Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.825 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

kbloem schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:56: Hoeveel winst maken developers tegenwoordig. Bioware gekocht voor 630 miljoen door EA.
Lol, de meeste Developers hebben moeite BreakEven te draaien. Zelfs een EA maakt niet of nauwelijks winst.

Mario 1 werd door 10 mensen in elkaar gezet in 6 maanden. Een Gears of War heeft minimaal 250 man 3 jaar zitten, werkend op apparatuur waar jij alleen van kan dromen.

Maar het mag niets kosten.

Ubisoft heeft kwartaal achter kwartaal verlies gedraaid, en zowel Sony als Microsoft zijn niet winstgevend met respectievelijk de PS3 en de 360.

Waar al die florisante verhalen toch altijd vandaan komen :?

Boehoe: "EA heeft C&C kapot gemaakt"
Ja, en als iedereen die Red Alert speelde het spel gewoon had gekocht, had Westwood vandaag nog bestaan.

De reden dat bedrijven als EA bestaan, is omdat investeerders vertrouwen hebben in de Games markt, niet omdat de resultaten zo goed zijn. EA heeft laatste cijfers van het kwartaal vrijgegeven, en dan is voor het derde kwartaal achter elkaar hartstikke verlieslatend.

Het is dat investeerders er vertrouwen in hebben, als dat een keer mis gaat.....

Ach, als je het vergelijkt met de games markt valt het weer mee.

De 360 met een marktaandeel van nog geen 7% verkoopt 4x meer games dan er PC games worden weggezet door EA.

[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 14-11-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06
Tja het enige wat mij ervan weerhoudt om een spel wat ik graag wil te downloaden is dat ik me kan voorstellen hoeveel tijd, werk en geld erin zit. Wat is nou 60 Euro voor een game waar je veel plezier aan kan beleven? Games als PES 2008 en Halo 3 (en zo waarschijnlijk ook AC) heb ik gewoon gekocht, en beleef er nog steeds veel plezier aan. Dan is die 60 Euro een prima investering lijkt me. Zeker als je bedenkt dat als iedereen zou gaan downloaden dat we dan over een paar jaar wellicht helemaal niks meer hebben om te gamen. Want bedrijven willen graag winst maken, of op z'n minst quitte draaien...

Natuurlijk, ook ik download wel eens een game (niet voor console want niet omgebouwd) maar dat zijn dan wel games waar ik niet echt naar uitkijk, of waarvan ik denk/weet dat ik er snel op uitgekeken ben. Ik installeer ze, speel ze, kom tot de conclusie dat het idd niks voor mij is en flikker ze weer van m'n PC af.

En natuurlijk, ook ik doe wel eens een miskoop, dan heb ik 60 Euro betaald voor een game die ik achteraf helemaal niet zo leuk vind, jammer dan, dat verlies moet je nemen. Overigens hoeft dat tegenwoordig helemaal niet meer te gebeuren op de 360, met het mooie demo systeem waarmee je de meeste games al kunt uitproberen.

* Denman hobbelt ff naar de gameshop, kijken of AC er al is :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

PWM schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:04:
[...]
De 360 met een marktaandeel van nog geen 7% verkoopt 4x meer games dan er PC games worden weggezet door EA.
En dat is ook enkel omdat er voor 360 (en andere spelconsoles) veel minder gecopiëerd wordt dan op het pc platform. Om die redenen kiezen uitgevers vandaag de dag veel liever voor spelconsoles.

Grappig dat het argument vroeger was "jamaar, ik wil het spel eerst proberen". Tegenwoordig hebben we oh-zo-handige demo's en nu durft men zelfs "jamaar, ik wil helemaal niet betalen voor de inhoud" zeggen. Tragisch...

[ Voor 20% gewijzigd door boe2 op 14-11-2007 12:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen om 9 uur s ochtends bij xl media store in hoorn kun je assassins creed halen voor 45 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
kbloem schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:56:
Is downloaden zo erg dan? De een roept downloaden klopt niet, je verneukt de gamesindustrie. Heel nobel maar hoeveel gekopieerde films hebben ze thuis. Op wat voor een besturingssysteem met wat voor een licentie typen ze uberhaupt dat soort berichten? Hoeveel winst maken developers tegenwoordig. Bioware gekocht voor 630 miljoen door EA. Need i say more? Ik geef geld uit aan games die het waard zijn.

Maar ontopic maar weer. Assassins Creed en Mass Effect zijn zeker kopertjes. Kun je tenminste nog wat avonduren in deze winter mee slijten....
hypocriete mensen hou je altijd... ik heb iets tegen op iemand die een geflashte 360 heeft en geen enkel origineel spel. Dat stoort me echt. Als je 20 originelen hebt en 1 a 2 kopieen dan kan ik me er nog in vinden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet of de standaard instelling 50 HZ van de xbox? Ik moest het naar 60 HZ instellen en blijkt ook dat spellen alleen op 60 HZ kunnen draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Hebben we hier allemaal een originele windows vista of xp draaien dan? Heeft geen van jullie een abb. bij eweka lopen? Download niemand iets van limewire? Kijken we allemaal alle films in de bioskoop of huren we alles in de videotheek? Heeft niemand een stapel gebrande mp3 cd's?

Of de meeste zijn niet eerlijk of niet objectief....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:49:
Iemand die weet of de standaard instelling 50 HZ van de xbox? Ik moest het naar 60 HZ instellen en blijkt ook dat spellen alleen op 60 HZ kunnen draaien?
Met Oblivion moet je op 60hz spelen. Hoe dat met andere games is weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:40:
[...]
Als je 20 originelen hebt en 1 a 2 kopieen dan kan ik me er nog in vinden.
Dan zie ik de reden van die 1/2 kopieen ook niet eigenlijk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Phusebox schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:40:
[...]

hypocriete mensen hou je altijd... ik heb iets tegen op iemand die een geflashte 360 heeft en geen enkel origineel spel. Dat stoort me echt. Als je 20 originelen hebt en 1 a 2 kopieen dan kan ik me er nog in vinden.
Ik had mijn xbox ook geflashed, maar heb het er weer af gehaald.
Ik had al 8 orginele spellen toen ik flashde, maar de gedownloade spellen speelde ik niet, en wilde het risico van een Live ban ook niet lopen.
(De Guitar Hero 2 mods waren de enige echte vette downloads)
Heb nu 13 Orginele spellen en binnenkort 16 ;)
Nu nog een xbox, want hij kan elk moment terugkomen :D
En mijn Vista/Films/CD's zijn ook legaal.. ik ben veranderd.... voelt goed :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 18:15
ReCreator schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:58:
[...]

Ik had mijn xbox ook geflashed, maar heb het er weer af gehaald.
Ik had al 8 orginele spellen toen ik flashde, maar de gedownloade spellen speelde ik niet, en wilde het risico van een Live ban ook niet lopen.
(De Guitar Hero 2 mods waren de enige echte vette downloads)
Heb nu 13 Orginele spellen en binnenkort 16 ;)
Nu nog een xbox, want hij kan elk moment terugkomen :D
En mijn Vista/Films/CD's zijn ook legaal.. ik ben veranderd.... voelt goed :)
Ja dat vind ik dus ook, het voelt gewoon goed. Ik heb ook ongeveer 3 jaar geleden al mijn gebrande cd's en dvd's eruit gegooid. Letterlijk weggegooid.

En ik doe het niet eens uit "moraal" ofzo, maar het voelt gewoon goed. Het staat ook goed in je kast, alles gewoon origineel. Tuurlijk download ik wel wat illegaals... series 24, Lost enzo. En wat muziek ooit. Verder is echt vrijwel alles bij mij thuis legaal, ook mijn windows en osx op mijn computers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:57

lordsnow

I know nothing

Ik heb hier een vraag van iemand, deze heeft twee XBOX360's draaien achter een router. Hij wil Call of Duty 4 spelen op allebij de XBOX360's. In de router heeft hij al de poorten van CoD4 geforward naar de eerste XBOX, maar wanneer hij de tweede XBOX wil toevoegen dan lukt dat niet.

(Logisch - je kan niet dezelfde port forwarden in de router naar twee verschillende adressen. Dit heb ik ook uitgelegd, maar volgens deze persoon heeft het wel gewerkt met een vorige router, waar hij zelfs met 3 XBOX360's CoD heeft gespeeld...).

Mijn vraag is dus, weet iemand of je in CoD4 voor de XBOX360 zelf kan opgeven welke poorten het spel moet gebruiken, zodat je deze kan instellen in de router. Of een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik download alleen nog spellen voor de DS, puur om ze uit te proberen. En ik download ze dan enkel en alleen omdat Nintendo te achterlijk is om in Europa downloadbare demo's beschikbaar te maken. Meestal speel ik die ROMs een dagje. Is het niks, dan gaan ze van het SD-tje af, is het wel wat, dan koop ik het spel gewoon.

Verder kopieer ik niets meer. Al m'n software is legaal, en muziek download ik niet meer. Ja, ik heb nog wel een hoop gedownloade MP3's en ja, eigenlijk zou ik die weg moeten gooien, maar ja, daar ben ik dan weer net te hypocriet voor. Films downloadde ik sowieso al niet, ik vind het makkelijker om naar de videotheek te lopen en drie euro neer te leggen voor precies wat ik wil in goeie kwaliteit dan een geschikte download te zoeken.

Voor de 360 en de PC heb je demo's zat, hoe het met de Wii en PS3 zit weet ik niet, maar als je daar ook van vrijwel alle titels demo's kan downloaden, dan zie ik niet meer in waarom mensen nog oprecht kunnen beweren dat ze wel moeten downloaden.

En wat ReCreator en Thomaszki zeggen.. inderdaad, voelt gewoon goed. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

kbloem schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:51:
Hebben we hier allemaal een originele windows vista of xp draaien dan?
Yep
Heeft geen van jullie een abb. bij eweka lopen?
Nope
Download niemand iets van limewire?
Nee
Kijken we allemaal alle films in de bioskoop of huren we alles in de videotheek?
Yep
Heeft niemand een stapel gebrande mp3 cd's?
Nope
Your point being? Als anderen het doen, mag ik het ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
En jouw punt? Ik ben de braafste persoon van Nederland? Het gaat mij er om dat veel mensen al dan niet terecht kritiek leveren op het kopieren van games terwijl ze thuis de kast vol hebben staan met mp3 cd's of films. En natuurlijk zijn er mensen die alles origineel kopen maar dat is 9 van de 10 keer omdat ze niet weten hoe ze er aan kunnen komen of omdat ze nog bij hun ouders wonen en/of gewoon geld over hebben voor dit soort dingen.

Het gaat er om dat de prijzen tegenwoordig nergens meer op slaan. Goed, waarom heb ik nu wel duidelijk gemaakt denk ik.

Ben jij zoiemand die denkt dat ie teveel betaald omdat er teveel gedownload word? Als iedereen gaat kopen dat de prijs ook weer gedrukt wordt?

Waarom kost een cd hier 20 euro en als je naar polen gaat maar 5 euro? En kom niet met die produktiekostenbullshit aan want een cd/dvd drukken kost nog geen 30 cent en dan krijg je er nog een hoesje bij ook.

De overheid is grotendeels verantwoordelijk hiervoor. Wij betalen in nederland zo'n beejte de meest belasting/heffingen over dit soort artikelen in vergelijing met de rest van de wereld. Zo gek vind ik het niet dat we gaan downloaden in deze dure tijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

kbloem schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:13:
En jouw punt? Ik ben de braafste persoon van Nederland? Het gaat mij er om dat veel mensen al dan niet terecht kritiek leveren op het kopieren van games terwijl ze thuis de kast vol hebben staan met mp3 cd's of films. En natuurlijk zijn er mensen die alles origineel kopen maar dat is 9 van de 10 keer omdat ze niet weten hoe ze er aan kunnen komen of omdat ze nog bij hun ouders wonen en/of gewoon geld over hebben voor dit soort dingen.
Alles origineel kopen omdat je nog bij je ouders woont? Ik zou net omgekeerd verwachten :p.
Het verbaast me sterk dat jij het zo moeilijk kan geloven dat de meeste mensen alles liefst legaal houden. Jij vindt het het zó vanzelfsprekend om alle soorten media naar hartelust te copiëren?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm guys.. :X

Ik denk dat de mod niet blij zal zijn over hetgeen waarover we aan het kibbelen zijn.
Laten we lekker ontopic blijven en alles over de xbox bespreken in plaats van illegaal/legaal discussies. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Dit topic is niet bedoeld voor discussies over warez, zeker niet als het niet Xbox 360-specifiek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

kbloem schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:51:
Hebben we hier allemaal een originele windows vista of xp draaien dan? Heeft geen van jullie een abb. bij eweka lopen? Download niemand iets van limewire? Kijken we allemaal alle films in de bioskoop of huren we alles in de videotheek? Heeft niemand een stapel gebrande mp3 cd's?

De meeste spellen kun je prima tweedehands kopen voor minstens 2/3 of 1/2 van de originele prijs. Meestal spelen mensen het spel snel uit en verkopen het weer op Ebay en Marktplaats. Zelf heb ik 3 spellen uit de winkel, en 5 tweedehandse spellen. Mijn laatste aankoop was vorige week nog, toen heb ik Splinter Cell: Double Agent voor 8 euro gekocht op Ebay :)

Edit: Sorry Terr, had je modbreak niet gezien :)

[ Voor 38% gewijzigd door Nitai op 14-11-2007 14:59 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Heel domme vraag misschien, maar ik heb net een xbox 360 gekocht en nog geen spelen erbij en de demos zijn nogal kartelig.. zit daar geen FSAA in? Ook vroeg ik me af of je met de component bekabeling een andere resolutie dan 720p kan doen 1360x768 oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Je zit vast aan 1280x720p. Maar kijk even op de componentenkabel op de stekker die in je 360 gaat. Daar zit een klein schuifje op met hdtv ;)

En anders moet je nog even naar de instellingen en daat hdtv selecteren maar als het goed is doet ie dat automatisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
kbloem schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:48:
[...]

Games zijn tegenwoordig teveel gericht op Multiplayer. Kijk naar een CoD4... 6-8 uur gameplay singleplayer. Ze houden dus geen rekening meer met de mensen die niet van multiplayer houden. GoW 6 uurtjes, Bioshock 8 uurtjes... Mass Effect, Oblivion, GTA, Too Human, dat zijn games die hun geld waard zijn. Maar 60 euro voor 6-8 uurtjes gameplay? Dacht het niet..... 2 consoles, 1 voor de prut en 1 voor de games die het waard zijn en waarmee ik online wil.....
Dat valt wel mee hoor. Ten eerste, er zijn genoeg games met wel een sterke singleplayer component. Ik vind het alleen maar mooi dat er nu ook games zijn met zowel een goede singleplayer als een goede multiplayer component. Wat betreft die speelduur, voor mezelf weet ik dat ik een stuk langer bezig ben geweest met BioShock en GoW. Ten tweede kun je natuurlijk altijd je games tweedehands kopen, wat later kopen of in Azie/Australie bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:04
(jarig!)
Sj44k13 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:32:
Heel domme vraag misschien, maar ik heb net een xbox 360 gekocht en nog geen spelen erbij en de demos zijn nogal kartelig.. zit daar geen FSAA in? Ook vroeg ik me af of je met de component bekabeling een andere resolutie dan 720p kan doen 1360x768 oid...
Ligt eraan welke games je speelt. PGR3 staat er om bekend dat de AA niet top is, sterker nog deze game draait niet op een volwaardige HD resolutie. Games als Gears of War zijn superscherp, echter daar is geen demo van :P
ehoutgast schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:41:
[...]
[...]
Wat betreft die speelduur, voor mezelf weet ik dat ik een stuk langer bezig ben geweest met BioShock en GoW. Ten tweede kun je natuurlijk altijd je games tweedehands kopen, wat later kopen of in Azie/Australie bestellen.
Eens. GoW heeft een hele hoge herspeelbaarheidsfactor (3x woordwaarde). Om alle achievements in SP te doorlopen is gewoon een leuke bezigheid, en je bent er ook wel eventje mee bezig.

[ Voor 31% gewijzigd door L-VIS op 14-11-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik heb zojuist Assassins creed gekocht, en wat me erg opvalt is dat de tekst niet goed te lezen is (vooral de kleine lettertjes) op mijn oude vertrouwde breedbeeldje (100 hz, 70 cm)

Zal het heel veel schelen als ik de xbox op mijn Samsung 226BW aansluit met bv. deze kabel: http://www.xboxhome.nl/pr...e-vga-stereo-xbox-360.htm of raden jullie een andere optie/kabel aan??? Alvast bedankt voor jullie gebruikers ervaringen!!!

nog een optie: http://www.xboxhome.nl/pr...ereo-optical-xbox-360.htm

[ Voor 12% gewijzigd door Donnie op 14-11-2007 18:15 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:14
Donnie schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:11:
Ik heb zojuist Assassins creed gekocht, en wat me erg opvalt is dat de tekst niet goed te lezen is (vooral de kleine lettertjes) op mijn oude vertrouwde breedbeeldje (100 hz, 70 cm)

Zal het heel veel schelen als ik de xbox op mijn Samsung 226BW aansluit met bv. deze kabel: http://www.xboxhome.nl/pr...e-vga-stereo-xbox-360.htm of raden jullie een andere optie/kabel aan??? Alvast bedankt voor jullie gebruikers ervaringen!!!

nog een optie: http://www.xboxhome.nl/pr...ereo-optical-xbox-360.htm
Ja dat zal zeker een hoop schelen. Je gamet dan in HD in plaats van SD dus het beeld is een stuk scherper. Ik ben alleen wel even benieuwd, met welke kabel heb je je 360 nu aangesloten? De bijgeleverde kabel op de RGB scart kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je nu echt een HDD nodig als je geen demos gaat downloaden?

Ik zag namelijk in t krantje van mediamarkt:

XBOX 360 Core (bedrade controller)
64MB Card
Viva Pinata en Forza 2

voor € 250,-

is dit aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

@Wekko306 ik heb idd mijn xbox aangesloten via de rgb scart ja! Hoezo? (enne welke kabel raden jullie dan aan)

[ Voor 24% gewijzigd door Donnie op 14-11-2007 19:00 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:26:

64MB Card
Viva Pinata en Forza 2

voor € 250,-

is dit aan te raden?
Ik zou zeggen, neem een HD.
M'n savegames zijn geloof ik al meer dan op een 64MB Card past, dan heb je nog extra content voor games, en je gaat denk ik zeker wel demo's willen downloaden, dan heb je ook nog xbox arcade waar je dan ook eigenlijk geen gebruik van kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 19:14
Donnie schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:38:
@Wekko306 ik heb idd mijn xbox aangesloten via de rgb scart ja! Hoezo? (enne welke kabel raden jullie dan aan)
Hmm oke, ik heb namelijk ook m'n 360 aangesloten via RGB scart en ben van plan ook AC te kopen. Maar nu weet ik dus dat ik ook behoorlijk onleesbare tekst kan verwachten. Welke kabel je moet nemen weet ik niet precies, want ik weet niet wat voor aansluitingen die monitor heeft. Ik neem aan dat VGA goed is, maar ben er niet zeker van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 20:18
Dat in de startpost staat over de meeste accessoires al beschikbaar is voor de Elite is onzin. Er is alleen een Play & Charge kit aangepast naar zwart. Verder ook de headset, maar die zit standaard bij de Elite. Ik kan bijvoorbeeld geen zwart toetsenbordje, Quick & Charge, webcam en dat soort meuk allemaal in het zwart vinden. Wordt tijd dus dat dat er ook komt.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Nou, mijn xbox mag eindelijk terug naar Microsoft :)

Niet dat ie de Ring of Death heeft. Nee hij werkt eigenlijk gewoon goed. Minpuntje alleen dat ik 10x de dvd-lade dicht moet maken voordat hij eindelijk de dvd pakt.

Dus toch maar eens gebeld en nu gaan ze de drive vervangen...

Dat wordt dus afwachten welke dat we terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceSetter schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:30:
Nou, mijn xbox mag eindelijk terug naar Microsoft :)

...hij werkt eigenlijk gewoon goed.
...alleen dat ik 10x de dvd-lade dicht moet maken voordat hij eindelijk de dvd pakt.
haha, dit verdient respect :) fan van de maand ofzo :P
Dat wordt dus afwachten welke dat we terugkrijgen.
altijd een leuke verrassing, daar bij microsh- microsoft. <+:)

"yes ik heb een nieuwere 2e hands 360 terug!! d:)b "
"omg shit fuxx0r!! ms heeft me een van juni 2005 gegeven en ik had eerst een van juli 2005 |:( "
zelf ben ik erg betrokken geweest bij het omruilen van de 360, ik heb een keer voor een vriend hem laten ophalen (vriend had die dag college oid). En de man vertelde dat hij de hele dag rondreed, elke week... :r maarja, gelukkig deed de 2e xbox het wel, al was het geen nieuwe.
Dus de elite komt uit, met "zogenaamd" minder problemen.. ik kreeg de oude en de vriend heeft de elite... en laat deze al 2 keer zijn ingenomen B-) hij kwam dus echt bij mij op zijn oude xbox gamen omdat die van hem kapot was (meer stabiel yeah right :P ) en dat tot twee keer toe.
Ik zei voor de grap dus: " zeg erik, wtf is dit met die prul? je speelt vaker hier 360 dan bij jou thuis" maar hij kon er dus wel om lachen. Op zijn beurt zegt hij dan, "als je eens wat minder uitgaat dan heb je misschien geld voor een fatsoendelijke televisie" (hij heeft dikke bravia, ikke crt philips :( ) een lage steek, want ik drink nogal graag met uitgaan.
tot zover deze korte anekdote 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 23:44 ]

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:26:

64MB Card
Viva Pinata en Forza 2

voor € 250,-

is dit aan te raden?
Zo dan, dan word de XB360 wel héél erg aantrekkelijk!

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• Walkman
  • Niet online
Er zijn inmiddels een paar reviews beschikbaar van Kane & Lynch en de game schijnt tegen te vallen. De video's die ik een tijdje geleden zag gaven me ook al dat gevoel en met de grote hoeveelheid goede games op het moment zal ik 'm waarschijnlijk toch maar overslaan...

• MochiGohan
  • Laatst online: 12-09 10:10
MochiGohan schreef op woensdag 14 november 2007 @ 08:34:
[...]

leuk gebaar van Microsoft, volgens mij calculaties is dat hier in NL vanaf morgen (15 nov) 09:01 :*)
Meteen downloaden dan _/-\o_
Het lijkt erop dat dit leuke gebaar van Microsoft alleen geldig is in de verenigde staten, carcassonne is namelijk nog niet gratis downloadbaar.

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Er is bij Microsoft een update voor Vista te downloaden die de Media Center extender functionaliteit van de 360 zou verbeteren:

October 2007 Cumulative Update for Media Center for Windows Vista

Heeft iemand deze update geïnstalleerd, en hebben jullie een verbetering kunnen merken? Het enige probleem waar ik nog mee zit is de weergave van de album covers, die niet helemaal soepel gaat in een aantal gevallen.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55
Krijg ook niet alle albumcovers goed (hoe werkt dit trouwens? synct hij met een online database?), maar wat ik vervelender vindt is dat ik geen goede structuur vind voor mijn losse nummers. Had graag een optie gehad om een lijst met artiest - nummer te hebben voor die losse trackes. Nu heb ik ze allemaal onder album Unknown gedrukt, maar de artiestnaam komt er niet bij :(
Dit geld ook voor verzamelalbums, maar goed daar staan een keer 20/40 nummers in ipv 1000+ ....

Flickr | Lego collectie

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
MochiGohan schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:11:
[...]

Het lijkt erop dat dit leuke gebaar van Microsoft alleen geldig is in de verenigde staten, carcassonne is namelijk nog niet gratis downloadbaar.
Free on Thursday and Friday only!
Courtesy of Ford Sync.

hoezo gebaar van MS? komt van Ford, en zal dus alleen lokaal zijn blijkbaar.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
Phusebox schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:30:
[...]

Free on Thursday and Friday only!
Courtesy of Ford Sync.

hoezo gebaar van MS? komt van Ford, en zal dus alleen lokaal zijn blijkbaar.
As a gesture of thanks to the gaming community, all eight million members will have the opportunity to download the Xbox LIVE Arcade game Carcassone FREE between 12:01 A.M. PDT on Nov. 15 and 11:59 P.M. PDT on Nov. 16*. In addition to this, every active member who joined the service in 2002 will receive 500 free Microsoft Points.
Lijkt mij dat er geen 8 miljoen members in amerika zitten toch :-p

Denk dat het nog wel komt..

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

• MochiGohan
Kruisboksie schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:47:
[...]

[...]

Lijkt mij dat er geen 8 miljoen members in amerika zitten toch :-p

Denk dat het nog wel komt..
Klopt, toen de downoad om 9.05 er niet was ben ik iets te voorbarig geweest. Ik kijk zojuist weer en Carcassonne is gratis te downloaden (45.87mb) :*)

ook meteen maar een paar themes meepakken :)

• AlbertTCB
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Omdat ik nog erg druk ben met COD4 (MP, moet SP nog spelen), wacht ik toch maar even met AC. Moet ook nog wat levels in Forza2 halen en (ai!) heb van The Darkness alleen nog maar level 1 gespeeld.

Ik ben vaak te snel met kopen. Zou eerst COD4 ook niet direkt kopen, maar toch maar gedaan (verduiveld mooie MP). En op zaterdag is het al 1 jaar lang een GOW festijn bij mij thuis (met 4 man op 4 xbox-en online MP-en).

I'm just taking care of business

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
mensen vanaf 2002 al lid hier van xbox live ?
ik niet, dus geen 500 punten.

trouwens vandaag kan je allemaal dingen op live winnen als het goed is

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

ND863 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 01:02:
[...]

Zo dan, dan word de XB360 wel héél erg aantrekkelijk!
Ja dat vind ik dus ook :P

Alleen balen dat je dus eigenlijk wel een HDD nodig hebt, en die los rond de 100 euro zijn, dan kun je op zich beter de premium kopen denk ik, die is 350.

ook daar krijg je die 2 spellen erbij, alleen heb je dan geen memorycard en ipv de bedrade een draadloze controller.

nog moeilijk voor mij, 250 vond ik wel te doen, maar eigenlijk wil ik die van 350 halen..

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:26:
[...]

Alleen balen dat je dus eigenlijk wel een HDD nodig hebt, en die los rond de 100 euro zijn, dan kun je op zich beter de premium kopen denk ik, die is 350.

ook daar krijg je die 2 spellen erbij, alleen heb je dan geen memorycard en ipv de bedrade een draadloze controller.

nog moeilijk voor mij, 250 vond ik wel te doen, maar eigenlijk wil ik die van 350 halen..
Ook zag ik bij die van €250 dat dit een xbox met hdmi-aansluiting (en dus verbeterde koeling en moederbord) zou zijn. Bij de 350bundel met viva pinata en forza zag ik dit niet. Kijk ff goed!

• Ferry34
En eh, bij intertoys Moto GP 07 voor €29,99! Ook stuntman ignition voor deze prijs, maar weet niet of dit goedkoop is.

• Mars18
moto gp wordt altijd na paar maanden weer goedkoper :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Mars18 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:16:
mensen vanaf 2002 al lid hier van xbox live ?
ik niet, dus geen 500 punten.

trouwens vandaag kan je allemaal dingen op live winnen als het goed is
Ik volgens mij wel, maar niet aan één stuk. Het zal mij dus benieuwen.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:26:
[...]

Je wil djus eigenlijk een premium, met 2 spellen erbij voor 250 euro. Tsja ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Hebben mensen hem al gekocht? Ik wil graag een Falcon hebben en ik hoor toch steeds meer geluiden dat hij steeds meer gezien word.

• Pallas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 18:01
kbloem schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:06:
Hebben mensen hem al gekocht? Ik wil graag een Falcon hebben en ik hoor toch steeds meer geluiden dat hij steeds meer gezien word.
Ik heb vorige week bij die actie van Bartsmit er 1 gehaald (arcade) en volgens mij is het een falcon... gezien de dingen die eropwijzen dat het een falcon is.

Verwijderd

Ferry34 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:50:
[...]

Ook zag ik bij die van €250 dat dit een xbox met hdmi-aansluiting (en dus verbeterde koeling en moederbord) zou zijn. Bij de 350bundel met viva pinata en forza zag ik dit niet. Kijk ff goed!
Het feit dat dat het er een met een HDMI aansluiting is, wil volgens mij niet zeggen dat het een Falcon is hoor. Toch?

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Pallas schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:40:
[...]

Ik heb vorige week bij die actie van Bartsmit er 1 gehaald (arcade) en volgens mij is het een falcon... gezien de dingen die eropwijzen dat het een falcon is.
Hoe heb je dat gecontroleerd of kun je dat controleren?

Verwijderd

vraagje: hoe krijg ik het geluid van de xbox360 op m'n 2.1 speakertjes van de computer?
bestaat er een "female av(rood/wit) naar 3.5mm jack"?

Mvg,

Verwijderd

MochiGohan schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:49:
[...]

Klopt, toen de downoad om 9.05 er niet was ben ik iets te voorbarig geweest. Ik kijk zojuist weer en Carcassonne is gratis te downloaden (45.87mb) :*)

ook meteen maar een paar themes meepakken :)
aargh kan morgen middag pas weer op mn xbox waarschijnlijk.
zit nu in groningen en ga morgen denk ik pas weer terug naar mn ouders
waar de 360 staat :( nja ik moet vaker dit soort acties in de gaten
houden

• Roko
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:13:
vraagje: hoe krijg ik het geluid van de xbox360 op m'n 2.1 speakertjes van de computer?
bestaat er een "female av(rood/wit) naar 3.5mm jack"?

Mvg,
Heb je zelf Uberhaupt al gezocht of enige moeite gedaan om een beetje te Googlen, volgens mij niet. Dat soort verloop adaptertjes vind je namelijk bij de fleet bij b.v. Mediamarkt

• Mars18
ben nu alle demos van laatste tijd en die gratis arcade game downloaden.

vanavond nog flink wat fifa online spelen als training voor morgen.

Verwijderd

Ik zoek een game vergelijk baar met God of War voor de Xbox 360, heb een paar reviews gelezen zoals Beowulf bijvoorbeeld van Ubisoft maar dat bleek heel teleurstellend te zijn.

Heeft iemand enig idee ?

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:19:
Ik zoek een game vergelijk baar met God of War voor de Xbox 360, heb een paar reviews gelezen zoals Beowulf bijvoorbeeld van Ubisoft maar dat bleek heel teleurstellend te zijn.

Heeft iemand enig idee ?
Conan ??

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Heeft iemand al één van die recente 360's gekocht (bundles met Forza2 en Pinata)? Vraag me af of deze nu stiller zijn. Mijn Halo3-bundle 360 is nogal luidruchtig.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:19:

Heeft iemand enig idee ?
Denk idd dat Conan je best guess is. Positieve reviews, veel jatwerk van GoW maar wel op een goede manier. Daarna wordt het wachten op Ninja Gaiden 2 of nog andere aan te kondigen titels.

Verwijderd

lapino schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:27:
Heeft iemand al één van die recente 360's gekocht (bundles met Forza2 en Pinata)? Vraag me af of deze nu stiller zijn. Mijn Halo3-bundle 360 is nogal luidruchtig.
Mijn Halo3-bundel is idd ook niet de stilste, maar wel recent (met hdmi). Al maakt hij met het afspelen van films op DVD veel minder lawaai, dan met games.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:43:
[...]

Mijn Halo3-bundel is idd ook niet de stilste, maar wel recent (met hdmi). Al maakt hij met het afspelen van films op DVD veel minder lawaai, dan met games.
mensen met een xbox willen enkel gamen, daarnaast heeft iedereen wel een standalone speler. Ik hoef niet eens te beginnen over de slechte kwaliteit van de xbox360 dvd weergave.
al met al dus niet echt relevant, dat een xbox minder lawaai zou maken tijdens het afspelen van een film.

het is 1 grote gok of je wel of geen stille hebt. Er staat een code op de doos ja, maar ik heb gehoord dat er soms gereviseerde xboxen terugverpakt worden, je hebt dan een 2e hands model met nog oudere chips dan de 'nieuwe' xbox 360's. de halo pack vooral scheen veel 2e hands xboxen te hebben. imo doe je er dus beter aan om de halo pack te mijden, heb jij wel een nieuwe in je halo pack?

• TranceSetter
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:41:
[...]

haha, dit verdient respect :) fan van de maand ofzo :P
Dankje. Enne, nee geen fan van de maand. Ik hou absoluut van de 360, maar ik ben gewoon iemand die alles ietsje positiever ziet als gemiddelde Nederlander. Mijn 360 werkt perfect, met uitzondering van de dvd-lade. Beter als wat is die 360 toch een ***-console. De dvd-lade werkt niet eens...

En daarbij heb ik ook een PSP, N-Gage en vanalles en nog wat.

Erg jammer dat ie dadelijk 3 weken weg is. Dan issie dus niet terug voor de herfst-update, en kan ik 3 weken wachten op AC :'(

• TranceSetter
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:54:
[...]

mensen met een xbox willen enkel gamen, daarnaast heeft iedereen wel een standalone speler. Ik hoef niet eens te beginnen over de slechte kwaliteit van de xbox360 dvd weergave.
al met al dus niet echt relevant, dat een xbox minder lawaai zou maken tijdens het afspelen van een film.

het is 1 grote gok of je wel of geen stille hebt. Er staat een code op de doos ja, maar ik heb gehoord dat er soms gereviseerde xboxen terugverpakt worden, je hebt dan een 2e hands model met nog oudere chips dan de 'nieuwe' xbox 360's. de halo pack vooral scheen veel 2e hands xboxen te hebben. imo doe je er dus beter aan om de halo pack te mijden, heb jij wel een nieuwe in je halo pack?
Uhm, die dvd-weergave van de 360 is helemaal zo slecht nog niet. Sluit hem eens aan met vga/component/hdmi op je hdtv en speel je dvd af. 10x beter als een stand-alone dvd-speler met scart.

En ja, het geeft wel standalone dvd-spelers met hdmi, maar die heeft 99% van de mensen niet thuis staan. Of zoals ik wel in de woonkamer, maar niet op mijn slaapkamer, waar dus de 360 staat.

• Ferry34
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:46:
[...]

Het feit dat dat het er een met een HDMI aansluiting is, wil volgens mij niet zeggen dat het een Falcon is hoor. Toch?
Je hebt gelijk, stom van me.

• ND863

ND863

Ik heb inmiddels mn XB360! _/-\o_ Toch maar voor de ValuePack gegaan omdat hier al een HD en andere spullen bijzaten. Ik zoek me rot naar de instellingen want in elke scherm staat dat de groene knop de select knop is..... maar dat is bij mij dus blijkbaar de pause-button op mn controller :? Nu lijkt het net of mn groene knop defect is (kan niet eens mn naam in een profile tikken :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
ND863 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:29:
Ik heb inmiddels mn XB360! _/-\o_ Toch maar voor de ValuePack gegaan omdat hier al een HD en andere spullen bijzaten. Ik zoek me rot naar de instellingen want in elke scherm staat dat de groene knop de select knop is..... maar dat is bij mij dus blijkbaar de pause-button op mn controller :? Nu lijkt het net of mn groene knop defect is (kan niet eens mn naam in een profile tikken :?)
Je komt bij de instellingen niet via de groene knop met de A erin (bij de rode blauwe en oranje), maar bij de grote chromen knop in het midden. Dan kom je in het dashbord van de xbox360 en kan je met je linkerstick tussen de tabbladen switchen. De laatste is die van system en daarin kan je de resolutie enz wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
ND863 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:29:
Ik zoek me rot naar de instellingen want in elke scherm staat dat de groene knop de select knop is..... maar dat is bij mij dus blijkbaar de pause-button op mn controller :? Nu lijkt het net of mn groene knop defect is (kan niet eens mn naam in een profile tikken :?)
Xbox 360: The controller does not work correctly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
DarkShadow schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:03:
[...]

Denk idd dat Conan je best guess is. Positieve reviews, veel jatwerk van GoW maar wel op een goede manier. Daarna wordt het wachten op Ninja Gaiden 2 of nog andere aan te kondigen titels.
Bedenk wel dat God of War en Ninja Gaiden op eenzame hoogte staan in dit genre. Je hebt die twee games, dan heel lang niks, dan pas de rest. Een echte vervanger heb je nog niet. God of War is epischer en sfeervoller. Ninja Gaiden heeft een beter uitgebreider gevechtsysteem.
In dit genre heb je niet zo heel veel keuze helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
dat gezeur van de 360 die lawaai maakt kennen we nu wel. ga gamen en als je er niet op let maar op het spel heb je niet eens door dat dat ding aan staat. en door dat de dvd's op 16X zijn gebrand. maakt de dvd speler veel lawaai ja. maar dat doet iedere drive met 16X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

amoi schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 07:06:
dat gezeur van de 360 die lawaai maakt kennen we nu wel. ga gamen en als je er niet op let maar op het spel heb je niet eens door dat dat ding aan staat. en door dat de dvd's op 16X zijn gebrand. maakt de dvd speler veel lawaai ja. maar dat doet iedere drive met 16X
Ook goeiemorgen,

over je xbox gedroomd :>

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren kon ik mij niet inhouden dus ging ik naar de MM en heb meteen Bioshock, Call of Duty 4 en Assasins Creed gekocht. Eenmaal thuis aangekomen kon ik niet kiezen met welke ik zou gaan beginnen. Toch maar gekozen voor AC. En wat issie gaaf zeg! _/-\o_ Gameplay is heerlijk, zijn graphics zijn superieur en dat mystieke sfeer en verhaallijn maken het echt compleet. Je zit als het ware echt in het game en het uitvoeren van de opdrachten gaat goed samen met je verhaallijn. Voordat ik erg in had was in 2,5 uiur bezig met de game en ben toen maar gaan slapen maar kan niet wachten om vanavond nog voor 1 uur te gamen. Zeker een aanrader dus! 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
amoi schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 07:06:
Dat klopt niet echt wat je zegt. Maar als je je 360 wil gebruiken als dvdspeler of via mediacenter wil streamen dan maakt het kreng gewoon teveel lawaai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb trouwens eergister toch die cooler gehaald voor 20 euro bij de MM.

Handig ding, je klikt hem zo op het stuk waar je stroom-kabel normaal in de xbox gaat, alleen prik je hem dan nu in de cooler zelf. En de cooler blaast koele lucht in je xbox en er komt warme lucht uit.

Je hebt ook de optie om hem automatisch te laten werken of handmatig. Handmatig koelt die constant, en op de automatische piloot alleen als de xbox veel warmte afgeeft.
Volgens mij worden sommige xboxen er wel een stuk stiller van, zelf zou ik het niet weten, ik moet zeggen dat ik totaal geen problemen heb met het geluid van mijn xbox (afkloppen), en heb hem nu al sinds het GoW Pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Gisteren bij de MM ook maar eens een XBOX 360 gekocht. Voor mij is het de eerste console ooit, dus ik was erg benieuwd wat ik ervan vond. Ik ben eigenlijk een matig fanatieke PC gamer, maar ben het gedoe met de PC een beetje zat. Iedere keer alles opnieuw installeren na een WIndows herinstallatie en dat hele gedoe gaat toch een beetje vervelen.

En voor 250 Euro incl. Viva Pinata en Forza 2 kun je eigenlijk geen miskoop doen :)

Forza 2 gisteren een paar uurtjes gespeeld en het bevalt uitstekend. Zeer relaxed 8)
Goede game ook trouwens, al had ik grafisch wat meer geweld verwacht. Assassin's Creek schijnt erg tof te zijn (buiten de erg korte speelduur), dus die moet ik ook maar eens gaan aanschaffen.

En gaat de 360 uiteindelijk toch vervelen, dan hebben we nog altijd marktplaats :9

Enig nadeel is, en dat heb ik hier al eerder gelezen, de herrie die het ding produceert. Als je een game aan het spelen bent, vind ik het nog niet zo storend, maar het doet ernstig afbreuk aan de media center kwaliteiten.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Het probleem staat er helaas niet onder. Zitten net nieuwe batterijen in en de rest werkt allemaal wel. In de System instellingen zit t em ook niet. Straks bel ik wel met de hotline oid maar ik vrees dat ik mijn controller na 1 dag alweer retour mag doen bij de MM :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Inderdaad vreemd zaakje, nog nooit van gehoord.
Wat doet je controller als je op de startknop drukt? Zijn die 2 knoppen misschien intern verwisseld?

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
yzf1kr schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:13:
Wat doet je controller als je op de startknop drukt? Zijn die 2 knoppen misschien intern verwisseld?
en heb je m wel goed gesynct aan je xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ferry34 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:42:
[...]

en heb je m wel goed gesynct aan je xbox?
Wat kun je daar fout aan doen dan? Lijkt eerder op kortsluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:04:
[...]

Dat klopt niet echt wat je zegt. Maar als je je 360 wil gebruiken als dvdspeler of via mediacenter wil streamen dan maakt het kreng gewoon teveel lawaai.
mensen beweren dat hij erg stil is, en dat hij lawaai maakt. natuurlijk blijft het een forum, maar toch had ik graag geweten hoe het nu echt zit... heeft het te maken met hoeveel ja van microsoft houdt? of zijn de mensen die het lawaai noemen grote pessimisten met een overgevoellig gehoor? raar dat hier nooit een discussie over is. maargoed, ik heb het beestje zelf staan, en dan ben je geneigd om het op te hemelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:51:
[...]

mensen beweren dat hij erg stil is, en dat hij lawaai maakt. natuurlijk blijft het een forum, maar toch had ik graag geweten hoe het nu echt zit... heeft het te maken met hoeveel ja van microsoft houdt? of zijn de mensen die het lawaai noemen grote pessimisten met een overgevoellig gehoor? raar dat hier nooit een discussie over is. maargoed, ik heb het beestje zelf staan, en dan ben je geneigd om het op te hemelen.
Ik was de trotse bezitter van een 360 op 1 december 2005. Jaja, 1 dag voor de lancering :D Ik kan je zeggen die van mij maakt echt teveel lawaai. Met shooters valt het tijdens het spelen idd niet op maar als je een rpg speelt waar niet steeds aktie is is het erg storend. Daarnaast wil ik dolgraag streaming via Media Center gebruiken maar dat is gewoon onmogelijk ivm het lawaai. Technisch heb ik het allemaal voor elkaar. AVI met subs omzetten naar wmv enz.... Maar nu dus nog een stille 360. De drive is het probleem niet bij mij. Het zijn echt de fans. Ik heb er Talismoon fans inzitten, helpt niet. Metalen roosters weg geslepen, helpt niet. Dus het geluid is voor mij te hard en ik hoop dat de falcon echt een stuk stiller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Laten we eerlijk zijn, hij maakt meer geluid als de zijn voorganger en zijn concurrenten.

Maar ik heb zelf gemerkt dat het ook heel erg ligt aan de plaatsing van de console.
Het maakt een groot vershil of de console op een High-End glazen audiorack staat of in een gammel triplex ikea kastje.

De DVD speler van de 360 trilt heel erg, en als hij in een omgeving staat die makkelijk mee kan trillen dan versterkt dat het geluid. Hij stond voorheen bij mij op een houten vloer, dat was niet om aan te horen want de hele vloer trilde mee. Daarna stond hij in een geleend audiomeubel, daarin maakte hij zo goed als geen geluid, nu staat hij in een (stevige) Ikea meubel kast en maakt hij meer herrie maar nog lang niet zo veel als op de vloer.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
[...]

Dat de 360 te veel lawaai maakt is echt geen onzin, en was een van de redenen om mijn 360 te verkopen. Ten eerste maakt de ventilator al veel te veel lawaai, maar als er eenmaal een disc gelezen gaat worden is het helemaal niet acceptabel meer.

En het gaat mij niet om hoe veel ik van Microsoft hou of niet, als ik 400 euro voor een product neer leg verwacht ik dat dat van degelijke kwaliteit is en dat is de 360 qua hardware nu eenmaal niet. En voor mij helpt "dan moet je je geluid maar wat harder zetten" in dat geval niet...

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
[...]

ik denk mensen met een overgevoelig gehoor die niet op meer op de game letten maar op het lawaai ik kan mijn tv redelijk zacht hebben staan zonder dat ik last heb van de 360 en ik zit er maar 80 cm van af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

yzf1kr schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:13:
Dan doet die meestal wel wat de Select key zou moeten doen, behalve bij het intypen van een profielnaam (en bij Viva Pinata doet die het dan weer niet, het accepteren om door te gaan zonder profiel moet persé met de groene "A" knop, en de Start knop doet dan helemaal niks). Heb hem inderdaad al opnieuw gesycnhed, maar dat mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
geluid:
mijn xbox maakt ook echt te veel geluid, hij staat nu in een houten / glazen audio meubel, en dit ga ik binnekort wel veranderen. er komt dan zeker wel wat audio isolatie matteriaal omheen.
de fans maken redeijk wat herrie en de dvd drive best veel.
ik las een paar post terug dat iemand een externe koeler had gekocht en dat de console hier stiller van werd. iemand daar ervaringen mee.

ik wil men xbox niet openmaken etc. vanwege de garantie maar net even iets (VEEL) stiller zou lekker zijn. ;)
mensen tips?

als dit in het defecten topic hoort dan ga ik daar wel heen, maar ik vind dit best het discussieren waard.

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
@amoi.
dit is echt erg xbox sepcifiek, ik ken andere mensen met een xbox en iedere box klinkt aanzienlijk anders, dus voor sommige van ons is dit echt wel een legitiem en belangrijk punt.

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
yzf1kr schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:02:
Laten we eerlijk zijn, hij maakt meer geluid als de zijn voorganger en zijn concurrenten.

Maar ik heb zelf gemerkt dat het ook heel erg ligt aan de plaatsing van de console.
Het maakt een groot vershil of de console op een High-End glazen audiorack staat of in een gammel triplex ikea kastje.

De DVD speler van de 360 trilt heel erg, en als hij in een omgeving staat die makkelijk mee kan trillen dan versterkt dat het geluid. Hij stond voorheen bij mij op een houten vloer, dat was niet om aan te horen want de hele vloer trilde mee. Daarna stond hij in een geleend audiomeubel, daarin maakte hij zo goed als geen geluid, nu staat hij in een (stevige) Ikea meubel kast en maakt hij meer herrie maar nog lang niet zo veel als op de vloer.
laat ik zeggen als ik een film kijk op mijn 360 met intercooler aan maakt hij minder lawaai als mijn oude xbox maar ja iedereen beleeft het geluid van dat ding op zijn eigen manier de ene heeft er last van terwijl hij er op let en niet de game zit te spelen en zeurt er over op dit forum. of je gaat nu eens lekker gamen en het geluid van je tv harder zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
[...]

Het probleem is dat lawaai en herrie in dit doort discussies relatief zijn totdat je het gaat opmeten met een decibel meter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
mazzl schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:19:
@amoi.
dit is echt erg xbox sepcifiek, ik ken andere mensen met een xbox en iedere box klinkt aanzienlijk anders, dus voor sommige van ons is dit echt wel een legitiem en belangrijk punt.
dat is ook zo want na de reparatie was mijn xbox stiller als de vorige en deze is een maand nieuwer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
MochiGohan schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:20:
[...]

Het probleem is dat lawaai en herrie in dit doort discussies relatief zijn totdat je het gaat opmeten met een decibel meter. ;)
en blijkt de PS3 1 dbA meer lawaai te maken als de 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:42
ND863 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:16:
[...]

Dan doet die meestal wel wat de Select key zou moeten doen, behalve bij het intypen van een profielnaam (en bij Viva Pinata doet die het dan weer niet, het accepteren om door te gaan zonder profiel moet persé met de groene "A" knop, en de Start knop doet dan helemaal niks). Heb hem inderdaad al opnieuw gesycnhed, maar dat mocht niet baten.
De start/bevestiging knop is de knop NAAST die grote groen grijze uh...(tussen die knop en de blauwe in)??
Ben je daar (misschien) mee in de war?

Of ik begrijp je verkeerd - kan ook..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
Cidolfas schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:12:
...En het gaat mij niet om hoe veel ik van Microsoft hou of niet, als ik 400 euro voor een product neer leg verwacht ik dat dat van degelijke kwaliteit is en dat is de 360 qua hardware nu eenmaal niet. En voor mij helpt "dan moet je je geluid maar wat harder zetten" in dat geval niet...
Ik denk dat de xbox360 qua onderdelen best van degelijke kwaliteit is, maar als er zoveel warmte ontstaat in zo'n kleine ruimte is, is het bijna onmogelijk om dat zonder lawaai af te voeren dmv fans. Daarom komen ze dus nu met nieuwe technieken, zodat de cpu en gpu minder warmte gaan afgeven.

Verder weet ik niet waarom er zoveel geluid moet ontstaan bij het lezen van de disc, maar dat moet gewoon stiller kunnen. Dat ben ik wel met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Laatst online: 20-06-2024
Pak je Xbox in met bubbeltjespapier en draai er 2 rollen duct-tape omheen, dan hoor je hem absoluut niet. Totaal niet storend als je het mij vraagt...

De mijne maakt ook "lawaai". Maar lawaai is een rekbaar begrip, de een stoort zich mateloos, en de ander in het geheel niet.

"Mijn" pc (koeling) maakt bijvoorbeeld meer lawaai dan mijn Xbox. So MF-what... zet hem achter een bank of een ander object dat goed geluid absorbeert en het valt reuze mee.

De omgeving waarin je Xbox360 zijn werk moet doen maakt ook verschil.

Ga er niet mee in een 100% steriele kamer zitten met glad pleisterwerk op wanden en plafond, gladde tegelvloer, zonder verdere inrichting, want dan ga je kapot van de HERRIE.

@ your service...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Conroe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:45
dreamtheater42 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:17:
Gisteren bij de MM ook maar eens een XBOX 360 gekocht. ......
En voor 250 Euro incl. Viva Pinata en Forza 2 kun je eigenlijk geen miskoop doen :)
Bij welke MM was dat ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
amoi schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:19:
[...]

laat ik zeggen als ik een film kijk op mijn 360 met intercooler aan maakt hij minder lawaai als mijn oude xbox maar ja iedereen beleeft het geluid van dat ding op zijn eigen manier de ene heeft er last van terwijl hij er op let en niet de game zit te spelen en zeurt er over op dit forum. of je gaat nu eens lekker gamen en het geluid van je tv harder zetten.
Die intercooler gaat aan de achterkant erop toch? Absorbeerd deze geluid?

Ik heb de dvdspeler in dynamat gewikkeld en ook dynamat boven en onder aan de binnenkant van de case geplakt. De dvddrive is echt stil van mij. Maar de fans maken zo'n tering herrie. Als die stil zijn is mn console ook stil. Iemand nog andere tips mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
yzf1kr schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:02:

volgens deze theorie zou een lap rubber onder de console al een stuk moeten helpen. Is er iemand die rubber of een ander trillingsdempend materiaal onder zijn 360 heeft liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Heb ik erin zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

PWM schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:04:
[...]

Lol, de meeste Developers hebben moeite BreakEven te draaien. Zelfs een EA maakt niet of nauwelijks winst.

Mario 1 werd door 10 mensen in elkaar gezet in 6 maanden. Een Gears of War heeft minimaal 250 man 3 jaar zitten, werkend op apparatuur waar jij alleen van kan dromen.

Maar het mag niets kosten.

De reden dat bedrijven als EA bestaan, is omdat investeerders vertrouwen hebben in de Games markt, niet omdat de resultaten zo goed zijn. EA heeft laatste cijfers van het kwartaal vrijgegeven, en dan is voor het derde kwartaal achter elkaar hartstikke verlieslatend.

Het is dat investeerders er vertrouwen in hebben, als dat een keer mis gaat.....

Ach, als je het vergelijkt met de games markt valt het weer mee.

Hoe kom je erbij dat het zo slecht gaat met de games industry, het gaat beter dan ooit namelijk.
Regarding current state of the industry:
"This year sales have already achieved the annual sales number for 2005 - and the two biggest months are yet to come. I think we'll see not only record-breaking revenues but record-breaking year-over-year growth when the final numbers are tallied."
October NPD;

HW Results

Wii 519K
Nintendo DS 458K
Xbox 360 366K
PSP 286K
PlayStation 2 184K
PlayStation 3 121K (auw)

Top 10 SW
Rank # Units
360 HALO 3 * MICROSOFT (CORP) SEP 2007 MATURE (M) 1 433.8K
360 GUITAR HERO III: LEGENDS OF ROCK W/ GUITACTIVISION (CORP) 2 383.2K
WII GUITAR HERO III: LEGENDS OF ROCK W/ GUITACTIVISION (CORP) 3 286.3K
PS2 GUITAR HERO III: LEGENDS OF ROCK W/ GUITACTIVISION (CORP) 4 271.1K
NDS LEGEND OF ZELDA: PHANTOM HOURGLASS NINTENDO OF AMERICA 5 262.8K
WII PLAY W/ REMOTE NINTENDO OF AMERICA 6 239.7K
360 HALF LIFE 2: EPISODE 2 THE ORANGE BOX ELECTRONIC ARTS 7 238.4K
PS2 GUITAR HERO III: LEGENDS OF ROCK ACTIVISION (CORP) 8 231.7K
PS2 FIFA SOCCER 08 ELECTRONIC ARTS 9 129.7K
NDS BRAIN AGE 2: MORE TRAINING IN MINUTES A NINTENDO OF AMERICA 10 116.9K

More SW:

NR Guitar Hero III: Legends of Rock (PS3) 105,800
NR Final Fantasy Tactics: The War of the Lions (PSP) 98,100
NR Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction (PS3) 74,500
NR Project Gotham Racing 4 (Xbox 360) 38,300

Poor GH3 & Ratchet. What the hell happened to PGR4

bron: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=208528
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic! Reageer inhoudelijk en onderbouwd en blijf netjes!
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt!