Vandaag de 42pv70 bij Correct voor 999 euro gekocht. Fijn hoor, zo'n groot scherm, dit verhelpt het verdriet van het verlies van mijn Matchline tv, die 20(!) jaar geweldig trouwe diensten heeft bewezen. Die tv is onlangs letterlijk in rook opgegaan.
De 42pv70 staat nu even op de slaapkamer tot na de verbouwing. Of misschien bevalt het zo goed dat deze blijft staan en beneden een 50" gaat komen!
Nu is de tv nog analoog aangesloten, komende week ga ik er een Humax pvr9200c aan hangen. Wel heb ik de PS3 al aangesloten, en de eerste indruk ik zeer goed zeg. Ik vraag me af of HD/1024p nou zoveel meerwaarde zou bieden. Ik heb dit niet vergeleken, maar volgens mij kan ik hiermee al zeer tevreden zijn. Vanavond gaan we een DVD kijken. Ik ben ook benieuwd hoe een blu-ray film zal zijn. Eerst maar eens zo'n disk kopen.
Hoewel ik bijna alle topics heb doorgenomen heb ik toch even de vraag wat er nou zo out-of-the-box moet/kan worden ingesteld of worden gedaan:
- geen dynamisch, maar cinema mode heb ik begrepen?
- Burn in cd laten draaien om de 200 uur snel door te komen?
- Daarna contrast weer omhoog?
- Zijn er nog andere instellingen (ook in service menu) waar ik wat mee moet doen?
- andere dingen waar ik aan moet denken?