HTC Touch Cruise - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 28 Laatste
Acties:
  • 221.184 views sinds 30-01-2008

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 15:31
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:13:
Net mail gehad van algebeld die hem halverwege december hadden verwacht:

"Helaas heb ik niet zo’n goed nieuws ontvangen, HTC heeft de levering van het toestel uitgesteld. In eerste instantie was de levering geplant voor week 50 maar dit zal naar alle waarschijnlijk uitgesteld worden tot na de jaarwisseling. "

[...]
Tja, het zat er al een beetje aan te komen natuurlijk....
Niks aan te doen, hopelijk komt hij vroeg in januari...

Verwijderd

mno schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:47:
[...]

[flauw]
Geplant? Wij maar wachten tot hij in de winkel ligt en bij algebeld stoppen ze hem gewoon in de grond?
[/flauw]
Ja verbazingwekkend slecht taalgebruik kom je vaak tegen.. In een eerdere post had ik ook al een quote zo'n helpdesk met typfout. Zal me roesten ook, als ik dat toestel maar snel krijg.

Over de kleur van het toestel krijg ik tegengestelde berichten:

"Wij leveren inderdaad de grijzere versie van het toestel zoals is aangegeven. Ik heb helaas bij verschillende leveranciers ook geen verschillende kleuren kunnen vinden dus ik verwacht ze ook niet te kunnen leveren. Het kan zijn dat de zwarte versie een export model is die geschikt is voor de buitenlandse markt en dus niet een Nederlands model is." volgens algebeld
"
maar op expansys en pdashop staat de zwarte versie afgebeeld..

Die zwarte versie lijkt me er stukken beter uitzien..

Dan nog een vraag over de achterzijde van het toestel. Bij sommige afbeeldingen zit er linksboven een soort opening, die er bij pdashop weer niet te vinden is... Weet iemand wat dit is?

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:45
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 00:04:
[...]

Dan nog een vraag over de achterzijde van het toestel. Bij sommige afbeeldingen zit er linksboven een soort opening, die er bij pdashop weer niet te vinden is... Weet iemand wat dit is?
Is dat niet gewoon de plaats waar de stylus in zit? :+

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:24
Nee, dit gat zie je alleen bij prototypen van het toestel.

Ontspan.

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Nee, dat is niet de plaats van de stylus. Ik heb ook die afbeeldingen gezien. Het lijkt (als jij 't ook over zo'n bruin/gelig gat hebt van zo'n centimeter diameter) alsof daar een gat geboord is om de dummy (het lijkt me een dummy in ieder geval) te bevestigen, zodat hij niet gejat wordt. Beetje stom van ze dat ze die foto's later hebben genomen, en niet voor het "boren".

Ik had die foto's ook vergroot, en toen zag ik duidelijk dat erin geboord was. Dus niks om je zorgen over te maken. :)

Maar wel grappig, bij sommige sites staat een foto van de zwarte versie, en op een enkele site staat er zelfs in de producteigenschappen dat hij (Nederlands model) in 't zwart uitgegeven wordt.

Dynabyte gaat 'm nu ook verkopen, je betaald dan wel iets meer (€ 529,-), maar je kan 'm in ieder geval overal kopen (hoeft dus niet via internet), en je krijgt 'm dan ook in 't zwart :)

• FabianNL
Toevallig nog iemand een voorbeeldje van zo'n foto met een gat erin dan? Ben nu namelijk wel benieuwd...
(Google > Afbeeldingen > Touch Cruise leverde iig geen voorbeeld op, volgens mij)

En volgens mij moeten we op duidelijkheid van de kleuren net zo lang wachten als op de uiteindelijke release. Iedereen zegt wat anders, zet er een ander plaatje bij of weet ik het... Heerlijk onduidelijk dus ook gewoon :)
Maar volgens mij hoopt iedereen op een zwarte, dus laten we maar er even van uitgaan dat HTC wel zo slim is om sowieso (ook) de zwarte te leveren!

Verwijderd

brrrt schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:58:
zo'n bruin/gelig gat van zo'n centimeter diameter
:?

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 17:48
externe antenne aansluiting? anders zou ik het ook niet weten...

• brrrt
FabianNL schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:41:
Toevallig nog iemand een voorbeeldje van zo'n foto met een gat erin dan? Ben nu namelijk wel benieuwd...
(Google > Afbeeldingen > Touch Cruise leverde iig geen voorbeeld op, volgens mij)
Afbeeldingslocatie: http://img.smape.com/images/review/HTC/Touch_Cruise/ph/HTC_Touch_Cruise_024.jpg

Het linker plaatje is de cruise, de rechter is de htc p3300.
Daar heb ik 't gat gezien. Ik ga ervan uit dat dit het "gat" is waar tops 't over had.
Zoals je kan zien is het duidelijk geboord, en moet dit een dummy zijn geweest :)

• cloink
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-03-2024
brrrt schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:46:
[...]
Zoals je kan zien is het duidelijk geboord, en moet dit een dummy zijn geweest :)
Of het is tegen het doorverkopen van pre-produktie modellen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Hallo allemaal,

Op deze staat een zeer lange en uitgebreide review. Hij is alleen wel in het Engels.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:22

Pinobigbird

doesn't share food!

batumulia schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:20:
Hallo allemaal,

Op deze staat een zeer lange en uitgebreide review. Hij is alleen wel in het Engels.
2e bericht in dit topic:
(dan wel eerst Engels selecteren)
:z

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
batumulia schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:20:
Hallo allemaal,

Is alleen wel een Preview van 15 november die al meerdere keren is langs gekomen ;)

/edit: beetje dubbelop zie ik...

[ Voor 5% gewijzigd door FabianNL op 16-12-2007 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dit weekend besteld, onafhankelijk van wanneer hij nu echt uitkomt, bij smartphonestunts. Mijn huidige ETEN G500 valt na 1.5 jaar gebruik bijna uit elkaar. De TYTN II vond ik wat overkill, de S730 vond ik te "eng" om uit te proberen aangezien ik nu een PDA gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@THEVGE dat had ik nu ook met de 730,mooi toestel maar geen touchscreen is een gemis wanneer je dit gewend bent (MDA compact).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:01

Entity

9000rpm

Tsja, het touchscreen is bijna onmisbaar als je extra apps wilt gaan draaien, veel apps zijn gebouwd rond het touchscreen. Ik heb op dit moment een Mteor, op zich een prima ding, werkt perfect, maar het touchscreen is toch het grootste gemis. Naast m'n GSM heb ik nog een PDA met GPS ingebouwd, die wordt ook overbodig als ik de Touch Cruise heb. Ik wacht nog met bestellen tot ze normaal leverbaar zijn denk ik, want haast heeft het niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nu enig idee of hij dit jaar nog komt of ?

want ik kan echt niet meer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:22:
Iemand nu enig idee of hij dit jaar nog komt of ?

want ik kan echt niet meer wachten
Dat is de grote vraag voor iedereen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 19:45
Week 52 als het mee zit.

Ik ben benieuwd wanneer Brodit met een houder komt voor de HTC Touch Cruise...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens allaboutphones.nl is het nu ook de verwachting januari 2008.
Ik denk dat we gewoon tot dan moeten wachten en deze discussie in het midden moeten laten.
Niemand weet iets en zoals ik ook al van distributeurs had vernomen kregen zij hem ook pas januari. Daarnaast zeggen vele websites januari en er zijn nog maar enkelen (zoals expansys.nl) die het op week 52 houden. Gsmbestellen.nl heeft de HTC Touch Cruise helemaal van de site af gehaald aangezien zij gek werden van alle telefoontjes met de vraag wanneer de Cruise komt. Zij konden ook geen leverdata noemen. Toen ik contact met ze had riepen ze dat zij als informatie week 52 hadden (voorlopig) maar de medewerker zou het niks verbazen als het januari werd ivm alle feestdagen.
Ik zeg de meeste stemmen gelden en we wachten rustig tot januari :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.centralpoint.n....html%3Fref%3D2%3Fref%3D2

Product is momenteel niet op voorraad.
Verwachte voorraad datum: zaterdag 22 december 2007

We wachten (geduldig) af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:15:
http://www.centralpoint.n....html%3Fref%3D2%3Fref%3D2

Product is momenteel niet op voorraad.
Verwachte voorraad datum: zaterdag 22 december 2007

We wachten (geduldig) af.
En nu staat er: "Verwachte voorraad datum: zondag 23 december 2007" en morgen staat er: "Verwachte voorraad datum: maandag 24 december 2007", etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Toch wel grappig dat ik nog op de meeste sites "verwachte voorraaddatum: 27 december" zie staan...
Laten we maar uitgaan van halverwege januari, dan kan 't uiteindelijk allemaal nog meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Het word ook gewoon halverwege januari, daar durft ik ondertussen toch wel heel wat op te zetten. Hopen dat ie toch nog ik week 52 komt vind ik persoonlijk toch redelijk naïef om eerlijk te zijn... dus gewoon januari, vraag is alleen wélke week precies van januari ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Ik denk ook niet dat hij nog komt voor het einde van dit jaar.
Al claimde Expansys gisteren nog dat ze donderdag kunnen leveren, mede omdat hun ook geen vertraging hadden met de Touch Dual en de gewone Touch aldus Expansys...
Maarja, ik ga geen 60 euro meer betalen bij een winkel met een slechte shopsurvey...

EDIT: oh, inmiddels is het bijgesteld naar 8 januari :)

[ Voor 10% gewijzigd door kibber op 18-12-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het antwoord dat ik heb ontvangen van de webshop Algebeld:

Ik heb antwoord gekregen op mijn vragen. Onze leverancier verwacht echt maar 1 kleur binnen te krijgen (Silver). Misschien dat die andere kleur gevoerd gaat worden maar dit kan waarschijnlijk nog wel een tijd duren. Wat ze in ieder geval zeker weten is dat het niet op korte termijn zal gebeuren. Dit zijn de levertijden die ik van mijn leverancier heb doorgekregen:

Cruise NL: Levertijd onbekend
Cruise UK: Verwacht week 52

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:54:

Ik heb antwoord gekregen op mijn vragen. Onze leverancier verwacht echt maar 1 kleur binnen te krijgen (Silver). Misschien dat die andere kleur gevoerd gaat worden maar dit kan waarschijnlijk nog wel een tijd duren. Wat ze in ieder geval zeker weten is dat het niet op korte termijn zal gebeuren. Dit zijn de levertijden die ik van mijn leverancier heb doorgekregen:

Kijk dit zijn nou antwoorden waar je wat aan hebt !
Mijn abonnement is vandaag afgelopen, dus het zal wel een zilveren UK versie worden ! Tot die tijd maar effe aankloten met pre pay van Symio 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, eindelijk is kunnen registreren op tweakers.net. weet niet waar het fout ging maar goed

@ontopic
ik ben nog nieuw als het om smartphones gaat met windows mobile.

is het mogelijk om op de engelse touch cruise t9 in het nederlands te installeren dan? dat de menu's in het engels zijn maakt niet zo heel veel uit. dat vind ik toch niet direct belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verschil tussen UK en NL eigenlijk?

Kan iemand dat toelichten?
Is het nadelig een UK versie te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:33
Zie voor deze vragen de TyTN II thread, daar is dit uitgebreid besproken, staat zelfs iets over de in de startpost dacht ik. Zoek eens even in die thread, daar vind je het antwoord op alle vragen over verschillen tussen UK, WWE en Dutch versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhmm welke van de 6 delen want om nou zo'n 300blz terug te bladeren lijkt me geen optie..

want vind alleen over de manual en user interface / t9. maar dit is hoogst waarschijnlijk wel te updaten heb al een nl t9 voor wm6 gevonden.

en manual tsja mijn engels is goed genoeg om dat te snappen laat staan dat ik hem ga gebruiken want experimenteer toch liever ermee.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Je kan een Nederlandse t9 installeren op de Engelse varianten. Het is dus niet nadelig om een UK versie te hebben. Veel vinden het zelfs een voordeel, omdat de updates altijd iets eerder uitkomen. Ik ga toch voor gemak en neem de Nederlandse versie. Niet dat mijn Engels dermate slecht is... ik ben gewoon lui :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:54:

Zou mooi zijn :)
Ik wou toch een UK versie, dat de taal van de software anders is, en het T9 woordenboek (wat ik nooit gebruik) engels is boeit mij niet! Het verhaal van die kleuren hadden we kunnen verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
kibber schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:38:
[...]

Zou mooi zijn :)
Ik wou toch een UK versie, dat de taal van de software anders is, en het T9 woordenboek (wat ik nooit gebruik) engels is boeit mij niet! Het verhaal van die kleuren hadden we kunnen verwachten :)
Als je kijkt hoeveel mensen voorkeur geven aan de zwarte versie, vind ik 't toch best vreemd dat ze aan 't begin alleen de zilveren uit zullen geven. Het lijkt me dat er toch enig onderzoek aan te pas komt, die zal laten zien dat de zwarte versie ook populair zal worden...

Ik vind de kleuren maar een vreemd verhaal om eerlijk te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
brrrt schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:30:
[...]

Als je kijkt hoeveel mensen voorkeur geven aan de zwarte versie, vind ik 't toch best vreemd dat ze aan 't begin alleen de zilveren uit zullen geven. Het lijkt me dat er toch enig onderzoek aan te pas komt, die zal laten zien dat de zwarte versie ook populair zal worden...

Ik vind de kleuren maar een vreemd verhaal om eerlijk te zijn...
Mwah, ik denk dat het door de retailers zelf de wereld in is geholpen...
veel foto's (zoals die op PDAshop e.d.) vertekenen gewoon enorm... De meeste winkels geven als kleur ook zilver/zwart op... Daarmee bedoelen ze waarschijnlijk de zwarte rand en dan de zilveren kleur in het midden... Maar sommige retailers hebben er maar zwart van gemaakt omdat het toestel op sommige foto's volledig zwart lijkt... natuurlijk heb ik liever een zwarte, maar het is niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Ik ga er wel vanuit dat hij gewoon grijs/zwart is. Ook al staat er bijv bij smartphonestunts kleur: zwart. Maar wie weet! Misschien is het een leuke verrassing :). Ik vind de grijze zelf best mooi, zwart net ietsjes mooier maar het maakt me eigenlijk weinig uit.

Ik heb de UK versie besteld, maar ga daar eigelijk ook vanauit dat het wel eens halverwege januari kan gaan worden. Maargoed, hopen kan nooit kwaad dus wacht ik vol verwachting de laatste week van het jaar af (tegen beter weten in) :D

Verwijderd

weet iemand al wat definitievers over de cruise?

gsmbestellen zegt volgende week.

veel andere sites zie ik al gaan naar januari?

mis mijn abbo toch best wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:31:
weet iemand al wat definitievers over de cruise?

gsmbestellen zegt volgende week.

veel andere sites zie ik al gaan naar januari?

mis mijn abbo toch best wel!
Volgens een post ergens hierboven verwacht afgebeld.nl de UK versie week 52, de NL versie is nog onbekend... Afwachten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Ik wacht ook met smart. Mede omdat mijn huidige telefoon vandaag dood gegaan is, en ik nu rondloop met een nokia 3310... Het zal 2 tot 8 weken duren voordat ik m'n huidige telefoon terug krijg, dus hoe eerder de cruise uitkomt, hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kibber schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 00:06:
[...]Volgens een post ergens hierboven verwacht afgebeld.nl de UK versie week 52, de NL versie is nog onbekend... Afwachten maar
afgebeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 01:03:
Ik wacht ook met smart. Mede omdat mijn huidige telefoon vandaag dood gegaan is, en ik nu rondloop met een nokia 3310... Het zal 2 tot 8 weken duren voordat ik m'n huidige telefoon terug krijg, dus hoe eerder de cruise uitkomt, hoe beter :)
Ik ben ervan overtuigd dat jij voor die 8 weken al een cruise in je collectie hebt opgenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cloink
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-03-2024
Het probleem ligt bij HTC en de erg gebrekkige communicatie. Afhankelijk van de groothandel waarmee je praat krijg je W52, januari of zelfs februari te horen. Een soep dus. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

betwijfel of het probleem ligt bij htc of bij de tussenhandelaars.

en ag een 3310 dan valt het bij mij nog best mee met mijn 3510i :P alleen tsja ook geen abbo meer en geen eigen nummer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wat mij opvalt is dat er nergens een nieuwe review te vinden is van het toestel (alleen de al eerder in deze thread genoemde). Waar ik me zorgen over maak is het schitteren van het oppervlak.

Ik wil 'm ook in de auto gebruiken met TomTom, maar als dat ding echt zo spiegelt is het echt een probleem. Mbt gewicht en afmetingen wint deze het van een Tytn2, en het missen van het toetsenbord overleef ik wel denk ik (heb nu een Tytn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Ik kan er ook niks aan doen dat die winkel zo heet :P
Ik vind het ook een beetje een typische naam http://www.algebeld.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
ehuurman schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:44:
Ik wil 'm ook in de auto gebruiken met TomTom, maar als dat ding echt zo spiegelt is het echt een probleem. Mbt gewicht en afmetingen wint deze het van een Tytn2, en het missen van het toetsenbord overleef ik wel denk ik (heb nu een Tytn).
Als je op veel foto's kijkt, reflecteerd het scherm niet meer dan welke HTC dan ook. Het zal allemaal wel meevallen, ga ik vanuit. Zeker omdat de Touch Cruise bekend staat om zijn "zon reflecterende scherm". Dus met de TomTom zal 't ook goed te doen zijn :)
Ik ben ervan overtuigd dat jij voor die 8 weken al een cruise in je collectie hebt opgenomen
Ik weet 't ook wel zeker. Ik hoop dat ik over 2 of 3 weken toch echt wel die cruise vast kan houden :)
(al is volgende week nog beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Laatst online: 10:13

Tank80

Cyanide&&Happiness

Was gisterenavond in de stad en bij de Belcompagny hadden ze de zwarte versie liggen !
edit: deze dus;

Afbeeldingslocatie: http://www.belcompany.nl/shop/artikelen/groot/10000037.jpg

edit2: snurk, dit is de dual dus, ik ben echt hard toe aan vakantie...dacht tot aan de dag van vandaag dat de dual en de cruise dezelfde telefoons waren 8)7 :X

[ Voor 65% gewijzigd door Tank80 op 21-12-2007 14:27 ]

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Tank80 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:53:
Was gisterenavond in de stad en bij de Belcompagny hadden ze de zwarte versie liggen !
edit: deze dus;

[afbeelding]
Err. dat is de Touch Dual en niet de Tom Cruice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Laatst online: 09:05
De opvolger van de P3300 neem ik aan?
Vind hem er zwaar erg op lijken. Daarnaast heeft hij een 400Mhz processor, eindelijk hehe.
Ook beter dat het scherm zo is. Bij de P3300 valt het scherm in de behuizing en zit er een rand tussen de behuizing en het touchscreen Dit wordt erg vies.
Net ding, alleen die ronde muis vind ik hier minder geslaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:28

J-P

Syntax erro....

ID-College schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:11:
Vind hem er zwaar erg op lijken. Daarnaast heeft hij een 400Mhz processor, eindelijk hehe.
Ook beter dat het scherm zo is. Bij de P3300 valt het scherm in de behuizing en zit er een rand tussen de behuizing en het touchscreen Dit wordt erg vies.
Welke ronde muis, de Cruise heeft geen trackball zoals de P3300

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
ID-College schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:11:
De touch cruise wordt officieel als de opvolger van de Touch gezien, alleen zegt bijna iedereen verder dat 't de opvolger van de p3300 is. Het is dus gewoon een p3300 met TouchFLO.
Eerst wilde ik ook voor de p3300 gaan, maar toen deze uitkwam had ik toch behoefte om iets langer te wachten :)
Die ronde muis is juist handig, om een beetje naar boven en beneden te scrollen. Die middelste knop is volgens mij hier geen muis meer (zoals bij de p3300), maar een soort "linker-muisknop". Gewoon om iets te selecteren. Dat vind ik ook juist handig, omdat ik op de p3300 die ronde muisknop compleet niet fijn vond werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Wat mij opvalt is dat er nergens een nieuwe review te vinden is van het toestel (alleen de al eerder in deze thread genoemde).
Dit vind ik ook vreemd. Net alsof straks alles in een paar dagen tijd komt.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Ter info:
De HTC Touch Cruise UK is op voorraad‏
From: sales@pdashop.nl
You may not know this sender.Mark as safe|Mark as unsafe
Sent: Fri 12/21/07 12:56 PM
To: bla@hotmail.com

Geachte heer bla,

De HTC Touch Cruise P3650 UK is weer leverbaar. Bestelt u op werkdagen voor 21:00 uur met creditcard, iDEAL of rembours, dan verzenden wij het product nog dezelfde dag.

Plaats uw bestelling via deze link:

http://www.pdashop.nl/product/47090

Haalt u de HTC Touch Cruise P3650 UK liever op in onze winkel in Rotterdam? Plaats een reservering, dan leggen wij het artikel alvast voor u klaar. De voorraad van de winkel en onze website kunnen namelijk verschillen. Reservering plaatsen? Bestel via de bovenstaande link en klik op "Afhalen in Rotterdam".

Heeft u nog vragen? Neem contact op met PDAshop.nl.

Let op: deze e-mail is aan alle belangstellenden verzonden. De belangstelling kan groter zijn dan de beschikbare voorraad. Raadpleeg onze website voor de actuele voorraadstatus.

Met vriendelijke groet,

PDAshop.nl
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

*O*
Zou het echt waar zijn dat ze 'm op voorraad hebben?
Ga je 'm ook bestellen? Ben wel benieuwd of ze de zwarte uitleveren zoals die op hun site staat.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Laatst online: 09:05
brrrt schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:01:
[...]

De touch cruise wordt officieel als de opvolger van de Touch gezien, alleen zegt bijna iedereen verder dat 't de opvolger van de p3300 is. Het is dus gewoon een p3300 met TouchFLO.
Eerst wilde ik ook voor de p3300 gaan, maar toen deze uitkwam had ik toch behoefte om iets langer te wachten :)
Die ronde muis is juist handig, om een beetje naar boven en beneden te scrollen. Die middelste knop is volgens mij hier geen muis meer (zoals bij de p3300), maar een soort "linker-muisknop". Gewoon om iets te selecteren. Dat vind ik ook juist handig, omdat ik op de p3300 die ronde muisknop compleet niet fijn vond werken.
Ah oke :)
muis gebruik ik idd nooit. Soms issie wel chill.
Hij lijkt erg op de P3300 vandaar. Bijna identiek qua layout. Ik heb de P3300 al een jaar dus had niet hoeven te wachten. Vind dat ronde ding niet echt mooi gelukt. Verder een toptoesteltje :)
Maja de P3300 werkt nog perfect, dus geen reden tot overstappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Yeah! Ik kreeg hem ook al, wou hem net gaan posten!
Ik heb hem direct besteld, dan maar wat meer betalen... Ik heb goeie ervaringen met mp3shop (onderdeel van pdashop) en ik weet dat hun service goed is... Dan heb ik die meerprijs er wel voor over :)
Ik heb inmiddels al betaald via Ideal en volgens de site krijg ik hem dus morgen!
Pinobigbird schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:18:
[...]

*O*
Zou het echt waar zijn dat ze 'm op voorraad hebben?
Ga je 'm ook bestellen? Ben wel benieuwd of ze de zwarte uitleveren zoals die op hun site staat.
Ik heb ze daar een paar weken terug over gemaild, en ze claimen zelf dat ze hem in het zwart uitleveren... Ik denk echter dat ik een grijze krijg :)

[ Voor 50% gewijzigd door kibber op 21-12-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Ik wacht nog even, wil toch eerst even de eerste reacties van eigenaars hier op Tweakers lezen. Het liefst wil ik hem ook eerst even zien en vasthouden. Ik vind de constructie er niet al te best uitzien. Hopelijk valt het mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 11:20
Hmmm...de prijs bij pdashop is erg hoog....zo wanhopig ben ik nu ook weer niet :)

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
ach, nodig voor de zaak

nog snel aftrekbaar voor dit jaar

btw terug :)

8gb micro sd kaartje er ook maar bij

alles morgen binnen

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Zojuist PDAshop nog evene en mail gestuurd over de kleur...
Mijn bestelling staat en blijft staan, maar misschien is het handige informatie voor mede-tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

I_am_akira schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:42:
ach, nodig voor de zaak

alles morgen binnen

_/-\o_
Als de post het niet te druk heeft met kerstkaarten ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
PDAshop over de kleur:
Geachte heer xxx,

Hartelijk dank voor uw e-mail met het onderwerp 'Kleur HTC Touch Cruise'.

De hoofdkleur van de HTC Touch Cruise is zwart, en daarnaast is een gedeelte van de voorkant (het touchpad) grijs.

Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer (+31) (0)10 2170277. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit emailadres benaderen.

Met vriendelijke groet,

Bram van Aken
PDAshop.nl
Oftewel: grijs zoals we hadden verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

kibber schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:07:
PDAshop over de kleur:

[...]

De hoofdkleur van de HTC Touch Cruise is zwart, en daarnaast is een gedeelte van de voorkant (het touchpad) grijs.

[...]

Oftewel: grijs zoals we hadden verwacht :)
Ik denk dat hier tóch de zwarte versie wordt bedoeld hoor, kijk maar:
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=56922&dimensionid=6&shopid=2 Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1194884167.jpg
De zwarte versie heeft namelijk een grijs gedeelte onderaan, wat misschien bedoeld wordt met 'touchpad'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I_am_akira schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:42:
ach, nodig voor de zaak

alles morgen binnen

_/-\o_
Dan verwachten we natuurlijk wel een review met foto's van je ;-)

Ik wacht liever op de Nederlandse versie vanwege de Windows NL (eenvoudiger te verkopen).

Veel plezier ermee!!!

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Hij is er nu ook bij Central Point, voor een veel betere prijs ;)

http://www.centralpoint.n...3Fref%253D2%253Fref%253D2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
voorraad: 0
;)
EDIT: ze verwachten hem nu volgende week woensdag...
Ach, ik heb goeie ervaringen met PDAshop...
Enwat betreft de kleuren, ze zeggen inderdaad wel dat de hoofdkleur zwart is... maar het touchpad gedeelte is grijs.... Tja, ik weet het echt niet... De achterkant is wel zwart, dus wat noem je een hoofdkleur? Ik wacht het wel af en post het zodra ik meer weet :)

[ Voor 33% gewijzigd door kibber op 21-12-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:23:
Het word ook gewoon halverwege januari, daar durft ik ondertussen toch wel heel wat op te zetten. Hopen dat ie toch nog ik week 52 komt vind ik persoonlijk toch redelijk naïef om eerlijk te zijn... dus gewoon januari, vraag is alleen wélke week precies van januari ;)
Hoeveel precies durfde je daar ook weer op te zetten???

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat waren er 40, een paar minuten geleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:31:
[...]

Dat waren er 40, een paar minuten geleden!
Ik had mijn post ook al aangepast ;)
Ze verwachten hem nu woensdag....
Beetje raar....
maar like i said, ik ga wel voor PDAshop, goeie winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kibber schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:30:
[...]

[...]

;)
EDIT: ze verwachten hem nu volgende week woensdag...
Ach, ik heb goeie ervaringen met PDAshop...
Enwat betreft de kleuren, ze zeggen inderdaad wel dat de hoofdkleur zwart is... maar het touchpad gedeelte is grijs.... Tja, ik weet het echt niet... De achterkant is wel zwart, dus wat noem je een hoofdkleur? Ik wacht het wel af en post het zodra ik meer weet :)
Als iemand nu eens een mail stuurt met daarin beide afbeeldingen (grijs en zwart).
Lijkt me dat je dan snel weet welke het nu eigenlijk is.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opvalt is dat er nergens een nieuwe review te vinden is van het toestel (alleen de al eerder in deze thread genoemde). Waar ik me zorgen over maak is het schitteren van het oppervlak.
Ook geen nwe filmpjes op youtube, dat lijkt dan alleen maar erop te duiden dat het nog wel paar weken zal gaan duren.

Besteld via pdashop, ben benieuwd of ze de bestellingen een beetje kunnen bijhouden daar :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
even gebeld naar pdashop omdat jullie me allemaal in de war brengen :P

maar hij staat al voor me ingepakt

en hij is zwart

nu me oude mio a701 nog verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal de PDAshop de enige zijn die um momenteel op voorraad heeft ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:30:
[...]

Waarschijnlijk doelde hij op de WM6 NL variant ;)

edit: Ik wacht wel op de NL versie :) zal nog wel ff duren..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
software en firmwares zijn altijd aan te passen.

Als het nu niet kan dan kan het wel over een maand.

Tot nu toe kan je elke htc pocket pc van wwe naar nl maken

zie ook www.xda-developers.com

ook hebben ze daar vaak cooked roms, dus firmwares met standaard allerlij handige apps en settings etc

[ Voor 21% gewijzigd door I_am_akira op 21-12-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:36:
[...]
Als iemand nu eens een mail stuurt met daarin beide afbeeldingen (grijs en zwart).
Lijkt me dat je dan snel weet welke het nu eigenlijk is.
Ik ben in ieder geval erg benieuwd.
Waarom "als iemand nu eens een mail stuurt" ? Je kan er toch zelf ook een mailtje aan wagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Ik ben vandaag zelf bij dynabite geweest waar ze ook claimen 'm te krijgen in de zwarte versie. Alleen stond daar in de computer dat ze de telefoon vanaf volgende week kunnen verwachten. Maar hij gokte dat 't pas net na 't nieuwe jaar zou komen.

Ik ben wel wanhopig voor een nieuwe telefoon (ik bel nu met zo'n nokia 3310, en ik heb een HEKEL aan nokia ;)), maar niet zo wanhopig om zoveel meer te betalen voor de telefoon. En ik koop 'm liever in de winkel face to face (bij dynabite), zodat ik ook kan zien wat ik koop. Heb ik altijd een prettiger gevoel bij gehad :)

[edit]
ben ik nou zo blind geweest, of was de telefoon eerst € 599,- ipv € 569?
Het zal wel aan mij gelegen hebben :P

[ Voor 15% gewijzigd door brrrt op 21-12-2007 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander85
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:07
brrrt schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 17:27:
[edit]
ben ik nou zo blind geweest, of was de telefoon eerst € 599,- ipv € 569?
Het zal wel aan mij gelegen hebben :P
Klopt, hij was eerst € 599,- bij smartphoneshop.nl :) Nice... Lijkt al meer op de 509 euro die ik bijvoorbeeld bij smartphonestunts zie.

[ Voor 12% gewijzigd door sander85 op 21-12-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:01

Entity

9000rpm

Heb hem ook maar besteld, met een universele autohouder en 4GB geheugen. Autolader heb ik niet nodig, ik heb een USB voeding in de auto, dus kan gewoon het usb kabeltje gebruiken :) Als de houder niet bevalt, koop ik later wel eentje die beter is. Ik heb gewoon een houder nodig aangezien ik GPS veel zal gebruiken. Kan m'n Asus GPS PDA in de verkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Laatst online: 09-09 11:22

Kristof

is een Belgisch product

Mijn keuze gaat ook tussen de Dual en de Cruise, om volgende redenen:
* Ik wil eerst proberen of enkel touch screen genoeg is, of een numeriek toetsenbord wenselijk is
* Uiteraard heeft de dual dit numeriek toetsenbord, maar dan weer geen wifi :'(

In de PDAshop van Antwerpen hebben ze (hopelijk reeds beschikbaar) een demo toestel, dus ga ik er 1 dezer eens langs om het uit te testen.
Indien reeds andere mensen het toestel gekocht hebben, uiteraard ook graag feedback gewenst :p

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:28

J-P

Syntax erro....

Entity schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:13:
[...]
Autolader heb ik niet nodig, ik heb een USB voeding in de auto, dus kan gewoon het usb kabeltje gebruiken :)
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Een speciale 12volt aansluiting?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Laatst online: 14-09 10:09
Aldus SmartPhoneShop:

Touch Cruise UK: Direkt uit voorraad leverbaar!
Touch Cruise NL: Wordt verwacht midden januari.

Geen banden met die toko...

[ Voor 2% gewijzigd door Soeski op 21-12-2007 21:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Mijn Cruise UK is inmiddels verzonden :)
Jammer dat ik morgen om de hele dag weg ben!
Hopelijk neemt iemand anders het pakketje even voor mij aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm hoop dat gsmbestellen hem dan ook inmiddels heeft :D iemand die van hun al bericht heeft gehad?

die is kwa prijs een stuk beter,, 414 euro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Laatst online: 14-09 10:09
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 22:05:
hmm hoop dat gsmbestellen hem dan ook inmiddels heeft :D iemand die van hun al bericht heeft gehad?

die is kwa prijs een stuk beter,, 414 euro. ;)
Daar staat ie nog niet eens op de site?? Ik zie hem er niet tussen staan bij de HTC modellen. Overigens bij 2Call ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er al eerder op gestaan, maar is er momenteel weer af,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bogey Dope schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 21:07:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Een speciale 12volt aansluiting?
hmm niet zo moeilijk.

neem een auto stekker voor je 12V sigaretten aansluiting..

een 7805 voltage regulator.

2x 10 uf condensator.

1 usb poortje.

sluit de ingang van de 7805 aan op de + 12V. gnd op de massa van je aansteekstekker. de 2 condensators over de +12V en gnd en de +5V en gnd.

let wel op dat je de elco juist plaatst anders blaas je hem op. lange pootje aan de +.

en dan een usb connector eraan pin layout zal vast wel op internet te vinden zijn weet hem ff niet zo 1 2 3 uit me hoofd ;).

als je dit niet snapt raad ik het je af om het te gaan bouwen.

het past als je het beetje slim doet in de sigaretten aansteek stekker zelf. dus geen kabel benodigd.

==============================================

Weet iemand trouwens of je de cruise ook over wifi kan laten communiceren met de pc zal haast wel denk ik?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn keuze gaat ook tussen de Dual en de Cruise, om volgende redenen:
* Ik wil eerst proberen of enkel touch screen genoeg is, of een numeriek toetsenbord wenselijk is
* Uiteraard heeft de dual dit numeriek toetsenbord, maar dan weer geen wifi :'(
En geen geïntegreerde gps-ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Laatst online: 09-09 16:01
Ik heb hem zojuist besteld bij PDAshop, de bundel met TomTom Western Europe, autolader, autohouder en 2 GB Mini-SD.

Morgen ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat mij tevens opvalt is dat ik bij alle winkels nu de zwarte variant zie ik vermoed dat de zilvere de beta versie is geweest welke als prototype door het leven moest gaan. door deze een andere kleur te geven is deze eenvoudig te herkennen bij doorverkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Morgen óf maandag komen er bij de 100 best lopende BelCompany's 75 HTC Touch Cruise telefoons binnen! (vraag me niet hoe ze 75 telefoon over 100 filialen willen verdelen :S )

Wie hem wil moet dus een erg goedlopende BelCompany opzoeken ;) (Muntplein, A'dam?)

[ Voor 3% gewijzigd door WoBaDijk op 22-12-2007 00:17 ]

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nog ff wachten i.v.m. abbo maar het lijkt er op dat dit hem gaat worden d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:30:
[...]

Haha, ja, uh... bedoelde natuurlijk idd de NL versie :+

Maar het valt me echt alles mee dat ie toch nog geleverd gaat worden in 2007. Al denk ik dan nog steeds wel dat het echt heel beperkt is, maar dat merken we vanzelf wel.

Alleen als BC er maar 75 krijgen zal ie dus niet extreem goed beschikbaar zijn...

Maar wacht vol spanning op de gebruikers ervaringen van jullie! Ik moet nog een 1,5 maand met m'n N73...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr4000
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
Zodra iemand een heeft he, zou je dan willen checken of de telefoon D3D ondersteuning heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Oei, ik heb die van mij bij smartphonestunts besteld. Hopelijk gaan zij ook een beetje rap leveren :)

Wel goed om te zien dat het uiteindelijk de zwarte versie is geworden, ziet er toch wel wat beter uit. Alhoewel de 'grijze' ook niet lelijk was imho.

D3D ondersteuning is wel het checken waard. Alhoewel ik zo'n voorgevoel heb dat het hetzelfde is als de TyTNII. Maar er is maar 1 manier om erachter te komen!

[ Voor 24% gewijzigd door RaptorRVL op 22-12-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr4000
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
Ja ik vrees het ook, maar het is belachelijk dat HTC de qualcomm 7200 chip koopt, maar niet de licenties op de drivers oid want volgens de specsheet zijn die drivers voor D3D en OpenGL voor de 7200 chipset gewoon beschikbaar bij qualcomm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van de mensen die de Touch Cruise al binnen hebben. Ik moet helaas nog een weekje wachten, aangezien afgebeld.nl ze nog niet binnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeD_NcL schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:23:
Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van de mensen die de Touch Cruise al binnen hebben. Ik moet helaas nog een weekje wachten, aangezien afgebeld.nl ze nog niet binnen heeft.
Heb hem binnen, zal even een dagje aanklooien en f de bevindingen posten. In 1e instantie vind ik hem vooral erg licht in de hand liggen wat wel fijn is. Ben vooral beniewd naar het typgemak, ga pocketCM erop zetten (zie filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=7t0Zhys5tWE ) wat in dat filmpje razendsnel lijkt. Ook gelijk even de NLse t9 erop gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:35:
[...]

Heb hem binnen, zal even een dagje aanklooien en f de bevindingen posten. In 1e instantie vind ik hem vooral erg licht in de hand liggen wat wel fijn is. Ben vooral beniewd naar het typgemak, ga pocketCM erop zetten (zie filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=7t0Zhys5tWE ) wat in dat filmpje razendsnel lijkt. Ook gelijk even de NLse t9 erop gooien.
Gefeli :o
Welke kleur levert pdashop?

Pagina: 1 ... 5 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.