Hallo,
Allereerst mijn excuses dat ik hier nooit iets post of wat dan ook. Ik ben alleen niet thuis genoeg in het aanpassen en modificeren van producten, om eens een nuttige post te plaatsen
Na anderhalf jaar een HTC Tornado te hebben gehad (i-mate SP5), heeft mijn joystickje het begeven. Ik was dus op zoek naar een nieuwe phone met weer meer functies. Qua specs (GPS, WM6, FM-radio, touchscreen) en uiterlijk etc kwam ik vrij snel bij de Cruise uit. Heb geprobeerd allerlei info erover te vinden (hier). Hoop dan ook dat ik het wel in de goede sectie plaats, maar denk wel dat het genoeg aan dit product gerelateerd is.
Nu had ik alleen 2 vragen:
1: Heb nog nooit met mobiel internet gewerkt en vraag me dus af hoe noodzakelijk dit is. Bedoel: hoeveel sites zijn er daadwerkelijk goed toegankelijk? Bijvoorbeeld, msn, hotmail, youtube, nieuws, sportuitslagen moeten persee goed werken, Maar werken sites zoals saxion (school) enzo ook?? Mss dat een ervaren gebruiker hier meer over kan vertellen. Want een gadget als het weerbericht is leuk, maar als dat het enige is bespaar ik liever die 168 euro!
2: Door alle commotie rondom dit apparaat, ben ik verder gaan zoeken naar een alternatief. Nu heeft Glofiish pas geleden de x650 uitgebracht (die in tegenstelling tot de x800 er wél goed uitziet) en lijkt op papier aardig dezelfde specs te hebben als de cruise. Maar dit merk ken ik eigenlijk totaal niet, en ben dus erg benieuwd of dit nog wat voorsteld, of dat het een b-merk oid is?! Heeft iemand er ervaring mee? vergelijkbaar met HTC? Heb helaas ook nog geen enkele review oid dergelijks van dit apparaat kunnen vinden. Mss dat iemand me kan helpen, om dit apparaat uit te sluiten of aan te raden?!
Ohja, toch nog iets kleins: Meer een bevestiging dan vraag; als ik de UK versie haal, dan is dus een nederlandse taalinvoer voor sms ed, er gemakkelijk op te zetten? of moet ik daarvoor helemaal 'in' de firmware van het toestel duiken. Geld voor mij ook voor de eventuele update van de video-drivers! Aangezien ik dus niet thuis ben in het aanpassen van een product
Alvast bedankt!