HTC Touch Cruise - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 28 Laatste
Acties:
  • 221.638 views sinds 30-01-2008

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Tank80 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:21:
[...]

sms backuppen op memorycard en die in je comp/touch duwen? N80 is ook mini sd toch?
N80 heeft mini sd, en als ik die via een adapter aan mijn pc hang zie ik in het mapje "other" mijn contacts staan, maar (helaas) nergens iets van berichten.

Hoi!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 08:16:
[...]

De mee geleverde Tomtom werkt alleen met een kaart van een stad of regio. Het is een beperkte versie.
Echt niet! Hier ook West Europa bijgekocht en loopt als een trein

Verwijderd

oltk schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:41:
[...]

Aangezien ik ook een pioneer autoradio heb (de 55BT) en zojuist een TC heb gekocht 8) -die ik helaas pas volgende week krijg :P - schrok ik toch wel even.

Na even zoeken op internet kwam ik het volgende tegen:

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn toestel, via bluetooth, gezien wordt als
telefoon ipv pda (sommige autoradio's bijv zoeken naar een telefoon en daarom
lukt het connecten niet altijd)? Ga naar de volgende registry key:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Bluetooth\SYS

en verander de waarde van de COD-key van 120114 (hexadecimaal) in 52020C
(hexadecimaal). COD staat voor "Class Of Device". Hiermee zal de telefoon zich
in het Bluetooth-profiel voordoen als smartphone in plaats van PDA.

Hopelijk werkt dit ook onder mobile 6?
Ik heb in mijn oude qtek 9100 in ieder geval geen COD code van 120114, maar 100114 (HEX) :? Geen idee of het werkt. Schrijf wel je oude waarde op, zodat het het later kan terugveranderen als dat nodig is.

ps: met totalcommander kan je de registry editen, dubbelklikken op de //
Wacht jou bericht wel even af.
Heb inmiddels van pioneer advies gekregen om zoiets . http://www.jetwaremobile.com/ te installeren

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:09
Voor de geinteresseerden: SmartPhoneShop heeft ze ook op voorraad. Het lijkt erop dat ze nu goed leverbaar worden/zijn. Ik wacht nog geduldig op de mail van SmartPhoneStunts!
Voor mensen die zeiden dat ze de scrollwheel niet gebruikte; op de Touch zit ook zo'n soort navigatietoets, en ik gebruik die toch best vaak!!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Magnolia schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:18:
Ik heb een probleem met de camera van m'n Touch Cruise. Ik krijg niet of nauwelijks normale foto's gemaakt. Ze zijn allemaal 'scrambled'.

[afbeelding]
Heb je je TC overclocked?

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-01 15:35
Voor mensen die de telefoon echt goedkoop willen hebben (aangezien die vraag toch al vaker komt maar eigenlijk niet gevraagd mag worden van de modjes) bij www.2call.nl is die voor 490 euro te krijgen.

Ze hebben vandaag de telefoons geleverd aan mensen die hem t/m 7 januari hebben besteld (ik heb hem net 8 januari besteld).

Ik ben wel benieuwd naar het toestel intussen. De berichten hier zien er erg goed uit (behalve dan die foto's, maar daar heb ik een fototoestel voor)

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Wanneer je bij website A een bestelling hebt geplaatst, maar nog geen contract of iets dergelijks heb getekend, is het dan mogelijk om zonder bijkomende kosten over te stappen naar website B (smartphonestunts) om daar een bestelling te plaatsen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 18:58:
[...]

Echt niet! Hier ook West Europa bijgekocht en loopt als een trein
welke versie van west europa heb je erop gezet ?
als je dat weet dan wil ik t graag weten heb nl nog een versie hier van mn n73

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 29-01-2008 21:15 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

• Intheweb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20
Volgens mij is hij bijna overal alweer bijna uitverkocht... ik heb 1 van de twee uit de Belcompany zaak in de Leidsestraat te A'dam kunnen halen... verkoper wist niet eens dat ze er waren totdat hij in computer keek :')

Eerste ervaring: ff wennen dat ik nu met Windows werk... maar werkt toch al snel vertrouwd. De stylus is wel wennen... hou hem nog te stijf vast.

Heb net mijn contacten an mijn SE W800 overgezet. Heb in 'MyPhoneExplorer' die werkt met de SE telefoons... al mijn contact geexporteerd als V-card en deze via een sync op mijn telefoon gezet. Daarna even hadmatig alle files toegevoegd.

Nu nog even al die MP3's op mijn 2 GB kaartje gooien en ik is blij :)

De FM radio al even snel geprobeerd... veel ruis van slechte ontvangst... maar moet dit nog even goed testen.

Doe maar een onsje meer...

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

Vanmiddag gekocht bij TforT.
Overgestapt van V naar KPN, over een half jaar 150,- terug. Per saldo een gratis toestel :)

Het ding zelf ligt prettig in de hand en werkt prima. Eén ding waar ik wel tegenaan loop en niet opgelost krijg: wanneer je in gesprek bent (of aan het luisteren naar een bandje met menu's) gaat het scherm uit.

Die moet je dan met de aan/uit-knop weer aanzetten. Vooral dus onhandig wanneer je door moet kiezen bij de Klantenservice van Vodafone bijvoorbeeld ;)

Iemand een idee?

Het is nou eenmaal zo.

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
efd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:15:
Vanmiddag gekocht bij TforT.
Overgestapt van V naar KPN, over een half jaar 150,- terug. Per saldo een gratis toestel :)

Het ding zelf ligt prettig in de hand en werkt prima. Eén ding waar ik wel tegenaan loop en niet opgelost krijg: wanneer je in gesprek bent (of aan het luisteren naar een bandje met menu's) gaat het scherm uit.

Die moet je dan met de aan/uit-knop weer aanzetten. Vooral dus onhandig wanneer je door moet kiezen bij de Klantenservice van Vodafone bijvoorbeeld ;)

Iemand een idee?
Scherm weer aanzetten door op het knopje bovenin te drukken ;) Iets veel stommers misschien; hoe kan je die nummers kiezen in zo'n menu bij de klantenservice of de belastingdienst. Ik zie geen nummers meer op mijn scherm. Iemand een een idee?

• efd

efd

McRubz schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:22:
[...]

Scherm weer aanzetten door op het knopje bovenin te drukken ;)
Niet het antwoord waarop ik wachtte eigenlijk...
[...]
nummertoetsen?
Onderin het scherm kun je kiezen om de toetsen te laten weergeven :)

Het is nou eenmaal zo.

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11-2025
efd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:15:
Eén ding waar ik wel tegenaan loop en niet opgelost krijg: wanneer je in gesprek bent (of aan het luisteren naar een bandje met menu's) gaat het scherm uit.

Iemand een idee?
Als je de .cab in de volgende XDA post installeerd, moet het als het goed is opgelost zijn :)
(ik weet 't niet 100% zeker aangezien ik de TC nog niet ontvangen heb, laat dus weten of 't klopt! :))

[ Voor 7% gewijzigd door brrrt op 29-01-2008 21:39 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:37:
[...]

welke versie van west europa heb je erop gezet ?
als je dat weet dan wil ik t graag weten heb nl nog een versie hier van mn n73
6.75

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-01 09:39
Kan iemand wat home-made pics posten genomen door de TC om de kwaliteit te evalueren?
3 Mpix lijkt mij best veel maar afgaande op bijvoorbeeld deze review vind ik ze eigenlijk niet bepaald geweldig.

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-01 17:22
kfaessen schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:42:
Ze hebben vandaag de telefoons geleverd aan mensen die hem t/m 7 januari hebben besteld (ik heb hem net 8 januari besteld).
Lol, zit ook in de groep van 8 januari bij 2call, vallen inderdaad net buiten de boot... :'( Vorige levering van vrijdag... dus misschien schiet het nu op... :P

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01 19:05
Nee, gewoon standaard. Ik heb een softreset uitgevoerd en het probleem lijkt nu weg. Ik kan nu foutloze foto's nemen maar de camera is nog steeds heel erg in de 'smeermode' als je snapt wat ik bedoel. Bij kunstlicht is een foto nemen bijna niet te doen. Meer mensen hier last van?

Ontspan.

• J0YR1D3R
  • Niet online
Magnolia schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:52:
[...]

Nee, gewoon standaard. Ik heb een softreset uitgevoerd en het probleem lijkt nu weg. Ik kan nu foutloze foto's nemen maar de camera is nog steeds heel erg in de 'smeermode' als je snapt wat ik bedoel. Bij kunstlicht is een foto nemen bijna niet te doen. Meer mensen hier last van?
Bij mijn S200 zorgt het overclocken namelijk voor dezelfde artistieke effecten :P Maar ehm, heb je er overdag buiten ook last van dan? En je instellingen verder nagelopen qua belichtingsettings?

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-01 22:42

J-P

Syntax erro....

jos707 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:46:
Kan iemand wat home-made pics posten genomen door de TC om de kwaliteit te evalueren?
3 Mpix lijkt mij best veel maar afgaande op bijvoorbeeld deze review vind ik ze eigenlijk niet bepaald geweldig.
Ik zal er morgen of zo wel een paar op zetten. Kan er nu wel een paar maken, maar dan heb je er geen in het daglicht.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• efd

efd

brrrt schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:37:
[...]

Als je de .cab in de volgende XDA post installeerd, moet het als het goed is opgelost zijn :)
(ik weet 't niet 100% zeker aangezien ik de TC nog niet ontvangen heb, laat dus weten of 't klopt! :))
Wat mij betreft: ja, werkt!
Iig tijdens gesprekken gaat-ie niet meer uit.
Weet niet wat-ie doet als ik hem gewoon op tafel laat liggen ;) -> stil op tafel doet-ie wat-ie moet doen, en da's dimmen :)

[ Voor 5% gewijzigd door efd op 29-01-2008 23:47 ]

Het is nou eenmaal zo.

• Da BJ
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-07-2024

Da BJ

huh?

Magnolia schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:52:
[...]

mijn ervaring is dat foto's maken wil, zolang er voldoende licht is. zodra het schemerig of donker wordt, is een goede foto maken erg moeilijk. Overigens kun je de reactiesnelheid verkorten door het 'flits' geluidje uit te zetten. Scheelt wel een seconde denk ik, iets meer kans om dat bewegende object ook daadwerkelijk vast te leggen.

• Magnolia
Ja die had ik al uitstaan, maar toch vraag ik me af of mijn camera wel 100 % is, het beeld is namelijk heel 'schokkerig' als je beweegt, en als je te snel beweegt wordt 't een grote 'smeer'. Dat zou niet moeten naar mijn mening. Het is goed te vergelijken met de nachtmodus op de SE w800, die ging ook heel erg schokken als je dat aan zette.

Ontspan.

• Magnolia
Intheweb schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:14:

Heb net mijn contacten an mijn SE W800 overgezet. Heb in 'MyPhoneExplorer' die werkt met de SE telefoons... al mijn contact geexporteerd als V-card en deze via een sync op mijn telefoon gezet. Daarna even hadmatig alle files toegevoegd.
Zou je mij kunnen uitleggen hoe je een V-card maakt met MPE? Ik kan namelijk alleen een 'veiligheidskopie' maken wat een *.mpb bestand oplevert. Ook heb ik phonebook.dat gehaald uit de Application Data map (bij Document and Settings) maar die pakt m'n Cruise niet als zijnde 'n V-card.

edit: Ik heb net gevonden hoe je een v-card maakt (alles selecteren en dan rmk) maar nu krijg ik dezelfde melding als met de phonebook.dat, namelijk: 'Opslaan mislukt' Ontvangen gegevens zijn mogelijk onvolledig'

[ Voor 14% gewijzigd door Magnolia op 30-01-2008 00:45 ]

Ontspan.

• J-P

J-P

Syntax erro....

Hier wat pics (zijn clickable)
Heb ze gemaakt op mijn werk, was al donker buiten, dus dit is allemaal via TL verlichting

Afbeeldingslocatie: http://pix.nofrag.com/a/8/2/359f1796f91160b51070bd06e67d3tt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pix.nofrag.com/1/a/1/901ceab82cb75c450208c33fc3229tt.jpg

Zoals je ziet nogal wazig, maar ik vind het genoeg voor een telefoon.

[ Voor 4% gewijzigd door J-P op 30-01-2008 02:15 ]

Verwijderd

dit kan ook komen doordat je de camera niet goed genoeg stilhoude ...
die wazigheid e ...

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-01 22:26
Het is toch minder slecht dan ik had verwacht...
Ik heb een online winkel gevonden waar ze 477 euro zijn weet alleen niet of ze op voorraad zijn, ga nu even kijken.

EDIT: Gevonden :)

[ Voor 27% gewijzigd door batumulia op 30-01-2008 07:59 ]

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Verwijderd

Magnolia schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 00:33:
Ja die had ik al uitstaan, maar toch vraag ik me af of mijn camera wel 100 % is, het beeld is namelijk heel 'schokkerig' als je beweegt, en als je te snel beweegt wordt 't een grote 'smeer'. Dat zou niet moeten naar mijn mening. Het is goed te vergelijken met de nachtmodus op de SE w800, die ging ook heel erg schokken als je dat aan zette.
Dit komt door het veel besproken misende driver/hardware.
Zijn ze druk mee bezig om het te fixen !

Dus voorlopig nog even met het schokerige beeld doen !

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 30-01-2008 08:36 . Reden: groeten is niet nodig ]

• cloink
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-01 16:28
Intheweb schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:14:
De FM radio al even snel geprobeerd... veel ruis van slechte ontvangst... maar moet dit nog even goed testen.
Had ik ook al gemerkt, ik zou zelfs het woord "dramatisch" in de mond durven nemen wat betreft FM ontvangst. Ik denk dat ik welgeteld 1 radiozender ietsofwat zonder ruis doorkrijg. :'(

• Intheweb
Magnolia schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 00:38:
Zou je mij kunnen uitleggen hoe je een V-card maakt met MPE? Ik kan namelijk alleen een 'veiligheidskopie' maken wat een *.mpb bestand oplevert. Ook heb ik phonebook.dat gehaald uit de Application Data map (bij Document and Settings) maar die pakt m'n Cruise niet als zijnde 'n V-card.

edit: Ik heb net gevonden hoe je een v-card maakt (alles selecteren en dan rmk) maar nu krijg ik dezelfde melding als met de phonebook.dat, namelijk: 'Opslaan mislukt' Ontvangen gegevens zijn mogelijk onvolledig'
Wat ik deed:
1: alle contactpersonen selecteren
2: rechtermuis knop --> export
3: En dan niet voor alles tegelijk exporteren kiezen, maar voor geselecteerde items exporteren.
4: hij geeft een waarschuwing dat er een x aantal bestanden worden aangemaakt, kies bij voor ja
5: tata je hebt Vcard bestanden *O*
cloink schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:34:
[...]

Had ik ook al gemerkt, ik zou zelfs het woord "dramatisch" in de mond durven nemen wat betreft FM ontvangst. Ik denk dat ik welgeteld 1 radiozender ietsofwat zonder ruis doorkrijg. :'(
Vanochtend met de trein vanuit Amersfoort naar Amsterdam, tussen Amersfoort - HIlversum belabberd ontvangst... Hilversum - Amsterdam was bijna ruisvrij... maar goed dan heb je alleen maar de keuze tussen Sky en 538... beetje jammer voor de 3FM fans Afbeeldingslocatie: http://i.fok.nl/s/chicksmiley.gif

[ Voor 24% gewijzigd door Intheweb op 30-01-2008 09:42 ]

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08-2025
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om hem aan een Pioneer Bluetooth autoradio te koppelen, is voor mij wel essentieel

BurnHard.nl ICT Solutions

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-01 08:47
BurnHard schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:55:
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om hem aan een Pioneer Bluetooth autoradio te koppelen, is voor mij wel essentieel
Een paar opmerkingen terug heb ik beschreven hoe je dit zou kunnen doen met een registry-hack. Het komt er op neer dat de pioneer geen PDA's kan koppelen. Dus je moet je telefoon zich laten voordoen als een smartphone. Bij een oude wizard (9100) werkt dit perfect. Ik heb het nog niet kunnen testen op mobile6

• BurnHard
Is er iemand anders die dit al getest heeft

• Xanion
  • Laatst online: 12-03-2025
Heb nu een P3300 met Brodit active holder. Iemand toevallig die het zelfde heeft en nu een TC? Wil weten of de TC ook goed in de p3300 Brodit holder past of dat ik een nieuw moet kopen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Verwijderd

Is er al een autohouder beschikbaar welke ook oplaad functionaliteit heeft en je aan je dashboard kunt monteren?

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-01 16:41

CSB

:D

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 08:32:
[...]

Dit komt door het veel besproken misende driver/hardware.
Zijn ze druk mee bezig om het te fixen !

Dus voorlopig nog even met het schokerige beeld doen !
Is dat zo? HTC melde toch eerder dat ze geen plannen hadden dit te herstellen?
Ik weet dat een hoop devvers zelf bezig zijn iets te verzinnen, maar voor zover ik weet laat HTC niets van zich horen...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 13:50:
[...]

die software is geinstalleerd. De fout blijft.
Ik heb het wel opgelost gekregen door de cab file die door active sync(mobile device center onder vista) wordt ge-extract zelf naar de cruise te kopieren. Dan op de cruise de cab file aanklikken, en dan gaat het wel. Lijkt me vreemd, maar tja.... het werkt wel ;)
een heleboel mensen hebben tover een .cab bestand wijzigen
maar kan iemenand uitleggen hoe wat en waar en evt een beschrijvng neer plaatsen zodat t voor mij ook te begrijpen is
snap er geen..... van
is t dan niet gewoon een instaleer betand maar een .cab ken ik niet heb altijd geNOKIAat

• CSB

CSB

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:29:
[...]

een heleboel mensen hebben tover een .cab bestand wijzigen
maar kan iemenand uitleggen hoe wat en waar en evt een beschrijvng neer plaatsen zodat t voor mij ook te begrijpen is
snap er geen..... van
is t dan niet gewoon een instaleer betand maar een .cab ken ik niet heb altijd geNOKIAat
Zo dan. Ik heb jouw post 3x over moeten lezen...
Een .cab bestand is eigenlijk hetzelfde als een.sis bestand is voor Nokia (symbian). En hoe je deze moet aanpassen is vast wel te vinden via 'search'. ;)

• Intheweb
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:25:
Is er al een autohouder beschikbaar welke ook oplaad functionaliteit heeft en je aan je dashboard kunt monteren?
In de categorie: "google is your friend"
http://www.google.nl/sear...q=htc+accessories&spell=1
http://www.gomadic.com/br...h-cruise-accessories.html

Verwijderd

batumulia schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 07:49:
Het is toch minder slecht dan ik had verwacht...
Ik heb een online winkel gevonden waar ze 477 euro zijn weet alleen niet of ze op voorraad zijn, ga nu even kijken.

EDIT: Gevonden :)
Zijn niet op voorraad bij bestelmaar.nl, heb hem nl. zelf daar besteld en kreeg te horen dat ze in week 6 worden geleverd als alles goed gaat.

• Jeroennl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-01 07:50
Klein vraag nog even tussendoor heeft het hebben van een NL versie nog enig nadeel tenopzichte van een EN versie? Ik weet dat voor de EN versie update's er eerder zullen zijn, update HTC weleens hun NL modellen of totaal niet?

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-01 10:52

SilencerNL

No remorse

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:25:
Brodit heeft mooie houders, ook speciaal voor de TC, maar die zijn best duur. Zit zelf nog te twijfelen om deze te halen.
Jeroennl schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:28:
Klein vraag nog even tussendoor heeft het hebben van een NL versie nog enig nadeel tenopzichte van een EN versie? Ik weet dat voor de EN versie update's er eerder zullen zijn, update HTC weleens hun NL modellen of totaal niet?
Ik heb zelf een NL versie in bestelling staan, maar ik ga er vanuit dat je ook gewoon een EN rom kan installeren op die PDA's mocht het nodig zijn...

Don't dream your life, live your dreams!

• EWK
  • Niet online

EWK

Weet ook iemand waar de berichten worden opgeslagen? Welke map/file?

Hoi!

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-01 08:39
Jeroennl schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:28:
Ik speel graag met nieuwe tooltjes die ik van freewarepocketpc.net haal. Veel van die dingen zijn handige tweaks die in elkaar gedraaid zijn door iemand die het zelfde probleem had als jij en het zelf wilde oplossen. Zo heb ik daar bijvoorbeeld QuickMenu vandaan, geweldig tooltje dat cascading startmenu en settings menu, 1 klik taskmanager, alt-tab functie (naar hardware button te mappen) bt toggle en nog veel meer dingetjes kan doen.

Wat je daar af en toe bij merkt is dat verwijzingen naar functies vaak op een engels systeem gebaseerd zijn. Dan wordt bijvoorbeeld niet taal-afhankelijk verwezen naar 'program files' of 'settings' in plaats van 'programma's' en 'instellingen'. Sommige functies werken dus niet op een NL systeem. Nu ik een engelstalige Polaris heb werken veel van die dingen foutloos, de engelse mapstructuur kan ik nog wel vertalen, terwijl mijn systeem wel gewoon nederlands spreekt in de agenda 'woensdag..' etc.

• CSB

CSB

Na wat zoeken (google, XDA forums) kon ik nergens een register tweak vinden waarbij je de battery indicator omzet naar een percentage. Er zijn zat plugins voor, maar ik installeer liefst zo weinig mogelijk plugins omdat ik geen zin heb om na een reset steeds weer de plugins op te zoeken/installeren/updaten/etc.

Heeft iemand wel een registerkey i.od. gevonden?

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
CSB schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:48:
Na wat zoeken (google, XDA forums) kon ik nergens een register tweak vinden waarbij je de battery indicator omzet naar een percentage. Er zijn zat plugins voor, maar ik installeer liefst zo weinig mogelijk plugins omdat ik geen zin heb om na een reset steeds weer de plugins op te zoeken/installeren/updaten/etc.

bij mij wordt de batterij sowieso in percentages weergegeven.... of bedoel jij iets anders?

• brrrt
CSB schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:48:

Bij de post boven je wordt quickmenu aanbevolen. Deze heeft dat ook :)

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik heb een vraag m.b.t. internetgebruik op de Touch Cruise...de situatie is als volgt:

Op dit moment heb ik een abonnement bij Hi...netjes 3 maanden van tevoren opgezegd, zodat ik direct een ander toestel (en abonnement) kon uitzoeken. Het zal jullie niet verbazen dat de keuze uiteindelijk is gevallen op de HTC TC (i.c.m. T-mobile). _/-\o_

Wat ik graag zou willen weten is het volgende: is het aan te raden om bij mijn huidige hi-abonnement (deze loopt tot 21 april) een internetbundel te nemen totdat het nieuwe abonnement ingaat?

Ik weet namelijk niet in hoeverre de TC automatisch al gebruik maakt van internet en ik ben bang dat ik straks met een torenhoge rekening kom te zitten als ik geen internetbundel neem.

Bij het nieuwe abonnement heb ik natuurlijk wel een internetbundel afgesloten, maar het gaat dus alleen om de tijd waarin ik de TC gebruik i.c.m. het Hi abonnement.

Wellicht dat iemand mij van advies kan voorzien? Ik zou het erg op prijs stellen! Alvast bedankt!

• Jelbo940
  • Laatst online: 18-01 23:38
Voor zover ik heb begrepen kun je die dataverbindingen ook gewoon uitzetten. Dan heb je wel wat minder functionaliteit (denk ik).

Wat ik mij dan afvraag, als je tijdelijk Hi gebruikt, dan krijg je altijd van die handige smsjes met instellingen voor het toestel. Krijg je die ook van andere providers (zoals T-mobile) als je de nieuwe SIM-kaart in het toestel stopt? Dan ben je gelijk klaar, al zit je dan (misschien) dus wel met meerdere data-account-instellingen.

Verwijderd

Bedankt voor je reactie! Ik heb gekozen voor nummerbehoud dus ik weet eigenlijk niet of dit inhoudt dat ik een nieuwe SIM-kaart krijg of niet. Eerlijk gezegd snap ik ook niet helemaal wat je bedoelt met 'dat ik gelijk klaar ben als ik een (eventueel nieuwe T-mobile) SIM-kaart in het toestel stop'.

Ik moet wel zeggen dat ik er zelf niet erg veel verstand van heb...vandaar ook dat ik mijn heil zoek op dit forum...hier posten voornamelijk mensen die goed weten waar ze het over hebben, heb ik het idee. Desondanks hoop ik natuurlijk wel dat ook ik (met een vrij 'simpel' probleem) geholpen kan worden.

Verwijderd

Heb nog een vraagje...als je kiest voor een NL-versie heb je dan te maken met veel incompatibiliteiten? Vb. PocketCM, werkt dit 100% als je een NL-versie hebt of kan 't gebeuren dat er verwijzingen zijn naar Engelstalige commando's of hoe zit dat precies :+

• brrrt
als je bij Hi zit, krijg je automatisch de juiste mms en internetinstellingen door ge-smst, als je jouw simkaart in de telefoon stopt. Zelf heb ik Hi, en koop ik binnenkort de TC los. Ik heb een data-abbo van 5mb per maand (ga 't waarschijnlijk updaten naar onbeperkt), en betaal daar 5 euro/maand voor.
Op de TC gaat sowieso het weer via internet. Ik zou alleen compleet niet weten hoeveel data dit verbruikt.

Maar krijg je de TC dan eerder dan je abonnement van T-Mobile? Ik dacht altijd dat je moest wachten tot het abbo inging, tot je het toestel pas kreeg...

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-01 08:39
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:59:
Heb nog een vraagje...als je kiest voor een NL-versie heb je dan te maken met veel incompatibiliteiten? Vb. PocketCM, werkt dit 100% als je een NL-versie hebt of kan 't gebeuren dat er verwijzingen zijn naar Engelstalige commando's of hoe zit dat precies :+
Op mijn NL Artemis werkte PocketCM prima. Het enige probleem dat ik heb is dat de schermlayout af en toe niet mee schaalt wanneer het software toetsenbord openschuift voor SMS-en, waardoor je niet kan zien wat je invoert (verder erg goeie threaded SMS functie btw).

• EWK
  • Niet online

EWK

robinVerdegaal schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:05:
[...]

Op mijn NL Artemis werkte PocketCM prima. Het enige probleem dat ik heb is dat de schermlayout af en toe niet mee schaalt wanneer het software toetsenbord openschuift voor SMS-en, waardoor je niet kan zien wat je invoert (verder erg goeie threaded SMS functie btw).
hmm, dat heb ik sowieso op mijn TC. Als ik bezig ben met wlan instellingen, kan ik nooit zien wat ik typ. Moet ik eerst typen, toetsenbord weghalen, kijken of het klopt.
Of is dit in te stellen? Ben het nog niet tegengekomen...

Hoi!

• Intheweb
Gesproken over databundels enzo...ik heb dus gisteren mijn abbo laten verlengen bij de Belcompany...

Nu was mij alleen even niet verteld dat de verlening 2 maart (verloopt de huidige abbo) pas inging... dus ik heb gisteravond tot vanochtend best veel al geinternet op dat ding ;)

Dus ik heb T-mobile voor de zekerheid gebeld en het klopt dus, en gelijk maar een databundel er onder laten zetten. Benieuwd wat de schade is....

Dat jullie het even weten!

[ Voor 7% gewijzigd door Intheweb op 30-01-2008 16:27 ]

• Jelbo940
  • Laatst online: 18-01 23:38
brrrt schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:05:
als je bij Hi zit, krijg je automatisch de juiste mms en internetinstellingen door ge-smst, als je jouw simkaart in de telefoon stopt. Zelf heb ik Hi, en koop ik binnenkort de TC los. Ik heb een data-abbo van 5mb per maand (ga 't waarschijnlijk updaten naar onbeperkt), en betaal daar 5 euro/maand voor.
Op de TC gaat sowieso het weer via internet. Ik zou alleen compleet niet weten hoeveel data dit verbruikt.

Maar krijg je de TC dan eerder dan je abonnement van T-Mobile? Ik dacht altijd dat je moest wachten tot het abbo inging, tot je het toestel pas kreeg...
Bij veel winkels krijg je je nieuwe toestel gelijk al mee, in afwachting van nummerportatie. Dan kun je je huidige SIM-kaart gebruiken in het nieuwe toestel, op een gegeven moment doet-ie het niet meer, dan doe je je nieuwe SIM-kaart (van nieuwe provider dus) in het toestel en bel je via je nieuwe provider.

• low_n_slow
Intheweb schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:41:
[...]

Wat ik deed:
1: alle contactpersonen selecteren
2: rechtermuis knop --> export
3: En dan niet voor alles tegelijk exporteren kiezen, maar voor geselecteerde items exporteren.
4: hij geeft een waarschuwing dat er een x aantal bestanden worden aangemaakt, kies bij voor ja
5: tata je hebt Vcard bestanden *O*
hoe sync ik die vcards dan met de TC? :)

• Intheweb
Ik heb ze gewoon erop gezet, dus in 'Mijn Documenten' gezet en vanuit daar ze 1 voor 1 aangeklikt... Zal vast een snellere methode zijn ...maar goed :')

• low_n_slow
ik heb het dus via outlook gedaan... moest eerst de namen goed zetten... pfft 250 contacts :')

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik heb op dit moment al mijn contacts en calendar etc op funambol gesynct via SyncML. (Nokia N70)

Op de HTC straks de funambol client voor Windows Mobile installeren en de boel weer syncen.

Hopen dat het werkt :)

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

• J-P

J-P

Syntax erro....

Bij deze nog even wat foto's overdag, begon al te schemeren, wat me opviel is dat de Cruise bij dag licht echt veel sneller is, met het scherpstellend maar ook met het maken van de foto

Afbeeldingslocatie: http://pix.nofrag.com/b/c/0/206d38941808b92da2a77a0ee636ftt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pix.nofrag.com/f/1/5/c9be2a9dd9c063760b17e5e5518cctt.jpg

Plaatjes zijn ook nu weer clickable

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-01 13:19
Ik heb hem nu 1 dagje binnen via algebeld.nl, ik zal een korte review schrijven hoe hij tot nu toe bevalt

Hiervoor heb ik altijd Sony Ericsson gehad (w800i) Dus dit is me eerste windows mobile telefoon.

Positief:
- Bel kwaliteit is gewoon goed, ik kan mensen goed verstaan en hun mij ook.
- De menu's op de telefoon zitten goed in elkaar
- Filmpjes spelen nog best redelijk af ( wel via http://www.mobytube.net/ )
- TomTom geïnstalleerd extra stemmen en mappen erbij zetten ging erg gemakkelijk. Werkt goed alleen wel wat schokkerig
- Bij geleverde screen protector doet goed zijn werk

Negatief:
- Mijn msn doet het niet via het vodafone netwerk, maar wel via wifi (iemand hier een oplossing voor?)
- Fotos maken doet hij ook nog erg vlot, maar de kwaliteit overdag is best redelijk te noemen
- Het scrollen door menu's gaat soms wat langzaam
- Het scrollen op internet sites gaat ook langzaam voornamelijk op sites waar (veel) plaatjes op staan
- Geen lampje bij de camera (hoe duur kan dat zijn :? )

Voor de rest werkt het toestel goed. Als er een goede video driver komt is mijn negative lijstje zo goed als leeg O-) Het toetsenbord wat er op zit kun je eventueel ook gewoon met je vinger bedienen en het typen gaat lekker vlot. Ook het touch flo menu ziet er leuk uit maar ik heb er nog niet echt veel gebruik van gemaakt.

Ik mis nog wel wat dingetjes zoals een meter voor me internet verkeer. Misschien kan iemand een post maken met wat nuttige tools bij elkaar gezet?
En waar kun je een een usb naar jack plug kopen?

Programma's die ik tot nu toe gebruik zijn:
- http://monet.morange.com/ (zo kan ik wel op msn. Ook kun je via pop mail schrijven en ophalen)
- http://www.mobytube.net/ (om video's van o.a. youtube te spelen met de benodigde programmas die op de site te downloaden zijn)

[ Voor 4% gewijzigd door jeroen210 op 30-01-2008 17:58 ]

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Ik heb vandaag mijn Cruise besteld. :9~ Ik moet nu alleen nog een 8 gig kaart en een bescherm folie bestellen. Ik wil een folie die uitsparingen heeft voor de gaten in het scherm maar die de rest van het scherm beschermt.
Iemand hier ervaring mee?

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-01 13:19
Livia schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:55:
Ik heb vandaag mijn Cruise besteld. :9~ Ik moet nu alleen nog een 8 gig kaart en een bescherm folie bestellen. Ik wil een folie die uitsparingen heeft voor de gaten in het scherm maar die de rest van het scherm beschermt.
Krijg je standaard van htc erbij. Ik vind deze prima werken ;)

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:09
Livia schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:55:
Ik hoop toch dat ik er één krijg zonder gaten in het scherm!! Al die tijd wachten en dan een DOA... :( :P
Overigens nog geen mail gehad van SmartPhoneStunts dat hij opgestuurd is (bestelling 20-12). Mijn Touch is al zowat verkocht, dus het moet wel snel komen nu :D

Verwijderd

Hoe lang duurt het doorgaans voordat ze nummerbehoud rond hebben? Afgelopen maandag bericht gehad van smartphonestunts dat ze mijn gegevens ontvangen hebben en ermee aan de slag gaan. Iemand enig idee hoe lang zoiets gaat duren (met nummerbehoud)?

Zijn er al mensen die de TC via smartphonestunts binnen hebben gekregen? En wat voor geheugenkaart levert HTC eigenlijk bij het toestel?

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 18:46:
Hoe lang duurt het doorgaans voordat ze nummerbehoud rond hebben? Afgelopen maandag bericht gehad van smartphonestunts dat ze mijn gegevens ontvangen hebben en ermee aan de slag gaan. Iemand enig idee hoe lang zoiets gaat duren (met nummerbehoud)?

Zijn er al mensen die de TC via smartphonestunts binnen hebben gekregen? En wat voor geheugenkaart levert HTC eigenlijk bij het toestel?
Als je het weet laat even wat van je horen. Zit vanaf vandaag in het zelde schuitje!!

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Verwijderd

cloink schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:34:
[...]

FM ontvangst is hier prima!

Verwijderd

BurnHard schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:55:
Yep aan een BT75. Zie in dit topic en in het bluetoot stereo topic.
Moet alleen nog steeds audio (wireless) inschakelen met settings in de comm manager.
Dat moest eigelijk met een button op het today scherm kunnen

Verwijderd

Livia schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:00:
[...]

Als je het weet laat even wat van je horen. Zit vanaf vandaag in het zelde schuitje!!
Zal ik doen!

Verwijderd

SilencerNL schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:36:
[...]

Brodit heeft mooie houders, ook speciaal voor de TC, maar die zijn best duur. Zit zelf nog te twijfelen om deze te halen.

[...]

Ik heb zelf een NL versie in bestelling staan, maar ik ga er vanuit dat je ook gewoon een EN rom kan installeren op die PDA's mocht het nodig zijn...
Met brodit hebben diverse mensen slechte ervaringen met een P3300 en touch.
Daarnaast is dit ding erg diep.
Ik ga voor een carcomm

• EWK
  • Niet online

EWK

robinVerdegaal schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:43:
[...]

Ik speel graag met nieuwe tooltjes die ik van freewarepocketpc.net haal. Veel van die dingen zijn handige tweaks die in elkaar gedraaid zijn door iemand die het zelfde probleem had als jij en het zelf wilde oplossen. Zo heb ik daar bijvoorbeeld QuickMenu vandaan, geweldig tooltje dat cascading startmenu en settings menu, 1 klik taskmanager, alt-tab functie (naar hardware button te mappen) bt toggle en nog veel meer dingetjes kan doen.

Wat je daar af en toe bij merkt is dat verwijzingen naar functies vaak op een engels systeem gebaseerd zijn. Dan wordt bijvoorbeeld niet taal-afhankelijk verwezen naar 'program files' of 'settings' in plaats van 'programma's' en 'instellingen'. Sommige functies werken dus niet op een NL systeem. Nu ik een engelstalige Polaris heb werken veel van die dingen foutloos, de engelse mapstructuur kan ik nog wel vertalen, terwijl mijn systeem wel gewoon nederlands spreekt in de agenda 'woensdag..' etc.
Erg jammer, heb hem geinstalleerd en nu klik ik op:
Instellingen --> Empty. Nu kan ik dus niet meer bij de instellingen :/ .
Dus nu wil ik er van af.

Weet iemand ook hier ik dit kan uninstallen? Hij staat namelijk niet als geïnstalleerd programma. Als ik het handmatig verwijder krijg ik tijdens het opstarten een foutmelding, dat hij het bestand niet kan vinden. Erg vervelend dus, iemand een oplossing?

Hoi!

Verwijderd

Heb sinds gisteren de TC 1!! Alleen heb ik een vraagje.
Als ik bv radio538.nl bezoek en dan op luister live radio krijg ik een foutmelding. Klik ik Mobiel op die site en dan op luister live radio krijg ik ook een foutmelding. En tevens worden lang niet alle afbeeldingen weergegeven. Heb flash 7 gedllt en nu krijg ik af en toe een foutmelding dat niet alles geladen kan worden. En op een andere site werken de pull-down menu's niet ! Iemand enig id hoe ik dit kan oplossen ? Ik internet gewoon via de wifi thuis.
En mss kan iemand mij vertellen welke class ik het beste kan nemen voor micro sd ?Class 4 of 6 ?Ik wil namelijk een 8GB kaartje kopen en er dan tomtom er op draaien en muziek. Zit er veel verschil in ?

• EWK
  • Niet online

EWK

EWK schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:34:
[...]

Erg jammer, heb hem geinstalleerd en nu klik ik op:
Instellingen --> Empty. Nu kan ik dus niet meer bij de instellingen :/ .
Dus nu wil ik er van af.

Weet iemand ook hier ik dit kan uninstallen? Hij staat namelijk niet als geïnstalleerd programma. Als ik het handmatig verwijder krijg ik tijdens het opstarten een foutmelding, dat hij het bestand niet kan vinden. Erg vervelend dus, iemand een oplossing?
Ikben er al achter.. Als je op de windows knop drukt krijg je Quickmenu, als je op "start" drukt krijg je nog de "oude" interface. Nu hoef ik er dus niet meer van af. :*)

Hoi!

Verwijderd

Ja, ik heb gisteren het toestel (NL-versie) binnengekregen met een abo van T-mobile die pas in zou gaan op 8-4 terwijl ik gevraagd had om het gelijk met het versturen van het toestel in te laten gaan. Vervlgs. T-mobile gebeld. Het activeren van het abonnement duurt ca. 2 dagen maar de nr. portatie gaat bij T-mobile ca. 2,5 week duren mede i.v.m. een achterstand......
Heb zelf een 8 Gb kaart gekocht bij interngeheugen.com en die zit inmiddels in het toestel :). Er wordt geen kaart bij het toestel geleverd.

• Brachhus
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-07-2018

Heb de telefoon op 24-12-2007 besteld maar nog niets ontvangen. :(
Met een abb 150 relax(eerste jaar 9,95 en tweede jaar 19,95)

Smsen staat helemaal los van dit abb?
Daar kan je alleen die smsverdubbelaar voor aanschaffen?(2,50)
Kost anders 0,25 per sms 8)7
8)7

• BurnHard
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:06:
[...]

Yep aan een BT75. Zie in dit topic en in het bluetoot stereo topic.
Moet alleen nog steeds audio (wireless) inschakelen met settings in de comm manager.
Dat moest eigelijk met een button op het today scherm kunnen
Bedoel je dat je niet automatisch via de radio kan bellen??

Verwijderd

CSB schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:25:
[...]

Is dat zo? HTC melde toch eerder dat ze geen plannen hadden dit te herstellen?
Ik weet dat een hoop devvers zelf bezig zijn iets te verzinnen, maar voor zover ik weet laat HTC niets van zich horen...
New responses from January 29, 2008

"Patch definitely coming"
Even after their second official statement, HTC support keeps telling us a patch is definitely coming soon. Apparently, HTC's R&D department in Taiwan is still working on it.

Bron : http://www.htcclassaction.org/responses.php

Verwijderd

vrijdag heb ik mijn HTC TC ...
wat ik vooral zoek is een goeie site waar ik van alle programmatjes kan downloaden voor de htc TC..

zoals games , slide2unlock, ...
wat moet ik er vooral opzetten van programmatjes voor hem beter te laten werke ...

greets

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:59:
Ikzelf heb een NL TC, en ook het PCMkeyboard geïnstalleerd en dit werkt echt geweldig, ik typ nu even snel als op een normale T9 telefoon al dan niet sneller.
Je moet wel even op het forum op die site een dutch.dict downloaden anders heb je er uiteindelijk nog niks aan :+
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:23:
[...]

New responses from January 29, 2008

"Patch definitely coming"
Even after their second official statement, HTC support keeps telling us a patch is definitely coming soon. Apparently, HTC's R&D department in Taiwan is still working on it.

Bron : http://www.htcclassaction.org/responses.php
Goh, dat wist ik nog niet, goed nieuws dus.

Verwijderd

BurnHard schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:00:
[...]

Bedoel je dat je niet automatisch via de radio kan bellen??
bellen wel,middels een extra stukje software. Audio streamen dus niet.

• Xanion
  • Laatst online: 12-03-2025
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:08:
[...]

Met brodit hebben diverse mensen slechte ervaringen met een P3300 en touch.
Daarnaast is dit ding erg diep.
Ik ga voor een carcomm
Ik heb nu een P3300 met brodit active holder en ken diverse mensen met dezelfde configuratie. Zeer goed en solide spul. Wat moeten volgens jou die slechte ervaringen zijn.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Uiligheid
  • Laatst online: 10-11-2025

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Even een reactie op eerder:

Je kan in Pocket Informant (versie 8 in ieder geval) gewoon zeggen dat je niet de contactlijst van PI wilt gebruiken, dan blijf je gewoon de originele gebruiken.

Hoe gebruikte jij de TouchFlo dan i.c.m. PI??"

Nu draait het goed samen, maar net na installeren kreeg ik een lege contacten lijst met Toch Flo en liep ie daarna vast.
Heb nu Pocket CM geinstalleerd en ingesteld als standaard contacten programma met "touch"thema: fantastisch mooi!

Verder:
Er zit echt gewoon een volledig werkende tom tom 6.0 bij.

verder:
iemand zocht een programmaatje voor bijhouden dataverkeer: dat staat op de meegeleverde cd rom!

Ik heb nog 1 probleempje (naast het bekende invoerprobleem, je ziet niet wat je invoert), als ik het pocket CM keyboard gebruik en dan in mijn pocket Cm contactenlijst een contactpersoon selecteer om een sms naar te sturen, kan ik tiepen wat ik wil, maar er komen geen letters. Kan alleen met standaard toetsenbordje :S
Dat ga ik nog even uitvogelen....iemand suggesties??

Trouwens vandaag eerste keer Tomtom in het wild gebruikt, vindt snel een fix zeg!!
Binnen 10 seconden. Met mijn P3300 kon ik rustig al 3 minuten rondrijden voordat ie het kon vinden.

En als laatste:
Wat betreft het voorraad probleem: ik heb m bij de BelCompany in groningen besteld en kon m twee dagen later ophalen (NL versie), die kerel zei nog dat ik de enige was op de reserveerlijst, dus misschien hebben ze nog wat liggen?

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

• Uiligheid

Uiligheid

Wat betreft het pocket CM probleem:
Pocket Cm werkt inderdaad niet als T9 aan staat.
Via onderstaand adres vind je de oplossing (registry tweak om T9 uit te zetten), dan doet ie het wel!

http://forum.xda-develope...p?p=1515518&postcount=632

• Uiligheid

Uiligheid

En nog ter aanvulling van het probleem met Pocket CM en het Touch and Flo systeem:

http://pocketcm.com/phorum/read.php?15,8017

Werk dus niet lekker EN dat keyboard icm contacten ook al niet.

Geen aanrader dus, behalve de erg mooie contactenlijst :(

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:01
Ik heb nu een Touch Cruise, maar hoe edit nu al mijn contacts normaal via de PC? Draai zelf Vista, maar XP is ook goed.

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Verwijderd

Xanion schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:00:
[...]

Ik heb nu een P3300 met brodit active holder en ken diverse mensen met dezelfde configuratie. Zeer goed en solide spul. Wat moeten volgens jou die slechte ervaringen zijn.
Knallende zekeringen, geen accubeveiliging middels diode, slechte pasvorm.
Heb zelf jaren Brodits gehad, maar di schrikt wel af.
Zie ook elders op dit forum

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 07:17 ]

• BurnHard
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:41:
[...]

bellen wel,middels een extra stukje software. Audio streamen dus niet.
Audio vind ik niet belangrijk, bellen wel. Ga hem gelijk bestellen

Verwijderd

Update January 29, 2008:
A point man for handling the US lawsuit has been selected. More information coming soon.

Aldus: http://www.htcclassaction.org/

Dit is goed nieuws mensen !
Als ze dit doorpakken dan kan het nog wel eens zijn dan we binnen een half jaar onze nieuwe rom ( Update ) krijgen !

Ik mag het hopen in ieder geval.

Ik heb er ook gelezen dat HTC misschien helemaal geen update wil uitgeven,
En dat we maar één van HTC's nieuwe producten moeten kopen !

Moet niet gekker worden de Cruise in de nieuwste !
Denk maar niet dat één van ons over een half jaartje een nieuw toestel van HTC gaat kopen,
In de hoop dat daar wel de opties op zitten die ze beloven !

Groetjes A

Verwijderd

weet iemand hoe je in vista al je outlook contacten/agena kunt syncen?

• Whuzz
  • Laatst online: 19-01 13:45

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 08:29:
Update January 29, 2008:
A point man for handling the US lawsuit has been selected. More information coming soon.

Aldus: http://www.htcclassaction.org/

Dit is goed nieuws mensen !
Als ze dit doorpakken dan kan het nog wel eens zijn dan we binnen een half jaar onze nieuwe rom ( Update ) krijgen !
Binnen 6 maanden na aanschaf eindelijk een product hebben dat fatsoenlijk werkt, dat TomTom met meer dan 3 fps kan draaien en waarop je een spelletje kunt spelen zonder in slaap te vallen tussen de frames... en dat binnen 6 hele maanden! :X

Laatste nieuws is dat HTC simpelweg zegt dat de cruise nooit bedoeld is om gebruik te maken van geavanceerde grafische toepassingen, en dat er 'officieel' geen nieuwe drivers zullen komen.
'onofficieel' zou de dev-afdeling in taiwan nog wel aan drivers werken, maar of en wanneer die uitkomen wist men niet. (wat klinkt als, we houden je lekker aan het lijntje)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-01 15:35
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:08:
weet iemand hoe je in vista al je outlook contacten/agena kunt syncen?
Telefoon aansluiten, zoeken op windows updates naar een update van de telefoonsoftware (is van augustus 20067 als ik me niet vergis), software installeren via windows update. Telefoon opnieuw aansluiten en de wizard die volgt afmaken.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:32
kfaessen schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:32:
[...]

Telefoon aansluiten, zoeken op windows updates naar een update van de telefoonsoftware (is van augustus 20067 als ik me niet vergis), software installeren via windows update. Telefoon opnieuw aansluiten en de wizard die volgt afmaken.
Mocht je het niet kunnen vinden het gaat om "Windows Mobile Aparaatcentrum" van Microsoft, die moet je downloaden.

• BurnHard
Whuzz schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:27:
[...]

Binnen 6 maanden na aanschaf eindelijk een product hebben dat fatsoenlijk werkt, dat TomTom met meer dan 3 fps kan draaien en waarop je een spelletje kunt spelen zonder in slaap te vallen tussen de frames... en dat binnen 6 hele maanden! :X
Is het echt zo erg met tomtom, dacht dat die wel soepel draaide

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:47

Entity

9000rpm

Ik heb geen probleem met Tomtom hoor, het was me in ieder geval niet opgevallen dat hij traag zou zijn en ik heb toch al een paar lange ritten gemaakt met de Cruise & Tomtom.

Verwijderd

Als ik m'n TC binnen heb en er aan toe kom, zal ik wel even een filmpje maken van TomTom op m'n S200 (WM6) en de TC (ook WM6).

• CSB

CSB

TomTom draait bij mij beter als op mijn oude Nokia N80. Dus met langzame TomTom valt het best wel mee.

Wat ik raar vind is dat er nog geen consumentbond o.i.d. van zich heeft laten horen. Die kunnen meestal voor een hoop extra publiciteit zorgen, iets wat classaction.org goed kan gebruiken...

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Ik heb de Cruise nu ruim een maand en moet zeggen, bevalt uitstekend!
Natuurlijk brengt het combineren van een telefoon en pda wat dingen met zich mee, zo moest ik even 3x nadenken hoe ik nu tijdens het gesprek een afspraak kon invoeren :+
Verder is hij hier rocksolid, de camera software vind ik ook niet merkbaar traag?
De touch-cube is trouwens echt geweldig, ik merk nu dat ik eigenlijk vrijveel dezelfde mensen bel, die staan allemaal met een fotootje op de cube. Dus 1x schuiven over het scherm, klik en bellen maar. Tomtom draait ook perfect, beter als op mijn oude Palm Tungsten T3.
Verder gebruik ik wel wat extra plugins voor de Todayscreen: Spb Phonesuite en Spb Diary.
Ik vond de Todayscreen van HTC wel erg veel ruimte innemen. Ook hebben deze 2 veel meer instellingen, echt een tip!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 07:10
CSB schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:25:
TomTom draait bij mij beter als op mijn oude Nokia N80. Dus met langzame TomTom valt het best wel mee.

Wat ik raar vind is dat er nog geen consumentbond o.i.d. van zich heeft laten horen. Die kunnen meestal voor een hoop extra publiciteit zorgen, iets wat classaction.org goed kan gebruiken...
Dat stelde ik eerder in dit topic dus ook al, waarom de consumentenbond niet inschakelen? Het is toch onacceptabel dat een telefoon die 2 jaar ouder is dan de Cruise soepeler met TomTom overweg kan dan de TC zelf? Eigenlijk zouden we gewoon eens moeten mailen :)

• Whuzz
  • Laatst online: 19-01 13:45

Whuzz

Dodgeball!

Voor de mensen die TomTom *niet* traag vinden, kijk eens naar deze vergelijking.
HTC Magician vs Kaiser. Kaiser heeft dezelfde specs qua performance als de Cruis. De Magician is een stuk ouder en heeft veel mindere specs... maar kan wél TomTom 10x zo soepel draaien. Kan me niet voorstellen dat er een cruise-gebruiker (met een apparaat van 550-600 euro!) zich dan niet een beetje genaait voelt...

http://www.youtube.com/watch?v=zIJWAu6IRe4

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:32
Whuzz schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:04:
Voor de mensen die TomTom *niet* traag vinden, kijk eens naar deze vergelijking.
HTC Magician vs Kaiser. Kaiser heeft dezelfde specs qua performance als de Cruis. De Magician is een stuk ouder en heeft veel mindere specs... maar kan wél TomTom 10x zo soepel draaien. Kan me niet voorstellen dat er een cruise-gebruiker (met een apparaat van 550-600 euro!) zich dan niet een beetje genaait voelt...

http://www.youtube.com/watch?v=zIJWAu6IRe4
Ik zou niet weten waarom ik me een beetje genaait zou moeten voelen. Omdat een ouder model met mindere specs het beter kan? Ik vind de snelheid van TomTom op mijn cruise helemaal niet te langzaam. Het misschien niet zo soepel als bij de Magician, maar doet zijn werk goed. De instructies die TomTom geeft komen optijd, en begeleidt mij goed naar mijn eindbestemming. Ja, soms is loopt het pijltje een beetje achter op waar je bent (je bent de bocht al om, maar het pijltje is nog bezig met draaien). Het doel van TomTom is (volgens mij) je begeleiden naar je eindbestemming en dat gaat uitstekend.
Pagina: 1 ... 17 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.