Sinds ik mijn xbox ter reparatie heb aangeboden (RRoD) is hij een heel stuk stiller geworden. Eerst was het echt herrie, nu is het zacht geruis op de achtergrond.
Omzet is niet gelijk aan winst, en 5 Toptitels vertekenen de boelAce schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:51:
[...]
Hoe kom je erbij dat het zo slecht gaat met de games industry, het gaat beter dan ooit namelijk.
Dus dan koop je een apparaat van 400 euro, moet je het achter een bank of ander object zetten omdat het teveel lawaai maakt. Lawaai dat simpel te verkomen is door (iets) duurdere componenten in te zetten ipv het spul wat ze nu gebruiken.p.habo schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:32:
Pak je Xbox in met bubbeltjespapier en draai er 2 rollen duct-tape omheen, dan hoor je hem absoluut niet. Totaal niet storend als je het mij vraagt...
De mijne maakt ook "lawaai". Maar lawaai is een rekbaar begrip, de een stoort zich mateloos, en de ander in het geheel niet.
"Mijn" pc (koeling) maakt bijvoorbeeld meer lawaai dan mijn Xbox. So MF-what... zet hem achter een bank of een ander object dat goed geluid absorbeert en het valt reuze mee.
De omgeving waarin je Xbox360 zijn werk moet doen maakt ook verschil.
Ga er niet mee in een 100% steriele kamer zitten met glad pleisterwerk op wanden en plafond, gladde tegelvloer, zonder verdere inrichting, want dan ga je kapot van de HERRIE.
@ your service...
Nu zal dat voor de de een niet zo'n probleem zijn, waar de ander zich er mateloos aan kan irriteren. Dat zal inderdaad per persoon verschillen, het feit blijft wel dat dat ding gewoon veel geluid maakt en wat mij betreft veel te veel voor een console.
Maar goed, ik heb maar twee van die consoles in mijn handen gehad. Die van mezelf en die van een maat...beiden maakten het lawaai. Hoe het met nieuwere versies is weet ik niet.
Maar als dat ding wat stiller wordt ga ik zeker overwegen om er weer eentje aan te schaffen.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Maar je bent toch ook met me eens dat het enigzins verdacht is dat EA eerst aankondigen voor 630 miljoen bioware gekocht te hebben en een week later met kwartaalcijfers die iets in het rood staan. Ik heb het idee dat ze zich kwetsbaarder opstellen dan dat ze daadwerkelijk zijn...PWM schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:01:
[...]
Omzet is niet gelijk aan winst, en 5 Toptitels vertekenen de boel
Wat is daar vreemd aan? De overnames worden gefinancierd door aandelen, niet door Cash geld.kbloem schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:05:
[...]
Maar je bent toch ook met me eens dat het enigzins verdacht is dat EA eerst aankondigen voor 630 miljoen bioware gekocht te hebben en een week later met kwartaalcijfers die iets in het rood staan. Ik heb het idee dat ze zich kwetsbaarder opstellen dan dat ze daadwerkelijk zijn...
En je kwetsbaarder opstellen dan je bent kan met de nieuwe boekhoud regels, die 2 jaar geleden ingingen, echt niet meer. Sarbanes-Oxley zorgt er voor dat elke cent op de balans gecontroleerd wordt, en de cijfers gewoon kloppen. Niet meer schuiven met cijfers door kwartalen heen.
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 16-11-2007 13:07 ]
Leuk revenue cijfers, maar revenue != profit.
edit:
Ik moet sneller reageren
Ik moet sneller reageren
[ Voor 91% gewijzigd door pagani op 16-11-2007 13:08 ]
Er is op dit moment al meer verkocht dan in heel 2005, met de 2 drukste maanden qua verkopen nog te gaan. Ook al zou er minder marge zijn dan nog lijkt 2007 een zeer succesvol jaar voor de gaming industry te worden, met meer winst dan in de voorgaande jaren.PWM schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:01:
[...]
Omzet is niet gelijk aan winst, en 5 Toptitels vertekenen de boel
Ace schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:09:
[...]
Er is op dit moment al meer verkocht dan in heel 2005, met de 2 drukste maanden qua verkopen nog te gaan. Ook al zou er minder marge zijn dan nog lijkt 2007 een zeer succesvol jaar voor de gaming industry te worden, met meer winstomzet dan in de voorgaande jaren.
En het feit dat de gamingindustrie groter word dan de filmindustrie als het zo blijft groeien? Zou het echt zo groeien als het allemaal niet goed loopt? Ik ben geen analyst of expert op dit gebied maar als ik het uit het oogpunt van de simpele hollandse boerelul bekijk dan denk ik dat het gewoon erg goed gaat.PWM schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:06:
[...]
Wat is daar vreemd aan? De overnames worden gefinancierd door aandelen, niet door Cash geld.
En je kwetsbaarder opstellen dan je bent kan met de nieuwe boekhoud regels, die 2 jaar geleden ingingen, echt niet meer. Sarbanes-Oxley zorgt er voor dat elke cent op de balans gecontroleerd wordt, en de cijfers gewoon kloppen. Niet meer schuiven met cijfers door kwartalen heen.
De Cijfers van alle grote jongens staan gewoon onlineAce schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:09:
[...]
Er is op dit moment al meer verkocht dan in heel 2005, met de 2 drukste maanden qua verkopen nog te gaan. Ook al zou er minder marge zijn dan nog lijkt 2007 een zeer succesvol jaar voor de gaming industry te worden, met meer winst dan in de voorgaande jaren.
Voorbeeld: Ubisoft
Ubisoft jul-dec 2006: 33.8 Miljoen verlies
Ubisoft Jul-Dec 2007: Verwachting, minder/weinig verlies
Voorbeeld EA:
Half jaar 2006: 59 miljoen (dollar) verlies
Afgelopen half jaar (tot 30 september 2007): 195 328 miljoen verlies
Ja, dat gaat prima
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 16-11-2007 13:17 ]
Dit is ook geen misselijk verhaal. En ik denk dat hier mensen op gezeten hebben die er meer van weten dan jij,ik en veel anderen hier bij elkaar.
According to a study from ABI Research, the video game industry is expected to double in sales from 2005's $32.6 billion to $65.9 billion in 2011. The research firm indicates that the growth will take place as a result of online and mobile gaming becoming more popular.
ABI predicts that the online game segment, which includes online-focused games for PC, consoles, and handheld systems, will grow by 95% each year until 2011, until it's the dominating force in the market. Traditional single-player games are expected to remain high sellers, but will not see as much growth as their online counterparts.
"The online console gaming market is set to take off, as the new generation of consoles arrives with advanced networking and online gaming capabilities," said principal analyst Michael Wolf. "The ability to download game demos, buy casual as well as full-fledged console games, and access advanced content, including HD video, will result in "online" becoming the key technology component of gaming for this and subsequent console generations."
In particular, ABI estimates that mobile gaming will grow significantly up to the end of the prediction period, due to increased interest in the somewhat fragmented mobile platform by publishers and developers. Mobile software engineers are currently working on a unified, open platform to combat or eliminate the problem of a splintered user base.
"Gaming has become a mass-market entertainment industry on a par with TV, movies and music," said Wolf. "Segments such as video game advertising, set to become a market worth close to $3 billion by 2011, will result in the further maturing of this industry. The ability to play music and media from powerful consoles and handhelds will drive overall industry growth as consumers begin to view gaming devices as one-stop-shop entertainment platforms."
Totaal irrelevant verhaalkbloem schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:19:
Dit is ook geen misselijk verhaal. En ik denk dat hier mensen op gezeten hebben die er meer van weten dan jij en ik bij elkaar.
[...]
Het gaat er niet om dat de game markt groeit, dat doet hij, en best veel ook. Het gaat er om dat Omzet geen Winst is. Games kosten tegenwoordig gigantisch veel geld om te maken. Dat betekend dat waar je vroeger 1 miljoen stuks nodig had om break-even te draaien, het er nu 2 miljoen zijn.
Stel dat er nu 1.5 miljoen worden verkocht, waar je er vroeger 1 miljoen verkocht, dan stijgt de omzet dus met 50%, maar je verlies neemt gigantsich toe
Wat bedoelen ze met mobile gaming? Ik zie mezelf nog echt niet online spelen op mijn telefoon hoor. Maar eventueel wel op eens DS of iets dergelijks...
[ Voor 2% gewijzigd door Haijo op 16-11-2007 13:33 . Reden: waarom vergeet ik de hele tijd woorden? :X ]
Interessante cijfers.Ace schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:51:
[...]
October NPD;
bron: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=208528
Vooral de verkoopcijfers van GH3 zijn veel zeggend: 12,5 miljoen copietjes voor de PS2
Dat is gewoon 2x zo veel als al zijn concurrenten bij elkaar, daar mag Sony echt op zijn blij mee zijn dat de PS2 het boeltje nog overeind weet te houden.
Verder ben ik bang dat Sony de VS net als Japan gewoon als een verloren zaak moet zien, en hun belofte eens waar moet gaan maken, meer Europa te gaan focussen. Als de concurrent na een volledig jaar nog steeds 3:1 verkoopt terwijl jij (op papier) het technisch betere product hebt, dan moet je je toch eens achter je oren gaan krabben en afvragen waar je mee bezig bent.
Dit is mede een van de redenen waarom de PS3 het wel eens heel moeilijk gaat krijgen.PWM schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:22:
[...]
Totaal irrelevant verhaal
Het gaat er niet om dat de game markt groeit, dat doet hij, en best veel ook. Het gaat er om dat Omzet geen Winst is. Games kosten tegenwoordig gigantisch veel geld om te maken. Dat betekend dat waar je vroeger 1 miljoen stuks nodig had om break-even te draaien, het er nu 2 miljoen zijn.
Stel dat er nu 1.5 miljoen worden verkocht, waar je er vroeger 1 miljoen verkocht, dan stijgt de omzet dus met 50%, maar je verlies neemt gigantsich toe
Een aantal publishers heeft al aangegeven hun PS3 exclusives in de koelkast te hebben gelegd, en af te wachten hoe het met de verkopen gaat. Ook met de 360 gaat het wat dat betreft nog lang niet zo goed als met de Wii.
Het grote gevaar is dan ook dat alle publishers zich gaan richten op de Wii: Goedkope off-the-shelf games met matige graphics, en dat op die manier de games industrie een beetje om zeep geholpen gaat worden.
Het is dus voor ons Xbox360 eigenaren van belang dat de PS3 het goed gaat doen.
[ Voor 82% gewijzigd door yzf1kr op 16-11-2007 14:06 ]
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Afgelopen week een HDMI kabel gekocht voor de 360 arcade.
Kabeltje aangesloten en netjes 5.1 geluid via optical snoertje. Helemaal top.
Wel heb ik het idee dat het beeld wat aan de donkere kant is. Bv omgevingen in Assasin's creed zijn echt strak, echter het beeld is af en toe zo donker dan ik bv de boomstammen in het begin niet direcft kon zien.
In het instellingen menu kan ik bij Display een aantal opties instellingen: 1080p heb ik gekozen als resolutie. Daarnaast heb je 3 opties: Standard, Intermediate en Expanded.
Het is mij niet duidelijk welke van de 3 opties precies doen. Zoals ik het kan beoordelen gebeurt er niet veel. Kan dit iets te maken hebben met zwart tinten of contrast?
Xbox is aangesloten op een Samsung LE37M86BD Fullhd
De component kabel geeft deze problemen niet, of in ieder geval veel minder.
Kabeltje aangesloten en netjes 5.1 geluid via optical snoertje. Helemaal top.
Wel heb ik het idee dat het beeld wat aan de donkere kant is. Bv omgevingen in Assasin's creed zijn echt strak, echter het beeld is af en toe zo donker dan ik bv de boomstammen in het begin niet direcft kon zien.
In het instellingen menu kan ik bij Display een aantal opties instellingen: 1080p heb ik gekozen als resolutie. Daarnaast heb je 3 opties: Standard, Intermediate en Expanded.
Het is mij niet duidelijk welke van de 3 opties precies doen. Zoals ik het kan beoordelen gebeurt er niet veel. Kan dit iets te maken hebben met zwart tinten of contrast?
Xbox is aangesloten op een Samsung LE37M86BD Fullhd
De component kabel geeft deze problemen niet, of in ieder geval veel minder.
Waar haal je dat vandaanyzf1kr schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:00:
[...]
Interessante cijfers.
Vooral de verkoopcijfers van GH3 zijn veel zeggend: 12,5 miljoen copietjes voor de PS2
De totale verkopen zijn 1.4 miljoen gecombineerd.
Er worden door EA en Ubisoft meer 360 games verkocht, dan alle andere platformen bij elkaar opgeteld. Wat dat betreft gaat het dus (omzet technisch!) prima. De winst/verlies cijfers per console worden niet vrijgegeven overigens door de uitgevers.Dit is mede een van de redenen waarom de PS3 het wel eens heel moeilijk gaat krijgen.
Een aantal publishers heeft al aangegeven hun PS3 exclusives in de koelkast te hebben gelegd, en af te wachten hoe het met de verkopen gaat. Ook met de 360 gaat het wat dat betreft nog lang niet zo goed als met de Wii.
Het grote gevaar is dan ook dat alle publishers zich gaan richten op de Wii: Goedkope off-the-shelf games met matige graphics, en dat op die manier de games industrie een beetje om zeep geholpen gaat worden.
Dit zijn de EA cijfers van afgelopen kwartaal:
Xbox 360: 218 miljoen
Wii: 59 miljoen
PS2: 72 miljoen
PS3: 17 miljoen
Ter vergelijk:
PC: 79 miljoen
Kwartaal daarvoor liep PS2 bijna gelijk op met de 360, maar het lijkt er op dat 360 gamers over het algemeen veel games kopen.
[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 16-11-2007 14:22 ]
Dat was bij MM Den Haag. Overigens had ik volgens mij de laatste
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Is dat de aanbieding uit de nationale flyer ? Is dat geen "oude" Core-set zonder HDMI poort en wireless controller ? Tenminste zo kwam het vanuit de folder op mij over.
De knop naast de Xbox Guide Button is de start knop en doet zich (in Forza 2) zich voor als de Start en soms select of continue toets. (de knop links naast de Guide button zou de Back knop moeten zijn zo uit mijn hoofd?)Hen3s schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:23:
[...]
De start/bevestiging knop is de knop NAAST die grote groen grijze uh...(tussen die knop en de blauwe in)??
Ben je daar (misschien) mee in de war?
Of ik begrijp je verkeerd - kan ook.....
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Je hebt weinig aan een technisch beter product als de games er niet zijn. Ik heb een 360 en een Wii (technisch inferieur) staan, maar een PS3 simpelweg nog niet omdat er nog niets is wat mij genoeg interesseert om er 400-500 euro aan uit te geven (laat staan bij launch 700-800 euro). En met de line-up van de 360 dit najaar kost dat me al genoeg geldyzf1kr schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:00:
[...]
Interessante cijfers.
Verder ben ik bang dat Sony de VS net als Japan gewoon als een verloren zaak moet zien, en hun belofte eens waar moet gaan maken, meer Europa te gaan focussen. Als de concurrent na een volledig jaar nog steeds 3:1 verkoopt terwijl jij (op papier) het technisch betere product hebt, dan moet je je toch eens achter je oren gaan krabben en afvragen waar je mee bezig bent.
[...]
Ik denk wel dat de PS3 uiteindelijk een langere adem gaat hebben, MS heeft aangekondigd dat een Xbox720 pas in 2011/12 op de markt gaat komen, dat is best lang voor de huidige hardware. Nu zijn de PS3 en 360 grafisch nog gelijk, 360 soms net iets beter omdat het lead platform is tijdens de ontwikkeling.
Maar als de developers de PS3 echt onder de knie krijgen ben ik er van overtuigd dat het dan grafisch een stuk beter kan dan de 360. Probleem is dat met deze verkoop cijfers de PS3 niet snel als lead platform gebruikt zal gaan worden bij multi-platform games en PS3 exclusives verdwijnen ook door deze cijfers als sneeuw voor de zon.
Het is inderdaad de aanbieding uit de nationale flyer. Voor mij voldoet dit prima. Ik heb nog geen HD TV, dus die HDMI poort heeft weinig zin, en die kabel aan de controler betekent dat je nooit hoeft op te ladenMr.Conroe schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:31:
Is dat de aanbieding uit de nationale flyer ? Is dat geen "oude" Core-set zonder HDMI poort en wireless controller ? Tenminste zo kwam het vanuit de folder op mij over.
Zodra ik tzt een HD TV koop (nog 1 a 2 jaar vermoed ik), ga ik denk ik ook overstappen op een PS3. Tegen die tijd zijn de games veel beter doorontwikkeld op de PS3 en ik denk dat dan langzamerhand de XBOX de strijd zal gaan verliezen, in ieder geval op technisch gebied. Hiermee bedoel ik dat games er op de PS3 beter zullen uitzien dan op de PS3 doordat de hardware dan fatsoenlijk benut zal gaan worden.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Waar kan jij dat vinden in de verkoopcijfers?yzf1kr schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:00:
[...]
Interessante cijfers.
Vooral de verkoopcijfers van GH3 zijn veel zeggend: 12,5 miljoen copietjes voor de PS2![]()
Dat is gewoon 2x zo veel als al zijn concurrenten bij elkaar, daar mag Sony echt op zijn blij mee zijn dat de PS2 het boeltje nog overeind weet te houden.
360 GUITAR HERO III: LEGENDS OF ROCK W/ GUITACTIVISION (CORP) OCT 2007 TEEN (T) 2 383.2K
WII GUITAR HERO III: LEGENDS OF ROCK W/ GUITACTIVISION (CORP) OCT 2007 TEEN (T) 3 286.3K
PS2 GUITAR HERO III: LEGENDS OF ROCK W/ GUITACTIVISION (CORP) OCT 2007 TEEN (T) 4 271.1K
Voorzover ik kan zien heeft de 360 versie het best verkocht met 383.200 copies. De PS2 het minst en de PS3 versie staat er niet in. 12,5 miljoen is trouwens wel belachelijk veel, dat zou meer zijn als GTA san andreas
GameTrailers heeft een HD vergelijking online staan met AC, tussen PS3/360:
http://www.gametrailers.com/player/28005.html
Handig als je beide systemen hebt, en wilt weten welke versie je gaat kopen
http://www.gametrailers.com/player/28005.html
Handig als je beide systemen hebt, en wilt weten welke versie je gaat kopen
Onzin, het kan best dat de PS3 een langere adem heeft. Maar betere graphics zie ik er niet zo snel van komen. Graphics worden tegenwoordig toch gedragen door de GPU en daarin is nauwelijks een verschil te ontdekken. Xbox heeft alleen maar voordeel. De cell, hoe mooi en complex ook, kan op grafisch gebied weinig wonderen verrichten. Misschien wel qua physics en ai en dat telt imho ook, maar niet qua graphics. Wordt een beetje zat van dat PS3 gelul, het is alleen maar praten over de verre en mooie toekomst, laat dat apparaat dan toch lekker staan.Ace schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:56:
[...]
Je hebt weinig aan een technisch beter product als de games er niet zijn. Ik heb een 360 en een Wii (technisch inferieur) staan, maar een PS3 simpelweg nog niet omdat er nog niets is wat mij genoeg interesseert om er 400-500 euro aan uit te geven (laat staan bij launch 700-800 euro). En met de line-up van de 360 dit najaar kost dat me al genoeg geld
Ik denk wel dat de PS3 uiteindelijk een langere adem gaat hebben, MS heeft aangekondigd dat een Xbox720 pas in 2011/12 op de markt gaat komen, dat is best lang voor de huidige hardware. Nu zijn de PS3 en 360 grafisch nog gelijk, 360 soms net iets beter omdat het lead platform is tijdens de ontwikkeling.
Maar als de developers de PS3 echt onder de knie krijgen ben ik er van overtuigd dat het dan grafisch een stuk beter kan dan de 360. Probleem is dat met deze verkoop cijfers de PS3 niet snel als lead platform gebruikt zal gaan worden bij multi-platform games en PS3 exclusives verdwijnen ook door deze cijfers als sneeuw voor de zon.
Overigens is de aankoop nu wel gerechtvaardigt voor Uncharted, wat een game!
Heb de mijne op noppenschuim staan en dat scheelt al behoorlijk veel.....MochiGohan schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:44:
[...]
volgens deze theorie zou een lap rubber onder de console al een stuk moeten helpen. Is er iemand die rubber of een ander trillingsdempend materiaal onder zijn 360 heeft liggen ?
Alsof de developpers op de 360 de komende 4 jaar stil zitten. Daar worden ook continu vorderingen geboekt, en gelet op de architectuur van de grafische hardware kan je het wel vergeten dat de ps3 dingen gaat laten zien die de 360 niet kan. De verschillen in games gaan vooral zitten in de kwaliteit van de grafisch designers en art directors, en dat heeft niks met platforms te maken. Sony heeft er bij gebrek aan games alleen heel veel baat bij om de mythe levend te houden dat je een supercomputer koopt die in de toekomst wonderen gaat verrichten, en dat lukt ze nog aardig ook.[
Maar als de developers de PS3 echt onder de knie krijgen ben ik er van overtuigd dat het dan grafisch een stuk beter kan dan de 360.
Verwijderd
het is idd jammer dat sony te dure componenten gebruikt waardoor de ps3 te betrouwbaar is. kijk hoeveel mensen met plezier wekenlang wachten op hun 360 reparatie. kennelijk geeft niemand meer om kwaliteit en betrouwbaarheid. dat krijg je ervan als je bent opgevoed met microsoft windowsRoccoS schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:17:
[...]
Alsof de developpers op de 360 de komende 4 jaar stil zitten. Daar worden ook continu vorderingen geboekt, en gelet op de architectuur van de grafische hardware kan je het wel vergeten dat de ps3 dingen gaat laten zien die de 360 niet kan. De verschillen in games gaan vooral zitten in de kwaliteit van de grafisch designers en art directors, en dat heeft niks met platforms te maken. Sony heeft er bij gebrek aan games alleen heel veel baat bij om de mythe levend te houden dat je een supercomputer koopt die in de toekomst wonderen gaat verrichten, en dat lukt ze nog aardig ook.
ik vind het jammer dat de xbox zo goedkoop (goodkoopste taiwanese soldeersel bijvoorbeeld) is. die van mij heeft nog geen rrod gehad bij mij, maar het ding wordt te heet, en dan staat hij volledig op de grond met een meter ruimte aan elke kant. lawaai als de tering hierdoor. toch zijn er minstens 8 miljoen mensen die dit niks uitmaakt, ze kopen immers nog steeds de spellen op de xbox. ook dit topic wat op 42 delen zit zegt al iets.
tweakers is een technische site, dus waarom pikt iedereen het?
als je pc zoveel lawaai maakte dan zou je je als tweaker behoren te schamen, echter bij de 360 is het doodnormaal.
gelukkig dat ik niet de enige ben die het een lawaaibak vindt.
zat net ac te spelen, maar de subtiliteit van de muziek is amper merkbaar door de constante dvd spin en luchtstroom whoooooooooosh ruis. nu zit ik er al 3 meter vanaf....
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 18:50 ]
Mensen, ik heb sinds kort Rainbow six Vegas in mijn bezit, alleen ben ik teleurgesteld over de graphics, deze lijken op "low" te staan ofzo:S iemand een idee hoe dit kan worden veranderd????
Verwijderd
sluit je 360 met de beste kabel aan (eerst composite, dan rgb, dan component, en dan hdmi in orde van > beter etc), en stel je tv fatsoenlijk in, op die manier kan je dat veranderen dus.Sj44k13 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:25:
Mensen, ik heb sinds kort Rainbow six Vegas in mijn bezit, alleen ben ik teleurgesteld over de graphics, deze lijken op "low" te staan ofzo:S iemand een idee hoe dit kan worden veranderd????
als je scherm te licht staat, dan vallen vaak de mooie lichteffecten minder op. dus doe er iets aan !
Zo, lekker aan die duim aan het zuigen? Branden van DVDs doe je thuis, echte spellen worden geperst.amoi schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 07:06:
dat gezeur van de 360 die lawaai maakt kennen we nu wel. ga gamen en als je er niet op let maar op het spel heb je niet eens door dat dat ding aan staat. en door dat de dvd's op 16X zijn gebrand. maakt de dvd speler veel lawaai ja. maar dat doet iedere drive met 16X
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Hmmm, niet eens.PWM schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:06:
[...]
Wat is daar vreemd aan? De overnames worden gefinancierd door aandelen, niet door Cash geld.
Zoals je kan zien heeft KPMG deze financiële cijfers gereviewed en niet gecontroleerd. Groot gat tussen de mate van zekerheid die je dan afgeeft. En SOx zorgt er niet voor dat elke cent gecontroleerd wordt, maar het moet een control framework bewerkstelligen dat materiële afwijkingen afvangt. Even over de duim kan je met een USD 242 miljoen verlies voor belastingen voor het kwartaal er vanuit gaan dat er een overall materialiteit van circa 50 miljoen USD gehanteerd wordt (waarschijnlijk een neerwaartse correctie voor de verlies- en winstschommelingen, ze zijn niet echt stabiel). Anyhoe
Wel grappig dat een aantal bezoekers hier alleen om de omzet afgaan, terwijl de winstgevendheid juist achteruit gaat. Overname van een Bioware is echter geen teken van sterkte, maar juist van een noodzaak om concurrenten uit de markt te halen en zo minder kwetsbaar te zijn. Als onderdeel van EA, zal er geen gelijktijdige release meer zijn en valt concurrentie deels weg.
Welja, ik denk dat we de engineers van dat ding gewoon een jouw kant uit kunnen sturen, want jij kan ze dat vast haarfijn uitleggen in een middagje. Beste stuurlui...Cidolfas schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:05:
[...]
Dus dan koop je een apparaat van 400 euro, moet je het achter een bank of ander object zetten omdat het teveel lawaai maakt. Lawaai dat simpel te verkomen is door (iets) duurdere componenten in te zetten ipv het spul wat ze nu gebruiken.
Feit blijft natuurlijk wel dat Sony en MS vanuit verschillende kanten komen. Sony is een kei in hardware maken en dat merk je aan de treurige staat van de systeem software en de tools die ze leveren. MS is een kei in het maken van tools en software, maar moet zijn hardware ontwerpers verder opvoeden. Beiden maken incremenele verbeterslagen, maar het kan niet allemaal van de ene op de andere dag allemaal veranderen. Bij de 360 zitten er vast allerlei haken en ogen aan het vervangen van bepaalde componenten (wellicht door inkoopcontracten, afhankelijkheden met andere hardware of puur de gemoeide kosten), die een leek niet in het totaalplaatje zou betrekken.
Verwijderd
wie heeft ervaring met padhacking. Ik ben op zoek naar iemand die een arcade stick voor de ps3 kan modden voor de 360.
Ik moet zelf zeggen dat ik het lawaai van de 360 makkelijker accepteerde toen ik nog niet de PS3 en de Wii ernaast had staan. Zeker in een directe vergelijking is de 360 een ontzettende lawaaibak. Ik heb er vrede mee als ik aan het spelen ben (Guitar Hero FTW!) en de muziek overstemt het lawaai van de fan en DVD-speler, maar het werkt op mijn zenuwen als ik enkel wat dingetjes van Xbox Live wil downloaden of mijn controller wil opladen. Dan staat de Xbox in een stille kamer als een gek te blazen en moet ik van ellende maar een CD opzetten zodat ik me niet aan het lawaai stoor.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:48:
[...]
het is idd jammer dat sony te dure componenten gebruikt waardoor de ps3 te betrouwbaar is. kijk hoeveel mensen met plezier wekenlang wachten op hun 360 reparatie. kennelijk geeft niemand meer om kwaliteit en betrouwbaarheid. dat krijg je ervan als je bent opgevoed met microsoft windows
ik vind het jammer dat de xbox zo goedkoop (goodkoopste taiwanese soldeersel bijvoorbeeld) is. die van mij heeft nog geen rrod gehad bij mij, maar het ding wordt te heet, en dan staat hij volledig op de grond met een meter ruimte aan elke kant. lawaai als de tering hierdoor. toch zijn er minstens 8 miljoen mensen die dit niks uitmaakt, ze kopen immers nog steeds de spellen op de xbox. ook dit topic wat op 42 delen zit zegt al iets.
tweakers is een technische site, dus waarom pikt iedereen het?
als je pc zoveel lawaai maakte dan zou je je als tweaker behoren te schamen, echter bij de 360 is het doodnormaal.
Tegenwoordig laad ik mijn controller ook het liefst op via de PC, da's een heel stuk rustiger want dan staat de Xbox in ieder geval uit.
Nou vertel eens, hoeveel mensen wachten op hun 360 op dit moment? Ik zit nu op 15 mensen in mijn buurt die een 360 hebben. Ik ben de enige die hem één keer moest wegsturen. Ik weet dat dat niet telt over een totaalpopulatie, maar waar hebben we het nou over? Jij geeft aan dat het veel is, maar ik zie hier geen aanleiding toe, anders dan klachten over internet die altijd 100 keer lijken te echoën en mensen met een ander spelcomputer die uit wanhoop over de eigen beperkte spelkeuze dat dan maar aanhalen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:48:
[...]
Kijk hoeveel mensen met plezier wekenlang wachten op hun 360 reparatie. kennelijk geeft niemand meer om kwaliteit en betrouwbaarheid. dat krijg je ervan als je bent opgevoed met microsoft windows
Hij wordt heet. Und? Blijkbaar is er een gigantische compenserende factor. Juist, de spellen en de werking van het ding. Veel en goede spellen, prachtige on-line integratie, achievements systeem, nog een redelijke prijs met spellen (Sony, we're looking at you, de waanzin van spellen boven de 70 EUR...), heerlijke controllers en elk half jaar weer uitbreidingen van de mogelijkheden,door de systeem updates (kan niet wachten op de video marketplace).ik vind het jammer dat de xbox zo goedkoop (goodkoopste taiwanese soldeersel bijvoorbeeld) is. die van mij heeft nog geen rrod gehad bij mij, maar het ding wordt te heet, en dan staat hij volledig op de grond met een meter ruimte aan elke kant. lawaai als de tering hierdoor. toch zijn er minstens 8 miljoen mensen die dit niks uitmaakt, ze kopen immers nog steeds de spellen op de xbox. ook dit topic wat op 42 delen zit zegt al iets.
Je hebt een lawaaiierige, al geklaagd bij MS? Of alleen hier? Omdat de mijne verre van stil is, maar nergens een geluidsniveau haalt die gelijk staat aan een straaljager of een stofzuiger. En het gras is niet altijd groener aan de overkant, getuige de diverse meldingen van lawaaierigheid bij de rivaliserende console.tweakers is een technische site, dus waarom pikt iedereen het?
gelukkig dat ik niet de enige ben die het een lawaaibak vindt.
zat net ac te spelen, maar de subtiliteit van de muziek is amper merkbaar door de constante dvd spin en luchtstroom whoooooooooosh ruis. nu zit ik er al 3 meter vanaf....
Kijk, ik mag graag lezen in het PS3 topic, omdat ik sowieso alle ontwikkelingen rondom consoles/PCs en de gameindustrie an sich interessant vindt en ik in de toekomst vast wel tot aanschaf over zal gaan. Alleen wat me daar zo opvalt is dat dezelfde zaken van de 360 steeds aangehaald worden, door mensen die er zo weinig van weten of net een slechte ervaring hebben gehad met een 360. Dat kan gebeuren, maar het versterkt elkaar zo erg dat het niets meer met de realiteit te maken heeft.
En ik begrijp best dat als je zoveel betaalt voor een PS3 en er zo lang op gewacht hebt, dat je dan niets liever zou zien dan dat ding in alle opzichten superieur is. Ik zie ook vage beweringen dat de 360 niet in staat zou zijn iets als heavenly sword of een Ratchet & clank op het beeld te toveren. De begrenzing bestaat eerder uit het eigendom van de IP dan technische problemen. De zure werkelijkheid is dat die twee elkaar nooit zoveel zullen ontlopen. We wachten nog immer op die extra power die ergens in de PS2 begraven zou liggen, waardoor het een supercomputer zou worden. Is er ook nooit meer van gekomen. Wat voor mythe Sony ook in stand mag proberen te houden.
Er zullen best optimalisaties gemaakt worden (en die waren tot voor kort echt bitterhard nodig), maar zodra die extra kracht ontsloten wordt, dan zal die deels aangewend moeten worden om de (te) rigide architectuur van de RSX te ondersteunen. Ik heb dus mijn ernstige twijfels bij de zogenaamde technologische superioriteit.
Verwijderd
naar zoiets?Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:53:
wie heeft ervaring met padhacking. Ik ben op zoek naar iemand die een arcade stick voor de ps3 kan modden voor de 360.

Verwijderd
nee.
Ik heb het over de Virtua Stick High Grade van Sega.
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-zl-49-en-70-1rjw.html
Ik heb het over de Virtua Stick High Grade van Sega.
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-zl-49-en-70-1rjw.html

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 23:10 ]
Het lijkt alsof ie bumpmapping etc niet laadt... Bij gears of war zie je t ook 2 seconden bij t starten van een level
Normal mappingSj44k13 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:46:
Het lijkt alsof ie bumpmapping etc niet laadt... Bij gears of war zie je t ook 2 seconden bij t starten van een level
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Mee eens. Op dit moment staan zowel mn pc als mn xbox360 aan en mn pc is de enige die ik hoor.Armada schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 22:18:
[...]
Nou vertel eens, hoeveel mensen wachten op hun 360 op dit moment? Ik zit nu op 15 mensen in mijn buurt die een 360 hebben. Ik ben de enige die hem één keer moest wegsturen. Ik weet dat dat niet telt over een totaalpopulatie, maar waar hebben we het nou over? Jij geeft aan dat het veel is, maar ik zie hier geen aanleiding toe, anders dan klachten over internet die altijd 100 keer lijken te echoën en mensen met een ander spelcomputer die uit wanhoop over de eigen beperkte spelkeuze dat dan maar aanhalen.
[...]
Hij wordt heet. Und? Blijkbaar is er een gigantische compenserende factor. Juist, de spellen en de werking van het ding. Veel en goede spellen, prachtige on-line integratie, achievements systeem, nog een redelijke prijs met spellen (Sony, we're looking at you, de waanzin van spellen boven de 70 EUR...), heerlijke controllers en elk half jaar weer uitbreidingen van de mogelijkheden,door de systeem updates (kan niet wachten op de video marketplace).
[...]
Je hebt een lawaaiierige, al geklaagd bij MS? Of alleen hier? Omdat de mijne verre van stil is, maar nergens een geluidsniveau haalt die gelijk staat aan een straaljager of een stofzuiger. En het gras is niet altijd groener aan de overkant, getuige de diverse meldingen van lawaaierigheid bij de rivaliserende console.
Kijk, ik mag graag lezen in het PS3 topic, omdat ik sowieso alle ontwikkelingen rondom consoles/PCs en de gameindustrie an sich interessant vindt en ik in de toekomst vast wel tot aanschaf over zal gaan. Alleen wat me daar zo opvalt is dat dezelfde zaken van de 360 steeds aangehaald worden, door mensen die er zo weinig van weten of net een slechte ervaring hebben gehad met een 360. Dat kan gebeuren, maar het versterkt elkaar zo erg dat het niets meer met de realiteit te maken heeft.
En ik begrijp best dat als je zoveel betaalt voor een PS3 en er zo lang op gewacht hebt, dat je dan niets liever zou zien dan dat ding in alle opzichten superieur is. Ik zie ook vage beweringen dat de 360 niet in staat zou zijn iets als heavenly sword of een Ratchet & clank op het beeld te toveren. De begrenzing bestaat eerder uit het eigendom van de IP dan technische problemen. De zure werkelijkheid is dat die twee elkaar nooit zoveel zullen ontlopen. We wachten nog immer op die extra power die ergens in de PS2 begraven zou liggen, waardoor het een supercomputer zou worden. Is er ook nooit meer van gekomen. Wat voor mythe Sony ook in stand mag proberen te houden.
Er zullen best optimalisaties gemaakt worden (en die waren tot voor kort echt bitterhard nodig), maar zodra die extra kracht ontsloten wordt, dan zal die deels aangewend moeten worden om de (te) rigide architectuur van de RSX te ondersteunen. Ik heb dus mijn ernstige twijfels bij de zogenaamde technologische superioriteit.
Mn xbox360 is n launch en ik hoor m nauwelijks wanneer ik aan t gamen ben, in t dashbord moet ik mn oren er vlakboven houden en dan hoor ik m heel zachtjes spinnen.
Bij t afspelen van een hd dvd hoor ik al helemaal niks!
Spellen en online-ervaring zijn geweldig, de spellen zijn breathtaking mooi.
Ik heb nog overwogen om n ps3 te kopen voor F1 en gran turismo, maar toen ik in de winkel ging gamen voelde ik t al...die controllers zijn niks voor mij van die ps3.
De xbox-controllers met die grote analoge gas/rem schuiven werken erg goed, maar t stuurtje van Microsoft is helemaal geweldig. (mn logitech momo was niet beter!)
In t vergelijkingsfilmpje zaten soms wel behoorlijke verschillen in beeldkwaliteit, soms ook niet. Lijkt toch echt dat sony de techniek te moeilijk hebben gemaakt voor de ontwikkelaars van de games, de release was al uitgesteld vanwege problemen om t goed op de ps3 te zetten. (wat een prachtige game trouwens, dat assasin creed. Ga ik zeker halen)
Niet om ps3 te bashen overigens, ben blij dat die er is. Juist door dit soort concurentie worden de games en consoles alleen maar beter!
Verwijderd
je hebt wellicht nooit een nes gehad, dat kan een reden zijn waarom je een xbox pas lawaaierig vindt als het geluid die van een straaljager evenaart. ik vond de psx al irritant als je de cd hoorde 'seeken' oid. de spellen zijn echter werkelijk fenominaal, niet te geloven gewoon!
mijne wordt te heet omdat er 2 lampjes gaan branden als ik de verwarming op 20 graden zet, deze code schijnt voor oververhitting te staan en de xbox schakelt zichzelf uit. het betreft een gereviseerde, zonder extra heatsink. microsoft zegt dat alleen een rrod een probleem is, en dat 2 lampjes normaal zijn....
echt, als ik er 1 cent voor betaald had (100en euris voor de games spijtig genoeg), lees: als ik een bon van de klommel had, dan stuurde ik hem bij elke errorcode terug! totdat ik een stille kreeg!
mijne wordt te heet omdat er 2 lampjes gaan branden als ik de verwarming op 20 graden zet, deze code schijnt voor oververhitting te staan en de xbox schakelt zichzelf uit. het betreft een gereviseerde, zonder extra heatsink. microsoft zegt dat alleen een rrod een probleem is, en dat 2 lampjes normaal zijn....
Stofzuigers, straaljagers. Ik zou verhuizen als ik naast je woonde. Die verdomde 360 geluidsoverlast ook altijd. Binnenkort in het nieuws: Schrikbarende toename gehoorbeschadiging bij vooral jonge mannen.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 01:20:
je hebt wellicht nooit een nes gehad, dat kan een reden zijn waarom je een xbox pas lawaaierig vindt als het geluid die van een straaljager evenaart. ik vond de psx al irritant als je de cd hoorde 'seeken' oid. de spellen zijn echter werkelijk fenominaal, niet te geloven gewoon!
mijne wordt te heet omdat er 2 lampjes gaan branden als ik de verwarming op 20 graden zet, deze code schijnt voor oververhitting te staan en de xbox schakelt zichzelf uit. het betreft een gereviseerde, zonder extra heatsink. microsoft zegt dat alleen een rrod een probleem is, en dat 2 lampjes normaal zijn....echt, als ik er 1 cent voor betaald had (100en euris voor de games spijtig genoeg), lees: als ik een bon van de klommel had, dan stuurde ik hem bij elke errorcode terug! totdat ik een stille kreeg!
Kolere zeg! Heb net voor t eerst call of duty4 gespeeld pffff!
Zoiets heb ik nog nooit gezien. Het is zeker niet alsof je naar een film kijkt! Ik zweer je: alsof je in een film speelt! Wat? Alsof je er echt bent...wauw!
Die rit in die auto waarin je de president bent van dat moslimland, ongelooflijk!

Mmm, probeer nou maar s te gaan slapen :
Zoiets heb ik nog nooit gezien. Het is zeker niet alsof je naar een film kijkt! Ik zweer je: alsof je in een film speelt! Wat? Alsof je er echt bent...wauw!
Die rit in die auto waarin je de president bent van dat moslimland, ongelooflijk!
Mmm, probeer nou maar s te gaan slapen :
[ Voor 6% gewijzigd door Ferry34 op 17-11-2007 03:03 ]
nee jij zit aan je duim te zuigen nerd dat je bent jij weet toevallig dat een spel geperst wordt niet iedereen weet dat moet je niet van dit soort domme opmerkingen gaan makenArmada schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:27:
Zo, lekker aan die duim aan het zuigen? Branden van DVDs doe je thuis, echte spellen worden geperst.
modbreakje: Doe eens normaal joh.
Vertaling: ah, weer wat geleerd. Thanks.
[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 17-11-2007 11:27 ]
*knip*
Doe eens lief
Doe eens lief
[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 17-11-2007 20:09 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Verwijderd
Damn de laatste tijd koop ik achter elkaar prachtige titels voor de Xbox en het einde is niet in zicht:
November 23, 2007 Mass Effect
November 23, 2007 Kane & Lynch: Dead Men
November 23, 2007 Guitar Hero III: Legends of Rock
November 23, 2007 Need for Speed ProStreet
Als het goed is, kunnen de komende week weer 4 nieuwe games toevoegen aan onze games-list
Dit is toch niet meer normaal?
Weet iemand wat GH3 met zo'n zwart gitaar gaat kosten?
November 23, 2007 Mass Effect
November 23, 2007 Kane & Lynch: Dead Men
November 23, 2007 Guitar Hero III: Legends of Rock
November 23, 2007 Need for Speed ProStreet
Als het goed is, kunnen de komende week weer 4 nieuwe games toevoegen aan onze games-list
Dit is toch niet meer normaal?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 09:00 ]
Verwijderd
Even reageren op alle gamesites waar ze Assasins Creed een laag cijfer geven: BULLSHIT!
Ik ben vandaag op visite bij mijn ouders en ik mis mijn console met AC erin. Terwijl ik dit de laatste tijd dit niet heb gehad bij andere games. AC wereldje is echt verslavend en ik vind het leuk om daar bezig te zijn.
Dus hier ga ik een aantal dingen opsommen die Boris van Gamekings ook noemt:
Mocht je hem willen horen over wat hij denkt van AC spoel dan even door:
Klik
http://www.gamekings.tv/index.php?p=3204
Quote Boris:
- Ik zweer het je AC doet iets wat ik tot op heden nooit heb gespeeld
- Mensen die een 7 geven zijn allemaal smerige slijmballen die dik veel geld aannemen van microsoft
- Halo 3 is geen 10 maar eerder een 8 en bij AC wat echt iets nieuws is
echt origineel is en echt iets bij mij doet geef je een 7? FLIKKER TOCH OP MAN
- Het is meer afreageren van nep journalisten: door laag cijfer te geven vinden zij zich stoer
- Ik zweer het je: Als ik AC niet speel krijg ik heimwee: IK WIL DAAR NAAR TERUG
- Ubisoft is opgehouden met het uitbrengen van commerciele titels
- Deze shit gaat zich terugbetalen
- Als je kijkt hoe de stad is gemaakt, shit dit is dope: het moet beloond worden
- Dit soort games moeten niet gereviewed worden door broekkies!
- AC is echt een HOOGTEPUNT!!
- Zoiets nieuws, AC is GEWOON FANTASTISCH!!
Ik denk dat ik maar vandaag mijn afspraak afzeg en gewoon lekker naar huis ga om AC te spelen

Ik ben vandaag op visite bij mijn ouders en ik mis mijn console met AC erin. Terwijl ik dit de laatste tijd dit niet heb gehad bij andere games. AC wereldje is echt verslavend en ik vind het leuk om daar bezig te zijn.
Klik
Quote Boris:
- Mensen die een 7 geven zijn allemaal smerige slijmballen die dik veel geld aannemen van microsoft
- Het is meer afreageren van nep journalisten: door laag cijfer te geven vinden zij zich stoer
- Ik zweer het je: Als ik AC niet speel krijg ik heimwee: IK WIL DAAR NAAR TERUG
- Als je kijkt hoe de stad is gemaakt, shit dit is dope: het moet beloond worden
Ik denk dat ik maar vandaag mijn afspraak afzeg en gewoon lekker naar huis ga om AC te spelen
adviesprijs 109,95 , maar denk dat je hem wel voor 89 kunt vinden.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 08:54:
Online voor 85 maybe
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wat kan ik doen met die scart kabel die bij m'n premium zat?
De rode, witte en gele stekker gebruik ik al voor geluid (stereo) en beeld, maar waar dienen die andere stekkers voor?
En als ik de xbox digitaal wil aansluiten op m'n reciever, wat ga ik dan nodig hebben?
De rode, witte en gele stekker gebruik ik al voor geluid (stereo) en beeld, maar waar dienen die andere stekkers voor?
En als ik de xbox digitaal wil aansluiten op m'n reciever, wat ga ik dan nodig hebben?
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Ik heb het spel nog niet, maar ik zat net nog ff te kijken naar die E3 conferentie waarbij 2 makers van t spel even een kleine demo geven. Ik moet zeggen dat t er ongelooflijk mooi uitziet, als de hoofdpersoon daar op t dak zit en over heel jeruzalem uitkijkt.....heel bijzonder!Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 09:57:
Even reageren op alle gamesites waar ze Assasins Creed een laag cijfer geven: BULLSHIT!![]()
Klik
Quote Boris:
Ook dat je als speler overal door die stad kan rondlopen en klimmen, vind ik mooi gedaan.
Ik heb Halo3 gekocht en welgeteld 2x mee gespeeld en t pakt me totaal niet, maar dat assasin lijkt me een topper! Ik ga m zeker bestellen.
Waarom geloof ik dit niet..? Dat je je oren boven het apparaat moet houden om wat te kunnen horen?Ferry34 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 01:11:
[...]
Mee eens. Op dit moment staan zowel mn pc als mn xbox360 aan en mn pc is de enige die ik hoor.
Mn xbox360 is n launch en ik hoor m nauwelijks wanneer ik aan t gamen ben, in t dashbord moet ik mn oren er vlakboven houden en dan hoor ik m heel zachtjes spinnen.
Bij t afspelen van een hd dvd hoor ik al helemaal niks!

Mijn launch-exemplaar hoor ik ruim boven mijn PC uit. De PC suist zachtjes voor zich uit, de Xbox 360 zoeft al bij het opstarten in de dashboard. Daarboven uit is nog het hoog zeurende geluid van een ventilator te horen. Als ik een spel erin stop, gaat het volume nog 'ns flink omhoog. Alle Xboxen die ik gezien heb, kon ik helaas ook duidelijk horen.
Ik heb gister mijn controller omgeruild bij de MM en nu doet tie t helemaal goeeeeeeeeed!
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
http://xbox360.ign.com/articles/835/835896p1.html
Grappige actie:
Grappige actie:
Get Halo 3 Free
No, we're not kidding.
by Ryan Geddes
November 16, 2007 - If you buy an Xbox 360 before Dec. 21, Microsoft will send you a free copy of Halo 3, the company announced today.
According to the official Xbox web site, gamers who buy a new console between now and the deadline, sign up for a new Xbox Live account and register their systems with Microsoft will receive a copy of Halo 3 in their mailboxes.
The game will arrive by Jan. 18, Microsoft said.
The deal isn't combinable with other Microsoft offers or rebates and is limited to one submission per person.
Hear that? That's the sound of a million holiday wish lists exploding.
Update: This morning, Xbox.com was advertising this initiative on its Halo 3 Deals & Promotions page. By this afternoon, however, the page was gone. This link to the promotion's registration page still works, though. We've contacted Microsoft for clarification on the deal, and we'll let you know more as soon as possible.
Verwijderd
ik heb nog nooit in mijn leven een stille xbox gehoord. als die bestond dan had iemand vast een filmpje ervan op youtube gezet.ymmv schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:19:
[...]
Waarom geloof ik dit niet..? Dat je je oren boven het apparaat moet houden om wat te kunnen horen?![]()
Mijn launch-exemplaar hoor ik ruim boven mijn PC uit. De PC suist zachtjes voor zich uit, de Xbox 360 zoeft al bij het opstarten in de dashboard. Daarboven uit is nog het hoog zeurende geluid van een ventilator te horen. Als ik een spel erin stop, gaat het volume nog 'ns flink omhoog. Alle Xboxen die ik gezien heb, kon ik helaas ook duidelijk horen.
Nou dat zijn echt argumenten die me wegblazenVerwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 09:57:
Even reageren op alle gamesites waar ze Assasins Creed een laag cijfer geven: BULLSHIT!![]()
Klik
Quote Boris:
Ik ga de game nog wel kopen, maar ik kan me goed vinden in de kritiek. Bugs en slechte AI doen een spel niet goed. De sfeer mag dan nog zo mooi zijn. Overigens zou ik een 8 op Halo 3 weer te laag vinden, dat spel was voor mij vooral qua singleplayer een unieke ervaring die Bioshock overtrof. Maargoed, dat ben ik dan weer, ik hou wel van die massale epic-achtige games met ook nog eens goede gameplay.
Verwijderd
Ferry ik heb dus ook Halo 3 gekocht en liet mij verleiden met al het hype eromheen maar moet zeggen dat ik het een teleurstelling vind. Het heeft mij voor geen seconde geboeid. Ik heb ook Halo 1 en 2 en moet zeggen dat ik het gewoon een goed uitgewerkt spel vind maar Assasins Creed is iets totaal anders. Zo verslavend om daar in je wereldje rond te hangen. Te springen en klimmen. Zo vernieuwend met dat 'blend' gebeuren. Dus ik raad het je echt aan om het aan te schaffen als je toe bent aan iets vernieuwends waar je echt de graphics van next-gen zult zien! It's mindblowing!Ferry34 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:10:
[...]
Ik heb het spel nog niet, maar ik zat net nog ff te kijken naar die E3 conferentie waarbij 2 makers van t spel even een kleine demo geven. Ik moet zeggen dat t er ongelooflijk mooi uitziet, als de hoofdpersoon daar op t dak zit en over heel jeruzalem uitkijkt.....heel bijzonder!
Ook dat je als speler overal door die stad kan rondlopen en klimmen, vind ik mooi gedaan.
Ik heb Halo3 gekocht en welgeteld 2x mee gespeeld en t pakt me totaal niet, maar dat assasin lijkt me een topper! Ik ga m zeker bestellen.
Verwijderd
niet de 1e keer dat de pu geld aangenomen heeft voor een review: zo gaven ze state of emergency een 9 of een 10 als ik me niet vergis. dat heeft mijn vertrouwen wel een beetje geschaad.DarkShadow schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:44:
[...]
Nou dat zijn echt argumenten die me wegblazen
Ik ga de game nog wel kopen, maar ik kan me goed vinden in de kritiek. Bugs en slechte AI doen een spel niet goed. De sfeer mag dan nog zo mooi zijn. Overigens zou ik een 8 op Halo 3 weer te laag vinden, dat spel was voor mij vooral qua singleplayer een unieke ervaring die Bioshock overtrof. Maargoed, dat ben ik dan weer, ik hou wel van die massale epic-achtige games met ook nog eens goede gameplay.
Hmmz, vraagje
Op de map staan Scholars en Vigilantes ook als objectes gemarkeerd, maar daar kun je toch helemaal niks mee doen? Scholars kun je in blenden, maar echt spannend is dat niet, en Vigilantes ben ik nog niet helemaal achter wat die doen
Iemand die me dit kan vertellen?
[Late-edit] Fout topic eigenlijk, maar bedank voor het antwoord zwAf
Op de map staan Scholars en Vigilantes ook als objectes gemarkeerd, maar daar kun je toch helemaal niks mee doen? Scholars kun je in blenden, maar echt spannend is dat niet, en Vigilantes ben ik nog niet helemaal achter wat die doen
Iemand die me dit kan vertellen?
[Late-edit] Fout topic eigenlijk, maar bedank voor het antwoord zwAf
[ Voor 11% gewijzigd door BM op 17-11-2007 14:56 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Vigilantes houden de guards tegen als je probeer te ontsnappen
De review van Eurogamer is prima. Alles wordt netjes verwoord, en onderbouwd. De minpunten worden duidelijk neergezet, en daar komt een cijfer uitrollen.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 09:57:Quote Boris:
Dan komen onze Gamekings, en die zeggen: Dope, vette shit, blabla.
Het hele verhaal wat hij verteld is echt onzin. Omdat het spel bloedmooi is, en orgineel, mag je het opeens niet hebben over de Gameplay die niet altijd even goed is, en zichzelf herhaalt. Of de gevechten die met 1 knop worden afgewerkt, of de domme AI?
Wat een bull. Ik ga AC ook zeker nog halen, maar ben mij wel bewust van de minpunten, en dan is een cijfer als een 8 gewoon op zijn plek.
Als je puur en alleen naar de cijfers kijkt, kan je een verkeerd beeld krijgen van het spel. Lees je de hele review, dan zie je dat iedereen positief is, en het heel veel potentie heeft, maar dat het gewoon nog niet is waar het moet zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 17-11-2007 14:54 ]
Verwijderd
Eurogamer is een n00b sitez0r (of iets dergelijksPWM schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 14:52:
[...]
De review van Eurogamer is prima. Alles wordt netjes verwoord, en onderbouwd. De minpunten worden duidelijk neergezet, en daar komt een cijfer uitrollen.
Dan komen onze Gamekings, en die zeggen: Dope, vette shit, blabla.
Het hele verhaal wat hij verteld is echt onzin. Omdat het spel bloedmooi is, en orgineel, mag je het opeens niet hebben over de Gameplay die niet altijd even goed is, en zichzelf herhaalt. Of de gevechten die met 1 knop worden afgewerkt, of de domme AI?
Wat een bull. Ik ga AC ook zeker nog halen, maar ben mij wel bewust van de minpunten, en dan is een cijfer als een 8 gewoon op zijn plek.
Als je puur en alleen naar de cijfers kijkt, kan je een verkeerd beeld krijgen van het spel. Lees je de hele review, dan zie je dat iedereen positief is, en het heel veel potentie heeft, maar dat het gewoon nog niet is waar het moet zijn.
ik wel binnenkortVerwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:30:
[...]
ik heb nog nooit in mijn leven een stille xbox gehoord. als die bestond dan had iemand vast een filmpje ervan op youtube gezet.
Eurogamer wordt gezien als 1 van de betere review sites die door veel mensen wordt geprezen. Maar goed, aan het niveau van jou post te zien hoef ik daar verder geen woord aan vuil te maken.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:46:
[...]
Eurogamer is een n00b sitez0r (of iets dergelijks), Boris is een 1337 gamer en begrijpt games heel goed. 7 van de 10 is echt te laag voor zo'n game. Het had makkelijk een 9 gekund. PGR 4 krijgt ook een 9
Ik heb zelf ook PGR 3 en 4; persoonlijk vind ik een PGR 4 veel en veel minder spectaculair dan AC.
Verwijderd
Knap dat jij niveau uit een posting kunt halen en je zo boven mij kan prijzen terwijl het net zo goed andersom kan zijn. Maar goed dat gaat misschien boven jouw niveau uitsteken en laat ik mij daar niet druk om maken. Euroga(y)mer wordt gezien als 1 van de betere review sites door veel mensen? Sinds wanneer ben jij marketing manager en met welk geld heb jij een marktonderzoek gedaan onder hun doelgroep met daarbij behorende profielschets van de websitebezoeker?DeepSeven schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:02:
[...]
Eurogamer wordt gezien als 1 van de betere review sites die door veel mensen wordt geprezen. Maar goed, aan het niveau van jouW post te zien hoef ik daar verder geen woord aan vuil te maken.

touché.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:34:
[...]
Knap dat jij niveau uit een posting kunt halen en je zo boven mij kan prijzen terwijl het net zo goed andersom kan zijn. Maar goed dat gaat misschien boven jouw niveau uitsteken en laat ik mij daar niet druk om maken. Euroga(y)mer wordt gezien als 1 van de betere review sites door veel mensen? Sinds wanneer ben jij marketing manager en met welk geld heb jij een marktonderzoek gedaan onder hun doelgroep met daarbij behorende profielschets van de websitebezoeker?
Man, wat zitten jullie toch weer te zeiken over een review waar je wel/niet mee eens bent.
een review is uiteindelijk gewoon een persoonlijke mening, vandaar dat de cijfers gewoon verschillen.
dat iemand anders Britney Spears of Backstreet Boys helemaal de shit vindt, maar ik vind het bagger dan luister ik er toch gewoon niet naar?
ontopic:
ik verwachte niks van Halo 3 (ben helemaal geen Halo fan) en was blij verrast: een zeer vermakelijke game.
ik verwachte ook niks van Assassins Creed: het ziet er prachtig uit, de blending met de massa wat volgens mij een voorproefje is op de nieuwe Splintercell. maar de game zelf? ik ben in de 2de stad bezig en ik vind de game helemaal niet boeiend: alweer van dak naar dak springen/klimmen? mensen om zeep helpen? viewpoints klimmen, mensen redden, zakkenrollen? vlaggen verzamelen? Ik ga liever een potje voetballen of weer terug naar COD4, of zelfs naar Naruto: wat een leuke game is dat om te spelen. (ben trouwens wel een fan van Ubisoft games) Maar AC? de setting van nu naar vroeger werkt bij mij niet, memory diving is op zich een heel cool (ala GITS), maar in AC doet het met niets. Afgezien van de blonde assistent voel ik me helemaal niet aangetrokken tot de game
een review is uiteindelijk gewoon een persoonlijke mening, vandaar dat de cijfers gewoon verschillen.
dat iemand anders Britney Spears of Backstreet Boys helemaal de shit vindt, maar ik vind het bagger dan luister ik er toch gewoon niet naar?
ontopic:
ik verwachte niks van Halo 3 (ben helemaal geen Halo fan) en was blij verrast: een zeer vermakelijke game.
ik verwachte ook niks van Assassins Creed: het ziet er prachtig uit, de blending met de massa wat volgens mij een voorproefje is op de nieuwe Splintercell. maar de game zelf? ik ben in de 2de stad bezig en ik vind de game helemaal niet boeiend: alweer van dak naar dak springen/klimmen? mensen om zeep helpen? viewpoints klimmen, mensen redden, zakkenrollen? vlaggen verzamelen? Ik ga liever een potje voetballen of weer terug naar COD4, of zelfs naar Naruto: wat een leuke game is dat om te spelen. (ben trouwens wel een fan van Ubisoft games) Maar AC? de setting van nu naar vroeger werkt bij mij niet, memory diving is op zich een heel cool (ala GITS), maar in AC doet het met niets. Afgezien van de blonde assistent voel ik me helemaal niet aangetrokken tot de game
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
AAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH 
Post ik net nog het volgende bericht in het AC topic:
Haal ik het spel eruit, Allemaal (ronde) krassen op de schijf!
Wat nu?! kan ik me bijschrijven in het grote xbox defect topic? godver wat baal ik hier enorm van.
Xbox staat in een solide kast en geen trillingen of wat dan ook. &$!@(*#
Edit: heb gelijk al m;n spellen nagekeken en AC is de enige met krassen
Edit2: Geprobeerd toch AC nogmaals te starten maar die stopt na het intro filmpje...
*zucht*
Ga ik verder spelen, komt er in beeld: Disc unreadable.Fietsbel schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:33:
Wat een enorm bruut spel is het toch! tuurlijk zijn er zat dingen die nog beter uitgewerkt hadden kunnen worden, maar ik heb in tijden niet zoveel tijd doorgebracht met een spel zoals deze. Normaal ben ik na een uurtje wel klaar met gamen en ga ik wat anders doen, maar dit spel blijft boeien. Ben nog amper het spel zelf aan het spelen, ben meer bezig met de vlaggetjes zoeken, rondspringen, soldaatjes afmaken en ga zo maar door. Ook de steden en de velden waarin je rent zijn enorm.
Erg leuk
Wat nu?! kan ik me bijschrijven in het grote xbox defect topic? godver wat baal ik hier enorm van.
Edit2: Geprobeerd toch AC nogmaals te starten maar die stopt na het intro filmpje...
*zucht*
[ Voor 7% gewijzigd door Fietsbel op 17-11-2007 18:16 ]
39
Vandaag ook even die gratis game gespeeld van van de week 
Wat een vaag spel is dat, op zich wel lachen
Wat een vaag spel is dat, op zich wel lachen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
dit is een kleine prijs die je moet betalen om AC op het main ontwikkel platform te mogen spelenFietsbel schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:10:
AAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH
[...]
Ga ik verder spelen, komt er in beeld: Disc unreadable.
*zucht*
ben blij dat de 360 je AC gemold heeft ipv een spel als bioshock of halo3
Nee ik zit te liegen, nou goed? Blijkbaar weet jij beter hoe mijn xbox360 klinkt die bij me thuis staat. Dat is ook de reden waarom ik nog geen nieuwe xbox360 met hdmi heb gekocht. Mn xbox360 is fluisterstil en de kans is groot dat n andere minder stil is.ymmv schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:19:
[...]
Waarom geloof ik dit niet..? Dat je je oren boven het apparaat moet houden om wat te kunnen horen?![]()
Verwijderd
nou, als je een wereldberoemd youtube filmpje wil maken, film even je fluisterstille 360.Ferry34 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:41:
[...]
Nee ik zit te liegen, nou goed? Blijkbaar weet jij beter hoe mijn xbox360 klinkt die bij me thuis staat. Dat is ook de reden waarom ik nog geen nieuwe xbox360 met hdmi heb gekocht. Mn xbox360 is fluisterstil en de kans is groot dat n andere minder stil is.
jij hebt namelijk een speciale xbox, 1 op 8 miljoen speciaal
Misschien zijn jullie allemaal wel mensen die graag zeuren op kleine details als een beetje meer lawaai dan een NES? Mijn Xbox is niet stil maar dat verwacht ik ook helemaal niet... als het volume op normaal niveau staat hoor ik m'n Xbox niet meer (Lees: ik let er niet op omdat ik in de game zit). Zelfs al speel ik zonder geluid dan is het nog niet storend.
Game gewoon en zeur niet zo... je zult zien dat je er ook ineens geen last meer van hebt
Game gewoon en zeur niet zo... je zult zien dat je er ook ineens geen last meer van hebt

idd. ik weet echt niet hoe sommige mensen gamen, maar ik heb mij nog nooit aan het geluid gestoordDennahz schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:54:
Misschien zijn jullie allemaal wel mensen die graag zeuren op kleine details als een beetje meer lawaai dan een NES? Mijn Xbox is niet stil maar dat verwacht ik ook helemaal niet... als het volume op normaal niveau staat hoor ik m'n Xbox niet meer (Lees: ik let er niet op omdat ik in de game zit). Zelfs al speel ik zonder geluid dan is het nog niet storend.

Ik heb echt al bijna een week niet meer gegamed, best erg. Mja volgende week wil ik echt een keer aan die nieuwe zelda beginnen. Ik ben niet zo'n verstokte gamer
\0/ AC doet het weer, met autopoets (maguiers scratchx) de mini krasjes weggehaald en nu doet het spel het weer perfect 
Wel bizar dat zoiets zomaar kan gebeuren.
Wel bizar dat zoiets zomaar kan gebeuren.
39
Zeg eens tegen die boris dat hij zijn forumgenoten bij zich houdt? Wat voor zielig laag niveau is dit nu weer?Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:46:
[...]
Eurogamer is een n00b sitez0r (of iets dergelijks), Boris is een 1337 gamer en begrijpt games heel goed. 7 van de 10 is echt te laag voor zo'n game. Het had makkelijk een 9 gekund. PGR 4 krijgt ook een 9
Ik heb zelf ook PGR 3 en 4; persoonlijk vind ik een PGR 4 veel en veel minder spectaculair dan AC.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
als je toch zoveel nadelen aan je xbox hebt geef dan maar aan mij kan ik teminste system link spelen met mijn vader over COD2Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:48:
[...]
nou, als je een wereldberoemd youtube filmpje wil maken, film even je fluisterstille 360.
jij hebt namelijk een speciale xbox, 1 op 8 miljoen speciaal
Verwijderd
ehm.. you don't want to do that.... als je live accound je lief isamoi schreef op zondag 18 november 2007 @ 07:57:
[...]
als je toch zoveel nadelen aan je xbox hebt geef dan maar aan mij kan ik teminste system link spelen met mijn vader over COD2
Zelfs als ik de xbox als media extender gebruik dan erger ik me nog niet aan het geluid. En ding staat misschien een meter of 3 bij me vandaan dan. Gewoon geluid van de tv wat harderWaypoint schreef op zondag 18 november 2007 @ 00:16:
[...]
idd. ik weet echt niet hoe sommige mensen gamen, maar ik heb mij nog nooit aan het geluid gestoord! Hoeveel moeite sommige mensen doen voor die falcon editie, als het ding het niet meer doet stuur je hem toch op , daar heb je toch garantie voor (alhoewel je dat niet hoopt natuurlijk).
.
Ik heb echt al bijna een week niet meer gegamed, best erg. Mja volgende week wil ik echt een keer aan die nieuwe zelda beginnen. Ik ben niet zo'n verstokte gamer
ooh je hebt em gemod?Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 10:30:
[...]
ehm.. you don't want to do that.... als je live accound je lief is
360 geluid gerelateerd vraagje.
Een mooie manier om het geluid van de 360 te overstemmen is natuurlijk muziek. Over het algemeen vind ik de muziek de bij de spellen zelf zit prima. Maar met spellen zoals pgr3 (en wsl 4) die toch al bestaande muziek afspelen is het wel leuk om je eigen mp3's te spelen.
Ik weet dat je kunt media streamen met een pc, of een mp3 speler kan koppelen. Wat ik echter wil ik gewoon wat mp3'tjes op mijn 360 zetten. Ze staan nu op een memory stick, en die wil ik niet aan mijn box laten hangen.
Gisteren een beetje lopen te zoeken in de menu structuur maar ik kan die optie echt niet vinden
De vraag is dus, kan je mp3 van een memory stick naar de 360 hd kopiëren?
Een mooie manier om het geluid van de 360 te overstemmen is natuurlijk muziek. Over het algemeen vind ik de muziek de bij de spellen zelf zit prima. Maar met spellen zoals pgr3 (en wsl 4) die toch al bestaande muziek afspelen is het wel leuk om je eigen mp3's te spelen.
Ik weet dat je kunt media streamen met een pc, of een mp3 speler kan koppelen. Wat ik echter wil ik gewoon wat mp3'tjes op mijn 360 zetten. Ze staan nu op een memory stick, en die wil ik niet aan mijn box laten hangen.
Gisteren een beetje lopen te zoeken in de menu structuur maar ik kan die optie echt niet vinden
10 second ninja DONE
Verwijderd
Nee..Sagat schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:45:
Gisteren een beetje lopen te zoeken in de menu structuur maar ik kan die optie echt niet vinden![]()
Idd nee, maar als het goed is kan je wel rechtstreeks van stick streamen, ik doe dit met mn Ipod.Sagat schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:45:
Gisteren een beetje lopen te zoeken in de menu structuur maar ik kan die optie echt niet vinden![]()
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Probleempje met uitzendinggemist.nl
Als ik naar herhalingen kijk op uitzendinggemist.nl stopt de video stream op ongeveer 11 minuten. Ik moet dan de stream opnieuw starten, vooruit spoelen om vervolgens weer ongeveer 11 min. te kunnen kijken voordat het beeld er weer mee kapt. Ik heb een xbox360 geconnect met Vista Ultimate.
Gewone video streams vanaf mijn eigen harddisk lopen zonder enig probleem. En mijn Tiscali bandbreedt kan het ook niet zijn (12Mb).
Iemand de zelfde ervaringen of geen problemen? Of zelfs een oplossing?
Als ik naar herhalingen kijk op uitzendinggemist.nl stopt de video stream op ongeveer 11 minuten. Ik moet dan de stream opnieuw starten, vooruit spoelen om vervolgens weer ongeveer 11 min. te kunnen kijken voordat het beeld er weer mee kapt. Ik heb een xbox360 geconnect met Vista Ultimate.
Gewone video streams vanaf mijn eigen harddisk lopen zonder enig probleem. En mijn Tiscali bandbreedt kan het ook niet zijn (12Mb).
Of een CD rippen met, en opslaan op de 360S2S schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:15:
[...]
Idd nee, maar als het goed is kan je wel rechtstreeks van stick streamen, ik doe dit met mn Ipod.
www.oldskoolnl.nl
ik wil ook uitzendinggemist kijken maar mijn xbox start ze niet eens op omdat ie ze niet kan lezen dat bestand kan jij me dan helpen om het dan aan de praat te krijgen. probeer ik het probleem te vinden van dat 11 min prob.BlueTec schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:26:
[ Voor 7% gewijzigd door amoi op 18-11-2007 15:05 ]
Verwijderd
Zijn er mensen die de 360 aangesloten hebben via HDMI en het geluid via de optische uitgang op de microsoft-kabel via een receiver naar de speakers heeft lopen? En werkt dit? Ik heb er hier over gelezen, maar het was mij niet duidelijk of mensen dit echt hebben gedaan.
edit:
Hmmm.....nadat ik even wat beter gekeken heb, blijkt dit wel het geval. Inclusief demonstratie-video ed
Hmmm.....nadat ik even wat beter gekeken heb, blijkt dit wel het geval. Inclusief demonstratie-video ed
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 15:26 ]
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem ook met vista ultimate.BlueTec schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:26:
Misschien is vista het probleem, een oplossing heb ik nog niet kunnen vinden.
Dus als iemand het zeker weet!? Dan graag
laat me raden, dit is net als met de x-box 1. je kan een bestaande cd uit de winkel rippen naar de hd. maar niet mp3 bestandjes kopiërenRoppedop schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:42:
[...]
Of een CD rippen met, en opslaan op de 360
10 second ninja DONE
Verwijderd
nou nou nou wat zijn we weerSagat schreef op zondag 18 november 2007 @ 15:50:
[...]
laat me raden, dit is net als met de x-box 1. je kan een bestaande cd uit de winkel rippen naar de hd. maar niet mp3 bestandjes kopiëren
ik ben blij dat microsoft niet toestaat dat je je eigen media op je 360 zet, bij sony wordt het namelijk door je strot geduwd, al die 'open standaarden' en daarnaast betaalde je er tot voor kort extra voor!
niet
ontopic: AC heeft disc read errors nu
edit: nog nooit disc read errors gehad, heb halo3, gears en r6: vegas van begin tot eind uitgspeeld, nooit read errors gehad *afkloppen*
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 16:01 ]
Heb je ook een XBOX360 met Vista of een andere combinatie. Ik had problemen met het connecten van de 360 met vista omdat de 360 nog een oude connectie had met mijn vorige MCE2005. Die connectie moest ik deleten voordat de nieuwe connectie geaccepteerd werd.amoi schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:50:
[...]
ik wil ook uitzendinggemist kijken maar mijn xbox start ze niet eens op omdat ie ze niet kan lezen dat bestand kan jij me dan helpen om het dan aan de praat te krijgen. probeer ik het probleem te vinden van dat 11 min prob.
Verwijderd
nee, ik heb de xbox van een vriend gekregen toen hij de elite kocht. maar hij speelt er bij mij vaker op, mede doordat zijn elite alweer voor de 2e keer weg is. de elite is nog brakker dan de originele lijkt het, 'mijne' is namelijk pas 1 keer rrod geweest en de elite dus al 2 keer.. 1 keer op 2 jaar versus 2 keer op 2/3 maanden.
edit: hij slikt wel zelf gebackupte media, en maar goed ook, met al die krassen die de xbox maakt.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 16:30 ]
Ik heb ultimate alliance gevonde voor een leuke prijsje, is het iets?
http://www.economicguy.nl...alog/index.php?cPath=1_36
http://www.economicguy.nl...alog/index.php?cPath=1_36
ola
Nee, maar op CD (/DVD) branden en dan kopiëren is voor zover ik weet wel mogelijk.Sagat schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:45:
[ Voor 60% gewijzigd door Muthas op 18-11-2007 16:32 ]
Verwijderd
op dvd is niet mogelijk, op cd wel, je moet het dan echter opnieuw laten comprimeren door je xbox, daar je er een (redbook) audio cd van maakt.Muthas schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:32:
[...]
Nee, maar op CD (/DVD) branden en dan kopiëren is voor zover ik weet wel mogelijk.
dus cd > mp3 > cd > xbox wma (lol). de kwaliteit wordt hier niet beter op, maar ik lees net dat de reden ervoor is dat je het xbox geluid wil overstemmen, dat moet zeker lukken, als je tv dat volume ondersteund. een goedkopere, en fijnere oplossing is overigens een koptelefoon gebruiken, zo heb je nergens last van
btw mijn kat
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 16:36 ]
ik heb een 360 geconnect met vista. hij wil geen uitzendinggemist enzo niet afspelenBlueTec schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:10:
[...]
Heb je ook een XBOX360 met Vista of een andere combinatie. Ik had problemen met het connecten van de 360 met vista omdat de 360 nog een oude connectie had met mijn vorige MCE2005. Die connectie moest ik deleten voordat de nieuwe connectie geaccepteerd werd.
Ik heb net CoD4 gehaald, en zie 1080P op het hoesje. Iemand dit geprobeerd? En ziet het er beter uit?
Anders toch maar eens een 1080P tv halen. Tot nu toe had ik de content er niet voor.
EDIT:
Oh, en voor de liefhebber:
Een Xbox 360 + Wireless Pack + 3 games voor 399,- bij de Videoland.
Geen mega aanbieding, maar zeker niet slecht.
Anders toch maar eens een 1080P tv halen. Tot nu toe had ik de content er niet voor.
EDIT:
Oh, en voor de liefhebber:
Een Xbox 360 + Wireless Pack + 3 games voor 399,- bij de Videoland.
Geen mega aanbieding, maar zeker niet slecht.
[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 18-11-2007 18:44 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Blijf ontopic! Reageer inhoudelijk en onderbouwd en blijf netjes!
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt!
Blijf ontopic! Reageer inhoudelijk en onderbouwd en blijf netjes!
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt!