HTC Touch Cruise - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste
Acties:
  • 221.170 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 21:51:
[...]

3G is UMTS.
Als HSDPA beschikbaar is, dan wordt er tijdens up- en downloaden van gegevens automatisch overgeschakeld om daarna weer in de UMTS (3G) mode te gaan. HSDPA belast het netwerk dus wat meer, reden waarom er weer naar UMTS mode wordt terug geschakeld.
Let maar eens op indien je een nieuwe pagina oproept.
Verrek, idd.
Maar goed, ik haal dus meer snelheid dan de 128kbit wat ik zou moeten halen.
Heeft telfort dan een foutje (in mijn voordeel) gemaakt? of is dit normaal dat je bijv een piekbreedte van 380 kan halen oid.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:43
Bogey Dope schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 18:07:
[...]

Nou ja een tweak, dit heb ik veranderd, en ja je krijgt een fysiek bericht binnen, maar er is wel 1 belangrijk ding anders. Bij dit berichtje veranderd je linker soft key in verwijder. dus je kan hem meteen ook weer weggooien.
Euhm...dan zie ik nog steeds de tweak niet, want ik krijg mijn linker softkey al als "verwijder" als dit bericht binnenkomt (SMS). En ik heb toch echt NIKS getweaked. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Laatst online: 07-09 19:59
Voor alle gebruikers van PowerGuard (tool om batterij gegevens als energieverbruik, temperatuur, voltage te monitoren) en anderen die geinteresseerd zijn in de status van de batterij van hun TC: versie 1.2 is vanaf nu te downloaden vanaf de PowerGuard website.

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.vandenmuyzenberg.nl/PowerGuard/PG_graphics.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Muyz op 16-02-2008 00:36 ]

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 22:07

J-P

Syntax erro....

Soeski schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 00:16:
[...]

Euhm...dan zie ik nog steeds de tweak niet, want ik krijg mijn linker softkey al als "verwijder" als dit bericht binnenkomt (SMS). En ik heb toch echt NIKS getweaked. :)
Ok vreemd, want in eerste instantie kreeg ik die melding namelijk helemaal niet, ben ik destijds naar opzoek gegaan en gevonden vandaar dat ik hem al bij dit lijstje heb gezet. Maar het is maar een lijstje hoor, iedereen is vrij om er iets van te gebruiken of niet natuurlijk. ;)

PS ik heb de andere links die ik nog niet had gegeven, gevonden en nu in het oude bericht verwerkt.

[ Voor 9% gewijzigd door J-P op 16-02-2008 01:43 ]

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geerttttt schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 23:48:
[...]

Verrek, idd.
Maar goed, ik haal dus meer snelheid dan de 128kbit wat ik zou moeten halen.
Heeft telfort dan een foutje (in mijn voordeel) gemaakt? of is dit normaal dat je bijv een piekbreedte van 380 kan halen oid.
Dit is dus normaal. Je hebt waarschijnlijk een data abo met een USIM kaart en Fair Use Policy (FUP). Datastreaming zal waarschijnlijk niet zijn toegestaan omdat dit veel bandbreedte gebruikt en dus ook veel dataverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Voor de topic starter
In de startpost staat een link naar het HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5 topic voor tweaks etc. er is echter al een tijdje een deel 6 uit.

Iets anders
Weet iemand hoe en waar de link/exe oid van de programmas folder staat, omdat ik deze op mijn softkey wil zetten.

[ Voor 29% gewijzigd door J-P op 16-02-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander85
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:23
Bogey Dope schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 11:18:
Iets anders
Weet iemand hoe en waar de link/exe oid van de programmas folder staat, omdat ik deze op mijn softkey wil zetten.
Programmas folder is te vinden onder Windows\Start Menu\Programma's

Hier zou je een snelkoppeling van kunnen maken en deze koppelen aan je softkey. Ik meende dat het koppelen aan je softkey hierboven ergens vermeld stond?

[ Voor 8% gewijzigd door sander85 op 16-02-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:49:
^^ @hierboven.
Dan wordt ie officieel aangekondigd. Dan zal het nog wel even duren voordat ie er is.

[...]

Iemand die een anti-virus gebruikt op zijn HTC touch cruise, dan wel op een vorige/andere pda?
Of is dat echt onnodig?
vraag me dit ook af
op mn gewone pc draait er wel een maar doe je dit ook op je pda ???
zo ja wie weet een goeie die niet te veel geheugen ed inpikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
Werkt dit een beetje?
4. TodayAgenda (vooral als je hem compact maakt kan je veel info krijgen op je today scherm (post vanaaf wel een screenshot van mn today scherm)
Bedankt voor de tip! Is een stuk beter dat de "Vandaag" plugin van de standaard agenda en/of PI 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Bogey Dope schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:15:
Programma's:
3. PocketCM Keyboard met Nederlands woordenboek
13. Trackme (je Cruise onthoud de GPS gegevens zodat je later of anderen realtime kunnen zien waar je bent geweest hoe snel je reed/vloog etc en hoe hoog)
Ik ben sinds kort ook in bezit van een TC (UK version) en het is mijn eerste smartphone. Ik wilde nooit over, zag de toegevoegde waarde niet etc etc 8)7 Maar ik moet zeggen, de TC is de reden waarom ik het altijd uitstelde, het is namelijk de TC waarop ik wachtte! Wat een super ding! _/-\o_ Nu de driver nog...(die schijnt ergens in maart te komen)

Wat betreft dat pcm keyb, ik krijg de foutmelding:
PocketCM Keyboard has to be the current SIP in order to configure it.
En vervolgens springt de input doodleuk terug op 'Keyboard', enig idee hoe ik dit kan oplossen? En is 'Dutch' XT9 ook ergens te vinden. Ik heb er reeds een aantal geprobeerd, maar allemaal zonder succes. Het was wel mogelijk 'Dutch' te selecteren, maar hij bleef gewoon Engelse woorden resolven.

Wat betreft trackme
Heb je hier nog speciale settings voor gedaan? Maak je gebruik van je eigen server of die van de maker? Quanta costa (niet bij de maker, maar aan dataverkeer).

Alvast bedankt!

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
eventjes een soft reset doen hielp bij mij wat betreft PocketCM

[ Voor 20% gewijzigd door Solomon op 16-02-2008 12:27 ]

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos707 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:27:
Zijn er mensen die emulators op hun cruise draaien (lekker handig voor op de trein :) ). Kan iemand zeggen hoe een gameboy of snes emulator draait ? Is dit een beetje vooruit te branden of moet ik echt wachten tot er een nieuwe driver wordt uitgebracht ?
DS emulator zo mooi zijn inderdaad voor de stille uurtjes in de trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Solomon schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:26:
Leesvoer: ;)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=340667

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_76
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-06 14:02
Hallo,

Even een vraagje over de T9 op de Cruise: Ik gebruik het gewone Touch Keypad en krijg ook gewoon Nederlandse opties te zien als ik een paar letters in heb getypt op mijn UK versie. Nu is het alleen zo dat wanneer ik een woord uit de lijst kies, er automatisch een spatie achter komt. Ik heb de optie 'add a space after word' al uitstaan. Iemand enig idee hoe ik van deze spaties afkom? (zonder backspace te gebruiken ;))

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Solomon schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:26:
Lekker makkelijk ;)
Maar zo makkelijk kwam ik er helaas niet vanaf! Heb een aantal registry settings moeten aanpassen. Dit deed ik notabene om de NL xt9 aan de praat te krijgen voor het standaard touch keyb, maar het bij effect was dat het PCM Keyboard ging functioneren!

Refs:
http://forum.xda-develope...e/index.php/t-355762.html
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/29349340
Overigens heb ik niet de .cab gebruikt te vinden in de tweede ref, die werkte in eerste instantie namelijk bij mij niet. Erbij gezet voor vorm en omdat het bij anderen misschien wel werkt 8)

Maar nu de xt9 aan de praat krijgen voor de PCM.... misschien nog meer in de registry klooien? 8)7 Anybody?

[ Voor 28% gewijzigd door ThePrutser op 16-02-2008 13:40 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We would generally call the build quality of HTC Touch Cruise passable. The materials used are of high quality and no creaks were heard while handling it. However, the paint is way below that level. It started to peel off after less than a week of use. Otherwise the phone feels great in hand and is easy to operate with one hand, which is not that common for PocketPCs.
Heeft iemand hier (veel) last van (van het "paint-peel-off-probleem")??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:28

Entity

9000rpm

Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 13:51:
[...]

Heeft iemand hier (veel) last van (van het "paint-peel-off-probleem")??
Totaal geen last van, het ding ziet er nog net zo goed uit als de eerste dag en ik heb hem sinds eind december... En ik draag hem gewoon in m'n broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Zoals de meesten zullen weten is de ingbouwde wekker echt flut te noemen.
Ik heb net het programmaatje ptravelalarm geinstalleerd.
http://www.burroak.on.ca/pta.html
Deze is echt super! een lekker irritant geluid waar je zeker wakker van gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 15:37
Ik ben ook een trotse bezitter van een HTC Cruise en ben er erg blij mee op het grafische gedeelte na, maar daar word aan gewerkt, dus komt later wel goed.

Ik heb er ook een heel goedkoop hoesje bij de tel gekregen die ik erg lelijk vind, dus wil ik er een nieuwe bijkopen, maar waar vind ik die? Er zijn nog niet veel tasjes met geen riemclip beschikbaar voor de HTC Cruise, tenminste ik vind ze niet???

Ik heb eens even zitten zoeken op internet en kom dan bij een tasje met riemclip terecht van een HTC TYTN II, maar past dat? De afmetingen zijn nagenoeg gelijk op de dikte van het toestel na, zou dat dus passen? Moet er natuurlijk wel mooi omheen zitten?

Dit tasje voor de HTC TYTN II doel ik (klik op de tekst)

Ik had altijd een mooi tasje van de QTEK S200, dat waren nog eens compacte tasjes, maar die worden er niet meer bijgeleverd helaas! Heeft iemand nog een dergelijk tasje dan zou ik daar erg blij mee zijn!

Dit tasje bedoel ik (klik op de tekst)!

Wie kan mij met deze vraag helpen?

Alvast bedankt voor de genomen moeite _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Damn, dat internet connection sharing werkt wel erg ideaal.
Je geeft de pc link op en de internetlink en verbinden maar. Plots ziet je pc de pocket pc dan als mobile internet sharing device en voila, internet op je pc/laptop. Handig voor in de trein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vrij uitgebreide review van Pocketinfo, met veel pics. Leuk voor de mensen die em nog niet hebben of er nog over denken om em aan te schaffen (zoals ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

sander85 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 11:40:
[...]

Programmas folder is te vinden onder Windows\Start Menu\Programma's

Hier zou je een snelkoppeling van kunnen maken en deze koppelen aan je softkey. Ik meende dat het koppelen aan je softkey hierboven ergens vermeld stond?
Dit had ik al geprobeerd, maar als ik hem dan wil gebruiken krijg ik deze foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://pix.nofrag.com/c/0/6/b036ff4424679eac4cd378f8a1fd7.jpg
Eigenlijk zoek ik de link die je ook kan gebruiken bij je snelkoppelingen van je HTC startscherm:
Afbeeldingslocatie: http://pix.nofrag.com/f/3/9/a624c42d61651dfa239520276c7e3.jpg
Weet iemand waar ik die kan vinden?
TweakMarkster schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 11:47:
[...]

Werkt dit een beetje?

[...]

Bedankt voor de tip! Is een stuk beter dat de "Vandaag" plugin van de standaard agenda en/of PI 8.
Remote desktop werkt beter dan dat ik in eerste instantie had gedacht, ik gebruik het natuurlijk niet voor uitgebreid computeren maar om bijv even een download aan te zetten, even iets op te zoeken etc.
Heb geprobeerd een screenshot van Remote desktop te maken maar dat lukte om een of andere reden niet :'( :+ )

You're welcome voor de tip :*)
ThePrutser schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 11:47:
[...]

Wat betreft trackme
Heb je hier nog speciale settings voor gedaan? Maak je gebruik van je eigen server of die van de maker? Quanta costa (niet bij de maker, maar aan dataverkeer).

Alvast bedankt!
Tja ik gebruik m niet om realtime aan anderen te laten zien waar ik ben maar meer om te kijken waar ik geweest ben (Handig om leuke motorroutes terug te vinden)
In de instellingen kan je gewoon opslaan dat die de route intern opslaat, de KML file komt dan in de folder van het programma te staan.
ThePrutser schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 13:28:
[...]

Maar nu de xt9 aan de praat krijgen voor de PCM.... misschien nog meer in de registry klooien? 8)7 Anybody?
PCMKeyboard gebruikt geen xt9 maar een txt bestand met Nederlandse woorden zoals ik al in mijn vorige post melde.
Ik heb m hier even geupload.
Deze DICT.TXT plaats je in de folder: 'programmabestanden\PCMKeyboard\' (ik heb wel de nederlandse versie van de Cruise)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Fonta schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 14:18:
Zoals de meesten zullen weten is de ingbouwde wekker echt flut te noemen.
Ik heb net het programmaatje ptravelalarm geinstalleerd.
http://www.burroak.on.ca/pta.html
Deze is echt super! een lekker irritant geluid waar je zeker wakker van gaat worden :)
Wat ik een groot nadeel van deze wekker vind is dat deze gewoon actief blijft draaien, je blijft hem dus zien bij actieve programma's.
EnAlarm heeft dat dus niet, maar die heeft af en toe kuren bij mij.

And the search continues :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:03
RoD schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 14:27:
Vrij uitgebreide review van Pocketinfo, met veel pics. Leuk voor de mensen die em nog niet hebben of er nog over denken om em aan te schaffen (zoals ik).
Die review is van de Touch Dual ;)

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Bogey Dope schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 14:41:
[...]

Wat ik een groot nadeel van deze wekker vind is dat deze gewoon actief blijft draaien, je blijft hem dus zien bij actieve programma's.
EnAlarm heeft dat dus niet, maar die heeft af en toe kuren bij mij.

And the search continues :+
Net even een test gedaan, als je ptravelalarm sluit bij de actieve programma's dan gaat het alarm wel af :D
maandag ochtend ga ik de grote test doen, op tijd wakker gemaakt worden door dat ding om naar me werk te gaan :p
*ga wel me andere wekker ook zetten haha*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Fonta schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 15:22:
[...]

Net even een test gedaan, als je ptravelalarm sluit bij de actieve programma's dan gaat het alarm wel af :D
maandag ochtend ga ik de grote test doen, op tijd wakker gemaakt worden door dat ding om naar me werk te gaan :p
*ga wel me andere wekker ook zetten haha*
mmmm ok, misschien is het dan toch wel interessant om deze te gebruiken, laat me weten hoe je "test" verloopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mr_Blobby schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 15:04:
[...]
Die review is van de Touch Dual ;)
Ik moet ns leren lezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 23:10

mno

Weet iemand hoe je via Wi-Fi toegang tot het file system van de TC kan krijgen vanaf je PC of andersom?

Mijn TC hangt via Wi-Fi aan mijn router, net als mijn PC (laptop) en kan ook gewoon het internet op. Nu probeer ik dus de TC en mijn laptop draadloos onderling te verbinden, zodat ik makkelijk bestanden kan overzetten. Via USB/Activesync werkt het wel maar draadloos zou een stuk makkelijker zijn.

Bluetooth is niet handig want dat dit niet in mijn laptop.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Ok, probleem.
Het plasticje wat ik er bij aankoop direct op heb gedaan (hoe heet dat, anti-kras protector ofzo) zat er niet 100% recht op, om hem te verplaatsen moest ik hem eraf halen en er weer op doen. Daardoor zat er een vingerafdruk op die ik weer met een doekje heb geprobeerd af te halen. Dat doekje was blijkbaar ook niet stofvrij genoeg want het werd alleen maar erger.

Nu heb ik dus dat plasticje eraf gehaald en geprobeerd schoon te krijgen maar ik blijf maar stof ertussen houden als ik hem erop plak. Ik heb hem in heet water gelegd, droog gemaakt met een handoek (voorzichtig), maar nog steeds stof. Later nogmaals en toen onder water direct op een ant-statische verpakking geplakt, laten drogen en daarna direct op de telefoon geplakt. Nu is ie redelijk, maar nog lange niet stoffvrij, wat toch aardig lelijk is.

Mijn 2 vraagjes:
1. hoe krijg je zo'n ding stofvrij, omdat hij plakt is het volgensmij bijna onmogelijk om alle stof er af te krijgen en hem er netjes op te plakken
2. is zo'n ding echt 100% noodzakelijk om hem een beetje krasvrij te houden, of kan 't ook wel zonder?

Graag hulp, want dit ziet er niet echt mooi uit.

[ Voor 3% gewijzigd door geerttttt op 16-02-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:44
Ik ben helemaal om voor wat betreft deze telefoon. Alles wat ik zou willen in een toestel heeft dit apparaat. Alleen jammer dat Vodafone zelf nog niet weet wanneer ze hem (en OF ze hem) gaan verkopen.

Bij T for Telecom hadden ze hem. Alleen toen ik vertelde dat ik Vodafone wilde verlengen ipv een nieuw abonnement ging het mij 300 euro ipv 100 kosten. Dat is net iets meer dan ik er voor uit wil geven. Even wachten dus nog voor mij. Ondertussen blijf ik dit topic lekker volgen ;)

-edit-

@ Geerrtttt, als het plakkende screenprotectors zijn krijg je hem volgens mij nooit meer stofvrij. Ik heb ooit gelezen dat warm water moet helpen, maar ik heb gewoon nieuwe gekocht. Wel voor een ander apparaat, maar zelfde principe

[ Voor 20% gewijzigd door cheiron op 16-02-2008 18:02 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

geerttttt schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 16:26:
Ok, probleem.
Het plasticje wat ik er bij aankoop direct op heb gedaan (hoe heet dat, anti-kras protector ofzo) zat er niet 100% recht op, om hem te verplaatsen moest ik hem eraf halen en er weer op doen. Daardoor zat er een vingerafdruk op die ik weer met een doekje heb geprobeerd af te halen. Dat doekje was blijkbaar ook niet stofvrij genoeg want het werd alleen maar erger.

Nu heb ik dus dat plasticje eraf gehaald en geprobeerd schoon te krijgen maar ik blijf maar stof ertussen houden als ik hem erop plak. Ik heb hem in heet water gelegd, droog gemaakt met een handoek (voorzichtig), maar nog steeds stof. Later nogmaals en toen onder water direct op een ant-statische verpakking geplakt, laten drogen en daarna direct op de telefoon geplakt. Nu is ie redelijk, maar nog lange niet stoffvrij, wat toch aardig lelijk is.

Mijn 2 vraagjes:
1. hoe krijg je zo'n ding stofvrij, omdat hij plakt is het volgensmij bijna onmogelijk om alle stof er af te krijgen en hem er netjes op te plakken
2. is zo'n ding echt 100% noodzakelijk om hem een beetje krasvrij te houden, of kan 't ook wel zonder?

Graag hulp, want dit ziet er niet echt mooi uit.
Heb het zelf als volgt gedaan:
• Ding eraf getrokken
• Handen ingezeept met dreft en screenprotector afgewassen onder koude kraan (allemaal in de badkamer)
• Beetje droog waaien
• Oplakken, paar kleine druppels water maakt niet uit (zowaar mijn telefoon het nog doet)

Alleen is het eraf trekken van de screenprotect bij mij wat moeizaam gegaan. Hoekje wou niet los komen, dus paar keer met nagel geprobeert, en nu is een hoekje van de screenprotector dus wat verbogen/verkreukeld, waardoor ie niet meer goed plakt in dat hoekje

Ik heb nu dus mijn screenprotector er helemaal stofvrij en egaal erop zitten, zie je echt nix van, alleen dat ene hoekje dus dat ik verneukt heb. De kunst is dus om hem er zo mooi mogelijk er weer af te trekken, en niet het schoonmaken, fluitje van een cent

[ Voor 6% gewijzigd door Yellowneck op 16-02-2008 18:36 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Bogey Dope schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 15:26:
[...]

mmmm ok, misschien is het dan toch wel interessant om deze te gebruiken, laat me weten hoe je "test" verloopt :+
Gewoon SPB Time pakken...werkt perfect en snooze functie is geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 22:00

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

cheiron schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:53:
Bij T for Telecom hadden ze hem. Alleen toen ik vertelde dat ik Vodafone wilde verlengen ipv een nieuw abonnement ging het mij 300 euro ipv 100 kosten. Dat is net iets meer dan ik er voor uit wil geven. Even wachten dus nog voor mij. Ondertussen blijf ik dit topic lekker volgen ;)
Dat verlengen duurder is dan een nieuw abonnement is idioot, maar wat je kunt doen is je huidige Vodafone abonnement opzeggen, en meteen een nieuw Vodafone abonnement afsluiten met als ingangsdatum de uiteindelijke opzegdatum van je huidige contract. Nummerbehoud erbij en je krijgt wel de korting.

Veel providers werken met duurdere verlengingen dan nieuwe abonnementen, meestal krijg ik het wel voor elkaar in de winkel om bij een verlenging toch de korting van het nieuwe abonnement te krijgen, maar als ze zich echt niet laten overtuigen is bovenstaande dus een (belachelijke) optie.

Ik wacht nog even de tarieven van maart af van bijv. gsmweb of 2call, en dan besluit ik wel wat ik doe. Ik ben een geduldig mens, dus wat dat betreft... :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:24
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 19:16:
[...]

Dat verlengen duurder is dan een nieuw abonnement is idioot, maar wat je kunt doen is je huidige Vodafone abonnement opzeggen, en meteen een nieuw Vodafone abonnement afsluiten met als ingangsdatum de uiteindelijke opzegdatum van je huidige contract. Nummerbehoud erbij en je krijgt wel de korting.

Veel providers werken met duurdere verlengingen dan nieuwe abonnementen, meestal krijg ik het wel voor elkaar in de winkel om bij een verlenging toch de korting van het nieuwe abonnement te krijgen, maar als ze zich echt niet laten overtuigen is bovenstaande dus een (belachelijke) optie.

Ik wacht nog even de tarieven van maart af van bijv. gsmweb of 2call, en dan besluit ik wel wat ik doe. Ik ben een geduldig mens, dus wat dat betreft... :)
Nummerbehoud werkt alleen als je van provider A naar provider B gaat.
Niet als je bij dezelfde provider blijft

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Bogey Dope schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 15:26:
[...]

Zal ik zeker doen, hoop iig dat hij zal slagen :p
ben erg "gecharmeerd" van de irri wektoon :)

Ik blijf echter nog steeds met de vraag zitten waarom het zo is dat als ik tomtom opstart het geluid 9 van de 10 keer uit staat?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
toxict schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 19:24:
[...]

Nummerbehoud werkt alleen als je van provider A naar provider B gaat.
Niet als je bij dezelfde provider blijft
je kan wel je abbo opzeggen en je nummer op een prepaid kaart zetten van een andere provider. dan als je abbo afgesloten is weer een nieuw abbo nemen bij vodafone maar ik weet zo 123 niet of ze daar intrappen.
Ik heb hier ergens een topic over gezien maar ben ff te lui om hem op te zoeken en zit ook te eten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcoorn
  • Laatst online: 02-08-2023
Fonta schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 19:29:
Ik blijf echter nog steeds met de vraag zitten waarom het zo is dat als ik tomtom opstart het geluid 9 van de 10 keer uit staat?????
Als je pda een verbinding heeft lopen (gsm/gprs/g3) mute tomtom.
Dus ook als je tomtom opstart met een lopende verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:42
kan geen andere toetsenborden meer selecteren dan het standaard toetsenbord. Hoe kan dit? Onder "Invoer" staan ze nog wel, maar het toetsenbord icoon kan ik geen meerdere meer selecteren.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Is het mogelijk om de telefoonnummers die op je simkaart staan naar je telefoon te kopieren? Ik heb namelijk een hoop telefoonnummers op mijn oude simkaart staan, en ik zou het wel zo fijn vinden als ik die even makkelijk over kon kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 23:10

mno

Rival24 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 10:16:
Is het mogelijk om de telefoonnummers die op je simkaart staan naar je telefoon te kopieren? Ik heb namelijk een hoop telefoonnummers op mijn oude simkaart staan, en ik zou het wel zo fijn vinden als ik die even makkelijk over kon kopieren.
Ja, dat kan via de SIM Manager op de TC (staat standaard onder Programs). Selecteer de nummers en dan Menu -> Save to contacts.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:28

Entity

9000rpm

Rival24 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 10:16:
Met de SIM Manager kan dat volgens mij (Start -> Programs -> Sim Manager)

/edit: mno was me voor :P

[ Voor 3% gewijzigd door Entity op 17-02-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 14:20:
Ik ben ook een trotse bezitter van een HTC Cruise en ben er erg blij mee op het grafische gedeelte na, maar daar word aan gewerkt, dus komt later wel goed.

Ik heb er ook een heel goedkoop hoesje bij de tel gekregen die ik erg lelijk vind, dus wil ik er een nieuwe bijkopen, maar waar vind ik die? Er zijn nog niet veel tasjes met geen riemclip beschikbaar voor de HTC Cruise, tenminste ik vind ze niet???

Ik heb eens even zitten zoeken op internet en kom dan bij een tasje met riemclip terecht van een HTC TYTN II, maar past dat? De afmetingen zijn nagenoeg gelijk op de dikte van het toestel na, zou dat dus passen? Moet er natuurlijk wel mooi omheen zitten?

Ik had altijd een mooi tasje van de QTEK S200, dat waren nog eens compacte tasjes, maar die worden er niet meer bijgeleverd helaas! Heeft iemand nog een dergelijk tasje dan zou ik daar erg blij mee zijn!

Past prima in een tasje van Veriparts voor de P3300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Ik zal mijn vraag nog maar eens stellen.
Heeft iemand een tooltje of iets dergelijks waarmee je je contacts in groepen kan zetten? Mijn oude nokia had bijvoorbeeld groepjes waarin je dan familie en vrienden enzo kon stoppen en een beltoon per groep kon instellen. Ontzettend handig, want dan hoor je aan de beltoon al of je moet opnemen als je bijvoorbeeld aan het werk bent.

En nog een tweede: is er al een oplossing voor het verbergen van je sim-contacten in je lijst? Via de registertweak werkt het alleen als je daarna nooit meer softreset...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 22:30
CSB schreef op zondag 17 februari 2008 @ 11:38:
Ik zal mijn vraag nog maar eens stellen.
Heeft iemand een tooltje of iets dergelijks waarmee je je contacts in groepen kan zetten? Mijn oude nokia had bijvoorbeeld groepjes waarin je dan familie en vrienden enzo kon stoppen en een beltoon per groep kon instellen. Ontzettend handig, want dan hoor je aan de beltoon al of je moet opnemen als je bijvoorbeeld aan het werk bent.

En nog een tweede: is er al een oplossing voor het verbergen van je sim-contacten in je lijst? Via de registertweak werkt het alleen als je daarna nooit meer softreset...
Op je telefoon heet dat 'categorieen'. Wanneer je een contact bewerkt is daar een veld voor. Elk contact kun je meerdere categorieen geven. In je Outlook op de PC gaat invullen een stuk makkelijker, waarna een sync alles op je mobiel zet.

Ik heb zelf nog niet geprobeerd verschillende ringtones aan categorieen te koppelen, dus of je daar een apart tooltje voor nodig hebt kan ik je niet vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een HTC Cruise (UK versie), zeer tevreden, maar nog steeds wat (oude)vragen;

1) Heeft iemand al geprobeerd om bv Journaal en Uitzendinggemist via Internet te bekijken.Ik krijg nu alleen maar de melding dat mijn java versie dit niet ondersteunt. Hoe is dit op te lossen? Ik heb deze vraag al een aantal malen gesteld; wellicht zou iemand willen proberen dit werkend te krijgen en mij kunnen vertellen wat ik verkeerd doe?

2) In notification onder settings kan je geluiden voor binnenkomende sms e.d. aanpassen. Weet iemand of er ook een mogelijkheid is om daar tijden aan te koppelen. ( ik vindt het bv s'nachts irritant om gewekt te worden door een binnenkomend sms'je, maar wil niet het geluid per dag afzetten, maar gewoon koppelen aan vaste tijden.

3) ik gebruik de aan/uit knop bovenop om te voorkomen dat het toestel per ongeluk in mijn broekzak aangaat. Als er een telefoontje binnenkomt en ik neem niet direct op, dan blijft het toestel aan staan en moet ik vervolgens weer de aan/uitknop gebruiken. iemand een oplossing?

4) Ik heb de HTC Cruise in mijn auto gekoppeld aan een Parrot 3100. werkt perfect echter....alleen voor afhandeling van mijn telefoonverkeer. Heb uit een antwoord begrepen dat dit standaard niet mogelijk is, is daar een (tweak)aanpassing voor mogelijk?

5) Bij mij kan ik niet blindelings vertrouwen op ingestelde alarmen. Af en toe gaat ie niet af, soms gaat ie af op dagen waar ik hem niet op heb ingesteld. Herkent iemand deze problemen en is daar al reeds een oplossing voor? Op mijn vorige telefoon (A701 Mio) werkte dit prima. Ik heb (nog) geen zin om meer geld uit geven aan SPBTime of Travelalarm, hoe goed deze ook moge zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
  • Laatst online: 10:32
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 12:41:

2) In notification onder settings kan je geluiden voor binnenkomende sms e.d. aanpassen.

3) ik gebruik de aan/uit knop bovenop om te voorkomen dat het toestel per ongeluk in mijn broekzak aangaat. Als er een telefoontje binnenkomt en ik neem niet direct op, dan blijft het toestel aan staan en moet ik vervolgens weer de aan/uitknop gebruiken. iemand een oplossing?

5) Bij mij kan ik niet blindelings vertrouwen op ingestelde alarmen. Af en toe gaat ie niet af, soms gaat ie af op dagen waar ik hem niet op heb ingesteld. Herkent iemand deze problemen en is daar al reeds een oplossing voor? Op mijn vorige telefoon (A701 Mio) werkte dit prima. Ik heb (nog) geen zin om meer geld uit geven aan SPBTime of Travelalarm, hoe goed deze ook moge zijn.
2. Ik gebruik PhoneAlarm voor kiezen van profielen. Kun je van alles instellen. bijv 23:00 naar nacht profiel (andere geluiden of geen enz) en dan weer om 08:00 naar dag profiel. Is vanalles mogelijk. Werkt perfect.

3. Device lock gebruiken (op ToDay te zetten). Ik heb tevens tooltje DeviceLock, hier iets meer bij in te stellen.

5, Ik gebruik al jaren pTravelAlarm (v 02.05.05) . Werkt goed, no problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 14:20:

Niemand een antwoord op bovenstaande voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 20:02
Vraagje!
De tekst waarin staat wie er belt is aardig klein.
In de auto zou ik het toch fijn vinden om in het groot de naam te zien.
Is dit toevallig een instelling of moet ik uitwijken naar een ander bel progje en zo ja, welke?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op zondag 17 februari 2008 @ 14:21:
[...]

Niemand een antwoord op bovenstaande voor mij?
Kijk maar eens bij expansys. Daar heb ik een ora tasje van leer gekocht.
Past pcies

of hiero

http://www.pielframa.net/htc_touch_cruise.asp

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen eindelijk een happy Cruise bezitter. Ik heb twee vragen met betrekking op de netwerk mogelijkheden. Hopelijk zijn er al een aantal die dit al werkend hebben.

Ik kan via wireless lan connecten naar mijn eigen pc en dan een drive mappen. Alleen als ik explorer opstart duurd het heel lang voordat hij doorloopt. Ik denk iets van drie minuten voordat explorer opgestart is met de desbetreffende verbinding naar mijn pc. Bij de allereerste keer heb ik een usernaam en password in moeten vullen.Iemand enig idee waarom dit zo lang duurd? Of is er ietrs wat ik nog moet configurferen of zo?

Is het mogelijk om via gprs active sync te starten met je pc thuis? Zou heel handig zijn om op die manier mijn agenda, contactpersonen en mail in een keer te synchen.

Don

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
rcoorn schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 19:34:
[...]

Als je pda een verbinding heeft lopen (gsm/gprs/g3) mute tomtom.
Dus ook als je tomtom opstart met een lopende verbinding.
Is hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:15:
Is het mogelijk om via gprs active sync te starten met je pc thuis? Zou heel handig zijn om op die manier mijn agenda, contactpersonen en mail in een keer te synchen.
Is naar mijn weten niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Fonta schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:53:
[...]

Is naar mijn weten niet mogelijk
Jawel, maar dan moet je thuis een exchange server hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Bogey Dope schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:25:
[...]

Grapjas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:12
goed nog even een 2 vraagjes van mij waar ik nog geen antwoord op heb gekregen:

1: wanneer ik tomtom start staat automatisch het geluid uit, dit is via de opties wel weer aan te zetten maar wel bijzonder vervelend wanneer je dit elke keer weer moet aanzetten.

2: is het mogelijk om te veranderen dat je binnengekomen bluetooth bestanden direct op je geheugenkaart worden opgeslagen.

Probleem met mijn jabra250v headset is inmiddels opgelost door een keer opnieuw te pairen en werkt nu perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Bogey Dope schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 11:18:

Ik heb m gevonden, hij stond in Program Files\HTC Home\folderview.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Tja voor de handige doe het zelfer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 16:37
Ik weet niet of dit al gepost is in dit topic, maar jongens: opera 9.5 beta kan je hier downloaden:
*knip*
Opera is legaal vanaf http://www.opera.com/ te downloaden; als de beta daar nog niet te vinden is, dan is die nog niet voor het grote publiek beschikbaar.

Edit: standard_skin.zip is de QVGA patch, overschrijf de standard_skin.zip in application data\opera9\skin

Toevoeging: Op de Dual werkt 'ie super smooth, denk dat ze rekening gehouden hebben met de driverproblemen van de MSM7200 serie (dat zie je ook op het filmpje waar opera draait op een dual).

[ Voor 43% gewijzigd door pven op 17-02-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om tijdens een telefoongesprek in de agenda te kijken om zodoende een nieuwe afspraak te plannen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:20:
Is het mogelijk om tijdens een telefoongesprek in de agenda te kijken om zodoende een nieuwe afspraak te plannen ?
Jawel, maar de softkey waarmee je normaal naar je agenda gaat is dan vervangen door iets anders, je kan het beste (in mijn ogen) één van de hardware buttons aanwijzen naar je agenda. Dan druk je tijdens een telefoon gesprek op de hardware button en voilla, je zit in je agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Yzord schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 19:06:
[...]

Gewoon SPB Time pakken...werkt perfect en snooze functie is geweldig.
Wel een beetje groot programma met veel functies die ik niet ga gebruiken als ik m alleen voor een alarmwekker wil gebruiken.

Kan je dit programma flink strippen zodat die niet al te veel geheugen inneemt? En blijft die in de lijst van actieve programma's staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Groentenman schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:49:

1: wanneer ik tomtom start staat automatisch het geluid uit, dit is via de opties wel weer aan te zetten maar wel bijzonder vervelend wanneer je dit elke keer weer moet aanzetten.

2: is het mogelijk om te veranderen dat je binnengekomen bluetooth bestanden direct op je geheugenkaart worden opgeslagen.

Probleem met mijn jabra250v headset is inmiddels opgelost door een keer opnieuw te pairen en werkt nu perfect.
1. Lees eens max 2 pagina terug.......
2. Geen idee kan iemand anders miss wel antwoord op geven.
Bogey Dope schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:55:
[...]

Tja voor de handige doe het zelfer ;)
Exchange servertje is zo opgezet haha
Bogey Dope schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:30:
[...]

Wel een beetje groot programma met veel functies die ik niet ga gebruiken als ik m alleen voor een alarmwekker wil gebruiken.

Kan je dit programma flink strippen zodat die niet al te veel geheugen inneemt? En blijft die in de lijst van actieve programma's staan?
ptravelalarm gebruiken...

Nog een tip om push mail te gebruiken:
http://www.emoze.com/

[ Voor 17% gewijzigd door Fonta op 17-02-2008 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, heb de touch cruise nu een week in bezit en moet zeggen een top apparaat(behalve driver issue, maar dat komt hopelijk binnenkort goed). Moet echt zeggen dat het toestel mijn verwachtingen overstijgt . Zeer veel extra's aan programma's. Heb alleen volgende probleem:

Wanneer ik wil pairen met mijn bluetooth "headset", welke met mijn ipod verbonden is, vind de tel de bluetooth set niet :'( (Gear4 BluEye zit met draad aan Ipod en kan daarnaast met telefoon verbonden worden door bluetooth).

http://www.gear4.com/product_detail.php?products_id=237

Gebruikte deze set al met vorige tel. en werkte prima. Lekker muziek luisteren via Ipod met BluEye en Sony MDR - EX71 oordopjes, en wanneer telefoon, gewoon opnemen via setje. Ook voice dialing, En eventueel ook muziek/games via telefoon.

Iemand een idee?

Duh, gevonden. Via site, gebruiksaanwijzing, opnieuw pairen. Klaar. Misschien voor meerdere gebruikers van BT headset. Opnieuw pairen nodig ook voor BT device dus check website of gebruiksaanwijzing. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2008 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag de TC er niet tussen staan als ondersteund.... Jij wel ?!?!? of hoe heb je het ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 19:46:
[...]

Ik zag de TC er niet tussen staan als ondersteund.... Jij wel ?!?!? of hoe heb je het ingesteld?
Volgens mij moet het gewoon werken aangezien het ook op de tytn werkt..
owja, dat weet ik omdat me neef die tel heeft

[ Voor 7% gewijzigd door Fonta op 17-02-2008 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groentenman schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:49:

hier kom ik ook niet uit ...........ook geen 2 bladzijdes terug ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:27:
[...]

hier kom ik ook niet uit ...........ook geen 2 bladzijdes terug ?????
rcoorn in "HTC Touch Cruise - Deel 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Klepzeiker
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-02 08:51
In het telefoonmenu hebben de nummerieke toetsen een toontje, maar ook de toetsen voor oproepen, terug en videobellen hebben een (andere toon). Ik vind deze bijzonder irritant. Heeft iemand een idee hoe alleen deze laatste uit te schakelen zijn, zonder dat de geluiden bij de nummer toetsen uitgaan ? (alles uit is via geluiden menu wel mogelijk).

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bogey Dope schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:25:
[...]

En wat kan een exchange server wat Xp niet kan dan? .....Zou het niet met een VPN verbinding kunnen?

Don

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Thy... schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:09:
[...]

Maak een nieuwe shortcut met de naam newsms.lnk
Open deze met het Notepad icoontje in Total Commander en zet er de volgende tekst in:

49#"\Windows\tmail.exe" -service "SMS" -to ""-body""

Link nu je knop naar deze file en restart je telefoon. Wanneer je nu op de knop drukt krijg je een nieuw SMS scherm

Ik ben zo A-technisch :$ (al wordt ik er wel al handiger in) dat ik hier al niet uitkom. Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe en wat. _/-\o_

- Maak een nieuwe shortcut met de naam newsms.lnk Waar en hoe?
- Open deze met het Notepad icoontje in Total Commander Hoe ziet die er uit?
- 49#"\Windows\tmail.exe" -service "SMS" -to ""-body"" Ik kwam verderop in het forum dezelfde tekst tegen, maar met het getal 20. Wat is het verschil en/of welke is juist.
- Link nu je knop naar deze file Jullie raden het al. Hoe link ik?

Of weet iemand een ander simpele manier om een nieuw sms-bericht te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:08:
[...]

En wat kan een exchange server wat Xp niet kan dan? .....Zou het niet met een VPN verbinding kunnen?

Don
:| :| :|
Heb je enig idee wat een exchange server is?
J.Klepzeiker schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:51:
In het telefoonmenu hebben de nummerieke toetsen een toontje, maar ook de toetsen voor oproepen, terug en videobellen hebben een (andere toon). Ik vind deze bijzonder irritant. Heeft iemand een idee hoe alleen deze laatste uit te schakelen zijn, zonder dat de geluiden bij de nummer toetsen uitgaan ? (alles uit is via geluiden menu wel mogelijk).

Bedankt.
Als je bij start -> instellingen -> Telefoon (tabblad persoonlijk) -> Toetsenblok: op uit zet ben je er vanaf.

[ Voor 5% gewijzigd door Fonta op 17-02-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben van plan op de TC te kopen met onbeperkt internet. Alleen ben ik er niet uit of ik m'n T-Mobile abbo moet verlengen of over moet stappen naar Vodafone. Hoe zijn jullie ervaringen betreffende de snelheden en gebruik bij deze 2 providers? Waarom moet ik voor Vodafone kiezen of juist voor T-mobile?

Probeer het eens in Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic deel 2

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 17-02-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat TomTom zonder geluid start tijdens een data verbinding is een bug van TomTom.. ben nog niet actief bezig geweest met zoeken naar een oplossing, maar ik ga er vanuit dat de nieuwe TT release het euvel zal verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg Flash met geen mogelijkheid aan de praat. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 08:28:
Beetje meer info zou handig zijn..
onder andere wat je zelf al geprobeert hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:48:
[...]

:| :| :|
Heb je enig idee wat een exchange server is?

[...]

Als je bij start -> instellingen -> Telefoon (tabblad persoonlijk) -> Toetsenblok: op uit zet ben je er vanaf.
Ik geloof dat ik wel weet wat een exchange server is ....Kan ik hiermee voor elkaar krijgen denk je wat ik wil? "Active Sync via internet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 08:49:
[...]

Ik geloof dat ik wel weet wat een exchange server is ....Kan ik hiermee voor elkaar krijgen denk je wat ik wil? "Active Sync via internet"
Ik heb er een tijdje terug uitvoerig research naar gedaan, mijn conclusie was dat het onmogelijk is/was om Active Sync te gebruiken via een netwerk verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Zerveza schreef op maandag 18 februari 2008 @ 08:54:
[...]

Ik heb er een tijdje terug uitvoerig research naar gedaan, mijn conclusie was dat het onmogelijk is/was om Active Sync te gebruiken via een netwerk verbinding.
met een exchange server kan je wel gebruik maken van "push mail", maar daar heb je ook clients voor, hoef je niet een hele server te bouwen.

Don_care100, heb je al eens gegoogled naar "exchange server"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 08:28:
CAB van deze pagina installeren en het moet werken.
http://www.adobe.com/prod...tpc/downloads/player.html

Wellicht handige link ook voor de TS?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 08:49:
[...]

Wil jij honderden euro's voor een exchange server betalen om active sync via internet te bewerkstelligen? Dan denk ik wel dat je het daarmee voor elkaar krijgt ja.

http://technet.microsoft.com/en-us/exchange/bb288524.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Xanion schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:42:
[...]

CAB van deze pagina installeren en het moet werken.
http://www.adobe.com/prod...tpc/downloads/player.html

Wellicht handige link ook voor de TS?
Dit is een Flash Player voor ActiveX, dus alleen voor Internet Explorer. Is er ook een mogelijkheid om flash werkend te krijgen in Opera, aangezien Opera veel sneller is dan IE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puntje van aandacht voor geinteresseerden;

Bij mij was na een harde reset de HTC HOME plugIN leeg... Nu gebruik ik toch de POINTUI interface, maar toch ...

Verder nu aan het experimenteren met iCube, iContact en iLaunch.

De iCube heeft lekkere icons en iets meer cubes, echter de animatie is tot nu toe weg bij de installatie van de software... Dus als iemand hem heeft werken op de TOUCH ?!?! laat even weten.

De iContact staat als EXE op de TOUCH. Ik krijg alleen niet gevonden (gebruik waarschijnlijk de verkeerde zoektermen) waar ik in de registery moet zeggen dat hij iContact.exe moet starten bij het selecteren van "contacten" (<= Overigens is dit niet de button rechtsonder op HTC Home, maar meer die in WINDOWS\START MENU wordt weergegeven...

De iLauncher is nog niet gedownload, maar als ik de iCube niet aan de praat krijg gaat deze een grote kans maken !!!

Meer mensen die de POINTUI interface overigens gebruiken hier en weten waar ik informatie kan vinden over het wijzigen van skins / scherm indelingen / etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:14:
[...]

met een exchange server kan je wel gebruik maken van "push mail", maar daar heb je ook clients voor, hoef je niet een hele server te bouwen.

Don_care100, heb je al eens gegoogled naar "exchange server"?
Fonta,

Ik heb wel eens gegoogled naar "exchange server" .....maar als ik op de website http://www.emoze.com/ kijk dan lijkt het erop dat dit ook wel wat is. Dan wel niet met active sync maar het resultaat zal dan ongeveer hetzelfde zijn denk ik. En zo ver ik het kan zien is dit nog gratis ook?

Don

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:23:
[...]

Fonta,

Ik heb wel eens gegoogled naar "exchange server" .....maar als ik op de website http://www.emoze.com/ kijk dan lijkt het erop dat dit ook wel wat is. Dan wel niet met active sync maar het resultaat zal dan ongeveer hetzelfde zijn denk ik. En zo ver ik het kan zien is dit nog gratis ook?

Don
Gelukkig maar :P

emoze is idd gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta,

Heb je zelf Emoze al eens getest? Ik denk dat ik van het weekend tijd heb om het testen. Ik zal het resultaat laten weten. In ieder geval bedankt voor de link.

Heb je enig idee waarom het zo lang duurd voordat ik thuis met wireless een drivemapping kan maken? Als de mapping er eenmaal is gaat het als een speer.

Alvast bedankt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: www.mail2web.com biedt ook gratis Exchange mail aan. Gebruik het al een jaar of 2 met veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een topaanbieding gespot met T-mobile?

Dit is niet de bedoeling van dit topic. Als je zelf zoekt, vind je vanzelf interessante aanbiedingen.

[ Voor 56% gewijzigd door pven op 18-02-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ik heb een probleem met mijn TomTom op mijn HTC Cruise. Heb de nieuweste applicatie geinstalleerd en daarna een kaart van europa op de 8GB gehuegenkaart gezet, maar krijg nu de melding als ik TomTom opstart dat eerst de kaarten geinstalleerd moeten worden? De kaart is al geinstalleerd en staat dus op de geheugenkaart. De geheugenkaart is gewoon te benaderen en kan er verder van alle sop wegschrijven. Herkend iemand dit probleem? Toevallig een activatie probleem? Wie kan mij verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intheweb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:48
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 12:22:
Wat is een top aanbieding?
Heb je al een abbo?
Wil je verlenging?

Ik heb hem voor 130 euro bij de Belcompany met een verlenging van een flex abo.

Persoonlijk vind ik dit niet de plek omdit soort dingen te vragen.

Doe maar een onsje meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Ik was ook heel tevreden tot nu toe, met de TC. Tot de eerste keiharde vastloper een week geleden. Nouja, kan gebeuren. Batterij eruit en gaan weer.
Gisteren haalde ik de TC uit mijn broekzak, en deze was vrolijk continu aan het rebooten! Hij komt zo ver als het HTC logo, soms nog het ToDay scherm met de pincode, en hop; weer reboot! Ik heb dit een keer of 6 laten lopen (vroeg me af of hij er nog uit zou komen) en toen maar de batterij eruit gehaald. Deze er weer in gedaan, en vervolgens ging hij vrolijk verder met rebooten.
Ook was mijn batterij ineens bijna leeg. Ik heb hem in de auto aan de lader gehangen en hij kwam er zowaar doorheen. Kon het toestel dus weer gebruiken. Hij heeft in de auto een uur aan de lader gehangen, ik kom thuis en haal de TC eruit...batterij 6%! Snel de hele nacht laten opladen hier thuis. Vanochtend om 09.15 de TC eraf gehaald (batterij 100%), en zonder dat ik er iets mee gedaan heb (ben alleen een paar keer gebeld) weer die batterij op 12%...na 3 uur standby staan (dus display ook uit).
Ergens gaat het ineens niet goed...die batterij loopt keihard leeg.

Extra tools geinstalleerd: niks
Tweaks: niks
WLAN: aan
BT: uit
Mailsync: elk uur IMAP.

Ik heb nog geen softreset gedaan, stel dit soort dingen altijd zo lang mogelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Soeski schreef op maandag 18 februari 2008 @ 12:56:
Ik was ook heel tevreden tot nu toe, met de TC. Tot de eerste keiharde vastloper een week geleden. Nouja, kan gebeuren. Batterij eruit en gaan weer.
Gisteren haalde ik de TC uit mijn broekzak, en deze was vrolijk continu aan het rebooten! Hij komt zo ver als het HTC logo, soms nog het ToDay scherm met de pincode, en hop; weer reboot! Ik heb dit een keer of 6 laten lopen (vroeg me af of hij er nog uit zou komen) en toen maar de batterij eruit gehaald. Deze er weer in gedaan, en vervolgens ging hij vrolijk verder met rebooten.
Ook was mijn batterij ineens bijna leeg. Ik heb hem in de auto aan de lader gehangen en hij kwam er zowaar doorheen. Kon het toestel dus weer gebruiken. Hij heeft in de auto een uur aan de lader gehangen, ik kom thuis en haal de TC eruit...batterij 6%! Snel de hele nacht laten opladen hier thuis. Vanochtend om 09.15 de TC eraf gehaald (batterij 100%), en zonder dat ik er iets mee gedaan heb (ben alleen een paar keer gebeld) weer die batterij op 12%...na 3 uur standby staan (dus display ook uit).
Ergens gaat het ineens niet goed...die batterij loopt keihard leeg.

Extra tools geinstalleerd: niks
Tweaks: niks
WLAN: aan
BT: uit
Mailsync: elk uur IMAP.

Ik heb nog geen softreset gedaan, stel dit soort dingen altijd zo lang mogelijk uit.
Heel erg vreemd. Er zijn wel meer mensen in dit forum langs gekomen met batterij problemen.
Persoonlijk heb ik daar geen last van. Laatst met de TomTom op pad geweest (geen autolader eraan) en was na 1,5 uur maar 15% gedaald. Zelf heb ik de TC in zijn hoesje in mijn binnenzak zitten om te voorkomen dat ik per ongeluk knoppen in ga drukken. Ik wel allerlei extra tools + enkele tweaks doorgevoerd, maar totaal geen problemen. behalve dat mijn RSShub applicatie ging flippen. Na verwijdering ervan, was er niets meer aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:35:
Fonta,

Heb je zelf Emoze al eens getest? Ik denk dat ik van het weekend tijd heb om het testen. Ik zal het resultaat laten weten. In ieder geval bedankt voor de link.

Heb je enig idee waarom het zo lang duurd voordat ik thuis met wireless een drivemapping kan maken? Als de mapping er eenmaal is gaat het als een speer.

Alvast bedankt....
Misschien dat ik vanavond nog een gaatje in me agenda heb om emoze te testen.
Volgens me neef werkt het iig perfect.
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 12:22:

[mbr]Dit is niet de bedoeling van dit topic. Als je zelf zoekt, vind je vanzelf interessante aanbiedingen.[/mbr]
Ga ik niet eens op reageren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
TweakMarkster schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:03:
[...]

Heel erg vreemd. Er zijn wel meer mensen in dit forum langs gekomen met batterij problemen.
Persoonlijk heb ik daar geen last van. Laatst met de TomTom op pad geweest (geen autolader eraan) en was na 1,5 uur maar 15% gedaald. Zelf heb ik de TC in zijn hoesje in mijn binnenzak zitten om te voorkomen dat ik per ongeluk knoppen in ga drukken. Ik wel allerlei extra tools + enkele tweaks doorgevoerd, maar totaal geen problemen. behalve dat mijn RSShub applicatie ging flippen. Na verwijdering ervan, was er niets meer aan de hand.
Hmm, maar 15%? ik kan dat echt niet. Als ik alleen al heel even bel of een sms (of 2) verstuur bent ik al wat procenten kwijt. Even spelen met TomTom (testen, fix afwachten e.d. gewoon thuis) en hoppa, al 10% weer weg van de batterij. Ik heb dat al voor lief genomen maar het kan dus ook anders?
In ieder geval doe ik 'm altijd aan de lader als ik de kans heb, want anders sta ik ineens met een lege TC...

[ Voor 5% gewijzigd door Soeski op 18-02-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Soeski schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:14:
[...]

Hmm, maar 15%? ik kan dat echt niet. Als ik alleen al heel even bel of een sms (of 2) verstuur bent ik al wat procenten kwijt. Even spelen met TomTom (testen, fix afwachten e.d. gewoon thuis) en hoppa, al 10% weer weg van de batterij. Ik heb dat al voor lief genomen maar het kan dus ook anders?
In ieder geval doe ik 'm altijd aan de lader als ik de kans heb, want anders sta ik ineens met een lege TC...
Bij mij gaat het ook wel vrij hard, vanmorgen met tomtom aan naar me werk gereden en sinds dat tijdstip niet heel veel mer verstuurd, zit nu op 69% van de accu.
Maar dit komt denk ik ook doordat ik het toestel pas sinds vorige week woensdag heb en de accu nog moet leren werken.

Weet iemand al waar je een aardige autohouder kan halen / bestellen. Ik wil eigenlijk een brodit actieve houder met een proclip voor aan me luchtrooster (VW Polo type IV 1.9 tdi)
Maar de prijs van 70 euro in totaal dan vind ik best prijzig, dat moet volgens mij goedkoper kunnen. En daar komt nog eens bij dat hij slecht leverbaar is?

[ Voor 16% gewijzigd door Fonta op 18-02-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Fonta schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:26:
[...]
Bij mij gaat het ook wel vrij hard, vanmorgen met tomtom aan naar me werk gereden en sinds dat tijdstip niet heel veel mer verstuurd, zit nu op 69% van de accu.
Maar dit komt denk ik ook doordat ik het toestel pas sinds vorige week woensdag heb en de accu nog moet leren werken.
Ik moet je zeggen dat het mij ook verbaasde, dat hij een ritje naar Amersfoort en terug + mail checken en ontvangen, maar vrij weinig batterij verbruikte. Komt waarschijnlijk ook dat hij nu heeft leren werken in de 2 weken dat ik hem heb. Veel laden, veel gebruiken, etc etc.
Weet iemand al waar je een aardige autohouder kan halen / bestellen. Ik wil eigenlijk een brodit actieve houder met een proclip voor aan me luchtrooster (VW Polo type IV 1.9 tdi)
Maar de prijs van 70 euro in totaal dan vind ik best prijzig, dat moet volgens mij goedkoper kunnen. En daar komt nog eens bij dat hij slecht leverbaar is?
Ik wilde voor dezelfde combi gaan, maar is helaas niet leverbaar. Denk dat het ook komt omdat half Nederland de laatste 2 weken zijn TC binnen heeft gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:07
ik heb zo goed als dezelfde today alleen ik heb mijn klok en snelkoppelingen onderaan het scherm gezet zodat je daar veel makkelijker bij kunt....

dit doe je door Type van 5 naar 4 te zetten in de registrykey: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Today\Items\HTC Home

en ik heb net als jij het vasthouden van een knop met als waarschuwing een trilling geprogrammeerd als device lock....

en een battery monitorprogramma:
Afbeeldingslocatie: http://www.freewarepocketpc.net/img2/vistahide-battery.jpg

hier te krijgen:
http://www.freewarepocket...battery-gauge-v1-1-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
TweakMarkster schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:39:
[...]

Ik moet je zeggen dat het mij ook verbaasde, dat hij een ritje naar Amersfoort en terug + mail checken en ontvangen, maar vrij weinig batterij verbruikte. Komt waarschijnlijk ook dat hij nu heeft leren werken in de 2 weken dat ik hem heb. Veel laden, veel gebruiken, etc etc.
Ik heb hem nu ook een week of 2, maar bij mij leert hij niet; het is Alzheimer! In het begin ging het vrij goed met de batterij en nu loopt hij steeds sneller leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

coldasice schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:45:
[...]

ik heb zo goed als dezelfde today alleen ik heb mijn klok en snelkoppelingen onderaan het scherm gezet zodat je daar veel makkelijker bij kunt....

dit doe je door Type van 5 naar 4 te zetten in de registrykey: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Today\Items\HTC Home

en ik heb net als jij het vasthouden van een knop met als waarschuwing een trilling geprogrammeerd als device lock....

en een battery monitorprogramma:
[afbeelding]

hier te krijgen:
http://www.freewarepocket...battery-gauge-v1-1-1.html
nou ik heb geen device lock op m'n hardware toets maar ik heb ze wel allemaal aangepast. waar heb je de exe van devicelock gevonden? en hoe heb je ervoor gezorgt dat die dan trilt?
die batt meter ziet er goed uit bedankt voor de tip. Schakeld die dan de standaard battmeter uit?
Fonta schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:26:
[...]

Deze combi wil ik ook, zelfs voor dezelfde auto :p

[ Voor 34% gewijzigd door J-P op 18-02-2008 14:28 . Reden: TC zond m al in :? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
TweakMarkster schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:39:
[...]

Ik weet niet hoever jij van amersfoort vandaan woont maar het maakt denk ik wel verschil of je uit groningen komt of uit zuid-holland :p
[...]

Ik wilde voor dezelfde combi gaan, maar is helaas niet leverbaar. Denk dat het ook komt omdat half Nederland de laatste 2 weken zijn TC binnen heeft gekregen :D
Ik vraag me ook af of het wel erg zinvol is om voor een actieve houder te gaan. In de tijd dat hij nog niet leverbaar is wacht ik rustig af en zie wel hoe de accu het gaat doen.
Nu staat hij nog in een drinkenhouder die ik bij de praxis heb gehaald voor 8 euro :p
staat ie redelijk stevig in moet ik zeggen maar heb nog niet vol op durven trekken :)
Bogey Dope schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:02:
[...]

nou ik heb geen device lock op m'n hardware toets maar ik heb ze wel allemaal aangepast. waar heb je de exe van devicelock gevonden? en hoe heb je ervoor gezorgt dat die dan trilt?
die batt meter ziet er goed uit bedankt voor de tip. Schakeld die dan de standaard battmeter uit?

[...]

als je beeindigen knop ingedrukt houd kan je ook kiezen voor toestel blokkeren.
batt meter ziet er idd leuk uit maar kost je wel weer 3 pixels van het scherm haha
die vista start bar ziet er wel erg gaaf uit, die heb ik helaas niet zo snel kunnen vinden.
heeft iemand snel even een linkje? Anders zoek ik vanavond wel verder :)

Enne toch niet ook knalrood en 5 deurs hè??? hahaha

[ Voor 28% gewijzigd door Fonta op 18-02-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:07
Bogey Dope schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:02:
[...]

[...]

ik heb even gezocht.... http://hbutton.pavlicek.org

en ik heb devicelock.exe ergens vandaan...zal eens zoeken

http://forum.xda-develope...e/index.php/t-261277.html
Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.