1080p staat op elke 360 game volgens mij. Dat wil niks anders zeggen dat als je een FullHD hebt de 360 hem netjes upscaled.PWM schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:41:
Ik heb net CoD4 gehaald, en zie 1080P op het hoesje. Iemand dit geprobeerd? En ziet het er beter uit?
Anders toch maar eens een 1080P tv halen. Tot nu toe had ik de content er niet voor.
EDIT:
Oh, en voor de liefhebber:
Een Xbox 360 + Wireless Pack + 3 games voor 399,- bij de Videoland.
Geen mega aanbieding, maar zeker niet slecht.
Je hebt gelijk, heb nog even wat andere spellen erbij gepakt, en daar staat het dus ook gewoon op. Ik keek er nooit naar, maar stond in de file, en heb toen maar eens de achterkant helemaal bekekenSeamusXanthus schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:19:
[...]
1080p staat op elke 360 game volgens mij. Dat wil niks anders zeggen dat als je een FullHD hebt de 360 hem netjes upscaled.
Verwijderd
cod4 wordt op de 360 (en ps3) intern op 1000*600 gerenderd, net als halo3; anders past het niet in de 10MB framebuffer limiet die de 360 heeft. vervolgens wordt het spel geupscaled naar 720P of 1080P. voor meer info zie beyond3dPWM schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:41:
Ik heb net CoD4 gehaald, en zie 1080P op het hoesje. Iemand dit geprobeerd? En ziet het er beter uit?
Anders toch maar eens een 1080P tv halen. Tot nu toe had ik de content er niet voor.
EDIT:
Oh, en voor de liefhebber:
Een Xbox 360 + Wireless Pack + 3 games voor 399,- bij de Videoland.
Geen mega aanbieding, maar zeker niet slecht.
op een xbox spel kan vanalles staan, 720P, 1080P, 4096P, whatever. Feit blijft dat het apperaat al moeite heeft om op 1280*720 een stabiele framerate te houden, daarom zal er altijd een sub 720P resolutie geupscaled worden. er zijn inderdaad spellen die wel native 720P zijn, deze lopen echter haast nooit op een framerate hoger dan 30 fps.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 19:30 ]
Ik ga met kerst voor Cod 4 en PGR 4, beide gewoon maar op de 360 denk ik.
PGR 4 is nu 50 euro. Ga hem alvast kopen denk ik.
Je kan toch beter 720p spelen dan 1080i als je tv tot 1080i ondersteund ?
PGR 4 is nu 50 euro. Ga hem alvast kopen denk ik.
Je kan toch beter 720p spelen dan 1080i als je tv tot 1080i ondersteund ?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Dag Tweakers, ik heb een vraagje.
Ik wil eind deze week een xbox 360 halen en zit te twijfelen of ik de Elite of Premium neem. Ik wil namelijk ook televisie opnemen met de xbox. Nu weet ik dat dit kan (ik heb ook een laptop met Vista), maar in geen enkele fora wordt me duidelijk of de xbox het nu opneemt op zijn eigen harde schijf (waardoor die elite versie aantrekkelijker wordt) of de harde schijf van de pc (mijn welgemeende excuses als het hier wel ergens staat en dat ik er overheen heb gelezen). Weet iemand een antwoord op deze nogal simpele vraag?
Oh, en ondersteunt het ook opnemen vanaf een UPC Mediabox?
Ik wil eind deze week een xbox 360 halen en zit te twijfelen of ik de Elite of Premium neem. Ik wil namelijk ook televisie opnemen met de xbox. Nu weet ik dat dit kan (ik heb ook een laptop met Vista), maar in geen enkele fora wordt me duidelijk of de xbox het nu opneemt op zijn eigen harde schijf (waardoor die elite versie aantrekkelijker wordt) of de harde schijf van de pc (mijn welgemeende excuses als het hier wel ergens staat en dat ik er overheen heb gelezen). Weet iemand een antwoord op deze nogal simpele vraag?
De meeste spellen worden daadwerkelijk 720p gerendered (alleen PGR3, Halo 3, en als jij gelijk hebt, CoD4 niet), en framerate problemen zijn er niet of nauwelijks. Ik heb nog geen spel op de 360 gezien met Framerate problemen op Saints Row na.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:25:
op een xbox spel kan vanalles staan, 720P, 1080P, 4096P, whatever. Feit blijft dat het apperaat al moeite heeft om op 1280*720 een stabiele framerate te houden, daarom zal er altijd een sub 720P resolutie geupscaled worden. er zijn inderdaad spellen die wel native 720P zijn, deze lopen echter haast nooit op een framerate hoger dan 30 fps.
Je houdt er sowieso wel van om te overdrijven heb ik al gemerkt.
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 18-11-2007 21:39 ]
Verwijderd
Lolz... ik ken geen enkele game die niet kampt met framedropPWM schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:35:
[...]
De meeste spellen worden daadwerkelijk 720p gerendered (alleen PGR3, Halo 3, en als jij gelijk hebt, CoD4 niet), en framerate problemen zijn er niet of nauwelijks. Ik heb nog geen spel op de 360 gezien met Framerate problemen op Saints Row na.
Je houdt er sowieso wel van om te overdrijven heb ik al gemerkt.
Framedrop is nou niet meteen een probleem.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:55:
[...]
Lolz... ik ken geen enkele game die niet kampt met framedrop
Verwijderd
ik heb altijd gelijk, kijk hier maar eens:PWM schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:35:
[...]
De meeste spellen worden daadwerkelijk 720p gerendered (alleen PGR3, Halo 3, en als jij gelijk hebt, CoD4 niet)
http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=43330
perfect dark, oblivion, tomb raider, tony hawk, en nog heel wat meer hoor
Ik heb nog geen spel op de 360 gezien met Framerate problemen op Saints Row na.
hmm, ik geloof enkel mijn eigen ogen, en heel wat games hebben framedrops hoor.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:55:
[...]
Lolz... ik ken geen enkele game die niet kampt met framedrop
we hebben allebei een 360, enige verschil is dat ik het ding niet de hemel in prijs.
op gathering of 360 zullen ze vast wel staan te springen om posts als
"alleen saints row heeft framerate problemen", en " op 3 spellen na is alles op de 360 in 720P"
t.net is echter een technisch forum, dus meningen hebben daar bijzonder weinig mee te maken.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 22:32 ]
Verwijderd
haha, het was makkelijker om een post te quoten, vervolgens opslaan, nieuwe post quoten, en dan samenvoegen
Kan niet. Het is geen Media Center maar een Media Center Extender. Hij speelt alleen af via Windows Media Center of Vista Home/Ultimate.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:07:
Verwijderd
met een beetje geluk toch ook vanaf wmp 11 of 12?ymmv schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:45:
[...]
Kan niet. Het is geen Media Center maar een Media Center Extender. Hij speelt alleen af via Windows Media Center of Vista Home/Ultimate.
ik begrijp de keus wel, iedereen heeft zowat windows media center, dus extra handig om je windows media video files op je grote tv te kijken. ik heb het een paar keer gedaan (vista home premium) en eenmaal aan de gang werkt het perfect. ik zal eens kijken of het ook via windows media player mogelijk is.
Ik ben zo blij dat ik mee heb kunnen doen aan de COD4 beta 
Als ik dat niet had gedaan had ik COD4 nooit gekocht en had ik veeeeeeeeeel plezier links laten liggen
btw PWM ik ben benieuwd wat je van COD4 vind
Als ik dat niet had gedaan had ik COD4 nooit gekocht en had ik veeeeeeeeeel plezier links laten liggen
[ Voor 13% gewijzigd door Royz op 18-11-2007 23:16 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Heb effe een paar vraagjes. Wil van de week een 360 premium halen. Nu zag ik op een internet site dat een premium hdmi had. Maar nu hoorde ik ook van iemand dat elke 360 dat nu heeft. Klopt dit of moet je er echt eentje nemen met hdmi in de naam om dit te hebben ? Dat superpack van dixons b.v. heeft deze hdmi zover jullie weten ? En waar hebben jullie je xbox vandaag ?
En nog effe een andere vraag, mischien een beetje stome vraag maar is me eerste console na de NES
Kan je controller (met draad) van de xbox1 ook op de 360 aansluiten en dan ook draadloze 360 controllers erbij gebruiken ?
Alvast bedankt mensen !
En nog effe een andere vraag, mischien een beetje stome vraag maar is me eerste console na de NES
Alvast bedankt mensen !
Verwijderd
alle 360's hebben hdmi, vraag het voor de zekerheid in de winkel na: het kan 'oude vracht' zijn.
waar heb ik mijn xbox vandaag? op zijn trouwe plekje in mijn woonkamer
je kan de xbox1 controller niet gebruiken helaas, de aansluiting is (fysiek) anders,
veel plezier met je aankoop!
waar heb ik mijn xbox vandaag? op zijn trouwe plekje in mijn woonkamer
je kan de xbox1 controller niet gebruiken helaas, de aansluiting is (fysiek) anders,
veel plezier met je aankoop!
Als jij denkt dat er geen kritiek geleverd mag worden, moet je eens wat delen van het 360 topic lezen.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:22:hmm, ik geloof enkel mijn eigen ogen, en heel wat games hebben framedrops hoor.
we hebben allebei een 360, enige verschil is dat ik het ding niet de hemel in prijs.
op gathering of 360 zullen ze vast wel staan te springen om posts als
"alleen saints row heeft framerate problemen", en " op 3 spellen na is alles op de 360 in 720P"
t.net is echter een technisch forum, dus meningen hebben daar bijzonder weinig mee te maken.
Als jij neerpent dat de 360 (of whatever console) geplaagd wordt door Framerate problemen dan overdrijf je de boel.
Elk spel heeft weleens een Framedrop, ook op een nieuwe PC van 10.000 euro. Het wordt pas een probleem als het vaak gebeurd, irritant is, de boel verpest, en dat is gewoon niet zo.
Alleen bij Saints Row was het wel eens problematisch, en kon het echt te vaak voorkomen. Voor de rest ken ik geen 360 spel wat geplaagd wordt Framerate problemen.
We zijn volgens mij in niet 1 topic op GoT kritiekloos, gelukkig niet. Een beetje genuanceerd posten is echter wel zo fijn.
Ik kan overigens zo een rijtje kritiek punten opnoemen van de 360, dat hij de hemel in wordt geprezen is volstrekte onzin. Framerate echter, is niet 1 van de kritiekpunten, en daar reageerde ik op. Niks meer, niks minder.
Helemaal topRoyz schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:15:
Ik ben zo blij dat ik mee heb kunnen doen aan de COD4 beta
Ik heb 1 probleem online, en dat is dat er een goede Matchmaking op basis van Ranking mist. Ik heb net een paar potjes gedaan, en begon natuurlijk met Level 1. In die potjes speel je dan opeens tegen 10 man met Level 30+, die hun hele uitrusting al hebben uitgezocht, en van veel Perks gebruik kunnen maken.
Dan kom ik er tussen met mijn Erwtenschieter.
Ze hadden, zekker voor de beginende levels, en beetje afgeschermd gebied moeten hebben. Voor de rest niets dan lof, het speelt echt heerlijk.
[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 18-11-2007 23:35 ]
xbox1 controllers gaan niet werken. Je moet een 360 controller gebruiken, wired of wireless.clonedonkey schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:16:
Heb effe een paar vraagjes. Wil van de week een 360 premium halen. Nu zag ik op een internet site dat een premium hdmi had. Maar nu hoorde ik ook van iemand dat elke 360 dat nu heeft. Klopt dit of moet je er echt eentje nemen met hdmi in de naam om dit te hebben ? Dat superpack van dixons b.v. heeft deze hdmi zover jullie weten ? En waar hebben jullie je xbox vandaag ?
En nog effe een andere vraag, mischien een beetje stome vraag maar is me eerste console na de NESKan je controller (met draad) van de xbox1 ook op de 360 aansluiten en dan ook draadloze 360 controllers erbij gebruiken ?
Alvast bedankt mensen !
Je kan gewoon op de doos kijken. Staat er HDMI op, dan zit er HDMI op. Staat het logo er niet op, dan niet.
Ik heb Saints Row gespeeld na de patch, en hij was toen prima speelbaar. Er is inderdaad zover ik weet geen enkel spel waar de framerate zo slecht is dat het een spelbreker is.PWM schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:28:
[...]
Als jij denkt dat er geen kritiek geleverd mag worden, moet je eens wat delen van het 360 topic lezen.
Als jij neerpent dat de 360 (of whatever console) geplaagd wordt door Framerate problemen dan overdrijf je de boel.
Elk spel heeft weleens een Framedrop, ook op een nieuwe PC van 10.000 euro. Het wordt pas een probleem als het vaak gebeurd, irritant is, de boel verpest, en dat is gewoon niet zo.
Alleen bij Saints Row was het wel eens problematisch, en kon het echt te vaak voorkomen. Voor de rest ken ik geen 360 spel wat geplaagd wordt Framerate problemen.
We zijn volgens mij in niet 1 topic op GoT kritiekloos, gelukkig niet. Een beetje genuanceerd posten is echter wel zo fijn.
Verwijderd
ik zeg
vervolgens zeg jijheel wat games hebben framedrops
"dat is gewoon niet zo" zeg je trouwens ook, over "Een beetje genuanceerd posten" gesproken, ik kan voor mijzelf wel uit maken of het fenomeen framedrop irritant is. fijn dat jij ook je mening geeft, ik krijg alleen het gevoel dat je doet alsof het een feit is, zoals met dit "alleen PGR3, Halo 3, en als jij gelijk hebt, CoD4 niet" kennelijk weet je minder hierover dan ik, maar je doet alsof je alle spellen uit je hoofd kent, zo komt het op mij over dan. no offence verder, mooi t-shit btwElk spel heeft weleens een Framedrop
thanks ! Alleen de vraag waar stond waar je, je 360 vandaag hebt moet natuurlijk zijn waar jullie hem vandaan hebben
Dus die vraag staat nog, want moet nog effe zoeken wat een beetje goede winkel is om een 360 te halen
Verwijderd
Niet helemaal waar, toen ik een paar weken terug het aandurfde om enige kritiek op de PS3 in het PS3 topic te uiten, kreeg ik half PS3 spelend Tweakers over me heenPWM schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:28:
[...]
Maar je hebt gelijk wat mij betreft, afgezien van Saints Row ben ik op de X360 nog geen een game tegenkomen die te maken heeft met problematische framedrops. En ik heb toch zeker wel een stuk of 25 tot 30 games gespeeld.
En jezus wat ziet Assasins Creed er vet uit, ik heb sinds gisteren een Full HD, maar de plaatjes die dat spel op je scherm weet te toveren, zijn werkelijk fenomenaal vindt ik
Ben beniewd of Mass Effect eroverheen zal gaan, wat graphics betreft. Ok heel andere game, totaal verschillende settings maar toch
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 23:41 ]
Woah! De toon van je berichten verschilt nogal. Maar aan je tweede bericht heb ik wat. Aan je eerste ook wel hoor, maar zo'n 360 met extra verplichtingen&optiesVerwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:35:
[...]
nou nou nou wat zijn we weervandaag! *snip*
[...]
op dvd is niet mogelijk, op cd wel, je moet het dan echter opnieuw laten comprimeren door je xbox, daar je er een (redbook) audio cd van maakt.
dus cd > mp3 > cd > xbox wma (lol). de kwaliteit wordt hier niet beter op, maar ik lees net dat de reden ervoor is dat je het xbox geluid wil overstemmen, dat moet zeker lukken, als je tv dat volume ondersteund. een goedkopere, en fijnere oplossing is overigens een koptelefoon gebruiken, zo heb je nergens last van
Daarnaast ga je er trouwens vanuit dat ik illegale mp3's heb, maar als ik ze via itunes had gekocht was het een volkomen legitieme vraag geweest

Toch bedankt (en katten zijn natuurlijk
10 second ninja DONE
Need for Speed Most Wanted wel eens gespeeld? de nfs serie was een van mijn favorieten maar hij is wat mij betreft zo goed als onspeelbaar op mijn 360.. het voelt regelmatig alsof hij niet meer dan 15 fps haalt..Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:37:
[...]
Niet helemaal waar, toen ik een paar weken terug het aandurfde om enige kritiek op de PS3 in het PS3 topic te uiten, kreeg ik half PS3 spelend Tweakers over me heen![]()
![]()
Maar je hebt gelijk wat mij betreft, afgezien van Saints Row ben ik op de X360 nog geen een game tegenkomen die te maken heeft met problematische framedrops. En ik heb toch zeker wel een stuk of 25 tot 30 games gespeeld.
Ben beniewd of Mass Effect erover heen zal gaan wat graphics betreft![]()
En jezus wat ziet Assasins Creed er vet uit, ik heb sinds gisteren een Full HD, maar de plaatjes die dat spel op je scherm weet te toveren, zijn werkelijk fenomenaal vindt ik
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
Ik ben van plan een xbox 360 te kopen, maar ben er nog niet precies uit welk pack ik moet nemen. Nu kwam ik op xbox.com een link tegen dat ik bij aanschaf van een xbox 360 2 games gratis krijg, zolang het maar niet om de Elite versie gaat, of het halo-3 pack.
link
Als ik bijvoorbeeld bij bol.com kijk staan deze games bij alle packs erbij, maar dit ben ik eigenlijk nog nergens anders tegen gekomen. Ik was van plan even te kijken bij de Mediamarkt voor aanbiedingen, maar zitten deze games bij de verpakking in? Of moet ik iets speciaals doen om deze games te krijgen?
Ik kon geen antwoord vinden eerlijk gezegd, maar mocht dit al eerder gevraagd zijn dan mijn excuses.
link
Als ik bijvoorbeeld bij bol.com kijk staan deze games bij alle packs erbij, maar dit ben ik eigenlijk nog nergens anders tegen gekomen. Ik was van plan even te kijken bij de Mediamarkt voor aanbiedingen, maar zitten deze games bij de verpakking in? Of moet ik iets speciaals doen om deze games te krijgen?
Ik kon geen antwoord vinden eerlijk gezegd, maar mocht dit al eerder gevraagd zijn dan mijn excuses.
Verwijderd
Shit, Most Wanted ja! Die vergat ik nog. Ja die speelde ik ook op de PC, en idd die had ook behoorlijk last van framedrops, tenminste zo voelde het inderdaad. Helemaal vergetendadj schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:42:
[...]
Need for Speed Most Wanted wel eens gespeeld? de nfs serie was een van mijn favorieten maar hij is wat mij betreft zo goed als onspeelbaar op mijn 360.. het voelt regelmatig alsof hij niet meer dan 15 fps haalt..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 23:46 ]
Ik heb Most Wanted uitgespeeld op de xbox 1, en heb hem ook voor de 360, prima speelbaar hoor, en nog de beste NFS ooit...dadj schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:42:
[...]
Need for Speed Most Wanted wel eens gespeeld? de nfs serie was een van mijn favorieten maar hij is wat mij betreft zo goed als onspeelbaar op mijn 360.. het voelt regelmatig alsof hij niet meer dan 15 fps haalt..
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Mwa, ik kan me herinneren dat ie óf op de PC, óf op de X360 behoorlijk last had van frame drops. Kan ook zijn dat ik PC en X360 nu door elkaar haal hoor, maar ok.
Verwijderd
of nog erger, op je toetsenbordSagat schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:40:
[...]
en katten zijn natuurlijkbehalve als ze tijdens een intensieve fps op een lan party onverwacht op schoot springen.)
excuses overigens voor de post, maar ik had zelf ook wel een beetje frustratie door de xbox, vandaag disc read errors en zo.
edit: quake 4 draait overigens ook perfect, geheel niet-storend zonder 1 enkele framedrop
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 23:54 ]
krijg je die gratis bij 2 broden tegenwoordig ?Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:52:
[...]
of nog erger, op je toetsenbord
excuses overigens voor de post, maar ik had zelf ook wel een beetje frustratie door de xbox, vandaag disc read errors en zo.
edit: quake 4 draait overigens ook perfect, geheel niet-storend zonder 1 enkele framedrop
Verwijderd
nou, gratis, gratis: ze berekenen het echt wel door in de prijs, voor niks gaat de zon op jongen.Mars18 schreef op maandag 19 november 2007 @ 00:05:
[...]
krijg je die gratis bij 2 broden tegenwoordig ?
Ga morgen ik de winkel kijken maar mischien dat iemand al een andwoord kan geven. Klopt het dat de 360 met halo3 bundel standaard allemaal al hdmi hebben ? Zo ja, is er hier mischien iemand die deze heeft en kan vertellen welke drive erin zit ?
kan iemaqnd mij helpen? om uitzendinggemist enzo aandepraat te krijgen via mij xbox 360. geeft steeds weer dat ik iets op nieuw moet instaleren of de pc opnieuw opstarten heb bijde gedaan maar werkt nog niet
Is het hier het grote Xbox360 vragen topic? Niet verkeerd bedoeld hoor, maar het valt me op dat er steeds allemaal vragen gesteld worden die in principe in een apart topic thuishoren.
Het zijn maar middelmatige games, maar Bullet Witch en Two Worlds kunnen er ook aardig wat van.. Bij beide spellen heb ik er overigens zelf geen last van, maar ik weet dat er genoeg mensen zijn die er anders over denkenVerwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:37:
[...]
Waar heeft iedereen het over met dat programma-gemist op de xbox?
Dat wil ik ook!
Dat wil ik ook!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Wat vinden jullie van Assassins Creed? Het ziet er echt mooi uit maar persoonlijk vind ik het niets. Ik heb ook meerdere reviews bekeken en de cijfers lopen echt uiteen.
IGN en Gametrailers zeggen eigenlijk hetzelfde. Alleen Gametrailers geeft hem nog wel een goed cijfer.
Het vechten is erg slecht uitgewerkt. Als je de rebound attack kan doen zoals in het begin dan ben je onoverwinnelijk. Dus als je iemand moet vermoorden kun je er eigenlijk direct op afstappen. Ubisoft zei van tevoren dat je op je eigen manier, hoe, waar en wanneer je iemand dood maakt. Dit is dus niet waar. Want je kan hem of neersteken..... of neersteken. Bij Oblivion kon je echt meer kanten op.... Daarna kun je twee dingen doen. Of wegrennen of vechten. Het wegrennen wordt je erg handig in maar met de counterattack ben je ook onverslaanbaar. Beiden gevallen word dus erg makkelijk iets verder in het spel.
Er zou ook geen logica in het spel zitten. Als je iemand dood maakt en je gaat gelijk in de monnikhouding staan dan snapt een wachter in de buurt niet dat jij het gedaan hebt. Terwijl er verder niemand in de buurt is.
Als je de game uitgespeeld hebt dan zou je ook totaal geen behoefte meer hebben om verder te gaan of om andere side-quests te doen. En daar komt bij dat in het begin van het spel het plot direct vrijgegeven wordt. Hetzelfde als dat je de 6th Sense gaat kijken en je hoort de eerste 5 minuten al dat Bruce dood is...
Ik vind dit toch wel een aantal grote nadelen. Gametrailers vind ik te optimistisch met een 9,1. Ik denk dat IGN dan met een 7,3 toch erg goed zit. De aktie is heel vet en het ziet er ook echt dik uit maar ik vind dat IGN dan echt gelijk heeft met zn cijfer.
IGN en Gametrailers zeggen eigenlijk hetzelfde. Alleen Gametrailers geeft hem nog wel een goed cijfer.
Het vechten is erg slecht uitgewerkt. Als je de rebound attack kan doen zoals in het begin dan ben je onoverwinnelijk. Dus als je iemand moet vermoorden kun je er eigenlijk direct op afstappen. Ubisoft zei van tevoren dat je op je eigen manier, hoe, waar en wanneer je iemand dood maakt. Dit is dus niet waar. Want je kan hem of neersteken..... of neersteken. Bij Oblivion kon je echt meer kanten op.... Daarna kun je twee dingen doen. Of wegrennen of vechten. Het wegrennen wordt je erg handig in maar met de counterattack ben je ook onverslaanbaar. Beiden gevallen word dus erg makkelijk iets verder in het spel.
Er zou ook geen logica in het spel zitten. Als je iemand dood maakt en je gaat gelijk in de monnikhouding staan dan snapt een wachter in de buurt niet dat jij het gedaan hebt. Terwijl er verder niemand in de buurt is.
Als je de game uitgespeeld hebt dan zou je ook totaal geen behoefte meer hebben om verder te gaan of om andere side-quests te doen. En daar komt bij dat in het begin van het spel het plot direct vrijgegeven wordt. Hetzelfde als dat je de 6th Sense gaat kijken en je hoort de eerste 5 minuten al dat Bruce dood is...
Ik vind dit toch wel een aantal grote nadelen. Gametrailers vind ik te optimistisch met een 9,1. Ik denk dat IGN dan met een 7,3 toch erg goed zit. De aktie is heel vet en het ziet er ook echt dik uit maar ik vind dat IGN dan echt gelijk heeft met zn cijfer.
Dan kan je alle vlaggen gaan zoeken, daar krijg je toch achivement voor ?kbloem schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:56:
Wat vinden jullie van Assassins Creed? Het ziet er echt mooi uit maar persoonlijk vind ik het niets. Ik heb ook meerdere reviews bekeken en de cijfers lopen echt uiteen.
In NFS:MW krijg je een lagere fps in de splitscreen mode. In de Singleplayer nergens last van.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Naar aanleiding van mijn vorige post heb ik nog wat lopen spelen met de instellingen van de xbox360 met hdmi kabel
Ik kan natuurlijk de helderheid van de tv bijstellen om een wat meer zichtbaar beeld te krijgen, maar dan wordt het geheel wat fletser.
De instelling Standard lijkt het meest gunstige beeld te geven. Iemand nog een tip hoe ik het geheel wat beter kan instellen?
Ik kan natuurlijk de helderheid van de tv bijstellen om een wat meer zichtbaar beeld te krijgen, maar dan wordt het geheel wat fletser.
De instelling Standard lijkt het meest gunstige beeld te geven. Iemand nog een tip hoe ik het geheel wat beter kan instellen?
Hint: [Multi] Assassin's Creed - Deel 2kbloem schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:56:
Maar om je vraag te beantwoorden: Ok, het is makkelijk om te rebounden en zo continu het gevecht aan te gaan, maar je hebt alsnog de vrijheid om te doen wat je wil. Dat jij dan steeds kiest voor de makkelijkste manier is jouw keuze. Door de grafische pracht en (naar mijn mening) het toch best leuke verhaal (afgezien van het toekomstgebeuren) ervaar ik het spel meer als een interactieve film (ala the lawnmower man en burn:cycle) en neem ik de slechte AI (dé reden voor je minpunten) voor lief. Ik vind het spel tot nu toe geweldig.
Wat vind jij een juist cijfer dan? En dan iets verder kijkend dan de graphics?johnnyv.nl schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:01:
[...]
Hint: [Multi] Assassin's Creed - Deel 2
Maar om je vraag te beantwoorden: Ok, het is makkelijk om te rebounden en zo continu het gevecht aan te gaan, maar je hebt alsnog de vrijheid om te doen wat je wil. Dat jij dan steeds kiest voor de makkelijkste manier is jouw keuze. Door de grafische pracht en (naar mijn mening) het toch best leuke verhaal (afgezien van het toekomstgebeuren) ervaar ik het spel meer als een interactieve film (ala the lawnmower man en burn:cycle) en neem ik de slechte AI (dé reden voor je minpunten) voor lief. Ik vind het spel tot nu toe geweldig.
Zover ik weet is maar een spel onspeelbaar op dit moment ivm framedrops: PES 2008, niet te geloven...
Dat klopt, maar dat is op alle platformen, en typsich Konami.HendrikN schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:39:
Zover ik weet is maar een spel onspeelbaar op dit moment ivm framedrops: PES 2008, niet te geloven...
Toen PES6 uitkwam op de 360, was het spel compleet onspeelbaar online. Dan denk je dat ze er van leren, en wat gebeurd er? Brengen ze de PS3 versie van 2008 uit, Compleet onspeelbaar online.
En dan klagen mensen over de kwaliteit van EA
Vanmiddag om 15.00 onze tijd, gaat het embargo af van de MAss Effect reviews. Ze zullen dan wel snel verschijnen, en een aantal sites hebben al aangekondigd hem exact om 15.00 te plaatsen.
Het is compleet niet mijn type game, maar ben toch wel benieuwd hoe het gaat lopen.
EDIT:
Had een EDIT moeten zijn natuurlijk.
Het is compleet niet mijn type game, maar ben toch wel benieuwd hoe het gaat lopen.
EDIT:
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 19-11-2007 13:01 ]
Reeds van deze ochtend ongeduldig aan het afwachten!PWM schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:01:
Vanmiddag om 15.00 onze tijd, gaat het embargo af van de MAss Effect reviews. Ze zullen dan wel snel verschijnen, en een aantal sites hebben al aangekondigd hem exact om 15.00 te plaatsen.
EDIT:
Het gemiddelde van alle revies staat me wel aan, een ruime 8. Een 9-10 voor de graphics, een 8 voor het geluid en een 7 voor de gameplay lijken me reële cijfers om daar op uit te komen. (al is imho de gameplay zeker ook een 8 waard, 7 is echt een cijfer voor middelmatige games, de gameplay heeft genoeg vernieuwingen om een 8 te rechtvaardigen)kbloem schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:36:
[...]
Wat vind jij een juist cijfer dan? En dan iets verder kijkend dan de graphics?
[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 19-11-2007 13:13 ]
Dit blijf ik toch humor vinden.johnnyv.nl schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:11:
7 is echt een cijfer voor middelmatige games
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Nee, een 5 is een cijfer voor middelmatige games...johnnyv.nl schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:11:
[...]
Het gemiddelde van alle revies staat me wel aan, een ruime 8. Een 9-10 voor de graphics, een 8 voor het geluid en een 7 voor de gameplay lijken me reële cijfers om daar op uit te komen. (al is imho de gameplay zeker ook een 8 waard, 7 is echt een cijfer voor middelmatige games, de gameplay heeft genoeg vernieuwingen om een 8 te rechtvaardigen)
Volgens jouw redenering heb ik mijn middelbare schooltijd wel heel middelmatig afgerond...
[ Voor 8% gewijzigd door HendrikN op 19-11-2007 13:18 ]
Lol, een 7 is gewoon een cijfer voor goede gamesjohnnyv.nl schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:11:
[...]
Het gemiddelde van alle revies staat me wel aan, een ruime 8. Een 9-10 voor de graphics, een 8 voor het geluid en een 7 voor de gameplay lijken me reële cijfers om daar op uit te komen. (al is imho de gameplay zeker ook een 8 waard, 7 is echt een cijfer voor middelmatige games, de gameplay heeft genoeg vernieuwingen om een 8 te rechtvaardigen)
Ik heb een aantal games liggen met een 7, waar ik heel veel plezier van heb gehad. Het feit dat mensen denken dat een 7 een middelmatige game is, zegt wel iets over het feit dat de Cijfers in reviews niet correct worden gebruikt.
Ik vind zelf de beschrijving van Gamer wel goed:
Een 7 gaat naar games die op weinig fronten fouten maken. De games zijn vermakelijk om te spelen en men is er snel een paar uur mee zoet. Een 7 is het cijfer voor games die prima in orde zijn maar verder niet excelleren. Het is dus zeker een goed cijfer in ons beoordelingssysteem, maar om hoger te halen moeten games wat extra’s bieden, en niet slechts een product zijn dat verder in orde is.
[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 19-11-2007 13:30 ]
Ik kijk nooit naar revieuws of cijfers, download meestal de demo en als het bevalt koop ik het.
Of ik hoor meestal van vrienden over welke spel leuk is en dan koop ik het.
Aangezien smaken en meningen verschillen let ik nooit op cijfers
Of ik hoor meestal van vrienden over welke spel leuk is en dan koop ik het.
Aangezien smaken en meningen verschillen let ik nooit op cijfers
https://card.exophase.com/1/1116015.png
100% agreed. Plus het feit dat games waarbij in de meeste reviews een 9 -10(!) wordt gegeven zoals Halo 3 voor mij nog 7 waard is!PWM schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:29:
[...]
Lol, een 7 is gewoon een cijfer voor goede games
Ik heb een aantal games liggen met een 7, waar ik heel veel plezier van heb gehad. Het feit dat mensen denken dat een 7 een middelmatige game is, zegt wel iets over het feit dat de Cijfers in reviews niet correct worden gebruikt.
Ik wacht nog in spanning op de mass effect reviews. Maar daarbij ga ik niet af op het cijfer dat de game krijgt, maar op mijn eigen indruk van de game die ik doormiddel van de reviews krijg.
Die review had al lang op IGN.com moeten staan, tenminste volgens de timer die gister op de site stond.ThatsHollywood schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:34:
[...]
100% agreed. Plus het feit dat games waarbij in de meeste reviews een 9 -10(!) wordt gegeven zoals Halo 3 voor mij nog 7 waard is!
Ik wacht nog in spanning op de mass effect reviews. Maar daarbij ga ik niet af op het cijfer dat de game krijgt, maar op mijn eigen indruk van de game die ik doormiddel van de reviews krijg.
Ik ga zaterdag verhuizen, maar krijg Mass Effect als het goed is vrijdag........
Oftewel weinig spelen denk ik.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Een 5 is een onvoldoende, een 6 matig, een 7 voldoende (en als het goed is dus de middelmaat, je mag hopen dat het gemiddelde van je klas rond de 7 ligt), een 8 ruim voldoende, een 9 uitmuntend, een 10 uitstekend, tenminste, volgens de standaard voor cijfers op de basis- en middelbare school. En de gameplay vind ik toch ruim voldoendeHendrikN schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:17:
[...]
Nee, een 5 is een cijfer voor middelmatige games...
Volgens jouw redenering heb ik mijn middelbare schooltijd wel heel middelmatig afgerond...
Maar hoe dan ook, een 7 voor AC is mijns inziens niet terecht.
[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 19-11-2007 14:07 ]
Hou het nuttig
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 18:18 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Achievements toevoegen die je na het uitspelen door lang en lang proberen/iets heel vaak moeten/veel zoeken pas kan krijgen is geen gameplayMars18 schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:05:
[...]
Dan kan je alle vlaggen gaan zoeken, daar krijg je toch achivement voor ?

my 2cents over reviews cijfers.....cijfers zijn een leuke indicatie, maar niet meer dan dat. De onderbouwing is het allerbelangrijkste. Daarnaast is het genre natuurlijk veel bepalend, flight simulator 35 kan een 11 krijgen, ik vind die spellen helemaal niks aan........
10 second ninja DONE
Hoewel ik akkoord ga met je stelling dat niet alle achievements voor iedereen bijdragen aan de gameplay is het toch belangrijk om in het achterhoofd te houden dat het voor een reden een "achievement" genoemd wordt: je krijgt ze niet zomaar cadeau
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Hou het nuttig
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 18:19 ]
Volgens mij is uitmuntend beter dan uitstekendjohnnyv.nl schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:01:
[...]
Een 5 is een onvoldoende, een 6 matig, een 7 voldoende (en als het goed is dus de middelmaat, je mag hopen dat het gemiddelde van je klas rond de 7 ligt), een 8 ruim voldoende, een 9 uitmuntend, een 10 uitstekend, tenminste, volgens de standaard voor cijfers op de basis- en middelbare school. En de gameplay vind ik toch ruim voldoende(hierbij hanteer ik de eerste keus voor de betekenis van middelmatig, gemiddeld), niet de tweede keus (matig))
Maar hoe dan ook, een 7 voor AC is mijns inziens niet terecht.
Ik zou zeggen:
5 matig
6 redelijk/voldoende
7 goed
8 uitstekend
9 formidabel
10 uitmuntend
Ben benieuwd wie deze rangorde herkend
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Een 7 is inderdaad een gemiddelde game. Dus geen topper. Ik vind dat Assassins Creed het op veel vlakken laat liggen. Grafisch echt op en top en ook bepaalde elementen zijn onwijs gaaf. Maar verhaal, replay waarde en gewoonweg simpele logica zijn ook belangrijk. Als hij op die punten klote scoort word het gewoon een 10 in een dozijn game. Dus een 7 past mooi bij Assassins Creed vind ik.
Als je gaat kijken naar een aantal games waarom een gigantisch hype hangt zoals bijv. Assassins Creed, Halo 3, Bioshock(heeft ook te hoog gescoord vind ik) Heavenly Sword, R&C, CoD4, Mass Effect, Oblivion, GTA en nog meer van dat soort toppers. Zulke games moeten hun hype waarmaken en als je dan een 7 scoort dan scoor je zwaar onder de maat waardoor je niet meer bent dan gemiddeld. Ik vind dat op dit moment van Assassins Creed....
Alleen graphics zijn niet genoeg. Gameplay en verhaal zijn vaak nog belangrijker!
Als je gaat kijken naar een aantal games waarom een gigantisch hype hangt zoals bijv. Assassins Creed, Halo 3, Bioshock(heeft ook te hoog gescoord vind ik) Heavenly Sword, R&C, CoD4, Mass Effect, Oblivion, GTA en nog meer van dat soort toppers. Zulke games moeten hun hype waarmaken en als je dan een 7 scoort dan scoor je zwaar onder de maat waardoor je niet meer bent dan gemiddeld. Ik vind dat op dit moment van Assassins Creed....
Alleen graphics zijn niet genoeg. Gameplay en verhaal zijn vaak nog belangrijker!
[ Voor 4% gewijzigd door Kenny_026 op 19-11-2007 14:48 ]
Uitmuntend en formidabel zijn volgens van Dale hetzelfdeRoyz schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:46:
[...]
Volgens mij is uitmuntend beter dan uitstekend
Ik zou zeggen:
5 matig
6 redelijk/voldoende
7 goed
8 uitstekend
9 formidabel
10 uitmuntend
kbloem schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:51:
[...]
Uitmuntend en formidabel zijn volgens van Dale hetzelfde
Hint:kbloem schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:47:
Een 7 is inderdaad een gemiddelde game. Dus geen topper. Ik vind dat Assassins Creed het op veel vlakken laat liggen. Grafisch echt op en top en ook bepaalde elementen zijn onwijs gaaf. Maar verhaal, replay waarde en gewoonweg simpele logica zijn ook belangrijk. Als hij op die punten klote scoort word het gewoon een 10 in een dozijn game. Dus een 7 past mooi bij Assassins Creed vind ik.

En gelukkig verschillen smaken, ik vind de game zeker wel beter dan de gemiddelde crap die uitkomt (zeg, een willekeurige EA titel
Nou noem je net de toppers opPWM schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:58:
[...]Welke rukgame heb je het over?
- Skate
- The Orange Box
- NFS: Pro Street
- Crysis
- Rockband
EA is ook niet mijn ding. Al moet ik wel zeggen dat niet alles heel slecht is. Tiger Woodsjohnnyv.nl schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:54:
[...]
[...]
Hint: [imghttp://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif[/img
En gelukkig verschillen smaken, ik vind de game zeker wel beter dan de gemiddelde crap die uitkomt (zeg, een willekeurige EA titel)

Assassins Creed is ook alles behalve slecht te noemen. Maar veel reviewers vind ik ook veel te positief. Een game kan nooit een 10 zijn, maar kan er wel in de buurt komen. Kijk naar Oblivion en Call of Duty 4 bijvoorbeeld. Mass Effect hoort ook in dat rijtje en mischien nog wel daarboven maar ook die verdient geen 10. Maar ik vind dat Assassins Creed zich niet in het rijtje van deze games mag plaatsen en dat vind ik zonde. Had je de game ook zo tof gevonden als ie grafisch niet zo mooi was? Ik betwijfel het....
Tadaa:GSamson schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:08:
[...]
Reeds van deze ochtend ongeduldig aan het afwachten!
http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1437/Mass-Effect/p1/
Kijk, ik heb juist weer dat ik Oblivion niet in het lijstje toppers vind horen. Op de een of andere manier pakte het geheel me niet (of was dat vanwege de extreem lelijke gezichten
)
Laten we het er maar op houden dat smaken verschillen en het cijfer niet het belangrijkste is. Ieder moet voor zich bepalen of de voor- en nadelen de aankoop rechtvaardigen.
Laten we het er maar op houden dat smaken verschillen en het cijfer niet het belangrijkste is. Ieder moet voor zich bepalen of de voor- en nadelen de aankoop rechtvaardigen.
F-zero!!!!johnnyv.nl schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:59:
[...]
Nou noem je net de toppers op(behalve nfs:ps, die is crap, net f-zero met models van echte auto's erover
)

Maar jij bedoeld het niet zo positief denk ik dan. Ik vond nfs-ps zelf irritant sturen. Wellicht dat ik dat in f-zero toch minder erg vind omdat het realisme daar errr anders is
Sega rally vond ik trouwens vervelend sturen. pgr en forza daarentegen vind ik heeeeeerlijk.
10 second ninja DONE
Mass Effect:
OXM US: 10/10
OXM Australia: 10/10
GameSpy: 5/5
GamerTV: 5/5
Xbox Evolved: 9.8/10
Game Informer: 9.75/10
GameTrailers: 9.6/10
TeamXbox: 9.6
IGN: 9.4/10
EGM: 9/10, 9.5/10, 9/10
CVG: 9/10
Gamesmaster: 90%
Video Game Talk: 4.5/5
Xbox World 360: 90%
Eurogamer: 8/10
Toch klagen ze nog best veel in de reviews, zo zouden je teammaten slechte AI hebben, tegenvallende framerate, de planeten lijken veel op elkaar en nog wat andere kleine dingen.DeepSeven schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:58:
Mass Effect:
Maarja die hoge punten zullen wel niet voor niets zijn, ik ga hem ook zeker halen binnenkort
Nou, Mass Effect, komt er dus heel goed uit bij IGN.
Heerlijk daar gaat mijn vrije tijd weer.......
Heerlijk daar gaat mijn vrije tijd weer.......
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Dat viel me inderdaad ook op, bij veel reviews worden de negatieve dingen vooral aangehaald waar de positieve dingen wat minder worden besproken.Thomaszki schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:03:
[...]
Toch klagen ze nog best veel in de reviews, zo zouden je teammaten slechte AI hebben, tegenvallende framerate, de planeten lijken veel op elkaar en nog wat andere kleine dingen.
Maarja die hoge punten zullen wel niet voor niets zijn, ik ga hem ook zeker halen binnenkort
Je hebt dan ook uren om zelf achter de positieve dingen te komen denk ik zo. Veel mensen weten van te voren toch wel al of Mass Effect hun game gaat worden of niet, en er zullen er niet veel zijn die door een review over worden gehaald om hem wel of niet te kopen. Op de een of andere manier is het toch een vrij apart iets naar mijn mening.
&
Het zijn negatieve dingen die aanvaardbaar zijn (buiten freezen van je systeem). De overall experience blijft toch het belangrijkst en zorgt voor de hoge punten volgens mij. Een review dient net om alle zaken te belichten, eveneens de negatieve.DeepSeven schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:09:
[...]
Dat viel me inderdaad ook op, bij veel reviews worden de negatieve dingen vooral aangehaald waar de positieve dingen wat minder worden besproken.
Zo weet ik toch waar ik aan toe ben. Deze ga ik vrijdag lekker halen
Moet zeggen dat ik ze op de 360 niet echt merk, alleen bij een feestje na een doelpunt zie ik er een aantal.PWM schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:46:
[...]
Dat klopt, maar dat is op alle platformen, en typsich Konami.
Toen PES6 uitkwam op de 360, was het spel compleet onspeelbaar online. Dan denk je dat ze er van leren, en wat gebeurd er? Brengen ze de PS3 versie van 2008 uit, Compleet onspeelbaar online.
En dan klagen mensen over de kwaliteit van EA
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Op een schaal van 1 tot 10 is een 5 minder als de helft en dus gewoon een onvoldoende, altijd al zo geweest en zal ook nooit anders worden.Royz schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:46:
[...]
Ik zou zeggen:
5 matig
6 redelijk/voldoende
7 goed
8 uitstekend
9 formidabel
10 uitmuntend
Een 6 is dus maar net voldoende en dus matig, en 7 een voldoende maar nog echt geen goed.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ik heb liever een revieuw waar ze in klagen, dan een review waarin ze alleen maar positief zijn.Thomaszki schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:03:
[...]
Toch klagen ze nog best veel in de reviews, zo zouden je teammaten slechte AI hebben, tegenvallende framerate, de planeten lijken veel op elkaar en nog wat andere kleine dingen.
Al eens op kieskeurig gekeken de laatste tijd, iedereen schijnt daar het beste apparaat in zijn bezit te hebben. Ik vind de negatieve reviews het meest betrouwbaar.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Verwijderd
Hattrick verslaafdeRoyz schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:46:
[...]
Ik zou zeggen:
5 matig
6 redelijk/voldoende
7 goed
8 uitstekend
9 formidabel
10 uitmuntend

Ik wil mijn xbox binnenkort met HDMI aansluiten op mijn tv, maar ook het geluid op mijn pcboxen... nu lees ik op xbox.com dit http://www.xbox.com/en-US...accessories/hdmicable.htm Connect a Stereo Audio System with the HDMI Cable
HDMI supports audio through your TV. However, you might prefer to connect Xbox 360 audio to a different audio system, such as a stereo receiver or amplifier. To do so, connect the HDMI AV cable for video and the included audio adapter cable for audio.
Included audio adapter cable?
[edit]
nvm ik weet het al
HDMI supports audio through your TV. However, you might prefer to connect Xbox 360 audio to a different audio system, such as a stereo receiver or amplifier. To do so, connect the HDMI AV cable for video and the included audio adapter cable for audio.
[edit]
nvm ik weet het al
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 14:08 . Reden: Editknop ftw ]
Voor de duidelijkheid: het opnemen van de tv wordt gedaan door het Media Center op je pc/laptop, deze dient dus hiervoor van een tv-tuner voorzien te zijn. De opnames worden dus opgeslagen op de harde schijf van je pc, niet op de hd van de 360. Vanaf de 360 kan je vervolgens via de Media Center interface keurig alle opnamens selecteren en bekijken, en eventueel via de tv-gids opnames instellen.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:07:
Opnemen via de UPC mediabox is mogelijk, echter hiervoor dien je de tv-kaart in je pc zo in te stellen dat bij het zappen de UPC-mediabox via een infrarood zendertje bedient wordt om het correcte kanaal te selecteren. Niet bij alle tv-kaarten wordt een dergelijk infrarood zendertje meegeleverd en het vereist nogal wat geduld (en handigheid) om het geheel goed aan de praat te krijgen. De beeldkwaliteit is ook erg afhankelijk van de kwaliteit van je tv-kaart. De site www.thegreenbutton.com is een aanrader voor technische informatie over het gebruik van Media Center.
Niet echt briljant verwoord door je bron, maar volgens mij doelen ze op de bijgeleverde hd composiet&component kabel. Die heeft een optie om digitaal of analoog geluid door te geven. (maar je kan em alleen maar samen met de hdmi kabel aansluiten wanneer je de bescherm laag eraf sloopt, in de voorgaande topics zijn diverse beschrijvingen en foto's te vinden)Sj44k13 schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:24:
Misschien ook leuke info voor de startpost?
10 second ninja DONE
Hou het nuttig
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 14:07 ]
Verwijderd
Misschien dat iemand het weet.
Ik had gister een (oud) IDE 2,5" schijfje in externe casing aangesloten, lampje ging mooi branden....maar Xbox360 zag hem niet.
Ik kon hem niet benaderen via de verschillende media's
Andere schijf (3,5" extern) geprobeerd, maar die deed het goed.
Het enige wat ik kan bedenken is dat mijn 2,5" schijfje 3 partities had, kan dit het probleem zijn?
Zou raar zijn als de xbox360 niet met partities om kan gaan toch?
(btw 2,5" wel benaderbaar via laptop
)
Ik had gister een (oud) IDE 2,5" schijfje in externe casing aangesloten, lampje ging mooi branden....maar Xbox360 zag hem niet.
Het enige wat ik kan bedenken is dat mijn 2,5" schijfje 3 partities had, kan dit het probleem zijn?
(btw 2,5" wel benaderbaar via laptop
Hoe heb je die 2.5 geformateerd? Xbox ondersteund: FAT12/FAT16/FAT32Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:17:
Misschien dat iemand het weet.
(btw 2,5" wel benaderbaar via laptop)
Verwijderd
Alle 3 de partities zijn NTFS geformateerd....dat zal het ook niet zijn denk ik
Raar gevalletje in ieder geval.....
Dus welVerwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:20:
[...]
Alle 3 de partities zijn NTFS geformateerd....dat zal het ook niet zijn denk ik
Raar gevalletje in ieder geval.....
Zie mijn Edit
Verwijderd
Dat meen je niet!? Echt?
Dus geen NTFS? Kortom geen Victoria Secret's HD?
console anno 2007......filesystem ala 1999.....
Hoe wil dat beestje dan ooit HD-content af kunnen spelen?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 21:23 ]
NTFS is in principe een Windows FilesystemVerwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:22:
[...]
Dat meen je niet!? Echt?
Dus geen NTFS? Kortom geen Victoria Secret's HD?![]()
Je HD content moet binnen de 8 TiB blijven, moet lukken
Filesize natuurlijk
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 19-11-2007 21:27 ]
Beestje omzetten met MACdrive en je kunt bestanden groter dan 4GB (dus ook 8GB Victoria Secrets`s files) op je schijfje zetten en lezen op je xbox 360Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:22:
[...]
Dat meen je niet!? Echt?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Maximaal 3~4 GB per bestand toch voor FAT32?PWM schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:24:
[...]
NTFS is in principe een Windows Filesystem
Je HD content moet binnen de 8 TiB blijven, moet lukken
Filesize natuurlijk
I'll keep that in my mindMichael Knight schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:27:
[...]
Beestje omzetten met MACdrive en je kunt bestanden groter dan 4GB (dus ook 8GB Victoria Secrets`s files) op je schijfje zetten en lezen op je xbox 360

Zeg, als iemand hier nog gebruik wil maken van deze actie moet je mij even mailen op prikko84 at hotmail.com. Geldt dus alleen als je een 360 koopt tussen 15 oktober en 31 december. Tien gratis spellen!
Jongens, wat doe ik nou fout? Ik heb mp4 videos gedownload die speciaal voor de xbox waren en gebrand op een dvd. Ik heb ook zelf videos geconvert naar mp4 maar geen van alle mp4 bestanden kunnen worden gelezen op de xbox.
Wat doe ik fout?
Volgens microsoft moet de xbox kunnen:
File extensions: .mp4, .m4v, mp4v, .mov
Containers: MPEG-4, QuickTime
Video Profiles: Simple (including Simple profile content mislabeled as Advanced Simple)
Video Bitrate: 5Mbps with resolutions of 1280x720 at 30 fps.
Audio Profiles: 2 channel AAC low complexity (LC)
Wat doe ik fout?
Volgens microsoft moet de xbox kunnen:
File extensions: .mp4, .m4v, mp4v, .mov
Containers: MPEG-4, QuickTime
Video Profiles: Simple (including Simple profile content mislabeled as Advanced Simple)
Video Bitrate: 5Mbps with resolutions of 1280x720 at 30 fps.
Audio Profiles: 2 channel AAC low complexity (LC)
En als je Haijo om de een of andere reden stom vindt, mag je mij ook gewoon een DM sturenHaijo schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:35:
Zeg, als iemand hier nog gebruik wil maken van deze actie moet je mij even mailen op prikko84 at hotmail.com. Geldt dus alleen als je een 360 koopt tussen 15 oktober en 31 december. Tien gratis spellen!
vervang je hier nou de orginele hdd van de xbox of word deze gebruikt als externe hdd.?Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:22:
[...]
Dat meen je niet!? Echt?
Ik heb werkelijk nog nooit last gehad van veelvuldig zware framedrops en dat hele niet 720p verhaal zal mij aan mn reet roesten. Als ik het niet kan zien dan maakt het mij niets uit. Ik geniet al van de graphics zoals ze nu zijn, raar he.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:25:
[...]
cod4 wordt op de 360 (en ps3) intern op 1000*600 gerenderd, net als halo3; anders past het niet in de 10MB framebuffer limiet die de 360 heeft. vervolgens wordt het spel geupscaled naar 720P of 1080P. voor meer info zie beyond3d
En ik vind het beeld op m'n 70cm 100hz breedbeeld al mooi... ieder z'n eigen he
Dit topic is gesloten.
Let op:
Blijf ontopic! Reageer inhoudelijk en onderbouwd en blijf netjes!
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt!
Blijf ontopic! Reageer inhoudelijk en onderbouwd en blijf netjes!
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt!