voorheen alleen het geluidsniveau bepaalde van muziek en meldingen die niets met bellen te maken hebben. Heeft iemand hier een oplossing voor?

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
legofanaten schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 16:12:
Na een aantal bijzondere errors gekregen te hebben na het verwijderen van wat programma's heb ik besloten een hard-reset uit te voeren. (T-Moblie WM 6). Alles werkt prima en via PIM Backup netjes al mijn smsjes nog, maar toch een vreemd probleem: het volume van de ringtone wordt nu niet meer bepaald door het rechterschuifje in de geluidsinstellingen (met een telefoontje erboven), maar door het linker schuifje wat voorheen alleen het geluidsniveau bepaalde van muziek en meldingen die niets met bellen te maken hebben. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Hmm of het werkt nu zoals het zou moeten horen? ;) Ik kan mij niet anders herinneren dat ik zowel met het linker schuifje als het rechterschuifje het volume kon aanpassen. De is voor alle geluiden die uit het toestel komen dus ook de beltoon en de andere echt specifiek voor de beltoon. Ten minste zo heeft het altijd bij mij gewerkt. Dacht ik ten minste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alter88
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:23
groentjie77 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 10:25:

Ik had dus hetzelfde probleem, maar dan met de originele WM6 ROM, is een keer opgestuurd geweest, kwam de P3300 terug met software update (terwijl WM6 er al opstond dus). Toen was het nog steeds, weer opgestuurd, werd de telefoon omgeruild voor een ander, en nu na een maand.... weer hetzelfde.... Kan ik weer terug naar de winkel... Heeft echt niemand anders hier last van of heb ik gewoon pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 17:07:
[...]

Met Modaco Nodata begint ie niet meer vanzelf te verbinden hoor. Dat programma zal denk ik hetzelfde doen als wat jij nu beschrijft in het register. Alleen dan eenvoudiger.
Ok, maar als je toch noooooiitt GPRS gebruikt, dan scheelt het weer progje dat je moet installeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 19:57:
[...]

Ok, maar als je toch noooooiitt GPRS gebruikt, dan scheelt het weer progje dat je moet installeren. ;)
Vind je het vervelend dat je lijst met programma's lang is of wil je niet dat die extra 30 kb (?) ruimte ingenomen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legofanaten
DjWannaB2002 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 16:16:
[...]

Hmm of het werkt nu zoals het zou moeten horen? ;) Ik kan mij niet anders herinneren dat ik zowel met het linker schuifje als het rechterschuifje het volume kon aanpassen. De is voor alle geluiden die uit het toestel komen dus ook de beltoon en de andere echt specifiek voor de beltoon. Ten minste zo heeft het altijd bij mij gewerkt. Dacht ik ten minste..
Waar is de rechter dan voor? In WM5 was de rechter expliciet voor de beltoon, zodat je waarschuwingen van programma's niet te horen kreeg, maar wel een inkomende oproep. Nu is dus alleen het linker exemplaar van belang en de rechter overbodig?

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met een echt degelijke bluetooth headset die goed matcht met de 3300, iets wat je zowel graag in de wagen als op kantoor gebruikt?

thnx
wouter

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
legofanaten schreef op zondag 20 januari 2008 @ 14:22:
[...]

Waar is de rechter dan voor? In WM5 was de rechter expliciet voor de beltoon, zodat je waarschuwingen van programma's niet te horen kreeg, maar wel een inkomende oproep. Nu is dus alleen het linker exemplaar van belang en de rechter overbodig?
Ik weet niet of ik gelijk heb hoor, maar met de ene schuif regel je het volume van de PDA functie, dus bijv agenda waarschuwingen, maar bij mij was het zo dat je daarmee alle geluiden harder zette. Dus ook de beltoon. De andere schuif was echt alleen om de beltoon harder te zetten en dus niet de overige geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:32
Beste mensen,

sinds een aantal maanden heb ik deze telefoon. Een van de redenen waarom ik hem toendertijd heb aangeschaft was omdat er java op draait dat is nou net de taal waar ik het meeste in prog. Nu heb ik een aantal functies nodig die in de versie die er standaard op staat ( midlet manager: 10.1.7.690 ( build 20061214) niet beschikbaar zijn (Zoals bleutooth en dergelijke. Hier ga ik vanuit nadat ik een aantal System.getProperties heb losgelaten via een midlet waar dus null werd geretourneerd).

Nu had ik ergens gelezen dat er in nieuwere versies van de midlet manager wel standaard support is voor de bluetooth package (jsr-082) en ik wil dus de manager updaten (aangezien ik geen andere manier zie om toch support java bluetooth support te krijgen).

Heeft iemand enig idee hoe en waar ik de nieuwste versie van de manager vandaan haal zonder een totale rom te hoeven te gebruiken (ik ga niet mijn telefoon 'sacrificen' zeg maar ;))

[ Voor 7% gewijzigd door Webgnome op 21-01-2008 00:01 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
rohit schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 04:52:
ik heb al een tijdje een probleem met mijn weer op mijn htc home tab :S

ik kan al een tijdje geen weer meer downloaden :S
alles is goed ingevuld want eerst deed die het wel
ik heb de htc homeplug 2.0 geinstalleerd wil ook niet werken :S
iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb van de week Pocket Wifi Radar geinstalleerd om een mee te spelen. Als ik het programma start, dan scant ie netjes, maar als ik weer afsluit ben ik mijn wifiverbinding kwijt. Als het progje opstart veranderd mijn wifi-icoontje bovenin de taakbalk weer in een G-tje. In comm manager staat ie dan nog gewoon aan, maar op mijn todayscherm is ie weg. Ook als ik naar instellingen>verbindingen ga is het wifi icoontje foetsie :?
Alleen na een softreset kan ik weer een wifi verbinding tot stand brengen. Iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ik had wel eens het probleem dat opeens die hele HoeTab het niet meer deed, ik ook de klok niet meer zag ed, alleen toen hielp een soft reset.

Als geprobeerd eerst een andere plaats in te vullen? Werkt dat wel? En daarna weer je eigen plaats? Of een plaats in de buurt die standaard in de lijst staa?

[ Voor 47% gewijzigd door 13art op 21-01-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:33:
heb van de week Pocket Wifi Radar geinstalleerd om een mee te spelen. Als ik het programma start, dan scant ie netjes, maar als ik weer afsluit ben ik mijn wifiverbinding kwijt. Als het progje opstart veranderd mijn wifi-icoontje bovenin de taakbalk weer in een G-tje. In comm manager staat ie dan nog gewoon aan, maar op mijn todayscherm is ie weg. Ook als ik naar instellingen>verbindingen ga is het wifi icoontje foetsie :?
Alleen na een softreset kan ik weer een wifi verbinding tot stand brengen. Iemand enig idee hoe dit kan?
Als geprobeerd in de comm manager aan en uit te klikken ook al zie je hem niet op je today scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:39:
[...]

Als geprobeerd in de comm manager aan en uit te klikken ook al zie je hem niet op je today scherm?
Ja, heb ik al geprobeerd. Komt ook dan niet terug. Als ik trouwens wifi uit heb staan en pocket wifi opstart, dan geeft ie de melding dat ie wifi adapter niet aan kan zetten. Moet ik dat eerst zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:51:
[...]

Ja, heb ik al geprobeerd. Komt ook dan niet terug. Als ik trouwens wifi uit heb staan en pocket wifi opstart, dan geeft ie de melding dat ie wifi adapter niet aan kan zetten. Moet ik dat eerst zelf doen.
Ik heb zelf het programma peekpocket en daar moet je inderdaad wifi eerst zelf aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:42:
[...]

Ik heb zelf het programma peekpocket en daar moet je inderdaad wifi eerst zelf aanzetten.
Gisteren tijdens het rijden toch nog even geprobeerd. Om de een of andere reden liep mijn toestel helemaal vast. Blijkbaar was ie aan het scannen, connecten, Opera aan het opstarten en mail aan het binnen halen tegelijk. Na uitschakelen (duurde vreselijk lang) en weer aanzetten bleek mijn opslagkaart leeg te zijn. Althans, mijn p3300 zag niks meer. Op pc stond alles nog op de kaart. Aantal softresets gedaan, niks. Fix van de HTC site gehaald, geinstalleerd, niks.
Toen maar een harde reset gedaan en alles opnieuw geinstalleerd, behalve Pocke Wifi Radar. Zal die van jou eens proberen.

Ach 1 voordeel; een hele lekkere schone installatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
DjWannaB2002 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:37:
[...]

Ik had wel eens het probleem dat opeens die hele HoeTab het niet meer deed, ik ook de klok niet meer zag ed, alleen toen hielp een soft reset.

Als geprobeerd eerst een andere plaats in te vullen? Werkt dat wel? En daarna weer je eigen plaats? Of een plaats in de buurt die standaard in de lijst staa?
dat zal ik es even gaan proberen om een andere stad in te vullen :)

Edit:
nee doet het ook niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stoor me al een tijdje aan dat eeuwig knipperende groene ledje. Al die andere ledjes om je te melden dat er een mailtje/SMSje is of dat je een BlueTooth verbinding hebt zijn wel handig, Maar dat groene ledje is gewoon storend. Ben dus op zoek gegaan naar een tooltje om het definitief uit te krijgen, maar heb nog niets gevonden wat écht werkt. Led Killer werkt in ieder geval niet op de P3300. Weet iemand of er andere methodes zijn om dat ledje uit te krijgen? Nee... niet met een zwart plakbandje of een hamer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
weet iemand de maximale snelheid van gprs van de p3300?

Aangezien per 4 februari de snelheid van een PIT abbonement wordt verhoogd naar 128kpbs ben ik benieuwd in hoeverre ik deze snelheid ga halen.....volgens mij past t-mobile namelijk geen EDGE toe....

hier staat een stuk over de codering(CS1 tm CS4):
Wikipedia: General Packet Radio Service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
omdat ik het antwoord inmiddels zelf heb gevonden zal ik het jullie niet onthouden

de snelheid wordt bepaald door de class van je mobiel...die is class 10...hij blijft dus 48kbps :/ ....mss toch maar een overstap naar de Touch Cruise maken

http://www.diskidee.nl/20...asses--wat-is-het-/5306/4

GPRS 'Multislot' klasse
De tweede soort klasse is eigenlijk de GPRS 'Multislot' klasse en bepaalt de overdrachtsnelheid waarmee GPRS kan worden gebruikt.
In theorie zijn via GPRS doorvoersnelheden mogelijk tot 171,2 kilobyte per seconde (Kbps) of ongeveer drie keer zo snel als een gewone modemverbinding (van 56 Kbps).
In de praktijk wordt de overdrachtsnelheid gesplitst tussen gegevens die je ontvangt en gegevens die je verstuurt. Zo kan het zijn dat jouw mobieltje gegevens kan zenden aan 12 Kbps en ontvangen aan 40 Kbps.
De GPRS Multislot klasse geeft aan hoe 'snel' jouw mobieltje is in beide richtingen. Gegevens die je ontvangt komen binnen via zogenaamde 'downlink slots', terwijl gegevens die je zendt verzonden worden via 'uplink slots'.
Bij sommige klassen en mobieltjes kun je zelf de verhouding tussen de slots instellen (bijvoorbeeld kiezen voor 2 x up en 3 x down of omgekeerd in het geval van klasse 6; zie hierna).

Twaalf GPRS 'Multislot' klassen
Er bestaan twaalf verschillende GPRS-klassen. De meest gebruikte GPRS-klassen zijn momenteel

8 en 10. Hieronder krijg je een volledig overzicht van deze en andere vaak gebruikte GPRS-klassen en hun betekenis.

Klasse 2
Eén Up, Twee Down (2+1)
8-12 Kbps zenden; 16-24 Kbps ontvangen

Voorbeelden: Mororola Accompli A008 (de actieve links in dit artikel verwijzen naar testen van de gelinkte mobieltjes op deze site).

Klasse 4
Eén Up, Drie Down (3+1)
8-12 Kbps zenden; 16-36 Kbps ontvangen

Voorbeelden: Mororola Timeport 260

Klasse 6 - configureerbaar tussen:
- Twee Up, Drie Down
16-24 Kbps zenden; 24-36 Kbps ontvangen

Of

- Drie Up, Twee Down
24-36 Kbps zenden; 16-24 Kbps ontvangen

Voorbeelden: Nokia 6310, Nokia 6510, Nokia 8310

Klasse 8
Eén Up, Vier Down (4+1)
8-12 Kbps zenden; 32-40 Kbps ontvangen

Voorbeelden: Ericsson

T39, Motorola V60i, Motorola MPx200, Nec 400i, Samsung Q200, Siemens S45, Siemens M50, Siemens SL55

Klasse 10 - configureerbaar tussen:
- Eén Up, Vier Down
8-12 Kbps zenden; 32-48 Kbps ontvangen

Of

- Twee Up, Drie Down

Voorbeelden: Alcatel One Touch 735 en 535, Motorola V500, Nokia 6600, Philips Fisio 825, Qtek 2020, Samsung SGH-E700, Siemens SX1, Sony-Ericsson P900

Klasse 12 - configureerbaar tussen:
- Eén Up, Vier Down
8-12 Kbps zenden; 32-48 Kbps ontvangen

Of

- Twee Up, Drie down

Of

- Drie Up, Twee down
24-36 Kbps zenden; 16-24 Kbps ontvangen

Of

- Vier Up, Eén down
32-48 Kbps zenden; 8-12 Kbps ontvangen

Voorbeelden: alleen beschikbaar op GPRS-datakaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heef iemand een idee of er gratis programma is waarmee je dvd's of xvids om kunt zetten naar 320x240 formaat voor het mda compact III? En geen spc dvd, die evaluatie versie kan maar een klein deel omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

SUPER kan dat. Of anders PocketDivx?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:27:
Heef iemand een idee of er gratis programma is waarmee je dvd's of xvids om kunt zetten naar 320x240 formaat voor het mda compact III? En geen spc dvd, die evaluatie versie kan maar een klein deel omzetten.
PocketDivx werkt idd perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:59
alter88 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:10:
Zoals ik al in deeltje 8 omschreef loopt het toestel vast en kan je hem niet meer uit standby halen. Je bent dan ook niet meer te bereiken. Heel af en toe krijg ik hem wel uit standby, dan kun je niets doen en ineens vervaagt het scherm naar wit.

Dit begon al toen WM5 er op stond, na geflashed te hebben naar WM6 is het nog steeds. Soms 1 keer op een dag, soms 10 keer.

Ik hoop dat hij na de reparatie goed werkt. Iemand hier ook ervaring mee?
Heb afgelopen vrijdag mijn MDA Compact III teruggekregen nadat ik met precies dezelfde klachten het toestel ter reparatie had opgestuurd.
De begeleidende reparatie omschrijving is: "Software update".
Ik had zelf al de update naar WM6 van de T-Mobile site op het toestel geïnstalleerd dus ik vraag me af wat ze hebben gedaan.
Het heeft in elk geval geen bal geholpen.

Iemand nog suggesties?

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 28-01-2008 19:20 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alter88
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:23
nobleone schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:35:
[...]

Heb afgelopen vrijdag mijn MDA Compact III teruggekregen nadat ik met precies dezelfde klachten het toestel ter reparatie had opgestuurd.
De begeleidende reparatie omschrijving is: "Software update".
Ik had zelf al de update naar WM6 van de T-Mobile site op het toestel geïnstalleerd dus ik vraag me af wat ze hebben gedaan.
Het heeft in elk geval geen bal geholpen.

Iemand nog suggesties?
Sja, ik heb maar 1 vervelende suggestie, en dat is wat ik zelf ook heb gedaan: nog een keer aanbieden ter reparatie... Ik heb toen een nieuw toestel gehad.

Helaas heeft dat ook niet geholpen, want die had dezelfde klachten en is nu weer weg, 3e reparatie dus... heb ander toestel geëist, maar moest eerst weer door HTC nagekeken worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een MDA Compact III maar wil heel graag de HTC Home op mijn scherm. Deze wordt standaard niet meegeleverd door T-Mobile geloof ik. Is er een .cab voor deze plugin?

EDIT, toch niet goed gezocht, hij is hier te downloaden.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Misschien dat ik binnenkort deze (smart)phone ga aanschaffen, maar heb nog een paar vraagjes. Hoe is het gesteld met het afspelen van mp3tjes. Ik zou het namelijk wel fijn vinden als ik gewoon de fiets muziek kan luisteren zonder weer een extra mp3 speler nodig te hebben. Nu vroeg ik me af of dit een beetje fijn werkt op de HTC p3300.
Verder ga ik een MDA Compact III kopen, dus de T-mobile uitgave van deze phone. Nu zou ik deze los willen kopen, voor zover ik weet zit er geen simkaart bij. En ik neem aan dat het geen probleem is om mijn eigen t-mobile simkaart in deze telefoon te doen. En hoe is het inmiddels gesteld met het 'bereik-probleem' van de MDA Compact i.c.m. een t-mobile simkaart (ik moet eerlijk toegeven dat ik niet het desbetreffende topic heb doorgespit :p )?
En wat vinden jullie van de snelheid, betrouwbaarheid en vastlopers van deze telefoon? En werkt het SMS'en en bellen gewoon fijn op de telefoon?

bvd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
Oeps klopt ja niet toegestaan:)

[ Voor 96% gewijzigd door underworld202 op 29-01-2008 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Handel is niet toegestaan hier in een topic geloof ik. Je kan me een mail sturen op mijn MSN adres in mijn profiel. Doe maar een voorstel van wat je er voor wilt hebben. En waarom wil je er vanaf als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
monnick schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:11:
Misschien dat ik binnenkort deze (smart)phone ga aanschaffen, maar heb nog een paar vraagjes. Hoe is het gesteld met het afspelen van mp3tjes. Ik zou het namelijk wel fijn vinden als ik gewoon de fiets muziek kan luisteren zonder weer een extra mp3 speler nodig te hebben. Nu vroeg ik me af of dit een beetje fijn werkt op de HTC p3300.
Verder ga ik een MDA Compact III kopen, dus de T-mobile uitgave van deze phone. Nu zou ik deze los willen kopen, voor zover ik weet zit er geen simkaart bij. En ik neem aan dat het geen probleem is om mijn eigen t-mobile simkaart in deze telefoon te doen. En hoe is het inmiddels gesteld met het 'bereik-probleem' van de MDA Compact i.c.m. een t-mobile simkaart (ik moet eerlijk toegeven dat ik niet het desbetreffende topic heb doorgespit :p )?
En wat vinden jullie van de snelheid, betrouwbaarheid en vastlopers van deze telefoon? En werkt het SMS'en en bellen gewoon fijn op de telefoon?

Standaard kun je mp3's afspelen met de PDA versie van Windows Media Player die erop zit. Er zijn natuurlijk ook diverse andere programma's verkrijgbaar.
Zelf heb ik ook een MDA Compact III van T-Mobile zonder T-Mobile abonnement. Ik heb het toestel voor een leuk prijsje van iemand over kunnen nemen en het daarna laten unlocken via internet. Nu heb ik er een simkaart van Vodafone inzitten en bereikbaarheidsproblemen heb ik nooit gehad!
Snelheid en betrouwbaarheid is prima. Vastlopers heb ik zelden of nooit. Ik draai (lekker ouderwets en stabiel) WM5 en ben selectief met welke extra programma's ik erop zet.
Sms'en is even wennen omdat je met een touch-screen werkt. Sommige mensen zouden liever een hardwarematig toetsenbordje zien, ik absoluut niet. Dan verandert die mooie platte MDA Compact III alsnog in een model "koelkast".
Groot pluspunt vind ik de ingebouwde GPS. In combinatie met TomTom heb ik daar al veel plezier van gehad. Ik wil niet meer anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:11:

Muziek luisteren gaat prima (converteer je divx-achtige bestanden met PocketDivxEncoder en installeer TCPMP op je PDA en je kunt ook video kijken trouwens). Met de HTC remote control of met een bluetooth stereo headsetje zitten de belangrijkste knoppen ook binnen handbereik terwijl je telefoon in je zak zit. Een inkomend gesprek of bericht hoor je alleen van tevoren aankomen: de muziek begint dan wat te haperen.
Snelheid is te doen, vastlopers heb ik zelden last van, en als ik ze heb is dat mijn eigen schuld (1000 programma's open tegelijkertijd). Betrouwbaarheid is op zich geen enkel probleem, alleen zit het me erg dwars dat de micro-SD-support wat raar loopt soms. Het lijkt er op alsof hij je geheugenkaart soms ver*(^(^%#. Maar met de patch die HTC onlangs heeft uitgebracht zou dat verholpen moeten zijn.
Het is leuk dat er GPS op zit, maar de ontvangst van het signaal (technisch gezien de signalen) laat te wensen over. Maar volgens mij zijn er externe antennes te koop.
Ik raad hem wel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, ik wil even het gratis programmaatje SMS Notifier (http://www.codeplex.com/S...eases.aspx?ReleaseId=9203) aanraden. Het programmaatje stuurt automatisch berichten naar gemist oproepen. Handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 09:22

GVR

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:05:
Ik heb een MDA Compact III maar wil heel graag de HTC Home op mijn scherm. Deze wordt standaard niet meegeleverd door T-Mobile geloof ik. Is er een .cab voor deze plugin?

EDIT, toch niet goed gezocht, hij is hier te downloaden.
ik krijg een error over het missen van een geldig certificaat bij het installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
Heb net een T-Mobile P3300 overgenomen. Voorheen had ik W2003SE op HTC magician met TomTom 5 erop. Ik heb 'm een harde reset gegeven en zit met een paar vragen :
  • Als je de softreset tijdens customization indrukt om de T-Mobile meuk te vermijden, wat mis je dan (buiten TomTom) ?
  • Het toestel voelt 'traag' aan, vooral als je naar nieuwe schermen moet gaan. Is dit normaal ? Is de processor/geheugen wel snel genoeg voor WM5? Let wel, ik ben de magician met W2003SE gewend.
  • Doorgaande op het hierboven staande vind ik dat de TomTom 6 behoorlijk schokt. Is dit bekend en is dit toestel wel snel genoeg ?
  • Ik zit erover te denken om 'm te updaten naar WM6 (o.a. vanwege de battetij indicatie, die zit daar toch standaard op de today pagina?). Echter is dit toestel wel snel genoeg voor WM6 ? Wat zijn de ervaringen ?
  • Er zit nu een WM5 nederlandse versie op. Is dit te veranderen of moet ik de software volledig opnieuw installeren...en dus ergens WM5 engels erop zetten ?
Ik heb de topics doorzocht maar kon niet echt antwoord vinden op deze vragen. Alvast bedankt _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Spam op 30-01-2008 14:45 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 08:03

Sen

<-->

Ik heb nog geen internet op mijn nieuwe locatie en ik zou graag internet willen hebben op mijn desktop kan ik dat bewerkstelligen met een mda met inet en een usb kabel? Welke software heb ik daar extra voor nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 09:22

GVR

Sen schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:00:
Ik heb nog geen internet op mijn nieuwe locatie en ik zou graag internet willen hebben op mijn desktop kan ik dat bewerkstelligen met een mda met inet en een usb kabel? Welke software heb ik daar extra voor nodig ?
Internet delen via usb activeren, en als t goed is kan je meteen internetten via je gprs verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds kort een htc 3300 / spv m 650 van orange
ben er zeer tevreden mee .
de telefoon blijft me verrassen met de mogelijkheden die het bied.
maar ik zit toch nog met een vraag .
andere telefoons die ik heb gehad , hadden allemaal een herinnering melding
dat wil zeggen als je de telefoon niet hebt horen afgaan ( bel of sms geluid ) ,
dat je om de paar minuten een piep ( of een ander geluid ;-p ) krijg te horen
hoe kan ik dit aktiveren en is het mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:20:
ik heb sinds kort een htc 3300 / spv m 650 van orange
ben er zeer tevreden mee .
de telefoon blijft me verrassen met de mogelijkheden die het bied.
maar ik zit toch nog met een vraag .
andere telefoons die ik heb gehad , hadden allemaal een herinnering melding
dat wil zeggen als je de telefoon niet hebt horen afgaan ( bel of sms geluid ) ,
dat je om de paar minuten een piep ( of een ander geluid ;-p ) krijg te horen
hoe kan ik dit aktiveren en is het mogelijk
Ik heb je nota bene het antwoord al gepost :S
Verwijderd in "herinnering melding"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:42:
  • Het toestel voelt 'traag' aan,
  • Doorgaande op het hierboven staande vind ik dat de TomTom 6 behoorlijk schokt. Is dit bekend en is dit toestel wel snel genoeg ?
  • Ik zit erover te denken om 'm te updaten naar WM6 (o.a. vanwege de battetij indicatie, die zit daar toch standaard op de today pagina?). Echter is dit toestel wel snel genoeg voor WM6 ? Wat zijn de ervaringen ?
  • Er zit nu een WM5 nederlandse versie op. Is dit te veranderen of moet ik de software volledig opnieuw installeren...en dus ergens WM5 engels erop zetten ?
mijn twee cent:
  • Sinds ik WM6 heb vind ik het toestel minder traag geworden, zeker het bladeren in de agenda gaat veel en veel sneller
  • Tomtom draait op WM6 zeker niet minder goed, of het echt beter is durf ik niet meer te zeggen, daarvoor heb ik wm6 al te lang. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat tomtom ooit schokkerige beelden gaf. Als het dat wel doet vermoed ik dat er teveel progs op de achtergrond bezig zijn.
  • zoals elders al vaker opgemerkt is WM6 niet zozeer een heel nieuw OS, maar meer een servicepack van WM5, je hebt geen zwaardere hardware nodig. Ik zou wm6 dus adviseren.
  • waarom je WM5 engels er op wil zetten is mij onduidelijk, kies gewoon voor WM6 in de taal van je voorkeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar staat:
Start » Instellingen » Geluiden en meldingen » Meldingen » Telefoon: Gem. oproep
Volgende keer even vragen in HTC P3300 deel 9 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)
ik kan als ik gemiste oproepen kies het blokje "herhalen" niet aanvinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 08:33:
[...]

daar staat:

[...]

ik kan als ik gemiste oproepen kies het blokje "herhalen" niet aanvinken?
Je kan wel kiezen voor een geluid/led voor een bepaalde tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:56

timovd

Voorsprong door techniek

Zijn er mensen die het is gelukt met Vista te updaten?
Ik wil een alternatieve WM6 Rom installeren van NL--> EN, maar de beperkingen met Vista houden mij tegen. Mijn toestel is dus ook nog CID locked.
Iemand tips?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 20:11:
Zijn er mensen die het is gelukt met Vista te updaten?
Ik wil een alternatieve WM6 Rom installeren van NL--> EN, maar de beperkingen met Vista houden mij tegen. Mijn toestel is dus ook nog CID locked.
Iemand tips?
Ik heb Vista en alles werkt goed hoor, heb van wm5 nl naar ARTEMIS TOUCH 2.1 WWE ge-update. Daarin zit alles en ook cid-unlocker tijdens de instalatie. Hoefde verder niks te instaleren. Alleen heeft vista een ander synchronisatie programma genaamd synchronisatiecentrum, maar dat vind ik persoonlijk fijner als active sync uit xp.

De nieuwst wm6 kan je hier vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=342298
krijgt erg veel goede reacties!
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.