HTC Touch Cruise - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 28 Laatste
Acties:
  • 221.180 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:41

Pinobigbird

doesn't share food!

RaptorRVL schreef op maandag 19 november 2007 @ 23:19:
[...]

Wat ik mij verder af vraag over de bijgeleverde TomTom is: In de openingspost staat dat de Cruise geleverd wordt met een stadskaart of een optie voor alle kaarten van west europa. Nu lijkt me dat je voor dat laatste waarschijnlijk moet betalen.
Maar wat moet ik mij precies voorstellen van zo'n stadskaart? Lijkt me nogal klein. Of is het echt gemaakt als een stukje 'trial-ware' om te proeven wat TomTom kan en dat ze willen dat je dan meteen heel west europe besteld?
Ik gok zomaar dat laatste en het lijkt een vrij open deur want het lijkt me wel iets te mooi om waar te zijn dat ze bv TomTom erbij leveren waar je dan gratis de kaart van Nederland bij kunt downloaden o.i.d. (legaal wel te verstaan :o )
In de handleiding op pagina 178 staat daarover hetvolgende:
First-time use
The first time you use TomTom NAVIGATOR, a Setup Wizard opens and asks you a few questions to set up TomTom NAVIGATOR. Answer each question by tapping your desired answer on the screen.
A Download Wizard then opens and allows you to download a map of your choice for free. After the download is completed, the map is automatically added to TomTom NAVIGATOR.
Je krijgt dus de zogenaamde 'taster' versie van TomTom. Zie ook de info over deze versie bij de HTC P3000. Daar staat dat het een stadskaart betreft:
When you start TomTom, you are prompted to
download the free city map of your choice.
Zie ook de website van HTC.

Je krijgt dus inderdaad maar 1 stadskaart, wat dus inderdaad in zekere zin op een trial versie lijkt.

[ Voor 8% gewijzigd door Pinobigbird op 19-11-2007 23:58 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 20:23

J-P

Syntax erro....

Pinobigbird schreef op maandag 19 november 2007 @ 23:57:
[...]

Je krijgt dus inderdaad maar 1 stadskaart, wat dus inderdaad in zekere zin op een trial versie lijkt.
Ben benieuwd welke versie van Tomtom er dan op staat en of je hem makelijk kan verwijderen (als je bijvoorbeeld de voorkeur geeft aan IGO of zoiets.
Weet iemand hoe dat zit als je met de P3300 een hard reset uitvoert, komt Tomtom dan terug??

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:47

13art

Moderator Mobile
Bogey Dope schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 03:04:
[...]

Ben benieuwd welke versie van Tomtom er dan op staat en of je hem makelijk kan verwijderen (als je bijvoorbeeld de voorkeur geeft aan IGO of zoiets.
Weet iemand hoe dat zit als je met de P3300 een hard reset uitvoert, komt Tomtom dan terug??
Bij een harde restet komt tomtom inderdaad weer terug, maar deze kan je weer net zo makkelijk verwijderen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:28:
[...]

Bij een harde restet komt tomtom inderdaad weer terug, maar deze kan je weer net zo makkelijk verwijderen.
By de TyTN 2 wordt tomtom op een apart cd'tje geleverd, en dient handmatig geinstalleerd te worden bij een hard reset. Zou dat nu niet weer het geval zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
In de handleiding staat volgens mij niks over een aparte cd. En staat er ook al meteen bij de uitleg van alle programma's 'TomTom' in de lijst.
Dus neem maar aan dat ie er gewoon standaard bij een hard-reset toch nog op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
RaptorRVL schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:53:
In de handleiding staat volgens mij niks over een aparte cd. En staat er ook al meteen bij de uitleg van alle programma's 'TomTom' in de lijst.
Dus neem maar aan dat ie er gewoon standaard bij een hard-reset toch nog op staat.
Uit de User Manual van de HTC Touch Cruise (http://www.htc.com/suppor...is_HTC_English_Manual.pdf) => pagina 178:

"To install TomTom NAVIGATOR
Install TomTom NAVIGATOR from the Applications Disc that came with the device."

@ RaptorRVL: rtfm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:47

13art

Moderator Mobile
DaSaN schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:50:
[...]

By de TyTN 2 wordt tomtom op een apart cd'tje geleverd, en dient handmatig geinstalleerd te worden bij een hard reset. Zou dat nu niet weer het geval zijn?
Tja zou kunnen weet niet, maar bij de P3300 is dat dus niet het geval.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:45:
[...]

Tja zou kunnen weet niet, maar bij de P3300 is dat dus niet het geval.
Is hier dus wel zo, lees mijn vorige post anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Xanion schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:25:
[...]

Even mezelf quoten. :)
Dit bedoel ik met beter betaalbaar, nog 'slechts' 509 euries
http://www.smartphonestun...cruise_nl/tid7/index.html
Zie ik nu gewoon iets over het hoofd, of is dit gewoon goedkoop?

Touch Cruise icm T-mobile Relax 150 €125,-
Abonnementskosten zijn (eerste jaar 50% korting) 18x€19,50=€351

Maakt samen €476,- Is goedkoper dan de losse prijs, en dan heb je ook nog een abonnement met 150 minuten.

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar zie je die aanbieding?

laat maar, al gevonden.... :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Maurii schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:25:
[...]

Zie ik nu gewoon iets over het hoofd, of is dit gewoon goedkoop?

Touch Cruise icm T-mobile Relax 150 €125,-
Abonnementskosten zijn (eerste jaar 50% korting) 18x€19,50=€351

Maakt samen €476,- Is goedkoper dan de losse prijs, en dan heb je ook nog een abonnement met 150 minuten.
Nu je het zegt ik heb het ff zitten narekeken en volgensmij kom ik tot dezelfde conclusie :S.

Een maat van mij heeft dit ook al eens gehad met een xbox premium + gratis gsm (als je ze los kocht was je meer kwijt dan dat je een abbonoment pakte en die dingen er gratis bijkreeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus4ever
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-08 22:07
Nog iets voor de startpost: De batterij heeft een capaciteit van 1350 mAh.

Was toevallig aan het kijken naar een extra batterij voor de nog te leveren HTC TC, maar die heeft maar een capaciteit van 1100 mAh.

[ Voor 4% gewijzigd door paulus4ever op 20-11-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Nou nou nou zeg, kan het niet wat aardiger? 8)7 Volgens mij niet echt de reacties die op dit forum thuis horen. We hebben allemaal hetzelfde doel hoor en dat is elkaar helpen, niet elkaar de grond in trappen. Alleen de uitleg van de manual was genoeg geweest, jouw toevoeging van 'rtfm' is behoorlijk over the top als je het mij vraagt.
Zeker gezien dat stukje maar één keer in de manual voorkomt en wanneer er verder wel naar TomTom verwezen wordt, dan is dat zonder de toevoeging dat je die moet installeren. Verder staat er bij de inhoud van het pakket ook niet dat TomTom er apart bij komt, alleen maar de vage kreet 'Getting Started and Applications discs - Sources for additional tools and programs.'
In de programs lijst staat dat het gaat om programma's die op de Cruise staan geïnstalleerd en welke je op de cd's kan vinden. Echter bij gprs monitor staat er wel: 'You will find this program in the provided disc.' maar bij TomTom staat dit er niet bij.

Verder heb ik contact opgenomen met smartphonestunts.nl en die weten dus gewoon stomweg nog niet wanneer zij de Cruise binnen krijgen. Ze zeggen dat de leverancier van hun dat ook nog niet weet. En zodra ze het wel zeker weten dan zetten ze dat onmiddelijk op de website.
Nogal open deur, maar wel interessant dat ze zo dicht van te voren nog niet precies weten wanneer ze die dingen binnen krijgen :).

edit: typo's etc.

[ Voor 9% gewijzigd door RaptorRVL op 20-11-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:15
RaptorRVL schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:01:
Verder heb ik contact opgenomen met smartphonestunts.nl en die weten dus gewoon stomweg nog niet wanneer zij de Cruise binnen krijgen. Ze zeggen dat de leverancier van hun dat ook nog niet weet. En zodra ze het wel zeker weten dan zetten ze dat onmiddelijk op de website.
Nogal open deur, maar wel interessant dat ze zo dicht van te voren nog niet precies weten wanneer ze die dingen binnen krijgen :).
Week 48 is het voorlopig volgens mij:

http://www.allaboutphones.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=1362

(Wel kijken bij de Polaris ipv de Cruise, staan al een paar reacties op dat dat niet klopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
FabianNL schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:07:
[...]

Week 48 is het voorlopig volgens mij:

http://www.allaboutphones.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=1362

(Wel kijken bij de Polaris ipv de Cruise, staan al een paar reacties op dat dat niet klopt)
Wordt volgende week recht getrokken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
DaannO houdt ons in spanning, wordt 't nou week 48 of week 52? We zullen 't allemaal merken in week 48...

Ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
brrrt schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:37:
DaannO houdt ons in spanning, wordt 't nou week 48 of week 52? We zullen 't allemaal merken in week 48...

Ik kan niet wachten!
Ga uit van week 48 ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Heb t nu even ranzig aangepast, maar zoals adewidt zegt gaat HTC uit van week 48 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino737
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-04-2022
Hoeveel plaats nemen de kaarten van West Europa in op je SD kaartje?
Vermits ik regelmatig in de US zit zou het leuk zijn moest ik een paar staten van de US ook instaleren; Zou alles op dezelfde SDkaart kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dino737 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:09:
Vermits ik regelmatig in de US zit zou het leuk zijn moest ik een paar staten van de US ook instaleren; Zou alles op dezelfde SDkaart kunnen?
EU 1 gb en als je VS erbij wilt wederom 1gb extra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Dino737 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:09:
West Europa zit rond de 1gb. Persoonlijk zou ik altijd gaan voor 2gb of meer (is de meerprijs niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Ik heb hier een cd liggen met west + midden-europa erop en dat is iets van 1.8 GB groot (uitgepakt van .cab). West europa is rond de 1gb als ik het mij goed kan herrinneren.
Aleen benelux + grote wegen van europa iets van 220 mb.

edit: typo's zoals altijd en DaanO en adewidt waren me voor :)

[ Voor 30% gewijzigd door RaptorRVL op 20-11-2007 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus4ever
  • Laatst online: 16-08 22:07
Slecht nieuws ben ik bang :S.

Expansys.nl heeft de verwachting van 5 naar 16 december bijgesteld.
En centralpoint.nl stelt de verwachting van dag tot dag, 1 dag bij (inmiddels 25 november) en ik denk morgen 26 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Ik denk er ook over deze pda aan te schaffen. Wat me tegenhoudt is de verschrikkelijke glimmende cover (wie verzint nou zoiets?!)
Zie plaatjes:
http://www.mobile-review....htc-touch-cruise-en.shtml

Moet nog even zien of dat in het echt ook zo lelijk is! Behalve dat is het gewoon een vet apparaat. Lekker klein ook!

Weet iemand of er SDHC kaartjes opkunnen?

Concurrent is de E-ten X600. Iemand al ergens een vergelijkende test gezien?

Hoop verder idd dat ie volgende week uitkomt!

[ Voor 5% gewijzigd door tbenschop2 op 20-11-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Hmm.. je zou kunnen kijken of er testen zijn van de TyTNII vs X600.
De TyTNII is zo goed als hetzelfde als de Cruise qua hardware geloof ik.

Wat betreft het glimmen, dat is lastig te zien op de foto's inderdaad. Als je bij die review de video's bekijken kun je het al beter zien of het was is ja of nee. Na het zien van die video's was ik wel gerust gesteld :). Maar da's wel erg persoonlijk natuurlijk, ik vind het niet lelijk mijn vriendin wel :D.

edit: kan reviews niet meer vinden zal het wel mis hebben 8)7
Wat interessant kant zijn is dit: http://www.mobile-review.com/pda/review/htc-tytn2-en.shtml#9
Oeh, nog een goede bron: HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5 het GOT draadje over de TyTNII :D (scroll omlaag tot je een lange lijst ziet waarin de performance staat weergegeven).

[ Voor 31% gewijzigd door RaptorRVL op 20-11-2007 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Ben benieuwd of ze over een maand of 3 een opvolger doen aankondigen. Het enige wat ik nog mis is:

- Iets betere vormgeving al kan ik hier misschien wel mee leven als ik um in mn handen heb.
- Een lampje.

Iedere week gebruik ik mn lampje wel op een SE K750i telefoon, lijkt me toch wel irritant als je het niet meer hebt.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Vormgeving had inderdaad iets beter gekund (weerhoud mij er niet van om deze aan te schaffen).
Lampje maakt me echt niks uit (gebruik dat op me huidige telefoon ook zowat nooit).

Wat ik wel jammer vind is de resolutie. Een vga resolutie was wel heel erg mooi geweest maar wordt die vast ook stukken duurder van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
FireStarter schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:55:
- Een lampje.

Iedere week gebruik ik mn lampje wel op een SE K750i telefoon, lijkt me toch wel irritant als je het niet meer hebt.
Waar gebruik je het voor? Ik pak met mijn S200 namelijk gewoon het scherm, dat geeft voor mij ook al licht zat. Anders gebruik ik de felste stand en dat werkt nog beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

maxjuh schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:02:
Vormgeving had inderdaad iets beter gekund (weerhoud mij er niet van om deze aan te schaffen).
Lampje maakt me echt niks uit (gebruik dat op me huidige telefoon ook zowat nooit).

Wat ik wel jammer vind is de resolutie. Een vga resolutie was wel heel erg mooi geweest maar wordt die vast ook stukken duurder van.
En potentieel ook langzamer, kijk maar naar de Glofish X500+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
J0YR1D3R schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:07:
[...]

Waar gebruik je het voor? Ik pak met mijn S200 namelijk gewoon het scherm, dat geeft voor mij ook al licht zat. Anders gebruik ik de felste stand en dat werkt nog beter..
Dat lampje is met 3 handelingen aan te zetten op mn telefoon. Als je ergens komt waar het donker is dan is dit zeer handig. Het geeft tig keer meer licht als een schermpje dat aan is. En ik hoop gewoon dat de volgende touch dit dus wel heeft.

En 5mp camera :+

Met mijn SE K750i kan ik in smsjes ook animaties toevoegen net als de smileys hier :) O+ :X enz.
Dit doen me vriendin en ik regelmatig. Zit deze fuctionaliteit in WM6 ook?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Hmm, deze review is wel heel positief over de HTC Touch Cruise!
Zitten nog leuke plaatjes bij, en het maakt me alsmaar zenuwachtiger totdat hij uitkomt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Vind de foto's in die review toch best slecht als je het mij vraagt.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
FireStarter schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:26:
Maarja, koop je de telefoon voor de foto's of voor de rest? Ik kijk voornamelijk naar de agenda functie, office, tomtom, en alle applicaties die je er zelf los op kan zetten. Een camera is handig/grappig, maar geen pré.

Ik vind de foto's ook tegenvallen, maar ik ben mijn SE k800i gewend, ook met 3,2mp en speciaal voor foto's ontworpen. Dan kun je verwachten dat ze tegenvallen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Volgens smartphonestunts wordt hij eind deze maand nog geleverd. Maar ik ga er vast vanuit dat dit wat later wordt...

Klik mee voor GoT!........

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

FireStarter schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:26:
Iedere keer als ik dit soort opmerkingen over telefoons zie vraag ik me toch af wat mensen verwachten van een plastic lens met een brandpuntsafstand van nog geen 5 millimeter naar een brak integrated CCD.

Professionele website nodig?

• FireStarter
curry684 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 00:44:
[...]

Iedere keer als ik dit soort opmerkingen over telefoons zie vraag ik me toch af wat mensen verwachten van een plastic lens met een brandpuntsafstand van nog geen 5 millimeter naar een brak integrated CCD.
Sorry maar deze foto's slaan nergens op 8)7 . Bekijk je die foto's eens op die russische site, daar zijn die foto's VEEEEL beter.
Welke van de 2 heeft een crappy model?
Laat dan die 3 mp camera helemaal weg want leuk is het dan niet meer.

En nee niet iedereen heeft een spiegelreflex camera thuis in zn broekzak zitten, logisch.

w00t

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 23:08
curry684 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 00:44:
[...]

Kijk eens in het topic van de N82 of N95, dan zie je wat een kwaliteit kan worden bereikt met
"een plastic lens met een brandpuntsafstand van nog geen 5 millimeter naar een brak integrated CCD". Als Nokia dit voor elkaar krijgt waarom kan HTC dit dan niet? Kwestie van prioriteiten
leggen om kosten te besparen neem ik aan. Anderzijds denk ik dat met een beetje goede lens
, het toestsel nog geen 50E duurder was geweest en dat bedrag had ik er zeker voor over gehad.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik blijf me verbazen hoeveel mensen een camera in een mobieltje belangrijk vinden. Ik heb het werkelijk nog nooit gebruikt, behalve in het begin om eens mee te spelen (op mijn toenmalige SE T610). Misschien leuk als je nog op school zit en er geintjes mee wilt uithalen of zo, maar verder....

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Wilde eerst de Nokia N95, maar nadat ik deze Touch Cruise heb gezien twijfel ik enorm. Vooral omdat de HTC WM6 heeft en je dus een hoop kunt aanpassen e.d. GPS wil ik gewoon hebben, niet dat ik het vaak gebruik, maar ik wil niet over een half jaar de functie missen. 3MP camera is niet zo geweldig als ik de review bekijk, maar echt veel foto's maken doe ik toch niet en anders zijn het toch slechts kliekjes. Benieuwd of Vodafone met een leuke actie komt. Mijn simonly loopt namelijk in mei af, duurt dus nog even.

• Pinobigbird
  • Laatst online: 13:41

Pinobigbird

doesn't share food!

Een camera in een mobieltje komt van pas wanneer er iets gebeurt wat je even snel op de foto wilt nemen. Dus niet voor vakantiekiekjes, maar juist voor zo nu en dan een snapshot. Hiervoor is de kwaliteit van de foto's, zoals te zien is in de twee reviews echt wel voldoende.

Zelf heb ik nu nog een SPV M600 (= HTC Prophet / Qtek S200) waarbij de camera echter zo traag is dat een snelle snapshot vaak niet lukt. Het opstarten van de camera duurt echt meer dan 5 seconden. Ik hoop dat de Touch Cruise wat dat betreft beter en sneller is zodat je wel snel even een fotootje kan nemen.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

jos707 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:49:
[...]

Kijk eens in het topic van de N82 of N95, dan zie je wat een kwaliteit kan worden bereikt met
"een plastic lens met een brandpuntsafstand van nog geen 5 millimeter naar een brak integrated CCD". Als Nokia dit voor elkaar krijgt waarom kan HTC dit dan niet? Kwestie van prioriteiten
leggen om kosten te besparen neem ik aan.
Ik mag het hopen ja, de gemiddelde smartphonegebruiker geeft geen reet om die camera's, dus een stukje plastic van 5 euro is meer dan genoeg voor dat ene MMSje per jaar of een paar kiekjes voor de verzekering als je een aanrijding hebt gehad.
Anderzijds denk ik dat met een beetje goede lens, het toestsel nog geen 50E duurder was geweest en dat bedrag had ik er zeker voor over gehad.
Een telefoon met een goede lens past niet in je broekzak, dan heb je een fototoestel met een secundaire GSM functie (zie de recente cybershotphones).

Professionele website nodig?

• FireStarter
curry684 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:10:
[...]

Ik mag het hopen ja, de gemiddelde smartphonegebruiker geeft geen reet om die camera's, dus een stukje plastic van 5 euro is meer dan genoeg voor dat ene MMSje per jaar of een paar kiekjes voor de verzekering als je een aanrijding hebt gehad.

[...]

Een telefoon met een goede lens past niet in je broekzak, dan heb je een fototoestel met een secundaire GSM functie (zie de recente cybershotphones).
offtopic:
En dan te bedenken dat er in 2009 waarschijnlijk wel een HTC Touch op de markt komt met hopelijk een VGA scherm, 6mp camera, lampje, kleiner design, 100gr, batterijduur 3 dagen normaal gebruik

Tot die tijd moeten we maar allemaal een HTC gaan halen, anders komt het er nooit van :z

En waarschijnlijk dat ik deze wel wil gaan halen zo in februari 2008 mits ze niet een spectaculaire aankondiging doen voor die tijd.

w00t

• J-P

J-P

Syntax erro....

Pinobigbird schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:37:

[...]

Zelf heb ik nu nog een SPV M600 (= HTC Prophet / Qtek S200) waarbij de camera echter zo traag is dat een snelle snapshot vaak niet lukt. Het opstarten van de camera duurt echt meer dan 5 seconden. Ik hoop dat de Touch Cruise wat dat betreft beter en sneller is zodat je wel snel even een fotootje kan nemen.
Ben bang dat ik je moet teleur stellen. In de eerste review die je zelf al noemde staat namelijk het volgende:

The time that passes from the moment you launch the camera application till the moment when you can enjoy a shot on its display averages 12 seconds. It takes the Cruise around 3-5 seconds to focus the camera, and for the macro mode the auto focus time rockets up to 8-9 seconds.

12 Seconden dus, en dan heb je nog geen foto genomen.

Gelukkig ben ik ook van mening dat een camera een extra-tje is op een telefoon en vind het dus allemaal wel best. ;)

• RaptorRVL
Ook wel een grappige website sizeasy.com.
Vergelijking tussen de Touch, Cruise en iPhone (zomaar wat gedaan):
http://sizeasy.com/page/s...ch-Cruise-vs-Apple-iPhone

Geeft wel een goed beeld hoe groot de Cruise is. Tenminste, als je de Touch en/of iPhone in het echt kent :).

• brrrt
De cruise is net iets groter dan de HTC p3300. 2 mm groter en dikker. De grootte valt dus eigenlijk best mee, als we 't over PDA telefoons hebben. Je hebt ze zat groter gehad :)

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
brrrt schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:32:
De cruise is net iets groter dan de HTC p3300. 2 mm groter en dikker. De grootte valt dus eigenlijk best mee, als we 't over PDA telefoons hebben. Je hebt ze zat groter gehad :)
Klopt, ik hoop dat de Cruise dan ook gewoon in mijn Brodit autohouder van de P3300 past. :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Xanion schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:41:
[...]

Klopt, ik hoop dat de Cruise dan ook gewoon in mijn Brodit autohouder van de P3300 past. :)
Ziet de aansluiting aan de onderkant er hetzelfde uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:35:
Wilde eerst de Nokia N95, maar nadat ik deze Touch Cruise heb gezien twijfel ik enorm. Vooral omdat de HTC WM6 heeft en je dus een hoop kunt aanpassen e.d. GPS wil ik gewoon hebben, niet dat ik het vaak gebruik, maar ik wil niet over een half jaar de functie missen. 3MP camera is niet zo geweldig als ik de review bekijk, maar echt veel foto's maken doe ik toch niet en anders zijn het toch slechts kliekjes. Benieuwd of Vodafone met een leuke actie komt. Mijn simonly loopt namelijk in mei af, duurt dus nog even.
Misschien kan ik je van die twijfel afhelpen. Zit met spanning dit topic te volgen en wel om de reden dat ik nu in het bezit ben van een N95 en juist de Touch Cruise wil. Redenen dat ik een beetje klaar ben met de N95:

- Slechte slider. Ben nu met mijn 3e N95 bezig en deze is ook al gerepareerd, echter het probleem is nog niet verholpen. Zit behoorlijke speling in de slider, wat resulteert in een irritante klik bij het indrukken van toetsen.
- Gebrek aan fatsoenlijk werkgeheugen. Bij 2 dingen naast elkaar doen - bijvoorbeeld muziek luisteren en browsen - krijg ik met grote regelmaat out-of-memory meldingen.
- Zelfs met nieuwste firmware is de telefoon nog redelijk 'buggy'. Soms vanuit het niets spontane restarts, tevens lijkt de telefoon soms 'dood' te zijn, wat enkel te verhelpen is door de accu er uit te halen en dan opnieuw op te starten.
- Geen mogelijkheid om TomTom op de interne GPS te draaien. Tijdens introductie vd N95 hadden de meeste users nog wel hoop op een versie voor de N95. Echter ruim 7 maanden later weten we wel beter, die komt er gewoon niet.
- Dan de camera, 5mp klinkt leuk maar is niet meer dan een reclame stunt geweest. Zulke strakke foto's maakt hij niet. Daar is simpelweg de de lens niet goed genoeg voor. Heb hiervoor de N73 gehad met 3mp camera en die maakte minstens zulke goeie foto's.
- De accu is een drama. Met niet eens al te intensief gebruik haal ik krap aan 1 dag (10min bellen, 10smsjes, 40min MP3 luisteren en wat browsen tussendoor).

Dus: bezint eer ge aan een N95 begint!

Ik wacht lekker op de Touch Cruise. Nokia heeft aan mij een klant verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
phieuw... dat klinkt als een drama. Had het idee dat het beste een mooie machine was die N95.
De software had ik inderdaat wel verwacht. Volgens mij is Symbian tegenwoordig een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 01:34:
[...]
- De accu is een drama. Met niet eens al te intensief gebruik haal ik krap aan 1 dag (10min bellen, 10smsjes, 40min MP3 luisteren en wat browsen tussendoor).

Dus: bezint eer ge aan een N95 begint!

Ik wacht lekker op de Touch Cruise. Nokia heeft aan mij een klant verloren.
Holy shit, 10 SMSjes per dag!?? _/-\o_ tip: iemand opbellen is veel gezelliger ;)
Ik zou als ik jou was eens aan een HTC met qwerty toetsenbord gaan denken dan hoor :)

Overigens lijkt die nieuwe N95 8GB wel verbeterd te zijn, van wat ik erover lees.

[ Voor 6% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 23-11-2007 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-07 16:27
De HTC Touch Cruise NL heb ik deze week bij Bol.com besteld (520 euro). Niet het goedkoopst, maar ik heb gewoon goeie ervaringen met Bol.com. Ook speelt mee dat bol.com aangaf een levertijd van 3 tot 5 werkdagen te hebben.

Na de geruchten over levering in december in deze thread heb ik ff een mailtje gestuurd naar de klantenservice van Bol.com. Antwoord was dat ze nog steeds verwachten dat ik het apparaat 27 november in huis heb.

Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Bogey Dope schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 00:08:
[...]

Ziet de aansluiting aan de onderkant er hetzelfde uit dan?
Jazeker, enigste waar het om gaat is of de mini-usb aansluiting op precies dezelfde plek zit. Als ze die een paar mm naar links of rechts hebben verschoven tov de P3300 zal ie niet passen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ponq schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:54:
De HTC Touch Cruise NL heb ik deze week bij Bol.com besteld (520 euro). Niet het goedkoopst, maar ik heb gewoon goeie ervaringen met Bol.com. Ook speelt mee dat bol.com aangaf een levertijd van 3 tot 5 werkdagen te hebben.

Na de geruchten over levering in december in deze thread heb ik ff een mailtje gestuurd naar de klantenservice van Bol.com. Antwoord was dat ze nog steeds verwachten dat ik het apparaat 27 november in huis heb.

Ik ben benieuwd...
Hmm ik ook. Ben je wel een van de eerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41

Ik ben benieuwd...
Ik heb dat ook ooit gedaan met een tel. die bij bol binnen 3 dagen geleverd zou worden (6500 Classic). Dat was dus verre van. Want de bestelling had ik al zon maand geleden geplaatst en nu staat de tel op +2weken. Ik zou me daar niet te veel op verheugen. Sorry als ik de pret nu een beetje druk voor je. Ook meerdere telefoontjes met elke keer verschillende antwoorden, maakten mij weinig wijzer. Uiteindelik maar gecancelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Laatst online: 22-06 15:31

Ik ben benieuwd...
Niet de goedkoopste?
Wel volgens de pricewatch geloof ik :)
Zegt natuurlijk niet veel, er staan genoeg winkels niet in de pricewatch,maar heb hem nog nergens goedkoper gezien
Zit er ook over te denken hem te bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
Ah, zou kunnen dat ie op dit moment daar wel t goedkoopst is ;). In deze thread werd ook melding gemaakt van centralpoint.nl. Volgens mij is ie daar nog steeds voor 500.
http://mobiele-telefoon.c...ise_P3650_Nederlands.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:29
Indien je de telefoon haalt inclusief abonnement, is deze telefoon dan branded? En zo ja, kun je de telefoon gewoon helemaal leeg halen en dan alleen HTC software installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Mr.Vulcano schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:04:
Indien je de telefoon haalt inclusief abonnement, is deze telefoon dan branded? En zo ja, kun je de telefoon gewoon helemaal leeg halen en dan alleen HTC software installeren?
Volgens mij zijn de HTC toestellen standaard SIMlockvrij.
Neem je echter bv. de MDA Touch Cruise (zal er ongetwijfeld komen), dan zit je met een locked toestel, plus nog wat T-mobile stuff, wat makkelijk te verwijderen is.

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Mr.Vulcano schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:04:
Ligt eraan, als je de telefoon daadwerkelijk bij Vodafone of T-mobile besteld krijg je waarschijnlijk een branded versie (dan moet je denken aan andere kleurtjes een logo op het toestel zelf en misschien wat aangepaste software.)
Als je hem echter bij een retailer i.c.m. een abonnement besteld, zoals de phonehouse (Kijk wel uit met aanbiedingen van providers) of online (bv. gsmweb.nl) dan staan het toestel en het abonnement los van elkaar en krijg je dus een unbranded versie.
Maurii schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:31:
[...]

Neem je echter bv. de MDA Touch Cruise (zal er ongetwijfeld komen), dan zit je met een locked toestel, plus nog wat T-mobile stuff, wat makkelijk te verwijderen is.
Dat zou ik niet te snel zeggen, het zou kunnen door de ROM te flashen, maar het zal me niet verbazen als je dan je garantie ook kwijt ben. Bovendien is de kans dan nog steeds groot dat ze het uiterlijk van het toestel ook aangepast hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Bogey Dope schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:39:
[...]

Dat zou ik niet te snel zeggen, het zou kunnen door de ROM te flashen, maar het zal me niet verbazen als je dan je garantie ook kwijt ben. Bovendien is de kans dan nog steeds groot dat ze het uiterlijk van het toestel ook aangepast hebben.
Dat is niet geheel waar: wanneer jij je toestel voor het eerst aanzet en hij dus een harde reset gedaan heeft, heb je ongeveer 3 seconden de tijd om een softreset te geven. Dan wordt er geen enkel onderdeel dat door de provider is toegevoegd geinstalleerd en heb je een kale HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

DaSaN schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:24:
[...]

Dat is niet geheel waar: wanneer jij je toestel voor het eerst aanzet en hij dus een harde reset gedaan heeft, heb je ongeveer 3 seconden de tijd om een softreset te geven. Dan wordt er geen enkel onderdeel dat door de provider is toegevoegd geinstalleerd en heb je een kale HTC.
Zou dat ook zo zijn voor branded telefoons ja, wel een hele verbetering dan, weet nog dat ik een paar jaar terug een branded K700i van Vodafone kreeg, was niet meer mee te werken, en de software kon je er niet vanaf krijgen.

We zullen het wel zeker weten als die uit komt.

PS mag van mij ondertussen wel :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Bogey Dope schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:05:
[...]

Zou dat ook zo zijn voor branded telefoons ja, wel een hele verbetering dan, weet nog dat ik een paar jaar terug een branded K700i van Vodafone kreeg, was niet meer mee te werken, en de software kon je er niet vanaf krijgen.

We zullen het wel zeker weten als die uit komt.

PS mag van mij ondertussen wel :9~ :9~
K700i is dan ook geen Windows Mobile.

bij mijn weten is dit mogelijk bij elk windows mobile toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Nou... balen dus.
Twee maanden moeten wachten op mijn Touch. Nu heb ik hem net een maand en komt er een nieuw apparaat wat echt alles heeft wat ik zocht.

Naja... het is niet anders.

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
  • Laatst online: 13-09 18:21
ponq schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:55:
.... In deze thread werd ook melding gemaakt van centralpoint.nl. Volgens mij is ie daar nog steeds voor 500.
Alleen vreemd het prijsverschil op die site tussen de NL en UK versie. NL 498,61 en UK 567.77
Wel erg groot verschil.
Tevens staat als levering: UK wordt 28 nov en de NL 14 dec
Ik ben benieuwd. Wil zelf een UK versie, indien er ooit een update komt is de UK versie altijd veel eerder te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
ponq schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:55:
Ah, zou kunnen dat ie op dit moment daar wel t goedkoopst is ;). In deze thread werd ook melding gemaakt van centralpoint.nl. Volgens mij is ie daar nog steeds voor 500.
Ach, op kieskeurig.nl is perfect te volgen waar deze telefoon 't goedkoopst is. Nu is de goedkoopste €492,66 (excl. verzendkosten), maar nog niet op voorraad.
Nog even wachten tot er meer op 't internet staan dan :)

[edit]
Toch vreemd dat op de meeste sites de HTC p3600 duurder is dan de HTC Touch Cruise (p3650)... Terwijl er meer mogelijk is met de touch cruise, deze telefoon nieuwer is, en deze er (naar mijn mening) veel strakker uitziet!

[ Voor 14% gewijzigd door brrrt op 23-11-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Wat is er meer mogelijk dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

peterh schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:12:
Nou... balen dus.
Twee maanden moeten wachten op mijn Touch. Nu heb ik hem net een maand en komt er een nieuw apparaat wat echt alles heeft wat ik zocht.

Naja... het is niet anders.
Wil je niet afzeiken ofzo hoor, maar het was onofficieel al een tijdje bekent dat deze telefoon zou komen, kijk maar naar het eerste topic: HTC Polaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • ook aac bestanden als ringtone
  • meer ram/rom geheugen
  • snellere internetverbinding (HSDPA, 3.6 Mbps ipv. HSDPA 1.8 Mbps)
  • WM6 (met touchflo) ipv. WM5
  • 3,2 mp camera ipv. 2 mp
  • FM radio
  • meer soorten muziekbestanden af te spelen
  • stand-by tijd tot 450 uur ipv. 250
  • gesprekstijd tot 7 uur ipv. 5 uur.
(rechtstreeks gekopiëerd van gsmarena :P)

Mijn punt is gewoon, de telefoon is (ruim een jaar) nieuwer, en verder dan dat de p3600 wél infrarood heeft, zie ik geen reden waarom je die telefoon moet kopen ipv. de touch cruise. Zeker niet waarom je €10,- meer zou betalen voor de p3600, terwijl je ook de touch cruise kan kopen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
  • Laatst online: 13-09 18:21
Ik heb sinds 3/4 jaar tot tevredenheid een p3600, een fijn toestel, van begin af aan gps actief,(onofficieel dat wel..), sind 2 maanden wm6 er op, microSDHC 6gb kaartje, mbv micro-minisd adapter. Sinds wm6 erop rom nog fijner toestel. Maar wil graag de Cruise, mij lijkt de touchflo wel fijn werken, kep nu touchcommander werken, maar denk toch dat de touchscreen van zo'n 'touch' toestel beter werkt met touchflo. En het geheugen lijkt me zeker wat opleveren, soepeler draaien van apps, ik doe veel tegelijkertijd met de phone, dat dit hopelijk wat
oplevert.

En..., hopelijk geen lakschade meer, want op p3600 is al wat lak af. Ik heb nu net nieuwe behuizing binnen uit HongKong, effe ombouwen en is weer nieuw. Meteen de Cruise halen als ie er is, ben benieuwd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Expansys is lekker vaag aan het doen:
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=159610

Nu ineens is ie niet meer leverbaar en staat ook niet meer bij hun in de lijst.
Misschien dat ze teveel pre-orders kregen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Hier staat ie nu wel weer. 18 December vooralsnog de verwachte leveringsdatum, maar hiermee schuift Expansys altijd wel makkelijk heen en weer.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Maar de telefoon staat dan wel voor € 589,-... Waarom koop je 'm dan niet ergens anders, waar hij goedkoper aangeboden wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
Iemand als iets gehoord of T-mobile deze telefoon ook gaat uitbrengen?...de MDA Compact 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Michel242186 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:10:
Iemand als iets gehoord of T-mobile deze telefoon ook gaat uitbrengen?...de MDA Compact 4?
T-Mobile heeft wel een 'T-Mobile MDA Touch' dus ik hoop (en ga er ook eigenlijk wel vanuit) dat ze ook komen met een 'T-Mobile MDA Touch Cruise'. Al heb ik ook hier nog niks officieels over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
FabianNL schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:15:
[...]

T-Mobile heeft wel een 'T-Mobile MDA Touch' dus ik hoop (en ga er ook eigenlijk wel vanuit) dat ze ook komen met een 'T-Mobile MDA Touch Cruise'. Al heb ik ook hier nog niks officieels over gehoord.
Waar staan die letters MDA voor? (betekend het soms dat je een soort van provider-gemodde-gsm krijgt ofzo??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
kami124 schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:32:
[...]
Waar staan die letters MDA voor? (betekend het soms dat je een soort van provider-gemodde-gsm krijgt ofzo??)
Net zoals PDA voor Personal Digital Assistant staat, heeft T-Mobile het geloof ik omgedoopt naar Mobile Digital Assistant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
Soeski schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:51:
[...]

Net zoals PDA voor Personal Digital Assistant staat, heeft T-Mobile het geloof ik omgedoopt naar Mobile Digital Assistant...
ooh ok. Maar of je nu een MDA of PDA versie van de htc touch cruise hebt maakt op de naam na geen verschil uit? of wel

edit: ik heb het al gevonden, met een MDA versie zitten er nog een paar tools van je provider bij maar dat was het dan ook.

[ Voor 14% gewijzigd door kami124 op 26-11-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
kami124 schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:56:
[...]

ooh ok. Maar of je nu een MDA of PDA versie van de htc touch cruise hebt maakt op de naam na geen verschil uit? of wel

edit: ik heb het al gevonden, met een MDA versie zitten er nog een paar tools van je provider bij maar dat was het dan ook.
Plus dat de T-Mobile versie een simlock heeft en de HTC versie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Xanion schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:23:
[...]

Plus dat de T-Mobile versie een simlock heeft en de HTC versie niet.
Als je toch met T-Mobile belt is dat geen hindernis, en na een jaar kun je kosteloos een sim unlock code aanvragen bij je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:07:
[...]

Als je toch met T-Mobile belt is dat geen hindernis, en na een jaar kun je kosteloos een sim unlock code aanvragen bij je provider.
Mocht je hem na een tijdje particulier door willen verkopen, dan verkoop je een simlockvrije 10x makkelijker en voor een hoger bedrag dan een branded T-Mobile apparaat. Ook al is de simlock eraf, er staat nog altijd reut van de desbetreffende provider in en op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Het is toch ook gewoon mogelijk om het toestel ergens anders te kopen met een T-Mobile abonnement of verlening dus doe je dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
maxjuh schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:19:
Het is toch ook gewoon mogelijk om het toestel ergens anders te kopen met een T-Mobile abonnement of verlening dus doe je dat.
Alleen is een 'echte HTC' duurder dan een MDA versie, wat soms toch een paar honderd euro scheelt. Toch de moeite lijkt mij.

Verder zit er wel zooi op van T-Mobile maar je kan hem altijd natuurlijk gewoon flashen naar een echte HTC met een andere ROM, alleen zit je dan nog met je sim-lock die je idd na een jaar mag vervangen. Enigste verschil wat je dan nog houd is dat er MDA en T-Mobile op je covertjes staan ipv HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:17:
[...]

Mocht je hem na een tijdje particulier door willen verkopen, dan verkoop je een simlockvrije 10x makkelijker en voor een hoger bedrag dan een branded T-Mobile apparaat. Ook al is de simlock eraf, er staat nog altijd reut van de desbetreffende provider in en op het toestel.
That may be so, maar dat hangt tevens sterk van de provider af. Ik heb zelf een Orange SPV M500 (inmiddels simlockvrij) en afgezien van een metalen titaniumlook behuizing (wat ik persoonlijk overigens destijds mooier vond dan het witte plastic van het origineel) staat er op het toestel zelf geen software van Orange. Wellicht is dit bij andere providers anders. Hoeft geen slechte zaak te zijn, mits het handige toevoegingen zijn. Ik kan me van vroeger herinneren dat T-Mobile T-zones aanbood, tegen een lager tarief kon je dan wappagina's bezoeken. Maar dan spreken we al over de oertijd hoor, sindsdien heb ik geen ervaring meer met T-Mobile.

[ Voor 19% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 26-11-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Heeft iemand die de cruise besteld heeft al een betrouwbare leveringsdatum ontvangen?
Ik wil hem in de loop van deze week ook gaan bestellen, maar ik wil hem natuurlijk wel zo spoedig mogelijk hebben ;)
Ik ben mijn SEK750i meer dan zat, hij is al twee keer weggeweest omdat mijn toetsenbordje deels uitviel, nu doet het joystickje weer niks meer... Ik heb er geen zin meer in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 12-09 22:52
RaptorRVL schreef op maandag 19 november 2007 @ 23:19:

Wat ik mij verder af vraag over de bijgeleverde TomTom is: In de openingspost staat dat de Cruise geleverd wordt met een stadskaart of een optie voor alle kaarten van west europa. Nu lijkt me dat je voor dat laatste waarschijnlijk moet betalen.
Maar wat moet ik mij precies voorstellen van zo'n stadskaart? Lijkt me nogal klein. Of is het echt gemaakt als een stukje 'trial-ware' om te proeven wat TomTom kan en dat ze willen dat je dan meteen heel west europe besteld?
Ik gok zomaar dat laatste en het lijkt een vrij open deur want het lijkt me wel iets te mooi om waar te zijn dat ze bv TomTom erbij leveren waar je dan gratis de kaart van Nederland bij kunt downloaden o.i.d. (legaal wel te verstaan :o )
De TomTom versie die erbij geleverd is idd een soort trial versie. Ze noemen het de taster editie. De
Na installatie wordt er gevraagd op je telefoon in welke stad je woont en dan is er een mogelijkheid om van die stad de kaart te downloaden. Dus alleen de stad, niet de rest van nederland.

De TomTom applicatie zelf is wel een complete versie. Als je dan denkt, 'Ej dit is makkelijk, maar ik wil de rest van NL/wereld ook', dan kan je die kaarten aanschaffen via TomTom.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:12:
Maar de telefoon staat dan wel voor € 589,-... Waarom koop je 'm dan niet ergens anders, waar hij goedkoper aangeboden wordt?
Met een 150 relax abonnement van 1 jaar van T-mobile af te sluiten via www.smartphonestunts.nl kost de telefoon met alle kortingen eraf totaal circa € 450,- per jaar en dan heb je de belminuten er ook nog bij.
In combinatie met het web'n walk van € 9,50/maand komen de totale kosten in 1 jaar op € 504,- omdat er € 60,- extra korting op de Cruise wordt gegeven.
Dan heb je er onbeperkt internet voor < € 5,-/maand bij.

Mobieldick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:37:
[...]
Met een 150 relax abonnement van 1 jaar van T-mobile af te sluiten via www.smartphonestunts.nl kost de telefoon met alle kortingen eraf totaal circa € 450,- per jaar en dan heb je de belminuten er ook nog bij.
In combinatie met het web'n walk van € 9,50/maand komen de totale kosten in 1 jaar op € 504,- omdat er € 60,- extra korting op de Cruise wordt gegeven.
Dan heb je er onbeperkt internet voor < € 5,-/maand bij.

Mobieldick
Poehh...dat is niet te weinig mobieldick. 7(8)7 Wacht wel dat 'ie bij een goedkopere winkel beschikbaar wordt. :+

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
kibber schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:22:
Heeft iemand die de cruise besteld heeft al een betrouwbare leveringsdatum ontvangen?
Ik wil hem in de loop van deze week ook gaan bestellen, maar ik wil hem natuurlijk wel zo spoedig mogelijk hebben ;)
Ik ben mijn SEK750i meer dan zat, hij is al twee keer weggeweest omdat mijn toetsenbordje deels uitviel, nu doet het joystickje weer niks meer... Ik heb er geen zin meer in...
_O- , ik heb er ook 1, en ik zit al 4 maanden op m'n tandvlees te bijten :X .
Ik hoop het nog een maand ofzo uit te houden met deze en dan misschien wel de cruise als vervanger te kopen of nog ff te wachten.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Slecht nieuws :(

HTC Cruise waarschijnlijk pas week 52.
Bron: AllAboutPhones toestelverwachting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens TLdesign computers in Drunen is vanwege afkeur software en het opnieuw produceren van het toestel is de verwachte levertermijn, EIND DECEMBER.
Zie Link marktplaats. http://link.marktplaats.nl/129189423

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:47
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:43:
[...]Poehh...dat is niet te weinig mobieldick. 7(8)7 Wacht wel dat 'ie bij een goedkopere winkel beschikbaar wordt. :+
Uhm, dat is alles bij elkaar he, dus abonnement + onbeperkt internet + toestel. Lijkt me niet verkeerd eerlijk gezegd.

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
FireStarter schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:03:
[...]

_O- , ik heb er ook 1, en ik zit al 4 maanden op m'n tandvlees te bijten :X .
Ik hoop het nog een maand ofzo uit te houden met deze en dan misschien wel de cruise als vervanger te kopen of nog ff te wachten.
Same here...
Het is echt irritant, ik kan gewoon geen smsjes lezen die niet direct op het scherm passen omdat ik dus niet kan scrollen... Je kan ook niet meer snel bij je contactenlijst e.d.
Ik kan die joystick nóg wel een keer schoonmaken, maar ik heb er geen zin meer in..
Klote dat de Cruise vertraagd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
adewidt schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:52:
Slecht nieuws :(

HTC Cruise waarschijnlijk pas week 52.
Bron: AllAboutPhones toestelverwachting
Precies op tijd, ik wilde er tussen Kerst en Oud/Nieuw eentje gaan halen :+
(Hoop alleen niet dat ze 'm nog een keer uitstellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Xanion schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:06:
[...]

Precies op tijd, ik wilde er tussen Kerst en Oud/Nieuw eentje gaan halen :+
(Hoop alleen niet dat ze 'm nog een keer uitstellen)
Heb toch ook al enkele indicaties ontvangen dat het richting januari 2008 gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
adewidt schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:32:
[...]

Heb toch ook al enkele indicaties ontvangen dat het richting januari 2008 gaat...
En dat wordt weer precies op tijd voor mij, wil hem januari of februari 2008 gaan halen :+

Neeja, als dat zo is schiet het lekker op... Nouja, hopelijk maakt de telefoon het lange wachten meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Oei oei, dat is erg jammer dat het nog wat weekjes langer gaat duren. Niks aan te doen natuurlijk.
Lijkt me toch wel dat ze dat ding bij HTC vóór de kerst de deur uit willen hebben gezien de kerst verkopen/inkopen, maar week 52 begint wel erg krap te worden dan :).

We wachten maar weer rustig verder af, een paar weekjes meer maakt nu ook niet meer uit ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:20

mno

Mijn PDA (Mio 168) is er onlangs mee gestopt en ik wil de Touch Cruise als vervanger inzetten (er er natuurlijk ook mee gaan bellen). Hopelijk komt hij dus snel beschikbaar want navigeren zonder GPS ben ik niet meer gewend. |:(

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
Bol.com zou m voor vandaag aan mij leveren... natuurlijk niet gebeurd. Ik zal eens informeren wanneer zij verwachten de Touch Cruise wel te kunnen leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cloink
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-03-2024
Eh... Kan er iemand voor me eens een lijstje opmaken met de concurrentie van deze HTC Touch Cruise (en dan bedoel ik smartphones die ook dezelfde combinatie van gsm/pda/gps + 3g/wifi/bt aanbieden en toch compact genoeg blijven om zonder je belachelijk te maken in je broekzak passen)? Deze lijkt nl. een resolute winner, maar aangezien het er naar uit ziet dat we nog 4 weken extra bedenktijd krijgen, misschien toch nog eens rondneuzen (ook wat betreft modellen die pas binnenkort uitkomen)?

Thanks! _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door cloink op 27-11-2007 10:18 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
cloink schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:16:
Eh... Kan er iemand voor me eens een lijstje opmaken met de concurrentie van deze HTC Touch Cruise (en dan bedoel ik smartphones die ook dezelfde combinatie van gsm/pda/gps + 3g/wifi/bt aanbieden en toch compact genoeg blijven om zonder je belachelijk te maken in je broekzak passen)? Deze lijkt nl. een resolute winner, maar aangezien het er naar uit ziet dat we nog 4 weken extra bedenktijd krijgen, misschien toch nog eens rondneuzen (ook wat betreft modellen die pas binnenkort uitkomen)?

Thanks! _/-\o_
Waarom maak je dat lijstje zelf niet en publiceer je deze hier voor ons? :+

Pagina: 1 2 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.