HTC P3300 deel 9 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 96.736 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:22

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

rohit schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 00:24:
gebruik SeaSGEE

die is veel sneller als quickgps :)
Alleen SeaSGEE werkt niet zo mooi als quickgps, je krijgt van die leuke berichtjes in je agenda dat je moet updaten, terwijl quickgps dit allemaal automatisch doet.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tylen schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:37:
[...]

Alleen SeaSGEE werkt niet zo mooi als quickgps, je krijgt van die leuke berichtjes in je agenda dat je moet updaten, terwijl quickgps dit allemaal automatisch doet.
Dit kan je gewoon uitschakelen hoor. Bij mij werkt het super. Merk niks van de updates, gaat gewoon allemaal vanzelf, niks geen berichten in mn agenda.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:56:
[...]

Dit kan je gewoon uitschakelen hoor. Bij mij werkt het super. Merk niks van de updates, gaat gewoon allemaal vanzelf, niks geen berichten in mn agenda.
SeaSGEE is een mooi programma echter, ik heb dus aangevinkt dat hij automatisch de updates moet downloaden, echter dit gebeurt dan toch niet en moet ik iedere 3 dagen handmatig doen

weet iemand hoe dit opgelost kan worden??

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
babybox schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:56:
[...]

SeaSGEE is een mooi programma echter, ik heb dus aangevinkt dat hij automatisch de updates moet downloaden, echter dit gebeurt dan toch niet en moet ik iedere 3 dagen handmatig doen

weet iemand hoe dit opgelost kan worden??
Volgens mij heeft dat met 'roaming' te maken. Als je bijv abo hebt bij Telfort zit je op het KPN netwerk en ben je aan het 'roamen'. Binnen SeaSGEE moet je ergens aanvinken dat je ook bij 'roaming' wil dat de laatste data gedownload wordt.

edit:
Hmmm heb even gekeken maar kan het zelf niet terug vinden. Weet bijna zeker dat het met roaming te maken heeft, alleen geen idee meer hoe is dat heb opgelost...... :?

[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 19-12-2007 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Laatst online: 30-08 12:01
schopje O-)
Stampre schreef op zondag 16 december 2007 @ 23:04:
Vanmiddag mijjn MDAIII geflasht met meshle's Artemis full rom versie 3.1. Op zich dik tevreden, op een ding na. Ik kan nu niet meer mijn landisk benaderen en daar staat juist mijn mp3 op. Iemand dit ook al aan de hand gehad? Heb al de networkplugin geprobeerd, resco file explorer, maar zonder succes helaas.

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

DjWannaB2002 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 07:12:
[...]

Volgens mij heeft dat met 'roaming' te maken. Als je bijv abo hebt bij Telfort zit je op het KPN netwerk en ben je aan het 'roamen'. Binnen SeaSGEE moet je ergens aanvinken dat je ook bij 'roaming' wil dat de laatste data gedownload wordt.

edit:
Hmmm heb even gekeken maar kan het zelf niet terug vinden. Weet bijna zeker dat het met roaming te maken heeft, alleen geen idee meer hoe is dat heb opgelost...... :?
lijkt me niet bovendien is er nergens een optie tot tevens roaming, er zijn maar twee aanvinkmogelijkhede namelijk, automatisch downloaden (deze is bij mij dus aangevinkt en ondanks dat doet hij dat niet automatisch) en geef afloopdatum in de agenda weer,
ik heb t-mobile

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou met die tomtom hij blijft wachten op bruikbaar gps signaal

iemand enig idee????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:20
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:28:
nou met die tomtom hij blijft wachten op bruikbaar gps signaal

iemand enig idee????
Welke instellingen heb je gebruikt binnen TomTom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stubby schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:45:
[...]

Welke instellingen heb je gebruikt binnen TomTom?
waar kan ik dat zien ik heb echt geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:12:
[...]

waar kan ik dat zien ik heb echt geen idee
Start TomTom op. Tik op kaart om menuutje te krijgen
ga naar wijzig voorkeuren. ga naar Toon gps status, tik op stel in.

Instellingen aan mijn kant:
- Andere NMEA GPS-ontvanger
- 9600 Baud
- Com4

Werkt als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stubby schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:28:
[...]

- 9600 Baud
- Com4

Werkt als een zonnetje!
ja werkt bedankt

• babybox

babybox

Win7

babybox schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:32:
[...]

lijkt me niet bovendien is er nergens een optie tot tevens roaming, er zijn maar twee aanvinkmogelijkhede namelijk, automatisch downloaden (deze is bij mij dus aangevinkt en ondanks dat doet hij dat niet automatisch) en geef afloopdatum in de agenda weer,
ik heb t-mobile
toch maar even de vraag herhalen, want ondanks aanvinken automatisch downloaden in SeaSGEE is nu de update weer verlopen en moet ik weer handmatig de update downen, iemand hier een tip voor?

Firefox - Iphone

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
babybox schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:33:
[...]

toch maar even de vraag herhalen, want ondanks aanvinken automatisch downloaden in SeaSGEE is nu de update weer verlopen en moet ik weer handmatig de update downen, iemand hier een tip voor?
Er is toch iets van een instelling want bij mij download die dus wel gewoon. Maar geen idee waar ik dat gedaan heb.

• babybox

babybox

Win7

DjWannaB2002 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:50:
[...]

Er is toch iets van een instelling want bij mij download die dus wel gewoon. Maar geen idee waar ik dat gedaan heb.
ik heb al gekeken of er verschillende versies zijn van SeaSGEE maar er is er maar 1, er zijn maar 2 aanvinkmogelijkheden: automatic download, en in agenda zetten v.d. verloopdatum

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
opnieuw installere misschien?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet het juiste topic hiervoor... ik heb zelf de MDA Vario inmiddels 2 jaar en dat betekent een nieuw contract binnenkort. Ik twijfel momenteel over SIM-only of een nieuw toestel, waarbij de MDA Vario 3 micro (die kleinere) me mooi leek. Echter, als ik de specs bekijk dan zie ik vrijwel geen verschil tussen de vario en de vario 3 micro. Kan iemand misschien hier een licht op schijnen? Het enige echte verschil is de toevoeging van radio (ook al moet het via de headset die dan als antennen dient) en de ingebouwde GPS. Is er nog meer wat ik over het hoofd zie?

(PS: Dit heb ik ook in het vario-topic gezet, voor het geval iemand dat opvalt, ik wist niet precies waar ik het het beste kon plaatsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

dat is inderdaad w l een goeie, echter ik zie seasgee niet in de te verwijderen programma's lijst staan, hoe kan ik hem dan wel verwijderen?

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:35
Mijn Artemis is na 3x repareren ook weer terug. En nadat ze de hele binnenkant hebben vervangen blijft hij nog werken ook! :D

Nu zit ik helaas al wel met een probleem; als mensen mij bellen of wanneer ik mensen bel horen ze een echo van hun eigen stem. Weet niet of dit een bekend probleem is in WM6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 09:34
DaTommy schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:59:
Mijn Artemis is na 3x repareren ook weer terug. En nadat ze de hele binnenkant hebben vervangen blijft hij nog werken ook! :D

Nu zit ik helaas al wel met een probleem; als mensen mij bellen of wanneer ik mensen bel horen ze een echo van hun eigen stem. Weet niet of dit een bekend probleem is in WM6?
Dat heb ik ook gehad, maar toen had ik nog WM5. Vodafone toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:00
DaTommy schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:59:
[...]
Wat was het probleem (waren de problemen) met de jouwe? Mijne heb ik pas opgestuurd omdat hij op een ochtend (na 's avonds te zijn opgeladen) niet meer aanging en niet meer wilde opladen.

[ Voor 17% gewijzigd door Master FX op 21-12-2007 18:49 ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal, ik heb sinds gisteren ook een Artemis, wat een gaaf machientje zeg!!!!
Ik ben er helemaal superblij mee, alles werkt als een zonnetje.

Even een vraagje: bij de telefooninstellingen staat aangevinkt: pincode vereist als telefoon wordt gebruikt.
Kan dat ook weggehaald worden, als ik nu op het vinkje druk kom ik op het schermje pincode veranderen terecht.
Het is niet zo'n ramp, maar als het uitgeschakeld kan worden is dat wel makkelijk.
Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een vraagje: als ik een spelletje installeer, in welke map moet ik dat dan zetten om het dan via het kopje Spelletjes te spelen?
Ik heb net een spelletje geinstalleerd maar ik moet goed zoeken in de Verkenner om hem te vinden....
Ik hoop dat iemand me kan en wil helpen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe het moet met de spelletjes, daar ben ik nu achter....alleen die telefooninstellingen nog niet, ik hoop dat iemand weet hoe ik dat kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Hoi,
Welkom op GoT.... Er bestaat ook zoiets als de "edit"-knop.

Kijk... klik je op dit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif icoontje, kun je je bericht aanpassen...

en bijvoorbeeld het woord update of iets van die strekking :P om aan te geven wat je hebt aangepast.....

[ Voor 68% gewijzigd door Master FX op 22-12-2007 22:09 . Reden: en dan zet je hieronder de reden van je wijziging ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Master FX schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:48:
[...]
Wat was het probleem (waren de problemen) met de jouwe? Mijne heb ik pas opgestuurd omdat hij op een ochtend (na 's avonds te zijn opgeladen) niet meer aanging en niet meer wilde opladen.
Mijne is "ongerepareerd", maar wel werkend weer terug. Zit wel weer de T-Mobile software in. Maar wat nou de oorzaak geweest is... Joost mag het weten.
Het zal toch niet aan die custom-ROM liggen?

[ Voor 5% gewijzigd door Master FX op 22-12-2007 22:11 ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je, Master FX!
Het is echt een top-plek hier hoor, ik ben veel aan het lezen, ik leer steeds weer wat bij.
Echt super, ik hoop hier veel te leren.
Groetjes Ingrid

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Even een vraagje betreffende de behuizing & keypad van de HTC P3300; is deze (met juiste keypad) zonder problemen te vervangen voor een zwarte XDA Orbit behuizing? Of zijn er nog andere technische barrieres? Voor zover ik kan zien komen ze buiten het uiterlijk wel overeen.

Afbeeldingslocatie: http://www.seopher.com/images/phones/xda-orbit-1.jpg

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Net een nieuwe MacBook. Probeer met alle macht te syncen, maar wil maar niet lukken met SyncMate. Moet Missing Sync nog proberen. Mensen hier ervaring mee?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
SgtStrider schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 16:03:
Even een vraagje betreffende de behuizing & keypad van de HTC P3300; is deze (met juiste keypad) zonder problemen te vervangen voor een zwarte XDA Orbit behuizing? Of zijn er nog andere technische barrieres? Voor zover ik kan zien komen ze buiten het uiterlijk wel overeen.

[afbeelding]
Moet volgens mij lukken zonder problemen aangezien ik verwacht dat het binnenwerk precies hetzelfde is, alleen de buitenkant is wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:22

GVR

Het viel me op dat als ik het toestel vergrendel, dat dan het schuifje aan de linkerkant wel nog gewoon functioneerd. Is dit uit te schakelen?

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Grmbl, heeft iemand het voor elkaar gekregen een mms te versturen met wm6? :S
Ik heb geprobeerd aan de hand van de wm5 instellingen de wm6 instellingen recht te krijgen, maar dat werkt niet zoals gewenst :(

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ganymedus schreef op donderdag 27 december 2007 @ 00:38:
Ik heb geprobeerd aan de hand van de wm5 instellingen de wm6 instellingen recht te krijgen, maar dat werkt niet zoals gewenst :(
Ehhh ja ik :p

• Tylen
  • Laatst online: 21:22

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ook :P Werkt goed hoor.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Ganymedus
Hebben jullie dan bij de opties binnen MMS de instellingen ingevuld, of hebben jullie als vanouds een extra service aangemaakt bij de verbindingen? :S

• Rohit
hallo,

ik heb mijn gps werkend op de hoogste baudrate 115200, is dit wel goed ??
hij werkt wel gewoon netjes enzo :)

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Enige tijd geleden hebben wat mensen in dit (of het vorige) topic gemeld dat de camera van hun P3300 sinds de update naar Windows Mobile 6 van T-mobile heel traag is. Onder andere ik heb toen aangegeven dit probleem niet te hebben, echter, ik kwam er gister achter dat ik dit toch heb. Het valt me alleen op dat het in lichte omstandigheden (daglicht, buiten) prima werkt, maar zodra het wat donkerder wordt ('s avonds, knus restaurant) het erg traag is. Als je de camera beweegt is het een geschok van jewelste. Ook als je op die manier een filmpje opneemt schokt het zodanig dat het hele fimpje compleet waardeloos is.

Hebben meer mensen deze ervaring in wat donkerdere omstandigheden? En iemand een idee wat er aan te doen is?

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

Ik wil terug naar de T-Mobile rom maar heb nu nog de Artemis Touch *Custom Rom*. Kan ik zonder USPL de T-mobile rom installeren of moet dat met?

Edit:
USPL maar voor de zekerheid gebruikt. Werkt verders goed.

[ Voor 19% gewijzigd door Meneer iCy op 27-12-2007 23:32 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn oude externe tomtom bluetouth GPS ook kunnen gebruiken op mijn p3300.
Het is wel mogenlijk om hem te koppelen. Maar in TomTom 6.1 zie ik hem bij GPS instellingen wel staan en als ik hem selecteer krijg ik geen GPS signaal zelfs geen gps tijd.
Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:22

GVR

Freaky Gabbur schreef op woensdag 26 december 2007 @ 10:47:
Het viel me op dat als ik het toestel vergrendel, dat dan het schuifje aan de linkerkant wel nog gewoon functioneerd. Is dit uit te schakelen?
iemand die dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, mensen, i need you! Morgen vertrek ik op vakantie naar Luxemburg en ik krijg de tomtom niet aan de praat. Ik heb een htcp3300 met tomtom 6 voorgeïnstalleerd. Ik heb een micro-sd kaart gekocht met de kaarten van westeuropa erop. Maar allereerst lijkt de htc mijn geheugenkaart niet te zien. In Windows Verkenner kan ik alleen naar Mijn Apparaat kijken, maar er is geen mapje ´geheugenkaart´. In de instellingen staat er bij Geheugenkaart ´Niet geïnstalleerd´. Hoe kan ik dat kaartje activeren (vraag1)?

Stap 2 is dan nog dat ik de nieuwe kaart moet installeren en je zal zien dat dat ook niet vanzelf gaat. Wat kan ik verwachten als het kaartje werkt? (vraag2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
trolleystad schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:19:
[...]

Dat heb ik ook gehad, maar toen had ik nog WM5. Vodafone toevallig?
Vodafone idd, maar het zal toch niet provider afhankelijk zijn :S
Master FX schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:48:
[...]

Probleem met de SIM kaart, maakte continu geen goede verbinding met de telefoon. Vervolgens kreeg ik hem 2x terug en bleek het hele toestel niet meer te werken (uitvallen etc.)

[ Voor 48% gewijzigd door Dix0r op 28-12-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 12:36:
Ik heb een htcp3300 met tomtom 6 voorgeïnstalleerd. Ik heb een micro-sd kaart gekocht met de kaarten van westeuropa erop. Maar allereerst lijkt de htc mijn geheugenkaart niet te zien. In Windows Verkenner kan ik alleen naar Mijn Apparaat kijken, maar er is geen mapje ´geheugenkaart´. In de instellingen staat er bij Geheugenkaart ´Niet geïnstalleerd´. Hoe kan ik dat kaartje activeren (vraag1)?
Een micro-sd kaartje hoef je niet te installeren. Dat stop je in je toestel en het wordt direct herkend.
Aangezien jouw toestel dat blijkbaar niet doet, zou ik het eens via de cardreader in een pc proberen. Lukt dat ook niet dan lijkt het erop dat je een defect geheugenkaartje gekocht hebt.
Als je het micro-sd kaartje wel op je pc ziet, ligt het probleem dus bij je toestel. Misschien maakt het kaartje geen of slecht contact? Heb je een ander sd-kaartje dat het wel doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx, maar hoe weet ik of het kaartje herkend wordt? Waar in die mobile explorer zie je dat? Er staat bovenaan Mijn Apparaat en daar hangen wat mapjes onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel bij mijn telefoon als die van mijn vriendin had ik dat probleem ook. Van wat ik hier en daar las is het een bekend probleem, de sd kaart maakt niet goed contact. Ik heb het opgelost door een reepje papier op te vouwen, en dat bovenop de sd-kaarthouder te leggen voordat je de simkaarthouder erop klemt. Zo wordt de sd kaart extra naar beneden gedrukt, en maakt ie wel contact. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb pas dit toestel gekocht en de medewerker zei dat ik er heel makkelijk tomtom software zelf op kon zetten door het te downloaden, nou daar ben ik dan een week mee bezig geweest(want zo makkelijk was het nou ook niet :( ) maar nu is dat gelukt :D maar heb ik weer een ander probleem, bij de instalatie van tomtom heb ik gekozen om het op te slaan op de geheugen kaart van 1 gigabyte die nog bijna helemaal leeg is, maar om dan maps toetevoegen in je tomtom moet je dat neem ik aan doen in de map navigator in programmabestanden op je telefoon doen ,, maar als ik daar de map met maps wil neerzetten zegt hij dat het telefoongeheugen niet voldoende is, maar op de sd kaart zou ik niet weten waar ik het zou oeten neerzetten daar heb ik alleen de instalatie bestanden neergezet.

wie o wie kan mij helpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 11:56:
hallo,

ik heb pas dit toestel gekocht en de medewerker zei dat ik er heel makkelijk tomtom software zelf op kon zetten door het te downloaden, nou daar ben ik dan een week mee bezig geweest(want zo makkelijk was het nou ook niet :( ) maar nu is dat gelukt :D maar heb ik weer een ander probleem, bij de instalatie van tomtom heb ik gekozen om het op te slaan op de geheugen kaart van 1 gigabyte die nog bijna helemaal leeg is, maar om dan maps toetevoegen in je tomtom moet je dat neem ik aan doen in de map navigator in programmabestanden op je telefoon doen ,, maar als ik daar de map met maps wil neerzetten zegt hij dat het telefoongeheugen niet voldoende is, maar op de sd kaart zou ik niet weten waar ik het zou oeten neerzetten daar heb ik alleen de instalatie bestanden neergezet.

wie o wie kan mij helpen???
Je kan het de complete map met kaarten gewoon rechtstreeks naar je geheugenkaart slepen en dan moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat herkenningsprobleem van je microSD kaart kan verholpen worden door een soft reset uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd of anderen hetzelfde mysterieuze probleem hebben als ik, en weten hoe het ontstaat.

Ik heb nu ongeveer een jaar een P3300 die ik dagelijks bij me heb in mijn broekzak. Op deze P3300 zat het originele screenprotectortje dat was meegeleverd; niet echt goed, maar ook niet echt slecht. Het velletje zat er mooi strak opgeplakt. Een maand geleden, zat het velletje plotseling verdraaid op het toestel, en wel zoveel verdraaid dat aan de buitenkanten het velletje loskwam (zeg maar een halve centmeter rechts boven en linksonder was opeens vrij). Ik heb het velletje eraf gehaald en opnieuw geplakt, wat natuurlijk niet echt lukte. Dus een nieuw velletje op het toestel geplakt, opnieuw mooi strak en zonder luchtbelletjes. Twee dagen later: Opnieuw verdraaid. Potvrrrrr... Nieuw velletje geplakt; weer zo mooi strak en zonder belletjes. Deze keer het toestel twee weken niet in mijn zak gehouden om het velletje goed vast te laten komen. Daarna opnieuw in mijn broekzak. Na twee dagen: opnieuw verdraaid.

Het gekke is dat het velletje heel strak zit; het is met de hand niet te verdraaien. Ik heb niets anders in mijn broekzak in vergelijking met ervoor. Er is niets veranderd.

Hebben meer mensen dit probleem? Wie weet hoe het komt? Ik ben voorlopig even uitgeplakt met die velletjes. Ze zijn niet duur maar elke week een nieuwe plakken gaat me wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop een Brando screenprotector. Kost iets meer, maar biedt meer bescherming en heb je veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi,
ik heb een HBH-DS220(bluetooth headset) die ik gebruik met mij htc p3300(mda compact3).
ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. goeie kwaliteit oordopjes, kleine ontvanger, redelijk bereik(4m).
het enige waar ik mij een beetje aan stoor is dat als ik ff buiten bereik van mijn gsm ben, de bluetooth ontvanger uit en aan moet zetten als ik weer binnen bereik ben (om te pairen).
is dit normaal of een bug?
alvast bedankt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:55:
hi,
ik heb een HBH-DS220(bluetooth headset) die ik gebruik met mij htc p3300(mda compact3).
ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. goeie kwaliteit oordopjes, kleine ontvanger, redelijk bereik(4m).
het enige waar ik mij een beetje aan stoor is dat als ik ff buiten bereik van mijn gsm ben, de bluetooth ontvanger uit en aan moet zetten als ik weer binnen bereik ben (om te pairen).
is dit normaal of een bug?
alvast bedankt. 8)7
maakt hij niet automatisch contact als je gaat bellen? Dat doet mijn headsetje volgens mij. Hij blijft dus niet constant gepaired, maar zoekt weer als je gaat bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op maandag 31 december 2007 @ 10:04:
[...]

maakt hij niet automatisch contact als je gaat bellen? Dat doet mijn headsetje volgens mij. Hij blijft dus niet constant gepaired, maar zoekt weer als je gaat bellen.
ja sorry is was misschien niet duidelijk genoeg.ik bedoel als ik muziek aan het luisteren ben.
ik heb eerlijk gezegd nog niet geprobeerd of dit ook het geval is met bellen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ganymedus schreef op donderdag 27 december 2007 @ 00:38:
Het werkte eerst wel, maar sinds ik een e-mail client heb geinstalleerd lukt het niet meer, krijg elke keer een melding of ik door wil gaan want anders wordt de huidige verbinding verbroken oid. Bij zowel klikken op ja en nee wordt het bericht niet verstuurd.

Ook al met Modaco NoData het een en ander geprobeerd, maar ook dit werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds kort een P3300 en heb een vraagje over het touch keyboard.
Ik heb de ARtemis Touch 3.01 erop gezet en alles ziet er goed uit.
Ik vind het touch keyboard gemakkelijk, maar als ik een sms wil typen krijg een andere klavier. Bij bepaalde scherm krijg ik een klavier waarop alle letters apart staan en er een cijfers bovenaan staan. Bij het typen van een sms ofzo krijg een ander scherm waarbij erop iedere toets 2 letters staan. Ik vind het eerste klavier zeer gemakkelijk maar vind niet hoe ik het kan instellen dat die altijd beschikbaar is.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op maandag 31 december 2007 @ 10:04:
[...]

thnx gwystyl ik ben eruit:
als hij buiten bereik is en vervolgens weer binnen bereik krijg ik in eerste instantie niet het a2dp logo op mijn telefoon te zien, terwijl hij wel weer verbinding heeft gemaakt. als ik dan op play druk op mijn onvangertje krijg ik wel de logo en gaat de muziek automatisch over de bluetooth.
in ieder geval bedankt voor je reactie ;)
ps ik raad deze headset iedereen aan want het heeft een klein ontvangertje waarbij je ook je eigen headset of oortelefoontjes op kan aansluiten.nog leuker is dat je draadloos muziek kan streamen naar je geluidsinstallatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
DjWannaB2002 schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:26:
[...]

Het werkte eerst wel, maar sinds ik een e-mail client heb geinstalleerd lukt het niet meer, krijg elke keer een melding of ik door wil gaan want anders wordt de huidige verbinding verbroken oid. Bij zowel klikken op ja en nee wordt het bericht niet verstuurd.

Ook al met Modaco NoData het een en ander geprobeerd, maar ook dit werkt niet.
Jup, dat is exact hetzelfde probleem als ik heb. :S Vanilla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-09 19:00
Stubby schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:28:
[...]

- 9600 Baud
- Com4

Werkt als een zonnetje!
Ik bezit de MDA TMobile Compact III een weekje nu en ik heb ook al een aantal programma's en spellen erop gezet. Bij TomTom echter blijft de melding te staan na jou voorkeurinstellingen, 'Wacht op bruikbaar GPS-signaal'. QuickGPS heb ik geupdate weer voor 3 dagen.. echter moet je gps zelf aanzetten voordat je TomTom start of doet hij dat automatisch?

Ik zag laatst ook overigens een filmpje waar iemand de muiswiel gebruikte om de telefoon te bestuderen.. er was een muisknop aanwezig op het scherm. Dit zou ik ook graag willen ipv het pennetje op enkele plekken.. welk programma bereikt dit? Ik bezit vele programma's en spellen dus kans is dat ik dat programma wel heb.

Sorry voor mijn noob-vraagje. Gegroet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
EvertonPride schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 10:19:
[...]

Ik bezit de MDA TMobile Compact III een weekje nu en ik heb ook al een aantal programma's en spellen erop gezet. Bij TomTom echter blijft de melding te staan na jou voorkeurinstellingen, 'Wacht op bruikbaar GPS-signaal'. QuickGPS heb ik geupdate weer voor 3 dagen.. echter moet je gps zelf aanzetten voordat je TomTom start of doet hij dat automatisch?

Ik zag laatst ook overigens een filmpje waar iemand de muiswiel gebruikte om de telefoon te bestuderen.. er was een muisknop aanwezig op het scherm. Dit zou ik ook graag willen ipv het pennetje op enkele plekken.. welk programma bereikt dit? Ik bezit vele programma's en spellen dus kans is dat ik dat programma wel heb.

Sorry voor mijn noob-vraagje. Gegroet.
- TomTom zou automatisch de GPS moeten aanzetten. Echter kan zijn dat het verkeerd is ingesteld. Dit zal je dan zelf even moeten doen. In dit topic staat hoe.
- Muismodus kan je starten door op het rode pijltje te klikken wat in je scherm staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:15:
[...]
- Muismodus kan je starten door op het rode pijltje te klikken wat in je scherm staat.
Muismodus is ook te starten via Start-Instellingen-Systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
Thnx 'TweakHanz'.. op deze manier heb ik het inderdaad gevonden.
Internetten etc.. doet het gewoon perfect maar mijn TomTom instellen lukt me nog niet. Ik geef als gps-status de volgende gegevens in:

- andere NMEA GPS-ontvanger
- baud: 9600
- COM4:

Toch blijft er linksboven bij gps-status te staan, 'geen bruikbaar GPS-signaal'

ps: ik heb geen auto of een houder om mijn gsm in te plaatsen.. weet niet of dat het is.. ik wou het gewoon eens testen.. je kunt het namelijk toch ook gebruiken als je gaat wandelen ofzo hehe?

[ Voor 22% gewijzigd door EvertonPride op 03-01-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
EvertonPride schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:58:
Thnx 'TweakHanz'.. op deze manier heb ik het inderdaad gevonden.
Internetten etc.. doet het gewoon perfect maar mijn TomTom instellen lukt me nog niet. Ik geef als gps-status de volgende gegevens in:

- COM4:

Toch blijft er linksboven bij gps-status te staan, 'geen bruikbaar GPS-signaal'

ps: ik heb geen auto of een houder om mijn gsm in te plaatsen.. weet niet of dat het is.. ik wou het gewoon eens testen.. je kunt het namelijk toch ook gebruiken als je gaat wandelen ofzo hehe?
Heb je wel de nieuwste versie van tomtom die speciaal voor de P3300 is? Die kan je gratis downloaden op http://www.tomtom.com/sup...x.php?Language=5&FID=6738

[ Voor 3% gewijzigd door jpbosk op 03-01-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Wel eens iets gelezen over auto's met verwarmde voorruit, die laten moeilijk een gps signaal door. Ga eens gewoon buiten staan. Probeer ook eens SeaSGee ipv QuickGPS. Werkt bij mij beter dan QuickGPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
Ik gebruik hem niet voor de auto dus.

'jpbosk', ik had Tomtom 6 PPC via de nieuwsgroepen gedownload.. wist niet dat het freeware was. Bij jou link geeft die aan 'Wij adviseren u deze update alleen te installeren als u al een versie TomTom NAVIGATOR 6 bezit'. Bezit ik die nu of niet? Ik heb overigens niks van dit gebeuren op mijn PC staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
EvertonPride schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:07:
'jpbosk', ik had Tomtom 6 PPC via de nieuwsgroepen gedownload.. wist niet dat het freeware was. Bij jou link geeft die aan 'Wij adviseren u deze update alleen te installeren als u al een versie TomTom NAVIGATOR 6 bezit'. Bezit ik die nu of niet? Ik heb overigens niks van dit gebeuren op mijn PC staan.
Dan wordt het lastig, want dan gaat die tomtom agent niet werken. Sowieso een betrekkelijk matig systeem, maar dat geheel terzijde.

Maar dan kan je vast ook wel de nieuwste versie uit je nieuwsgroepen downloaden? De nieuwste is 6.030. Welke versie heb jij?

En probeer inderdaad ook eens iets anders als tomtom om je gps te testen. Theoretisch kan het natuurlijk ook zijn dat je gps stuk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
EvertonPride schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:58:

- COM4:
Zet dat eens op "ingebouwde GPS ontvanger".
Verder zul je binnenshuis zelden of nooit een fix krijgen, hooguit vlakbij een raam. Geef het ook een paar minuten de tijd, het kan een tijdje duren voordat je de eerste keer een fix hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 12:20
Ik heb nu het probleem dat mijn Compact III niet meer wil trillen...kheb het al eens eerder gehad, maar is toen ook vanzelf weer over gegaan...het kan zijn dat ie kapot is, of is er nog een optie om het trillen aan te zetten????...

Update:

Kheb nu de officiele WM6 van T-mobile erop gezet en nog steeds wil hij niet trillen denk dat ik maar even langs een T-mobile shop moet.

[ Voor 24% gewijzigd door Michel242186 op 04-01-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,, weet iemand of je in navigator 6 een waarschuwing kan laten geven als je een verkeerstlicht of rotonde nadert????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:24:
hey,, weet iemand of je in navigator 6 een waarschuwing kan laten geven als je een verkeerstlicht of rotonde nadert????
De groen/geel/rode lampen boven/naast de weg waarschuwen je daar ook voor ;)

ontopic:

standaard zitten die dingen niet bij de nuttige plaatsen van tomtom. Misschien kan je ze ergens als POI downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn htc p3300 draait tom tom met versie 6.032 (8351)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 21:30:
Op mijn htc p3300 draait tom tom met versie 6.032 (8351)
leuk, net als duizend anderen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomTom 705.1480 ( de mappen) draait ook erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 21:40:
is dat de nieuwste???

want die map die ik heb is 6,75 8-)

vanwaar heb je die :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warvandaan tom tom 7 ?
gewoon nieuwgroepen afzoeken :)

alternatief is dit (komt ook binnenkort uit)

mobile XT van garmin
http://www.gps.nl/mobile_xt.html

voor andere compatible telefoons kijk hier:
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=138&pID=11413

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:00:
warvandaan tom tom 7 ?

mobile XT van garmin

Ik vind Mobile XT niet echt een goed alternatief. Ik heb het een maandje geleden geprobeerd, maar na een middagje stoeien heb ik het er weer afgegooid. Veel te traag en niet intuitief.
TT7 is volgens mij nog niet voor PDA uit, alleen voor PNA? Ik wist niet dat die 7.05 mappen ook op TT6 draaiden. Dat wil ik nog wel proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds 2 weken het nieuwe WM6 op mijn P3300 gezet via de HTC site, maar nu werkt de Bleutooth verbinding met mijn autoradio (Pioneer) niet meer.
Bij WM5 heb ik de registerverandering gedaan zoals vermeld in de "FAQ" en was het super.

Bedankt nog daarvoor.

Weet iemand de registerverandering voor WM 6

Ik lees het wel (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:00:
warvandaan tom tom 7 ?

mobile XT van garmin

en hoe kom jij aan tt 7 ? die is niet eens uit voor de pda ??
volgens mij haal je iets door de war ;)
kan ook nergens die mapversie die jij hebt vindden ;) ook niet op usenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
rohit schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 01:05:
[...]

en hoe kom jij aan tt 7 ? die is niet eens uit voor de pda ??
volgens mij haal je iets door de war ;)
kan ook nergens die mapversie die jij hebt vindden ;) ook niet op usenet
Beter zoeken dan. Heb ze ook gevonden. Maar mensen, pas op. Want bespreken waar dit soort dingen te verkrijgen zijn is naar mijn weten verboden hier op GoT.
Maar goed ik dacht dat die alleen op de Go versies van TomTom werkte, maar niet dus....

[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 05-01-2008 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi All,

Can someone help me out with the new Tmobile WM6 NL.

i have flashed this rom to my device but when i use device lock the volume control still works, ( adjust the sound even when its locked)
does anyone else have this problem ?

also does anyone know how to fix it ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
:(

Ik heb het nu helemaal gehad met mijn HTC P3300 danwel de reparatieservice EuroTwice. Ik heb mijn toestel inmiddels 3x laten repareren. Het leek er op dat mijn toestel nu eindelijk wel bleef werken. Maar 2 weken na gebruik valt hij weer continu uit. En dan te bedenken dat ik het toestel nog minimaal 1 jaar moet gebruiken ivm met mijn abo. Een papiertje tussen mijn accu en het toestel heeft ook geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 12:20
Ik heb mijn Compact 3 ook ter reparatie aangeboden en heb ook maar gelijk mijn abo verlengt en ben gezwicht voor de Vario 3...dus binnenkort gaat mijn Compactje 3 op marktplaats...wel handig hoor zo'n toetsenbordje, maar de Vario is wel wat lomper helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag over MSN.

In de OP staat dat je msn betaald kan downen. Waar dan?

Of dat je je als tester aan kunt melden. Waar is dat dan?

Of is er inmiddels al een manier om toch msn te downen?

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 19:27:
Een vraag over MSN.

Pff goede vraag waar ik het antwoord niet op weet. Is ergens in de vorige delen aan de orde geweest, ook op XDA-dev als ik het goed heb is het aan de orde geweest. Wordt dus even goed zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m'n MDA 3 vandaag maar eens naar de officiele WM6 geupdate. Alleen nu doet TT6 het niet meer: hij vind de ingebouwde GPS niet.

In de opening post staat:

Instellen van GPS:
Poort : Com 4
Snelheid : 9600
Protocol : NMEA

Maar dat is niet volledig: je settings kent namelijk meer settings:

GPS-programmapoort
GPS-harddwarepoort
Baudrate
Toegang (automatisch)

Wie weet wat de juiste settings zijn en heeft TT6 aan de praat met WM6 ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 01:03:
Heb m'n MDA 3 vandaag maar eens naar de officiele WM6 geupdate. Alleen nu doet TT6 het niet meer: hij vind de ingebouwde GPS niet.

In de opening post staat:

Instellen van GPS:
Poort : Com 4
Snelheid : 9600
Protocol : NMEA

Maar dat is niet volledig: je settings kent namelijk meer settings:

GPS-programmapoort
GPS-harddwarepoort
Baudrate
Toegang (automatisch)

Wie weet wat de juiste settings zijn en heeft TT6 aan de praat met WM6 ????
Als je de laatste TomTom versie gebruikt moet je kunnen kiezen voor 'ingebouwde GPS ontvanger', anders kies je voor 'Andere NMEA GPS-ontvanger' met de genoemde waarden. Deze waarden moet je in TomTom invullen in 'Wijzig voorkeuren --> Toon GPS Status --> Stel in'
Ik heb het idee dat jij zit te kijken bij Start menu --> Settings --> Systeem --> Externe GPS.

Daar heb ik de volgende gegevens staan:
GPS-programmapoort: COM4
GPS-harddwarepoort: (none)
Baudrate: 4800
Toegang (automatisch)

Ik had de baudrate blijkbaar op 4800 staan, maar normaalgesproken staat die op 9600. Werkt beide prima.

Check dus even welke versie van TomTom je gebruikt; download eventueel de laatste van de TomTom site. Deze versie (6.030 build 8320) doet het prima bij mij, en ook 6.032 (build 8351) werkt goed met die instellingen. Ik gebruik een custom WM6 rom, maar ik neem aan dat dat niet zoveel uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Laatst online: 03-09 23:19
Ik heb een vraagje over de t-mobile wm6 upgrade, ik kon hier en op de t-mobile site niets vinden. Ik heb de p3300 via t-mobile, met tomtom. Tomtom werd vanaf de micro-sd automatisch geïnstalleerd.

Hoe zit dat na de upgrade, dan moet je hem opnieuw installeren toch? gebeurt dat dan weer automatisch? En hoe zit het dan met de licentie, verandert je productcode of device-ID als je wm6 er op hebt gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

pianoman schreef op zondag 06 januari 2008 @ 02:09:
Ik heb een vraagje over de t-mobile wm6 upgrade, ik kon hier en op de t-mobile site niets vinden. Ik heb de p3300 via t-mobile, met tomtom. Tomtom werd vanaf de micro-sd automatisch geïnstalleerd.

Hoe zit dat na de upgrade, dan moet je hem opnieuw installeren toch? gebeurt dat dan weer automatisch? En hoe zit het dan met de licentie, verandert je productcode of device-ID als je wm6 er op hebt gezet?
Ik weet niet of TomTom in de officiele WM6 rom van T-mobile zit, maar anders kan je hem zo weer downloaden via de link die ik in de post hierboven gegeven heb.
Je device-id blijft in ieder geval hetzelfde; de productcode is meegeleverd met je product dus die blijft ook hetzelfde. Lijkt me geen probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op zondag 06 januari 2008 @ 01:35:
[...]

Als je de laatste TomTom versie gebruikt moet je kunnen kiezen voor 'ingebouwde GPS ontvanger', anders kies je voor 'Andere NMEA GPS-ontvanger' met de genoemde waarden. Deze waarden moet je in TomTom invullen in 'Wijzig voorkeuren --> Toon GPS Status --> Stel in'
Ik heb het idee dat jij zit te kijken bij Start menu --> Settings --> Systeem --> Externe GPS.

Daar heb ik de volgende gegevens staan:
GPS-programmapoort: COM4
GPS-harddwarepoort: (none)
Baudrate: 4800
Toegang (automatisch)

Ik had de baudrate blijkbaar op 4800 staan, maar normaalgesproken staat die op 9600. Werkt beide prima.

Check dus even welke versie van TomTom je gebruikt; download eventueel de laatste van de TomTom site. Deze versie (6.030 build 8320) doet het prima bij mij, en ook 6.032 (build 8351) werkt goed met die instellingen. Ik gebruik een custom WM6 rom, maar ik neem aan dat dat niet zoveel uit maakt.
Ja je had gelijk: ik zat inderdaad bij start > instellingen etc. te kijken.

Ik heb dus interne GPS aanstaan in TT, maar dan vind ie niks (grappig genoeg).

Nu heb ik jouw settings gebruikt (Andere NMEA ontvanger, 9600 baud, com4) en nu doet ie het wel! _/-\o_ Thanks man! Kleine moeite: veel plezier!! _/-\o_

Ik was blij met WM6 (werkt op mijn P3300 echt sneller dan WM5!) maar baalde van m'n GPS.

Wel vaag dat WM6 de boel niet als "interne gps" herkent 8)7

Mijn TomTom is overigens versie 6.020. Ik had al gezien dat er een update is van januari 2008 op de TomTom site maar TomTom Home 1.5 klapt er bij mij helaas steeds uit als ik die URL gebruik :(

En TT Home 2 herkent gek genoeg m'n P3300 niet :?

Nogmaal heeeeel erg dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op zondag 06 januari 2008 @ 02:52:
[...]

Ik weet niet of TomTom in de officiele WM6 rom van T-mobile zit, maar anders kan je hem zo weer downloaden via de link die ik in de post hierboven gegeven heb.
Je device-id blijft in ieder geval hetzelfde; de productcode is meegeleverd met je product dus die blijft ook hetzelfde. Lijkt me geen probleem dus.
Nee, zit niet in de rom, maar staat dus op micro SD kaartje. Je moet idd de boel op nieuw installeren maar alles werkt dan, behalve wellicht je GPS (zoals bij mij met versie 6.020) maar dan moet je even de instellingen van mij hierboven pakken of wellicht je TT updaten (wat bij mij niet lukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
@Tweaky_JKO, Kan je even contact met me opnemen. Mijn mail staat in mijn profiel.

Verder valt het me op dat de laatste tijd ik wat 'vage' problemen heb met de Vanilla 3.0 rom. Heb ingesteld dat het oranje lampje gaat knipperen voor onbeperkte tijd als ik een bericht heb ontvangen, maar dit werkt de ene keer wel, de andere keer niet, dan maar voor paar minuten etc. Synchroniseren lukt lang niet altijd, krijg regelmatig een foutmelding. Dat moet ik en mn comp en de p3300 weer opnieuw opstarten en dan pas na een keer of twee lukt het synchroniseren pas. En zo zijn er nog wel meer kleine dingen. Binnenkort maar weer opnieuw erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Laatst online: 03-09 23:19
Misschien interessant voor de mensen die zich hetzelfde afvragen. Tomtom wordt na de update automatisch weer van de sd-kaart geïnstalleerd, de kaarten, np's en favorieten zijn bewaard gebleven en hoeven niet opnieuw geïnstalleerd te worden. Ik moest alleen voor de tomtom plus service de device code opnieuw invoeren op de tomtom site (hoewel de device code hetzelfde is gebleven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

pianoman schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:16:
Misschien interessant voor de mensen die zich hetzelfde afvragen. Tomtom wordt na de update automatisch weer van de sd-kaart geïnstalleerd, de kaarten, np's en favorieten zijn bewaard gebleven en hoeven niet opnieuw geïnstalleerd te worden. Ik moest alleen voor de tomtom plus service de device code opnieuw invoeren op de tomtom site (hoewel de device code hetzelfde is gebleven).
Klopt. De kaarten staan op je SD-kaart, en in het bestandje mapsettings.cfg staan je favorieten. Je eigen NP's staan ook los in de map van je SD-kaart, dus die verdwijnen uiteraard ook niet zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:04:
[...]
Mijn TomTom is overigens versie 6.020. Ik had al gezien dat er een update is van januari 2008 op de TomTom site maar TomTom Home 1.5 klapt er bij mij helaas steeds uit als ik die URL gebruik :(
Ik herken je problemen met TomTom Home niet, echter de update is van Januari 2007 en niet zoals je zegt van 2008. Of kijk ik verkeerd?
Dit is wat ik vond: TomTom updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:04:
[...]

Wel vaag dat WM6 de boel niet als "interne gps" herkent 8)7
werkt wel met wm 6 :)
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 19:27:
Een vraag over MSN.

als het goed is als je via je htc naar msn site gaat kan je het vanuit daar wel downloaden anders moet je ff op usenet ofzo zoeken ;)
het is gewoon Gratis, de internetkosten kunne wel betaald zijn, tenzij je gebruikt maakt van wifi :)

[ Voor 57% gewijzigd door Rohit op 07-01-2008 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 21:40:
heb ze nu ook al gevonde (A)

uhm hoe kraak ik deze?? je moet die kaarten tog altijd activeren?

en zou versie 710 ... het ook doen ???

[ Voor 7% gewijzigd door Rohit op 07-01-2008 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

rohit schreef op maandag 07 januari 2008 @ 03:02:
[...]

heb ze nu ook al gevonde (A)

uhm hoe kraak ik deze?? je moet die kaarten tog altijd activeren?

en zou versie 710 ... het ook doen ???
Dit soort vragen mag je hier niet stellen, dus ik verwacht niet dat je er antwoord op krijgt..... laten we teruggaan naar de P3300/MDA Compact 3, daar gaat het topic tenslotte over. Niet over TT6 met welke mappen je daar al dan niet gekraakt mee kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje...
Ik gebruik nu al enige tijd met veel plezier m'n P3300. Helemaal origineel met windows mobile 6. Het betreft een origineel HTC apparaat zonder bijzondere of afwijkende software. Sinds een paar dagen krijg ik opeens een rare melding. Het scherm licht op...het ikoontje van de zendmast sterkte verdwijnt...daar komt dan een soort pijltje te staan en vervolgens gaat er een geluid af en staat er in het scherm "unknown aplication" met een pijl naar het zendmastje (rechts naast het G ikoontje). Vervolgens is er weer niets aan de hand. Het is heel vervelend want het komt wel een keer of tien per etmaal voor (ook 's nachts).

Ik gebruik het KPN netwerk....heb de netwerkkeuze van automatisch al naar manueel gezet maar dat helpt niet.

Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c362/wannaberossi/DSCF2887.jpg

Iemand enig idee?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:48:
Helemaal origineel met windows mobile 6.
als dit tegenwoordig bestaat heb ik niets gezegd, maar anders lijkt me het vrij sterk. Ik ken iig geen P3300's die met WM6 komen. Ik heb zelf ook WM6 (kuch, minder origineel) maar herken je probleem niet. Heb je het al eerder gehad?

Zelf heb ik ook nog een vraag: Als alarm gebruik ik AlarmClock based on GSAlarmClock.
Dit programmaatje werkte altijd prachtig. De laatste tijd echter slaat hij soms niet aan of domweg een kwartier te laat. Herkent iemand dit?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ik gebruik pocket music voor alarm :D werkt Perfect!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik ga het morgenochtend proberen met WakeUp. Een franstalig gratis stukje software. Nu is mijn frans prima dus daar red ik me wel mee. Vooralsnog echt onwijs goed voor elkaar show. Nu nog een fijne mp3 of wav vinden. Staat 2e in de rating hier: http://pocketpcfreewares.....php?sortby=rating&cat=22

ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen ...

ik heb sinds een week of twee ook een P3300 ... bevalt verder prima, paar extra dingetjes erop gezet al via deze site, nog bedankt voor de vele info.
Ik heb echter een ding wat ik graag snel opgelost wil hebben:
Er staat nu Windows Mobile 6 op (standaard tegenwoordig) en daarvoor kan ik geen SecureW2 vinden ... ik heb er eentje maar die is kennelijk nog voor de oude WM5 (of CE ofzo..?) , als ik die wil openen in de File Explorer zegt hij dat het geen bestand is voor dit toestel.
Is daar al iets nieuws voor ? Of ben ik te simpel bezig zodat het niet werkt :)
Ik wil er namelijk op "school" ook graag mee internetten :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.