HTC Touch Cruise - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 28 Laatste
Acties:
  • 221.182 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

brrrt schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:10:
[...]

- Hoe de tomtom werkt (hoe snel hij connect, of de glans van de behuizing niet het zicht afneemt etc.)
- Of de bugs van de TyTN II ook hier voorkomen
- Tja, en hoe stevig hij aanvoelt, lijkt me ook wel belangrijk. :)
Wat ik me eigenlijk ook afvraag, en wat je volgens mij niet in de specs terug vind: het volume van de speakertjes.
Ik gebruik nu met m'n Qtek S200 wel eens WMP, maar echt hard kan 'ie niet. Ook van de wekker wordt ik nauwelijks wakker.
Misschien is hier in de tussentijd (de nieuwere HTC's) al verbetering in gekomen? Al is de Touch Cruise natuurlijk ook weer anders wat dat betreft.

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Maurii schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:03:
[...]

Wat ik me eigenlijk ook afvraag, en wat je volgens mij niet in de specs terug vind: het volume van de speakertjes.
Ik gebruik nu met m'n Qtek S200 wel eens WMP, maar echt hard kan 'ie niet. Ook van de wekker wordt ik nauwelijks wakker.
Misschien is hier in de tussentijd (de nieuwere HTC's) al verbetering in gekomen? Al is de Touch Cruise natuurlijk ook weer anders wat dat betreft.
Zover ik in de reviews gelezen heb, is bij de Touch Cruise de muziek er veel op vooruit gegaan:
Besides, multimedia accessories appear gradually that makes Cruise attractive to music fans as well. In November a 3.5 mm adapter will be available as an option and in December - a quality set with the control unit on a wire and a 3.5 mm output on it. It will cost about 40 euros and the adapter will go for about 15 euros. Running a few steps forward let’s note that the Cruise speaker’s maximal volume (as well as that of Dual) is a little bit higher than with Touch and P3300; the audio section is of high quality, even the volume does not let down, there is no problem with Bluetooth (A2DP) as well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:09
jos707 schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:35:
[...]

Idd ziet er een stuk beter uit in het zwart en met die ronde hoeken!
Dat vierkant design van de cruise vind ik eigenlijk maar niks, het doet zo ouderwets aan. Designers van de gewone touch waren hadden blijkbaar vakantie toen de cruise ontwikkeld werd :|
Ik vind juist het hoekige en strakke zo mooi. Staat wat serieuzer en zakelijker. De tijd dat alles afgerond werd is een beetje voorbij gelukkig. Al die telefoons en zeker PDA's zijn afgerond. Geef mij maar strak en recht! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Soeski schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:23:
[...]

Ik vind juist het hoekige en strakke zo mooi. Staat wat serieuzer en zakelijker. De tijd dat alles afgerond werd is een beetje voorbij gelukkig. Al die telefoons en zeker PDA's zijn afgerond. Geef mij maar strak en recht! :+
precies. Het strakke maakt het juist wat zakelijker. Ik ga geen 500 euro betalen voor een telefoon die er als speelgoed uitziet :P

Doe mij maar de officiele htc touch cruise. Ik snap sowieso niet waarom een telefoonmaatschappij de naam, en zeker het complete uiterlijk van een telefoon gaat veranderen, om 't wat meer "eigen" te maken... Dat vind ik ook weinig eer geven aan de professionaliteit van HTC, als je 't mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
brrrt schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:45:
[...]

...Dat vind ik ook weinig eer geven aan de professionaliteit van HTC, als je 't mij vraagt...
Ze zullen ook wel goed moeten betalen om die eer opzij te zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

J-P

Syntax erro....

Grrrrrene schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:34:
Ik ontvang hopelijk vandaag een Touch Cruise als review exemplaar \o/ Is er nou nog altijd geen duidelijkheid over de leverdatum? :o Ik had begrepen eind november/begin december en ik baalde dus een beetje dat ik de Cruise pas zo laat kreeg, maar zo te zien heeft niemand hem nog...

Ding is alleen al best wel lang onderweg uit België, nu maar hopen dat er geen blije Belgische postmeneer is die een nieuwe pda-foon heeft :o
Weet niet of je die mogelijkheid hebt, maar zou je kunnen kijken of de Cruise past in een carholder die voor de P3300 is.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Weet niet of je die mogelijkheid hebt, maar zou je kunnen kijken of de Cruise past in een carholder die voor de P3300 is.
Het lijkt me sterk als de Cruise er niet in past:

Afbeeldingslocatie: http://img.smape.com/images/review/HTC/Touch_Cruise/phs/HTC_Touch_Cruise_022.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.smape.com/images/review/HTC/Touch_Cruise/phs/HTC_Touch_Cruise_026.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.smape.com/images/review/HTC/Touch_Cruise/phs/HTC_Touch_Cruise_025.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Ik doel eigenlijk op de connector voor de stroom, als die een millimeter naar recht zit bijvoorbeeld past het al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Bogey Dope schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:36:
Ik doel eigenlijk op de connector voor de stroom, als die een millimeter naar recht zit bijvoorbeeld past het al niet.
Precies hetzelfde wat ik ook graag wil weten. Zou de aanschaf van een nieuwe Brodit active holder onnodig maken :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 15:31
Ik begin toch wel nieuwsgierig te worden naar de review van Grrrrrene O-)
Toevallig al een idee wanneer de review klaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:09
kibber schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:08:
Ik begin toch wel nieuwsgierig te worden naar de review van Grrrrrene O-)
Toevallig al een idee wanneer de review klaar is?
Review? Review?? Hier met dat produkt!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:56:
[...]

Idd.....begin een beetje slap te worden van al die reviews 8)7
Wil er gewoon zelf mee spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
[...]

Idd, ik zit ook met smart te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

[...]

LOL :+ _/-\o_ _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
[...]

hahaha true true true!
maargoed, bij het uitblijven van the real deal wacht ik maar op een review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 19:45
Hoeveel geheugen kan de HTC Touch Cruise nu eigenlijk aan? 4 GB of kan hij ook kaartjes tot 8 GB aan zoals de SanDisk microSD 8 GB SDHC Class 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Op de vorige pagina staat dat hij kaartjes tot 4GB accepteerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theoretisch tot 32GB toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nou, die review duurt nog wel ff :(

Eerst ging er bij de Belgische post iets mis waardoor de telefoon die via review coordinator Yoeri vorige week maandag naar mij zou komen vrijdag ineens bij hem terug kwam. Vervolgens heeft hij hem maandag met UPS opgestuurd, maar dinsdag zei UPS Track&trace "Uitzondering: Interne activiteit" :X Na een belletje bleek dat hij van de transportband was gevallen en pas een dag later zou aankomen. En dan komt hij eindelijk op woensdag aan... Blijkt het een Touch Dual te zijn :'( Na weer een belletje naar HTC blijkt dat er nog helemaal geen review exemplaren zijn (in NL dan) en dat we bovenaan de lijst staan om er een in ontvangst te nemen. De Dual is echter al bijna 2 weken op de markt, dus ik vermoed dat ook wij tot januari moeten wachten op ons reviewexemplaar.

Sorry voor de eventueel gewekte verwachtingen, baal hier net zoveel van als jullie :o Overigens was de Touch Dual wel aangevraagd, na de zomer al :D Vandaar het misverstand, 't is niet HTC dat hier zit te prutsen ofzo :)

[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 06-12-2007 10:15 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Hahaha wat een gepruts allemaal zeg...
Maar je hebt het over januari, heb je inmiddels vernomen dat hij dan pas komt?
Of komen de review exemplaren altijd later?
Zover ik weet staat de Cruise nog steeds gepland voor w52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
brrrt schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:58:
Op de vorige pagina staat dat hij kaartjes tot 4GB accepteerd...
Maar kan hij dan maar tot 4 GB lezen OF dekt HTC zichzelf in omdat ze grotere kaartjes nog niet getest hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
kibber schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:19:
Hahaha wat een gepruts allemaal zeg...
Maar je hebt het over januari, heb je inmiddels vernomen dat hij dan pas komt?
Of komen de review exemplaren altijd later?
Zover ik weet staat de Cruise nog steeds gepland voor w52
Nee, januari is niet iets wat HTC heeft gezegd ofzo. Enige wat wij weten is dat er op dit moment nog geen reviewexemplaren zijn en als ik dan zie dat deze Touch Dual pas de zaterdag voor de lancering op de Nederlandse markt is verstuurd, zal het ook nog wel even duren voor ik hem daadwerkelijk in mijn handen heb :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eJaY
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
SeD_NcL schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:06:
[...]

Maar kan hij dan maar tot 4 GB lezen OF dekt HTC zichzelf in omdat ze grotere kaartjes nog niet getest hebben?
De touch cruise heeft volgens mij gewoon een micro-SD/micro SDHC memory card slot.
er kunnen dan ook gewoon SDHC kaartjes in die theoretisch dus tot 32GB gaan.
Er zijn momenteel volgens mij t/m 8GB SDHC kaartjes verkrijgbaar.
:)

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:24
Ja precies, zo moeilijk is het niet. SD 1.0 gaat t/m 2GB. SD 2.0 (SDHC) gaat van 4 t/m 32GB (waarvan op dit moment 8GB de grootst verkrijgbare is). Touch Cruise ondersteunt SD 2.0, en daarmee alle toekomstige kaartjes tot aan 32GB.
Sommige telefoons die enkel SD 1.0 ondersteunen kun je met een software-patch toch 4GB SDHC laten slikken. Alleen dat gaat lang niet altijd goed (data corruptie etc.)

Nog even over de kleuren, ik denk dat er alleen een zilveren versie is/komt. Op deze review zie je opnieuw dat bij een andere lichtinval hij zwart(er) lijkt.

Afbeeldingslocatie: http://img.smape.com/images/review/HTC/Touch_Cruise/phs/HTC_Touch_Cruise_029.jpg
grotere versie

[ Voor 18% gewijzigd door Magnolia op 06-12-2007 15:59 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Magnolia schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:55:
Nog even over de kleuren, ik denk dat er alleen een zilveren versie is/komt. Op deze review zie je opnieuw dat bij een andere lichtinval hij zwart(er) lijkt.
Maar er is toch degelijk een zwarte versie. Als je de HTC Touch Cruise bij belzaak.nl besteld, krijg je volgens de site een zwarte versie.
Het kost (als je kieskeurig.nl moet geloven) wel € 6,40 meer dan de goedkoopste die te krijgen is, maar ik denk dat ik dat asociale hoge bedrag wel over heb voor een zwarte versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 17:48
bij de pdashop staat hij ook in het zwart: http://www.pdashop.nl/pro...ouch-cruise-p3650-uk.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haya99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 18:59
Kijk hier es... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het € 509 moet zijn. Anders is ie nog goedkoper dan de P3300 die hij gaat vervangen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:35:
[...]

Ik denk dat het € 509 moet zijn. Anders is ie nog goedkoper dan de P3300 die hij gaat vervangen 8)
De P3300 kost momenteel zo'n 370 tot 380 euro. 409 lijkt in elk geval een goede prijs voor de Touch Cruise, in elk geval beter dan de 599 die pdashop aanhoudt.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:45:
[...]

De P3300 kost momenteel zo'n 370 tot 380 euro. 409 lijkt in elk geval een goede prijs voor de Touch Cruise, in elk geval beter dan de 599 die pdashop aanhoudt.
Maar op Mobileplaza staat hij (P3300) nog voor € 471,- vandaar dat € 409,- (voor de Cruise) mij niet logisch lijkt. Hoewel het wel een perfecte prijs zou zijn natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:45:
[...]

Volgens Kieskeurg.nl moet je maar uitgaan van rond de € 500,-
Best een redelijke prijs vind ik, zo'n 200 euro onder de TyTN II, die bijna identiek is qua opties, en iets duurder dan de p3300. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Ik heb PDAshop vd week een mail gestuurd hierover.
Ik vroeg naar de levertijd en hoe het zit met de kleuren, maar zoals PDAshop altijd doet reageren ze altijd maar op één van je twee vragen, probeer het eens uit zou ik zeggen.. :/
Anyhow, ik heb ze net nog maar een keer gevraagd hoe het zit en wacht nu op reactie...
Ik heb ook een mail verzonden naar GSMtrack met dezelfde vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:54:
[...]

Volgens Kieskeurg.nl moet je maar uitgaan van rond de € 500,-
Best een redelijke prijs vind ik, zo'n 200 euro onder de TyTN II, die bijna identiek is qua opties, en iets duurder dan de p3300. :)
Waarom van €500 uitgaan bij kieskeurig ?.....daar staat toch ook gewoon €409 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 08:27:
[...]

Waarom van €500 uitgaan bij kieskeurig ?.....daar staat toch ook gewoon €409 :+
Hahaha! Grappig! Het zal een dure fout worden als dit niet zo blijkt te zijn...
Gisteren stond Mobileplaza er nog niet tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Reacties reacties :)
PDA shop over de kleur van het toestel: "De HTC touch Cruise zal slechts in een kleur leverbaar zijn in eerste instantie. Dit zal de zwarte kleur zijn zoals te zien op onze website."

Over de levertijd konden ze niks zeggen...

GSMtrack over de prijs en levertijd: "Het is niet bekend wanneer en in welke uitvoering de HTC Touch Cruise uitkomt, gaan verkopen. U kunt op de site Coming Soon uw emailadres achterlaten, zodra deze beschikbaar is, krijgt u een emailbericht. Prijs van het toestel is helaas nog onbekend."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mailtje gestuurd naar zowel MCC als Dangaard Telecom. Dit zijn beide de officiele distributeurs van HTC in de Benelux. Zei vertelden mij dat de telefoon vanuit HTC gepland staat voor medio januari 2008. Over de datum van de levering konden ze niks zeggen aangezien je daarvoor bij de dealers zelf moet zijn.
Best wel balen :'( nu moet ik nog ruim een maand wachten op mijn mobiel |:( . Ik zal HTC ook wel mailen. Kijken wat zij er over te zeggen hebben.

Groetjes Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Wel vreemd dat het op alle sites iets anders staat. Het is meestal in week 51 of 52 gepland...
Ik zit hier ook wel van te balen ja, aangezien mijn k800i nu ook telkens meer problemen veroorzaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:04:
Ik heb een mailtje gestuurd naar zowel MCC als Dangaard Telecom. Dit zijn beide de officiele distributeurs van HTC in de Benelux. Zei vertelden mij dat de telefoon vanuit HTC gepland staat voor medio januari 2008. Over de datum van de levering konden ze niks zeggen aangezien je daarvoor bij de dealers zelf moet zijn.
Best wel balen :'( nu moet ik nog ruim een maand wachten op mijn mobiel |:( . Ik zal HTC ook wel mailen. Kijken wat zij er over te zeggen hebben.

Groetjes Mike
Daar moet je niet zoveel waarde aan hechten joh, zeg ik op mijn werk ook altijd om klanten af te wimpelen :O
Ben je de hele maand december van zeurende telefoontjes af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:33:
[...]

Daar moet je niet zoveel waarde aan hechten joh, zeg ik op mijn werk ook altijd om klanten af te wimpelen :O
Ben je de hele maand december van zeurende telefoontjes af ;)
Hahaha daar heb je een punt ja! We wachten gewoon maar af meer kunnen we toch niet doen. Al zou ik wel graag mijn nieuwe speeltje willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
Bij Afgebeld.nl zeggen ze dat ze hem volgende week verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeD_NcL schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:32:
Pcies op tijd d:)b ...abo loopt de 17de af :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

SeD_NcL schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:32:
En dat leid jij af uit het feit dat ze op de site vermelden midden december, of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderstaand bericht kreeg ik vorige week van Smartphonestunts n.a.v. twee vragen die ik gesteld had over de leveringsdatum en de kleur.

"De HTC Touch Cruise staat gepland voor januari. Echter is dit op moment nog niet zeker, en is het inderdaad een benadering.
Op dit moment komt er via de nederlandse importeur enkel de zwart met zilvere versie naar nederland."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Al zegt zwart met zilver nog steeds niet veel. Want beide versies hebben zwart met zilver... Het ligt er alleen aan hoeveel zwart of zilver. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
Shiverzz schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:46:
[...]

En dat leid jij af uit het feit dat ze op de site vermelden midden december, of...?
Ze zeiden dat ze dat van de importeur te horen hadden gekregen. Echter bind ik mij zelf daar niet aanvast, eerst zien dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeD_NcL schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 13:30:
[...]

Ze zeiden dat ze dat van de importeur te horen hadden gekregen. Echter bind ik mij zelf daar niet aanvast, eerst zien dan geloven.
Heb mailtje gestuurd naar een adverteerder op marktplaats:

De verwachte levertijd is eind december.
Dit is mede oorzaak dat de software was afgekeurd.
De nieuwe software word deze week gekeurd en indien goed bevonden gaan ze eind deze week met de produktie beginnen.
Je moet dan nog rekening houden met minimaal 2 weken.
Mijn leverancier houd het op eind december

Afgezien van zijn spelfouten lijkt het erop dat hij eind december zou kunnen leveren.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De cruise lijkt mij een erg multifunctioneel en compleet, maar wel irr over met die onduidelijke leverdatum. Heb hiervoor een s710 gehad, maar die was me wat te traag. Deze zal vast sneller zijn, hopelijk gaat t niet teveel ten koste van de batterij.

Nog een vraag:
"Zijn er ervaringen met het gebruiken van het touch-toetsenbord?? Zoja, hoe gemakkelijk is dit?" Ik weet dat er wat software beschikbaar is om het makkelijker te maken, maar kan iemand me vertellen / laten zien in een filmpje of echt snel en makkelijk is? Op de s710 gebruikte ik het toetsenbord redelijk weinig, behalve bij het intypen van speciale tekens. Voor de rest volstond de t9 via de voorzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 17:27:
[...]

Heb mailtje gestuurd naar een adverteerder op marktplaats:

De verwachte levertijd is eind december.
Dit is mede oorzaak dat de software was afgekeurd.
De nieuwe software word deze week gekeurd en indien goed bevonden gaan ze eind deze week met de produktie beginnen.
Je moet dan nog rekening houden met minimaal 2 weken.
Mijn leverancier houd het op eind december

Afgezien van zijn spelfouten lijkt het erop dat hij eind december zou kunnen leveren.
Als het klopt wat die adverteerder zegt dan is de maand januari nog niet eens zo ver gezocht. Gezien de feestdagen lijkt het me zeer sterk dat zowel distributeurs als webshops de telefoon kunnen uitleveren eind december. Er vallen zoveel dagen uit in de maand december.
Wel frustrerend ja dat de communicatie vanuit HTC zo slecht is over de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr4000
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
Heb er 1 besteld bij mobile plaza. Goede prijs, gewoon onder rembours, dan zie ik wel wanneer ze m leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Heeft iemand HTC zelf al gebeld/gemaild om te vragen hoe het nou zit met de kleuren?
PDAshop zegt dus een zwarte versie te krijgen, maar over het algemeen zie je een grijze....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Ondanks de onduidelijke levertijd zijn er al wel diverse shops die 'm verkopen icm een abonnement. Heeft iemand een mooie aanbieding gezien met een Vodafone 22,50 2 jaar + internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
ehuurman schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:05:
Ondanks de onduidelijke levertijd zijn er al wel diverse shops die 'm verkopen icm een abonnement. Heeft iemand een mooie aanbieding gezien met een Vodafone 22,50 2 jaar + internet?
Linkje?
Er zullen vast wel winkels zijn die nu al een combinatie aanbieden ja, maar voor zover bekend worden er nog geen HC Touch Cruise toestellen uitgeleverd aan consumenten of retailers..
Dus als je nu dat abonnement afsluit zul je moeten wachten op je toestel, net als iedereen :)
Misschien is het dus verstandig om nog even te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Hmmmm...
http://youtube.com/watch?v=lKnEumre068

Lijkt toch meer op een stuk speelgoed of een slechte Turkse nepversie van iets.. Vind hem steeds lelijker worden (m.n. door dat glimmende plastic oppervlak)

[ Voor 3% gewijzigd door tbenschop2 op 09-12-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:45
tbenschop2 schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:08:
Pffff..

http://youtube.com/watch?v=lKnEumre068

Lijkt toch meer op een stuk speelgoed of een slechte Turkse nepversie van iets.. Vind hem steeds lelijker worden (m.n. door dat glimmende plastic oppervlak)
Op deze manier ziet het glimmende er idd echt verschrikkelijk uit. Ik hoop dat het in het echt gewoon heel erg mee valt.
Of anders dat miss anders een T-Mobile variant niet glimmend is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Bijvoorbeeld gsmbestellen.nl en smartphonestunts.nl
Er zullen vast wel winkels zijn die nu al een combinatie aanbieden ja, maar voor zover bekend worden er nog geen HC Touch Cruise toestellen uitgeleverd aan consumenten of retailers..
Dus als je nu dat abonnement afsluit zul je moeten wachten op je toestel, net als iedereen :)
Misschien is het dus verstandig om nog even te wachten.
Ik vind het niet erg om te wachten (ik heb ook geen keus), ik ben alleen benieuwd naar de prijsstellingen icm abo's + internet... Zo heeft gsmweb.nl nu een aardige aanbieding voor de Tytn2, en ik ben erg aan het twijfelen tussen de Touch Cruise en de Tytn2, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
ehuurman schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:50:
[...]

[...]

Ik vind het niet erg om te wachten (ik heb ook geen keus), ik ben alleen benieuwd naar de prijsstellingen icm abo's + internet... Zo heeft gsmweb.nl nu een aardige aanbieding voor de Tytn2, en ik ben erg aan het twijfelen tussen de Touch Cruise en de Tytn2, dus...
Ik denk dat je beter nog even kan wachten tot de release :)
Rond die tijd zullen aanbieders als T-mobile misschien met leuke combinatie aanbiedingen komen...
Ik vind het zelf zonde om nu al een abo af te sluiten plus een telefoon die nog niet leverbaar is...
Ik heb overigens ook getwijfeld tussen de TyTn en de Cruise, ik ga voor de cruise omdat ik de TyTn net iets te dik vind door het toetsenbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

ehuurman schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:50:
[...]

[...]

tja en als je het hier leest zie je:

Status van dit product:
Vanaf januari verwacht

aaaargh daar gaat mijn kerstcadeau voor mezelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:45
kibber schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:56:
[...]

Ik denk dat je beter nog even kan wachten tot de release :)
Rond die tijd zullen aanbieders als T-mobile misschien met leuke combinatie aanbiedingen komen...
Ik vind het zelf zonde om nu al een abo af te sluiten plus een telefoon die nog niet leverbaar is...
Ik heb overigens ook getwijfeld tussen de TyTn en de Cruise, ik ga voor de cruise omdat ik de TyTn net iets te dik vind door het toetsenbord...
Volkomen met je eens, moet sowieso nog wel een paar weken wachten voordat ik hem mag verlengen/nieuwe kan afsluiten maar wacht voor alle zekerheid gewoon tot ie echt daadwerkelijk leverbaar is. Je weet nooit wat er nog kan veranderen in de tussentijd...

Tevens heb ik ook lang naar een TyTn II gekeken, alleen te groot, lomp en zwaar voor mij denk ik. En ik weet ook niet zeker of ik dat toetsenbordje nou wel echt nodig heb... (nog nooit een PPC gehad eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
FabianNL schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:19:
[...]

Volkomen met je eens, moet sowieso nog wel een paar weken wachten voordat ik hem mag verlengen/nieuwe kan afsluiten maar wacht voor alle zekerheid gewoon tot ie echt daadwerkelijk leverbaar is. Je weet nooit wat er nog kan veranderen in de tussentijd...

Tevens heb ik ook lang naar een TyTn II gekeken, alleen te groot, lomp en zwaar voor mij denk ik. En ik weet ook niet zeker of ik dat toetsenbordje nou wel echt nodig heb... (nog nooit een PPC gehad eigenlijk)
Precies... Een toetsenbord is leuk, maar het is voor mij alleen handig voor SMSen en misschien internetten... Maar de ECHTE toegevoegde waarde zie ik niet voor mijzelf...
Overigens staat op de site van Expansys inmiddels dat de Cruise 20 december leverbaar is...
Maar goed, als je naar de omschrijving kijkt vraag ik mij af hoeveel waarde je eraan moet hechten... Over het scherm: "Anti-glare design" en er staat iets over een "3in1 stylus" wat dat ook mag wezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus4ever
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-08 22:07
Laatste nieuwtje bij expansys.nl:

Beschikbaarheid: Op voorraad bij onze leverancier - 10 Dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulus4ever schreef op maandag 10 december 2007 @ 06:17:
Laatste nieuwtje bij expansys.nl:

Als u dit product vandaag voor 16h00 CET uur bestelt, kunt u met 12 dagen geleverd worden. Vul je email adres in voor voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:05:
[...]

Als u dit product vandaag voor 16h00 CET uur bestelt, kunt u met 12 dagen geleverd worden. Vul je email adres in voor voorraad
Het is inderdaad alweer veranderd....
Interessant, even in de gaten houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08 15:56
En ook hier hebben ze inmiddels door dat 409 Euro toch een iets te rooskleurig beeld gaf. :)

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr4000
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
Ah,.... jammer :) Dan zal mijn bestelling wel vanuit hen ontbonden worden.
Dan bestel ik alsnog een Kaiser, die zijn teminste leverbaar, en daar zijn ook al autohouders voor verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Wat ik mij nog afvroeg, laadt de Cruise op als ik hem aan de usb poort van mijn laptop hang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

DRAFTER86 schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:19:
Wat ik mij nog afvroeg, laadt de Cruise op als ik hem aan de usb poort van mijn laptop hang?
Wat ik mij dan afvraag, laadt mijn laptop op als ik hem aan de usb poort van de Cruise hang? :+

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Touch Cruise is pas vanaf januari/februari leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:39:
En je bron is? Want ik lees net dat hij met 12 dagen leverbaar is bij ik dacht expansys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 22:38

Pinobigbird

doesn't share food!

ZipoBibrok5-108 schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:39:
[...]
En ook hier hebben ze inmiddels door dat 409 Euro toch een iets te rooskleurig beeld gaf. :)
Dan maar hopen voor Mr4000 dat hij 'm wel voor € 409,- i.p.v. € 484,- krijgt!
Mr4000 schreef op zondag 09 december 2007 @ 10:49:
Heb er 1 besteld bij mobile plaza. Goede prijs, gewoon onder rembours, dan zie ik wel wanneer ze m leveren.
offtopic:
^^ lol@Ikke!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:39:
Zeer duidelijke omschrijving, en bron niet te vergeten, dank je wel voor deze nuttige bijdrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Damocles.NL schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:01:
[...]

En je bron is? Want ik lees net dat hij met 12 dagen leverbaar is bij ik dacht expansys.
Gelukkig staat 'ie op all about phones nog steeds op week 52 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:56:
[...]

Gelukkig staat 'ie op all about phones nog steeds op week 52 :)
Hoezo gelukkig? Heeft deze site het meestal bij het juiste eind?
Ik weet dat het een kwestie van afwachten is, maar ik heb toch het donkerbruine vermoeden dat het sowieso niet december gaat worden.
Zoals ik al eerder had gepost zeggen de beiden distributeuren van de Benelux dat hij januari geleverd wordt. Ook logica zegt mij dat week 52 moeilijk haalbaar wordt ivm de feestdagen in die week. Er zijn dan teveel vrije dagen waardoor distributie in die periode moeizaam zal verlopen en dus niet echt rendabel/optimaal is. Als je uit gaat van de levertijd van Expansys dan kom je ook op week 52 uit.
Ik denk persoonlijk dat HTC wacht tot na de drukke feestdagen en dat vanaf januari het toestel geleverd wordt zodat de distributie ook soepel verloopt. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:51:
[...]

Hoezo gelukkig? Heeft deze site het meestal bij het juiste eind?
Ik weet dat het een kwestie van afwachten is, maar ik heb toch het donkerbruine vermoeden dat het sowieso niet december gaat worden.
Zoals ik al eerder had gepost zeggen de beiden distributeuren van de Benelux dat hij januari geleverd wordt. Ook logica zegt mij dat week 52 moeilijk haalbaar wordt ivm de feestdagen in die week. Er zijn dan teveel vrije dagen waardoor distributie in die periode moeizaam zal verlopen en dus niet echt rendabel/optimaal is. Als je uit gaat van de levertijd van Expansys dan kom je ook op week 52 uit.
Ik denk persoonlijk dat HTC wacht tot na de drukke feestdagen en dat vanaf januari het toestel geleverd wordt zodat de distributie ook soepel verloopt. Wat denken jullie?
Zit natuurlijk een kern van waarheid in.... Maar vergeet niet dat in de periode tussen kerst en oud en nieuw mensen veel geld uitgeven, in januari zijn de meeste mensen door hun geld heen... Daarnaast is het natuurlijk een mooi kerstcadeau, al kan dat kort dag worden... Het zal HTC geen donder uitmaken dat de distributie misschien niet optimaal is, die willen gewoon verkopen en geef ze eens ongelijk :)
Daarnaast heeft een mede-tweaker van een HTC woordvoerder te horen gekregen dat ze nog steeds hopen op week 52... Het is allemaal speculeren, er is geen zinnig woord over te zeggen... Afwachten maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Zover ik heb begrepen, heeft deze site het vaak wel goed ja... DaanO van dit forum houd dit onderdeel ook bij, en dat wordt wekelijks ge-update. DaanO krijgt het dan ook te horen van iemand als de HTC distributeur zelf, in plaats van telkens wilde gokken te plaatsen, wat volgens mij veel andere winkels doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
We wachten het maar af! Maar hoe eerder ie komt hoe beter, ik ben d'r klaar voor! :P Hopelijk hebben ze het niet bij het goede eind op xda devs, en wordt het niet half januari...
Er valt momenteel ook weinig meer te bespreken over het toestel afgezien van de release date zo lijkt het.

Ben wel benieuwd of er iets betere ondersteuning in zit voor de Qualcomm chipset (grafische deel). Zal wel ongeveer hetzelfde zijn als de Touch Dual lijkt me, dus toch nog eens daar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
RaptorRVL schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 00:03:
We wachten het maar af! Maar hoe eerder ie komt hoe beter, ik ben d'r klaar voor! :P Hopelijk hebben ze het niet bij het goede eind op xda devs, en wordt het niet half januari...
Er valt momenteel ook weinig meer te bespreken over het toestel afgezien van de release date zo lijkt het.

Ben wel benieuwd of er iets betere ondersteuning in zit voor de Qualcomm chipset (grafische deel). Zal wel ongeveer hetzelfde zijn als de Touch Dual lijkt me, dus toch nog eens daar kijken :)
Toestel zal vrijwel dezelfde prestaties hebben als de HTC TytnII.

Volgens de informatie die ik heb ontvangen moet het toestel in januari komen. Stond geen weeknummer bij. Misschien dat er een enkel toestel eerder de handel in komt, maar ik verwacht algemene beschikbaarheid pas half januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 29-07 15:23
Iemand die enig idee heeft wat deze gaat kosten bij een verlenging van een KPN Mobiel 20 met 2 jaar? Een schatting van de meerprijs dus.

Ik denk rond de 300, of zit ik dan te laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Valt toch heel makkelijk te vinden op bv smartphonestunts.nl ofzo? 369 euro's zag ik er staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
RaptorRVL schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 00:03:

Tja, ik hoop dat de glans meevalt op de telefoon. Ik denk 't eerlijk gezegd wel als je kijkt naar hoe erg 't scherm van mijn telefoon (SE k800i) nu glanst en hoeveel last ik ervan heb, maar de glans is 't enige wat me van de telefoon nog tegen kan vallen :)

[ Voor 53% gewijzigd door brrrt op 11-12-2007 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Ja, de glans kan een probleem zijn. Maar persoonlijk denk ik toch van niet want m'n Touch die had ook een enorme glans zo leek het eerst. Op de video's en foto's was er aardig wat glans te zien maar in het echt viel het enorm mee. Ligt ook voor een groot deel aan dat nieuwe touchscreen die ze gebruiken en dat zal wel niet zoveel anders zijn op de Cruise als bv de Touch.

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorRVL op 11-12-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
brrrt schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 06:49:
[...]

Tja, ik hoop dat de glans meevalt op de telefoon. Ik denk 't eerlijk gezegd wel als je kijkt naar hoe erg 't scherm van mijn telefoon (SE k800i) nu glanst en hoeveel last ik ervan heb, maar de glans is 't enige wat me van de telefoon nog tegen kan vallen :)
het scherm van dan SEk800i reflecteert inderdaad ook heel erg, maar toch is het niet hinderlijk. Het lijkt mij dat ze het zelfde soort scherm gebruiken als in de Touch, en daar hoor ik ook weinig klachten over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:51:
[...]

Lijkt mij dat een soepele verloop van de distributie totaal geen reden is om de uitgifte uit te stellen. HTC is een commercieel bedrijf dat graag nog een graantje kerst verkoop wil meepikken. En het is natuurlijk ook niet zo dat door 190 tot 200 miljoen kerstkaarten (welke TNT bezorgt dit jaar) het totale land ontregeld is in de maand december. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:58:
[...]

Lijkt mij dat een soepele verloop van de distributie totaal geen reden is om de uitgifte uit te stellen. HTC is een commercieel bedrijf dat graag nog een graantje kerst verkoop wil meepikken. En het is natuurlijk ook niet zo dat door 190 tot 200 miljoen kerstkaarten (welke TNT bezorgt dit jaar) het totale land ontregeld is in de maand december. :D
Nee ik begrijp als bedrijfskunde student dat ze als bedrijf willen verkopen. Het is ook logisch dat mensen in de maand januari minder te besteden hebben waardoor bedrijven nog gauw wat willen verkopen in december wanneer er nog wel geld bij mensen zit. Het heeft daarnaast niks te maken met kerstkaarten, maar ik doelde meer op het feit dat veel bedrijven gesloten zijn gedurende die dagen (niet alleen winkeliers maar ook vervoerders, distributeurs, koeriersdiensten etc). Sowieso zitten bedrijven 1e en 2e kerstdag dicht en er zijn bedrijven die op de 24e ook al dicht zitten. Als het dan echt week 52 wordt dan mist HTC sowieso al de kerstinkopen of het wordt echt last call op maandag de 24e. Daarnaast vervallen er ook voor veel bedrijven de laatste dagen van het oude jaar aangezien er bij veel bedrijven dan weinig te doen is (weet ik uit ervaring).
Het blijft echter bij speculeren aangezien HTC zelf ook niet echt iets los laat. Ook wel logisch aangezien ze niet aan een belofte vast willen zitten die mensen eventueel blij maakt met een dode mus. Ik denk dus dat HTC gewoon "fris" wil beginnen in het nieuwe jaar met een top product (ben ik van mening :) ) ipv het er nog snel proberen doorheen te drukken.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:42:
[...]

Nee ik begrijp als bedrijfskunde student dat ze als bedrijf willen verkopen. Het is ook logisch dat mensen in de maand januari minder te besteden hebben waardoor bedrijven nog gauw wat willen verkopen in december wanneer er nog wel geld bij mensen zit. Het heeft daarnaast niks te maken met kerstkaarten, maar ik doelde meer op het feit dat veel bedrijven gesloten zijn gedurende die dagen (niet alleen winkeliers maar ook vervoerders, distributeurs, koeriersdiensten etc). Sowieso zitten bedrijven 1e en 2e kerstdag dicht en er zijn bedrijven die op de 24e ook al dicht zitten. Als het dan echt week 52 wordt dan mist HTC sowieso al de kerstinkopen of het wordt echt last call op maandag de 24e. Daarnaast vervallen er ook voor veel bedrijven de laatste dagen van het oude jaar aangezien er bij veel bedrijven dan weinig te doen is (weet ik uit ervaring).
Het blijft echter bij speculeren aangezien HTC zelf ook niet echt iets los laat. Ook wel logisch aangezien ze niet aan een belofte vast willen zitten die mensen eventueel blij maakt met een dode mus. Ik denk dus dat HTC gewoon "fris" wil beginnen in het nieuwe jaar met een top product (ben ik van mening :) ) ipv het er nog snel proberen doorheen te drukken.
Op zich wel een logisch verhaal Mike :) ....MAARRRR, toch denk ik dat een bedrijf met vaste logistieke kanalen het niet laat afhangen van een bepaalde periode van het jaar ;)
Misschien denk ik wel zo omdat ik het me als ondernemer niet kan veroorloven producten 2 weken te laten staan in het magazijn :( .

Maar ben volgens mij nu een beetje off-topic bezig....sorry 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Het is gewoon afwachten :)
Het is speculeren en koffiedik kijken...
Hopelijk ligt de Cruise voor het einde van dit jaar in de schappen, maar ik houd er stiekem al rekening mee dat dit niet gaat gebeuren.... Er is zeker nog geen Tweakers die een reactie van HTC heeft weten te ontlokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venigo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-08 23:49

venigo

Thanks! Greetz!

Hmm op gsmbestellen.nl staat de levertijd op 3-5 dagen.

Verder als ik moet denken aan een Micro-SD slot moet ik denken aan zo'n kaartje?
Klik

Hoop verder dat de touch cruise dit jaar nog in de schappen ligt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Laatst online: 14-09 19:31
venigo schreef op woensdag 12 december 2007 @ 01:23:

Verder als ik moet denken aan een Micro-SD slot moet ik denken aan zo'n kaartje?
Klik

Hoop verder dat de touch cruise dit jaar nog in de schappen ligt :).
Nee, want het is zonde om geen HCSD te nemen van 8GB. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

venigo schreef op woensdag 12 december 2007 @ 01:23:
Klopt. Ik heb mijn HTC daar besteld. Voordat ik hem bestelde had ik 1 van de verkopers aan de lijn en die zei al dat die 3-5 dagen standaard is en dat ook zij hem verwachten in week 51/52.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Vulcano schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:12:
[...]

Nee, want het is zonde om geen HCSD te nemen van 8GB. ;)
Ook fout... :)
Neem er dan 1 van 16 gig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 18:21
Ik weet niet hoor, maar is toch wel proppen SD kaart in MicroSD slot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gsmbestellen heeft de telefoon van zijn site gehaald.
Ze zullen wel teveel vragen krijgen over de release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janegsm schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:38:
[...]

Ik weet niet hoor, maar is toch wel proppen SD kaart in MicroSD slot...
You're right! d:)b
Ik heb liggen slapen... :z 7(8)7

Tegen de tijd dat die cruise er eindelijk is zal ook de 16 Gig micro-SDHC wel beschikbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
http://www.smartphonestun...ruise_uk/tid11/index.html

509 euro dus... Lijkt me een mooie prijs inclusief verzendkosten :)
ze verwachten de Cruise pas in januari... Dat is wel weer minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Iemand nog iets nuttigs te vertellen hier ipv gezeur over het gokken van levertijden?

Zijn er al ervaringen met schermen van de 'oude' touch die versleten waren?

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mail gehad van algebeld die hem halverwege december hadden verwacht:

"Helaas heb ik niet zo’n goed nieuws ontvangen, HTC heeft de levering van het toestel uitgesteld. In eerste instantie was de levering geplant voor week 50 maar dit zal naar alle waarschijnlijk uitgesteld worden tot na de jaarwisseling. "
kibber schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:09:
http://www.smartphonestun...ruise_uk/tid11/index.html

509 euro dus... Lijkt me een mooie prijs inclusief verzendkosten :)
ze verwachten de Cruise pas in januari... Dat is wel weer minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de exacte verschillen tussen de Engelse en de Nederlandse versie van de cruise?

Zoals:

Bezit de UK versie over eenzelfde garantieregeling?
Bezit de UK versie over andere software of voorgeprogrammeerde instellingen?
Klopt de zwarte kleur (zoals UK-versie bij expansys) en verschilt die van de NLse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:26:
Wat zijn de exacte verschillen tussen de Engelse en de Nederlandse versie van de cruise?

Zoals:

Bezit de UK versie over eenzelfde garantieregeling?
Bezit de UK versie over andere software of voorgeprogrammeerde instellingen?
Klopt de zwarte kleur (zoals UK-versie bij expansys) en verschilt die van de NLse versie?
alleen de taal van de rom verschilt, ik raad de Engelse versie aan. Meestal is de update er een paar dagen eerder, en veel software is ook alleen in het Engels te verkrijgen en het staat wel zo mooi als alles in 1 taal is. . Voor de rest moet het niets uitmaken als je m gewoon in een Nederlandse winkel koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:30:
[...]

alleen de taal van de rom verschilt, ik raad de Engelse versie aan. Meestal is de update er een paar dagen eerder, en veel software is ook alleen in het Engels te verkrijgen en het staat wel zo mooi als alles in 1 taal is. . Voor de rest moet het niets uitmaken als je m gewoon in een Nederlandse winkel koopt.
En hoe zit het met t9, voorgeprogde gprsinstellingen e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
De t9 zal inderdaad niet Nederlands zijn. Alhoewel het Nederlandse woordenboek voor wm6 wel apart te installeren is. En ik neem aan dat die ook gewoon werkt op de Cruise.
Gprs instellingen is misschien iets lastiger te voorspellen. Ik heb altijd achteraf een Engelse rom erop gezet, dus weet niet of die instellingen op een Engelstalig toestel staan als die in Nederland verkocht wordt. Tot nu toe heb ik altijd wel de correcte instellingen gevonden en het instellen is ook niet echt super moeilijk. Zou dus niet echt een probleem zijn als ze er niet van te voren al in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:23

mno

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:13:
Net mail gehad van algebeld die hem halverwege december hadden verwacht:

"Helaas heb ik niet zo'n goed nieuws ontvangen, HTC heeft de levering van het toestel uitgesteld. In eerste instantie was de levering geplant voor week 50...."
[flauw]
Geplant? Wij maar wachten tot hij in de winkel ligt en bij algebeld stoppen ze hem gewoon in de grond?
[/flauw]

Gewoon rösti

Pagina: 1 ... 4 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.