HTC Touch Cruise - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 28 Laatste
Acties:
  • 221.339 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Ik doe weer eens een poging om wat antwoorden te krijgen op wat vragen;

Heb de UK Cruise nu een kleine twee weken in mijn bezit en nog steeds zeer tevreden. Deze week ook een Parrot carkit (3100) laten inbouwen en Bluetooth verbinding werkt uitstekend. Ook Nederlandse TX9 cab geinstalleerd, ook prima;

Vraag me wel nog steeds af wat de ervaringen zijn van andere HTC Cruise gebruikers met:

1) Skype (ik heb het nu draaien, maar met veel gekraak; dat moet toch beter kunnen?)
2) WIFI verbinding: verbinding is snel gelegd, maar bereik lijkt niet heel erg groot; twee deuren dicht en signaal valt regelmatig weg (maak gebruik van Belkin MiMO)
3) Ik heb nu (vanwege mijn oude versie 5 kaarten) TomTom 5 geinstalleerd en prima werkend; wel start deze aanzienlijk trager op dan versie 6; klopt dit of moet ik misschien zaken anders instellen

plus een extra vraag:
3) Het lukt mij prima om bv youtube filmpjes af te spelen, maar uitzendinggemist of journaal lukt niet (java niet geschikt); moet ik hiervoor iets anders installeren? Ik lees de discussie wel over de snelheid, maar niet of mensen deze streams ook geopend krijgt.

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-11 18:19
Pinobigbird schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 00:17:
[...]

Je kan ook het volgende (met de bovenste regel toegevoegd dus) opslaan in een .reg bestand, dit bestand overzetten naar je telefoon, en met Total Commander gewoon dit bestand kopiëren naar \\\registry\ zoals in dit screenshot
[afbeelding]
Dit scheelt weer typen ;)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9]
"AvailableLanguages"="0113,0109,010C,0107,0110,010A"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Sip\KdbFiles]
"0B13"="spd.5x4.Dutch.kdb"
"0A13"="12.nlhpd.kdb"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Sip\LanguageKeyboardIDMapping]
"0113"="0913"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\LdbFiles]
"0113"="NLlsUN_xt9.ldb"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\IME\KDbFiles]
"0613"="hpd.5x4.Dutch.kdb"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\ezsip]
"Library5"=dword:00000008
"LibraryCount"=dword:00000006
Ik krijg een error als ik het .reg bestand met code erin wil kopieeren naar het register.
De error is: Function not supported!

Iemand een idee hoe dit komt?

Ik heb ook nog even het register handmatig aangepast, maar ik krijg nog steeds Engelse woorden en geen Nederlandse woorden.

EDIT:
Kan iemand mij anders vertellen waar ik de Nederlandse TX9 cab bestand kan downloaden.

[ Voor 3% gewijzigd door Martijn80 op 18-01-2008 20:43 ]

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
The Dolf schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:42:
Heeft er iemand een foto waarbij je een rdp sessie naar je windows bak hebt gestart. Wil wel eens weten of het te doen is met zo'n relatief lage resolutie.
Een foto heb ik hier niet van, maar het is zeker prima te doen.
Rechtsonder verschijnt namelijk een plattegrondje van de hele desktop waarmee je makkelijk kunt navigeren naar het deel wat je in beeld wilt hebben.

Een beetje snelle verbinding is trouwens wel aan te raden hiervoor, minstens een goede UMTS verbinding zou ik zeggen. Met GPRS wordt het wel erg traag.

Verwijderd

Martijn80 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 20:33:
[...]

Ik krijg een error als ik het .reg bestand met code erin wil kopieeren naar het register.
De error is: Function not supported!

Iemand een idee hoe dit komt?

Ik heb ook nog even het register handmatig aangepast, maar ik krijg nog steeds Engelse woorden en geen Nederlandse woorden.

EDIT:
Kan iemand mij anders vertellen waar ik de Nederlandse TX9 cab bestand kan downloaden.
Nederlandse TX Cab te vinden op: http://forum.xda-develope...hread.php?t=343106&page=5
werkt prima!

• cloink
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 17:26:
2) WIFI verbinding: verbinding is snel gelegd, maar bereik lijkt niet heel erg groot; twee deuren dicht en signaal valt regelmatig weg (maak gebruik van Belkin MiMO)
Same here, zeker niet hetzelfde bereik als mijn laptop (built-in) of desktop (PCI met antenne).

Ik vermoed dat het deels te maken zal hebben met powerconsumptie?

• Martijn80
Thx, dit werkt idd goed.

• XhaiKhaL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-11 13:16
brrrt schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:17:
[...]

maar die gast van HTC Nederland had 't in 't filmpje zelf over eind januari, en dat 't niet nog 10 weken zou duren... Dus ben aardig zeker dat ze eind januari bedoelen :)
Die man zegt "zeer binnenkort" om het maar zo vaag mogelijk te houden uiteraard (niet onverstandig van hem), hij geeft overigens wel aan dat het "helemaal niet waar is" dat het nog 10 weken duurt, maar dat ze dus "zeer binnenkort" op de markt komen. Tevens staat er op het moment dat hij dit zegt de volgende tekst in beeld: "599,- februari 2008".

Verwijderd

XhaiKhaL schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 00:25:
[...]

Die man zegt "zeer binnenkort" om het maar zo vaag mogelijk te houden uiteraard (niet onverstandig van hem), hij geeft overigens wel aan dat het "helemaal niet waar is" dat het nog 10 weken duurt, maar dat ze dus "zeer binnenkort" op de markt komen. Tevens staat er op het moment dat hij dit zegt de volgende tekst in beeld: "599,- februari 2008".
Ik heb smartphones er dus even over gemailt.

Ik:

Geachte Meneer/Mevrouw

Eén van jullie medewerkers heeft mij een tijd terug verteld dat de Touch Cruise pas in week 9 geleverd gaat worden.
Maar nu heb ik een artikel gelezen op AD.nl waar een HTC medewerker ons verteld dat dit niet nog eens 10 weken gaat duren
voordat ze het toestel op de markt brengen.
Dus dat het toestel nog voor week 9 wordt geleverd

Nu is mijn vraag of jullie hier zelf ook al meer over hebben gehoord.
Het zou natuurlijk erg mooi zijn als het toestel eerder geleverd kan worden.
Of kan ik dit bericht als een valse hoop beschouwen,
En geduldig wachten tot week 9?.

Ik heb hier nog een linkje van het AD artikel mocht u er interesse bij hebben.
http://www.ad.nl/multi-media/article1972606.ece

Nu heb ik nog een vraag.
Ik heb bij jullie de NL versie van de Touch Cruise besteld.
Kan ik dat misschien nog wijzigen naar een UK versie ?
( Aangezien daar de updates eerder voor uit komen )

Met hele vriendelijke groet M. **********

Smartphonestunts:

Geachte heer / mevrouw ********,

Bedankt voor uw email.
Wij hebben vanochtend contact opgenomen met de importeur van HTC, deze vertelde ons dat het toestel nog steeds gepland staat voor week 9.
Uiteraard zal het mooi meegenomen zijn als het toestel eerder op de markt komt, echter gaan wij er op dit moment nog vanuit dat het toestel pas in week 9 geleverd zal gaan worden.
Mocht er in de tussen tijd nog nieuws zijn omtrent de levering van het toestel zullen wij dit uiteraard direct op onze website opnemen.

Wij zullen uw order voor u omzetten naar een UK uitvoering van de Touch Cruise.

Met vriendelijke groet,
Het team van Smartphonestunts.nl

Tel. 0181-615332
Fax. 0181-613911
Email. info@smartphonestunts.nl
Web. www.smartphonestunts.nl

Verwijderd

Hoi iedereen,

Ik ben een nieuwe gebruiker van de touch en ben nog groen achter mijn oren, want dit is mijn eerste wm6 gsm (vorige was een nokia 9300 die steeds vast liep)
Nu kan ik jullie niets bijleren maar ik heb wel een vraagje.
Ik ben een belgische gebruiker met een proximus abo.
Nu kan ik dus ofwel via wifi ofwel via proximus connecteren op het internet. Maar vermits ik voor dataoverdracht via proximus extra moet betalen wil ik dit afzetten zodat hij enkel via wifi connecteer. Maar hij zet automatisch een data connectie op als hij geen wifi signaal vind. Waar kan ik dit afzetten ik vind het niet. Bij comm manager kan ik de dataconnectie wel afzetten maar hij verbind dus iedere keer automatisch opnieuw. Kan iemand mij helpen?
Toen ik deze morgen opstand had hij een verbinding van 3 uur met prox.

Greetz

Tim

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:35
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 11:44:
Hoi iedereen,

Ik ben een nieuwe gebruiker van de touch en ben nog groen achter mijn oren, want dit is mijn eerste wm6 gsm (vorige was een nokia 9300 die steeds vast liep)
Nu kan ik jullie niets bijleren maar ik heb wel een vraagje.
Ik ben een belgische gebruiker met een proximus abo.
Nu kan ik dus ofwel via wifi ofwel via proximus connecteren op het internet. Maar vermits ik voor dataoverdracht via proximus extra moet betalen wil ik dit afzetten zodat hij enkel via wifi connecteer. Maar hij zet automatisch een data connectie op als hij geen wifi signaal vind. Waar kan ik dit afzetten ik vind het niet. Bij comm manager kan ik de dataconnectie wel afzetten maar hij verbind dus iedere keer automatisch opnieuw. Kan iemand mij helpen?
Toen ik deze morgen opstand had hij een verbinding van 3 uur met prox.

Greetz

Tim
je moet het programma Modaco Nodata gebruiken hiermee kun je je GPRS, 3G verbinding blokkeren.

http://www.modaco.com/con.../246171/New-FREE-Utility/

om te downloaden moet je wel ff registreren

Verwijderd

Weet iemand of de knipperende ledjes op het toestel misschien uitgeschakeld kunnen worden?

Verwijderd

iemand een foto van de agendafjunctie. zijn er meerdere dagen in beeld. Is dit dan landscape of normaal.

hoe werkt scrollen etc. voor linkshandigen. iemand ervaring.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 12:12:
Weet iemand of de knipperende ledjes op het toestel misschien uitgeschakeld kunnen worden?
Ongetwijfeld met een of andere hack, maar geloof dat dat aardig wat moeite zal kosten. Wat is er mis mee?
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:21:
iemand een foto van de agendafjunctie. zijn er meerdere dagen in beeld. Is dit dan landscape of normaal.

Landscape of normaal is afhankelijk van je toestelsettings. Je kunt kiezen voor 1 dag, een week, een maand en een jaar-view. Zie ook deze plaatjes. Linkshandig scrollen, goed punt. De scrollbar zal in alle programma's rechts staan, volgens mij niet te veranderen.

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 22:30
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:21:

Je kunt het scrollwheel/directional pad gebruiken met je linkerduim.

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 16:08:

Ongetwijfeld met een of andere hack, maar geloof dat dat aardig wat moeite zal kosten. Wat is er mis mee?
Ik vind het geknipper vervelend, het leidt me af.

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
J0YR1D3R schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 16:08:
[...]

[...].
Met het ledje is niet veel mis, ik heb mijn cruise alleen altijd naast mijn bed liggen, en dan is het irritant als je telkens dat lichtje aan en uit ziet gaan om de zoveel seconde ;)
Maargoed, ik leg er tegenwoordig wat overheen of ik leg de Cruise met het scherm naar beneden neer. Maar als het ledje makkelijk uitgezet kon worden had het gewon makkelijk geweest :)
Is het trouwens mogelijk om dat woordenboek helemaal uit te zetten? Dus ook in SMSjes? Ik heb alle functies als woord herkenning e.d. al uitgezet, maar iedere keer als ik een sms wil schrijven moet ik eerst dat woordenboek uitzetten

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 17:42:
[...]

Ik vind het geknipper vervelend, het leidt me af.
Ik krijg dat ook af en toe wel eens te horen als mensen met me meerijden in de avond. Alleen kan het mij niet echt meer storen, 1,5 jaar terug heb ik er wel eens naar gezocht maar ik vind het wel prima eigenlijk. Ik heb hem ook gewoon op m'n nachtkastje liggen en ik zie er helemaal niets meer van. Is aan het begin misschien vervelend, maar het is niet een sterk lichtje dus je kunt er prima mee slapen ;)

Verwijderd

Michel242186 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 11:49:
[...]

je moet het programma Modaco Nodata gebruiken hiermee kun je je GPRS, 3G verbinding blokkeren.

http://www.modaco.com/con.../246171/New-FREE-Utility/

om te downloaden moet je wel ff registreren
Gebruik deze utility ook op mijn TyTN 2....en hij werkt super !! ;)

Verwijderd

Nog steeds wat vragen:

1) Jammer genoeg lukt het mij nog steeds niet om met WiFI connectie Journaal of programma's van uitzendinggemist o.i.d. werkend te krijgen op mijn HTC Cruise.
Ik krijg de melding dat mijn browser niet (voldoende) javascript ondersteund.

Weet iemand hiervoor de oplossing of zou een andere HTC Cruise gebruiker dit eens willen proberen?

2)Daarnaast ben ik nog steeds nieuwsgierig naar Skype ervaringen op HTC Cruise

3) Is het mogelijk om TouchFlo Cube in andere (background) kleuren te krijgen? Als ik mijn today screen verander, heeft dat geen effect op Touch Flo Cube.

Verwijderd

Is er iemand die een programmaatje weet om je afgelegde pad (of coordinaten) op te slaan ism google maps oid? (eventueel met tijd erbij)

Ik zou wel men touch wel eens als hardloopmeter willen gebruiken namelijk, aangezien hij precies in een goede armband past (voor de mp3 speler).

Verwijderd

Ik vroeg mij af of het met de cruise mogelijk is om getallen te verzenden tijdens een telefoongesprek.
Bijvoorbeeld bij je voicemail ("Toets 1 om... toets 2 om...." dacht dat dit DTMF heet, maar weet ik niet zeker meer.) Mijn vriendin heeft nu een telefoon waar dit niet mogelijk is, zeer vervelend!

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:39
Nog een unboxing van een HTC Touch Cruise voor de geinteresseerden:

http://www.tracyandmatt.c.../htc_touch_cruise_unboxed

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:53:
Ik vroeg mij af of het met de cruise mogelijk is om getallen te verzenden tijdens een telefoongesprek.
Bijvoorbeeld bij je voicemail ("Toets 1 om... toets 2 om...." dacht dat dit DTMF heet, maar weet ik niet zeker meer.) Mijn vriendin heeft nu een telefoon waar dit niet mogelijk is, zeer vervelend!
Volgens mij moet dat met elk fatsoenlijk toestel gewoon kunnen. Met mijn S200 kan dat ook, dus ik neem aan dat het met de Cruise ook kan. Je kunt gewoon het toetsenblok activeren en nummers intoetsen tijdens het bellen.

• robinVerdegaal
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:24:
Is er iemand die een programmaatje weet om je afgelegde pad (of coordinaten) op te slaan ism google maps oid? (eventueel met tijd erbij)

Ik zou wel men touch wel eens als hardloopmeter willen gebruiken namelijk, aangezien hij precies in een goede armband past (voor de mp3 speler).
Ik heb een tijdje deze tool geinstalleerd gehad: VisualGPSCE
Hiermee kun je een kml log opslaan dat je later kunt openen in Google Earth

Deze tracker werd laatst geintroduceerd op freewarepocketpc: NoniGPSPlot
Hier heb ik geen ervaringen mee.

• robinVerdegaal
Ik heb een simpele rltoday skin in elkaar gezet, en een paar tweaks op de TouchFlo Cube launcher. Waarbij ik ook nog een vraagje heb.

TouchFlo Cube launcher
Afbeeldingslocatie: http://img183.imageshack.us/img183/53/launchermodji6.jpg

De standaard Cube launcher biedt:
0: Email
1: Internet Explorer
2: Comm Manager
3: SMS/MMS
4: Tasks
5: Calendar

Afbeeldingslocatie: http://img183.imageshack.us/img183/53/launchermodji6.th.jpg

Wat ik aangepast heb:
0: File Explorer [COLOR="#ABAB85"]titel en link[/COLOR]
1: Google Maps [COLOR="#ABAB85"]titel en link[/COLOR]
2: Comm Manager
3: Messaging [COLOR="#ABAB85"]titel[/COLOR]
4: Opera [COLOR="#ABAB85"]titel en link[/COLOR]
[COLOR="#ABAB85"]5: Calendar[/COLOR]

Email en SMS/MMS zijn bijna het zelfde, want met één zijdelingse veeg wissel je van de ene naar de andere inbox. Daarom heb ik de titel van één van de inbox links veranderd in Messaging en de ander gewijzigd in een link naar de File Explorer, Resco Explorer in mijn geval. Ik heb ook geprobeerd om naar de standaard file explorer te linken maar bij path '\windows\fexplore.exe' gebeurt er niets.

Omdat de Polaris standaard ook Opera Mobile mee krijgt gebruik ik Internet Explorer nauwelijks nog. De globe knop heb ik dus naar Google Maps laten verwijzen (niet standaard, download hier: http://www.google.com/gmm) en omdat ik ook 'tasks' niet vaak gebruik heb ik daar de link naar Opera op gezet. Het ikoontje moet ik nog veranderen.

Dit zijn de aanpassingen aan de registry. Ik heb er Resco Registry voor gebruikt, maar het kan ook met het gratis PHM Registry Editor. Pas op met registry aanpassingen want je kan een hoop stuk maken.

Links boven:
code:
1
2
3
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Biotouch\APLauncher\App0\
Name: File Explorer
Path: \Program files\Resco Explorer\explorer.exe

Links midden:
code:
1
2
3
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Biotouch\APLauncher\App1\
Name: Google Maps
Path: \Program files\GoogleMaps\GoogleMaps.exe

Rechts boven:
code:
1
2
3
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Biotouch\APLauncher\App3\
Name: Messaging
Path: \Windows\tmail.exe

Rechts midden (need to add redesigned icons):
code:
1
2
3
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Biotouch\APLauncher\App4\
Name: Opera
Path: \Windows\operawm.exe

Rechts onder:
De kalender knop wil ik graag veranderen in een scherm-helderheid knop, zoals die in de HTC Home plugin launcher (die ik uitgezet heb).
Vraag: Kan iemand me vertellen hoe ik die helderheid toggle functie zou kunnen aanspreken vanuit de cube?

rltoday skin
Afbeeldingslocatie: http://img86.imageshack.us/img86/7678/rbns2u2ta1.jpg

Omdat de Polaris een makkelijke aan/uit knop heeft heb ik op dit apparaat het S2U2 slot niet geinstalleerd, maar ik mis de elegante klok. De HTC Home plugin vind ik te groot en grof voor wat 'ie aan functionaliteit biedt. Vandaar dat ik met de gratis rltoday plugin een poging heb gedaan de klok na te maken.

Afbeeldingslocatie: http://img86.imageshack.us/img86/7678/rbns2u2ta1.th.jpg

Download rbnS2U2.zip: http://www.mediafire.com/?cgh5yyh9lgm
- Klok en datum (link naar kalender)
- SMS teller (link naar SMS inbox)
- E-mail teller (link naar e-mail inbox)

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:29

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:24:

Je zou ook TrackMe kunnen gebruiken.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• J-P

J-P

Syntax erro....

robinVerdegaal schreef op zondag 20 januari 2008 @ 17:51:
Ik heb een simpele rltoday skin in elkaar gezet, en een paar tweaks op de TouchFlo Cube launcher. Waarbij ik ook nog een vraagje heb.

[...]
Ziet er netjes uit, ik krijg de mijne ook eindelijk één dezer dage binnen, en was ook al bezig met het bedenken van een andere cube indeling.

[ Voor 80% gewijzigd door J-P op 20-01-2008 18:20 ]

• robinVerdegaal
Bogey Dope schreef op zondag 20 januari 2008 @ 18:20:
[...]
Ziet er netjes uit, ik krijg de mijne ook eindelijk één dezer dage binnen, en was ook al bezig met het bedenken van een andere cube indeling.
Ik heb even in de registry van de HTC Home plugin launcher zitten neuzen, maar daar is voor de 'Adjust Backlight' functie geen path ingevuld. :X

Eigenlijk kan Opera er ook van af, want daarvoor zit een mooie hardbutton rechtsonder op het front. Nog even iets anders voor verzinnen dus.

• cloink
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 15:39:
2)Daarnaast ben ik nog steeds nieuwsgierig naar Skype ervaringen op HTC Cruise
De GUI is vreselijk "unresponsive" hier, maar het werkt wel prima (via WiFi & voice only).

• XhaiKhaL
Bogey Dope schreef op zondag 20 januari 2008 @ 18:20:
[...]

Waar heb jij hem besteld dan? :P

• J-P

J-P

Syntax erro....

XhaiKhaL schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:37:
[...]

Waar heb jij hem besteld dan? :P
Inside man hé :P ken een mannetje, en via hem heb ik vernomen dat een paar dagen geleden er weer een paar honderd via de boot deze kant op zijn gestuurd. Maar niks officieels hoor. Ik hoor het via hem en hij krijgt het binnen via zijn systeem. Nog steeds afwachten dus.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:53:
ff je keypad erbij halen tijdens het bellen ;) links onderin staat het tabje keypad

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:15
robinVerdegaal schreef op zondag 20 januari 2008 @ 17:51:
*knip*
Omdat de Polaris standaard ook Opera Mobile mee krijgt gebruik ik Internet Explorer nauwelijks nog. De globe knop heb ik dus naar Google Maps laten verwijzen (niet standaard, download hier: http://www.google.com/gmm) en omdat ik ook 'tasks' niet vaak gebruik heb ik daar de link naar Opera op gezet. Het ikoontje moet ik nog veranderen.[/I]
...
Ok, hierbij dus wel de officiele bevestiging dat Opera Mobile standaard word meegeleverd met de Cruise? Deze geruchten gingen al wel een tijdje maar heb nooit iemand het horen bevestigen. En het gaat hier dan dus wel om de volledige versie? Niet om de 30 dagen trial?

• cloink
FabianNL schreef op maandag 21 januari 2008 @ 01:48:
[...]

Ok, hierbij dus wel de officiele bevestiging dat Opera Mobile standaard word meegeleverd met de Cruise? Deze geruchten gingen al wel een tijdje maar heb nooit iemand het horen bevestigen. En het gaat hier dan dus wel om de volledige versie? Niet om de 30 dagen trial?
Jawel, Opera staat hier mooi (standaard) te blinken. Versie 8.65 for Windows Mobile (2730).

• jeroen_76
  • Laatst online: 10-06 14:02
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 12:12:
Ik heb deze draaien op mijn TC. Is eigenlijk voor de Kaiser, maar werkt ook perfect op de TC. Elk LEDje is apart aan of uit te zetten en de kleuren zijn te veranderen.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:35
cloink schreef op maandag 21 januari 2008 @ 09:59:
[...]

Jawel, Opera staat hier mooi (standaard) te blinken. Versie 8.65 for Windows Mobile (2730).
Het nu wachten op Opera 9 Mobile...deze heeft dezelfde functies als Opera Mini...

• cloink
jeroen_76 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:42:
[...]

Ik heb deze draaien op mijn TC. Is eigenlijk voor de Kaiser, maar werkt ook perfect op de TC. Elk LEDje is apart aan of uit te zetten en de kleuren zijn te veranderen.
Hmja, maar niet helemaal zoals het hoort. Zo kan ik bv. de BlueTooth LED niet terug op blauw zetten nu... :'(

EDIT: ah, een uninstall van het tooltje en een soft-reset brengt alles terug in orde. :+

[ Voor 8% gewijzigd door cloink op 21-01-2008 11:32 ]

• FabianNL
Michel242186 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:50:
[...]

Het nu wachten op Opera 9 Mobile...deze heeft dezelfde functies als Opera Mini...
Idd, dan hebben we (hopelijk) de ultieme, mobiele browser :)

Maar bedankt cloink, scheelt me dus weer 20 euro, altijd fijn!

• jeroen_76
  • Laatst online: 10-06 14:02
cloink schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:15:
[...]

Hmja, maar niet helemaal zoals het hoort. Zo kan ik bv. de BlueTooth LED niet terug op blauw zetten nu... :'(

EDIT: ah, een uninstall van het tooltje en een soft-reset brengt alles terug in orde. :+
Whoops, zo ver was ik nog niet. Dat het eea uitkon was bij mij de bedoeling ;) . Gelukkig niet al te veel schade...

• robinVerdegaal
cloink schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:15:
[...]

Kun je 'm niet op zwart zetten? O-)

Verwijderd

Af en toe kan ik wel janken :S
Bel ik net weer met gsmbestellen en nu vertellen ze dat ze pas gaan leveren in februari...
Volgens allaboutphones en die meneer van HTC zouden ze deze week weer beginnen met het uitleveren van de phone. Het zal me toch niet gebeuren dat ik het presteer om bij een webwinkel te bestellen die 2 x achter elkaar de boot mist...eerst bij de eerste levering en nu weer bij de tweede levering. Als dat het geval is dan hoop ik dat ik m'n bestelling kan annuleren...kan ik hem ergens anders gaan bestellen.
Wederom w8en we weer af...
Brrt heb jij al wat meer van Bol gehoord? Volgens mij zitten hun 3 tot 5 dagen er ook wel op.

Groetjes Mike

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-10 21:58
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:11:
Brrt heb jij al wat meer van Bol gehoord? Volgens mij zitten hun 3 tot 5 dagen er ook wel op.
De 5 dagen zitten er wel op, maar de 5 werkdagen nog niet. Dan zit ik nog maar op 3...
Maar omdat het nog steeds op "wordt verwerkt" staat, heb ik maar net een mailtje gestuurd. Morgen tegen de middag krijg ik waarschijnlijk wel bericht terug. Ik laat 't jullie weten :)

[edit]
Hartelijk dank voor uw e-mail van 21 januari 2008.
Het door u op 16 januari 2008 bestelde artikel heeft een verwachte levertijd van 3 tot 5 werkdagen. Deze termijn is op dit moment nog niet verstreken. Wij verzoeken u daarom nog even om geduld. Wij verwachten uw bestelling voor 23 januari 2008 te kunnen leveren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Wij verzoeken nog om geduld? Ik zou 't anders verwoord hebben.. :S
Maarja, dat was dus 't antwoord, netjes binnen 't uur :)

[ Voor 37% gewijzigd door brrrt op 21-01-2008 17:37 ]

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:16
Denk dat t gewoon wachten wordt tot ergens februari...

Vriend van me werkt bij de Belcompany en die probeert nu al een tijdje het toestel voor mij te pakken te krijgen, maar helaas zonder succes (tot nu toe).

Ik heb dat nou altijd he, dat ik iets wil hebben en dat ik er of te vroeg bij ben of dat t apparaat niet leverbaar is :')

Verwijderd

low_n_slow schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:31:
Ik heb dat nou altijd he, dat ik iets wil hebben en dat ik er of te vroeg bij ben of dat t apparaat niet leverbaar is :')
Same here! Dit is nou al de zoveelste keer dat dit gebeurt...het vervelende alleen is dat het nooit wendt :(

• low_n_slow
Dit is ook een mooie :D :') !

http://www.marktplaats.nl...D%26fta_ind%3D19%26fs%3D1

gewoon al verkopen zonder dat ie em heeft haha

• FabianNL
Liep zaterdag nog een telefoon winkel binnen (t for telecom volgens mij) en die verwachte hem nog steeds deze week ergens. Hun hadden geen berichten binnen gekregen dat het iig 'pas' februari zou worden...

• XhaiKhaL
Ik weet niet precies hoe het gaat met abonnementacties van telefoons / PDA's (koop niet zo vaak een telefoon :P) maar wat denken jullie van de Touch Cruise, met een 2 jarig abonnement voor zo'n 23,5 per maand met 150 sms'jes OF belminuten (niks bijbetalen)? Ik vond het wel een aardige deal maar ik twijfel of ik hem nu moet bestellen of wachten tot de telefoon weer op voorraad is (en een andere actie geldt) en hem dan kopen. Heb ik dan kans op een betere deal of is dit as good as it gets? Of zal er niet/nauwelijks verschil zijn in de gemiddelde kosten per maand maar zal alleen de opbouw van de aanbieding veranderen? (Zoals ik al zei, ik koop niet zo vaak telefoons dus ik weet niet wat de trend is m.b.t. abonnementstunts).

• hefi
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-10 08:14
Heb vandaag mail gekregen dat de NL versie vanaf dinsdag te leveren is :

Beste,

A.s. dinsdag krijgen wij de eerste toestellen van het model HTC Touch Cruise - NL binnen, en zal vanaf deze datum beschikbaar zijn.

Met vriendelijke groeten,
Ferdie de Jonge
ferdie@netintro.be

• XhaiKhaL
hefi schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:07:
Heb vandaag mail gekregen dat de NL versie vanaf dinsdag te leveren is :

Beste,

A.s. dinsdag krijgen wij de eerste toestellen van het model HTC Touch Cruise - NL binnen, en zal vanaf deze datum beschikbaar zijn.

Met vriendelijke groeten,
Ferdie de Jonge
ferdie@netintro.be
Dus morgen al beschikbaar bij netintro.be? Jammer dat ze daar niet aan abonnementen doen :P.

• sander85
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:09
Dan moet ie toch ook wel vrij snel naar Nederland komen. Kan (alweer) niet lang meer duren zou je tenminste denken.

[ Voor 15% gewijzigd door sander85 op 21-01-2008 21:21 ]

Verwijderd

heeft er iemand ervaring met netintro
is het betrouwbaar?

greetz arne

• Martijn80
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:39:
heeft er iemand ervaring met netintro
is het betrouwbaar?

greetz arne
Ik heb er goede ervaring mee.

Vorige week maandag had ik een mail naar netintro gestuurd of de Touch Cruise UK versie leverbaar was en of ze onder rembours naar Nederland verzenden. Ik kreeg eerste een mail dat de UK versie aan het einde van de week leverbaar was. Later op de dag kreeg ik nog een mail dat ze hem op woendsdag binnen konden krijgen en dan normaal gesproken de telefoon op donderdag naar mij toe konden verzenden als ik op de dinsdag voor 12.00u de bestelling had geplaatst.

Ik had de dinsdag voor 12.00u mijn bestelling gesplaatst en ze hebben zich aan hun woord gehouden. De Touch Cruise UK werd donderdag verzonden en vrijdag stond de postbode voor de deur :) .

Ze verzenden ook naar Nederland onder rembours. Dit kost niets extra dan de standaard rembours verzendkosten. Ze verzenden dan vanuit Breda via TNT.

• wooter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05-2023
Mijn Cruise UK komt ook van hen. Woensdag besteld, en vandaag in de bus.

Verwijderd

wooter schreef op maandag 21 januari 2008 @ 23:33:
Mijn Cruise UK komt ook van hen. Woensdag besteld, en vandaag in de bus.
Kan iemand mij vertellen hoe het mogelijk dat zij wel gewoon kunnen leveren (morgen zelfs al NL versie) en dat wij in NL (toch geen onbelangrijke markt) helemaal niks hebben/krijgen?

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-11 23:10
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 23:54:
[...]

Kan iemand mij vertellen hoe het mogelijk dat zij wel gewoon kunnen leveren (morgen zelfs al NL versie) en dat wij in NL (toch geen onbelangrijke markt) helemaal niks hebben/krijgen?
Wacht het nou eens maar eens even af; er is nog geen enkele NL versie daadwerkelijk bij één van ons in zijn handen haha. Als de NL versie er morgen is, dan hebben wij _in_ NL deze ook snel hoor. Ik heb net iets meer dan een week een Touch gekocht, omdat de Cruise nog tot maart zou duren. Dus nu hoeft het ook niet ineens snel :+

• J-P

J-P

Syntax erro....

Soeski schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 01:08:
[...]

Wacht het nou eens maar eens even af; er is nog geen enkele NL versie daadwerkelijk bij één van ons in zijn handen haha. Als de NL versie er morgen is, dan hebben wij _in_ NL deze ook snel hoor. Ik heb net iets meer dan een week een Touch gekocht, omdat de Cruise nog tot maart zou duren. Dus nu hoeft het ook niet ineens snel :+
LOL en net als je de moet opgeeft komen ze met hordes binnen :P :+

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

low_n_slow schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:43:
Dit is ook een mooie :D :') !

http://www.marktplaats.nl...D%26fta_ind%3D19%26fs%3D1

gewoon al verkopen zonder dat ie em heeft haha
Hij biedt wel de zwarte aan overigens.

Hoi!

• Martijn80
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 23:54:
[...]

Dit komt omdat zij de Cruise via Belgische leveranciers krijgen. Die hebben blijkbaar geen leveringsproblemen. Bij de UK versie die ik via hun heb, kun je ook op de doos zien dat het om een versie gaat voor de Belgische markt (Rechtsboven in de hoek staat de Belgische vlag).

• EWK
  • Niet online

EWK

brrrt schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:14:
ik heb 'm net besteld bij bol.com, omdat ze me ervan overtuigden dat het binnen 3-5 werkdagen geleverd kon worden:

[...]

Ik kan 't dus nog altijd opzeggen wanneer 't toch langer duurt. Ik ben tevreden :)
Ik had gisteravond een mailtje gestuurd, en vandaag begin van de middag al gelijk een reactie in m'n mailbox. Zeer goede service, die van Bol.com!

Alleen jammer dat de HTC Touch Cruise vandaag ineens € 10,- duurder is geworden. Ik moest € 530,95 betalen, inclusief verzendkosten...

Maar ik kan niet wachten! Ik hoop dat ik 'm eind deze week, begin volgende week heb! :D
* EWK zegt: " Tijdelijk niet leverbaar - We doen onze uiterste best dit product binnen 2-3 weken te leveren "

Hoi!

Verwijderd

EWK schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:54:
[...]

/me zegt: " Tijdelijk niet leverbaar - We doen onze uiterste best dit product binnen 2-3 weken te leveren "
Dat is de NL versie...de UK versie staat nog steeds op 3-5 werkdagen...

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-11 21:19

CSB

:D

Toch vind ik het van HTC niet netjes dat ze niet even een persberichtje de deur uitdoen met de uitleg WAAROM ze zoveel vertraging hebben, en een verwachtte leverdatum aan leveranciers in BeNeLux. Zo wordt je als consument tenminste niet aan het lijntje gehouden. Ik wacht namelijk al vanaf week 1 op dit toestel, welke ik betaald heb met iDeal, dus tja... ik zou graag willen weten waarom ik een toestel twv €500 niet geleverd krijg binnen de reguliere 5 werkdagen.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• low_n_slow
EWK schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:26:
[...]

Hij biedt wel de zwarte aan overigens.
zoals je nu wellicht wel weet is er maar 1 versie.. en die discussie was al een tijdje klaar :)

Verwijderd

JA ja hij is gister besteld
nu hopen dat de Touch Cruise snel binnen is ppffffffffffffffffff

direct via Ebay micro kaartje besteld van 8 gigb

• Whuzz
  • Laatst online: 03-11 11:23

Whuzz

Dodgeball!

Ik heb de mijne ook besteld, inc met een abbo verlenging, bij smartphonestunts.nl :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Patrick_v_B
  • Laatst online: 21-03-2022
Yes, ik heb hem sinds gisteren binnen NL versie!!!!
Gewoon bij Mediamarkt in België............

Super ding!!!!!!

Verwijderd

jeroen_76 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:42:
[...]

Thanks, precies wat ik zocht! ;)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:De melding dat je hem hebt besteld of wel/niet al binnen hebt, voegen niets toe aan dit topic. Gelieve dat soort meldingen dan ook achterwege te laten. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Goh wat verwonderlijk...vandaag stond de teller van Expansys op naar schatting 1 dag op voorraad bij onze leverancier en nu staat hij op 3 dagen...ben benieuwd of ze dit vol houden tot week 9 ;)
Op die manier houdt je mensen wel aan het lijntje.

Hallo :? Wat dacht je? Ik lees de modbreak van pven, maar dit zal niet voor mij gelden?

[ Voor 17% gewijzigd door Ginz op 22-01-2008 22:06 ]

Verwijderd

Afgelopen weekend heb ik TomTom 6 geinstalleerd, werkt perfect met de interne gps.
Maar ik wil eigenlijk een snelkoppeling op mijn HTC today scherm. Gewoon onder de agenda.

hoe krijg ik dat voor elkaar ??? |:(

• EWK
  • Niet online

EWK

low_n_slow schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:14:
[...]

zoals je nu wellicht wel weet is er maar 1 versie.. en die discussie was al een tijdje klaar :)
Het viel me op. En het klopt, maar toch jammer!

Hoi!

• helipilot
  • Laatst online: 08-04-2024
goed nieuws voor mensen die hun htc cuise bij smartphonestunts gekocht hebben, hij word al geleverd in week 7, heb vandaag effe gebeld

Dennis

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:23

mno

helipilot schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:59:
goed nieuws voor mensen die hun htc cuise bij smartphonestunts gekocht hebben, hij word al geleverd in week 7, heb vandaag effe gebeld
Hurrah _/-\o_
Ging dat over de UK of de NL?

Gewoon rösti

Verwijderd

Dennis
Al??? :o Volgens mij is dat nog zowat 4 weken wachten...

• helipilot
  • Laatst online: 08-04-2024
Het ging hierbij om bijeide (;)) toestellen zowel NL als UK

[ Voor 17% gewijzigd door Ginz op 22-01-2008 22:07 ]

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11 17:45
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:48:
Afgelopen weekend heb ik TomTom 6 geinstalleerd, werkt perfect met de interne gps.
Maar ik wil eigenlijk een snelkoppeling op mijn HTC today scherm. Gewoon onder de agenda.

hoe krijg ik dat voor elkaar ??? |:(
settings, 1e tab en dan buttons? Daar zat het bij wm2003se tenminste

• RPJ
  • Niet online

RPJ

(overleden)
Patrick_v_B schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:26:

Super ding!!!!!!
Voor welke prijs??

Misschien rij ik morgen wel even naar Antwerpen toe dan ;)

Verwijderd

Dat is wel super !
Ze hebben het alleen nog niet op de website verandert !
Maar ik geloof jou want ik wil hem HEEEEL graag hebben !

Trouwens,
Heeft al iemand ervaring met het toestel en de 8 GB micro kaart ?
Ik heb er problemen over gelezen maar ga ervanuit dat dat goed zit !
De Tytn II had er geen problemen mee ... direct even getest natuurlijk !

Iemand al een keer een nederlandse review-video online gezet ?

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 22-01-2008 22:08 . Reden: Groeten niet nodig ]

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-10 21:58
Bogey Dope schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 20:31:
YES ik heb de NL versie binnen, morgen zullen de eerste 315 314 stuks in de winkel liggen, vraag me niet welke maar ze komen wel.
Alleen blijft de vraag, in welke winkel, en voor welke prijs?

In bol.com heb ik telkens minder vertrouwen. Morgen zou ik 'm moeten ontvangen (zijn de 5 werkdagen sinds de 16e over), maar de telefoon staat nog steeds op "wordt verwerkt". Laten we ervan uitgaan dat ze niet op de 16e, maar op de 17e de bestelling opgehaald hebben, lijkt het me nog steeds dat de status nu tenminste op "in behandeling" zou moeten zijn.

En ik blijf 't vreemd vinden dat bol.com zelf niks van zich laat horen. Het enige wat ik tot nu toe heb gehoord was het mailtje van gisteren, waarin het me aangeraden wordt om meer geduld te hebben...

• EWK
  • Niet online

EWK

brrrt schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 20:50:
[...]

Alleen blijft de vraag, in welke winkel, en voor welke prijs?

In bol.com heb ik telkens minder vertrouwen. Morgen zou ik 'm moeten ontvangen (zijn de 5 werkdagen sinds de 16e over), maar de telefoon staat nog steeds op "wordt verwerkt". Laten we ervan uitgaan dat ze niet op de 16e, maar op de 17e de bestelling opgehaald hebben, lijkt het me nog steeds dat de status nu tenminste op "in behandeling" zou moeten zijn.

En ik blijf 't vreemd vinden dat bol.com zelf niks van zich laat horen. Het enige wat ik tot nu toe heb gehoord was het mailtje van gisteren, waarin het me aangeraden wordt om meer geduld te hebben...
Heb nog even geduld, ze zullen echt niet denken van: "hé, dat is brrrt. Hem sturen we de telefoon pas 3 weken later, terwijl we heb al lang op voorraad hebben." Hoe vervelend het ook voor je is.

Hoi!

Verwijderd

Patrick_v_B schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:26:

Super ding!!!!!!
In welke Mediamarkt heb je hem gekocht?

En aan welke prijs ?

• Jeroennl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:21
Nog een ander vraagje tussen door is het eigenlijk mogelijk om de HTC schil volledig te verwijderen/uitschakelen?

Zodat je de standaard WM6 krijgt?

Verwijderd

Heb de Tom Cruise nu een week of 4 met Tomtom 6, google maps en wingpspro.
Werk allemaal prima.
Wil het toestel ook in de auto gebruiken icm mijn Pioneer 75BT. Zowel voor audiostreams als voor telefonie. Ik moet de bluetooth unit dan steeds omschakelen via de settings van handsfree naar wireless stereo. Is er ook iets dat er voor zorgt dat het toestel standaard is ingeschakeld als stereo en bij een in- of uitgaand telefoongesprek omschakelt naar handsfree?

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 22-01-2008 22:09 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

• robinVerdegaal
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 20:44:
[...]
Trouwens,
Heeft al iemand ervaring met het toestel en de 8 GB micro kaart ?
Ik heb er problemen over gelezen maar ga ervanuit dat dat goed zit !
De Tytn II had er geen problemen mee ... direct even getest natuurlijk !

Iemand al een keer een nederlandse review-video online gezet ?
Als je mijn posts bedoelt.. ik ben er ondanks veel testen niet in geslaagd wat het probleem met mijn Touch Cruise was, maar een hard reset heeft alles opgelost. Ik werk nu dus zonder problemen met 8Gb

• Muyz
  • Laatst online: 02-11 20:52
Ik heb zojuist PowerGuard v1.1 vrijgegeven. Deze tool helpt je bij het monitoren van de batterij van je TC (stroom, voltage, temperatuur). De featurelist, plannen voor v1.2 en download zijn te vinden op de PowerGuard website.

Mocht je wensen voor nieuwe features hebben of bugs vinden, graag! Je vindt op de website het emailadres.

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

• Muyz
  • Laatst online: 02-11 20:52
robinVerdegaal schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 23:29:
[...]

Als je mijn posts bedoelt.. ik ben er ondanks veel testen niet in geslaagd wat het probleem met mijn Touch Cruise was, maar een hard reset heeft alles opgelost. Ik werk nu dus zonder problemen met 8Gb
Ik werk van meet af aan met 8GB, zonder problemen.

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

• J-P

J-P

Syntax erro....

Heb vandaag de NL versie binnen gekregen, (morgen liggen er in regio Brabent in ieder geval nog een stuk of 300).

Na een beetje tweaken begint het al helemaal mijn apparaatje te worden, alleen is de syncronisatie tussen de cruise en outlook 2007 nog niet optimaal.

Ikzelf heb er trouwens een 6 gig kaartje in en geen problemen.

Verwijderd

pven schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:39:
[modbreak]De melding dat je hem hebt besteld of wel/niet al binnen hebt, voegen niets toe aan dit topic. Gelieve dat soort meldingen dan ook achterwege te laten. :)[/modbreak]
De hoofdreden waarom ik dit topic volg is om zicht te blijven houden op de leveringen van de Touch Cruise. Ik zie dus graag de reacties van mensen die het toestel wel/niet hebben ontvangen en of ze bericht hebben van hun verkooppunt.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 08:16:
[...]

De hoofdreden waarom ik dit topic volg is om zicht te blijven houden op de leveringen van de Touch Cruise. Ik zie dus graag de reacties van mensen die het toestel wel/niet hebben ontvangen en of ze bericht hebben van hun verkooppunt.
Wij zien dat liever niet op Got, want dan wordt het een groot 'ik heb hem wel/niet/bijna topic', dat voegt niets toe aan de discussie over dit toestel. We geven de voorkeur aan een discussie over de technische aspecten van het toestel.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• cloink
Ik had deze ochtend iets vreemds voor... De wekker deed het nl. niet (gelukkig staat er een andere wekker naast, zodat ik alsnog wakker werd). "Vreemd", dacht ik nog, en zette de Cruise maar eens aan en toen zag ik meteen het probleem: het was ondertussen 7.20 in de ochtend en op de Cruise stond mooi het uur 5.06... Heu?

Hij stond in flight modus en enkele minuten nadat ik hem uit flight modus gehaald heb (en dus verbinding laten maken met m'n operator) stond de tijd weer goed, want ik heb nl. ingesteld dat hij de tijd moet synchroniseren met m'n operator.

Beetje vaag allemaal, maar er resten nu 2 oorzaken:

1) vlak voor hem in flight modus te gezet hebben, heeft mijn operator een fuckup gedaan, zodat de verkeerde tijd gesynchroniseerd werd
2) op de een of andere manier is de tijd verkeerd gelopen op m'n Cruise zelf

Iemand een ideetje? :z

Verwijderd

Ben het volledig eens met w000ter. Vind het wel degelijk van toegevoegde waarde om enigsinds op de hoogte te zijn wanneer mijn toestel gelevert wordt.

De post dat waarin iemand schreef dat smartphonestunts de datum van week 9 naar week 7 heeft aangepast vind ik persoonslijk één van de meest interessante van de afgelopen dagen...

• Mr. Jibe
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
cloink schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 08:39:
Ik had deze ochtend iets vreemds voor... De wekker deed het nl. niet (gelukkig staat er een andere wekker naast, zodat ik alsnog wakker werd). "Vreemd", dacht ik nog, en zette de Cruise maar eens aan en toen zag ik meteen het probleem: het was ondertussen 7.20 in de ochtend en op de Cruise stond mooi het uur 5.06... Heu?

Hij stond in flight modus en enkele minuten nadat ik hem uit flight modus gehaald heb (en dus verbinding laten maken met m'n operator) stond de tijd weer goed, want ik heb nl. ingesteld dat hij de tijd moet synchroniseren met m'n operator.

Beetje vaag allemaal, maar er resten nu 2 oorzaken:

1) vlak voor hem in flight modus te gezet hebben, heeft mijn operator een fuckup gedaan, zodat de verkeerde tijd gesynchroniseerd werd
2) op de een of andere manier is de tijd verkeerd gelopen op m'n Cruise zelf

Iemand een ideetje? :z
Zoals eerder gemeld heb ik ook totaal geen vertrouwen meer in de wekker. Ik heb hetzelfde meegemaakt en op het moment dat ik mijn apparaat dan aanzette ging de wekker af. Het rare wat ik deze week voor heb is dat ik deze week mijn 1ste alarm van 8.00h vervroegd heb naar 7.45h. Mijn TC gaat nu af om 7.45h maar ook al 3 dagen om 8.00h terwijl die tijd nergens meer ingesteld is en maar 1 vd 3 alarmen geactiveerd is. Verder zijn de geluidjes die erbij geleverd worden totaal ongeschikt als wekker, daar wordt zelf een hond niet van wakker.

Verwijderd

Er zijn diverse "wekker" tooltjes die samen met betere weg geluiden worden geleverd. Ikzelf gebruik al 2 jaar pTravelAlarm, maar PocketMax PhoneAlarm is ook een veel gebruikte tool.

Ik weet niet zeker of deze tooltjes ook beinvloed worden door de operator tijd, maar wellicht dat je het kunt proberen.

@ducaacis: dat bericht vond ik ook prettig om horen, alhoewel ik nog steeds hoop op eind januari ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 09:37 ]

Verwijderd

pven schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:39:
[modbreak]De melding dat je hem hebt besteld of wel/niet al binnen hebt, voegen niets toe aan dit topic. Gelieve dat soort meldingen dan ook achterwege te laten. :)[/modbreak]
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:09:
Goh wat verwonderlijk...vandaag stond de teller van Expansys op naar schatting 1 dag op voorraad bij onze leverancier en nu staat hij op 3 dagen...ben benieuwd of ze dit vol houden tot week 9 ;)
Op die manier houdt je mensen wel aan het lijntje.

[mbr]Hallo :? Wat dacht je? Ik lees de modbreak van pven, maar dit zal niet voor mij gelden?[/]
Volgens mij staat hier toch echt dat je niet mag melden of je hem wel of niet hebt of besteld...ik constateer alleen maar iets over een webwinkel en over de levering van het product. Ik zal hetr echter niet meer doen als mensen hier niet blij van worden. Ik denk alleen wel dat veel mensen (waaronder ik) nu op het forum zijn omdat ze meer willen weten over de levering van het toestel. Pas als het toestel echt leverbaar is zullen mensen wat meer in gaan op het tweaken en problemen. Tot die tijd kan bijna 3/4 niks nuttigs zeggen omdat ze het toestel simpelweg niet hebben. Ik ben hier persoonlijk veel meer te weten gekomen dan op welke andere site ook en het is lekker overzichtelijk...delen meer mensen deze mening of ben ik de enige?

• Patrick_v_B
  • Laatst online: 21-03-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 21:24:
[...]

In welke Mediamarkt heb je hem gekocht?

En aan welke prijs ?
Bij Mediamarkt Hasselt en de prijs zoals overal 569 volgens mij. Niet echt naar gekeken. Mijn vrouw heeft hem gehaalt en ik ben begonnen met het apparaat en heb verder niet meer naar de bon gekeken.

Super apparaat tot nu toe.

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:10
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 10:02:
[...]

[...]

Volgens mij staat hier toch echt dat je niet mag melden of je hem wel of niet hebt of besteld...ik constateer alleen maar iets over een webwinkel en over de levering van het product. Ik zal hetr echter niet meer doen als mensen hier niet blij van worden. Ik denk alleen wel dat veel mensen (waaronder ik) nu op het forum zijn omdat ze meer willen weten over de levering van het toestel. Pas als het toestel echt leverbaar is zullen mensen wat meer in gaan op het tweaken en problemen. Tot die tijd kan bijna 3/4 niks nuttigs zeggen omdat ze het toestel simpelweg niet hebben. Ik ben hier persoonlijk veel meer te weten gekomen dan op welke andere site ook en het is lekker overzichtelijk...delen meer mensen deze mening of ben ik de enige?
Je bent hier een van de weinige. Tweakers is als een technisch forum bedoeld. Voor levertijden kan je beter op een ander forum kijken, een forum wat meer op consumenten is gericht, pocketinfo oid.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Verwijderd

Volgens deze website is hij hier leverbaar:
http://www.typhone.nl/gsm...ce=kies&utm_campaign=kies

Staat pas sinds vandaag in de lijst van leveranciers op kieskeurig.

Voor de belangstellenden. Grijp je kans.

Verwijderd

Kassad schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 10:10:
[...]

Je bent hier een van de weinige. Tweakers is als een technisch forum bedoeld. Voor levertijden kan je beter op een ander forum kijken, een forum wat meer op consumenten is gericht, pocketinfo oid.
Ik ben het eens met Mike, zolang het over de HTC Touch Cruise gaat en geen herhaalde nuttelose informatie, zie ik geen reden waarom het hier niet mag gepost worden. Maarja, wie ben ik tussen alle tweakers.. :S

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 10:11:
Volgens deze website is hij hier leverbaar:
http://www.typhone.nl/gsm...ce=kies&utm_campaign=kies

Staat pas sinds vandaag in de lijst van leveranciers op kieskeurig.

Voor de belangstellenden. Grijp je kans.
Ben ik nou blind, of zie ik nergens "op voorraad" staan?

Hoi!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:01
.delen meer mensen deze mening of ben ik de enige?
Als ik de reacties zie, ben ik het eens met de meerderheid hier en dus met jou. Zolang het toestel nog niet uitgeleverd wordt, is weten welke winkel hem wanneer levert interessanter dan de zoveelste vraag over de kleur. Maar ja, ik ben maar een consument (itt tot de toestelfabrikant en winkeliers ofzo?)

Verwijderd

EWK schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 10:30:
[...]

Ben ik nou blind, of zie ik nergens "op voorraad" staan?
http://www.kieskeurig.nl/...0&gq=htc%20touch%20cruise

Er staat toch echt een groen vinkje. ;-)
Pagina: 1 ... 13 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.