Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.824 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

ymmv schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:49:
[...]
PS3 + 40GB HD + WiiFi + Blu-Ray + Online Gaming: 400 euro
Xbox 360 + 20GB HD: 350 euro
Xbox 360 + 20GB HD + WiFi + HD-DVD + Play n Charge Kit + 3 jaar Xbox Live Gold: 780 euro
Niet weer die onzin he :/

Overigens mag je er ook bij vermelden dat je 2 games krijgt bij de 360. En ALS je uberhaupt een HD speler wil, je er 5 films bij krijgt.

Maar goed, deze onzinnige discussie hebben we elke week wel een keer ;(

Maar om op jouw reken methode te komen:

PS3: 399,- + 2 games + 5 films + Rumble controller + HD Kabel + Headset: En geen verschil meer :)

[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 12-11-2007 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

S2S

+ Headset ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
De Xbox 360 Premium met 2 games kost nu in de normale gamestores 350 euro. Bij de MM hebben ze nu een actie, iemand enig idee of het hier om de Arcade of Premium gaat? Hier wordt namelijk maar 250 euro gerekend voor een Xbox 360 met 2 games en een memory card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

AdnanKananda schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:50:
De Xbox 360 Premium met 2 games kost nu in de normale gamestores 350 euro. Bij de MM hebben ze nu een actie, iemand enig idee of het hier om de Arcade of Premium gaat? Hier wordt namelijk maar 250 euro gerekend voor een Xbox 360 met 2 games en een memory card.
Als er een Memcard wordt meegeleverd is het altijd een Arcade/Core.
Staat er toch :P

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 12-11-2007 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
AdnanKananda schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:50:
Ik zag geen HD op de foto in de landelijke flyer dus het zal wel de Arcade-versie zijn.

Oja, de controller had ook een draad. Blijkbaar verkoopt MM de Core-versie.

[ Voor 7% gewijzigd door ymmv op 12-11-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:31:
[...]

van de andere kant bekijk jij de situatie wellicht negatiever, jouw xbox360 is immers stuk lees ik.
die van mij is van de launch, en doet het nog perfect. voor mij is het dus raar dat mensen erover zeuren, want ik heb geen enkel probleem ermee. ik zoek alleen een methode om mijn arcade games over te zetten op de 120gb hdd, maar dat is niet aan microsoft te wijten, het is namelijk mijn keus om een grotere hdd te kopen en te willen gebruiken.
Precies, en andersom net zo dus. Jouw wordt een grotere HD door de "strot" geduwd omdat het zo geregeld hebben dat je een grotere HD wil gebruiken. Een PS3 koop je omdat ze het zo geregeld hebben dat je kiest een PS3 te gebruiken.
Enkel heb je bij de keuze van een PS3 een betrouwbaar product in handen dat meer kost maar uiteindelijk mischien wel goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Zag vandaag bij de MM echt een koopje:

360core + memcard + Forza2 + Viva Pinata: € 250!

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
Terryb47 schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:25:
Zag vandaag bij de MM echt een koopje:

360core + memcard + Forza2 + Viva Pinata: € 250!
Wat dacht je van Assasin Creed voor xbox360 voor €49
Datzelfde geldt voor call of duty 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
Yup, koop ergens voor €9,95 een goedkope kabel en sloop hem.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Zit 'n beetje te googlen en kom o.a. dit tegen: Xbox360 HD AV VGA-Kabel met Audio-Out
Wat is nou beter.. m'n HDMI kabel of die HD AV set?

En nog over dat slopen van die kabel: begrijp ik het goed als dat de enige mogelijkheid is? Het lijkt me toch vrij onlogisch dat je een kabel moet slopen om het geluid op je home cinema set te krijgen. 8)7
Of wil MS hiermee bereiken dat je nieuwe kabels koopt? Bij oudere kabels zie ik nog dat de optische audio uitgang log te gebruiken is - bij de mijne (360 Arcade) niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd het vinden van een zwarte play and charge kit in een winkel is vrij lastig. Ik ben inmiddels bij een vijftal winkels geweest (free record shop, bart smit, mediamarkt, dixons) maar ze hebben allemaal de witte uitvoering hiervan. Is dat van de Elite (nog) niet verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Hoe zit het eigenlijk met die messenger kit. nergens heb ik nog een zwarte versie gezien, en dat staat toch niet bij mijn zwarte controller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 11:40
De play en Charge is hier wel de vinden in het zwart (Zuid-Limburg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haijo schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:11:
Staat je kabel van de 360 goed? De originele heeft twee standen, HDTV en TV, bij het verwisselen van kabels gaat het bij mij soms ook fout...
Het is geen originele kabel, maar de officiele VGA kabel, hierop zit (zover ik weet?) geen switch. En hij werkt zonder de dvi-schakelaar wel gewoon goed.

Heeft iemand anders nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Om even af te stappen van de hardware discussie wil ik mijn two-pence over Jericho wereldkundig maken. :)

Het spel ziet er mooi uit, maar niet overdreven next-gen. Het is qua controlles zeer speelbaar, maar zelfs op standje Easy zitten er zeer pittige stukjes tussen waar ik als ervaren FPS-er toch even moeite mee had. Het verhaal wil maar niet echt van de grond komen waardoor je al snel het idee hebt bezig te zijn met de zoveelste Doom-rip-off. En net als bij Bioshock is ook hier het einde van het spel een dikke bummer. Al met al vind ik deze game niet zijn volle 64Euro waar maken, het is er meer eentje voor in het Classic rijtje.

Mijn score: Graphics 8, Geluid 7, Playability 8, Experience 7, Overall score een 7.5.

Donderdag ga ik Assassin's Creed halen, kijken of dat wel z'n geld waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37
iemand een idee hoe lang xbox live (en xbox.com) vandaag down blijft. Hoop niet weer die 14 uur van half jaar geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:42
legolas82 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:41:
iemand een idee hoe lang xbox live (en xbox.com) vandaag down blijft. Hoop niet weer die 14 uur van half jaar geleden...
Major Nelson heeft het aangekondigd;

Xbox Live Maintenance (11/13)

On Tuesday November 13th from 0000-0200 PT our engineering team will be performing server maintenance.

Specifically, Xbox.com maintenance will begin at 0000 while the Xbox LIVE service maintenance will begin at 0100.

That means you can stay on LIVE until approximately 0100.

Click this link to find out what time the maintenance will begin in your time zone

Both Xbox.com and Xbox LIVE will be available again at 0200.

This is for maintenance only, there will be no new features that will appear on Xbox.com, your dashboard or Xbox Live when we return to service. It’s not time for the dashboard update…yet.

Betekend dat het bij ons tussen 9 en 10 (+/-) moet zijn....
Dus - beetje luck; dan kun je alweer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 08:27
Ik moet toegeven dat ik niet had verwacht dat sommigen zo gevoelig zijn voor ''kritiek'' op hun geliefde console. Bovendien sta ik dan nog steeds te kijken hoe persoonlijk men zo iets opneemt.

Waar ik naartoe wou is mijn persoonlijke visie geven over de 3 consoles EN de vraag stellen of sommige vaststellingen die ik deed normaal waren.

In mijn geval geldt het argument dat de xbox goedkoper is dan de Ps3 absoluut niet. Als ik dezelfde ervaring wil op alle consoles kom ik op volgende kostprijs:

Wii+spel+controller: 250€ + wifi: 0€ + battery pack: 30€ + internetgaming: 0€ + 'HD' kabel: 30€ = 310€
Xbox+spel+controller: 379€ + wifi: 80€ + battery pack: 20€ + internetgaming: 60€ + HD kabel + koptelefoon: 0€: 0€ = 539€
Ps3+2x (spel+controller): 500€ + wifi: 0€ + battery pack: 0€ +internetgaming: 0€ + HD kabel: 20€ + koptelefoon (bleu tooth): 30€= 550€

Zoals je ziet kan je de Xbox absoluut niet goedkoper noemen in mijn geval edit in bold: als ik de games en 2de controller in rekening breng. Dit is dus puur persoonlijk aangezien de extra aankopen voor iedereen anders zullen zijn. Wat de kwaliteit van de consoles en games betreft spreek ik mij niet uit. Ik koop een console omdat ik er specifieke first party games of exclusieve games wil op spelen (zoals Halo en Mass Effect), vandaar dat ik ze ook alle drie heb. Als je echter ziet dat ik om dezelfde ervaring te krijgen 3 extra 'accessoires' dien aan te schaffen die samen zo'n 170 € kosten dan schrik ik daar wel van. Zeker de prijs voor de Wifi adaptor.

[ Voor 5% gewijzigd door Ekfad op 13-11-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hen3s schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:43:
[...]

Major Nelson heeft het aangekondigd;

Xbox Live Maintenance (11/13)

On Tuesday November 13th from 0000-0200 PT our engineering team will be performing server maintenance.

Specifically, Xbox.com maintenance will begin at 0000 while the Xbox LIVE service maintenance will begin at 0100.

That means you can stay on LIVE until approximately 0100.

Click this link to find out what time the maintenance will begin in your time zone

Both Xbox.com and Xbox LIVE will be available again at 0200.

This is for maintenance only, there will be no new features that will appear on Xbox.com, your dashboard or Xbox Live when we return to service. It’s not time for the dashboard update…yet.

Betekend dat het bij ons tussen 9 en 10 (+/-) moet zijn....
Dus - beetje luck; dan kun je alweer....
Wat zit er dit keer aan vernieuwen in? :D

Shit (3x)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:33:
[...]

Wat zit er dit keer aan vernieuwen in? :D
Divx playback?
Lees het stukje dat je net zelf quote eens goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ekfad schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:17:
Ik moet toegeven dat ik niet had verwacht dat sommigen zo gevoelig zijn voor ''kritiek'' op hun geliefde console. Bovendien sta ik dan nog steeds te kijken hoe persoonlijk men zo iets opneemt.

Waar ik naartoe wou is mijn persoonlijke visie geven over de 3 consoles EN de vraag stellen of sommige vaststellingen die ik deed normaal waren.

In mijn geval geldt het argument dat de xbox goedkoper is dan de Ps3 absoluut niet. Als ik dezelfde ervaring wil op alle consoles kom ik op volgende kostprijs:

Wii+spel+controller+ nunchuck+controller+ nunchuck+controller+nunchuck+ controller+nunchuck+ normale controller voor smash bros+ normale controller voor smash bros+ normale controller voor smash bros+normale controller voor smash bros: 500+€ + wifi: 0€ + battery pack: 30€ + internetgaming: 0€ + 'HD' kabel: 30€ = 560+€
Xbox+spel+controller: 379€ + wifi: 80€ + battery pack: 30€ + internetgaming: 60€ + HD kabel: 0€ = 549€
Ps3+2x (spel+controller): 500€ + wifi: 0€ + battery pack: 0€ +internetgaming: 0€ + HD kabel: 20€ = 520€

Zoals je ziet kan je de Xbox absoluut niet goedkoper noemen in mijn geval. Dit is dus puur persoonlijk aangezien de extra aankopen voor iedereen anders zullen zijn. Wat de kwaliteit van de consoles en games betreft spreek ik mij niet uit. Ik koop een console omdat ik er specifieke first party games of exclusieve games wil op spelen (zoals Halo en Mass Effect), vandaar dat ik ze ook alle drie heb. Als je echter ziet dat ik om dezelfde ervaring te krijgen 3 extra 'accessoires' dien aan te schaffen die samen zo'n 170 € kosten dan schrik ik daar wel van. Zeker de prijs voor de Wifi adaptor.
Even aangepast naar waar je het ding voor gebruikt. De Wii is voor party games dus heb je 4 controllers nodig, 4 nunchucks en voor smash bros heb je weer 4 normale controllers nodig. Maar waar hebben we het in hemelsnaam over? Deze discussie voerden we twee jaar terug...

En wie wil er nou via wifi gamen, lag agogo :P

[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 13-11-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr

Wii+spel+controller: 250€ + wifi: 0€ + battery pack: 30€ + internetgaming: 0€ + 'HD' kabel: 30€ = 310€
Xbox+spel+controller: 379€ + wifi: 80€ + battery pack: 30€ + internetgaming: 60€ + HD kabel: 0€ = 549€
Ps3+2x (spel+controller): 500€ + wifi: 0€ + battery pack: 0€ +internetgaming: 0€ + HD kabel: 20€ = 520€

Zoals je ziet kan je de Xbox absoluut niet goedkoper noemen in mijn geval. Dit is dus puur persoonlijk aangezien de extra aankopen voor iedereen anders zullen zijn. Wat de kwaliteit van de consoles en games betreft spreek ik mij niet uit. Ik koop een console omdat ik er specifieke first party games of exclusieve games wil op spelen (zoals Halo en Mass Effect), vandaar dat ik ze ook alle drie heb. Als je echter ziet dat ik om dezelfde ervaring te krijgen 3 extra 'accessoires' dien aan te schaffen die samen zo'n 170 € kosten dan schrik ik daar wel van. Zeker de prijs voor de Wifi adaptor.
Als je het zo doet, dan moet je het wel volledig maken: De play & charge kit van de 360 kost maar 20 euro (officiele winkelprijs) en de PS3 heeft geen headset en die is voor online gaming toch wel een must.

En ervaringen zijn subjectief natuurlijk, het online gamen van de PS3 is dan wel gratis, maar als je eenmaal Xbox Live! hebt ervaren dan weet je dat het die 5 euro per maand wel waard is.
Ik heb heb het hele weekend met een PS3 zitten spelen, maar geen moment ervaar je dat je echt lid bent van een online community als bij Live!. Tijdens het gamen ben je online, maar zo gouw je uit de game bent heb je niet meer het gevoel online te zijn. Je hebt geen goed werkende friendslist, het is een hell om met je vrienden te communiceren (je moet steeds uit de game) en kijken waar een ander mee bezig is (geweest) is ook goed niet mogelijk.

De PS3 is een goed stuk hardware, een stuk betrouwbaarder als de 360 (al werkt mijn launchversie al 1200+ uur zonder problemen), het uiterlijk valt over te twisten, maar wbt "ervaring" ligt hij nog een flink stuk achter op de 360. Misschien dat ze met Home een kentering teweeg brengen, maar tot nu toe kunnen wbt "ervaring" ze niet tippen aan de 360 + Live!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Een tip: je kunt ook een niet-officiele wifi-adapter gebruiken. Maar als je daar graag 80 EUR aan wilt uitgeven moet je dat natuurlijk vooral doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
johnnyv.nl schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:06:
[...]

Even aangepast naar waar je het ding voor gebruikt. De Wii is voor party games dus heb je 4 controllers nodig, 4 nunchucks en voor smash bros heb je weer 4 normale controllers nodig. Maar waar hebben we het in hemelsnaam over? Deze discussie voerden we twee jaar terug...
Zoals ik zei; de voorstelling was enkel geldig in mijn geval :). Wat die controllers betreft, ik vind dat mijn vrienden maar moeten zorgen voor hun eigen controller als ze een game speciaal bij mij willen komen spelen :D. (En die extra PS3 controller heb ik verkocht - zat apart verpakt, was dus makkelijk kwijt te raken)

Maar ik wil hier geen discussie over voeren (vaststelling en discussie lijkt mij nog steeds iets verschillends), ze lijkt mij zinloos aangezien ik afhankelijk van het spel en het moment altijd wel een andere favoriete console heb (mijn vriendin daarentegen zal er binnenkort vandoor zijn met mijn Wii vrees ik, nooit gedacht dat ze mij met elektro zou bedriegen :*) )
yzf1kr schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:09:
[...]

Als je het zo doet, dan moet je het wel volledig maken: De play & charge kit van de 360 kost maar 20 euro (officiele winkelprijs) en de PS3 heeft geen headset en die is voor online gaming toch wel een must.

En ervaringen zijn subjectief natuurlijk, het online gamen van de PS3 is dan wel gratis, maar als je eenmaal Xbox Live! hebt ervaren dan weet je dat het die 5 euro per maand wel waard is.
Ik heb heb het hele weekend met een PS3 zitten spelen, maar geen moment ervaar je dat je echt lid bent van een online community als bij Live!. Tijdens het gamen ben je online, maar zo gouw je uit de game bent heb je niet meer het gevoel online te zijn. Je hebt geen goed werkende friendslist, het is een hell om met je vrienden te communiceren (je moet steeds uit de game) en kijken waar een ander mee bezig is (geweest) is ook goed niet mogelijk.

De PS3 is een goed stuk hardware, een stuk betrouwbaarder als de 360 (al werkt mijn launchversie al 1200+ uur zonder problemen), het uiterlijk valt over te twisten, maar wbt "ervaring" ligt hij nog een flink stuk achter op de 360. Misschien dat ze met Home een kentering teweeg brengen, maar tot nu toe kunnen wbt "ervaring" ze niet tippen aan de 360 + Live!.
Heb je volledig gelijk in, ik zal onmiddellijk de aanpassing doorvoeren. De ervaring is mijns inziens meer afhankelijk van het spel dat je op dat moment speelt, minder van de console (tenzij er rook uitkomt natuurlijk) tenzij je natuurlijk online bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
ehoutgast schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:15:
[...]

Een tip: je kunt ook een niet-officiele wifi-adapter gebruiken. Maar als je daar graag 80 EUR aan wilt uitgeven moet je dat natuurlijk vooral doen.
Waar haal je die dan? (heb ik nog nergens gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Idd, ik kan echt niet wachten... doe maar meteen .srt subtitles in de versie :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fall update komt 4 december, Xbox 1 games via Marketplace:
CVG has the scoop on the major features that the Fall Xbox 360 Dashboard update will bring next month. On December 4, Microsoft plans to release a system update for the Xbox 360 that will let Xbox Live users download original Xbox games for 1,200 Microsoft Points each. Among the initial list of downloadable Xbox games will be Halo, Fable, Crimson Skies: High Road to Revenge and Burnout 3.

The other major feature that will debut with this dashboard update will be Films on Demand, an online rental movie service that will let you watch movies on your Xbox 360 in a pay-per-view way instead of buying them. You'll have two weeks to start watching a film you rented and up to 24 hours to finish viewing once you started watching that movie.

Warners Bros. is rumored to be one of the studios that will offer his film catalogue on this new service.
Degene die hem nog niet hebben gespeeld: Crimson Skies rocks :)

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 13-11-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:49:

Degene die hem nog niet hebben gespeeld: Crimson Skies rocks :)
Te gek, ik ben al een hele tijd op zoek naar Crimson Skies, maar ik kan hem in geen enkele winkel vinden tussen de oude XBox spellen.

Hoe groot zou die download zijn? Arme 20GB schijfjes... :P

Dat films on demand gebeuren zal ongetwijfeld weer US-only zijn, dus dat kan me niet zo enthousiast maken. Wat is eigenlijk het verschil tussen films on demand en video marketplace?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:57:
[...]

Te gek, ik ben al een hele tijd op zoek naar Crimson Skies, maar ik kan hem in geen enkele winkel vinden tussen de oude XBox spellen.

Volgens mij was de gem. Xbox 1 game ongeveer 1GB :)
Dat films on demand gebeuren zal ongetwijfeld weer US-only zijn, dus dat kan me niet zo enthousiast maken. Wat is eigenlijk het verschil tussen films on demand en video marketplace?
Video Marketplace zou nog dit jaar in de EU beschikbaar moeten komen.

Volgens het artikel koop je nu je films, terwijl bij OnDemand je ze 1x kan kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 13-11-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

PWM schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:09:
[...]

Volgens het artikel koop je nu je films, terwijl bij OnDemand je ze 1x kan kijken.
Als ik het goed lees is het exact hetzelfde als Video Marketplace in de V.S.

EDIT: Ik kan het nergens op de site van C&VG terugvinden?

[ Voor 27% gewijzigd door MetroidPrime op 13-11-2007 14:35 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MetroidPrime schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:31:
[...]

Als ik het goed lees is het exact hetzelfde als Video Marketplace in de V.S.

EDIT: Ik kan het nergens op de site van C&VG terugvinden?
Ik ook niet:

Bron waar ik het van heb (had er direct bij gemoeten natuurlijk):

http://news.teamxbox.com/...-Downloadable-Xbox-Games/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 00:24:
Vreemd het vinden van een zwarte play and charge kit in een winkel is vrij lastig. Ik ben inmiddels bij een vijftal winkels geweest (free record shop, bart smit, mediamarkt, dixons) maar ze hebben allemaal de witte uitvoering hiervan. Is dat van de Elite (nog) niet verkrijgbaar?
Bij play-asia hebben ze wel de zwarte play and charge kit voor 13.69 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ieman de goedkoopste en beste oplossing voor wirless controller batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:38:
Ieman de goedkoopste en beste oplossing voor wirless controller batterijen?
Gewoon de Play & Charge kit of de Quick Charge kit :) Die kan je vinden voor zo'n 20,-, en is imho gewoon echt de beste oplossing
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:37:
[...]

Bij play-asia hebben ze wel de zwarte play and charge kit voor 13.69 euro
En in NL gewoon hier:

http://www.xboxhome.nl/pr...play-charge-kit-zwart.htm

[ Voor 37% gewijzigd door PWM op 13-11-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ekfad schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:21:
[...]
Heb je volledig gelijk in, ik zal onmiddellijk de aanpassing doorvoeren. De ervaring is mijns inziens meer afhankelijk van het spel dat je op dat moment speelt, minder van de console (tenzij er rook uitkomt natuurlijk) tenzij je natuurlijk online bent.
Natuurlijk, iedereen verstaat wat anders onder "ervaring".

Zo sprak ik laatst een vrouwtje dat zei: "Als ik had geweten dat er zo weinig spellen zijn die je met zijn 2en kan spelen hadden die van mij die Xbox nooit mogen kopen". Daarin heeft ze een goed punt, er zijn inderdaad weinig games voor de 360 en PS3 waarbij kinderen samen bezig kunnen zijn, dit in tegenstelling tot de Wii.

De ervaring die zij wil is dat de kids samen kunnen gamen zonder dat ze ruzie hoeven te maken over wie er aan de beurt is, een grote HD, online gaming, headset of soort van controller maakt haar niets uit.

Wat dat betreft lopen wij op GoT wat vaak met oogkleppen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Iemand anders al ervaringen met Narut: RIse of a Ninja? Ik vind het een van de leukere en betere free roaming games op de 360. Het is een plus dat ik de anime ken maar ook voor niet kenners is het wel echt een leuk spel :-) vermaak me er goed mee. Maakt het wachten tot mass effect draagelijker:p

Btw ik heb gewoon een Crossed Cable gekocht van 7,50 ene uiteinde in mijn kaputdoos andere in mijn pc en Postius was online voor 7,50 :D

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Fall update komt 4 december, Xbox 1 games via Marketplace.
Woe, Fable! Leuk he :) En dat DivX gebeuren is ook niet mis, hopen dat het door gaat. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The other major feature that will debut with this dashboard update will be Films on Demand, an online rental movie service that will let you watch movies on your Xbox 360 in a pay-per-view way instead of buying them. You'll have two weeks to start watching a film you rented and up to 24 hours to finish viewing once you started watching that movie.
Duidelijk, dus marketplace = kopen, on demand = huren.
[...]
Dat heb ik ook gehoord, maar eerlijk gezegd vind ik dat maar moeilijk te geloven. Het jaar duurt niet lang meer, en tot nog toe is er afgezien van die aankondiging niets meer van gehoord.

Enfin, zelfs als Video Marketplace er in december alsnog komt, dan duurt het ongetwijfeld weer twee jaar voor we hier in Europa ook die Films On Demand feature krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

yzf1kr schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:42:

De ervaring die zij wil is dat de kids samen kunnen gamen zonder dat ze ruzie hoeven te maken over wie er aan de beurt is, een grote HD, online gaming, headset of soort van controller maakt haar niets uit.

Wat dat betreft lopen wij op GoT wat vaak met oogkleppen op.
Valt toch wel mee :)

We hebben ook zeer actief topic over Nintendo :)

Iedere console heeft zijn eigen doelgroep, waarbij de 360 en PS3 inderdaad, over het algemeen, een ander publiek aanspreekt dan de Wii. Dat lijkt mij niks nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:06:
[...]
En wie wil er nou via wifi gamen, lag agogo :P
Verwaarloosbaar op de latency van de gameserver, komen hoogstens 1-2ms bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Postius schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:42:
Iemand anders al ervaringen met Narut: RIse of a Ninja? Ik vind het een van de leukere en betere free roaming games op de 360. Het is een plus dat ik de anime ken maar ook voor niet kenners is het wel echt een leuk spel :-) vermaak me er goed mee. Maakt het wachten tot mass effect draagelijker:p

Btw ik heb gewoon een Crossed Cable gekocht van 7,50 ene uiteinde in mijn kaputdoos andere in mijn pc en Postius was online voor 7,50 :D
Vind hem wel vermakelijk. Niet echt "game of the year" materiaal, maar wel een leuke afwisseling. De "oei, ik ben random object verloren, kan je het voor mij halen?" questjes zijn wel enorm vervelend na een tijdje (vooral omdat je OVERAL bandits tegenkomt). Gevechten zijn dan weer wel boeiend, maar zeer moeilijk. Wil het in de toekomst wel eens in multiplayer uitspelen. 100 % van de villagers aan je kant krijgen is een achievement die ik nog plan te halen ook (bij de ramen delivery minigame zit ik aan de laatste level, maar daar faalde ik gisteren nog bij de laatste delivery). Momenteel heb ik zo'n 82% happy villagers (75% geeft je een whopping 100 gamerscore :*)).
Fijn is dat je het spel volledig op je eigen tempo speelt en de storyline doet wanneer je er zin in hebt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:49:
[...]

Verwaarloosbaar op de latency van de gameserver, komen hoogstens 1-2ms bij.
Ik denk een factor 10 groter, maar dan is dat nog steeds verwaarloosbaar.
Als de latency constant is kan de server dat perfect anticiperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:22:
[...]

Ik denk een factor 10 groter, maar dan is dat nog steeds verwaarloosbaar.
Als de latency constant is kan de server dat perfect anticiperen.
Waarom zou je op Wifi latency krijgen? De bottleneck is volgens mij toch echt je internetverbinding, niet je lokale netwerkverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Jullie vergeten even dat je meestal wifi gebruikt omdat je anders een heel eind kabels moet trekken. Resultaat: onstabiele verbinding door een muur of wat met lage doorvoersnelheid en veel variatie in latency e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een van die coolers voor op de 360 gekocht? Ze liggen bij de mediamarkt, en de duurste is 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Enige wat ik van de coolers heb gehoord is dat een bepaald type je xbox juist heter maakt en een gesmolten achterkant van je xbox tot gevolg kan hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

johnnyv.nl schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:40:
Jullie vergeten even dat je meestal wifi gebruikt omdat je anders een heel eind kabels moet trekken. Resultaat: onstabiele verbinding door een muur of wat met lage doorvoersnelheid en veel variatie in latency e.d.
Modbreak:*knip*
Dit soort vreemde opmerkingen horen niet op dit forum thuis :o :{

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 13-11-2007 16:16 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:41:
Enige wat ik van de coolers heb gehoord is dat een bepaald type je xbox juist heter maakt en een gesmolten achterkant van je xbox tot gevolg kan hebben :P
Ja en dat ze een herrie maken.
Maar deze zijn nu echt in het assortiment genomen, en die verhalen zijn al oud. Dus misschien de moeite waard.

I dunno, ik wacht wel tot iemand hem hier koopt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

PWM schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:37:
[...]

Ik ook niet:

Bron waar ik het van heb (had er direct bij gemoeten natuurlijk):

http://news.teamxbox.com/...-Downloadable-Xbox-Games/
Ik heb inmiddels een link naar het artikel gevonden. Kennelijk was het nog niet de bedoeling dat het naar buiten kwam, want het artikel is inmiddels van de website van C&VG verwijderd.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Inmiddels is wel bekend dat wij 4 december de Video Store krijgen: http://kotaku.com/gaming/...old-xbox-games-321940.php *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:46:
Inmiddels is wel bekend dat wij 4 december de Video Store krijgen: http://kotaku.com/gaming/...old-xbox-games-321940.php *O*
Ik zat ernaast. Goed nieuws. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehoutgast schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:15:
[...]

Ekfad schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:22:
[...]

Ik wil hier nog even de aandacht op vestigen, want ik ben ook wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Linksys en vele anderen hebben gewoon bruikbare ethernet bridges:

pricewatch: Linksys WET54G Bridge (54Mbps, 1x 100Mbps)

[ Voor 32% gewijzigd door yzf1kr op 13-11-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:57:
[...]

Idem hier, ik zoek al een tijd naar morrowind. meteen downloaden als hij te download beschikbaar komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MochiGohan schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:32:
[...]

Idem hier, ik zoek al een tijd naar morrowind. meteen downloaden als hij te download beschikbaar komt. :)
Ik heb het zelf me Fahrenheit. Ik lees allemaal positieve verhalen over deze game. Het schijnt echt een pareltje te zijn, maar ik heb hem nog gespeeld. Snel aanschaffen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Leuk, die video marketplace en downloadbare Xbox 1-games, maar daarvoor ontbreekt de ruimte op een 20GB HD waarvan maar 13GB effectief bruikbaar is. Je hebt een veel groterer HD nodig om die functionaliteit te kunnen gebruiken, maar dat kost je 150 euro... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:38:
[...]

Waarom zou je op Wifi latency krijgen? De bottleneck is volgens mij toch echt je internetverbinding, niet je lokale netwerkverbinding.
Je krijgt het niet , je hebt het gewoon :)

Een draad heeft nu eenmaal minder latency als wifi.
Daarnaast latency!=bandbreedte, met dat laatste heb je gelijk daar is meestal je internetverbinding de bottleneck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 01:24
Heb m binnen, call of duty4 voor €43,-. Toch heel snel gegaan, 6 of 7 nov verstuurd uit Hong Kong en gisteren al binnen :)
2de game is al besteld, op deze manier koop ik toch wel meer spellen voor hetzelfde geld. Blazing Angels2 voor maar €30.

Lekker hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke ebay store?
Mag ik de link van je : :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]

Nee, bij de video marketplace huur je de films en koop je de afleveringen van series. In feite is er dus geen verschil, maar er is ook niet gezegd dat er een verschil moet zijn. Dit is gewoon de aankondiging van de Video Marketplace, zonder dat die naam gemeld wordt.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:59:
Dit is gewoon de aankondiging van de Video Marketplace, zonder dat die naam gemeld wordt.
Dat lijkt me sterk, want het gaat hier niet specifiek om een Europese dashboard update, maar om de wereldwijde. En ze schrijven "The other major feature that will debut with this dashboard update will be Films on Demand, an online rental movie service that will let you watch movies on your Xbox 360 in a pay-per-view way instead of buying them." Als dit er (voor Amerikanen) allang is dan is dit geen debuut van een major feature. Tenzij het artikel puur op niet-amerikanen is gericht, maar dat lijkt me sterk.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:38:
[...]

Dat lijkt me sterk, want het gaat hier niet specifiek om een Europese dashboard update, maar om de wereldwijde. En ze schrijven "The other major feature that will debut with this dashboard update will be Films on Demand, an online rental movie service that will let you watch movies on your Xbox 360 in a pay-per-view way instead of buying them." Als dit er (voor Amerikanen) allang is dan is dit geen debuut van een major feature. Tenzij het artikel puur op niet-amerikanen is gericht, maar dat lijkt me sterk.
Het lijkt me niet sterk, aangezien CVG zich voornamelijk op de UK markt richt op de site.
Ik begrijp ook niet hoe CVG komt aan het instead of buying them, het is echter geen verwijzing naar video marketplace. Lees dit stukje maar even na, ten tijde van de lancering van de Video Marketplace in de US:
http://www.joystiq.com/20...ace-is-live-6-hd-rentals/

Ik vraag me daarnaast ook af of het Films On Demand door merkrechten genoemd wordt. Geen idee of er in een europees land ergens een bedrijf is die het al geregistreerd heeft.

[ Voor 25% gewijzigd door Armada op 13-11-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

C&VG schrijft het volgende:
And if that wasn't enough, films on demand, though not confirmed for the December 4 date, aren't far away either.

Studios such as Warner Bros are potentially lined up for the service, so we can look forward to films such as The Dark Knight, The Assassination of Jesse James and I Am Legend appearing eventually.

Films will cost less than a fiver and come in 720p resolution. You have 14 days to start watching a film once it has downloaded. Once you started watching a film, you have 24 hours to finish it.
Dat is gewoon exact hetzelfde als Video Marketplace in de V.S. Films on demand wordt ook niet met hoofdletters geschreven, dus ze hebben het gewoon over Video Marketplace.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 13-11-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

AC reviews:

CVG (8.7)
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175551

1up (7.0)
http://www.1up.com/do/gameOverview?cId=3153357

Mooi dat ik die in ieder geval niet gepreordered heb. Wel aardig, niet de hit die een aantal mensen verwachtten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ekfad schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:22:
[...]

Even Google-n op "wifi ethernet bridge xbox360":

http://www.geeksaresexy.n...reless-for-your-xbox-360/
http://ph.answers.yahoo.c...qid=20070804115811AAbZYp9

en vast nog veel meer handige links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assassins Creed is regiovrij!
Staat er nu bij

38 euro bij play-asia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
As a gesture of thanks to the gaming community, all eight million members will have the opportunity to download the Xbox LIVE Arcade game Carcassone FREE between 12:01 A.M. PDT on Nov. 15 and 11:59 P.M. PDT on Nov. 16*. In addition to this, every active member who joined the service in 2002 will receive 500 free Microsoft Points.
Van de Official press release van Xbox.com..

Netjes lijkt me..Toffe geste..

Xbox Live 5 Jaar..

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Dat zijn niet echt hoge cijfers voor een game die zo gehyped is.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Laatst online: 12-09 10:10
Kruisboksie schreef op woensdag 14 november 2007 @ 07:45:
[...]

Van de Official press release van Xbox.com..

Netjes lijkt me..Toffe geste..

Xbox Live 5 Jaar..
leuk gebaar van Microsoft, volgens mij calculaties is dat hier in NL vanaf morgen (15 nov) 09:01 :*)
Meteen downloaden dan _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door MochiGohan op 14-11-2007 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bij play-asia besteld, krijg je dan altijd je bestelling toe? Of moeten er soms nog andere zaken gebeuren? Wat bv als je import taks moet betalen? Moet je dit dan aan de postbode betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:12:
Als je bij play-asia besteld, krijg je dan altijd je bestelling toe? Of moeten er soms nog andere zaken gebeuren? Wat bv als je import taks moet betalen? Moet je dit dan aan de postbode betalen?
Ik heb vorige week bij Play-Asia; Orange Box, Time Shift en Clive Barkers Jericho besteld. Heb Orange Box en Time Shift ontvangen en zijn niet door de douane uitgepikt. Verwacht Clive Barkers Jericho vandaag of morgen te ontvangen mocht hij er niet uitgepikt zijn.

Meestal duurt het 7 tot 10 dagen voordat je een spel ontvangt. Heb al meerdere spellen bestelt en ben tot nu toe maar 1 keer door de douane 'gepakt' en toen zat bij de spel een acceptgiro. Dat moest ik dan overmaken naar de douane.Het ging hier om een bedrag van ronde de 9 euro dacht ik. Weet niet meer hoeveel het spel koste, maar zal wel ronde de 34 euro zijn geweest.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
M@cer schreef op woensdag 14 november 2007 @ 08:05:
Dat zijn niet echt hoge cijfers voor een game die zo gehyped is.
Het zijn nou ook niet echt de beste reviewsites ;) Ik wacht nog wel even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hen3s schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:48:
[...]

Ook al pas je je hotmail adres aan; hij blijft in je status altijd op je "oude land" staan.
Heb ik ook gehad; microsoft gaat dit NIET aanpassen
Daarbij; je loopt het risico om geblocked te worden van live; een Nederlands IP adres - met een "ander land" (waarschijnlijk USA) "billing adress".... = dat mag dus niet !!!
Ja maar als microsoft dit niet gaat aanpassen wat kan ik hier nog aan doen dan? Moet ik een nieuw nickname en een nieuw email adres hiervoor openen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:42
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:02:
[...]

Ja maar als microsoft dit niet gaat aanpassen wat kan ik hier nog aan doen dan? Moet ik een nieuw nickname en een nieuw email adres hiervoor openen? |:(
Ja - heb ik ook gedaan. En ik verzeker je; ik heb van alles bij Microsoft geprobeerd; tot aan de helpdesk in USA...... Was voor mij ook mega-balen; heb je een 10 jaar oud hotmail account - die niet meer aan je gamertag gekoppeld is - en dus ook je "oude vertrouwde msn messenger vrienden" niet meer aanwezig.

Maar okay - yep = ik heb een nieuwe gamertag + nieuw email adres gepakt....

(manco in het microsoft systeem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

johnnyv.nl schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:49:
[...]

Het zijn nou ook niet echt de beste reviewsites ;) Ik wacht nog wel even af.
De videoreview van gametrailers.com geeft vind ik wel goed :)
Heb AC zaterdagavond een tijd mogen doen, en die review klopt wel.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Wat voor een cijfer geeft gametrailers dan? IGN is niet al te positief....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

kbloem schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:33:
9.3 dacht ik. 9.1 dus

De game heeft gewoon een aantal rare dingen in zich, en nogal storende lompe elementen, die prima worden weergegeven in de Video Review.

De reden dat het spel toch relatief hoge cijfers krijgt, is omdat het prachtig mooi is, en redelijk vernieuwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

kbloem schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:33:
Story: 9.7
Design: 9.0
Gameplay: 8.8
Presentation: 9.2
Overall: 9.1

De reviewer zelf belicht ook de punten van kritiek. Bekijk em maar eens. ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
PWM schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:46:
[...]

9.3 dacht ik. 9.1 dus

De game heeft gewoon een aantal rare dingen in zich, en nogal storende lompe elementen, die prima worden weergegeven in de Video Review.

De reden dat het spel toch relatief hoge cijfers krijgt, is omdat het prachtig mooi is, en redelijk vernieuwend.
Toch apart. Ik moet wel zeggen dat ik IGN altijd vertrouw. Ze nemen altijd goed de tijd voor een game. Bij andere reviewers betwijfel ik dat nog wel eens. Gametrailers geeft ondanks minpunten nog wel vaak een hoog cijfer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AC krijgt van veel andere sites ook een hoog cijfer. Tis echt een Crackdown gevalletje. Sommige "pakt" het en sommige niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
Eurogamer ook een 7 voor AC. Kan me goed voorstellen dat de game tegenvalt. Met alleen visuals redt je het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt maar ik ben iig erg blij dat ik de game heb, zit nu op mn werk maar kan niet wachten om weer verder te gaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Hij valt bij mij echt in de schaduw van Mass Effect....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
kbloem schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:11:
Hij valt bij mij echt in de schaduw van Mass Effect....
Want, die heb je al gespeeld?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop Mass Effect ook wel, maar geniet nu nog van AC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
BM schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:12:
[...]

Want, die heb je al gespeeld?
Ja man, ik probeer ze graag eerst voordat ik ze koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik kijk meestal op TeamXbox voor de reviews. Die geeft AC een 7.9:
Oh, how much promise Assassin’s Creed held…that it started off so enticing and thrilling, like a first date with the pretty girl in your neighborhood, but after you spend a lot of time with this once-exciting partner, you gradually see her numerous flaws, which become more amplified in the face of their repetition and shallowness.

In playing the game through for this review (as I noted at the start, I’m almost done with my second full playthrough), I’ve found a lot of things that I like. Mostly, though, I’ve seen a game that could have been the Game of the Year contender I felt it might become from the couple of hours I spent on the game in Montreal. Instead, the whole of the game was an uneven ride with too many weak design decisions for my liking—especially the shift to a muscle-over-mind battler. The technology is clearly there and, hopefully, with more time and effort, Ubisoft will pull the franchise to the level it should be with the next release. I’m optimistic for Assassin’s Creed 2, though I really wanted to be satisfied by Assassin’s Creed 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AC reviews vallen tegen zeg. Had er toch meer van gehoopt. Toch lijkt het me nog steeds goed genoeg om aan te schaffen. :)

Ik moet zeggen dat die beloofde diepgang in een hoop spellen erg tegenvalt. Bioshock was ook al zo. Heel leuk spel, daar niet van, maar de diepgang en vrije keuze vielen erg tegen vergeleken bij wat beloofd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
PWM schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:36:
[...]

Ik heb het zelf me Fahrenheit. Ik lees allemaal positieve verhalen over deze game. Het schijnt echt een pareltje te zijn, maar ik heb hem nog gespeeld. Snel aanschaffen dus :)
Ik heb hem hier in goede staat liggen, mocht je interesse hebben laat je maar iets weten, is idd een fijne adventure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Sommige mensen hebben hier een 'de reviewer geeft het geen 9+ dus het is een slechte review' instelling. Sorry, maar hoe hyped ben je dan zelf? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:28:
Sommige mensen hebben hier een 'de reviewer geeft het geen 9+ dus het is een slechte review' instelling. Sorry, maar hoe hyped ben je dan zelf? 8)7
Hoe kom je daar nou weer bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 13:58
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:21:
AC reviews vallen tegen zeg. Had er toch meer van gehoopt. Toch lijkt het me nog steeds goed genoeg om aan te schaffen. :)

Ik moet zeggen dat die beloofde diepgang in een hoop spellen erg tegenvalt. Bioshock was ook al zo. Heel leuk spel, daar niet van, maar de diepgang en vrije keuze vielen erg tegen vergeleken bij wat beloofd was.
Daarom dat ik hoop dat Mass Effect genoeg diepgang zal bieden. Een game waar ik dit jaar het meest naar uitgekeken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
kbloem schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:17:
[...]

Ja man, ik probeer ze graag eerst voordat ik ze koop :)
Cool gedownloade games, ofzo...

>Ontopic:
Misschien vanavond op weg naar huis de Mediamarkt maar weer eens aandoen, eens kijken of AC er al ligt. 49 euro vind ik best een nette prijs.

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 14-11-2007 11:44 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
BM schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:43:
[...]

Cool gedownloade games, ofzo...

>Ontopic:
Misschien vanavond op weg naar huis de Mediamarkt maar weer eens aandoen, eens kijken of AC er al ligt. 49 euro vind ik best een nette prijs.
Games zijn tegenwoordig teveel gericht op Multiplayer. Kijk naar een CoD4... 6-8 uur gameplay singleplayer. Ze houden dus geen rekening meer met de mensen die niet van multiplayer houden. GoW 6 uurtjes, Bioshock 8 uurtjes... Mass Effect, Oblivion, GTA, Too Human, dat zijn games die hun geld waard zijn. Maar 60 euro voor 6-8 uurtjes gameplay? Dacht het niet..... 2 consoles, 1 voor de prut en 1 voor de games die het waard zijn en waarmee ik online wil.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:48:
[...]

Games zijn tegenwoordig teveel gericht op Multiplayer. Kijk naar een CoD4... 6-8 uur gameplay singleplayer. Ze houden dus geen rekening meer met de mensen die niet van multiplayer houden. GoW 6 uurtjes, Bioshock 8 uurtjes... Mass Effect, Oblivion, GTA, Too Human, dat zijn games die hun geld waard zijn. Maar 60 euro voor 6-8 uurtjes gameplay? Dacht het niet..... 2 consoles, 1 voor de prut en 1 voor de games die het waard zijn en waarmee ik online wil.....
Koop je die games toch mooi later 2e hands ofzo? Ben je alsnog minder geld kwijt :). En je mist niets, en je download ook niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
[...]

Als je het niet waard vind om 60 euro te betalen voor een spel wat je in 6/8 uur uitspeeld speel je het toch niet?
Het dan downloaden en spelen vind ik een beetje vreemd overkomen. Je wilde ze kennelijk wel spelen, anders had je ze ook niet gedownload

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Is downloaden zo erg dan? De een roept downloaden klopt niet, je verneukt de gamesindustrie. Heel nobel maar hoeveel gekopieerde films hebben ze thuis. Op wat voor een besturingssysteem met wat voor een licentie typen ze uberhaupt dat soort berichten? Hoeveel winst maken developers tegenwoordig. Bioware gekocht voor 630 miljoen door EA. Need i say more? Ik geef geld uit aan games die het waard zijn.

Maar ontopic maar weer. Assassins Creed en Mass Effect zijn zeker kopertjes. Kun je tenminste nog wat avonduren in deze winter mee slijten....

[ Voor 4% gewijzigd door Kenny_026 op 14-11-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Ik vroeg me af he, is er een website waarop je met je MSN kan inloggen en kan chekcen of iemand op je MSN ook XBOX Live heeft? Ik kom nu toevallig vrienden tegen die ook XBOX Live hebben, maar ik zou zelf wel actief willen zoeken anar potentiele gamepartners!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]
sorry, maar dat is zo'n gigantisch non-argument. Alsof er zoveel goede games zijn die slechts een paar uur gameplay hebben. Ik ben ook een singleplayer liefhebber en ik heb geen enkel gecopiëerd consolespel. De games die ik speel ben je minstens 20 uur mee zoet, waarbij de goede gemakkelijk over de honderd uren heengaan.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic! Reageer inhoudelijk en onderbouwd en blijf netjes!
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt!