HTC P3300 deel 9 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 96.733 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20
ik draai nu met de Touch 3.01 rom maar ik heb problemen om mijn contacts zichtbaar te krijgen.
Als ik rechtonder contacts aanklik (pocketcm)..is de lijst leeg en deze wordt alleen maar aangevuld met mensen die ik gebeld heb....heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:22:
[...]
Ik heb een probleem... Ineens synct mijn htc 3300 niet meer. Ik gebruik Vista met WMDC 6.1 en office 2007.
Heb je dit na de upgrade naar WM6? Ik was eerst ook een uurtje chagerijnig toen ik 'm geinstalleerd had en syncen (ook in Vista) niet meer werkte. En toen bedacht ik me opeens dat vinkje bij Start/Instellingen/Verbindingen/USB aan PC/Geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen. Die moet uit staan. Misschien is dit ook het euvel bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpbosk schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:42:
[...]

Heb je dit na de upgrade naar WM6? Ik was eerst ook een uurtje chagerijnig toen ik 'm geinstalleerd had en syncen (ook in Vista) niet meer werkte. En toen bedacht ik me opeens dat vinkje bij Start/Instellingen/Verbindingen/USB aan PC/Geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen. Die moet uit staan. Misschien is dit ook het euvel bij jou?
Vinkje had ik nog niet aan gedacht, maar dit was het helaas niet... Hij synct wel met m'n vista PC thuis, maar nog steeds niet met m'n werklaptop. Ik ga morgen office maar eens opnieuw installeren... kijken of dat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde gehad.
Ik heb via bluetooth gesynct, nieuwste vanilla rom geinstalleerd en nu is alles over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-08 14:17
Gebruik nu WM5, zit eraan te denken om hem met de T-Mobile update te updaten naar WM6.

Is dit een aanraden of juist afrader ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:42:
ik draai nu met de Touch 3.01 rom maar ik heb problemen om mijn contacts zichtbaar te krijgen.
Als ik rechtonder contacts aanklik (pocketcm)..is de lijst leeg en deze wordt alleen maar aangevuld met mensen die ik gebeld heb....heeft iemand hier een oplossing voor?
Zoek even naar je sim manager, alles sellecteren en dan copieren naar je contacts.
Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai met de Touch 3.01 rom en ben erg tevreden, alleen zou ik het fijn vinden dat als je gebeld wordt dat de naam van de beller groter in beeld kwam bv zoals de klok. Heeft iemand hier ook een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

FF een vraagje: als ik m'n MDA III (T-Mob) upgrade naar WM6, kan ik dan een backup gebruiken om alles wat ik nu gebruik weer terug te zetten, of is dat af te raden?

Ik gebruik SPB backup wat zo'n EXE maakt en die je dus bij wijze van spreken gewoon van je geheugenkaartje kan terugzetten.

Iemand ervaring? Rare resultaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:35

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:33:
Hoi,

FF een vraagje: als ik m'n MDA III (T-Mob) upgrade naar WM6, kan ik dan een backup gebruiken om alles wat ik nu gebruik weer terug te zetten, of is dat af te raden?

Ik gebruik SPB backup wat zo'n EXE maakt en die je dus bij wijze van spreken gewoon van je geheugenkaartje kan terugzetten.

Iemand ervaring? Rare resultaten?
Je kan de backup terug zetten alleen grote kans dat bepaalde zaken (niet) goed meer werken. Voorbeeld is je adresboek, dat werkt dan niet meer.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 12:20
]Lia schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:46:
[...]

Zoek even naar je sim manager, alles sellecteren en dan copieren naar je contacts.
Groet
tnx...dit werkte perfect!

[ Voor 41% gewijzigd door Michel242186 op 04-12-2007 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 04:01:
[...]
Je kan de backup terug zetten alleen grote kans dat bepaalde zaken (niet) goed meer werken. Voorbeeld is je adresboek, dat werkt dan niet meer.
Kan je misschien iets duidelijker zijn? Ik zit met dezelfde vraag en kan nergens een antwoord vinden. Je contacten kun je dus niet restoren? Wat wel (sms/agenda/programma's)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen, mijn Tomtom 720 T ziet de HTC P3300 niet als telefoon via BT.
Ik gebruikte de TT altijd en haalde via mijn vorige telefoon de files ed. mee binnen.

Wie kan mij daar me helpen hij ziet hem als PDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:32:
Wie kan mij helpen, mijn Tomtom 720 T ziet de HTC P3300 niet als telefoon via BT.
Ik gebruikte de TT altijd en haalde via mijn vorige telefoon de files ed. mee binnen.

Wie kan mij daar me helpen hij ziet hem als PDA.
DjWannaB2002 in "HTC P3300 deel 9 (Artemis, MDA Compact I..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

even een heel erge n00b vraagje.

Ik heb nu een 1gb kaartje erin zitten, ik heb een 2gb kaartje gekocht voornamelijk om heel tomtom europa erop te kunnen zetten.

nu is mijn vraag: kan ik alle bestanden gewoon kopieren van de ene naar de andere kaart of moet ik sommige programma''s die ik op de micro-sd card heb geinstalleerd opnieuw installeren.

Met andere woorden is een kopie een echte totale kopie of verlies ik dan sommige bestanden zoals bijvoorbeeld de geinstalleerde bestanden?

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babybox schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:12:

Ik heb nu een 1gb kaartje erin zitten, ik heb een 2gb kaartje gekocht voornamelijk om heel tomtom europa erop te kunnen zetten.

nu is mijn vraag: kan ik alle bestanden gewoon kopieren van de ene naar de andere kaart of moet ik sommige programma''s die ik op de micro-sd card heb geinstalleerd opnieuw installeren.

Met andere woorden is een kopie een echte totale kopie of verlies ik dan sommige bestanden zoals bijvoorbeeld de geinstalleerde bestanden?
Als je op je pc alle inhoud van je ene kaartje gewoon op je andere kopieert, dan zou alles in principe gewoon moeten werken.

Verder, krijgt iemand Pathe Mobiel aan de praat? Oftewel, heeft iemand toevallig nog het .jad bestandje liggen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 15:12
Draai nu de Mesche 3.01 TouchFlo ROM en werkt prachtig, erg tevreden over. Alleen het gebruik van de cube laat nog wat te wensen over maar wellicht zie ik daar nog iets over het hoofd.

Wil nu ook IMAP voor gmail gebruiken. Werkt in principe goed maar als een email open zie ik geen tekst in de body. Wel onderwerp e.d. maar verder niets dus. Ook als het maar om één woord gaat.

is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

VinceVega schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:59:
Draai nu de Mesche 3.01 TouchFlo ROM en werkt prachtig, erg tevreden over. Alleen het gebruik van de cube laat nog wat te wensen over maar wellicht zie ik daar nog iets over het hoofd.

Wil nu ook IMAP voor gmail gebruiken. Werkt in principe goed maar als een email open zie ik geen tekst in de body. Wel onderwerp e.d. maar verder niets dus. Ook als het maar om één woord gaat.

is hier een oplossing voor?
Ik heb dat af en toe wel, maar niet altijd. Het lijkt ook niet echt afhankelijk van de grootte van het mailtje, heel irritant.
Ik heb al geprobeerd de jar versie weer te installeren, maar die is niet meer te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik IMAP vrij weinig voor Gmail, werk toch liever met webmail of de JAVA applicatie. Webmail werkt op zich erg lekker via Opera Mini. En ik heb na veel zoeken nog wel een .jad bestand gevonden die het doet (alhoewel ik het idee heb dat ie toch echt bedoeld is voor telefoontjes zonder touchscreen). Gil maar als je hem wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babybox schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:12:

advies: kopieer de kaart via een sd-card slot o.i.d.
via usb en je telefoon is het traag, en via het tomtom install menu al helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 15:12
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:44:
Ik gebruik IMAP vrij weinig voor Gmail, werk toch liever met webmail of de JAVA applicatie. Webmail werkt op zich erg lekker via Opera Mini. En ik heb na veel zoeken nog wel een .jad bestand gevonden die het doet (alhoewel ik het idee heb dat ie toch echt bedoeld is voor telefoontjes zonder touchscreen). Gil maar als je hem wilt.
Qua gebruik geef ik juist de voorkeur aan IMAP omdat je dan mooi WM6 functionaliteiten kan gebruiken. De webmail versie werkt goed idd, net als de java versie. Als er geen oplossing voor is zal ik toch daarop moeten terugvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Graag, kan je hem naar het adres in mijn profiel mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al weken op zoek naar een goed werkend jad-bestand voor Gmail..
mag ik deze ook ontvangen op prodinho[at]gmail[dot]com? dank u!.

Ik ben tevens zoekende naar een goede actieve auto-houder.. Iemand een suggestie uit eigen ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAdD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-08 14:23
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 07:56:
[...]

Kan je misschien iets duidelijker zijn? Ik zit met dezelfde vraag en kan nergens een antwoord vinden. Je contacten kun je dus niet restoren? Wat wel (sms/agenda/programma's)?
Ik heb het een aantal maal geprobeerd (een backup van SPB terug te zetten), maar zowel mijn contactpersonen, als mijn agenda was volledig naar de knoppen! Ik heb dus niks kunnen terugzetten.

MAdD

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
MAdD schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:25:
[...]

Ik heb het een aantal maal geprobeerd (een backup van SPB terug te zetten), maar zowel mijn contactpersonen, als mijn agenda was volledig naar de knoppen! Ik heb dus niks kunnen terugzetten.

MAdD
Contactpersonen, agenda, notities en mail kun je perfect met outlook synchroniseren. Dus Kun je het via outlook ook weer netjes terugzetten.

SMS/MMS, favorieten, etc kun je backuppen en terugzetten met een programmaatje als PPC PIM backup (zie startpost). Dit werkt ook prima van WM5 naar WM6.

Dan blijven er slechts je extra programmaatjes over, maar net als bij een nieuwe PC raad ik aan deze gewoon opnieuw te installeren. Dit voorkomt vervuiling van je 'verse' PPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:37:
[...]

Graag, kan je hem naar het adres in mijn profiel mailen?
Misschien dat ik niet goed kijk, maar ik kan geen adres in je profiel vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:09:
[...]
Ben al weken op zoek naar een goed werkend jad-bestand voor Gmail..
mag ik deze ook ontvangen op prodinho[at]gmail[dot]com? dank u!.

Ik ben tevens zoekende naar een goede actieve auto-houder.. Iemand een suggestie uit eigen ervaring?
Hij ligt in je mailbox. Zoals eerder gezegd, hij is niet perfect, de reaktie op het touchscreen is eigenlijk gewoon slecht. Maar met de hardwareknoppen valt er prima te navigeren, voor gewoon even je maillezen vind ik hem prima overzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:50:
[...]

advies: kopieer de kaart via een sd-card slot o.i.d.
via usb en je telefoon is het traag, en via het tomtom install menu al helemaal.
en dan kan ik echt alles van de 1sd card naar de 2gb kopieren, zonder iets te hoeven herinstalleren, klopt dit?

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:13:
[...]

Misschien dat ik niet goed kijk, maar ik kan geen adres in je profiel vinden :P
ah... die stond inderdaad op invisible. Nu moet hij er wel staan 8)7
babybox schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:27:
[...]

en dan kan ik echt alles van de 1sd card naar de 2gb kopieren, zonder iets te hoeven herinstalleren, klopt dit?
Ja..... hoe vaak wil je dat horen? Een PDA kijkt niet naar een device-ID van de SD-card oid; je kan dus alles gewoon overzetten. Zelfs na een hard-reset maak ik vaak alleen maar snelkoppelingen naar programma's op de SD-card. 8 van de 10 doen het dan gewoon.

[ Voor 47% gewijzigd door gwystyl op 04-12-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:40:
ah... die stond inderdaad op invisible. Nu moet hij er wel staan 8)7
"You have a text message"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babybox schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:27:
[...]

Waarom probeer je het niet gewoon? Als het niet werkt, stop je die 1 GB kaart er weer in en laat je hier je bevindingen weten met de vraag of het ook anders kan. Je had het allang al zelf uitgevogeld kunnen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VinceVega schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:54:
[...]

Qua gebruik geef ik juist de voorkeur aan IMAP omdat je dan mooi WM6 functionaliteiten kan gebruiken. De webmail versie werkt goed idd, net als de java versie. Als er geen oplossing voor is zal ik toch daarop moeten terugvallen.
hoe stel je een imap account in in WM6? gewoon onder berichten of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:50:
[...]

hoe stel je een imap account in in WM6? gewoon onder berichten of...?
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:47:
[...]

Waarom probeer je het niet gewoon?
<einde selectieve quote>
O-)

offtopic:
thx, ik heb hem ontvangen

[ Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 04-12-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAdD schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:25:
[...]

MAdD
Maar je andere programma's deden het nog wel verder? Die contacten enzo staan natuurlijk gewoon in m'n outlook dus daar maak ik me niet druk om.

Heb veel applicaties draaien die ik liever niet allemaal weer opnieuw er op moet zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 07:56:
[...]

Zie dat ik het verkeerd heb neer gezet. Bedoelde niet het adresboek maar je agenda. Afspraken staan er wel in maar je kan niks meer veranderen of toevoegen. Wat er precies allemaal niet werkt en wat wel kan ik je niet zeggen. Wel is dit in ieder geval al 2x voorbij gekomen in het topic over de P3300. Je kan een backup maken en die terug zetten, maar kan je dus niet de garantie geven dat alles werkt zoals het zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de knipperende groene led kan uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 11-09 08:33

Meneer iCy

swarma

Ik heb pop aan staan bij me gmail en dat werkt ook goed.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:11:
[...]

Vinkje had ik nog niet aan gedacht, maar dit was het helaas niet... Hij synct wel met m'n vista PC thuis, maar nog steeds niet met m'n werklaptop. Ik ga morgen office maar eens opnieuw installeren... kijken of dat helpt
Het is opgelost gelukkig! Ik moest office opnieuw installeren en nu synct alles weer als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

iCy schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:36:
[...]

Ik heb pop aan staan bij me gmail en dat werkt ook goed.
Dat werkte bij mij ook niet goed. Dan kreeg ik soms wel, soms geen berichten, vooral als ik ze ergens anders al had gedownload (met leave on server aan). Heel wazig allemaal. Via web en die jad werkt het wel goed, pop en imap voor 75% ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:40:
Weet iemand hoe ik de knipperende groene led kan uitzetten?
Met je handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat niks over in de handleiding.
En als ik met mijn handleiding op de led sla gaat hij kapot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:24:
[...]

Staat niks over in de handleiding.
En als ik met mijn handleiding op de led sla gaat hij kapot....
Je moet hem er ook op leggen wijsneus :+

1 seconden googlen
http://www.google.nl/sear...&q=turn+off+led+ppc&meta=

[ Voor 13% gewijzigd door Tha op 06-12-2007 12:27 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:20:
[...]

Hij ligt in je mailbox. Zoals eerder gezegd, hij is niet perfect, de reaktie op het touchscreen is eigenlijk gewoon slecht. Maar met de hardwareknoppen valt er prima te navigeren, voor gewoon even je maillezen vind ik hem prima overzichtelijk.
Dank je wel ik zal het vanavond eens uitproberen!

Is hier iemand die een goede actieve auto-houder kan aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rossignol84
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-11-2021
Heb tevergeefs rondgezocht naar het antwoord op deze vraag: is het ook mogelijk om gedeelde internetverbinding op te zetten met wifi in plaats van gprs-internet. Zit wel eens met laptop te werken in een bibliotheek waar wifi beschikbaar is en wil mijn pda dan gebruiken als modem: is dit mogelijk? (tuurlijk kan ik ook een wifi-stickje kopen....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een programma voor me htc 3300 waar ik films op kon kijken, gevonden via tweakers, heb hem alleen eraf gegooit perongeluk, en kan hem ook niet meer terug vinden :(

weet iemand hem te vinden?!

edit: heb hem al

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:28
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 22:16:
ik had een programma voor me htc 3300 waar ik films op kon kijken, gevonden via tweakers, heb hem alleen eraf gegooit perongeluk, en kan hem ook niet meer terug vinden :(

weet iemand hem te vinden?!

edit: heb hem al
Misschien lief om het met ons te delen ;)

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Master FX schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 22:53:
[...]

Misschien lief om het met ons te delen ;)
Zijn toch zoveel programma's voor? De nodige converter programma's hebben ook een player programma voor je toestel. Weet even geen naam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 23:59:
[...]

Zijn toch zoveel programma's voor? De nodige converter programma's hebben ook een player programma voor je toestel. Weet even geen naam..
Mijn persoonlijke streven is altijd de video's zo te converten dat ze gewoon in Windows Media Player (op de PPC uiteraard). Heb altijd een hekel aan installeren van extra software die niet nodig is. Maakt zo'n zootje in je 'Programs'-folder.
Convert ze hiermee: http://www.pocketdivxencoder.net/

PS: Je bedoelde misschien PocketTV. Nou, een beetje serieus MPG's kijken op je P3300 hoef je niet te proberen. Bij een beetje kwaliteit schokt hij als een bezetene.

Ik had gelijk nog een vraag (ik heb 15 minuten tussen oude posts gezocht zonder succes, vond het genoeg reden om alsnog de vraag te stellen): wat zijn de risico's van overclocken van de P3300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:02:
[...]

Mijn persoonlijke streven is altijd de video's zo te converten dat ze gewoon in Windows Media Player (op de PPC uiteraard). Heb altijd een hekel aan installeren van extra software die niet nodig is. Maakt zo'n zootje in je 'Programs'-folder.
Convert ze hiermee: http://www.pocketdivxencoder.net/

PS: Je bedoelde misschien PocketTV. Nou, een beetje serieus MPG's kijken op je P3300 hoef je niet te proberen. Bij een beetje kwaliteit schokt hij als een bezetene.

Ik had gelijk nog een vraag (ik heb 15 minuten tussen oude posts gezocht zonder succes, vond het genoeg reden om alsnog de vraag te stellen): wat zijn de risico's van overclocken van de P3300?
Regelmatig vastlopen van je P3300.
Tenminste als je hem te ver overclockt, tot 267 is het geen probleem :)

[ Voor 4% gewijzigd door Biker-mouse op 09-12-2007 16:35 ]

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou weet ik het niet meer exact. Is het nu wél of níet mogelijk om op de P3300 een Pocket Internet Totaal PLUS abbo te nemen?
Natuurlijk, kan 'm wel nemen, maar kan 'ie er ook wat mee? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:00

itarix

404 soul not found

Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:46:
Nou weet ik het niet meer exact. Is het nu wél of níet mogelijk om op de P3300 een Pocket Internet Totaal PLUS abbo te nemen?
Natuurlijk, kan 'm wel nemen, maar kan 'ie er ook wat mee? ;-)
nee.

pit gaat tot maximaal gprs snelheid

pit+ gaat zo uit me hoofd 4x sneller ALS je umts hebt op je toestel p3300 = gprs

dus je hebt er niks aan...

tenzij je iets sneller t-mobile extra punten wilt sparen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radio999
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-07 10:39
Hoi,

WM6 op P3300/Artemis

Ondanks wat zoekwerk in Google en op GoT kan ik geen oplossingen vinden voor het probleem dat mijn ringtone pas na enkele malen overgaan ook echt te horen is. Dus telkens als ik mijn telefoon hoor weet ik zeker dat ik te laat ben.
Netwerkinstellingen (Hi) zijn niet veranderbaar en staan op 20 seconden. Hij gaat maximaal 5 seconden over.
Verschillende ringtones geprobeerd, mag niet baten. Het lijkt er op dat de HTC P3300 zo stom is dat hij pas na 15 seconden door heeft dat er iemand belt.

Groetjes,

Thijs

Het wordt gister kouder dan buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende:

Ik wil op mijn T-mobile MDA Compact III de rom-update verwerken, die ervoor zorgt dat ik wm6 op mn telefoon krijg in plaats van wm5. Echter, bij het doorlopen van de update krijg ik steeds de errormelding nummer 260. Het programma geeft aan dat er geen verbinding kan worden gemaakt via usb tussen de pc en de telefoon. En dat terwijl ik gewoon via actice sync een verbinding had op het moment dat ik startte met het updateprogramma. Komt dit probleem bij iemand bekend voor? Doe ik iets fout?

Ik hoor het graag!

Groetjes,

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een "gratis" poker progje voor onze mda??
alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biker-mouse schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:34:
[...]

Regelmatig vastlopen van je P3300.
Tenminste als je hem te ver overclockt, tot 267 is het geen probleem :)
You sure? Want dat vind ik niet echt onder de 'damage' of 'schade' horen die ik her en der zie staan... maar goed, als 26nogwat geen probleem is, dat scheelt al 33%. Toch raar dat HTC 'm dan niet op die kloksnelheid heeft opgeleverd. Maar goed, boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
radio999 schreef op zondag 09 december 2007 @ 17:16:
Hoi,

WM6 op P3300/Artemis

Ondanks wat zoekwerk in Google en op GoT kan ik geen oplossingen vinden voor het probleem dat mijn ringtone pas na enkele malen overgaan ook echt te horen is. Dus telkens als ik mijn telefoon hoor weet ik zeker dat ik te laat ben.
Netwerkinstellingen (Hi) zijn niet veranderbaar en staan op 20 seconden. Hij gaat maximaal 5 seconden over.
Verschillende ringtones geprobeerd, mag niet baten. Het lijkt er op dat de HTC P3300 zo stom is dat hij pas na 15 seconden door heeft dat er iemand belt.

Groetjes,

Thijs
Heb dit probleem ook niet eerder gehoord. Behalve dan bij mensen die een groot mp3 bestand hebben als ringtone. Neem aan dat je al een standaard ringtone die in Windows zit hebt geprobeerd? En als die op trilstand staat begint je tel dan ook pas laat te trillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:05:
Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende:

Ik wil op mijn T-mobile MDA Compact III de rom-update verwerken, die ervoor zorgt dat ik wm6 op mn telefoon krijg in plaats van wm5. Echter, bij het doorlopen van de update krijg ik steeds de errormelding nummer 260. Het programma geeft aan dat er geen verbinding kan worden gemaakt via usb tussen de pc en de telefoon. En dat terwijl ik gewoon via actice sync een verbinding had op het moment dat ik startte met het updateprogramma. Komt dit probleem bij iemand bekend voor? Doe ik iets fout?

Ik hoor het graag!

Groetjes,

Marcel
Tja kan zoveel zijn. Meestal treed dit probleem op bij flashen onder windows vista. Probeer het eens op en xp computer. Verwijder ook je simkaart en je geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:02:
[...]

je kan als je het te hoog overklokt natuurlijk doorbrande ofzo ;)

maar hij kan makkelijk 273 aan :) bij mij draait dat zonder problemen. ga niet hoger althans bij mij als ik hem op 286 zet begint hij te flippe na een tijdje, reageert hij heel langzaam doet bijna niks meer dan :S en als je hem nog hoger zet krijg je een vaag beeld wat erg lijkt op het crashen van je toestel dus doet dat absoluut niet :P

ik zou je aanraden om batterystatus te gebruiken met Cpu scaler aan :)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
rohit schreef op maandag 10 december 2007 @ 01:14:
[...]
maar hij kan makkelijk 273 aan :)
HoHo niet de voorbarig. Bij jou kan die makkelijk 273 aan, maar bij mij bijv niet, als die bij mij op 273 komt heb ik echt problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:11
Hoe bevalt het sms'en zonder toetsenbord? Dit lijkt mij toch wel het grote gemis van dit toestel.

Verder hoe is het met de agenda? Ik las ergens dat het geluid niet afging als je de agenda wel goed had ingesteld?

Voor een goed overzicht van mijn agenda wil ik deze telefoon namelijk graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Roodey schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:53:
Hoe bevalt het sms'en zonder toetsenbord? Dit lijkt mij toch wel het grote gemis van dit toestel.

Verder hoe is het met de agenda? Ik las ergens dat het geluid niet afging als je de agenda wel goed had ingesteld?

Voor een goed overzicht van mijn agenda wil ik deze telefoon namelijk graag.
Gelukkig is die vraag niet al 15x gesteld ofzo ;)
Gaat goed dat smsen zeker met de phonepad.

Geen problemen met geluid in de agenda ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben sinds 3 maanden in het bezit van de mda compact 3 van t-mobile.
Ik wou een een telefoon met tomtom en de keus was snel gemaakt
Ik nam er 1 zonder tt en heb deze zelf er dus opgezet.

Nu merk ik dat ik hem toch steeds meer ga gebruiken en kwam op deze site terecht.
Na het doorworstelen van alle 9 delen inmiddels een boel wijzer, maar toch nog wat vragen.

Ik heb de mda inmiddels een update gegeven naar wm6 via de update van t-mobile.
De proccesor opgeschroeft naar 260 mhz en nog wat leuke dingen er op geplaatst.

Nu las ik van alles over die touch met die cube.
Nu ben ik echt een leek wat pc's betreft en snap er nog steeds niets van.

Ik heb inmiddels de rom wm6 met cube gevonden op de site van xda.
Vervangt deze de t-mobile rom of zet deze alleen die cube erbij?

Als hij alles vervangt blijft mijn mda in het nederlands of gaat hij over naar het engels?

Moet ik hem unlocken?
Lees overal iets over uspl, maar heb geen idee wat het is

Alvast bedankt,

Groetjes Camiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:42:
Hallo allemaal,

Ik ben sinds 3 maanden in het bezit van de mda compact 3 van t-mobile.
Ik wou een een telefoon met tomtom en de keus was snel gemaakt
Ik nam er 1 zonder tt en heb deze zelf er dus opgezet.

Nu merk ik dat ik hem toch steeds meer ga gebruiken en kwam op deze site terecht.
Na het doorworstelen van alle 9 delen inmiddels een boel wijzer, maar toch nog wat vragen.

Ik heb de mda inmiddels een update gegeven naar wm6 via de update van t-mobile.
De proccesor opgeschroeft naar 260 mhz en nog wat leuke dingen er op geplaatst.

Nu las ik van alles over die touch met die cube.
Nu ben ik echt een leek wat pc's betreft en snap er nog steeds niets van.

Ik heb inmiddels de rom wm6 met cube gevonden op de site van xda.
Vervangt deze de t-mobile rom of zet deze alleen die cube erbij?

Als hij alles vervangt blijft mijn mda in het nederlands of gaat hij over naar het engels?

Moet ik hem unlocken?
Lees overal iets over uspl, maar heb geen idee wat het is

Alvast bedankt,

Groetjes Camiel
[zeik modus aan] Het is niet 'ik wou' maar ik wilde. Wou is geen nederlands :P [/zeikmodus uit]

Alle 9 delen doorgespit zei je? Dan weet je dus dat een ROM een complete vervanging is, alle gegevens op je toestel gewist worden (je geheugenkaart niet daar blijft wel alles opstaan). Het is dus een complete vervanging. Als je een engelse rom hebt, dan wordt de taal van je toestel dus in het Engels, heb je een Franse wordt het Frand, en heb je een Nederlandse wordt het Nederlands.

En nee, je kan niet zomaar een rom van XDA met cube over die van de T-Mobile zetten dan moet je inderdaad eerst uspl draaien (zie TS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hulde aan DjWannaB2002... je bent nog erg geduldig met de nieuwkomers (zowel op GoT als in dit topic). Ik merk dat ik op sommige vragen geen antwoord meer geef of verwijs naar TS/FAQ/Google/FAQ van xda-dev. Sommige vragen worden echt ZO vaak gesteld, je raakt er een beetje door afgestompt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
gwystyl schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:41:
Hulde aan DjWannaB2002... je bent nog erg geduldig met de nieuwkomers (zowel op GoT als in dit topic). Ik merk dat ik op sommige vragen geen antwoord meer geef of verwijs naar TS/FAQ/Google/FAQ van xda-dev. Sommige vragen worden echt ZO vaak gesteld, je raakt er een beetje door afgestompt O-)
Thnx. Weet wel wat je bedoeld hoor.
Daarom doe ik ook wel verwijzingen maar geef ook maar een antwoord. Kan me ergens ook wel voorstellen dat als je al bij deel zoveel zit dat je dan ook niet alles gaat doorlezen om te kijken of je het antwoord kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09-2024
DjWannaB2002 schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:25:
[...]

[zeik modus aan] Het is niet 'ik wou' maar ik wilde. Wou is geen nederlands :P [/zeikmodus uit]
[betweter]
'Wou' is zeker Nederlands. Check http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/919/
[/betweter]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:22
Na een klein jaartje is mijn MDA Compact III er flink de brui aan 't geven.
Op advies van de T-Mobile helpdesk nog even WM6 geïnstalleerd maar daarmee werd de frequentie waarmee een reboot noodzakelijk was (als ie dat uit zichzelf al niet doet) alleen maar verhoogd van 2 tot meer dan 5 keer per dag.
Had ook al drie keer een hard-reset gedaan en verder niets geïnstalleerd om uit te sluiten dat het aan zelf geïnstalleerde software of gewijzigde instellingen lag maar 't ding is gewoon rete instabiel, ook zonder microSD kaartje.
Ben benieuwd wat de reparatiedienst gaat vinden.

Heeft iemand nog nieuws over de HTC Omni?
't Is binnenkort ook weer contract vernieuwtijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:26:
[...]

Thnx. Weet wel wat je bedoeld hoor.
Daarom doe ik ook wel verwijzingen maar geef ook maar een antwoord. Kan me ergens ook wel voorstellen dat als je al bij deel zoveel zit dat je dan ook niet alles gaat doorlezen om te kijken of je het antwoord kan vinden.
Prima instelling hoor en dat wordt zeker gewaardeerd. Ik ben zelf weken bezig geweest om me hier 'in' te lezen. Op het moment dat je hier een vraag stelt ben je er (volgens mij) al een tijd mee bezig geweest. Als je dan in dit 9e topic je antwoord niet vind is het écht ondoenlijk om ook nog eens in de vorige 8 topics te gaan zoeken.

Tot zover dit off-topic verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
ZjieB schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:20:
[...]

[betweter]
'Wou' is zeker Nederlands. Check http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/919/
[/betweter]
Haha, grappig, maar goed zoals het daar staat, wordt het eigenlijk alleen maar in spreektaal gebruikt. Maar kan dus wel. Nooit geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:37:
[...]

Prima instelling hoor en dat wordt zeker gewaardeerd. Ik ben zelf weken bezig geweest om me hier 'in' te lezen. Op het moment dat je hier een vraag stelt ben je er (volgens mij) al een tijd mee bezig geweest. Als je dan in dit 9e topic je antwoord niet vind is het écht ondoenlijk om ook nog eens in de vorige 8 topics te gaan zoeken.

Tot zover dit off-topic verhaal...
Klopt voor een deel. Aan sommige reacties merk je dat er wel gezocht is maar met net het verkeerde woord of op de verkeerde plek, maar bij andere reacties krijg ik het idee dat het lezen van de startpost al teveel moeite is, terwijl die elk deel mooi bijgewerkt wordt.
Door de positieve instelling van DjWannaB2002 krijg ik ook een reminder dat het voor sommigen echt nieuw is en er wel gezocht wordt, waardoor ik eerder geneigd ben gewoon antwoord te geven in plaats van een RTFM of ´fucking Google it´ antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik al een hele tijd WM6 (officiële versie) en dat werkt toch op alle punten hetzelfde of sneller, behalve: het maken van foto's. Met de originele WM5 rom was de vertraging tussen het drukken op de sluiter knop en het maken van de foto te verwaarlozen, bij mij zit er nu, met de nieuwe ROM, zeker 1 - 3 seconden tussen het drukken op de knop en het moment dat de foto wordt gemaakt. Gevolg: beweging, rare composities, net te laat enzovoort.
- Herkent iemand dit, of is er met mijn toestel iets mis?
- Speelt dit ook, niet of enigszins bij andere roms?
- Overclocken: ga ik zo proberen, maar heb niet het idee dat het een geheugen/processor probleem is (de agenda is bijvoorbeeld veel sneller geworden met WM6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:43:
Ik gebruik al een hele tijd WM6 (officiële versie) en dat werkt toch op alle punten hetzelfde of sneller, behalve: het maken van foto's. Met de originele WM5 rom was de vertraging tussen het drukken op de sluiter knop en het maken van de foto te verwaarlozen, bij mij zit er nu, met de nieuwe ROM, zeker 1 - 3 seconden tussen het drukken op de knop en het moment dat de foto wordt gemaakt. Gevolg: beweging, rare composities, net te laat enzovoort.
- Herkent iemand dit, of is er met mijn toestel iets mis?
- Speelt dit ook, niet of enigszins bij andere roms?
- Overclocken: ga ik zo proberen, maar heb niet het idee dat het een geheugen/processor probleem is (de agenda is bijvoorbeeld veel sneller geworden met WM6)
Interessant. Hier is het probleem niet. Als ik een foto maak dan zit er nog geen seconde tussen voordat de foto in mn beeld staat.
Ik weet niet goed hoe het was bij WM5 niet storend lang of opvallend snel in ieder geval anders had ik het wel geweten.
Ik gebruik trouwens de Vanilla 3.0 rom.

Op XDA zijn volgens mij wel updates te vinden voor de camerafunctie. Zou zo even niet weten waar precies, maar dacht dat gelezen te hebben, misschien het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
Ik heb het even geprobeerd bij mijn officiele T-mobile WM6, en daar zit er net als bij DjWannaB2002 een kleine seconde tussen de sluiterknop en het voorbeeld op het scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Hier ook met een officiele T-mobile WM6 ROM een vertraging.

Ook wanneer je de telefoon in camerastand beweegt dan komt het beel op de display stotterig over t.o.v. de oude WM5 ROM van t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fysiootje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10-2023
Ook hier erg stoterig vertraagd beeld op zoeker met T-mobile WM6. Vreemd hoe sommige software traag wordt. Ik heb het ook met rungps. Verder lijkt alles vlotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg volgende week de spv m650 en wat ik gezien heb in die topic's schijn er erg veel mee te kunnen.
maar ik hoor alleen maar over t-mobile
hoe is het met orange??
en heb ik een goede keuze gemaakt
ik geloof van wel maar daar kunnen jullie me meer over vertellen
DJWANNA ik ga nu al vast een beetje geduld aan je vragen want er zal van mij best nog wat vragen komen
(wat best ergens in al die pagina's staat)
maarja jij en jullie kunnen mij vast sneller helpen

nou tot volgende week en ik hou dit in de gaten

groeten

p.s. alleen maar goed dat er zulke topic's zijn kan men een hoop van leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fysiootje schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:44:
(knip) Vreemd hoe sommige software traag wordt. Verder lijkt alles vlotter. (knip)
Dat is dan toch wel een flink nadeel aan WM6 als meerdere mensen dat hebben. De camera was net goed genoeg voor allerlei momenten als je geen zin hebt een echte camera mee te nemen. Dan kan ik natuurlijk kijken of het helpt een (vanilla) Rom te installeren, maar ik heb net alles zo ingericht dat het werkt en heb er voorlopig geen trek in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 01:44:
ik krijg volgende week de spv m650 en wat ik gezien heb in die topic's schijn er erg veel mee te kunnen.
maar ik hoor alleen maar over t-mobile
hoe is het met orange??
en heb ik een goede keuze gemaakt
ik geloof van wel maar daar kunnen jullie me meer over vertellen
DJWANNA ik ga nu al vast een beetje geduld aan je vragen want er zal van mij best nog wat vragen komen
(wat best ergens in al die pagina's staat)
maarja jij en jullie kunnen mij vast sneller helpen

nou tot volgende week en ik hou dit in de gaten

groeten

p.s. alleen maar goed dat er zulke topic's zijn kan men een hoop van leren
Orange is gewoon een kleinere speler in het veld vandaar dat je er ook minder van hoort denk ik. Maar er is niks mis met de toestellen van Orange hoor. Anders hadden we het hier vast al wel gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
fysiootje schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:44:
Ook hier erg stoterig vertraagd beeld op zoeker met T-mobile WM6. Vreemd hoe sommige software traag wordt. Ik heb het ook met rungps. Verder lijkt alles vlotter.
Lijkt dus met name bij T-Mobile te zijn die vertragingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:44:
[...]
Lijkt dus met name bij T-Mobile te zijn die vertragingen?
nee, gewoon een p3300 via telfort met dit euvel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:58:
[...]

nee, gewoon een p3300 via telfort met dit euvel
Strange...... Misschien de officiele WM6 versie in tegenstelling tot de homemade roms?
Of de processor instellingen? Die van mij staat op max 260Mhz.

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 12-12-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:42:
[...]

Orange is gewoon een kleinere speler in het veld vandaar dat je er ook minder van hoort denk ik. Maar er is niks mis met de toestellen van Orange hoor. Anders hadden we het hier vast al wel gehoord.
nou alleen maar mooi toch

wat zijn de eerste tips wat moet ik eerst doen als ik hem heb

jaja lezen dat weet ik ook wel maar practische tips!!

• donoog
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-06 20:44
Vraagje: Met FM-radio heb ik onder geen enkele situatie stereo geluid. Tenminste, kwaliteit verschilt niet of ik nu mono of stereo selecteer. Bij TCPMP hoor ik tussen stereo/mono wel degelijk kwaliteitsverschil.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:29:
[...]

nou alleen maar mooi toch

wat zijn de eerste tips wat moet ik eerst doen als ik hem heb

jaja lezen dat weet ik ook wel maar practische tips!!
Echt praktische tips zijn er niet. Gewoon mee gaan spelen en kijken wat je er van vind. Eén van de eerste dingen die ik er op zou zetten als ik jou was, is BatteryStatus, handig programma om je processor te overklokken.
Ik weet verder niet echt veel over de rom's van orange wat betreft stabiliteit, snelheid etc. Dus daar kan ik je niet mee helpen.

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:22

GVR

Heb gisteren ook de wm6 rom van tmobile erop gezet, en tot nu toe nog geen problemen gehad. Camera reageert in ieder geval normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaantje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-02-2024
Hallo,

Ik heb laatst wat problemen met mijn M650 (Orange SPV) gehad en dus een backup terug geplaatst. Alleen nou heb ik op mijn openingsscherm de melding staan dat ik een ongelezen bericht heb terwijl dat niet het geval is. Als ik erop klik gebeurt er niets. En het account waarvan hij zegt dat er een ongelezen bericht is bestaat niet ......

Kan iemand mij toevallig helpen?

Alvast bedankt!!

Ps. Weet iemand of er ook een WM5 to WM6 update is voor de Orange PV M650...

[ Voor 9% gewijzigd door spaantje op 14-12-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi P3300 fans,

Ik heb sinds kort wat problemen met m'n ogen. Dus wil ik wat fonts op mijn HTC vergroten.
Nu heb ik wat fonts aangepast met SK tools en met Tweaks2k2. Maar het lukt mij niet om de fonts van de soft toetsen aan te passen ( Agenda - Contacten), Start Menu en de Sneltoetsen van de telefoon.
Ik heb de nederlandse versie WM6.0

Iemand een idee hoe ik ook deze fonts wat kan vergroten.

Alvast bedankt,
Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar je kan er toch ook mee bellen !!????

(grapje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Vanmiddag mijjn MDAIII geflasht met meshle's Artemis full rom versie 3.1. Op zich dik tevreden, op een ding na. Ik kan nu niet meer mijn landisk benaderen en daar staat juist mijn mp3 op. Iemand dit ook al aan de hand gehad? Heb al de networkplugin geprobeerd, resco file explorer, maar zonder succes helaas.

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Heb gisteravond mijn Compact III op m'n nachtkastje gelegd. Hij was volledig opgeladen. Word ik vanmorgen wakker istie uit. Opzich al vreemd. Wil ik em gaan opladen, begint er een rood LEDje te branden. Lijkt me niet goed. Haal de batterij er uit. Stop hem d'r weer in. Probeer em weer op te laden..... geen LEDje. Iemand een suggestie? Hij is net een maand oud. Batterij stuk?

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
Met een rood ledje bedoeld ie dat de batterij leeg is. Probeer 'm eens een uurtje aan de lader te leggen, kijken of dat effect heeft? Let op: lader, niet USB-kabel. Volgens mij laadt de USB-kabel 'm niet op als de foon uit en helemaal leeg is.

Overigens heb ik dit ook een keer gehad, toen ik 'm ook net een maand ofzo had. Ik ging op mijn werk weg naar het station, toen was de batterij nog bijna vol. Ik kijk in de trein nog es naar mijn foon, en leeg, dood, niks meer. Thuis aan de lader, ook dat rode ledje. Even eraan gelaten, en toen deed ie het op een gegeven moment weer. Dit heb ik daarna overigens nooit meer gehad.

Wel andere problemen met de batterij trouwens, namelijk, dat ie af en toe geen contact maakt doordat ie wat te ruim in de foon zit. De oplossing hiervoor is een stukje papier om de helft van de batterij vouwen, en 'm zo in de foon stoppen.

[ Voor 6% gewijzigd door jpbosk op 17-12-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Ik ga het even proberen.... Hoop dat het werkt, want anders zit ik zo weer twee weken zonder. En als leentoestel kan ik alleen maar een standaard Nokia meekrijgen.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf een aantal delen doorgelezen, en gebruik mijn htc veel.

jammer dat het htc logo, incl teken aan de voorkant al bijna weggesleten is.... :? heb hem ongeveer een maand....

gebruik hem veel voor tomtom, het grote nadeel vind ik de quick gps, die moet je om de 3 dagen downloaden...

heb daar niets over gelezen, maar kan je dat ook omzeilen? vind het hoogstens irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
QuickGPS kan je uitzetten of automatisch laten downloaden (handig als je een (onbeperkt) internet abonnement hebt!). Start em maar es op via Start/Programma's/QuickGPS en doe dan in QuickGPS Menu/Opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:46:

jammer dat het htc logo, incl teken aan de voorkant al bijna weggesleten is.... :? heb hem ongeveer een maand....

gebruik hem veel voor tomtom, het grote nadeel vind ik de quick gps, die moet je om de 3 dagen downloaden...

heb daar niets over gelezen, maar kan je dat ook omzeilen? vind het hoogstens irritant...
Bij mij is inderdaad dat logo ook al vrij snel verdwenen. Alleen de het groene blokje staat er nog O-)
Ik merk wel dat de batterijduur bij mij een stuk naar beneden is gegaan, ik moet mijn telefoon tegenwoordig dagelijks opladen, doe ik dat niet dan haalt ie ongeveer anderhalve dag. (36uur) En dit is uiteraard bij normaal tot geen gebruik...
Zou het aan de rom kunnen liggen? Touchflo 2.0 dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpbosk schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:11:
QuickGPS kan je uitzetten of automatisch laten downloaden (handig als je een (onbeperkt) internet abonnement hebt!). Start em maar es op via Start/Programma's/QuickGPS en doe dan in QuickGPS Menu/Opties.
jai k heb geen internetabbo erbij gedaan, als ik onderweg ben zit ik in de auto, en als echt nodig is zoek ik wel een draadloos netwerkje op.

maar heb nergens kunnen vinden waar je quickgps uit kan zetten, en duurt het dan geen eeuw voordat je gps hebt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alter88
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:41
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:50:

[...]

maar heb nergens kunnen vinden waar je quickgps uit kan zetten, en duurt het dan geen eeuw voordat je gps hebt?!
Neuh, koude start is een minuutje of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:46:

Nope dit kan je niet omzeilen. QuickGPS heeft gewoon actuele gegevens nodig zodat jij met TomTom redelijk snel verbinding kan hebben met de sattelieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Ik heb nu pas de Artemis Touch 3.01 Full (zonder cube) geïnstalleerd.
Ik ben er redelijk tevreden over al zijn er nu 2 dingen die me storen.

- Bij het sturen van een sms heb ik onderaan een horizontale scrollbalk. Ik heb wel al veel regedits gevonden die die balk verkleinen, maar weet iemand hier een perfecte oplossing voor (dus dat de balk weg is als ze onnodig is en er is wanneer ze nodig is?

- In mijn bovenste balk vallen mijn operatorbereik, batterij-indicator en geluidsinstellingsicoontje geregeld half weg. Iemand al gehoord van dat probleem?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otterlo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-01-2022
DjWannaB2002 schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:16:
[...]

Nope dit kan je niet omzeilen. QuickGPS heeft gewoon actuele gegevens nodig zodat jij met TomTom redelijk snel verbinding kan hebben met de sattelieten.
Je kunt natuurlijk wel bij de opties van QuickGPS de herrinering uitzetten. Heb ik ook
gedaan, en dan heb je geen last meer van die reminders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
gebruik SeaSGEE

die is veel sneller als quickgps :)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.