monnick schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:11:
Misschien dat ik binnenkort deze (smart)phone ga aanschaffen, maar heb nog een paar vraagjes. Hoe is het gesteld met het afspelen van mp3tjes. Ik zou het namelijk wel fijn vinden als ik gewoon de fiets muziek kan luisteren zonder weer een extra mp3 speler nodig te hebben. Nu vroeg ik me af of dit een beetje fijn werkt op de HTC p3300.
Verder ga ik een MDA Compact III kopen, dus de T-mobile uitgave van deze phone. Nu zou ik deze los willen kopen, voor zover ik weet zit er geen simkaart bij. En ik neem aan dat het geen probleem is om mijn eigen t-mobile simkaart in deze telefoon te doen. En hoe is het inmiddels gesteld met het 'bereik-probleem' van de MDA Compact i.c.m. een t-mobile simkaart (ik moet eerlijk toegeven dat ik niet het desbetreffende topic heb doorgespit

)?
En wat vinden jullie van de snelheid, betrouwbaarheid en vastlopers van deze telefoon? En werkt het SMS'en en bellen gewoon fijn op de telefoon?
bvd.

Standaard kun je mp3's afspelen met de PDA versie van Windows Media Player die erop zit. Er zijn natuurlijk ook diverse andere programma's verkrijgbaar.
Zelf heb ik ook een MDA Compact III van T-Mobile zonder T-Mobile abonnement. Ik heb het toestel voor een leuk prijsje van iemand over kunnen nemen en het daarna laten unlocken via internet. Nu heb ik er een simkaart van Vodafone inzitten en bereikbaarheidsproblemen heb ik nooit gehad!
Snelheid en betrouwbaarheid is prima. Vastlopers heb ik zelden of nooit. Ik draai (lekker ouderwets en stabiel) WM5 en ben selectief met welke extra programma's ik erop zet.
Sms'en is even wennen omdat je met een touch-screen werkt. Sommige mensen zouden liever een hardwarematig toetsenbordje zien, ik absoluut niet. Dan verandert die mooie platte MDA Compact III alsnog in een model "koelkast".
Groot pluspunt vind ik de ingebouwde GPS. In combinatie met TomTom heb ik daar al veel plezier van gehad. Ik wil niet meer anders