@ Master FX: Ziet er leuk uit zo'n programma. Ik ken alleen de standaard schermbeveiliging onder 'Instellingen' en het programmaatjes mSafe 4. Met deze laatste kan je via SMS je P3300 een hardreset geven alsmede een format van je SD kaart.
Speaker klinkt gewoon goed.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:53:
[...]
thnx!
hoe klinkt de speaker over het algemeen? met handsfree bellen / tomtom?
de sony ericsson k800i die ik nu heb is qua handsfree niet hard, me orginele tomtom is wel hard maar die gaat eruit.
Geluid van TomTom heb ik zelf nog niet over de Genius gekregen, maar dat moet wel kunnen volgens mij met een Audio2Device oid. Maar heb het liever ook niet dat dan elke keer het geluid gedempd wordt. Want zeker op plekken waar je veel links en rechts moet zou dan elke keer het geluid onderbroken moeten worden. Zet dan zelf liever even mn radio wat zachter als ik het moet horen.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
ja okay,
naja bedankt voor je info! tis voor mij wel vereiste dat tomtom via geluid gaat. maar wil niet dat me radio elke keer dempt.
ik kijk weer ff naar die brodit?! die aan begin van het topic staan.
over paar daagjes andere telefoon!
2gb aan geheugen kan er toch wel in? microsd dan hou ik naast tomtom west europa nog wat ruimte over.
naja bedankt voor je info! tis voor mij wel vereiste dat tomtom via geluid gaat. maar wil niet dat me radio elke keer dempt.
2gb aan geheugen kan er toch wel in? microsd dan hou ik naast tomtom west europa nog wat ruimte over.
Ja hoor die kan er zonder problemen in. Tegenwoordig is het met bepaalde roms ook mogelijk om 4gb of zelfs 8gb kaartjes erin te doen, maar dan moet je dus wel gaan flashen.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:48:
ja okay,
Verwijderd
ik heb de topics beetje aan het doorspitten.. maar zag nergens zo 1 2 3 of het kon.
zijn er ook spellen die je via bluetooth? wifi? met een andere htc / windows mobile gebruiker kan doen?
zijn er ook spellen die je via bluetooth? wifi? met een andere htc / windows mobile gebruiker kan doen?
Ik speel wel eens WomTomPoker in de bus, tegen vriendenVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:58:
ik heb de topics beetje aan het doorspitten.. maar zag nergens zo 1 2 3 of het kon.
Laatst met het spelen van Patience nog een vreemde bug tegen gekomen waardoor het uitspelen van het spel onmogelijk was.

.....File not found. Should I fake it? (Y/N)
Ik heb voor mijn HTC-p3300 plus Tomtom Europa 589, Euro betaaldSpeedster schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:34:
[...]
Rip-off, mag ik eens vragen hoeveel MatMich betaald heeft voor WM6?
Niks geen abbootje.
Heb jij iets betaald voor WM6?
HTC biedt een update aan als service voor een door mij gekocht apparaat.
Wat insinueer jij nu eigenlijk?
soms kan je die laatste dagen niet meer volhouden om te wachten 
dus vanaaf mijn abbo maar verlengd, incl htc p3300 en 2gb kaartje
edit: ik hoor garnage te zijn, ben bij kameraad ingelogt blijkbaar
dus vanaaf mijn abbo maar verlengd, incl htc p3300 en 2gb kaartje
edit: ik hoor garnage te zijn, ben bij kameraad ingelogt blijkbaar
[ Voor 21% gewijzigd door klomp op 21-11-2007 19:32 ]
Ik heb vanmiddag deze rom geinstalleerd; de Artemis Touch 3.0 full. Hierop loopt mijn mda echt een stuk beter op en internet explorer start hierbij ook een stuk sneller op, zonder dat je echt hoeft te wachten. Tevens is deze rom grafisch een stuk beter. Alleen het opstarten duurt helaas wel iets langer dan gemiddeld. Maar de vele applicaties die hierop zitten maken dit weer goed.
Deze rom is echt een aanrader!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=342298
Deze rom is echt een aanrader!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=342298
MDA COMPACT III - 260MHZ - 4GIG - Artemis Touch 4.01 WM6.1 WWE ROM /// Diamond - 528mhz - 4 GIG - WILDBERRY V1
Verwijderd
Hey Jongens ik wil een batterij wat langer mee gaat. Zal ik er een kopen met meer mAh ?
En is hogere mAh slechter voor je apparaat ?
En is hogere mAh slechter voor je apparaat ?
Ik heb al een tijd me P3300 bevalt erg goed nu ga ik toch ook maar er is mee internetten ik heb dit abonement
€ 7,25 Relax 100 per maand*
(normale prijs € 14,50 per maand)
Actie: De 50% 'Dubbeldeal' korting is geldig voor de eerste 3 maanden van je abonnement (bij een 1-jarig abonnement). Hierna geldt het reguliere tarief.
€ 0,15 prijs per minuut
€ 0,25 pris per sms
Nu wil ik me internet kosten bij houden, heb het programa gevonden op de CD (spb gprs monitor)
maar het als ik bij instellingen kijk is ie volgens mij niet goed ingesteld kwa kosten en tijd.
Heeft iemand voor mij de goede instellingen?
Of mischien een beter programa?
(ben op zoek naar klein prog wat alleen bij houd hoeveel ik verbruik en wat me dat kost)
€ 7,25 Relax 100 per maand*
(normale prijs € 14,50 per maand)
Actie: De 50% 'Dubbeldeal' korting is geldig voor de eerste 3 maanden van je abonnement (bij een 1-jarig abonnement). Hierna geldt het reguliere tarief.
€ 0,15 prijs per minuut
€ 0,25 pris per sms
Nu wil ik me internet kosten bij houden, heb het programa gevonden op de CD (spb gprs monitor)
maar het als ik bij instellingen kijk is ie volgens mij niet goed ingesteld kwa kosten en tijd.
Heeft iemand voor mij de goede instellingen?
Of mischien een beter programa?
(ben op zoek naar klein prog wat alleen bij houd hoeveel ik verbruik en wat me dat kost)
Vaag dat je twee keer een schoppen 4 krijgt. Zeker een vreemde bug. Moet zeggen dat ik het wel vervelend vind dat 'ongedaan maken' en 'nieuw spel' onder menu zit bij Patience, want de knop 'Delen' gebruik ik nooit.roblagarde schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:49:
Laatst met het spelen van Patience nog een vreemde bug tegen gekomen waardoor het uitspelen van het spel onmogelijk was.
Wel zoals in het begin van dit topic te lezen is, was mijn HTC op reis naar de reparateur. Gister weer opgehaald (1 week weg, vind ik erg vlot!) maar helaas.... het probleem doet zich nog steeds voor. Dus kan ik vanmiddag mijn telefoon weer terugbrengen... Hopen dat ze hem nu wel maken en niet afschepen met "software update en getest".
Edit: nu valt de telefoon ook al uit als ik gewoon aan het bellen ben...
Edit: nu valt de telefoon ook al uit als ik gewoon aan het bellen ben...
[ Voor 10% gewijzigd door alter88 op 23-11-2007 10:44 ]
En ook 2x schoppen 3, dat is inderdaad een vage bug...Woudloper schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 07:30:
[...]
Vaag dat je twee keer een schoppen 4 krijgt.
Dan ga je je toch afvragen hoe ze het spel geprogrammeerd hebben, want het lijkt mij dat er een voorwaarde ingebouwd moet zijn om dat te voorkomen anders heb je iedere keer dubbele kaarten.
Ik zag dat bij de touch 3.x full roms ook freecell en mijnenveger zaten, zijn die ook ergens los te vinden want ik heb nu Vanilla en daar zitten ze niet bij. Ik vind die twee leuker dan patience.
Google leidde me naar deze mijnenveger, degene op mijn P3300 zegt dat hij DMinesweeper 1.2 heet.Sharkey1802 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:26:
[...]
En ook 2x schoppen 3, dat is inderdaad een vage bug...
Dan ga je je toch afvragen hoe ze het spel geprogrammeerd hebben, want het lijkt mij dat er een voorwaarde ingebouwd moet zijn om dat te voorkomen anders heb je iedere keer dubbele kaarten.
Ik zag dat bij de touch 3.x full roms ook freecell en mijnenveger zaten, zijn die ook ergens los te vinden want ik heb nu Vanilla en daar zitten ze niet bij. Ik vind die twee leuker dan patience.
Freecell heet nandhp Freecell for Pocket PC Version 1.0
Een aanrader voor mensen die van klaverjassen houden: AsKlaver voor PocketPC. Die was eerst gratis te downloaden van http://www.appiesoft.nl, maar dat domein is nu beschikbaar. Als iemand de PPC versie nog kan vinden houd ik me aanbevolen; volgens mij heb ik hem niet meer op mijn computer/PPC staan
Verwijderd
Je kan na het installeren van de drivers (geldt dus ook voor WM6 Originele ROMS!!) ook SDHC kaarten gebruiken. Kijk hier voor de cab installer.DjWannaB2002 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:59:
[...]
Ja hoor die kan er zonder problemen in. Tegenwoordig is het met bepaalde roms ook mogelijk om 4gb of zelfs 8gb kaartjes erin te doen, maar dan moet je dus wel gaan flashen.
Ik heb deze getest en deze werkt (met 6GB Sandisk). Nu toch over op Vanilla 2.01.
Verwijderd
Nou ik snap er niks meer van ik ben al de hele middag bezig mijn P3300 te voorzien van een nieuwe ROM doch het lukt niet.
Wat heb ik gedaan:
Netjes de walktrough gevolgd van:
http://www.allaboutphones.nl/forum/viewtopic.php?f=10&t=994
Eerst netjes de USPL CID unlock gedaan, scherm kreeg netjes een ander kleurtje dus dat leek goed te gaan.
Daarna de volgende ROM geprobeerd:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=336602
En bij 3% Error 270 "Image file is corrupt. Check update utility"
Daarna heb ik een hard rest gedaan en opnieuw geprobeerd te unlocken echter geen ander kleurtje op mijn scherm. Als ik hierna nogmaals probeer een rom update "Artemis Touch Vanilla 3.01"te doen gebeurt er elke keer hetzelfde.
Het tricolere scherm komt tevoorschijn, bij 3% krijg ik weer dezelfde foutmelding.
Wie heeft er nog een tip voor mij, want ik weet het niet meer.
Wat heb ik gedaan:
Eerst netjes de USPL CID unlock gedaan, scherm kreeg netjes een ander kleurtje dus dat leek goed te gaan.
Daarna heb ik een hard rest gedaan en opnieuw geprobeerd te unlocken echter geen ander kleurtje op mijn scherm. Als ik hierna nogmaals probeer een rom update "Artemis Touch Vanilla 3.01"te doen gebeurt er elke keer hetzelfde.
Het tricolere scherm komt tevoorschijn, bij 3% krijg ik weer dezelfde foutmelding.
Check het volgende even:Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:31:
Nou ik snap er niks meer van ik ben al de hele middag bezig mijn P3300 te voorzien van een nieuwe ROM doch het lukt niet.
Wat heb ik gedaan:
- Als je XP hebt, heb je Microsoft Activesync 4.5 geinstalleerd staan?
- Heb je al je netwerkverbindingen uitstaan (LAN, WIFI, etc)
- Heb je je firewall uitstaan van de netwerkverbinding van je pda met je pc?
- Is je batterij meer dan 80% opgeladen?
MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2
Verwijderd
Aangezien ik niet graag wil flashen: SuperVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:21:
[...]
Je kan na het installeren van de drivers (geldt dus ook voor WM6 Originele ROMS!!) ook SDHC kaarten gebruiken. Kijk hier voor de cab installer.
Ik heb deze getest en deze werkt (met 6GB Sandisk). Nu toch over op Vanilla 2.01.
Wat mij betreft kan 'ie in de startpost.
@Quattroman
Dat lijkt er op dat de USPL unlock niet goed gelukt is. Bij het opstarten zie je een lijstje met IPL, SPL, GSM... en de bijbehorende waardes.
Als USPL unlock gelukt is staat er:
SPL 1.11.0000
Ik had bij die tutorial die jij gebruikt het probleem dat ze het idee geven dat USPL klaar is als het scherm een kleurtje krijgt, maar je moet dus doorgaan met het grafische scherm met de grote afbeelding van een toestel wat dan opent. Daarna start het toestel opnieuw op en lijkt het of er niets veranderd is maar in feite is het toestel nu CID unlocked (te zien aan bovenstaande SPL waarde). Daarna installeer je de nieuwe ROM...
Dat lijkt er op dat de USPL unlock niet goed gelukt is. Bij het opstarten zie je een lijstje met IPL, SPL, GSM... en de bijbehorende waardes.
Als USPL unlock gelukt is staat er:
SPL 1.11.0000
Ik had bij die tutorial die jij gebruikt het probleem dat ze het idee geven dat USPL klaar is als het scherm een kleurtje krijgt, maar je moet dus doorgaan met het grafische scherm met de grote afbeelding van een toestel wat dan opent. Daarna start het toestel opnieuw op en lijkt het of er niets veranderd is maar in feite is het toestel nu CID unlocked (te zien aan bovenstaande SPL waarde). Daarna installeer je de nieuwe ROM...
Ik heb een nieuw display ingebouwd en de P3300 weer in elkaar gezet. Nu doet ie alleen helemaal niets meer. Beetje vreemd, want ik ben zorgvuldig te werk gegaan. Het enige waar ik niet aan gedacht heb is me statisch te onladen, maar dat zal toch niet?
Ik ga hem nog maar eens openen en kijken of er nog iets loszit oid.
EDIT: ah.. hij doet het! Batterij was compleet leeg en ik was te ongeduldig om te wachten tot het lampje ging branden nadat ik de lader er in had gedaan!
Ben erg blij dat ie weer gefixt is!

EDIT: ah.. hij doet het! Batterij was compleet leeg en ik was te ongeduldig om te wachten tot het lampje ging branden nadat ik de lader er in had gedaan!

[ Voor 23% gewijzigd door jagermeister op 23-11-2007 19:08 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Doet je TT het ook nog? Volgens mij heb ik op XDA gelezen dat er problemen zijn met gps...Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:21:
[...]
Je kan na het installeren van de drivers (geldt dus ook voor WM6 Originele ROMS!!) ook SDHC kaarten gebruiken. Kijk hier voor de cab installer.
gr tom
Misschien zoek ik niet goed hoor maar wat ik dus niet kan vinden is, als je dat instantfix assist tooltje niet gebruikt, hoe lang duurt een warm start tot fix dan?
[ Voor 3% gewijzigd door Wijnands op 23-11-2007 20:32 ]
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Ik gebruik wel QuickGPS (weet niet of je dat bedoelt), en ik heb varierend van onmiddelijk na het opstarten van Tomtom of maximaal na 30 sec een fix.Wijnands schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:28:
Misschien zoek ik niet goed hoor maar wat ik dus niet kan vinden is, als je dat instantfix assist tooltje niet gebruikt, hoe lang duurt een warm start tot fix dan?
Netjes, wat heb je voor je display betaald?jagermeister schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:02:
Ik heb een nieuw display ingebouwd en de P3300 weer in elkaar gezet. Nu doet ie alleen helemaal niets meer. Beetje vreemd, want ik ben zorgvuldig te werk gegaan. Het enige waar ik niet aan gedacht heb is me statisch te onladen, maar dat zal toch niet?![]()
EDIT: ah.. hij doet het! Batterij was compleet leeg en ik was te ongeduldig om te wachten tot het lampje ging branden nadat ik de lader er in had gedaan!![]()
Op de wind van gister kan je niet zeilen
ik heb de rom van meschle de touch full cube 3.01
maar de PocketCm, de contacts dus is erg sloom bij mij
hebbe meer mense hier last van??
ik heb em overgeklokt met batterystatus, met cpuscaler aan tot 286.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Rond de € 35,- via Ebay. Erg nette prijs!MillZ schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:14:
[...]
Netjes, wat heb je voor je display betaald?
snel geleverd ook als ik me niet vergis, beter manjagermeister schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:59:
[...]
Rond de € 35,- via Ebay. Erg nette prijs!
Tha
Verwijderd
Dit zag ik op T-mobile site en wie weet wanneer voor MDA Compact III Mobiel upgrade KOMT ???
MDA Vario IIWindows Mobile 6 updateT-Mobile stelt voor alle klanten kostenloos de Windows Mobile 6 update voor de MDA Vario II ter beschikking.
Let op!
Pocket MSN (inclusief Windows MSN Messenger) is niet inbegrepen in de Windows Mobile 6 update voor de MDA Vario II.
MDA Vario IIWindows Mobile 6 updateT-Mobile stelt voor alle klanten kostenloos de Windows Mobile 6 update voor de MDA Vario II ter beschikking.
Let op!
Pocket MSN (inclusief Windows MSN Messenger) is niet inbegrepen in de Windows Mobile 6 update voor de MDA Vario II.
Verwijderd
na wat rondgekeken te hebben voor een goede nederlandse rom zie ik door de bomen het bos niet meer. Weet er iemand wat een goede stabiele en redelijk snelle rom is.
Die van meschle vind ik wel goed alleen jammer van engels.
greetz peter
Die van meschle vind ik wel goed alleen jammer van engels.
greetz peter
Wow, wat veel topics over dit toestel... Ik ben op zoek naar een specifiek probleem en de search helpt me niet. En 200 pagina's doorlezen is ook zowat.... Er staat ook niets over in de FAQ, dus dan maar zo:
Mijn HTC toestel valt regelmatig uit. Weet iemand hoe dit komt en hoe het op te lossen is? Ik heb wel ergens iets gelezen over de simkaart beter vastzetten met plakband, maar ik weet het nog niet zonet. Als het toestel geen contact heeft met een SIM kaart, dan geeft hij toch die melding en zet ie zichzelf toch niet uit?
Ik las in de FAQ iets over PocketPlus, maar dat heb ik niet geïnstalleerd. Het is volgens mij ook niet dat mijn scherm uitvalt, maar mijn hele toestel. Ik kan er dan ook niet op gebeld worden.
Ik heb zelf het idee dat de aan/uitknop te gevoelig is of zo en dat ie bij een lichte druk al meteen uitgaat. Is niet handig, want dat gebeurt dus bijna dagelijks, als ik em in mijn tas stop...
Iemand?
Mijn HTC toestel valt regelmatig uit. Weet iemand hoe dit komt en hoe het op te lossen is? Ik heb wel ergens iets gelezen over de simkaart beter vastzetten met plakband, maar ik weet het nog niet zonet. Als het toestel geen contact heeft met een SIM kaart, dan geeft hij toch die melding en zet ie zichzelf toch niet uit?
Ik las in de FAQ iets over PocketPlus, maar dat heb ik niet geïnstalleerd. Het is volgens mij ook niet dat mijn scherm uitvalt, maar mijn hele toestel. Ik kan er dan ook niet op gebeld worden.
Ik heb zelf het idee dat de aan/uitknop te gevoelig is of zo en dat ie bij een lichte druk al meteen uitgaat. Is niet handig, want dat gebeurt dus bijna dagelijks, als ik em in mijn tas stop...
Iemand?
[ Voor 15% gewijzigd door Xochiquetzal op 25-11-2007 00:55 ]
Verwelkom wat je niet kunt vermijden.
Heb je al geprobeerd om ee nstukje papier tussen je batterij en de zijnkant van de behuizing te doen? Van de P3300 is bekend dat de batterij er soms niet goed contact maakt. Door en papiertje in te doen kan de batterij geen kant meer op en zal je toestel ook niet meer uitvallen.Xochiquetzal schreef op zondag 25 november 2007 @ 00:48:
Wow, wat veel topics over dit toestel... Ik ben op zoek naar een specifiek probleem en de search helpt me niet. En 200 pagina's doorlezen is ook zowat.... Er staat ook niets over in de FAQ, dus dan maar zo:
Iemand?
Is trouwens wel al vaker genoemd.
en veel topics over de P3300? er is maar 1 echt topic en dat is deze

Uhmm... dit is deel 9 alweer. Zijn dus 8 topics aan vooraf gegaan. En met topic bedoel ik dan thread 
Als dit al vaker genoemd is, moet ie misschien wel opgenomen worden in de FAQ?
Ik ga het in ieder geval zeker proberen! Maareuh, HTC zelf biedt dus geen oplossing?
Ik ga het in ieder geval zeker proberen! Maareuh, HTC zelf biedt dus geen oplossing?
Nope HTC bied geen oplossing. Denk dat het gewoon een 'klein foutje' in de ontwikkeling van de P3300 is. De batterij heeft net iets teveel speling. Helaas maar waar.Xochiquetzal schreef op zondag 25 november 2007 @ 10:36:
Uhmm... dit is deel 9 alweer. Zijn dus 8 topics aan vooraf gegaan. En met topic bedoel ik dan thread
Verwijderd
Beste tweakers
Heb de Artemis nu een aantal maanden in bezit, en moet zeggen : ben heel tevreden. Ben wel op zoek naar phonepad om makkelijker te sms'en. Ik weet, na heel wat lezen en zoeken, dat ik op het 'developersforum' normaal gezien het cab bestand zou moeten downloaden, maar daar stelt zich een probleem, ik krijg er, ook na registratie geen toegang. Dus zou iemand me op één of ander manier dit phonepad international cab bestand cadeau kunnen doen?
thx
Heb de Artemis nu een aantal maanden in bezit, en moet zeggen : ben heel tevreden. Ben wel op zoek naar phonepad om makkelijker te sms'en. Ik weet, na heel wat lezen en zoeken, dat ik op het 'developersforum' normaal gezien het cab bestand zou moeten downloaden, maar daar stelt zich een probleem, ik krijg er, ook na registratie geen toegang. Dus zou iemand me op één of ander manier dit phonepad international cab bestand cadeau kunnen doen?
thx
Verwijderd
heb het toestel nu iets van 5dagen.
ben er tot nu toe erg tevreden over, beetje legaal games vinden is niet makkelijk heb ik al gemerkt.
de gps functie werkt goed, tomtom vind snel gps. en vanmiddag een hele poos tomtom aangehad en accu was maar paar % vanaf
met batterystatus heb ik volgende ingesteld
min 100
normal 201
max 247
boost 260
merkte duidelijk verschil toen ik hem overclockt had, tomtom enz start veel sneller op.
tevens heb ik ook programma geinstalleerd: visualGPSce
daarmee kan je de hoogte zien waar je staat. (in een ander topic gevonden)
maar die lijkt vaak wel redelijk precies te zien, leuk programma.
al met al, heel tevreden ermee, en nog geen problemen gehad.
ben er tot nu toe erg tevreden over, beetje legaal games vinden is niet makkelijk heb ik al gemerkt.
de gps functie werkt goed, tomtom vind snel gps. en vanmiddag een hele poos tomtom aangehad en accu was maar paar % vanaf
met batterystatus heb ik volgende ingesteld
min 100
normal 201
max 247
boost 260
merkte duidelijk verschil toen ik hem overclockt had, tomtom enz start veel sneller op.
tevens heb ik ook programma geinstalleerd: visualGPSce
daarmee kan je de hoogte zien waar je staat. (in een ander topic gevonden)
maar die lijkt vaak wel redelijk precies te zien, leuk programma.
al met al, heel tevreden ermee, en nog geen problemen gehad.
Mijn Artemis heeft me opnieuw weer in de steek gelaten. Na hem 2x opgestuurd te hebben naar Eurotwice reparatieservice, heb ik hem gewoon terug gekregen met nieuwe defecten. Hij gaat nu zelfs niet eens meer aan! Morgen maar weer even bellen dus
Zijn er nog mensen die last hebben van het 'bereikbaarheidsprobleem'?
Ik merk dat ik de laatste tijd steeds vaker niet te bereiken ben. Super storend! Een soft-reset verhelpt dit dan tijdelijk weer. Ik ga zo maar eens een andere ROM proberen. Heb nu een Black & Blue ROM. Volgens mij de eerste die er was.
Ik merk dat ik de laatste tijd steeds vaker niet te bereiken ben. Super storend! Een soft-reset verhelpt dit dan tijdelijk weer. Ik ga zo maar eens een andere ROM proberen. Heb nu een Black & Blue ROM. Volgens mij de eerste die er was.
waarom in godsnaam een B&B rom....jagermeister schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:00:
Zijn er nog mensen die last hebben van het 'bereikbaarheidsprobleem'?
die meschle rom's zijn echt top en heb nergens last van.
Tha
Verwijderd
Ok misschien een hele stomme vraag, maar ik heb de Touch 2.1 Rom van Meschle en ik wil mn achtergrond pikzwart hebben zonder de rest te veranderen. Hoe moet ik dat doen??? Ik heb geprobeerd een zwart plaatje als achtergrond toe te voegen, maar hij maakt er een soort van watermerk van, waardoor het niet meer zwart is... Iemand die me kan helpen?
Volgens mij moet je dat met een theme creater tooltje doen.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:35:
Ok misschien een hele stomme vraag, maar ik heb de Touch 2.1 Rom van Meschle en ik wil mn achtergrond pikzwart hebben zonder de rest te veranderen. Hoe moet ik dat doen??? Ik heb geprobeerd een zwart plaatje als achtergrond toe te voegen, maar hij maakt er een soort van watermerk van, waardoor het niet meer zwart is... Iemand die me kan helpen?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
je moet het plaatje openen via de verkenner, dan in het menu instellen dat je het als achtergrond wil gebruiken en dan kan je de opacy aanpassen (volgens mij op 0 zetten maar dat zie je vanzelf)...Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:35:
Mja... geen idee waarom eigenlijk. Heb ze niet vergeleken. Die B&B leek me wel aardig.Tha schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:24:
[...]
waarom in godsnaam een B&B rom....
die meschle rom's zijn echt top en heb nergens last van.
Wat is er dan zo bijzonder aan die Meschle ROM's?
Verwijderd
Je bent geweldig, thanks!!!!Sharkey1802 schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:51:
[...]
je moet het plaatje openen via de verkenner, dan in het menu instellen dat je het als achtergrond wil gebruiken en dan kan je de opacy aanpassen (volgens mij op 0 zetten maar dat zie je vanzelf)...
Het is al vaker besproken waarom, maar de B&B roms zijn leuk en aardig, maar ze zijn redelijk traag en niet de meest stabiele roms die er zijn.jagermeister schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:03:
[...]
Mja... geen idee waarom eigenlijk. Heb ze niet vergeleken. Die B&B leek me wel aardig.
Wat is er dan zo bijzonder aan die Meschle ROM's?
Zeker de oudere die je zegt te hebben, update hem dan in ieder geval naar zijn laatste rom.
Ik weet niet welke radio functie er zit op de rom van B&B 1.0 maar in de laatste versies zitten ook de laatste radio updates verwerkt, deze verhelpen bij veel mensen de onbereikbaar problemen (en met radio bedoel ik niet die FM radio die erop zit
Tha
Heb inmiddels zo'n Meschle ROM erop gezet. Ziet er gelikt uit.... vooral zeer content met de contacts-browser. Verder maar ff afwachten of de bereikbaarheidsproblemen nu tot het verleden behoren. Hoop het wel, want ik werd er een beetje simpel van. Bedankt voor je reply trouwensTha schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:17:
[...]
Het is al vaker besproken waarom, maar de B&B roms zijn leuk en aardig, maar ze zijn redelijk traag en niet de meest stabiele roms die er zijn.
Zeker de oudere die je zegt te hebben, update hem dan in ieder geval naar zijn laatste rom.
Ik weet niet welke radio functie er zit op de rom van B&B 1.0 maar in de laatste versies zitten ook de laatste radio updates verwerkt, deze verhelpen bij veel mensen de onbereikbaar problemen (en met radio bedoel ik niet die FM radio die erop zitje ziet het staan tijden het opstarten)
als je me mailt zoek ik het ff op, heb het wel nog ergens.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:07:
Beste tweakers
thx
no comment
aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend
@Detor:
Volgens mij mag dat hier niet besproken worden...
Verwijderd
Zijn er programmaatjes om zoveel mogelijk energie te sparen? Werkt de telefoon in hybernate stand gewoon nog?
jawel, ik zeg toch niet hoe. zeg alleen dat het mogelijk is via hunSharkey1802 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:06:
@Detor:
aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend
Nope mag niet:DetoR schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:24:
[...]
jawel, ik zeg toch niet hoe. zeg alleen dat het mogelijk is via hunaangezien er mensen in dit topic ervaringen wilde weten.
Het geven en vragen van informatie over unlocken wordt op het forum niet toegestaan. Voor het unlocken van je telefoon kan je bij de provider terecht die de simlock heeft ingesteld. Na een jaar (of na het einde van de contractsperiode) zal deze in principe kostenloos verwijderd worden, bínnen deze periode wordt hier meestal een vergoeding voor gevraagd.
Uiteraard zijn er ook minder legale manieren om de simlock van je telefoon te (laten) verwijderen. In veel gevallen wordt hierbij de (copyrighted) software op de telefoon aangepast. Zaken die copyright schenden worden uiteraard om deze reden geweerd van het forum. In enkele gevallen blijft de software intact en wordt de unlockcode 'berekend'. Deze methode is door de Nederlandse rechtsgang toegestaan. Echter, omdat de forumcrew niet de mogelijkheden heeft om te testen welk type software of methode het betreft, wordt er een 'zero tolerance' policy gevoerd op dit gebied en mag dus ook deze manier van unlocken niet besproken worden.
Mijn Compact III ging ook niet meer aan. Gelukkig nog binnen de garantie, dus opgestuurd. Binnen 3 dagen weer terug met een nieuw moederbordjeDaTommy schreef op maandag 26 november 2007 @ 00:26:
Mijn Artemis heeft me opnieuw weer in de steek gelaten. Na hem 2x opgestuurd te hebben naar Eurotwice reparatieservice, heb ik hem gewoon terug gekregen met nieuwe defecten. Hij gaat nu zelfs niet eens meer aan! Morgen maar weer even bellen dus
Tot nu toe geen problemen meer. Ik vraag me wel af wat nu eigenlijk de oorzaak is geweest. Heb jij je toestel overclocked?
heb je dit schermpje al binnen??? en heb je misschien de url vanwaar je hem besteld had? Mijn scherm zit een scheur in, vreemd genoeg werkt alles wel nog.jagermeister schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:37:
[...]
Zo dan... dat is echt balen!Het display wat ik nu heb besteld moet uit China komen en kostte me inclusief verzendkosten zo'n 24 Britse Ponden (omgerekend zo'n 30 Euro). Dit vind ik wel heel erg cheap en hoop dat het niet een of ander habbie-babbie ding is, maar dat zien we wel.
Ik had een site hier in NL gevonden daar was het scherm 89 euro.
alvast bedankt
gewoon bij ebay intikkenCyrus-The-Virus schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:06:
[...]
heb je dit schermpje al binnen??? en heb je misschien de url vanwaar je hem besteld had? Mijn scherm zit een scheur in, vreemd genoeg werkt alles wel nog.
Ik had een site hier in NL gevonden daar was het scherm 89 euro.
alvast bedankt
P3300 screen oid
http://search.ebay.com/se...e=p3300+screen&category0=
http://cgi.ebay.com/New-O...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
[ Voor 19% gewijzigd door Tha op 28-11-2007 13:25 ]
Tha
Iemand een kunstje om trilstand OOK aan te hebben als je je telefoon op "OPLOPEND VOLUME" hebt gezet?
Want standaard kan dit niet, je kan op elk windows mobile apparaat alleen kiezen (alleen even de standen met tril genoemd):
- alleen TRIL
- tril EN bel(toon)
- tril 1 keer en DAARNA bel(toon)
Zoek me het apelazarus, ook in die registry tweaks, maar nog geen resultaat.
Ik wil hem voornamelijk voor op mijn werk op "tril met oplopende beltoon" kunnen zetten wegens het volume op de werkvloer laag houden, en is gelijk handig voor als ik na huis ga en mijn minidisc op mijn kop heb dat ie dan ook trilt (want zonder tril hoor ik die oplopende beltoon niet of te laat pas).
======
Nog een kwestie: Zet je je virtuele toetsenbord op "grote toetsen", dan vind je (zoals ik ergens eerder al eens las) geen "vraagteken" meer op je toetsenbord (behalve de spaanse "op-zijn-kop" versie onder vreemde tekens). Iemand daar nog een oplossing cq antwoord op?
Zit met regelmaat in de trein en dan is het met al dat geschud best handig die grotere knopjes, moet alleen steeds weer terug naar "kleine toetsen" als ik een normaal vraagteken wil typen.
Want standaard kan dit niet, je kan op elk windows mobile apparaat alleen kiezen (alleen even de standen met tril genoemd):
- alleen TRIL
- tril EN bel(toon)
- tril 1 keer en DAARNA bel(toon)
Zoek me het apelazarus, ook in die registry tweaks, maar nog geen resultaat.
Ik wil hem voornamelijk voor op mijn werk op "tril met oplopende beltoon" kunnen zetten wegens het volume op de werkvloer laag houden, en is gelijk handig voor als ik na huis ga en mijn minidisc op mijn kop heb dat ie dan ook trilt (want zonder tril hoor ik die oplopende beltoon niet of te laat pas).
======
Nog een kwestie: Zet je je virtuele toetsenbord op "grote toetsen", dan vind je (zoals ik ergens eerder al eens las) geen "vraagteken" meer op je toetsenbord (behalve de spaanse "op-zijn-kop" versie onder vreemde tekens). Iemand daar nog een oplossing cq antwoord op?
Zit met regelmaat in de trein en dan is het met al dat geschud best handig die grotere knopjes, moet alleen steeds weer terug naar "kleine toetsen" als ik een normaal vraagteken wil typen.
[ Voor 16% gewijzigd door Thanoz op 28-11-2007 13:44 ]
hehe, had ik kenne weten, bedankt iig, had net even bij belcompany gevraagd wat het zou gaan kosten, dat wisten ze niet. Het lijkt alsof het glas stuk is, dus moet volgens mij toch een nieuwe LCD hebben en niet het touch gedeelteTha schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:23:
[...]
gewoon bij ebay intikken
P3300 screen oid
http://search.ebay.com/se...e=p3300+screen&category0=
http://cgi.ebay.com/New-O...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
je kan ze gewoon los kopen, reken bij reparatie van een Dynafix (reparateur) op ruim 150 euro als het niet veel meer is.Cyrus-The-Virus schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:24:
[...]
hehe, had ik kenne weten, bedankt iig, had net even bij belcompany gevraagd wat het zou gaan kosten, dat wisten ze niet. Het lijkt alsof het glas stuk is, dus moet volgens mij toch een nieuwe LCD hebben en niet het touch gedeelte
Tha
Het kan natuurlijk zijn dat ik het over het hoofd heb gezien maar ik heb nog nergens een link gezien naar de update van de t-mobile rom.
Hij is hier te downloaden
Edit: typo
De radio bug is daarmee opgelost (wegvallende verbinding)T-Mobile stelt voor alle klanten met een T-Mobile MDA compact III kosteloos een nieuwe versie van de radio software (versie 02.92.90) beschikbaar.
Verbeteringen voor u
De nieuwe radio software zorgt voor een betere werking in het T-Mobile netwerk met de MDA compact III. Hierdoor zal uw netwerkverbinding stabieler zijn en bent u nog beter bereikbaar. Wat heeft u nodig voor de installatie?
De T-Mobile MDA compact III
Windows 2000, XP of Vista op uw pc
ActiveSync 4.5 (of hoger) voor Windows 2000/XP of Windows Media Device Center voor Vista
Een directe USB-poort (gebruik geen USB-Hub)
Installeren van de Radio software update
De update voor de MDA compact III duurt ongeveer 10 minuten.
Download: Handleiding MDA compact III radio update (pdf 500 KB)
Download: Radio software update MDA compact III (applicatie 4 MB)
Volg de stappen zoals beschreven in de handleiding
Hij is hier te downloaden
Edit: typo
[ Voor 61% gewijzigd door Frazzy op 28-11-2007 16:42 ]
dat had ik al vernomen ja, daarom wil ik het ook zelf doenTha schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:45:
[...]
je kan ze gewoon los kopen, reken bij reparatie van een Dynafix (reparateur) op ruim 150 euro als het niet veel meer is.
ik heb pocket informant als agenda geinstalleerd, werkt op zich prima.
nu heb ik alleen het probleem dat ik de contacts browser (die standaard geinstallerd wordt) niet prettig vind werken. De standaard van meschle's laatste rom werkt veel beter.
iemand enig idee hoe ik de rechter menutoets weer naar de meschle contactbrowser laat verwijzen?
en; welke agenda's gebruiken jullie eigenlijk? de standaard wm6 agenda?
nu heb ik alleen het probleem dat ik de contacts browser (die standaard geinstallerd wordt) niet prettig vind werken. De standaard van meschle's laatste rom werkt veel beter.
iemand enig idee hoe ik de rechter menutoets weer naar de meschle contactbrowser laat verwijzen?
en; welke agenda's gebruiken jullie eigenlijk? de standaard wm6 agenda?
@ Tha, heb m'n telefoon open gemaakt (spannend werkje met al dat geklik enzo
)
en ik zie dus dat de glasplaat onder het touch screen gebarsten is. nou even mijn vraag, hoort die glasplaat nou bij het touchscreen of hoort die nou bij het LCD scherm, als hij namelijk "aan" het touchscreen zit dan kan ik die bestellen ipv een hele nieuwe LCD + touchscreen, zit al naar plaatjes van de touchscreen te kijken maar kan er niet echt uit opmaken of die glasplaat daaraan zit.
tnx in advance!
en ik zie dus dat de glasplaat onder het touch screen gebarsten is. nou even mijn vraag, hoort die glasplaat nou bij het touchscreen of hoort die nou bij het LCD scherm, als hij namelijk "aan" het touchscreen zit dan kan ik die bestellen ipv een hele nieuwe LCD + touchscreen, zit al naar plaatjes van de touchscreen te kijken maar kan er niet echt uit opmaken of die glasplaat daaraan zit.
tnx in advance!
Ik heb net de Touch ROM 3.01 op mijn MDA Compact III gezet... Wat vind ik deze mooi zeg... Maar nu lees ik van alles over the cube en ik heb echt geen idee wat het nou precies is...
Wie helpt me even....
Die is terecht
En nog wat... er zijn op het XDA forum verschillende ROMs beschikbaar
Full, Lite en Vanilla..
Wat is nou precies die Vanilla versie?
Wie helpt me even....
Die is terecht
Full, Lite en Vanilla..
[ Voor 27% gewijzigd door Master FX op 28-11-2007 23:25 ]
Stay safe
Vannilla is normaalgesproken een basisversie zonder enig ander programma dan wat er standaard in de ROM van HTC/Microsoft zat, maar Messchle is daar een beetje vrij in. Hij heeft er wel de Home plugin en wat andere programma's/fixes in zitten (nieuwere versie camera, fotoalbum geloof ik)Master FX schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:51:
Ik heb net de Touch ROM 3.01 op mijn MDA Compact III gezet... Wat vind ik deze mooi zeg... Maar nu lees ik van alles over the cube en ik heb echt geen idee wat het nou precies is...
Wie helpt me even....
Die is terecht
Full, Lite en Vanilla..
Lite heeft enkele extra programma's, Full heeft veel extra software. Meestal staat in de eerste post van een ROM wel welke programma's er precies zijn toegevoegd en welke dingen zijn veranderd/geupdate aan een eerdere/kale ROM.
Ik zal vanavond ff kijken voor je. Heb mijn kapotte display nog liggen. Maaruh.... doet je display het nog gewoon goed? In dat geval lijkt het me dat het puur het touchscreen is.Cyrus-The-Virus schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:48:
@ Tha, heb m'n telefoon open gemaakt (spannend werkje met al dat geklik enzo)
tnx in advance!
Mijn display heb ik via Ebay bij Leo Kwong gekocht. Binnen een kleine 2 weken zat ie in mijn brievenbus. Kreeg er een torx5 schroevendraaiertje én een tooltje om de housing makkelijker te openen bij. Verder heb je nog een superklein kruiskopje nodig. Die krijg je er niet bij.
Linkje naar displays van Leo Kwong
Overigens is het display dat ik heb gekocht inclusief touch screen. Je hoeft dus niet zelf te klooien om dat ding op het display te krijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 29-11-2007 13:03 ]
Zijn er meer mensen die problemen hebben met Windows Live Messenger???
Ik heb namelijk wel een internet verbinding, kan gewoon surfen.
Messenger wil niet online komen, als ik dan mijn GPRS uitzet en Messenger aanmeld, dan doet hij niet eens een poging om verbinding te maken met GPRS???? beetje raar probleem. hij lijkt wel te denken dat ik gewoon online ben...
Telefoon gedeelte tijdelijk uitschakelen werkt niet. Messenger volledig uitschakelen (via instellingen/geheugen) werkt overgens wel.
Hebben meer mensen dit probleem, of kan het liggen omdat ik 24/7 GPRS aanheb?
Ik heb namelijk wel een internet verbinding, kan gewoon surfen.
Messenger wil niet online komen, als ik dan mijn GPRS uitzet en Messenger aanmeld, dan doet hij niet eens een poging om verbinding te maken met GPRS???? beetje raar probleem. hij lijkt wel te denken dat ik gewoon online ben...
Telefoon gedeelte tijdelijk uitschakelen werkt niet. Messenger volledig uitschakelen (via instellingen/geheugen) werkt overgens wel.
Hebben meer mensen dit probleem, of kan het liggen omdat ik 24/7 GPRS aanheb?
De display doet het nog perfect, het touch gedeelte rond de barst dus niet meer. maar hoe krijg je het tocuh gedeelte eraf, dat zit muurvast op het LCD lijkt wel.jagermeister schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:36:
[...]
Ik zal vanavond ff kijken voor je. Heb mijn kapotte display nog liggen. Maaruh.... doet je display het nog gewoon goed? In dat geval lijkt het me dat het puur het touchscreen is.
en nog meer text
[EDIT] Heb hem net besteld via jouw link, 34 euro totaal, geen geld voor een scherm + touch gedeelte, daar kan je zelf niet voor gaan pielen
[ Voor 13% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 29-11-2007 16:16 ]
Verwijderd
nogmaals:
Zijn er programmaatjes om zoveel mogelijk energie te sparen? Werkt de telefoon in hybernate stand gewoon nog?
Als je de aan/uitknop kort indrukt gaat de telefoon in standby, en dan ben je nog gewoon bereikbaar.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:26:
nogmaals:
Verwijderd
sorry dat ik zo vanuit het niets tevoorschijn kom
maar volg dit topic (en voorgaande) al een tijdje omdat ik ook een T-Mobile MDA Compact III bezit
en vond het volgende bericht toch wel even de moeite waard om te melden
T-Mobile heeft eindelijk een WM6 update beschikbaar!
kijk hier : http://member.htc.com/ruu...TMobileWM6Step1-TMNL.aspx
of via : http://www.t-mobile.nl/software
en dan doorklikken naar het MDA gedeelte
heeft iemand al uitgeprobeerd?
maar volg dit topic (en voorgaande) al een tijdje omdat ik ook een T-Mobile MDA Compact III bezit
Ik heb hem net gedownload, maar ik denk dat ik lekker bij mijn Artemis 3.01 blijf; ik ben inmiddels aardig gewend aan de engelse ROM en de extra programma's, en ik heb niet veel zin om alles weer naar mijn wens in te stellen.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:01:
De bestandsnaam is RUU_Artemis_TMO_NL_3.15.114.2_4.1.13.50_03.06.90_Ship.exe, dus ik verwacht dat de radio rom versie 3.06.90 is?
Er zit ook een "whatsnew" pdf bij (uit Augustus

tnx! bedankt, zat ik op te wachten!Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:01:
Heb nu Windows Mobile 6 van T-Mobile op m'n MDA Compact III gezet. Hij werkt op zich prima, maar de programma's in de programmalijst staan allemaal door elkaar. Is er een manier om die weer op alfabetische volgorde te krijgen?
dus...
al een keer gereset?legofanaten schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:10:
Heb nu Windows Mobile 6 van T-Mobile op m'n MDA Compact III gezet. Hij werkt op zich prima, maar de programma's in de programmalijst staan allemaal door elkaar. Is er een manier om die weer op alfabetische volgorde te krijgen?
Tha
Nee nog niet. Zal deze downloaden en als backup bewaren mocht er wat mis zijn met me toestel, want een engelse rom is veel fijner.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
hey allemaal,
Ik heb na een succesvolle flash naar wm6 (inderdaad een eitje) een probleempje.
Als ik op de spraakoproeptoets druk (aan de rechterzijkant) dan krijg ik de melding :het bestand 'sddialer' kan niet worden geopend. ik ben aan het zoeken geweest, maar ik krijg de indruk dat die niet aanwezig is. kan ik die ergens los downloaden, of staat ergens anders? (ik heb de nld rc1 geflashed)
grtzz Edwin
Ik heb na een succesvolle flash naar wm6 (inderdaad een eitje) een probleempje.
Als ik op de spraakoproeptoets druk (aan de rechterzijkant) dan krijg ik de melding :het bestand 'sddialer' kan niet worden geopend. ik ben aan het zoeken geweest, maar ik krijg de indruk dat die niet aanwezig is. kan ik die ergens los downloaden, of staat ergens anders? (ik heb de nld rc1 geflashed)
grtzz Edwin
Keertje of vijf nu
dus...
Bij mij vindt ie soms ook contacts niet. Druk ik op de 'z' gaat ie niet verder dan achternamen die beginnen met de 'k'. Als ik dan het filter even (in mijn ogen overbodig) nog een keer op 'all contacts' zet, gaat het vaak wel goed. Ik weet niet dat dan komt doordat ie ze nog niet allemaal heeft ingelezen, of dat er iets niet goed zit met die PocketCM. In de defautl contactlist staan wel gewoon alle contacten.rohit schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:42:
ik heb de rom van meschle de touch full cube 3.01.
Stay safe
Ik ben ook terug gegaan naar de default contact manager, vond hem ook traag en vaak niet nauwkeurig genoeg reageren.Master FX schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:37:
[...]
Bij mij vindt ie soms ook contacts niet. Druk ik op de 'z' gaat ie niet verder dan achternamen die beginnen met de 'k'. Als ik dan het filter even (in mijn ogen overbodig) nog een keer op 'all contacts' zet, gaat het vaak wel goed. Ik weet niet dat dan komt doordat ie ze nog niet allemaal heeft ingelezen, of dat er iets niet goed zit met die PocketCM. In de defautl contactlist staan wel gewoon alle contacten.
maar moet ook meteen zeggen dat ik bijna alleen maar de speed dail functie gebruik van het keypad
[ Voor 7% gewijzigd door Tha op 01-12-2007 11:06 ]
Tha
Ik heb de Touch 3.0 rom op mijn mda met internet abbo. Maar nu wil ik mijn laptop via mijn mda laten internetten.
Dit lukt echter niet omdat mijn mda niet kan dienen als dial up.
Is hier een proggie voor?
Misschien een andere rom die dit wel aan kan?
Of kan dit gewoon niet?
Of kan dit gewoon niet?
MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2
Never mind
[ Voor 93% gewijzigd door Xochiquetzal op 02-12-2007 10:00 ]
Kijk in settings - connections - internet connection sharing of zet ICS in je Comm Manager. Dat progje starten, zeggen dat hij internet moet delen, USB kabel aansluiten en klaar is klaraBiker-mouse schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 19:34:
Ik heb de Touch 3.0 rom op mijn mda met internet abbo. Maar nu wil ik mijn laptop via mijn mda laten internetten.
Of kan dit gewoon niet?
Ik heb al een aantal keer gereset, maar helpen doet het niet. Iemand een andere oplossing?legofanaten schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:10:
dus...
Ik draai nu de artemis rom, met cube. Normaal ging er na een gemiste oproep of sms het ledje van de telefoon oranje knipperen, nu niet meer! Iemand een oplossing?
kijk eens bij je intellingen voor het geluid. daar kan je instellen of en voor hoe lang het lampje moet knipperenmarsian schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:28:
Ik draai nu de artemis rom, met cube. Normaal ging er na een gemiste oproep of sms het ledje van de telefoon oranje knipperen, nu niet meer! Iemand een oplossing?
Bij MDA pro zat en bestandje op de dvd erbij geleverd waarmee dat kon. Kon dan ook gewoon vie bluetooth. Als het ware gebruik je dan je toestel als modem. Dus een zoeken misschien dat je het dan nog kan vinden.Biker-mouse schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 19:34:
Of kan dit gewoon niet?
Ik heb de T-mobile WM6 update geinstalleerd, en zo op het eerste gezicht te zien werkt het goed. Ik heb echter 2 vraagjes waar ik niet helemaal uitkom:
- de T-mobile skin van de Comm Manager is werkelijk te lelijk voor woorden. Weet iemand hoe je de standaard skin kunt herstellen?
- ik zie vaak plaatjes langs komen met een grote digitale klok op het today scherm. Ik was in de veronderstelling dat dat default WM6 was, maar blijkbaar niet. Is dat een Today-plugin oid?
- de T-mobile skin van de Comm Manager is werkelijk te lelijk voor woorden. Weet iemand hoe je de standaard skin kunt herstellen?
- ik zie vaak plaatjes langs komen met een grote digitale klok op het today scherm. Ik was in de veronderstelling dat dat default WM6 was, maar blijkbaar niet. Is dat een Today-plugin oid?
Je zou even op xda moeten kijken, er zijn zoveel verschillende keypad te verkrijgen voor je mda.jpbosk schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:46:
Ik heb de T-mobile WM6 update geinstalleerd, en zo op het eerste gezicht te zien werkt het goed. Ik heb echter 2 vraagjes waar ik niet helemaal uitkom:
die grote klok is denk ik die van SPB mobile shell
SPB
Tha
Over de dialer staat iets in de startpost (1 in 0 veranderen ergens in je register)Tha schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:02:
[...]
Je zou even op xda moeten kijken, er zijn zoveel verschillende keypad te verkrijgen voor je mda.
die grote klok is denk ik die van SPB mobile shell
SPB
Over de klok: ik denk eerder dat dat de htc home plugin is

Die is blijkbaar zelfs gratis te downloaden, want het plaatje komt van freewarepocketpc.net
[ Voor 5% gewijzigd door gwystyl op 02-12-2007 22:09 ]
Heb sinds vandaag de MDA Compact III, en zag hier de link naar T-Mobile voor de ROM update naar WM 6.
Nu zit ik te twijfelen om dit te doen.
Wat zijn een beetje de grote voordelen aan WM6 en raden jullie het mij aan of juist af.
Nu zit ik te twijfelen om dit te doen.
Wat zijn een beetje de grote voordelen aan WM6 en raden jullie het mij aan of juist af.
Heb nu net de 1.04 Beta van Battery Status geinstalleerd, vanwege die Scaleble CPU-speed functie.
Maar ik heb niet het idee dat ie em nou echt lager klokt als mijn processorload bijvoorbeeld rond de 3-4% zit wanneer het apparaat idle is.
Is dat uberhaupt te zien? Of moet ik nog iets extra's instellen?
In het popupmenu staat een vinkje bij CpuScaler en bij de opties staat ie enabled en op respectievelijk 143, 201 en 273 MHz. De advanced waarden staan op respectievelijk 2, 4, 30 en 50% en 90%.
Of is dit net een feature die alleen bij een registered version werkt?
Maar ik heb niet het idee dat ie em nou echt lager klokt als mijn processorload bijvoorbeeld rond de 3-4% zit wanneer het apparaat idle is.
In het popupmenu staat een vinkje bij CpuScaler en bij de opties staat ie enabled en op respectievelijk 143, 201 en 273 MHz. De advanced waarden staan op respectievelijk 2, 4, 30 en 50% en 90%.
Stay safe
klopt denk ik ook idd.gwystyl schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:08:
[...]
Over de dialer staat iets in de startpost (1 in 0 veranderen ergens in je register)
[afbeelding]
Die is blijkbaar zelfs gratis te downloaden, want het plaatje komt van freewarepocketpc.net
moet gedacht hebben standby screen
Tha
als je ervoor kiest je processor snelheid te laten zien op je today screen,Master FX schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:45:
Heb nu net de 1.04 Beta van Battery Status geinstalleerd, vanwege die Scaleble CPU-speed functie.
dan zie je dat als je niets doet hij naar beneden zakt. en wanneer je weer wat gaat doen dan zie je dat de snelheid weer opgekrikt word. bij mij tenminste, tans gebruik ik die CPU scaler niet meer omdat ik het een beetje onzin vind, maar dat terzijde.
Tha
Jawel, maar ik bedoelde de Comm Manager, dat ding waarbij je wifi, bluetooth, telefoon e.d. kan aan-/uitzetten. Die staat toch los van de dialer?gwystyl schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:08:
Over de dialer staat iets in de startpost (1 in 0 veranderen ergens in je register)
Ja, dat is 'm! Es ff mee prutsen! Tnx.Over de klok: ik denk eerder dat dat de htc home plugin is
[afbeelding]
Ben er al achter. Als hij aan lader ligt of via USB aan je computer blijft ie altijd op full throttle draaien. Pas als ie op de accu werkt treedt die CpuScaler in werking.Tha schreef op maandag 03 december 2007 @ 08:24:
[...]
als je ervoor kiest je processor snelheid te laten zien op je today screen,
dan zie je dat als je niets doet hij naar beneden zakt. en wanneer je weer wat gaat doen dan zie je dat de snelheid weer opgekrikt word. bij mij tenminste, tans gebruik ik die CPU scaler niet meer omdat ik het een beetje onzin vind, maar dat terzijde.
Stay safe
Verwijderd
Ik merk dat de snelheid hoger is en dat je accu langer mee gaat.Tha schreef op maandag 03 december 2007 @ 08:24:
[...]
als je ervoor kiest je processor snelheid te laten zien op je today screen,
Werkt perfect! Thx!!gwystyl schreef op zondag 02 december 2007 @ 11:02:
[...]
Kijk in settings - connections - internet connection sharing of zet ICS in je Comm Manager. Dat progje starten, zeggen dat hij internet moet delen, USB kabel aansluiten en klaar is klara
Verwijderd
Hallo,
Ik heb een probleem... Ineens synct mijn htc 3300 niet meer. Ik gebruik Vista met WMDC 6.1 en office 2007.
Het vreemde is dat ik geen enkele foutmelding krijg. Zowel m'n htc als WMDC zeggen dat het apparaat verbonden is. Als je handmatig gaat syncen vanuit de htc of vanuit WMDC, lijkt alles goed te gaan (hij gaat syncen, geen foutmeldingen oid) maar er wordt niets bijgewerkt in de agenda's. Ik heb al vanalles geprobeerd:
- WMDC gecheckt of deze inderdaad ingesteld staat op agenda items syncen
- Partnerships van de htc en van WMDC verwijderd, en opnieuw aangemaakt
- WMDC helemaal opnieuw installeren (na uninstall)
- Virusscanner uitgezet
- HTC gereset
Ik kom er niet meer uit... En zonder een gesynchroniseerde agenda ben ik vleugellam. Is er iemand die me kan helpen?
Ik heb een probleem... Ineens synct mijn htc 3300 niet meer. Ik gebruik Vista met WMDC 6.1 en office 2007.
Het vreemde is dat ik geen enkele foutmelding krijg. Zowel m'n htc als WMDC zeggen dat het apparaat verbonden is. Als je handmatig gaat syncen vanuit de htc of vanuit WMDC, lijkt alles goed te gaan (hij gaat syncen, geen foutmeldingen oid) maar er wordt niets bijgewerkt in de agenda's. Ik heb al vanalles geprobeerd:
- WMDC gecheckt of deze inderdaad ingesteld staat op agenda items syncen
- Partnerships van de htc en van WMDC verwijderd, en opnieuw aangemaakt
- WMDC helemaal opnieuw installeren (na uninstall)
- Virusscanner uitgezet
- HTC gereset
Ik kom er niet meer uit... En zonder een gesynchroniseerde agenda ben ik vleugellam. Is er iemand die me kan helpen?
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 18:22 . Reden: intro aangepast ]
Hmm. Werkt bij mij niet. Installeren gaat goed, kiezen bij Vandaag in de Instellingen werkt ook, maar dan blijft het gedeelte waar ie zou moeten staan in het vandaag scherm helemaal leeg. Iemand een idee?gwystyl schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:08:
[...]
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.