Goed twijfel voor in mijn nieuwe huis heel erg tussen de 50PY70 en de 42PY700.
Even wat info:
- Heb geen XBOX / PS3 en ben dat ook niet van plan.
- Heb wel een media center waar wellicht is een potje pes of fifa ofzo opgedaan wordt, maar voornamelijk wordt er opgenomen tv/films gekeken. En het liefst dan natuulijk in HD (dan wel full of ready)
Die 50 inch is natuurlijk "maar" HD ready en die 42 inch is full HD. Maar weet dus echt niet welke ik moet nemen, die 50 inch is natuurlijk wel groter maar is dat niet vervelend als ik dan 1080 HD kijk? Weet het echt even niet meer. Ben zo bang dat als ik die HD ready neem ik dan over een half jaar tegen dingen aan loop die ik niet had gehad als ik wel een Full HD had gekocht.
Voor gewone dvd maakt het niet uit of die hem upscaled naar 720 of 1080 toch? Of doet hij dat alleen maar naar 720? Heeft 720 of 1080 nog iets te maken met blu ray of is dat helemaal niet relevant?
Ben niet zo thuis in de TV techniek, dus weet ook niet of er over 6 maanden iets aan zit te komen waar ik echt Full hd voor nodig heb.
En het verschil tussen PV en PY is toch een digitale tuner of sla ik de plank mis (die de PY niet heeft)? Maakt het trouwens voor gewone tv analoog of digitaal nog uit of je hd ready of full hd hebt? Nee toch, of mis ik hier ook weer iets? Als ik kijk bij cameranu.nl zie ik bij die PV geen viera ondersteuning voor meerdere devices staan is dat het verschil?
Qua prijs zijn deze 2 ongeveer gelijk, het liefst koop ik die 50 PY700 maar goed die is ff 600 euro duurder
In de huiskamer zal de afstand ongeveer 4 a 4,5 meter zijn naar de tv.
Pfff hoe dan ook een hoop onduidelijkheiden. En die verkopers praten alleen naar hun grootste marge heb ik het idee
Iemand die mij een beetje kan helpen kiezen? Volgens mij is dit voor veel mensen handige info, en dus zeker toepasselijk in dit topic.
[
Voor 13% gewijzigd door
Operations op 28-12-2007 21:34
]
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5