There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Lol die site had ik gisteren ook gevondenXanion schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:09:
[...]
Niet leverbaar? Moet ook niet alleen bij PDA-Shop kijken. Heb de mijne afgelopen donderdag besteld bij DigitalOnline en vrijdag's is ie al verstuurd.
http://www.digitalsonline...yitem&itemid=2942&id=3653
Volgens de website gewoon op voorraad.
Bij deze heb ik niet gezegd dat hij niet leverbaar is :):)
Zit nog wel in de twijel of het hem waard is om 20 euro extra neer te leggen voor een opladertje.
en of dat erg nodig is.
Top, dank u!Xanion schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:09:
[...]
Niet leverbaar? Moet ook niet alleen bij PDA-Shop kijken. Heb de mijne afgelopen donderdag besteld bij DigitalOnline en vrijdag's is ie al verstuurd.
http://www.digitalsonline...yitem&itemid=2942&id=3653
Volgens de website gewoon op voorraad.
Had deze site nog niet gevonden. er zijn tegenwoordig ook zoveel webwinkels dat de ik door de bomen, de kabouters niet meer kan zien

Ik vind het wel handig om de active versie te nemen. Op die manier kan het niet voorkomen, dat ik m'n TC onopgeladen bij me heb. Maar ik wil ook nog wel eens minimaal 1 x per jaar naar Frankrijk rijden en dan is het toch handig dat TomTom er niet halverwege mee uitscheid. (ga altijd naar leuke huisjes, maar liggen in de meest godvergeten plekken
Installatie verloopt naar behoren, opstarten werkt prima, maar zodra hij een kaart nodig heeft vind hij er geen:"No Maps Found". Terwijl het altijd prima heeft gewerkt.
MicroSD kaart is identiek aan SD kaart in S200.
Kan an legio dingen liggen, van TT tot HTC tot mij... ik kom er niet uit.
Versie die ik er bij gekregen heb ik wat magertjes.
Als het goed is heb je TomTom er al op staan, wat gaat er dan precies mis want je hoeft alleen je oude kaarten dan erbij te gooienZerveza schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:56:
Tomtom 6, waar ik al een tijdje gebruik van maak op mijn S200, wil niet werken op mijn Touch Cruise.
Installatie verloopt naar behoren, opstarten werkt prima, maar zodra hij een kaart nodig heeft vind hij er geen:"No Maps Found". Terwijl het altijd prima heeft gewerkt.
[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 18-02-2008 16:00 ]
Yzord schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:02:
Kaarten van TT5 werken niet erop huh!!
Tomtom 6, waar ik al een tijdje gebruik van maak op mijn S200, wil niet werken op mijn Touch Cruise.
[ Voor 93% gewijzigd door pven op 18-02-2008 19:53 ]
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Het zal toch wel met incompatibiliteits problemen te maken hebben huh
Ik zie altijd door het bos de bomen niet meer maar die is ook erg leukTweakMarkster schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:36:
[...]
Top, dank u!![]()
Had deze site nog niet gevonden. er zijn tegenwoordig ook zoveel webwinkels dat de ik door de bomen, de kabouters niet meer kan zien![]()
Ik vind het wel handig om de active versie te nemen. Op die manier kan het niet voorkomen, dat ik m'n TC onopgeladen bij me heb. Maar ik wil ook nog wel eens minimaal 1 x per jaar naar Frankrijk rijden en dan is het toch handig dat TomTom er niet halverwege mee uitscheid. (ga altijd naar leuke huisjes, maar liggen in de meest godvergeten plekken)
Je hebt wel gelijk dat het beter is om een actieve lader te hebben, hoe vaker je de tc oplaadt des te beter. Vind hem alleen wel duur worden dan, als ik dan ff snel iets doe wat niet mag (terug rekeken) dan kom je al op 154 gulden uit zonder verzendkosten....
De tomtom die bijgeleverd wordt is gewoon de volledige versie, alleen in de kaarten wordt je beperkt.Zerveza schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:56:
kaarten moet je gewoon in de root van de microsd zetten.
Je kan bij je voorkeursinstellingen binnen TomTom de beschikbare mappen bekijken en deze activeren. Bij mij pakte tomtom ook niet automatisch de goede map maar na het selecteren van de goede map binnen de voorkeursinstellingen doet ie het nu perfect.DaannO schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:26:
Als hij TT 6 gebruikt op zijn oude device en dat werkt wel en vervolgens niet op de nieuwe? Dan licht het dus niet aan de maps wat ik eruit op maak
dan nu de ham vraaag.. hoe krijg ik GPS Dash aan de praat op de Cruise? Hij vraagt om een serial port en baud rate... wie het weet mag het zeggen.
Nummerbehoud wanneer je bij dezelfde provider blijft is wel degelijk mogelijk. In ieder geval bij Telfort.Fonta schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 19:31:
[...]
je kan wel je abbo opzeggen en je nummer op een prepaid kaart zetten van een andere provider. dan als je abbo afgesloten is weer een nieuw abbo nemen bij vodafone maar ik weet zo 123 niet of ze daar intrappen.
Ik heb hier ergens een topic over gezien maar ben ff te lui om hem op te zoeken en zit ook te eten
Gewoon met formulier.
Tasje is te vinden op E-bay en komt dan uit HongKong. Twee modellen. Liggen en rechtop.Vjenne-ICT schreef op zondag 17 februari 2008 @ 14:21:
[...]
Niemand een antwoord op bovenstaande voor mij?
Ik geloof dat de prijs tussen de 15-20 euro ligt.
(HKLM\Comm\ ConnMgr\ Planner\Settings \ CacheTime op 120sec zetten...Yzord schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:49:
Ik snap er even niks van...er stond vandaag een post in dit topic over een tool waarin je aan kan geven dat de dataverbinding automatisch wordt afgesloten nadat hij een minuut of idle is. Maar ik kan die post helemaal niet meer vinden. Iemand enig idee welke tool dit was (en het was niet Pockettoolman).
[ Voor 7% gewijzigd door Yzord op 18-02-2008 17:15 ]
Ik heb hetzelfde gehad. Elke keer de melding: geen kaarten gevonden. Terwijl er meerdere kaarten op stonden.DaannO schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:26:
Als hij TT 6 gebruikt op zijn oude device en dat werkt wel en vervolgens niet op de nieuwe? Dan licht het dus niet aan de maps wat ik eruit op maak
Wat bleek: als je in de verkenner kijkt naar je mobiel/pda zie je twee opslagkaarten. nl.'Opslagkaart' en 'storage card' .
De directory 2577 hoort in 'Opslagkaart' thuis en niet op 'Storage Card'
Op je 'Opslagkaart' staan ook je kaarten neem ik aan.
Weet alleen niet waarom je 'Opslagkaart' en "Storage card' beide hebt. Met de laatste doe je mijns inzien niets toch??? Ik hem hem eraf gegooid en nog geen probleem ondervonden.
ptravelalarm is goed bevondenBogey Dope schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 15:26:
[...]
mmmm ok, misschien is het dan toch wel interessant om deze te gebruiken, laat me weten hoe je "test" verloopt
werd er wakker van
Wel moet ik zeggen dat het een groot verschil is of het speakertje naar boven wijst of naar onderen.
Ligt naar mijn mening niet aan het spel daar het op m'n vorige wel goed ging.
Heeft dit ook te maken met het gebrek aan drivers??
probeer eens om de actieve dataverbinding te beeindigen via de comm manager en dan het spel te starten.Kievit1964 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:58:
Vraagje: heb een spel geinstalleerd (Age of Empirte) maar het geluid doet het niet.
Ligt naar mijn mening niet aan het spel daar het op m'n vorige wel goed ging.
Heeft dit ook te maken met het gebrek aan drivers??
http://cgi.benl.ebay.be/V...Q_trksidZp1713.m153.l1262
Ik moet zeggen: een wereld van verschil t.o.v. de standaard meegeleverde: bijna geen weerspiegeling meer, minder "smudge"-gevoelig en naar mijn mening gevoeliger qua touchscreen. Ook makkelijker aan te brengen. Enige minpuntje is dat hij iets kleiner is (1mm ofzo) dan de standaard en hij dus ook niet 100% perfect aansluit bij de randen van het scherm. Ik ben alvast tevree!
[ Voor 92% gewijzigd door pven op 18-02-2008 19:52 ]
Al gekeken of directory 2577 (met autostart programma van TT) in dezelfde roodtdirectory staat als de kaart?Vjenne-ICT schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:00:
[...]
Niemand een oplossing voor bovenstaande? Ik heb echt al van alles geprobeerd! Snap er niks van!
Is deze directory er niet dan zal hij geen kaarten vinden.
Kwam hierachter toen ik ook R66 had geinstalleer en tijdens deze installatie verwijderde hij de autorun.exe
Heb hem op vliegtuigmodus gezet, actief sync uitgezet, daarna opnieuw gestart maar nog geen geluid.Fonta schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:00:
[...]
probeer eens om de actieve dataverbinding te beeindigen via de comm manager en dan het spel te starten.
Bij Bubble braker geen probleem.
Opnieuw geinstalleer en nu geen probleem.....????
[ Voor 11% gewijzigd door Kievit1964 op 18-02-2008 19:41 ]
Anoniem: 221693
Heb je Tomtom al gebeld? Laat die gasten het lekker zelf oplossenVjenne-ICT schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:00:
[...]
Niemand een oplossing voor bovenstaande? Ik heb echt al van alles geprobeerd! Snap er niks van!
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Kun je directory laten zien op je SD-kaart? Misschien dat we er dan wat verder mee kunnen.BeQuietAndDrive schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:35:
[...]
Heb je Tomtom al gebeld? Laat die gasten het lekker zelf oplossen![]()
n.b. directory van 'Opslagkaart' en van 'Storage card'
Het is gelukt, bedankt voor jullie aanwijzingen, top!!! Ik kan alleen nog geen verbinding krijgen met de GPS, dus daarom nog onderstaande vragen. Ik kom er nog niet echt verder mee......Kievit1964 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:43:
[...]
Kun je directory laten zien op je SD-kaart? Misschien dat we er dan wat verder mee kunnen.
n.b. directory van 'Opslagkaart' en van 'Storage card'
1. Ik moet een ''GPS baudsnelheid'' kiezen? Staat nu op 4800, is dat goed en wat is dat eigenlijk?
2. Ik moet kiezen waar de GPS mee verbonden is, keuze 1. COM4 2. COM7?
3. Moet ik nog wat doen met de optie ''Externe GPS'', zo ja wat moetg ik daar instellen dan?
Alvast bedankt voor jullie medewerking
Probeer aub om zelf eens een-en-ander te onderzoeken voordat je je vragen hier neer plempt. In je laatste berichten heb je niet aangegeven wat je zelf reeds hebt onderzocht, terwijl we dat toch wel van je verwachten op GoT.Vjenne-ICT schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:19:
[...]
Het is gelukt, bedankt voor jullie aanwijzingen, top!!! Ik kan alleen nog geen verbinding krijgen met de GPS, dus daarom nog onderstaande vragen. Ik kom er nog niet echt verder mee......
1. Ik moet een ''GPS baudsnelheid'' kiezen? Staat nu op 4800, is dat goed en wat is dat eigenlijk?
2. Ik moet kiezen waar de GPS mee verbonden is, keuze 1. COM4 2. COM7?
3. Moet ik nog wat doen met de optie ''Externe GPS'', zo ja wat moetg ik daar instellen dan?
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Anoniem: 250877
Mijn TC is er zojuist mee opgehouden. Hij vindt het mobiele netwerk niet meer.
Softreset van het toestel mocht niet baten.
Harde reset van het toestel mocht niet baten.
Andere SIM erin gedaan, maar deze vindt het netwerk ook niet.
Mijn SIM in andere telefoon gedaan en netwerk wordt gevonden door andere telefoon.
Voorlopige conclusie: Hij is kapot. Na drie weken....
Dit is echt heel erg balen...
Hoe vervelend het ook voor je is, dit bericht voegt op deze manier niets toe aan dit topic.
[ Voor 10% gewijzigd door pven op 18-02-2008 20:25 ]
Antwoord staat denk ik al vier keer minimaal op GoT maar vooruit we maken mensen graag blij:
*Andere NMEA GPS-ontvanger
*4800 GPS baudsnelheid
*COM4
succes en vertel even waarom het is gelukt en wat er fout was dan weten andere dat ook....!!

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ja, klopt, je hebt gelijk. Ik hoopte alleen dat anderen dit probleem herkenden en wellicht zelf een oplossing hadden gevonden. En ik wil het melden, want ik krijg toch het gevoel dat het toestel nog wat flaws bevat gezien de batterij problemen die mensen hebben, toestellen die blijven resetten, etc.Anoniem: 250877 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:21:
![]()
Softreset van het toestel mocht niet baten.
Harde reset van het toestel mocht niet baten.
Andere SIM erin gedaan, maar deze vindt het netwerk ook niet.
Mijn SIM in andere telefoon gedaan en netwerk wordt gevonden door andere telefoon.
Voorlopige conclusie: Hij is kapot. Na drie weken....![]()
![]()
![]()
Dit is echt heel erg balen...
[mbr]Hoe vervelend het ook voor je is, dit bericht voegt op deze manier niets toe aan dit topic.[/mbr]
1 van de twee vol? Of wellicht ziet hij je storage card niet en installeert automatisch op je apparaat. Volgens mij zijn dat de enige mogelijkheden. Anders zou die toch altijd om een keuze vragen.sinds gisteren vraag mijn TC niet meer waar ik mijn prgjes wil installen (apparaat of storage kaart), iemand een idee, oplossing?
Kan niet anders dat het stuk is. Er is verder in dit forum niemand geweest die er ook problemen mee had. Tja, zo'n one in a million shot dat het gebeurd. K*t, maar niets aan te doen.Ja, klopt, je hebt gelijk. Ik hoopte alleen dat anderen dit probleem herkenden en wellicht zelf een oplossing hadden gevonden. En ik wil het melden, want ik krijg toch het gevoel dat het toestel nog wat flaws bevat gezien de batterij problemen die mensen hebben, toestellen die blijven resetten, etc.
Harware buttons instellen via een tweak of progje dat te vinden is in dit forum of bij XDA-developers.comOp mijn P3300 startte TT6 op als je op de hardware button drukte, dit doet ie ook netjes op de TC. Alleen op de P3300 kon je TT6 ook afsluiten door op diezelfde hardware button te drukken, dit doet ie op de TC niet en dit vond ik in de auto verrekte handig. Ik heb zitten zoeken, maar heb geen idee waarom die dat op de p3300 wel deed en op de TC niet. Iemand een idee?
alleen zit ik wel te wachten op de drivers, omdat de tomtom hetzelfde loopt als mijn oude telefoon:(
áls er nieuws is over de drivers... laat het weten, kán niet wachten!!
Verder werkt de remote van HTC prima icm met mijn ear-in dopjes, 1 nadeel; de microfoon.. werkt niet altijd even soepel, zijn hier nog bijzondere instellingen voor?
zo traag als dikke stront!! 'k had gelezen over de driver problemen, maar kon me niet voorstellen dat het zo'n impact zou hebben.
Op m'n s200 kon ik full size divx films afspelen zonder haperingen, op m'n nieuwe speeltje is het een en al hakkel.
[/open deur]
'k kan niet wachten op die drivers... belachelijk dat ze dit apparaat zo de markt op geslingerd hebben.
Tevens is het geen probleem om hem op 115200 baud te zetten. Theoretisch zou dat sneller moeten zijn, of dat voor een GPS-apparaat uit maakt vraag ik mij af.Kievit1964 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:27:
[...]
Antwoord staat denk ik al vier keer minimaal op GoT maar vooruit we maken mensen graag blij:
*4800 GPS baudsnelheid
*COM4
succes en vertel even waarom het is gelukt en wat er fout was dan weten andere dat ook....!!
Verder heb ik in Tomtom (de bijgeleverde tomtom) gekozen voor de "Ingebouwde GPS-ontvanger" ipv. "Andere NMEA GPS-ontvanger"
Heeft dit ook maar enige toegevoegde waarde?Zerveza schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:41:
[open deur]
zo traag als dikke stront!! 'k had gelezen over de driver problemen, maar kon me niet voorstellen dat het zo'n impact zou hebben.
Op m'n s200 kon ik full size divx films afspelen zonder haperingen, op m'n nieuwe speeltje is het een en al hakkel.
[/open deur]
'k kan niet wachten op die drivers... belachelijk dat ze dit apparaat zo de markt op geslingerd hebben.
Voor dit soort opmerkingen hebben we topicreport (

[ Voor 12% gewijzigd door pven op 18-02-2008 22:00 ]
heeft iemand een redelijke progje die videofiles om kan zetten, ik gebruik nu: Super, maar kom er niet echt uit wat ik moet selecteren. hetgeen dát ik selecteer speelt mijn wmp niet af:S 3x geprobeerd, maar geen resultaat.:(
Dank u, toch nog mensen die bereid zijn te helpen en niet zeuren, top!!! We zijn hier toch om elkaar teg helpen en niet om elkaar af te zeiken!!! Ik heb niet altijd even veel tijd om te zoeken, maar doe dat 9 van de 10 keer wel!Kievit1964 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:27:
[...]
Antwoord staat denk ik al vier keer minimaal op GoT maar vooruit we maken meanknsen graag blij:
*4800 GPS baudsnelheid
*COM4
Mensen zoals bedankt!
Anoniem: 252812
- Is de FM-radio ook stereo?
- Zit in tegenstelling tot andere HTC's een on-screen SMS-T9 toetsenbord op naast het normale toetsenbord?
- Zo ja, kan dat SMS-T9 (makkelijk) gebruikt worden voor alle applicaties zoals MSN etc?
- Kunnen (bijna) alle websites worden weergegeven met internet explorer, en als de pagina resolutie hoger is, kan het dan (makkelijk) gescrolled worden?
- Is TomTom altijd geïnstalleerd op elk exemplaar? Het staat niet overal bij op koopwebsites.
- Er staat bij dat er een beschermdingetje bij zit voor het scherm. Wat is dat? Of is het scherm sterk zat of kun je er plastic op plakken?
Let me know
iTask 0.91
Het maakt van je TC een iPhone! Het grappige eraan is dat je geen tweaks of andere rare installaties hoeft te doen. Het is namelijk volledig "gebouwd" in Flash. Het enige dat vereist is FlashLite2.1(Download).
Het is daarom een "veilige" install (flash animatie en dus installeer je niets) en totaal niet moeilijk.
Je pakt de zip file uit in de "root" van je PDA, waardoor alle bestanden uitgeakt worden in /iTask/. Opstarten van de "applicatie" doe je via iTask.swf
Er zit een txt file (input.txt) in de folder waarmee je alle icoontjes kunt aanpassen (plaatje, tekst, link naar progje). Op deze wijze kun je hem vrij eenvoudig naar smaak instellen.
Standaard heeft de maker alle standaard programma's al ingesteld en voorzien van plaatjes. Verder heeft hij iPhone progjes toegevoegd zoals Draw, Timer, iPhone calculator, Snake, Tetris en andere spelletjes + andere leuke vernuftigdheden. Ook zit er de ingebouwde Slide2Unlock feature van de iPhone in (inclusief de visjes achtergrond).
Als de liefhebber deze animatie direct wil opstarten wanneer het toestel aangaat na bijvoorbeeld een soft reset => Plaatst dan een snelkoppeling naar iTask.swf in /windows/opstarten/
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=hAsbVrx4TCM
http://youtube.com/watch?v=mOXx3Fyitnk
Info en download op XDA-developers:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=364344
Ik heb hem voor de zekerheid (wilde mijn TC niet mogelijkerwijs opf**ken) op mijn oude Qtek9100 geïnstalleerd, maar daar draaide de flash animatie prima op. Erg snel trouwens ook. Tja, het is ook niets anders dan een flashanimatie dat eruit ziet als de iPhone GUI en verder linkt bepaalde knoppen gewoon naar programma's die je op je TC hebt staan. Deze opent de iTask ook gewoon in WM6.
Vervolgens op mijn TC gegooid en hij draait super snel en het is allemaal erg geinig. Hij start gewoon de programma's op en de slide2unlock feature is leuk.
Let wel op! iTask zorgt er niet voor dat je opeens Multitouch technologie op je TC hebt.
Als je het niet meer wilt gebruiken, kun je ervoor kiezen om hem gewoon niet meer op te starten, maar je kan ook de folder in zijn geheel weggooien (maakt logischerwijs geen register entries), om een beetje ruimte vrij te maken (1.8mb uitgepakt).
Het is een geinige gadget, vooral omdat het verder je TC niet aanpast en zich niet in je Register nestelt. Hulde voor de maker
[ Voor 10% gewijzigd door TweakMarkster op 18-02-2008 23:55 . Reden: extra info, FlashLite link en directe opstartmogelijkheid toegevoegd ]
Ja, mits het ontvangst goed is natuurlijk en je de optie Stereo aan staat. Verder zit er RDS op de FMradio, mocht je dit boeien.Anoniem: 252812 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 22:58:
Binnenkort wil ik ook maar eens overschakelen op een windows mobieltje. De hier besproken Cruise lijkt me wel wat
- Is de FM-radio ook stereo?
Ja, en hij werkt prima. kanttekening moet wel gemaakt worden dat de SMS-T9 best groot is (iets meer dan 1/2 scherm)- Zit in tegenstelling tot andere HTC's een on-screen SMS-T9 toetsenbord op naast het normale toetsenbord?
- Zo ja, kan dat SMS-T9 (makkelijk) gebruikt worden voor alle applicaties zoals MSN etc?
Ja, laatst nog op de vernieuwde AH.nl geweest en alles werkte. Scrollen gaat redelijk, maar verloopt soepel als je de scroll tweak van XDA-Developers doorvoert: http://forum.xda-develope...php?p=1772209&postcount=1 Tweak nummer 11- Kunnen (bijna) alle websites worden weergegeven met internet explorer, en als de pagina resolutie hoger is, kan het dan (makkelijk) gescrolled worden?
Nee, je moet hem zelf installeren. Maar het programma (TomTom 6 navigator) wordt wel bij elk exemplaar meegeleverd. Ook krijg je vervolgens de mogelijkheid om de map van 1 stad gratis te downloaden.- Is TomTom altijd geïnstalleerd op elk exemplaar? Het staat niet overal bij op koopwebsites.
Een screenprotector wordt toch sterk aangeraden, aangezien het toch een toestelletje is dat snel krast (net als andere schermpjes van PDA's en/of telefoons). Aangezien dit scherm vrijwel naadloos overgaat in de behuizing en niet lager ligt zoals bij andere telefoons/pda's, is de kans op krassen groot. Verder reflecteerd hij erg goed met licht. Daarom wordt het aangeraden om een anti-glare screenprotector erop te plaatsen. De standaard screenprotector die meegeleverd wordt is niet anti-glare, maar ook zeer redelijk van kwaliteit. Dus moet je zelf weten of je hem plaatst.- Er staat bij dat er een beschermdingetje bij zit voor het scherm. Wat is dat? Of is het scherm sterk zat of kun je er plastic op plakken?
Let me knowIk mag mijn abbo weer verlengen, en dit lijkt me wel een leuke upgrade
[ Voor 3% gewijzigd door TweakMarkster op 18-02-2008 23:26 ]
Ja, het is juist de bedoeling dat de toetsen groot zijn (overeenkomen met een normaal toestel).TweakMarkster schreef op maandag 18 februari 2008 @ 23:11:
Ja, en hij werkt prima. kanttekening moet wel gemaakt worden dat de SMS-T9 best groot is (3/4 scherm)
Maar wat ik me afvraag: Als je dat SMS-T9 toetsenbordje gebruikt. Is dat wel een beetje bruikbaar voor MSN? Ik bedoel: Kun je dan nog wel wat zinnetjes lezen of is het not done zodat je telkens het toetsenbord in-en uit moet klappen bij elk bericht?
3/4 is iets overdreven. Ik heb mijn post al aangepast naar "iets meer dan 1/2 scherm".Anoniem: 252812 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 23:21:
Ja, het is juist de bedoeling dat de toetsen groot zijn (overeenkomen met een normaal toestel).
Maar wat ik me afvraag: Als je dat SMS-T9 toetsenbordje gebruikt. Is dat wel een beetje bruikbaar voor MSN? Ik bedoel: Kun je dan nog wel wat zinnetjes lezen of is het not done zodat je telkens het toetsenbord in-en uit moet klappen bij elk bericht?
Het wordt bij MSN een erg gepriegel. Je kunt ongeveer 1,5 zinnetje lezen, van wat er als laatst "gezegd" is.
Ik klap daarom om steeds het toetsenbord in OF ik gebruik mijn styles icm met het volledige toetsenbord met kleine lettergrootte.
LOL, nee Blauw en 3 deursFonta schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:31:
[...]
Enne toch niet ook knalrood en 5 deurs hè??? hahaha
Tanxcoldasice schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:46:
[...]
ik heb even gezocht.... http://hbutton.pavlicek.org
en ik heb devicelock.exe ergens vandaan...zal eens zoeken
http://forum.xda-develope...e/index.php/t-261277.html
LOLTweakMarkster schreef op maandag 18 februari 2008 @ 23:04:
Het is een geinige gadget, vooral omdat het verder je TC niet aanpast en zich niet in je Register nestelt. Hulde voor de maker, van wie we zeer waarschijnlijk kunnen zeggen dat deze jongen geen sociaal leven heeft
Zelf gebruik ik daar PCMkeyboard voor (Nee ik heb geen aandelen daarinAnoniem: 252812 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 23:21:
Thanx voor je reactie TweakMarksterHet telefoontje wordt met de minuut leuker
[...]
Ja, het is juist de bedoeling dat de toetsen groot zijn (overeenkomen met een normaal toestel).
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
En in welke resolutie/framerate zijn filmpjes te maken met de camera? Mijn oude haalde niet meer dan 176x144 of iets dergelijks
Trouwens.. Ik las net dit: http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/6548 Hoe staat het inmiddels hiermee? Is dit al achterhaald?
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 252812 op 19-02-2008 00:15 ]
EWK schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:14:Anoniem: 252812 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 00:03:
Trouwens.. Ik las net dit: http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/6548 Hoe staat het inmiddels hiermee? Is dit al achterhaald?
Stond iets van 3 pagina's terug....
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
nieuws: 'HTC-directeur belooft drivers voor geplaagde toestellen'Zerveza schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:41:
[open deur]
[/open deur]
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Anoniem: 228301
Als jij mij verteld waar deze app te halen is, ga ik hem voor je proberenAnoniem: 228301 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:28:
Voorzichtig vraagje; Heeft iemand al eens de Business Card Scanner van de Tytn 2 geprobeert te installeren op de TC. Beide HTC en dezelfde processor... Lijkt me namelijk een ontzettend interessante applicatie voor mij als freelancer (netwerken !!!).
Ik denk dat een Tytn 2 gebruiker er vast wel een CD-tje van heeft (of staat dat tooltje in de ROM voorgebakken.........), kortom dezelfde weg als ik wil gaan bewandelen;Fonta schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:56:
[...]
Als jij mij verteld waar deze app te halen is, ga ik hem voor je proberen
* Zoek een nette Tytn 2 gebruiker.
* Vraag hem/haar om de CD met software
* Probeer de software .. en als het bevalt KOOP de Software
Let's network en laten we het forum op de hoogte houden van de test (software linken is illegaal denk ik...)
Om te testen mag je volgens mij best wel even een app installeren. Heb jij een tytn2 dan?Anoniem: 228301 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:00:
[...]
Ik denk dat een Tytn 2 gebruiker er vast wel een CD-tje van heeft (of staat dat tooltje in de ROM voorgebakken.........), kortom dezelfde weg als ik wil gaan bewandelen;
* Zoek een nette Tytn 2 gebruiker.
* Vraag hem/haar om de CD met software
* Probeer de software .. en als het bevalt KOOP de Software![]()
![]()
![]()
Let's network en laten we het forum op de hoogte houden van de test (software linken is illegaal denk ik...)
voeg me maar toe op msn. staat in me profiel het adres.
Nee, ik heb geen TYTN 2 (anders zou ik het software pakket hebben en kunnen testen...)Fonta schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:23:
[...]
Om te testen mag je volgens mij best wel even een app installeren. Heb jij een tytn2 dan?
voeg me maar toe op msn. staat in me profiel het adres.
Qua MSN lig ik een beetje achter. Ik gebruik wel plaxo en linkedin, wellicht inderdaad een
goed idee om eens te kijken naar MSN (en Windows Live was het toch).
Nu sla je wel een beetje door...dit bericht voegt een hoop toe aan dit topic. Ik vind het bijvoorbeeld wel prettig om te horen wat er eventueel zwak is van de TC. No offense natuurlijk.Anoniem: 250877 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:21:
![]()
[mbr]Hoe vervelend het ook voor je is, dit bericht voegt op deze manier niets toe aan dit topic.[/mbr]
Als je geen msn hebt zal je waarschijnlijk wel een stukje ouder dan mij zijn.Anoniem: 228301 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:37:
[...]
Nee, ik heb geen TYTN 2 (anders zou ik het software pakket hebben en kunnen testen...)
Qua MSN lig ik een beetje achter. Ik gebruik wel plaxo en linkedin, wellicht inderdaad een
goed idee om eens te kijken naar MSN (en Windows Live was het toch).
Linkedin heb ik ook, plaxo heb ik nog niet eerder over gehoord.
Maar wie weet er een goede applicatie om business cards mee in te "scannen"?
Het hoeft natuurlijk niet de bij de tytn2 bijgeleverde software te zijn.
Een snelle zoekronde op internet heeft weinig opgeleverd. Zowel Pocketgear.com, Handango.com als Freewarepcc.com hebben geen BusinessCard scanners.Fonta schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:15:
Maar wie weet er een goede applicatie om business cards mee in te "scannen"?
Het hoeft natuurlijk niet de bij de tytn2 bijgeleverde software te zijn.
Via Google kwam ik meer op forums en blogs terecht waarin men dezelfde vraag stelde, maar nergens kwam er een goed antwoord uit.
Er is wel een onlineservice, waar je je genomen foto toestuurd en dan een mailtje terug krijgt met de businesscard info (Vcard) ge-attached en ready for import => http://www.scanr.com/bc.aspx
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar wellicht dat het een goed alternatief is.
[ Voor 14% gewijzigd door TweakMarkster op 19-02-2008 10:48 ]
Ondertussen doet hij het ineens weer. Na heel wat kloten, mobiele service aan en uitzetten, handmatig en automatisch detecteren van het netwerk doet hij het ineens weer.Yzord schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:43:
[...]
Nu sla je wel een beetje door...dit bericht voegt een hoop toe aan dit topic. Ik vind het bijvoorbeeld wel prettig om te horen wat er eventueel zwak is van de TC. No offense natuurlijk.
Ik vraag me alleen af voor hoelang. Feit blijft dat op het moment dat hij het niet deed, het ook niet deed met de SIMkaart van mijn vriendin die een andere provider heeft. Verbinden met GPRS lukt op het moment ook zeer moeilijk, maar dat ligt wellicht aan mijn provider.
Zijn er hier meer mensen waarbij de verbinding soms helemaal weg is en dan voor een hele tijd (paar uur of zo) ?
Dat probleem heb ik dus ook, er is geen bal te vindenTweakMarkster schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:44:
[...]
Een snelle zoekronde op internet heeft weinig opgeleverd. Zowel Pocketgear.com, Handango.com als Freewarepcc.com hebben geen BusinessCard scanners.
Via Google kwam ik meer op forums en blogs terecht waarin men dezelfde vraag stelde, maar nergens kwam er een goed antwoord uit.
Er is wel een onlineservice, waar je je genomen foto toestuurd en dan een mailtje terug krijgt met de businesscard info (Vcard) ge-attached en ready for import => http://www.scanr.com/bc.aspx
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar wellicht dat het een goed alternatief is.
Ik zie hier en daar trouwens ook een leuke vista theme.skin voorbij komen.
Welke is een goeie want ik zie door de kabouters het bos niet meer :P:P
[ Voor 9% gewijzigd door Fonta op 19-02-2008 10:56 ]
Anoniem: 252848
ps Ik ben een leek
http://www.htcdriver.com
Ik ga nu even checken!!!
Niks bijzonders te vindenAnoniem: 228301 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:32:
Ik kreeg de volgende link door voor een 30 dagen uitprobeer-versie...
http://www.htcdriver.com
Ik ga nu even checken!!!
Maaaarrrrr wel dit:
http://www.htcdriver.com/...WCmobileHTCdriver.com.CAB
De bijgeleverde business card reader :):)
[ Voor 20% gewijzigd door Fonta op 19-02-2008 11:53 ]
Via http://www.htcdriver.com/downloads/files/summary.php krijg je een lijst met alle downloads die ze daar hebben staan. Maar dat zijn niet meer dan de normale progjes die je bij je HTC toestel krijgt en/of ergens anders gratis kan downloaden.
Voor het meest betrouwbare nieuws en updates moet je toch echt www.htcclassaction.org aanhouden. Als de driver uitkomt zal deze ook daar als een van de eerste plekken beschikbaar worden gemaakt.
Het lijkt me ook dat het makkelijker is om eerst de link/site te checken voordat er geschreeuwd wordt dat de driver er al is.
[ Voor 9% gewijzigd door TweakMarkster op 19-02-2008 11:51 ]
* http://www.penpowerinc.com/wcmobile.html
* http://www.mediafire.com/?eut1jmndgwd
* http://forum.xda-develope...hread.php?t=339084&page=2
* http://www.cinetsystems.c...4b.x_HTC_Kaiser__PPC_.CAB
* http://forum.xda-develope...e/index.php/t-357738.html
* http://www.badongo.com/file/3131181
* http://4pda.ru/forum/uploads/img-35906-WCMobile10d.rar
* http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=357738
Zou je voortaan willen aangeven op welk bericht je "antwoord". De link htcdriver.com doet vermoeden dat je het over de aangekondigde htc driver update voor video acceleratie had.Anoniem: 228301 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:50:
Ik heb daar de World Card Mobile software (30 dagen) gevonden, die ook op de Tytn 2 schijnt te staan. Overigens heb ik via XDA ook de volgende links gevonden;
* http://www.penpowerinc.com/wcmobile.html
* http://www.mediafire.com/?eut1jmndgwd
* http://forum.xda-develope...hread.php?t=339084&page=2
* http://www.cinetsystems.c...4b.x_HTC_Kaiser__PPC_.CAB
* http://www.badongo.com/file/3131181
* http://4pda.ru/forum/uploads/img-35906-WCMobile10d.rar
* http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=357738
Dit terwijl je een bericht post dat je een link gevonden had voor de Business Card Scanner vraag.
Goed werk met het vinden van de bestanden.
[ Voor 3% gewijzigd door TweakMarkster op 19-02-2008 11:56 ]
Lijkt toch een doorbraak ....Niek schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:42:
Een nieuwe update en confirmatie van nieuwe drivers binnenkort @ http://www.htcclassaction.org/responses.php#update_20080218
http://www.htcdriver.com/downloads/files/worldcard.php
daar staat overigens de cardscanner, gewoon een directe download.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Maar voor wie?
According to Fudzilla, Dr. Florian Seiche, vice president of HTC Europe, stated "Video acceleration drivers for HTC devices will see the light of the day" during the World Mobile Congress interview in Barcelone last week.
Note that it doesn't actually stated for which HTC devices.
Sorry, het ging inderdaad over de World Card Mobile software van de Tytn 2 en NIET over de HTC drivers voor de video problemen...TweakMarkster schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:54:
[...]
Zou je voortaan willen aangeven op welk bericht je "antwoord". De link htcdriver.com doet vermoeden dat je het over de aangekondigde htc driver update voor video acceleratie had.
Terwijl je een bericht post dat je link gevonden had voor de Business Card Scanner vraag.
.............. Mijn welgemeende excuses .............
Ja, maar de post was onduidelijk. Geeft verder niet.even een kleine rectificatie... heb inderdaad geen videodrivers op mijn site staan, maar de gebruiker vroeg om een card scanner. deze heb ik wel. En ja het is allemaal software die gratis is/ergens anders te vinden is en vaak bijgeleverd wordt. Maar werd het zat om overal te registreren en moeilijk te doen om iets downloaden. vandaar dat ik deze site heb gemaakt. gewoon directe downloadlinks zonder problemen....
http://www.htcdriver.com/downloads/files/worldcard.php
daar staat overigens de cardscanner, gewoon een directe download.
Site ziet er verder prima uit en uiterst handige direct downloads.
Ach, blijft een kwestie van eerst zien en dan geloven. Mijn TC werkt op dit moment ook uitstekend en ik was niet van plan om binnenkort Half-Life 2 erop te gaan spelen of HD-DVD films erop te kijkenLijkt toch een doorbraak ....
Geeft niet, is al goedSorry, het ging inderdaad over de World Card Mobile software van de Tytn 2 en NIET over de HTC drivers voor de video problemen...
.............. Mijn welgemeende excuses .............
[ Voor 15% gewijzigd door TweakMarkster op 19-02-2008 12:04 ]
LOL. Ik begroijp wat je bedoeld. iCube werkt redelijk (nog geen animaties) en ook de normale FLOW werkt niet slecht, dus wat heb ik te klagen als Business User ?!?!?!TweakMarkster schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:02:
ik was niet van plan om binnenkort Half-Life 2 erop te gaan spelen of HD-DVD films erop te kijken
Volgens mij staat dit gewoon in de gebruiksaanwijzing.Anoniem: 252848 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:21:
Hallo , ik geraak er maar niet aan uit hoe ik die waether plug in moet instellen , kunnen jullie mij aub helpen , ik ben van Brugge in Belgie , moet ik die code ergens toevoegen of wijzigen ???
ps Ik ben een leek
Brugge kent hij niet, dus moet je even een andere plaats nemen. Zo groot is belgie nou ook weer niet...
Hoi!
Edit: Sorry sorry, ik had het bericht van TweakMaster op mijn mobiel bekeken en daar keek ik per ongeluk over de Download link heen. Excuses
[ Voor 32% gewijzigd door radem205 op 19-02-2008 12:44 ]
Anoniem: 97657
K'zit alleen met twee vraagjes;
1; Als ik TouchFlo gebruik kom ik weer in het today scherm ( ik heb de NoToday tweak van de PointUi site gebruikt, maar dat werkt niet). Heeft iemand het wel voor elkaar?
2; Weet iemand hoe je een andere email account als standaard kan instellen? De outlook account waarmee je sync't staat bij mij als standaard en mijn pop mail account staat daarna in de lijst, en dat is nu degene die ik altijd gebruik en bij PointUi wordt alleen de standaard getoond zodat je altijd via het mail menu naar je tweede account moet gaan.
Ik weet niet of het kan, maar van mij mag de outlook box om te synchroniseren er helemaal af, kan dat?
TouchFlo is geen ToDay plugin en wordt dus niet uitgeschakeld via de NoToDay tweak. Ik heb ergens op XDA-Developers.com de register tweak gezien, maar kan even zo snel niet herinneren waar.Anoniem: 97657 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:17:
Zijn er meer mensen die PointUI gebruiken, ik wel en ik vind het een geweldige interface.
K'zit alleen met twee vraagjes;
1; Als ik TouchFlo gebruik kom ik weer in het today scherm ( ik heb de NoToday tweak van de PointUi site gebruikt, maar dat werkt niet). Heeft iemand het wel voor elkaar?
Instellingen verwijderen? De mogelijk om het in te stellen zit volgens mij te diep in het programma gebakken, dat het er niet uitgehaald kan worden.Ik weet niet of het kan, maar van mij mag de outlook box om te synchroniseren er helemaal af, kan dat?
Wellicht dat het installeren van een ander email programma, welke je vervolgens instelt als de default, de uitkomst kan bieden.
Deze werkt trouwens ongelofelijk goed zeg !
Dit misschien een mogelijkheid:TweakMarkster schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:23:
[...]
TouchFlo is geen ToDay plugin en wordt dus niet uitgeschakeld via de NoToDay tweak. Ik heb ergens op XDA-Developers.com de register tweak gezien, maar kan even zo snel niet herinneren waar.
Try changing HKLM\Software\OEM\TFLOSettings\EnableScroll to 0 then reboot.
Zelf niet geprobeert.
Zou ik ook niet weten, vind het ook niet echt boeiend[...]
Instellingen verwijderen? De mogelijk om het in te stellen zit volgens mij te diep in het programma gebakken, dat het er niet uitgehaald kan worden.
Wellicht dat het installeren van een ander email programma, welke je vervolgens instelt als de default, de uitkomst kan bieden.
Zou je de link nog weten?Fonta schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:41:
[...]
Dit misschien een mogelijkheid:
Try changing HKLM\Software\OEM\TFLOSettings\EnableScroll to 0 then reboot.
Zelf niet geprobeert.
[...]
Het hoeft jou ook niet te boeien, als je er maar iemand mee kan helpen.Zou ik ook niet weten, vind het ook niet echt boeiend
Dus hebben er vrij weinig aan
[ Voor 90% gewijzigd door Ginz op 19-02-2008 14:34 ]
heb ik hier vandaan:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=363285
Kan ik dus helaas niet.[...]
Het hoeft jou ook niet te boeien, als je er maar iemand mee kan helpen.
Zijn er nergens skins voor de TC? Ik heb nu het standaard HTC Home (4knops) zwart/grijs.. ik zou wel een mooi plaatje willen hebben.
Bedankt voor de link, maar helaas hiermee wordt de cube gedeactiveerd en das niet de bedoeling. Na gebruik van de cube, niet terug naar today-screen, maar naar PointUiheb ik hier vandaan:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=363285
[...]
Kan ik dus helaas niet.
Als je met google naar bijvoorbeel pocket pc skins / theme's zoekt of windows mobile 6 skins / theme's kom je een heleboel tegen.Zerveza schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:27:
misschien al eens ergens voorbij gekomen, maar:
Zijn er nergens skins voor de TC? Ik heb nu het standaard HTC Home (4knops) zwart/grijs.. ik zou wel een mooi plaatje willen hebben.
Zelf heb ik zo al een heleboel verschillende vista skins/theme's gevonden.
Weet alleen nog niet welke een goeie is om op de TC te gebruiken.
Net op tijd geweestTweakMarkster schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:15:
[modbreak]Ondanks dat het misschien geen cracks zijn, is dit toch niet toegestaan hier.[/]
Dan zullen we nog wat verder moeten zoeken.Anoniem: 97657 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:32:
[...]
Bedankt voor de link, maar helaas hiermee wordt de cube gedeactiveerd en das niet de bedoeling. Na gebruik van de cube, niet terug naar today-screen, maar naar PointUi
[ Voor 33% gewijzigd door Fonta op 19-02-2008 14:38 ]
Inderdaad net op tijd geweest. Alle informatie toch maar mooi gesaved op tijd !!!TweakMarkster schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:15:
[modbreak]Ondanks dat het misschien geen cracks zijn, is dit toch niet toegestaan hier.[/]
Omdat de post over R-E-S-P-E-C-T ook is verdwenen ... Dank TWEAKMARKSTER
Okay, excuses.TweakMarkster schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:15:
Het is geen echte "hack", maar via deze weg betaal je ook niet voor de software, dus kan ik het volkomen begrijpen.
Tipje van de sluier mag wel? Een soort van klein duwtje in de goeie richting?
Voor degenen die snel zijn geweest, hebben geluk gehad.

Geen dank, deed het graag voor jullie (en mezelf).Inderdaad net op tijd geweest. Alle informatie toch maar mooi gesaved op tijd !!!
Omdat de post over R-E-S-P-E-C-T ook is verdwenen ... Dank TWEAKMARKSTER

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel bekend probleem, ik heb echter POINTUI draaien, dus gebruik de HOME plugIn niet.Anoniem: 252848 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:59:
Na een hard reset is mijn scherm leeg van mijn htc home plug in, weet iemand hoe ik alles terugzet aub ? Bedankt
Je zou overigens eens kunnen kijken op XDA naar HTC HOME plugIn. Er zijn meerdere posts die deze plugin bespreken en daarbij mogelijkheden geven om de plugin zelfs aan te passen naar 6 tabbladen, etc.
Succes met je zoektocht en ik lees mee (als er een snellere oplossing is....)
Gelukkig heb ik nog niet hoeven te Hard Resetten (afkloppen *klop*klop*klop*), maar weet wel waar je de remedie vandaan kunt halen => http://forum.xda-develope...php?p=1772209&postcount=1Anoniem: 228301 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:07:
[...]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel bekend probleem, ik heb echter POINTUI draaien, dus gebruik de HOME plugIn niet.
Je zou overigens eens kunnen kijken op XDA naar HTC HOME plugIn. Er zijn meerdere posts die deze plugin bespreken en daarbij mogelijkheden geven om de plugin zelfs aan te passen naar 6 tabbladen, etc.
Succes met je zoektocht en ik lees mee (als er een snellere oplossing is....)
Kijk daarna bij Tweak nr 9.
Daar vindt je een Zip bestand met allemaal HTC software waaronder de Home PlugIn.
Dan heb je niet of niet goed gekekenAnoniem: 252848 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:12:
... een oplossing vindt ik niet terug op XDA ,
Zie mijn vorige post
Verdoerrie was je me net voorTweakMarkster schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:20:
[...]
Gelukkig heb ik nog niet hoeven te Hard Resetten (afkloppen *klop*klop*klop*), maar weet wel waar je de remedie vandaan kunt halen => http://forum.xda-develope...php?p=1772209&postcount=1
Daar vindt je een Zip bestand met allemaal HTC software waaronder de Home PlugIn.
Kijk op die TweakMarkster kun je bouwen. Ik heb overigens moeten hard-resetten omdat ik een 'schone' HTC wilde. Ik had ssContact geinstalleerd en was te lui om de tweak te zoeken om de contacts shortcut aan te passen.TweakMarkster schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:20:
[...]
Gelukkig heb ik nog niet hoeven te Hard Resetten (afkloppen *klop*klop*klop*), maar weet wel waar je de remedie vandaan kunt halen => http://forum.xda-develope...php?p=1772209&postcount=1
=> Die tweak heb ik overigens nog niet gevonden (moet namelijk nu iContact koppelen aan de CONTACTS shortcut / button.... Iemand een ID????
Kon het me ff snel herinneren waar hij ook alweer stond. Olifanten geheugen denk ikAnoniem: 228301 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:23:
[...]
Kijk op die TweakMarkster kun je bouwen.
Soft-button aanpassen? Check hier => http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/28465885Ik heb overigens moeten hard-resetten omdat ik een 'schone' HTC wilde. Ik had ssContact geinstalleerd en was te lui om de tweak te zoeken om de contacts shortcut aan te passen.
=> Die tweak heb ik overigens nog niet gevonden (moet namelijk nu iContact koppelen aan de CONTACTS shortcut / button.... Iemand een ID????
[ Voor 4% gewijzigd door TweakMarkster op 19-02-2008 15:30 ]
Hmmz...Anoniem: 252848 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:26:
Heb ik geprobeerd , verandert niets aan de situatie , blijft hetzelfde , enkel HTC Home Plugin v1.6.cab 299.0 KB geinstalleerd en dan aangevinkt , doet niks![]()
Ook daarna een softreset gedaan? Zou eigenlijk meteen moeten werken, maar je weet het nooit
Wellicht dat HTC je kan helpen? http://www.europe.htc.com/nl/support/
Edit: ff gekeken bij htc, maar is ook niet echt behulpzaam.
[ Voor 6% gewijzigd door TweakMarkster op 19-02-2008 15:39 ]
Dit topic is gesloten.