HTC Touch Cruise - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 28 Laatste
Acties:
  • 221.129 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cloink
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-03-2024
Xanion schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:37:
[...]

Waarom maak je dat lijstje zelf niet en publiceer je deze hier voor ons? :+
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 15:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

cloink schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:16:
Eh... Kan er iemand voor me eens een lijstje opmaken met de concurrentie van deze HTC Touch Cruise (en dan bedoel ik smartphones die ook dezelfde combinatie van gsm/pda/gps + 3g/wifi/bt aanbieden en toch compact genoeg blijven om zonder je belachelijk te maken in je broekzak passen)? Deze lijkt nl. een resolute winner, maar aangezien het er naar uit ziet dat we nog 4 weken extra bedenktijd krijgen, misschien toch nog eens rondneuzen (ook wat betreft modellen die pas binnenkort uitkomen)?

Thanks! _/-\o_
HTC TYTN II, HTC P3300 komen in aanmerking denk ik?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:38
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:51:
[...]

Al kent de Tytn II wel een toetsenbord, is ie een stuk zwaarder, iets groter en ook duurder (vooral laatste 3 redenen zijn voor mij belangrijk)
En de P3300 is wel een stukje ouder dan deze, oftewel, langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cloink
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:51:
[...]

Klopt. Had ik beiden al naar gekeken (logisch, zelfde merk, dus die vond ik nog net ;) ).

De TyTN II vind ik wat te dik en te zwaar (heb nu een baksteen van een Nokia 6680 en die is me al te dik en aardig zwaar, de TyTN II is slechts marginaal dunner en bovendien een PAK zwaarder!), maar komt eventueel nog in aanmerking. Nadeel is ook de extra kostprijs t.o.v. de Touch Cruise en of ik nou echt zo'n toetsenbord nodig heb?

De P3300 komt niet in aanmerking wegens verouderd en onvoldoende specs (geheugen, processor, usb1.1, geen umts?). Prijs is wel aantrekkelijk, maar ach...

Buiten de HTC modellen nog units aan te bevelen? d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die P3300 is wel aantrekkelijk, ligt qua specs dichtbij de Touch Cruise. Hij is wel iets trager maar doet verder weinig onder voor de Touch Cruise. Het scheelt dan ook tegen de 200 euro in prijs, dus dat lijkt me redelijk, het is net of je die 200 euro extra voor de Touch Cruise over hebt, alleen wegens de snellere processor. Hangt van je gebruikerseisen af uiteraard.

Die USB snelheid is bij de P3300 wel van belang wat mij betreft, ik persoonlijk gebruik dagelijks de cardreader om bestanden van en naar mijn SD card te transferen.In de P3300 ligt de sd card ergens onder de batterij en simcard verstopt, wat voor mij zou inhouden dat ik een aantal malen per dag het halve toestel uit elkaar moet halen, OF lang moet wachten om het via USB te doen. Dat heeft de Touch Cruise beter voor elkaar. In elk ander geval zou ik prima met een P3300 kunnen leven in combinatie met een optionele WM6 rom.

De TYTN II heb ik laatst ook even mee gespeeld. Zwaar, lomp ding, duur ook, maar ik begrijp wel dat mensen daarvoor kiezen. Voor mij biedt het weinig voordelen, maar als je bijv. in een bewegende trein zit en je moet tekst gaan typen via de stylus op de touch screen, dan schiet dat niet op. Dan is zo'n QWERTY keyboard erg handig. Is voor mij persoonlijk geen argument, maar voor de eigenaar van eerdergenoemde TYTN II wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cloink
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:42:
Die P3300 is wel aantrekkelijk, ligt qua specs dichtbij de Touch Cruise. Hij is wel iets trager maar doet verder weinig onder voor de Touch Cruise. Het scheelt dan ook tegen de 200 euro in prijs, dus dat lijkt me redelijk, het is net of je die 200 euro extra voor de Touch Cruise over hebt, alleen wegens de snellere processor. Hangt van je gebruikerseisen af uiteraard.
Juist ja, ik ben nogal veeleisend. Zo vrees ik voor de P3300 wat betreft zware toepassingen (bv. TomTom 6 en database-driven apps). Gebruik nu dus apart een Nokia 6680 (HORROR wat betreft snelheid van uitvoering, voor mij nooit nog zo'n halve Symbian!) en een HP 2210 (m'n TomTom PDA'tje, werkt prima). Alleen heeft die 2210 dus ook een 400MHz processor, iets wat ik - denk ik - niet ga kunnen missen?

Misschien moet ik die vraag maar eens in de P3300 thread gaan stellen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik kan er nog aan toevoegen (uit ervaring, een collega van me heeft een P3300) dat Tomtom 6 in elk geval prima draait om een P3300. Alleen een route plannen over binnenwegen van Rekyavic naar Sicilie duurt wat langer :P :D

De traagheid merk je dan bij het berekenen van de route, maar voor de gemiddelde Nederlandse routeberekening heb je het over seconden of fracties ervan, althans heb ik het niet als storend ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-06 22:20
De HTC P3600 niet vergeten ! Heeft ook van alles aan board. ( 400mhz processor)
Draait perfect met een WM6 Rom incl microSDHC kaartjes van bijv 6 gb (mbv micro-minsd adapter)
Tomtom werkt ook goed met de ingebouwde GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cloink
Njaaa... Da's dezelfde prijs als de Cruise voor een wat ouder toestel toch. Dan liever de Cruise (geen idee waarom ze die 2 allebei op de markt laten, de 3600 zal wel uitgefaseerd worden I guess?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-06 22:20
De p3600 Zal goedkoper moeten worden, anders minder intressant naast de Cruise. Het is maybe niet voor niets dat ze voor de p3600 geen officiele WM6 rom update uitbrengen. Zal er wel uitgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC Touch P3050 (HTC Vogue 100)??

Afbeeldingslocatie: http://www.pdadb.net/img/htc_p3050.jpg

pdadb.net
Mobilitysite.com

Alleen weet ik niet of hier gps op zit/komt? Op verschillende sites staat het wel maar bij pdadb niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonaparty
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-07 13:29
Is de E-ten X800 een goed alternatief voor deze verlate Cruise? Iets zegt me van niet, maar waarom ookal weer niet? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
bonaparty schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:43:
Is de E-ten X800 een goed alternatief voor deze verlate Cruise? Iets zegt me van niet, maar waarom ookal weer niet? :z
Stabiliteits problemen....

Lees veel slechte geluiden over de x800, erg jammer want de specificaties zijn goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-07 16:27
Reactie bol.com: helaas niet kunnen leveren, we verwachten hem voor 4 december te kunnen leveren... (gewoon een week opgeschoven dus...m.a.w. aan het lijntje houden). Hier heb ik geen zin in. Bestelling gecancelled, ik hoor t wel als ie ergens echt te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ponq schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:17:
Reactie bol.com: helaas niet kunnen leveren, we verwachten hem voor 4 december te kunnen leveren... (gewoon een week opgeschoven dus...m.a.w. aan het lijntje houden). Hier heb ik geen zin in. Bestelling gecancelled, ik hoor t wel als ie ergens echt te krijgen is.
Verstandig, Bol.com is niet te vertrouwen wat levertijden betreft. Als menig Telecom-bron al week 52 zegt dan zal die veredelde boekenboer hem wel niet voor 4 december kunnen leveren verwacht ik :|

Geduld... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:13:
[...]

Verstandig, Bol.com is niet te vertrouwen wat levertijden betreft. Als menig Telecom-bron al week 52 zegt dan zal die veredelde boekenboer hem wel niet voor 4 december kunnen leveren verwacht ik :|

Geduld... :)
Ach.... HTC doet soms vreemde dingen betreft levertijd.

De P3600 kwam ook ineens een maand te vroeg.
Zodra het toestel echt te koop is zullen we het snel genoeg weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cloink
Ach, heb hem ook maar al besteld bij een te vertrouwen persoon waar ik eigenlijk al mijn gsm's de afgelopen 5 jaar heb gekocht en hij wist me ook te vertellen dat het W52 wordt... Leuk eindejaarscadeautje aan mezelf, zullen we maar denken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 20:05

J-P

Syntax erro....

cloink schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:09:
[...]

Buiten de HTC modellen nog units aan te bevelen? d:)b
Tja, de Glofish X500 of X500+ heeft het allemaal ook, maar ikzelf heb deze expres links laten liggen omdat ik over de software niet al te veel goede verhalen heb gehoord.

Gewoon voor de Cruise gaan dus.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:31:
HTC Touch P3050 (HTC Vogue 100)??

[afbeelding]

pdadb.net
Mobilitysite.com

Alleen weet ik niet of hier gps op zit/komt? Op verschillende sites staat het wel maar bij pdadb niet. :?
Voorlopig krijgt dit toestel geen GSM en is die dus niet te gebruiken als telefoon in Nederland. :? :X

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cloink
Doordat ik - zoals gewoonlijk - weer impulsief heb aangekocht (nouja, gereserveerd), toch nog even een vraagje:

Ik heb nl. geopteerd voor de UK uitvoering, daar ik zoiets had van
1) Komen mogelijks vroeger uit
2) Zijn in het Engels (duh) en dat leest toch prettiger qua computertaal
3) Krijgen ook als eerste de nodige updates

Maar zijn er ook nadelen aan verbonden eigenlijk? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

cloink schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:00:
Doordat ik - zoals gewoonlijk - weer impulsief heb aangekocht (nouja, gereserveerd), toch nog even een vraagje:

Ik heb nl. geopteerd voor de UK uitvoering, daar ik zoiets had van
1) Komen mogelijks vroeger uit
2) Zijn in het Engels (duh) en dat leest toch prettiger qua computertaal
3) Krijgen ook als eerste de nodige updates

Maar zijn er ook nadelen aan verbonden eigenlijk? :?
Misschien het automatisch aanvullen tijdens het typen, dat zal in het Engels zijn denk ik. Technisch weet ik niet of er verschillen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Het lijkt me toch wel mogelijk om de taal te veranderen in Windows Mobile en anders wel door de engelse versie erop te zetten. Ik probeer altijd zoveel mogelijk software in het engels te hebben dus zie het ook niet echt zitten om een nederlandse versie van Windows Mobile te moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cloink
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:03:
[...]

Misschien het automatisch aanvullen tijdens het typen, dat zal in het Engels zijn denk ik.
Goed, da's nl. het eerste wat ik op elk mobieltje wel afzet, afgrijselijk, die text-prediction dingen! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij smartphonesstunts is de Cruise nu gratis bij een 2 jarig Relax 200 abonnement.
Maar de verwachte leveringstijd is ondertussen januari geworden.

Op deze site wordt niets gemeld over de aanwezigheid van TomTom. Bestaan er ook versies zonder?

Mobieldick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-08 10:54
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:58:
Bij smartphonesstunts is de Cruise nu gratis bij een 2 jarig Relax 200 abonnement.

Op deze site wordt niets gemeld over de aanwezigheid van TomTom. Bestaan er ook versies zonder?

Mobieldick
Na 3x aan een 2jarig abonnement te hebben gezeten ga ik hier denk ik van af stappen. Ik haal me straks die Cruise betaal er een gedeelte bij en wil over een jaar weer een nieuwe htc :P

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:58:

Mobieldick
meestal is het gewoon een test versie, waar je dan 1 gratis map voor kan downloaden. En volgens mij is dat nog niet eens een Benelux map maar een City-Map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 13:43
Misschien is het trouwens leuk om de zwarte versie van deze telefoon ook op de beginpagina te zetten (om de kleuren gewoon goed te kunnen vergelijken).
Ik vind 't best een mooi ding :)

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=56921&dimensionid=17&shopid=2

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1194884167.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:14
Volgens mij is er maar 1 versie, dat bovenste plaatje is bij andere licht gefotografeerd waardoor hij zwart(er) lijkt.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/touch-cruise/live/high/live11.jpg

Je ziet dat door het spiegelende glas de kleur lijkt te veranderen

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/touch-cruise/live/high/live04.jpg

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs4me
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 12:42
Als er een zwarte is, neem ik zwart :)

[ Voor 56% gewijzigd door xs4me op 28-11-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 15:31
xs4me schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:10:
Als er een zwarte is, neem ik zwart :)
Idem!
van de Tytn2 zijn wel twee kleuren, dus het zou best eens kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik die zwarte zie op de foto geloof ik niet dat dat door een andere lichtinval komt. Dat is echt een andere kleur: zwart.
Jammer dan weer van die grijze knoppen... 8)7

Verwijderd

Algebeld: 488 euro. En we zakken verder... :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:40:
Algebeld: 488 euro. En we zakken verder... :)
Kijk, dat moeten we hebben :) Kan niet wachten tot hij uitkomt, dan kan mijn N95 marktplaats op...

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:34

Pinobigbird

doesn't share food!

Op afgebeld.nl staat in de omschrijving HTC P3650 (Cruise) WM 6.0 PPC NL Silver. Dit geeft dus aan dat er meerder kleuren komen.

Zelf ben ik ook erg gecharmeerd van de zwarte versie, zoals die op pdashop.nl te zien is:
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=56922&dimensionid=6&shopid=2 vs. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1194884167.jpg

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Zo. Net "even" de manual van 260 paginas doorgescrolled. Wat een lekker apparaat zeg. Ik ben een WM Smartphone gebruiker vanaf de Motorola MPX200 maar ga u toch echt over naar de PDA Phone. Heb nog even kort de Nokia N82 overwogen, maar blijf bij Windows Mobile. Jammer hoor dat ie pas in week 52 komt. Maar goed, alle goede dingen komen langzaam dus we wachten het geduldig af. Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar de zwarte. Nu maar hopen dat die uitvoering niet later komt dan de zilveren. Een topper :)

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Verwijderd

Weet iemand of de nieuwe flash lite 3.0 is geintegreerd??

Verwijderd

Zul je net zien dat de grijze hier (als eerste) op de markt komt...
Maar goed. Ik wil toch een Orange versie en hoop dat die er snel komt. Toch altijd jammer dat wachten en die onzekerheid over wanneer ze een nieuwe telefoon in de winkel hebben liggen...

• maxjuh
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:28:
Zul je net zien dat de grijze hier (als eerste) op de markt komt...
Maar goed. Ik wil toch een Orange versie en hoop dat die er snel komt. Toch altijd jammer dat wachten en die onzekerheid over wanneer ze een nieuwe telefoon in de winkel hebben liggen...
T-Mobile bedoel je...

Voor mij wordt het in februarie een nieuwe. Hoop dat de zwarte dan ook leverbaar is.

Verwijderd

Neeeee!! Ik wil nog een Orange versie zonder ugly T-Mobile layout....

Iemand een idee tot wanneer je nieuwe Orange abbo's af kunt sluiten? Bij de Orange shop krijg ik ook allemaal verschillende verhalen te horen.

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Idd, ik baal ook behoorlijk van het uitstel. Anders was hij deze week uitgekomen!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 29-07 15:23
Ik mag hopen dat hij voor het einde van het jaar komt. Want 1 Jan ga ik voor 5 maanden richting Frankrijk en het is wel zo lekker als ik hem gewoon hier kan kopen...

• J-P

J-P

Syntax erro....

Idd jammer, kan niet wachten totdat de tel uitkomt, maar ik heb geduld.....

Op de XDA site is er net een nieuw forum geopend voor de Touch Cruise, nu maar snel de boel custumizen zoals jezelf wilt.

En hier is een nieuwe review, wel in het Italiaans. (je kan m natuurlijk vertalen met bijv. Babelfish)

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Een alternatief is de E-ten X600.. Enige nadeel is dat hij 64 MB RAM heeft ipv 128. Verder heeft ie een gevoeligere GPS antenne, sterkere accu, beter design (maar da's persoonlijk), is minder duur en is nu al te koop!

http://www.pdadb.net/index.php?m=specs&id=913

edit: een filmpje van de Cruise: kerel die zich nogal uitleeft op het apparaat + een HTC Touch ;)
http://youtube.com/watch?v=2HIdL4LnC2Q

[ Voor 21% gewijzigd door tbenschop2 op 29-11-2007 18:12 ]

• FireStarter
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:07:
Neeeee!! Ik wil nog een Orange versie zonder ugly T-Mobile layout....

Iemand een idee tot wanneer je nieuwe Orange abbo's af kunt sluiten? Bij de Orange shop krijg ik ook allemaal verschillende verhalen te horen.
Gewoon tot na 31 december wachten. In de T-Mobile shop zeiden ze dat die 50% korting op je abbo actie van nu nog kinderspel was in vergelijking met de actie die na 31 december van start gaat.

Daar krijgt iedere Orange klant nog bericht over.

Ben zeer benieuwd!

w00t

• FireStarter
tbenschop2 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:53:
Een alternatief is de E-ten X600.. Enige nadeel is dat hij 64 MB RAM heeft ipv 128. Verder heeft ie een gevoeligere GPS antenne, sterkere accu, beter design (maar da's persoonlijk), is minder duur en is nu al te koop!

http://www.pdadb.net/index.php?m=specs&id=913

edit: een filmpje van de Cruise: kerel die zich nogal uitleeft op het apparaat + een HTC Touch ;)
http://youtube.com/watch?v=2HIdL4LnC2Q
Die ronde knop van de Cruise lijkt daar wel licht groen :r

w00t

Verwijderd

Dus je zegt eigelijk dat ik niet moet verlengen dit jaar...??

• Magnolia
  • Laatst online: 22:14
Vind de X600 van E-ten niet echt een waardig alternatief.

-Geen UMTS/HSDPA (of te wel nergens snel internetten behalve bij wifi spots)
-Geen A2DP Bluetooth profiel (snoer ontkom je niet aan)
-1.92MP camera vs 3.15MP
-helft minder RAM en ROM (zei je al)
-verder schijnt die joystick ook niet echt 'je van het' te zijn (volgens sommige reviewers).

Al met al geen alternatief in mijn ogen. Touch Cruise moet gewoon snel uitkomen :P

Ontspan.

Verwijderd

FireStarter schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:15:
[...]

Gewoon tot na 31 december wachten. In de T-Mobile shop zeiden ze dat die 50% korting op je abbo actie van nu nog kinderspel was in vergelijking met de actie die na 31 december van start gaat.

Ben zeer benieuwd!
geld die actie dan alleen voor mensen die al klanten zijn van orange? of weet je dat niet?

• maxjuh
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:13:
[...]

geld die actie dan alleen voor mensen die al klanten zijn van orange? of weet je dat niet?
Dat lijkt me wel. Ze willen natuurlijk de Orange klanten behouden en dat doen ze door middel van een spectaculaire actie.

edit: bedenk me nu dat de actie die nu loopt natuurlijk ook voor niet orange klanten is. Dus ja kan natuurlijk ook best voor niet orange klanten zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door maxjuh op 29-11-2007 21:24 ]

• kibber
Hmm ik heb vanavond mijn K750i gesloopt per ongeluk :P
Hij viel en ging niet meer aan...
de batterij maakt geen goed contact meer met de contactjes, kan het wel fixen maar had er geen zin meer in... Ik gebruik nu maar een oude Nokia in de hoop dat de cruise snel leverbaar is :P

• FireStarter
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:18:
Dus je zegt eigelijk dat ik niet moet verlengen dit jaar...??
Als je nu nog Orangeklant bent niet nee.

Enige ellendige is dat de service waarom ik bij Orange zit T-Mobile mij niet kan bieden. Het gaat om de Orange2Orange service voor €10,- per maand. Kan ik naar m'n vriendin bellen zoveel ik wil voor €10,- per maand. Hopelijk komt T-Mobile met zo'n vorm van service.

Moet wel, denk dat heel erg veel Orange klanten bij Orange zitten vanwege die service.

We zullen zien wat ze gaan doen om mij te behouden en niet te laten overstappen naar KPN of Vodafone.

w00t

• kibber
Op de site van Central point staat inmiddels een verwachtte voorraad datum van 20 december...
Ik heb me inmiddels bij GSMtrack en PDAshop ingeschreven om een mail te ontvangen als hij leverbaar is... Er moet nu toch snel een vervanger voor mijn K750i komen :P

• paulus4ever
  • Laatst online: 16-08 22:07
kibber schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:27:
Op de site van Central point staat inmiddels een verwachtte voorraad datum van 20 december...
Ik heb me inmiddels bij GSMtrack en PDAshop ingeschreven om een mail te ontvangen als hij leverbaar is... Er moet nu toch snel een vervanger voor mijn K750i komen :P
Wel grappig dat ie gisteren weer op 3 december en vanmiddag op 4 december stond.
Zag er weer een beetje hoopvol uit... Nu staat ie inderdaad weer op 20 december en ik durf te wedden dat ie 1 min na middernacht op 21 december staat.

Tis gewoon een automatisch systeem die iedere dag 1 dag opschuift...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

paulus4ever schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:45:
[...]

Wel grappig dat ie gisteren weer op 3 december en vanmiddag op 4 december stond.
Zag er weer een beetje hoopvol uit... Nu staat ie inderdaad weer op 20 december en ik durf te wedden dat ie 1 min na middernacht op 21 december staat.

Tis gewoon een automatisch systeem die iedere dag 1 dag opschuift...
Ja hoor: Verwachte voorraad datum: vrijdag 21 december 2007

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Pinobigbird schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 00:00:
[...]

Ja hoor: Verwachte voorraad datum: vrijdag 21 december 2007
LOL zo kunnen we nog wel even doorgaan, een maat van me zit dicht bij het uitgave punt naar de verschillende leveranciers en die kon me alleen vertellen dat er nog (steeds) geen echte datum vast staat.

Gewoon een kwestie van wachten dus.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 13:11
In de tussentijd weer een nieuw filmpje gevonden:
http://www.youtube.com/watch?v=_avtlGWIX0s

Ze praten wel erg veel in het Frans alleen... de hele tijd... continu... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireStarter schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:15:
[...]

Ben zeer benieuwd!
Ik hoop dat ze mij overslaan qua berichten, ben nl. godzijdank van die ellendingen af _/-\o_ . Het enige voordeel van Orange is dat je lekker lang met je bundel doet omdat je bij gebrek aan bereik nergens kan bellen 8)7
Maarja, dit is natuurlijk totaal offtopic :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorRVL schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 03:23:
In de tussentijd weer een nieuw filmpje gevonden:
http://www.youtube.com/watch?v=_avtlGWIX0s

Ze praten wel erg veel in het Frans alleen... de hele tijd... continu... :P
Ruim 23 minuten frans ga ik ech nie trekken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet je het geluid toch uit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ontvang hopelijk vandaag een Touch Cruise als review exemplaar \o/ Is er nou nog altijd geen duidelijkheid over de leverdatum? :o Ik had begrepen eind november/begin december en ik baalde dus een beetje dat ik de Cruise pas zo laat kreeg, maar zo te zien heeft niemand hem nog...

Ding is alleen al best wel lang onderweg uit België, nu maar hopen dat er geen blije Belgische postmeneer is die een nieuwe pda-foon heeft :o

[ Voor 21% gewijzigd door Grrrrrene op 30-11-2007 08:35 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee dat is leuk dat we dan hands-on ervaringen horen.. Misschien een idee wat wensen voor de review te verzamelen hier???

- Glimmen van de voorkant van de behuizing
- Verschil met gewone Touch (reactiesnelheid, formaat, etc)
-
-

Meer zuig ik nu even niet uit mijn duim ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:51
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:19:
Hee dat is leuk dat we dan hands-on ervaringen horen.. Misschien een idee wat wensen voor de review te verzamelen hier???

-
-

Ik ben wel erg benieuwd naar de degelijkheid, torsiestijfheid en dat soort dingen. Aangezien dit de eerste pda-achtige is die ik veel in mijn broekzak ga dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet je naar autoweek.nl Het is geen carbio hoor ;-) (torsiestijfheid.. haha)
(geintje hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cloink
Ughhh... Tegenslagje zijn de UMTS-tarieven bij m'n provider:
€ 15 / maand voor 50 MB
Na de 50 MB betaalt u € 0,90 / MB
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:19:

-
-

- Hoe de tomtom werkt (hoe snel hij connect, of de glans van de behuizing niet het zicht afneemt etc.)
- Of de bugs van de TyTN II ook hier voorkomen
- Tja, en hoe stevig hij aanvoelt, lijkt me ook wel belangrijk. :)

[ Voor 4% gewijzigd door brrrt op 30-11-2007 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vergelijking met de Touch gaat lastig worden, aangezien ik die niet heb ;) Het is wel een van de kandidaten voor mijn volgende foon, maar zover is het nog niet :)

De bugs van de TyTN II moet ik ff uitzoeken, maar die vergelijking kan ik wel maken :)
Pinobigbird schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:52:
[...]

[...]

Ik ben wel benieuwd hoe lang de batterij het volhoudt bij het gebruik van TomTom (met GPS aan natuurlijk ;) ). Wanneer dit minder dan zo'n drie uur is zou je 'm aan de 12V moeten hangen in je auto. Anders volstaat een losse houder, zonder voedingskabel dus.
Komt goed ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Grrrrrene op 30-11-2007 11:30 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

brrrt schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:10:
[...]

- Hoe de tomtom werkt (hoe snel hij connect, of de glans van de behuizing niet het zicht afneemt etc.)
Grrrrrene schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:26:
Vergelijking met de Touch gaat lastig worden, aangezien ik die niet heb ;) Het is wel een van de kandidaten voor mijn volgende foon, maar zover is het nog niet :)

De bugs van de TyTN II moet ik ff uitzoeken, maar die vergelijking kan ik wel maken :)
Ik ben wel benieuwd hoe lang de batterij het volhoudt bij het gebruik van TomTom (met GPS aan natuurlijk ;) ). Wanneer dit minder dan zo'n drie uur is zou je 'm aan de 12V moeten hangen in je auto. Anders volstaat een losse houder, zonder voedingskabel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:10:
[...]

Met name de degelijkheid van de draaiknop is voor mij een onzeker puntje... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Ik heb nu sinds een jaar de P3300 en die is zeer degelijk! Ook geen enkel probleem gehad met de draaiknop. Het enige punt waar de verf ietsje afbladdert is net boven de stylus uitgang, komt doordat je daar steeds langskrabt met je nagel om de stylus eruit te halen. Verder heb ik m staan op 260 ipv 200 MHZ, voldoet eigenlijk prima.
Maar goed, nieuw is altijd leuker dus ik hoop maar dat de Cruise voor de kerst er is! Ga trouwens ook zeker voor de zwarte versie, ook als ik daar wat langer op moet wachten.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:51
Grrrrrene schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:34:
Ik ontvang hopelijk vandaag een Touch Cruise als review exemplaar \o/ Is er nou nog altijd geen duidelijkheid over de leverdatum? :o Ik had begrepen eind november/begin december en ik baalde dus een beetje dat ik de Cruise pas zo laat kreeg, maar zo te zien heeft niemand hem nog...

Ding is alleen al best wel lang onderweg uit België, nu maar hopen dat er geen blije Belgische postmeneer is die een nieuwe pda-foon heeft :o
Oh en zou je ook kunnen kijken of hij TMC ondersteund? Er zit i.t.t de Tytn 2 namelijk wel een FM ontvanger in...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

DRAFTER86 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:53:
[...]

Oh en zou je ook kunnen kijken of hij TMC ondersteund? Er zit i.t.t de Tytn 2 namelijk wel een FM ontvanger in...,
Op het xda-developers forum is al het een en ander uitgezocht over TMC op de HTC P3300 (Artemis, de voorloper van de Touch Cruise). Zie dit topic. De conclusie is dat de TMC data wel ontvangen kan worden in de FM-radio over RDS, maar dat de data niet gebruikt kan worden in andere applicaties, zoals TomTom.

Mocht de Touch Cruise wél over de TMC data kunnen beschikken in TomTom, dan zou dat een primeur zijn voor HTC toestellen. Ik ben bang dat dat dus niet het geval zal zijn.

In de al bestaande reviews wordt er met geen woord gerept over TMC. Dus er is nog een kleine hoop. Grrrrrene, laat het ons weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Was vanmiddag even bij belcompany om de S730 eens in de hand te houden en wat info omtrent de Cruise in te winnen. Toevallig was daar een HTC vertegenwoordiger die me wist te vertellen dat de “volgens de huidige planning” de Cruise eind wk 51, begin 52 leverbaar zal zijn. Ben alleen vergeten te vragen naar de beschikbare kleuren. Mijn voorkeur gaat toch ook echt uit naar zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiligheid schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:07:
Ik heb nu sinds een jaar de P3300 en die is zeer degelijk! Ook geen enkel probleem gehad met de draaiknop. Het enige punt waar de verf ietsje afbladdert is net boven de stylus uitgang, komt doordat je daar steeds langskrabt met je nagel om de stylus eruit te halen. Verder heb ik m staan op 260 ipv 200 MHZ, voldoet eigenlijk prima.
Maar goed, nieuw is altijd leuker dus ik hoop maar dat de Cruise voor de kerst er is! Ga trouwens ook zeker voor de zwarte versie, ook als ik daar wat langer op moet wachten.
Aangezien er nu een touchflo interface op zit zal dat slijten van de stylusingang wel meevallen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 13:11
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:17:
[...]

Aangezien er nu een touchflo interface op zit zal dat slijten van de stylusingang wel meevallen! :P
Nu krijgen we meer slijtage van het nieuwe touchflo scherm :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:02
RaptorRVL schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:47:
[...]

Nu krijgen we meer slijtage van het nieuwe touchflo scherm :o
dan geven we m toch een mooi plastic laagje op het beeldscherm voor zn verjaardag :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee of en wanneer orange dit speeltje in haar assortiment gaat plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Volgens deze site: http://www.portablegear.nl/reviews/HTC_Touch-Cruise.htm krijg je bij je cruise TomTom kaarten voor west-europa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:33:
iemand enig idee of en wanneer orange dit speeltje in haar assortiment gaat plaatsen?
Niemand weet wanneer die sowieso komt....laat staan dat iemand weet wanneer die bij een bepaalde provider komt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
kibber schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 16:13:
Volgens deze site: http://www.portablegear.nl/reviews/HTC_Touch-Cruise.htm krijg je bij je cruise TomTom kaarten voor west-europa :)
Interessant, waar lees je dat dit TomTom kaarten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
ehuurman schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:17:
[...]

Interessant, waar lees je dat dit TomTom kaarten zijn?
Nergens dat het specifiek TomTom kaarten zijn, maar ze spreken over wegenkaarten.
En aangezien TomTom meegeleverd word met het toestel lijkt het mij safe to say dat het waarschijnlijk TomTom kaarten zullen worden toch?
Maar inderdaad, er staat nergens specifiek TomTom :)
Ik vraag me sowieso af in hoeverre dit waar is, aangezien die kaarten ook niet bij de Tytn geleverd zijn, en die is natuurlijk wel weer een stukje duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Nog een review, nu in 't Engels, over de HTC Touch Cruise. Een hele uitgebreide review met een hoop foto's (ook de vergelijking met de p3300!) erbij. Een aanradertje dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
kibber schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:34:
[...]

Nergens dat het specifiek TomTom kaarten zijn, maar ze spreken over wegenkaarten.
En aangezien TomTom meegeleverd word met het toestel lijkt het mij safe to say dat het waarschijnlijk TomTom kaarten zullen worden toch?
Maar inderdaad, er staat nergens specifiek TomTom :)
Ik vraag me sowieso af in hoeverre dit waar is, aangezien die kaarten ook niet bij de Tytn geleverd zijn, en die is natuurlijk wel weer een stukje duurder...
Ga er maar echt niet vanuit dat er TomTom kaarten meegeleverd worden voor heel West-Europa. Is meer dag dromen dan een beetje realistisch nadenken volgens mij. Je zal waarschijnlijk gewoon precies hetzelfde krijgen als bij de Tytn II idd, lijkt me veel logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

brrrt schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:46:
Nog een review, nu in 't Engels, over de HTC Touch Cruise. Een hele uitgebreide review met een hoop foto's (ook de vergelijking met de p3300!) erbij. Een aanradertje dus :)
Top review! Veel info, veel foto's. Nu nog maar 1 ding, de Touch Cruise in de schappen!

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
FabianNL schreef op zondag 02 december 2007 @ 23:06:
[...]

Ga er maar echt niet vanuit dat er TomTom kaarten meegeleverd worden voor heel West-Europa. Is meer dag dromen dan een beetje realistisch nadenken volgens mij. Je zal waarschijnlijk gewoon precies hetzelfde krijgen als bij de Tytn II idd, lijkt me veel logischer.
Je krijgt gewoon 1 tomtom stadskaart geïnstalleerd, zie volgend review:
The GPS support is well done for TyTN II, this aspect of the PDA phone is based off the Quallcomm 7200 chipset. The device was able to detect some seven sattelites on a clear day, which is quite in keeping with the Gygabite standarts and is slightly worse than Mio and E-Ten devices do. The GPS navigation software supplier is TomTom, any card (Moscow, Berlin, etc.) one in number is installed free.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

standby tijd van zo'n 2 dagen bij normaal gebruik? gaan we terug naar het jaar 2002 ofzo?.. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cloink
De man waarvan ik hem koop heeft even contact opgenomen met de groothandelaar en die heeft helaas geen weet van een andere kleur (zwart dus). Ik vrees dus dat het gewoon een andere hoek is van fotograferen, waardoor het door het chromé biesje de boel er zwart uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 08:47:
[...]

standby tijd van zo'n 2 dagen bij normaal gebruik? gaan we terug naar het jaar 2002 ofzo?.. 8)7
Nee, er staat
Our tests revealed that the device in fact stay without recharging for about two days of moderately extensive usage.
Normaal gebruik is toch echt wat anders dan 'redelijk uitvoerig' gebruik. Je kan misschien zeggen dat jij 'm altijd uitvoerig gebruikt, maar dan nog is dat dan 'normaal gebruik', terwijl ze hier expliciet zeggen 'meer dan normaal' ;)

Ik wil niet ontkennen dat de batterij een korte leefduur heeft. In de vergelijking komt hij er als slechtste uit. Dit zou misschien wel één van de grote minpunten kunnen gaan worden voor deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Laatst online: 23:43
De O2 variant van de Cruise gaat O2 Xda orbit 2 heten. En zoals je in de bron kunt zien, lijkt deze toch echt zwart te zijn!

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Ze zeggen ook dat die micro SD kaartjes tot 4gig kon gebruiken maar als ik me niet vergis dan kan die tot 32gig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Mr.Vulcano schreef op maandag 03 december 2007 @ 09:48:
De O2 variant van de Cruise gaat O2 Xda orbit 2 heten. En zoals je in de bron kunt zien, lijkt deze toch echt zwart te zijn!

Bron
Let er wel op dat O2 een ander design gebruikt:
Afbeeldingslocatie: http://www.theunwired.net/media/column/o2_xda_orbit_2/preview/o2_xda_orbit_2_front_small1.jpg
Based on the HTC Touch Cruise (aka the HTC Polaris), O2 again decided to uses a slightly different, rounder design to better fit in its range of Xda smartphones and the Xda orbit 2 follows the design guidelines of its forerunner - the Xda orbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op maandag 03 december 2007 @ 09:43:
[...]
Nee, er staat

[...]

Normaal gebruik is toch echt wat anders dan 'redelijk uitvoerig' gebruik. Je kan misschien zeggen dat jij 'm altijd uitvoerig gebruikt, maar dan nog is dat dan 'normaal gebruik', terwijl ze hier expliciet zeggen 'meer dan normaal' ;)

Ik wil niet ontkennen dat de batterij een korte leefduur heeft. In de vergelijking komt hij er als slechtste uit. Dit zou misschien wel één van de grote minpunten kunnen gaan worden voor deze telefoon.
Dat is inderdaad wel wat juister ja. Tis niet echt duidelijk wat ze nou met "moderately extensive" bedoelen. Als daar ook een paar uur GPS e.d. inzitten kan ik me wel voorstellen dat dat een redelijke impact heeft.

Iemand hier die enig idee had wat de standby tijd van een Touch is? Het lijkt er op dat de Cruise een iets kortere standby tijd zal hebben (hoewel de lagere cijfers tijdens belasting ook kunnen zijn ontstaan omdat de Cruise simpelweg een snellere processor heeft?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Bogey Dope schreef op maandag 03 december 2007 @ 09:50:
Ze zeggen ook dat die micro SD kaartjes tot 4gig kon gebruiken maar als ik me niet vergis dan kan die tot 32gig aan.
Standaard MicroSD tot 4 GB. SDHC kaarten theoretisch tot 32GB (8GB momenteel op de markt).

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonaparty
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-07 13:29
Kan iemand dit voor mij vertalen in écht Engels? :+
Ik krijg echt hoofdpijn van dit stukje. Een beetje dat gevoel dat je vroeger kreeg als je 'voor de gein' je opa's zware bril opzette. :)
Of ben ik de enige die hier last van heeft?

[ Voor 0% gewijzigd door bonaparty op 03-12-2007 10:43 . Reden: teveel smilies ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee die O2 versie is veel mooier.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
bonaparty schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:42:
[...]

Kan iemand dit voor mij vertalen in écht Engels? :+
Ik krijg echt hoofdpijn van dit stukje. Een beetje dat gevoel dat je vroeger kreeg als je 'voor de gein' je opa's zware bril opzette. :)
Of ben ik de enige die hier last van heeft?
Ok, lag het dus gelukkig niet aan mij. Vind het ook echt verschrikkelijk Engels geschreven....

/edit: Zie dat T-Mobile nu de Touch Plus heeft aangekondigd, het gaat hier voor de duidelijkheid om de Touch Dual maar dat geeft me wel nóg meer goede hoop dat ze ook (binnenkort?) de MDA Cruise of iets dergelijks gaan aankondigen!
bron: http://www.allaboutphones.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=1458

[ Voor 28% gewijzigd door FabianNL op 03-12-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 13:26
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:46:
Hee die O2 versie is veel mooier.. :-(
Idd ziet er een stuk beter uit in het zwart en met die ronde hoeken!
Dat vierkant design van de cruise vind ik eigenlijk maar niks, het doet zo ouderwets aan. Designers van de gewone touch waren hadden blijkbaar vakantie toen de cruise ontwikkeld werd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen dat T-mobile die versie ook gaat voeren van O2 dan maar. Dat is echt een ideaal design en meer de naam Touch waard want meer in lijn qua design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

roma0803 schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:38:
[...]

Standaard MicroSD tot 4 GB. SDHC kaarten theoretisch tot 32GB (8GB momenteel op de markt).
Schrok al met mijn 6gig kaartje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Wat ik alleen niet snap:
Only one phone number is allowed per USIM/SIM-card stored contact. If you copy a user memory contact to SIM/USIM, the SIM Card Manager program splits any multiple phone numbers associated with a single contact into separate contact records for the USIM/SIM card memory. A special suffix is added automatically to the names of such duplicate contacts to tell between them (by default "/M" stands for Mobile, "/W" for Work and "/H" for Home).
Kan je maar 1 telefoonnummer per contact invoeren? Ik dacht dat je (zeker met PDA telefoons) altijd verschillende nummers (en adresgegevens, verjaardag etc.) per contact in kan voeren?

Hoe werkte dit op de vorige HTC telefoons? Ik heb nu namelijk een Sony Ericsson k800i waarop dit wel kan...

[edit]
Ik lees net het volgende, wat weer compleet strijdig is met wat hierboven staat:
The only limit to the size of the contact book is the volume of free user memory. Up to 12 phone numbers of different types of phone numbers, 3 e-mail addresses, home and work address, web page address and a plenty of other details like Assistant's Phone Number can be associated with every contact. It goes without saying that each contact can enjoy its own ringtone and picture as well as belong to one of the customizable user groups.
nu snap ik er helemaal niks meer van...

[ Voor 27% gewijzigd door brrrt op 03-12-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
brrrt schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:37:
Wat ik alleen niet snap:

[...]

Kan je maar 1 telefoonnummer per contact invoeren? Ik dacht dat je (zeker met PDA telefoons) altijd verschillende nummers (en adresgegevens, verjaardag etc.) per contact in kan voeren?

Hoe werkte dit op de vorige HTC telefoons? Ik heb nu namelijk een Sony Ericsson k800i waarop dit wel kan...

[edit]
Ik lees net het volgende, wat weer compleet strijdig is met wat hierboven staat:

[...]

nu snap ik er helemaal niks meer van...
Op je SIM kaart kan je maar 1 nummer per contact kwijt, op je telefoon geheugen kan je er natuurlijk veel meer in kwijt (email adressen, verjaardagen, enz). En nee, dit is niks bijzonders, dat heb je namelijk op het moment ook eigenlijk al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
FabianNL schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:53:
[...]

Op je SIM kaart kan je maar 1 nummer per contact kwijt, op je telefoon geheugen kan je er natuurlijk veel meer in kwijt (email adressen, verjaardagen, enz). En nee, dit is niks bijzonders, dat heb je namelijk op het moment ook eigenlijk al.
Gelukkig. Ik vond het al zo vreemd toen ik 't las. Het zou voor mij anders een hele grote stap terug zijn, als dat waar was... :)
Pagina: 1 ... 3 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.